Skip to content

«Όχι στη λύση»: Ντιμίντρι Μεντβέντεφ.

Οκτώβριος 7, 2010

 

Αποποίηση: η φύση των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων είναι τέτοια, που χαίρομαι πάρα πολύ όταν εισρέουν στην Κύπρο Ρώσοι τουρίστες και ρωσικά κεφάλαια.

 

Είμαι σίγουρος πως η επίσκεψη του Ρώσου προέδρου στην Κύπρο θα έχει ένα σωρό θετικές συνέπειες, στις τράπεζες, στον τουρισμό, στους developers, γενικότερα στην οικονομία.

 

Θα έχει και πολιτικές συνέπειες αφού πρώτη φορά μας επισκέπτεται ο πρόεδρος της μεγάλης αυτής χώρας. Αυτό είναι αναμφισβήτητα μεγάλη επιτυχία του προέδρου Χριστόφια γιατί εμπράκτως μας βγάζει από την απομόνωση που μας είχε οδηγήσει η καταστροφική προεδρία του Μεγάλου Μακαρίτη.

 

Φτάνει φυσικά, να θυμίσει κάποιος στον κύριο Χριστόφια πως η σημερινή ακραία καπιταλιστική Ρωσία δεν έχει καμιά σχέση με την πάλε ποτέ κομμουνιστική αυτοκρατορία. Αυτό προς αποφυγήν αυθορμήτων και πιθανότατα λανθασμένων εκδηλώσεων ενθουσιασμού.

 

Θα βοηθήσει όμως η επίσκεψη του κ. Μεντβέντεφ στη λύση του Κυπριακού; Στο άρθρο του που δημοσιεύεται στον σημερινό Φιλελεύθερο ο ρώσος πρόεδρος δεν αναφέρει φυσικά αυτό που έγραψα στην επικεφαλίδα της ανάρτησης αυτής. Λέει: «Όχι στην επιβολή λύσης», ενώ προσθέτει: «όχι στα χρονοδιαγράμματα», «όχι στην επιδιαιτησία». Δεν διάβασα το άρθρο, άκουσα μόνο τους τίτλους από το ράδιο, αλλά υποθέτω πως το νόημα του τίτλου του άρθρου είναι η αντίθεση στην  επιβολή λύσης στους Κυπραίους από έξω.

 

Αυτά ανήκουν φυσικά στην θλιβερή συλλογή συνθημάτων που κληρονόμησε ο κ. Χριστόφιας από τον Τάσσο, και τα οποία επιστράτευσε για να κρατήσει κοντά του τις λυσοφοβικές δυνάμεις του ΔΗΚΟ και ως ένα σημείο την ΕΔΕΚ. 

 

Πέραν όμως από συνθήματα, έχουν και ουσία, επικίνδυνη ουσία. Γιατί όλα παραπέμπουν – στην καλύτερη περίπτωση – σε λύση σε βάθος χρόνου, κάτι που είναι καταστροφικό.  Δεν θα αναλύσω εδώ τις τραγικές συνέπειες που ήδη έχει η πάροδος του χρόνου σε βάρος μας, ούτε θα αναφερθώ στις αναμενόμενες αρνητικές εξελίξεις αν δεν τα βρούμε ούτε αυτή τη φορά.

 

Θα επισημάνω μόνο, πως μια λύση στα πλαίσια που όλοι γνωρίζουμε, *δεν* συμφέρει στη Ρωσία! Μια λύση τοποθετεί ολόκληρο το νησί στην ΕΕ, πιθανώς να ανοίγει και τον δρόμο της Τουρκίας για το μεγάλο κλαμπ, και αφαιρεί τοιουτοτρόπως τον όποιο ρόλο στρατηγικού ισορροπιστή έχει η Ρωσία στην ανατολική μεσόγειο. 

 

Να μην ξεχάσουμε ακόμα πως λύση στο νησί σημαίνει και ταυτόχρονη άρση των προβλημάτων στη συνεργασία ΕΕ – ΝΑΤΟ που προκαλούνται λόγω της αντιπαράθεσης Κύπρου και Τουρκίας. Αν συμβούν όλα αυτά η επιρροή της Ρωσίας στην περιοχή θα βρεθεί στο μίνιμουμ.  

 

Γιατί λοιπόν να θέλει λύση ο κύριος Μεντβέντεφ;

 

Είναι τυχαίο που το άρθρο του δημοσιεύεται σήμερα μόνο στην κορωνίδα του απορριπτισμού;

 

 

 

 

Advertisements
20 Σχόλια leave one →
  1. Οκτώβριος 7, 2010 07:33

    Συμφωνώ. Θέλω δε να προσθέσω και το εξής: Ούτε η κομμουνιστική ΕΣΣΔ ήθελε κατά βάθος λύση του Κυπριακού. Και τούτο γιατί μια λύση θα έδιωχνε ένα πρόβλημα που βασάνιζε δύο μέλη του ΝΑΤΟ (Ελλάδα-Τουρκία), γεγονός, φυσικά, που δεν συνέφερε στη Σοβιετική Ένωση.

    Μου αρέσει!

  2. Οκτώβριος 7, 2010 12:13

    Φίλε μου, δεν μας ενοχλεί αν ο Ντιμίτρι δεν θέλει λύση. Ο άλλος Ντιμίτρι ο δικός μας άμα θέλει φτάννει. Εγώ ξέρω ότι θέλει. Θέλει τζιαι έχει το σχέδιο του για να διαπραγματευτεί τζιαι να κερδίσει ότι μπρόρει παραπάνω που το σχέδιο ανάν. Έχει τζιαι τα δικά του χρονοδιαγράμματα που φαίνεται ότι καταφέρνει να επιβάλει.

    Τελικά, παρόλον που στην αρχή πληγώθηκα τζιαι ενόμισα ότι εν το τέλος του κόσμου, η πτώση του Τταλάτ δεν ήταν. Η Τουρκία που κάμνει κουμάντο συνεχίζει τες συνομιλίες. Κάτι έξερεν για να μεν θυσιάσει ότι του εζήταν να θυσιάσει ο Τταλάτ για να το λύσουν πριν να φύει. Τελικά η στρατηγηκή του Χριστόφια μπορεί να θεωριθεί τζιαι πατριωτική. Δεν στήννεις ππάσα ππάσα κράτος για να σώσεις τον φίλο σου εκλογικά. Άλλωστε άμα δεν μπορεί να σωθεί μόνος του γιατί να τον σώσεις εσύ; Τζιαι πες υπόγραφε λύση για να σώσει τον Τταλάτ, ποιός θα την εφάρμοζεν αν ο Τταλάτ ήταν πολιτικά αδύνατος τζιαι μετά την υπογραφή εκέρδιζεν η Δεξιά που θα ήταν αντίθετη;

    Τελικά ο χρόνος που επέλεξεν μετά την επανεκλογή του Έργογαν μετά το καλοτζιαίριν πάλιν εν σωστός. Θα ήταν σωστό να πάρει το ρίσκο να υπογράψει ππάσα ππάσα λύση για να επωφεληθεί που την παρουσίαν του Έρτογαν τζιαι μετά να έχει το νεαρό κράτος να παλέψει μιαν τουρκία που θα θέλει να το σκοτώσει τζιαι να κάμει δύο κράτη; Μακάρι να επανεκλεγεί ο Έργογαν (που μάλλον θα επανεκλεγεί) τζιαι ο πρόεδρος θα έχει ακριβώς αρκετό χρόνο να υπογράψει τζιαι να εφαρμόσει μια λύση.

    Τελικά η άρνηση για επιδιαιτησία (προς το παρόν) φαίνεται πάλι σωστή πολιτική. Χωρίς επιδιαιτησία επέτυχε να λύσει το πρόβλημα της διακυβέρνησης πολύ επιτυχώς κατ΄εμέ. Αν πετύχει τζιαι στο περιουσιακό με τον ίδιο τρόπο, χρησιμοποιεί το διαπραγματευτικό χαρτί του να μην καταδικαστεί η Τουρκία για την αποτυχία για να κερδίσει συναίνεση τζιαι να κλείσει άλλο ένα θέμα τζιαι να φκεί που τα πάρε δώσε.

    Η επιδιαιτησία θα έρτει άμα συφφωνηθεί τζιαι το περιουσιακό . εδαφικό. Το χαρτί Ρωσσία εχρησιμοποιήθηκεν κατά τη γνώμη μου όχι για να πολεμιθεί η λύση αλλά για να μετατεθεί η επιδιαιτησία μετά τες εκλογές στην Τουρκία, τζιαι μετά που θα σσυφφωνηθεί ακόμα έναν κεφάλαιο.

    Ο πρόεδρος τζιαι η στρατηγηκή του δεν είναι τζιαι τόσο λλίη όσον την παρουσιάζετε. Τζιαι να μεν καταφέρει να το λύσει πριν να λήξει η θητεία του, δεν θα έχει ζημιώσει την Κύπρο, μόνο τον εαυτό του θα ζημιώσει που δεν θα γινει ο πραγματικός ηγέτης της Κύπρου που έσωσε που την διχοτόμηση που την οδηγήσαν όλοι οι άλλοι. Θα έχει προετοιμάσει το έδαφος για τον επόμενο που αν είναι πραγματικά πολιτικός άνδρας που δεν θα φοάται αυτόν που κατηγορείται ο Χριστόφκιας ότι φοάται, δεν θα έχει παρά να το υπογράψει.

    Τα πράματα δεν είναι ρόδινα, δεν είναι όμως τζιαι μαύρα.

    Είπεν μας να περιμένουμεν ως το τέλος πριν να τον κρίνουμε. Ας περιμένουμε. Τι θα χάσουμε; Υπομονή. Έτσι τζιαι αλλιώς, τι σε νοιάζει κι αν χαθείς, αφού θα χεις γίνει κρίνο;

    Μου αρέσει!

    • Οκτώβριος 7, 2010 13:43

      Α. Τζιαι κάτι άλλο. Θεωρώ επίσης σωστή την τακτική του προέδρου να θέλει να συμφωνηθούν τα κύρια πρίν τζιαι να παν σε επιδιαιτησία για τα δευτερεύοντα τζιαι για τες εγγυήσεις / αποχώρηση των στρατευμάτων / όρους εφαρμογής της συμφωνίας. Αυτά που απότυχε δηλαδή αρνήθηκε να του υποσχεθεί ο Κόλιν Παουελ για να πει ναι στο σχέδιο Ανάν.

      Μου αρέσει!

    • Toxotis permalink
      Οκτώβριος 8, 2010 15:12

      Καλέ μου φίλε, δεν διαφωνώ μαζί σου. Κάπως έτσι νομίζω κι εγώ σκέφτεται ο Χριστόφιας. Μόνο που δεν λαμβάνει κάτι υπ όψιν το οποίο είναι κρίσιμο: Τον υπόλοιπο κόσμο. Στους επόμενους μήνες ή εβδομάδες, κλείνει το θέμα του απ ευθείας εμπορίου. Τους επόμενους μήνες καταθέτει έκθεση ο ΓΓ η οποία στην καλύτερη περίπτωση ( αν δεν κλείσει το κυπριακό) θα μοιράζει τις ευθύνες στους ιδιοκτήτες της λύσης. Τις επόμενες εβδομάδες κλείνει το μεγάλο κεφάλαιο των σχέσεων ΝΑΤΟ και ΕΕ που μποκάρει η Κύπρος και η Τουρκία. Σε βάρος μας κλείνει. Αν λοιπόν όλα αυτά επίκεινται -που επίκειντα- όπως και πολλά άλλα που αφορούν ιδιαίτερες τουρκικές πρωτοβουλίες, τότε η στρατηγική της λύσης στα επόμενα χρόνια και μετά τις εκλογές στην Τουρκία είναι για τα μπάζα…

      Μου αρέσει!

    • xwrikos permalink
      Οκτώβριος 9, 2010 10:47

      «Έχει τζιαι τα δικά του χρονοδιαγράμματα που φαίνεται ότι καταφέρνει να επιβάλει.»

      Τζαι ο τασσος ειχεν χρονοδιαγραμμαν τζαι εκαταφερνε να το επιβαλει.

      «Τελικά η στρατηγηκή του Χριστόφια μπορεί να θεωριθεί τζιαι πατριωτική. Δεν στήννεις ππάσα ππάσα κράτος»
      1963-2010
      1974-2010
      2004-2010

      Θκιαλεξε μετρα οτι θελεις ποσα χροναι φκαινουν? Ππασα ππασα κρατος εν εθελεν με ο τασσος. Συμπερασμαν η σταση του τασσου ηταν πατριωτικη σαν του χριστοφια.

      Τελικα οντως εισhεν αλλαξει ο αδρωπος, μονον που ο αδρωπος που αλλαξεν ηταν ο δημητρος.

      Η πραγματικοτητα εν οτι το ΑΚΕΛ τζαι ο χριστοφιας δεν θελουν λυσην και την καθυστερουν οσον γινετε τζαι τουτον εν ξεκαθαρον με τις αποφασεις που φκαινουν διοτι η διεθνης κοινοτητα επηρεν τες δικες τις τζαι τραβα την στραταν της αγνοοντας μας.

      Με την εκλογη του ερογλου απλα εγινικαν θκυο που θελουν να καθυστερησουν την λυσην οσον γινετε τζαι να κρατησουν την κοινωνια παλλουκομενη για να νεμοντε τον ππαραν της εξουσιας.

      «Τζιαι να μεν καταφέρει να το λύσει πριν να λήξει η θητεία του, δεν θα έχει ζημιώσει την Κύπρο, μόνο τον εαυτό του θα ζημιώσει που δεν θα γινει ο πραγματικός ηγέτης της Κύπρου που έσωσε που την διχοτόμηση που την οδηγήσαν όλοι οι άλλοι»

      Η κυπρος δεν ζημειωνει που κανεναν εν τα πλασματα που ζημειωνουν. Τζαι δεν το εξερα οτι η αριστερα θεωρει οτι δεν ειναι ζημεια το να κραεις μιαν κοινωνια παλουκκομενην, εμαθαμεν το τζαι τουτον.

      Οσον για την διχοτομησην στην οποιαν την οδηγησαν ολοι οι αλλοι, το ΑΚΕΛ εξελεξεν προεδρο τον σπυρο και τον τασσον το 2004 εψηφισεν οχι σε ενα σχεδιο που κατα την την αναλυση του ιδιου του ΑΚΕΛ επανενωνε την Κυπρο.

      Το ΑΚΕΛ με τις επιλογες του εχει συνησφερει πανο κατο μιαν 20ετιαν στην διατηρησην της διχοτομησης αν την μετρησουμεν που το 1974 αν την μετρησουμεν που το 1963 εχει μιαν τριανταραν(βλεπε ενωση στηριξη μακαριου κλπ).

      Μου αρέσει!

  3. Othellos permalink
    Οκτώβριος 7, 2010 12:47

    Έξοχα! Ο ….Ντιμίτρι έχει στρατηγική για λύση του κυπριακού και μάλιστα θα μας σώσει και από την διχοτόμηση! Εμπρός λοιπόν, Ντιμίτρι για μια δεύτερη πενταετία!

    Μου αρέσει!

    • Οκτώβριος 7, 2010 13:36

      Οθέλλο εγώ έδωκα του μιαν πενταετία. Μια τετραετία κατ΄ακρίβεια διότι σε προεκλογικήν περίοδο δεν λύεις κυπριακό, απέδειξεν το ο Κληρίδης. Έγραψα του τζιαι γράμμα όταν ήταν υποψήφιος τζιαι επροειδοποίησα τον. Τού είπα ότι θα τον ξαναψηφίσω μόνο σαν υποψήφιο πρόεδρο της Ενωμένης Κύπρου. Αλλιώς θα τον θεωρώ σαν τον πιό αποτυχεμένο όχι πρόεδρο αλλά πολιτικό της αριστεράς, διότι διώ του ευθύνη για το πουλί που επέτησε το 2004 λόγω τζιαι των δικών του επιλογών. Ως τα τέσσερα χρόνια από την εκλογή του έχουμε αλλό ανάμισι. Λύεις δύο κυπριακά άμα θέλεις, όχι ένα. Άρα εγώ δεν είμαι σε δίλημμα. Έχω ήδη αποφασίσει. Το ΑΚΕΛ να έβρει αλλον υποψήφιο πιό ικανό αν δεν καταφέρει τούτος να το λύσει μέχρι τες εκλογές όπως υποσχέθηκε. Αλλιώς να γυρευτεί αλλού. Τωρά αν δεν αντέχετε να περιμένετε ως το τέλος της διαδικασίας τι να σας κάμω. Καρτερώ ήδη για μένα τζιαι εν δύσκολο. Να καρτερώ τζιαι για τον Στροβολιώτη; Εν μεγάλο κοπέλλι τζιαι είμαι σίουρος ότι θα τα καταφέρει μόνος του.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Οκτώβριος 7, 2010 13:57

        Aceras,

        Στα τελευταία σου σχόλια δείχνεις να ξέρεις πράματα που δεν γνωρίζει ο – όχι και τόσο – ταπεινός μπλοκοδεσπότης (που λέει και ο Ανεφ).

        Ο Στροβολιώτης εκουράστηκεν να περιμένει, όντως, αλλά ένα θα σου πω:

        μακάρι να έχεις δίκιο, και ας πάνε του κώλου και οι αναλύσεις και οι αναρτήσεις μου.

        Πάντως αν γίνει κάτι μετά από τόση αναμονή δεν νομίζω να γίνω κρίνο. Μάλλον κομπόστα για τα νέα φυτέματα θα γίνω.

        Μου αρέσει!

  4. Οκτώβριος 7, 2010 17:37

    Παρεμβαίνω απλώς και μόνο για να επισημάνω μια αντίφαση στα γραφόμενα του Aceras [που τελευταία έγινε τζιαι πιο “Χριστοφιανικός”, που ‘μέναν! ]
    Ενώ στο σχόλιο του ημερ. Οκτωβρίου 7, 2010 13:43, λέει [ ο Aceras] πως θεωρεί «… σωστή την τακτική του προέδρου να θέλει να συμφωνηθούν τα κύρια πρίν τζιαι να παν σε επιδιαιτησία για τα δευτερεύοντα τζιαι για τες εγγυήσεις / αποχώρηση των στρατευμάτων / όρους εφαρμογής της συμφωνίας. Αυτά που απότυχε δηλαδή αρνήθηκε να του υποσχεθεί ο Κόλιν Παουελ για να πει ναι στο σχέδιο Ανάν», παρακάτω σ’ άλλο σχόλιο [προς τον σχολιογράφο Othellos – ημερ. Οκτωβρίου 7, 2010 13:36 του], “… διά του ευθύνη για το πουλί που επέτησε το 2004 λόγω τζιαι των δικών του επιλογών…”

    Μου αρέσει!

    • Οκτώβριος 7, 2010 21:50

      Για τες επιλογές πριν να έρτει η ώρα του Πάουελ μιλώ. Τον Τάσσο δεν εν εγώ που τον επαρουσίασα στους αριστερούς να τον ψηφίσουν. Τζιαι ο Τάσσος δεν εν εμέναν που επήρεν στη βρύση τζιαι έφερεν άποτον μέχρι να με ζέξει να πώ όχι στο δημοψήφισμα. Αυτά που εζήτησεν του Πάουελ έπρεπεν να τα ζητήσει που το Μπούντερστόκ αλλά τζιεικάτω έκαμνεν κουμάντον άλλος. Αλλά να μην περιπαιζόμαστε τζιόλας. Δεν είπεν όχι επειδή του είπεν ο Πάουελ πως δεν μπορεί. Είπεν όχι διότι έβαλεν τον στο σκοτεινό δωμάτιο ο προκάτοχος του τζιαι του έσουσεν τα δεκατέσσερα.

      Μου αρέσει!

  5. Andreas permalink
    Οκτώβριος 7, 2010 18:41

    Φιλικά παντα .
    Φανταζεσαι εκαταλαβες οτι σ εκτιμώ μονο και μονο γιατι είσαι πιστός σε θεσεις σου διαχρονικά, ασχέτως αν οι διαφωνω μαζί σου πολλες φορες ως τζιαμε που εν παει.

    Αν εστοισιημάτιζα τι θα έγραφες στα 2 σου τελευταια αρθρα , θα ήμουν σίουρος οτι θα έγραφες ακριβως τ αντιθετα που τουτα που έγραψες.

    Προσπαθω να έβρω κάποια συνοχή με όσα μας έμαθες.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 7, 2010 21:34

      Ανδρέα θα είχες την καλωσύνη να μας ενημερώσεις σε ποιες διαχρονικές *μου* θέσεις αντιτίθενται τα κείμενα *μου* που αναφέρεις;

      Όσον αφορά εμένα πάντως, όλα τα κείμενα μου συνάδουν με τις διαχρονικές μου θέσεις!

      Ε, καλά, μπορεί να μου ξέφυγε και κάτι 🙂

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Οκτώβριος 8, 2010 20:33

        Βεβαιως.Καλό .

        Μονο εννα τα πω ππασα ππασα γιατι εν εχω χρόνο.

        1ο. Ως ο πλέον ενδοτικος (και μεν σου κακοφανεί αλλωστε εκτιμω το γιατι είσιες χρονια πριν τουντη στάση και εν την απόκτησες μαζί με τους υπόλοιπους ανναν-άδες) επερίμενα τις δηλώσεις του προέδρου περί 2 εισβολών που την στιγμή που εν συνεισφέρει κατι προς την πρόοδο λύσης του κυπριακου να την αγνοήσεις.
        ΕΚΤΟΣ και αν ήταν κατι τοσο προσβλητικό που εν μπορεί να αφεθεί ασχολιαστο γιατι μπορει να θίγει και τα πιστεύω σου.
        Ηταν κατι αναληθες?
        Η χουντα δεν εκαμε παρεμβαση ?Η ελληνική γλώσσα σε μια τεθκια παρέμβαση αντεχει την ορολογία εισβολή ?
        Ο μίκης οταν εχαρακτήρισε το ΔΝΤ ξενη κατοχή , δεν ξερει να μιλά καλα την ελληνική?

        Τα υπολοιπα εν επουσιώδη.

        2ο. Επίσκεψη Ρώσσου προέδρου.

        Λέεις
        »
        Είναι τυχαίο που το άρθρο του δημοσιεύεται σήμερα μόνο στην κορωνίδα του απορριπτισμού;
        »
        Να χρησιμοποιήσω φραση σου?

        Είναι τυχαίο που οι δηλώσεις Χριστόφια λοιδορηθηκαν απο την κορωνίδα των φασιστοειδων ?
        Τα γνωστα ….
        Ενωση εδω είναι ελλάδα και αλλά ωραία…

        Επειδη ξερω οτι δεν ανήκεις στα φασισταριά , νομίζω ο τροπος σκέψης σου ήταν λανθασμένος.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Οκτώβριος 8, 2010 21:57

        Ανδρέα,

        Χμμ, δεν ξέρω αν με τιμά ο χαρακτηρισμός του «πλεον ενδοτικού». Γιατί βλέπεις εγώ χαρακτηρίζω ενδοτικούς εκείνους που δίνουν στον εχθρό. Ε, αντικειμενικά μιλώντας ο εχθρός κέρδισε τα περισσότερα σε βάρος μας επί πραξικοπήματος και επί Τάσσου.

        Ε, ούτε με το ένα έχω σχέση, ούτε με τον άλλο.

        Η δήλωση για τις εισβολές με ενόχλησε γιατί κάτω από τις περιστάσεις ουσιαστικά υπονομεύει την προσπάθεια για λύση. Αν διαβάσεις τα δυο μου κείμενα, θα καταλήξεις εύκολα στο συμπέρασμα αυτό.

        Βλέπεις όμως που εισαι επιφανειακός: τόσο οι φωνασκούντες – για εθνικούς λόγους- σε βάρος του πρόεδρου για τις εισβολές, όσο και εκείνοι που ηδονίζονται με τις δηλώσεις Μεντβέντεφ έχουν ακριβώς την ίδια ατζέντα: τη μη λύση!

        Ναι, ο Μίκης ξέρει ελληνικά.

        Και εγώ ξέρω τις νότες, αλλά αν προσπαθούσα να συνθέσω θα έβγαινε απίστευτη κακοφωνία.

        Με πιάνεις;

        Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Οκτώβριος 9, 2010 00:34

        Σε τιμά γιατι κρατούσες τουντη «σχολή» λύσης του Κυπριακού απο παλιά.

        Και καταλαβες πως το εννοώ.
        Αναφέρομαι διακριτα σε «σχολες» για το πως η καθεμιά φαντάζεται οτι πρεπει να λυθεί το κυπριακό.

        Βασικά δεν σε πολυπιάννω αλλα θα προσπαθήσω και πε μου που έχω λάθος.
        Διαφωνω οτι δυσκολεύει τη λύση.Οι μοναδικοι που αντέδρασαν στις δηλώσεις εν τα εγχώρια φασισταριά.
        Καμία δήλωση για καπηλεία των δηλώσεων απο την άλλη πλευρα(π.χ ερογλου, ερντογαν κτλ).
        Αρα προφανως δε βλεπω κανενα μεγαλύτερο δείκτη δυσκολίας λύσης απ αυτο που ήταν πριν απο τις δηλώσεις του.

        Τα φασισταριά λογικα θα επανηγύριζαν αν έβλεπαν οτι οι δηλώσεις του δυσκολεύκουν τον παραγοντα λύση .Και ομως οχι.
        Ομοβροντια ΚΑΤΑ των δηλώσεων του .
        Με βαση τουτα λοιπόν τα γεγονότα , δυσκολεύομαι να καταλάβω πως έβγαλες το συμπερασμα σου.

        Τελος να σου πω οτι ο Μίκης ,λογικά, θα πρεπει να πλησιάζει τα 90.
        Εν θα σου πω οτι μακαρι οταν θα φτασω την ηλικία του (αμφιβάλλω) να έχω την ίδια διαυγεια σκέψης και ειρμό λόγου .
        Θα επαρακαλούσα να την είχα ΤΩΡΑ.

        Και ο μίκης έδωσε άπειρες συνεντεύξεις και αρθρογραφήσεις για να πουμε οτι καπου να μην ξερει τι λεει.
        ΞΕΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΛΕΚΤΙΚΟ, ΦΡΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΕΙ Σ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ.

        Μου αρέσει!

  6. Οκτώβριος 7, 2010 21:29

    Ναι στα δις…

    Μου αρέσει!

  7. Οκτώβριος 8, 2010 08:47

    From: http://CyprusIndyMedia.org
    ~~~~~~~~~~

    Welcome President Medvedev
    Liberate Us From Our Liberators ~ please!
    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2010/10/welcome-president-medvedev.html
    ~~~~~~~~~~~

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. ΕΠ’ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ « ΛΕΜΕΣΙΑ ΠΙΡΟΓΑ
  2. Ο Μακάριος και οι Ρώσοι. | Στροβολιώτης

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: