Skip to content

Ανοήτου απορία.

Δεκέμβριος 20, 2011

 

«Ανοησίες χαρακτήρισε ο πρόεδρος Χριστόφιας Τουρκικές πληροφορίες για από κοινού εκμετάλλευση του φυσικού αερίου μετά τη λύση του Κυπριακού.»

 

Μπορεί κάποιος νοήμων να μου εξηγήσει γιατί είναι ανοησία η πιο πάνω τοποθέτηση;

 

 

Advertisements
47 Σχόλια leave one →
  1. Δεκέμβριος 20, 2011 18:38

    Στροβολιώτη, είναι τόσο δύσκολο να μπεις στο μυαλό του Προέδρου;
    Αφου δεν θα υπάρξει λύση… μαλακίες να λέμε για απο κοινού εκμετάλευση…

    το τσιμέντωσε!

    Μου αρέσει!

  2. Δεκέμβριος 20, 2011 18:45

    Τι, έτσι είπε τώρα;… Άκουσα το μεσημέρι την είδηση στον Άστρα και χάρηκα. Πότε επιτέλους θα μάθω να έχω καμία μα καμία μα καμία μα καμία ελπίδα στον Χριστόφια;

    Μου αρέσει!

  3. Ελενα permalink
    Δεκέμβριος 20, 2011 18:57

    Δύσκολη ερώτηση Στροβολιώτη…Αν δεν υπάρξει λύση ( όπως επισημαίνει η Rose) δεν θα υπαρξει εκμετάλλευση. Αν δεν υπάρχει λογική ,δεν βγάζουν νόημα οι κουβέντες. Αν δεν υπάρχει μυαλό, δεν υπάρχει λογική….βλέπεις κι εσύ ότι «συντρέχουν «πολλά θέματα επι προεδρικού επιπέδου…τα ευλοημένα! Θκιάλεξε ,τι θέλεις να συζυτήσουμε! 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Χαμάλης permalink
    Δεκέμβριος 20, 2011 20:30

    Έλενα:
    Αν ο Στροβολιώτης έθελεν να κάμνει τετ-α-τετ διάλογο μαζί σου εν νομίζω να έκαμνεν μπλογκ! Δηλαδή, δικαιούμαστε να εκφέρουμεν άποψη αλλά μόνο για τον Στροβολιώτη; Όχι για τις απόψεις που διακινούνται στο εν λόγω άρθρο; ΖΗΤΩ οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ αντιλήψεις σου ,ρε φιλε! Εισηγούμαι να ξεκινάς την απάντηση σου διευκρινίζοντας κατά πόσον σήμερα ο Χαμάλης “Θα δεχτεί ή δεν θα δεχτεί επερωτήσεις και σχόλια”!

    Ζητάς τζιαί ρέστα τωρά; Έκφρασες άποψιν ή με ύβρισες προσωπικά που την πρώτην στιγμήν δίχως να σε προκαλέσω καθόλου;Ρε χαμαλη! . . . . . Έλεος γιέ μου! . . . . . .Ξικόλλα γιέ μου!. . . . . . Αρνιά……(τζιαί εννοούσες τζι’ εμέναν μεσ’ τ΄αρνιά) Ορίστε πως εξεκίνησες! Αρέσκουν σου τωρά που τα θωρείς; Καμάρωσ’ τα!
    Μετά θυμήθηκες ότι είσαι γυναίκα! Με την υγειά σου!

    Παραμένεις εκτεθειμένη στο επιχείρημα σου ότι τάχα επολεμήθηκεν η Ελένη που το κόμμαν επειδή ήταν του ΝΑΙ ιμίσσιημου. Οι δικαιολογίες που δίνεις στο αντεπιχείρημα γιατί ο Χρίστου δεν επολεμήθηκεν αφού ήταν τζι’ τζιείνος του ΝΑΙ, εν μασκαραλλίκια τζιαί άλλα λόγια θκειέ παπά πέρκειμον συγχιστούσιν. Επροσπάθησες απλά να σηκοφαντήσεις, τελείαν και παύλαν!

    Που τ’ άππωμαν εκάμαν σε καβάτζιην οι γονειοί σου . . . . . . . . . . . . . .αφιερωμένο!

    Μου αρέσει!

  5. Ανόητος ή ηλίθιος; permalink
    Δεκέμβριος 20, 2011 21:27

    Φιλελεύθερος-Λευκωσία: Ανοησίες χαρακτήρισε ο πρόεδρος Χριστόφιας δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Σαμπάχ ότι η Λευκωσία έχει προτείνει συνεργασία με την Τουρκία για εκμετάλλευση του φυσικού αερίου. Συγκεκριμένα η Σαμπάχ ισχυρίζεται ότι ο πρόεδρος Χριστόφιας έχει προτείνει σε περίπτωση επίλυσης του Κυπριακού το φυσικό αέριο να μεταφέρεται στην Ευρώπη με αγωγούς μέσω Τουρκίας.

    Μου αρέσει!

  6. Δεκέμβριος 20, 2011 22:27

    Τζιαι γώ που ζώ στου θκιαόλου τη μάνα τζιαι έτσι εκατάλαβα όπως λαλεί ο τελευταίος σχολιογράφος.

    Αμάν κόλλημα ρε Στροβολιώτη με τον Χριστόφκια. Αξίζει να δεις από Φροϋδικής σκοπιάς τί εν για σέναν ο Χριστόφκιας ρέ φιλε εκτός που Χριστόφκιας. Σίουρα κάτι χρήσιμο θα σου μάθει.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Δεκέμβριος 21, 2011 06:49

      Θα εξετάσω την Φροϋδικήν πτυχήν του ζητήματος, αλλά νομίζω ο σχολιογράφος και εγώ γράψαμε ακριβώς το ίδιο πράγμα.

      Εξ άλλου, εκ των πραγμάτων δυο είναι οι επιλογές που έχουμε: σταθμός υγροποίησης, ή χρήση κάποιου αγωγού, και η πιο εφικτή λύση είναι μέσω Τουρκίας.

      Δεν βλέπω που είναι το ανόητο αν κάποιος εισηγηθεί το ένα ή το άλλο. Ας κάμουν τα κοστολόγια τους, ας λοαρκάσουν τα πολλά γεωπολιτικά ζητήματα που τίθενται, και να αποφασίσουν. Αλλά σίγουρα ανοησία δεν είναι να εισηγηθείς συνεργασία με την Τουρκία, και αν το έκαμνεν και δημόσια, εγώ θα του έβγαζα το καππέλλον, όχι να τρομοκρατείται όποτε του φύει κάτι θετικόν που ενοχλεί τους σκληρούς.

      Και για να πάω ένα βήμα πιο κάτω: αν ήμουν εγώ στη θέση του, θα προσπαθούσα μεν να λύσω το Κυπριακό, βάζοντας όμως στις παραμέτρους και το ότι σε πρόπτωση λύσης μας συμφέρει να είμαστε οι καλύτεροι σύμμαχοι της Τουρκίας.

      Μετά όμως εξύπνησα.

      Α, σήμερα οι εφημερίδες επελλάναν με τα νούμερα για τα τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια γκάζιν…

      Μου αρέσει!

      • Δεκέμβριος 21, 2011 08:08

        Στρόβο, συμπτωματικά, το σχόλιο μου νωρίτερα κινείται στις ίδιες ψυχοαναλυτικές και ψυχοαναλωτικές γραμμές, και τα υπόλοιπα που λες με βρίσκουν σύμφωνο. Δυστυχώς το παιγνίδι με τον Χριστόφια ήταν στημένο από τότε που ανέλαβε το ΑΚΕΛ.
        Προσπαθώ επίσης τώρα να σκεφτώ πως θα μπορούσε η συνεργασία με το Ισραήλ στον ενεργειακό τομέα να επενεργήσει στο Κυπριακό. Καταλύτης μάλλον δεν θα είναι και αμφιβάλλω αν οι Ισραηλίτες θα ήταν πρόθυμοι να διοχετεύουν το γκάζι τους μέσω Τουρκίας σε περίπτωση λύσης του Κυπριακού τώρα που είναι τόσο καχύποπτοι με τους Τούρκους…

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          Δεκέμβριος 22, 2011 17:27

          Δηλαδή προτείνετε άλλα σαράντα χρόνια περίπου να περιμένουμε μέχρι να γίνει το κέφι τους Τούρκους να λύσουν το Κυπριακό??? Εμείς θα πρέπει να προχωρήσουμε φίλοι τάχυστα ανεξαρτήτως του τί θέλει η Τουρκία και εάν στην πορεία παρουσιαστεί κάτι με τους Τούρκους βλέπουμε.Δεν μπορούμε όμως να προγραμματίζουμε για αυτά τα θέματα έχοντας υπόψη τους Τούρκους και πότε θα τους έρθει η όρεξη. Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά.Φαίνεται να έχουμε συμμάχους στην πορεία μας και ας προχωρήσουμε ακάθεκτοι.Θα πρέπει να προωθηθεί άμεσα η εξόρηξη πετρελαίου που είναι και πιο γρήγορη και μπορεί να κινήσει την οικονομία του τόπου πιο γρήγορα.Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους .

          Μου αρέσει!

  7. Ανώνυμος permalink
    Δεκέμβριος 20, 2011 23:35

    Δεν μπορεί π.χ. να χαρακτηριστεί ως ανοησία το ότι πρότεινε κάτι τέτοιο αν δεν το πρότεινε;

    Μου αρέσει!

  8. Χαμάλης permalink
    Δεκέμβριος 20, 2011 23:49

    Αφησ’ τον ρε φιλε Acera, έν εκατάλαβες ότι τρίφεται πάνω στην βέρκαν του βοσκού; Τραβά τα ο οργανισμός του! Άμα πάρομεν εμείς το θάρρος τζιαί πούμεν του καμιάν κουβένταν, κακοφαίνεται τους άλλους που αγνοούν τον μαζοχισμόν του. Νομίζουν ότι τον κακοποιούμεν χα χα χα χα χα . . . . . . . . .

    Μου αρέσει!

  9. Δεκέμβριος 21, 2011 00:18

    Ναι κουμπάρε Χαμάλη αλλά πολλές φορές έσιει κόσμο που επειδή κουβεγκιάζει ανώμυμα πας τα μπλόγκ δεν σέβεται τον άλλον σαν να τον είχεν ομπρός του τζιαι να τον εθώρεν μες τα μμάθκια.

    Εγώ το καλαμπούρι που έσειρα στον φίλο μου το Στροβολιώτη είπα το διότι είμαστιν παλιές καραβάνες τζιαι θα τον επείραζα τζιαι μπροστά του με το ίδιον, ίσως τζιαι με πιο καυστικό ή πονηρό στύλ πασιαμά.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Δεκέμβριος 21, 2011 06:40

      Παλιές καραβάνες; Στα μπλοκς;

      Όχι ακριβώς! Με όρους της πολιτικής, εγώ είμαι σαν τον Στέφανον τζιαι εσύ σαν τον μάστρε Γιώρκον Ιακώβου 🙂

      Μου αρέσει!

  10. Χαμάλης permalink
    Δεκέμβριος 21, 2011 00:29

    Εντάξει! Όταν εγώ απευθύνομαι στον Στροβ ή στον όποιονδήποτε άγνωστον μου, απευθύνομαι ως ιδέα που πλανιέται σε ιδέαν που πλανιέται. Δεν υπάρχει τίποτε το προσωπικόν. Γι αυτό είμαι τζιαί λλίον καυστικός για να γίνεται τζιαί λλίος πασιαμάς δηλαδή.

    Μου αρέσει!

  11. Othellos permalink
    Δεκέμβριος 21, 2011 06:43

    Το αν μια ιδέα είναι ανόητη ή όχι αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από περιεχόμενο της. Οι συνεργασίες που θα γίνουν για το φυσικό αέριο θα πρέπει να είναι τέτοιες έτσι ώστε να βγαίνουν όλοι κερδισμένοι από αυτές. Αν λοιπόν η Τουρκία έχει να προτείνει κάτι με το οποίο κερδίζουμε όλοι τότε να το ακούσουμε. Αν πάλι νομίζουν ότι πρέπει να τους τα χαρίσουμε, αυτό δεν γίνεται αλλά ούτε και εξαρτάται πλέον από εμάς.

    Σε ότι αφορά το τεχνικό μέρος πάντως, νομίζω ότι το φυσικό αέριο μπορεί να πάει από την Ανατολική Μεσόγειο στην Ευρώπη χωρίς να περάσει καθόλου από την Τουρκία. Και υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους η Ευρώπη μπορεί να μην θέλει την Τουρκία μέσα στα πόδια της.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Δεκέμβριος 21, 2011 06:51

      Σωστό το πρώτο μέρος. Και νομίζω κανείς δεν συζητά «χάρισμα» του γκαζιού στην Τουρκία ή οπουδήποτε άλλου.

      Για το δεύτερο μέρος τι εννοείς; Πως μπορεί το γκάζι να πάει Ευρώπη διαφορετικά;

      Μου αρέσει!

      • Othellos permalink
        Δεκέμβριος 21, 2011 08:33

        Αυτό που εννοώ είναι ότι είναι δυνατόν να κατασκευαστεί ένας υποθαλάσσιος αγωγός ο οποίος να μεταφέρει το φυσικό αέριο από την Ανατολική Μεσόγειο μέχρι την Ελλάδα (Κρήτη) και από εκεί στην υπόλοιπη Ευρώπη. Από τη στιγμή που υπάρχουν άλλοι υποθαλάσσιοι αγωγοί οι οποίοι καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις, αυτό σημαίνει ότι τεχνικά το εγχείρημα είναι εφικτό.

        Σε ότι αφορά το κόστος ενός τέτοιου αγωγού τα πράγματα πιθανόν να είναι διαφορετικά αφού η Τουρκία έχει ήδη κάποια υποδομή η οποία ίσως να μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Το ερώτημα όμως είναι αν η Ευρώπη θέλει να πάψει να εξαρτάται από την Ρωσία για να έχει ανάγκη μια άλλη χώρα η οποία δεν αποκλείεται κάποτε να εξελιχθεί σε ένα νέο «Ιράν». Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο περίπλοκα από το γεγονός ότι το Ισραήλ είναι εδώ (θα είναι για πάντα εδώ) και οι απόψεις του για το θέμα θα πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπόψιν από εμάς.

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        Δεκέμβριος 22, 2011 19:19

        Η σημερινή τεχνολογία επιτρέπει την εγκατάσταση ύποθαλάσσιου αγωγού και μάλιστα με παράκαμψη της Τουρκίας. Λύσεις υπάρχουν για αυτό ακριβώς το λόγο επιβάλλεται να προχωρήσουμε με αποφασιστικότητα στην ολοκλήρωση του όλου σχεδιασμού διότι η ιστορία φίλοι πρέπει να μας διδάσκει.Δεν μπορούμε να μείνουμε όμηροι της Τουρκίας. Ο τόπος έχει τεράστιες προοπτικές , και οφείλουμε να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις που έχουμε για το μέλλον των επόμενων γενεών.Εάν στην πορεία παρουσιαστεί και η Τουρκία τότε αξιολογούμε τα γεγονότα και ανάλογα αποφασίζουμε. Απο την άλλη όμως θα πρέπει να αντιληφθεί και η Τουρκία ότι με την λύση του Κυπριακού δεν σημαίνει ότι θα έχει μερίδιο η ίδια ως Τουρκία στον φυσικό πλούτο της χώρας μας .Ο πλούτος ανήκει στους Κυπρίους.

        Μου αρέσει!

  12. Δεκέμβριος 21, 2011 07:52

    Απάντηση στην ερώτησή σου Στροβο, προσφέρει η ψυχανάλυση αυτού του ανθρώπου που το 1990 ακόμη του έπεφτε δύσκολη η καταδίκη της εισβολής στη Τσεχοσλοβακία το 1968.

    Ο μεγαλύτερός του εφιάλτης μέρα-νύχτα είναι να μην βρεθεί άνθρωπος να του πει: «Φταίεις».

    Μου αρέσει!

  13. Χαμάλης permalink
    Δεκέμβριος 21, 2011 12:52

    Εφκήκεν τζιαί η απόφαση του δικαστηρίου για την Ήλιος. Ολοφάνερα σημαίνει ότι εφταίαν αποκλειστικά τζιαί μόνον οι πιλότοι. Έστω τζιαί αν εσκοτωθήκαν τζιαί τζιείνοι. Τούτα εν προμηνύματα τζιαί για την τραγωδία στο Μαρί. Διότι η απονομή δικαιοσύνης είναι επιστήμη. Διότι οι ναοί της δικαιοσύνης, τα δικαστήρια, αρνούνται τον παραλογισμόν. Αρνούνται τον κανιβαλισμόν που αναπτύσσεται εναντίον αθώων ανθρώπων. Αρνούνται την δημιουργίαν αποδιοπομπαίων τράγων προς τέρψιν άρρωστων συναισθημάτων μίσους. Αρνούνται την απονομήν δικαιοσύνης με βάσιν τα πολιτικά συμφέροντα της όποιας πρόστυχης αντιπολίτευσης. Αρνούνται την απονομήν δικαιοσύνης με βάσιν τα ιδιωτικά συμφέροντα του όποιου Πολυβίου.

    Μου αρέσει!

    • Δεκέμβριος 21, 2011 21:09

      «Διότι οι ναοί της δικαιοσύνης, τα δικαστήρια, αρνούνται τον παραλογισμόν. »
      άτε ολάν μεν μασιεσαι μα σοβαρομιλάς;

      μπράβο ρε χαμάλη είσαι καλός και πιστός θρησκευόμενος

      βάρτζαι τον σταυρό σου τζαι στο κρεβατάκι σου τζαι νανι για να συνεχίσεις τα όνειρα σου

      Μου αρέσει!

  14. strovoliotis permalink*
    Δεκέμβριος 21, 2011 13:33

    Μπράβο στον δικηγόρο της Ήλιος λοιπόν 😦

    Σωστά γράφεις πως η ευθύνη βαραίνει μόνο τους πιλότους. Αυτό σημαίνει ταυτόχρονα πως οι θεσμοί πάνω από εκείνους, εξετάστηκαν και φάνηκε πως δεν παρανόμησαν ή ολιγώρησαν.

    Αυτή είναι η διαφορά με το αγαπημένο σου Μαρί.

    Μου αρέσει!

    • Χαμάλης permalink
      Δεκέμβριος 21, 2011 20:57

      Να εξεταστούν οι θεσμοί τζιαί στην περίπτωσιν του Μαρί. Να εξεταστούν από τα δικαστήρια όμως. Να ακουστούν όλες οι απόψεις. Να παρουσιαστούν όλες οι καταθέσεις, οι αποδείξεις, οι ενδείξεις, οι υποψίες. Να υπάρξουν ερωτήσεις, αντερωτήσεις, επερωτήσεις, σύγκρουση επιχειρημάτων και όλα όσα απαιτεί η νομική επιστήμη. Όι να βάλουν έναν άτομον να κάμνει σιώου για να γοράσει συμπάθειαν τζιαί αξίαν από καννιβαλικόν,
      όχλον, που ζητά εξιλεωτικήν τιμωρίαν αδιάφορον από πού, αθώους ή ενόχους. Τζιαί να εξεταστεί τζιαί ο θεσμός της «μονομελούς εξεταστικής επιτροπής» ιμίσσ. Διότι τούτη η επιτροπή προβλέπεται ως θεσμός από το σύνταγμαν της Κυπριακής Δημοκρατίας. Σκατά σύνταγμαν σκατά θεσμός. Έπρεπεν να γενεί η τραγωδία για να δούμεν πόσον λανθασμένος θεσμός είναι.

      Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        Δεκέμβριος 22, 2011 19:22

        Τίποτε δεν στεκει στο δικαστήριο και θα το δείτε.Η δημοσιοποίηση του πορίσματος Πολυβίου και οι μετέπειτα εκδηλώσεις ,διαδηλώσεις προπηλακισμοί θα αποτελέσουν την ταφόπετρα της όλης υπόθεσης.Τελεία.

        Μου αρέσει!

    • Δεκέμβριος 21, 2011 21:12

      «Σωστά γράφεις πως η ευθύνη βαραίνει μόνο τους πιλότους. »

      και απο που το συμπεραίνεις αυτό αρχιδικαστά στροβο;

      «Αυτό σημαίνει ταυτόχρονα πως οι θεσμοί πάνω από εκείνους, εξετάστηκαν και φάνηκε πως δεν παρανόμησαν ή ολιγώρησαν.»

      ό,τι νάναι ο καθένας το μακρύ του τζαι το κοντό του

      από το σχόλιο που σου έκανα στο μπλοκ μου επί του ιδίου θέματος

      «στην προκειμένη περίπτωση το δικαστήριο το μοναδικό πράγμα για το οποίο μπορούσε να αποφανθεί είναι αποκλειστικά και μόνο η πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας απόδειξης ενοχής στις χιλιες τόσες κατηγορίες και τίποτα άλλο

      τα ποινικά δικαστήρια δεν βγάζουν πορίσματα αλλά απλά καταδικάζουν ή αθωώνουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες

      η αιτιώδης συνάφεια είναι ένας νομικός όρος ο οποίος όπως όλοι οι νομικοί όροι δεν είναι απόλυτοι και δεν είναι άσπρο μαύρο αλλά πάντα κρίνεται κατά περίσταση

      εσύ πρέπει να καταφέρεις να (απο)δείξεις ότι η τάδε πράξη ή παράλειψη οδήγησε στην συντριβή η οποία οδήγησε στον θάνατο των 121 ανθρώπων

      ας πούμε ότι μια εταιρεία κατασκευάζει αλεξίσφαιρα γιλέκα για στρατιώτες που βρίσκονται σε εμπόλεμη ζώνη

      ένα αλεξίσφαιρο γιλέκο αποδεικνύεται ελαττωματικό και λόγω του ελαττώματος του μια σφαίρα το διαπερνά με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του στρατιώτη

      αν το αλεξίσφαιρο γιλέκο δεν ήταν ελαττωματικό τότε η σφαίρα δεν θα το διαπερνούσε και άρα θα του έσωζε την ζωή του

      το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής:
      ποιος φταίει για τον θάνατο του στρατιώτη που σκοτώθηκε ΛΟΓΩ του ελαττωματικού γιλέκου;

      αιτιώδης συνάφεια στην προκειμένη περίπτωση πάντως υπάρχει αφού είναι δεδομένο ότι αν το γιλέκο λειτουργούσε όπως προνοούν οι κανονισμοί τότε ο στρατιώτης δεν θα σκοτωνόταν από την σφαίρα

      από κει και πέρα πρέπει να αποδείξεις ότι ο κατασκευαστής έκανε ή παράλειψε να κάνει κάτι για το οποίο είχε νομική υποχρέωση να κάνει

      η εταιρεία πχ θα επικαλεστεί την απλή υπεράσπιση ότι οκ λάθη γίνονται αλλά όχι και να καταδικαστώ για φόνο πχ

      αν τελικά καταφέρεις να αποδείξεις ότι η εταιρεία γνώριζε για το ελαττωματικό αυτό γιλέκο αλλά παρόλαυτα δεν το απέσυρε και εις γνώσιν της το έστειλε στον στρατό ο οποίος το έδωσε στον στρατιώτη;

      έχει ευθύνη για ανθρωποκτονία ή όχι;
      στην ελλάδα υπάρχει η ενσυνείδητη αμέλεια και ο ενδεχόμενος δόλος

      ενσυνείδητη αμέλεια υπάρχει όταν ο δράστης γνωρίζει ότι μπορεί να επέλθει το μοιραίο γεγονός αλλά θεωρεί ότι δεν θα επέλθει τελικά

      ενδεχόμενος δόλος υπάρχει όταν ο δράστης γνωρίζει ότι μπορεί να επέλθει το μοιραίο γεγονός και αν και ελπίζει ότι δεν θα επέλθει αυτό, παρόλαυτα το αποδέχεται

      πχ όταν καποιος τρέχει με 100 χιλιόμετρα στην μακαρίου με γεμάτο κόσμο δεξιά και αριστερά γνωρίζει ή οφείλει να γνωρίζει ότι ειναι πιθανόν να μπει ξαφνικά κάποιος πεζός παιδί στον δρόμο και ως εκ τούτου είναι σχεδόν βέβαιο ότι με τέτοια ταχύτητα δεν υπάρχει πιθανότητα να αντιδράσει και να αποφύγει το μοιραίο κτύπηα αλλά αν και ελπίζει να μη γίνει αυτό το γεγονός παρόλαυτα συνεχίζει να τρέχει με 100 αποδεχόμενος αυτή την πιθανότητα

      στην κύπρο υπάρχει απλά η αμέλεια και ο δόλος και από κει και πέρα υπάρχει ένα μεγάλο φάσμα μεταξύ των δύο για το οποίο και πάλι δεν υπάρχουν άσπρο μαύρο απαντήσεις

      στην περίπτωση της ηλιος αν φέρεις μαρτυρία με την οποία αποδεικνύεις πχ ότι το αεροπλάνο ήταν χάλια μηχανικά και ότι υπήρχε πολύ σοβαρή πιθανότητα να υποστεί βλάβη η οποία θα απέβαινε μοιραία και θα προκαλούσε την πτώση και αυτο ήταν εις γνώσιν του αρμόδιου που έδωσε το πιστοποιητικό καταλληλότητας του αεροπλάνου τότε κατά τη γνώμη μου τεκμηριώνεις πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας αμέλεια τουλάχιστον για την πρόκληση των θανάτων

      αν αυτός που έδινε τα πιστοποιητικά για κάποιο λόγο πίστευε ότι το αεροπλάνο ήταν εντάξει αλλά δεν είχε προβεί στους κατάλληλους ελέγχους από λάθος δικό του και δεν είχε καταφέρει να εντοπίσει πχ το πρόβλημα που τελικά προκάλεσε την πτώση
      αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό το γεγονός θα έχει σιγουρα διαφορετικές συνέπειες όσον αφορά την ποινική ευθύνη του ή όχι

      Μου αρέσει!

      • Χαμάλης permalink
        Δεκέμβριος 21, 2011 23:52

        Ναι αλλά τούτα ούλλα είδεν τα ο Γενικός Εισαγγελέας έννεν; Αποφάσισεν τον τρόπον που εθεωρούσεν πιο πιθανόν να κερδίσει την υπόθεσιν η κατηγορούσα αρχή τζιαί να τιμωρηθούν οι όποιοι θα αποδεινύονταν ένοχοι.
        Από τους ζώντες ένοχος ουδείς. Τ’ αρεοπλάνον (Ζαμπέτας) όμως έππεσεν. Ε ποιός φταίει; Η αεροσυνοδός;
        Η υπόθεση ήταν καθαρή που τότε αλλά κανενού δεν άρεσκεν η εξώφθαλμη αλήθκεια. Ούλλοι εθέλαν να στηθούν αγχόνες τζιαί να κρεμμαστούν μερικοί φταίουν ξιφταίουν. Αιμοβόροι που είναι ρε οι άνθρωποι!

        Μου αρέσει!

        • Δεκέμβριος 22, 2011 07:49

          εφόσον γνωρίζουμε ότι η κατηγορούσα αρχή θεωρούσε τους πιλότους ακατάλληλους

          και εφόσον είναι παραδεκτό όμως ότι αυτοί οι άνθρωποι είχαν όλες τις απαραίτητες άδειες από τα αρμόδια τμήματα του κράτους τότε ποιος φταίει;

          αν ακόμη δεκτούμε ότι οι πιλότοι δεν είχαν τις απαραίτητες άδειες από τα αρμόδια τμήματα του κράτους και όμως βρίσκονταν στην θέση του πιλότου παράνομα χωρίς να είχαν το δικαίωμα να βρίσκονται εκεί

          ποιος έχει την ευθύνη να ελέγχει κάθε φορά ποιος είναι στην θέση του πιλότου;

          δηλαδή το τμήμα πολιτικής αεροπορίας ή δεν ξέρω και γω ποια υπηρεσία δεν συνομίλησε με τους πιλότους το πρωί εκείνο;

          δηλαδή μπορούσα να πάω εγώ ή ο οποιοσδήποτε άσχετος και το πιο σημαντικό ακατάλληλος και να πιλοτάρω το αεροπλάνο;

          δηλαδή ούτως ή άλλως οι αρχές του κράτους και ιδίως του τμήματος πολιτικής αεροπορίας που έχουν την ευθύνη για έλεγχο του ποιος βρίσκεται στην καμπίνα του πιλότου έχουν ευθύνη και όμως για έναν περίεργο τρόπο
          κανένας δεν βρέθηκε στην θέση του κατηγορούμενου

          ναι όλα αυτά ήταν φυσικά εις γνώσιν του γενικού εισαγγελέα και αυτών που χειρίστηκαν την υπόθεση

          ε και; τι είναι ο γενικός εισαγγελέας;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Δεκέμβριος 22, 2011 08:01

          Ακόμα και όλα τα διπλώματα να είχαν οι πιλότοι, δεν είναι δυνατόν να έκαναν λάθος και να αποδείχτηκαν ανεπαρκείς τη συγκεκριμένη μέρα;

          Γιατί να είναι τόσο πολύπλοκο ζήτημα η απάντηση στο ερώτημα «ποιος φταίει;»

          Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      Δεκέμβριος 23, 2011 21:44

      Mα γιατί βιάζεσαι Στροβολιώτη να προκαταλάβης τις αποφάσεις . Πολλοί θα εκπλαγούν και για τα θέματα στο Μαρί.Κανένας δεν ξέρει τί επιλάσσεται.

      Μου αρέσει!

  15. Δεκέμβριος 22, 2011 12:00

    ναι είναι δυνατόν να έκαναν λάθος την συγκεκριμένη μέρα και να αποδείχθηκαν ανεπαρκείς τη συγκεκριμένη μέρα αλλά δεν ήταν αυτή η θέση της γενικής εισαγγελίας

    η θέση της γενικής εισαγγελίας ήταν ότι οι πιλότοι ήταν ακατάλληλοι γενικώς

    και εφόσον αυτή είναι η θέση της γενικής εισαγγελίας είναι απορίας άξιον (όχι και τόσο φυσικά) γιατί στην θέση του κατηγορουμένου δεν βρέθηκαν αυτοί οι αρμόδιοι του κράτους που τους έκριναν κατάλληλους και άρα έχουν ευθύνη για το γεγονός ότι άφησαν ακαταλληλους ανθρώπυος να πιλοτάρουν αεροπλάνο το οποίο εν τέλει κατέπεσε εξαιτίας ακριβώς αυτής τους της ακαταλληλότητας

    από κει και πέρα αν η θέση της κατηγορούσας αρχής ήταν ότι απλά εκείνη την ημέρα οι πιλο΄τοι έκαναν απλά λάθος γιατί δεν έβαλαν τον διακοπτη της αποσυμπίεσης στο auto από το manual

    τότε δεν έπρεπε να πάρουν κανένα δικαστήριο για ποινικές ευθύνες

    όσον αφορά το ερώτημα σου γιατί να είναι τόσο πολύπλοκο τ ζήτημα για το ποιος φταίει δεν μπορώ να σου το απαντήσω εγώ και φυσικά ούτε και εσύ ούτε και κανένας μπλοκερ από δω

    το δυστύχημα αυτό εξετάστηκε από την επιτροπή τσολάκη η οποία μάλιστα στην πολυσέλιδη ανάλυση της κατέληξε σε ευρήματα που ανάγκασαν την Boeing να κάνει πολλές αλλαγές

    οπότε η απαίτηση σου για απλοικές απαντήσεις όπως και σε όλα τα πράγματα στα οποία καταλήγεις ελαφρά τη καρδία γιατί ίσως να βαρκέσαι να εμβαθύνεις πέραν από την επιφάνεια αναδεικνύει ακομα μια φορά πόσο επιπόλαια αντιμετωπίζεις τα πάντα

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Δεκέμβριος 22, 2011 13:31

      !!! Ε, καλά να πάθω! Αφού εν εκράτουν το στόμαν μου κλειστόν!

      Αν σου πω δηλαδή «καλά Χριστούγεννα» με την υλιστικήν, αργια-κήν έννοια αφού εμείς οι άθεοι δεν αναγνωρίζουμε θεούς και δαιμόνους, εν να έβρεις κάτι να μου πεις πάλε;

      Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      Δεκέμβριος 22, 2011 19:40

      Η Γενική Εισαγγελία προσπάθησε να αποδείξει την ακαταλληλότητα των πιλότων αλλά δεν τα κατάφερε .Αναφορικά με την εμπλοκή του Τμήματος πολιτικής αεροπορίας θα πώ το εξής. Εγώ είμαι οδηγός λεωφορείου και μεταφέρω 30 άτομα για παράδειγμα. Εάν απο αμέλεια ή λάθος δικό μου προκαλέσω ατύχημα τότε θα φταίει το τμήμα οδικών μεταφορών που μου έδωσε την άδεια οδήγησης??? Και έάν ακόμη το ατύχημα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του οδηγού μπορεί να φταίει αυτός που έδωσε την άδεια??? Είδη ο Αγαπητός ανα θυμάστε ανέφερε ότι οφείλετο το δυστύχημα έγινε διότι οι πιλότοι πέθαναν απο ασφυξία λόγω έλλειψης οξυγόνου που προκλήθηκε απο το μή άνοιγμα της ειδικής στρόφιγγας πρίν η κατα την απογείωση. Κατα συνέπεια ανθρώπινο λάθος. Αυτή είναι η πραγματικότητα . Πιθανώς να οφείλεται και στην κακιά ώρα της στιγμής πιθανώς και στην απειρία των πιλόττων,πιθανώς πιθανώς πιθανώς …….. αυτό θα μας απασχολεί. Το κακό έγινε όμως και οφείλετο πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας στον ανθρώπινο παράγοντα. Το αεροπλάνο έπεσε όχι απο μηχανική βλάβη αλλά απο έλλειψη καυσίμων .

      Μου αρέσει!

      • Δεκέμβριος 24, 2011 18:04

        «Η Γενική Εισαγγελία προσπάθησε να αποδείξει την ακαταλληλότητα των πιλότων αλλά δεν τα κατάφερε »

        και πως ακριβώς το ξέρεις αυτό; παρακαλώ ενημέρωσε μας

        όσον αφορά τα υπόλοιπα που αναφέρεις φανερώνουν απλά άγνοια για να το θέσω ήπια και επαναλαμβάνω ό,τι είπα και στον στροβολιώτη:
        οπότε η απαίτηση σου για απλοικές απαντήσεις όπως και σε όλα τα πράγματα στα οποία καταλήγεις ελαφρά τη καρδία γιατί ίσως να βαρκέσαι να εμβαθύνεις πέραν από την επιφάνεια αναδεικνύει ακομα μια φορά πόσο επιπόλαια αντιμετωπίζεις τα πάντα

        «Εγώ είμαι οδηγός λεωφορείου και μεταφέρω 30 άτομα για παράδειγμα. Εάν απο αμέλεια ή λάθος δικό μου προκαλέσω ατύχημα τότε θα φταίει το τμήμα οδικών μεταφορών που μου έδωσε την άδεια οδήγησης??? »

        αυτό το παράδειγμα που λες είναι παντελώς άκυρο και άσχετο με την υπόθεση μας

        εάν ίσχυε αυτό το πράγμα τότε απλά θα μιλούσαμε για δυστύχημα και όχι για έγκλημα και άρα δεν θα έπρεπε κανένας να οδηγηθεί ενώπιον ποινικού δικαστηρίου
        το πορισμα καλλή όμως που είχα την ευκαιρία να το διαβάσω χτες επιβεβαιώνει αυτό που έγραφα ήδη απο την πρώτη μέρα έκδοσης της απόφασης
        ότι αν οι πιλότοι ή το αεροπλάνο ήταν ακατάλληλο και όμως δόθηκαν τα πιστοποιητηικά καταλληλότητας τότε ποινική ευθύνη έχουν σίγουρα αυτοί που τα έδωσαν εφόσον αποδεικνύεται αιτιώδης συνάφεια

        «Το κακό έγινε όμως και οφείλετο πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας στον ανθρώπινο παράγοντα»

        αυτό που δεν καταλαβαίνεις τόσο εσύ όσο και ο στροβολιώτης που απλά θέλετε να μένετε στην επιφάνεια των πραγμάτων είναι να εμφαθύνεις λιγάκι και να βρεις ποιος ακριβώς ανθρώπινος παράγοντας οδήηγησε στην συντριβή

        και φυσικά δεν είναι μόνο οι ενέργειες των πιλότων όπως φάνηκε και μέσα από το πόρισμα καλλή αλλά και το πόρισμα τσολάκη που οδήγησε την boeing να κάνει πάρα πολλές αλλαγές

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          Δεκέμβριος 24, 2011 19:42

          Αγαπητέ γραφης ,γράφης αλλά τίποτε απούτως δεν τεκμειριώνης.Με όλο το σεβασμό δηλαδή προς τις θέσεις και απόψεις σου.Εσύ που εμβαθύνης μπορείς σε παρακαλώ να μας διαφωτήσης και εμάς??? Μπορεί να έχεις και δίκαιο αλλά απόδειξε το . Το βάρος της απόδειξης ανήκει στην κατηγορούσα αρχή και συγκεκριμένα στην Γενική Εισαγγελία. Όπως διαπιστώνεται δεν κατάφερε να αποδείξει αυτό που επεδίωκε.Εντάξει δεν κατάφερε να εξασφαίσει τα απαιτούμενα στοιχεία .Πέραν τούτου δεν μπορεί να ζητείται η κεφαλή επι πίνακι της Γενικής Εισαγγελίας??? Δηλαδή σε μία δίκη αγαπητέ οι διακστές θα πρέπει να προσμετρούν το λαικό αίσθημα προτού αποφασίσουν??? Αντιληπτή η αγωνία και ο πόνος των συγγενών αλλά τα δικαστήρια δεν μπορούν να λειτουργούν με αυτό τον τρόπο.΄Ενπάση περιπτώση είναι αποδεκτή και οποιαδήποτε άλλη άποψη τεκμειριωμένη όμως και με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν.

          Μου αρέσει!

  16. Δεκέμβριος 24, 2011 18:14

    στροβολιώτη καλά χριστούγενα και ευτυχισμένος ο νέος …έτος!! 😉

    αφιερωμένο στα παιδάκια σου!

    Μου αρέσει!

  17. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
    Δεκέμβριος 24, 2011 19:43

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ .

    Μου αρέσει!

    • Δεκέμβριος 25, 2011 01:34

      ο πόνος των συγγενών δεν με απασχολεί σε νομικό και ορθολογιστικό επίπεδο και δεν με επηρεάζει σε αυτά που γράφω
      δεν με ενδιαφέρει ο γενικός εισαγγελέας ούτε και κανένας της νομικής υπηρεσίας
      πόσω μάλλον να ζητώ τάχα την κεφαλί του επί πίνακι

      έθεσα προβληματισμούς τους οποίους στήριξα απολύτως με επιχειρήματα τόσο νομικά όσο και λογικά
      προσωπικά θεωρώ ότι τεκμηριώνω απόλυτα τα όσα γράφω σε αντίθεση με σένα που γράφεις αοριστολογίες και γενικολογίες
      όπως πχ εδώ που γράφεις για την κατηγορούσα αρχή

      » Το βάρος της απόδειξης ανήκει στην κατηγορούσα αρχή και συγκεκριμένα στην Γενική Εισαγγελία. Όπως διαπιστώνεται δεν κατάφερε να αποδείξει αυτό που επεδίωκε.Εντάξει δεν κατάφερε να εξασφαίσει τα απαιτούμενα στοιχεία »

      ο προβληματισμός που έθεσα από την πρώτη μέρα της έκδοσης της απόφασης και πριν την δημοσιοποίηση του πορίσματος καλλή ήταν μόνο ένας

      εφόσον η θέση της κατηγορούσας αρχής ήταν ότι οι πιλότοι ήταν ακατάλληλοι
      αλλά είχαν όλα τα πιστποιητικα καταλληλότητας από τις νόμιμες αρχές του κράτους δηλαδή του τμήματος πολιτικής αεροπορίας
      τότε γιατί δεν διώκτηκαν ποινικά αυτοί που σίγουρα οι παραλείψεις τους ή οι πράξεις τους έχουν αιτιώδη συνάφεια με την συντριβή

      θα το λέω συνέχεια αυτό το πολύ απλό μπας τζαι το πιάσεις

      Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        Δεκέμβριος 26, 2011 22:30

        Απο την στιγμή που έκρίθη απο την κατηγορούσα αρχή ότι ήσαν ακατάλληλοι οι πιλότοι όφειλε να το αποδείξει. Δεν τα κατάφερε όμως διότι απο πλευράς προσόντων και πείρας τουλάχιστο στα χαρτιά όλα φαλινεται ότι ήσαν εντάξει και κατα συνέπεια και το τμήμα πολιτικής αεροπορίας εξέδοσε τις σχετικές άδειες.Κατα συνέπεια τα περί πράξεων με αιτιώδη συνάφεια δεν έχουν καμία απολύτως εφαρμογή . Ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα.

        Μου αρέσει!

  18. Δεκέμβριος 27, 2011 14:21

    υπάρχουν δύο ενδεχόμενα: να είσαι κακόπιστος ή να μην μπορείς να αντιληφθείς κάποια πράγματα τα οποία ίσως να έχουν να κάνουν με την έλλειψη κάποιων βασικών νομικών γνώσεων

    ακόμα μια φορά ακόμα πιο λιανά

    αιτίωδης συνάφεια υπάρχει όταν μια πράξη ή παράλειψη κάποιου οδηγεί σε ποινικό αδίκημα

    η αιτιώδης συνάφεια στην προκειμένη περίπτωση είναι η εξής:

    εφόσον η κατηγορούσα αρχή έκρινε ότι οι πιλότοι δεν ήταν κατάλληλοι και ότι ακριβώς λόγω αυτής τους της ακαταλληλότητας οδήγησαν το αεροπλάνο στην συντριβή

    τότε εξυπακούεται ταυτόχρονα ότι η κατηγορούσα αρχή δηλαδή η γενική εισαγγελία έκρινε ότι κακώς η πολιτική αεροπορία τους έδωσε τα πιστοποιητικά καταλληλότητας

    άρα η έκδοση των πιστοποιητικών καταλληλότητας στους πιλότους οι οποίοι λόγω αυτών βρέθηκαν στο πηδάλιο του αεροπλάνου έχει άμεση σχέση, δηλαδή αιτιώδη συνάφεια με την πτώση του αεροπλάνου

    με απλά λόγια αν η πολτική αεροπορία δεν εξέδιδε πιστοποιητικά καταλληλότητας τότε το αεροπλάνο δεν θα έπεφτε

    επίσης ευθύνη θα είχε η πολιτική αεροπορία αν οι πιλότοι δεν είχαν πιστοποιητικά καταλληλότητας αλλά μπόρεσαν να βρεθούν στο πηδάλιο αφού και πάλι το ποιος βρίσκεται ανά πάσα στιγμή στο πηδάλιο του πιλότου είναι ευθύνη της πολιτικής αεροπορίας

    Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      Δεκέμβριος 27, 2011 16:09

      Με όλο το σεβασμό αγαπητέ αντιλαμβάνομαι πλήρως τί είναι αιτιώδης συνάφεια αλλά και απο την άλλη οφείλω να σε ενημερώσω ότι η δικαιολογημένη εμπιστοσύνη προς την Γενική Εισαγγελία δεν έχει αμφισβητηθεί σε βαθμό που να τίθεται θέμα παραίτησης οποιουδήποτε/.Απο την άλλη για να προχωρήσει η γενική εισαγγελία να προσάψει κατηγορίες σε άτομα εργοδοτούμενους δηλαδή στην πολιτική αεροπορία θα έπρεπε να εξασφαλισει εκείνα τα στοιχεία που εκ πρώτης όψεως να αποδεικνύουν αμέλεια την εκτέλεση καθήκοντος ή και έκδοση άδειας χωρίς να υπάρχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά.Τέτοιο πράγμα δεν υπήρξε .Όλα ήσαν υπόνοιες χωρίς όμως να επιβεβαιώνονται με ατράντακτα στοιχεία. Και κάτι άλλο πιστεύεις δηλαδή ότι η πολιτική αεροπορία εξέδοσε τα αναγκαία πιστοποιητικά πλοήγησης αεροσκάφους χωρίς οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά???

      Μου αρέσει!

      • Δεκέμβριος 27, 2011 20:17

        ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα σου αγαπητέ; εσύ προσπαθείς να βγάλεις κάποιο πολιτικό ευνοικό ή όχι συμπέρασμα από τα όσα λες

        εμένα δεν με απασχολεί στην προκειμένη περίπτωση ούτε με κόφτει η παραίτηση του γενικού εισαγγελέα ή του όποιουδήποτε
        άλλωστε είναι το σύστημα που νοσεί γενικά

        είναι η δεύτερη φορά που μου λες αυτό το πράγμα ενώ στα όσα έγραψα δεν μίλησα ποτέ ούτε για παραίτηση ούτε για πόνο συγγενών κλπ κλπ

        έθεσα απλά ένα ερώτημα

        δεν έχω εσωτερική ενημέρωση, όχι περισσότερη από όση έχει κάποιος τρίτος που απλά παρακολουθεί από τα έξω την υπόθεση

        έθεσα ένα σαφέστατο ερώτημα για το οποίο μέχρι στιγμή από όλα όσα έχω ακούσει έχει δοθεί ικανοποιητική απάντηση παρά μόνο γενικολογίες

        λες
        «.Απο την άλλη για να προχωρήσει η γενική εισαγγελία να προσάψει κατηγορίες σε άτομα εργοδοτούμενους δηλαδή στην πολιτική αεροπορία θα έπρεπε να εξασφαλισει εκείνα τα στοιχεία που εκ πρώτης όψεως να αποδεικνύουν αμέλεια την εκτέλεση καθήκοντος ή και έκδοση άδειας χωρίς να υπάρχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά.Τέτοιο πράγμα δεν υπήρξε .»

        πως φτάνεις σε αυτό το συμπέρασμα; μπορείς να αναφέρεις λεπτομέρειες;

        ΚΡΙΣΙΜΟ ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:
        τα πιστοποιητικά ποιος τα εκδίδει;
        Ποιος έχει την ευθύνη για το αν ένας πιλότος είναι κατάλληλος για να πιλοτάρει ένα αεροπλάνο;

        με ρωτάς:

        «. Και κάτι άλλο πιστεύεις δηλαδή ότι η πολιτική αεροπορία εξέδοσε τα αναγκαία πιστοποιητικά πλοήγησης αεροσκάφους χωρίς οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά???»

        ερώτημα άμεσα συνυφασμένο με το προηγούμενο: δηλαδή η πολιτική αεροπορία που βασίζεται για να εκδώσει ένα πιστοποιητικό πλοήγησης του αεροσκάφους;

        Σε πιστοποιητικά που έχουν οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι δηλαδή οι πιλότοι;

        Αν αυτό είναι σωστό τότε εφόσον είχαν τα απαραίτητα πιστοποιητικά τα οποία δείχνουν ότι ήταν κατάλληλοι και όχι ακατάλληλοι τότε δεν έπρεπε να κατηγορηθεί κανένας

        ανεμένω τις απαντήσεις σου

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          Δεκέμβριος 27, 2011 21:53

          Ακριβώς όπως το είπες. Δεν μπορεί να κατηγορηθεί κανένας δυστυχώς διότι φαίνεται να μήν υπάρχουν τα αδιάσιστα στοιχεία. Και δεν υπάρχουν. Απλά για σκοπούς ικανοποίησης του λαικού αισθήματος φαίνεται να οδηγ’ήθηκε η υπόθεση στο δικαστήριο.Τί πέτυχαν τίποτε.Δυστυχώς τα κακώς έχοντα είναι πολλά στον τόπο μας και επιβάλλεται να διορθωθούν. Απο την άλλη όμως χωρίς την ενεργή συμμετοχή του λαού τίποτε δεν γίνεται. Ο κύπριος έμαθε στην καλοπέραση στο χρήμα κ.λ.π.έχει αποπροσανατολιστεί. Άρα δεν μπορεί να έχει απιτήσεις. Σύντομα θα στριμωχθεί περισσότερο με την δυνή οικονομική κατάσταση που μας περιμένει το 2012. Θα πώ ένα πράγμα μόνο.Είμαστε τσαπατσούλιδες. Των φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν.Εμείς τίποτα δεν κάναμε .Άρα να υπομένουμε το τί θα έλθει .Το ίδιο και με την ήλιος αγαπητέ. Δεν έχουμε πολιτικούς που να μπορούν να βγούν στο μπαλκόνι και να δούν το λαό στα ίσια. Πάντα πισω κρέμεταιθ η δαμόκλεια σπάθη δήθεν των εκλογών και όλοι τραβούν πίσω Το μονο που πιστεύω είναι ότι όλα αυτά θα αλλάξουν.Και στο προκείμενο να σου επαναλάβω ότι το αεροπλάνο έπεσε απο έλλειψη καυσίμων λόγω του ότι δεν επάζησαν οι πιλότοι(λόγω έλλειψης οξυγόνου) για να το προσγειώσουν. Η έλλειψης οξυγόνου όπως γνωρίζεται προήλθε απο την μή ενεργοποίηση της στρόφυγγας απο ανθρώπινο λάθος δηλαδή και κατα συνέπεια δεν τίθεται θέμα μηχανικής βλάβης του αεροσκάφους .Τώρα η ενέργεια των πιλότων να μήν ενεργοποιήσουν την στρόφυγγα πράγμα το οποίο έκαναν σε προηγοιύμενες πτήσεις (άρα δεν είναι απο άγνοια ) και δεν είναι σίγουρα κάτι που μπορεί να χαρακτηρίσει τις ειδικές τους γνώσεις.Δεν ξέρω πως να χαρακτηρίσω αυτή την παρ’αλειψη.Δεν είμαι ειδικός αλλά ούτε και γνωστης των θεμάτων της πολιτικής αεροπορίας. Απλά κρίνω και μοιράζοομαι κάποιες βασικές θέσεις ως απλός πολίτης αυτού του τόπου .

          Μου αρέσει!

  19. Δεκέμβριος 27, 2011 14:51

    η ουσία των όσων λέω είναι εν ολλίγοις η εξής:
    εφόσον η κατηγορούσα αρχή έκρινε ότι

    » αν η πολτική αεροπορία δεν εξέδιδε πιστοποιητικά καταλληλότητας τότε το αεροπλάνο δεν θα έπεφτε»

    τότε το ερώτημα είναι γιατί δεν κινήθηκαν ποινικές διώξεις εναντίον αυτών των ανθρώπων της πολιτικής αεροπορίας που εξέδωσαν τα πιστοποιητικά καταλληλότητας τα οποία οδήγσαν στην πτώση του αεροπλάνου;

    Μου αρέσει!

    • Δεκέμβριος 27, 2011 16:23

      ΟΣΡ, το κλειδί για το πως εξέδωσε τα πιστοποιητικά καταλληλότητας η πολιτική αεροπορία θα μπορούσε να προσφέρει το διαφημιστικό γραφείο που είχε πάρει το κοντράτο από την Ήλιος κατά τον ουσιώδη χρόνο…

      Μου αρέσει!

      • Δεκέμβριος 27, 2011 20:18

        που είναι ποιο;

        Μου αρέσει!

        • Δεκέμβριος 27, 2011 21:00

          Ανταγωνιστές διαφημιστές μου είπαν τότε πως το εν λόγω γραφείο που ανήκει σε έναν εν δυνάμει υποψήφιο πρόεδρο, προτιμήθηκε προκειμένου να διευκολυνθεί η έκδοση «κάτι αδειών» που ήθελε η Ήλιος. Στέλεχός του εμφανίστηκε στα τηλεοπτικά κανάλια δίπλα σε έναν πολιτικό που δεν βρίσκεται πλέον εν ζωή την ημέρα της πτώσης κατάχλωμο και σαστισμένο ως σαν να βρισκόταν όλο του το σόι στο αεροπλάνο.

          Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: