Skip to content

Όταν ο Κωστής ανέβηκε στο δίκυκλο.

Σεπτεμβρίου 15, 2009

 Αυτό το κείμενο απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς γονείς, ή πιο σωστά, για να καλύπτει και τη δική μου οικογένεια, γονείς με μικρά παιδιά.

Τα παιδάκια μεγαλώνουν, και μετά από ένα σημείο αρχίζουν να εκπλήττουν.

Μετά υποθέτω χάνεις τον έλεγχο, αλλά έχουμε καιρό για αυτό.

Η πρώτη μεγάλη έκπληξη ήταν πριν από ένα και πλέον χρόνο, όταν ένας καλός και έμπειρος φίλος μας συμβούλεψε για το κολύμπι. Βγάλτε τους τα μπρατσάκια, και πετάξτε τους στο νερό είπε.

Αυτό κάναμε. Ο Κωστής ήταν τότε περίπου 4 ½ χρόνων, και η Μελανή περίπου 3 ½ . Δεν είδαν πίσω τους από τότε, και είτε σε πισίνα είτε σε θάλασσα, κολυμπούν πλέον κανονικά, δεν βγάζουν το κεφάλι πάνω από το νερό, και μας δίνουν μια απέραντη αίσθηση σιγουριάς.

Πριν λίγες μέρες είπαμε να δοκιμάσουμε το ίδιο και με το ποδήλατο. Ήρθε η ώρα να βγάλει ο μπαμπάς τα βοηθητικά τροχάκια, και να δει τους λεβέντες του να καβαλικεύουν όπως οι μεγάλοι.

Ο Κωστής ήταν ενθουσιασμένος, ανκαι πιστεύω δεν ήξερε τι ακριβώς θα νοιώσει. Το αποτέλεσμα της πρώτης του κούρσας το βλέπετε πιο κάτω:

 

(Χρειάζεται ήχο, δυνατό ήχο!)

Όταν τελείωσε ήταν 100 φορές πιο ενθουσιασμένος: Δεν το πιστεύω, καταπληκτικό, ήταν τόσο γρήγορα, και ένα σωρό άλλα ευτυχισμένα επιφωνήματα.

Το γεγονός αυτό έγινε και η αφορμή για το πρώτο τους ξεπόρτισμα άνευ αδείας.

Ήταν 6.30 πρωί της Κυριακής όταν μας ξύπνησαν οι γνωστές παιδικές φωνούλες.

Ο ακόλουθος διάλογος έγινε μεταξύ εμένα και της συζύγου:

Εγώ: ακούεις τα μωρά;

Εκείνη: Ουουου;

Εγώ: ακούεις τα μωρά; (πιο δυνατά)

Εκείνη: Ουουου, ναι…

Εγώ: Εν μες το δωμάτιο;

Εκείνη: Ουουου, εν ηξέρω.

Εγώ: Έννεν μες το δωμάτιο!

Εκείνη: (Σηκώνεται απότομα) Δηλαδή;

Εγώ: Εν ακούεις; Τα μωρά εν έξω, στο αδιέξοδο (ευτυχώς που είναι και αδιέξοδο δηλαδή).

Φυσικά και ήταν, είχαν ντυθεί κανονικά, Ο Κωστής είχε φορέσει και το κράνος του και ποδηλατούσε, ενώ η αδελφή του τον παρακολουθούσε με περηφάνια.

Αφαίρεσα και τους δικούς της βοηθητικούς τροχούς, αλλά αρνείται πεισματικά να ποδηλατήσει τώρα.

8 Σχόλια leave one →
  1. Σεπτεμβρίου 15, 2009 14:51

    χεχ, εξαρτάται, εμένα όταν με άφησε ο παπάς μου να κολυμπήσω μόνη μου παραλίγο να πνιώ. ύστερα έμαθα βέβαια, αλλά επήρα το φόβο της ζωής μου

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Σεπτεμβρίου 16, 2009 07:41

      @ρίτσα,

      Σιγουρα όμως ήσουν πολύ προσεκτική από τότε, άρα σε ωφέλησε εκείνη η πρώτη βουτιά!

      Μου αρέσει!

  2. Σεπτεμβρίου 15, 2009 16:21

    Tελικά ήταν πολλά εύκολο για τον Κωστή το ποδήλατο,λίγο σπρώξιμο και εμπιστοσύνη χρειάζονται τα παιδιά από εμάς τους μεγάλους.Ν τα χαίρεστε.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Σεπτεμβρίου 16, 2009 07:42

      @σταλαματία,
      Ευχαριστώ πολύ!

      Τώρα μένει να πείσουμε και την κόρη να ποδηλατίσει…

      Μου αρέσει!

  3. Σεπτεμβρίου 15, 2009 23:45

    Εκεινο το ωωωωω! του γιου είναι όλα τα λεφτά!

    ειχα παρόμοια εμπειρια με την κόρη αλλα οι στροφές ήταν το πρόβλημα
    εμαθε πρώτα να πετάσσεται μακρια απο το ποδήλατο και μετά να στριβει 🙂

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Σεπτεμβρίου 16, 2009 07:44

      @rose,

      Ειλικρινά, εκείνο το ωωωωω ήταν και ο λόγος που βγήκε αυτό το κειμενο! Ηταν τόσο αυθόρμητο αλλά και λυτρωτικό, αφού στη συνέχεια ποδηλατούσε σαν να το έκανε από χρόνια.

      Η εμπειρία με την κόρη σου ακούγεται λίγο, …χμμμ, ανορθόδοξη 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Σεπτεμβρίου 16, 2009 23:36

    Εθύμισες μου τη μέρα που με έμαθε ο παπάς μου να κάμνω ποδήλατο χωρίς βοηθητικά τροχάκια. Είμαι αρκετά μιτσιά για να θυμούμε ακόμα εκείνο το αίσθημα ελευθερίας την πρώτη φορά που τα κατάφερα, και μετά εκείνη την υπέροχη φατσιά που έφαα μετά που 3 δευτερόλεπτα 🙂
    Έκαμες με να χαμογελάσω. Thanks.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Σεπτεμβρίου 17, 2009 07:34

      Καλημέρα οξινούδιν,
      Τυχερή είσαι που τα θυμάσαι!

      Ενδιαφέρον να ξεκινάς το χώρο σου με Καρυωτάκη…

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

