Μετάβαση στο περιεχόμενο

120 μέρες χωρίς βροχή.

15 Οκτωβρίου, 2010

 

Ανέτρεψαν την ισορροπία μου τα εξόχως πολιτικά κείμενα της περασμένης βδομάδας και η συζήτηση που ακολούθησε, και αξιοποιώντας την «αρρώστια» του υπολογιστή στο σπίτι, έμεινα λίγες μέρες μακριά από το χώρο.

 

Με δυσκολία όμως. Γιατί οι προκλήσεις πολλές. Πολιτικές οι περισσότερες.

 

Ας πούμε, είναι δυνατόν να ακούει κανείς τις μαλακίες που λένε οι αξιωματούχοι του ΔΗΚΟ και να ψηφίζει ακόμα αυτό τον θλιβερό χώρο; Άκουα τις προάλλες τον παλιό φίλο Γιώργο Κολοκασίδη να αναφέρεται στην απόφαση του κόμματος του για το  ζήτημα των προτάσεων για το περιουσιακό. Τις έλιωνε κυριολεκτικά με τον λόγο του. (Και αγνοούσε βεβαίως παντελώς, πως ο Χριστόφιας με τους Τούρκους διαπραγματεύεται, όχι με το ΔΗΚΟ!). Βγήκε αργότερα την ίδια μέρα ο αρχηγός του και λέει: το κόμμα μου ούτε τις αποδέχεται ούτε τις απορρίπτει!

 

Χθες πρωταγωνίστησαν και τα άλλα διχοτομικά κόμματα: άνοιξε το οδόφραγμα του Λιμνίτη, και όλοι εκείνοι που είχαν υπονομεύσει από την πρώτη στιγμή τη διαδικασία έφκαλαν φάουσαν!

Αλλά δυστυχώς δεν σιώπησαν κιόλας: χαιρετίζουμε λένε, γιατί θα ευκολυνθούν οι Τηλλυρκώτες κλπ, κλπ. Μα φυσικά οι Τηλλυρκώτες αν θα έρθουν Λευκωσία θα περάσουν από δυο οδοφράγματα και θα δείξουν δυο φορές τα προσωπικά τους στοιχεία στους ψευδοαστυνομικούς. Από πότε έπαυσε να είναι προδοτική αυτή η πράξη κύριε Κουταλιανέ;

 

Α, και μιλώντας για τον Λιμνίτη, μου άρεσε πολύ ο Έρογλου την ώρα που άφηνε τα πεζούνια! Κοίταξε τι μπορεί να κάνει το πλάσμα – και ακόμα λένε κάποιοι κρετίνοι πως δεν θέλει λύση η Τουρκία! (Εδώ που τα λέμε αμφιβάλλω αν κατάλαβαν τι εννοώ σε αυτό το σημείο, και δεν θα δώσω ερμηνεία!).

 

Έχουμε και άλλα: οι υπάλληλοι των δυο παττισμένων αεροπορικών εταιρειών τσακώνονται λέει. Εκείνοι των κυπριακών αερογραμμών δεν δουλεύουν σε φιλανθρωπικό ίδρυμα λένε, και δεν μπορούν να πάρουν όλους που δουλεύουν στην Eurocypria οι οποίοι απαιτούν ισότητα των δυο εταιρειών!

Βρωμιάρηδες! Όσο καιρό σας χρηματοδοτούμε είστε καλά, τώρα ξεσκίζεστε μεταξύ σας! Έχουν δίκιο οι δεύτεροι όμως: όλοι οι υπάλληλοι πρέπει να είναι ίσοι. Γι’ αυτό πρέπει να απολυθούν *όλοι* λόγω πτώχευσης, και να προσληφθούν από μηδενική βάση οι πιο ικανοί.

 

Τι λέτε κοπέλλια;

 

Α, τώρα θυμήθηκα και τον άλλο τον μεγάλο τον σφαγέα συνδικαλιστή τον Χατζηπέτρου: έδωσαν όσα ήταν να δώσουν λέει! Και αφού η οικονομία δεν σηκώνει να πληρώνει τους μισθούς τους, δουλέψτε εσείς κορόιδα του ιδιωτικού τομέα περισσότερο, δανείσου κύριε Υπουργέ για να έχουμε ακόμα πιο χρεωμένα μωρά, για να μην πειραχτούν τα ιερά κεκτημένα μας!

 

Οκτώβρης μήνας, και ηλίθιοι διευθυντές ραδιοφωνικών σταθμών επιτρέπουν ακόμα σε πανηλίθιους δημοσιογράφους να εκφωνούν ΟκτώΜβριος αντί το σωστό.

 

Όλα αυτά σε ένα φόντο βρώμας. Μιας έντονης βρώμας ψόφιου σε κάθε γωνιά της πόλης. Πολλά γατάκια γεννήθηκαν τους τελευταίους μήνες, και είναι εύκολα θύματα στα αυτοκίνητα, στις αρρώστιες, στις κακουχίες. Και τελειώνουν κάτω από ένα θάμνο, σε μια γωνιά απόμερη. Και βρωμάει όλη η πόλη, και η μπόχα και η σκόνη και η δυσφορία είναι απίστευτη.

 

Και την άλλη βδομάδα αν όλα πάνε κακά θα κλείσουμε 120 μέρες χωρίς βροχή στην πόλη. Χωρίς την καθαρτική μυρωδιά του πρώτου βρεγμένου χώματος. Με θερμοκρασία ακόμα κοντά στους 30. Την μέρα, τον Αύγουστο ήταν 30 για μια περίοδο τη νύχτα.

 

Ρε Διάσπορε, είχες σχολιάσει κάποτε πως έχω μεγάλο πρόβλημα με την πυράν.

 

Είχες δίκιο.

 

Και με πολλά άλλα.

 

Το νησί είναι άσχημο.

 

Μου μένει στη μνήμη η δήλωση ενός τουρκοκυπρίου χθες στον Λιμνίτη: «εν θέλουμεν άλλα οδοφράγματα, να ανοίξουν ούλλα, *κανεί πκιόν*!»

 

 

24 Σχόλια leave one →
  1. 15 Οκτωβρίου, 2010 09:35

    Περίμενα να τελειώσεις με μια πιό αισιόδοξη νότα…

    Μου αρέσει!

  2. 15 Οκτωβρίου, 2010 09:56

    Καλημέρα φιλέ, πες μου έβλεπες εφιάλτες το βράδυ η κοιμήθηκες καλά??
    😉

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Οκτωβρίου, 2010 16:22

      Οχι, τους εφιάλτες τους βλέπω και τους ακούω όταν είμαι ξυπνιος!

      Μου αρέσει!

  3. Αυγουστίνος permalink
    15 Οκτωβρίου, 2010 10:08

    Στροβολιότη,
    Εγώ όταν ξυπνώ με αυτή την διάθεση πιάνω την τσάππα μου τζιαί πάω στο κήπο. Κατά τα άλλα έχεισ δίκαιο γιά όλα.

    Μου αρέσει!

  4. Toxotis permalink
    15 Οκτωβρίου, 2010 16:07

    Για τον κύριο Χατζηπέτρου. Έχω το προνόμιο να είμαι (στην πρώτη μου δουλειά) δημόσιος υπάλληλος. Στο τέλος Σεπτεμβρίου βρήκα τον μισθό μου αυξημένο κατά 92 ευρώ…χωρίς να πάρω αύξηση. Πήρα όμως την προσαύξηση. Κόφτει με πως την λέν;
    Το απόγευμα πήγα στην δεύτερη μου δουλειά στον ιδιωτικό τομέα. Κι έμαθα για τα κομμένα κονδύλια από τις βάρδιες. Τις Κυριακές πια δύο θα δουλεύουν για να βγάζουν τη δουλειά που έβγαζαν μέχρι τώρα τέσσερις.
    Αυτά…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Οκτωβρίου, 2010 16:23

      Αρα ηθικά μπορεί να συμφωνείς μαζί μου, αλλά πρακτικά γιατί να σε κόφτει; 🙂

      Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ permalink
      16 Οκτωβρίου, 2010 14:57

      Ένα πράγμα θα πώ διότι θέλω να είμαι δίκαιος. Οι κυβερνητικοί πληρώνουν στο ακέραιο τον φόρο τους σε σχέση με αρκετούς άλλους . Τώρα εάν οι άνθρωποι εργάζονται στο δημόσιο και δεν αποδίδουν ή δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της υπηρεσίας δεν φταίνε αυτοί αλλά φταίνε οι εκάστοτε κυβερνώντες που δεν μπορούν να ελέγξουν τα πράγματα. Ο κάθε άνθρωπος κύριοι αναλόγως των αναγκών και επιδιώξεων του αποτείνεται στην αγορά εργασίας και αποφασίζει ο ίδιος που θα παραμείνει να εργαστεί .Οι διοικήσεις τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα φέρουν την ευθύνη για να κατευθύνουν και να καθοδηγήσουν τους εργαζόμενους ώστε να βελτιωθούν. Έως τώρα τα πράγματα στον ιδιωτικ΄’ο τομέα ήσαν κάπως διαφορετικά.Θα δούμε τώρα με τις μαζικές καθόδους ξένων και με την νοοτροπία του κύπριου εργοδότη κατα πόσο θα μπορέσουν να συναγωνιστούν και να επιβιώσουν οι μικρές επιχειρήσεις . Θα το δούμε . Ένα πράγμα θα πώ.Οι νοοτροπίες θα πρέπει να προσαρμόζονται με τα δεδομένα της εποχής πράγμα το οπίο η πειοψηφία των κυπρίων πιστεύω δεν το καταλαβαίνει.Ελπίζω να μην φθάσουμε ή και να ξεπεράσουμε την Ελλάδα. Φυσικά έχουμε και κάποια τύχη ως εκ της θέσεως μας και σε συνδιασμό με τα κοιτάσματα στο νότο μπορεί να ξεγλιστρίσουμε . Θα δούμε.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        16 Οκτωβρίου, 2010 16:20

        Αποφασιστικέ,
        Οι κυβερνητικοί δεν μας κάνουν χάρη που πληρώνουν τον φόρο τους. *Οφείλουν* να τον πληρώσουν, όπως και όλοι οι άλλοι. Αν κάποιοι δεν το κάνουν, τότε πρέπει να γίνουν πιο αποτελεσματικοί οι μηχανισμοί του κράτους, αλλά φυσικά η αμοιβές των δημοσίων υπαλλήλων και η φοροδιαφυγή είναι δυο εντελώς άσχετα θέματα, τα οποία δυστυχώς έχει συνδέσει με επιτυχία ο καου μποις Χατζηπέτρου.

        Σωστά λες, οι εργαζόμενοι έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν που να εργαστούν. Την έχουν όμως; Όταν ο δημόσιος τομέας είναι τόσο προκλητικά ελκυστικός σε σχέση με τον ιδιωτικό, έχουν επιλογή; Φυσικά μπορείς να πεις: ας βελτιωθεί ο ιδιωτικός τομέας.

        Σωστά.

        Ας μπει και ένα φρένο στα προκλητικά προνόμια των δημοσίων υπαλλήλων όμως, που κτίστηκαν σε περιόδους ταχύτατης ανάπτυξης η οποία έδινε τη δυνατότητα στο κράτος να συνεχίζει να τους πληρώνει. Τώρα πάππαλλα όλα αυτά!

        Μου αρέσει!

  5. ΙΩΝ permalink
    15 Οκτωβρίου, 2010 18:30

    … Γι’ αυτό πρέπει να απολυθούν *όλοι* λόγω πτώχευσης, και να προσληφθούν από μηδενική βάση οι πιο ικανοί…..

    Σω στός, πολλά σωστός. Οι πιο ικανοί, όχι οι «δηκοί» μας.

    Μου αρέσει!

  6. 15 Οκτωβρίου, 2010 18:39

    kanei pion.. ωραίος.. εν του εχτάραν το αυτοκίνητο οι πash λεβέντες αλώπως κόμα..

    Μου αρέσει!

  7. ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ permalink
    16 Οκτωβρίου, 2010 14:42

    Είναι πραγματικό λυπηρή η όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον τόπο μας .Χαίρονται και πανιγυρίζουν γιατί ανοίγουν ένα ένα τα οδοφράγματα. Για την ευκολία καλέ των δίσμοιρων και ταλεποριμένων κατοίκων της ηρωικής τυλληρίας. Κάποτε αν θυμούνται κάποιοι η τυλλιρία αντιστάθηκε αλλά σημερα φαίνεται ότι όλα έχουν τεθεί στο βωμό της νεοφιλελεύθερης πολιτικής και της νέας τάξης πραγμάτων η οποία όμως να είστε σίγουροι δεν θα μας βγεί σε καλό και θα το δείτε. Εάν σημερα οι κάτοικοι της τυλληρίας είναι ταλαιπωρημένοι τότε κύριοι τί έχουν να πούν οι πρόσφυγες που έχασαν τα πάντα;Λυπούμε πραγματικά αλλά φαίνεται ότι στον τόπο μας πλέον τόσο οι λέξεις όσο και η λογική έχουν χάσει πλέον την σημασία τους. Ανοίγουν τα οδοφράγματα για σκοπούς ΄των ούτω λεγομένων μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων . Αυτά τα φρούτα να πουλάνε αλλού. όταν η Άγκυρα αποφασίσει να λύσει το Κυπριακό τότε θα βρεθεί λύση. Τα υπόλοιπα είναι όλα εκ του πονηρού και άς ανοίξουμε τα μάτια μας διαφορετικά θα είμαστε η τελυταία γενιά σε αυτό το δύσμοιρο τόπο. Ελπίζω , εύχομαι και προσεύχομαι ΌΧΙ για μάς αλλά για τα παιδιά μας να μήν φτάσουμε όλοι σε αυτή την δυνή κατάσταση. Δυστυχώς σήμερα έχουμε μεθύσει απο την καλοπέραση και όλα αξιολογούνται δια του στομάχου.Ας συνέλθουμε διότι το μάθημα και το ξυμάθημα έν κοντά – κοντά.
    Αναφορικά με τις δηλώσεις Χατζηπέτρου κρίνω ότι είναι πολύ ορθές.Γιατί αγαπητέ Στροβολιώτη θεωρείς ότι είναι λανθασμένες και μάλιστα θεωρείς ότι αυτοί του ιδιωτικού τομέα θα δουλέψουν περισσότερο; Γιατί έτσι με μία αρπακτή τους παίρνει όλους το κολάνι; Γιατί θεωρείς ότι φταίνε οι κυβερνητικοί για την κατάσταση στην κρατική μηχανή; Γιατί κρίνης ανθρώπους που δεν γνωρίζεις ή τέλος πάντων γιατί τους βάζεις στο ίδιο καζάνι;Με αυτό τον τρόπο σκέψης ποτέ ο τόπος δεν θα πάει μπροστά.Με αυτές τις νοοτροπίες της δήθεν φιλελεύθερης θεωρίας βλέπετε ότι ο τόπος κατηφορίζει και ΘΑ ΚΑΤΗΦΟΡΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΔΙΟΤΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΣΕΙ ΤΕΚΝΑ.Δυστυχώς τα παιδιά μας είναι που θα πληρώσουν.Επειδή δηλαδή οι κυβερνητικοί παίρνουν ένα μισθό αξιοπρεπή θα πρέπει να τον χάσουν; Όταν την εποχή των παχιών αγελάδων αγαπητέ Στροβολιώτη και το γνωρίζεις πολύ καλά φαντάζομαι ,κάποιοι θησαύριζαν ενώ οι κυβερνητικοί έπαιρναν για τα δεδομένα της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου τον πενιχρό μισθό τότε δεν συνέβαινε τίποτα. Άρα τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα λές και δεν πρέπει να προσπαθούμε να είμαστε πάντοτε να είμαστε αρεστοί διότι ο λαός υπόφερε απο τέτοια φαινόμενα στο παρελθόν.
    Αναφορικά με την οικονομική κατάσταση οι κυβερνόντες ας δουλέψουν να εκπονήσουν σχέδια παραγωγής χρήματος και ΟΧΙ με απλές μεθόδους όπως αποκοπή προσαυξήσεων , φόροι στα τσιγάρα και ποτά κ.λπ. Τέτοια πλάνα που είναι απλά μαθηματικά δεν χρειάζονται να παρουσιάζονται στο λαό διότι ο λαός δεν τα τρώει . Δεν χρειάζονται κύριοι οικονομολογοι για να υποβάλουν τέτοια σχέδια. Απο την άλλη κύριοι μήν ξεχνάτε ότι με την εξουδετέρωση της μεσαίας τάξης διότι περί αυτού πρόκειται τα πράγματα θα είναι πολύ χειρότερα.
    Τί γίνεται με τα επιδόματα παραστάσεως των Γενικών Διευθυντών και αξιοματούχων του κράτους και των ημικρατικών οργαΝΙΣΜΏΝ. Σας διαβεβαιώ ότι είναι κάποια εκατομύρια. Άς τα υπολογίσει ο Υπουργός Οικονομικών. Τί γίνεται με τους εξοπλισμούς και πόσα εκατομύρια θα δώσουμε; Και εδώ μπορούν να εξοικονομηθούν ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.ΚΡΙΜΑ,ΚΡΙΜΑ, ΚΡΙΜΑ.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Οκτωβρίου, 2010 16:36

      Αποφασιστικέ,

      Για την πρώτη σου παράγραφο, να αναφέρω πως συμφωνώ με τις επισημάνσεις σου. Πλην όμως καταλήγω σε ακριβώς το αντίθετο συμπέρασμα: θα είμαστε ίσως η τελευταία γενιά ΕΚ σε αυτό τον τόπο, αν *δεν* βρούμε λύση!

      Για τον κάου μπόι Χατζηπέτρου πάλι: είναι απλό: το κράτος δεν τυπώνει χρήματα. Τα εισοδήματα του προέρχονται από τους φόρους και δικαιώματα που εισπράττει. Αν φέτος που η ανάπτυξη είναι αρνητική πρέπει να πληρώσει €100 παραπάνω στους μισθούς, σημαίνει αυτά τα ευρουλάκια πρέπει να τα βρει από κάπου. Άρα είτε θα μαστιγώσει τον ιδιωτικό τομέα να αυξήσει την παραγωγή του και τους φόρους που συνεπάγεται αυτό, είτε θα δανειστεί. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος! (Α, εκτός αυτός της λογικής, με τον οποίο προφανώς διαφωνείς!).

      Δεν είναι θέμα παχιών ή ισχνών αγελάδων. Για να υπάρχει μια στοιχειώδης δικαιοσύνη, τα ωφελήματα των υπαλλήλων πρέπει να εξαρτώνται από τις δυνατότητες τους εργοδότη. Και αν ο εργοδότης δεν έχει αρκετά λεφτά, τότε πρέπει να αναπροσαρμόζονται και τα ωφελήματα. Μόνο ετσι θα αφαιρεθεί η στρέβλωση που υπάρχει σε βάρος του ιδιωτικού τομέα, στον όποιο ισχύει – στην καλύτερη περίπτωση – η λογική του μένω στη δουλειά μου χωρίς αύξηση, η ακόμα και με μείωση, διαφορετικά *δεν* έχω δουλειά.

      Και η μεσαία τάξη των δημοσίων υπαλλήλων δεν θα πάθει απολύτως τίποτα αν χάσει αυξήσεις και προσαυξήσεις για 4-5 χρόνια. Να μην τρελαθούμε κιόλας!

      Για τους εξοπλισμούς συμφωνούμε: άμεση διάλυση της Εθνικής Φρουράς! Τι λες;

      Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ permalink
        17 Οκτωβρίου, 2010 11:28

        Αγαπητέ Στροβολιώτη ,

        Τα δικαιώματα του κράτους είναι γεγονός ότι προέρχονται απο τους φόρους και τα δικαιώματα που εισπράττει αλλά αυτά τα δικαιώματα και οι φόροι ρυθμίζονται και εξασφαίζονται ανάλογα με τα κίνητρα και γενικά το οικονομικά πρόγραμμα που επεξεργάζεται η κάθε κυβέρνηση με απώτερο σκοπό την την παραγωγή η οποία αναμβισβήτητα σε συνθήκες θγιο΄πυς ανταγωνισμού θα αποδώση στην οικονομία και την ανάπτυξη του τόπου γενικώτερα.Ποιά σχέδια έχουν εκπονηθεί;Κανένα απολύτως. Βρήκαν τον έυκολο τρόπο όπως και το 2006 με τις περικοπές στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων. Οι ειδικοίτου Υπουργείου οικονομικών θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι η τακτική αυτή δεν προβλέπεται σε κανένα στοιχστοιχειώδη κανόνα της επιστήμης της οικονομίας . Αντίθετα αυτό θα που θα επιτύχουν είναι να επιβραδύνουν την ανάπτυξη και ουσιαστικά σε δύο τρία χρόνια θα επανέλθουν και θα ζητούν επιπρόσθετες μειώσεις διότι και πάλι δεν θα είναι επαρκεί τα χρήματα του κράτους. Κατα συνέπεια αγαπητοί το κακό θα πρέπει να καταπολεμηθεί στην ρίζα του απο τώρα.
        Και κάτι άλλο . Στην Κύπρο οι μισθοί ουδέποτε έχουν υπερβεί το 50 % του ακαθάριστου εθνικού προιόντος . Με βάση τους εθνικούς λογαριασμούς που ετοιμάζει η στατιστική υπηρεσία προκύπτει το συμπέρασμα ότι απο το 1995 μέχρι το 2009 υοδέποτε οι απολαβές των μισθωτών πλησίασαν το 50%
        του ΑΕΠ.Το 2009 ανέρχονταν στο 45,8% ενώ το 2000 και το 2001 ανέρχονταν στο 42,7 και στο 42,4 αντίστοιχα. Λογικά η μερίδα του λέοντος θα έπρεπε να πήγαινε στους εργοδοτούμενους αφο΄πυ αυτοί αποτελούν το 76,5 του οικονομικά ενεργού πληθυσμού. Κατα συνέπεια αγαπητέ Στροβολιώτη σε αυτό το τόπο ας συνέλθουμε και ας κτυπήσουμε την πόρτα εκαί που πρέπει προς όφελος του κοινωνικού συνόλου και ας μή διαχωρίζουμε το λαό σε κυβερνητικούς και μή . Οι εργοδότες στον ιδιωτικό τομέα έχουν λεφτά .Το κράτος ας μεριμνήση να τους ξεσκεπάσει.Το πρόβλημα με τον ιδιωτικό τομέα στην Κύπρο είναι ότι υπάρχει εκμετάλευση και το γνωρίζουν οι πάντες, Είναι γνωστή η εκμετάλευση που γίνεται στους αλλοδαπούς και ας μή κοροιδευόμαστε.Τουλ΄’αχιστο ετσι γράφεται και ανακοινώνεται στον τόπο. Αυούς τους μισθούς ΄θα πρέπει να δίδουμε και στους δημοσίους υπαλλήλους;Εδώ θέλετε να
        φθάσουμε; Ο διαχωρισμός του λαού μόνο καταστροφή μπορεί να φέρει και οι ηγέτες όφειλαν να
        το γνωρίζουν .Σταματώ ως εδώ.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        18 Οκτωβρίου, 2010 07:31

        Αποφασιστικέ,

        Φαίνεται δεν συνεννοούμαστε: οι μισθοί δεν είναι ο εύκολος τρόπος μείωσης των ελλειμμάτων. Είναι ο *προφανής* τρόπος αφού αποτελούν το μεγαλύτερο κονδύλι του προϋπολογισμού!
        Είναι επίσης ο προφανής και κατ’ αναλογία του τι συμβαίνει στον ιδιωτικό τομέα, και συνεπώς δεν βλέπω πρόβλημα στη στόχευση αυτή.

        Αυτή η σολωμονιτζιή που αναφέρεις συσχετίζοντας μισθούς και ποσοστό εργοδοτουμένων, από πού προέρχεται; Γιατί, αντιλαμβάνεσαι πως η μόνη περίπτωση να είχε βάση θα ήταν σε ένα καθεστώς όπου όλοι λαμβάνουν το ίδιο εισόδημα ανεξαρτήτως οποιωνδήποτε άλλων κριτηρίων!

        Συμφωνώ πως πολλοί εργοδότες στον ιδιωτικό τομέα έχουν λεφτά. Δουλειά δεν έχουν που θα φέρει νέα έσοδα! Και αν δεν έχουν δουλειά δε θα εργοδοτούν άδικα κόσμο. Τελεία!

        Και το κλειδί είναι εδώ: αν δεν υπάρχουν δουλειές, αν δεν παράγει η οικονομία τότε οι μισθοί και στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα πρέπει να πέσουν. Εκτός και αν προτιμάς να κρατήσουν κάποιοι θέσεις και ωφελήματα και να απολυθούν άλλοι.

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ permalink
        19 Οκτωβρίου, 2010 21:30

        Αγαπητέ Στροβολιώτη ,

        Για να αντιληφθής καλύτερα θα είμαι πιο συγκεκριμένος.
        Οι εύκολες λύσεις δεν είναι οι καλύτερες και οι πιό δίκαιες.Ούτε οι εκ πρώτης όψεως προφανελις τρόποι δικαιολογούν αλλά πολύ περισσότερο δεν πείθουν. Απλό παράδειγνα αγαπητέ και πρόσφατο μάλιστα το θέμα των 35 εκατομυρίων που δόθηκαν στην Eurocypria και σήμερα αποδεικνύεται ότι κακώς δόθηκαν. Κάποιοι φυσικά και μάλιστα μεγάλοι καρχαρίες φαίνεται να εξυπηρετήθηκαν.
        Επι πλέον εάν αποκοπούν τα έξοδα παραστάσεως στο μισό όλων των Κυβερνητικών αξιοματούχων ,
        των Γενικών Διευθυντών των Διευθυντών Τμημάτων και γενικά των όσων ατόμων προβλέπονται στον προυπολογισμό.Επιπλέον έλεγχος στην διακίνηση των οχημάτων των κυβερνητικών αξιοματούχων ή και αγορά υβριδικών. Επι πλέον έλεγχος στο ποσό των οδοιπορικών που λαμβάνουν οι βουλευτές και άλλα πολά που καταγράφονται στον προυπολογισμό τα οποία δεν θα καταγράψω τώρα διότι δεν είναι του παρόντος. Τα γνωρίζεις αγαπητέ Στροβολιώτη.Επίσης όταν αποδεδειγμένα το κράτος πατάξει την φοροδιαφυγή τότε και μόνο τότε εάν τα μέτρα δεν επαρκούν τότε το κρατος μπορεί να αποκόπτει και προσαυξήσεις,Η διοίκηση πρέπει να ενεργε’ι με βάση την δικαιολογημένη εμπιστοσύνη
        του ιδιώτη πράγμα το οπίο δεν γίνεται και άρα δεν μπορεί να βρούν υποστηρηξη.Ποιά
        επιστημονική μελέτη και ποιός προγραμματισνός έγινε ;Δεν μας είπαν.Το τί αναφέρω δεν είναι σολομωνική και λυπούμαι που το καταγράφης. Τα πιο πάνω αποτελέσματα και δεδομένα είναι στοιχεία του Τμήματος στατιστικής του Κυπρικού κράτους και η αναλογία που αναφέρω δεν είναι σολο΄μονική αλλά κάτι που υπάρχει και λειτουργεί σε ανεπτυγμένες χώρες με ψηλό τελοσπάντων πνευμετικό
        επίπεδο όπου λειτουργούν πιο φιλελεύθερα οι κανόνες της αγοράς και αναμφισβήτητα
        ο εργαζόμενος θεωρείται επένδυση στην επιχείρηση και όχι στοιχείο εκμετάλευσης. Δεν μπορούν οι οι περισσότερες κυπριακές επιχειρήσεις να αντιληφθούν αυτή την τακτική για αυτό και στα επόμενα χρόνια θα πληρώσουν ακριβά αυτή την μή προσαρμογή. Εάν δεν μπορούν ας το κλείσουν και να εργοδοτηθούν απο ευρωπαικές επιχειρήσεις που μπορούν . Αυτά έχει η Ευρώπη και αυτό θα γίνει εάν καταφέρει να ξεπεράση την κρίση.Λόγω της νοοτροπίας μας και του μή επαγγελματισμού θα τα πουλήσουμε όλα. Κρίμα. Πού ξανακούστηκε να ζητείτε η μείωση μισθών μίας μερίδας εργαζομένων ώστε δηλαδή των κυβερνητικών για να να εξισωθεί με άλλη μερίδα. Εάν δεν μπορούν να πάνε να κάνουν κάποιοι σωστούς υπολογισμούς θα πρέπει να τα παρατήσουν και να πάνε στο σπίτι τους
        ή άν μή τί άλλο με τις πράξεις και ενέργειες των αποδεικνύουν ότι συπάσχουν πράγμα το οποίο όμως δεν γίνεται ή μάλλον δεν φαίνεται.Οι δουλιές δημιουργούνται με σωστό προγραμματισμό
        και σωστές κατευθύσεις απο τι ίδιο το κράτος απο την ίδια την πολιτεία με όραμα
        για το μέλλον και διάθεση για δουλειά.Οι δουλιές υπάρχουν στο παζ’αρι οι πεισσότεροι όμως εκμεταλεύονται δήθεν την κρίση και βάλε αυξήσεις. Με τα καύσιμα τί μας κάνουν;Με τα αεροπορικά εισητήρια τί μας κάνουν και με άλλα πολλά . Τα ανεχόμαστε και αφόσον τα ανεχόμαστε είμαστε και άξιοι της τύχης μας.Δουλειά υπάρχει για όλους φτάνει ο άνθρωπος να χρησημοποιήσει
        το νού του ορθά ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        20 Οκτωβρίου, 2010 07:46

        Αποφασιστικέ, με πολλά που γραφεις συμφωνώ, και δεν σχολιάζω. Ομως πρόσεξε: δεν ζητείται η μείωση μισθών μιας μερίδας εργαζομένων για να εξισωθούν με κάποια άλλη. Ζητείται μείωση μισθών, αφού ο εργοδότης αυτής της μερίδας *δεν* μπορεί να τους πληρώνει πλεον, και αν συνεχίσει χωρίς μειώσεις τότε θα θέσει σε κίνδυνο όλη τη χώρα! Και μη ξεχνάς το πιο σημαντικό: το κρατος δεν εκπροσωπεί τα συμφέροντα της μερίδας των εργαζομένων που δουλεύουν κοντά του. Οφείλει να βλέπει το συμφέρον του *συνόλου* της κοινωνίας!

        Μου αρέσει!

  8. 16 Οκτωβρίου, 2010 18:49

    Στροβολιώτη, έσιεις δίκαιο για την Κύπρο όπως μοιάζει τωρά.

    Λλίο η ζέστη τζιαι η σκόνη, λλίο τα grotesque πράματα που γίνονται όπως το motor show στην Μακαρίου που η Μαύρου μες την αφέλεια ή την βλακεία της επήε να μας το περάσει σαν πολιτιστική εκδήλωση κάμνουν με να νιώθω σάννα τζιαι ζω στη κόλαση ή τουλάχιστον στο Δυτικόπνευστο Purgatory.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Οκτωβρίου, 2010 19:55

      Γεια σου Passenger.

      Δεν είχα την τιμή να παρακολουθήσω το motor show.

      Είμαστε στην εποχή του ποδηλάτου:)

      Και το ζόρι είναι πως δεν φαίνεται και αλλαγή, τουλάχιστον από τους ουρανούς. Μόνο μια ακόμα αποτυχημένη προσπάθεια θα γίνει την Τετάρτη.

      Μου αρέσει!

  9. γιανισ permalink
    17 Οκτωβρίου, 2010 19:24

    mpika kai ida tis problepsis tou k. konstantinidi kai lei pos kirios ta protobroxia 8a ine metaxi 27-30 ala kai tin proti ebdomada toy noembri elpizo gt o keros peripezi mas pai pos ena brexi kai kamni 2 stagonues

    Μου αρέσει!

  10. strovoliotis permalink*
    18 Οκτωβρίου, 2010 07:20

    Γιάννη,
    Εχεις λάθος. Ο κύριος Κωνσταντινίδης αναφέρει πρωτοβρόχια για 7 του Οκτώβρη, και πράγματι είχαμε λίγες βροχές την μέρα εκείνη και την επόμενη.
    Ας δούμε τη συνέχεια:)

    Μου αρέσει!

  11. γιανισ permalink
    18 Οκτωβρίου, 2010 14:03

    oxi edose analitika stixia kai ipe pos kirios ta protobroxia 8a ine 7-14 tu oktbri kai 27-31 tou oktobri

    Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην Toxotis Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.