Skip to content

Νέα γκέλα από τον πρόεδρο του ΑΚΕΛ.

Απρίλιος 10, 2011

 

Διερωτώμαι: έχει σύμβουλο επικοινωνίας ο πρόεδρος; Έχει κάποιο να του πει πως τέτοιες συναισθηματικά φορτισμένες δηλώσεις μπορεί να ενθουσιάζουν τους ΑΚΕΛικούς στον τοπικό σύλλογο Αγλαντζιάς, αλλά αποξενώνουν την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου;

 

Και δεν συζητώ αν έχει δίκαιο  ή άδικο. Αυτό είναι δευτερεύον.

 

Και όλα αυτά σε ένα γεγονός όπου μια ψύχραιμη, μεστή μηνυμάτων ομιλία θα έκανε τη «δουλειά», και την κομματική, και εκείνη του προέδρου που υποτίθεται θέλει τη λύση.

 

Ένας πρόεδρος πρέπει να κρατά τη ψυχραιμία του, πρέπει να αφήνει τις κομματικές του ευαισθησίες στην πάντα.

 

Δεν αντιλαμβάνεται ο πρόεδρος πως το κόμμα του δεν δύναται να κυβερνήσει μόνο του; Πως πρέπει να κάνει, ή να φαίνεται πως κάνει  ανοίγματα, έστω και αν βρίσκει πόρτες κλειστές, και όχι να ρίχνει πέτρες προς όλες τις κατευθύνσεις;

 

Και ειλικρινά διερωτώμαι επίσης : ποια είναι η σωστή απάντηση στις 22 του Μάη; Ένα δυνατό ΑΚΕΛ και ένα δυνατό ΔΗΚΟ για να συνεχίσει αυτή η ταλαιπωρία κυβέρνησης που έχουμε; (Αυτό θα ήθελε υποτίθεται ως πρόεδρος).

 

Μόνο ένα δυνατό ΑΚΕΛ για να πει ότι έγινε το δικό του; (Επιθυμία κομματάρχη.)

 

Και αν δεν του βγουν αυτά, μήπως θα πρέπει να πάρει και το κόστος, και να θεωρήσει πως η όποια αρνητική απάντηση τον αφορά και προσωπικά;

 

 

Συνεχίζω να πιστεύω πως το καταθλιπτικό πολιτικό σκηνικό που έχουμε δεν προσφέρει ελπίδα. Το λιγότερο κακό σενάριο θα ήταν η «πόλωση», να δυναμώσει δηλαδή ο ΔΗΣΥ με νούσιμα πέραν του χώρου, και προς το πραγματικό κέντρο  άτομα, και να δυναμώσει και το ΑΚΕΛ με αποστασιοποίηση από τις ξεπερασμένες του ιδεολογικές παγίδες, πάλι προς το κέντρο και την σοσιαλδημοκρατία.

 

Ένα ΑΚΕΛ που εκφράζεται μέσα στο παρόν παραλήρημα του προέδρου όμως, δεν πληροί ποσώς ούτε και τα πιο επιεική κριτήρια.

 

 

Μπουρλότο το πολιτικό σκηνικό. Πολιτική δολοφονία καταγγέλλει ο Πρόεδρος Χριστόφιας.

10 Απριλίου 2011, 13:46 EEST

 

Sigmalive

 

 

 

Στην αντεπίθεση πέρασαν σήμερα κυβέρνηση και ΑΚΕΛ. Μιλώντας στην εκδήλωση μνήμης και τιμής των Μισιαούλη και Καβάζογλου στο Δάλι, ο Πρόεδρος Χριστόφιας, εξαπέλυσε τα δικά του πυρά, στα όσα ακούστηκαν τις τελευταίες μέρες από τα αντιπολιτευόμενα κόμματα. «Το ΑΚΕΛ», δήλωσε «υπέστη διώξεις και τις δεκαετίες ’50-’60 και ’60-’70 και το 1974 και δεν λύγισε. Θέλω να πω στους σύγχρονους διώκτες μας που θέλουν να μας εξοντώσουν και να μας δολοφονήσουν πολιτικά ότι θα πάρουν την απάντηση στις 22 Μαΐου». Το ΑΚΕΛ είπε θα είναι πιο ισχυρό στις βουλευτικές εκλογές».

 

Μιλώντας στην εκδήλωση μνήμης και τιμής των Μισιαούλη και Καβάζογλου στο Δάλι, ο Πρόεδρος αναφέρθηκε και στο κυπριακό τονίζοντας ότι η λύση πολύ λίγο εξαρτάται από εμάς.

 

«Το ζήτημα», τόνισε «είναι να αλλάξει στάση η Τουρκία. Προκαλεί έκπληξη που κάποιοι στο εσωτερικό αντί να επικρίνουν την Τουρκία προσπαθούν να επιρρίψουν ευθύνες στη δική μας πλευρά».

 

«Μπροστά» μας είπε ο Πρόεδρος «υπάρχουν δύο επιλογές η διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία και η καταστροφική διχοτόμηση. Η μόνη επιλογή που μπορεί να σώσει την Κύπρο, είναι η διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία».

 

 

Advertisements
48 Σχόλια leave one →
  1. Απρίλιος 10, 2011 20:52

    Φίλε Στροβολιώτη,
    βλέποντας τον τίτλο της ανάρτησης σου στον συναθροιστή, νόμισα πως θα έβλεπα το θέμα του «ανεργιακού», το γκράντε αυτογκόλ δηλαδή του προέδρου στην δημοσιογραφική.
    Στο συγκεκριμένο θέμα, ο πρόεδρος έχασε μιαν πρώτης τάξης ευκαιρία να περιγράψει την δράση της κυβέρνησης στα διάφορα θέματα εκτός του κυπριακού, εκμεταλλευόμενος τον σαφή αριστερό προσανατολισμό της προεδρίας του τζιαι τα αποτελέσματα της οικονομίας παρά την κριτική, τους νεοφιλελευθερισμούς, τη παραπληροφόρηση κλπ.
    Αντί αυτού -που θα περίμενε και το ΑΚΕΛ- έστρεψε μόνος του τα πυρά πάνω του, ακυρώνοντας την όλη προσπάθεια.

    Πάνω κάτω είχαμεν τα ίδια τζιαι σήμερα.

    Αντί να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι η αριστερά «διαθέτει» στο «οπλοστάσιο» της τέθκοια παραδείγματα όπως του Καβάζογλου τζιαι Μισιαούλη, να τα συνδέσει με το σήμερα τζιαι τούτον που γίνεται στα κατεχόμενα (η ΤΜΤ εν ακόμα παρούσα τζιαι έχει λόγο και δράση) τζιαι να τραβήσει την γραμμή πιο κάτω, να πείσει δηλαδή τους μετριοπαθείς κυπραίους για το ορθόν της επαναπροσέγγισης τζιαι της συνεργασίας των δύο κοινοτήτων σε πολιτική τζιαι λαϊκή βάση, την ανάγκη για λύση τζιαι επανένωση, επεριχαρακώθηκεν τζιαι επιραχαράκωσε τζιαι το θέμαν του.

    Το ΑΚΕΛ εδέχτηκεν επιθέσεις τζιαι πολιτικές πολιτικής δολοφονίας στο παρελθόν. Για τούντα θέματα ασχολούμαι τζιαι γω ανάμεσα σε άλλα. Τζιαι τωρά -με πιο εκσυγχρονισμένες μεθόδους- κάτι παρόμοιο γίνεται, συμφωνώ με τον πρόεδρο.

    Ο Χριστόφιας έπρεπε να ξέρει όμως ότι θα δεχτεί ανοίκεια επίθεση τζιαι που τον εθνικισμό τζιαι που την πλουτοκρατία αλλά τζιαι που τους νεοφιλελεύθερους τζιαι τους δυτικολάγνους.

    Ο κύριος στόχος της διακυβέρνησης της αριστεράς πρέπει να είναι να πείσει ακόμα περισσότερους ότι το σοσιαλιστικό όραμα (τζιαι στην περίπτωση της Κύπρου το ΚΑΙ το επανενωτικόν όραμα) είναι από τη μια εφικτόν αλλά που την άλλη δεν είναι θέμα μόνο του ΑΚΕΛ αλλά όλης της κοινωνίας.

    Έσιε υπόψην σου Στροβολιώτη ότι στο οίκημα των λαϊκών στην Αγλατζιά, στην Βορόκλινη τζιαι στην Τριμίκληνη, εν εθέλαν τον Χριστόφια να τους πει ότι οι δεξιοί τζιαι τα ΜΜΕ εφκάλαν τζιαι το σιοινίν τζιαι το παλλούτζιην.
    Θέλουν τον να πείσει, τουλάχιστον τους μετριοπαθείς όπως σου είπα, για την ορθότητα της πολιτικής του.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Απρίλιος 11, 2011 06:46

      Νέε ελληνοκύπριε,

      Η Γκέλα με το ανεργιακό ήταν μεν αυτογκόλ, αλλά δυστυχώς αναμενόμενο, από κάποιον ο οποίος δίνει περισσότερη σημασία στο να «την κάτσει» στους άλλους, παρά να κερδίσει φίλους.

      Αν αντιλαμβάνομαι καλά όμως από τη συνέχεια του σχολίου σου, περίπου συμφωνάς μαζί μου; Για την κριτική στον Χριστόφια; Πάρα πολύ θετικό 🙂

      Πάντως εγώ κάνω αυτή την κριτική στον πρόεδρο από τον καιρό που είχε κάνει εκείνες τις δηλώσεις για τις δυο εισβολές, και φάνηκε πως δεν μπορεί να συγκρατήσει τον εαυτό του.

      Έχω πάντως και εγώ πληροφορίες, και από την ίδια την κυβέρνηση, αλλά και από φίλους στο ΑΚΕΛ, οι οποίοι περίπου τραβούν τα μαλλιά τους για τις γκάφες του Χριστόφια…

      Μου αρέσει!

      • Απρίλιος 11, 2011 16:27

        Strov!
        Ήμουν αρκετά αναλυτικός. Εμένα με ικανοποιεί η διακυβέρνηση.
        Ο Χριστόφιας αδικά το έργο της κυρίως με τούτους τους παροξυσμούς.
        Τι το θελε το εχτεσινό; Τι ήθελε το «ανεργιακό»; Εν ηξέρει ότι ο Ιακώβου εν αφήννει πενταροδεκάραν άπεκτην;

        Αντί να «χαρίσει» τον Καβάζογλου τζιαι τον Μισιαούλη σε όλο τον λαό, σαν παρακαταθήκη τζιαι «προίκα» της αριστεράς στην υπόθεση της επανένωσης, εχρησιμοποίησεν τους για να ξεσπαθώσει.
        Στο κάτω-κάτω εν η ΤΜΤ που τους εσκότωσε, ας εξεσπάθωννε πάνω της συνδυάζοντάς το με τον αγώνα τωρά του γιασεμιού τζιαι των δασκάλων.

        Το ΑΚΕΛ εν εξυπηρετείται καθόλου -νομίζω- που τούτους τους λεονταρισμούς.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Απρίλιος 11, 2011 21:18

        Συμφωνούμεν, (εκτός από τη δεύτερη σου πρόταση) και γενικά συμφωνώ και με την τελευταίαν σου ανάρτηση!

        Μου αρέσει!

  2. Toxotis permalink
    Απρίλιος 10, 2011 21:06

    Δεν περίμενα τίποτε περισσότερο από έναν πρόεδρο που καταδέχεται να είναι κρυφό μέλος στην ΚΕ του ΑΚΕΛ. Και δεν με παραξενεύει καθόλου η σημερινή του πατάτα καθώς εκείνο που περισσότερο τον ενδιαφέρει είναι ο έλεγχος πρώτα του ΑΚΕΛ και μετά τα υπόλοιπα. Μην ξεχνάς ότι αυτή είναι η σοβιετική προσέγγιση…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Απρίλιος 11, 2011 06:47

      Κρυφό μέλος;

      Σοβιετική προσέγγιση;

      Τι είναι τούτα πάλε;;;

      Μου αρέσει!

      • Toxotis permalink
        Απρίλιος 11, 2011 11:04

        Αν θυμάσαι πριν το πρόσφατο συνέδριο του ΑΚΕΛ ο Χριστόφιας είχε αρχικά ανακοινώσει ότι θα διεκδικήσει θέση στην ΚΕ. Έγινε΄ένας σχετικός θόρυβος και στην συνέχεια ανακοίνωσε ότι δεν θα διεκδικήσει και πώς όλα ήταν μία παρεξήγηση. Τελικά αν και δεν διεκδίκησε θέση στην ΚΕ ορίστηκε ως κρυφό μέλος της. Είναι ένα δικαίωμα που έχει η ΚΕ και αφορά ειδικές περιπτώσεις προσώπων που θεωρούν ότι δεν μπορούν να δημοσιοποιούν τις πολιτικές τους επιλογές. Στην περιπτωση μας αυτό το αφορά τον πρόεδρο του κράτους. Ε…αυτό δεν είναι Σοβιετικό;
        Ο Πρόεδρος του κράτους γιατί θέλει να είναι και στην ΚΕ του κόμματος άραγε; Προφανώς για να ελέγχει άμεσα ότι γίνεται κι εκεί. Αυτό επίσης είναι Σοβιετικό. Όποιος έλεγχε το κόμμα έλεγχε και το κράτος.

        Μου αρέσει!

  3. Απρίλιος 10, 2011 21:45

    Ως Αγλαντζιώτης διαμαρτυρομαι….Να γραφεις για τον Παρνασσο και μόνον….Για τον Ατλα, άστο σε μενα
    🙂

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Απρίλιος 11, 2011 06:49

      Μα δεν είσαι επαρκής στον ρόλο σου, γι’ αυτό αναγκάζομαι να επέμβω!

      Και εξ άλλου εμείς στον Στρόβολο έχουμε δυνατά όλα τα κόμματα: μεχρι και δήμαρχο της ΕΔΕΚ έχουμε για τρεις (?) τώρα θητείες!

      Μου αρέσει!

  4. Απρίλιος 10, 2011 21:57

    Όπως είπε ο Επίκουρος, ‘για όλα υπάρχει μια λογική εξήγηση’. Για αυτό ας μην αφήνουμε τη φαντασία μας να πηγαίνει μακρυά…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Απρίλιος 11, 2011 06:50

      Δηλαδή;

      Μου αρέσει!

      • Απρίλιος 11, 2011 11:00

        Ο άνθρωπος έπαιξε το Κυπριακό κορώνα-γράμματα κι έχασε. Έπαιξε την οικονομία κορώνα-γράμματα και πάλι έχασε. Το μόνο που του έχει μείνει είναι το ΑΚΕΛ. Και θα το διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού πάση θυσία…

        Μου αρέσει!

  5. Χαμάλης permalink
    Απρίλιος 10, 2011 22:16

    Πολλά καλά έκαμεν τζιαί είπεν τους τα ο πρόεδρος. Διότι τούτοι όπως πάσιν με τες απειλές τους τζιαί με τα μαϊμουννίκκια τους, εν να νομίσουν ότι τους εφοηθήκαμεν τζι’ όλας. Εν να ππέσουν τα ποσοστά μας; Εν να εκπλαγώ αλλά εν τι πιστεύκω. Εν να χάσουμεν την προεδρίαν; Ε και;
    Πάντως ώσπου υπάρχει Κύπρος θα υπάρχει τζιαί ΑΚΕΛ. Τούτον κάμνουν καλά να το χωνέψουν οι πολέμιοι του γιατί εν Κυπριακή νομοτέλεια.
    Τζιαί τζιαμέ που μετρούν τα χρόνια ύπαρξης του ΑΚΕΛ, να σταματήσουν να λαλούσιν τόσα χρόνια κλπ. Να λαλούσιν: Ως τωρά εθάψαμεν τόσους αρχιεπισκόπους. Ακλουθούσιν τζι’ άλλοι πολλοί. Νάχαμεν να θάφκαμεν! Χα χα χα χα χα . . . . . . . . . . .

    Μου αρέσει!

    • Toxotis permalink
      Απρίλιος 10, 2011 22:44

      Ναι αλλά το πρωτάθλημα έπιασεν το ΑΠΟΕΛ…

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Απρίλιος 11, 2011 06:51

      Χαμάλη,

      Κριτική δεν σημαίνει και πόλεμος. «Πόλεμο» έκανα στον Τάσσο, στον Χριστόφια κάνω κριτική.

      Καταλαμβαίνεις τη διαφορά;

      Μου αρέσει!

  6. Απρίλιος 11, 2011 00:57

    Τούτα ότι ο Πρόεδρος δεν πρέπει να έχει συναισθήματα, δεν πρέπει να λέει «μαστόροι» ή «κοσμάκης», δεν πρέπει να συχχίζεται τζιαι πρέπει να κρατά την ψυχραιμίαν του όταν όλη η δεξιά σύσσωμη, ακόμα τζιαι τζιείνη που συγκυβερνά ππέφτει πάνω του λυσσαλέα, ότι δεν πρέπει να θυμώννει όταν ακόμα τζιαι οι δεξιές καθαρίστριες που εδιόρισεν το Δήκο τζιαι ο Συναγερμός μες την Κυβέρνησην καρτερούν κλούβαν να κλέψουν κανέναν έγραφον για να φκάλουν είδησην να κτυπήσουν την Κυβέρνησην, για μέναν δεν είναι τίποτε άλλον που σνόμπ καθωσπρεπισμός. Δεν τον θεωρώ απαραίτητον για έναν πρόεδρον. Ένας πρόεδρος μπορεί να είναι τζιαι λαϊκός. Θεωρώ πιο σημαντικήν αξίαν να είναι αυθεντικός τζιαι αθρώπινος παρά να χειρίζεται τους κώδικες των αστών τζιαι να ακολουθεί τες οδηγίες των επικοινωνιολόγων. Θωρώ παραπάνω την ουσίαν παρά την φόρμαν.

    Καταλάβω ότι μπορεί να φακκά στα νεύρα των σνομπ αστών τζιαι να ντρέπονται, όπως εντρέπονταν για τον παππούν τους που εμίλαν βαρετά κυπραίικα τζιαι επρόδωννεν την καταγωγήν τους.

    Εγώ θωρώ όμως ότι που τους Καραγκιόζηες που είχαμεν για προέδρους, αν εξαιρέσεις τον Βασιλείου τζιαι έναν αέραν τον Κληρίδην, πρώτην φοράν έχουμεν άνθρωπον που τον σέβουνται τζιαι τον ακούουν στο εξωτερικόν, τζιαι ας είναι τζιαι κομμουνιστής. Μόνον τους Κυπραίους σνομπ τζιαι των δεξιών δημοσιογράφων δεν κάμνει. Ο άθρωπος είναι τζιείνον που είναι τζιαι δείχνει τζιείνον που είναι. Ούτε περούκκες βάλλει, ούτε βάφφει τα μαλλιά του μαύρα κατράν, ούτε παίζει τον αστόν ενώ είναι ένας κυπραίος επαρχιώτης (όπως οι άλλοι αρχηγοί ως τον έναν). Ποιος εν ο κοινωνικά μορφωμένος, εν ο Αναστασιάδης οξά ο Ομήρου. Οξά ήταν ο Τάσσος; Που αποκάλεσεν τους συμπατριώτες του Νεννέκους τζιαι προδότες; Ποιός που τους προηγούμενους προέδρους εθκιάβασεν τους τόνους βιβλία που εθκιάβασεν ο Χριστόφκιας γιατί απλά του άρεσκεν να θκιαβάζει; Όλοι αστοιχείωτοι θεσάκηδες που εβλαστήσαν που την τσιούππαν του Μακαρίου.

    Άτε σιόρ. Εμέναν όσον σε νευριάζει το χωρκαθκιόν του τούτου, με νευριάζει 10 φορές παραπάνω το αρχοντοχωρκαθκιόν τους άλλους ούλλους. Τουλάχιστον τούτος εν τίμιος τζιαι αυθεντικός τζιαι δεν έχει να σου κρύψει τίποτε.

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      Απρίλιος 11, 2011 06:54

      «…..πρώτην φοράν έχουμεν άνθρωπον που τον σέβουνται τζιαι τον ακούουν στο εξωτερικόν, τζιαι ας είναι τζιαι κομμουνιστής.»

      Μα σοβαρά;;;;;; 😀

      «Ο άθρωπος είναι τζιείνον που είναι τζιαι δείχνει τζιείνον που είναι.»

      Δηλαδή ένας κομματάρχης με παρωπίδες ο οποίος επιμένει πεισματικά να παραμένει εγκλωβισμένος σε μια ξεπερασμένη και χρεωκοπημένη ιδεολογία.

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Απρίλιος 11, 2011 07:02

      Aceras,

      Δε με ενοχλούν τα συναισθήματα. Οι γκέλες και τα αυτογκόλ με ενοχλούν.

      Ποιος ενοχλήθηκε με τον λαϊκό τον πρόεδρο ρε φίλε; Δεν αντιλαμβάνεσαι πως δεν είναι ο τρόπος που τα λέει, είναι το *τι* λέει που ενοχλεί;

      Είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστεί τον Τάσσο, αλλά για εκείνον η κριτική είχε να κάνει και με την ουσία και τον τρόπο έκφρασης του. Για τον Χριστόφια πιστεύω πως χάνει στην ουσία λόγω του τρόπου.

      Και να μου επιτρέψεις, να αμφιβάλλω κατά πόσον έχει την εκτίμηση που υπολογίζεις πως έχει στο εξωτερικό. Όπως φαίνεται από έγγραφα που εμφανίζονται 30 και 50 χρόνια μετά (ή πιο σύντομα μέσω του κοινωνικού έργου της Wikileaks), όλα καταγράφονται όλα μεταδίδονται, και όταν κάποιος εμφανώς δεν παίζει με τους κανόνες του παιγνιδιού, δεν πάει μπροστά.

      Και διευκρινίζω πως δεν αξιολογώ αν είναι καλοί ή κακοί οι κανόνες αυτοί: από τη στιγμή που μπαίνεις στο γήπεδο όμως οφείλεις να τους τηρείς. Δεν γίνεσαι πρόεδρος για να σε πουν παλικάρι οι κουλτουριάρηδες αριστεροί, ούτε για να σε κατακρίνουν οι σνομπ δεξιοί…

      Μου αρέσει!

      • Απρίλιος 11, 2011 09:52

        Στο Εξωτερικό τζιαι με τα ηνωμένα έθνη που δε είναι τζιαι τόσον φιλικά προς την Κύπρο, σαν γνήσιος ανατολίτης που ξέρει το σσυφφέρον του οποίου ετάχτην να υπερασπίσει, ξέρει πολλά καλά να συμπεριφερτεί. Εγώ θωρώ την Μέρκελ, τον Σαρκοζί, τον Παπανδρέου, τον Μπάκιμουν, τον Μπαρόζο, ακόμα τζιαι τον Σουλτς που έπρεπεν να βουρά κάποιον άλλον, να τον σέβουνται τζιαι να τον ακούουν. Είτε δεξιοι είναι, είτε αριστεροί. Ποιοί που τούτους ακούαν του μεγάλου Τάσσου. Τζιαι αν πάεις ακόμα πιο πίσω, ποιοί ακούαν του Κυπριανού; Αρώτα τον Ρολάνδη να σου πει.

        Ποιός πολιτικός αναλυτής έκατσεν να πολιτευτεί με την ουσίαν της διάσκεψης που ήταν η οικονομία; Τα δόγκια ενός ππαραόπιστου δημόσιου υπάλληλου που έτυχεν να ήταν φίλος του προέδρου εν πιο σημαντικόν θέμα τζιαι για την δεξιάν, τζιαι για τους δεξιούς. Τζιαι μετά παίζουν το τζιαι οικονομολόγοι. Οικονομολόγοι ο κω..ς μου.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Απρίλιος 11, 2011 21:29

        Aceras,

        Πρώτα ευχαριστώ για την υποστήριξη σε σχέση με το παιδίν, τον Αντρέαν. Να δούμεν τι θα κάμουμεν μαζίν του πκιόν!

        Αλλά τι λες; Πιστεύεις στ’ αλήθεια πως όσοι αναφέρεις ακούουν με σεβασμό τον Χριστόφια; Αν υπάρχει κάτι τέτοιο, ξεκινά από το γεγονός πως κατέβασε από την προεδρία τον Τάσσο. Η ουσία των δικών του πράξεων, φοβούμαι πως δεν έχει και μεγάλο αντίκρισμα…

        Μου αρέσει!

  7. Χαμάλης permalink
    Απρίλιος 11, 2011 01:24

    Σωστός!
    Τζιαί στο κάτω κάτω, η αριστερά τζιαί οι αριστεροί έννεν κόμμαν ή πολιτικοί με την αυστηρήν έννοιαν του όρου. Εν ριζοσπάστες, εν επαναστάτες, εν αντικαθεστωτικοί, εν πολλά άλλα πράματα πρώτα τζιαί μετά (άν ένει) πολιτικοί.
    Πέ τους τα πρόεδρε κοφτά τζιαί Τρικωμίτικα, ξικούτσουλλα σταράτα, τζι’ αν ένει δυνατόν, πε τους τα στα Κυπραίικα, τ’ αδρωπινά τ’ αρτσιάτα.

    Μου αρέσει!

  8. Andreas permalink
    Απρίλιος 11, 2011 05:13

    Εγω ειπα οτι θ απαντω στον στροβολιωτη με τες δικες του αντιφασεις-αντιληψεις.

    Απαντω :

    ΣΙΟΥΡΑ εν εσιει επικοινωνιολογο.
    Αν το εσιει εν τον συμβουλευκεται.
    Αν τον συμβουλευκεται εν αχρηστος.

    Γιατι εμεις (εσύ προσωπικα τουλαχιστον) αρεσκεσαι σε προεδρους που διαπραττουν μεγιστα λαθη και εν εχουν τα κκοτσια να πουν ενα σορρυ.(το συγνωμη εν πολλα βαρετη κουβεντα για τουτους).Εσιει αλλο βαρος ταπεινοτητας.

    Τζεινος σιουρα που εν εσιει ομως εν ο Ερντογαν.Ο ερτογαν που εχαρακτηρισε παρανοικους πολλους ευρωπαιους ηγετες.
    Αλλα επειδη εν η ελπιδα μας για διευθετηση του κυπριακου… κουβέντα .

    Εσυ στροβολιωτη που μια χαρα αντιφατικος εισαι , εσιεις επικοινωνιολογο? ( 🙂 )

    Μου αρέσει!

  9. strovoliotis permalink*
    Απρίλιος 11, 2011 07:04

    Ρε Ανδρέα, τι σχέση έχει ο Ερντογάν;

    Και γιατί να έχω επικοινωνιολόγο; Ούτε την ψήφο σου ζητώ, ούτε να σε κυβερνήσω θέλω 🙂

    Μου αρέσει!

  10. Andreas permalink
    Απρίλιος 11, 2011 08:09

    στροβολιωτη ξαναθκιεβασε το τι εγραψα.
    Ερντογαν = πολιτικος σου πατερας, διοδος για διευθετηση.
    Τουρκια= μητερα πατριδα σου.

    Χωρις τουντα 2 διευθετηση εν θα υπαρξει.Γιαυτο εν κατηγορεις ποττε τουντα 2.
    Αλλα οταν ειπεν ο χριστοφκιας οτι η εισβολη της τουρκιας και η πρασινη γραμμη ειναι οτι επαθαν και οι γερμανοι που τον χιτλερ , εσυ αμεσως ¨ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ¨!!!!.
    Ποτεεεεεε
    Να κατηγορησουμε την μητερα πατριδα?
    Και να αγκριστει ο ερντογαν και δεν θελει διευθετηση ξανα οπως με το ανναν , πως εννα παω στα κατεχομενα?Εμ.

    Δυστηχως στο παρελθον εμιλας πολλα και τωρα γυριζει σου η κατασταση μπουμερανγκ.

    Χαιρομαι!!!!

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      Απρίλιος 11, 2011 08:40

      Μάλιστα! Σοβαρή απάντηση! 😀

      Μου αρέσει!

    • Απρίλιος 11, 2011 09:56

      Σιγά ρε Ανδρέα. Κάτσε την μάππα λλίο χαμαί. Πως μπορείς να πεις σε έναν συμπατριώτη σου ότι ο Ερτογαν εν ο πολιτικός τους πατέρας τζιαι η Τουρκία η μάνα του. Μόνον τζιείνοι του Ελάμ χρησιμοποιούν έτσι ύφος.

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Απρίλιος 11, 2011 11:20

        Με αποδειξεις μεσω λεγομενων του.
        Ουτε καν ισχυρες ενδειξεις.
        Εγω εννα του πω κατι για να εκτεθω μπας τζιαι ταρακουνησω τον λλιον.
        Ας μου φερει ενα κειμενο που εγραψε για την ματσαραγκα του ερτογαν να πει τους ευρωπαιους παρανοικους.(αν τον νοιαζει ταχα τες η ταξη , οι ευρωπαικοι θεσμοι κτλ.).
        Εγω βαλλω στοισιημα εν εγραψε ποττέ.

        Μου αρέσει!

    • Απρίλιος 11, 2011 11:04

      Ανδρέα, πάλι κατάφερες να φανερώσεις το μένος σου εναντίον εκείνους με τους οποίους διαφωνείς με συκοφαντική, γκεμπελική ρητορική.

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Απρίλιος 11, 2011 11:23

        o γκεμπελς ηταν προβοκατορας.
        Εγω αντι-μιλω με αποδειξεις.
        Και μαλιστα με τα λεγομενα του.
        Μαθε και τι σημαινει διαλογος και πως καταληγουμε σε συμπερασματα.
        Εν ηφταιω αν δεν συμφωνεις.Αν δεν εσιεις αντιγνωμια οφειλεις να σιωπησεις.

        Μου αρέσει!

    • Απρίλιος 11, 2011 12:34

      Δεν μπορείς να λαλείς του άλλου Τούρκο, δηλαδή προδότη τζιαι να καρτεράς να γινεί διάλογος. Τζιαι για πρόκληση χάρην το λόγου να είναι, είναι μια πολλά αγενής, κακόγουστη τζιαι αναιδής πρόκληση. Άσε που σε αδικεί τζιαι σέναν που θέλεις να λαλείς ότι σκεύτεσαι τζιαι προβληματίζεσαι, κατεβάζοντας σε στο ίδιον επίπεδον με τζιείνους που κατηγορούν τον Χριστόφκιαν τζιαι τος αριστερούς τουρκόσπορους τζιαι προδότες. Είμαστιν πραγματικά ένας τόπος της σχιζοφρένειας τζιαι του αρρωστημένου πάθους όταν μιλούμεν πολιτικά. Ντρέπομαι πραγματικά ώρες ώρες. Όχι σαν άτομον, αλλά σαν μέρος τούτης της σχιζοφρενούς πολιτικής κουλτούρας. Άκου να πει του αθρώπου Τούρκο! Αντράπου λλίο σιόρ. Έτσι ήταν να του πείς αν εσυζηγούσατε στον καφενέ φάτσα με φάτσα;

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Απρίλιος 11, 2011 13:29

        Εν μπορω να καταλαβω , ποττε μου , το εξής .
        Να ενοχλει τον αλλον ο χαρακτηρισμος μετα παραθεσης αποδείξεων, τζιαι να μεν τον ενοχλει το οτι πραττει τα τοσο ντροπιαστικα που του επαραθεσα ? Ας τα διαψευσει στο κατω κατω.Μπορει?
        Για ν ακριβολογησω , Τουρκο εν τον ειπα.Ειπα οτι λειτουργει για λογαριασμο της Τουρκίας.Απροκαλυπτα μαλιστα.

        Αλλα …
        να ενοχλεί το κερασακι τζι οι η τουρτα?
        Σηκωνω τα σιερκα.
        Καλην ορεξην.Τζιαν ενοχλει το κερασακιν τρωω το εγιω.Ετσι τζι αλλιως εν νηστισιμον.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Απρίλιος 11, 2011 21:37

        Αντρέα, νομίζω με προσβάλλεις! Συγκρίνεις πράξεις και δηλώσεις μου με αντίστοιχες του Χριστόφια.

        Ε, δεν γίνεται τούτον!

        Και για τον Ερντογάν: χέστηκα αν είπε τους ευρωπαίους παρανοϊκούς. Ας τον επικρίνουν οι δικοί του μπλόγκερς. Εγώ πρόεδρο έχω τον Χριστόφια, και απαιτώ να κάμνει καλά τη δουλειά του και να με βγάζει ασπροπρόσωπον. Αν κάμνει συνέχεια γκάφες τζιαι πετάσσει βαρέλλες, θα του κάνω κριτική!

        Άλλο αν δεν σου αρέσει!

        Ποιες αποδείξεις θέλεις ρε κοπέλλιν; Τι να διαψεύσω; Δεν έχω διαγράψει ούτε έναν κείμενον σε αυτό το χώρο, και δεν σκοπεύω να το κάνω, γιατί αν μη τι άλλο νομίζω έχω μια συνέπεια στο λόγο μου!

        Το βάρος της απόδειξης της οποιασδήποτε κατηγορίας, είναι πάνω σου!

        Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Απρίλιος 12, 2011 02:01

        Αυτο ακριβως ελεα (για τον ασερα τουτο).
        Δε το και μονος σου.

        Κατα τα αλλα(προς στροβολιώτη) εν μας κοφτει ο ερντογαν γιατι… παιζει μαππα ΜΟΝΟΣ του ο χριστοφκιας.Εσιει τζιαι μια χωρα υπερδυναμη, ειναι τζιαι κατοχική , ε γιατι να τον νοιαξει η Τουρκία?
        εμ…
        Σιγουρα παντως δεν εν εγω που σε προσβαλλω (η σε προσεβαλα).
        Εν οι ιδες σου οι αποψεις.

        Μου αρέσει!

  11. Ακροπολίτης permalink
    Απρίλιος 11, 2011 13:20

    Γιατί ρε, τι έχουν οι Τούρκοι? μια χαρά σοβαροί άνθρωποι ένι,τη δουλειά τους κάμνουν την μια χαρά..θέλουν τον έλεγχο ολόκληρης της Κύπρου,του ανατολικού Αιγαίου και της δ Θράκης και εμείς εν το εκαταλάβαμε κόμα

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Απρίλιος 11, 2011 21:39

      Ακροπολίτη, πάντως εδώ και καιρό ψήνω ένα κείμενο που θα λέει πως πρέπει να δηλώσουμε απεριφράστως πως επιθυμούμε να γίνουμε στρατηγικοί σύμμαχοι με την πιο σοβαρή, και γεματη προοπτικές χώρα της περιοχής : την Τουρκία!

      Μου αρέσει!

  12. Ανώνυμος permalink
    Απρίλιος 11, 2011 13:35

    Ο τρόπος με τον οποίο υπερασπίζουνται λυσσαλέα τον πρόεδρο και την κυβέρνηση του μερικοί ΑΚΕΛικοί, θυμίζει έντονα τον θρησκευτικό φανατισμό. «Πίστευε και υπηρέτα τυφλά το αφεντικό σου» ένα πράγμα. Η Κύπρος σιγά σιγά καταρρέει και αυτοί τον χαβά τους. Πως έχει καταντήσει έτσι το κόμμα που ανέκαθεν το χαρακτήριζε η επαναστατικότητα και η προοδευτικότητα του;

    Ευτυχώς που υπάρχουν μερικοί ΑΚΕΛικοί που αναγνώρισαν επιτέλους ότι η ηγεσία του κόμματος είναι μια μάτσα κρυφοαστών και δεν θα τους ψηφίσει ξανά. Οι υπόλοιποι συνεχίστε να υποστηρίζετε τους αστούς μποέμ/ψευδοκομμουνιστές/υποκριτές! Τους όμοιους σας δηλαδή! Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΤΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΣΑΚΚΙΣΕΙ!

    Μου αρέσει!

  13. Απρίλιος 11, 2011 13:43

    Ανδρέα, το μόνο πράγμα που έχεις δίκαιο είναι πως αντιμιλάς. Κι αυτό για χάριν της αντιλογίας. Χωρίς όμως να έχεις τίποτα το συγκεκριμένο να πεις βασισμένο σε στοιχεία παρά μόνο να εκφράσεις την αντιπάθειά σου κατά κάθε ανθρώπου που διαφωνεί μαζί σου, παρουσιάζοντάς τον ως εχθρό και προδότη. Επί της ουσίας όμως, αμφιβάλλω να έχεις κάποια καλύτερη κατανόηση για την Τουρκία ή την Ευρώπη και την ιστορία τους, όωπς και αυτής της Κύπρου που να ξεπερνά τη θεώρηση ‘άσπρο – μαύρο’.
    Με άλλα λόγια, το που θέλω να καταλήξω είναι πως ενώ έχεις πολλά κενά στις γνώσεις σου, αυτά τα πράγματα που ξέρεις, τα αφήνεις να σου δημιουργούν τέτοιες πεποιθήσεις που να σε γεμίζουν με μισαλλοδοξία, η οποία εκφραζεται με τον τρόπο που εκφράζεσαι εσύ για άλλους. Φυσικά, δεν λέω πως φταις εσύ προσωπικά για αυτό αποκλειστικά. Ωστόσο, έχεις την ευκαιρία και εδώ να εμπλακείς σε ένα νηφάλιο διάλογο ώστε λέγοντας ιτς απόψεις σου χωρίς να υπερβαίνεις τα όρια της ευπρέπειας να γίνεσαι αποδεκτός και από εκείνους που συμφωνούν αλλά και εκείνους που διαφωνούν μαζί σου ως συνομιλιτής. Όλα τα άλλα είναι ανωριμότητες και πρακτικές αχρείαστες σε μια δημοκρατία

    Μου αρέσει!

  14. Andreas permalink
    Απρίλιος 11, 2011 14:15

    Αρεσκει μου ,που σου ειπα ακομα, οτι μιλω παντα με αποδειξεις για να μεν χαρακτηριστω εμπαθης και εσύ έγραψες ενα γενικο κειμενο περι ανεμων και υδάτων.
    Λυπουμαι…

    Μου αρέσει!

    • Απρίλιος 11, 2011 16:10

      Ανδρεάς, σου απάντησε ο Aceras Anthropophorum και δεν θέλω να επαναλαμβάνω τα επιχειρήματά του που με καλύπτουν. Απλώς σου έδωσα μια συμβουλή. Αν θέλεις να ασχολούμαι μαζί σου άκουσέ την. Διαφορετικά δεν θα σε θεωρώ τίποτα άλλο παρά ακόμη ένα γκεμπελίσκο της κακιάς ώρας.

      Μου αρέσει!

  15. Απρίλιος 11, 2011 17:02

    Νέε Ε/Κ, ο Καβάζογλου δεν είναι προίκα κανενός. Ούτε και του ΑΚΕΛ. Τότε όταν σκοτώθηκε, η θέση όλων των πολιτικών παρατάξεων, συμπεριλαμβανομένου και του ΑΚΕΛ, ήταν η Ένωση. Ο Καβάζογλου ήθελε την δικοινοτική Κυπριακή Δημοκρατία που τορπίλισαν οι Μακάριος, Γιωρκάτζης, Γρίβας, Παπαδόπουλος, Κληρίδης, Λυσσαρίδης, και μερικοί άλλοι με την υποστήριξη και ανοχή του ΑΚΕΛ. Ορισμένοι από αυτούς συνεχίζουν μέχρι σήμερα να αγωνίζονται για τη μονοκοινοτική Κυπριακή Δημοκρατία, και ανάμεσά τους είναι και το ΑΚΕΛ, έστω κι αν δηλώνει διαφορετικά…

    Μου αρέσει!

    • Απρίλιος 11, 2011 21:14

      Αντί!
      Έγραψα για «προίκα» της αριστεράς, όι του ΑΚΕΛ, αν τζιαι εν θα ήμουν πολλά έξω αν το ελάλουν. Ο Καβάζογλου ήταν έμμισθος για πάνω που 7 χρόνια.
      Η ένωση θα μπορούσε να ήταν λύση πριν την ΕΟΚΑ τζιαι την ΤΜΤ, μετά που το 55′ η εμμονή στην ένωση ήταν ταυτόχρονα τζιαι δρόμος προς τη διχοτόμηση.
      Το ΑΚΕΛ το επαραδέχτηκεν τζιαι έκαμεν αυτοκριτική.
      Άλλοι αλλάξαν που λαλεί τζι ο Κατσουρίδης, αλλάξαν τέσσερις φορές μαρκίζα στα κόμματα τους τζιαι εν εμπήκαν ποττέ στον κόπο να παραδεχτούν λάθη.
      Αντιθέτως! Συνεχίζουν τα!

      Φίλε μου, το ΑΚΕΛ τζιαι ο κόσμος του εν μέρος τούτης της κοινωνίας τζιαι επιρεάζονται από το γενικότερο κλίμα.
      Σίγουρα όμως εν το πιο προοδευτικό κόμμα, το πλέον διεθνιστικό τζιαι το μόνο επαναπροσεγγιστικό.
      Οι υπόλοιποι εν αιώνες πίσω, έτσι για να εξηγούμαστεν.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Απρίλιος 11, 2011 21:41

        Ε, τωρά γιατί μας τα χαλάς;

        Είπαμεν πως συμφωνούμεν κάπου, όι, να το παραξηλώσουμεν 🙂

        Μου αρέσει!

      • Απρίλιος 11, 2011 22:10

        Νέε ΕΚ, δεν έχει Τουρκοκύπριο που θεωρεί μετά το 2004 το ΑΚΕΛ επαναπροσεγγιστικό και την ηγεσία του σοβαρή, ειλικρινή και αξιόπιστη. Αισθάνονται πως όπως είχε ακριβώς πουλήσει τον Καβάζογλου για χάριν της ευλογίας του Μακάριου, έτσι τους πούλησε για τα υπουργεία που τους έδωσε ο Τάσος . Τόση αυτοκριτική πήγε τζάμπα βλέπεις…

        Μου αρέσει!

      • Απρίλιος 11, 2011 22:31

        Θου Κύριε φυλακή το στόματι ΜΟΥ!!!
        Sorry Blogοδεσπότα Strovoliotis, αλλά έχω την εντύπωση πως εξυπνήσαν οι καπόττοι τζιαι γαμούν μόνοι τους! [Ξέρω πως δεν είσαι πουριτανός] … Αλλιώς κάποιοι [όπως τον Αντιπολιτευόμενο] εκάμαν τους ευσεβοποθισμούς τους πραγματικότητα!!!

        Μου αρέσει!

  16. Andreas permalink
    Απρίλιος 11, 2011 17:45

    Υπαρχει και γκεμπελισκος της καλης ωρας???
    Νομιζω η ελλειψη επιχειρηματων για αλλη μια φορα οδηγει σε στο να γενικολογεις.
    Εν πειραζει.

    Μου αρέσει!

  17. Χαμάλης permalink
    Απρίλιος 11, 2011 18:00

    Στροβολιώτη, δεν είπα ότι «εσύ» κάμνεις πόλεμον του Χριστόφια. Τους άλλους ούλλους έν τους θωρείς; Έν φανερόν ότι προτιμούν παρά να υπάρχει Κύπρος με Γριστόφκιαν τζιαί ΑΚΕΛ, καλλίττερα να χαθεί τζιαί η Κύπρος. Τζιαί πίσω που τούτους ούλλους εν η εκκλησιά του Ττόμη, που καλά κάμνει να εν έτοιμος να εισπράξει τον οβολόν του που τους αριστερούς στην μετα Γριστόφκιαν εποχήν. Διότι έχομεν τζιαί μεις ακραίους εξτρεμιστές. Ναί Ναί έννεν αντροπή να το λαλούμεν! Έχομεν τζιαί μεις ακραίους εξτρεμιστές. Δυστυχώς. Ποιός εν να τους εσταματήσει ύστερα; Τα βουτυρόπαιδα τα δικά του; Ή οι χαροκαμένες κοτζιάκαρες που δκιανεύκουνται κάθε Κυριακήν στες εκκλησιές για να συγχωρηθούν οι αμαρτίες τους απέναντι στον μακαρίτην τους τζιαί τον θεόν!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: