Skip to content

Νέα πρόκληση: αντιγράφουν και τους νόμους μας για τον καπνό!

Ιανουαρίου 5, 2010

Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες του συνεργάτη μας Αγρινού Ακαπνίδογλου οι κατοχικές αρχές προέβησαν σε νέα ηχηρή πρόκληση.

Μέσα στα πλαίσια της προσπάθειας τους να παρουσιάσουν τα κατεχόμενα ως περιοχή με ευρωπαϊκές προδιαγραφές, αντέγραψαν αναιδώς, και σχεδόν  λέξη προς λέξη τον νόμο περί απαγόρευσης του καπνίσματος που ψήφισε η Κυπριακή βουλή.

Και δεν έφτανε η αντιγραφή του νόμου, επέλεξαν να κορυφώσουν την πρόκληση ορίζοντας ως μέρα έναρξης της ισχύος του νόμου την 1η Ιανουαρίου, όπως ακριβώς και στις ελεύθερες περιοχές.

Την πρόκληση καταδίκασαν ως συνήθως όλα τα Κυπριακά αποκόμματα.

Ξεχωρίζουμε την δήλωση καταδίκης του ΕΥΡΩΚΟ στην οποία αναφέρεται ότι:

«Καμία ισχύ δεν μπορεί να έχει ένας ούτω καλούμενος νόμος που ψηφίστηκε από ένα ψευδοκοινοβούλιο. Καλούνται οι θαμώνες μέλη και φίλοι του ΕΥΡΩΚΟ οι οποίοι ασυναίσθητα επισκέπτονται τα καζίνο και άλλα ευαγή ιδρύματα των κατεχομένων όπως αγνοήσουν προκλητικά, και μη υπακούσουν στα ψευδοόργανα που θα απαιτήσουν την εφαρμογή του ούτω καλούμενου νόμου, συνεχίζοντας τοιουτοτρόπως την αντικατοχική συνήθεια του καπνίσματος. Δεδομένης μάλιστα της νέας πρόκλησης του καθεστώτος των κατεχομένων, το ΕΥΡΩΚΟ θεωρεί πως κάθε τσιγάρο που ανάβει στα κατεχόμενα και παραβιάζει τον ούτω καλούμενο νόμο, είναι μια συνεισφορά στον διαχρονικό αγώνα του λαού μας.»

Απροσδόκητους συμμάχους βρήκε το ΕΥΡΩΚΟ στις τάξεις των επαναπροσεγγιστικών κύκλων οι οποίοι συχνάζουν στο γνωστό υπονομευτικό μπλογκ nenekia.com άλλως Επανένωση 2010. Πληροφορίες που έχουμε, χωρίς όμως χαρτόσημα και αποδείξεις, αναφέρουν πως μέλη της κλίκας αυτής, υιοθετούν την προτροπή του ΕΥΡΩΚΟ, και αναμένεται να προβούν σε καπνιστικές αντικατοχικές δράσεις, εντός των κατεχομένων.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιείται αντικατοχική δράση στις περιοχές που ελέγχουν οι εισβολείς από το 1975 όταν είχαν ακουστεί για τελευταία φορά οι φήμες περί Κρητών οι οποίοι επισκέπτονταν τα κατεχόμενα και καθάριζαν μαζικά τα μεχμετζίκ χρησιμοποιώντας το μέσο του στραγγαλισμού με λεπτό συρματόσκοινο.

Οι δράσεις αυτές αναμένεται να συνάδουν με την γνωστή συνταγή win – win situation του βρωμιάρη εγγλέζου σερ Ντέιβιντ Χάνι, αφού ό,τι και να συμβεί, δεν αναμένεται να έχουν οι αγωνιστές του καπνού οποιοδήποτε κόστος. Το υποτελές κάπνισμα στις κατεχόμενες περιοχές είναι γνωστό πως δεν επηρεάζει καθόλου την υγεία, ενώ τυχόν σύλληψη και εγκλεισμός στις ψευδοφυλακές θα είναι άνευ αντικειμένου για αυτονόητους λόγους.

18 Σχόλια leave one →
  1. Ιανουαρίου 5, 2010 21:07

    Roll another one…

    Μου αρέσει!

  2. Andreas permalink
    Ιανουαρίου 6, 2010 09:32

    Για να καταλάβω.Επεράσαν τον νόμο ,και έστω ότι πάω στα καζινο τους (που πάω πολλά συχνα εν η αλήθκεια) για να παίξω τα εκατομμύρια μου (δισεκατομμύρια εν η αλήθκεια), τζιε άψω τσιάρο(που καπνίζω πολλά εν η αλήθκεια) όπως τζιε πολλοί άλλοι ενδεχομένως τζιμεσα ,ο ψευτόμπατσος μπορεί να συλλάβει μόνον εμενα που είμαι Ε/Κ με το πρόσχημα ότι υπάρχει νομος?
    Εκατάλαβα σωστά?

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 6, 2010 09:42

      Οι ρε Αντρέα! Εχουν ψευδονόμο για όλους τους ψευδοπολίτες τους, τους ΕΚς κλπ κλπ.

      Είναι αυτονόητο όμως, πως θα συλλαμβάνουν μόνο ΕΚς 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Andreas permalink
    Ιανουαρίου 6, 2010 11:32

    E ναι .Τούτο εκατάλαβα.Αν καπνίζουν ταχατες εγγλεζοι ρώσσοι και λοιποί τουρίστες θα συλλαμβάνουν μόνο Ε/Κ.
    Τελικά η βρωμιά τους εν έσιη όρια .Τι να πω.Εκάμαν τζιάλλα τέθκια με το Ικεα…
    Αγρινές θα σου φέρνω τσιάρα στες ψευδοφυλακές.Δεσμεύκουμαι

    Μου αρέσει!

  4. Ιανουαρίου 6, 2010 11:32

    Απαγορεύουν το κάπνισμα η μόνο το ψευδοκάπνισμα; Γιατί αν είναι μονο το ψευδοκάπνισμα νομίζω εν μας πιάνει

    Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      Ιανουαρίου 6, 2010 12:19

      Αμαν λαλείς ψευδοκάπνισμα εννοείς καμνω ότι καπνίζω?
      Μουχαχα

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 6, 2010 19:20

      Pak, και όλοι, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως πλάκα κάνουμε:)

      Και βεβαίως η ανάρτηση είχε να κάνει παραπάνω με τη νοοτροπία των ψευδο… παρά τη νοοτροπία του καπνίσματος.

      Μου αρέσει!

  5. Ιανουαρίου 6, 2010 13:15

    «…Οὐαὶ δὲ ὑµῖν, γραµµατεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί…»

    Στροβολιώτη…

    Ένας παρέας (οπαδός Ολυμπαικού Λευκωσία, αν ξέρεις τι σημαίνει αυτό) … μου είχε πει να πηγαίνουμε στα κατεχόμενα για να τουμανιάζουμε. Τελικά πήγε ψες με τη φιλενάδα του. Έκατσε σε ταβερνάκι με μπαρ … ήπιε 10 μπίρες με τους μεζέδες, ετουμάνιασεν όσο ήθελε… και έδωσε 30 ευρώ με τα τιπς. Ήρτε πίσω κατενθουσιασμένος.

    Και κάτι άλλο. Για όσους λεν «ελιναι απαίτηση της Ευρώπης η ολική απαγόρευση».

    Δείτε εδώ (σελίδα 3):

    http://209.85.229.132/search?q=cache:J7MQl1XwuRcJ:www.eu2009.cz/scripts/file.php%3Fid%3D22688%26down%3Dyes+Justus+Lipsius+building+smoking&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=uk

    Αναφέρεται στο κτίριο «Justus Lipsius» (Βρυξέλλες) όπου στεγάζεται το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διαθέτει ειδικούς χώρους για καπνιστές.

    Μου το είπε γνωστή μου που λόγω σπουδών έχει πρόσβαση σε τέτοια κτίρια. Έψαξα και βρήκα.

    Εξ όσων ξέρω…στο Βέλιγο συζήτησαν και την περίπτωση ολικής απαγόρευσης αλλά… κατέληξαν (2010) σε χαλαρό νόμο με ειδικούς χώρους για δημόσιους χώρους όπως αυτός που προανέφερα… ολική απαγόρευση μόνο στους χώρους που προσφέρουν κανονικό φαγητό (όχι σνακς) και αναβολή της όποια σκέψης για απόλυτη απαγόρευση μέχρι το 2004.

    Μου αρέσει!

    • Ιανουαρίου 6, 2010 13:31

      2014…

      Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      Ιανουαρίου 6, 2010 18:35

      Εξαιρετικά.Ιδού η αφορμή να πούμε ότι σε τούντο τομέα είμαστε πιο πολιτισμένοι που τους άλλους ευρωπαίους.

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 6, 2010 19:17

      Αγρινό,
      Χαλαρά! ΔΕΝ θα αναφερθώ στην ουσία του νέου νόμου. Θα γράψω όμως 2-3 πράγματα για την περίπτωση μου: σε όλη μου τη ζωή «κάπνισα» το πολύ ένα πακέτο τσιγάρα. Η σύζυγος είναι καπνίστρια από το γυμνάσιο – άρα μοιραία έχω να αντιμετωπίσω το ζήτημα, και δεν συστήνονται ακραίες συμπεριφορές σε τέτοιες περιπτώσεις 🙂

      Οταν είμαι σε χώρο με άλλα πλάσματα προτιμώ να έχω το δικαίωμα να μην τραβώ καπνό.

      Πιστεύω έχουν και οι καπνιστές το δικαίωμα να ζήσουν τη ζωή τους στα κέντρα τους με τα τσιγάρα τους. Αν όμως αυτό θα είχε αποτέλεσμα την ερμαφρόδιτη κατάσταση που ζούσαμε τα τελευταία χρόνια σε όλα τα στέκια, εστιατόρια, κλπ, προτιμώ την νέα διευθέτηση.

      Μου αρέσει!

      • Ιανουαρίου 6, 2010 19:58

        Στροβολιώτη, δηλαδή όπου αποτυγχάνει το κράτος και η αστυνομία να εφαρμόσει ένα πιο δίκαιο νόμο… να προχωράμε σε απολυταρχισμό και ολικές απαγορεύσεις;

        Εξήγα μου γιατί θυμόμαστε τις ατομικές ελευθερίες στη περίπτωση του μη καπνιστή αλλά τις προσπερνάμε στην περίπτωση του καπνιστή…

        Άκουσα όλες τις δικαιολογίες του κερατά από διάφορους τζιαι εβαρέθηκα να μου λαλούν ότι ακουσαν που την προπαγανδίστικη, μονόπλευρη «διαφώτιση» του κόσμου που έγινε ως τώρα.

        Αν δεν ήταν και η Κεννεβέζου φουγάρο ουδέποτε θα άκουγε ο κόσμος την άλλη άποψη. Όχι, ο πρόεδρος του συνδέσμου των κέντρατζηδων δε μετρά γιατί είναι δικά τους συμφέροντα που καλείται να υπερασπίσει και μόνο με μισόλογα και λάθος επιχειρήματα μιλούσε.

        Ρίξε μια ματιά άμα έχεις χρόνο:

        http://cyprusgreens.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

        http://cyprusproduct.blogspot.com/2010/01/2010.html

        http://axapari.blogspot.com/2010/01/thank-you-for-smoking.html

        http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post.html

        http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post_10.html

        http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post_4732.html

        http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post_11.html

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Ιανουαρίου 6, 2010 21:42

        Αγρινό,

        Δεν σκοπεύω να επαναλάβω τις συζητήσεις που έγιναν αλλού και αναφέρεις στο μήνυμα σου.

        Είχα υπόψιν μου και τις απόψεις σου.

        Επαναλαμβάνω πως δεν θα ήθελα να ασχοληθώ με την ουσία του συγκεκριμένου νόμου.

        Επαναλαμβάνω επίσης πως είναι ευαίσθητο θέμα για μένα αφού το αντιμετωπίζω στο σπίτι και αφορά και εμένα και την κυρία και τα παιδάκια.

        Συνοπτικά: δεν μου αρέσουν οι ακρότητες. Κάτι αμερικανάδες ξεπερνούν τα όρια της υποκρισίας. Πλην όμως θεωρώ ανάγκη να έχω το δικαίωμα σε καθαρό αέρα όπως θέλεις να τον έχεις εσύ σε καπνισμένο. Αν χρειαζόταν να σχεδιάσουμε ξανά κάποια πράγματα, δεν έχω καμιά αντίρρηση να γίνουν χώροι ειδικά για όσους εθελοντικά επιλέγουν το κάπνισμα. Τίποτα άλλο.

        Η διαφορά των δυο δικαιωμάτων και η μεροληπτική ας πούμε επέμβαση του κράτους υπέρ των μη καπνιστών μπορεί να δικαιολογηθεί λόγω ίσως του δεδομένου ότι ο καπνός μπορεί να βλάψει σοβαρά ένα μη καπνιστή, ενώ αντίθετα, ο μη καπνός δεν επηρεάζει με αντίστοιχο τρόπο τον καπνιστή.

        Το κράτος βάζει και κόκκινα φώτα, και όρια ταχύτητας. Αυτά αφορούν ΚΑΙ εκείνους που τα παραβιάζουν ΚΑΙ εκείνους που μπορεί να υποστούν τις συνέπειες ενός ατυχήματος εξ αιτίας της παράβασης.

        Μου αρέσει!

  6. Ιανουαρίου 6, 2010 21:59

    Σε Παλλουριώτισσα και Καϊμακλί αυτή τη στιγμή επικρατεί μια απίστευτη μπόχα (συμβαίνει συχνά). Αιτία της το αποχετευτικό και η επεξεργασία λυμάτων.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ΟΛΙΚΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΦΟΔΕΥΣΗΣ ΤΩΡΑ !!!

    🙂

    Μου αρέσει!

  7. Ιανουαρίου 6, 2010 22:03

    Τζιαι κάτι άλλο. Δεν περίμενα από εσένα επιχειρήματα όπως τα Κόκκινα φανάρια. Μα δεν βλέπεις την τρύπα;

    Για όσυς θέλουν να οδηγούν χωρίς φανάρια και βλέπουν το οδήγημα ως «καύλα» και διασκέδαση… υπάρχουν οι πίστες. Το κράτος… όχι μόνο δεν κάμνει πίστες για εμάς τους ξενύχτηδες καπνιστές αλλά απαγοερεύει και σε ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες να το πράξουν. «Θα κάμνετε πίστες μόνο για νομιμόφρονες, 5 μίλια την ώρα οδηγούς» !

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 6, 2010 22:12

      Αγρινό, ούτε εγώ περίμενα να μην δεις το βασικό νόημα των απόψεων μου για ένα λεπτό ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ζήτημα:

      «Αν χρειαζόταν να σχεδιάσουμε ξανά κάποια πράγματα, δεν έχω καμιά αντίρρηση να γίνουν χώροι ειδικά για όσους εθελοντικά επιλέγουν το κάπνισμα. Τίποτα άλλο.»

      Και ούτως ή άλλως η ανάρτηση είχε να κάνει με τον παραλογισμό του «ψευδό…» για ό,τι έχει να κάνει με τον βορρά!

      Εμπλέξαμεν όμως, εννά σκεφτώ πολλά σοβαρά να ξανακάμω χιουμορίστικη μίσιημου ανάρτηση 🙂

      Μου αρέσει!

      • Ιανουαρίου 6, 2010 22:17

        Σόρυ φίλε μου αλλά… τέθκοια «ψευδοεπιχειρήματα» (άχαχαχααα) όπως τα φανάρκα φακκούν μου πας τα τζιέρατα. Εν μωρίσιμες κουβέντες που πλασάρουν δασκάλοι του δημοτικού σε μωρά που δεν καταλάβουν παραπάνω τζιαι δυστυχώς είναι στο ίδιο κλίμα με τις ατάκες των πολιτικών-τηλεοπτικών μας αστέρων που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη. Φαντάζομαι καταλάβεις τη σημασία αυτής της κατάστασης.

        Χάτε, καλή ξεκούραση … καπνιστήν ή άκαπνη.

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

