Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ε, όχι και δακρυγόνα στην ηλικία μου ρε γαμώ το!

13 Ιουλίου, 2011

Η βραδιά μου:

 

Μια παρέα γονιών, όλοι ναιναίκηδες, όλοι της σχολής να ψηφίσουμε ό,τι χρειάζεται για να φύγει η εγκληματική φιγούρα του Τάσσου.

 

Πείτε μας αστούς, νεοφιλελεύθερους, ή ό,τι άλλο σας γουστάρει.

 

Είπαμε να πάμε οικογενειακώς στην εκδήλωση – θρίαμβο του ιντερνέτ.

 

Βρεθήκαμε στη γωνία της Εθνικής Τράπεζας. Μακριά από το κέντρο της Πλατείας Ελευθερίας, έχοντας λίγη έννοια για το τι και πως θα γινόταν.

 

Τελικά την πάθαμε. Ήρθαν μπροστά μας τα καθηκάκια του ΕΛΑΜ.

 

Στη γνωστή στρατιωτική παράταξη, με ρόπαλα(;) και άλλα παρελκόμενα, και συνθήματα: για τους νεκρούς της έκρηξης, για την ανάγκη παραίτησης της κυβέρνησης και του προέδρου, αλλά και αυτό: «Να πεθάνεις Χριστόφια» ή όπως μελοποίησε το σχετικό στίχο ο μουσουργός τους.

 

Εκεί και τότε ο αριθμός τους δεν ξεπερνούσε τα 150 πλάσματα.

 

Έκαναν όμως αρκετό θόρυβο που να μην μπορούμε να ακούμε τι έλεγαν στην επίσημη εκδήλωση. Ούτε ακούσαμε αν η επίσημη εκδήλωση είπε κάτι για τα καθηκάκια.

 

Είχαμε και την σοβαρή ανάγκη να εξηγούμε στα εφτάχρονα ποια συνθήματα ήταν θεμιτά και πια όχι.

 

Ο κόσμος πολύς.

 

Πάαααρα πολύς!

 

Δεν ξέρω τι θα γράψουν και τι θα πουν οι επίσημοι αλλά θα έλεγα μετα βεβαιότητας πως είχαμε πλήθος από 10-20 χιλιάδες πλάσματα στην Πλατεία Ελευθερίας της Λευκωσίας.

 

Πάω χρόνια διαδηλώσεις.

 

Πρώτη φορά είδα τόσο κόσμο. Ατέλειωτη η ουρά από Πλατεία Ελευθερίας προς το προεδρικό.

 

Που ήρθε εκεί, ίσως πρώτη φορά στη ζωη του σε διαδήλωση, στη βάση των μηνυμάτων του facebook του twitter του internet γενικά.

 

Ο θρίαμβος!

 

Ε, όλοι αυτοί *δεν* ήταν φασίστες!

 

………………………………………………………….

 

Ούτε ο τραπεζίτης μου, ούτε ο διαχειριστής της πολυκατοικίας, ούτε οι τρεις παλιοί συμμαθητές, ούτε ο διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας (νομίζω), ούτε ο παλιός ΕΔΕΚίτης σύντροφος που με πείραξε λέγοντας μου «πρόεδρος λύσης, ε;», και του απάντησα: «ναι, έστω και αποτυχημένος, παρά πρόεδρος εθνικιστής! – και θύμωσε»,  – είναι φασίστες. Ήταν πάρα πολύς, θυμωμένος, οργισμένος κόσμος, για μια κυβέρνηση που μπορεί να είχε καλές προθέσεις, αλλά απέτυχε παταγωδώς – πρακτικά παντού!

 

Και αυτό με κάνει να μην μετανιώνω που ήμουν εκεί, με πλήρη γνώση πως τα πράγματα μπορεί να έγιναν πολύ χειρότερα.

 

Γράφω, αφού επέστρεψα στο σπίτι, και ενώ τα επεισόδια ήταν σε πλήρη εξέλιξη.

 

………………………………………………………….

 

 

Μετά κάναμε διάλειμμα. Έπρεπε να φαν τα μωρά. Και μετα μόνος πλεον, πήγα στο προεδρικό τώρα. Νόμιζα πως θα είχαν τελειώσει όλα, αφού έβλεπα ατέλειωτα μπουλούκια να κατηφορίζουν πίσω στο κέντρο της πόλης.

 

Όχι όμως. Η μεγάλη μάζα κρατούσε ακόμη την Δημοσθένη Σεβέρη μεταξύ των δυο εισόδων του προεδρικού. Και το χειρότερο: οι ΕΛΑΜίτες είχαν πολλαπλασιαστεί.

 

Με τα ρόπαλα τους, και τα συνθήματα τους, και την εμετική στρατιωτική τους παράταξη.

 

Ο κόσμος έμεινε να τους παρακολουθεί με δέος.

 

Που φτάσαμε δηλαδή.

 

Ευτυχώς λίγο κρασί είχα, και κράτησα φυλακή τω στόματί μου. Ένας παλιός φίλος, λέει μην παεις πιο πάνω, είναι άσχημα τα πράγματα. Ε, η πελλάρα, δεν φεύγει ποτέ μόνιμα.

 

Κινήθηκα προς την είσοδο κοντά στον κυκλικό κόμβο. Είχα δει κάτι φωτιές, κάτι σφυρίγματα, ακουγόταν φασαρία.

 

Δεν ξέρω ώσπου είχε φτάσει η πρόκληση των φασιστών μπροστά – προφανώς ατάκτων ΕΛΑΜιτών, ή άλλων ομοϊδεατών, αλλά το επόμενο λεπτό ήξερα πως τα δακρυγόνα, καπνογόνα ή πως διάολο τα λένε,  έσκαζαν στα 20 μέτρα.

 

Ω, και είναι άσχημα τα δακρυγόνα.

 

Ήταν σαν να έφαα ππουνιά στο πρόσωπο, στα μάτια, στη μύτη.

 

Η κίνηση αυτόματη: πανικός, και απού φύγει – φύγει. Έτρεξαν όλοι προς τα πίσω, και εγώ μαζί.

 

Όλο μπροστά! Φώναζε κάποιος.

 

Ήταν το βαν του Σίγμα, πήγα από την εσωτερική, φοβούμενος μήπως φρακάρω.

 

Ήταν ΟΚ.

 

Μετα όμως γέμισε ο δρόμος. Μπήκα σε μια από τις εισόδους του υπουργείου εξωτερικών;;;

 

Δεν έβλεπα και καλά. Μάτια και μύτη, πανικοβλημένα προσπαθούσαν να αποβάλουν τα χημικά και να επιτελέσουν ταυτόχρονα και τις λειτουργίες τους.

 

Μια κορού μπροστά μου έκλεγε και στροβιλιζόταν. Έδωσα πάνω της.

 

Έπεσα.

 

 Έφυγαν τα γυαλιά.

 

Αμέσως κάποιοι έτρεξαν να βοηθήσουν.

 

Δεν έπρεπε να πέσω.

 

Έσκισα τον δεξιό αγκώνα, τον κάλυψα με το πουκάμισο, με την άλλη άκρη προσπαθούσα να καλμάρω τα μάτια.

 

Κυριάκου Μάτση.

 

Πίσω μου ένα σύννεφο.

 

Σήμαινε το τέλος της βραδιάς.

 

Σήμαινε και το τέλος της μεγαλύτερης διαδήλωσης που έγινε ποτέ στην Κύπρο σε βάρος εν ενεργεία προέδρου.

 

Σήμαινε επίσης και το σφράγισμα της πολιτικής απαξίωσης της κυβέρνησης από την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου.

 

Αν, δεν το πιστεύει αυτό ο πρόεδρος Χριστόφιας και η κυβέρνηση του, ας το τσιεκκάρουν.

 

 

113 Σχόλια leave one →
  1. strovoliotis permalink*
    13 Ιουλίου, 2011 00:29

    Μπράβο ΡΙΚ: υπέρμετρη χρήση δακρυγόνων απόψε στο Προεδρικό λέει!

    Μου αρέσει!

  2. 13 Ιουλίου, 2011 00:57

    Strovoliotis,

    Με τον τίτλο του κειμένου σου ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙΣ!!! Ναι μεν περιγράφεις την προσωπική σου περιπέτεια και τα όσα υπόφερες από τη χρήση δακρυγόνων [αν και κάπου υποβάλλεις ότι πήγαινες γυρεύοντας], αλλά «τούτος» [ο τίτλος] δεν αντικατοπτρίζει κι τις αθλιότητες των ΕΛΑΜιτων που λίγο πολύ περιγράφεις. Το ‘ριξες πιο πολύ στο μελόδραμα, αντί αυτοκριτικά να διερωτηθείς πως «10-20 χιλιάδες πλάσματα» [αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά των 10 από τες 20 χιλιάδες, οξά μας το πέταξες έτσι για εντυπωσιασμό] δεν μπόρεσαν αν ελέγξουν 150 ΕΛΑΜίτες. Ή μήπως βόλευαν κάποιους τα συνθήματα και η παρουσία τους; Αύριο να δεις μάλιστα πως θα καπηλευτούν την εκδήλωση των «10-20 χιλιάδων πλασμάτων» που «*δεν* ήταν [ΟΛΟΙ] φασίστες»!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      13 Ιουλίου, 2011 07:20

      Ανεφ, να διαφωνήσεις με τα κείμενα μου είναι και θεμιτό και αναμενόμενο.

      Το ύφος, άστο.

      Έχεις και εσύ το δικό σου.

      Να με κατηγορείς για παραπλάνηση όμως, πάει πολύ!

      Ναι, έφαα δακρυγόνα, και δεν είμαι πλέον 25άρης που βράζει το γαίμαν μου!

      Αυτά είναι τα μόνα στοιχεία του τίτλου της ανάρτησης, και δεν υπάρχει τίποτα λανθασμένο σε αυτά!

      Για τα νούμερα:

      Σταθήκαμε στη διασταύρωση με Διαγόρου μετά τη συγκέντρωση. Και μαζί με 2 άλλους φίλους υπολογίσαμε πως περνούσαν περίπου 1000 άτομα κάθε 1-2 λεπτά. Η πυκνή πορεία διήρκησε 15-20 λεπτά, ενώ ακολούθησαν πολλά μπουλούκια, πιο αραιά.

      Δεν νομίζω να είχε κανείς σκοπό να ελέγξει τους ΕΛΑΜίτες. Αφού οι ίδιες οι αρχές τους αφήνουν *μόνους* τους να κάνουν τις παρελάσεις και τα μασκαραλλίκκια τους όποτε θέλουν, ε μάλλον ζητάς πολλά από μια εκδήλωση που ξεκίνησε από τον αυθορμητισμό και την οργή χωρίς συγκεκριμένους οργανωτές!

      Μου αρέσει!

  3. les psemata permalink
    13 Ιουλίου, 2011 01:15

    1. 400 Ελαμίτες
    2. Δεν επροκάλεσε κανένας τους και ήταν ειρηνικά παρεταγμένοι κοντά από την δεύτερη είσοδο, δηλαδή αρκετά πίσω από εκεί που έγιναν τα επισόδια
    3. Το ΕΛΑΜ δεν είπε να πεθάνει ο Χριστόφιας (αν και πιστέυω θα έπρεπε) αλλά ούτε και ένα σύνθημα που να περιέχει το όνομα του.
    4. Μπράβο τους γιατί σταθήκαν λεβέντες και επροστάψαν και τον κόσμο στο τέλος από την μανία της μααδ
    5. Πραγματικά και εγώ άλλα πράγματα πίστευα για το ΕΛΑΜ, αλλα μετά από αυτά που είδα σήμερα κατάλαβα πως άτομα σαν και εσένα λόγω εμπάθειας (τουλάχιστον) διαδίδουν τα γνωστά (εν τέλη) ψεύδη. οκ το καταλαβαίνω να μην τους συμπαθείς, αλλά άλλο να προσπαθείς με επιχειρήματα να τους αντικρούσεις και άλλο πράγμα με αισχρά ψεύδη να τους πολεμάς, έτσι τους δίνεις και πάτημα.
    ‘Ενιγουει ποτέ δεν μπήκα στον κόπο να κάνω σχόλιο στο μπλοκ σου αν και ήμουν τακτικός αναγνώστης και λέω ήμουν γιατί μετά το σημερινό σου ποστ καταλαβα πως είσαι το λιγότερο ψεύτης. ντροπή.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      13 Ιουλίου, 2011 07:26

      Καλύτερα ψεύτης παρά ΕΛΑΜίτης…

      Το σύνθημα «Να πεθάνει ο Χριστόφιας» το έχω σε βιντεάκι από τη φωτογραφική μου από την πρώτη στιγμή που ήρθε το ΕΛΑΜ μπροστά μας, στην Πλατεία Ελευθερίας.

      Αν καταφέρω θα το ανεβάσω αργότερα να τους θαυμάσεις.

      Για τα επεισόδια μπροστά έγραψα αυτό:

      «Δεν ξέρω ώσπου είχε φτάσει η πρόκληση των φασιστών μπροστά – προφανώς ατάκτων ΕΛΑΜιτών, ή άλλων ομοϊδεατών…»

      Που είναι το λάθος;

      Μου αρέσει!

      • les psemata permalink
        13 Ιουλίου, 2011 13:11

        συνεχίζεις, το ελαμ αφου δεν είχε έρθει στην πλ. ελευθερίας, αλλα απο υπουργείο εμπορίου και πέρασε μπορστά από την μπάπυλον, άρα το βιντεάκι σου έχει άλλο πάνω, έννε σωστό ότι γίνετε να τους φταίμε τουτους, πρέπει να δουμε και τους εαυτούς μας λλίο, και εσύ τούτο κάμνεις, αλλά για να καλύψεις τον κόλο σου, σείρνεις μέσα και το «ή άλλων ομοιδεατών», αλλά πάλε το στίγμα αφήνεις το. Ανιγουέι τους τραμπουκισμούς

        Μου αρέσει!

  4. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 01:19

    Εγω εκαταχαρηκα το.
    Εδηκτεικεν τους παλε η αστυνομια.
    Αμαν μπορειται , ξανακαμετε τεθκια.

    Α τζιαι αμαν εν ενοχλει καποιους που επαρεβρην το ελαμ , ε τωρα τζιαι δα ας τους ενοχλήσει.
    Με ετσι ανοργανωσια εν ψηνουμε να πάω

    Μου αρέσει!

  5. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 01:23

    Ανευ συμφων ΠΛΗΡΩΣ μαζί σου!!!!!!
    Μπραβο σου γιατι πολλες φορες εκλειπει και η στοιχειωδης λογική.

    Μου αρέσει!

  6. axilleas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 01:28

    το κομμουνιστικο τουρκικο ακελ βρηκε παλι τον ενοχο το ελαμ.αγνοοουν οτι το ακελ δημιουργησε τ ελαμ.το ακελ προωθει την ανοδο του εθνικισμου.γιατι?μα ολοφανερο ειναι.θα καλεσουν παλι την τουρκια να εισβαλει γιατι απειλειτε ο λαος του ακελ οι τουρκοι δηλαδη,θα φωναζουν και παλι να τους ηρθαν οι οι σωτηρες μας.τα ηρωικα μεχμετζικ.η εθνικη φρουρα δεν θα υπαρχει αφου το ακελ και οι οι αναρχικες του οργανωσεις τη διελυσαν αφου ειναι μιλιταριστικη και σκοτωνει ανθρωπους οπως λενε.οι τουρκοι ομως δειχνουν οτι ειναι θηρια.βιαζουν και σκοτωνουν ακελικους.οι ακελικοι πεφτουν απο τ συννεφα.μα τοσα χρονια με την πλυση εγκεφαλου στα σοβιετ απο την κουνια μας ελεγαν οτι η τουρκια ειναι η πατριδα μας.τοτε αλοφρονες φωναζουν που εν ο στρατ

    Μου αρέσει!

  7. Patroklos permalink
    13 Ιουλίου, 2011 01:38

    E as men itan lipsos o synagermos na men edhmiourgeitoun to elam.
    Ti na kamomen.
    Ti ora pezi h Brazil apopse?

    Μου αρέσει!

  8. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 01:47

    Καλμαρε κουμπαρε.
    Ας εμπορεν ο συναγερμος να καμει τζιαι πραξη τις εθνικιστικες του εξαγγελιες τοσων δεκαετιων τζι ομπρος στους ξενους , να μεν εδημιουργειτουν το ελαμ.
    Ελα.
    Δε λλιη μαππα να ησυχασεις.
    http://www5.livetv.ru/webplayer.php?t=veetle&c=6755E607AA2AB4897957B670562926FA&lang=en&eid=78888&lid=99252&ci=493&si=1

    Μου αρέσει!

  9. 13 Ιουλίου, 2011 02:11

    συμβαίνουν τέτοια πράγματα στο νησί σας;
    επισήμως πλέον μπορώ να πω «καλώς ήρθατε στη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια»
    😉

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      13 Ιουλίου, 2011 07:28

      Είδες, είδες!!!

      Εφ’ ‘ολης της ύλης πρόοδος.

      Τόση που ζηλεύω πλεον τους μετανάστες εκτός Κύπρου 😦

      Μου αρέσει!

  10. 13 Ιουλίου, 2011 02:30

    Άνεφ, το θράσος χιλιων ακελικων πιθηκων δεν εχει όριο. Βρήκες το Στροβολιώτη για να κατηγορήσεις για παραπλάνηση; Επειδή συμμετείχε σε μια διαμαρτυρία; Και τι σημαινει πηγαινε γυρευοντας; Εν ολίγοις και καλά να παθει; Σας εχει διαλύσει τον εγκεφαλο η κομματικη προπαγάνδα. Αντί να σεβαστείτε τις στιγμες, αντί να αρθρωθεί μια κουβεντα αυτοκριτικής και περίσκεψης, τολματε και βγαινετε στο διαδικτυο ως ιδεολογικοι παιδονομοι για να ζητήσετε και τα ρέστα. Στο είπα και στο blog του Νέου Ελληνοκύπριου, στο λέω και εδώ: Ηθικά, είστε ήδη νεκροί – απλά δεν το ξέρετε.

    Μου αρέσει!

  11. Άσσατ και ξερό ψωμί permalink
    13 Ιουλίου, 2011 03:22

    «Εγω εκαταχαρηκα το.
    Εδηκτεικεν τους παλε η αστυνομια.
    Αμαν μπορειται , ξανακαμετε τεθκια.»Ρε, πραγματικά όποιος και να είσαι,είσαι κυριολεκτικά για τις μπάτσες.Και το καλό σου, αποκαλείς και τους άλλους δεξιούς.Εντελώς μαλάκας ο τύπος δηλαδή.

    Μου αρέσει!

  12. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 03:55

    Κατ ΄ αρχάς , στην ελληνική γλώσσα δεν γνωριζω λέξη «μπάτσες».
    Κατα δευτερο δεν αποκάλεσα κανένα δεξιο.Ουτως η άλλως στην Κύπρο δεξιά παραταξη εν το δήκο.Αρα βάλε και γυαλιά.Αν φορείς , βαλε με διπλά.Καμνει καλο και στην μόνωση.
    3ο. Να συμπεριφέρεσαι κόσμια.Αν δεν μπορείς ουστ.

    4ο Μπορείς ελευθερα να τουφεκίσεις τζινους που (δεν) σου έμαθαν ελληνικά.
    3 προτασεις , 3 λαθη.
    Για ονομα…

    Μου αρέσει!

    • Άσσαντ και ξερό ψωμί permalink
      13 Ιουλίου, 2011 14:16

      «4ο Μπορείς ελευθερα να τουφεκίσεις τζινους που (δεν) σου έμαθαν ελληνικά»Καλά σας είπα ότι ο τύπος είναι εντελώς μαλάκας.Μου παραδίδει μαθήματα Ελληνικών.Χα χα χα!Εγώ μπορεί να έχω τρία εσύ έχεις δεκατρία ρε βλάξ!

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        13 Ιουλίου, 2011 15:57

        Αμαν δεν μπορεις την αντιθετη αποψη δεν σου πα ουστ?
        Βρεουυυυυυυυυυστ

        Μου αρέσει!

  13. 13 Ιουλίου, 2011 07:28

    Φίλε Στροβολιώτη εγώ ήμουν από την πλευρά της Λήδρας και άκουγα τις ομιλίες. Οι περισσότερες έβγαζαν έναν αντιακελισμό και ένα παρωχημένο πατριωτισμό. Όταν ο κ. Τσιάκκας μας έλεγε μελοδραματικά ότι θα ήταν πολύ πιο κουλ οι λεβέντες μας να πέθαιναν πολεμώντας τους Τούρκους έκανα μεταβολή και έφυγα.
    Από την άλλη όμως δεν ήξερα ότι ο κόσμος εκτεινόταν μέχρι την Δημοσθένη Σεβέρη…

    Αν μπορώ όμως να πω κάτι και στους αριστερούς και ακελικούς φίλους είναι να ανοίξουν τα μάτια τους και το μυαλό τους. Θα περίμενε κανείς ότι η προοδευτική παράταξη θα μπορούσε να ξεχωρίσει την ιδεολογία από το κόμμα και το κόμμα από την πατρίδα. Δεν αξίζει υποστήριξης του λαού κάποιος απλά επειδή δηλώνει κομμουνιστής ή προέρχεται από ένα κόμμα. Αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό τότε δυστυχώς ο Νικόλας έχει δίκαιο: είστε ηθικά νεκροί.

    Μου αρέσει!

  14. strovoliotis permalink*
    13 Ιουλίου, 2011 07:33

    Παύλο έχω ήδη γράψει πως δεν ακούγαμε τίποτα, και λόγω απόστασης, και λόγω των κοπελιών του ΕΛΑΜ. (Παρεμπιπτόντως, και ένας της δικής μας παρέας έφυγε μόλις είδε την παράταξη του ΕΛΑΜ….)

    Ναι, σίγουρα είχαμε προσπάθεια οικειοποίησης της εκδήλωσης, κάποιοι ήρθαν και προετοιμασμένοι για τα επεισόδια.

    Η ουσία παραμένει όμως: στη μεγάλη πλειοψηφία τους ήταν μια λαοθάλασσα θυμωμένων πολιτών

    Μου αρέσει!

  15. Othellos permalink
    13 Ιουλίου, 2011 08:04

    Από την Δευτέρα το πρωί κάποια στελέχη του ΑΚΕΛ δείχνουν ότι το μόνο που τους ενοχλεί από όλη αυτή την καταστροφή είναι η απαίτηση που ακούστηκε για παραίτηση του Χριστόφια. Προβλέπω λοιπόν ότι σήμερα κάποιοι θα προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν τα ψεσινά επεισόδια τα οποία ξεκίνησαν μερικοί ανεγκέφαλοι για να αναστρέψουν την λαική κατακτραυγή για την εγκληματική ανευθυνότητα και ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης.

    Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      13 Ιουλίου, 2011 15:59

      Ηδη εκαμαν το Πιτσιλλιδης ,Γεωργίου , χριστοφορου, Σαμψων , κουλιας, Βαρναβα και δε συμμαζεύεται.
      Αρα εισαι αληθης οτι θελουν να στρεψουν αλλου τη συζήτηση

      Μου αρέσει!

      • Othellos permalink
        13 Ιουλίου, 2011 17:10

        Προφανώς εσύ δεν βλέπεις καμία παράλειψη, αμέλεια ή ανευθυνότητα στις ενέργειες της κυβέρνησης από τον Φεβρουάριο του 2009 μέχρι σήμερα. Το μόνο σου πρόβλημα είναι το ότι κάποοιοι ζητούν να παραιτηθεί ο Χριστόφιας.

        Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        13 Ιουλίου, 2011 17:28

        Προφανως τζιαι βλεπω.
        Παραλειψεις εν καμνουν μονο οσοι εν ενεργουν…

        Το θεμα ενει ποσο ειλικρινείς εν οι «συγκινήσεις» σου …
        Διοτι οσμιζομαι οτι πριμοδοτεις με την ψηφο σου ανθρωπους που τα εκαμαν πολλακις στο παρελθον και τωρα ζητουν , μαζι τους τζιαι συ, τα ρεστα.
        Λαλω κατι λαθος?

        Μου αρέσει!

  16. τα σύκα σύκα permalink
    13 Ιουλίου, 2011 08:14

    ma ti sizitate re paithkia, ti pellares…mia apo tis xeiroteres man made katastrofes poy sinebisan sto nisi, oikogeneies na klain kai thrinoun, o topos tha dipsasei, o kosmos tha peinasei, kai tin sizitisi kerdizoun oi elamites……
    ELEOS.
    stamatiste tous eautous sas prin pate makrua. touto pou egine, einai uperanw kommatwn, koummounismwn, ethnikismwn.einai i ptwxeusi mias kybernisis, i opoia apwlese ena terastio meros tis politikis tis axiopistias, kai to ksemprostiasma enos kratous, to opoio gonata mprosta sto peisma, ton kompleksismo, kai tin empatheia merikwn.
    as feroumen ta milia mas. o topos thelei allagi, megali allagi. thelei na paei mprosta, thelei paretiseis, thelei upeythinotita, thelei nees arxes.
    tziai min rwtisete, ‘ e, kai poios en na analabei’. ena kratos den mporei na vasizetai se mia parea 5 anthrwpwn.
    na analaboun ekeinoi pou theloun na paroun tin xwra mprosta, poy protinoun diafaneia, poy dinoun stin kratos tin axioprepeia kai to baros twn eythinwn poy prepei, ekeinoi pou blepoun eurwpi, poy theloun ton topo na einai autofwtos asteras, oxi mauri tripa.
    na ksilwthei i aneuthinotita, na apodwthoun efthines , na ksestalwsei i kypros poy ton balto .
    gia tous arabes igetes elegan oti xrisimopoiousan to israil tosa xronia gia na kratisoun tous laous tous kathisterimenous, upanaptiktous, katadinasteumenous, koinwnika, politismika kai politika ston mesaiwna.
    alopws tha simfwnousame prwtoi emeis oi kypraioi ,oi proigmenoi tis perioxis.
    kathrefti poupote?

    Μου αρέσει!

  17. 13 Ιουλίου, 2011 08:51

    Δυστυχώς μετά την μετριότητα (ΟΛΩΝ) των πολτικών, των στρατιωτικών, των δημοσιογράφων… μπαίνει στην μέση η πολιτική και οι ακραίοι…. το ουσιώδες πρόβλημα είναι η καθολική και διαχρονική ανικανότητα «στρατιωτικών» και πολιτικών…. δεν καταλαβαίνω ποια η διαφορά οποιοδήποτε προέδρου σε θέματα οργάνωσης, υποδομής κτλ – ούλοι εν το ίδιο. Οι διαφορορές είναι λεπτές και κυρίως αφορούν τη διαχείριση του Κυπριακού – στα άλλα ούλα πάντα ήμασταν, και πάντα θα είμαστε, μετριότατοι και λίγοι (κυριολεκτικά και μεταφορικά).

    Μου αρέσει!

  18. 13 Ιουλίου, 2011 09:24

    Όταν συμπεριφέρεσαι στην πολιτική ως σκατό, κάποτε θα έρθει να σε χέσει. Αυτά, για όσους νομίζουν ότι οι Ελλαδίτες είναι μπαχαλάκηδες. Συνεχίστε έτσι, και η αναρχικοί-ΕΛΑΜίτες θα βρουν πεδίο δόξης λαμπρό! ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ

    Μου αρέσει!

  19. gregoris permalink
    13 Ιουλίου, 2011 11:27

    Το ΕΛΑΜ εκφράζει »ένα μεγάλο ευχαριστώ στις χιλιάδες απλού κόσμου που χειροκρότησε την παρουσία του και συμμετείχε στο προσκλητήριο νεκρών. Επίσης όμως, διαβεβαιώνει πως θα κάνει τα πάντα προκειμένου να μην ξεχαστεί η τραγωδία από κανένα προπαγανδιστικό τρίκ της Κυβέρνησης».
    ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΚΥΠΕ.

    Στροβολιώτη, έλεος.
    3000 τζιαι οι μισοί φασίστες…

    Νικόλα Κυριάκου μεγάλε ηθικολόγε, κάτσε την μάππα χαμέ μάνα μου…

    Μου αρέσει!

  20. η απολογία ενός αστυνομικού... permalink
    13 Ιουλίου, 2011 12:35

    είμαι αστυνομικός και δεν είμαι καθόλου περίφανος γι’ αυτό. είμαι ο τελευταίος ο οποίος θα μπορούσε να υπερασπιστεί την αστυνομία ως σώμα και ως θεσμό. εγώ έχω πολύ περισσότερα από πολλούς άλλους να της καταλογίσω. χτες έτυχε να είμαι στο προεδρικό στην φύλαξη της κύριας εισόδου. είμαστε εκεί αν δεν είμαι λάθος 10 συνάδελφοι, οι 6 ήταν γυναίκες. κάποιες πολύ νέες, νεαρά κοριτσια… η πόρτα του προεδρικού ήταν κλειστή και εμείς είμασταν στο μέσα μέρος. είχαμε σαφής οδηγίες ότι όσον και αν υπήρχαν προκλήσεις να μην αντιδράσουμε. λίγο μετα τις 9
    ξεκίνησε το τσουνάμι.. ήταν βροχή η μπουκάλες γεμάτες ή μισο-γεμάτες με νερό… μετά ξεκίνησαν οι πετροβολισμοί… δεν προλάβαμε ν’ αντιδράσουμε.. έπεφταν κρατίδες και άλλα σχετικά… σε κάποια στιγμή
    είδα την κεντρική πότρα του προεδρικού να υποχωρεί και να πέφτει.. ευτυχώς είχαμε ήδη υποχωρήσει κάπως εξαιτίας των πετροβολισμών, των κροτίδων και της πίεσης του κόσμου και δεν είχαμε οποιουσδήποτε τραυματισμούς. Δεν αναφέρω το βρισίδι που ήταν κάτι σαν νεροποντή γιατί
    αυτό είναι μέρος της κουλτούρας μας όταν απευθύνεται σε αστυνομικούς και ίσως δίκαια.

    Μου αρέσει!

  21. η απολογία ενός αστυνομικού... permalink
    13 Ιουλίου, 2011 12:45

    … είχαμε λοιπόν υποχωρήσει στο δεύτερο οδόφραγμα του προεδρικού και λιγότερο από εκατό μέτρα είναι το κτίριο του προεδρικού. ειμαστε πάλι μέσα από τα σύρματα.. μερικοί συνάδελφοι είχαν μεινει εκτός και δεν πρόλαβαν να μπουν μέσα… ο πετροβολισμός, το βρισίδι και το ρίξιμο μπουκλιών από νερό έδινε και έπερνε.. ήρθε και η ΜΜΑΔ εκεί σε κάποια φάση.. ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΑΚΡΥΔΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ παρόλη την προκληση που είχαμε δεκτεί και κάνενας συνάδελφος δεν χρησιμοποήσε οποιανδήποτε βία παρόλο που είχαμε εμείς δεκτεί βία…

    Μου αρέσει!

  22. η απολογία ενός αστυνομικού... permalink
    13 Ιουλίου, 2011 12:51

    …ΣΕ κάποιο στιγμή αργότερα στην έξοδο του προεδρικού είχε καταφθάσει ο κύριος όγκος της δυναμης του ΕΛΑΜ με όλα τις σχετικές τους εξαρτύσεις. Ο πετροβολισμός ήταν ακατάσχετος. εμείς είμαστε από μέσα περικυκλομένοι και αυτοί απ’ έξω και μας έριχναν πέτρες.. είχαν σπάσει υαλοθώρακες αυτοκινήτων που ήταν έξω από την πότρα του κτιρίου του προεδρικού. σε κάποια στιγμή επέμβηκε η ΜΜΑΔ και έριξε καπνογόνα… δεν ξέρω πόσα… γιατί είχα ήδη πάει σε άλλο σημείο του προεδρικού.. Αν κάποιοι διακινδυνεψαν ψες στο προεδρικό ήταν πρώτοι η αστυνομικοί.. Δεν υπερασπίζομαι την αστυνομία και δεν έχω κανένα λόγο να το κάνω.. είναι πολλά τα κακά της και είμαι ο πρώτος που της τα καταλογίζω…

    Μου αρέσει!

  23. ΕΛΑΜίτης permalink
    13 Ιουλίου, 2011 12:54

    Γειά σας άεθνοι, απάτριδες και έκφυλοι γραικύλοι!!
    Το Ε.ΛΑ.Μ ήρθε για να μείνει!!!
    Σας προτείνουμε να ερευνήσετε για να ανακαλύψετε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ την χαμένη σας ταυτότητα και αξιοπρέπεια!!
    ΦΥΛΗ ΑΙΜΑ και ΤΙΜΗ

    Μου αρέσει!

  24. η απολογία ενός αστυνομικού... permalink
    13 Ιουλίου, 2011 13:01

    …Αλλά ψες κινδυνέψαμε πραγματικά και αποφύγαμε κάθε προκληση. Όλοι όμως και η δημοσιογράφοι και όλοι οι σχολιαστές που ακούω από τα ΜΜΕ λεν την μισή αλήθεια ή μάλλον δεν την λεν καθόλου γιατί δεν υπάρχει μισή αλήθεια. Ζούμε σε μια κατάσταση αβάστακτης λαικιστικής ελαφρότητας όσον αφορά αυτά τα πράγματα. Θέλω όμως να τελειώσω την απολογία μου και με κάποια άλλα πράγματα που παρατήρησα ψες στο προεδρικό… από μια οπτική γωνία που δεν νομίζω να παρατηρεί τα πράγματα κανένας δημοσιογράφος και κανένας σχολιαστής στο διαδύκτιο.. αυτήν του απλού αστυνομικού που θέλωντας και μη βρέθηκε ψες στο προεδρικό για να προστατεύσει ένα θεσμός της δημοκρατίας…

    Μου αρέσει!

  25. η απολογία ενός αστυνομικού... permalink
    13 Ιουλίου, 2011 13:25

    …Διερωτάμαι, αν δεν ειμαστε εμείς εκεί ψες στο προεδρικό, τι θα γινόταν? Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη για να πει κανεις τί θα γινόταν… Θα προχωρούσαν προς το προεδρικό και αυτοί που φώναζαν ‘θάνατος στον προδότη Χριστόφια’ ή ‘Κάτω η χούντα του Χριστόφια’ θα επιτύχαναν το στόχο τους σε χρόνο αστραπή. Διερωτάμαι επίσης κατά πόσο σε μια δημοκρατική πολιτεία μπορεί όποιος μαζεύψει μια δύναμη 10 ή 20 χιλιάδων ανθρώπων όπως υπολογίζει το κόσμο ο γιάννος νομιμοποιείται να πηγαίνει στο προεδρικό ψες ή το κοινοβούλιο αύριο ή στο δικάστηριο μεθ’ αύριο και να καταλύει τον θεσμό και να βανδαλίζει μ’ αυτόν το τρόπο. Είναι έτσι που λειτουργούν οι δημοκρατίες?

    Μου αρέσει!

  26. 13 Ιουλίου, 2011 13:30

    Αγαπητέ μου Νικόλα, λυπούμαι που θα αφήσω αυτό το μήνυμα.

    Το ΕΛΑΜ θα κάνει τα ίδια και όταν θα είναι στην εξουσία χίλιοι συναγερμικοί πίθηκοι.

    Ζήτημα πολιτικού ήθους έχετε ήδη κι εσείς πολύ πριν το 2013. Να δω πως θα τους μαζευετε όταν έρθει η σειρά σας.

    Για την περίπτωση δε να τους αντιμετωπίσετε στο δρόμο, δεν μπορώ να προβλέψω απολύτως τίποτε.

    Να είσαι σίγουρος πάντως πως οι αριστεροί, και επι κυβέρνησης δικής σας, θα είναι στο δρόμο να πολεμούν τους φασίστες με το οποιο κόστος. Ουδέποτε επεριμέναμε την αστυνομία να μας κάμει πλάτες γι αυτό το σκοπό. Να μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω αν θα έχουμε σε αυτή την περίπτωση μαζί μας «στο ξύλο» κανένα ευθικτο πολίτη του συναγερμού.

    Όσο για την εικόνα ακροδεξιοί φασίστες να θέλουν να κάψουν το προεδρικό, θα επερίμενα από ένα νομικό, επίσης να μην τοποθετείται ανάλογα με την προσωπική του ιδεολογία.

    Στροβολιώτη, πολύ καλή η ανάρτηση, μπράβο.

    Μου αρέσει!

  27. η απολογία ενός αστυνομικού... permalink
    13 Ιουλίου, 2011 13:36

    …Πλην της ελληνικής δημοκρατίας δεν νομίζω να λειτουργεί κάμια άλλη έτσι. Υπερασπίζομαι τον Χριστόφια? Όχι πια… τον ψήφισα. Εγώ ανήκω σ’ αυτους που απογοήτευσε… για πολλούς και για διάφορους λόγους: για το κυπριακό, για την υπόθεση παπασάββα, για την προσφατη υπόθεση και για πολλες άλλες. στις τελευταίες εκλογές δεν ψήφισα το ακελ, παρόλο που θεωρώ τον ευατό μου αριστερό. ψήφισα τον συναγερμό.. για την ακρίβεια ψήφισα τον Χρήστο τον στυλιανίδη και την ξένια.. αλλά μπορεί οποιοσδήποτε επαναλαμβάνω μαζέψει σε μια χώρα των 800.000 ανθρώπων 10 ή 20 ανθρώπους που σήμερα με το διαδύκτιο δεν είναι και τόσο δύσκολο να τους κινητοποιήσεις να ακυρώνει ή να καταργεί ένα θεσμό που το επέβαλε η θέληση ττης πλειοψηφίας του λαου?

    Μου αρέσει!

  28. ΔemΩΝ permalink
    13 Ιουλίου, 2011 14:21

    Οι «άνθρωποι με τα μαύρα» είναι παντού και πάντα η δικαιολογία κάθε μορφής εξουσίας. Η χθεσινή σας εμπειρία μπορεί ίσως να σας φέρει πιο κοντά στην αλήθεια της Πλατείας Συντάγματος και των σιχαμερών μεθόδων κάθε μορφής εξουσίας και – κυρίως – της ποταπότητας των απολογητών της…

    Μου αρέσει!

    • 13 Ιουλίου, 2011 14:49

      Η αριστερά της Κύπρου έχει πληρώσει τις σιχαμερές μεθοδους της εξουσίας και των πολιτικών της αντιπάλων και των πολιτικών της συντρόφων.

      μαθήματα από νεογνά των πλατειών δεν περιμένει!

      Και εξ ορισμού είναι δεσμευμένη να υπερασπιστεί τη δημοκρατία όποιος κι αν κάθεται στο προεδρικό!!! Οπως έχει κάνει πολλάκις!!

      Μου αρέσει!

      • Othellos permalink
        13 Ιουλίου, 2011 17:28

        Μα ποιοί εννά «υπερασπιστούν» την δημοκρατία και πως; Αυτοί που αγωνιούν για την καρέκλα και που βάζουν παρωχημένες ιδεολογίες πάνω από όλα; Ακόμα και από ανθρώπινες ζωές;

        Μου αρέσει!

  29. 13 Ιουλίου, 2011 14:22

    Δείτε τι λέει ο Προύντζος στη σελίδα 20 του σημερινού ΠΟΛΙΤΗ. Όλα βασικά….
    Και ο Δρουσιώτης θέτει θέμα παραίτησης του προέδρου…
    Ίσως βοηθήσει πάντως, δεν ξέρω…
    Μπράβο σου φίλε που επήες εχτές, εγώ ήβρα αφορμή που τα μωρά τζιαι έκατσα στον καναπέ να ακούω Τσουρούλλην και σία. Άρα κριτική επί των χτεσινών δεν έχω δικαίωμα να κάμνω.

    Μου αρέσει!

    • 13 Ιουλίου, 2011 16:48

      Μιχάλη Ταπακούδη,

      Μπορείς να ΜΑΣ παραθέσεις ένα [υποθετικό] σενάριο όπου να μας τεκμηριώνεις [θεωρητικά τουλάχιστον] ότι η «παραίτηση του προέδρου […] ίσως βοηθήσει»;

      Μου αρέσει!

    • 13 Ιουλίου, 2011 17:21

      Φίλε αν με «παράθεση σεναρίου» ζητάς να σου πω τι διαδικασίες/ μηχανισμοί/ επιπτώσεις συνεπάγονται της παραίτησης του προέδρου στη συγκεκριμένη χρονική/ πολιτική/ οικονομική/ ενεργειακή συγκυρία ομολογώ ότι δεν τις γνωρίζω/ αντιλαμβάνομαι ούτε έχω τη διάθεση να το κάνω. Εξ’ ου και το «ίσως» και το «δεν ξέρω», είναι ο διαχωρισμός της θέσης μου από τα άρθρα των Προύντζου και Δρουσιώτη (αν και ο Προύντζος «σκοράρει» με το θέμα του Μπερλουσκόνι κατά τη γνώμη μου). Θα προσπαθήσω να εξηγήσω τη διατύπωση μου με ένα παράδειγμα.
      Προχτές μιλούσα με φίλους (Freethinkers) γιατί υπάρχει οργασμός στις γυναίκες και ανέφερα ότι είχα διαβάσει στο «Γυμνό Πίθηκο» του Desmond Morris ότι πιθανώς να σχετίζεται η εξέλιξη του με την ανάγκη αύξησης της βιωσιμότητας του ανθρώπου (σύνδεση ζευγαριού, μονογαμικότητα, δυνατότερη οικογενειακή κατάσταση για τα παιδιά κ.λ.π.). Κάποιος βιολόγος μου απάντησε ότι «διαισθητικά» (intuitively) αυτό είναι λογικότατο, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχουν κατασταλάξει οι ειδικοί για τον λόγο ύπαρξης του εν λόγω οργασμού με αποδεκτή επιστημονική μέθοδο. Μην το πάρεις ειρωνικά, έτσι λειτουργώ εγώ, με παραδείγματα.
      Κάπως έτσι το βλέπω και με το θέμα παραίτησης ή όχι του Δ. Χριστόφια. «Διαισθητικά» διαφαίνονται κάποια οφέλη π.χ. μείωση της απαξίωσης του πολιτικού βίου, δυνατότητα διαμόρφωσης κυβέρνησης ευρύτερης αποδοχής (και δεν εννοώ τον Νίκαρο), κατηγορηματική απάντηση σε όσους τον θεωρούν «αγύριστο κεφάλι», «δογματικό» και «‘ερμαιο ιδεοληψιών» κ.λ.π. Ήδη άρχισαν και τα όργανα για το κυπριακό, μια πληγή πολύ μεγαλύτερη από την προχτεσινή, και δεν νομίζω να διαφωνείς για το πόσο μπορεί να αλλάξει τα πράγματα μια (οποιαδήποτε) κίνηση ένωσης των μετριοπαθών/ προοδευτικών αριστεράς και δεξιάς (που είναι κέντρο ουσιαστικά μετά το 2004). Ο Χριστόφιας έχει αποτύχει σε αυτό μέχρι σήμερα, ακόμη χειρότερα μετά την καταστροφή και τις πολιτικές ευθύνες που του αποδίδονται.
      Αναγνωρίζω ότι ήδη οι παραιτήσεις των δύο είναι κάτι παραπάνω από ότι έκαναν οι προηγούμενοι, αναγνωρίζω ότι οι υπόλοιποι δείχνουν μικροπρεπείς και καπηλευτές, αλλά αν θέλεις όντως να τους κατακρίνεις κάνεις υπερβάσεις, δεν επιστρέφεις στο πραξικόπημα ούτε αρχίζεις το blame game προς τα κάτω…

      Μου αρέσει!

      • 13 Ιουλίου, 2011 22:51

        Φίλε Μιχάλη Ταπακούδη,

        Εκείνο που πραγματικά με ενοχλεί είναι αυτά τα αόριστα «ίσως» και δη όταν αυτός που τα εκφράζει «ομολογεί ότι δεν […] γνωρίζει πως θα επιτευχθεί αυτό που υπαινίσσεται! Αν είναι για αοριστολογίες περί «“διαισθητικά” οφέλη» και για «κυβέρνηση ευρύτερης αποδοχής» ξέρω να λεω κι εγώ πολλές! Με τυχόν παραίτηση Χριστόφια αναλαμβάνει ο Γιαννάκης Ομήρου ως Προεδρεύων της Δημοκρατίας και μέσα σε 40 μέρες [αν δεν κάμνω λάθος] πρέπει αν γίνουν Προεδρικές εκλογές! Αντιλαμβάνεσαι τι σημαίνουν όλ’ αυτά;
        Πέραν τούτου δεν νομίζεις ότι η «απαξίωση του πολιτικού βίου» γίνεται ήδη με την πολιτικάντικη και λαϊκίστικη στάση και συμπεριφορά των συναγερμικών στελεχών;

        Μου αρέσει!

      • 14 Ιουλίου, 2011 00:00

        Χο, χο Άνευ, εσύ σχολίασες εμένα. Εγώ από την αρχή ξεκαθάρισα την «άγνοια» μου. Το Χριστόφια, παρά τις ανεπάρκειες του, τον πάω, φαίνεται καλός άνθρωπος κατά βάση, μπορεί και να καταφέρει να το λύσει αν φέρει δημοψήφισμα. Και αν τα βρει με το Νίκαρο και το περάσουν εγώ θα τον ψηφίσω. Αλλά τα άρθρα των δύο, και η στήλη Κατά Βαρβάρων με βρήκαν σύμφωνο. Μπορεί η παραίτηση να είναι too much (αλήθεια, ίσως να μου ανάλύσεις εσύ τι σημαίνει διαδικαστικά, τα βαριέμαι αυτά όπως σου είπα) αλλά τι τον θέλει τον Στέφανο να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα, ήδη είπε συγγνώμη και μπράβο του για πολύ πιο ασήμαντο λόγο (Ιακώβου και επίδομα).
        Επίσης σου είπα ήδη στην απάντηση μου ότι » ότι οι υπόλοιποι δείχνουν μικροπρεπείς και καπηλευτές», σε αυτούς προφανώς είναι και κάποιοι (όχι όλοι) του συναγερμού. Ο συναγερμός ας λέει ότι θέλει κατ’ εμένα, φτάνει του χρόνου να υποστηρίξει τη λύση. Αυτό θα έπρεπε να εύχεται και να προσπαθεί και ο πρόεδρος. Το κάνει μέχρι σήμερα όμως;

        @ Στροβολιώτη: το trolling είναι δείγμα υγιούς κίνησης στο blog ή όχι;

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        14 Ιουλίου, 2011 07:12

        Μιχάλη, όχι.

        Κάποτε όμως το trolling γίνεται χαρακτηριστικό του blogging. Ετσι μόνο μπορούν να λειτουργούν κάποιοι.

        Αξίζει άραγε τον κόπο να ασχοληθώ με τον «Εθνικιστή»;

        Μου αρέσει!

  30. Xatzipetris permalink
    13 Ιουλίου, 2011 16:12

    «Και εξ ορισμού είναι δεσμευμένη να υπερασπιστεί τη δημοκρατία όποιος κι αν κάθεται στο προεδρικό!!! Οπως έχει κάνει πολλάκις!!»Πάλι προσπαθείτε να αρπακτείτε από τα μαλλιά του φασισμού και του ΕΛΑΜ για να κρυφτείτε;Μα ακόμα να καταλάβετε ότι αυτά δεν ξεγελούν πλέον;Όσο για τα νεογνά της πλατείας;Είναι η γνωστή η τάση των αριστερών του πληκτρολογίου και του καναπέ, να θεωρούν τους εαυτούς τους πνευματικά και νοητικά ανώτερους, από μας τα αφελή νεογνά των πλατειών.Η βλακεία και υπέρμετρη αλαζονεία τους όμως, δεν τους επιτρέπει να δουν, ότι το μόνο πράγμα που ενδιαφέρει τη μάνα που έχασε τα δίδυμα της παιδιά,είναι ποιος και γιατί της τα πήρε…

    Μου αρέσει!

  31. 13 Ιουλίου, 2011 16:24

    τι βολικό που είναι, τώρα που ήρθε το ΕΛΑΜ!

    Λες και η οργή του κόσμου, μπορεί να σβηστεί απο το προπέτασμα καπνου (τα δακρυγόνα σας)

    σημερα άκουσα στο περίπτερο και σ εναν καφενέ την ίδια ατάκα:
    «φταίνε οι Αμερικανοί για το κακό» … «μας εκδικηθηκαν όπως παλιά»…

    ανάλογα το επίπεδο και η προσέγγιση…

    αναλογα το κοινό και η ατάκα…

    τα καπνογόνα σας δεν συσκωτίζουν το θρήνο της κηδείας, τα νεκρά φώτα των δρόμων, την αποσυντονισμενη Λευκωσία, τα λιωμενα τρόφημα στα ψυγεία των υπεραγορών, τις παρατεταμενες ώρες που βυθιζόμαστε στο σκοτάδι και την ασυναρτυσία του λόγου των πολιτικών, το νερό που λιγοστεύει, την απουσια οποιουδήποτε ελέγχου και λογικής…

    όσο καρβουνο, όση μαυρίλα, όσο μαυρο καπνο κι αν ρίξετε δεν συσκωτίζονται οι πραγματικότηες

    σας ξεπέρασαν

    Μου αρέσει!

  32. 13 Ιουλίου, 2011 16:57

    Παραθέτω πιο κάτω σχόλιο μου που άφησα στο Blog του Νέου Ελληνοκύπριου ως απάντηση σε σχόλιο του Μέγα Ηθικολόγου και Νεκροτόμου Νικόλα Κυριάκου!
    Το σχόλιο μου αυτό [link: http://newgreekcypriot.blogspot.com/2011/07/blog-post_12.html?showComment=1310563901198#c5788868320680504731%5D αποτελεί κι απάντηση στο σχόλιο που άφησε εδώ πιο πάνω [με ύφος χιλίων καρδιναλίων και καρδιολόγων] και απευθυνόταν στην αφεντομουτσουνάρα μου [ημερ. Ιουλίου 13, 2011 02:30]:

    Κατ’ αρχάς απολογούμαι για το ύφος του σχολίου μου που θα ακολουθήσει. Επειδή όμως ο μακαρίτης ο παππούς μου [ελαφρύ να ‘ναι το χώμα που τον σκεπάζει] ελάλεν μου «κατά που σου κάμνουν, κάμνε τζιαι κατζιήαν μεν κρατείς» [τζι’ εγιώ ακολουθώ τες συμβουλές του!] και επίσης επειδή [κι ως γνωστόν κι από την Φυσική] «κάθε δράση προκαλεί και την ανάλογη αντίδραση», θα TA πω κι εγώ [και με το ανάλογο ύφος] στον Μέγα Φωστήρα, με το κουλτουρέ και σοφιστικέ υφάκι, που μας κάμνει και μαθήματα «αριστεροσύνης» και «ηθικής» [έβγαλε και διάγνωση – ως νεκροτόμος – ότι «Ηθικα, ειμαστε ήδη νεκροι» – κόπιασε να ΜΑΣ θάψεις τότε!] Νικόλα Κυριάκου

    Ο Πάνσοφος Δάσκαλος και Μέγας Ηθικολόγος και με εξειδικευμένες γνώσεις [λαλείτε να ‘χει και PhD;] στα ζητήματα των «ηλιθίων» [γιατί άραγε σπαταλά τον πολύτιμο του χρόνο ασχολούμενος με τους «τουλάχιστον 2 […] ηλίθιους … [ που] … υπάρχουν …. εδω μεσα»;], της «κατάντιας μας … [που] … δεν εχει ορια», της «ασχετοσύνης» και της «μαλακιας», αφού, λοιπόν, χρησιμοποιεί καμπόσους χαρακτηρισμούς [ως προφανώς του υπαγορεύει η ευρωπαϊκή του κουλτούρα και η μετάλλαξη του σ’ απολογητή του ΝΑΤΟ –τα «στραγαλάκια» δεν «ακούονται» αλλά τρώγονται] και χωρίς να καταπιάνεται με την ουσία του πρώτου σχολίου μου, [του οποίου προφανώς δεν αντιλήφτηκε – αν και εξυπνότατος – το αυτοκριτικό του περιεχόμενο], αναμασά τα γνωστά αντι-ΑΚΕΛικά στερεότυπα κάμνοντας μάλιστα και σάλτο προς στα πίσω στα Δημοψηφίσματα του 2004! Ούτε αυτός το ‘χει ξεπεράσει φαίνεται!
    Δεν βρήκε όμως λέξη να πει για την εξίσου τραγική προσπάθεια που γίνεται από κάποιους να καπηλευτούν τους νεκρούς [που σαν γύπες και ύαινες προσπαθούν να κατασπαράξουν τους πολιτικούς τους αντιπάλους] για να ανέβουν στην εξουσία… Αντίθετα μάλιστα μας ειρωνεύεται γιατί κριτικάρουμε «τον Σαμψών και τον Πιτσιλλίδη» για την αισχρότητα του λόγου τους. Και παρεμπιπτόντως «εσού που ξέρεις τα πολλά τζι’ νους σου κατεβάζει» εν εμείς που «επιλέγουμε ως συνομιλητες» ποιους εν να στείλει ο “Συναγερμός” για συζήτηση στα κανάλια; Ή μήπως υποβάλλεις ότι δεν πρέπει να συζητάμε μαζί τους και να τους αφήνουμε να λένε ότι θέλουν χωρίς αντίλογο;
    Τέλος ΡΕ γκεμπελίσκο [αφού το παίζεις πως ξέρεις και καλά και σωστά ελληνικά] θα σε παρακαλούσα να μου αποδείξεις που και πως ΕΓΩ «την “πέφτει” κιολας στον Στροβολιώτη επειδη συμμετείχε στη διαμαρτυρία σήμερα και ότι πηγαινε γυρεύοντας». Δεν είναι ο ίδιος ρε Αχάπαρε που ΜΑΣ είπε επί λέξει [στην ανάρτηση του στο Blog του] και τα εξής: « Ένας παλιός φίλος, λέει μην παεις πιο πάνω, είναι άσχημα τα πράγματα. Ε, η πελλάρα, δεν φεύγει ποτέ μόνιμα.
    Κινήθηκα προς την είσοδο κοντά στον κυκλικό κόμβο. Είχα δει κάτι φωτιές, κάτι σφυρίγματα, ακουγόταν φασαρία
    .
    Κι εγώ ΡΕ εμπαθή και προκατειλημμένε κουλτουριάρη «μάγκα» του πληκτρολογίου στην κίνηση του Strovoliotis να «παει πιο πάνω» αναφερόμουν, κι όχι στο ότι συμμετείχε στη διαμαρτυρία! Ξανακοίταξε τα ελληνικά σου!
    Τέλος διερωτούμαι [γιατί κάποιοι που κάμνουν και τούς σούπερ μορφωμένους και από καθέδρας μας ονομάζουν και «άσχετους»], δεν είναι οι αρχαίοι έλληνες που σταματούσαν προσωρινά τους πολέμους για να θάψουν [και να τιμήσουν] τους νεκρούς τους;

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      13 Ιουλίου, 2011 17:21

      Μάλιστα! Άρα εσένα το πραγματικό σου πρόβλημα εν ο Πιτσιλλίδης, ο Σαμψών και ο Νικόλας Κυριάκου και όχι τα όσα εγκληματικά έγιναν σε βάρος 12 αθώων ανθρώπων, των οικογενειών τους και ολόκληρης της Κύπρου.

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        13 Ιουλίου, 2011 17:30

        Εμενα το προβλημα μου εν οι υποκριτες.
        Τουτο θα πρεπε ναν τζιε το δικο σου

        (παρεπιποντως θκιαβαζεις αλλα παντα φκαλλεις λαθος συμπερασμα.Πως γινεται τουτο?)

        Μου αρέσει!

      • 13 Ιουλίου, 2011 17:35

        Othellos,

        Σ’ εμένα απευθύνεσαι;

        Μου αρέσει!

  33. Σώτος permalink
    13 Ιουλίου, 2011 17:09

    Ακουσα απο το ραδιόφωνο ότι καλέσαμε να θα έρθουν και Αγγλοι πιροτεχνουργοί για τα γεγονότα εκτός απο Ελλαδήτες και Γάλλους. Εάν είναι αλήθεια αυτό το θεωρώ προδοσία τη Αγγλοι τη Τούρκοι . Όταν ο υπουργός Αμυνας έλεγε το 2009 δεν διατρέχουμε κανένα κίνδυνο ως έμπιρος στρατιωτικός γιατί μας είπε ψέματα , και αφού ήταν ακίνδυνα τα αφίκαμε εκτεθιμένα και με την αμέλεια μας προκαλέσαμε δολιοφθορά στην Ναυτική Βάση και εφαρμόσαμε πιστά της εντολές των Αμερικάνων και ούτε καν ελέξαμε τη είχε μέσα , Προκαλώ όποιο δίποτε από την Εθνική Φρουρά ,την Αστυνομία, αυτοί που έκανα τη κατάσχεση τα Αρμόδια Υπουργεία εάν άνειξα Ενα πρός Ενα τα εμπορευματοκιβότια παρουσία εμπιρογνομώνων και είδα τη είχαν μέσα. Εαν ΝαίΤότε ο Γενικός Εισαγγελέας ΑΜΕΣΑ πρέπει να διατάξει την σύληψει τούς διότι γνώριζα ότι ήταν μία Ωρολογιακή Βόμβα με ημερομηνία λείξης και ανά πάσαν στιγμή εμπορούσε να εκραγή και την τοποθέτησαν στήν Ναυτική Βάση και την ΑΗΚ σε υπέρθιο και ακάλυπτο χώρο. Με ένα αδέσποτο πιροβολισμό από κινηγετικό όπλο και με την αλείωση των μετάλων την θερμοκρασία μπορούσε πάλι να εκραγούν . Και ρωτώ ποιός είχε πάρει αυτή την απόφαση. Είναι η μεγαλήτερη προδοσία μετά το 1974 γιά όσους γνώριζαν.

    Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      13 Ιουλίου, 2011 17:32

      Εγω παλε νομιζω να ταξουμε τους εγγλεζου οτι αν εβρουσιν ποιος ηφταιει , να τους χαρισουμε τες βασεις και το οικοπεδο 12.
      Δωρο και οι S-300!!!

      Μου αρέσει!

  34. 13 Ιουλίου, 2011 17:32

    Strovoliotis,

    Συμπληρώνω στα όσα έγραψα πιο πάνω [που βασικά είχαν ως αποδέχτη τον “συνήγορο” σου Νικόλα Κυριάκου] και τα εξής:
    Θωρώ ότι είναι επίσης «θεμιτό» να κρίνω τον τίτλο του κειμένου ΣΟΥ ως «παραπλανητικό» καθώς [κατα την ταπεινή μου άποψη] «τούτος» δεν αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο του κειμένου σου πλην του μικρού μέρους που αναφέρεται στην περιπέτεια σου με τα δακρυγόνα!!! Υπάρχουν πολλά άλλα σημαντικά και ενδιαφέροντα σημεία στο κείμενο σου [όπως οι αθλιότητες των ΕΛΑΜιτών] κι ΕΣΥ μεταφέρεις άλλα μηνύματα μέσα από τον τίτλο που έβαλες. Ίσως να κυριάρχησε ο συναισθηματισμός ένεκα της προσωπικής σου ταλαιπωρίας … Πέραν τούτου δεν σε είδα να σχολιάζεις ΤΙΠΟΤΑ απ’ όσα έγραψε ο σχολιογράφος αστυνομικός που ήταν στο Προεδρικό ψες … Με το τίτλο σου όμως επικεντρώνεις την προσοχή των επισκεπτών στα δακρυγόνα!!!
    Αναφορικά με τον αριθμό του κόσμου που έλαβε μέρος την εκδήλωση διαμαρτυρίας και στην πορεία. Εγώ δεν αμφισβητώ τούς δύο αριθμούς – των 10 ή και των 20 ακόμα χιλιάδων. Δεν ήμουν εκεί για να έχω προσωπική άποψη, παρ’ όλο που μου φαίνονται ως πολλές οι 20 χιλιάδες. Εκείνο που εγώ έκρινα είναι ότι δεν μπορούσε να υπάρχει τέτοια διακύμανση στον αριθμό, δηλ. να ήταν και 10 χιλιάδες αλλά και οι διπλάσιοι [20 χιλιάδες] … Τελείως μπακαλίστικη προσέγγιση!

    Τέλος όταν οι όποιες εκδηλώσεις [συγκεντρώσεις, διαδηλώσεις και πορείες] δεν περιφρουρούνται τότε είναι εύκολο να μετατρέπονται σε «μπάχαλο» [που λενε και οι αδελφοί ελλαδίτες] και να χάνουν από τα μηνύματα που θέλουν να στείλουν …

    Μου αρέσει!

  35. Othellos permalink
    13 Ιουλίου, 2011 17:49

    @ Andreas

    Αυτή την ιστορία που ξεκίνησε στις αρχές του 2009 και που έκλεισε προχτές με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, την χειρίστηκε εξ ολοκλήρου η παρούσα κυβέρνηση η οποία και τα έκανε θάλασσα. Το τι «οσμίζεσαι» και το τι με θεωρείς δεν με ενδιαφέρει καθόλου.

    @ Anef,

    Ναι. Η απορία μου ήταν αν μετά από όλα όσα έγιναν, το πραγματικό πρόβλημα κατά την γνώμη σου εν ο Νικόλας Κυριάκου και ο Πιτσιλλίδης;

    Μου αρέσει!

    • 13 Ιουλίου, 2011 23:20

      Othellε,

      1. Πρώτον, καλό θα ήταν [πριν να προχωρήσεις σε επιλεκτικούς σχολιασμούς των όσων γράφω] να μελετούσες πιο ολοκληρωμένα τις απόψεις μου επί του θέματος… Για ρίξε λοιπόν και μερικές ματιές στο Blog μου πατώντας στο link: http://aneforiwn.blogspot.com/2011/07/642011.html όπως και στου Νέου Ελληνοκύπριου [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2011/07/642011.html%5D…

      2. Δεν ξέρω αν ΕΣΥ δεν βλέπεις προβλήματα στο πως εκφράζονται «ο Πιτσιλλίδης, ο Σαμψών και ο Νικόλας Κυριάκου», αλλά εγώ βλέπω υποκρισία, λαϊκισμό, στρουθοκαμηλισμό και πολιτικαντισμό. Αν ΕΣΕΝΑ δεν σε ενοχλεί γιατί πρέπει με κάθε μέσο να καταληφθεί η εξουσία το 2013 από τον Νίκαρο, δικό ΑΣΟΥ πρόβλημα! Κι ας ψάξει κι αλλού ο Νικόλας Κυριακού για τις ηθικολογίες του, γιατί “δεν μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου”!

      Μου αρέσει!

      • 13 Ιουλίου, 2011 23:22

        Το link στου Νέου Ελληνοκύπριου είναι http://newgreekcypriot.blogspot.com/2011/07/blog-post_12.html

        Μου αρέσει!

      • Othellos permalink
        14 Ιουλίου, 2011 05:35

        @ Anef,

        Είδα και το άρθρο σου μαζί τα διάφορα σχόλια που ακολούθησαν. Όπως έγραψα και σε ένα προηγούμενο μου σχόλιο, από την περασμένη Δευτέρα κάποιους τους απασχολεί μόνο το πως θα δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα περιορίζοντας έτσι την κριτική κατά της κυβέρνησης και του προέδρου. Εσύ με τα όσα γράφεις απλά επιβεβαιώνεις την άποψη αυτή ενώ την ίδια ώρα αρνείσαι να αντιληφθείς το μέγεθος, την σοβαρότητα αλλά και τα πραγματικά αίτια αυτής της καταστροφής.

        Μου αρέσει!

      • 14 Ιουλίου, 2011 15:26

        Othellε,

        Ίσως πράγματι «… από την περασμένη Δευτέρα κάποιους τους απασχολεί μόνο το πως θα δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα περιορίζοντας έτσι την κριτική κατά της κυβέρνησης και του προέδρου», αλλά και κάποιους άλλους πως σαν ύαινες και γύπες [καπηλευόμενοι τους νεκρούς] προσπαθούν [σε μια «πτωματοφαΐα»] να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη! Αν η κριτική μου σ’ αυτήν την απαράδεχτη κι ανήθικη καπηλεία με κατατάσσει στους πρώτους δεν έχω κανένα πρόβλημα!
        Πέραν τούτου θα ‘θελα να επαναλάβω και δη σ’ αυτούς που δηλώνουν έλληνες [γιατί πολλά ακούσαμε αυτές τις μέρες όπως ας πούμε σήμερα για «σπαρτιάτισσες μάνες»] ότι οι αρχαίοι έλληνες σταματούσαν τους πολέμους για να θάψουν και να τιμήσουν τους νεκρούς τους!

        Μου αρέσει!

  36. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 17:53

    @Othellos.

    Γι αυτο λεω οτι εν επιλεκτικη η συγκινηση σου.Θνξ για την επιβεβαιωση

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      13 Ιουλίου, 2011 18:01

      ΟΚ. Για τον ηλίθιο χειρισμό της όλης υπόθεσης από το 2009 μέχρι σήμερα ΔΕΝ φταίει η παρούσα κυβέρνηση αλλά η επόμενη.

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        13 Ιουλίου, 2011 18:06

        Ειπα σου τζιαι για τουτο.
        Θκιαβαζεις κατι και αλλα καταλαβεις.
        Θνξ για την επαναβεβαιωση

        Μου αρέσει!

  37. λινοπαμπακος permalink
    13 Ιουλίου, 2011 18:01

    Νομιζω τελειωνουν οι σημερινες κηδειες..

    να σχολιασω 3 σημεια..

    1.κ.ν. κυριακου..θα εστειευκεσαι..μιλας σε μια συζητηση ενος συμπαθεστατου μπλοκερ που εβρεθηκεν σε μια μαζωξη με νεοφασιστες..νοιωθει αμηχανα ο ανθρωπος [χωρις να τον δικαιολογα] τζαι εσυ θεωρεις οτι οι αριστεροι εχουν ηθικο προβλημα κλπ..εσιεις χαζιν..αμα λλιες μερες πριν το πραξικοπημα, γινεται επιθεση στο πρεδρικο που φασιστες, τζαι εσυ δικαιολογας τους, εσειις τζαι αποψη για «ηθικη»;..
    δηλαδη η χρυση αυγη που επιτεθετουν στους μεταναστες υστερα που τον θανατο του τυπου με την καμερα, μπορει τζαι να δικαιλογηθει;

    εν ηξερω αν εν πραγματικος ο αστυνομικος πιο πανω, αλλα ετην εικονα..λλιες μερες πριν την 15η…

    επειδη ειδα τζαι το σχολιο στον νεο ελληνοκυπριο – τζαι νομιζω οτι σκοπιμα [αφου θελεις να μιλησουμε για ηθικη] παραποιας τα δεδομενα..
    μπορεις να μας εξηγησεις πως θα εξηφορτονουμαστεν το φορτιο που υποχρεωθηκαμεν να αναλαβουμεν λογω των πιεσεων της αμερικανικης πρεσβειας [τζαι τοπικων φυλλαδων -ας το αφησουμε ετσι];
    αν δεν εδεχουνταν οσοι το εδιεκδικουσαν, τζαι αν δεν εδεχετουν το συμβουλιο ασφαλειας [γιατι τζιαμαι εννε μονο οι αμερικανοι] πως θα το εξηφορτωνουμαστεν;
    καποιοι μας εφορτωσαν εναν αδιεξοδο..
    καποιοι επροσπαθησαν να εκμεταλευτουν την τραγωδια που αναποφευκτα θα εσυνεβαινε [αν δεν εβρισκετουν μεση λυση – τζαι ως τωρα εν εβρεθηκεν]..
    τζαι καποιοι εβρεθηκαν με τους νεοφασιστες στο προεδρικο..

    η ηθικη καθενου κρινεται που τες πραξεις του..
    τζαι το θεμα που τιθεται νομιζω, ενεν η υπεραπιση η οϊ των χειρισμων της κυβερνησης [τζιαμαι αναλαβαν οι αρμοδιοι την ευθυνη], αλλα της προσπαθειας να δημιουργηθει υστερια για μετατοπιστει η ευθυνη..
    πρωτα που την πρεσβεια..υστερα που οσους υποστηριζαν να ερτει στην κυπρο το φορτιο..
    τζαι..αφου επιτελους εχουμε ευθιξια τζαι παρατουνται οι καθ’υλην αρμοδιοι [θελεις να σου αθθυμισω ποσοι πριν δεν επαραιτουνταν; τζαι μαλιστα που το κομμα οσων φωναζουν τωρα;], ενεν λογικο να ζητησουμε λογο τζαι που την επιτροπη στρατιωτικων της βουλης..της προηγουμενης εννοω..που εσιει τζαι τωρασινους βεβαια;
    ιντα πραμαν α;
    σιωπη για τζηνους..
    οποτε εισηγουμαι οτι την ηθικη εν να την δεις καλλιτερα αμα δεις την εικονα στο ευρυτερο της πλαισιο – του ποιοι κατασκευαζουν τι..

    2. ωστε ο δρουσιωτης εν εναντιον του χριστοφια α;
    surprise..:)
    δαμαι εκαμεν γαργραρα τοσα τζαι τοσα για να στηριξει την προεκλογικη του συναγερμου [που την χαρα του για την επιθεση στον χριστοφια οταν εχρησιμοποιησεν την δικη του φραση για την 15 ιουλη, μεχρι την κριτικη υποστηριξη στο δικηγορο του ασβεστη- τωρα εν να ετοιμαζεται να υποστηριξει τζαι τον γιον του γιωρκατζη φανταζομαι]…οποτε..
    προεκλογικο επιτελειο…

    3. φιλε μου στροβολιωτη..αφηκα τελευταιο στο σχολιο..να φκει τζαι λλιον ο θυμος γιατι εσενα εν σου αξιζει..επαλευκες το τζιαμαι οπως φαινεται που τες λεξεις σου..
    αλλα στα δικα μου μαθκια ηταν αθλιοτητα ρε φιλε..
    εν καθεσαι να θωρεις του φασιστες τζαι να σκεφτεσαι «μα εν τζαι..»
    ηταν αντροπη..εν θα εστεκουμουν ποττε μου διπλα στους φασιστες την ωρα που εκαμναν επιθεση στο πρεδρικο..οποιος τζαι να ηταν μεσα..
    [τζαι εστω τζαι εν δεν ηταν στο προεδρικο τον αναστασιαδη το 2004 εστηριξα τον σαν ατομο που επηρεν ηθικη σταση -εναντια στους φασιστες..]

    γιατι σαν κτιριο, το πρεδρικο εν το δικο μας πολυτεχνειο..
    το οτι εκαταληξετε ουρα τους φασιστες, μαλλον δειχνει ποσο σας εσιει κολλησει η αναγκη της προεκλογικης – τζαι συγνωμη που το λαλω..
    εμμονη….
    επαραιτηθηκαν οι αρμοδιοι, εν να γινει ερευνα, τζαι κλωτσατε οσον μπορειτε την μαππα για την ευθυνη του φορτιου- αλλα εφορτωσαμας το..τζαι ξερετε το..

    ερωτησες με για το ιντα που εννουν με τον πολιτικαντισμο – τουτα..
    να γυρευκετε πολιτικην υπεραξια που τους νεκρους, ακομα τζαι με τους φασιστες..
    ελπιζω φιλε μου οτι υστερα που το εχτεσινο, εν θα ξαναπεις οτι το ακελ εν στην κυβερνηση με το το δηκο..
    εχτες εισαστεν με τους φασιστες..
    τουλαχιστον οι δηκοικοι ενεν φασιστες..
    ωστε ηταν τζαι το νουμενο ο ορφανιδης..τυχαια..αφου τα εκαμεν μανταρα θα γυρεψει να τα φορτωσει οπου μπορει..αλλα τζαι με τους φαισιστες;
    ας ελπιζουμε οτι εν ειδες καλα..
    εν να κριμαν να το εσιει τζαι τουτο…

    οσο για την φαντασιωση του «πληθους»..κατσε την μαππα κατω..καθε καλοτζιαρι μαζευκει το φασισταριο τους δικους του- συνηθως πασιν το οδοφραγμα αν αθθυμασαι..
    τωρα επηαν πρεοδρικο τζαι επηετε τζαι εσεις..λλιον η κερκιδα [που καμνει προπονηση στο βρισιδι], λλιον οι συνηθισμενοι του καλοτζιαρκου…
    ετσι κοσμο βρισκεις τζαι στην μαππα..

    Μου αρέσει!

  38. strovoliotis permalink*
    13 Ιουλίου, 2011 18:07

    Θα επανέλθω αργότερα για σχολιασμό – αν έχουμε ρεύμα 😦

    Υπάρχουν διάφορα που θα ήθελα να κουβεντιάσω, όπως τη μαρτυρία αυτού που υπογράφει ως αστυνομικός.

    Γρηγόρη, «έλεος» για ποιο πράγμα;

    Πάντως η ζωντανή συζήτηση και η επικαιρότητα του θέματος ανέβασαν σήμερα την παρούσα ανάρτηση στην τρίτη δημοφιλέστερη στην ελληνική γλώσσα, στα μπλοκς της WordPress.

    Top Posts

    Μου αρέσει!

  39. gregoris permalink
    13 Ιουλίου, 2011 19:02

    ρεύμα να πιάσουμε που την βόρεια Κύπρο.
    τζιαι εκκίνηση διαδιακασίας αφοπλισμού τωρά!!
    σαν πρώτο βήμα για την πλήρη αποστρατικοποίηση της χώρας τζιαι την λύση του Κυπριακού!

    έλεος για 2 λόγους
    1. για την ασάφεια τζιαι την υπερβολή στα νούμερα των διαδηλωτών
    τζιαι
    2. για την συνύπαρξη ΣΑΣ (που λαλεί τζιαι ο άνεφ ορίων) με τους φασιστίζοντες (ΔΡΑΣΙτες συντηρητικούς χριστιανούς κλπ) στην πλατεία ελευθερίας τζιαι τους φασίστες στο προεδρικό

    Μου αρέσει!

  40. Φταίν οι Φασίστες! permalink
    13 Ιουλίου, 2011 19:29

    Μάλιστα!Ακουσα με το τζιαι τούτο!Σαμπώς τζιαι τζίνος ο κόσμος ούλλος που εσυνάκτηκε τζιαμέ εψές, επήε για να συνηπάρξει με τους Φασίστες!Εύγε αγόρι μου εύγε!

    Μου αρέσει!

  41. Εθνικιστής permalink
    13 Ιουλίου, 2011 21:33

    Πανίβλακες αριστεροί απο δώ και εμπρός παντού θα βλέπεται «φασίστες»!
    Παντού θα ακούτε τον Εθνικό Υμνο και θα βλέπεται Ελληνικές σημαίες.
    Ο Ελληνισμός της Κύπρου ξυπνά και θα σας πνίξει…
    Ζήτω το ΕΘΝΟΣ!!

    Μου αρέσει!

    • 13 Ιουλίου, 2011 22:32

      ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ κι ελληναρά «Εθνικιστή»,

      Το «βλέπετε» γράφεται με έψιλον [ε] κι όχι με άλφα ιώτα [αι)!!!

      Μου αρέσει!

      • Εθνικιστής permalink
        13 Ιουλίου, 2011 22:52

        Οταν δέν έχουμε επιχειρήματα ξεκινούν τα μαθήματα ορθογραφίας…
        Το (αι) δεν αλλάζει το νόημα της πρότασης μου για αυτό ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΩΚΤΟ ΣΟΥ…

        Μου αρέσει!

      • 13 Ιουλίου, 2011 23:06

        ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ κι ελληναρά «Εθνικιστή»,

        Μα τι επιχειρήματα να ΣΟΥ αντιπροβάλουμε στον εθνικιστικό παροξυσμό και τη συνθηματολογία σου, ρε αγράμματε, που θα ΜΑΣ κάμεις και μαθήματα πατριωτισμού;

        Μου αρέσει!

      • Εθνικιστής permalink
        13 Ιουλίου, 2011 23:29

        «Εθνικιστικούς παροξυσμούς» και βλέπετΕ παντού απο τώρα και στο εξής ΘΛΙΒΕΡΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ και ΣΙΧΑΜΕΡΟΙ ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟΙ!!
        Νεοταξίτες ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ και θα σας τσακίσουμε.

        Μου αρέσει!

  42. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 21:37

    Ζητω και η Ελευθεροτυπια και το Βημα

    Μου αρέσει!

  43. Εθνικιστής permalink
    13 Ιουλίου, 2011 21:53

    Ζήτω και η προδευτική, διεθνίστρια μάνα του Ανδρέα

    Μου αρέσει!

  44. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 21:55

    Αμπα και χαραυγη που θελεις να πεις?
    Btw εν εσύ που εχειροκροτας σημερα ουλλους τους ΑΝΝΑΝ- αδες?
    χιχιχι

    Μου αρέσει!

  45. Χαμάλης permalink
    13 Ιουλίου, 2011 22:26

    Προς τζιείνους που κάμνουν χαρούες που την πρώτη στιγμή της τραγωδίας. Δεν εννοώ εσάς παρόντες σχολιογράφους. Δεν έσιετε ιδέαν ίνταμ που εγίνηκεν. Ή μάλλον ίνταμ που εκάμασιν!

    Φονιάδες πτωματολάγνοι αιμοπότες:
    Μεγάλη η τύχη που σας ήβρεν α; Γελούν τζιαί τα μουστάτζια σας. 13 οι νεκροί! Ηθέλετε ναν παραπάνω αλλά εξίκκοσσου. Κανούν σας να στρώνεστε στο δείπνον του θριάμβου για πολλήν τζιαιρόν. Να τρώτε σάρκες να πίνετε γαίμαν τζιαί να σουξουλάτε τον πόνον τζιαί δικούς τζιαί ξένους. Τζιαί οικονομικόν πάττισμαν! Μασιέριν στη καρκιάν της Κύπρου. Ίντα καλά! Να ποφυσάτε δισπυρκασμένοι τάχα. Μα πού εν μας πάρει τούτη η διακυβέρνηση της αριστεράς σιόρ; Να παραιτήσουν τωρά, να πάσιν έσσω τους. Οι ανίκανοι! Οι αμπάλατοι! Οι προδότες! Αίσχος!

    Σταθείτε λλίον όμως! Έννεν πολλά ωραίον για σας, για ναν αληθινόν; Έννεν πολλά βολικόν για ναν τυχαίον; Εκάμετε λάθος. Νομίζετε ότι εμείς τρώμεν κόνναρα; Ατυχήσετε.
    Διότι έρευνα τωρά, εν να γενεί. Όι όπως τότες. Μέχρι τζιαί στα κρεββάθκια σας. Που την παιδικήν σας ηλικίαν τζιαί τον σιξιλοκαπηλέν σας. Δεν θα περάσει έτσι τούτον το κακόν. Εν να πιαστείτε. Τζιαί τούτην την φοράν έν θα την εγλυτώσετε. Προς το παρόν κάμνετε χαρούες. Ύστερα εν να φέρει ο φούρνος την πυράν!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      13 Ιουλίου, 2011 22:33

      Χαμάλη, ποιόν ακριβώς απειλούμεν είπαμεν;

      Εγώ πάντως – όσον τζιαι αν σου φαίνεται αδιανόητον – κρίνω την κυβέρνησην από τις πράξεις και τα αποτελέσματα της *μόνον*.

      Αυτό κάνω από τον καιρό του Βασιλείου.

      Αλλά φαίνεται όταν έχεις ιδεολογικά γυαλιά, και ιδεολογικές παρωπίδες δύσκολα τα παρατηρείς…

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        14 Ιουλίου, 2011 01:03

        Xaxaxa.
        Οι τζιαι κρίνεις.
        Αν εκρινες εν θα εψηφιζες τζινους που εψηφισες!!!!!
        Προσεξε λλιο τα ελληνικα σου γιατι … παρατραβας το.

        Τζιεν αντρεπουντε να παρουσιαζονται στα καναλια τζιαι χυνουν τζιαι κροκοδειλια δάκρυα τραουδωντας τζιαι εθνικους υμνους.Οι ανναν-αδες.
        Ποιοι?Οι ανθρωποι που εν εκαταδιακασαν κανενα οταν εσυνεβεσαν τοτε τα τεραστια σκανδαλα τους.Τζιαι ζητους άμεσα δικαιοσύνη.ΕΛΕΟΣ

        Μου αρέσει!

  46. strovoliotis permalink*
    13 Ιουλίου, 2011 22:28

    Δυο πράγματα βασικά ξεχωρίζω:

    1.Ο Ανεφ, ο Γρηγόρης και ο Λίνος περίπου διαμαρτύρονται γιατί εγώ – που πιστώνομαι προφανώς με κάποια θετικά στοιχεία – βρέθηκα σε εκδήλωση κατά κύριο λόγο της «δεξιάς», με έντονη μάλιστα την προσπάθεια οικειοποίησης από το ΕΛΑΜ την Offsite και άλλους φασιστικούς κύκλους.

    Σωστά, έγινε μια τέτοια προσπάθεια. Η οποία πετυχαίνει πολύ περισσότερο αν τσουβαλιάσεις εκείνες τις χιλιάδες κόσμου με τις μερικές εκατοντάδες φασιστάκια διαφόρων προελεύσεων. Οι τρεις φίλοι που αναφέρω, βρέθηκαν μαζί μου και σε εκδηλώσεις της «αριστεράς». Και γνωρίζουν πως ενώ συμφωνούσα με το κύριο μήνυμα που ήταν η λύση – επανένωση, διαφωνούσα με διάφορες μαλακίες περί συντριβής του καπιταλισμού, νίκη της μιας τάξης πάνω στην άλλη και πάει λέγοντας.

    Έγραψα για αυτές τις εκδηλώσεις, άρα δεν μιλώ του κουτουρού:

    http://goo.gl/a5CS4

    http://goo.gl/pR4V0

    Δεν έχω λοιπόν το δικαίωμα να συμπεριφερθώ παρομοίως σε μια συγκέντρωση της δεξιάς;

    Άσε που είναι πραγματικά βλακώδης η προσπάθεια να γραφτεί πως οι λίγοι καλοί πήγαν με τους πολλούς κακούς φασίστες…

    Και εδώ, δεν μπορώ να φανταστώ πως λειτουργεί οτιδήποτε άλλο από μια στείρα ιδεολογία…

    Δηλαδή αγαπητοί φίλοι, για σας έγκυρη διαδήλωση είναι η μόνο η έξοδος του κόσμου στους δρόμους για να απαιτήσουν το σοσιαλιστικό μετασχηματισμό;

    2. Το ΕΛΑΜόπουλο μπορεί και να έχει δίκιο τελικά, και τα επεισόδια μάλλον δεν τα έκαναν οι δικοί του. Ήταν άλλοι φασίστες. Εκείνοι του Κινήματος της Ελληνικής Αντίστασης(ΚΕΑ). Ο μέντορας τους (και τέως φανατικός οπαδός του Τάσσου) Κρίνος Μακρίδης φαίνεται ξεκάθαρα να τους καθοδηγεί στην Πλατεία Ελευθερίας.
    Πολύ πιθανόν και το σύνθημα «Να πεθάνει ο Χριστόφιας» να ήταν δικό τους.

    Ενώ όμως το ΚΕΑ έδινε την εικόνα τραμπούκων, το ΕΛΑΜ ήταν σαφώς πιο φασιστικό και φοιτσιάρικο: η στρατιωτική παράταξη, τα βροντώδη συνθήματα, η διάχυτη πειθαρχία των αμούστακων εξέπεμπε μια πιο απειλητική εικόνα…

    Πάμε παρακάτω:

    Οι αριθμοί. Οι 20000 που ανέφερα μάλλον δεν τεκμηριώνονται. Μάλλον κοντά στις 10000+ πρέπει να ήταν – δεν είμαι όμως ειδικός! Το πλήθος ήταν σίγουρα εντυπωσιακό.

    @τα σύκα σύκα, ε, χμμ, ευσεβείς πόθοι; 🙂

    @αστυνομικέ, πολύ ενδιαφέρουσα η αναφορά σου. Εγώ δεν πιστεύω πως τα γεγονότα θα μπορούσαν να εξελιχθούν όπως αναφέρεις, γιατί ο περισσότερος κόσμος ήταν νούσιμος. Οι ενοχλητικοί λίγοι. Και κάτι άλλο όμως: όπως ίσως να πρόσεξες, *δεν* διαμαρτυρήθηκα γιατί ρίξατε τα δακρυγόνα. Δεν ξέρω αν μπορούσαν να γίνουν καλύτερες ρίψεις, αλλά ειλικρινά δεν αντιτίθεμαι στην χρήση αυτών των μέσων δεδομένης της δράσης των φασιστών. Έστω και αν ήμουν έμμεσο θύμα.

    @ΔemΩΝ επειδή νομίζω ξέρω τι υπονοείς, σου λέω πως έχεις λάθος: τα φασιστάκια, οι ψεσινοί τραμπούκοι ήταν ακριβώς αυτό. Και επαναλαμβάνω: επί της ουσίας δεν διαφωνώ με τη χρήση χημικών από την αστυνομία εκεί και όπου χρειάζεται…

    @Γρηγόρη, *ναι* και στο ρεύμα από τον βορρά, *ναι* και στην δράση για τον στρατό – αποστρατικοποίηση.

    Έχω ιδέες, και έτοιμη εισήγηση.

    Μου αρέσει!

  47. Εθνικιστής permalink
    13 Ιουλίου, 2011 23:31

    Σκατά στους ΞΕΝΟΜΑΝΕΙΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ της κυπριακής κουμπαροκρατίας!!!

    Μου αρέσει!

  48. Εθνικιστής permalink
    13 Ιουλίου, 2011 23:35

    Γρηγόρη πάρε και ένα πόυτσο απο τον βορρά και πές ΟΧΙ στην αποστρατηκοποίηση γιατί θα χάσει τους πελάτες η ΦΙΛΟΞΕΝΗ μαμά σου!!

    Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      13 Ιουλίου, 2011 23:45

      Ο π… εν λεγεται έτσι.Μαθε να τον λαλεις σωστά.
      5 -5 παιννεις σας η αστυνομια και καθισκει σας μέσα.Να σας γυριζει.

      Μου αρέσει!

  49. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 23:37

    Εθνικιστη εν μ απαντησες.
    Εν εχειροκροτας σήμερα ουλλους τους ΑΝΝΑΝ-αδες που ελαλουσαν στο λοο τους καθε λλιο «τα παιδιά μας » και » τα παιδια μας»?
    Ελα.Ειλικρινης να είσαι

    Μου αρέσει!

    • Εθνικιστής permalink
      13 Ιουλίου, 2011 23:44

      ΑΝΝΑΝ-ας ήτανε και ο Τουρκόφιας αλλά και ο ΑΝΝΑΝ -στασιάδης!!!
      Εγώ είμαι Εθνικιστής και οχι ΑΝΝΑΝ-ας.

      Μου αρέσει!

  50. Εθνικιστής permalink
    13 Ιουλίου, 2011 23:40

    Ας καταργήσουμε την ΕΦ και ας φτιάξουμε τάγματα με ΦΙΛΟΞΕΝΕΣ, ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ, ΔΙΕΘΝΙΣΤΡΙΕΣ, ΠΟΡΝΕΣ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΜΑΝΕΣ που θα περιμένουν με ορθάνοιχτα τα πόδια τους φίλους και αδελφούς μας Οθωμανούς!!!

    Μου αρέσει!

    • 13 Ιουλίου, 2011 23:47

      Πόσα;

      Μου αρέσει!

      • Εθνικιστής permalink
        13 Ιουλίου, 2011 23:53

        Οσα τάγματα βγάζουν οι μάνες των αριστερών!!
        Θα είμαστε η πρώτη χώρα παγκοσμίως που θα έχει θηλυκό στράτευμα!!

        Μου αρέσει!

      • Εθνικιστής permalink
        13 Ιουλίου, 2011 23:58

        Ο βασικός φόρτος των ΑΡΙΣΤΕΡΟΜΑΝΩΝ θα περιλαμβάνει:
        – make-up
        – υγραντικά….λυπαντικά (βαζελίνη)
        -προφυλακτικά (extra strong)
        – τακουνια
        – ζαρτιέρες
        – χειροπέδες κλπ

        Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      13 Ιουλίου, 2011 23:58

      Ελα να σου .Εισαι καλαμαρας?

      Μου αρέσει!

  51. Andreas permalink
    13 Ιουλίου, 2011 23:48

    Εσενα πως σε θωρω θα σε συναξει η αστυνομια τζιαι βαλουν πισω που τα καντζέλια.
    Εν τζιεν οπως στην ελλαδα που εν τους συνάουν ή καμνουσιν παρέα με την χρυσή αυγή.
    20 άτομα εν που συνάξασιν εχτες.
    Με τες υγιές σας

    Μου αρέσει!

    • Εθνικιστής permalink
      14 Ιουλίου, 2011 00:01

      Οσους φυλακίζει ο Τουρκόφιας άλλοι τόσοι θα εμφανίζονται

      Μου αρέσει!

  52. Andreas permalink
    14 Ιουλίου, 2011 00:02

    Νταξει.
    Κατσε εσυ μεσα να νοιωσεις την γλύκα και βλέπουμεν

    Μου αρέσει!

  53. Andreas permalink
    14 Ιουλίου, 2011 00:03

    Να εβρεις διπλα σου κανα πακιστανο , ναδεις ηνταλος αλλασσεις γνωμη.Αχαχαχαχα

    Μου αρέσει!

  54. τα σύκα σύκα permalink
    14 Ιουλίου, 2011 02:42

    strovolioti-stamata na asxolisei me tous deilous fasistes. blepeis pouthena ston kosmo tethkious stin exousia?
    aman o kosmos bgei stous dromous mazi bgainoun kai oi fasistes, kai oi kleftes, kai oi pelloi.touto mas eleipe: na ginetai authormiti diadilwsi kai oi fasistes na kopsoun pisw, i o kosmos na men paei giati epian oi fasistes. en tzien to pralina poy kamneis kratisi!
    peran twn asteiwn pisteuw oti i simasia poy dothike se touti tin sizitisi stous maurofanellades einai uperboliki kai bazei sto perithwrio tin basiki sizitisi :ti egine, giati egine, poios euthinetai.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      14 Ιουλίου, 2011 06:47

      Εχεις δίκιο…

      Μόνο που κάποιες ώρες, ακόμα και τα αυτονόητα θέλουν την αιτιολόγησή τους…

      Μου αρέσει!

    • Η συκιά του μαύρου permalink
      14 Ιουλίου, 2011 08:00

      Τι έγινε;;; Ποιός ευθύνεται;;;
      Αν το έβρεις ρε παστόσυκο!!!
      Πάντως οι μαυροφανελλάδες εν ε κυβερνήσαν ακόμα!!!

      Μου αρέσει!

  55. strovoliotis permalink*
    14 Ιουλίου, 2011 06:46

    Διάγγελμα σήμερα ο πρόεδρος.

    Τι εκπλήξεις μας κρύβει; Τι σημαντικό θα μας πει;

    Μου αρέσει!

    • 14 Ιουλίου, 2011 11:22

      Προβλέπω πως ότι τζιαι να πει θα σε απογοητεύσει.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        14 Ιουλίου, 2011 12:54

        Και όμως: παρετά την κυβέρνηση και κάμνει υπουργικό συμβούλιο με τεχνοκράτες από όλα τα κόμματα.

        Μόνη προοπτική, και μόνος τρόπος διάσωσης της αξιοπρέπειας του.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        14 Ιουλίου, 2011 13:01

        Μόνη προοπτική *για τη χώρα*.

        Μου αρέσει!

    • 14 Ιουλίου, 2011 11:44

      Δύσκολα τα πράματα, δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση του. Αλλά νομίζω πρέπει να μιλήσει, καλά κάμνει που τζείνην την άποψη.
      Εν είμαι επικοινωνιολόγος αλλά το μόνο που θα του πρότεινα είναι να μεν αρκέψει περί της συμπεριφοράς των άλλων αλλά να εξηγήσει όσα μπορεί τζιαι να απολογηθεί όπου φταίει (ο ίδιος τζιαι η κυβέρνηση). Χωρίς κλάματα κατά προτίμηση, όσον τζιαι να είναι ειλικρινή, κάποιοι θα τον φκάλουν ηθοποιό.
      Όποιος έννεν φανατικός μπορεί να εκτιμήσει μιαν αυτοκριτική, πως σκέφεται να λύσει τα προβλήματα που εδημιουργηθήκαν, πως θα διασφαλίσει ότι θα αποδοθούν οι ευθύνες τζιαι ότι δεν θα ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον.
      Υπάρχει τζιαι το θέμα της ΑΗΚ. Πως γίνεται να μην υπάρχουν εφεδρικά συστήματα για περιπτώσεις κρίσης; Εγώ θα έκαμνα τζιαι μιαν αναφορά πως σκέφτομαι να λύσω τούτην την τεράστια ανεπάρκεια.

      Μου αρέσει!

  56. 14 Ιουλίου, 2011 13:22

    Πρρρρρρρρ…

    Μου αρέσει!

  57. strovoliotis permalink*
    14 Ιουλίου, 2011 13:32

    Απίστευτο!

    Ο άνθρωπος δεν έχει ούτε στοιχειώδη επαφή με το περιβάλλον!

    Δεν γίνεται στο πολυδιαφημισμένο διάγγελμα να πει μόνο εκείνα που θα ανακοίνωνε καθηκόντως ο βοηθός κυβερνητικός εκπρόσωπος αν χαλούσε για μισή ώρα η αφαλάτωση στη Δεκέλεια!

    Άσε που μετά από αυτό το εξωφρενικό «διάγγελμα» έχει κοτσιανιάσει διπλάσιο κόσμο από προψές απόψε στο προεδρικό!

    Μου αρέσει!

  58. 14 Ιουλίου, 2011 14:10

    Αγαπητέ Στροβολιώτη, συμφωνω με την αξιολογηση που κανεις για το διαγγελμα. Ειμαι κατάπληκτος. Απολογούμαι για το πρωτο ξεσπασμα, που ευθύνεται για μερικα απο τα trolls που ακολούθησαν. Στην ουσία των σχολίων, επιμένω. Για τους κομπλεξισμούς που διαβάζω, οικτίρω τους σχολιαστες.

    Μου αρέσει!

  59. 14 Ιουλίου, 2011 15:16

    Μιχάλη Ταπακούδη,

    Επειδή με αρκετά απ’ αυτά που αναφέρεις στο τελευταίο πιο πάνω σχόλιο σου αλλά και σε μια άλλη σημερινή παρέμβαση σου πιο κάτω [ημερ. Ιουλίου 14, 2011 11:44], λίγο – πολύ συμφωνώ [αν και διακρίνω και μια διστακτικότητα σου να τοποθετηθείς ξεκάθαρα πάνω σε κάποια ζητήματα – ίσως κι από «άγνοια» όπως λες], ΔΕΝ θα υπεισέλθω στις επιμέρους διαφωνίες ή στις διαφορετικές προσεγγίσεις μου … Όμως δεν κατάλαβα το νόημα της κουβέντας σου «Χο, χο Άνευ, εσύ σχολίασες εμένα»

    Αναφορικά με τα «διαδικαστικά» μιας τυχόν παραίτησης Χριστόφια από την Προεδρία ίσως καταπιαστώ πιο αναλυτικά στο Blog μου …

    Μου αρέσει!

    • 14 Ιουλίου, 2011 16:06

      «Χο, χο Άνευ, εσύ σχολίασες εμένα»
      λέγοντας
      «Εκείνο που πραγματικά με ενοχλεί είναι αυτά τα αόριστα «ίσως» και δη όταν αυτός που τα εκφράζει «ομολογεί ότι δεν […] γνωρίζει πως θα επιτευχθεί αυτό που υπαινίσσεται».

      Πως γίνεται να σε ενοχλεί το «ίσως» σε συνδυασμό με «επιφύλαξη άγνοιας»; Αφού το ένα οδηγεί στο άλλο. Αν ήμουν σίγουρος για το «κόστος ευκαιρίας» μιας τέτοιας εξέλιξης θα έλεγα ξεκάθαρα «να παραιτηθεί ο Χριστόφιας». «Διαισθητικά», και με βάση και το διάγγελμα του πλέον (όπου δυστυχώς έκανε κάποια από τα λάθη που απευχόμουν π.χ. πραξικοπηματολογία), εξακολουθώ να πιστεύω ότι «ίσως» να είναι μια σωστή κίνηση/ εξέλιξη. Θα παρακολουθώ τυχόν ανάλυση των επιπτώσεων εφ’ όλης της ύλης τέτοιας απόφασης του στο blog σου. Αν έχω κάτι να συνεισφέρω επ’ αυτού στο μεταξύ θα το κάνω ευχαρίστως.
      Η εντύπωση που μου δημιούργησε η αντίδραση σου δεν ήταν ότι σε ενοχλεί η «επιφυλακτικότητα» ή η «άγνοια» αλλά το ότι ο στόχος των «υπονοιών» μου΄είναι ο σύντροφος, που βάλλεται άλλωστε πανταχόθεν και με κτυπήματα κάτω από τη ζώνη ενίοτε. Ποτέ πάντως δεν μου άρεσε η ψυχολογία του πλήθους, ένας άλλος λόγος επιφυλακτικότητας. Παρακολουθώ νηφάλια, όσο μου το επιτρέπουν οι διακοπές ρεύματος, και εύχομαι να επικρατήσει η μετριοπάθεια. Δύσκολο…

      Μου αρέσει!

      • 15 Ιουλίου, 2011 00:16

        Μιχάλη Ταπακούδη,

        Όταν γράφεις τζιαι λαλείς μας ότι η τυχόν παραίτηση του Προέδρου «Ίσως βοηθήσει πάντως, δεν ξέρω…», υποβάλλεις [έστω κι αν χρησιμοποιείς το «ίσως»] ότι θα ήταν πιο θετικό αν ο Πρόεδρος παραιτείτο. Μάλιστα πιο κάτω σ’ άλλο σχόλιο σου «… εξακολουθώ να πιστεύω ότι “ίσως” να είναι μια σωστή κίνηση/ εξέλιξη» [σημ. η παραίτηση του Προέδρου]. Γιατί δεν λες ας πούμεν, «και ο Πρόεδρος να παραιτηθεί δεν είμαι σίγουρος αν θα βοηθήσει …» Και αφού αναγνωρίζεις ότι «… ο σύντροφος […] βάλλεται άλλωστε πανταχόθεν και με κτυπήματα κάτω από τη ζώνη ενίοτε …», δεν είναι φυσιολογικό αυτό να ενοχλεί;

        Να πω τζιαι μια κουβέντα για το άρθρο του Προύντζου: Πόσο αξιόπιστος είναι ο λόγος του όταν από τη μια να κριτικάρει το κυπριακό life style και τον λαό «που γεμίζει το beanery και το costa» κι από την άλλη ο ίδιος να καλλιεργεί αυτό το life style με προτάσεις γάμου στη δικιά του από τηλεοράσεως ή/και να κάμνει δημόσιο θέαμα προσωπικές του στιγμές;

        Μου αρέσει!

  60. Andreas permalink
    14 Ιουλίου, 2011 15:17

    Κοπελια στοχος είναι ενας.
    Ν ανεβάσουμε το βλογ του στροβολιώτη στην κορυφη των ελληνικων μπλογκς.
    Αφου λαλει ο καθεις την τσιοφτα του με αντροπη 2000 ουρακοταγκων ας την πουμε ουλλοι για το καλο του μπλογκ

    Μου αρέσει!

  61. 14 Ιουλίου, 2011 15:29

    Απορία: Στους «κομπλεξισμούς» περιλαμβάνονται και ο ελιτισμός, η απαξίωση και η υπεροψία;

    Μου αρέσει!

  62. Andreas permalink
    14 Ιουλίου, 2011 20:32

    Εγω παντως ειμαι με αργεντινή

    Μου αρέσει!

  63. strovoliotis permalink*
    16 Ιουλίου, 2011 08:13

    Για τον κόσμο στην εκδήλωση αυτή:

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. «Παραπονεμένα λόγια, έχουν τα τραγούδια μας.» Ναι, αλλά κανεί πκιόν! « Στροβολιώτης

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.