Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, ώστε… απεργείτε;

27 Σεπτεμβρίου, 2011

 Νομίζω αυτό είναι μόλις το τρίτο κείμενο σε αυτό το ιστολόγιο το οποίο ανεβαίνει μετά από «λαϊκή απαίτηση» – η πιο απλά κάποιοι φίλοι μου ζήτησαν να γράψω κάτι σχετικό.

 

Μια τέτοια διαδικασία είναι ο χάρος μου. Τα κείμενα μου βγαίνουν σχεδόν πάντα από αυθορμητισμό – αυτό βοηθά πολύ και στην ταχύτητα συγγραφής! – ενώ σπανίως θα διαβάσετε ένα «εγκεφαλικό» κείμενο.

 

Για τους εκπαιδευτικούς κάνω εξαίρεση. Είναι τόση η ποθκιαντραποσύνη τους που με αναγκάζει να βγάλω ένα κατά το δυνατόν κόσμιο κείμενο για το οποίο προβληματιζόμουν εδώ και μέρες. Μου έχουν δώσει και πολύ υλικό οι αφιλότιμοι! Το πρώτο δείγμα ήταν μια ανακοίνωση πριν λίγες βδομάδες, στην οποία χουμίζονταν πως πληρώνουν τις εισφορές τους στο κράτος (κάτι που είναι απλώς αυτονόητο), και μάλιστα έβαζαν ένα αριθμητικό παράδειγμα που έδειχνε πόσο ψηλές εισφορές κάνουν. Μα, αυτό είναι ένα αντι- επιχείρημα: να δείξει τις εισφορές του ένας χαμηλόμισθος, ο οποίος διεκδικεί βελτίωση των όρων του, θα ήταν λογικό. Να διαμαρτύρεται για την λιτότητα ένας υψηλόμισθος που καταβάλλει πολλές εισφορές, ε, τότε είναι κάπως υπερβολικό!

 

Και γίνεται προκλητικό όταν οι ίδιοι αυτοί υψηλόμισθοι αρχίζουν να κλαψουρίζουν για τα δικαιώματα των εργοδοτουμένων στον ιδιωτικό τομέα. Κλαίει ο αρχηγός της ΟΕΛΜΕΚ γιατί λέει  η «επίθεση» στα δικαιώματα τους είναι προάγγελος της επίθεσης ενάντια στην ΑΤΑ και τον 13 μισθό των ιδιωτικών υπαλλήλων». Ζάβαλλι μου ρε, ο κ. Ταλιαδώρος ασχολείται με τα δικαιώματα των ιδιωτικών υπαλλήλων οι οποίοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία δουλεύουν με χειρότερους όρους από τον ίδιο, και θεωρητικά τουλάχιστον δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα, γιατί οι σύνδεσμοι των εργοδοτών τους δεσμεύτηκαν να μην πειράξουν τα δικά τους δικαιώματα.

 

Και αυτό είναι πολύ φυσικό, αφού ο ιδιωτικός τομέας δεν έχει κανένα λόγο να ενοχλήσει τα δικαιώματα των εργοδοτουμένων του. Γιατί το πρόβλημα δεν είναι στον ιδιωτικό τομέα, το πρόβλημα βρίσκεται στον δημόσιο τομέα, και το πρόβλημα είναι απλό: ο δημόσιος τομέας δεν μπορεί να συνεχίσει να εργοδοτεί τόσο κόσμο και να πληρώνει τέτοιους μισθούς. Όσο και να φωνάξουν οι αρχηγοί των εκπαιδευτικών η ουσία είναι αυτή και αποτελεί παραλογισμό, αδικία και κοινωνική στρέβλωση να ζητείται από τον υπόλοιπο κόσμο να κάνει θυσίες, είτε με τη μορφή φορολογίας είτε με την μορφή κρατικού δανεισμού για να συντηρηθούν οι βολεμένοι εκπαιδευτικοί. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αντιληφθούν πως το κράτος – εκπρόσωπος του συνόλου της κοινωνίας, βρίσκεται υπεράνω του κράτους εργοδότης, και έχει αποφασίσει πως δεν γίνεται αλλιώς, για να επιβιώσει αυτός ο εργοδότης χρειάζονται περικοπές! 

 

Να το γραψω πιο απλά: ηρεμείστε, γιατί ο εργοδότης σας βρισκεται στο παρά πέντε του παττίσματος!  

 

 

Μερικά άλλα διαμαντάκια που μάζεψα:

 

«Οι φωνές για λιτότητα αποτελούν απλοϊκές προσεγγίσεις», «να μην ακούμε τους οικονομολόγους» (Ταλιαδώρος). Και φυσικά να κτυπηθεί η φοροδιαφυγή, το μεγαλύτερο άλλοθι. Μα αγαπητοί εκπαιδευτικοί και φυσικά να κτυπηθεί η φοροδιαφυγή, περιλαμβανομένης εκείνης των εκπαιδευτικών. Αλλά ένα είναι τα έσοδα , και άλλο τα έξοδα: το πρόβλημα είναι στα έξοδα του κράτους, και αυτό μπορεί να σας το επιβεβαιώσουν ακόμα και οι οικονομολόγοι που βρίσκονται στις τάξεις σας, αν τους αφήσετε να μιλήσουν φυσικά. Γι’ αυτό *και* το επιχείρημα φορολόγησης του πλούτου είναι και παλαβό, και αναποτελεσματικό: να φορολογήσεις τον πλούτο μια, δυο τρεις δέκα, ο κύριος Ταλιαδώρος θα πάρει σύνταξη, μετά τι;

 

Σε σχετική ανακοίνωση της ΠΟΕΔ για το όλο ζήτημα αναφέρονται και διάφορα – πραγματικά κουφά – μέτρα που θα λάβουν οι δάσκαλοι: δεν θα μετέχουν σε συνέδρια εκτός του σχολείου τους λένε! Ε, καλά ρε κοπέλια, τα ξέρετε όλα και δεν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερα; Κάτσετε λλίον την μάππαν χαμαί!

 

Ούτε φυσικά θα συμμετέχουν σε κοινωνικές δραστηριότητες, εξωσχολικές εκδηλώσεις κλπ. Μα, νόμιζα πως όλα αυτά τα έκαναν εθελοντικά, και χωρίς να πληρώνονται, τι σχέση έχουν αυτά τα μέτρα που έχουν να κάνουν με την ευημερία των κοπελλουθκιών με τη λιτότητα που επιβάλλεται να εφαρμοστεί;

 

Και το πιο κουφό: «Οργανωμένη αποφυγή της αγοράς προϊόντων από τους εκπαιδευτικούς (μποϋκοτάζ).» Μάσσιαλλα! Να τους τιμωρήσετε λοιπόν όλους, να δείξετε το κίστημα σας μέσω της τιμωρίας του παζαρκού (έστω και αν είμαι σίγουρος πως δεν έχετε τα κκότσια να το κάνετε), γιατί ενοχλήθηκαν τα υπερβολικά σας δικαιώματα!

 

Ρε κοπέλια, ειλικρινά οι μαθητές σας που καταλαβαίνουν, σας έχουν ακούσει, και σας έχουν διαβάσει πρέπει να έχουν αηδιάσει για την εγωιστική σας στάση, το ππαραδόπιστο της συμπεριφοράς σας, τις επηρμένες σας δηλώσεις. Είστε φοβερά πρότυπα για την κοινωνία του αύριο!

 

Ο ίδιος ο υπουργός, ο αριστερός υπουργός οικονομικών μιας αριστερής κυβέρνησης σας είπε ευγενικά, να μην τραβάτε το σχοινί, αλλά εσείς τίποτα! Να γίνει το δικό σας και ας πάνε όλοι στον διάολο!

 

Έχω ακόμα δυο ζητηματάκια: απ’ ότι γνωρίζω η ΠΟΕΔ και η ΟΕΛΜΕΚ ελέγχονται από τη δεξιά, δηλαδή τον ΔΗΣΥ και το ΔΗΚΟ. Μα αγαπητοί μου εκπαιδευτικοί τα δυο αυτά κόμματα στηρίζουν την πολιτική λιτότητας, δεν έχετε ενημερωθεί; Η μήπως η υποκρισία σας είναι τόση που δέχεστε ευχαρίστως να ψηφίζετε αυτά τα δυο κόμματα, γιατί ο συντηρητισμός σας δεν σας επιτρέπει να κάνατε κάτι άλλο, και την ίδια στιγμή κάνετε και απεργίες …ενάντια στη λιτότητα;

 

Και για αυτό τον συντηρητισμό ακόμα κάτι: είναι ντροπή, είναι κατάντημα να κατεβαίνετε στους δρόμους γιατί θα πάρετε ουσιαστικά λιγότερες … αυξήσεις. Ειλικρινά, αν υπήρχε τρόπος θα ήταν καλή ιδέα να απαγορευτούν οι απεργίες για όσους έχουν μισθό πάνω από τον μέσο όρο των εργαζομένων, ας πούμε. Σε άλλους τόπους, άλλες εποχές οι εκπαιδευτικοί κατέβηκαν στους δρόμους για άλλα, πολύ πιο σοβαρά ζητήματα. Τον καιρό που οι εκπαιδευτικοί στον βορρά προσπαθούσαν να πείσουν τον κόσμο να ψηφίσει ΝΑΙ, εσείς διαβάζατε Σημερινή και Φιλελεύθερο, και γυρεύατε τρόπο να διαιωνίσετε το στάτους κβο, και να ανατρέψετε την μόνη δυνητική επανάσταση που είχαμε ποτέ σε αυτό τον τόπο.

 

Είστε συντηρητικοί, είστε ππαραδόπιστοι, αλλά κυρίως είστε ποθκιάντραποι!

 

 

69 Σχόλια leave one →
  1. Aurora permalink
    27 Σεπτεμβρίου, 2011 09:01

    Υπήρξα εκπαιδευτικός. Δεν μου λείπει. Είμαι απαισόδοξη για το μέλλον της δημόσιας παιδείας. Ξέρω ότι καλούνται να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά οι λίγοι καλοί που θέλουν να ασκήσουν το λειτούργημα και όχι το επάγγελμα. Και είναι όλο και πιο λίγοι.
    Δεν υπάρχει όμως σύνολο οργανωμένο που να μου φακκά παραπάνω που την ΟΕΛΜΕΚ. Που ξυπνά μόνο άμα πειράξουν την πούγκα της. Ναι, κι εγώ τα έχω με τη φοροδιαφυγή, αλλά… τζεινοί ούλλοι οι εκπαιδευτικοί -και όλοι ξέρουμε ποιοι είναι- εκ των οποίων οι πλείστοι είναι βοηθοί (διευθυντές) που κάμνουν βίρρα ιδιαίτερα; Για εκείνους γιατί δεν έχει άποψη η ΟΕΛΜΕΚ; Για τους διπλοθεσίτες που έχουν μόνιμη θέση στη δημόσια εκπαίδευση το πρωί αλλά είναι μπαστακωμένοι και στα ΚΙΕ γιατί ποτέ δεν έχει άποψη η ΟΕΛΜΕΚ και κάνει τα στραβά μάτια; Κόσμος οικογενειάρχης μένει αδιόριστος και χωρίς προειδοποίηση, ή με λανθασμένη ενημέρωση προς τους ενδιαφερόμενους, αλλά οι ΒΔ των ΚΙΕ εκεί! Λες και είναι κτήμα τους. Και η λύση είναι συνάντηση με τον υπουργό, για να μας εύρει θέσεις, λες και θα τις γεννήσει, αλλά οι ΒΔ των ΚΙΕ εκεί, βράχοι!!!
    Είδετε ποτέ την ΟΕΛΜΕΚ να διαμαρτύρεται για τα κρούσματα παραβατικότητας στα σχολεία; Είδετε την ΟΕΛΜΕΚ να διαμαρτύρεται όταν έκαψαν το Λύκειο Ακρόπολης; Όταν «φόρησαν» τον κάλαθο σε καθηγήτρια έγκυο; ΄ΌΤαν κατέβασαν το παντελόνι καθηγητή; Όταν μαθητής έδερε καθηγητή (πλειστάκις); Και να ξέρετε ότι όσες περιπτώσεις ακούει το κοινό, άλλες τόσες συμβαίνουν καθημερινά. Αλλά τότε η ΟΕΛΜΕΚ ένηξερει τίποτε. «Φταίει ο συνάδελφος, που δεν μπορεί να κρατήσει την τάξη». Έμπα εσού σε μια τάξη με 25 16χρονους, με τους μισούς με μαθησιακές, τους άλλους μισούς με ψυχολογικά να δούμε τι εννά κρατήσεις και τι εννά αφήκεις.
    Άτε τζι επήρα τα πάλε πρωί-πρωί!

    Μου αρέσει!

    • Δημήτρης permalink
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 23:15

      Δεν μου λέει κάτι αυτό Αουρόρα. Τα έχεις με την ΟΕΛΜΕΚ και παρέτησες που εκπαιδευτικός; Γιατί δεν βγήκες απλά από μέλος και να μη συμμετέχεις στις όποιες απεργίες; Το δικαίωμα του να μην απεργείς επίσης, δεν σου το στέρησε κανείς. Διαφωνείς; Επιστολούα και δεν συμμετέχεις. Ο αγώνας είναι καθημερινός στο σχολείο, και όπως κατάλαβα, το ξέρεις πολύ καλά. Τον αγώνα μας τον κάνουμε και εντός (ως δασκάλοι μιλώ). Για όλα τα θέματα. Και μέτρα πάρθηκαν, αν και όχι ικανοποιητικά αλλά κάποια, για όλα τα θέματα που αναφέρεις. Εγώ μιλώ για τη Δημοτική Εκπαίδευση. Στη Μέση δε γνωρίζω. Μπορεί επειδή δεν έχουμε τόσο ακραία παραδειγματα. Όμως παράλληλα, πες μου πότε αντέδρασαν άλλες επαγγελματικές ομάδες για σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν το χώρο τους. Είδες ποτέ Αστυνομικούς να απεργούν γιατί δεν μπορούν να εφαρμόσουν το νόμο για παράδειγμα; Αυτά τα θέματα αντιμετωπίζονται εσωτερικά στον κλάδο με ατομικές και ομαδικές/σχολικές δράσεις. Τα πράγματα στην εκπαίδευση (τουλάχιστον τη Δημοτική) δεν είναι τόσο μαύρα όσο τα παρουσιάζεις.

      Μου αρέσει!

  2. ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
    27 Σεπτεμβρίου, 2011 10:21

    Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ που άνοιξες αυτό το κεφάλαιο. Είμαι (και ) εκπαιδευτικός και βλέπω την αντίδραση του κόσμου. Εγώ δεν απεργώ και έχω δέκα λόγους που δεν απεργώ. Επέτρεψε μου να τους παραθέσω:
    Δέκα λόγοι γιατί δεν απεργώ

    1. Δεν απεργώ γιατί θεωρώ ότι η απεργία είναι ακραίο μέτρο που λαμβάνεται κάτω από ειδικές περιστάσεις. Ειδικά στην εκπαίδευση, αφού καθιστούμε τα παιδιά φορείς της πίεσης για επίτευξη των στόχων μας.

    2. Δεν απεργώ γιατί θεωρώ ότι η απεργία μας θα ενισχύσει την κοινωνική απαξίωση που βιώνει ο κλάδος μας.

    3. Δεν απεργώ γιατί αισθάνομαι ότι ο δικός μας εργασιακός τομέας (δημόσιος εκπαιδευτικός) και οι δικές μας εργασιακές συνθήκες υπερέχουν από την μεγάλη πλειοψηφία των συνθηκών εργασίας που βιώνουν άλλοι συμπολίτες μας. Άλλωστε άλλοι συμπολίτες μας βιώνουν το βάρος της κρίσης εδώ και τρία χρόνια.

    4. Δεν απεργώ έστω κι αν αναγνωρίζω ότι οι εκπαιδευτικοί φέτος θα πληρώσουν σημαντικό κόστος για το ξεπέρασμα της κρίσης. Ωστόσο αν συγκριθούμε με άλλους κλάδους και ιδιαίτερα με τους ιδιωτικούς υπαλλήλους το κόστος που πληρώνουμε είναι απείρως μικρότερο.

    5. Δεν απεργώ γιατί θεωρώ ασαφή έως νεφελώδη τα αιτήματα μας. Τι σημαίνει άραγε «να πληρώσει ο πλούτος»; Είναι πλούτος η κάθε επιχείρηση στην Κύπρο; Ξεχνάμε ο΄τι πολλές επιχειρήσεις στην χώρα μας έχουν κλείσει. Ξεχνάμε πως όταν κλείνουν επιχειρήσεις το κοινωνικό κόστος μετακυλύεται σε άλλους συμπολίτες μας

    6. Δεν απεργώ γιατί σε καμία περίπτωση δεν είδα τα αιτήματα μας να συνδέονται με την ανάπτυξη της δημόσιας εκπαίδευσης στον τόπο μας.

    7. Δεν απεργώ έστω κι αν πιστεύω ότι η κυβέρνηση με τα μέτρα που προωθεί δεν συμβάλει στην επίλυση της κρίσης. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να δίνουμε άλλοθι στην Κυβέρνηση να βρίσκει αιτίες κι αφορμές για την αδυναμία της να λάβει αναπτυξιακά μέτρα ανάσχεσης της κρίσης .

    8. Δεν απεργώ γιατί σε ένα μεγάλο μέρος η απεργία που προκηρύξε η ΟΕΛΜΕΚ έχει προληπτικό χαρακτήρα. Να προλάβουμε τα μέτρα που ακόμη είναι στα σκαριά αλλά δεν γνωρίζουμε την ακριβή τους φύση .

    9. Δεν απεργώ γιατί δεν πιστεύω στα μόνιμα κεκτημένα. Αυτή η ανάλυση οδήγησε στην ψευδαίσθηση ότι κάθε χρόνο πάντα θα είμαστε καλύτερα έστω κι αν τα πράγματα στο σύμπαν πάνε χειρότερα.

    10. Δεν απεργώ γιατί ούτε καν τα στοιχεία που δίνει η ΟΕΛΜΕΚ για το κόστος που πληρώνουμε κάθε χρόνο δεν είναι ακριβή. Ισχυρίζεται η συνδικαλιστική μας ηγεσία μας ότι χάνουμε ένα μισθό το χρόνο. Η αλήθεια είναι πως –με τα σημερινά δεδομένα- το κόστος μόλις που υπερβαίνει το 60% ενός μισθού. Δεν είναι λίγο. Αλλά δεν είναι και αυτό που λεν.

    Μου αρέσει!

    • 27 Σεπτεμβρίου, 2011 13:00

      Τοξότης,
      Να υποθέσω ότι ΕΣΥ πήγες δουλειά σήμερα;

      Μου αρέσει!

      • ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
        27 Σεπτεμβρίου, 2011 19:23

        Ναι πήγα Ανευ. Και δεν ήμουν μόνος μου. Άλλοι τέσσερις συνάδελφοι ήταν εκεί και δεν ήταν εκεί για να μην τους κόψουν το μεροκάματο

        Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 18:08

      Αξιος! Σε πιο σχολείο να πέψω τα κοπελλούθκια μου είπαμεν;

      Μου αρέσει!

    • Δημήτρης permalink
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 23:07

      11. Δεν απεργάς φίλε Τοξότη γιατί μάλλον είσαι μόνιμος εκπαιδευτικός και ουδόλως σε ενδιαφέρει για τους νεοεισερχόμενους. Δεν έχω πρόβλημα να μου κόψουν φίλε μου όσα θέλουν, αλλά ως δημόσιος υπάλληλος, ισότιμος με τους συναδέλφους μου, το θεωρώ απαράδεκτο να μου κόφκουν εμένα 20% και τους άλλους 8%. Και μιλώ ειλικρινά, αν μας έκοβαν όλους το ίδιο, και ήταν συμφωνημένο και αποδεδειγμένο ότι αυτό θα συνέτεινε στο να ξεπεράσουμε την κρίση, τότε όσα ας εθέλαν ας μου κόφκαν. Χαλάλι αν είναι να σωθεί ο τόπος. Ισότητα όμως.

      12. Δεν απεργάς φίλε Τοξότη γιατί αν όντως είσαι μόνιμος εκπαιδευτικός τότε η πάντα σου εν σασμένη. Οι συνάφελφοι σου συμβασιούχοι που έχασαν τη δουλειά τους φέτος, it’s ok! Αλλά οι εκπαιδευτικοί που χάνουν τη δουλειά τους δεν έχουν ψυχή, μόνο οι εργοδοτούμενοι στον ιδιωτικό τομέα.

      12. Δεν απεργάς γιατί πολύ απλά ήθελες να γλιτώσεις τα ευρά σου επίσης?? (λέω εγώ τώρα)

      Μου αρέσει!

  3. korinna permalink
    27 Σεπτεμβρίου, 2011 10:45

    Δύο πράγματα έχω να σημειώσω και θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ, καθώς οι πιο πάνω θέσεις, όπως και τα δύο προηγούμενα σχόλια με εκφράζουν απόλυτα.

    Πρώτον: Οι εκπαιδευτικοί -επαναλαμβάνω την Aurora- ουδέποτε κατέβηκαν στους δρόμους για οποιοδήποτε αίτημα που να μη σχετίζεται με την πούγκα τους. Αν ποτέ λειτουργούσαν έτσι κι αν μας έπειθαν τόσα χρόνια ότι κίνητρό τους είναι η «σωτηρία» και εξέλιξη της παιδείας, μπορεί να έδειχνα μεγαλύτερη κατανόηση στα αιτήματά τους ή τέλος πάντων θα απέφευγα την εγκεφαλική αναστάτωση. Είναι αδιανόητοι και ξεδιάντροποι. Στα παραδείγματα που παρέθεσε η Aurora ξέχασε να προσθέσει ότι σε περιπτώσεις σεξουαλικής παρενόχλησης εκπαιδευτικών προς μαθητές ουδέποτε ο εκπαιδευτικός κόσμος πήρε θέση εναντίον συγκεκριμένων ανώμαλων που περιφέρονται στις σχολικές κοινότητες, προτάσσοντας το εξής επιχείρημα «μα εννά στερήσω εγώ το ψουμίν των παιδκιών του;». Και αυτό δεν αποτελεί φανταστικό παράδειγμα, αλλά πραγματικό συμβάν. Υπέρ πάντων ο μισθός, λοιπόν.

    Δεύτερον: Ακόμη και στις περιπτώσεις που προχώρησαν σε απεργία οι εκπαιδευτικοί (μόνο σε περίπτωση που επηρεαζόταν η πούγκα τους, επαναλαμβάνω) ήξεραν πολύ καλά πώς να το πράξουν, ώστε να μην έχουν παράπλευρες απώλειες. Και εξηγούμαι: Απεργία = μείωση μισθού. Οι ώρες κατά τις οποίες απεργούν οι εκπαιδευτικοί δεν πληρώνονται από το κράτος, οπότε οι ώρες αυτές περιορίζονται στο ελάχιστο, αγαπητοί μου, και μόνο στις πολύ «ακραίες» περιπτώσεις, ωσάν κι αυτήν που ζούμε. «Θυσιάζουν» λοιπόν κάποιες ώρες από το μεροκάματό τους, για να το εξασφαλίσουν αλώβητο.

    Τέλος, δεν είμαι εναντίον των απεργιών και πιστεύω ότι η απεργία αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα κάθε εργαζόμενου, εφόσον επηρεάζονται οι συμβάσεις του και οι συνθήκες εργασίας του, ΟΜΩΣ, οι εκπαιδευτικοί στην Κύπρο έχουν εδώ και χρόνια απωλέσει όχι το δικαίωμα, αλλά το ΣΕΒΑΣΜΟ του κόσμου στο δικαίωμα αυτό και θα έπρεπε ειλικρινά να ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ. Αν θέλουν να κερδίσουν το σεβασμό και την υποστήριξη ολόκληρης της κοινωνίας στα αιτήματά τους, ας τολμήσουν να αντικρίσουν την αλήθεια στα μάτια και να μιλήσουν για όλα. Ας τολμήσουν να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους, παράλληλα όμως να απαιτήσουν όλα τα κακώς έχοντα στην εκπαίδευση να απομακρυνθούν κακήν κακώς. Το ερώτημα δεν είναι αν μπορούν. Θέλουν;

    Μου αρέσει!

  4. 27 Σεπτεμβρίου, 2011 13:19

    Strovoliotis,

    Με αρκετά απ’ αυτά που αναφέρεις [όλως παραδόξως] συμφωνώ, όπως επίσης και με τον Τοξότη … [Ίσως γράψω κι εγώ κάτι. Θεωρώ ότι δεν έπεισαν ΚΑΝΕΝΑ, εκτός από τους εαυτούς τους για την αναγκαιότητα της απεργίας] … Όμως υπάρχουν και κάποια με τα οποία διαφωνώ. Θα σταθώ εν συντομία σ’ αυτά:

    1. Λες: «… ο ιδιωτικός τομέας δεν έχει κανένα λόγο να ενοχλήσει τα δικαιώματα των εργοδοτουμένων του». — Μα καλά δεν υπάρχει κρίση στον ιδιωτικό τομέα και ανάγκη για μέτρα [ή περισυλλογή] από πλευράς των εργοδοτών ή/και επιχειρηματιών; Δεν υπάρχει προσπάθεια για συμπίεση των μισθών και ωφελημάτων των εργαζόμενων του ιδιωτικού τομέα ή ακόμα και για απολύσεις; Δεν είσαι εσύ που λες κάπου στο κείμενο σου ότι οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα «..στη συντριπτική τους πλειοψηφία δουλεύουν με χειρότερους όρους…» απ’ ότι στον δημόσιο; [Και για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ ότι η έννοια των ηγητόρων των εκπαιδευτικών οργανώσεων για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους είναι υποκριτική! Εν τα δικά τους που σκέφτουνται!]…

    2. Ή όλη στάση της ηγεσίας των εκπαιδευτικών οργανώσεων απηχεί τον ατομικισμό και τον ετσιθελισμό που καλλιεργεί το δεξιό βαθύ κράτος της Κύπρου, κάτι το όποιο αποφεύγεις ν’ αγγίξεις, μια και τούτο συνδέεται και με το αντιφατικό βίο και πολιτεία των δεξιών κομμάτων [ΔΗΣΥ και ΔΗΚΟ]!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 18:21

      Ανεφ, στον ιδιωτικό τομέα υπάρχουν και καλοί και κακοί εργοδότες. Ίσως να υπάρχουν ακόμα και αιμοβόροι εργοδότες. Η ελαστικότητα στην αγορά εργασίας όμως, δίνει το δικαίωμα σε ένα καλό υπάλληλο να τιμωρήσει τον κακό εργοδότη.

      Γενικά, το παζάρι δεν λάμπει, αλλά δεν λάμπει, γιατί ακριβώς έφυγε η λάμψη. Πολλοί έχασαν επιχειρήσεις πολλοί απολύθηκαν, πολλοί αναγκάστηκαν να δουλεύουν με χειρότερους όρους. Όταν ανακάμψει η οικονομία θα πάνε καλύτερα τα πράγματα. Ο κύκλος της οικονομίας και η αγορά ελέγχουν λίγο πολύ την κατάσταση. Δεν νομίζω να υπάρχει έστω και ένας σοβαρός εργοδότης που να κόψει την ΑΤΑ γιατί κόπηκε (λέμε τώρα) στην δημόσια υπηρεσία.

      Θα την κόψει αν δεν μπορεί να την δώσει.

      Με μια μικρή αλλαγή συμφωνώ με αυτό:

      Ή όλη στάση της ηγεσίας των εκπαιδευτικών οργανώσεων απηχεί τον ατομικισμό και τον ετσιθελισμό που καλλιεργεί το (δεξιό) βαθύ κράτος της Κύπρου…..

      Μου αρέσει!

  5. 27 Σεπτεμβρίου, 2011 13:31

    Εν ηξέρω ρε παιθκιά, η συνήθως επιφανειακή μου θεώρηση εν μου επιτρέπει να συνειδητοποιήσω το πόσο δύσκολη δουλειά εν η δασκαλιτζιή/ καθηγητητζιή, εγώ πιστεύκω ΔΕΝ θα έκαμνα για έτσι πράμα τζιαι ευτυχώς που εν έβαλα έτσι επιλογήν στην κουτουρού επιλογήν σπουδών που έκαμα στα 17 μου (διότι τότε τζιαι σήμερα ο επαγγελματικός προσανατολισμός στη δημόσιαν εκπαίδευση…σιήζει).
    Που την άλλην, όταν κάποιον/ ους γωνιάζουν τους ούλλοι οι άλλοι τζιαι διούν τους που πάνω, έχω μιαν αυθόρμητην τάσην συμπάθειας, κοινώς πιάννει με μια εμπάθεια 9θετικής μορφής) τζιαι μια τάση να τους υπερασπιστώ.
    Οπότε εγώ ΔΕΝ θα μπω στη διαδικασίαν αξιολόγησης αν οι δασκάλοι τζιαι οι καθηγητές πληρώνουνται πολλά ή αν κάθουνταΙ πολλά ή αν έχουν εύκολες σπουδές κλπ. Πιστεύκω ένας που τους λόγους που παν (ή επηένναν) οι πιο καλοί μαθητές παιδαγωγικήν ήταν ανάμεσα σε άλλα τζιαι η προοπτική ενός καλά αμοιβόμενου επαγγέλματος, με σίουρην εργοδότησην τζιαι καλές συνθήκες εργασίας. Τζιαι ότι όσοι εκόφκαν τζιαι κόφκουν έξω, μιαν εμπάθεια (της κακής μορφής) έχουν την για τους…προνομιούχους που τα εκαταφέραν.
    Τζείνον που παρατηρώ όμως, όπως τζιαι στην περίπτωση της ΠΑΣΥΔΥ εν η επιβεβαίωση της σοφίας της ρήσης «η εξουσία φθείρει, η απόλυτη εξουσία φθείρει απόλυτα». Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ΠΟΕΔ τζιαι ΟΕΛΜΕΚ παρουσιάζουν τούτα τα συμπτώματα, της υπερβολικής δύναμης πάνω στο κράτος τζιαι την κοινωνία, τζιαι τούτον φαίνεται (είπαμεν, επιφανειακή θεώρηση) να τες οδηγεί σε καταχρήσεις όπως η συγκεκριμένη απεργία. Που εν είναι καν in line με την ΠΑΣΥΔΥ.
    Το άλλον που με ενοχλεί με τούτες τες συντεχνίες εν ο άκρατος συντηρητισμός τους (αρκέφκοντας που τζείνον το «Ελλήνων» εις τα αρχικά τους), ο εθνοκεντρισμός/ εθνικισμός τους τζιαι η προσκόλληση τους στα της θρησκείας. Ακόμα τζιαι αν στους νέους εκπαιδευτικούς έσιει κανένα μυαλόν προοδευτικόν, πνίεται μέσα σε τούτην την οπισθοδρόμηση. Θα επερίμενες που τζείνους που πλάθουν τους μιτσιούς 8 ώρες την ημέρα να είναι στοιχειωδώς πιο προοδευτικοί που τον μέσον πολίτην. Αντίθετα, αν εν δείγμαν η ηγεσία τους, τούτοι εν οι πιο συντηρητικοί που ούλλους μας. Τζιαι τούτον στεναχωρεί με, θυμώνει με τζιαι (άρα)τρομάζει με πολλά παραπάνω που τα οικονομικής φύσεως νταραβέρκα τους.

    Μου αρέσει!

  6. 27 Σεπτεμβρίου, 2011 14:16

    Εγώ λέω να καταργήσουμε την δημόσια παιδεία (ξέρετε πόσα θα γλιτώσει το κράτος από μια τέτοια αληθινά ριζοσπαστική κίνηση;). Τι τα θέλουμε τα ημίμετρα;

    Ρε κοπέλια φαντάζομαι πως όλοι σας αν σας λέγανε ότι θα σας κόψουν ένα μισθό το χρόνο για το καλό της οικονομίας, του κράτους και της πατρίδας ευχαρίστως θα δεχόσαστε – έτσι; Και ακριβώς λόγω του αλτρουϊστικού του χαρακτήρος σας αντιδράτε με τόση σφοδρότητα απέναντι σε εργαζόμενους που δεν δέχονται να θυσιάσουν τα κεκτημένα τους για την πατρίδα – ε;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 15:24

      Δαίμονα, δεν πάει έτσι η παρτίδα. Δεν υπάρχει τίποτα που να ορίζει ότι οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων είναι αδιάφθοροι. Αν ο εργοδότης τους δεν μπορεί να τους πληρώσει, και λειτουργώντας ως εκπρόσωπος των συμφερόντων του συνόλου της κοινωνίας, έχει κάθε δικαίωμα να *επιδιώξει* περικοπές.

      Οι μισθοί δεν είναι μόνο κεκτημένο, είναι και λογιστικό στοιχείο. Αν δεν βγαίνει, τι πρέπει δηλαδή να γίνει;

      Μου αρέσει!

      • 27 Σεπτεμβρίου, 2011 15:48

        Έτερον εκάτερον φίλτατε. Εσείς με τις παρεμβάσεις σας ζητάτε να ζητήσουν γονατιστοί συγνώμη που πληρώνονται και να σας πουν και ένα μεγάλο ευχαριστώ που τους τα παίρνετε πίσω… Κι επειδή δεν το κάνουν τους χαρακτηρίζετε «ποθκιάντροπους».

        Και εγώ με τη σειρά μου δικαιούμαι να ρωτήσω: υπάρχει κανείς από σας που θα τα έδινε αδιαμαρτύρητα; Υπέρ πατρίδος; Εγώ τολμώ να πω πως αν ο εργοδότης μου (όποιος κι αν ήταν αυτός) είχε την πρόθεση να μου μειώσει τον μισθό, θα έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου να αντισταθώ. Αν μπορούσα να κάνω απεργία, θα έκανα απεργία. Αυτό με κάνει ποθκιάντροπο;

        Ή μήπως ζητάτε κοινωνική αλληλεγγύη και κοινωνική συνείδηση σε ένα κατεξοχήν αναλληλλέγγυο και απολύτως ασυνείδητο σύστημα;

        Το κράτος ως εργοδότης (για να ακολουθήσω τη λογική σου) θέλει να περικόψει από τους εργαζόμενους. Μια χαρά ως εδώ. Οι εργαζόμενοι ως εργαζόμενοι, αντιστέκονται. Σε ποιο ακριβώς σημείο εντοπίζεται η ντροπή (με την οποία μάλιστα συμφωνεί και «μαρξιστής» Άνευ Ορίων);

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          27 Σεπτεμβρίου, 2011 18:42

          Δε ζητώ να απολογηθεί κανείς για τα ωφελήματα που έχει.

          Δεν αφαιρώ το δικαίωμα διαμαρτυρίας από κανένα.

          Αλλά οι υπάλληλοι του κράτους είναι μια μειοψηφία. Το κράτος οφείλει να λειτουργεί υπέρ του συμφέροντος του συνόλου της κοινωνίας, άρα δεν μπορεί αν θυσιάσει την οικονομική επάρκεια της χώρας για να συντηρήσει τα ωφελήματα μόνο των υπαλλήλων του.

          Οι κανόνες είναι αυτοί.

          Η ποθκιαντραποσύνη βρίσκεται εδώ: γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί πως τα οικονομικά του κράτους είναι χάλια, γνωρίζουν πως ο μόνος τρόπος να διατηρήσουν τα κεκτημένα είναι να πληρώσουν οι ….άλλοι, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους έχουν λιγότερα δικαιώματα και μισθούς.

          Ε, αυτό είναι ποθκιαντραποσύνη!

          Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          29 Σεπτεμβρίου, 2011 17:22

          Το κράτος ως εργοδότης επιβάλλεται να είναι υπόδειγμα προς μίμηση για όλους τους εργοδότες και σύμφωνα με το νόμο να ενεργεί κατα τρόπο που δεν αντίκειται στη δικαιολογημένη εμπιστοσύνη του διοικούμενου, του εργαζόμενου. Αυτά και τα υπολοιπα αγαπητοί είναι κατανοητά. Ο φούρνός εν ύστερα που εν να φέρει την πυρά.

          Μου αρέσει!

      • Δημήτρης permalink
        27 Σεπτεμβρίου, 2011 16:27

        Και ποιος κρίνει φίλε μου ο ένας κι ο άλλος πόσα πρέπει να πιάννουν; Πήγα εγώ ποτέ σε ένα αρχιτέκτονα να του πω γιατί χρεώνει ένα σχέδιο 15000 ευρώ; Πήγα στο βοηθό του πελεκάνου μας που πιάννει 3000 το μήνα (μου το είπε ο μάστρος του) να του πω ότι είσαι πελεκάνος άρα γιατί να πιάννεις 3000 ευρώ;

        Ο εργοδότης (κυβέρνηση) βρήκε τον απλό τρόπο να ξεπεράσει την κρίση. Μια αλλαγή της εντολής στον υπολογιστή του Λογιστηρίου της Κυβέρνησης που να αποκόπτει τόσα στους δημόσιους. Τόσο απλά και τόσο μονολιθικά. Οι κρίσεις δεν ξεπερνιόνται με αυτό τον τρόπο αλλά με ανάπτυξη. Αυτά είναι βραχυπρόθεσμεσ κινήσεις πανικού και όχι δημιουργική και καλά σχεδιασμένη οικονομική πολιτική για εξυγίανση.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          27 Σεπτεμβρίου, 2011 18:50

          Ο βοηθός του πελεκάνου έχει μισθό €3000 γιατί ο μάστρος του μπορεί να τον πληρώνει.

          Αν χαθούν οι δουλειές τι θα γίνει;

          Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          1 Οκτωβρίου, 2011 09:58

          Η κυβέρνηση έχει υγραέριο με την σέσουλα και δεν έχει πρόβλημα ως εργοδότης να πληρώνει τους υπαλλήλους της. Κατα συνέπεια οποια κυβέρνηση και εάν είναι στην εξουσία αυτή αποφασίζει και για αυτό ας μήν το παίζει ο κάθε κύπριος ότι είναι εργοδότης λόγω της σχέσης του με το κράτος.Αυτά τα φαινόμενα είναι και οπισθοδρομικά και κοπλεξικά. Όποιου δεν του αρέσει τί κάνουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις ας μήν ψηφίζει την ώρα που του δίδεται το ιερό δικαίωμα.Ας μήν το παίζουμε τώρα ότι όλοι είμαστε εργοδότες? Άρα αγαπητέ Στροβολιώτη η κυβέρνηση πληρώνει γιατί μπορεί και θα μπορεί. όπως δεν ρωτάτε τον πελεκάνο αν έχει λεφτά να πληρώσει το ίδιο θα πρέπει να πράττετε και με την εκάστοτε κυβερνηση.Φαγώθηκατε όλοι να ρίξετε τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων και δεν το αντιλαμβάνεστε ότι τελικά θα πατώσετε όλοι.Το 2012 είναι πολύ κοντά.Περαστικά σας και δεν βλαπτει να ακονίζουμε περισσότερο το μθαλό όταν εκφράζουμε τέτοιες απόψεις .Φυσικά δημοκρατία έχουμε .Απλά κάνω κριτική.

          Μου αρέσει!

    • ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 19:28

      Ξεχνάτε κάτι βασικό: Το πρόβλημα στην οικονομία μας προέρχεται από το υψηλό κόστος λειτουργίας του Δημόσιου τομέα. Αυτό το κόστος, με τα κεκτημένα που υπάρχουν αυξάνεται με γεωμετρικό ρυθμό. Άρα εκεί πρέπει να επικεντρωθεί η προσπάθεια του κράτους΄. Άρα είναι λογικό να απευθυνθεί ΚΑΙ στους υπαλλήλους του για περικοπές.
      Άρα στον πελεκάνο τι γυρεύκει;

      Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        1 Οκτωβρίου, 2011 10:02

        Λάθος αγαπητέ .Το μεγάλο πρόβλημα του κράτους είναι οι ανύσπρακτοι φόροι απο τους κεφαλαιοκράτες που δεν πληρώνουν.Φυσικά και η δημόσια υπηρεσία θέλει νοικοκύρεμα.

        Μου αρέσει!

  7. 27 Σεπτεμβρίου, 2011 14:26

    Α, ναι οι «ποθκιάντροποι» εξαπλώθηκαν ως ιός και στη Γαλλία! Πάει, χάλασε ο κόσμος!!!

    http://www.tovima.gr/world/article/?aid=421959&h1=true

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 18:58

      Αλλο η Γαλλία!

      Αν είχαμε *ανάλογα* μέτρα στην Κύπρο, θα τα θεωρούσα κατά πάσα πιθανότητα και πάλι ως αναγκαία, αλλά δεν θα ονόμαζα κανένα ποθκιάντραπο.

      Είναι *και* θέμα κλίμακας.

      Μου αρέσει!

  8. Δημήτρης permalink
    27 Σεπτεμβρίου, 2011 16:22

    Ως νέος και ως νεοεισερχόμενος στην εκπαίδευση (ως δάσκαλος), προσωπικά διαμαρτύρομαι για την πρόταση για μείωση των κλιμάκων εισδοχής στη δημόσια υπηρεσία. Συνολικά η αποκοπή του μισθού μου να ανέλθει στο 18+%. Εσύ φίλε Στροβολιώτη, που είσαι και συγχωριανός μου 🙂 υποθέτω ότι αν ερχόταν κάποιος να σου πει σήμερα, και 10000 ευρώ να έπιανες το μήνα, ότι σου κόβει αυτό το ποσοστό, θα του έλεγες και ευχαριστώ, σωστά; Ο μισθός μου όταν εργοδοτήθηκα ήταν 900 λίρες, με έστειλαν 2 χρόνια Πάφο, πλήρωνα 200 λίρες ενοίκιο και 150 βενζίνη το μήνα για να πηγαινοέρχομαι το Σαββατοκυρίακο Λευκωσία να βλέπω την οικογένειά μου. Κάμε τα Μαθηματικά για τον καθαρό μου μισθό. Υπολόγισε και πόσα εφάαμεν για τις σπουδές και τα Μάστερ και τον καιρό που μείναμε αδιόριστοι μέχρι να διοριστούμε.
    Ναι! Θα διαμαρτύρομαι για αυτά που δούλεψα σκληρά για να κατακτήσω. Ναι! Θα διαμαρτύρομαι για τη νέα γενιά που την ξεπουλούν για να προστατεύσουν τα δικαιώματα των μεγαλυτέρων (και ηλικιακά και μισθολογικά). Ναι! Θα διαμαρτύρομαι ως εργαζόμενος που δηλώνω ΠΕΡΗΦΑΝΑ ότι το μισθό μου τον αξίζω γιατί όταν πάω στις 1.45 σπίτι διαβάζω τουλάχιστον 3 ώρες κάθε μέρα για να προετοιμάζομαι σωστά για το σχολείο και δηλώνω ευθαρσώς ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι θυσιάζονται (και ψυχολογικά και χρονικά) για τη δουλειά τους και αξίζουν το μισθό τους. Ναι! Θα διαμαρτύρομαι γιατί δεν μπορώ να αποδεχτώ την απαξίωση του λειτουργήματός μου! Ναι! Θα διαμαρτύρομαι γιατί πρέπει ΟΛΟΙ να πληρώσουμε αλλά να πληρώσουμε ΙΣΟΒΑΡΩΣ.

    ΚΑΙ ΝΑΙ! ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΟΛΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 18:54

      Γεια σου χωρκανέ Δημήτρη,

      Δεν θα έλεγα ποτέ ευχαριστώ αν μου κοβόταν ο μισθός. Αν ήξερα όμως πως δεν γινόταν αλλιώς, και θα διατηρούσα ακόμη μια δουλειά, με ζηλευτά ωφελήματα, τότε θα *αναγκαζόμουν* να το δεχτώ.

      Διάβασε και λίγο τον Τοξότη, την Κορίνα, και την Ωρόρα!

      «Ναι! Θα διαμαρτύρομαι γιατί πρέπει ΟΛΟΙ να πληρώσουμε αλλά να πληρώσουμε ΙΣΟΒΑΡΩΣ.»

      Ωραία, δέχεσαι να πληρώσουμε επίσης ΟΛΟΙ ΙΣΟΒΑΡΩΣ σε περίπτωση που χάσω εγώ τη δουλειά μου ή χρειαστεί να μειωθεί ο μισθός μου;

      Μου αρέσει!

      • Δημήτρης permalink
        27 Σεπτεμβρίου, 2011 23:37

        Εγώ δεν κατανοώ την επιλεκτική αναφορά σε επαγγελματικές ομάδες όπως τους δασκάλους. Γιατί δεν διαμαρτύρεσαι για τους γιατρούς, για τους αρχιτέκτονες, για τους δικηγόρους κλπ; Αυτοί δεν έχουν ωφελήματα κλπ; Ο πελεκάνος δεν αδικείται σε σχέση με ένα γιατρό αν αμείβεται πιο λίγο ή χάσει τη δουλειά του; Η σύγκριση όμως μπορεί να φανεί ισοπεδωτική για κάποιους. Προς τι η σύγκριση επαγγελμάτων; Επειδή δηλαδή ο Χ θα χάσει τη δουλειά του (αν κι ακούγεται σκληρό, συγκεντρώθου στο επιχείρημα) πρέπει το ΕΤΕΚ να έρτει και να αποφασίσει ότι ένα αρχιτεκτονικό σχέδιο θα στοιχίζει από τώρα και να πάει 500 ευρώ; Ή ότι πλέον, επειδή έχουμε οικονομική κρίση, μια εξέταση στον καρδιολόγο πρέπει να είναι 5 ευρώ, στον οδοντίατρο 10 ευρώ το σφράγισμα κλπ; Το γεγονός ότι ένα έκκο στο καρδιολόγο στοιχίζει 250 ευρώ και θα πρέπει ένας άνεργος να το πληρώσει αυτό δεν σας αγγίζει; Επειδή είναι γιατρός άρα εν οκ; Για αυτό εγώ αντιμετωπίζω με καχυποψία την επιλεκτική εναντίωση στους δασκάλους.

        Αλλά όσον αφορά και τη σύγκριση επαγγελμάτων, σύμφωνα με τη Διεθνή Τυποποιημένη Ταξινόμηση Επαγγελμάτων του Διεθνούς Γραφείου Εργασίας οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στη δεύτερη κατηγορία επαγγελμάτων, από 9 κατηγορίες, στην ίδια κατηγορία με τους γιατρούς, αρχιτέκτονες κλπ. Άρα, γιατί εν τα βάλλετε και με αυτούς ή γιατί να μην αντιμετωπίζεται ως τέτοιου στάτους το επάγγελμα του δασκάλου; Ποιος φωνάζει ότι οι γιατροί, οι αρχιτέκτονες, οι δικηγόροι είναι ποθκιάντραποι; Κανείς! Μόνο οι δάσκαλοι είναι οι ποθκιάντραποι. Αυτό είναι επιλεκτική και μονολιθική αντιμετώπιση της κατάστασης.

        Κατανοώ απόλυτα τη σοβαρότητα της κατάστασης και επαναλαμβάνω, ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συνεισφέρω. Αλλά όπως εγώ θα δώσω το 20% του μισθού μου, αν το έδιναν όλοι οι δημόσιοι το ποσό αυτό, no problem. Δεν κατανοώ όμως την ετεροβαρή αντιμετώπιση για τους νεοεισερχόμενους μέσα στον ίδιό μου τον επαγγελματικό χώρο. Αν όλοι οι γιατροί κλπ κλπ δήλωναν τα πραγματικά τους εισοδήματα τότε το κράτος δεν θα πάττιζε. Αν υπήρχαν τρόποι να μη φοροδιαφεύγει ο καθένας τότε το κράτος δεν θα πάττιζε. Αν συνείσφεραν όλοι τότε το κράτος δεν θα πάττιζε. Αν το κράτος έκανε καλύτερη διαχείριση των δημόσιων οικονομικών τότε δεν θα πάττιζε. Αν εν μια νυχτί το κράτος δεν ανατίναζε 2.5 δις, τότε δεν θα πάττιζε. Είπαμε, να συνεισφέρω, και δεν διαφωνώ, αλλά όσα μου αναλογούν.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          28 Σεπτεμβρίου, 2011 07:12

          Δημήτρη μου, οι αναφορές στον ιδιωτικό τομέα είναι άσχετες. Τα επαγγέλματα που αναφέρεις, είτε επιστημονικά είτε όχι, δεν επιβαρύνουν κανέναν άλλο εκτός από τους εμπλεκόμενους. Τελεία!

          Αν κάποιος έχει ανάγκη γιατρού, και δεν μπορεί να πληρώσει, τότε ναι, το κράτος πρέπει να τον βοηθήσει, αλλά αυτό δεν έχει απολύτως καμιά σχέση με τα εισοδήματα του κάθε επαγγέλματος.

          Τέλος, θα παρακαλούσα να απαντήσεις το πιο κάτω, το οποίον αγνόησες:

          ««Ναι! Θα διαμαρτύρομαι γιατί πρέπει ΟΛΟΙ να πληρώσουμε αλλά να πληρώσουμε ΙΣΟΒΑΡΩΣ.»
          Ωραία, δέχεσαι να πληρώσουμε επίσης ΟΛΟΙ ΙΣΟΒΑΡΩΣ σε περίπτωση που χάσω εγώ τη δουλειά μου ή χρειαστεί να μειωθεί ο μισθός μου;»

          Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          1 Οκτωβρίου, 2011 10:17

          Αγαπητέ Στροβολιώτη είναι πολύ θεωρητικό και εκτός πραγματικότητας το θεμά αλλά και η ερώτηση που θέτεις.Στην ελεύθερη οικονομία δεν λειτουργούν έτσι τα πράσγματα.Τα πράγματα όπως τα θέτεις λειτουργούσαν στις πρώην σοσσιαλιστικές χώρες.Κατα συνέπεια δεν υπάρχει επιστροφή προς τα πισω.Εκτός και εάν αυτό εισηγήσαι.Απο την άλλη το κρατος είναι ο θεματοφύλακας των εργασιακών σχέσεων και αναμφισβήτητα αυτό που προτείνεις θέτει το κράτοςεάν το εφαρμόσει φυσικά εκτός της νοητής γραμμής που ο νομοθέτης ορίζει και το γνωρίζεις πολύ καλά νομίζω .Κατα συνέπεια ας μην γινόμαστε όλοι εργοδότες και ας έχει έννοια ο καθένας στα του οίκου του. Το κράτος ως θεματοφύλακας θα εφαρμόσει αυτό που ορίζει ο νόμος και θα προστατεύσει τους πολίτες του όπως ακριβώς ορίζει ο νόμος.Γιατί λοιπόν διαμαρτίρεστε.Εάν μπορείτε καλύτερα υποβάλετε υποψηφιότητα για να κυβερνήσετε.Διαφορετικά παραμείνετε στα δικα σας καθημερινά εργασιακά και οικογενιακά δρώμενα.

          Μου αρέσει!

  9. Ανώνυμος permalink
    27 Σεπτεμβρίου, 2011 18:29

    Agapite strovolioti,
    Na ipotheso pos kai esi ekatses eisagogikes gia daskalos kai den perases?

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 18:54

      Οχι, αλλά νομίζω θα μου άρεσε να ήμουν δάσκαλος 🙂

      Μου αρέσει!

      • 27 Σεπτεμβρίου, 2011 22:13

        φαίνεται.

        να προσθέσω ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί υπογράψαμε ένα συμβόλαιο με το κράτος σύμφωνα με τα σχέδια υπηρεσίας που υπήρχαν.

        ακόμα καταθέσαμε ένα πτυχίο κι ένα μεταπτυχιακό και μας έδωσαν τη δουλειά. δεν πήραμε τη δουλειά κανενός και ούτε γλείψαμε ή μπήκαμε σε κομματικές λίστες για να μας διορίσουν.

        ούτε ζητήσαμε παραπάνω από ότι μας έταξαν. ήρθαν να μας πάρουν κάτι και διαμαρτυρηθήκαμε (καλά ή κακά τα μέτρα, το μήνυμα πέρασε).

        ενώ την ίδια στιγμή η κομμώτρια, η αισθητικός, η γιατρός, ο επιχειρηματίας (που δηλώνει το 1/10 του εισοδήματός του για να φοροδιαφεύγει) τα παίρνουν όλα μαύρα.

        τον γιατρό τον έχουμε ανάγκη, συνήθως τον έχουμε και σε εκτίμηση κι κάνουμε τις πάπιες. τον ιερέα το ίδιο. την αισθητικό, την καντινιέρισσα με το X5.

        τον εκπαιδευτικό επειδή όλοι περάσαμε από τα σχολεία κι έχουμε άποψη τον φτύνουμε, τον ξεφτιλίζουμε μπροστά στα παιδιά μας, δεν εκτιμούμε την προσπάθεια που κάνει και μετά περιμένουμε να πάει μπροστά η παιδεία. όσοι είναι στο επάγγελμα ξέρουν πόσα ξοδεύουν οι εκπαιδευτικοί για να ετοιμάσουν το υλικό που χρειάζονται για το μάθημά τους, πόσο από τον χρόνο της οικογένειάς τους κλέβουν για την προετοιμασία τους. συν το ότι είναι αποδεδειγμένα από τα πιο αγχωτικά επαγγέλματα.

        μην τα ισοπεδώνουμε.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          27 Σεπτεμβρίου, 2011 22:35

          Ποδηλάτη μου σε στενοχώρησα!

          Έχεις απόλυτο δίκιο: συμβόλαιο, σχέδια υπηρεσίας, διπλώματα κλπ. Όμως αν επιμένετε σε αυτά το κράτος απλώς παττίζει, και μας παίρνει όλους μαζί. Είναι αυτό θεμιτό;

          (Και για να σε προλάβω: ***δεν*** υπάρχει άλλος τρόπος. Οι δαπάνες πρέπει να μειωθούν…)

          Για τη φοροδιαφυγή, το έχω γράψει τόσες φορές: ναι, να την κυνηγήσουμε, αλλά είναι παντελώς άσχετο θέμα! Το κράτος πρέπει να την καταπολεμήσει είτε έχει έλλειμμα, είτε πλεόνασμα.

          Ακόμα όμως και με αυτή, οι αριθμοί απλώς δεν βγαίνουν!

          Μου αρέσει!

        • korinna permalink
          28 Σεπτεμβρίου, 2011 09:45

          Ποδηλάτη μου,
          Έχεις δίκιο σε όλα όσα αναφέρεις, αλλά παραλείπεις κάτι.

          Όντως, τον εκπαιδευτικό τον φτύνουμε και τον ξεφτιλίζουμε σήμερα. Θεωρείς όμως ότι αυτό δε σχετίζεται με το γεγονός ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί επέλεξαν το επάγγελμα -με ό,τι αυτό συνεπάγεται- και όχι το λειτούργημα του εκπαιδευτικού; Κι αν κάτι τέτοιο δεν ισχύει, κι αν υποθέσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν ευθύνονται για τη σαπίλα της κοινωνίας που στρέφεται με μένος εναντίον τους, τότε ρωτάω: Τι έκαναν οι εκπαιδευτικοί, για να κερδίσουν το σεβασμό της κοινωνίας; Ναι, όλοι δίνουμε μικρές ή μεγάλες καθημερινές μάχες, αλλά είναι φαντάζομαι αποδεχτό ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια παιδεία δεν επιλύνονται μόνο με προσωπικές, αυτόβουλες μάχες του κάθε εκπαιδευτικού, αλλά χρειάζονται ολόκληρη μαζική εκστρατεία και το δυναμικό παρών ΟΛΩΝ, εφόσον είναι λειτουργοί. Αυτό είναι το «πρόβλημα» της πλειοψηφίας του κόσμου ή το δικό μου -αν θες- για να μη μιλώ εκ μέρους άλλων. Το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί δίνουν «μάχες» μόνο όταν επηρεάζεται η πούγκα τους. Κατανοητό, σεβαστό, αλλά «προκλητικό» στα δικά μου μάτια και γελοίο…

          Κατά τα άλλα, ναι, θεωρώ γελοίο να τα βάζουμε με τους εκπαιδευτικούς και να αφήνουμε στην άκρη γιατρούς, δικηγόρους, αισθητικούς, κομμωτές κ.λπ. Με μια μικρή διαφορά όμως: Όπως είπες κι εσύ, οι εκπαιδευτικοί κάνουν λειτούργημα και διαμορφώνουν τους πολίτες, τους ανθρώπους της κοινωνίας του μέλλοντος… (ή μήπως όχι;;)

          Μου αρέσει!

        • 28 Σεπτεμβρίου, 2011 11:12

          εσύ προσωπικά κορίνα τουτα που λαλείς εν είδη καφενέ είπες τα στις συνελεύσεις σας οξά απλά λαλούμεν τα μεταξύ μας;

          μίλα, πες τα τούτα που λαλείς τζαι να είσαι σίγουρη ότι εννα βρεθούν πολλοί να τα στηρίξουν

          αν το πράξεις και δεν βρεθούν γιατί ει΄ναι τόσο μεγάλη η σαπίλα τότε οκ πάσο

          κανένας εν μπορεί να φκάλλει την ουρά του πόξω

          όσο αφήνετε τα κομματοσκυλα να αλωνίζουν τζαι μέσα στις συντεχνίες σας τότε αυτά θα έχουμε

          Μου αρέσει!

  10. kykkos permalink
    27 Σεπτεμβρίου, 2011 21:10

    Ευτυχώς που εκάμετε απεργία ρε «εκπαιδευτικοί». Αν γίνεται παρατείνετε την για κανένα μήνα.

    Μου αρέσει!

  11. 27 Σεπτεμβρίου, 2011 21:29

    «Το πρόβλημα στην οικονομία μας προέρχεται από το υψηλό κόστος λειτουργίας του Δημόσιου τομέα», λαλεί ο Τοξότης — Μα καλά το ίδιο ισχύει και στην Αμερική και στην Πορτογαλία και στην Ισπανία και στην Ιρλανδία και στην Ισλανδία και στην Ελλάδα;

    Μου αρέσει!

    • ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
      30 Σεπτεμβρίου, 2011 16:36

      Και το με΄κόφτει εμένα η Πορτογαλία ρε άνευ; Όξα εν να πάω Αμερική να απεργήσω;

      Μου αρέσει!

  12. 27 Σεπτεμβρίου, 2011 22:05

    Συνεχίστε να χλευάζετε και να απαξιώνετε την εκπαίδευση του τόπου (για τα μωρά σας δηλαδή), συνεχίστε να αποδέχεστε μείωση κονδυλιών για την εκπαίδευση του τόπου (για τα μωρά σας δηλαδή), συνεχίστε να «αγανακτάτε» με καθετί έχει σχέση με την εκπαίδευση του τόπου (για τα μωρά σας δηλαδή) και… συνεχίστε να δουλέφκετε για να στέλλετε τα κοπελλούθκια σας στα ιδιωτικά. Πληρώστε τα και μαύρα, ξέρετε εσείς! Ζήτω οι ιδιωτικοί, κάτω οι δημόσιοι, ζήτω το κέρδος, κάτω η παιδεία!

    Και στην τελική ας αναρωτηθούμε ως κοινωνία: θέλουμε μείωση παροχών στην ΠΑΙΔΕΙΑ; Αντιλαμβανόμαστε τις μεσοπρόθεσμες συνέπειες; Αν ναι, ας ακολουθήσει και μείωση στην υγεία και μείωση στην άμυνα… Ας μείνουμε χωρίς δημόσιες παροχές, έτσι, για να «εξευρωπαϊστούμε». Έτσι, διότι κάποιοι πιάνουν πιο λίγα από δαύτους (τους «χορτάτους» αφήστε τους στην ευμάρεια τους)! Αφού υπάρχουν άνθρωποι πιάνουν πιο λίγα ας περιορίσουμε και τις δημόσιες παροχές, ωραία λογική, ε; Ας πληρώνουμε πιο λίγο τους δασκάλους, τους ιατρούς, τους αστυνομικούς κ.λπ., ας κόψουμε τα κονδύλια για βιβλία, για Η/Υ, για ιατρικά μηχανήματα, για φάρμακα, για εξοπλισμό κ.λπ., έτσι διότι κάποιοι πιάνουν πιο λίγα από αυτούς! Ας τους κάνουμε τελευταίους στη λίστα μισθοδοσίας για να το ευχαριστηθούμε! Σπουδαία λύση!

    Οι εκπαιδευτικοί έδειξαν τον δρόμο της αντίδρασης. Σε μια κοινωνία αποχαυνωμένη και σαγηνευμένη από τους «επώνυμους» πλουσίους είναι μάταιο να αναμένουμε συσπείρωση για διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Σε μια κοινωνία που άγεται από τα τζάκια φαίνεται… φυσιολογικό να συρρικνωθεί η μεσαία τάξη για να σωθεί ο πλούτος των ολίγων.

    Δεν έχετε την παραμικρή ιδέα τι αγώνες γίνονται κάθε μέρα στα σχολεία, πόσες αληθινές ιστορίες παιδιών και εκπαιδευτικών εκτυλίσσονται καθημερινά, πόσα προβλήματα υπάρχουν στα σχολεία που αφορούν τα κοπελλούθκια μας! Αλλά δεν έχει σημασία, πρέπει να βρεθεί ένας αποδιοπομπαίος… Έτσι είναι, εάν έτσι πιστεύετε!

    Άντε, βρε, μακάρι να ξεπεράσετε και τα απωθημένα που έχετε από τον καιρό του σχολείου! Δεν εξηγείται διαφορετικά!

    Στροβολιότη σου εύχομαι να βρεις γρήγορα και εσύ μια θέση δίπλα από την «ελίτ»! Με το καλό και στα κοσμικά του InBusiness. Άσε τους αγώνες για μας τους «αθκιασερούς»… Εσύ focus πώς να μπεις στο forbes! Και μεν αντρέπεσαι υπάρχουν και χειρότερα!

    Ένας πραγματικά φορολογούμενος «ποθκιάντροπος» εκπαιδευτικός που δουλέφκει με την ψυχήν του

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Σεπτεμβρίου, 2011 22:25

      Ποθκιάντραπε, την καλοκουρτισμένη κασέττα, να την βάλεις αλλού να παίζει.

      Να σου το θέσω έτσι απλά, αγαπητέ φίλε: ο εργοδότης σου *επάττισεν*, τι πρέπει να κάνουμε τώρα;

      Θέλεις να συνεχίσεις να προσφέρεις όλα αυτά που προσφέρεις, ή απλώς να συνεχίσεις να λαμβάνεις τα ωφελήματά σου (σε βάρος του *συνόλου* της κοινωνίας);

      Απέχω αρκετά ακόμα από τη λίστα του Forbes, αλλά σου εγγυούμαι πως αν μπω στον σχετικό κατάλογο, θα εισηγηθώ στον πρόεδρο να κάνει ένα (Στροβολιώτης tax) ειδικά για τους πλουσίους – όπως τον φόρον του Buffet που έβαλεν ο Obama.

      Να δηλώσω πως δεν αμφιβάλλω πως δουλεύεις σκληρά, κατ’ ακρίβειαν ετσι αναμένεται, έτσι κάνω εγώ, και αναμένεται αυτό, πολύ περισσότερο από όσους έχουν βάλει στην κορυφή της ηθικής τους την μόρφωση των κοπελλουθκιών μας.

      Τι σχέση όμως έχει αυτό με το αν το κράτος που σε εργοδοτεί δεν μπορεί να σε πληρώνει το ίδιο πλεον;

      Είναι οι αρχές πιο ψηλά, ο μισθός, ή τα δυο είναι ευθέως ανάλογα;

      Α, και αν είσαι εκπαιδευτικός, μάθε να γράφεις σωστά το όνομα του οικοδεσπότη αυτού του χώρου.

      Μου αρέσει!

      • Δημήτρης permalink
        27 Σεπτεμβρίου, 2011 23:41

        «Α, και αν είσαι εκπαιδευτικός, μάθε να γράφεις σωστά το όνομα του οικοδεσπότη αυτού του χώρου.»

        Εν τη ρύμη του λόγου, όλοι κάνουμε λάθη. Είναι ποταπό όμως (με το συμπάθειο) να επιτίθεσαι με αυτό τον τρόπο σε κάποιον.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          28 Σεπτεμβρίου, 2011 07:13

          Σωστά. Απάντησα όμως με ύφος ανάλογο του σχολίου.

          Μου αρέσει!

  13. Χαμάλης permalink
    28 Σεπτεμβρίου, 2011 00:39

    ΤΟΧΟΤΗΣ : «Ωστόσο αν συγκριθούμε με άλλους κλάδους και ιδιαίτερα με τους ιδιωτικούς υπαλλήλους το κόστος που πληρώνουμε είναι απείρως μικρότερο.»

    Καλάν το κόστος το «μικρότερο» να το καταλάβω. Αλλά το «απείρως» ρε δάσκαλε; Ξέρεις τί πάει να πει «απείρως»;

    ΤΟΞΟΤΗΣ: » Τι σημαίνει άραγε «να πληρώσει ο πλούτος»; Είναι πλούτος η κάθε επιχείρηση στην Κύπρο; Ξεχνάμε ότι πολλές επιχειρήσεις στην χώρα μας έχουν κλείσει;»

    Ρε δάσκαλε ξισκουπίζεσαι; Μιλούμεν για τον πλούτο ρρε δάσκαλε. Τζιαί φυσικά αφού η κάθε επιχείρηση έννεν πλούτος, άρα έννεν την κάθε επιχειρήρησιν που εννοούμεν για πλούτο ρρε δάσκαλε. Εκατάλαβες όξα εν πολλά δύσκολον;
    Αύριον έλα για το μάθημαν Β. Να μεν σε βαρυφορτώσω.

    Διότι αν τζιαί δηλώνεις εκπαιδευτικός, νομίζω ότι πρέπει να ξανακάτσεις στα θρανία ρε δάσκαλε. Έν φαίνεσαι να κατέχεις τη γλώσσα ρρε δάσκαλε! Ούτε τες έννοιες ρε δάσκαλε! Αν πράγματι είσαι εκπαιδευτικός, χρειάζουνται έναν σιέριν ραφτίν τζιαί τζιείνος που σε διόρισεν, τζιαί τζιείνος που σε ελέγχει.

    Αμμά θκιάολε! Ενομίσαν ότι επειδή αμείβουνται με τον μισθόν του εκπαιδευτικού ότι εν τζιαί . . . . . . . . . . . εκπαιδευτικοί! Τα γαούρκα! Που να μιλήσουν έν ηξέρουν! Που το μόνον που ξέρουν είναι να προδώνουν τους αγώνες των συναδέλφων τους. Τα γαούρκα ξανά.
    Ναι να πιερώσει τζιαί ο πλούτος, να πιερώσει τζιαί η εκκλησιά, να πιερώσουν τζιαί οι έχοντες τζιαί κατέχοντες, να πιερώσουν τζιαί οι φοροδιαφεύγοντες. Γιατί να πιερώσουν μόνον οι μισθωτοί ρε γαούρκα;

    Μου αρέσει!

    • ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
      30 Σεπτεμβρίου, 2011 16:43

      Όχι λεβέντη μου δεν ξέρω τι σημαίνει «απείρως». Εκαρτέρουν τη μέρα που θα έρθεις να μου το εξηγήσεις
      Ώστε ο πλούτος δεν είναι η κάθε επιχείρηση αλλά πλούτος είναι ο πλούτος! Μάσιαλλα σου ρε χαμάλη. είσαι τούτος που γυρεύκαμεν να μας λύσει δίκαια το δημοσιονομικό
      Εβαρυφόρτωσες με τωρά; Ρε χαμάλη…αντι να καρτεράς άλλους να έρθουν να με ξυλοφωρτώσουν γιατί έν έρκεσαι εσύ ευκολία της δουλειάς. Είσαι τζιε νευριασμένος ξέρεις τζιε τόσα πράγματα να σου μάθω τζιε εγώ αλλο τίποτε μαλάκα της πακκίρας

      Μου αρέσει!

  14. 28 Σεπτεμβρίου, 2011 00:47

    ενώ η δική σου ρε στροβολιώτη ενεν καλοκουρτισμένη

    έμαθες καλά το παραμυθούιν σου ρε παλληκάρι

    αλλά εισαι τζαι κακόπιστος τζαι όταν δεν σε βολεύκει απλά την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια

    όπως εδώ
    https://strovoliotis.wordpress.com/2011/09/23/
    Το σαββατοκύριακο που πτώχευσε η Ελλάδα…

    όταν έγραψες την κορυφαία προπαγάνδα και την πιππίλα των δημοσιοκάφρων ότι ναι μεν

    «Ο ελληνικός λαός υπέστη το μεγαλύτερο κόστος, είναι αλήθεια, αλλά πως θα γινόταν αλλιώς;»

    και σου παρέθεσα απλά παραδειγματάκια με τους έλληνες εφοπλιστές και τα αφορολόγητα δισεκατομυριακια τους καθώς επίσης και τα υπερκέρδη των τραπεζών που πήραν την βοήθεια από το κράτος τα δεκάδες δισεκατομυριακια του ότι εννοείται ότι γίνεται αλλοιώς

    χωρίς να ξέρεις τι να απαντήσεις έβαλες φατσούες τζαι βλακειούλες

    και μετά την έκανες….

    απάντα τούτνο ερώτημα που σου υπέβαλα δκυο φορές αλλά επειδή εν βολεύκει την προπαγανδούλα σου εν τολμάς να του τζείσεις

    «δηλαδή μπορεί να νοηθεί διάσωσει της οικονομίας της “ελλάδας” με πάμφτωχους έλληνες εσαεί;
    δηλαδή για να σωθεί η “ελλάδα”
    πρέπει οι έλληνες να ζουν με 500 ευρώ το μήνα μάξιμουμ
    τελικά τουτη η “ελλάδα” που ποιους αποτελείται ρε παιθκιά;;;»

    επάτιισεν ο εργοδότης τους τζαι άρα πρέπει πρέπει να δεκτούν μειώσεις οι μισθωτοί οι ποθκιάντραποι τζαι παπαριές

    άγια ολάν τζαι κανεί με την υποκρισία σας ρε νεοφιλελεύθεροι μαυρομάτηδες (καραγκιόζηδες στα τούρτζικα)

    ρε τα 3 δις που υποθήκευσεν το κράτος για τις κωλοτράπεζες τοκογλύφους που ώστε να πάρουν παμφθηνο χρήμα 2% που την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα τζαι να πουλούν πανάκριβα τον αερα τους σε μας 9% και βάλε γιατί να μεν τα πιάει πίσω το κράτος αφού επάτισεν

    τα 104 εκατομύρια που έδωκεν ανευ όρων στους ξενοδόχους
    τα 28 εκατομύρια που πήγαν πάλε στους τοκογλύφους για την γιουροσύπρια

    πόση ποθκιαντραποσύνη ρε

    αντράπου ρε

    τζαι ούλλοι τούτοι οι εκπαιδευτικοί που τάχα εν εκπαιδευτικοί αλλά εν απέργησαν τζαι παπαριές γιατί εν νοιώθουν καλά που πιάνουν τόσα πολλά ας τα δώκουν που τις πούτζιες τους ρε

    δηλαδή αμαν μειωθεί ρε το βιοτικο επίπεδο των δασκάλων τζαι καθηγητών εσύ ρε μισθωτέ σκλάβε ιδιωτικέ υπαλληλάκο που φκάλεις φάουσα μπροστά στον μάστρο πάλε εν θα πιάνεις τον ίδιο μισθό πείνας;

    δηλαδή αν έρτουμεν ούλλοι στο ίδιο επίπεδο μιζέριας ενναν οκ;

    εννα μεινισκει παραπάνω πίττα για τους τοκογλύφους τους ξενοδόχοους και τα άλλα τα παιδιά τους κτηματομεσίτες τζαι τους ντιβέλοπερ που θέλυν βοήθεια τα μωρά γιατί εν μπορούν να πουλήσουν τις τρύπες τους του ενός δωματίου 180 σιλιάες ευρώ

    ποιος σου είπε ρε στροβολιώτη ότι επάττισεν το κράτος;

    πε μας να δούμε;

    τζαι ότι τάχα ξέρουν το οι ποθκιάντραποι οι εκπαιδευτκοί

    δώκε εσύ που αγωνιάς για το κράτος ρε

    καλά κάμνουν οι εκπαιδευτικοι τζαι αντιδρούν για τούτα που έχουν
    τζαι μακάρι να συνεχίσουν αν τζαι τούτες οι αντιδράσεις εν ψιλομουρόχαυλες

    κλείστε τους τα σχολεία να μεν έχει να παίρνει ο κάθε στροβολιωτης τα μωρά του να του κάμνετε μπειμπι σιττιν να δείτε ήνταλος εννα ρτουν ποσω τους οι ποθκιάντραποι

    έναν κοποελλούιν εσιετε τζαι πελλανίσκετε, σκεφτείτε να έχετε σε μια τάξη 20

    τζαι μετά σκεφτείτε τι κκελέ καζάνι κάμνει ένας δάσκαλος ή καθηγητής

    τζαι ξανά για να μεν ξεφύγεις

    απάντα τούτνο ερώτημα που σου υπέβαλα δκυο φορές αλλά επειδή εν βολεύκει την προπαγανδούλα σου εν τολμάς να του τζείσεις

    «δηλαδή μπορεί να νοηθεί διάσωσει της οικονομίας της “ελλάδας” με πάμφτωχους έλληνες εσαεί;
    δηλαδή για να σωθεί η “ελλάδα”
    πρέπει οι έλληνες να ζουν με 500 ευρώ το μήνα μάξιμουμ
    τελικά τουτη η “ελλάδα” που ποιους αποτελείται ρε παιθκιά;;;»

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      28 Σεπτεμβρίου, 2011 07:26

      Οσρ, αν το ερώτημα είναι αυτό:
      “δηλαδή μπορεί να νοηθεί διάσωσει της οικονομίας της “ελλάδας” με πάμφτωχους έλληνες εσαεί;
      δηλαδή για να σωθεί η “ελλάδα”
      πρέπει οι έλληνες να ζουν με 500 ευρώ το μήνα μάξιμουμ
      τελικά τουτη η “ελλάδα” που ποιους αποτελείται ρε παιθκιά;;;”

      Η απάντηση είναι φυσικά ΟΧΙ. Και για να σε προλάβω: δεν υπάρχει κανένας που τα έσιει 400 που να θέλει να γίνει αυτό. Τώρα, αν χρειάζεται να *περάσει* προσωρινά η Ελλάδα από αυτό για να επιβιώσει και να ανακάμψει, είναι εντελώς διαφορετικό ζήτημα.

      Φίλε είπαμεν το πολλές φορές: μεν αλλάζεις τους κανόνες. Μια χώρα που δεν μπορεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις της χρεοκοπεί. Τίποτα άλλο. ( Και εκ των πραγμάτων, σκέφτου το αυτό: πως στο καλό θα πληρώσει μια χώρα χωρίς αποθέματα και χωρίς δυνατότητα δανεισμού;)
      Τώρα αν η χρεοκοπία ήρθε γιατί έδωσε πολλούς μισθούς, ή λεφτά στις τράπεζες ή τους δικηγόρους, είναι άλλο θέμα, μην τα συγχύζεις.
      Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι εντελώς άκυρα, από τη στιγμή που δεν αντιλαμβάνεσαι (ή δεν θέλεις να αντιληφθείς) την έννοια του παττίσματος.

      Μου αρέσει!

      • 28 Σεπτεμβρίου, 2011 08:44

        αλλάζω τους κανόνες; ποιοι είναι οι κανόνες; αφού δεν υπάρχουν κανόνες στον καπιταλισμό όπως παραδέκτηκες και εσύ

        «Τώρα αν η χρεοκοπία ήρθε γιατί έδωσε πολλούς μισθούς, ή λεφτά στις τράπεζες ή τους δικηγόρους, είναι άλλο θέμα, μην τα συγχύζεις»

        είναι άλλο θέμα;;;;;

        μα αφού ακριβώς αυτό είναι το θέμα… βρίσκεις γιατί υπήρξε χρεοκοπία και προσπαθείς να μην το ξανακάνεις

        η χρεοκοπία ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των κρατών είναι δεδομένη και ο λόγος είναι απλός

        το χρηματοπιστωτικό σύστημα που δεν παράγει απολύτως τίποτα απλά «δανείζει» αέρα κουπανιστό

        η και καλά μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου των ΗΠΑ είναι ήδη πνιγμένη από το χρέος αφού το 2009 έφτανε τα 11,4 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ και αυτό αυξάνει ετησίως κατά 1 τρις

        δηλαδή σήμερα έχει φτάσει τα 13,4 ΤΡΙΣ
        http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/—lr—2009070512747/

        καταρχήν τα πραγματικά λεφτά που κρατάμε στα χέρια μας δεν αντιστοιχούν παρά σε ένα ελάχιστο ποσοστπό των χρημάτων που δημιουργησαν από καθαρό αέρα οι τοκογλύφοι τραπεζίτες και βρίσκονται απλά στα βιβλία τους ή πλέον στους υπλογιστές τους

        άρα ό,τι και να κάνεις ό,τι και να κάνει ένα κράτος το δημόσιο χρέος απλά θα μεγαλώνει και θα μεγαλώνει

        κρίση χρέους

        http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=312539

        «Δεν αρνούμαστε τις ευθύνες μας για το χρέος», είπε ο Τρισέ στην διάρκεια ομιλίας του ενώπιον της Επιτροπής Μπρέτον-Γουντς.

        «Είμαστε αντιμέτωποι με μια παγκόσμια κρίση που συνδέεται με τους κινδύνους οι οποίοι απορρέουν από τα δημόσια χρέη.Είμαστε το επίκεντρο αυτής της παγκόσμιας κρίσης»,

        και φυσικά τώρα θα μου πετάξεις το κλασσικο και παντελώς απολίτικο στροβολιώτικο ότι δεν θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο και λοιπές παπαριές

        η πραγματικότητα είναι εδώ και φαίνεται

        αυτό που συμβαίνει στην κύπρο συμβαίνει παντού και ο λόγος ειναι αυτός που παραδέχεται και ο τρισε

        άρα γιατί να την πληρώσουν την κρίση αυτή που δημιουργησαν οι τράπεζες και οι καπιταλιστές οι εργαζόμενοι;

        πε μου να δούμε;

        την κρίση να την πληρώουν ΜΟΝΟ αυτοί που την δημιουργησαν οι τοκογλύφοι οι μεγαλογαιοκτήμονες και η εκκληshά λτδ

        Μου αρέσει!

  15. 28 Σεπτεμβρίου, 2011 08:48

    και επειδή πάλε εν απαντάς θα σου απαντήσω εγώ, η ελλάδα η κύπρος η αγγλία η γαλλία κλπ δεν είναι οι επιχειρήσεις οι τράπεζες και οι εφοπλιστάδες είναι οι ανθρώποι που ζουν εκεί

    και αν αυτοί οι άνθρωποι δεν ζουν αξιοπρεπώς τότε σίγουρα η οικονομία δεν πάει καλά έστω και αν οι αριρθμοί των κερδών των φίλων σου καπιταλιστών πάνε καλά

    και επιτέλους ας ξυπνήσουν τούτοι ούλλοι που απλά δέχονται ότι αυτό το σύστημα που έχουμε δεν αλλάζει και οτι η αντιπροσωπευτική λεγόμενη δημοκρατία υπάρχει και δεν αλλάζει

    καλά ρε εσείς που πάνω δεν θέλετε να έχετε ουσιαστική συμμετοχή στις αποφάσεις που σας αφορούν

    ξέρουν καλύττερα που σας οι 56 βολευτάες που απλά ψηφίζετε κάθε 5 χρόνια;

    Μου αρέσει!

  16. Aurora permalink
    28 Σεπτεμβρίου, 2011 09:09

    Δημήτρη γεια σου.
    Μιλώ για τη μέση. Εύχομαι τα πράγματα στη δημοτική να είναι καλύτερα, όπως λες, που είναι από ό,τι ξέρω.
    Δεν παραίτησα επειδή τα είχα με την ΟΕΛΜΕΚ, Κύριε ελέησον!
    Παραίτησα επειδή ήμουν αρκετά τυχερή να βρω καλύτερη δουλειά από εκείνην του εκπαιδευτικού. Ναι, με βάση τα δικά μου κριτήρια θεωρώ ότι είναι καλύτερη.

    Αυτά που λες για τη φοροδιαφυγή και την προετοιμασία τα ασπάζομαι. Το δικαιώμα απεργίας το ασπάζομαι. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να πληρώσουν για όλα οι δημόσιοι υπάλληλοι και δεν ασπάζομαι το παραπάνω φτύσιμο προς τους εκπαιδευτικούς. Συμφωνώ με την Ποδηλάτη για τον παραλληλισμό με την αισθητικό (που ποτέ δεν δίνει αποδείξεις, να θυμίσω). Αυτό που δεν ασπάζομαι στην προκειμένη -και αυτό έθιξα, νομίζω ήμουν σαφής- είναι την τάση των εκπαιδευτικών να διαμαρτύρονται μόνο για οικονομικά ζητήματα, ενώ για άλλα πιο ή εξίσου καίρια -όπως την παραβατικότητα, που ανέφερα- να σιωπούν.

    Μου αρέσει!

  17. 28 Σεπτεμβρίου, 2011 09:52

    επειδή λέγεται και ξαναλέγεται αυτό με την απόδειξη που δεν δίνουν και τα μαύρα που παίρνουν οι αυτοεργοδοτούμενοι κλπ

    σε ένα κράτος όπου οι «ξέρεις ποιος εν που είμαι εγιώ ΡΕ;» κάνουν ό,τι θέλουν και δεν δίνουν λογαριασμό σε κανένα όπως πχ ο άγιος τζυκκου που έχει απο΄φαση του Ανωτάτου Δικατηρίου για το κυκκο μποουλινγκ εναντίον του αλλά την γράφει στα γένια του

    ή για τον ττόμυ τον βου που δεν πληρώνει φόρους ενώ υποχρεούται η εκκληshά λτδ που βγάζει πάνω στην ράshη όλων μας εκατομύρια

    ή για το ματισον που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΑΔΕΙΑ αλλά κανένας δεν τον ακουμπάει
    ή για το μολ το ικεα κλπ που όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν αλλά για τον δήμο στροβόλου ο σιακόλας πληρώνει μόνο φόρο για χωράφι αφού ο τιτλος ιδιοκτησιάς γράφει χωράφι

    κλπ κλπ κλπ τότε ναι δεν αδικώ κανένα που θέλει να το κάνει αυτό

    όταν βλέπει αυτούς οπυ έχουν τα εκατομυριάκια να μην πληρώνουν τίποτα
    όταν το ηθικό ταυτίζεται με το νόμιμο τότε η ηθική βγαίνει εκτός νόμου…

    αλλά έχετε φάει το παραμυθάκι γιατί μόνο αυτό βλέπετε αλλοτριωμένοι μου τηλεθεατές φιλήσυχοι φιλειρηνικοί πατριωτάκηδες

    και για να σας προλάβω φιλήσυχοι φιλειρηνικοιμ ναι εγώ δεν το τρώω το παραμυθάκι 😉

    http://osr55.wordpress.com/2011/01/18/
    Χ Ο Υ Ν Τ Α ! ! Παρά την τεράστια νίκη με Αποφαση Ανωτάτου στην αίτηση habeas corpus 152/10-Αμεση διαταγή για απελευθέρωση- Παρακοή Αποφασης Ανωτάτου από το Κράτος!!!!!!!

    http://osr55.wordpress.com/2011/02/05/

    Ο Νόμος είναι όπως τον ιστό της αράχνης… παγιδεύει στον ιστό της μόνο τα μικρά έντομα……. Τα μεγάλα τον ξεσκίζουν και τον διαπερνούν……

    1. Ο Υπουργός Εσωτερικών του Κράτους σε επιστολή που απέστειλε σε Βουλευτή της Βουλής του Κράτους ο οποίος υπέβαλε ερώτηση σχετικά με την συνεχιζόμενη παράνομη λειτουργία του εμπορικού κέντρου “ Madisons” το οποίο λειτουργεί και διαφημίζεται από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και το οποίο επισκέπτονται καθημερινά χιλιάδες άνθρωποι γράφει τα ακόλουθα:

    Υπουργός Εσωτερικών του Κράτους:

    «Η Πολεοδομική Αρχή (Διευθυντής Τμήματος Πολεοδομίας και Οικήσεως) δεν έχει λάβει μέχρι σήμερα γραπτή απάντηση από τον Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας επί του θέματος.

    Το Υπουργείο Εσωτερικών έχει δώσει οδηγίες στην Πολεοδομική Αρχή για επίσπευση της διαδικασίας εξέτασης των Ιεραρχικών Προσφυγών που υποβλήθηκαν με βάση τις πρόνοιες των άρθρων 47 και 48 του περί Πολεοδομίας και Χωροταξίας Νόμου εναντίον των Ειδοποιήσεων Επιβολής με ημερομηνίες 11.11.2009 και 23.12.2009 και της Επιβολής Διοικητικού Προστίμου ημερομηνίας 11.01.2010.

    Σημειώνεται επίσης: Η εξέταση των αιτήσεων με αρ. ΛΕΥ/2698/2008 και ΛΕΥ/2699/2008 που υπέβαλαν οι ιδιοκτήτες της ανάπτυξης για χορήγηση πολεοδομικής άδειας κατά παρέκκλιση των προνοιών του Τοπικού Σχεδίου Λευκωσίας για προσθήκες/μετατροπές σε υφιστάμενη οικοδομή (πρώην Χ.Α.Κ.) και αλλαγή χρήσης από Κέντρο Χονδρικού Εμπορίου σε Υπεραγορά Τύπου D.I.Y. με χώρο χονδρικού εμπορίου και χώρους αναψυχής/ψυχαγωγίας, εκκρεμεί στο παρόν στάδιο.

    Στις 21.10.2010 το Συμβούλιο Μελετών Παρεκκλίσεων (ΣΥ.ΜΕ.ΠΑ.) έλαβε απόφαση όπως διεξαχθεί Δημόσια Ακρόαση σε σχέση με την αίτηση.

    Στο παρόν στάδιο αναμένεται από το ΣΥ.ΜΕ.ΠΑ. η υποβολή των απόψεων του Διευθυντή Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (Κ.Ο.Τ.) καθώς και του Επαρχιακού Λειτουργού Λευκωσίας»

    2. Το Υπουργικό Συμβούλιο, υιοθετώντας την εισήγηση του Συμβουλίου Μελέτης Παρεκκλίσεων (ΣΥΜΕΠΑ), αποφάσισε να εγκρίνει την αίτηση της Ιεράς Μονής Κύκκου (οι ενδιαφερόμενοι) για χορήγηση πολεοδομικής άδειας κατά παρέκκλιση από τις πρόνοιες του τοπικού σχεδίου Λευκωσίας, προς επέκταση του Kykko Bowling.

    Πολίτες του Κράτους προσέφυγαν κατά της απόφασης του Υπουργικού στο Ανώτατο Δικαστήριο όπου ζήτησαν την ακύρωση της απόφασης ως επηρεαζόμενοι περίοικοι της περιοχής που βρίσκεται Kykko Bowling

    το οποίο σήμερα λειτουργεί όπως λειτουργούσε και πριν την προσφυγή,

    Το Ανώτατο Δικαστήριο της Κύπρου στην προσφυγή 324/2004

    1. Χαράλαμπος Μακρίδης 2. Άντρη Μακρίδου 3. Γιάννης Πέτσα 4. Brigitte Πέτσα

    Εναντίον της

    Κυπριακής Δημοκρατίας μέσω Υπουργείου Εσωτερικών Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως

    Αποφάνθηκε τα ακόλουθα :

    Η δυνατότητα παρέκκλισης κατ’ εφαρμογή των αρχών και των κριτηρίων του Καν. 19(1), σαφώς τελεί υπό την προϋπόθεση να μην επηρεάζεται ουσιωδώς η γενική στρατηγική του ισχύοντος Σχεδίου Ανάπτυξης. Απαιτείται συνεπώς, θετική διαπίστωση πως δεν προκύπτει τέτοιος επηρεασμός, βεβαίως μετά από κατάλληλη έρευνα και με ειδική αιτιολογία, ώστε να είναι εφικτός ο δικαστικός έλεγχος. Αυτά ελλείπουν από την εισήγηση του ΣΥΜΕΠΑ και στη συνέχεια από την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, δεν είναι έργο του δικαστηρίου η διαμόρφωση πρωτογενούς κρίσης και στοιχειοθετείται λόγος ακυρότητας.

    Η προσφυγή επιτυγχάνει, με έξοδα. Η προσβαλλόμενη απόφαση ακυρώνεται.

    Γ. Κωνσταντινίδης, Δ.

    http://www.cylaw.org/cgi-bin/open.pl?file=apofaseis/aad/meros_4/2005/4-200511-324-04.htm&qstring=kykko%20AND%20bowling

    3. Στις 18.1.2011 στην αίτηση 152/2010 αναφορικά με την αίτηση του SHANMUKAN UTHAJENTHIRAN εθνικότητας Ταμιλ Υπηκόου Σρι Λάνκας και τώρα στα κρατητήρια του Block 10 των Κεντρικών Φυλακών για την έκδοση εντάλματος της φύσης habeas corpus εναντίον της Κυπριακής Δημοκρατίας μέσω 1. Υπουργού Εσωτερικών 2. Γενικού Εισαγγελέα 3. Αρχηγού Αστυνομίας 4. Διευθυντή Τμήματος Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης

    Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάνθηκε τα ακόλουθα:

    «Στην υπό κρίση υπόθεση δεν έχουν τεθεί ενώπιόν μου στοιχεία που να επιμαρτυρούν ότι η κράτηση του αιτητή ερείδεται σε νομίμως ληφθείσα απόφαση ή διαταγή, άλλη από εκείνη που εκδόθηκε στις 16.12.2009, για σκοπούς απέλασης. Όμως, η εφαρμογή εκείνης της διαταγής δεν μπορούσε υπό τις περιστάσεις να συνεχιζόταν μετά την 24.12.2010 ενόψει των προαναφερόμενων διατάξεων της Οδηγίας 2008/115/ΕΚ που έχει πλέον άμεση εφαρμογή στα κράτη μέλη. Οι καθ΄ ων η αίτηση εξακολουθούν να θεωρούν ότι ο αιτητής είναι απαγορευμένος μετανάστης. Η ακροθιγώς προβληθείσα εξήγηση της δικηγόρου των καθ΄ ων η αίτηση ότι η κράτηση του αιτητή είναι νόμιμη ενόσω εκκρεμεί η διαδικασία εξέτασης της αίτησης του για πολιτικό άσυλο, στερείται ερείσματος εφόσον, καθώς έχει ειπωθεί, δεν έχουν παρουσιαστεί οποιαδήποτε στοιχεία που βάσιμα θα μπορούσε να θεμελιώσουν τη νομιμότητα της κράτησης. Ούτε βέβαια η ευπαίδευτη δικηγόρος των καθ΄ ων η αίτηση ήταν σε θέση να υποστηρίξει τη νομιμότητα της κράτησης πάνω σε οποιαδήποτε άλλη νομική βάση.

    Ενόψει των πιο πάνω αποφαίνομαι ότι η κράτηση του αιτητή είναι παράνομη και εκδίδω διαταγή για άμεση απόλυσή του.

    Επιδικάζονται €1000 έξοδα υπέρ του αιτητή.»

    Ο αιτητής ουδέποτε αφέθηκε ελεύθερος και ακόμη κρατείται στις Κεντρικές Φυλακές του Κράτους.

    Ο δικηγόρος του αιτητή που κέρδισε την απόφαση απέστειλε την ίδια μέρα δηλαδή στις 18.1.2011 επιστολή με την οποία ζητούσε την άμεση εκτέλεση της απόφασης του Ανωτάτου Δικαστηρίου.

    (εδώ η απόφαση του Ανωτάτου και η επιστολή του δικηγόρου με απόδειξη παραλαβής από το Υπουργείο Εσωτερικών στις 18.1.2011 http://osr55.wordpress.com/2011/01/18/

    Μέχρι σήμερα 5 Φεβρουαρίου 2011 ουδεμία απάντηση ενημέρωση απέστειλαν οι αρχές του κράτους στον δικηγόρο του αιτητή για την συνεχιζόμενη κράτηση αυτού του ανθρώπου την οποία το Ανώτατο Δικαστήριο του Κράτους έκρινε ως παράνομη και διέταξε την άμεση απελευθέρωση του.

    Βρείτε τις διαφορές στις δύο πρώτες υποθέσεις με την τρίτη περίπτωση του ανθρώπου που κρατείται παρά την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου.

    Μου αρέσει!

  18. 28 Σεπτεμβρίου, 2011 09:53

    μπόνους τρακ

    Μου αρέσει!

    • χριστόδουλος καλλίνος permalink
      28 Σεπτεμβρίου, 2011 22:41

      ρε μιχάλη φίλε καλέ.. δεν περίμενα να φτάσεις μέχρι να κάνεις ποστ τα τραγούδια του Πάνου Τσαβέλα.. με εκπλήσεις θετικά!

      Μου αρέσει!

  19. korinna permalink
    28 Σεπτεμβρίου, 2011 12:36

    osr…
    Ήθελα να σου απαντήσω στο πιο πάνω σχόλιό σου, στην απάντησή μου στον Ποδηλάτη, αλλά φλόμωσα από τα σεντόνια!! : )
    Λοιπόν, έχεις δίκιο ότι, για να μιλά κάποιος σοβαρά, οφείλει πρώτα να θέσει τις απόψεις του σε κάποια συλλογικά όργανα, φορείς κ.λπ., αν θέλει να αλλάξει ο κόσμος προς το καλύτερο. Δεν ανήκω πλέον στην εκπαίδευση, αλλά αυτό δεν έχει σημασία, ανήκω σε μια άλλη ομάδα εργαζομένων και την ίδια υποχρέωση έχω στα θέματα που αγγίζουν τη δική μου συντεχνία. Το θέμα όμως με την Κύπρο είναι ότι οι άνθρωποι που διαφωνούν με την πλειοψηφία -που κριτήριό της είναι είτε ο φόβος είτε η πούγκα- δύσκολα μπορούν να εκφράσουν, να περάσουν, να στηρίξουν την άποψή τους. Ξέρεις γιατί; Γιατί η πλειοψηφία του κόσμου εδώ σε τούτο τον τόπο κουβαλάμε στην πλάτη μας το βάρος της νοοτροπίας μας και όχι των θέσεών μας. Τη νοοτροπία του δασκάλου, του εργαζόμενου, του γιατρού, του δημόσιου υπάλληλου, του κομματόσκυλου, του δικηγόρου… Με απλά λόγια, τη νοοτροπία του ανεύθυνου, του άβουλου, του «ούσσου να περάσουμε», του βολεμένου, του εκμεταλλευτή και πάει λέγοντας. Οπότε, ναι, οι απόψεις σου κι οι απόψεις μου κι αυτές του Ποδηλάτη και του Στροβολιώτη και όλων των άλλων που μπλογκάρουν και σχολιάζουν λίγο πολύ είναι κουβέντες του καφενέ… κουβέντες που στην πλειοψηφία τους θέλουν ένα κόσμο καλύτερο, αλλά δεν είναι στο χέρι τους…
    Στην υγειά μας λοιπόν…
    : )

    Μου αρέσει!

    • 28 Σεπτεμβρίου, 2011 15:15

      οι άνθρωποι είναι οι ίδιοι σε όλο τον κόσμο……. δεν είναι μόνο εδώ το ούσσου να περάσουμε αλλά ισχύει παντού

      εδώ ένα παράδειγμα, μια παραλλαγή του

      επίσης όλοι μας περιμένουμε από τους άλλους να κάνουν αυτά που θέλουμε εμείς

      αν θέλεις να αλλάξει κάτι κάνε κάτι εσύ πρώτα και μην περιμένεις κανένα άλλο

      αλλοιως είσαι απλά ένας κλανιάς

      αν κάνεις κάτι μπορεί να γίνει και κάτι, αν δεν κάνεις τίποτα δεν θα γίνει τίποτα

      και επίσης, ας καταλάβουμε ότι τίποτα δεν χαρίζεται αλλά κερδίζεται

      Μου αρέσει!

  20. Δημήτρης permalink
    28 Σεπτεμβρίου, 2011 15:54

    Χωρκανέ, απαντώ σε αυτό
    ««Ναι! Θα διαμαρτύρομαι γιατί πρέπει ΟΛΟΙ να πληρώσουμε αλλά να πληρώσουμε ΙΣΟΒΑΡΩΣ.»
    Ωραία, δέχεσαι να πληρώσουμε επίσης ΟΛΟΙ ΙΣΟΒΑΡΩΣ σε περίπτωση που χάσω εγώ τη δουλειά μου ή χρειαστεί να μειωθεί ο μισθός μου;»

    Φίλε μου ναι! Να πληρώσουμε όλοι αλλά ισοβαρώς. Γιατί τωρά που κάποιοι χάνουν τη δουλειά τους, που παττίζει το κράτος όπως λες, ποιος τα πληρώνει (αφού και το κόστος της ανεργίας είναι και για το κράτος μεγάλο, όχι μόνο σε επιδόματα αλλά και σε πόρους από αποτελμάτωση της ανάπτυξης); ΜΟΝΟ οι δημόσιοι. Γιατί δεν τα πληρώνει και ο μεγαλοεπιχειρηματίας, ο ιδιωτικός υπάλληλος σε λογιστικά γραφεία που πιάννουν διπλάσιους μισθούς και μπόνους που τρων τζαι σπάζουν. Λυπόμαστε αυτούς που χάννουν τη δουλειά τους, αλλά οι μάστροι τους ή κάποιοι άλλοι που τους απέλυσαν τη βγάζουν καθαρή. Να πληρώσω και 10 και 20 και 30% αν χρειαστεί. Αλλά να πουν ότι όλοι, δημόσιοι και ιδιωτικοί, να πληρώσουν το ίδιο ποσό αναλόγως του μισθού. Το αναλογικό είναι και της μόδας τωρά. Άρα αν εγώ πιάννω 2000 ευρώ θα δώκω 400 ευρώ και ο άλλος που πιάννει 1000 ευρώ θα δώκει 200 ευρώ. Αλλά μπορεί, ή επροσπάθησε καν η κυβέρνηση να εντοπίσει ποτέ τα πραγματικά εισοδήματα του καθενός για να μπορέσει να πάρει από όλους, ακόμα και στον ιδιωτικό, όπου μιτσιοί μεγάλοι, μπορούν και τα χώνουν; Να νομοθετήσει και να βρει τρόπους πρακτικούς να το πράξει αν είναι μάγκας.

    Και αν μειωθούν οι μισθοί στο δημόσιο φίλε μου, θα πάρει όλους η μπάλα, αν νομίζουν κάποιοι πως τιμωρούνται τώρα οι δημόσιοι και καλά να μας κάμουν. Αντί να προσπαθούμε όλοι για καλύτερες συνθήκες, θέλουμε να τους τραβήσουμε όλους προς τα κάτω.

    Και όσον αφορά τα άλλα ευυπόληπτα επαγγέλματα, και φυσικά επηρεάζουν όλους. Ποιοι είναι οι εμπλεκόμενοι δηλαδή; Ο κόσμος δεν πρέπει να πηγαίνει γιατρό; Οδοντίατρο; Παιδίατρο; Κουμπούμε 80 ευρωπουλάκια σε κάθε επίσκεψη στον παιδίατρο, αλλά επειδή εν ο παιδίατρος, ιτς οκ! Κουμπούμε 80 ευρώ στον οφθαλμίατρο, αλλά επειδή εν επιστήμονας γιατρός, ιτς οκ! Κουμπούμε χιλιάδες στα ιδιωτικά δημοτικά ακόμα, αλλά επειδή εν ιδιωτικά, ιτς οκ! Αλλά αν οι δάσκαλοι πληρώνονται καλά, τότε έχουμε πρόβλημα επειδή είναι δημόσιοι. Οι μισθοί των δασκάλων είναι στο μέσο όρο της Ευρώπης έτσι κι αλλιώς. Το επάγγελμα τραβούσε τους καλύτερους λόγω των προτερημάτων του και του μισθού του. Αυτό καθιστούσε και καθιστά το επίπεδο της εκπαίδευσης ψηλό (μιλώ πάντα για τη δημοτική, δεν γνωρίζω για τη μέση) αλλά επειδή εν δημόσια εκπαίδευση πρέπει να δημιουργήσουμε αντικίνητρα επειδή απλά δεν αντέχω το γείτονά μου το δάσκαλο που τον θωρώ να κάθεται στις διακοπές του τζαι τσακρώ γιατί να μεν κάθομαι κι εγώ. Ποιος διαμαρτυρήθηκε ποτέ για όλους τους γιατρούς, δικηγόρους, αρχιτέκτονες κλπ κλπ που μας γδέρνουν; Και μας γδέρνουν ΟΛΟΥΣ. Ποιος διαμαρτυρήθηκε ποτέ για αυτούς; Και παράλληλα το κράτος χάννει δισεκατομμύρια σε ανείσπρακτους φόρους τα οποία θα μπορούσε να επενδύσει για να μη χάσει τη δουλειά του ο κόσμος. Αλλά, για όλα φταιν οι δάσκαλοι και οι δημόσιοι.

    Είδες ποτέ το κράτος να προσπαθεί να συμβάλει και να βοηθήσει με τα καθημερινά του κόσμου; Οφείλει να παρέχει ιατροφαρμακευτική βοήθεια, αλλά μόνο στους δημόσιους, Τουρκοκύπριους και πολιτικούς πρόσφυγες. Όχι στους ιδιωτικούς. Δεν είναι αίσχος αυτό και αρκετό να βγάλει τον κόσμο στους δρόμους; Κόβει ακόμα και κοινωνικές παροχές. Η Κύπρος μαστίζεται από αισχροκέρδια αλλά δεν είδα κανένα να διαμαρτύρεται στους δρόμους όπως στην Ελλάδα. Δεν επηρεαζόμαστε όλοι από όλα; Κανένας δεν αντιδρά όμως με μαγκιά! Όλοι φίλε μου, κι εγώ μέσα, είμαστε φλώροι, «ούσσου να περάσουμε» τζαι να την κάτσω του καλύττερου αντί να προσπαθώ να βελτιωθώ και να κερδίσω πράματα εγώ, τζαι τίποτε δεν κάνουμε. Είναι η νοοτροπία της Κύπρου, η νοοτροπία όλων μας.

    Μου αρέσει!

  21. Χαμάλης permalink
    28 Σεπτεμβρίου, 2011 21:32

    Σε τούτον το βίτεο:

    Μπράβο στους μαύρους που εβουρήσαν όπως τα σιαχίνια να γλυτώσουν την κορούαν! Συγκινητικοί! Αλλά εν μαύροι! Μέχρι πρότινος αλλά τζιαί στες μέρες μας ακόμα κυνηγημένοι, φτωσιοί τζιαί περιφρονημένοι.

    Κάτι ολόασπροι δικοί μας όμως; Καλοταϊσμένοι, τζιοιλιαρκασμένοι, φορτωμένοι με τα εθνικά ιδεώδη της στραομάρας τους τζιαί της μισαλλοδοξίας τους; Που εσχάτως εγινήκαν τζιαί ήρωες τζιαί αθάνατοι; Ναι εν για τον διοικητήν Ιωαννίδην που μιλώ. Που επήρεν τους μιτσιούς διδύμους τζιαί τους άλλους ναύτες που είσιεν υπό τες διαταγές του στον θάνατον; Οι αγανακτισμένοι όπου νά ‘σαι εν να κόψουν τα παναϋρούθκια τους τζιαί γλήορα εν να ξιχάσουν τζιαί τους αθάνατους τζιαί τους ξηαθάνατους. Κάποιοι άλλοι όμως εν να τους αθθυμούνται ώσπου να φκεί η ψυσιή τους τζιαί θα παραμιλούν με παράπονον μόνοι τους: Γιατί κύριε Ιωαννίδη; Γιατί δεν τους απομάκρυνες; Γιατί μας τους εσκότωσες;

    Μου αρέσει!

  22. 1 Οκτωβρίου, 2011 07:15

    η κατάσταση ξέφυγε εντελώς! εκάμετε και οργανισμό για να μας εξαλείψετε;;;
    διάβασε εδώ!

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όποιον έλε
  2. Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όποιον έλε
  3. Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όποιον έλε
  4. Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όποιον έλε
  5. Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όποιον έλε
  6. Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όποιον έλε
  7. Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όποιον έλε
  8. Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όποιον έλε
  9. The Guardian: Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όπ
  10. The Guardian: Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όπ
  11. The Guardian: Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όπ
  12. The Guardian: Η Γερμανία του 1931 είναι η Ελλάδα του 2011…..οι περισπούδαστοι οικονομολόγοι που δεν έχουν ιδέα τι λένε και τι κάνουν…χλεύαζαν όπ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: