Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στην Ευρώπη μιλάμε Ευρωπαϊκά Πρόεδρε Χριστόφια.

30 Οκτωβρίου, 2009

 

 

«Δεν συγκρίνω την Τουρκία με τη ναζιστική Γερμανία, αλλά δεν είναι λογικό να λέτε μην προκαλείτε την Τουρκία γιατί μπορεί να οργιστεί. Υπάρχουν κανόνες και δυστυχώς η Τουρκία δεν σέβεται αυτούς τους κανόνες. Αυτό μου θυμίζει την κατάσταση πριν από τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο όπου επιχειρήθηκε ο κατευνασμός του Χίτλερ ώστε να μην γίνει πιο επιθετικός. Η ουσία του φασισμού ήταν η ουσία του φασισμού. Ο Χίτλερ ήταν ο Χίτλερ».

 

Ναι, ο δημοσιογράφος προκάλεσε τον Πρόεδρο υποβάλλοντας του την «οργή» της Τουρκίας αν την σφίξουν οι Ευρωπαίοι.

 

Ναι, η Τουρκία εισέβαλε στην Κύπρο, παραμένει εδώ 35 χρόνια αργότερα, και άρα όσον αφορά αυτό βρίσκεται εν αδίκω.

 

Ναι, η Τουρκία έλαβε δεσμεύσεις έναντι της Κύπρου, τις οποίες προσπαθεί είτε να ακυρώσει είτε να καθυστερήσει.

 

Ναι, ο κατευνασμός μπορεί να φέρει και αρνητικά αποτελέσματα.

 

Όλα αυτά σας τα πιστώνω. Πλην όμως σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν έπρεπε να μιλήσετε τοιουτοτρόπως. Είναι βεβαίως φανερό από το πιο πάνω απόσπασμα που δημοσιεύει σήμερα ο «Πολίτης», πως ακόμα και την ώρα που δηλώνατε αυτά γνωρίζατε πως κάνατε γκάφα, και προσπαθήσατε να τα ανασκευάσετε, με την δήλωση πως «Ο Χίτλερ ήταν ο Χίτλερ».

 

Όμως δεν γίνονται αυτά τα πράγματα στην Ευρώπη Πρόεδρε. Πιο πολύ και απείρως πιο έντονα από εμάς οι Ευρωπαίοι υπέστησαν τα κακά του ναζισμού, και δεν είναι όμορφο να τους υποβάλλουμε ανόμοια παραδείγματα. Δεν πρόκειται να καταφέρουμε τίποτα αν αφήνουμε την οργή να ξεχειλίζει, οδηγώντας μας σε φραστικές παρεκτροπές, οι οποίες μόνο ως πυροτεχνήματα μπορούν να γίνουν αποδεκτές από τους συνεταίρους μας. 

 

Και όλοι γνωρίζουμε πως είναι ανόμοια τα παραδείγματα.  Όλοι επίσης γνωρίζουμε πως σε επίπεδο Ευρώπης μειδιούν όσοι διάβασαν τις δηλώσεις σας, άρα Πρόεδρε Χριστόφια να προσέχετε τα λόγια σας! Δεν μιλάει ο Δημήτρης, μιλάει ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, και εγώ επιθυμώ ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας να είναι Ευρωπαϊκού επιπέδου και να ακολουθεί τους Ευρωπαϊκούς κανόνες. Να μην του φεύκουν ανόητα ή προκλητικά σχόλια.

 

Πάρτε παράδειγμα από τον Μάρκο Κυπριανού ο οποίος προέρχεται και από το «κακό» ΔΗΚΟ και έκανε χθες μια πολύ «Ευρωπαϊκή» ομιλία, στην καρδιά της Ευρώπης: «Ωστόσο, τόνισε πως οι όποιες κυρώσεις θα πρέπει να επιβληθούν πάνω στην ενταξιακή πορεία της Τουρκίας, και δεν θα πρέπει να συζητείται η διακοπή της ενταξιακής πορείας ή της ενταξιακής προοπτικής της Άγκυρας. »Δεν μιλάμε για κλείσιμο της πόρτας, αλλά για επιπτώσεις στην ενταξιακή της πορεία», διευκρίνισε.»

 

Αυτό το «πιάνουν» οι Ευρωπαίοι, με πιάνετε;

 

Ούτε ο Γιωργάκης να του έγραφε την ομιλία!

 

Τέλος: ανεξάρτητα από το τι πιστεύουμε, σημασία έχει σε ποιους μιλάμε, και τι έχουν και εκείνοι στο μυαλό τους.

 

Αν θέλουμε να γίνει η δουλειά μας, καλύτερα να ακούμε περισσότερο και να μιλάμε λιγότερο.

 

 

 

 

 

38 Σχόλια leave one →
  1. Λοίζος Αντωνίου permalink
    30 Οκτωβρίου, 2009 16:24

    Αγαπητέ μου Στροβολιώτη. Αν την ώρα που έγραφες αυτό το σχόλιο, γνώριζες οτι ο κ. Χριστόφιας είχε απορρίψει προσωπική πρόσκληση της Μέρκελ να παραστεί στους εορτασμούς για τα 20 χρονα από την πτώση του τοίχους του Βερολίνου δεν θα ήσουν απλώς εκνευρισμένος. Θα ήσουν απελπισμένος…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      31 Οκτωβρίου, 2009 06:59

      Αγαπητέ Λοίζο,
      είμαι σίγουρος πως ο Πρόεδρος είχε καλό σκοπό: να παραιτήσει τα πολλά ταξίδια, να κάτσει με τον πρώην σύντροφο Ταλάτ να το λύσουν, τζιαι να κάνει δώρον έναν χριστουγεννιάτικον δημοψήφισμα στον Νικόλα Τ. Π. 🙂

      Μου αρέσει!

  2. 30 Οκτωβρίου, 2009 17:14

    Ο Χριστόφιας είναι ο Χριστόφιας και δεν θα αλλάξει ούτε αν του φέρουμε 10 διανοούμενους πάνω στο κεφάλι του να τον ξεμαννέψουν! Το ανησυχητικό είναι ότι αυτός ο «εγκέφαλος» είχε μέχρι πρόσφατη καθολική αποδοχή των πολιτών αυτής της χώρας.

    Αυτό θα έπρεπε να μας ανησυχεί.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      31 Οκτωβρίου, 2009 07:04

      Αντί-Χριστε,
      Ε, χμμμ, έχει και καλά ο Χριστόφιας. Και ελπίζω να είναι το ίδιο σιδεροτζίεφαλα όπως τα κακά του.

      Μου αρέσει!

  3. 30 Οκτωβρίου, 2009 18:36

    ανεγκέφαλος!

    να σταματήσει και τις καπακοτές και τις αγκαλιες και τα φιλια με τους αρχηγους κρατων

    ρεζιλι γιναμε!

    άσε που την τελευταία φορά πήγαν να τον μουντάρουν οι φρουροί του Ομπάμα γιατι νόμιζαν οτι θα του την αστράψει του πλανητάρχη!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      31 Οκτωβρίου, 2009 07:08

      rose,

      Είναι αλήθεια πως έχουμε πολλά ελλείμματα δημοσίων σχέσεων (για να το θέσουμε ευγενικά).

      Νομίζω όμως πως συμφωνείς πως πρέπει να τον συμβουλεύουμε μεν, αλλά να τα παραβλέψουμε όλα αυτά τα στραβά προς το παρόν.

      Μου αρέσει!

      • 31 Οκτωβρίου, 2009 20:51

        μας εβγαλαν το ματι μας αλλα άτε να τα παραβλέψουμε
        ο Δεκεμβρης είναι τόσο κοντά άλλωστε
        και μετα ο Μάρτης
        και τέλος ο Ιουνης

        που

        όοολοι μαζι θα πάμε στην παραλία 🙂

        Μου αρέσει!

  4. Κωνσταντίνα permalink
    30 Οκτωβρίου, 2009 20:46

    Διαφωνώ κάθετα με αυτή σου τη θέση! Θεωρώ πως ήταν η καλύτερη δήλωση του προέδρου Χριστόφια μέχρι σήμερα. Και τι σημαίνει στην Ευρώπη μιλάμε ευρωπα’ίκά? Ήταν τουλάχιστον η πρώτη φορά που και ο ίδιος δεν χρησιμοποίησε τη «ξύλινη» γλώσσα των εντυπώσεων, αλλά με τι γλώσσα που εκφράζει την αγανάκτηση ενός λαού που η τύχη του άγεται και φέρεται στα ευρωπα’ίκά σαλόνια..
    Οπώς γνωρίζεις αγαπητέ η ιστορία επαναλαμβάνεται και η σύγκριση είναι αναπόφευκτη εάν θέλουμε να αποφύγουμε τα ιστορικά λάθη. Και αν και η σύγκριση αντικειμενικά είναι όντως ανόμοια αυτή εκφράζει την αφορμή, τη στάση και την πρόθεση και σε καμιά περίπτωση ανθρώπους, καταστάσεις και γεγονότα.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      31 Οκτωβρίου, 2009 07:17

      Κωνσταντίνα,

      Θα ξεκινήσω από τη δεύτερη παράγραφο, όπου φαίνεται πως έχουμε κοινά σημεία. Από τη στιγμή που μιλάμε για εντελώς ανόμοια πράγματα, στα αυτιά και τα μυαλά των ευρωπαίων μόνο σαν ηχηρό πυροτέχνημα έφτασαν οι δηλώσεις του προέδρου (Εξ ου και η προσπάθεια του χθες να τις ανασκευάσει). Και συνεπώς έπεσαν στο κενό. Εμένα δεν με ενδιαφέρει ο πόλεμος των συνθημάτων. Με ενδιαφέρει η ουσία, και αυτή του η δήλωση κέρδισε ένα μεγάλο ζέρο όσον αφορά ουσία.

      Η τύχη του λαού μας εξαρτάται λίγο από τα ευρωπαϊκά σαλόνια. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης ήταν και είναι δικό μας. Εδώ και πενήντα χρόνια όμως δεν αποδείξαμε πως έχουμε την ωριμότητα να χειριζόμαστε σωστά την τύχη μας.

      Τέλος: μιλάμε ευρωπαϊκά για μένα σημαίνει να μιλάς με τρόπο που μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου. Η αγανάκτηση ας μείνει στα τοπικά συλλαλητήρια – τα οποία ούτως ή άλλως μάλλον έφυγαν από την μόδα.

      Μου αρέσει!

  5. Andreas permalink
    31 Οκτωβρίου, 2009 08:48

    Ελεος δλδ.Επιτελους .Να μιλησουμε μια φορά την γλώσσα της αλήθειας.Τόσα χρόνια εμιλούσαμε με τον καθωσπρεπισμό και τι επετυχαίναμε απο το να μας θεωρούν εύκολους?
    Πάρτε παραδείγματα ηγετπων που αρθρώνουν εριστικό λόγο.Τουρκία , Ισραήλ ,Τσεχία ,Πολωνία κτλ.Τζιέφκουν τους στο τέλος να συμμορφωθούν και παραχωρούν τους και δικαιώματα για να τους κατευνάσουν.ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΥΡΩΠΗ κ. Στροβολιώτη?
    Δείτε π.χ τον Δυση που με το καθωσπρεπισμό του κοστουμιού δεν εκαταφερε να αγκριστεί ΠΟΤΕ στους Ευρωπαιους με αποτελεσμα το σχέδιο Αννάν.Τούντες πολιτικες θέλουμε?
    Τις πολτικες του εσααεί καλού παιδιού?Ε ΑΣ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝΑΣΤΗΜΑ .ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΜΝΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
    Προς Θεού δεν λέω να το κάμνουμε συχνά.Αλλά τωρά πρεπει ν αναθεωρήσουμε και την πολιτική μας .Έφτασε ο κόμπος στο χτένι.
    Ευρωπαίοι στο φαίνεσθαι ,στα λόγια δεν σε καμνει Ευρωπαίο.Ευρωπαίος είσαι όταν υπερσπίζεσαι το καλό της χώρας σου υψωνοντας τους τόνους αν χρειαστεί.Όπως δλδ κάμνουν όλοι οι Ευρωπαίοι μεσα στην Ε.Ε.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΑ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      31 Οκτωβρίου, 2009 15:53

      Ανδρέα,
      Ναι, να μιλήσουμε την γλώσσα της αλήθειας, το κακό είναι πως ο πρόεδρος με την σχετική του δήλωση ακριβώς πέρασε στη γλώσσα των συνθημάτων και των φραστικών πολέμων. Είναι χαρακτηριστική η χαρά στα εθνικιστικά και ακροδεξιά μπλογκς όπου το πολιτικό IQ απουσιάζει όπως η βροχή στην έρημο. Ένοιωσαν πως μιλά κάποιος του δικού τους επιπέδου.

      Ευρώπη είναι να συμπεριφέρεσαι νούσιμα όπως οι μέγιστοι ηγέτες του ελληνισμού, Σημίτης και Κληρίδης και να κάνει πραγματικότητα το δικό σου, το αδιανόητο: την πλήρη ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ χωρίς λύση! Και το έκαναν χωρίς να ρίξουν ούτε ένα ανόητο σύνθημα!

      Ο πρόεδρος δεν νομίζω να νοιώθει περήφανος για τις δηλώσεις του, είναι άλλωστε σαφής η προσπάθεια να ανασκευάσει ή επί το κυπριακώτερον να παίξει πελλόν, μπάς τζιαι τες ξεχάσουν.

      Όσον δε αφορά τις κυρώσεις, μπορεί να μην έχουμε καν την ευκαιρία να κάνουμε κάτι τέτοιο, αν δεν προταθεί το άνοιγμα άλλου κεφαλαίου άρα πάψε να ονειρεύεσαι. Όπως είμαι σίγουρος πως γνωρίζεις πάρα πολύ καλά, αν δεν γίνει αυτό δεν έχουμε δυνατότητα να κάνουμε τίποτα άλλο.

      Α, και όσο γίνονται συνομιλίες, και ο πρόεδρος και οι ευρωπαίοι, θα δεχτούν την πρόταση του Αναστασιάδη και τώρα πια του Παπανδρέου, για αναβολή αξιολόγησης και επανεξέταση του ζητήματος τον Ιούνη.

      Μου αρέσει!

  6. Andreas permalink
    31 Οκτωβρίου, 2009 12:29

    @rose.
    Άλλοι μας εμάθαν τες αγκαλιές και τα φιλιά στας ευρωπας χωρίς εν τελει να αποκτούμε ιδιαίτερο εκτόπισμα ή φιλιες και άλλοι διούν γυρούς σ ούλλο το κόσμο και συνάπτουν συμφωνίες(με τζίζες).Τζίνοι δε, που μας εσυνηθίσαν στα φιλούθκια κατηγορούν τον νυν πρόεδρο ότι δεν συνάπτει συμμαχίες.
    Ο καθένας έσιη νου …. ας κρίνει

    Μου αρέσει!

    • 31 Οκτωβρίου, 2009 20:53

      επειδη κρίνουμε τα λέμε αυτα…

      μήπως ο αναστασιαδης είναι κυβερνηση και ο χριστόφιας αντιπολίτευση Αντρέα και μας τα λες αυτα?

      σαν να τα μπερδεψατε λίγο τα πραγματα!

      Μου αρέσει!

  7. Andreas permalink
    31 Οκτωβρίου, 2009 21:24

    Αγαπητέ Στροβολιώτη
    Η οσφυοκαμψία ίδιον των «μικρών» πολιτικών.
    Εκπλήσσομαι.Ο κληρίδης μεγάλος πολτικός?Ρωτώ .
    Ποιους συμμάχους εκληροδοτησε .Τι εκαταφερε στην εξωτερική πολιτική.
    Μήπως το Αννάν?Αυτός έιναι μεγάλος πολτικός?
    Όσο για την Ε.Ε αν ο Κληρίδης μας έβαλε στην Ε.Ε?Θέλεις να σου το το όνομα του πραμγατικού θύτη ή απλά βλέπυμε το περυτίλιγμα?

    Όσο για το ανθρωπάκι τον σημίτη ρώτα απλά γνωστούς ελλαδίτες για το πόσο μεγάλος πολτικός ήταν.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΟΙΤΙΚΟΙ ΤΟΤΕ ΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΓΙΓΑΝΤΑΣ.

    Ο προεδρος εμίλησε όπως θα έπρεπε να εμιλούσαμε καιρό τώρα για τα καμώματα της Αγκυρας.Επέιραξε η αλήθεια?Η πραγματικότητα?Τι ακριβώς.
    Χρόνια τώρα ο Δυση έμαθε μας στο σκυμμένο κεφαλι .Τούτα πάλε θέλουμε?Το καλό παιδί?
    Και να μας το παιζουν υπερπατριώτες στο εσωτερικό και να μετακομίζουν οι S-300 στην κρήτη?
    Ρωτώ σε.Εν εβαρέθηκες τούντη καραμέλα για τόσα χρόνια?
    ¨Οσο για τον Αναστασιάδη.Υπαρχει αναστασιάδης στην Ευρώπη?Ν ακούσουν οι Ευρωπαιοι τον Αναστασιάδη και να μην υποβαλουν κυρωσεις?Μα τι εν τούτα που ακούμε .
    Πιστεύκεις τα πραμγατικα?
    Οι ευρωπαίοι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να επιβαλουν κυρώσεις και γι ακόμα μια φορα ο ανανστασιάδης ακολουθά την γραμμή του Ευρωπαικού λαικού κόμματος.
    Κ. Ανανστασιάδη.Έχεις κότσια να πείσεις τους ομοιδεατες σου στο Ε.Ε.Κ .
    για επιβολή κυρώσεων?Οι?Ε τοτε τι μας τα έπριζες όταν ήταν οι ευρωεκλογές ότι επετυχες ότι η Τουρκία θα πρεπει να εναρμονιστεί πληρως με το ευρωπαικό κεκτημένο.
    Απλά για τούτους που εψηφισαν τον δυση…
    Στροβολιώτη είπαμεν.Εκάμαμεν πολλές παραχωρήσεις αλλα την άλλη μισή Κυπρο εν την χαρίζουμε(όσο σκηρό τζιαν ακούεται).
    Θα περιμένω τις απατνήσεις σου γιατί μου φάινεται ότι λέεις τα πράματα όπως βολεύκουν την γραμμή αναστασιάδη.

    @rose

    Rose πε μου σε παρακαλώ τι ακριβώς έσιης στο μυαλό σου και διαφωνείς με τον Πρόεδρο.Με ποια γραμμή συμφωνείς(υπάρζουν αλλο 2) διότι με το να αφορίζεις με μια γραμμή εν βοηθά και θα σου απαντήσω και σε σένα

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      1 Νοεμβρίου, 2009 07:14

      Ανδρέα,
      Ποια οσφυοκαμψία; Είναι οσφυοκάμπτες όσοι έβαλαν την Κύπρο στην ΕΕ;
      Ας είμαστε λίγο σοβαροί…

      Επιμένω για το χαρακτηρισμό μεγάλος πολιτικός τόσο για τον Κληρίδη όσο και για τον Σημίτη. Κατ’ ακρίβειαν ο πρώτος έγινε μεγάλος όταν ακολούθησε τις λογικές του δευτέρου.
      Και ο Σημίτης ήταν ο άνθρωπος που επανέφερε την Ελλάδα στον χάρτη των σοβαρών χωρών.
      Αυτά είναι γεγονότα.

      Επαναλαμβάνω για τελευταία φορά: ο πρόεδρος ΔΕΝ είπε την αλήθεια, και για αυτό ακριβώς τον λόγο προσπάθησε να ανασκευάσει, καλά εσύ αυτό δεν τον πρόσεξες;

      Και ναι, ο Αναστασιάδης έχει τις μεγαλύτερες προσβάσεις στην Ευρώπη. Αυτό είναι και πάλι γεγονός.
      Και αν πρόσεξες ο Αναστασιάδη λέει το αυτονόητο: περισσότερη σημασία έχει η λύση, όχι οι κυρώσεις. Με πιάνεις;

      «Στροβολιώτη είπαμεν. Εκάμαμεν πολλές παραχωρήσεις αλλα την άλλη μισή Κυπρο εν την χαρίζουμε(όσο σκηρό τζιαν ακούεται).»

      Ππεεεε! Δεν κατάλαβες Ανδρέα ότι ακριβώς εγώ και πιστεύω οι ομοϊδεάτες μου ΟΥΤΕ την άλλη μισή την χαρίσαμε, και προσπαθούμε είτε να την πάρουμε πίσω είτε να έχουμε λόγο στα τεκταινόμενα της.

      Συμφωνώ σε πολλά με τον Αναστασιάδη, και διαφωνώ σε πολλά με το κόμμα του. Συμφωνώ αρκετά με τον πρόεδρο και το κόμμα του στο Κυπριακό, άνκαι νομίζω θα μπορούσε να κάνει πολύ περισσότερα ιδιαίτερα όσον αφορά τους δήθεν συμμάχους του. Διαφωνώ σε πλείστα σημεία με τον πρόεδρο και το κόμμα του σε ζητήματα οικονομικά.
      ΟΚ;
      Έβγαλες μου ταυτότητα τώρα;

      Μου αρέσει!

    • 1 Νοεμβρίου, 2009 12:06

      Αντρέα, το ότι έχει πείσει και ακόμα πείθει ο πρόεδρος μια μεριδα κόσμου ότι θελει λύσει δεν διαφωνώ. Οτι δικαιούσαι να το πιστευεις και εσυ και να ανηκεις σε αυτη τη μερίδα φυσικά και το δέχομαι. Εγω μπορώ να έχω τις επιφυλάξεις μου;

      το δικαιούμαι;

      όχι δεν πιστέυω υπάρχουν 3 σχολές στο Κυπριακό!

      λυπάμαι!

      υπάρχουν αυτοι που εργαζονται για λύση και αυτοι που αποφάσισαν να μη το πράξουν

      και εκει απλά διαφοροποιείται – αναλογα με το κοινό τους – το …»μαρκετινγκ»

      Διαφωνώ με το Χριστοφια γιατι η κυβερνηση του απέδειξε την ανικανοτητα του να χειριστεί οτιδήποτε. Εσωτερικά (οικονομία, μεταναστευση, ανεργία, αναπτυξη, οικολογία, κοινωνικη πολιτικη κλπ κλπ) και εξωτερικα (σχεση με ΕΕ, με Τουρκία, με Ελλάδα, Αμερικη, ΟΗΕ κλπ κλπ)

      το δε Κυπριακό – κανε πομονη 2-3 μηνες και θα δείξει πέρα καθε δυνατής αμφιβολίας…

      δυστυχως!

      Μου αρέσει!

    • 2 Νοεμβρίου, 2009 10:17

      στη μετανάστευση ο Χριστόφιας ακολουθει το δρόμο του τάσσου. μόνο που τώρα οι πιο αυθαίρετες πολιτκές παιρνούν στο ντούκου.

      στην οικονομία γλυτώσαμε στο παρα πέντε την επιτήρηση της ΕΕ και η αναπτυξη θα είναι γύρω στο 1% άν όχι κάτω απο το 1%

      στην οικολογία αρχίζουμε να πληρώνουμε πρόστιμο για μη-εφαρμογή και μη-ληψη μετρων για την εκπομπή διοξεδίου κ.ά.

      τα κονδύλια που περικόπηκαν στον προϋπολογισμό αφορούσαν την Παιδεία και την Υγεία

      η Πάφος συνεχίζει να αλωνεται απο τους ντιβελοπερς και αποφάσεις για ανταλλαγή τ/κ περιουσιων για να κάνει γηπεδο γκολφ οι Σιακκολιδες και άλλοι (θα βαλετε και καμπανες στα εγκαίνια;)

      την επιτροπη προσφορών την ελέγχει ο Πιττοκοπίτης!

      η Αστυνομια γαμα και δέρνει

      κανενα μετρο που αφορά τη ισότητα και τις γυναίκες – αντιθετα η κυβερνηση συνεχίζοντας της ΕΔΕΚο-ΔΗΚΟική πολιτική μαραίνει ΜΚΟ

      το ίδιο συμβαίνει και στο τομενα της προληψης των ναρκωτικων

      η Σωτηρουλα εξάγγειλε να μειωσει το ποσοστό ηλικιωμενων συνταξιουχων που ζουν κατω απο το όριο στης φτώχια απο το 50+ στο 42% και για να το κάνει «διωχνει μετανάστες» Ζητήστε στους γέρους να βγουν με τις μαγκουρες τους να διωξουν τους «παράνομους» σε λίγο!

      Οι μονογονικές οικογένειες πηραν έναν από τα ίδια…

      Το μεγάλο σουργελο γίνεται στο στρατο. Οργανωνονται ομαδες πολιτων κατα της φυγοστρατίας. Τετοια εμπειρια απο την οργανωση του ΑΚΕΛ δεν μπορούσατε να τη βάλετε αλλου; Λέω τώρα, σε συνεταιρισμους της υπάιθρου και μοναδες αυτοδιαχείρησης;

      Τα κονδύλια για τις ενναλλακτικες πηγες ενεργειες θα δοθούν στα «μεγαλα ψαρια»

      Τι να προτοθυμιθω πρωι πρωι!

      δεν υπάρχει μετρο συγκρισης με κανεναν προηγουμενο προεδρο γιατι απλά κανείς δεν τα έκανε τόσο «σκ…» προηγουμενως!

      και για να μην αναφέρουμε τα περι διπλωματίας… και εξωτερικης πολιτικής
      Ρωτησε το συγκυβερνητη Μαρκο πόσες φορές έφαγε πόρτα στην παλαιστίνη! (φυσικα δεν θα το διαβασεις σε καμια φυλλάδα)

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        2 Νοεμβρίου, 2009 21:22

        Rose,

        Ανοίγεις εφ, όλης της ύλης φάλιες! Εγώ θα κάνω επιλογή:

        «στην οικονομία γλυτώσαμε στο παρα πέντε την επιτήρηση της ΕΕ και η αναπτυξη θα είναι γύρω στο 1% άν όχι κάτω απο το 1%»

        Που το βρήκες αυτό; Δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει αν θα μπούμε ή όχι υπό επιτήρηση, και αυτό για την ανάπτυξη, πάλι, τι εννοείς; Συν ή πλην 1; (μάλλον πλην θα είμαστε).

        «την επιτροπη προσφορών την ελέγχει ο Πιττοκοπίτης!»

        Ε, καλά, πως αλλιώς θα σιωπούσε:)
        «δεν υπάρχει μετρο συγκρισης με κανεναν προηγουμενο προεδρο γιατι απλά κανείς δεν τα έκανε τόσο “σκ…” προηγουμενως!»

        Ε, καλά, υπάρχει τουλάχιστο ένας που έκανε τόσο σκ… ένα τουλάχιστον θέμα, που δεν έχει σημασία τι έκανε με τα άλλα!

        Αυτό με την Παλαιστίνη δεν το έπιασα;;;

        Μου αρέσει!

  8. Andreas permalink
    1 Νοεμβρίου, 2009 17:17

    Στροβολιώτη εξηγούμαι.
    Όταν εχαρακτήρισα οσφυοκάμπτη την κάστα του αναστασιάδη εδικαιολόγησα γιατί απέδωσα τούντο χαρακτηρισμό.Ανέφερα σου τραγικά του λάθη,μπορώ να σου πω άλλα τόσα αλλά και για την Ε.Ε. ε νομίζω ότι αποτελέι ύβρις να μεν λαλούμε ποιος μας έβαλε στην Ευρώπη.Ο μακαραίτης ο Γιάννος ο Κρανιδιώτης που επίεσε την τότε κυβέρνηση του Πασόκ και συγκεκριμένα το ανθρωπακι τον Σημίτη να ΕΚΒΙΑΣΕΙ την Ε.Ε να μας βάλει κι εμάς μέσα αλλίως θα υποβάλει βέτο και για όλους τους άλλους.Ε ΟΙ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΜΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ 1η ΓΡΑΜΜΗ.Ε ΟΙ.
    Πε μου αν έχω λάθος και που.
    Εγώ παντως θα επιμέινω και σε προκαλώ.Ρώτα Ελλαδίτες για το πόσο ωφέλεσε την Ελλάδα γενικότερα ο Κώστας Σημίτης.Σου το ξαναλέω γιατί το πραμα φωνάζει που μόνο του.
    .Ο ΔΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΑΙΟ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ.
    Πες μου ΜΙΑ περίπτωση που ο δυση εκακισε την Ε.Ε. γιατί οι αποφάσεις των έθιγαν τα συμφέροντα μας.ΜΙΑ .ΜΟΝΟ ΜΙΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ???
    Επίσης σε ξαναρωτώ.Δεν ειπε ο αναστασιάδης ότι το Ε.Λαικό κόμμα υιοθέτησε απόφαση για να υποχρεώσει την Τουρκία να εφαρμόσει τις αποφασεις της Κοπεγχάγης?
    ΠΟΥ ΕΝ Η ΠΥΓΜΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΝΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ?Αφου τούτα μας υποσχέθηκε ο αναστασιάδης…πούντα?Μονο στα χαρτια και να κάμνει χαιχούθκια προεκλογικά?
    Στροβολιώτη άκου.Οι ευρωπαιοι εν τζιε χαζοί.Δεν θέλουν να επιβάλουν κυρώσεις στην Τουρκια ,αυτή ακριβώς είναι ΚΑΙ η σταση του Αναστασιαση.Απέδειξα σου το με τόσα παραδείγαμτα .Θέλεις τζιάλλα.¨Εχω πολλά ακόμα.
    Ντροπή και για τον Πρόεδρο αν ακολούθήσει τον Αναστασιάδη.
    Απάντα μου όμως στα ερωτήματα και θα επανέλθω.

    @rose
    rose υπαρχουν 3 γραμμες στο Κυπριακό.Υπαρχει η γραμμή των απορριπτικών,υπαρχει η γραμμή των μηδενικών αντιστασεων και λύση εδώ και τώρα (αναστασιάδη) και υπαρχει και η πολτική του Προέδρου η λεγόμενη ευέλικτη .
    Σε ποια ακριβώς γραμμή είσαι σύμφωνη (για να δω τι ακριβώς προσδοκάς).
    Επίσης λέεις ότι ο Πρόεδρος απέτυχε σε όλα (η σχεδόν σε όλα).
    Και σε ρωτω.Έχεις κατα νου προεδρο στο παρελθον που να τα εκαταφερε καλύτερα απο ον νυν και ποιος?
    Αναμένω και έλα να τα τα σχολιάσουμε

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      2 Νοεμβρίου, 2009 07:08

      Ανδρέα,
      Ναι βεβαίως και ο Γιάννος Κρανιδιώτης έκανε ότι μπορούσε, ίσως περισσότερα από άλλους. Αλλά ήταν υπουργός του Σημίτη, και πρόεδρος της Κύπρου ήταν ο Κληρίδης.
      Με πιάνεις;
      Δεν αμφιβάλλω πως η θέση των Ευρωπαίων είναι η μη επιβολή κυρώσεων στην Τουρκία! Ακριβώς γιατί οι ευρωπαίοι ο Αναστασιάδης και ο Στροβολιώτης θέλουν ΛΥΣΗ και όχι κυρώσεις. Τι στο καλό βρίσκεις λάθος με αυτή τη θέση;

      Μου αρέσει!

  9. Αndreas permalink
    1 Νοεμβρίου, 2009 20:19

    Επειση άκουσα το πόψε να το πω τζιε τούτο.Για τζίντο μαυτογεριμο το βέτο εμπήκαμεν στην Ευρώπη.Γιατί είσιεν ούμπαλα ο Γιάννος να εκβιάσει την Ευρώπη μεσω την κυβέρνησης του Πασόκ για μπούμε τζιε μεις τζιε όι διότι καμια διπλωματική δυνότητα του κληριση ή του σημίτη έπεισε τους Ευρωπαίους για να μπούμε.
    Που το Δεκέμβριο πλέον καταργείτε το βέτο.(!!!).
    Ο Θεός να μας βοηθήσει…
    Αυτό για όλους όσοι άκριτα υποστήριξαν την νέα συνθήκη.Επαναλαμβάνω .ΑΚΡΙΤΑ (και όι υπερ μετα που μελετη)

    Μου αρέσει!

    • Λοίζος Αντωνίου permalink
      2 Νοεμβρίου, 2009 13:06

      Φίλε Αντρέα, δεν καταργείται το βέτο με τη συνθήκη . Περιορίζεται σε κάποιους τομείς. Στον τομέα που μας ενδιαφέρει, δηλαδή ποιος μπαίνει και πως στην ΕΕ παραμένει το βέτο.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        2 Νοεμβρίου, 2009 21:24

        Λοίζο,

        Ανκαι ξεφεύγουμε του θέματος, μας θυμίζεις τι θα γίνει με το ζήτημα της προεδρίας που θα είχαμε το 2012, με τα νέα δεδομένα;

        Μου αρέσει!

      • Λοίζος Αντωνίου permalink
        2 Νοεμβρίου, 2009 22:57

        Θα αλλάξει εντελώς το σύστημα της Προεδρίας. Θα υπάρχει ο Πρόεδρος (εκλέγεται για 30 μήνες) ο οποίος θα έχει τις περισσότερες από τις αρμοδιότητες που έχει σήμερα ο Προεδρεύων. Δηλαδή προεδρία Ευρωπαικού ΣΥμβουλίου, ημερήσια διάταξη, κλπ. Όμως θα εξακολουθήσει να υπάρχει και ο θεσμός της εκ περιτροπής προεδρίας για τα άλλα Συμβούλια πλην εκείνου των ΕΞωτερικών Υποθέσεων,αφού εκεί θα προεδρεύει ο λεγόμενος ΥΠΕΞ της Ένωσης.
        Άρα θα έχουμε προεδρία το 2012 αλλά σε μερικά συμβούλια Πχ, εργασίας, γεωργίας κλπ και θα συντονιζόμαστε με τον Πρόεδρο της ΕΕ, το κράτος που θα έχει την προεδρία πριν από εμάς και το κράτος που θα έχει την προεδρία μετά από εμάς. Μπερδεμένο;

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        3 Νοεμβρίου, 2009 07:26

        Ευχαριστώ Λοίζο. Μπερδεμένο; Μπά! Απλώς Ευωπαικό!

        Μου αρέσει!

  10. Andreas permalink
    2 Νοεμβρίου, 2009 14:31

    Κατ αρχήν να χαιρτήσω όλους τους συνομιλούντες.
    @Λοίζος Αντωνίου
    Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λές .Πολλά παλία είχα ακούσει ότι το βέτο με την νέα συνθηκη το βέτο καταργείται.Τώρα άκουσα το ρητα χτες απο τον Αρχιεπίσκοπο.Μακάρι ναν ψέμα.
    Τι να πω…Την συνθήκη εν την έχω μπροστά μου αλλά χτες η δήλωση του Αρχιεπισκόπου εξύπνησε τες φοβίες μου.

    Στροβολιώτη θα το ξαναπώ γιατί εν κρίμα να συμβαινει και ας το παρει το ποτάμι ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ του μακαρίτη.Εν θλιβερό να πιάννουν τα παρασημα τζίνος που επίσημα εν στην πρώτη γραμμή ,ειδικά όαν δεν το αξίζει , και όι τζίνος που εδούλεψε για το ουσιαστικό αποτέλεσμα.
    Τούτο που είπες θα το έλεε κάποιος …. μη υποψιασμένος .
    Αν θέλει να δεις συνεργασία Κυπριακή και Ελληνικης κυβέρνησης χαρακτηριστικό το παραδειγμα με τους S-300.
    Όσο για τις κυρώσεις.Μα καλά.Κυπραίοι έιμαστε ,θωρούμε τόσα χρόνια πως συμπεριφέρεται η Τουρκία.Πως θα λυθεί το Κυπριακό ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ?Ρωτω.Πως?
    Χωρίς αλλαγή της στάσης της Τουρκίας ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ
    Για να δεις πως συμπεριφέρεται ο κ. Αναστασιάδης.Ομόφωνα το στην βουλή αποφασίστηκε η επιβολή κυρώσεων.Για δικούς του λόγους όμως το κόμμα του δυση άλλαξε τούντη σ΄ταση και εμιλούσε για οδικό χάρτη (!!!) και μετα τον Ιούλη για κυρώσεις(!!!).Μα καλα.Εν ηξέρουν τι ψηφίζουν τούτοι ανθρώποι?Περιπαιζουν μας??????
    Ο καθένας τα συμπεράσματα του.
    Υ.Γ. Κατι σου έλεα για το ότι ο δυση ευθυγραμμίζεται με τις βουλες των ευρωπαικών εταίρων???Ακόμα μια απόδειξη αλλα αποτελει και ντροπή στον Πρόεδρο αν δεν ακολουθήσει τη γραμμή του εθνικου συμβουλιου.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      2 Νοεμβρίου, 2009 21:33

      Ανδρέα,

      Να ΜΗΝ ακούεις τι λέει ο αρχιεπίσκοπος. Κάνει κακόοοοο!!!

      Η Τουρκία βρίσκει τζιαι κάμνει. Όλοι (κυριολεκτικά όλοι) που έχουν είτε δύναμη είτε σημασία αναγνωρίζουν πως η Τουρκία του Ερντογάν, είναι μια άλλη Τουρκία. Αν δεν το βλέπεις εσύ (και πολλοί άλλοι, δεν μπορώ να βοηθήσω).
      Επαναλαμβάνω: ο οδικός χάρτης θα είναι μια ευφυής διέξοδος για όλους, και κάτι που θα δώσει δυνατότητα στην Τουρκία να δώσει χωρίς να φαίνεται πως δεν παίρνει. Θα είναι δηλαδή κάτι που θα βοηθήσει τη λύση.
      Αδυνατώ να κατανοήσω γιατί δεν αντιλαμβάνεσαι την κολοσσιαία πολιτική ευφυΐα που κρύβεται πίσω από αυτή τη σκέψη.

      Όσον αφορά το εθνικό συμβούλιο: χμμ, δεν ξέρω αν θεωρώ πιο σοβαρή τη δική του θέση ή αυτή των όποιων ευρωπαίων. Στην πράξη δεν έχει καλό ιστορικό πάντως.

      Μου αρέσει!

  11. 2 Νοεμβρίου, 2009 18:48

    Φίλε Στροβολιώτη, δυστυχώς όχι μόνομε την πολιτική μας αλλά και με τη ρητορική μας ξενίζουμε συνεχώς τη διεθνή κοινότητα. Οι ερασιστεχνικοί χειρισμοί του Χριστόφια τόσο στο εθνικό θέμα όσο και σε ζητήματα που σχετίζονται με τη διπλωματία ή και τις δημόσιες σχέσεις έχουν ως αποτέλεσμα μια συνεχή κατρακύλα.
    Το πρόβλημά μας πλέον δεν είναι το Κυπριακό. Δεν είναι η οικονομία. Είναι οι επιλογές μας και ο τρόπος που οδηγούμαστε σε αυτές.

    Είναι τυχαίο που χάσαμε τη μισή Κύπρο και οι ίδιοι άνθρωποι συνεχίζουν να κάνουν κουμάντο;
    Αμφιβάλλω.

    Υπάρχει ελπίς;
    Και πάλι αμφιβάλλω.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      2 Νοεμβρίου, 2009 21:47

      Αντιπολιτευόμενε,

      Ώρες ώρες διερωτούμε αν ο Χριστόφιας έχει μια κάποια αυτοκαταστροφική ατζέντα, ή είναι απλώς αχάπαρος.

      Οφείλω να πω όμως πως ακόμα ελπίζω σε εκείνον….

      Μου αρέσει!

      • 3 Νοεμβρίου, 2009 12:55

        Στροβολιώτη, αυτόν έχουμε προς το παρόν, και όσο αχάπαρος κι αν είναι το μόνο που δικαιολγούμαστε να κάνουμε είναι να ελπίζουμε, ακολουθώντας και το παράδειγμα που μας δίνουν οι όμηροι αεροπειρατών. Κι αυτοί ελπίζουν…

        Μου αρέσει!

  12. Andreas permalink
    2 Νοεμβρίου, 2009 22:38

    Strovolioti αν θωρείς ευφυή πολιτκή την συγκεκριμένη ,μόνο ο δυση την εσκεφτηκε?
    Οι ίδιοι άνθρωποι που μας οδήγησαν στο Αννάν?Οι άλλοι ούλλοι εν χαμπαριάζουν?
    Το εθνικό συμβούλιο το ασόβαρο όπως το λέεις, μετειχε και ο δυση.Υπερψήφισε την ομοφώνη απόφαση για επιβολή κυρώσεων.Τότε δεν ελειτουργουσε η «κολοσσιαία πολιτική ευφυΐα».
    Πως συμπεριφερονται τόσον ανευθυνα τούτοι οι άνθρωποι?

    @rose
    περιμένω ακόμα απαντήσεις.Όι επειδή οι ερωτήσεις μπαινουν λλιο στα βαθκιά … λακίζουμεν.

    @αντιπολιτεύομενε.
    Στην κύπρον ζιούμεν.Ξέρουμεν τους πολιτικούς.¨Εσιης κάτι καλλίτερο να προτείνεις?

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      3 Νοεμβρίου, 2009 07:25

      Ανδρέα,
      Ναι, η πολιτική σύνδεσης της πορείας της Τουρκίας με τη λύση αντί της επιβολής κυρώσεων είναι μια ευφυής πολιτική. Ετσι είναι έστω και αν το σκεφτεί ένας ή χίλιοι.
      Και ναι, συνεχίζω να αμφισβητώ τη σοβαρότητα του Εθνικού Συμβουλίου.

      Μου αρέσει!

    • 3 Νοεμβρίου, 2009 12:03

      Δεν κατάλαβα τι εννοείς; Επειδή ζω στην Κύπρο πρέπει να ανέχομαι μοιρολατρικά τον κάθε αχάπαρο να με κυβερνά; Και ναι, έχω πολλά πολύ καλύτερα να προτείνω απ’ ό,τι μας προσφέρουν οι πολιτικοί στην Κύπρο.
      Και στο Εθνικό, και για την οικονομία, και για διάφορα άλλα ζητήματα.
      Όσον αφορά το πρώτο, θα διαπραγματευόμουν επί του Σχεδίου Ανάν, για να κόβουμε δρόμο μια και η π ά ρ ο δ ο ς τ ο υ χ ρ ό ν ο υ π α γ ι ώ ν ε ι τ α τ ε τ ε λ ε σ μ ε ν α.

      Κάτι καλύτερο από αυτό θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει το 2004 και τον Απρίλη και τον Δεκέμβρη, αλλά δυστυχώς, «το πουλίν επέτασεν».

      Μου αρέσει!

  13. Andreas permalink
    3 Νοεμβρίου, 2009 10:45

    «Και ναι, συνεχίζω να αμφισβητώ τη σοβαρότητα του Εθνικού Συμβουλίου.»

    Άρα και όλης της πολτικής ηγεσίας που μετέχει σε τούτο.
    Ε ποιοι θα λύσουν το Κυπριακό?Εννεν τούτοι?

    Μου αρέσει!

  14. Andreas permalink
    3 Νοεμβρίου, 2009 21:24

    Αντιπολιτευόμενε εσύ με ποια ιδιότητα νοιώθεις τόσην αυτοπεποίθηση ότι εσυ θα τα εκαταφερνες ενώ τόσοι άλλοι προέδροι ΑΧΑΠΑΡΟΙ οπως τους είπες εν εκαταφεραν να σταθούν στο ύψος των δικών σου προσδοκιών?

    Μου αρέσει!

    • 3 Νοεμβρίου, 2009 21:45

      Καλά ρε Ανδρέα, δεν πιστεύεις δηλαδή πως όπως ήρθαν τα πράγματα θα έπρεπε να δούμε τι έφταιξε; Πιστεύεις πως ήταν τυχαίο πως φτάσαμε μέχρι εδώ; Δεν θεωρείς πως ένας καπετάνιος ευθύνεται για την ασφάλεια του πλοίου που κυβερνά;

      Όσο αφορά τον εαυτό μου, ωραία, δεν πιστεύω πως είμαι ο εξυπνότερος άνθρωπος του κόσμου, αλλά έστω αν άκουγα συμβουλές που δόθηκαν στον Μακάριο, τον Κυπριανού, τον Τάσο και τον Χριστοφια και τις έριξαν εν συνεχεία στον κάλαθο των αχρήστων, η μοίρα της Κύπρου θα ήταν οπωσδήποτε καλύτερη σήμερα.

      Διάβασε αν θες την Ανοχύρωτη Πολιτεία του Νίκου Κρανιδιώτη, τις Πικρές Αλήθεις του Παύλου Δίγκλη ή Το Δημοψήφισμα του 2004, το Διεθνές Περιβάλλον, η Πρόσληψη της Λύσης και η Συγκυρία του Χρυσόστομου Περικλέους ή και την Πρώτη Διχοτόμηση του Μακάριου Δρουσιώτη και θα καταλάβεις τι εννοώ αν το προηγούμενο μου επιχείρημα δεν σε έπεισε…

      Μου αρέσει!

  15. Andreas permalink
    4 Νοεμβρίου, 2009 13:52

    Οχι ρε άνθρωπε .Σιχαινομαι την ιστορία ,βαρκούμε απιστευτα να θκιαβάζω θεωρητικού επιπέδου αναγνώσματα αλλά φαίνεται ότι η πολλη γνώση πολλές φορές σκοτώνει την πρακτική σκέψη που πρεπει να μας διακατέχει.
    Εγώ βλέπω το παρόν και τούτο κρίνω.
    Μεν ξιάννεις ότι η έπαρση εν ένα που τα εφτά θανασιμα αμαρ΄τηματα.Κάτσε και λλιο την μάππα κάτων και εκφραστου νακκο πιο κόσμια

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. ΕΜΠΡΟΣΘΟΦΥΛΑΚΑΣ - Τα κοινά φασιστικής Τουρκίας - ναζιστικής Γερμανίας και ο Δημήτρης Χριστόφιας - www.efylakas.com

Αφήστε απάντηση στον/στην strovoliotis Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.