Skip to content

Αναστήθηκεν;

Απρίλιος 24, 2011

 Πέμπτη και Παρασκευή άκουα ως συνηθως τις ειδήσεις από το Τρίτο του ΡΙΚ. Πρώτη είδηση σε όλα τα δελτία του Ιδρύματος ήταν η εξέλιξη του θείου δράματος στην Ιερουσαλήμ. (Ξανά: πρώτη είδηση σε όλα τα δελτία ειδήσεων…)  

Μετά ήρθαμε στα κατσικοχώρια της Πάφου και η ακρόαση δελτίων ειδήσεων δεν ήταν προταιρεότητα.

Δεν έχω ενημέρωση, και γι’ αυτό θέλω να απευθυνθώ στους αγαπητούς αναγώστες του ιστολογίου που παρακαλουθούν την επικαιρότητα, και τις ειδήσεις και  να ρωτήσω με όλη την ειλικρίνεια:

Αναστήθηκεν;

Υ.Γ.  Ολα αυτά συμβαίνουν το έτος 2011, και μάλιστα με υποτίθεται προοδευτική κυβέρνηση αριστερά του κέντρου. (Δεν θυμάμαι τι  γινόταν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά φέτος μου χτύπησε πολύ ασχημα.)  Ισως να μη φταίνε  οι κυβερνώντες, αλλά σε εκείνους πέφτει η ανατροπή αυτού του αναχρονισμού.

Υ.Γ. 2 Οι πολιτικοί ηγέτες είναι τόσο κρετίνοι που δεν αντιλαμβάνονται την αηδία που μας προκαλούν τα επετειακά τους μηνύματα;

Υ.Γ. 3 Οι ευχές ισχύουν, δεν είναι αυτό το θέμα.

19 Σχόλια leave one →
  1. Toxotis permalink
    Απρίλιος 24, 2011 11:15

    Φίλε αναστήθηκε! Μου το είπαν τα μωρά το πρωί και είδα στα ματάκια τους ότι είναι αλήθεια…

    Μου αρέσει!

  2. Απρίλιος 24, 2011 11:33

    Αναστήθηκε, εάν έτσι νομίζουμε.
    Χρόνια Πολλά εύχομαι

    Μου αρέσει!

  3. Απρίλιος 24, 2011 12:13

    Φίλε Strovoliotis,

    Στο ίδιο έργο θεατές κάθε χρόνο! Η μεγαλύτερη κοροϊδία είναι με το λεγόμενο “Άγιο Φως” και η υποδοχή του με τιμές Αρχηγού Κράτους!!!!!!!!! Ούτε κι εγώ ξέρω πως θ’ αλλάξουν όλ’ αυτά!!!
    Μην το ψάχνεις [για τώρα] και πέρασε καλά τες αργίες ΣΟΥ. Εγώ πάω για ουζοκατάνυξη!!! Να εγκαινιάσουμε και τη είσοδο στο καλοκαίρι [οπόταν δεν λείπουν τα ούζα] …

    Μου αρέσει!

  4. Απρίλιος 24, 2011 13:32

    Ρε φίλε σύνελθε. Ως τζιαι για το Πάσχα φταίει σου η Κυβέρνηση.

    Μου αρέσει!

  5. Απρίλιος 24, 2011 14:59

    Εσηκώστην η τρίχα μου όταν εξεκίνησε απογευματινό δελτίο του ΡΙΚ το Σάββατο με απόσπασμα που το κατά Ιωάννη. Μα εκάμαμε το ΡΙΚ Αλ Τζαζίρα;

    Υ.Γ. Τζιαι λαλείς μου μετά ανεφ να ψηφίσω κέττηρον τζι ειρήνη;

    Μου αρέσει!

  6. Andreas permalink
    Απρίλιος 24, 2011 17:13

    Μερρυ κριστρμας :).

    Υ.Γ. Μεν υξιαννεις να σκεφτεσαι τζιαι που την αναποδη.Μπορει στ αληθκεια να εισαι εσύ ο αναχρονιστικος.Οποταν να σου λυθουν οι τοσες αποριες.

    Μου αρέσει!

  7. Απρίλιος 24, 2011 17:19

    εγω έχω μιαν απορίαν, το λαμπρόν φέρνουν το με αεροπλάνον τζιαι εν τους λαλεί κανένας τίποτε, εμέναν γιατι η κρέμα μου αποτελεί ισχυρόν τζιαι επικύνδινο όπλο;:-)

    Μου αρέσει!

  8. Απρίλιος 24, 2011 19:35

    Στροβολιώτη…έλεος!
    Καλό Πάσχα!

    Γιώτη! να ψηφίσεις ότιδήποτε άλλον εκτός που ΑΚΕΛ τζιαι να είσαι σίουρος ότι τα δελτία ειδήσεων θα ξεκινούν με το «εμπρος της γης οι κολασμένοι» το επόμενο πάσκα…

    Μου αρέσει!

  9. bananistanos permalink
    Απρίλιος 24, 2011 20:05

    Εσύ όπως πάεις θα μας κόψεις τζε τον Αι Βασίλη!

    Χρόνια Πολλά

    Μου αρέσει!

  10. Απρίλιος 24, 2011 22:02

    Giwtis,

    Εν ΑΚΕΛ-Αριστερά-Νέες Δυνάμεις που ΣΟΥ είπα να ψηφίσεις!!! Που τζιαμέ τζιαι τζιει δκιάλεξε τζιαι ποιους προτιμάς!
    Όμως εν τζιαι ξέρω σε ποιαν Επαρχία ψηφίζεις, αλλά ο Κέττηρος εν εις την Αμμόχωστο τζιαι η Ειρήνη [η Χαραλαμπίδου] στη Λευκωσία]. Φαίνεσται ΜΟΥ πως κάπου εσύγχισες τους υποψηφίους των διαφόρων επαρχιών!
    Λαλείς όμως ρε παρέα ότι για τις θρησκευτικού περιεχομένου ειδήσεις που μεταδόθηκαν ψες [αλλά και τα προηγούμενα βράδια] από το ΡΙΚ, να φταίει [και πάλι] η Κυβέρνηση Χριστόφια;

    Μου αρέσει!

  11. κυπραιος αντιφασιστας permalink
    Απρίλιος 24, 2011 23:02

    ενοχλειστε προοδευτικοι τουκοφρονες?σιγουρα θα θελατε να βλεπατε τον ομπαμα να ανακοινωνει οτι θα εισβαλει στην κυπρο για να περασει τοα σχεδιο αναν το οποιο ο ανθελλην τρομοκρατης με γραβατε στροβολιωτης και υπηρετης του αντιλαικου ακελυβριζει καθε μερα τον λαο.παρτε το χαμπαρι διεθνεις τρομοκρατες δημιουργει των γκουλαγκ σφαγεις λαων καταλυτες της δημοκρατας.ειμαστε και θα ειμαστε ελληνες και χριστιανοι.ειστε μειοψηφια στην κυπρο και ετσι θα μεινετε μεχρι να εξοντωθειτε.αλλιως φυετε τζε παενετε τζαμαι που σας πεμπουν το ρευστο

    Μου αρέσει!

  12. Steph permalink
    Απρίλιος 25, 2011 00:33

    From Erection to Resurrection Strovoliotis mate.

    Κυπραίε αντι (ιμιsh) φασίστα…. Το φέσι δεν το γλυτώνεις ούτε εσύ ούτε και οι του είδους σου έτσι σκατά μυαλά που διαθέτετε.

    Μου αρέσει!

  13. Απρίλιος 25, 2011 13:53

    Στροβολιώτη, που να ακούσεις και τον μαρξιστή μας πρόεδρο να κάνει κηρυγμα στην εκκλησία του Κελλακίου. Μεταξύ άλλων είπε:

    «Η Ανάσταση φέρνει ζωοδόχα μηνύματα, φέρνει το μήνυμα του θριάμβου της ζωής επί του θανάτου, της αγάπης για τη ζωή, της ειρήνης επί του πολέμου. Θέλω να πιστεύω ότι απόψε δεν ήρθαμε εδώ ένεκα παράδοσης απλώς, αλλά ότι θα προχωρήσουμε και θα έχουμε μαζί μας ολόχρονα τα μηνύματα της Ανάστασης: Ειρήνη και αγάπη, ενότητα σε αυτόν τον τόπο. Πρέπει να σημάνει και η Ανάσταση για τον τόπο μας, να θριαμβεύσει η ειρήνη και στον τόπο μας, να επανενωθεί το νησί και να δικαιωθούν οι θυσίες των νεκρών μας, να δικαιωθούν οι αγνοούμενοί μας, οι εγκλωβισμένοι μας και ο λαός ολόκληρος που υπομένει και υποφέρει τόσα πολλά χρόνια. Απευθύνω προς όλους μήνυμα αγάπης και σεβασμού. Το Κυπριακό θα λυθεί παρά το ότι η περιοχή μας καίγεται. Εύχομαι, ελπίζω, πιστεύω ότι η ειρήνη στην περιοχή θα αρχίσει να υλοποιείται από αυτόν εδώ τον ιερό τόπο, την Κύπρο μας.»

    Αυτά τα είπε ο άνθρωπος που έβγαλε πρόεδρο τον Δευκαλίωνα, ο άνθρωπος που είπε όχι για να τσιμεντώσει το ναι, ο άνθρωπος που δεν δέχεται χρονοδιαγράμματα στις συνομιλίες, ο άνθρωπος που πριν τρεις βδομάδες εκτόξευε χολή και λάσπη, ο άνθρωπος που για να κρατηθεί στην εξουσία θυσίασε την Κύπρο στο βωμό της διχοτόμησης».

    Ένα πράγμα δεν μπορούμε να μην του παραδεχτούμε. Όταν θέλει να σε κάνει να ξεράσεις, βρίσκει πολλούς τρόπους να το καταφέρει…

    Μου αρέσει!

  14. Απρίλιος 25, 2011 15:28

    Χχου Κύγιε, χυλακή τω στόματι μου τέτοιες μέρες!!!

    Μου αρέσει!

  15. Απρίλιος 25, 2011 15:29

    Γεμίσαμε χριστιανικά μηνύματα!!!

    Μου αρέσει!

  16. Απρίλιος 25, 2011 17:41

    @Aneforiwn
    Ξέρω πολλά καλά ποιοι βάλλουν υποψηφιότητα τζιαι που. Απλά είπα σού τους γιατί εν οι ΡΙΚάδες που βάλλουν με το ΑΚΕΛ (τζιαι μάλλον βάλλουν τζι άλλοι). Το θέμα έννεν ότι φταίει ο Χριστόφιας που λαλούν πελλάρες στα δελτία. Φταίει που εν λαλούν κάτι άλλο.

    Μου αρέσει!

  17. strovoliotis permalink*
    Απρίλιος 25, 2011 18:10

    Ευχές σε όλους.

    Αν επιθυμείτε, συνεχίζουμε στην επόμενη ανάρτηση, αφού η απάντησή μου βγήκε σεντόνι.

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Το ένοχό μας βόλεμα (με απ’ ευθείας μετάδοση του θείου δράματος.) (*) « Στροβολιώτης

Σχολιάστε

