Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όταν ο Χριστόφιας κάνει έξυπνες δηλώσεις…

23 Σεπτεμβρίου, 2011

 

…βγαίνουν στην επιφάνεια οι πραγματικές θέσεις των πραγματικών κακών: ΕΥΡΩΚΟ και Οικολόγοι, θεώρησαν αρνητικές τις αναφορές. Σίγουρα έπεται συνέχεια.

 

 

Στην ομιλία του ενώπιον της ΓΣ του ΟΗΕ:

 

«Θεωρούμε ότι η πιθανή ανεύρεση και εξόρυξη υδρογονανθράκων θα αποτελέσει ακόμη ένα ισχυρό κίνητρο για Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους να φτάσουμε σύντομα σε μια δίκαιη, λειτουργική και βιώσιμη λύση του Κυπριακού, ούτως ώστε σε συνθήκες ειρήνης, ασφάλειας και ευημερίας, οι δύο κοινότητες να απολαύσουμε τα οφέλη από τον πλούτο που η φύση έχει χαρίσει στην πατρίδα μας. Θέλω να διαβεβαιώσω τους Τουρκοκύπριους συμπατριώτες μας ότι ανεξαρτήτως συνθηκών θα έχουν να ωφεληθούν από τους καρπούς της πιθανής ανεύρεσης και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων.»

 

 

Και πιο συγκεκριμένα μετά από συνάντηση με τον Έλληνα Υπουργό Εξωτερικών:

 

«Εγγυούμαι», είπε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, «ότι και πριν τη λύση – εάν δεν θελήσει η Τουρκία να δείξει καλή θέληση – εάν θα έχουμε αυτά τα εισοδήματα, θα δούμε με ποιόν τρόπο θα τα χρησιμοποιήσουμε για το καλό και των δύο κοινοτήτων».

 

Και όσοι δεν αντιλαμβάνονται αμέσως γιατί είναι έξυπνες αυτές οι δηλώσεις, ας διαβασουν και τις δηλώσεις του συμβούλου του Έρογλου, Κουντρέτ Οζερσαι:

 

«Λέγει ενδεικτικά-και προκλητικά: «Αν θα πάρουμε το δρόμο του χωρισμού αντί της ενοποίησης του νησιού, όπως γίνεται και στο γάμο, θα χρειαστεί να μοιράσουμε την περιουσία μας. Στο γάμο του 1960, που στην πράξη τέλειωσε το 1963, ακόμη δεν έγινε ο διαμοιρασμός των περιουσιών. Εάν συμφωνήσουμε να χωρίσουμε νομικά, όπως και σε πολλά άλλα παραδείγματα στον κόσμο, το συνεταιρικό κράτος που έμεινε στο παρελθόν, τις συμφωνίες του, τις περιουσίες του, τα χρέη του και τα αρχεία του πρέπει να τα μοιράσουμε, κάνοντας διαπραγματεύσεις με βάση την αρχή της διαδοχής«.

Ωμότητα, κυνισμός, βαρβαρότητα συνθέτουν αυτές τις θέσεις Οζερσάι, που ασφαλώς είναι και οι θέσεις της τουρκικής πλευράς. Εδώ, υποτίθεται πως γίνεται διάλογος για να αρθούν, έστω και μερικώς, οι συνέπειες του εγκλήματος εισβολής και κατοχής της Τουρκίας. Και η τουρκική πλευρά απαιτεί να μοιράσουμε την «περιουσία» του κυπριακού κράτους, όπως γίνεται σε κάθε διαζύγιο!»

 

Το πιο πάνω είναι απόσπασμα από κείμενο του Κωστάκη Αντωνίου στη Σημερινή. Για τα απλοϊκά μυαλά που συμφωνούν μαζί του, οι δηλώσεις του Οζερσαι είναι προκλητικές, ωμές, κυνικές, βάρβαρες.

 

Ένα θαυμαστικό αντι τελείας … και τελειώσαμε.

 

Δεν αντιλαμβάνονται αυτοί οι κρετίνοι πως όλα αυτά τα επίθετα εμείς τα λέμε, εμείς τα ακούμε. Δεν υπάρχει όμως κανείς στον κόσμο που να συμφωνεί μαζί μας. Το Κυπριακό δεν ξεκίνησε το 1974. Το Κυπριακό ξεκίνησε τουλάχιστον 10 χρόνια νωρίτερα, οι κυανόκρανοι του ΟΗΕ βρίσκονται στο νησί από το 1964. Οι συνομιλίες ξεκίνησαν το 1968, και αν δεν βρεθεί λύση, αυτά που λέει ο Οζερσαι θα πρέπει λίγο πολύ να τα αντιμετωπίσουμε.

 

Γι’ αυτό ήταν απροσδόκητα έξυπνες οι δηλώσεις του πρόεδρου.

 

Αν δεν ήταν και η φωτεινή εξαίρεση θα ήμασταν πολύ καλύτερα.

 

 

 

 

59 Σχόλια leave one →
  1. strovoliotis permalink*
    23 Σεπτεμβρίου, 2011 07:28

    Συμπεριφορές όπως τις πιο πάνω βοηθούν τον πρόεδρο.

    Όχι τα φαιδρά πρωτοσέλιδα της Γνώμης: «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΓΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ»

    Μου αρέσει!

    • 23 Σεπτεμβρίου, 2011 14:42

      θκυό μήνες, εν είδαμε κανένα σχόλιο για τα ΦΑΙΔΡΑ πρωτοσέλιδα εφημερίδων του καθεστώτος της ΔΗΣΥ-ΔΗΚΟ δημοσιογραφικής συμμορίας Στροβολιώτη.

      εφταιξε μας μια εφημερίδα που στην ουσία παίζει «άμυνα» μες το λάκκο με τα φίθκια των μμε συμφερόντων, εννε;

      όταν ο Πολίτης τζαι ο Φιλελευθερος εσάζαν το πλαίσιο της εοκα βήτα έξω που το προεδρικό, όποιος άλλος τζαι να ήταν έξω που το προεδρικό, εν είδα ανάρτηση αγανάκτισης εκ μέρους σου.

      πότε η εοκα β΄εξανατόλμησε να διαδηλώσει;!;!

      κατά τα λοιπά, εν έκπληξη να εν έξυπνος ένας αριστερός. άγια ολάν. κατεβείτε λλίον που το καλάμι του ιδεολογικού καθεστώτος.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        23 Σεπτεμβρίου, 2011 15:38

        Dis, να σου κάνω μια φοβερή αποκάλυψη;

        Υπάρχουν δεξιοί και αριστεροί.

        Υπάρχουν ηλίθιοι αριστεροί.

        Υπάρχουν έξυπνοι αριστεροί.

        Υπάρχουν ηλίθιοι δεξιοί.

        Υπάρχουν έξυπνοι δεξιοί.

        Α, υπάρχουν φυσικά και οι πανηλίθιοι.

        (Το όνομα Πάνος Ιωαννίδης σου λέει τίποτα).

        (Με λίγη φαντασία μπορείς να φτιάξεις και άλλες προτασούλες με τη λέξη ικανός στη θέση του έξυπνου, και ανίκανος στη θέση του ηλίθίου.)

        Μου αρέσει!

  2. strovoliotis permalink*
    23 Σεπτεμβρίου, 2011 07:53

    Δείτε και τις ειδήσεις του 2030:

    Μου αρέσει!

  3. 23 Σεπτεμβρίου, 2011 09:47

    Θα συμμεριζόμουν τον «ενθουσιασμό» σου αν της δηλώσεως Χριστόφια είχε προηγηθεί μια κάποια λίγη έστω, ελάχιστη προετοιμασία, ώστε όταν ρωτήθηκε για το πώς αυτό θα γίνει εφικτό να είχε έτοιμη μια απάντηση λιγότερο «φαιδρή» από το… «η πολιτική μου ιστορία εγγυάται, μπλα, μπλα, μπλα»… Μια έξυπνη (;) δήλωση (στα πλαίσια του αυτονόητου πάντως) χωρίς ρεαλιστική υποστήριξη, είναι σαν μια επιταγή χωρίς αντίκρυσμα: η αξία της εξαφανίζεται κατά την προσκόμισή της στο ταμείο. 😉

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Σεπτεμβρίου, 2011 13:16

      Ρε φίλε, προσπαθώ να βλέπω μισογεμάτο αντί μισοάδειο το ποτήρι, ακόμα και σε εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις που μπορώ να το νοιώσω αυτό.

      Φυσικά, για κάποιους άλλους φίλους, ούτε αυτό είναι αρκετό!

      Μου αρέσει!

  4. 23 Σεπτεμβρίου, 2011 10:57

    «Γι’ αυτό ήταν απροσδόκητα έξυπνες»

    !!!

    Ευτυχώς που πέραν που ερασιτεχνικόν σταθμόν μετεορολογίας έχεις τζιαι μετρητήν εξυπνάδας ρε Στροβολιώτη. Καλάν, μα είναι λόγος αυτός για λλόου σου σιόρ;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Σεπτεμβρίου, 2011 13:23

      Ο ερασιτεχνικός μου μετεωρολογικός σταθμός έγραψε ψες 2,6 χιλιοστά βροχής.

      Η πρώτη καταγραφή μετά από 101 μέρες.

      Αν ήμουν σταθμός θα ήμουν ευτυχισμένος μετα από πολύ καιρό.

      Επειδή όμως δεν είμαι σταθμός, νοιώθω χαρούμενος *και* για τον καιρό, *και* για τις δηλώσεις.

      Και για τα δυο είχε προηγηθεί μια μακρά, άνυδρη και βασανιστική περίοδος.

      Μου αρέσει!

  5. 23 Σεπτεμβρίου, 2011 12:25

    Τις επιφυλάξεις μου γενικά για την αναζήτηση φυσικού αερίου από την Κύπρο, την κατέγραψα μόλις στη σχετική ανάρτηση της Μερόπης.

    Όμως, τα όσα περιγράφεις εδώ, Στροβολιώτη, έρχονται σε αντίθεση με αυτά που αναφέρονται σε ένα άρθρο του Σταύρου Θεοδωράκη στους Πρωταγωνιστές, με τίτλο «Αλαζόνες παντού» http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=8893.

    «Και εκεί που σηκώνεις τα χέρια ψηλά με την ελληνική αριστερά, βλέπεις και τον Χριστόφια και καταρρέεις. Θυμάστε βέβαια ότι ο πρόεδρος του ΑΚΕΛ διέφερε απο τον αείμνηστο Παπαδόπουλο σε ένα τουλάχιστον σημείο. Ο Χριστόφιας από τα χρόνια της νιότης του θεωρούσε τους Τουρκοκύπριους, Κύπριους. Τώρα που έγινε Πρόεδρος τους θεωρεί απλώς εχθρούς. Αναφέρομαι βέβαια στις γεωτρήσεις στο οικόπεδο 12, της κυπριακής ΑΟΖ που πολλοί έχουν δικαιώματα αλλά όχι οι τουρκοκύπριοι. Αντί λοιπόν ο Χριστόφιας να πει «θα ψάξουμε για πετρέλαιο και αν βρούμε, το 25% θα ανήκει στους Τουρκοκύπριους», το παίζει Σαουδάραβας. Σκεφθείτε πόσο διαφορετικό θα ήταν το κλίμα στα κατεχόμενα, αν οι ελληνοκύπριου έλεγαν ότι αυτός ο πλούτος, αν και εφόσον υπάρχει, «ανήκει και σε σας τουρκοκύπριοι αδελφοί μας». Το επιχείρημα του Ερντογάν για «άδικη απομόνωση των Τουρκοκυπρίων» θα έπεφτε στο κενό. Τώρα δεν πέφτει. Ο Παπανδρέου μάλιστα – λένε οι πληροφορίες μου – συνέστησε στον Χριστόφια να ανοίξει έστω έναν λογαριασμό όπου θα έμπαινε το μερίδιο των Τουρκοκυπρίων, μέχρι να λυθεί το Κυπριακό, αλλά… εκείνος δεν το τόλμησε.»

    Επίσης, σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Τουμάζος Τσιελεπής, τόνισε περίπου, ότι αν διαφαινόταν σύντομη λύση στο κυπριακό, ΔΕ θα προχωρούσε τώρα η κυβέρνηση στην εξόρυξη των υδρογονανθράκων…Οπότε θα πρέπει να μας εξηγήσουν οι υπεύθυνοι πως ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ να συνδυάσουν την αξιοποίηση του φυσικού αερίου, ως μοχλό για την επανένωση, πέρα από τις αντιφάσεις των (εν μέρει, εύηχων…) λόγων και των έργων τους, ΕΑΝ υπάρχει περίπτωση να πείσουμε κι εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας, ότι τάχα μου, γίνεται με σκοπό το όφελος και των δύο κοινοτήτων όλη αυτή η ενέργεια.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Σεπτεμβρίου, 2011 13:30

      Ναι, δηλώσεις που είχαν προηγηθεί είχαν πράγματι δημιουργήσει αρνητικό κλίμα ιδιαίτερα οι δηλώσεις της Μαρκουλλή στη Μιλλιέτ. Υποθέτω πως κάποιος νούσιμος σύμβουλος εμήνυσεν του προέδρου να κινηθεί προς αυτή τη σωστή κατεύθυνση.

      Η αναφορά που γράφει ο Θεοδωράκης για τη συμβουλή Παπανδρέου ίσως να είναι σωστή, αλλά πρώτος είχε προβάλει τη σχετική ιδέα ο Νίκος Ρολάνδης.

      Εννοείται, Λεμέσια (και Δαίμονα), πως τα λόγια μόνο δεν έχουν νόημα. Είναι στο χέρι της κυβέρνησης να το αποδείξει.

      Μου αρέσει!

      • ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
        23 Σεπτεμβρίου, 2011 21:58

        Μάλλον ο Πρόεδρος διάβασε τι γράψαμε εδώ τι προάλλες 🙂

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        23 Σεπτεμβρίου, 2011 23:01

        Σωστά! Και μάλιστα σχόλιο του Τοξότη:

        “Η Τουρκοκυπριακή Κοινότητα μπορεί να έχει όφελος από την εκμετάλλευση του όποιου πλούτου στο πλαίσιο μιας επανενωμένης πατρίδας“.
        Αυτή ακριβώς η φράση του Χριστόφια είναι εκείνη που δημιουργεί περισσότερα προβλήματα απ ο΄σα λύνει. Διότι θα μπορούσε κάποιος να την ερμηνεύσει ως εξής: Αν θέλετε πετρέλαιο λύστε το κυπριακό. Λύστε το πως; Με τον τρόπο που εμείς αντιλαμβανόμαστε. Αυτή όμως δεν νομίζω ότι πρέπει να είναι η προσέγγιση ενός κράτους με το δικό μας μέγεθος. Η πρόταση Χριστόφια απαντά στο μείζον : Τι θα γίνει αν βρεθεί το πετρέλαιο και δεν έχει υπάρξει λύση. Σε αυτό -κυρίως -θα έπρεπε να δώσει απάντηση στην Άγκυρα…

        Από εδώ:

        Ο Χριστόφιας και τα γκάζια.

        Μου αρέσει!

    • 23 Σεπτεμβρίου, 2011 14:33

      δηλαδή Λεμέσια για να αντιληφθούμε τη στάση της κυπριακής κυβέρνησης στο κυπριακό πρέπει να ενημερωνόμαστε από τους πρωταγωνιστές; εσύ δηλαδή άκουσες την ομιλία του Χριστόφια στον οηε και διαπίστωσες ότι έχει δίκαιο ο θεοδωράκης;

      καλά, ο ευρωκόκος πως και δεν διάβασε τον θεοδωράκη τζια τσιριλλά!

      καλά να κάμνουμε κριτική βαση ερμηνείας! αλλά να λέμε ότι ΕΝ είπε ο Χριστόφιας ότι τα οφέλη είναι αδιαμφισβήτητα για τους τ/κ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ των συνθηκών, εν παραβίαση της ακοής μας. όι του εγκεφάλου μας.

      Μου αρέσει!

      • 23 Σεπτεμβρίου, 2011 15:31

        Δεισδαιμόνα,

        σε παραπέμπω στην απάντηση του Στροβολιώτη, ο οποίος κατάλαβε τι ακριβώς ήθελα να πω με το πιο πάνω σχόλιό μου.

        Μου αρέσει!

  6. christakis permalink
    23 Σεπτεμβρίου, 2011 13:16

    μας λεει δηλαδη το ακελ οτι δεν συζητα για τους προσφυγες αλλα για τα γεγονοτα του 63.το ακελ φανερα αρνειτε οτι εγινε εισβολη αλλα μια ειρηνικη επεμβαση.εξαλλου πολλοι ακελικοι χαρηκαν με την εισβολη οπως και η ηγεσια του ακελ.το αρνειστε κυριε Σ?

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Σεπτεμβρίου, 2011 13:31

      Φίλε Χριστάκη, για ερωτήματα που αφορούν το ΑΚΕΛ, παρακαλώ να ρωτήσεις το ΑΚΕΛ.

      Αν θέλεις να με ρωτήσεις κάτι έμενα, είμαι έτοιμος να σε διαβάσω.

      Μου αρέσει!

  7. 23 Σεπτεμβρίου, 2011 13:34

    είδα χτες βράδυ στο ονειρό μου τον Χριστόφια να υπογράφει Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα με Ισραήλ γιατι έχει S300 και άλλα πολλά … ξύπνησα λουσμένη κρύο υδρώτα όπως στη ταινία «Οι Γερμανοί ξαναρχονται» Δυσκολα να εγγυηθεί κάποιος πως η βλακεία και αλαζονία δεν θα επιστρέψουν…

    Μου αρέσει!

  8. strovoliotis permalink*
    23 Σεπτεμβρίου, 2011 13:36

    Στο χορό του αρνητισμού μπήκαν όπως αναμενόταν το ΔΗΚΟ και η ΕΔΕΚ. Ελπίζω ο ΔΗΣΥ να συμπεριφερθεί υπεύθυνα…

    Μου αρέσει!

  9. 23 Σεπτεμβρίου, 2011 14:06

    Μια διευκρίνηση Στροβολιώτη, το Κυπριακό άρχισε τουλάχιστον από τες αρχές του 20ου αιώνα, τζιαι ειδικά όταν απέναντι στο ελληνικό έθνος/ κράτος εξεπετάχτηκεν το νεόκοπο τούρτζικον.
    Όσο για το ΔΗΣΥ, πέρκιμον που τα είπαν ο Κυπριανού με τον Αναστασιάδη προχτές αν εν ακριβώς για να διευκολύνει ο πρώτος τον δεύτερον να..συνεχίσει να είναι υπεύθυνος (θεωρώ ότι ως σήμερα υπήρξε γενικά υπεύθυνος, τουλάχιστον για το κυπριακό).
    Άτε, τζιαι τζείνον το δελτίον ειδήσεων μπορεί να εν μες τούτην τη δεκαετίαν…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Σεπτεμβρίου, 2011 15:35

      Μιχάλη μου, αν πάμε έτσι που σταματούμε;

      Στον Κίμωνα, ή πιο πίσω;

      Για τον ΔΗΣΥ I keep my fingers crossed, όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι!

      Μου αρέσει!

  10. Ανώνυμος permalink
    23 Σεπτεμβρίου, 2011 14:50

    έτσι για να μην ξεχνούστε οι έξυπνες δηλώσεις προέρχονται από ένα άνθρωπο που η ανικανότητα του εξόργυζε τον στροβολιώτη όταν πρωτοστατούσε στον παροξυσμό της περιρέουσα ατμόσφαιρας νούμερο 2 που ζησαμε πριν ένα μήνα…. ένα δείγμα του λόγου του το πιο κάτω από το ιστιολόγια του λινοπάμπακου…

    (Οι ρε κουμπάρε, έννεν η ιδεολογία του που ενοχλεί: εν η ανικανότητά του!!!

    14 Ιουλίου 2011 11:29 μ.μ.)

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Σεπτεμβρίου, 2011 18:02

      Φίλε μου, νομίζω δεν είχα γράψει ποτέ πως ο πρόεδρος είναι εντελώς ανίκανος. Αν το έγραψα όμως, χαίρομαι που με εκπλήττει θετικά. Δηλαδή θα ήταν καλύτερο να συνεχίσω να τον επικρίνω και για μια σωστή του ενέργεια;

      Φαίνεται πως δεν αντιλαμβάνεσαι πως δεν έχω καθόλου κολλήματα: αν κάμνει 90 λάθη και 10 σωστά ο πρόεδρος, θα τον επαινώ για τα 10 και θα τον κριτικάρω για τα υπόλοιπα.

      Και θα ευχόμουν να είναι περισσότερα τα σωστά.

      Τόσο απλό.

      Μου αρέσει!

  11. 23 Σεπτεμβρίου, 2011 20:46

    Παρ’ όλο που σε μεγάλο βαθμό με έχει καλύψει με τις ΔΥΟ παρεμβάσεις της η Disdaimona, εν τούτοις δεν θα αποφύγω τον πειρασμό να πω δκυο κουβέντες.
    – Πρώτον, σύμφωνα με κατά το
    Strovoliotis Ευαγγέλιο οι εφημερίδες της Δεξιάς έχουν ένα είδος ασυλίας και δικαιούνται να γράφουν τζιαι να λαλούν ότι τους καπνίσει για τον «ανίκανο» τον «χώρκατο», τον «καφετζιή» τον Χριστόφκια, τζι’ άμα γράψει κάτι μια από τες άλλες δύο εφημερίδες που στηρίζουν τον Πρόεδρο, δηλ. τη “Χαραυγή” και τη “Γνώμη” τότε έχουμε «φαιδρά πρωτοσέλιδα»!!! Άτε ολάν!

    – Δεύτερον ειλικρινά διερωτούμαι αν κάποιοι άκουσαν ή διάβασαν την ομιλία του Προέδρου στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ και δη το κομμάτι που αφορά τους τουρκοκυπρίους…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Σεπτεμβρίου, 2011 23:18

      Anef, το κομμάτι για τους ΤΚς το παρέθεσα αυτούσιο. Τι εννοείς;

      Για τα λοιπά, ειλικρινά κάμνεις παναήριν μόνος σου. Πότε είπα πως οι λοιπές εφημερίδες είναι υπεράνω κριτικής;

      Κανένας δεν είναι υπεράνω κριτικής. Ούτε καν ο πρόεδρος, ούτε καν η Γνώμη.

      (Το χώρκατος και το καφετζιής είναι μειωτικοί χαρακτηρισμοί, δεν μου αρέσουν κείμενα που χρησιμοποιούν τέτοιες λέξεις, το «ανίκανος» όμως είναι κάτι που μετριέται αντικειμενικά… Κατ’ αναλογία η «πολιτική μαγκιά» του Χριστόφια είναι γλοιώδης χαρακτηρισμός, που επίσης δεν μου αρέσει. Αν έγραφε «άρχισε με πλήρη επιτυχία η πρώτη γεώτρηση επί κυβέρνησης Χριστόφια» δεν θα είχα πρόβλημα, αλλά βλέπεις ένας τέτοιος τίτλος δεν είναι πιασάρικός…)

      Μου αρέσει!

      • 23 Σεπτεμβρίου, 2011 23:25

        Δεν σε είδα ΠΟΥΘΕΝΑ Strovolioti να τα επικρίνεις,!!! Τζι’ άλλοι ήταν που ελάμβαναν μέρος σε «παναΰρκα»!!!

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        24 Σεπτεμβρίου, 2011 09:37

        Anef, ειλικρινά ξέρω πάρα πολύ καλά που στέκω.

        Δεν χρειάζομαι εξετάσεις για να το αποδείξω.

        Μου αρέσει!

  12. Χαμάλης permalink
    24 Σεπτεμβρίου, 2011 02:34

    Άνοιξεν τζι’ ο Αναστασιάδης το στόμαν του τζι’ όπως ήταν φυσικόν τζι’ αναμενόμενον, έκλασεν πόρτον αρχιεπισκοπικής οσμής πάλε. Περίεργον όμως έν εκάλεσεν τον Χριστόφκιαν να παραιτηθεί! Παράξενον α; Σάζει τον ο Ττόμης! Καρτέρα να βρεθούσιν!

    Μου αρέσει!

  13. 24 Σεπτεμβρίου, 2011 12:50

    Εστεναχωρεθήκετε α;
    Δεν το λπιζα Μανώωωωωωληηηη….

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      24 Σεπτεμβρίου, 2011 19:27

      Εσύ δηλαδή ρε φίλε εχάρηκες; Δεν νομίζω…

      Εκτός και αν η οπαδική σου χαρά ξεπερνά τα ιδανικά σου με τα οποία υποτίθεται συμπορευόμαστε…

      Μου αρέσει!

  14. 24 Σεπτεμβρίου, 2011 14:36

    εσύ ρε νεε ελληνοκύπριε εν εστεναχωρέθηκες που ο συντροφος σου επανενωσίτης νίκος (κατα ΧΑΚ χρυσάνθου) αναστασιάδης εμίλησεν έτσι

    αφού εν ο μιαλίτερος σας σύντροφος ρε μες το συνοθύλευμα κοκκινομπλεροζεπανένωσημπλογκσποτ

    ζαβαλι μου ρε τζαι εστεναχωρεθηκασιν τα παιθκιά ρεεε

    Μου αρέσει!

  15. 24 Σεπτεμβρίου, 2011 19:05

    Τζείνον που με στεναχωρεί (πάνω που ούλλα) όμως εν η απαισιοδοξία. Θέκκιου αλλά εν θα πάρω.
    Stay cool and keep rocking!

    Μου αρέσει!

  16. strovoliotis permalink*
    24 Σεπτεμβρίου, 2011 19:30

    Σπουδαία τραούθκια μας εθθυμήσετε εσύ τζιαι ο νέος οπαδός.

    Μιχάλη μου, τζιαι εγώ επιθυμώ να σκέφτουμαι αισιόδοξα. Οσον περνά ο τζιαιρός όμως, δυσκολεύκουμαι πολλά…

    Μου αρέσει!

  17. ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
    24 Σεπτεμβρίου, 2011 20:42

    Στροβολιώτη μου πάρε τον τίτλο σου πίσω. Ο Πρόεδρος τα εγύρισεν. Δεν εννοούσε λένε ότι θα πάρουν κάτι πριν την λύση…παραμένει λένε δεσμευμένος στην κοινή απόφαση της πολιτικής ηγεσίας. Άσσιχτιρ πιον. Μια κουβέντα σωστήν είπε τζι όσπου να την πει επήραν την πίσω

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      24 Σεπτεμβρίου, 2011 20:57

      Σοβαρά; Δεν έχω ενημερωθεί.

      Αν έγινε πράγματι αυτό, να εισαι σίγουρος πως κάποιοι φίλοι θα υποστηρίξουν πως ορθώς έκανε τις αρχικές δηλώσεις, και ορθώς τις αναίρεσε 😦

      Και όσοι επισημαίνουν την αντίφαση είναι ακροδεξιοί αντιΑΚΕΛικοί!

      Μου αρέσει!

      • ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
        25 Σεπτεμβρίου, 2011 16:41

        Στροβολιώτη μου για να μην τα λεω εγώ σου παραθέτω την γραπτή δήλωση του ΑΚΕΛ:
        «Εκφράζουμε τη λύπη και την καταδίκη μας, όχι απέναντι στη θεμιτή κατά τα’ άλλα κριτική, αλλά για τους αφορισμούς και τις υβριστικού χαρακτήρα προεκτάσεις ότι τάχατες ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας «ενθαρρύνει τις αποσχιστικές ενέργειες του ψευδοκράτους» ότι «επιβραβεύει τις κατοχικές και διαχωριστικές συνθήκες» ή ότι «ενισχύει την προπαγάνδα της Τουρκίας για ύπαρξη δύο κρατών στην Κύπρο».
        Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έπραξε ασφαλώς το αντίθετο και είναι αποτέλεσμα των ενεργειών και των πρωτοβουλιών του που η Κυπριακή Δημοκρατία ασκεί σήμερα τα κυριαρχικά της δικαιώματα στο φυσικό πλούτο που διαθέτει, παρά τις λυσσαλέες αντιδράσεις της Άγκυρας.
        Επαναλαμβάνουμε τέλος την πάγια θέση μας ότι οι Τουρκοκύπριοι συμπατριώτες μας έχουν ίσα δικαιώματα μαζί με τους υπόλοιπους νόμιμους κάτοικους του νησιού και ότι στο πλαίσιο μιας συνολικής λύσης του Κυπριακού θα απολαμβάνουν επίσης τα οφέλη από πιθανή ανεύρεση εκμεταλλεύσιμων κοιτασμάτων υδρογονανθράκων»
        Ούτε τρεις ημέρες δεν αντέχουν την υποστήριξη μας.

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        25 Σεπτεμβρίου, 2011 19:24

        Τοξότη, για να είμαστε όμως δίκαιοι, η ανακοίνωση αυτή αφορά το ΑΚΕΛ, και όχι τον πρόεδρο ή την κυβέρνηση.

        Εφαντάστηκες, να προσπαθήσει να δείξει λίγη ανεξαρτησία και λίγη αυτονομία το ΑΚΕΛ από τον πρόεδρο, και να κινηθεί προς τον … απορριπτισμό!!!
        🙂
        🙂
        🙂

        Μου αρέσει!

  18. 24 Σεπτεμβρίου, 2011 21:54

    Καλά κρασιά!

    Φίλε osr πάσιν μήνες που ο Νίκος Χρυσάνθου άλλαξε πορεία τζιαι την καταγγέλνουμε…
    Ότι «κλάμα» είχαμε να ρίξουμε για τα χάλια του συναγερμού, το ερίξαμε, εν μακρύς ο κατήφορος.

    Τοξότη, είσαι ωραίος ρε. Άτε κάμε μας μιαν παραπομπή να δούμε.

    Στροβολιώτη μου, αν είμαι εγώ οπαδός, εσύ είσαι χουλιγκάνος πας τα τ τέλια… με τα μυαλά στα κάγκελλα που λαλούν….

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      24 Σεπτεμβρίου, 2011 22:15

      Πολύ καλά! Ο «επανενωτικός» νέος χαίρεται γιατί ο Αναστασιάδης κάνει μια δήλωση σε βάρος της επανένωσης!

      Και πετά στους εφτά ουρανούς γιατί αποδείχτηκε σωστή η εκτίμηση του πως ο Αναστασιάδης απομακρύνθηκε από τη λύση!!!

      Και κάνει αυτά τα σχόλια ίσως στον μόνο πέραν του ΑΚΕΛ χώρο που υπερασπίστηκε τον πρόεδρο!!!

      Και ύστερα θυμώνει όταν του λέω πως είναι οπαδός και αρνί γιατί βάλλει την ιδεολογίαν, το κόμμαν την παράταξην του πάνω από την επανένωση!

      Φίλε μου, μετα που έναν σημείον η υποκρισία γίνεται θράσος, απύθμενο θράσος.

      (Ένας χουλιγκάνος, υποτίθεται υποστηρίζει κάτι, με τρόπο ανάρμοστο, και ακραίο. Μπορείς να μας διαφωτίσεις για πιο πράγμα με κατηγορείς; Γιατί ένας χουλιγκάνος δεν μπορεί να στραβωθεί ούτε καν τις περιπτώσεις που το όραμα του κάνει 1000% λάθος. Ε, για να το νοιώσεις αυτό, μάλλον στον καθρέφτη έβλεπες, ή διάβαζες το μπλοκ σου, εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις τέτοια συμπεριφορά – και σε προκαλώ να το ψάξεις.)

      Μου αρέσει!

    • ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
      25 Σεπτεμβρίου, 2011 16:43

      Ελληνοκύπριε…είδες την παραπομπήν; Εκατάλαβες την όξα να σου την εξηγήσω;

      Μου αρέσει!

  19. 24 Σεπτεμβρίου, 2011 23:12

    Μα ήντα μαλλώννετε σιόρ. Έτο είπαν τζιαι οι αμερικάνοι ένα σωστόν απόφθευγμαν τζιαι πρέπει να τους το πιστώσουμεν, ασχέτως αν «εν φονιάδες των λαών» (sic):

    «Money talks and bullshit walks!».

    Κοινώς, εγώ τες δηλωσούες εκατέρωθεν ακούω τες μούχτιν. Εν τα έργα που μετρούν. Για την ώραν στα έργα ο Χριστόφιας το 2004 είπε ΟΪ τζιαι ο ΄»Χρυσάνθου» ΝΑΙ. Ο ένας ΑΠΕΡΡΙΨΕΝ τζιαι ο άλλος ΕΔΕΧΤΗΚΕΝ. Ο ένας έκαμνεν μίνιμουμ νουβό πρόγραμμαν τζιαι ο άλλος έβαλλεν την (κομματικήν) κκελλέν του μες τη βούρκαν.

    Στην προκειμένην περίπτωσην (σωτήριον έτος 2011), ο Νίκος «Χρυσάνθου» (sic) θα κριθεί για όσα του σούρνουν οι αριστεροί μας φίλοι ΟΤΑΝ τζιαι ΑΝ ο σύντροφος ΞΟΡΤΩΣΕΙ (εις πείσμαν του απαισιόδοξου Άγρινού) να ΜΕΝ έσιει ναυάγιον στες διαπραγματεύσεις τζιαι φέρει δημοψήφισμαν. Τότε, ΑΝ ο κος «Χρυσάνθου» πει ΟΪ, τότε μπορεί να καταλάβω το κάχριν σας ρε κοπέλια. Ως τότε, μπορεί εμείς οι υπόλοιποι να «στεναχωρκούμαστεν» που στα λόγια «πορδίζει» (αρχιεπισκοπικά ή άλλωσπως που λαλεί ο Χαμάλης) αλλά τζιαι να αισιοδοξούμεν ότι αν έρτει η ώρα η καλή, εννάν πιστός σε τζείνον που φαίνεται να πιστεύκει (λύση τωρά τζιαι επανένωση πέραν του «καλού του κόμματος»).
    Μόνον μέν έρτετε αύριον να μας χρεώσετε άλλην μιαν αποτυχίαν του Χριστόφια (ναυάγιο συνομιλιών) μετά την οικονομία, χωρίς να είμαστεν κυβέρνηση (αρκετά το κάμνετε για την προ δεκαετίας κατάστασην). Φέρτε τζείνον το μαυρογέρημον το δημοψήφισμαν τζιαι δαμέ είμαστεν…

    Μου αρέσει!

  20. 24 Σεπτεμβρίου, 2011 23:27

    Τζιαι κάτι άλλον.
    Εν θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερα σπίρτον αλλά κάποια πράματα καταλάβω τα.

    Πριν 5-6 χρόνια επρόβλεψα ότι τα ακίνητα στην Κύπρο εν μια τεράστια φούσκα τζιαι θα κρεπάρει μες τα μούτρα μας. Επεριπέζαν με. Σήμερα θυμούνται το καλά οι της ομήγυρης.

    Επίσης πριν 4-5 χρόνια επρόβλεψα ότι θα έχουμεν κυπριακήν ομάδαν στο champion’s league. Έστειλα μήνυμαν στο supersport τζιαι εν με λάβαν υπόψη, ο Πανίκκος ΔΕΝ το εθώρεν εφικτόν τότε. Θκιο σεζόν μετά η ανορθωσάκκα του Τιμούρ παραλλίον να πάει στους 16 τζιαι σήμερα μιλούμε για θκιό κυπριακές ομάδες στο «θεσμό».

    Ε λοιπόν προβλέπω ότι το 2012 θα έχουμεν ΛΥΣΗΝ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ. Εν στοιχίζει τίποτε έννεν; Ελπίζω μόνον να μεν φκουν αληθινοί τζιαι οι Μάγια τζιαι μείνουμεν με θκιό σιείλη καμένα. Δαμέ είμαστεν να σας λαλώ » I toooold you sooooo».

    Όνειρα γλυκά (isn’t it?).

    Μου αρέσει!

  21. 25 Σεπτεμβρίου, 2011 00:15

    🙂
    Μπράβο Στροβιλιώτη μου μπράβο!
    Υιοθέτησες τζιαι τα περί αρνιών βλέπω!
    Και εις «ανώτερα» φίλε μου.

    Φαίνεται επείραξε σας πολά η αποκάλυψη του Νίκου, εν πειράζει ρε παιθκιά, η ζωή συνεχίζεται…

    Εν μεγάλη η πίκρα, καταλαβαίνω σας, επείεν η επένδυσή σας στον Νίκαρο στράφι τζιαι κυρίως εσυνειδητοποιήσετε πως εν έσιει επιστροφή τούτος ο κατήφορος.

    Δεν χαίρομαι φίλε, κλαίω μαζί σας, από καιρό.

    Μου αρέσει!

  22. 25 Σεπτεμβρίου, 2011 00:20

    Ταπακούδη μου, εν άλλη η έννοια του Στροβολιώτη φίλε μου…
    Εν καλή η λύση αλλά όι να πιστώνουμεν τζιαι την αριστερά με «ικανότητες»…

    Είπαμεν, νυν υπέρ πάντων ο Νίκαρος!

    Μου αρέσει!

    • 25 Σεπτεμβρίου, 2011 01:00

      ΘΘύμισμου νέε τον τελευταίον δεξιόν δήμαρχον που επαίνεψεν ο κος Κυπριανού… Θθύμισμου τζιαι την τελευταία θετικήν έστω δήλωσην αριστερού αξιωματούχου για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ έκαμεν ο συναγερμός την οκταετία που εν ΕΚΤΟΣ εξουσίας.
      Για να μεν λαλούμεν ΜΟΝΟΝ για τους κατηφόρους των άλλων…

      Μου αρέσει!

  23. 25 Σεπτεμβρίου, 2011 09:56

    Έλα Μιχάλη μου τωρά…
    Μιλούμε για το Κυπριακό (τζιαι τον εθνικισμό) δαμαί, οτιδήποτε προοδευτικό που τη μεριά του ΔΗΣΥ σε σχέση με τους Τ/Κ και την αντίσταση στον σοβινισμό εν δεκτό τζιαι κάτι παραπάνω ακόμα.

    Ο Συναγερμός έσιει τη φιλοσοφία του στα άλλα θέματα τζιαι εν φυσιολογικό να υπάρχει μια συνεχής διαφωνία, θα ήταν αφύσικο να μην υπάρχει.

    Στο Κυπριακό όμως, ιδίως όσοι αριστεροί είμασταν του ΝΑΙ, επεριμέναμε ότι η ηγεσία τουλάχιστον του ΔΗΣΥ δεν θα έκαμνε υποχώρηση στες λογικές που βλέπουμε εδώ και μήνες να κάμνει.

    Με το να «φωνάζει μέσα» Κλήρίδη και Σαμάρα, να κάμνει «κούτζια» για την εκ περιτροπής, να λαλεί τούντα απαράδεκτα μετά που δηλώσεις του Χριστόφια που αποδεδειγμένα έχουν θετικές επιπτώσεις στο θέμα μας.

    Η περιρρέουσα του καλοκαιριού; Που την βάλλεις Μιχάλη μου; Εν πράματα τούτα; Αντροπή σιόρ… εφκάλαν τζιαι το σιοινίν, εν το θωρείς δημοκρατικός άθρωπος;

    Λαλείς πως τα λόγια εν εύκολα τζιαι εν για κατανάλωση, δεκτόν. Η κατάσταση μετά το Μαρί εν λόγια; Η απουσία τους που την καταδίκη του πραξικοπήματος τζιαι της εισβολής εν λόγια, που την εκδήλωση για την Αμμόχωστο; Η συμπόρευση με τους αρχιεπισκοπικούς;

    Περιορίζομαι όπως σου είπα στο Κυπριακό γιατί στα άλλα θέματα («οίκοι», συμμαχία με Νικ Παπ κλπ) παίζει άλλο καπέλλο…

    ……………………………………….
    Το σύνθημα «Λύση 2012» εν το μότο του ιστολογίου μου, το πιστεύκω τζιαι παρά τις ακρότητες του φίλου του Στροβολιώτη τζιαι την λανθασμένη του «επένδυση», θα ήθελα να μας ενώνει τζιαι να μας φέρνει στην ίδια πλευρά την ώρα της κοινωνικής αναμέτρησης.

    Μου αρέσει!

    • 25 Σεπτεμβρίου, 2011 10:21

      Νέε fair enough, αν τζιαι εμιλούσαμεν για τον Νίκον «Χρυσάνθου» Αναστασιάδην τζια όϊ γεννικά για τα θκιό κόμματα. Όσοι είμαστεν στοιχειωδώς αντικειμενικοί αναγνωρίζουμεν τα ολισθήματα της «δικής» μας παράταξης (όπως εκάμαμεν τωρά με τες τελευταίες όντως ατυχείς δηλώσεις του Αναστασιάδη) στην πορεία για επανένωση.
      Ξέρεις όμως, το «μονόπλευρον» της υπόθεσης παραμένει τζιαι βοά. Λαλούμεν λλίον πιο πάνω εγώ τζιαιο Στροβολιώτης, σε έναν καθαρά μειωτικόν τζιαι περιπαιχτικόν σχόλιον του Χαμάλη ότι μας εστεναχώρησε ο Νίκαρος, τζιαι το μόνον που έσιετε να δείξετε εσύ τζιαι ο osr είναι χλεύη (συγκεκαλυμμένη ή όϊ εν έσιει σημασίαν).
      Τούτον παρατηρώ το έσιει τζιαιρόν. Ο Αναστασιάδης εν άθρωπος αλλά εν τζιαι ηγέτης της αντιπολίτευσης. Περιμένετε να «σιύφκει» την κάραν του όποτε όντως πρέπει, χωρίς καμιάν αναγνώρισην που την άλλην πλευράν (τάχα εν αυτονόητον) τζιαι μόλις κάμει κάτι που εν γουστάρετε αρκέφκετε τες επιθέσεις. Τζιαι αφήννετε στο απυρόβλητο π.χ. τον κάθε Κάρογιαν που σας φτύνει κ’άθε μέρα εμμέσως πλην σαφώς.
      Τούτη η συμπεριφορά εν κάθεται καλά ακόμα τζια με τους μετριοπαθείς που μας. Διότι νιώθουμεν ότι ορισμένοι που την αριστεράν ΄θ΄΄ελουν τα ούλλα δικά τους. Εν γίνεται δουλειά έτσι όμως.

      Κρατώ το σύνθημα, είμαστεν στην ίδιαν ομάδαν, αν φκούμεν λλίον πόξω που το κουτίν όπως οφείλουμεν ούλλοι.

      Μου αρέσει!

  24. 25 Σεπτεμβρίου, 2011 11:03

    Μιχάλη, τούντον πόλεμο δεν τον ξεκίνησε η αριστερά, εν άμυνα που παίζουμε τζιαι ξέρεις το.
    Εννοείται πως εν αυτονόητη η στήριξη του εκάστοτε προέδρου στες συνομιλίες. Αφού έθιξες τζιαι πριν το θέμα, ποια ήταν η στάση του ΑΚΕΛ απέναντι στον διαπραγματευτή Κληρίδη;
    Η αριστερά «κτυπά» όλες τις «προβληματικές» δηλώσεις σε σχέση με το Κυπριακό, ακόμα και όταν υπήρξε κυβερνητική συνεργασία με τους κρυφοδιχοτομικούς. Εν επαρατήρησα ολιγωρία τζιαι επιλεκτικές αντιδράσεις, εν έμεινε τίποτε αναπάντητο. Μεν ξεχνάς ότι ο Ομήρου έφυεν «δερμένος» που την συγκυβέρνηση, ο Νικόλας τζιαι η παρέα του αντιμετωπίστηκαν χωρίς μισόλογα τζιαι στην τελική, το ΔΗΚΟ έφυεν ΚΑΙ διότι δεν υποχωρούσε το ΑΚΕΛ στο Κυπριακό (απόσυρση προτάσεων κλπ).
    Να θυμηθούμε και το θέμα των μεταναστών που έχει κωδικοποιημένη σχέση με το Κυπριακό; Εν για μήνες που βλέπουμε τους «φιλελεύθερους» να νίπτουν τα χείρας τους φίλε τζιαι να προσπαθούν να καρπωθούν οφέλη, αδιαφορώντας ουσιαστικά για το κατάντημα της κοινωνίας μας τζιαι μάλιστα κατηγορώντας την αριστερά για υπερβολές τζιαι ότι βλέπει φαντάσματα…
    Για να μεν πούμε ότι κάποιοι σοβαροφανείς μα πολλά γελοίοι τελικά, ισχυρίζονται ότι εν η αριστερά που μεγαλοποιεί τα φασιστικά φαινόμενα γιατί …την εξυπηρετούν!
    Εν άλλοι δηλαδή Μιχάλη μου που τα θέλουν όλα δικά τους.

    Μου αρέσει!

  25. 25 Σεπτεμβρίου, 2011 16:02

    Δηλαδή η εκ προοιμίου χωρίς να βάλει καν υποψηφιότητα υποστήριξη Κάρογιαν ήταν «γέφυρα συνεργασίας» προς τον Αναστασιάδη τζιαι εν το καταλάβαμεν φαίνεται εμείς που τα θέλουμε ούλλα για λλόου μας…
    Θκιάβασε τζιαι λλίον ¨εμπαθή » Δρουσιώτη» για τες «υπερβάσεις» της αριστεράς τζιαι ξαναμιλούμεν:

    http://www.makarios.eu/cgibin/hweb?-A=5044&-V=parties

    Εν «άμυνα» τούτη φίλε, να ψηφίζεις «Δευκαλιωναν» αντί του ομοΪδεάτη σου στο Κυπριακό; Τζια να κατηγορείς τους άλλους για νενέκους τζιαι για χρηματισμόν που τους ξένους επειδή είπαν ΝΑΙ (ενώ εσύ άλλαξες σε θκιό μέρες ιδέαν άμπα τζια κινδυνέυσει το κόμμαν), τζιαι να ενστερνίζεσαι την «περιρρέουσαν» για να διαλύσεις το συναγερμόν; Μάσιαλλα, με έτσι «άμυνες», τύφλαν να έχουν οι επιθέσεις…

    Μου αρέσει!

  26. 25 Σεπτεμβρίου, 2011 18:16

    🙂 βλέπω με σχετική ευκολία επιστρατεύονται τα δρουσιωτικά άμμαν κόψουμε μέσα…
    Έστω…
    ξέρεις εν κάπως οξύμωρο να κατηγορείται το ΑΚΕΛ για πράματα αστήριχτα εν πολλοίς, που κάμνει τωρά τέλλια στα φανερά -τζιαι σε άμεση συνεργασία με το αρχιεπισκοπικό κατεστημένο- ο συναγερμός.

    Δηλαδή εν κάτω που κριτική το ΑΚΕΛ για την επιλογή του το 2002, τζιαι στο απυρόβλητο ο συναγερμός για τη συμπόρευση με Κουλία, Ομήρου και τα ρέστα το 2011;

    Αν θα χρησιμοποιείς τούτα τα επιχειρήματα για τότε, έν νιώθεις κάπως άβολα που παίζεις πελλόν τα ίδια και χειρότερα που γίνονται τώρα;

    Μου αρέσει!

    • 25 Σεπτεμβρίου, 2011 18:38

      ΑΝ αθθυμούμαι καλά, η κουβέντα εξεκίνησεν που την λύπην (άρα διαφωνίαν) που εξέφρασα (μαζί με τον Στροβ) για τις δηλώσεις Αναστασιάδη. Αν δε ανατρέξεις στες συμμετοχές μου σε συζητήσεις σε τούτον το blog με π.χ. τον Αndrea ή το Άνευ θα δεις ότι ΤΖΙΑΙ για το συγκεκριμένο θέμα (υποστήριξη Ομήρου) άσκησα αρνητική κριτική στο συναγερμόν, όϊ διότι εδιαπίστωσα να γουστάρει Ομήρου αλλά διότι άρκησεν να προσεγγίσει τον Άντρον με την πρότασην εκ περιτροπής προεδρίας της βουλής.
      ΑΚΟΜΑ όμως να δω κάποιον που σας να κάμνει το ίδιον για τη «δουλικήν» συμπεριφοράν ΑΚΕΛ προς τον Κάρογιαν (τζιαι το ΔΗΚΟ γεννικότερα) πριν κάν δηλώσει υποψηφιότηταν (κλ..νοντας ουσιαστικά τον Αναστασιάδη εκ των προτέρων).
      Οξά ο Κάρογιαν επειδή ήρτεν στο προεδρικόν (την «αντι-αγανακτισμένην» εκδήλωσην) εν έδειξεν πόσον σας εκτιμά με τα ..τελεσίγραφα του να αποσύρετε τες προτάσεις του προέδρου, ειδικά όταν την έφαεν που τον Κα(υ)λίαν τζιαι εν εφκήκεν στην προεδρίαν της βουλής;
      Ακόμα τζιαι στο θέμα της αγοράς του ρεύματος που τα κατεχόμενα είδαμεν ποιος εστήριξεν τον πρόεδρον τζιαι ποιος έκαμνεν «μανούβρες». Αλλά είπαμεν, εν εμείς που θέλουμεν τα ούλλα δικά μας.

      Μου αρέσει!

  27. Othellos permalink
    25 Σεπτεμβρίου, 2011 19:05

    «Όταν ο Χριστόφιας κάνει έξυπνες δηλώσεις…

    Θα επρόκειτο για σοβαρές και έξυπνες δηλώσεις εάν και εφ’ όσον αυτές ήταν προσεκτικά διατυπωμένες μέσα στα πλαίσια μιας καλά μελετημένης και ευρύτερης στρατηγικής για την επίλυση του Κυπριακού. Επειδή όλα αυτά είναι πολύ πέραν από τις δυνατότητες του κ. Χριστόφια και συνεπώς ανύπαρκτα, θεωρώ ότι μάλλον επρόκειτο για κουβέντες του καφενέ.

    Μου αρέσει!

  28. 25 Σεπτεμβρίου, 2011 19:19

    Γίνεται Μιχάλη μου να μην υποστηρίξεις τον ηγέτη του συνεργαζόμενου κόμματος στη κυβέρνηση για την προεδρία της βουλής, που τη στιγμή που εσύ σαν κόμμα έχεις τη πρωτοκαθεδρία;
    Τζιαι ποιον θα ήταν το αποτέλεσμα τούτης της ενέργειας; Τι θα σήμαινε πολιτικά; Η πολιτική εντιμότητα τζιαι ο ορθολογισμός εν «δουλοπρέπεια»; Εν μας τα λαλείς καλά…
    Όσο αφορά την δήθεν πρόταση Αναστασιάδη για εκ περιτροπής της προεδρίας της βουλής, αν όντως εσυζητούσαμε σοβαρά πολιτικά, εν θα την έβαλλες σαν επιχείρημα.
    Κρίνω –μπορείς φυσικά να έχεις άλλην άποψη, αλλοίμονο- ότι η συγκυβέρνηση με το ΔΗΚΟ και την ΕΔΕΚ για όσο κράτησε, δεν επηρέασε καθόλου την πολιτική Χριστόφια στο Κυπριακό, νομίζω πως το πολιτικό σκηνικό το αποδεικνύει.
    Και κάτι τελευταίο, η συμμαχία με του αρχιεπισκοπικούς και το ροκάνισμα του Κάρογιαν, στο τέλος της ημέρας, βοηθά ή όχι την υπόθεση της επανένωσης;
    Μας συμφέρει -σαν κίνημα λύσης- το «αχαλίνωτο» πλέον ΔΗΚΟ;

    Μου αρέσει!

    • 26 Σεπτεμβρίου, 2011 09:20

      Μα φυσικά τζιαι ΓΙΝΕΤΑΙ (να μην τον υποστηρίξεις). Όταν ΔΕΝ είσαι ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ σε μακροπρόθεσμες «ανίερες» συνεργασίες (όπως τεκμηριώνει απτά ο Δρουσιώτης) με το καθαρά απορριπτικής βάσης «κέντρο» διότι ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΕΙΣ (΄το ίδιον κολλημένα τζιαι μακροπρόθεσμα) την απόμακρη έστω πιθανότητα να τα έβρεις με το συναγερμό, μπορεί τζιαι να σκεφτείς να κατεβείς με ΔΙΚΟ ΣΟΥ υποψήφιο για την προεδρίαν της βουλής (είσαι εξάλλου έναν εκ των θκιό μεγαλλύττερων κομμάτων), ΌΙ να βουρήσεις να εκδηλώσεις την υποστήριξη σου χωρίς ΚΑΝ ο άλλος να έσιει ακόμα δηλώσει υποψήφιος για να τον ΓΛΥΨΕΙΣ να μείνει σε μιαν διακυβέρνησην ουσιαστικά πολιτκού εκβιασμού.

      «Η πολιτική εντιμότητα τζιαι ο ορθολογισμός» είναι να αρνείσαι την προοπτική απεξάρτησης που το απορριπτικόν κέντρον ενώ ο αρχηγός της αντιπολίτευσης έσιει δείξει σαφή σημάθκια πρόθεσης (επισήμως τζιαι ανεπισήμως) να συνεργαστεί μαζί σου για να επιτευχθεί; Ναι προφανώς έχουμεν άλλην εικόναν των εννοιών τούτων.

      Η συμμαχία με τους αρχιεπισκοπικούς ποια είναι ακριβώς; Που είδες εσύ προσεταιρισμόν του αρχιεπισκόπου που την ΗΓΕΣΙΑ του συναγερμού; Η πρόσφατη δήλωση του εκπροσώπου του κόμματος που έλεεν λλίον-πολλα΄»μεν νεκατώννεσαι τζιαι παραίτα μας» που τη βάλλεις; Που εν η ίδια κριτική σου στες δηλώσεις του ΔΗΚΟ;
      Τζιαι για αντιπαραβολήν, τι θέσην έσιει ο Νικηφόρος να εκδηλώνει συμπαράστασην σε ένα κόμμαν «αθέων» έτσι για να έχουμεν καλόν ρώτημαν; Οξά εν΄»προοδευτικός παπάς» (μα έσιει έτσι φρούτον);

      «Μας συμφέρει -σαν κίνημα λύσης- το «αχαλίνωτο» πλέον ΔΗΚΟ;»
      Ρε κοπέλια, αν κάμει μίνιμουμ συνεργασία το ΑΚΕΛ με το ΔΗΣΥ για το κυπριακό (που εν κάμνει ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ τζιαι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ λόγω της κολληματάρας του ΑΚΕΛ), εν πα να κόψουν το λαιμουδάκι τους οι του απορριπτικού «κέντρου»; Αλλά εν θέλετε, ή για να το πω πιο σφαιρικά, θέλετε να γίνει ΜΟΝΟ υπό τους δικούς σας όρους. Ε καλά να πάθουμεν ούλλοι μας καλό.

      Μου αρέσει!

    • 26 Σεπτεμβρίου, 2011 09:47

      Επίσης Νέε, γιατί εν προτιμητέος ο πολιτικός ορθολογισμός τζιαι η εντιμότητα προς έναν κόμμαν τζιαι τον ηγέτην του που αποδεικνύει κάθε μέρα ¨σε πόσα ταμπλό» το παίζει; Έτο μόλις απέτυχεν να εκλεγεί πρόεδρος της βουλής (αφού τα έκαμεν σιόνιν με τον Κολοκασίδη τζιαι τον Κουλίαν – φταίνει τζιαι για τούτον ο συναγερμός έννεν;), τζιαι αφού εκβίασεν τον πρόεδρον να αποσύρει (με προφανείς καταστροφικές συνέπειες για τη διαπραγμάτευση) τες «γενναιόδωρες προσφορές» (τες οποίες είσιεν ουσιαστικά δεχτεί πιο πριν ο μεγάλος τους ηγέτης) εσύναξεν τα ππουρτού του τζιαι έφυεν, τζιαι μετά εν άφησεν ούτε καν τον Σαρρήν να συμμετάσχει στην κυβέρνηση, τη στιγμήν που το ΑΚΕΛ έδειξεν υπέρβασην τζιαι επροσέγγισεν τον.
      Πόσος μαζοχισμός ρε κοπέλια; Όϊ πως ο συναγερμός πάει πίσω (μόλις φάει τη φάππαν που το ΑΚΕΛ βουρά τζιαι τζείνος πίσω που τους απορριπτικούς) αλλά τουλάχιστον ο Αναστασιάδης έκαμεν μια-θκιο-τρεις χειρονομίες/ κινήσεις/ δηλώσεις προς το ΑΚΕΛ μπας τζιαι έβρουν τα τουλάχιστον για το κυπριακόν. Για να εισπράξει απαξίωσην. Over and over again…

      Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην neos ellinokyprios Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.