Skip to content

Η Μέρκελ βλάπτει σοβαρά το Κυπριακό σας.

Ιανουαρίου 16, 2011

 

 

Ώρες μετά από τις γνωστές δηλώσεις της καγκελαρίου Μέρκελ, βγήκαν και οι πρώτες απόψεις, αναλύσεις, γνώμες. Στο ενδιαφέρον ιστολόγιο του Νέου Ελληνοκύπριου κυριαρχούσε ο ενθουσιασμός. Και εγώ καταχώρησα το πιο κάτω σχόλιο:

 

«Κάποτε έτσι είχε ενθουσιαστεί και ο Λυσσαρίδης, όταν κάποιος ευρωπαίος ακροδεξιός είχε μιλήσει με παρόμοιο τρόπο. Και είχα σχολιάσει πως επιτέλους ο γιατρός βρήκε κάποιον να τον ερωτευτεί, και να τον παντρευτεί!
Καλές οι δηλώσεις, δεν λέω, αλλά η Μέρκελ δεν κοιμάται και ξυπνάει με την έγνοια του Κυπριακού!»

 

Λίγες μέρες αργότερα γράφτηκαν πολλά για το ζήτημα. Έχει επίσης ξεκαθαρίσει πως οι δηλώσεις δεν ήταν ακριβώς όπως μεταφράστηκαν εκείνη τη στιγμή, και στην πραγματικότητα ήταν σαφώς πιο προσεκτικές.

 

Μέσα σε όλα αυτά επισημαίνω τα πιο κάτω σημεία:

1. Επαναλαμβάνω πως ακόμα και αν ίσχυε το πρώτο άκουσμα των δηλώσεων, τέτοιες δηλώσεις δεν πρέπει να φουσκώνουν τα μυαλά μας. Οι ηγέτες των μεγάλων χωρών, δεν έχουν κανένα, μα κανένα λόγο να εκτεθούν υπέρ ή σε βάρος μας. Αν και όταν γίνει αυτό, στο μυαλό τους δεν βρίσκεται το Κυπριακό, αλλά κάτι άλλο που εξυπηρετεί πρωτίστως τα δικά τους συμφέροντα. Ούτε σταυροφορία θα οργανώσει ποτέ κανείς για χατίρι μας, ούτε όμως και συστηματική συνομωσία εξυφαίνεται συνεχώς σε βάρος μας.

 

2. Είναι πράγματι αστείο που η κακόφωνη συναπαρτζιά των λυσοφοβικών πολιτικών και ΜΜΕ βγήκε να θριαμβολογήσει. Μα να θριαμβολογήσει για πιο πράγμα; Για το γεγονός πως η Μέρκελ στήριξε τον Χριστόφια; Τον «ευέλικτο» Χριστόφια, τον «υποχωρητικό» Χριστόφια, τον «ενδοτικό» Χριστόφια που τα έδωσε όλα στους Τούρκους; Όλοι αυτοί δεν είναι απλώς επικίνδυνοι για τις θέσεις τους, είναι και εντελώς αναξιόπιστοι όταν δεν αντιλαμβάνονται ούτε τις πιο απλές αντιφάσεις που περιέχει ο πολιτικός τους λόγος.

 

3. Να αναφέρω εδώ και τον ενθουσιασμό των ΑΚΕΛικών δυνάμεων. Η μισητή σιδηρά κυρία, σύμβολο του νεοφιλελευθερισμού έδωσε σανίδα σωτηρίας στον πρόεδρο, άρα τα ξεχνάμε, όλα και γινόμαστε πρώτοι φίλοι. Στην πραγματικότητα ΑΚΕΛ και Μέρκελ έχουν ένα σημαντικό κοινό σημείο: τον συντηρητισμό τους.

 

4. Πέραν των εντυπώσεων όμως τι έχουμε; Δυο μέρες μετά τις δηλώσεις, «έγκυρες πηγές» ανέφεραν πως κανένας δεν πιστεύει πως στην προσεχή συνάντηση με τον ΓΓ του ΟΗΕ στην Γενεύη θα υπάρξει οποιαδήποτε ορατή πρόοδος, κυρίως λόγω της ασθένειας του Έρογλου. Ο ΑΣΤΡΑ είχε αυτές τις «πηγές» πρώτη είδηση, ενώ και το Τρίτο έκανε σχετική αναφορά. Να σας πω τι μου διεμήνυσε η δική μου «πηγή»: «έγινε ό,τι έγινε με τη Μέρκελ, αλλά μπας και νομίσει κανείς πως πάμε για λύση, σας ενημερώνουμε πως η όλη κίνηση ήταν μεν επιτυχία, αλλά μην ενθουσιάζεστε πως θα ακολουθήσει κάτι σοβαρό!»  Πολλοί γράφουν τελευταίως πως η στάση του προέδρου εκτιμήθηκε από τη συνάντηση στη Νέα Υόρκη και εντεύθεν. Πιθανόν, αλλά ακόμα και να είναι ετσι, που κολλά η συνεχής και συστηματική προσπάθεια της κυβέρνησης να σκοτώνει, ή να μην αφήνει να ανθίσει η ελπίδα; Πως αναμένει από τον κόσμο να ψηφίσει ΝΑΙ την επόμενη φορά, αν δεν προετοιμάσει τις καταστάσεις;

 

5. Και φτάνουμε στην πιο φοιτσιάρικη εξέλιξη: την αντίδραση των Τούρκων. Οι οποίοι ακόμα και όταν δόθηκαν οι διευκρινήσεις για το πραγματικό περιεχόμενο των δηλώσεων, συνέχισαν να ωρύονται. Κρίνω την αντίδραση τους στο φόντο της λύσης, και θεωρώ πως κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, δεν δικαιολογείτο τόσο έντονη αντίδραση. Ο πρωθυπουργός Ερντογάν και η κυβέρνηση του έδειξαν ικανό ορθολογισμό, ούτως ώστε να είναι πειστικοί όσον αφορά τη θέληση τους για λύση. Θα ανέμενε όμως κανείς πως θα είχαν σοφότερη στάση όσον αφορά τις σχετικές δηλώσεις, οι οποίες ούτως ή άλλως αναμενόταν πως θα είχαν θετική συνιστώσα για τον πρόεδρο Χριστόφια, στα σκαλιά του γραφείου του. Μήπως λοιπόν οι σχετικές αντιδράσεις δείχνουν ακριβώς πως για αυτή την περίοδο οι Τούρκοι δεν ευνοούν πρόοδο; Και αν αυτό οφείλεται στο ότι δεν θέλουν να ανοίξουν περιττά μέτωπα εν όψει εκλογών, αντιλαμβάνεται η πλευρά μας πόσο αρνητικό είναι αυτό; Γιατί θα έχουμε και εμείς δυο φορές εκλογές φέτος, και βάσει και των αποτελεσμάτων εκείνων ίσως διαμορφωθεί και σκηνικό για τις επόμενες προεδρικές, και ένα σωρό πράγματα μπορεί να αλλάξουν. Ένα σωρό πράγματα που σπρώχνουν τη λύση σε βάθος χρόνου, και άρα κάνουν τη λύση ακόμα πιο απίθανη.

 

6. Σε συνέχεια του πιο πάνω, ήρθε και η υπαναχώρηση του Έρογλου στις προτάσεις Χριστόφια για τη διακυβέρνηση. Λίγες μέρες πριν τη συνάντηση με τον ΓΓ, θα ανέμενε κανείς πως οι δυο πλευρές θα έκαναν κινήσεις που θα προκαλούσαν την εύνοια, και όχι την μήνιν του ΓΓ. Κάποιοι ήδη γράφουν πως το όλο επεισόδιο των δηλώσεων ίσως θέσει σε κίνδυνο και την ίδια τη διαδικασία των συνομιλιών… Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό, και να μην αναφέρω εδώ πως στις καθιερωμένες Κυριακάτικες δηλώσεις τους, όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί των λυσοφοβικών δυνάμεων ανησύχησαν λέει γιατί οι προτάσεις των τούρκων μας πάνε πίσω και χαλούν τη ….διαδικασία!

Ασσικτίρ!!!

 

Πριν λίγα χρόνια, και μετα που το ΑΚΕΛ είχε συνειδητοποιήσει το κολοσσιαίο και εγκληματικό λάθος που είχε κάνει ανεβάζοντας τον Τάσσο στην εξουσία, άρχισαν δειλά δειλα να γράφονται και διάφορα που αμφισβητούσαν τον Μεγάλο Μακαρίτη. Δεν θυμάμαι το ακριβές θέμα, αλλά ο Τάκης Χατζηγεωργίου έγραφε για κάτι το οποίο η τότε κυβέρνηση είχε αντιδράσει έντονα. Και έλεγε ο Τάκης, πως για οποιαδήποτε εξέλιξη το βασικό μας κριτήριο πρέπει να είναι το κατά πόσον βοηθά τη λύση, και όχι σπασμωδικές ενστικτώδεις δράσεις και αντιδράσεις.

 

Μέσα σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, διερωτώμαι αν η επίσκεψη της καγκελαρίου Μέρκελ θα αποβεί προς όφελος της λύσης του Κυπριακού…

 

 

Advertisements
27 Σχόλια leave one →
  1. Ιανουαρίου 16, 2011 20:11

    Εγώ λαλώ να καλέσουμε την Μέρκελ να πάρει πίσω μιαν τζιαι καλή τες δηλώσεις της!!!

    Μου αρέσει!

  2. Ιανουαρίου 16, 2011 20:33

    Εν εβαρεθήκετε ακόμα τες δηλώσεις τζιαι τες αντιδηλώσεις τζιαι τες αναλύσεις; Νομίζω παίρνουμεν ούλλοι πολλά σοβαρά τες δηλώσεις όλων των εμπλεκομένων όπως τζιαι τους ίδιους τους πολιτικούς. Τη δουλειάν τους κάμνουν ούλλοι τζιαι δουλειά των προσφύγων είναι να είναι πρόσφυγες.
    Τελικά η μόνη ουσιαστική πολιτική πράξη των τελευταίων 36 χρόνων ήταν το άνοιγμα των οδοφραγμάτων που τον Ντεκτάς.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 16, 2011 21:40

      Παύλο, ε, τι να κάνουμε; Ασχολούμαστε με δηλώσεις! Αυτές έχουμε!

      Εφαντάστεις να προσπαθούσαμε να το λύσουμε ακόμα τι θα γινόταν:)

      Μια προσθήκη για το άνοιγμα των καντζελιών: *αναγκάστηκε* να τα ανοίξει ο Ντενκτάς.

      Μου αρέσει!

  3. Ιανουαρίου 16, 2011 20:35

    «Μέσα σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, διερωτώμαι αν η επίσκεψη της καγκελαρίου Μέρκελ θα αποβεί προς όφελος της λύσης του Κυπριακού…»

    Έχω την ίδια απορία, αλλά τείνω να πιστεύω, ότι μόνο σε περίπτωση ναυαγίου των συνομιλιών, θα χρησιμεύσουν οι δηλώσεις της Μέρκελ. Ο πρόεδρος Χριστόφιας θα τις επικαλεστεί, ούτως ώστε να αποφύγει την (αποκλειστική ή ισοβαρή) επίρριψη ευθυνών για το αδιέξοδο στην ελληνοκυπριακή πλευρά. Αυτό όμως δεν δίνει άλλοθι για την ανεξήγητη επιμονή του περί ‘κυπριακής ιδιοκτησίας» του διαλόγου (δηλαδή επιθυμούν να συνεχίσουν με μόνο συνομιλητή τον «αδιάλλακτο»-κατά τα λεγόμενα της ίδιας της κυβέρνησης- Έρογλου!), όπως επιβεβαίωσε την επομένη της επίσκεψης Μέρκελ, ο Άντρος Κυπριανού με τις δηλώσεις του ΕΝΑΝΤΙΟΝ της συμμετοχής της ΕΕ στις διαπραγματεύσεις. Αν αυτό λέγεται αξιοποίηση ξένων δυνάμεων, τότε κάθε στήριξη εκ των έξω είναι μάταιη και καταδικασμένη εκ των προτέρων να πέσει στο κενό.

    Μου αρέσει!

    • Ιανουαρίου 16, 2011 20:50

      Η στάση της Μέρκελ εν η πιο ουσιαστική εξέλιξη του τελευταίου τζιαιρού προς την λύση. Δεν μπορεί η Τουρκίαν να μεν κάμνει καμιάν κίνησην, καμιάν πρότασην, να κόφκει όλες τες προτάσεις που έβαλεν κάτω η δική μας πλευρά τζιαι να αλωνίζει στον διεθνή χώρο ότι εν έναν βήμαν μπροστά.

      Υποστηρίζεις φίλε μου ότι έκαμεν κάτι η Τουρκία προς την λύσην τα τελευταία 3 χρόνια; Επιτέλους έπιασεν έναν κράτος που τους συμμάχους μας (σύμμαχη μας η ΕΕ έννεν;) ορθολογιστικήν στάσην. Όι να ζητοκραυγάζουμεν αλλά να το αξιοποιούμεν πέρκι μετά τες εκλογές κινηθεί η Τουρκία προς την λύση. Όσον η Τουρκία θεωρεί ότι αυτόν που κάμνει δεν έχει κόστος τζιαι όσον υπολογίζει ότι θα γελάσει τους Ευρωπαίους να νομιμοποιείσει το κράτος ποτζιεί που την πίσω πόρταν, λύσην γιοκ.

      Γιατί δηλαδή κάθε τι που γίνεται να κάμνουμεν τρακόσιες προεκτάσεις, οι παραπάνω των οποίων να καταλήγουν στες επόμενες προεδρικές εκλογές; Ο Χριστόφκιας εδεσμέυτην ότι δεν θα είναι υποψήφιος.

      Εγώ θεωρώ πολλά θετικήν την εξέλιξην. Έσιει που τον τζιαιρόν του Φερχόιχεν να πιάσει θέσην ξένος υπέρ μας. Με το να έχουμεν την ΕΕ δίπλα μας βοηθά στο ποιάν στάσην θα πάρει η Τουρκία όταν θα έργει κοντά.

      Την ελπίδαν για την λύση σκοτώννει την η απελπισία τζιαι η έλλειψη υπομονής. Δεν την σκοτώννει η κυβέρνηση τζιαι ο Χριστόφκιας. Αυτός τουλάχιστον μάσιαιται όπως μπορεί.

      Μου αρέσει!

      • Ιανουαρίου 16, 2011 21:13

        Παρέλειψα να αναφέρω και τις δηλώσεις Μπαρόζο τον περασμένο Δεκέμβριο για την ετοιμότητα της επιτροπής να συμβάλει με κάθε τρόπο, αν και όταν της ζητηθεί από την κυπριακή κυβέρνηση…Δηλαδή μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμία κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση, αφού όπως ανέφερα πιο πάνω, προηγείται η «κυπριακή ιδιοκτησία» του διαλόγου κι όχι ο στόχος της λύσης-επανένωσης. Ακόμη μία (ευρωπαϊκή) χείρα βοήθειας που μένει αναξιοποίητη και αποσιωπείται από την κυβέρνηση Χριστόφια.

        (Υπενθυμίζω, ότι η ειδική ομάδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Κυπριακό συστάθηκε ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ από τον Μπαρόζο τον Ιανουάριο του 2009 για υποστήριξη των συνομιλιών στο Κυπριακό και ιδιαίτερα σε ζητήματα της λύσης που σχετίζονται με την ΕΕ. Ο Μπαρόζο όρισε τον Λεοπόλντ Μαουρέρ ειδικό αντιπρόσωπό του στην αποστολή καλών υπηρεσιών των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.)

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Ιανουαρίου 16, 2011 21:52

        Ασέρα,

        Όντως, η Τουρκία λίγα έκανε για τη λύση τα τελευταία χρόνια. Εντελώς κυνικά, όμως, γιατί να κάνει κάτι, αφού κατάφερε να μας τα πάρει όλα το 2004; (Η μήπως της τα δώσαμε;)

        Πέραν τούτου, φυσικά συμφωνώ πως αν κάποια πλευρά δεν είναι εποικοδομητική, πρέπει να υποστεί τις συνέπειες. Αν αυτή η πλευρά είναι η δική μας το παραδέχομαι, και την επικρίνω, αν είναι οι τούρκοι, επίσης το επικρίνω.

        Πάντα όμως στο πλαίσιο της λύσης, όχι στο πλαίσιο «σου την έκατσα, όχχο»!

        Για τις επόμενες εκλογές. Ναι, ο Χριστόφιας δήλωσε πως δε θα είναι υποψήφιος; Και τον πιστεύουμε; Και ακόμα και να είναι ετσι, δεν θα έχουμε πάλι καθυστέρηση, και ένας θεός ξέρει τι θα γίνει μετά;

        Για την τελευταία σου παράγραφο θα γράψω το εξής, που είναι το νόημα με το οποίο σου απάντησα και σε πρόσφατο του σχόλιο σε άλλη μου πολιτική ανάρτηση:

        Μακάρι , και 1000 φορές μακάρι να έχεις δίκιο. Πλην όμως δεν μπορώ πλεον να ζω με ευσεβείς πόθους. Θέλω ουσία, και ουσία δε βλέπω.

        Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 16, 2011 22:01

      Λεμέσια, όλα αυτά που γράφεις είναι μέρος του κοκτέιλ απελπισίας που νοιώθω. Και είναι και μέρος των λόγων που με κάνουν να απορώ και να χάνω και την υπομονή μου και την ελπίδα μου και να γίνομαι και υπόδειγμα ενδοτικού όπως γράφει και ο φίλος μας ο Ανδρέας.

      Και ειλικρινά όσο και αν προσπαθώ να δικαιολογήσω τον πρόεδρο, είτε λλίος μου φκαίνει είτε δειλός.

      Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως δεν θα ήθελε να το λύσει.

      Μετά το «δώρο» της Μέρκελ, θα έπρεπε να ξενυχτούσε, και την επομένη να στριμώξει Ερντογάν και Έρογλου με κάποια πρόταση – έστω για επικοινωνιακούς σκοπούς, να έδειχνε πως έχει όρεξη να παίξει παιχνίδι…

      Άμυνα, μόνο άμυνα…

      Μου αρέσει!

  4. Andreas permalink
    Ιανουαρίου 16, 2011 21:08

    Νομίζω αυτό το κείμενο αποτελεί τη πιο λαπμπρή και καθαρή αντίληψη του «ενδοτικού» μπλοκ.

    Λογικά θα χρειαστεί παμπολλες φορες ,να παραπέμπω ,στο μέλλον, σε τουντο λινκ , σε περιπτώσεις που καποιος δεν γνωρίζει και θέλει ν αντιληφθεί τις θέσεις του.

    Θα επανελθω σύντομα για να διορθώσω καποιες κτυπητες αναλήθειες που περιέχει το κείμενο.Τα αλλα μπορεί να τ αντιληφθεί και παιδί που λογικά παει τριτη δημοτικού.
    Τοτες εμιλούσαν μας τζιαι μας οι δασκάλοι μας για τα συμφέροντα.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 16, 2011 21:42

      Να επανέλθεις Ανδρέα.

      Γιατί σε αυτό σου το σχόλιο γράφεις συνθήματα. Θα χαρώ να διαβάσω τα επιχειρήματα σου.

      Μου αρέσει!

  5. Ιανουαρίου 16, 2011 23:56

    Στροβολιώτη ο πρόεδρος κάμνει κάτι που τουλάχιστον πρέπει να το εκτιμήσεις. Είναι σταθερός, κρατά θέσεις αρχών, μπορέι να απέρριψεν κάτι επι της διαδικασίας αλλά δεν απέρριψεν τίποτε που εκατατέθην στο τραπέζιν. Αυτή η σταθερή θέση αρχών προς την λύσην κάποτε φέρνει αποτελέσματα. Εγω σιαίρουμαι διότι αναμένω ότι το κύριον αποτέλεσμαν αυτής της στάσης θα είναι η λύση η ίδια, αν δεν είναι στην δικήν του προεδρίαν, στου επόμενου σίουρα.

    Το ότι εγελάστην ο Ερτογάν τζιαι είπεν της Μέρκελ να πάει να ρωτήσει τον Μπάνκιμουν ποιός είναι επικοδομητικός στες συνομιλίες δεν σου σφυρά τίποτε; (ή ίδια ερώτηση ισχύει τζιαι για την Λεμεσία που παραπονιέται για την Κυπριακήν ιδιοκτησίαν). Κυπριακή ιδιοκτησία σημαίνει ότι αν δεν έρτει η Τουρκία να αφήκει τον Τουρκοκύπριον ηγέτην, όποιος τζιαι να ναι να φέρει προτάσεις που να μας οδηγούν κοντά στην λύση, δεν κάθεται σε πάρε δώσε με τες εγγυήτριες. Εν εμπόδιον τούτον για την λύση; Γιατί δεν τες φέρνει η Τουρκία τες προτάσεις για το εδαφικό, για το περιουσιακόν στο τραπέζιν των διαπραγματεύσεων τζιαι θέλει να τα παζαρέψει ούλλα σε πενταμερή με διαιτητήν τα Ηνωμέναν Έθνη τζιαι όχι την Ευρωπαϊκήν Ένωσην, της οποίας μάλιστα θα είναι κράτος μέλος η Νέα Κύπρος τζιαι στην οποίαν η ίδια εν υποψήφιον μέλος;

    Κάμνετε δηλαδή ότι δεν θωρείτε τι παζάρκα παίζουνται. Τι τους είπεν δηλαδή ο Χριστόφκιας; Ελάτε, διώ σας πραγματικήν πολιτικήν ισότηταν, ισότηταν που φτάννει τα όρια της αδικίας προς την πλειοψηφίαν, δώστε τζιαι σεις κάτι για το εδαφικόν τζιαι για τες εγγυήσεις να νώσει ο Κυπραίος ότι εβελτιώθην η θέσην του που το σχέδιον που απέρριψεν. Εν πολλά που εζήτησεν τζιαι είπαν του γιόκ μέσω Τταλάτ;

    Ο ευσεβής πόθος που έχω είναι ο ίδιος με τζιείνον του Χριστόφκια. Ότι μετά τες εκλογές η Τουρκία θα έρτει με διάθεσην να λυθεί το Κυπριακόν.

    Εμέναν αυτόν που με προβληματίζει είναι η δήλωση του Ερτογάν ότι δεν θα δώσει ούτε γραμμάριον που την Βόρειαν Κύπρον για την Ευρώπην, τζιαι η άλλες δηλώσεις του Γκιούλ σε εσσωτερικές επιθέσεις, ότι αποενοχοποιήθηκεν η Τουρκία χωρίς να φύει ούτε ένας τούρκος στρατιώτης.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 17, 2011 07:51

      Οι προβληματισμοί σου της τελευταίας παραγράφου είναι και δικοί μου. Γι’ αυτό άλλωστε γράφτηκε το κείμενο.

      Θα μείνω μόνο στην ελπίδα της πρώτης σου παραγράφου: μακάρι! Μακάρι η στάση του προέδρου να φέρει αποτελέσματα.

      Αλλά αν μιλούμε για λύση με τον επόμενο, τρέχα γύρευε. Όχι γιατί δεν θα είναι δυνατό να βρεθεί λύση – άλλωστε μια κάποια λύση θα πρέπει να βρεθεί κάποτε.

      Εκείνο που με ανησυχεί είναι πως οι συγκυρίες χαλούν, ο κόσμος αποξενώνεται, η διάθεση για λύση θα χαθεί…

      Μια λύση στα χαρτιά θα είναι ο,τι χειρότερο…

      Μου αρέσει!

    • Toxotis permalink
      Ιανουαρίου 18, 2011 15:50

      καλέ μου φίλε…κάμνει άραγε ο κ. Χριστόφιας ότι μπορεί ή μήπως η κυπριακή ιδιοκτησία είναι το ιδεολόγημα για να κλειστούμε στο κυπριακό καβούκι μας και να φακκούμε κουτουλιές με τους Τ/κ; Υπάρχει σήμερα πρόβλημα που δεν επηρεάζει άλλους ιδιαίτερα αν αυτό το πρόβλημα είναι χώρας μέλους της ΕΕ; Αμφιβάλλω πολύ και όλα όσα είδαμε τα τελευταία χρόνια το επιβεβαιώνουν. Ποιος και που και πότε ζήτησε από την ΕΕ συγκεκριμένο ρόλο; Συγκεκριμένο ρόλο κι όχι κουβέντες του τύπου «το κλειδί στην Άγκυρα»
      Έχεις παράπονο γιατί η ΕΕ δεν έκανε κάτι για το κυπριακό. Να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Η ΕΕ μας χάρισε το μεγαλύτερο δώρο: Την ένταξη μας. Κι όταν της ζητήσαμε ήταν στο Μπούρκενστοκ με τον πιο δυναμικό της επίτροπο -φίλο μας μέχρι τότε- Γερμανό Γκίντερ Φερχόιγκεν.
      Λύση σε αυτή την προεδρία ή την επόμενη λες. Μακάρι. Μακάρι αλλά το κυπριακό δεν είναι ποτέ το ίδιο. Κάθε χρόνος που περνά το αλλάζει. Θυμάσαι τι λέγαμε μετά την Τιτίνα για το περιουσιακό. Για κοίτα τι λέμε τώρα….

      Μου αρέσει!

  6. Ιανουαρίου 17, 2011 15:56

    «Να φανεί τουλάχιστον η αδιαλλαξία της άλλης πλευράς».
    «Να φανεί τουλάχιστον η αδιαλλαξία της άλλης πλευράς».
    «Να φανεί τουλάχιστον η αδιαλλαξία της άλλης πλευράς».
    «Να φανεί τουλάχιστον η αδιαλλαξία της άλλης πλευράς».
    «Να φανεί τουλάχιστον η αδιαλλαξία της άλλης πλευράς».
    «Να φανεί τουλάχιστον η αδιαλλαξία της άλλης πλευράς».
    «Να φανεί τουλάχιστον η αδιαλλαξία της άλλης πλευράς».
    «Να φανεί τουλάχιστον η αδιαλλαξία της άλλης πλευράς».

    Μου αρέσει!

  7. κυπραιος αντιφασιστας permalink
    Ιανουαρίου 17, 2011 17:57

    η μερκελ ηρτε για τα πετρελαια.τζαι ο τουρκοσπορος γρουστοφκιας αππωθηκε.μαζι τζε το κοπαι το τουρκοακελικο.κιατα τα αλλα επιδιωκουν …..κυπριακη λυση.το βρωμια τι δυσωδια σε αυτο το ξερονησι.ουλλοι λαλουν οτι εν οι ξενοι που φταισειν που επεμβαινουν στο κυπριακο.μετα λενε οτι πρεπε να εμπλακει ο ξενος παραγοντας.πλις βουλωστε τον ομηρου τον πρηχτη.βουλωστε τον αβερωφ,τον αντρο τον ρουσφετολογο,τον σπαστικο τον λυσσσσσσιαριδη τον επαναστατη της πρεσβειας,βουλωστε τον πραξικοπηματια κουτσου τζε τον τουρκογενη χριστοφκια που νοσταλγει την τμτ .

    Μου αρέσει!

    • Toxotis permalink
      Ιανουαρίου 18, 2011 15:52

      Να σε αφήκουμε μόνο σου εσένα, εν εντάξει ή εν να αρχίσεις να μαλλώνεις τζιε με τον εαυτό σου;

      Μου αρέσει!

  8. Ανώνυμος permalink
    Ιανουαρίου 17, 2011 20:42

    Κάμνουμε σαν δυό κοπελλούθκιοα που εμαλλώσαν, εδερτήκαν, εσκοτωθήκαν τζιαι εμπήκαν στην μέσην άλλοι τζιαι χωρίσαν τους (στην κυριολεξίαν). Το έναν το κοπελλουρούιν ήταν πιο μιτσήν αμμα εβοήθησεν το η μάμμα του να δέρει το άλλον που έπαιζεν τζιαι τον παλληκαράν. Η μάμμα του παλληκαρά εν γενναία γεναίκα αμμα τότες που εδέρναν το παιδίν της έκοψεν …. λλίον μακρυά.

    Επεράσαν τα γρόνια, εμεαλύναν τα κοπέλια, επαντρευτήκαν εκάμαν δικά τους μωρά, αμμά ακόμα ζούν κάτω που τον νοσσιόν των μανάων τους. Βουρούν στα δικαστήρια να έβρουν το δίτζιον τους, γοράζουν όπλα ναν πάντα έτοιμοι, κάθε σπίτι και κάστρο, κάθε σπίτι και πισίνα, κάθε σπίτι και υπηρέτρια, ( ου ου ου άσχετο επήρα φόρα).

    ΄Εχουν καλούς φίλους που τους συμβουλεύκουν. Ρε μεν μαλλώννετε, είσαστεν γειτόνοι, είσαστεν ούλλοι σιήλλοι μια γενιά, τούτος ο τόπος χωρεί σας ούλλους. Εν τους πελλούς που δεν φορούν οι τόποι. Πάλε εννα αγαπάτε τες μανάες σας, είπεν σας κανένας να μεν τες αγαπάτε. Αμμα κάνεί πιον εμιαλύνετε στο κορμίν. Εν τζιαιρός να μιαλύνετε τζιαι στον νουν.

    Μου αρέσει!

  9. ιων permalink
    Ιανουαρίου 17, 2011 20:54

    Μιαν βολά τζιαι έναν τζιαιρον έσιεν δυο κοπελλούθκια που ετσακωθήκαν, εδερτήκαν, εσκοτωθήκαν. Εβουρήσαν όι γειτόνοι εχωρίσαν τους, (στην κυριολεξία) Ο ένας ήταν περίτου μιτσής, αμμά εβοήθησεν τον η μάμμα του να δέρει τον άλλον, τον παλληκαράν. Η μάμμα του παλληκαρά εν γεναικάρα, αμμά τότες που εδέρναν το κοπελλούιν της εκόψεν … λλίον μακρυά. Που τότες ζιούν μεσ΄΄το μοιρασμένο σπίτιν χώρκα. Στην αυλήν ομπροστά ο παλληκαράς, ο μιτσής στες πίσω κάμαρες τζιαι την πίσω αυλήν. Η μάμμα του μιτσή άφηκεν τζιαι έναν μισταρκόν να προσέχει το κοπελλούιν της. Η μάμμα του παλληκαρά έμπλεξε με κακές παρέες τζιαι εφάαν της ότι είσιεν τζιαι δεν είσιεν.

    Τα κοπέλια που τότες που χωριστήκαν , βουρούν στα δικαστήρια να έβρουν το δίτζιον τους. Γοράζουν όπλα να πάντα έτοιμοι, κάθε σπίτι και κάστρο, κάθε σπίτι και πισίνα, κάθε σπίτι και υπηρέτρια , ου ου ου επήρα φόρα. ΄
    Τα κοπέλια έχουν φίλους καλούς που τους συμβουλεύκουν. Ρε μεν μαλλώνετε. Εν τζιαιρός να μερώσετε, να ζήσετε μαζίν, τούτος ο τόπος φορεί σας ούλλους. εν τους πελλούς που δεν φορούν οι τόποι. Τζιαι κανεί να σας τραβούν οι μανάες σας που την μούττην. Πάλε εννα τες αγαπάτε. Τζεινες έχουν τα σπίθκια τους, τζιαι θέλουν να διαφεντεύκουν τζιαι το δικόν σας το σπίτιν. Κανεί πιον. Εμεαλύνετε. Εν τζιαιρός να μεαλύνετε τζιαι στον νούν.

    Κάθε ομοιότητα με γεγονότα και καταστάσεις είναι τυχαία.

    Μου αρέσει!

  10. ιων permalink
    Ιανουαρίου 18, 2011 08:41

    Εγραψά΄το μιαν φοράν έχασά το, εξανάγραψα το, επετάκτηκεν τζιαι το χαμένον κείμενον. αυτά παθαίνεις αμαν παίζεις με τα κουμπιά. Καλημέρα σας. :))))

    Μου αρέσει!

  11. Andreas permalink
    Ιανουαρίου 18, 2011 11:28

    Με εκπληξη βλέπω οτι και οι ενδοτικοί θελουν να καταδείξει η δική μας πλευρα την αδιαλλαξια της Τουρκίας?
    Βρε βρε βρε.
    Καινούργιο φρούτο?
    Οι ενδοτικοί εννεν κυπραίοι?Ακομα και οι ξενοι ξερουν για την αδιαλλαξια των Τουρκων αλλα κρύφουν.
    Αρα πρεπει ναν που αλλο πλανητη(ή περιπαιζουν μας χοντρά).

    Μπαινω λοιπον στο ζουμί για να διορθωσω καποια κτυπητα λάθη.

    «Η μισητή σιδηρά κυρία, σύμβολο του νεοφιλελευθερισμού έδωσε σανίδα σωτηρίας στον πρόεδρο, άρα τα ξεχνάμε, όλα και γινόμαστε πρώτοι φίλοι»

    Ποτε το ακελ και η κυβέρνηση αποδωσαν τετοιους χαρακτηρισμους οπως τους έγραψες φίλε στροβολιώτη?
    Νεοφιλελευθερη η μερκελ?Θ αστειευεσαι.
    Κλασσική δεξια ενει.
    ΔλΔ?
    Δημοσιονομική πειθαρχία, υπεράσπιση των δικαιωμάτων της χωρας και των πολιτων της μέχρις εσχάτων , συντηρητισμός σε αρκετα μεγάλο βαθμό και υψηλή φορολογία για πιο δικαιη κοινωνια.
    Μαλιστα είχα εκφραστει οτι αν ημουν γερμανος θα την εψήφιζα.Μηπως και γω ως κυπραιος εν είμαι συντηρητικος ?Μηπως τουτα ουλλα τα χαρακτηριστικα ακουονται παραλογα?
    Να πω δε, οτι η φορολογηση εππεσε, οταν αναγκαστηκε στις τελευταιες εκλογες να συνεργαστει με τους νεοφιλελευθερους.
    Εσενα τι σου θυμιζει τουτο?Ποιος θελει στην κυπρο δημοσιονομικη πειθρχια?
    Μηπως το δηκο?Και καλως το καμνει.
    Ποιος θελει λλιοττερους φορους , λλιοτερο (ταχα) κρατος και εν αντραπηκε να διαλυσει την οικονομια σε καιρους αναπτυξης?
    Ο Κληρίδης μήπως?
    Αρα η δεξια στην Κύπρο εν το δήκο και οι νεοφιλελευροι ο συναγερμος.
    Ο συναγερμος είναι το ιδιο κομμα δε, που δεν εσεβαστηκε και την χωρα του οταν εδιαπραγματευετουν ο κληριδης τις τύχες του λαου του.Συγνωμη αλλα αν τουτο ονομαζεται δεξιά , θα παραπεμψω στην Μερκελ.

    «Και φτάνουμε στην πιο φοιτσιάρικη εξέλιξη: την αντίδραση των Τούρκων»

    Δαμε είναι και η αιτία της στάσης των ενδοτικών.
    Εχουν καταλαβει οτι η Τουρκια δεν προκειται να καμει πίσω και εχουν βαφτισει τα θελω της και την διευθέτηση του κυπριακού βασει των θεληνατων της ως ταχατες λύση.
    Να σου θυμίσω φίλε στροβολιώτη οτι εσύ ήσουν που ταχθηκες εναντιων των δηλωσεων του χριστοφια οταν επαρομοιασε την πρασινη γραμμη με το χιτλερικο τοιχος των 2 γερμανιων .
    Γιατι?Διοτι θα εθύμωνεν την Τουρκία και οτι θυμωνει την τουρκια δεν το θελεις διοτι θα δυσκολεύκει καθε φορα την «διεθετηση » του Κυπριακού.
    Ως τζιαι με τα τουβλα των κατεχομενων επιαστης για να μας πεις οτι επιγει λυση εδω και τωρα.

    Να μαστε σοβαροί.Οι ενδοτικοι ΔΕΝ θελουν να μπει η τουρκια στην ακρη.
    Αφου ειδαν οτι η Τουρκια δεν καμει πισω , επηραν το αποφαση οτι θα υποταχτουν στα θελω της τουρκιας για διευθετηση του ζητηματος και ΕΣΙΕΙ ο ΘΕΟΣ.
    Αοριστα απροσωπα και τσιαπατσουλλικα.

    Απλα να ήθελες ξεμπροσκιασμα της τουρκιας οπως το λεεις θα ησουν πολύ απλά με δηκο εδεκ ευρωκο,
    Και ομως εν είσαι.
    Πλεον τα πραματα εν ξεκάθαρα.

    Μου αρέσει!

    • Ιανουαρίου 18, 2011 16:06

      «…Μπαινω λοιπον στο ζουμί για να διορθωσω καποια κτυπητα λάθη…»

      Γεια σου ρε Διορθωτή!

      Βροντούν όλα τα σίδερα, βροντάει κι η σακοράφα

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 18, 2011 21:18

      Ανδρέα, αν αφήσεις τα κόλπα, θα μπορούσε να γίνει πιο χρήσιμος διάλογος.

      Πότε δηλαδή είπε μια καλή κουβέντα για την Μέρκελ το ΑΚΕΛ; Άσε τις δικές μου κορώνες, και απάντα σε αυτό.

      Για τα υπόλοιπα που με διορθώνεις, ειλικρινά δε σε καταλαβαίνω! Αντίθετα με σένα ίσως, εγώ κοιτάζω πρώτα αν κάτι δουλεύει, όχι από πιο στόμα βγαίνει – αν με εννοείς.

      Και λέγω πως όποιος καταφέρει τη λύση θα με έχει δίπλα του! Αν όχι, ας καταφέρει τουλάχιστον να κερδίσει την Τουρκία στα σημεία!

      Αν δεν καταφέρει ούτε το ένα ούτε το άλλο, ε, πώς να το κάνουμε, είναι αποτυχημένος!

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Ιανουαρίου 18, 2011 21:40

        Τι απαντηση ηταν τουτη?
        Εν εκαταλαβα.
        Κορωνες?
        Αφου επαραθεσα σου ουλλο παραδείγματα .Και μάλιστα δικά σου.
        Και παλε απαντας μου γενικα?
        Νταξει τι να πω.

        Λεεις

        «Πότε δηλαδή είπε μια καλή κουβέντα για την Μέρκελ το ΑΚΕΛ; Άσε τις δικές μου κορώνες, και απάντα σε αυτό.
        ¨

        Κατ αρχας να πω οτι εν ελληνικά που μιλούμε.Πολλά σημαντικο.
        ΑΡΑ
        Οποιος δεν εχει πει κατι θετικο για ενα ηγετη ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙ.
        Εσύ δε, είπες συγκεκριμένα οτι την εχαρακτήρισαν ,στο παρελθόν ,
        «μισητή σιδηρά κυρία» ,» σύμβολο του νεοφιλελευθερισμού».
        Αν ακουσες κατι τεθκιο πε το , αλλιως πε εκαμα λαθος.
        Τα λογια σου ηταν πολλα συγκεκριμένα.

        Οικονομικά ξερεις πολλα καλυτερα που μενα και γνωρίζεις τι εστί φιλελευθερισμος.Αν ηταν να τον ψάξουμε στην ευρωπη θα τον ευρήσκαμε σε καποια μορφη στην Βρεττανια.Σίουρα οι στην Γερμανία και δη στη μερκελ.

        Λεεις οτι εσυ πρωτα κρινεις κατι με το αν δουλευει και μετα υιοθετεις το.
        Ε , αν πιστευεις οτι δουλευει το ανναν , πε μου το γιατι κανενας εν μου ειπε ποττε κατι τετοιο.Ουτε μεχρι σημερα παρα τις παμπολλες εκκλησεις μου.
        Και μπορεις να δεις πιο καθαρα την πραγματικότητα με την σημερινή αδιαλλαξία της Τουρκίας.

        Οσο για το αν σε πιαννω πιστευκω πως… μαλλον.Εννοεις οτι , οτι λαλει ο χριστοφκιας υιοθετω το.
        Ε, ελα να μιλησουμε για οικονομια για να δουμε ποσο συμφωνω και τζιαμε εννα μ ακουσεις να υιοθετω συντηρητικες – ΔΕΞΙΟΤΑΤΕΣ πρακτικες.
        Δεξιοτατες και οι νεοφιλελευθερες οπως διεχωρησα πιο πανω.
        Αρα εννα υποστηρίξω το δηκο .Αντεχεις το?Και λυπούμαι για την καταντια της εδεκ, σοσιαλιστες γαρ.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Ιανουαρίου 18, 2011 22:04

        Ανδρέα,

        Θα προσπαθήσω να απλοποιήσω ακόμα περισσότερο τα πράγματα.

        Αντικειμενικά μιλώντας, το ΑΚΕΛ και η Μέρκελ χωρίζονται από ένα χάσμα ιδεολογίας. Το γεγονός και μόνο πως μετά την επίσκεψη όλοι οι προερχόμενοι εκ του ΑΚΕΛ, κατάπιαν το χάσμα, ε, πώς να το κάνουμε, δείχνει μια κάποια υποκρισία!

        Άσχετο αν εγώ συμφωνώ πως η σωστή θέση δεν είναι η εμμονή σε ιδεολογίες, αλλά οι ελιγμοί, για να επιδιώκουμε πάντα το συμφέρον μας.

        Για το δεύτερο θέμα, ειλικρινά δεν μπορώ να το γράψω καλύτερα:

        «Και λέγω πως όποιος καταφέρει τη λύση θα με έχει δίπλα του! Αν όχι, ας καταφέρει τουλάχιστον να κερδίσει την Τουρκία στα σημεία!
        Αν δεν καταφέρει ούτε το ένα ούτε το άλλο, ε, πώς να το κάνουμε, είναι αποτυχημένος!»

        Τι δεν καταλαβαίνεις από το πιο πάνω;

        Μου αρέσει!

  12. Andreas permalink
    Ιανουαρίου 18, 2011 16:43

    σακοράφα?
    H γνωστη αθλήτρια του παρελθοντο????

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Tweets that mention Η Μέρκελ βλάπτει σοβαρά το Κυπριακό σας. « Στροβολιώτης -- Topsy.com

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: