Skip to content

Γενέθλια.

Σεπτεμβρίου 30, 2011

Χρόνια πολλά ρε!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

20 Σχόλια leave one →
  1. Σεπτεμβρίου 30, 2011 08:49

    Χρόνια πολλά! Ευτυχισμένα και δημιουργικά! 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Σεπτεμβρίου 30, 2011 11:05

    Χρόνια πολλά και καλά!
    Με υγεία! 🙂

    Μου αρέσει!

  3. Σεπτεμβρίου 30, 2011 11:23

    χρόνια πολλά ευτυχισμένα και καλά!!!! τζαι εύχομαι επιτέλους να ξεφύγεις που τα κολλημένα σου οπισθοδρομικά μυαλά τζαι να ανοίξεις λλίον το πνεύμα σου

    Μου αρέσει!

  4. Σεπτεμβρίου 30, 2011 11:46

    χάππι μπέρθντει Στροβολιώτη! να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    Μου αρέσει!

  5. Σεπτεμβρίου 30, 2011 14:42

    Παρόλον ότι γνωριστήκαμε σε μια πολύ όμορφη συνεύρεση , δεν θυμάμαι την φάτσα σου και με αυτές τις φωτογραφίες με μπέρδεψες. Πάντως σε θυμάμαι όποτε δω τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΗΛΙΑΔΗ. Μοιάζετε?

    Μου αρέσει!

  6. ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
    Σεπτεμβρίου 30, 2011 17:13

    Χρόνια πολλά φίλε και πάντα καλά

    Μου αρέσει!

  7. Othellos permalink
    Σεπτεμβρίου 30, 2011 21:52

    Χρόνια πολλά και από εμένα με υγεία και χαρά.

    Μου αρέσει!

  8. Οκτώβριος 1, 2011 09:39

    Χρόνια σου Πολλά κι Ευτυχισμένα!
    Πάντα με Υγεία,Αγάπη και Σοφία!

    Μου αρέσει!

  9. Οκτώβριος 1, 2011 11:24

    Χρόνια Πολλά κι από μένα φίλτατε

    (Τι ασχημόφατσα που είσαι!!!) :Ρ

    Μου αρέσει!

  10. Χαμάλης permalink
    Οκτώβριος 1, 2011 19:41

    Χρόνια πολλά,
    Εύχομαι η ζωή να σου χαρίσει δύο από τες υπέρτατες ηδονές που η μια θα σου προσφέρει την άλλην. Την απενταρίαν πρώτα που θα σε υποχρεώσει να έβρεις τον πραγματικόν σου εαυτόν τζιαί τες πραγματικές σου δυνάμεις, τζιαί το απότοκον αυτής που είναι η αποκάλυψη της υποκρισίας των δήθεν φίλων σου που θα σε θωρούν τζιαί θα πογυρίζουν, εκτός . . . . . . . . όταν είσαι με την γεναίκαν. Τότε εν να σε ξέρουν πάλε χα χα χα χα χα χα χα χα χα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    Μου αρέσει!

  11. ιων σκεπτικός permalink
    Οκτώβριος 1, 2011 21:40

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ. Δηλαδή εσύ και η Κυπριακή Δημοκρατία πάτε πακεττούιν; Νά’σαι καλά να χαίρεσαι ότι αγαπάς, τζιαι να σε σιέρουνται τζείνοι που αγαπάς.

    Μου αρέσει!

  12. strovoliotis permalink*
    Οκτώβριος 1, 2011 22:33

    Λοιπόν, ναι, είμαι κατά ένα χρόνο λιγότερο νέος. Ευχαριστώ όσους συμπαραστέκονται.

    @οσρ, φίλε μου, από ‘φαν, έφαν 🙂

    @ζάκος. Λοιπόν με τον Δημήτρη Ηλιάδη έχουμε πάρα πολλά κοινά, με αποκορύφωμα την φαλάκρα. Έχουμε και κάτι όμως στο οποίο διαφέρουμε κάθετα: το ύψος 🙂

    @ΔemΩΝ , καλά περίμενες να δεις τις φάτσες μου για να με κρίνεις; Νόμιζα πως το είχες ήδη κάνει από τα γραπτά μου 🙂

    @Χαμάλης. Ρε κουμπάρε, μήπως εισαι παπάς τελικά; Γιατί η ανάγκη να περάσω από την απενταρία για να βρω τες δυνάμεις μου, εν το ίδιο με την διαδικασία σταύρωσης – ανάστασης των χριστιανών 🙂

    @ίων, μια μέρα διαφορά! (ή 45 για να είμαστε ακριβείς.)

    Μου αρέσει!

  13. Οκτώβριος 2, 2011 09:42

    Φίλε Strovolioti,
    Από καρδιάς ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ τζιαι ΚΑΛΑ!
    Τζιαι τζιείνον που φοβάσαι να το πάθεις!!! Η Αριστερά ξανά στην Προεδρία!!!

    Μου αρέσει!

    • χριστόδουλος καλλίνος permalink
      Οκτώβριος 2, 2011 12:22

      στροβολιώτη μ’ αυτές τις φωτογραφίες δεν έχουμε πλέον καμία αμφιβολία… ο μικροαστικός δανδισμός είναι ένα στοιχείο sui generis της προσέναν κάδο σε μια γκαλερί τέχνηςωπικότητας σου… άρα λοιπόν o possesive individualism νεο-φιλελευθερισμός που πραπαγανδίζεις το τελευταίο καιρό με τόσο φανατισμό και η μισαλοδοξία σου σε κάθε οικονομική πολιτική κοινωνικό περιεχόμενο είναι συνέπεια της μικροαστικής σου ιδιοσυγκρασίας.. ( να μην παρεξηγηθώ: δεν υποστηρίζω μια μεταφυσική της προσωπικότητας, αλλά μια καθαρά ματεριαλιστική δηλ. η προσωπικότητα σου και η ιδιοσυγκρασία σου υπακούει σε σαφής οικονομικούς όρους, δηλ. της κοινωνικής σου θέσης μέσα στα μικροαστικά στρώματα της κοινωνίας) η σημειολογία του ταξικού σου μίσους απέναντι στην εργατική τάξη, την αριστερά, τις σοσιαλιστικές ιδέες κ.ο.κ είναι από τα νύσια μέχρι την κουρία…

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Οκτώβριος 2, 2011 14:31

        Α, Χαίρομαι που οι φίλοι μου της συντηρητικής αριστεράς αποδεικνύουν πως τελικά έχουν χιούμορ και μάλιστα υψηλών προδιαγραφών!

        Κορυφαίος χωρατατζής με αυτά που γράφει φυσικά, ο Ανεφ! Που όμως δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστα!

        Ρε φίλε, σε σένα δεν φαίνεται να ισχύει η ρήση πως «γηράσκω αεί διδασκόμενος».

        Άλλο η ικανότητα άλλο η ιδεολογία! Βάλτε έναν ικανό αριστερό πρόεδρο και ευχαρίστως να τον ψηφίσω!

        @Χριστόδουλε, εννοείται πως η παράθεση πολλών φωτογραφιών του οικοδεσπότη σχετίζεται και με μια δόση ναρκισσισμού. Που φυσικά δεν με ενοχλεί, αφού όπως γνωρίζουμε όλοι, ο νάρκισσος ήταν όμορφο πλάσμα.

        Πέραν τούτου, η σύγχρονη έκφραση του ναρκισσισμού συνδυάζει θέαση φωτογραφιών και εντατική ανάγνωση ιδίων κειμένων. Ελπίζω αυτό να δίνει εξήγηση στην επιφανειακή δίκη σου θεωρία.

        Παρ’ όλα ταύτα, άξιος ο μισθός σου 🙂

        Μου αρέσει!

  14. Οκτώβριος 2, 2011 20:09

    πάντως έχω να δηλώσω απερίφραστα ότι τούτες οι φωτο αδικούν σε τα μάλα
    στην πραγματικότητα εν εισαι τόσον ασιημος!! 😉

    Μου αρέσει!

  15. Οκτώβριος 2, 2011 21:33

    Strovolioti,

    Επειδή η ανάρτηση σου είναι εορταστική [για το άτομο σου] θα κρύψω λόγια … Όμως «… δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστα» δύο – τρία σημεία:
    1. Μου αρέσει που ΕΣΥ ένας (νεο)φιλελεύθερος Δεξιούλης [sorry για τη χρήση συμβατικών όρων, αλλά πέραν του ότι «σε μένα δεν φαίνεται να ισχύει η ρήση πως “γηράσκω αεί διδασκόμενος”», είμαι κι “ανεπίδεχτος μαθήσεως”] βγάζεις και πορίσματα για το ποιοι είναι της «συντηρητικής αριστεράς» [πως την οριοθετείς;] και ποιοι σε κάποια άλλη αριστερά [την επαναστατική;]… Εγώ θα πω μια άλλη ρήση [όχι αρχαιοελληνική]: “Έλα παππού μου να σου δείξω τ’ αμπέλια σου”!

    2. Λαλείς πως «σε μένα δεν φαίνεται να ισχύει η ρήση πως “γηράσκω αεί διδασκόμενος”» … Πως να ισχύει ρε φίλε. Τι να κολλήσει στο νου το δικό μου, ya τον δικό σου σε τέτοια ηλικία; Εν είμαστε 20, ya 30 χρονών!

    3. Επίσης γράφεις τζιαι λαλείς μας: «Άλλο η ικανότητα άλλο η ιδεολογία!» Εν τζιαι θέλεις να πάω πίσω και να βρω συγκεκριμένη ανάρτηση σου όπου επιχειρούσες να συνδυάσεις την “ανικανότητα” του Προέδρου με την ιδεολογία του; Ξέρεις είμαι “μάνα” εγώ στο να εντοπίζω τις αντιφάσεις των Δεξιούληδων!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 2, 2011 22:19

      Ανεφ, θα απαντήσω, αλλά θα ανοίξουμε την πόρτα της κολάσεως 🙂

      – Συντηρητική είναι εκείνη η αριστερά που ψήφισε πρόεδρο τον εθνικιστικότερο πρόεδρο που είχαμε ποτέ.

      Είναι εκείνη που μένει γαντζωμένη σε ιδεολογίες του παρελθόντος, την ίδια ώρα που προσπαθεί να κάνει διαχείριση του καπιταλισμού.

      Είναι εκείνη που δεν κατάφερε να αλλάξει σχεδόν τίποτα εκ των κακώς εχόντων στο κράτος μας σε τριάμισι χρόνια.

      – Εγώ πάντως ακόμα μαθαίνω. Από το κόμμα που βοήθησα να γεννηθεί αποχώρησα μόλις πριν 7 χρόνια.

      – Φίλε, το κείμενο εκείνο εγώ το είχα γράψει. Ξέρω πολύ καλά τι με είχε ωθήσει: η αδυναμία του ορθολογισμού να εξηγήσει κάποια πράγματα, η παραδοχή πως ο πρόεδρος δεν είναι βλάκας, άρα, τι έμενε; Η ιδεολογία!

      ΥΓ, Οι αριστεροί έχουν αντιφάσεις;

      Μου αρέσει!

      • Οκτώβριος 2, 2011 22:49

        Βεβαίως κι έχουν! Αλλά τουλάχιστον προσπαθούμε να είμαστε συνεπείς σε κάποιες αρχές, κι όχι μια έτσι και την άλλη γιουβέτσι, αν και ενίοτε τα συναισθήματα μας τα χαλάνε!
        Οι τοποθετήσεις σου για τη «συντηρητική αριστερά» είναι γενικόλογες! Κι έχει χάζιν να πιστεύεις ότι στον ΔΗΣΥ δεν υπάρχει εθνικισμός!

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Οκτώβριος 3, 2011 07:04

          Χα! Απορία ψάλτου … ΔΗΣΥξ 🙂

          Μου αρέσει!

Σχολιάστε

