Skip to content

Όπου ο Στροβολιώτης συμφωνεί με τον Τάκη, για την Ελένη.

Δεκέμβριος 14, 2011

Μπορεί να είναι κάπως μονοδιάστατη η κριτική που κάνει στον Κωνσταντίνο Γιωρκάτζη, ο ευρωβουλευτής του ΑΚΕΛ Τάκης Χατζηγεωργίου, αλλά τα συμπεράσματα είναι σωστά.

Εστιάζω την συμφωνία μου στο γεγονός πως ο Κωνσταντίνος φαίνεται πράγματι χαμηλών τόνων άνθρωπος, ο οποίος μάλιστα ίσως να μπορούσε να δημιουργήσει περισσότερο πολιτικό κεφάλαιο στις τάξεις των θερμοκέφαλων αν προέβαλλε περισσότερο το επίθετο του.

Άλλο όμως οι χαμηλοί τόνοι, και άλλο οι χαμηλές προσδοκίες. Ο άνθρωπος είναι εκ των πραγμάτων α-γνώστης των ζητημάτων της τοπικής αυτοδιοίκησης, πιστεύω και εγώ πως καλά – καλά δεν ξέρει τη Λευκωσία, και αν είναι να δεχτώ πως θεωρητικά έχει τις ικανότητες να……   προτιμώ να στηρίξω (έστω και αν ψηφίζω αλλού, εργάζομαι και περνώ το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας στην πρωτεύουσα),  την Ελένη Μαύρου.

Η Ελένη είναι επίσης χαμηλών τόνων πλάσμα. Είναι όμως σιωπηλή εργάτρια και δίνει έμφαση στην ουσία και τον μακροχρόνιο σχεδιασμό παρά στα γρήγορα έργα βιτρίνας. Άλλωστε, πολλά από τα βασικά έργα που αφορούν τη Λευκωσία, χρειάζονται ντε φάκτο 2 και 3 θητείες για να ολοκληρωθούν.

Η προτίμηση μου για την Ελένη δεν έχει αφορμή την ιδεολογική της προέλευση. Πολύ λιγότερο δεν έχει την κομματική της προέλευση.

Η προτίμηση μου έχει να κάνει με το γεγονός πως είναι άτομο ικανό, θετικό, συμπεριφέρεται με ψυχραιμία και χωρίς αλλοπροσαλλοσύνη, άτομο που έχει τη δυνατότητα να συνδιαλλαγεί, να συναινέσει και να πάρει και αποφάσεις όπου χρειάζεται.

Και για να δώσω μια επιπρόσθετη βοήθεια κατανόησης της θέσης μου προς τους πολυπληθείς αριστερούς αναγνώστες του ιστολογίου, δηλώνω πως για τους ιδίους *ακριβώς* λόγους που περιλαμβάνονται στην πιο πάνω παράγραφο, κρίνω τον Χριστόφια ως ανεπαρκή και αποτυχημένο πρόεδρο.

Και κάτι για τον Νίκο Αναστασιάδη: θεωρώ ακόμα τον κ. Αναστασιάδη ως τον πιο σοβαρό πολιτικό – αρχηγό κόμματος που έχουμε. Παρά τις πολλές και μεγάλες του γκέλες. Η επιλογή Γιωρκάτζη ήταν μια σαφής επιλογή εν όψει προεδρικών εκλογών του 2013.

Η επιλογή αυτή φαίνεται πως δεν βρίσκει ανταπόκριση σε μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων της Λευκωσίας τους οποίους η πολιτική θεωρία θα πίστωνε στην κάλπη του Γιωρκάτζη.  Σε σημείο μάλιστα που να θεωρώ πως η Ελένη παίζει πλέον στα ίσα τον Κωνσταντίνο, ενώ οι αριθμοί δεν την ευνοούσαν.

Εύχομαι να βγει αυτό το σενάριο, και να κερδίσει η Ελένη. Ακόμα και να γίνει αυτό, η εκτίμηση μου, η κριτική μου και η επιλογή μου για τις προεδρικές του 2013 θα γίνει βάσει εντελώς διαφορετικών κριτηρίων.

Και αυτό, θα έπρεπε να το ξέρει ο Νίκος Αναστασιάδης.

Ναι για την Ελένη

Διάβασα προ μερικών βδομάδων την εξαγγελία του κου Γιωρκάτζη για την δημαρχία της Λευκωσίας. Μου έκανε εντύπωση η αρχική του αναφορά «εμείς που αγαπούμε  την Λευκωσία» σε αντιδιαστολή με το βιογραφικό του σημείωμα που ακολουθεί, και μέσα από το οποίο βγαίνει καθαρά πως «αυτός που αγαπά την Λευκωσία» σχεδόν δεν έζησε στη Λευκωσία». Από το 1995 μέχρι το 2000 στην Ρουμανία και την Μολδαβία για δουλειές, από το 2000 μέχρι το 2005 στην Αθήνα και πάλι για δουλειές. Πιο πριν, από το 1988 ως το 1993 στη Βοστώνη για σπουδές. Κανένας δεν μπορεί να τον ψέξει γι’ αυτό. Για 20 σχεδόν χρόνια, και για όλη την παραγωγική του ηλικία εκτός Λευκωσίας. Πραγματικά δεν νομίζω ότι ένας άνθρωπος που δεν έζησε μια πόλη, που δεν την έζησε τουλάχιστον για μια ή και δύο δεκαετίες, δεν μπορεί να απευθύνεται στους δημότες με το εναρκτήριο «εμείς που αγαπάμε την Λευκωσία». Μα δεν είναι βέβαια αυτό το ουσιώδες, αν και έχει κ’ αυτό την σημασία του. Το ουσιώδες είναι αν ένας που διεκδικεί ένα δημόσιο αξίωμα έχει με οποιοδήποτε τρόπο αποδείξει, έχει δώσει ενδείξεις έστω, του ενδιαφέροντος του για τα κοινά. Με απλά λόγια δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να κατεβαίνει στο δημόσιο στίβο με μόνο εχέγγυο την κληρονομιά ενός ονόματος. Δεν υποστηρίζω ότι δεν δικαιούται κάποιος να διεκδικήσει δημόσιο πόστο, αν δεν είχε πάντα ανάμειξη στα κοινά. Αλλά μια ένδειξη του ενδιαφέροντος για τα κοινά νομίζω είναι αναγκαία. Και δεν έχω βέβαια τίποτα να πω αυτή την ώρα για το συγκεκριμένο επώνυμο γιατί τίποτα δεν έχει να κάνει αυτό με τις δημαρχιακές εκλογές. Όμως να μην γελιόμαστε. Όσο δίκαιο έχει ο κος Γιωρκάτζης να διαμαρτύρεται γιατί αναμιγνύουν το όνομα του πατέρα του, άλλο τόσο δίκαιο (ή και περισσότερο) έχει  η άποψη που λέει πως χωρίς αυτό το επώνυμο, καμία πιθανότητα δεν υπήρχε να ήταν υποψήφιος. Υπάρχει διαφωνία σ’ αυτό? Ποιος είναι λοιπόν που αναμιγνύει το όνομα του Γιωρκάτζη στις εκλογές?

Εγώ ζω στη Λευκωσία σχεδόν τριάντα χρόνια. Και την περπάτησα μυριάδες φορές. Δεν εποχούμαι. Την περπατώ. Από την Λήδρας, στην Ονασαγόρου, στην Ομήρου, στην Θεμιστοκλή Δέρβη, ως το Καϊμακλι, την Παλλουριώτισσα, την πύλη Αμμοχώστου. Σ’ αυτούς τους περιπάτους είδα κόσμο και κοσμάκη. Γνώρισα Ανθρώπους, και πολλούς τους ξέρω από την φυσιογνωμία. Σ’ αυτές λοιπόν τις βόλτες είκοσι και πλέον χρόνων ποτέ και πουθενά δεν συνάντησα στο δρόμο τον κο Γιωρκάτζη.  Ποτέ και πουθενά.  Ίσως σε κάποιες εκδηλώσεις τα τελευταία δυο τρία χρόνια, όταν πια αποφάσισε την υποψηφιότητα του. Δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο. Αντίθετα έχω υποχρέωση να πω, ότι τον βρίσκω άνθρωπο χαμηλών τόνων, και με φανερή την προσπάθεια να μην ενοχλήσει η παρουσία του. Τα εκτιμώ αυτά και τα πιστώνω. Όμως καθόλου δεν είναι αυτά αρκετά για να του εμπιστευτώ τον πιο σημαντικό δήμο της χώρας. Η χώρα, χρειάζεται άνθρωπο που την περπάτησε και που ξόδεψε ώρες με τους δημότες. Και η Ελένη Μαύρου, το έκαμε αυτό και μάλιστα κατά κόρον! Αν περπατήσεις στην Λευκωσία, ή αν την διέρχεσαι με το αυτοκίνητο, κάπου θα δεις την Ελένη. Να κουβεντιάζει, να ακούει, να διαλέγεται. Να προσπαθεί και να μάχεται για την πόλη της. Η Ελένη Μαύρου στα πέντε χρόνια που είναι δήμαρχος τίμησε το αξίωμα της. Δούλεψε σκληρά και ανέδειξε δυνατότητες συναίνεσης και συνεννόησης με όλους τους υπόλοιπους δημοτικούς συμβούλους. Είναι μια δύσκολη πόλη η Λευκωσία. Έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, και χρειάζεται άνθρωπο συναινετικό, και πολιτικά ώριμο για να αντεπεξέλθει. Η Ελένη απέδειξε πως έχει αυτά τα στοιχεία. Και πάνω από όλα έχει τόλμη, και καθαρή σκέψη.

Να την ψηφίσουμε. Αριστεροί, κεντρώοι και δεξιοί. Γιατί είναι καλή δήμαρχος και γιατί της οφείλουμε και μας οφείλει ακόμα μια πενταετία.

Εμείς λοιπόν που αγαπούμε την Λευκωσία, θα το αποδείξουμε στην κάλπη.

Τάκης Χατζηγεωργίου

Advertisements
14 Σχόλια leave one →
  1. κυπραία του κόσμου permalink
    Δεκέμβριος 14, 2011 09:03

    Οι δημοσκοπήσεις που εκάμαν τζαι τα δκυό επιτελεία πριν 2 εφτομάδες δείχνουν περίπου 6% διαφορά. Αν το συγκρίνεις με το πέραν του 22% που εδείξαν πριν 2 μήνες η Ελένη φαίνεται να έσιει τεράστια δυναμική.

    Οπόταν μάλλον πάμε για θρίλερ.

    Νομίζω η ανατροπή οφείλετε στην αντίδραση του κόσμου εν μέσω κρίσης, στην πολιτικοοικονομική ελίτ γενικά, που παράγει κληρονομικές καρέκλες για τα βλαστάρια της τζαι στη φανερή συνδιαλλαγή που εγίνηκε μεταξύ της «οικογένειας» τζαι του Συναγερμού με φόντο τες προεδρικές. Στην οποίαν συμφωνία το καλό της πόλης ήρτεν δεύτερο τζαι καταϊδρωμένο.

    Όπως είπε τζαι μια δημότης:
    “Τα «τζάκια» έχουν αρκετά ρυάλλια να γοράζουν τζαι ξύλα τζαι πετρέλαιο…. τζαι τερματικούς σταθμούς…. Αρκετά επολλαπλασιάσαν την περιουσία τους χρησιμοποιώντας τους πολιτικούς θώκους.”

    Μου αρέσει!

  2. Δεκέμβριος 14, 2011 09:27

    Δεν υπάρχει περίπτωση, αν κάμεις τον κόπο να δεις αντικειμενικά την θητεία της Ελένης να μην την ψηφίσεις. έκαμε έργα, επροσπάθησε, αγαπά την Λευκωσία. Πέραν τούτο προσωπικά με ενοχλούν πολλά οι ουρονακοτέβατοι. Που διεκδικούν λόγο και μάλιστα πολιτικό επειδή έχουν λεφτά και είναι ιμίς από τζάκι. Εγώ μεγάλωσα στα φτωχότερα στρώματα της Λευκωσίας, στις γειτονιές στο Καϊμακλί. Θα ανατρίχιαζεν η απαλή πέτσα του κατά τα άλλα συμπαθητικού Κωνσταντίνου αν έβλεπε πώς μεγαλώναμε τότε. Δεν κάμνει. και δεν μας κάμνει… Οι επιλογές φίλε μου Στροβολιότη του φίλου σου του Νίκου, οι συγκκεριμένες, δείχνουν κάτι.

    Μου αρέσει!

  3. Othellos permalink
    Δεκέμβριος 14, 2011 10:34

    Το «επιχείρημα» πως είναι «ουσιώδες» κάποιος υποψήφιος να πρέπει να αποδείξει εκ των προτέρων ότι ενδιαφέρεται για τα κοινά ή ακόμα και να «ξέρει» (να ξέρει τι;) για να είναι και επιτυχημένος αν τελικά εκλεγεί, δεν στέκει.

    Ο Γιώργος Βασιλείου ήταν «άγνωστος» στον περισσότερο κόσμο πριν γίνει πρόεδρος το 1988 όταν κέρδισε τις εκλογές ως υποψήφιος του κόμματος του κ. Χατζηγεωργίου. Ποτέ προηγουμένως δεν είχε αναμιχθεί στα κοινά – ίσως και να μην υπήρξε καν μέλος σε σύνδεσμο γονέων. Παρ’ όλα αυτά σήμερα θεωρούμε ότι υπήρξε ένας επιτυχημένος πρόεδρος, ενώ καθ’ όλα επιτυχημένη ήταν η θητεία του ως επικεφαλής των ενταξιακών διαπραγματεύσεων.

    Ο Δημήτρης Χριστόφιας ασχολείται με τα κοινά από τα 14 του χρόνια. Πριν εκλεγεί πρόεδρος το 2008 υπηρέτησε το κόμμα του από όλα τα πόστα, εξελέγη 3 φορές βουλευτής και 2 φορές πρόεδρος της βουλής. Παρ’ όλα αυτά η μεγάλη πλειοψηφία του Κυπριακού λαού θεωρεί σήμερα τον Δημήτρη Χριστόφια ως τον πλέον αποτυχημένο πρόεδρο στην ιστορία του Κυπριακού κράτους.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Δεκέμβριος 14, 2011 15:13

      Για τον Χριστόφια δεν γράφω άλλο – θα θυμώσει ο Χαμάλης 🙂

      Για το θέμα των «αλεξιπτωτιστών» στην πολιτική σκηνή, νομίζω δεν υπάρχει απόλυτος κανόνας.

      Έγραψα πολλές φορές πως θεωρώ τον Βασιλείου τον πιο πετυχημένο πρόεδρο που είχαμε ποτέ. Είχα ζήσει την τότε προεκλογική εκστρατεία και παρά το γεγονός ότι επίσημα ανήκα τότε στις «πατριωτικές» δυνάμεις, ο άνθρωπος με είχε πείσει!

      Ο Κωνσταντίνος, όχι…

      Μου αρέσει!

      • Othellos permalink
        Δεκέμβριος 15, 2011 06:35

        «Για τον Χριστόφια δεν γράφω άλλο – θα θυμώσει ο Χαμάλης»

        Πιστεύω ότι ο Χαμάλης έχει βαλθεί να σου καταστρέψει το blog και αυτός είναι και ο πραγματικός λόγος για τον οποίο εκφράζεται με τόσο ανόητο τρόπο.

        Μου αρέσει!

  4. Δεκέμβριος 14, 2011 11:13

    Τσιάκκος ο κ. Χατζηγεωργίου, τσιακκίν τζιαι η κ. Μαύρου (αξίζει της να είναι η πρώτη δήμαρχος της επανενωμένης Λευκωσίας) , όντως θετικής έξωθεν μαρτυρίας (που το λλίον που τον εσύγκοψα) αλλά loser επιλογή σκοπιμότητας τζιαι οϊ ουσίας ο κ. Γιωρκάτζης. Μακάρι να μεν έκαμνεν έτσι επιλογές ο συναγερμός, θα ένιωθα καλλίττερα σαν ψηφοφόρος (ως τωρά) του συγκεκριμένου κόμματος. Αλλά υπάρχει τζιαι η προϊστορία που εξηγεί (χωρίς να δικαιολογεί) έτσι επιλογές. Ο Γιωρκάτζης ήταν σθεναρός υποστηριχτής της συνεργασίας ΔΗΣΥ-ΔΗΚΟ στες βουλευτικές του 2001, όταν επολιορκήσαν τον πατριόν του με το ΑΚΕΛ για συνεργασία. Ο «εμπαθής» Δρουσιώτης αναφέρει το (ανάμεσα σε άλλα) δαμέ:

    http://www.makarios.eu/cgibin/hweb?-A=5044&-V=parties

    Τωρά προφανώς ο ΔΗΣΥ κτίζει γέφυρες με το μέτωπον Παπαδόπουλου εν όψει 2013, αφού ο Κάρογιαν επανέφερεν το «επίσημον» ΔΗΚΟ στο άρμαν του ΑΚΕΛ. Τους άλους καιροσκόπους (ΕΔΕΚ) ήδη επροσέδεσεν τους στο δικόν του άρμαν.
    Συμφωνώ με τον Στροβ για τες γκέλες Αναστασιάδη, οι οποίες ουσιαστικά εκαταστρέψαν τες πολλά προοδευτικές κατά τζιαιρούς προσπάθειες του να προσεγγίσει το ΑΚΕΛ για υπέρβασην, τουλάχιστον στο Κυπριακό. Τουλάχιστον καρπώννεται την προσπάθειαν. Κάτι που εν μπορώ να πω για το ΑΚΕΛ.

    Προσωπικά θα επροτιμούσα έναν ΔΗΣΥ του 20-25%, καθαρισμένου που απορριπτικά, εθνικιστικά, ακραία στοιχεία, (που προέρχονται κυρίως που τον ενωτικόν/ γριβικόν χώρον τον οποίον εστέγασεν με τεράστιον κόστος αλλά τζιαι οφέλη τα τελευταία 35 χρόνια), με φιλελεύθερην βάσην η οποία ουσιαστικα θα αποστερούσεν που το ΔΗΚΟ τον τυχοδιωκτικόν του ρόλον ως «κέντρον» (ενώ ουσιαστικά εν ένας επιτήδειος «ουδέτερος», με απορριπτική πολιτικήν τζιαι ρητορική στο κυπριακό διαχρονικά – κάτι που εν ενοχλεί προφανώς πολλά το ΑΚΕΛ). Λογικά καταλαβαίνω ότι κάτι τέθκοιον θα εδυνάμωνεν κόμματα όπως το ΕΥΡΩΚΟ τζιαι θα έβαλλεν πιθανώς στη βουλή τζιαι κανένα φασιστικόν τύπου ΕΛΑΜ αλλά που την άλλην θα εξεκαθάριζεν το που στέκει ο καθένας τζιαι θα έβαλλεν τζιαι την «βολεμένην» αριστεράν ενώπιον των ευθυνών της. Προσωπικά εβαρέθηκα τους φίλτατους αριστερούς να κατηγορούν εμάς ως «διχασμένες προσωπικότητες» τζιαι «τυχοδιώκτες». Αν προτιμούν «κρυστάλλινες θέσεις» (κατά τον αρχιεπίσκοπον), ας τες πάρουν, με τον ανάλογον τίμημαν. Ούλλα τούτα βέβαια αν επερνούσεν το δικό μου. Αλλά φευ…

    Μου αρέσει!

  5. Elena permalink
    Δεκέμβριος 14, 2011 12:15

    Αγαπητέ Στροβολιώτη
    Χαίρομαι που ακόμα μια φορά ( μετά το πραξικόπημα του ΟΧΙ το 2004) οι απόψεις μας συμπίπτουν. Στις προηγούμενες δημοτικές δεν ψήφισα την κα Μαύρου, διότι έκρινα πως την έβαλε εκεί το ΑΚΕΛ για να την …τιμωρήσει που εψήφισεν ΟΧΙ αντί να την τιμήσει ως σοβαρή επιλογή για Δήμαρχο.Εξού και δεν εδουλέψαν όπως μας έχουν συνηθίσει. Ήταν και πολυ «φλου» τα πράματα μέχρι που κάποιος ,»λάισμαν» έδωσε κορνερ εναντίον της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και η αγαπητή Ελένη εκλέγηκε
    …βουρητή!
    Στις προεδρικές εκλογές ,στήριξα Κασουλίδη διότι πίστευα πως ήταν ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερος του Χριστόφια ( τα συμπεράσματα δικά σας) Δεν είχα …κόλλημα λοιπόν με τη Δεξια.
    Αν και το επίθετο Γιωρκάτζης προκαλεί μια αναταραχή στην οικογένειά μου, εντούτοις είπα να δώ με ανοιχτό πνεύμα την υποψηφιότητα του Κωνσταντίνου….Ε! Ακόμα …αννοίει το πνεύμα μου! Δυστυχώς η επιλογή του ΔΗΣΥ ήταν εντελώς λανθασμένη. Για τους λόγους που γράφει ο Τάκης και για το ότι οι χαμηλοί τόνοι δεν βοηθούν πάντα ,μια προεκλογική εκστρατεία. «Είναι καλό παιδι» λένε ίσως σε αντιδιαστολή με το Νικωλόπαιδο της οικογένειας Παπαδόπουλου.
    Είμαι κι εγώ καλό παιδί. Είναι και ο Ταπακούδης και ο Στροβολιώτης. Αν αφαιρέσεις όμως απο ΕΜΑΣ το όνομα και τα λεφτά μας , μπορούμε άνετα να συναγωνιστούμε τους συννθρώπους μας για ένα δημόσιο αξίωμα.
    Ο Κωνσταντίνος;
    Και το πιο ακραίο σενάριο….μήπως ο Νίκος ΞΕΡΕΙ τι κάνει,καλύτερα απ’ ότι μας δείχνει; δηλαδή, να «κάψει » τον Γιωρκάτζη διότι ένας ΓΟΝΟΣ της οικ. της Στράκκας είναι αρκετός πονοκέφαλος;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Δεκέμβριος 14, 2011 15:17

      Έλενα, αν είναι το τελευταίο…..!!!!!!

      Μου αρέσει!

    • Δεκέμβριος 14, 2011 19:28

      Έλενα αν και είμαι κάτοικος Λευκωσίας, ψηφίζω σε δήμο της Λεμεσού. Ωστόσο έχω παρακολουθήσει μερικές συζητήσεις στο ραδιόφωνο μεταξύ των Γιωργκάτζη, Καντούνα και Μαύρου, και με έχουν πείσει πως η συνονόματή σου είναι η καλύτερη επιλογή και θα την ψήφιζα αν ήμουν εγγεγραμμένος δημότης Λευκωσίας.

      Ο Γιωρκάτζης πάντως φαίνεται να είναι πιο νούσιμος από τον ετεροθαλή αδελφό του σε κάποια πράγματα και, τουλάχιστον από το τι έχω αντιληφθεί, φαίνεται πολίτκλι κορέκτ κάτι που τον απελευθερώνει από τη σκιά του πατέρα του. Δεν είναι όμως παιδί της τοπικής αυτοδιοίκησης ή των κοινών και αυτό έχει σημασία.

      Φυσικά κι η Μαύρου έχει πολλά να μάθει ακόμη για το τι σημαίνει να είσαι δήμαρχος κι αυτό το βασίζω σε μια προσωπική εμπειρία μαζί της.

      Φυσικά ένας από τους λόγους που βρισκόμαστε ενώπιον τέτοιων διλημμάτων είναι και το πολιτειακό καθεστώς που ισχύει στην Κύπρο, το οποίο εκχωρεί κάποιες εξουσίες που και που στους πολίτες/δημότες, αντί να ισχύει το αντίστροφο, να εκχωρεί ο πολίτης/δημότης κάποιες εξουσίες στο κράτος. Κι αυτό γιατί αναγκάζει πολλά άτομα με σημαντικές ικανότητες να απέχουν από την πολιτική, στην οποία τελικά σταδιοδρομούν τυχοδιώκτες σαν τον Κάρογιαν, αχάπαροι σαν τον Χριστόφια, μετριότητες σαν τον Ομήρου και τακτικιστές σαν τον Αναστασιάδη.

      Μου αρέσει!

  6. ιων σκεπτικός permalink
    Δεκέμβριος 14, 2011 12:25

    Χαιρετώ την παρέα. Συμφωνώ με τον Στροβολιώτη. Τελικά τα κόμματα δεν έχουν θέση στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ή για να θέσω το θέμα σωστά, δεν θα έπρεπε να είχαν. Βλέπουμε τα κόμματα να προσπαθόύν να ποδηγετήσουν, να θέλουν να δώσουν μυνήματα για μελλοντικές εκλογικές αναμετρήσεις μέσα από την εκλογή για μουκτάρηδες τζιαι αζάδες, τζιαι συμβούλους.

    Στις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση ψηφίζεις άτομα που έχουν την θέληση , τις δυνατότητες, την όρεξη, την μόρφωση, τις ικανότητες είτε να ηγηθούν ένός συμβουλίου, είτε να δουλέψουν για τον τόπο μας.

    Αν εψήφιζα στην Λευκωσία θα ψήφιζα Ελένη Μαύρου. Αφού έχω την ευκαιρία θα την ψηφίσω μέσα από το μπλόγκ του Στροβολιώτη. Πράσινο φανάρι στην Ελένη να προχωρήσει μπροστά.

    Μου αρέσει!

  7. Χαμάλης permalink
    Δεκέμβριος 14, 2011 14:48

    Χατζιηπέτρου προς Αβέρωφ νοερώς και ενδομύχως: Αν δεν σε πέψω ρε πουσστόπαιδον στην Αρκάκαν να ξισκατίζεις τους κοέλλους του τζιυρού σου, εμέναν να μεν με λαλούσιν Γλάυκον. Πον να με πεις εμέναν φερέφωνον του ΑΚΕΛ ρε γάρε! Εν να σε σάσω εγιώ!

    Μου αρέσει!

  8. Χαμάλης permalink
    Δεκέμβριος 14, 2011 15:04

    Μετά τες καλοτζιαιρινές «ενέργειες» του στρατιωτικού μας κατεστημένου εχρειαστήκαμεν τον ψευδοηλεκτρισμόν τους! Τωρά μετά τες «ενέργειες» του διδύμου Αβέρωφ-Νικωλάκη τζιαί την αντίδρασιν των εργαζομένων εν να χρειαστούμεν τα ψευδοαεροδρόμια τους. Τα ψευδολιμάνια τους έχουν σειράν!

    Μου αρέσει!

  9. strovoliotis permalink*
    Δεκέμβριος 14, 2011 15:18

    Ρε Χαμάλη, αις τες εμμονές σου. Πε τζιαι μιαν καλή κουβένταν για την ξεκάθαρην θέσην του μπλοκ:)

    Μου αρέσει!

  10. Δεκέμβριος 14, 2011 18:58

    Strovoliotis,

    Στα σύντομα:
    1. Γράφεις: «Και κάτι για τον Νίκο Αναστασιάδη: θεωρώ ακόμα τον κ. Αναστασιάδη ως τον πιο σοβαρό πολιτικό – αρχηγό κόμματος που έχουμε. Παρά τις πολλές και μεγάλες του γκέλες.»
    Αλλά το καλό σου έχει το γνώθι σ’ αυτό κι αυτο-αναιρείσαι, καθώς απαντάς ο ίδιος στην πιο πάνω τοποθέτηση σου: «Η επιλογή Γιωρκάτζη [από τον Αναστασιάδη] ήταν μια σαφής επιλογή εν όψει προεδρικών εκλογών του 2013.
    Η επιλογή αυτή φαίνεται πως δεν βρίσκει ανταπόκριση σε μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων της Λευκωσίας τους οποίους η πολιτική θεωρία θα πίστωνε στην κάλπη του Γιωρκάτζη.»

    2. Επίσης γραφείς: «Εύχομαι να βγει αυτό το σενάριο, και να κερδίσει η Ελένη. Ακόμα και να γίνει αυτό, η εκτίμηση μου, η κριτική μου και η επιλογή μου για τις προεδρικές του 2013 θα γίνει βάσει εντελώς διαφορετικών κριτηρίων.
    Και αυτό, θα έπρεπε να το ξέρει ο Νίκος Αναστασιάδης.»

    Εν τζι’ εν ανάγκη να απολογείσαι [που προκρίνεις της Ελένη]!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: