Skip to content

Όπως τον Μαραντόνα.

Ιουλίου 1, 2010

 

Την Αργεντινή την παρακολούθησα μόνο στον αγώνα με την Ελλάδα. Ο φακός εστίασε πολλές φορές στον αγαπημένο στόχο, τον προπονητή και παλιό αστέρι της ομάδας Ντιέγκο Μαραντόνα.

 

Δεν είμαι ποδοσφαιρόφιλος με την κλασσική έννοια του όρου (έχω να πάω σε γήπεδο από το 1986), αλλά μου αρέσει να ενημερώνομαι για το τι συμβαίνει γύρω μου, και αυτός ο «γύρος» αφορά και την μάππα. Ε, όποιος ασχολείται έστω και με αυτή την έννοια με την μάππα, γνωρίζει πως ο Μαραντόνα είναι ιδιόρρυθμος, πολύ τρελός, και ένα σωρό άλλα πράγματα.

 

Στα ζουμ που έκανε ο φακός πάνω του, πρόσεξα τη προκλητική σειρά δακτυλιδιών που φορούσε στο ένα του χέρι.

Δακτυλίδια Αργεντινής

 

Τον θυμήθηκα λίγες μέρες αργότερα. Βρισκόμασταν σε παιδικό πάρτι. Και όπως γνωρίζουν όλοι οι γονείς με μικρά παιδάκια, τα παιδικά πάρτι γίνονται με τον παραδοσιακό τρόπο, αξιοποιούνται στοιχεία της κουλτούρας μας, από τα οποία ένα πολύ σημαντικό είναι η πινιάτα. Για όσους δεν γνωρίζουν, η πινιάτα είναι ένα κουτί, διασκευασμένο σε κάποιο σχήμα, ας πούμε καρδούλα, αστέρι, Μπάρπι, Μπεν Τεν κλπ.

Παραδοσιακή πινιάτα

  

Το κουτί κρεμάζεται από κάπου, και τα παιδάκια το κτυπούν με ένα ξύλο, και ακλουθώντας αυστηρή σειρά, προσπαθούν να σπάσουν το κουτί για να πάρουν τον θησαυρό. Ο οποίος αποτελείται από σοκολατάκια, κουφέττες, και άλλα μικρά παιγνίδια και στολίδια. Εννοείται φυσικά πως η πινιάτα σπάζει ή συνήθως ανοίγεται από κάποιον μεγάλο, όταν βρίσκεται κοντά της το παιδάκι που γιορτάζει.

 

Θυμήθηκα τον Μαραντόνα μετά το σπάσιμο της πινιάτας και όταν η κόρη μου ήρθε περήφανη να μου δείξει τα λάφυρά της. Τα οποία τα φορούσε με τρόπο που μου θύμισε το αστέρι της Αργεντινής.

 Εσείς τι λέτε;

 

 

 

Κυπριακά δακτυλίδια

16 Σχόλια leave one →
  1. Ιουλίου 1, 2010 07:58

    κι ομως, ειναι κομποσκοινι…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 1, 2010 08:30

      Ουπς! Είδες τι παθαίνει κάποιος όταν ασχολείται με ζητήματα που δεν πολυκατέχει 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Ιουλίου 1, 2010 08:57

    Οπότε το ζήτημα είναι: θα ήθελες η κόρη σου να φοράει κομποσκοίνι ή τα δαχτυλιδάκια?!Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 1, 2010 15:00

      Παρτιζάνα, αν είναι να φοράει κάτι, προτιμώ δακτυλίδια!

      (Και Νικόλα: 1 ρολόι φτάνει – την ώρα στην πατρίδα θα την βλέπει στο κινητό :))

      Μου αρέσει!

  3. Ιουλίου 1, 2010 08:59

    ή 2 ρολογια;;;; Δες ξανα τη φωτο του…..

    Μου αρέσει!

  4. Ιουλίου 1, 2010 09:06

    Φίλε, σας την ράσιη σου διότι άμαν αρκέψει να θέλει πραγματικές πέτρες, εν σε θωρώ καλά!!!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 1, 2010 15:17

      Εννεν δουλειά μου τούτη. Ας έχουν την έννοιαν οι μελλοντικοί μνηστήρες!

      Μου αρέσει!

  5. Aurora permalink
    Ιουλίου 1, 2010 10:24

    Της κουλτούρας μας η πινιάτα;; Φαντάζομαι το λες κατ’ ευφημισμόν…
    Μα είναι δαχτυλίδια που φοράει ο Μαραντόνα, ή έχει κάτι σαν φυλαχτό΄τυλιγμένο γύρω από τα δάχτυλά του; Έτσι μου φαίνεται εμένα.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 1, 2010 15:18

      Aurora,

      Φυσικά είναι της κουλτούρας μας η πινιάτα!

      Ειδικά το λεγόμενο μεξικανοπαφίτικο μοντέλο 🙂

      Μου αρέσει!

  6. Ιουλίου 1, 2010 12:48

    Κι εμένα βραχιολάκι μου μοιάζει αυτό που φοράει ο Πίμπε.

    Αυτή την πινιάτα δνε την ήξερα, αλλά άμα είναι να κερδίζεις τέτοιους θησαυρούς, μου φαίνεται τέλειο έθιμο!

    Να την χαίρεσαι την κόρη -τέλεια τα δαχτυλίδια! 🙂

    Μου αρέσει!

  7. maria permalink
    Ιουλίου 1, 2010 14:28

    reminds me more of 50 cent :)))

    Μου αρέσει!

  8. strovoliotis permalink*
    Ιουλίου 1, 2010 14:58

    Πάντως δίκιο έχετε. Στην φωτογραφία που επέλεξα βιαστικά, δεν φαίνεται να φορεί δακτυλίδια.

    Στο μυαλό μου πάντως έμειναν οι εικόνες από τον αγώνα εκείνο και θυμάμαι πως ήταν δακτυλίδια.

    Αυτά θυμάμαι αυτά γράφω 🙂

    Μου αρέσει!

  9. disdaimona permalink
    Ιουλίου 1, 2010 15:03

    Εκτός από τα δύο ρολόγια (όϊ μαναμου,μα τι τα θέλει θκυό ρολόγια,θωρεί άλλη ώρα στο καθένα;)και εκτός από την όψη τροφίμου του ψυχιατρίου που μόλις έκανε την «αταξία» του, η βασική, βασικότατη διαφορά μεταξύ των δύο φωτο, είναι πως η πριγκίπισσα της φωτογραφίας, έχει φορέσει τα δακτυλίδια με άψογη συμμετρία χρωμάτων! τυχαίο;δε νομίζω!

    άρα Στροβολιώτη, καμία σχέση,ως προς τη συγκρότηση του χαρακτήρα τουλάχιστον.

    Μου αρέσει!

  10. Ιουλίου 1, 2010 16:27

    Ο καλός προπονητής είναι έτοιμος για όλα: σε όποιο χέρι ψάξει θα βρει την ώρα!

    Μου αρέσει!

  11. Othellos permalink
    Ιουλίου 1, 2010 18:06

    $15,900 το κομμάτι και όποιος προλάβει.

    http://www.men-access.com/diego-maradonas-watch-by-hublot/

    Μου αρέσει!

  12. Ιουλίου 1, 2010 18:24

    Πάντως το δηλώνω – ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η Γερμανία!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

