Skip to content

Πήγα στον Μαραθώνιο!

Οκτώβριος 10, 2010

Εννοείται φυσικά πως πήγα στην *εκδήλωση* που ονομαζόταν “Nicosia Marathon”.

*Δεν* έτρεξα σε μαραθώνιο.

Κατ’ ακρίβειαν δεν έγινε μαραθώνιος. Δήλωσαν συμμετοχή μόνο 12 αθλητές, αφού το συγκεκριμένο άθλημα χρειάζεται πολύμηνη προετοιμασία και προπόνηση, ενώ οι αθλητές που συμμετέχουν δεν αναμένεται να τρέξουν πάνω από 2-3 αγώνες τον χρόνο.

Έγινε όμως ημιμαραθώνιος στον οποίο πήγε πάρα πολύ καλά ο συμπλόγκερ και πολύ καλός φίλος Κώστας Πατίνιος, στον οποίο απευθύνω και δημοσίως τα συγχαρητήρια μου και την δήλωση τιμής που είναι φίλος μου!

Έγινε και ο δρόμος των 4600 μέτρων. Από την πύλη Αμμοχώστου μέχρι πλατεία Σολωμού και πίσω, μέσω λεωφόρου Μακαρίου.  Οι οργανωτές ανέφεραν πως σε αυτό τον αγώνα συμμετείχαν 2500 πλάσματα!

Ε-ν-τ-υ-π-ω-σ-ι-α-κ-ό νούμερο για την Λευκωσία για την οποία νόμιζα πως συμμετοχικός αθλητισμός είναι μόνο τα ετήσια ντέρμπυ ΑΠΟΕΛ – Ομόνοιας!

Και φυσικά ένα τέτοιο γεγονός άλλαξε πλήρως την κυκλοφορία της τροχαίας το πρωί της Κυριακής. Για να πάω από τον Στρόβολο στην πύλη Αμμοχώστου χρειάστηκα 65 λεπτά. Καλά να πάθω. Αν είχα πάρει το ποδήλατο θα είχα φτάσει νωρίτερα.

Φυσικά το αυτοκίνητο είχε άλλα πλεονεκτήματα: είχα επαφή με την οικογένεια η οποία έπρεπε να πάει κάπου αλλού. Ενώ εκαταλιούμουν στους δρόμους της χώρας με πήρε 4 φόρες τηλέφωνο ο ενθουσιασμένος γιος μου αναφέροντας πως με είχε δει στην τηλεόραση (μετέδιδε τον ημιμαραθώνιο) .

Κάνε υπομονή γιέ μου του λέω, ακόμα δεν άρχισα να τρέχω, θα σε ενημερώσω!

Παρά το γεγονός πως ταλαιπωρήθηκα στους δρόμους, δεν με χάλασε η όλη ιστορία. Άσε που ενώ έτρεχα ένοιωσα και μια ηδονή αφού

εμείς οι δρομείς είχαμε πλήρη κυριαρχία επί των δρόμων και οι γέρημοι οι οδηγοί έπρεπε να περιμένουν πολλή ώρα για να προχωρήσουν!

Η συμμετοχή στον συγκεκριμένο αγώνα ήταν εμφανώς μεγαλύτερη απ’ ότι ανέμεναν οι διοργανωτές. Αυτό το γεγονός έφερε και αρκετά οργανωτικά προβληματάκια, και καθυστέρηση εκκίνησης κατά 15 περίπου λεπτά. Και ακόμα και τώρα δεν θεωρώ πολύ σοφή τη συσχέτιση με τη μάχη του Μαραθώνα!!!

Ποιος νοιάζεται όμως! Θα τα φτιάξουν του χρόνου, και θα είναι ένα εντυπωσιακό πανηγύρι του χρόνου. Α, και η πρωτοβουλία προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα!

Οι δρόμοι άδειοι, κρουστά και σαξόφωνα και DJ’s εδώ και εκεί, εξαιρετικές ιδέες για να κρατούν την αντοχή των δρομέων στοχευμένη, αρκετός κόσμος παρακολουθούσε τους δρομείς.

Πραγματικά μια υπέροχη μέρα για την πρωτεύουσα. Ευχαριστίες στους διοργανωτές και στον Δήμο Λευκωσίας.

Και να θυμάστε, αυτά τα λέει ένας Στροβολιώτης!

Έβγαλα τον αγώνα όπως βλέπετε και στην πιο κάτω φωτογραφία.

Μαραθωνοδρόμος!

Λήφθηκε φυσικά αργότερα όταν έπρεπε να δείξω τις επιδόσεις μου στα παιδάκια μου.

-Παπά, γιατί δεν έπιασες και κύπελλο λέει ο γιος μου;

-Άγγελε μου του λέω, κύπελλο πήραν μόνο οι πρώτοι.

-Και εσύ πως τερμάτισες μου λέει;

-Χμμ, δύσκολο να πω του απαντώ. Αλλά πιστεύω πως ήμουν άνετα μέσα στους πρώτους 1000!

 

Προσθήκη 11 Οκτ. 2010: Το μετάλλιο που πήρα για τη συμμετοχή μου εξαφανίστηκε κάποια στιγμή χθες το απόγευμα. Φυσικά τα παιδάκια ήταν οι πρώτοι ύποπτοι, αλλά η κούραση δεν με άφησε να ψάξω διεξοδικά τα δωμάτια τους.

Το μυστήριο λύθηκε σήμερα το πρωί και ενώ η σύζυγος τους έπαιρνε στο σχολείο:

Το μετάλλιο βρισκόταν καλά κρυμμένο στη τσάντα του γιου μου.

θέλει να το δείξει στους συμμαθητές του, λέει.

8 Σχόλια leave one →
  1. Οκτώβριος 10, 2010 21:05

    Λήφθηκε φυσικά αργότερα όταν έπρεπε να δείξω τις επιδόσεις μου στα παιδάκια μου.

    Είπα τζι εγώ να εβούρας με το πουκάμισο!!! 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Οκτώβριος 11, 2010 00:21

    Ρε φίλε η τιμή είναι δική μου. (τον Γιαννο τον γνώρισα το 1992 όταν κάναμε τον γύρο της Κρήτης με τα ποδήλατα σε μια εκδρομή της ποδήλατοκηνισης)
    Δείτε και την δική μου οπτική γωνιά.
    http://patinios.wordpress.com/2010/10/10/%ce%b7-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%ce%b5%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b7-%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%ad%ce%b1-%e2%80%9cnicosia-ma/

    Μου αρέσει!

  3. Andreas permalink
    Οκτώβριος 11, 2010 03:37

    !!!!!!! 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Toxotis permalink
    Οκτώβριος 11, 2010 19:04

    Φίλε και για μένα ήταν μία από τις ομορφότερες Κυριακές στην Λευκωσία. Χάρηκα τη ζωντάνια του κόσμου που δεν ήξερα πως υπήρχε. Χάρηκα την υπομονή τους και το χιούμορ την ώρα της αναμονής, χάρηκα που είδα φίλους με ενέργεια, που έτρεξα μαζί με το γιο μου και τους φίλους του (πριν παλάρουν και με αφήσουν να τρέχω με τις γριούλλες ( Σόρρι α), χάρηκα γενικώς επειδή σκέφτηκα ότι θα χαρώ ξανά και του χρόνου μία ανάλογη στιγμή. Ή μήπως θα έπρεπε να μελαχγολήσω σκεφτόμενος ο΄τι θα πρέπει να περιμένουμε ένα χρόνο για να ζήσουμε κάτι ανάλογο;

    Μου αρέσει!

  5. Οκτώβριος 13, 2010 08:19

    μπράβο σου! ζήλεψα τωρά, γιατί νόμιζα ότι ήταν πραγματικός μαραθώνιος και δεν ήρθα. θα ήταν μια καλή ευκαιρία να γνωρίσω ανθρώπους που τρέχουν.

    Μου αρέσει!

  6. strovoliotis permalink*
    Οκτώβριος 13, 2010 15:16

    Ποδηλάτη,

    Τώρα που πέρασαν και μερικές μέρες, πίστεψε με πως νοσταλγώ το πρωινό της Κυριακής που μας πέρασε ακόμα πιο έντονα!

    Μου αρέσει!

  7. maria aka agrammati moustakallou permalink
    Οκτώβριος 14, 2010 15:00

    estamatisan na kottoun ta pothkia sou?

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 15, 2010 16:21

      Χα! Εν που την ζήλεια σου! Νομίζεις εν άδικα που σου εφκάλαν το παρατσούκλιν; :)))

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

