Skip to content

“Ένας ιδιώτης ονόματι Μάνθος Μαυρομμάτης…»

Ιουλίου 18, 2011

Μόλις η δεύτερη μου νύχτα στην Πλατεία. Σαφώς λιγότερος κόσμος σε σχέση με την περασμένη Τρίτη. Είχα δει όμως και πολλούς στο Προεδρικό κατεβαίνοντας.

Δεν είχε  φασιστάκια απόψε. Εννοώ δεδηλωμένα φασιστάκια. Στις ειδήσεις άκουσα και μια είδηση γεματη θετική ενέργεια: το ΕΛΑΜ, λέει, (ναι το ΕΛΑΜ ακούγεται πλεον και στις ειδήσεις), *δεν* θα λάβει μέρος στις αυριανές διαδηλώσεις. Ούτε διαμαρτυρόμενο για την κυβερνητική ανικανότητα, ούτε υπερασπιζόμενο αυτή (ούπς, εννοώ, ούτε λαμβάνοντας μέρος στις εκδηλώσεις μνήμης για την τραγωδία του 1974.)

Κάτι τύποι με μαύρα διένειμαν κεράκια της εκκλησιάς. Στον τρίτο που επέμεινε, πήρα το δικό μου. Ήταν και κάτι άλλες κοπελιές που περιέφεραν ένα ψήφισμα που ζητούσε την παραίτηση του Χριστόφια. Παίζοντας πελλόν, και ψευδόμενος, απέφυγα να το υπογράψω.

Αφού νομίζω πως διαφωνώ με αυτό.

Στο κάτω κάτω, αφού τα σκάτεψε, ας προσπαθήσει να τα ξεσκατέψει. Φίλος δημοσιογράφος μου τηλεφωνεί: τζίφος η σύσκεψη για το οικονομικό, λέει, θα τα ξαναπούν την Παρασκευή.

Να τα ξεσκατέψει;

Έχουμε μέχρι την Παρασκευή;

Η παράσταση αρχίζει. Είμαστε πάλι μακριά από το βήμα. Δεν ακούω καθαρά.

Ίσως φοβάμαι να ακούσω καθαρά.

Μια μεταλλική φωνή ανεβαίνει πάνω από το βουητό. Κάποια κεράκια αρχίζουν να λιώνουν.

Από τη φωτιά και τη ζέστη.

«Ένας ιδιώτης ονόματι Μάνθος Μαυρομμάτης…» λέει δυνατά και δυναμικά η φωνή.

Όπα, λέω, θέλω να το ακούσω αυτό. Καλό είναι να χουμίζουμε τους ανθρώπους που συνδέονται με τα μόνα δυνητικά θετικά γεγονότα των ημερών.

Στα λίγα δευτερόλεπτα που χρειάστηκε να κοντέψω άκουσα κάτι για «παράνομη εταιρεία»… μετά άκουσα για βιασμούς, για φόνους, για συμφωνίες με τον κατακτητή, τι στο καλό σχέση έχουν αυτά με το ρεύμα, λέω;

Κάποιοι σφυρούσαν, κάποιοι επευφημούσαν, κάποιοι διαμαρτύρονταν.

Κάποιοι γύρισαν και έφυγαν ακαριαία.

Το ίδιο και εμείς.

 

Πολλοί οι ιδιώται σε αυτό τον τόπο. 

———————————————-

Ασχετο, αλλά ενδεικτικό (κάμετε κλικ):

Advertisements
52 Σχόλια leave one →
  1. UK Decay permalink
    Ιουλίου 18, 2011 23:53

    Καλά κάνετε που φύγατε…Όσο αφορά το θέμα μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος από τα κατεχόμενα,ο Νίκαρος απόδειξε για μια ακόμη φορά, ότι βρίσκεται πολλά βήματα μπροστά από ολόκληρο το ΑΚΕΛ…Ναι,είμαι Συναγερμικός και δεν κρύβομαι,όχι μάλλον καλύτερα Αναστασιαδιακός.Και δεν απαιτώ από τον Χριστόφια να παραιτηθεί…Το μόνο που το ζητώ είναι να προχωρήσει με το Κυπριακό…Και να ναι σίγουρος, ο φιλελεύθερος κόσμος του Συναγερμού θα τον στηρίξει μαζί με τον ηγέτη του

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 19, 2011 07:20

      Φίλε μου, θέλω να συμφωνήσω μαζί σου!

      Τώρα πια φαίνονται όλα τόσο μακρινά…

      Μου αρέσει!

  2. Χαμάλης permalink
    Ιουλίου 19, 2011 00:31

    Τον Βαρνάβαν σήμερα μετά τες πρώτες μαρτυρίες στην επιτροπήν άμυνας της βουλής, σαν να τον εβάσταν ένας στραοκαταπιννάς, όξα εφάνην μου; Εξήλθαν σοφότεροι είπεν ο Μιχαηλίδης τζι’ έσουζεν την κκελλέν του (ο Βαρνάβας) σαν ναν τζι’ ελάλεν ού κακόν που πάθαμεν.
    Χα χα χα κάποιοι εν να γυρεύκουν τρύπαν να χωστούν σε λλίον τζιαιρόν. Μεν βιάζεστε.
    Για την από αέρος μαρτυρίαν του πατέρα του πυροσβέστη ο Ποταμίτης ερώτησεν τον: Εσύ τα ήξερες αυτά κύριε Βαρνάβα; Εσυντρομάχτηκεν! Όχι δεν τα ήξερα! Μέ ‘ναν ύφος σαν ναν τζι’ ήταν να φκεί η ψυσιή του.
    Έσιει σου πυράν ο γέριμος ο φούρνος πίσω πππε ε ε ε ε ε ε !

    Μου αρέσει!

  3. Ιουλίου 19, 2011 01:29

    Στροβολιώτη και λοιποί φίλοι, η Κύπρος βρίσκεται ίσως μια ανάσα από το να ξαναγίνει μια αγροτική οικονομία. Σήμερα η πολιτική ηγεσία έχασε μια τεράστια ευκαιρία να στείλει ένα σημαντικό μήνυμα στις αγορές εξαγγέλλοντας ένα πρώτο συγκεκριμένο πακέτο μέτρων έστω κι αν το υπουργείο οικονομικών δεν έχει ολοκλήρωσε τον απολογισμό της καταστροφής (που τον έχει τελειώσει εδώ και μέρες όπως πληροφορούμαι).

    Δεν ξέρω αν οι οίκοι αξιολόγησης θα περιμένουν μέχρι να εξαγγείλουμε νέα μέτρα, ή θα μας υποβαθμίσουν ξανά πριν την Παρασκευή (οι Moody’s ακούω κατά δύο βαθμίδες). Εύχομαι μόνο εκείνο το πακέτο μέτρων να είναι αποτελεσματικό και πειστικό ώστε να μπορέσει:

    α.να συμπεριλαμβάνει μέτρα ενεργειακής πολιτικής που θα δημιουργήσουν επενδυτική εμπιστοσύνη
    β.να δώσει ώθηση στην οικονομική ανάπτυξη
    γ. να διορθώνει διαρθρωτικά προβλήματα
    δ. να συμβάλλει στη δημοσιονομική εξυγίανση
    ε. να συμβάλλουν στη βιωσιμότητα του συνταξιοδοτικού συστήματος
    στ. να δημιουργήσει νέες και να συντηρήσει υπάρχουσες θέσεις εργασίας
    ζ. να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα για την Κύπρο τόσο στην εγχώρια όσο και την ξένη αγορά
    η. να καταστήσει την Κύπρο πιο ανταγωνιστική και εξαγωγική.

    Η προσφυγή στον μηχανισμό στήριξης δεν μπορεί να αποφευχθεί διαφορετικά όπως δείχνουν τα πράγματα. Το κυπριακό πενταετές ομόλογο με λήξη το 2014 (και ονομαστική αξία 100 ευρώ) τύγχανε διαπραγμάτευσης στα 86-87 ευρώ σήμερα αν θυμάμαι καλά.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 19, 2011 07:24

      Η υποβάθ,ιση είναι δεδομένη, με ή χωρίς μέτρα – το κακό έχει ήδη γίνει με τους αξιολογητές.

      Τα όποια μέτρα ίσως μειώσουν μεσοπρόθεσμα τις αποδόσεις των ομολόγων μας στις αγορές.

      Μου αρέσει!

  4. Andreas permalink
    Ιουλίου 19, 2011 04:03

    Στροβολιώτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
    συγχαρητήρια στον προοδετυκο στυλιανίδη που εψήφισες.
    Στροβολιώτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
    Συμφωνω .
    Ο άνθρωπος είναι βήματα μπροστα.

    «Ανήκωμεν στην δύση λέεις!!!!. Οι συνεταιροι μας βρίσκονται δυτικα»

    Ερωτηση Δαμιανου «Σ αυτους ανήκουν και οι αμερικάνοι?»

    Απαντηση «Βεβαίως»

    Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
    Για σου ρε Στυλιανίδη γίγαντα.
    Οπως ήταν και το ανναν που οι αμερικανοι ελισσιάσαν να το ψηφίσουμε και μετα την απόρριψη ειπε τζι η Κλιντον οτι ήταν δωρο απο τους Τούρκους.
    Και τουτο ήταν ενα μικρο κομματι του παζλ.

    Για σου ρε Στυλιανίδη.Ο αννανστασιάδης ξέρεις το?

    BTW H ρωσσία ανηκει στην δύση?

    Στροβολιώτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
    ηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
    Συγχαρητήρια.
    Με εξεπληξε ευχάριστα ο εκλεκτός σου.
    Στροβολιώτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
    Συγχαρτητήρια ξαναααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    Μου αρέσει!

  5. Ιουλίου 19, 2011 11:26

    Οπαδοί των βρυκολάκων και της συναφούς «λογοτεχνίας» αγαλλιάσθε, η «περιρρέουσα» ξαναζεί τζιαι διψά για γαίμαν. Εξύπνησεν που τα φέτι λόγω της μαλακίας που μας δέρνει, αλλιώς μάλλον εννά επερίμενεν αλλό τρεις-τέσσερις μήνες. Τζιαι τούτην τη φορά η παράνοια εν μη κατευθυνόμενη πλεόν, σκέττη θεωρία του χάους!!

    Επίσης, Andrea, εν το συνηθίζω να σχολιάζω άλλους (συνήθως απαντώ σε όσους σχολιάζουν εμένα), αλλά εξήγα μας λλίον το πρόβλημαν σου με τον Στυλιανίδη διότι εν φκάλλει νόημαν το σχόλιο σου. Έτσι για να το συζητήσουμεν λλίον αν γουστάρεις. Εκατάλαβα ότι αναφέρεσαι στην χτεσινή εκπομπή του Καρεκλά, αλλά παρακάτω.

    Επίσης, αν θυμούμαι καλά, ο Στροβολιώτης ήδη είπεν ότι εν εψήφισεν συναγερμόν, άρα ούτε τζιαι τον Στυλιανίδη, ασχέτως αν τον «πάει». Έχω άδικον κε οικοδεσπότα;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 19, 2011 12:21

      Κύριε Ταπακούδη κάνετε λάθος: πρότεινα και ψήφισα τον Χρίστο Στυλιανίδη.

      Κοίταξε εδώ:

      http://goo.gl/jY0L1

      Για τον Ανδρέα, μην το ψάχνεις. Έχει καιρό που δεν καταλαβαίνω τι λέει.

      Πόσο μάλλον όταν το λέει στις 4 το πρωί.

      Α, και τηλεόραση *δεν* βλέπω!

      Μου αρέσει!

    • Ιουλίου 19, 2011 13:29

      Sorry για την ανακρίβεια, κάπου σε ένα άλλο άρθρο είχα θκιαβάσει ότι…δεν αλλά μπορεί να αναφέρεσουν κάπου αλλού . Επίσης, προτιμώ το μικρό, ή το Ταπακούδη χωρίς κ.
      Θενκς!

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Ιουλίου 20, 2011 07:51

        Το κύριε Ταπακούδη ήταν η αυτονόητη ανταπάντηση στην προσφώνηση κύριε οικοδεσπότα.

        Καλημέρα σας!

        Μου αρέσει!

  6. andreas permalink
    Ιουλίου 19, 2011 12:12

    Να κάνω μια ερώτηση και ας είναι και αφελής. Αυτο το σύστημα, κατά τη διάρκεια που ψάλνεται ο εθνικός υμνος, να σηκώνουν κάπιοι το χέρι τους ψηλά, τι φρούτο είναι; Τι συμβολίζει;
    Το είδα και στην ψεσινή συγκέντρωση από αρκετούς,

    Μου αρέσει!

  7. Ανώνυμος permalink
    Ιουλίου 19, 2011 13:29

    ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΦΥΓΑΤΕ!ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ.ΕΚΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΔΙΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥΣ.ΕΝΝΟΗΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΚΡΑΙΩΝ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Κ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΚΕΙ

    Μου αρέσει!

  8. Andreas permalink
    Ιουλίου 19, 2011 13:50

    Απο αρκετους η απο όλους??

    @Μιχάλης Ταπακούδης

    Αγαπητε μου άκουσα με εκπληξη τον Στυλιανίδη με ύφος » μονο εγω κατεχω την αλήθεια» να δηλώνει οτι η Κύπρος ανήκει στην δύση, οι συμμαχίες μας πρεπει να στραφουν ΜΟΝΟ προς τους δυτικους και ν αφηκουμε κατι αλλους γειτόνους.
    (Επειδη στο δυση ο καθενας οτι θελει λαλει δεν ξερω τζιαν ειναι θεση του κομματος του).

    Και μετα πιαννει τον λοο ο δαμιανου τζιαι καμνει του μιαν ερωτηση ματ » Οταν λαλειται δυση εννοιειται και την αμερικη?»
    Ναι λαλεί !!!!

    Ε μετα ηταν βουτηρο στο ψωμι του να τ αποδειξει η αμερικα ποσον πολλα εβοηθησε την Κυπρο.

    Εδυσκπηρκασε ο Στυλιανιδης τζι είπε του να παραιτησεί τεθκια θέματα γιατι… έχουμε νεκρους.
    Οτι ναναι κ. Στυλιανιδη.Τζιαι θεωρουσα σε τζιαι σοβαρο.
    Που τον συναγερμο παντως διαπρεπει.Πρεπει να το τονίσω.

    Μου αρέσει!

  9. Othellos permalink
    Ιουλίου 19, 2011 15:47

    Έτσι! Οι σύμμαχοι της υπερ-δύναμης που ονομάζεται Κύπρος πρέπει να είναι ο Άσσαντ, ο Καντάφι, ο Κάστρο, οι μουλλάδες του Ιράν, ο Κιμ Ιλ Σουνγκ και γενικά ο κάθε αντι-αμερικάνος δικτάτορας. Τουλάχιστον αυτή είναι η εξωτερική «πολιτική» του Δημήτρη Χριστόφια τα αποτελέσματα της οποίας τα βιώνουμε πλέον καθημερινά.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 20, 2011 07:50

      Ο Κιμ Ιλ Σουγκ ήταν ο πατέρας, ο Κιμ Γιογκ Ιλ είναι ο γιος που φαίνεται πάει προς το τέλος του, και προωθεί τον δικό του γιο – που δεν θυμάμαι το όνομά του, γιατί δεν έχω καλές σχέσεις με τους συμμάχους μας 🙂

      Μου αρέσει!

  10. Παραλιμνίτης permalink
    Ιουλίου 19, 2011 16:53

    Ρε Ανδρέα,εχει τζιαιρό που σε παρακολουθώ να βκάλλεις τα αντισυναγερμικά τζιαι αντιστροβολιώτικα σου κκόμπλεξ τζιαι είπα να σιωπήσω.Αλλά εσύ εν υποφέρεσαι.Αναμασάς τα ίδια τζιαι τα ίδια,το χρηματηστήριο,οι S-300 κτλ. αλλά εξήχασες, ότι όσα σκάνδαλα εγινήκαν επί Κληρίδη σε μια δεκαετία,τόσα εγινήκαν επί Χριστόφκια σε μια τριετία.Τζιαι ακόμα που είσαι;Θέλεις να σου βάλω τζιαι τα άλλα σκάνδαλα που το 78 μέχρι σήμερα, που συγκηβερνούσατε με τις όμωρες δυνάμεις;10 χρόνια ο Συναγερμός στην εξουσία,33 εσείς(βκάλλοτα τζίνα του Μακαρίου πόξω γιατί ας μην ξεχνάμε,ότι εσείς οι αριστεροί ήσασταν πουκάτω που τα ράσα του).Για αυτό φίλε, άστο μην το ψάχνεις,όποθε τζιαι αν το πιάεις το θέμα πάλι χαμένος είσαι.Α τζιαι πήαιννε σε κανένα ψυχολόγο ή ψυχίατρο πέρκει γιάνεις.

    Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      Ιουλίου 19, 2011 20:02

      axaxa.
      Τουτο είπα το σιήλλιες φορες που την ανάποδη!!!!
      Θελεις να σου τ απαριθμήσω?

      Εγω είμαι αντισυναγερμικος ή οι ίδιοι που εν ποθκιάντραποι τζι αθρώνουν λόο ωσαν να μεν εκαμαν τα μύρια οταν εκυβερνούσαν.

      Ατε,Να μεν σ αρωτησω τζιαι σένα γιατι στηριζεις συναγερμο τζιαι μπλεχτεις μες τες αντιφάσεις.

      Μου αρέσει!

  11. Ιουλίου 19, 2011 18:02

    Αμπα τζιαι ειπαν σου τα λαθος. Οσα σκανδαλα εγιναν σε 10 μερες επι Κληριδη εγιναν σε 3 χρονια επι Χριστοφκια, στα οποια αναληφθηκαν ευθυνες.

    Πεμας ρε παραλιμνιτικον ποσοι και ποιοι ελογοδοτησαν για τα σκανδαλα που ανεφερε ο Αντρεας?

    Νομιζω οτι ο αριθμος εν μηδεν

    Αλλα τζινα που εκανονισετε τους δικους σας μεστα σκολεια, στα υπουργεια τζιαι στο δημοσιο. Στη eurocypria, στην cyprus, στην hellas jet κοκ

    Πεμας επισης μιας τζιαι εισαι ευκαιρος ποιος ελογοδοτησε για τους νεκρους και αγνοουμενους του 74.

    Μου αρέσει!

  12. anwnymow permalink
    Ιουλίου 19, 2011 19:08

    Αγαπητε Γιαννο,
    ειμαι σιγουρος οτι αν δεν μας εδιναν ρευμα απο τα κατεχομενα παλι θα τους κατηγορουσαμε, μια ζωη να φταιμε την αλλη πλευρα. Χτες ξενερωσα και γω οταν βγηκαν αρκετοι που δεν ξεραν τι λεγαν, εντελως εκτος τοπου και χρονου σε εντονα εθνικιστικο πνευμα. Αλλες μερες ηταν καλυτερες οι αποψεις των ομιλητων.

    Μου αρέσει!

  13. ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
    Ιουλίου 19, 2011 19:11

    Φίλε, είμαι κάθε βράδυ έξω από το Προεδρικό. Έχω ακούσει πολλές απίστευτες πελλάρες και ελάχιστες πανέμορφες κουβέντες από εκείνους που πιάνουν την ντουντούκα στην αρχή και τώρα το μικρόφωνο. Δεν θα κάμω όμως τη χάρη σε κανέναν να φύγω. Λεω πως έχω ακούσει και χειρότερα στη βουλή και στις συζητήσεις στις τηλεοράσεις. γιατί να με ενοχλήσει ένας που υποτιμά τον Μάνθο;
    Θέλω να πω πως δεν θα κουκουλώσω την οργή μου επειδή είναι νευριασμένοι όπως κι εγώ κάποιοι που δεν σκέφτονται σαν εμένα

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 20, 2011 07:46

      Ε, μα δεν είναι νευριασμένοι – είναι αντιΑΚΕΛικοί 😦 (από άλλο ανέκδοτο).

      Μου αρέσει!

      • Ιουλίου 20, 2011 08:47

        Χτες πήγα εκεί γιατί είχα δουλειά.
        Μετά την διαδήλωση της Τρίτης της περασμένης εβδομάδας για πρώτη φορά ξαναείδα κάτι σκατόπαιδα της ακροδεξιάς. Ωστόσο δεν ήταν ΕΛΑΜίτες μια και δεν ήταν παραταγμένοι σαν στρατός όπως την άλλη φορά αλλά και πάλι ήθελα να κάνω εμετό…

        Μου αρέσει!

  14. Andreas permalink
    Ιουλίου 19, 2011 20:05

    Ε αφου το εκαμετε τοσες φορες έβρετε ενα στόχο σιόρ.
    Τζι αν συμφωνω , ΑΝ , εννα ρτω τζιαι γω.
    Πρωτα ομως να τον εγκρίνω.
    Χατε.
    Καμε δικη σου διαδήλωση τζιαι μπορεί να σε στηρίξω.

    Μου αρέσει!

  15. Ιουλίου 19, 2011 21:54

    Andrea δεν είδα τη συζήτηση (Βότσης, Στυλιανίδης, Δαμιανού, Καρεκλάς εναντίον του – λλίου έτσι κι αλλιώς- Σιζόπουλου), δε μου φάνηκε να αξίζει, πολλά ανισομερής υπέρ μας, αρέσκει μου λλίον challenge για να παρακολουθήσω. Αλλά ας δούμεν λλίον τις ενστάσεις σου.
    Για το «η Κύπρος ανήκει στην δύση» νομίζω είναι άσκοπη η συζήτηση, ειδικά που το 2004 τζιαι δα αν τζια κάτι σούπερ ντούπερ πατριώτες εννά αρκέψουν να σου σούρνουν 3000 χρόνια ελληνικής ιστορίας κουλουπού (μα ήντα κουρουφέξαλλα ρε γμτ). Τωρά για το «οι συμμαχίες μας πρεπει να στραφουν ΜΟΝΟ προς τους δυτικους και ν αφηκουμε κατι αλλους γειτόνους», «δεν το πιστεύω Τόνυ (παλιά διαφήμιση του Kellogs Frosties, αγαπημένη κουβέντα της παρέας στο «τεμπελόδεντρο» του Κουρτέλλα στην Αγλαντζιά) . Εννοώ μάλλον δεν κατάλαβες ούτε συ ούτε ο Δαμιανού το point του Στυλιανίδη.
    Αν ξέρω στοιχειωδώς τον Στυλιανίδη, απο και κλείεται να είπε ή/ και να εννόησε κάτι τέθκοιο, όπως το περιγράφεις. Το πολύ να είπε «είναι καλό όταν έχεις από τη μια Η.Π.Α. και Ευρώπη (Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Μάλτα εσχάτως κ.λ.π.) και από την άλλη Άσσαντ (ούτε καν Συρία) και Αχμαντινετζάντ (ούτε καν Ιράν), εμ, μάλλον πρέπει να αkούσεις/ συμπλεύσεις με τη δύση».

    Όσο για τα εμφυολογήματα του Δαμιανού, ένα θα σου πω, ταπεινή μου άποψη, κρίμαν το παλλικάρι, πολλά άχαρος ο ρόλος του. «Εννοειτε και τις Η.Π.Α.» είπεν; Και επεκτείνω την «δαιδαλώδη σκέψη»: τις Η.Π.Α., τη CIA, που εσχεδιάσαν το πραξικόπημαν, που εκαταστρέψαν την Κύπρον κουλουπού κουλουπού;;;; Ανήκουμεν σε τούτους; Οπότε το «δυσπηρκόν» του Στυλιανίδη αγαπητέ Andrea είναι καθαρά του τύπου «Άτε πάλε με τούτον το πραξικόπημαν, ε χαλόου» ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Έννεν επειδή αποστομώθηκεν. Μαθημένα τα βουνά (συναγερμός) που τα σιόνια (πραξικοπηματολογία ακελικών στελεχών) εξάλλου.
    Διαφωνώ με το ύφος του παραλιμνίτη ασχέτως αν όντως δείχνεις μιαν κάποιαν εμπάθειαν για κάθετι συναγερμικόν. Σου συστήνω επίσης να την ξεπεράσεις όσον μπορείς τζιαι να θκιαβάσεις Δρουσιώτη («Η μεγάλη ιδέα της μικρής χούντας» για την περίοδο 1968-1974). Θα εκπλαγείς για το πόσον αχάπαροι ήταν οι αμερικανοί για το πραξικόπημα, τζιαι΄πόσον εναντίον του ήταν λόφω γεωστρατηγικών συμφερόντων. Μάντεψε ποιος ήταν ο μεγάλος ευνοημένος ή μάλλον ευνοημένη΄σύμμαχος «αρχών». Ανέφερες την ήδη φίλε στο πρώτο σου περιπαιχτικό σχόλιο στο φίλτατο οικοδεσπότη. Δες τζιαι το εξής για το ήνταλως μας εστήριξεν η «προστάτιδα» μας:

    http://www.makarios.eu/cgibin/hweb?-A=4484&-V=analysis

    Σε κάθε περίπτωση Andrew, αν θέλεις φκάλμε ψεύτη σε ούλλα τζιαι θα το δεχτώ, αλλά του χρόνου που θα φέρει (καλά κάμνει) ο σύντροφος δημοψήφισμα, ψήφισε «ναι» παρέα μαζί μου τζιαι μετά γράψε μου διατριβή για την έλλειψη προοδευτικότητας του Στυλιανίδη.

    Μου αρέσει!

  16. Andreas permalink
    Ιουλίου 19, 2011 23:18

    Φιλε μου μιχάλη θα ειμαι κάθετος και σαφής.
    ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΤΣΙ Ο ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ.
    Είπε το καθαρα.Οι συμμάχοι μας είναι η δυτικοι και προς τα εκει πρεπει να στραφουμε.
    Δε την συζητηση που το ρικ.
    Ο δαμιανου έχει εξαιρετικά συγκροτημενη σκέψη για να το άφηνε να περάσει απαρατήρητο.
    Ουτε καν ,δε, το εκμεταλλεύτηκε στη συνέχεια.
    Απλα εψιλογέλασε τζιαι δεν εκαμε εκτενη αναφερά στα προφανή , που θα ταν τζιαι το εύκολο, αλλα αναφερτηκε ,στα εγγραφα του Wikileaks , μπας και ΕΣΧΑΤΩΣ τζιαμε η αμερική στηρίζει μας έστω ανεπίσημα αλλα …. ουτε .

    Οταν τ ακουσε ο Στυλιανίδης τουτο, εδυσπίρκασε τζιαι είπε» δαμε εχουμε νεκρους τζιαι σεις μας μιλάτε για wikileaks»
    E ήθελε τα τζι ακουσε τα. Τζιαι τζιαμε έληξε το θέμα.

    Νομιζω μες τζιντο κομμα καλο θα ήταν για μια φορα ν αποφασισουν ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ , ποοια η στρατηγική τους τζιας δουμε επιτελους συνέπεια λόγων και πράξεων.

    Και κατι τελευταιον.
    ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΩ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΘ ΑΥΤΟΝ.
    Αυτοι οι άνθρωποι εκυβερνήσαν και με ολα οσα εκαμασιν , ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να μιλουν με με ύφος χιλιων καρδιναλίων.
    Η κριτική τους πρεπει να ευθυγραμμιεται με τα πεπρεγμενα της δεκαετιας του οπως βεβαιως και ΟΛΩΝ των κομματων.
    Η πολιτκή ευθυξια, πολιτκος πολιτισμος και αυτοκτιτικη εκλείπει πασιφανως που τουντο κόμμα
    Νομιζω τωρα ξεκαραρίζω πολλα πραματα.

    Οσο για το ναι, αλλους να φοάσαι ΠΛΕΟΝ για τζιντη στιγμη , εν αναφερουμαι σε ακροδεξια στοιχεια , που ξερουμε τι θα ψηφίσουν, τζιαι μεινισκω ως δαμέ.

    Μου αρέσει!

    • Ιουλίου 20, 2011 10:37

      Andrea αφήνω το θέμα με το Στυλιανίδη, διαφωνούμε στην ερμηνεία της στάσης του, και είναι προφανές ότι ανήκει σε μια μειοψηφούσα μεν δυναμική δε ομάδα του Συναγερμού που και προοδευτική είναι και μετριοπαθής. Τώρα αν περιμένεις να γίνει και σοσιαλιστής για να γουστάρεις, νομίζω περιμένεις πολλά. Με το ίδιο σκεπτικό, γιατί να μεν γίνει φιλελεύθερος ο Κατσουρίδης;
      Πάμεν τωρά στο συναγερμό. Κατηγορείς το μεγαλύτερο, βάσει ποσοστών στις πιο πρόσφατες βουλευτικές, κόμμα ότι κάνει κριτική στην κυβέρνηση «με ύφος χίλιων καρδιναλίων», ότι δεν κάνει αυτοκριτική βάσει της δεκαετίας του (που ετέλειωσε σημείωσε πριν 8 χρόνια), ότι δεν διαθέτει πολιτική ευθιξία (!) κλπ. Με το ίδιο σκεπτικό, το ΑΚΕΛ και το ΔΗΚΟ που συμμετείχαν σε κυβερνήσεις από το 1974 μέχρι σήμερα τουλάχιστον τα διπλά/ τριπλά χρόνια από το συναγερμό, δεν πρέπει να ξαναμιλήσουν αν τύχει να βρεθούν στην αντιπολίτευση.
      Οφείλω επίσης να σου επισημάνω ότι κατά μέσο όρο η κριτική που δέχεται ο πρόεδρος και η κυβέρνηση από το συναγερμό εδώ και τρία χρόνια είναι μακράν η πιο ήπια σε σχέση με τον κύριο εταίρο της (ΔΗΚΟ) και τα άλλα κόμματα που χαρακτηρίζει αυτή και το ΑΚΕΛ «δημοκρατικές δυνάμεις». Δεν έχει ακόμα δεχτεί ψυχολογικά ο πρόεδρος, το ΑΚΕΛ και η ηγεσία του, ότι ο συναγερμός, ιδιαίτερα μετά το 2004, είναι περισσότερο κέντρο από δεξιά. Πιο δεξιά είναι η ΕΔΕΚ και το ΔΗΚΟ και το ΑΚΕΛ συναγελάζεται (ή συνεργαζόταν) μαζί τους, καταπίνοντας συνεχώς τη μια προσβολή και υπόσκαψη μετά την άλλη, την ώρα που ακόμα και ο Αβέρωφ λέει καμμιά φορά καλές κουβέντες και συγχαίρει την κυβέρνηση.
      Ακόμα και για το θέμα που συζητούμε (ρεύμα από κατεχόμενα), ο μόνος που στήριξε την κυβέρνηση με ένα καθαρό «ναι» ήταν ο Αναστασιάδης, ακόμα και ο Κάρογιαν γκρίνιαζε γιατί τάχα έπρεπε να διαβουλευτούν μαζί του πριν προχωρήσει η ιστορία (κι ας ψήννεται ο κόσμος από τον καύσωνα). Αυτούς όλους γιατί δεν τους κατηγορείς Andrea και επικεντρώνεις την κριτική σου σε μια κουβέντα του Στυλιανίδη; Ο (εσχάτως εταίρος σου στην κυβέρνηση) Σιζόπουλος ή ο επαμφοτερίζων Βότσης τα είπαν όλα όμορφα; Ή προοδευτικότητα είναι ο πολιτικός μαζοχισμός (να είμαι αντιπολίτευση αλλά να στηρίζω την κυβέρνηση ανεξαρτήτως των συνεχών λαθών της) κατά τη γνώμη σου;
      Το έχω μεγάλη απορία πραγματικά!
      Όσο για του χρόνου, ο Νίκαρος θα πει «ναι», κάθε μέρα που περνά το πιστεύω και περισσότερο. Διότι από το 2004 έσπασε πολλά φράγματα ιδεοληψιών του συναγερμού και τον έκανε μια (με κάποιες εξαιρέσεις σίγουρα) μετριοπαθή δύναμη. Καιρός να κάνετε και σεις λίγα βήματα προς το κέντρο. Τουλάχιστον ώσπου να λύσουμε το ρημάδι το κυπριακό.

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Ιουλίου 20, 2011 20:48

        @ youfis@hotmail.com

        Θα απαντησω σε ολα τα ερωτήματα σου.
        Κατ αρχας δεν πιστεύω οτι πρεπει να είσαι σοσοαλιστής για να δεις το πλεον πασιφανες με τις Η.Π.Α.

        2ο. Εκυβερνησε ο δυση για 10 χρόνια, ετελειωσε η θητεία του και πρεπει να μιλα ΜΟΝΟ βασει πεπραγμένων του.
        Βεβαιως και το ακελ και το δηκο στο μελλον θα πρεπει να μιλουν και να αντιπολιτευονται ΑΛΛΑ βασει των δικων τους πεπραγμένων , οταν ήταν δλδ στην εξουσία .Πρεπει να υπαρχει δλδ τζιαι ενας πήχης , ένα μετρο σύγκρισης.Αυτο σημαινει πολιτική ευθιξία.

        3ο.Για το που βρίσκεται χωροταξικα ο συνγερμος προγανως και δεν είναι κέντρο.Είναι μια παραταξη που έχει αντιφάσεις σε ΟΛΑ τα θέματα, καθως αλλα λέει ο ενας , άλλα ο άλλος , άλλα λαλουν τωρα ως αντιπολιτευση άλλα ηταν τα πεπραγμένα επι δεκαετίας του.Γενικω ότι ναναι.
        Αν ήταν ομως να τον κατατάξω κάπου , αυτος θα ήταν ο νεοφιλελεύθερος χώρος.

        4ο. Για το ρεύμα είπε ναι?Ποτε?
        Δαμε εμφωλιάζει ακροδεξια στοιχεια το κομμα του, και θα ελάλεν ναι?
        Δωσε μου ενα λινκ να το δω. Δαμε απ οσο ξερω εσιώπησε.Εν εξεφρασε καν αποψη.
        Αθυμηζει μου την την εκ περιπροπης οπου αρχικα είπε ναι , στη συνεχεια θα το σκεφτουμαι και μετα ειπε οι (για μικροπολιτικες σκοπιμοτητες) .

        5ο. Οσο για το ναι που θα πει, ανθρωπος και και κομμα που συμπεριφέρονται με ερμαφροδιτισμό και κατα πως τους βολεύκει καθε φορα, τοτους να φοάσαι ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΟΥΛΛΟΥΣ.
        Τους αλλους ουλλους ξερεις τους.
        Τον συναγερμόν όι.

        Αυτα 🙂

        Μου αρέσει!

      • Ιουλίου 20, 2011 22:04

        Για την κατάφαση Αναστασιάδη ψάξε το:
        «Φόρτισε την αντιπαράθεση το ρεύμα των κατεχομένων» από το Αλήθεια Portal. Για κάποιο λόγο δεν το ανοίγει αλλά το είχα διαβάσει, αν το βάλεις στο google αναφέρει τουλάχιστον ανεπίσημη κατάφαση Αναστασιάδη.
        Απάντησες όλες μου τις ερωτήσεις; Μπα, για ΕΔΕΚ, ΔΗΚΟ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, παρασάγγας συντηρητικότερες από το ΔΗΣΥ της τελευταίας οκταετίας επιμελώς έπαιξες πελλόν. Και για τις κινήσεις του ΔΗΣΥ προς την κυβέρνση και τον πρόεδρο το ίδιο.
        Όσο για το αν πρέπει κάποιος να μένει προσκολλημένος στις αντιλήψεις που είχε πριν δέκα χρόνια και να μην παίρνει τα μηνύματα της κοινωνίας και των παγκόσμιων συνθηκών, αρχίζω να καταλαβαίνω τη δυσκολία να γίνουν αντιληπτές οι αλλαγές στο συναγερμό. Αν το ΑΚΕΛ κυβερνά αυτό τον τόπο με τις αντιλήψεις των διακυβερνήσεων του (έμμεσων πλην σαφών) κατά την περίοδο 1977-1992 και 2003-2008 και είναι πάντα αυτές το μέτρο σύγκρισης, δεν προκαλεί εντύπωση που δεν τα καταφέρνει και τόσο καλά εν έτει 2011.
        Ο Συναγερμός κρατά συνεπέστατη στάση στο κυπριακό εδώ και τούλάχιστον 8 χρόνια. Καιρός να το αναγνωρίσει το ΑΚΕΛ και να κάνουν μια μίνιμουμ συνεννόηση να το λύσουν. Εκτός και αν η εξουσία έχει γίνει τόσο γλυκιά που για άλλη μια φορά θα πουληθεί η εκάστοτε ψυχή στο «διάβολο» (ΔΗΚΟ).

        Μου αρέσει!

    • Ιουλίου 20, 2011 10:38

      Χο, προφανώς έβαλα ανάποδα τα πεδία πιο πάνω. Σόρρυ…

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Ιουλίου 20, 2011 22:12

        Κατ αρχας να σου πω οτι αμαν εν εσιεις επιχειρηματα ΝΑ ΜΕΝ ΚΑΤΑΦΕΥΚΕΙΣ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ.
        Αγενή.Ε ΑΓΕΝΗ.

        Επαραθεσα σου ενα καρο αποδειξεις και εσύ ουτε καν εμιλησες συγκεκριμενα.Γενικολογα και με την δική σου οπτικη γωνια που σε βολεύκει.

        Ε δεν πειραζει.Αλλωστε το κρίμα εν πανω σου.

        Παντως εν επιεικως αστειο να λαλει καποιου» εστήριξε κατι» και μετα αμα σε πιεζει για μια στοιζειωδη αποδειξη εσύ να του λαλεις «ανεπησιμη καταφαση»
        ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ????
        Μα καλα.Ποσο καταντημα πλεον.Εν τζιαι αναγη να εκτιθεσαι για ανεθυνοτητες αλλων.
        Ακου ανεπισημα ιμισιη.
        Οτι να ναι.Κουβεντες του αερα.

        Μου αρέσει!

      • Ιουλίου 20, 2011 23:05

        «Φωτιές άναψε στο εσωτερικό η μεταφορά ηλεκτρικού ρεύματος από τα κατεχόμενα με πολιτικά κόμματα και την εκκλησία να αντιδρά έντονα και την κυβέρνηση να προσπαθεί να νίψει τα χείρας της δηλώνοντας δια του υπουργού Εμπορίου ότι δεν είχε καμιά ανάμειξη στο θέμα.
        «Στο θέμα αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας από τα κατεχόμενα δεν έχει εμπλακεί η Κυβέρνηση, ούτε η ΑΗΚ με οποιονδήποτε τρόπο….ενήργησε το Κυπριακό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο..» είπε ο υπουργός Εμπορίου Αντώνης Πασχαλίδης.

        Την ίδια ώρα ο γενικός Διευθυντής της ΑΗΚ Στέλιος Στυλιανού που συνόδευε τον υπουργό Εμπορίου, ερωτηθείς σχετικά με τη μεταφορά ρεύματος από τα κατεχόμενα είπε ότι δεν γνωρίζει στη λεπτομέρειά του το θέμα, ότι δεν είναι «αρμόδιος να απαντήσω τέτοια ερωτήματα», και παρέπεμψε τους δημοσιογράφους να απευθυνθούν «στην πολιτική ηγεσία».

        Το θέμα αναμένεται να τεθεί και στη σημερινή σύσκεψη κορυφής για την οικονομία καθώς είναι και η πρώτη συνάντηση του προέδρου με τα πολιτικά κόμματα μετά τα τραγικά γεγονότα της προηγούμενης εβδομάδας (αναλυτικά για τη σύσκεψη στη σελίδα 25), ενώ αύριο αναμένεται να δοθεί συνέχεια στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Εμπορίου, που συνέρχεται εκτάκτως για να συζητήσει το τεράστιο κεφάλαιο της ενεργειακής κρίσης.

        Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρόεδρος Χριστόφιας πριν δώσει την έγκριση της Κυβέρνησης είχε επικοινωνία με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς.

        Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ Νίκος Αναστασιάδης απάντησε θετικά ενώ ο πρόεδρος της ΕΔΕΚ Γιαννάκης Ομήρου είχε επιφυλάξεις. Ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ Μάριος Κάρογιαν φέρεται να του είπε να περιμένει τη σημερινή συνάντηση των πολιτικών αρχηγών με τον πρόεδρο να του απαντά ότι το θέμα επείγει και ότι η απόφαση πρέπει να ληφθεί αμέσως. ΕΥΡΩΚΟ και ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ κατέθεσαν στον πρόεδρο Χριστόφια την κάθετη διαφωνία τους.

        ΜΠΑΡΑΖ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ

        Είναι κατάντημα της Κυπριακής Δημοκρατίας σαν υποχρεώνεται να απευθύνεται στο ψευδοκράτος για παροχή ηλεκτρικού ρεύματος έστω και εάν αυτό γίνεται κατά τρόπο έμμεσο και με τήρηση τους κανονισμούς για την πράσινη γραμμή, δήλωσε ο πρόεδρος της Βουλής Γιαννάκης Ομήρου.

        Η ενέργεια αυτή, πρόσθεσε αποτελεί απόφαση του προέδρου και της Κυβέρνησης που έχουν υπόψη τους τα δεδομένα.

        Είναι εξαιρετικά λεπτό ζήτημα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ενέργεια αυτή θα τύχει εκμετάλλευσης από το ψευδοκράτος.

        Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος εξέφρασε λύπη για τη μεταφορά ρεύματος από τα κατεχόμενα.

        «Εάν προλάβαινα θα τους έλεγα να μην προχωρήσουν σε τέτοια ενέργεια και να μην δώσουν ποτέ ρεύμα στην αρχιεπισκοπή» είπε.

        Η προμήθεια ρεύματος από τα κατεχόμενα συνιστά πολιτική αναβάθμιση του ψευδοκράτους στο μέσο μάλιστα μιας ιδιαιτέρως κρίσιμης περιόδου για το Κυπριακό τόνισε ο Αντιπρόεδρος του ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος.

        Ταυτόχρονα κατηγορεί την Κυβέρνηση ότι κρύφτηκε πίσω από νομικές διατυπώσεις και ερμηνείες και προχώρησε σε μιαν πολιτική απόφαση και ενέργεια, η οποία πλήττει και εξευτελίζει το κύρος της Κυπριακής Δημοκρατίας και δίνει διπλωματικά επιχειρήματα προς αξιοποίηση από την Τουρκία και την τουρκοκυπριακή πλευρά.

        Στο δίλημμα «πρόσκαιρη ταλαιπωρία με αξιοπρέπεια ή διευκόλυνση με εξευτελισμό», η Κυβέρνηση Χριστόφια επέλεξε το δεύτερο, και ο κυπριακός Ελληνισμός επιλέγει το πρώτο τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος.

        Απαράδεκτη χαρακτήρισε την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από τα κατεχόμενα ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κόμματος Δημήτρης Συλλούρης προσθέτοντας ότι ενισχύει πολιτικά το ψευδοκράτος και την τουρκική προπαγάνδα για ένα πολύ μικρότερο όφελος από ό,τι αρχικά υπολογιζόταν.

        Ο κ. Συλλούρης σημείωσε ότι υπήρχαν άλλες λύσεις αλλά πρόσθεσε «οδηγηθήκαμε σε αυτή την απαράδεκτη προσέγγιση κάτω από τον πανικό της Κυβέρνησης».

        Σε αυτό το αποτέλεσμα μας έφεραν φυσικά οι λανθασμένες ενέργειες της Κυβέρνησης που οδήγησαν σε αυτό το εγκληματικό δυστύχημα.

        Ο Εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών Γιώργος Περδίκης εξέφρασε φόβους ότι πίσω από τη σπουδή του κ. Μάνθου Μαυρομάτη να διαπραγματευτεί την αγορά ηλεκτρικού ρεύματος από τα κατεχόμενα, υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες.

        Ταυτόχρονα έκανε λόγο για σπασμωδικές ενέργειες της Κυβέρνησης, διατυπώνοντας τη θέση ότι δεν θα χανόταν ο κόσμος εάν η Κυβέρνηση ανέμενε να ενεργήσει μετά τη σημερινή σύσκεψη των κομμάτων υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κατά την οποία, πρόσθεσε, θα υποβληθούν προτάσεις για αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκλήθηκαν στην παραγωγή ηλεκτρισμού.

        ΑΚΕΛ: ΣΩΣΤΟΙ ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ

        Απόλυτα σωστοί ήταν οι χειρισμοί που έγιναν από την Κυβέρνηση για την προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος από τα κατεχόμενα δήλωσε ο Γ. Γ. του ΑΚΕΛ Αντρος Κυπριανού.

        Μέσα από τον Κανονισμό της Πράσινης Γραμμής, αλλά και με διαδικασίες που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να οδηγήσουν σε αναγνώριση του ψευδοκράτους και με τη σύμφωνο γνώμη του Γενικού Εισαγγελέα, έχει βρεθεί ο καταλληλότερος τρόπος είπε.

        Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν για το θέμα ο κ. Κυπριανού είπε ότι είναι δικαίωμά τους να αντιδρούν ότι τους αφήνει στην κρίση του λαού και ότι «επιτέλους σε αυτόν τον τόπο θα πρέπει να λειτουργούμε με τη λογική, όχι με τα συναισθήματα, όχι με τον φανατισμό και το μίσος».

        Του ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΡΥΔΗ

        Μου αρέσει!

      • Ιουλίου 20, 2011 23:10

        Εντάξει Andrea;;;; Ή θέλεις το τζιαι πρωτοκολλημένον;
        Απομονώνω σου το άμπα τζιαι φύει σου:

        «Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρόεδρος Χριστόφιας πριν δώσει την έγκριση της Κυβέρνησης είχε επικοινωνία με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς.

        Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ Νίκος Αναστασιάδης απάντησε θετικά…..»

        Ρε δαμαί ο ίδιος σας ο υπουργός (του ΔΗΚΟ) τζιαι έκαμνεν την πάπιαν ρε. Τζιαι κατηγοράτε τον Αναστασιάδη ρε κοπέλια!! Είσαστεν απίστευτοι ορισμένοι. Τζιαι φτύμμαν και οπίσθια! (αφού με κατηγορείς για ..χαρακτηρισμούς, αν ένει χαρακτηρισμός το παίζω πελλόν, πολλή ευθιξία η σύγχρονη αριστερά).

        Έλα να σου πω, στο μέλλον κομμένες οι κουβέντες μαζί σου περί συναγερμού. Εν την αντέχω τόσην αντικειμενικότηταν, τόσα επιχειρήματα. Ας ασχοληθούμεν με άλλα θέματα που εν θα με αποστομώνεις τόσον!!!!

        Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Ιουλίου 20, 2011 23:22

        Ti σημαινει σύμφωνα με πληροφορίες.

        Γιατι εν ειπεν ευθαρσως τη θέση του.
        Φοαται τους φασιστες του κομματος του?

        Ακου ρε . Εθκιεβασες κατι τζιαι ουτε δαμε σε πειραξε που τουτο το κομμα σε ενα τοσο καιριο ζητημα εν εξεφρασε την αποψη του.Συν του οτι θκιαβαζεις και σοβαρη εφημερίδα.
        Αλλωστε εγω ειπα σου τι εγινε στο παρελθον με την εκ περιτροπης.
        Και αφου εσυνεναισε για το ρευμα γιατι εν το λαλει δημοσια.

        Για τα αλλα ουλλα εν εξεφρασες αποψη. ΚΑΜΙΑ.
        Να δουμε ποσο συνεπες εν τουντο κομμα

        (ακου ημισιη ανεπισημα.Για ανεπισημοτητες ήμαστιν )

        Μου αρέσει!

      • Ιουλίου 20, 2011 23:36

        «Για το ρεύμα είπε ναι?Ποτε?
        μπλα, μπλα,μπλα, μπλα,. Δωσε μου ενα λινκ να το δω. Δαμε απ οσο ξερω εσιώπησε.Εν εξεφρασε καν αποψη».

        Τς, τς, εν ηξέρεις να χάννεις φίλε. Εν άσσιημον συναίσθημαν ξέρω το. Την άλλη φορά πέρκι κερτίσεις εσού!

        Είπαμεν, κομμένη η κουβέντα για το Συναγερμόν, έσιεις δρόμον ακόμα ώσπου να δεις ποιοι εν οι πραγματικοί σου φίλοι. Αργά ή γρήγορα θα λάμψει η αλήθεια (όϊ η εφημερίδα, προφανώς εν γουστάρεις, έσιεις άλλα πρότυπα περί καλής δημοσιογραφίας).

        Άλλον θέμα, τζιαι αύριον κατά προτίμησην, εν αργά…

        Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Ιουλίου 20, 2011 23:43

        Eγω νοιώθω την αδυναμια σου να μιλησεις μ επιχειρηματα.
        Ανοιξες τοσα θεματα(καιρια κατα την γνωμη μου ) απαντησα σου σε ουλλα με παραδείγματα και εσύ ελάκισες.
        Ουτε καν θελεις να τα τζισεις.

        Τζιαι για το συγκεκτιμενο?
        Ικανοποιησε που εξεφρασε ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ αποψη.
        Και απο που το έμαθες?Απο την … αλήθεια(πολλα σοβαρη εφημεριδα!!!).
        Και ΑΝ θέλουμε πιστευκουμε το .

        Και εσυ θεωρεις το πραξη ευθυνης.
        ΧΑΧΑΧΑ.

        Αμαν εν εσιει καποιος επιχειρηματα , ικανοποιείται τζιαι με τουντες καταστασεις.

        Τζιαι θα συνεχισω να μιλω με τον συναγερμο γιατι απ ον αντρεπεται.. ξερεις.

        Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        Ιουλίου 20, 2011 23:47

        Θωρω τωρα τζια κατι περιεργους της πρωτοποριας να φωναζουν η κυπρος εν ελληνική.
        Με εν με τουτους πον να υπαρξει επανενωση?
        Εν το κομμα που τους εκπροσωπει πον να προετοιμασει την συμφιίωση?
        Ατε ολαν.

        Παιζεται με την νοημοσυνη μας.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Ιουλίου 21, 2011 07:13

        Μιχάλη, ο Αντρέας πάντως δεν αποστομώνεται 🙂

        Μου αρέσει!

  17. σχόλια ενός αστυνομικού permalink
    Ιουλίου 20, 2011 03:19

    ήμουν κι’ απόψε στο προεδρικό για υπηρεσιακούς λογους… μόλις μπήκα στο σπίτι… ήμουν και πάλι στην φρούριση της κεντρικής πύλης.. φαίνεται μας εμπιστεύονται παρόλο που δεν τα πολυκαταφέραμε την προηγμούμενη φορά. πέρασε απίστευτος κόσμος… πρώτη φορά είδα τόσο κόσμο… από τις 7.15 που είμαστα εκεί άρχισε ο κόσμος να έρχεται… κατά τις 7.45 οι δρόμοι ήταν φίσκα.. τα συνθήματα ‘ Κύπρος ενωμένη ομοσπονδιακή’ και ‘ έξω όλοι οι στρατοί’ που φώναζαν οι εδονίτες και ο κόσμος δονούσαν την ατμόσφαιρα.. μόλις ήρθε σπίτι έψαξα να δω στο διαδίκτυο αναφορες για το πόσος ήταν ο κόσμος, γιατί πρώτη φορά είδα τόσο πολύ κόσμο σε διαδηλωση.. καμιά σύγκριση με την τρίτη που ο γιαννος υπολόγισε τον κόσμο σε 10, 15, 20 χιλιάδες… ήταν ασύγκριτα περισσότεροι… στο σίγμα Live βρήκα κάπου να λένε ότι ο κόσμος τους συλλα.. αυτό ήταν το στρατόπεδο του Χριστόφια και μετά πήγα εκεί που πήγες κ’ εσύ στον κυκλικό κόμβο του english school και άκουσα τους φίλους σου… πιθανόν θα ήσουν και συ.. και φώναζαν ‘Να πεθάνει ο χριστόφιας’ και να ψάλνουν τον εθνικό ύμνο και οι μισοί από αυτούς που ήταν γύρο από την ελιά να χαιρετούν ναζιστικά… δεν ξέρω αν ήσουν και εσύ σ’ αυτούς που χαιρετούσαν ναζιστικά… εγώ έφυγα αμέσος και πήγα και έκανα εμετό…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 20, 2011 07:48

      Αστυνομικέ μου, δεν είχα παει ψες, και δεν γνωρίζω αν ήταν στο προεδρικό κάποιοι φίλοι μου.

      Και προφανώς δεν αναφέρεσαι σε μένα, όταν μεταφέρεις το συνηθημα «να πεθάνει ο Χριστόφιας.»

      Μου αρέσει!

      • Ιουλίου 20, 2011 08:43

        Ο Χριστόφιας ποτέ δεν πεθαίνει
        Δεν τον σκιάζει φοβέρα καμιά
        Κι αν καμιά στιγμή ξαποσταίνει
        Και ξανά προς τη δόξα τραβά-τραβά-τραβά
        Και ξανά προς τη δόξα τραβά!

        Μου αρέσει!

    • ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
      Ιουλίου 20, 2011 22:29

      Αστυνομικές λες ψέμματα. Στην ελιά δεν ύπήρχε κανένας να χαιρετίσει ναζιστικά και ας τα μασκαραλίκια. Κανένας πουθενά ούτε στην ελιά ούτε στους θάμνους.Την χαζή προπαγάνδα κάμετε την αλλού. εδώ μπορούμε να σκεφτόμαστε

      Μου αρέσει!

      • Ιουλίου 21, 2011 01:46

        Τοξότη, λίγο πιο πάνω προς την έξοδο του προεδρικού είχε κάμποσους που το έκαναν. μισο-ναζιστικά, μισο-γκριζολυκιστικά… δεν ξέρω τι συμβόλιζε ο τρόπος που ύψωναν το χέρι τους. Πάντως θυμάμαι κάποιον που είπε στο μικρόφωνο πως τον εθνικο ύμνο τον τραγουδάν σε στάση προσοχής χωρίς να υψώνεται το χέρι… τέλως παντων, ο εθνικός ύμνος δεν ξέρω τι σχέση έχει με μια διαμαρτυρία κατά του χριστόφια.

        Μου αρέσει!

  18. Απηυδισμένος permalink
    Ιουλίου 20, 2011 23:38

    Τους ναζιστικους χαιρετισμούς τους είδα και εγώ σε πλάνα του ΡΙΚ, του καναλιού των αγανακτισμένων.
    το χριστοφιας watch επανηλθε υπό μορφή διαδήλωσης;

    Μου αρέσει!

  19. σχόλια ενός αστυνομικού permalink
    Ιουλίου 21, 2011 00:41

    Τοξότη εγώ δεν έχω σχέση με τα μασκαραλίκια ούτε με τις μαλακίες… αυτές είναι δουλειά δική σου… αλλά για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν τα γεγονότα καταγραμμένα και βιντεογραφιμένα.. τώρα έχω μόλις δεί ένα στιγμιότυπο στο sigma live όποιος ενδιαφέρεται να δει ναζιστικούς χαιρετισμούς να μπει εκεί να τους δει.. υπάρχουν και άλλες καταγραφές και σε φωτογραφίες και σε βίντεο και θα επανέλθω…

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. «Παραπονεμένα λόγια, έχουν τα τραγούδια μας.» Ναι, αλλά κανεί πκιόν! « Στροβολιώτης

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: