Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ο εκβιασμός των εναέριων εκλεκτών.

2 Μαρτίου, 2012

Επαναφέρουν πάλι τα μέτρα οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας σήμερα. Μια μικρή ομάδα εργαζομένων, η οποία κάνει μια δουλειά με μεγάλη σημασία, με μισθούς και ωφελήματα που μόνο στον ύπνο της βλέπει η πλειοψηφία των εργαζομένων, αξιοποιεί τη μονοπωλιακή της θέση, και εκβιάζει την κοινωνία.

 

Το επιχείρημα τους είναι πως δεν πρέπει να μειωθούν οι μισθοί τους, σε αντίθεση με τους μισθούς του συνόλου των δημοσιών υπαλλήλων, αφού λέει, τα λεφτά που παίρνουν προέρχονται κατ’ ευθείαν από τις αεροπορικές εταιρείες τις οποίες συντονίζει η υπηρεσία στην οποία εργάζονται.

 

Αυτό μπορεί να ακουστεί και λογικό: αφού πληρώνουν οι ξένοι, γιατί να πειράξουμε τους μισθούς των ανθρώπων, δεδομένου πως δεν θα υπάρξει άμεση εξοικονόμηση στον προϋπολογισμό του κράτους;

 

Ακούγεται μεν, αλλά φυσικά, όχι μόνο δεν είναι λογικό, είναι παράλογο και προκλητικό. Κατ’ αρχάς η απλή λογική της μετριοφροσύνης και της αλληλεγγύης θα έπρεπε να μηνύσει στα κοπέλια πως αφού όλοι θα χάσουν κάτι, ας χάσουν και οι πλέον ευνοούμενοι, από την ομάδα των ευνοουμένων.

 

Πέραν τούτου όμως είναι κάτι πιο βασικό: οι αεροπορικές εταιρείες δεν πληρώνουν τους ελεγκτές, πληρώνουν την *υπηρεσία* που τους εργοδοτεί, και άρα το όποιο κόστος αφορά τις πτήσεις προς και από τη χώρα η οποία δημιούργησε τη σχετική υπηρεσία, δηλαδή την Κύπρο. Με δυο λόγια, το κόστος των ελεγκτών αποτελεί μέρος του να πάει και να έρθει κάποιος στην Κύπρο. Συνεπώς τα απλά μαθηματικά λένε πως οποιαδήποτε μείωση του κόστους στα ταξίδια, θα είναι προς το συμφέρον της χώρας, και άρα είναι προς τη ορθή κατεύθυνση.

 

Θυμίζω πως τα δημοσιονομικά προβλήματα στις διάφορες χώρες έχουν αφετηρία την κακή διαχείριση, αλλά και την έλλειψη ανταγωνιστικότητας. Τυχόν μείωση του κόστους των ταξιδιών είναι κάτι θετικό, αφού βοηθά ακριβώς την ανταγωνιστικότητα της χώρας.

 

Όλα αυτά γίνονται με φόντο διάφορες ενδιαφέρουσες εξελίξεις: ο Αβέρωφ Νεοφύτου κατέθεσε πρόταση νόμου για ρύθμιση των ουσιωδών υπηρεσιών ο οποίος νόμος αφού κατονομάζει τις ουσιώδης υπηρεσίες, βάζει τους νέους όρους του παιγνιδιού: τυχόν διαφορές παραπέμπονται σε υποχρεωτική διαιτησία, οι απεργίες απαγορεύονται, ενώ αν παρ’ όλα ταύτα πραγματοποιηθεί απεργία, τότε η κυβέρνηση θα έχει το δικαίωμα να διορίσει άλλα άτομα, για να κάνουν τη δουλεία.

 

Ωπα! Σπάσιμο μονοπωλίων λοιπόν!

 

Κάτι που θα πρέπει να καλωσορίσουν όλοι, ακόμα και το ΑΚΕΛ, αφού στρεβλώσεις δεν δημιουργούν μόνο οι εταιρείες πετρελαιοειδών ας πούμε, που εργάζονται σε ολιγοπωλιακό περιβάλλον, δημιουργούν όλοι όσοι εκμεταλλεύονται αθέμιτα την όποια  δύναμη τους.

 

Μια σχετική είδηση μας έρχεται και από την Φρανκφούρτη: υπάρχει και εκεί εργατική διαφορά μεταξύ του προσωπικού εδάφους και του διαχειριστή του αεροδρομίου. Οι απεργοί ζήτησαν από τους ελεγκτές να απεργήσουν σε ένδειξη συμπαράστασης. Όχι λέει το δικαστήριο:

 

Ο γερμανικός νόμος επιτρέπει τις απεργίες συμπαράστασης, μόνο εφόσον ανταποκρίνονται στην κλίμακα της όποιας αναγνωρισμένης εργατικής διαφοράς. Οι συνέπειες της απεργίας των ελεγκτών θα ήταν κατά πολύ μεγαλύτερες των συνεπειών της αρχικής εργατικής διαφοράς, και έτσι το δικαστήριο απαγόρευσε στους ελεγκτές να απεργήσουν.

 

Η διαφορά στα αεροδρόμια μας δεν είναι το ίδιο πράγμα. Είναι απόδειξη όμως πως η κάθε χώρα μπορεί να δημιουργήσει νομικά και άλλα εργαλεία τα οποία στόχο έχουν την προστασία του συνόλου του πληθυσμού, και τον περιορισμό της δύναμης μικρών ομάδων με δεσπόζουσα θέση. Ταυτόχρονα φυσικά, με τη διατήρηση για να μην πω καλύτερη διαχείριση των δικαιωμάτων απεργίας που έχουν οι εργαζόμενοι.

 

Τελειώνω εισηγούμενος άλλο ένα κριτήριο: οι απεργίες θα πρέπει να απαγορεύονται για όλους τους εργαζόμενους που καλύπτουν κάποια εισοδηματικά κριτήρια. Είναι ίσως θέμα ζωής και θανάτου μια εργατική διαφορά για ένα χαμηλόμισθο εργάτη. Είναι όμως εντελώς διαφορετικό το ζήτημα αν αφορά ένα εργαζόμενο του οποίου οι απολαβές και τα ωφελήματα τοποθετούνται  ντε φάκτο στην κορυφή της πυραμίδας.

  

95 Σχόλια leave one →
  1. Χαρίτων permalink
    2 Μαρτίου, 2012 08:30

    Στροβολιότη καλημέρα,
    Ξέρεις μήπως ποιες είναι αυτές οι μειώσεις μισθών και ωφελειμάτων που η κυβέρνηση θέλει να επιβάλει στους ελεγκτες; Επειδή άκουσα πολλά και διάφορα και στο τέλος δεν κατάλαβα τι συμβαίνει…

    Μου αρέσει!

    • 2 Μαρτίου, 2012 18:28

      Χαρίτων καληνύχτα…

      Η κυβέρνηση δεν ήθελε και δεν θέλει να επιβάλει καμιά μείωση, είτε μισθών είτε ωφελημάτων στους ελεγκτές.

      Η μείωση των κλιμάκων που υπολογίζονται οι υπερωριακές τους απολαβές είναι έργο του γνωστού διδύμου της Βουλής και της «κυβερνώσας πλειοψηφίας» της.

      Η κυβέρνηση, σε συνεννόηση με όλα τα κόμματα, επέβαλε ήδη εδω και δύο μήνες τουλάχιστον, μια σειρά από μειώσεις και άλλες αποκοπές σε όλους τους εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και σε λήπτες βοηθημάτων.

      Η ελεγκτές έπεσαν στη «μικρή επιπλέον λίστα» του ΔΗΣΥ-ΔΗΚΟ-ΕΥΡΩΚΟ και των συνεργαζόμενων ΕΔΕΚ-Οικολόγων.

      Φυσικά, ούτε λόγος εκ μέρους τους για τη πηγή της επίθεσης που δέχτηκαν. Αντί να κάμνουν επίθεση στα κόμματα που τους έβαλαν στο στόχαστρο, καυκαλατούν με τη κυβέρνηση που διαχειρίζεται ακόμα ένα πρόβλημα που της επέβαλε με το έτσι θέλω η δεξιά.

      Και αυτό από μόνο του είναι ύποπτο…

      Από εκεί και πέρα, οι ελεγκτές είναι, ναι, αδικαιολόγητοι σε μεγάλο βαθμό ως προς την επιμονή τους σε απεργίες γιατί ακριβώς σε σχέση με άλλους εργαζόμενους του ευρύτερου δημόσιου ή και γενικά, ήταν, είναι και θα είναι στα πούπουλλα.

      Ναι, χρησιμοποιούν τη κρίσιμη φύση της εργασίας τους για να απειλήσουν και να εκβιάσουν τον διαχειριστή του κρατικού κουρβανά και κατά συνέπεια, το κοινωνικό σύνολο.

      Κάνουν ζημιά.

      Εκτός του ότι ξυπνούν τα αντανακλαστικά της εργοδοσίας και της πλουτοκρατίας για απαγόρευση των απεργιών (δες τη πρόταση νόμου του Αβέρωφ πιο πάνω), στρέφουν και τη κοινή γνώμη εναντίων και της δικής τους υπόθεσης, αλλά και ενάντια στο σύνολο των δημοσίων.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        2 Μαρτίου, 2012 21:49

        Νέε, γιατί να μη θέλει η κυβέρνηση να εξορθολογίσει τις απολαβές ενός εξόχως ευνοούμενου υποσυνόλου των εργαζομένων;

        Μου αρέσει!

        • 2 Μαρτίου, 2012 22:56

          Να το κάνει, αλλά με διάλογο και πρόγραμμα, όχι αυθαίρετα και ετσιθελικά όπως το κάνει η κυβερνώσα, προκαλώντας εργασιακό χάος το οποίο εκμεταλεύονται διάφοροι.

          Μου αρέσει!

        • 4 Μαρτίου, 2012 21:36

          Κι αν δεν (θέλει καν να) πείσει, Νέε μου, τι να κάνει;

          Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμος permalink
    2 Μαρτίου, 2012 09:30

    Με τις υπερωρίες τους αρκετοί ξεπερνούν τις 140,000 ευρώ το χρόνο. Εγώ με 20 χρόνια πείρα, 2 πτυχία, 3 ξένες γλώσσες και «καλή» θέση 36,000 ευρώ και το αφεντικό μου λέει ότι πρέπει να κάνουμε περικοπές. Να μας ζήσει το κεφάλαιο και οι δημόσιοι.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      2 Μαρτίου, 2012 21:49

      Αν έχεις και τη μονιμότητα, καλά είσαι 😦

      Μου αρέσει!

      • 3 Μαρτίου, 2012 08:08

        Οπότε ας κάνουμε εξίσωση των εργαζόμενων προς τα κάτω!
        Όλοι ανασφαλείς, όλοι με το πιστόλι στον κρόταφο!
        Καμιά οικογένεια με «σίγουρη δουλειά»!

        Εμπρός…πίσω!

        Για χάρη της ανάπτυξης βεβαίως-βεβαίως…

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          3 Μαρτίου, 2012 19:04

          Αν οι οικονομία μας έτρεχε με ταχύτητα 180 χλμ/ω, σε δρόμο όπου επιτρέπεται μόνο 100 χλμ/ω, τότε μοιραία θα γίνει εξίσωση προς τα κάτω. Διαφορετικά συμβαίνουν ατυχήματα 🙂

          Μου αρέσει!

  3. Χαρίτων permalink
    2 Μαρτίου, 2012 10:02

    Πάντως μια παρόμοια κατάσταση υπάρχει και στον Διαχειριστή Συστήματος του ηλεκτρικού δικτύου της ΑΗΚ. Υπάλληλοι με κλίμακες Α13 να δουλεύκουν βάρδιες τζαι να πιάννουν υπερωρίες αβέρτα τζαι μισθούς που ίσως φτάννουν τους ελεγκτες εναέριας κυκλοφορίας…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      2 Μαρτίου, 2012 21:51

      Μάλιστα. Πιθανότατα να υπάρχουν και άλλες παρόμοιες καταστάσεις. Αναζητείται κυβέρνηση με αρχίδια να τα δει όλα τούτα.

      Μου αρέσει!

      • 2 Μαρτίου, 2012 23:00

        Όπως οι κυβερνήσεις που τα έστησαν «τούτα ούλλα», διορίζοντας τους «δικούς τους» για να τα παίρνουν «τούτα ούλλα»;

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        3 Μαρτίου, 2012 12:51

        ΜΗ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ .ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ.ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΚΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΟΣΟΥΝ ΔΕΝ ΔΙΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.

        Μου αρέσει!

  4. Andreas permalink
    2 Μαρτίου, 2012 14:03

    Στροβολιωτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

    Πως νοιωθεις που κι ο Φούλης σου περιπαίζει ολοκληρη την κοινωνία με το θεμα των καπνικων?
    Εμαθε τα που τον ΑΝΝΑΝστασιάδη οπως σ επερίπαιξε και σένα για το ναι σου το 2004?

    Καλα να σου κάμει.Ισιωνει ο νουρος του σιύλλου?????

    Η απαντηση που την «Λενου του ας ΕΛΠΙΣΩΜΕΝ»
    Καλα κρασια στροβολιώτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

    Μου αρέσει!

  5. ιων σκεπτικός permalink
    2 Μαρτίου, 2012 15:37

    Εν απαράδεκτοι, ανεύθυνοι τζιαι δημιουργούν πολλαπλά προβλήματα στην ήδη τραγική οικονομική κατάσταση. Ταλαιπωρούν τον κόσμο που θέλει να ταξιδεύσει τζιαι προσθέτουν αρνητικά στοιχεία στον τουρισμό. Σεβαστον το δικαίωμα της απεργίας, άμμά σε τούτην την περίπτωσην, πρέπει να συνάξουν τον νούν τους ούλλοι, τζιαι να κάτσουν να συνομιλήσουν, να τα έβρουν, τζιαι να παρετήσουν τες πελλάρες τζιαι τες προκλήσεις. Μια δράκα χρυσοπληρωμένων κοπελιών να προκαλούν τόσες ζημιές σε τόσους πολλούς. Μα τον Θεό αξίζει τους να αγοραστούν υπηρεσίες τζιαι να μείνουν χάσκοντα. Τζιαι γιατί παρακαλώ να εργάζονται υπερωρίες. Να φέρουν με σύμβαση και άλλους ελεγκτές τζιαι να εργάζονται κανονικές ώρες.

    Οι κτηνιατρικές υπηρεσίες εδώ και 20 χρόνια περίπου, αντί να προσλάβουν κτηνίατρους να ελέγχουν τα σφαγεία, αγόρασαν υπηρεσίες από ιδιώτες κτηνίατρους, οι οποίοι αμοίβονται χαμηλότερα, δεν έχουν τα ωφελήματα που έχει ένας μόνιμος και εξυπηρετούν τα σφαγεία πολλες φορές μέχρι τις πρωϊνες ώρες χωρίς υπερωρίες. Απλά καλύπτουν τες ώρες που έχουν συμφωνήσει να εργάζονται κάθε μήνα. Οι ελεγκτές έχουν 2 ψυσιές, οξά εν παλληκάρκα;

    Μου αρέσει!

  6. Ελενα permalink
    2 Μαρτίου, 2012 16:10

    Στροβολιώτη, ξέρουμεν αν έχει βάση η φήμη που κυκλοφορεί με την ΠΑΣΥΔΗ; Ότι δηλαδή βάσει «κάποιων προνοιών και κανονισμών» δεν μπορεί η κυβέρνηση να προσλάβει κι άλλους και γι αυτό δουλεύουν υπερωρίες;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      2 Μαρτίου, 2012 22:05

      Ε, μια αριστερή κυβέρνηση θα έπρεπε να σπάσει αυτά τα συντηρητικά κατεστημένα…

      Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      3 Μαρτίου, 2012 12:42

      ΚΑΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΥΤΟ .ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΟΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.Ας ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΤΔΔΠ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΥΛΗ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΠΟΤΕ ΣΥΝΗΛΘΕ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ Η ΜΙΚΤΗ ΕΠΙΤΟΠΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ ??? ΣΑς ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ.ΑΡΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΗΔΕΝ. ΤΡΑΒΑΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ.ΒΑΛΕ ΤΑΞΗ. ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΗΔΕΝ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑΞΗ.ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ??? ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΨΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ???

      Μου αρέσει!

  7. Ελενα permalink
    2 Μαρτίου, 2012 16:11

    Ωχ! ΠΑΣΥΔΥ…….χωρίς ήττα.

    Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      2 Μαρτίου, 2012 17:31

      Δεστε τι εγινε το 1981 στις ΗΠΑ οταν απεργησαν οι ελεγκτες παρανομα (γιατι τετοιες δουλειες δεν δικαιουσαι να απεργεις). Ο Ρηγκαν τους απελυσε ολους σε δυο μερες…
      http://www.politico.com/news/stories/0808/12292.html

      Ποιος εχει τετοια κοτσια στην Κυπρο;

      Μου αρέσει!

      • 3 Μαρτίου, 2012 08:26

        Πω-πω-πω…
        και ο Ρήγκαν στα πρότυπα νεοφιλελεύθερης διακυβέρνησης;

        Και εις ανώτερα φίλοι….

        Έτσι για να ξέρουμε τι θα ακολουθήσει…

        Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      2 Μαρτίου, 2012 22:05

      ήττα, ήττα… «Αντρέας»;

      Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      2 Μαρτίου, 2012 22:58

      Κορη «Λενου του ας ελπίσωμεν»
      Εν θα καμεις καμιαν ευτζην να τελειωσει το πράμα?????
      ΑΑΑΑααααααχαχαχαχα
      Ξέρεις.
      Οπως τζεινες που βαλεις για να φκάλει ο νικος σου τις φουστανέλλες…
      ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχαχαχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      2 Μαρτίου, 2012 23:07

      Για να είμαστε δίκαιοι η ΠΑΣΥΔΥ δήλωσε και προκάλεσε την κυβέρνηση στο θέμα των υπερωριών ότι θα πρέπει να προσλάβει προσωπικό ώστε να μήν πληρώνονται υπερωρίες.Το πρόβλημα όμως αγαπητοί είναι στο υδροκέφαλο τμήμα δημόσιας διοίκησης και προσωπικού το οποίο οφείλει να διαπιστώνει τις ανάγκες ανάλογα με τις μελέτες που πρέπει να κάνει αλλά δυστυχώς τίποτε δεν κάνει .Απλά στο Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού τακτοποίησαν τους εαυτούς τους με ψηλές κλίμακες και τα δίπλωσαν..Οι άνθρωποι απλά δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν δεν έχουν την δυνατότητα και εντούτοις ακόμη τους συντηρούν.Χρειάζεται ο Υπουργός Οικονομικών να ζητήσει εξηγήσεις και να παρέμβει.Με βάση τα σύγχρονα δεδομένα και ανάγκες της δημόσιας υπηρεσίας αυτός ο συγκεντρωτισμός δεν ωφελέι .Μόνο προβλήματα προκαλεί στο δημόσιο. Άρα δεν είναι θέμα της ΠΑΣΥΔΥ αλλά των κυβερνώντων να ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.ΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ??? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ.ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΡΙ. ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΑΝ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΗΣΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ,ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ.ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ . ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΟΣΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΣΤΑ.ΑΣ ΔΙΔΑΧΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ.

      Μου αρέσει!

  8. 2 Μαρτίου, 2012 21:36

    Ακόμα εν εξήγησε κανένας τι προσπαθούν να προστατέψουν οι ελεγκτές.

    Για μένα η τράμπα γίνεται στην εξίσωση της βάρδιας με την υπερωρία. Άλλον το έναν, άλλο το άλλο.
    Άμα δηλαδή πάεις να γινείς ελεγκτής ή πυροσβέστης ή νοσοκόμος εν έκπληξη ότι εννα δουλεύκεις βάρδιες;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      2 Μαρτίου, 2012 22:06

      Παύλο, υπεράνω τα «κεκτημένα»…

      Μου αρέσει!

      • 2 Μαρτίου, 2012 23:02

        Που έδωσαν ποιοι;

        Μου αρέσει!

        • Ανώνυμος permalink
          3 Μαρτίου, 2012 02:27

          Νέε, το ερώτημα δεν είναι ποιοι τους τα έδωσαν αλλά ποιος επιτέλους θα τους τα πάρει.

          Για να είμαστε δίκαιοι, όλοι όσοι κυβέρνησαν έδωσαν στους δημόσιους υπάλληλους κάτι και όλοι κυβέρνησαν, κι ο ΔΗΣΥ και το ΑΚΕΛ, και το ΔΗΚΟ και η ΕΔΕΚ.

          Ωστόσο το ζήτημα είναι τι κάνει τώρα το κράτος ή καλύτερα η κυβέρνηση που το διαχειρίζεται. Αυτός ο ΦΛουρέντζου μου φαίνεται πολύ απρόθυμος να προχωρήσει στα αναγκαία αντίμετρα, παρά τις προφορικές του διαβεβαιώσεις ότι δεν θα μείνει με τα χέρια δεμένα… Έχει άλλωστε μάστρο αχάπαρο και προκατειλημμένο υπέρ των συντεχνιών.

          Μου αρέσει!

        • 3 Μαρτίου, 2012 02:29

          το πιο πάνω σχόλιο είναι δικό μου

          Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        2 Μαρτίου, 2012 23:13

        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ Η ΥΠΕΡΩΡΙΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ .ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ.ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ???ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ.ΤΕΛΕΙΑ.ΑΣ ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ.

        Μου αρέσει!

        • 3 Μαρτίου, 2012 07:58

          Αντιπολιτευόμενε, όταν έρθει ο ΔΗΣΥ στην εξουσία να τους τα πάρει.

          Η αριστερά στη δημόσια διοίκηση εν ξεπερνά το 15-20%. Ειδικά στις ανώτατες κλίμακες ίσως να πέφτει και στο 1-5%. Δικοί σας ανθρώποι είναι η συντριπτική πλειοψηφία, την δεξιά ψηφίζουν και στηρίζουν στα πλαίσια της πελατειακής σχέσης που δημιούργησε το κράτος της ΕΟΚΑ.

          Τα σύκα-σύκα.

          Αμφιβάλλω αν θα τους ακουμπίσει η δεξιά όταν και αν πάρει την εξουσία.

          Γι αυτό και η πρεμούρα να γίνει το πετσόκομμα τώρα, για να αναλάβει το κοινωνικό κόστος η αριστερά.

          Η υπόθεση με τους ελεγκτές είναι ενδεικτική ως προς τούτο.

          Υπάρχουν στρεβλώσεις, δεν είπε κανένας το αντίθετο. Έχουν διορθωθεί πολλές.

          Αν είναι να δορθωθούν κι άλλες, να γίνει με διάλογο και συνέναιση. Ούτε με ετσιθελισμούς, ούτε με διατάγματα.

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          3 Μαρτίου, 2012 08:07

          Νέε, δεν ωφελεί να παραπέμπεις *πάντα* το πρόβλημα στους προηγούμενους και στους επόμενους. Η παρούσα κυβέρνηση ήξερε πάρα πολύ καλά τι αναλάμβανε. Αν δεν κατάφερε να βελτιώσει τις ματσαράγκες των προηγουμένων, χρεώνεται τουλάχιστον με ανικανότητα.

          Μου αρέσει!

        • 4 Μαρτίου, 2012 15:09

          Δηλαδή Νέε, κακώς έπραξαν οι παλαιότερες κυβερνήσεις οι οποίες διόρισαν τους πάντες πλην τους ΑΚΕΛικούς, οι οποίοι είναι λιγότεροι από το 20%, ιδίως σε θέσεις με ανώτερες κλίμακες όπου οι ΑΚΕΛικοί δεν ξεπερνούν το 5%, αλλά καλώς πράττει το ΑΚΕΛ που δεν παίρνει αυτά τα προνόμια πίσω των μη ΑΚΕΛικών, έστω κι αν η παρούσα προσπάθεια συγκράτησης του δημοσιονομικού κόστους, την οποία δέχτηκε και ο ΑΚΕΛικός πρόεδρος όταν κατάλαβε πως η πολιτική και του ιδίου αλλά και του προηγούμενού του υπουργού οικονομικών οδηγούσε στην καταστροφή, είναι αναγκαία προπαντώς μετά την υπογραφή που έβαλε ο Χριστόφιας στο νέο δημοσιονομικό σύμφωνο της ευρωζώνης;
          Με άλλα λόγια, θέλεις να μου πεις πως όταν ο σύντροφος Δημήτρης προσπαθεί με την ανοχή που επιδεικνύει στο θράσος των ελεγκτών να διασώσει προόνομια της ΕΟΚΑ, είναι κλασική περίπτωση του «τα σύκα, σύκα»;
          Ε, άμα είναι στην εξουσία και δεν κάνει αυτό που πρέπει γιατί δεν πάει στην αντιπολίτευση να αφήσει τους εμπόμενους κυβερνώντες να εκτεθούν;

          Υ.Γ. Όταν λές απευθυνόμενος σε μένα οι «δικοί σας», ποιους εννοείς;

          Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        3 Μαρτίου, 2012 12:46

        ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΙ ΨΗΦΟΙ.

        Μου αρέσει!

        • 3 Μαρτίου, 2012 12:50

          υπεράνω οι κάλλοι στον εγκέφαλο τζιαι η αποπολιτικοποίηση φίλε μου, σ’ αυτά βασίζονται, σ’ αυτά ελπίζουν.

          Μου αρέσει!

  9. Ανώνυμος permalink
    2 Μαρτίου, 2012 22:11

    Aνδρεα,
    εν σοβαρο το προβλημα σου. Γιατι δεν πιανουν επιπλεον νεους ελεκτες ώστε να μην δινουν τοσα λεφτά σε υπερωρίες ?

    Μου αρέσει!

  10. 3 Μαρτίου, 2012 08:03

    Ρε παιθκιά, εν «καλός και άγιος» ο πόλεμος ενάντια στους δημόσιους και ειδικά τους υψηλόμισθους…
    Αλλά τα γέριμα, πως τούτοι οι «άχρηστοι», οι «καρεκλοκένταυροι», οι «κηφίνες» είναι για τη δεξιά οι πλέον ικανοί για να διαχειρίζονται τα θέματα του φυσικού αερίου σύμφωνα με το νέο νόμο που ψήφισε η αντιπολίτευση;

    Μου αρέσει!

  11. 3 Μαρτίου, 2012 08:18

    Ε μεν μάσιεσαι ρε Στροβολιώτη που έπρεπε να ξέρει η κυβέρνηση τι αναλάμβανε…

    Δηλαδή στο πρόγραμμα του ο Κασουλίδης είσιε τον «ορθολογισμό» της δημόσιας υπηρεσίας;

    Το πρόβλημα εδημιουργήθηκε που τη μείωση των εσόδων του κράτους λόγω της κρίσης που ήρτε στην Ευρώπη το 2008 τζιαι που την αδυναμία δανεισμού που έχουν ΟΛΑ τα κράτη.

    Επιπλέον, τις αρνητικές αξιολογίσεις της Κύπρου που την βγάζουν εκτός αγορών την προκάλεσε η υπερέκθεση στα ελληνικά ομόλογα, η ανεξέλεγκτη και καταστροφική κερδοσκοπία δηλαδή των τραπεζών τζιαι ο πλέον ανίκανος άνθρωπος-θεσμός μες τούντον τόπο, ο Ορφανίδης.

    Η μόνη ανικανότητα τζιαι αχαπαροσύνη που βλέπω εγώ, εν η αδυναμία σας να δείτε πέρα που τη μούττη σας.Ειδικά αννέν μεγάλη ή ψηλή, τα πράματα εν εξ αντικειμένου πολλά θολά…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      3 Μαρτίου, 2012 08:24

      «Η αριστερά στη δημόσια διοίκηση εν ξεπερνά το 15-20%. Ειδικά στις ανώτατες κλίμακες ίσως να πέφτει και στο 1-5%. Δικοί σας ανθρώποι είναι η συντριπτική πλειοψηφία, την δεξιά ψηφίζουν και στηρίζουν στα πλαίσια της πελατειακής σχέσης που δημιούργησε το κράτος της ΕΟΚΑ.»

      Δηλαδή, τούτον που ξέρεις εσύ (εγώ δεν γνωρίζω), δεν το ήξερε ο Χριστόφιας όταν έβαζε υποψηφιότητα;

      Και πάλι, άσε τες βολικές παραπομπές στον Κασουλίδη.

      Μου αρέσει!

      • 3 Μαρτίου, 2012 08:33

        Είσαι ωραίος Στροβ, να κάμνουμε παραπομπές όπου σε βολεύκει;

        Φυσικά τζιαι το ήξερε ο Χριστόφιας, εν στο πετσί της αριστεράς ο αποκλεισμός της ως το 88′ που τη δημόσια υπηρεσία τζιαι ύστερα στη δεκαετία του Κληρίδη.

        Το σύστημα είναι δημιούργημα του βαθέους κράτους της δεξιάς τζιαι της πελατειακής-ιδεολογικής κατεύθυνσης που του έδωσε. Ποιος αμφιβάλλει;

        Τα ποσοστά που ανέφερα είναι τζιαι φουσκομένα. Ειδικά στες ανώτατες κλίμακες τα ποσοστά των αριστερών τείνουν στο μηδέν.

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          3 Μαρτίου, 2012 10:29

          Για να είμαστε δίκαιοι δεν είναι έτσι εντελώς τα πράγματα. Δηλαδή θέλεις να πείς ότι η αριστερά τώρα δεν διορίζει δικούς της στα διάφορα πόστα??? Δηλαδή θέλεις να πείς ότι όταν η αριστερά συγκυβερνούσε δεν διόριζε ΚΑΙ δικούς της.Τι τα ψάλλω τώρα αφού είναι γνωστά. Τα μαγειρεύουν τα κόμματα , κάνουν το διαμοιρασμό όπως γίνεται και με τους » αχάπαρους» στα διοικητικά συμβούλια και στο τέλος τσακκονόμαστε εμείς ποιός κάνει λιγότερο ρουσφέτι. Πάρτε παράδειγμα απο τους διορισμούς στους ημικρατικούς οργανισμούς. Πάρτε παράδειγμα σε όλους τους διορισμούς που γίνονται απο το εκάστοτε υπουργικό συμβούλιο και θα δείτε ότι είναι όλοι άνθρωποι των κομμάτων τους οποίους συνεχώς παίρνουν απο τον ένα τόπο στον άλλο χωρίς ανανέωση. Δεν είναι σωστό να αναφερθώ σε ονόματα.Κατα συνέπεια να παρατήσουν ΌΛΟΙ, ΟΛΟΙ. Εμείς όμως οι απλοί πολίτες να ξέρουν ότι είμαστε σε εγρήγορση .Αυτό πρέπει να κάνουμε.

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          3 Μαρτίου, 2012 19:11

          Ρε νέε, δεν φαίνεσαι βλάκας. * Ό,τι* και να έγραψε ο Κασουλίδης στο πρόγραμμα του, ε, έμεινε πρόγραμμα, και η αξιολόγηση του είναι μόνο θεωρητική. Ο Χριστόφιας εξελέγη πρόεδρος, και υπάρχουν έργα (ή μη έργα) από τα οποία κρίνεται.

          Ειλικρινά δηλαδή, πέραν της πιπίλας αριστερά – καλή, δεξιά – κακή, υπάρχει άλλος τρόπος να κάνει κάποιος αξιολόγηση;

          Μου αρέσει!

        • 4 Μαρτίου, 2012 15:53

          Νέε, αν από το 1960 μέχρι σήμερα, πέρασαν 52 χρόνια. Από αυτά τα 52 χρόνιαα, το ΑΚΕΛ ήταν αντιπολίτευση μόνο στα 14. Τα υπόλοιπα 38 (συγ)κυβερνούσε. Για τούτο έχω πολλή δυσκολία να δεχτώ και τα νούμερα που παραθέτεις.

          Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        3 Μαρτίου, 2012 12:57

        ΣΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ..ΑΡΑ ΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ.

        Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      3 Μαρτίου, 2012 08:46

      Τα προβλήματα μας μεγαλώνουν με την ημέρα διότι ο Χριστόφιας και η κυβέρνηση του δεν ξέρουν ούτε πως να μοιράσουν άχυρο ανάμεσα σε δύο γαιδάρους. Πόσο μάλλον να κουμαντάρουν ένα κράτος και την οικονομία του σε τόσο δύσκολους καιρούς.

      Μου αρέσει!

      • 3 Μαρτίου, 2012 08:59

        Α, τζιαι ξέρει ο ρηγκανικός Αβέρωφ α;
        Που έπρισε τες Κυπριακές Αερογραμμές με εκατοντάδες εκδρομείς στην Αλυκή;
        Τζιαι που έφτιαξε την Ελλάς τζιετ στα πλαίσια των αποκρατικοποιήσεων!

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          3 Μαρτίου, 2012 14:23

          ΚΑΛΑ Ο ΑΒΕΡΩΦ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΟΣΙΑΣ.ΑΣ ΘΥΜΗΘΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΠΑΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ.

          Μου αρέσει!

        • Othellos permalink
          4 Μαρτίου, 2012 05:55

          Ώστε για τα σημερινά προβλήματα στην οικονομία ευθύνεται ο Αβέρωφ που ήταν υπουργός πριν από 10 χρόνια και καθόλου το ΑΚΕΛ που από το 2003 και μετά συγκυβερνά ή κυβερνά από μόνο του! Αυτό και αν είναι σοβαρή τοποθέτηση!

          Μου αρέσει!

    • 4 Μαρτίου, 2012 15:48

      Νέε, η ενημέρωσή σου νομίζω πως είναι ελλιπής. Και η ανάλυσή σου λανθασμένη. Δεν ξέρω ποιες οι πηγές σου, αλλά νομίζω πως έχεις μπερδέψει πολλά πράγματα στο μυαλό σου.

      Την αρνητική έκθεση της Κύπρου σας ελληνικά ομόλογα την είχαν υπ’ όψιν τους οι οίκοι αξιολόγησης από τα μέσα του 2010. Ωστόσο, την αρχή του γύρου των υποβαθμίσεων ξεκίνησαν οι Standard & Poor’s στις 16 Νοεμβρίου του 2010. Είχε προηγηθεί η απόφαση των Μερκοζί τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου να εμπλέξουν και τον ιδιωτικό τομέα στη διάσωση της Ελλάδας. Αυτή η απόφαση η οποία ήταν ολέθρια για την οινομία της Ευρώπης αλλά προπαντός αυτήν της Κύπρου, μια και προέλβεπε απώλειες για τους κατόχους ομολόγων της τάξης του 21%, ενσωματώθηκε στο κείμενο των συμπερασμάτων της συνόδου των ηγετών της Ευρωζώνης τον Ιούλιο του 2011, με τη σύμφωνο γνώμη και του Προέδρου Χριστόφια, ο οποίος τότε προφανώς ήταν απασχολημένος ψάχνοντας το Μαρί στο χάρτη. Όταν τρεις μήνες αργότερα, δηλαδή στις 26 Οκτωβρίου οι ηγέτες της Ευρωζώνης αποφάσιζαν περαιτέρω επέκταση του PSI (private sector involvement) στο 50%, ούτε και τότε ο πρόεδρος Χριστόφιας διαφώνησε, ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να εγείρει βέτο, προβάλλοντας το επιχείρημα πως το κούρεμα 50% θα προκαλούσε ζωτικά προβλήματα στην οικονομία της Κύπρου, μια και η ζημιά θα αντιστοιχούσε σε 15% περίπου του ΑΕΠ της. Προφανώς, τότε ήταν απασχολημένος με την επικείμενη επίσκεψη Πέρες στην Κύπρο…
      Φυσικά, τον Δεκέμβρη, ο Πρόεδρος Χριστόφιας και πάλι συμφώνησε με τους υπόλοιπους ηγέτες πως στο μέλλον δεν θα πρέπει να επιβάλλεται PSI σε περιπτώσεις κρατών που προσφέγουν στον ευρωπαϊκό μηχανισμό διάσωσης, με εξαίρεση την Ελλάδα, προφανώς γιατί τότε ετοιμαζόταν για το δεύτερο Γκριντρι.

      Σημειώνω πως οι αποφάσεις αυτές των ηγετών της Ευρωζώνης είχαν τεράστιο αντίκτυπο στην αξιοποιστία τους μια και έλεγαν στους επενδυτές, από τους οποίους δανείζονταν, επειδή τα λεφτά που είσπρατταν από τους φορολογούμενους ως συνήθως δεν αρκούσαν για τις δαπάνες των κυβερνήσεών τους, πως «κοιτάξτε, δανείστε μας αλλά να ξέρετε πως αν τυχόν δανειστούμε παραπάνω απ’ ό,τι ενδεχομένως να μπορούμε ή να θέλουμε να αποπληρώσουμε και χρειαστούμε διάσωση, θα χάσετε τα λεφτά σας» με αποτέλεσμα να εκτοξευθεί το κόστος δανεισμού.

      Με αυτά τα δεδομένα, δηλαδή την απόφαση για κούρερμα του Ελληνικού χρέδους, την οποία συνυπόγραψε και ο κύριος Χριστόφιας, και την απόφαση για το PSI, που επίσης φέρει την υπογραφή του, αρχίσαν να πέφτουν οι υποβαθμίσεις η μια μετά την άλλη και έτσι βγήκαμε εκτός αγορών τον Μάιο.

      Η κλασική του επωδός πως αυτός δεν φταίει σε τίποτα αλλά πάντα φταίει κάποιος άλλος νεοφιλελεύθερος που έχει καταντήσει τη μόνιμη υπεράσπισή του, εφαρμόστηκε και στην περίπτωση των υποβαθμίσεων.

      Ενώ θα μπορούσε να έπαιρνε μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης από το 2009, όταν δηλαδή άρχισε να εκδηλώνεται η Ελληνική Κρίση, δεν το έπραξε, υποσχέθηκε όμως πως θα το έκανε τον Απρίλιο του 2010, εμπλέκοντας την ΠΑΣΥΔΥ σε διάλογο, πράγμα που ναι μεν έκανε αλλά εφαρμόζοντας τη συνταγή συνομιλιών άνευ χρονοδιαγραμμάτων και επιδιαιτησίας, μέχρι που φτάσαμε το 2011 να τρώμε τις υποβαθμίσεις μέχρι τρεις βαθμίδες κάθε φορά.

      Και για το Μαρί του φταίνε άλλοι, και για τις τράπεζες, και για τα δημοσιονομικά, και για το Κυπριακό και για ό,τι άλλο του κάνεις κριτική αυτού του ανθρώπου.

      Ε, συγνώμη δηλαδή, αλλά εγώ δεν πείθομαι.

      Αν ο Κυβερνήτης της χώρας θέλει να μου πει πως η χώρα είναι ακυβέρνητη επειδή την κυβερνούν άλλοι, θα το δεχτώ αλλά θα του ζητήσω να πάψει πια να κυβερνά γιατί η χώρα μου χρειάζεται πραγματικό κυβερνήτη και όχι Α-κυβερνήτη.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        4 Μαρτίου, 2012 22:24

        Αντιπολιτευόμενε, υπάρχει κάτι σαν timeline των υποβαθμίσεων; θα ήταν ενδιαφέρον να συνδεθεί με πολιτικά, δημοσιονομικά γεγονότα.

        Συμφωνώ επίσης πως ο πρόεδρος θα έπρεπε να πολεμούσε λίγο το ζήτημα του κουρέματος, αφού η κατ’ αναλογία ζημιά στην Κύπρο ξεπερνά όλες τις άλλες χώρες.

        Μου αρέσει!

        • 4 Μαρτίου, 2012 22:52

          Ναι, μπορώ να κάνω μια ανάρτηση αύριο γιατί απόψε είμαι πτώμα, αλλά θυμούμαι πως οι Μούντις που ακολούθησαν τους Σ&Π το έπραξαν τον Ιανουάριο του 2011 αν δεν κάνω λάθος.

          Έτσι από μνήμης ανακαλώ την υποβάθμιση των Φιτς τέλη Μαΐου που θα έπρεπε να είχε γίνει το αργότερο στο πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα. Κι αυτό γιατί, μας είχαν βάλει σε αναθεώρηση για υποβάθμιση αρχές Φεβρουαρίου, και έπρεπε εντός 90 μηνών να ανακοινώσουν την απόφασή τους που θα ήταν υποβάθμιση κατά δύο βαθμίδες. Ωστόσο, κατόπιν παράκλησης του Χαρίλαου, αποφάσισαν να περιμένουν καμιά 15αριά ημέρες, αλλά μας υποβάθμισαν τρεις βαθμίδες.

          Σημειώνω πως από τότε που ξέσπασε η Ελληνική Πιστωτική Κρίση και μέχρι τον Απρίλιο, ο Χαρίλαος έβγαινε κάθε μήνα στα μέσα ενημέρωσης για να ενημερώσει το κοινό πως «λύσαμε τα διαρθρωτικά προβλήματα της κυπριακής οικονομίας» και «έχουμε βάλει τα δημοσιονομικά σε τάξη» ή ακόμη «μειώσαμε τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων» και άλλα φαιδρά. Από κάποια φάση και μετά, νομίζω αφ’ ότου φάγαμε την κατραπατσιά των Μούντις αν δεν κάνω λάθος, άρχισε να μιλά και για «εύθραυστο περιβάλλον» αλλά αρνιόταν επίμονα να λάβει πρόσθετα μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης.

          Τελικά, να μην τα πολυλογώ, βγήκε μια δυο μέρες πριν της εκλογές στα μέσα ενημέρωσης, για να πληροφορήσει πως δανείστηκε προληπτικά ένα μεγάλο ποσό της τάξης των 780 εκ. για παν ενδεχόμενο…

          Κι αυτό ενώ ήξερε πως δεδομένης της έκθεσης των τραπεζών στην Ελλάδα σε συνδυασμό με την δημοσιονομική του πολιτική και ως αποτέλεσμα της πολιτικής των ηγετών της Ευρωζώνης στη διαχείριση της Ελληνικής Πιστωτικής Κρίσης, αργά η γρήγορα, θα ήταν σειρά της Κύπρου να αντιμετωπίσει προβλήματα ρευστότητας…

          Μου αρέσει!

  12. Othellos permalink
    3 Μαρτίου, 2012 08:41

    Συμφωνώ με τον «ανώνυμο» που έγραψε πιο πάνω για την απεργία των ελεγκτών στις ΗΠΑ. Το 1981 ο Ronald Reagan έδειξε τον σωστό δρόμο. Νομίζω επίσης ότι κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα κατηγορήσει την κυβέρνηση εφόσον αυτή τολμήσει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων βάζοντας τέλος στις απαιτήσεις μιας ομάδας κακομαθημένων.

    Μου αρέσει!

    • 3 Μαρτίου, 2012 09:09

      Τζιαι πως θα βάλει τέλος κουμπάρε;
      Με πρόσληψη εκτάκτων που απαγορεύει η δεξιά;

      Με απόλυση;

      Με απεργοσπασία;

      Τούτοι οι κακομαθημένοι εν δικό σας δημιούργημα, εν εσάς που ψηφίσουν.
      Αν σας κάμουν τζιαι κυβέρνηση, ότι πάθουν εν χάκκι τους.

      Άμμαν εφτάσαμε στο σημείο να βλέπουμε θετικά τον Ρήγκαν, νομίζω πως ξεκαθαρίζει τζιαι το τοπίο…

      Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      3 Μαρτίου, 2012 10:16

      Re το φιλο μου τον οθελλο.
      Εκαμα σου αναφορα στην επανενωση γιατι εχαθηκες μετα που τις φουστανελλες του μάστρου σου.
      Εν τζι εξερα οτι εισαι τσιουρακκι του ΑΝΝΑΝστασιαδη .
      Τζια επαιζες μας το υπεράνω.
      Τωρα.
      Θα σας κάμνω καθε λλιο ειδικην αναφορα.Αν αντεχετε κοπιαστε.
      Χαχχαχαχαχα

      Μου αρέσει!

      • Othellos permalink
        4 Μαρτίου, 2012 06:08

        Η αλήθεια Αντρέα είναι ότι δεν διαβάζω όλες τις αναρτήσεις σου διότι τις βρίσκω ανόητες, χωρίς περιεχόμενο και συνεπώς κουραστικές. Αν δεν το εκατάλαβες ακόμα, οι περισσότεροι εδώ μέσα σε βαρέθηκαν διότι δεν είσαι σε θέση να συμμετέχεις σε οποιεσδήποτε συζητήσεις. Δεν φταίεις εσύ για αυτή σου την αδυναμία βέβαια. Φταίει εκείνος που σου πούλησε το χαλασμένο πληκτρολόγιο.

        Μου αρέσει!

        • Andreas permalink
          4 Μαρτίου, 2012 10:18

          A ρε οθελλε τζι επαιζες μας το τζιαι επανενωτικος.
          χαχαχα..
          Ωσπου να βαλει τες ακροδεξιες του φουστανελλες ο μάστρος σου.
          Χαχαχαχα
          Παεννε τζια καλω σε στο σαιτ.
          Θα σας εκθετω ως τες εκλογες

          Μου αρέσει!

  13. 3 Μαρτίου, 2012 08:55

    Η αριστερά όμως -για να μην παρεξηγηθούμε από καλοθελητές- δεν αντικρίζει το θέμα με το φακό του από που προέρχεται ο κάθε δημόσιος υπάλληλος και με ποιες διαδικασίες και πότε κατάφερε να εξασφαλίσει τη δουλειά του.

    Αυτό το υποδεικνύουμε για να φανερώσουμε τη πηγή του μη ορθολογισμού και του υδροκεφαλισμού αλλά και την μη παραγωγικότητας ειδικά στα ψηλά στρώματα της υπηρεσίας.

    Σίγουρα χρειάζεται εξορθολογισμός έτσι ώστε να μην ξοδεύονται λεφτά σε άχρηστους, γιατί υπάρχουν άχρηστοι και ανίκανοι, ειδικά σε διευθυντικές θέσεις με θεόρατες κλίμακες.

    Αυτά δεν διορθώνονται σε 1-2 χρόνια, ούτε σε 5, ούτε σε 10. Χρειάζεται βαθύτερος σχεδιασμός, σε βάθος χρόνου δηλαδή, στον οποίο να μην παρεκκλίνουν οι επόμενες διακυβερνήσεις. Εστιάζω το πρόβλημα στα ψηλά δώματα.

    Εμείς -σαν αριστερά- ενδιαφερόμαστε να παραμείνουν τα εισοδήματα για τις οικογένειες σε ικανοποιητικά επίπεδα.
    Αν ήταν τρόπος, θα έπρεπε σύμφωνα και με τις σοσιαλιστικές τάσεις μας, να φροντίζουμε έτσι ώστε κάθε οικογένεια να είχε ένα μέλος της στην ευρύτερη δημόσια υπηρεσία.

    Αυτό θα έδινε ευχέρια στο κάθε νοικοκυριό να κάνει δάνεια, στεγαστικά, φοιτητικά και άλλα χωρίς το άγχος να τα αφήσει στη μέση.

    Επιπλέον, ουσιαστικά δίνονται πίσω αυτά τα λεφτά στην αγορά και την ανάπτυξη.

    Η λιτότητα και οι περικοπές φέρνουν περισσότερη ύφεση. Εν αποδεικτικό αυτό που συμβαίνει στην ελλάδα.

    Η λύση δεν είναι σε γενικές περικοπές αλλά στοχευμένα και με διάλογο, με ευρύτερη συνέναιση έτσι ώστε να έχουμε και τη καλύτερη δυνατή απόδοση των μέτρων.

    Επειδή το αποφάσησε η δεξιά να πλήξει τους μέχρι πρότεινος ψηφοκουβαλητές της, στα πλαίσια του «εγώ σε έκτισα φούρνε μου»… εν σημαίνει ότι θα πρέπει να υποκύψουμε οι πάντες…

    ……….

    Μα τούτος ο ΛάζαροςΣαββίδης που επέρασε που ούλλες τες διευθυντικές θέσεις μες τα υπουργεία τζιαι έκαμε τζιαι πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών ένα φεγγάρι, με ποιον κόμμα εκατέβηκε τζιαι εκέρδισε τη δημαρχία Στροβόλου;

    Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      3 Μαρτίου, 2012 10:40

      Δηλαδή τα τελευταία τέσσερα χρόνια θέλεις να πείς ότι όλοι οι διορισμοί που έγιναν σε υψηλόβαθμες θέσεις στη Δημόσια Υπηρεσία και στους ημικρατικούς συμπεριλαμβανομένων των διορισμών στα διοκητικά συμβούλια ήταν αξιοκρατικοί και μή κομματικοί. Αν ήταν έτσι δεν θα ρεζίλευαν τον Πρόεδρο όλοι αυτοί που διορίστικαν με κομματικές παρεμβάσεις και θα προλαμβαίναμε τις συνέπειες και τα γεγονότα στο Μαρί. Επειδή δεν ήσαν άξιοι δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν των δύσκολων καταστάσεων και να λάβουν άμεσες αποφάσεις αλλα και να ενεργήσουν σωστά και όχι να ραντίζουν τα κοντέινερ. Δυστυχώς αυτά ήξεραν .

      Μου αρέσει!

      • 3 Μαρτίου, 2012 12:48

        Μα πόθθεν σ’ εφέραν γιε μου εσένα;
        Οι στρατιωτικοί τζιαι οι διάφοροι εν διορισμένοι τα τελευταία 4, άτε 10 χρόνια;

        Μα που ζείτε ρε;

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          3 Μαρτίου, 2012 13:10

          ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΝΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.ΑΣ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΕ ΣΕΝΑ .ΠΟΥ ΖΕΙΣ.ΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΨΑΞΕ.ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥ.

          Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      3 Μαρτίου, 2012 13:16

      «Η λιτότητα και οι περικοπές φέρνουν περισσότερη ύφεση. Εν αποδεικτικό αυτό που συμβαίνει στην ελλάδα.»
      ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ???ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟ ΑΦΗΣΑΜΕ ΕΞΩ. ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΓΓΙΞΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        3 Μαρτίου, 2012 19:21

        Αποφασιστικέ: «ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ???ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟ ΑΦΗΣΑΜΕ ΕΞΩ. ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΓΓΙΞΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.»

        Αν το κεφάλαιο είναι οι τράπεζες, κοίταξε τις ζημιές τους. Αν το κεφάλαιο είναι το χρηματιστήριο, κοίταξε τις τις τιμές των μετοχών τους. Αν το κεφάλαιο είναι η γη, κοίταξε που πήγαν οι τιμές, και πως σχεδόν τίποτα δεν πουλιέται. Αν το κεφάλαιο είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, κοίταξε πόσες έκλεισαν ή περιορίστηκαν .

        Τι άλλο θα έπρεπε να κάνει το «κεφάλαιο»;

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          3 Μαρτίου, 2012 20:25

          Είμαι σίγουρος αγαπητέ Γιαννο ότι καταλαβαίνης πολύ καλα τί εννοώ. Μπορεί οι τράπεζες να έχουν ζημιές αλλά τα υψηλόβαθμα στελέχη καλά τα τσεπώνουν και καλα την έχουν. Πολλοί τα έβγαλαν στο εξωτερικό όπως έκαναν με τα λεφτά που επένδυσαν στα ελληνικά ομόλογα.Με μιά διαφορά .Αυτά δεν ήταν δικά τους και τα έφαγαν.Αυτοί που πήραν τη γή πάλι καλά την έχουν όσον αφορά τα προσωπικά τους .Και αυτοί έβγαλαν τα λεφτά τους έξω. όταν όμως τα έπαιρναν με την σέσουλα πόσα πλήρωναν στο φόρο. Υπαρχει πολλή χρήμα αγαπητέ Γιαννο προσωπικό φυσικά που το έκρυψαν απο το κράτος.Ούτως ή άλλως φαίνεται να το έχουν οι έλληνες αυτό το προτέρημα και για αυτό πάνε σχεδόν να τα χάσουν όλα. ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΈΧΟΥΝ ΣΕ ΕΛΒΕΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ 600 Δυς Ευρώ . Σημειώστε ότι συνολικό χρέος του Ελληνικού κράτους είναι 325 δύς. Καταλάβατε τώρα πως τα βγάζουν οι έλληνες έξω ???Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί Αυτό έκαναν και οι δικοί μας .Θα δούμε σε ποιό μέγεθος όμως σύντομα. Αυτούς όλους εννοώ αγαπητέ Γιάννο ότι θα έπρεπε το κράτος να τους παραλάβει. Να πάνε στον Πρωταρά και την Αγία Νάπα να δούμε τις Βίλλες που έχουν ενώ αυτοί όλοι δηλώνουν μηνιαίο μισθό 2000 ευρώ.Στις κοινωνικές ασφαλίσεις είναι όλοι γνωστοί.Ποιός τολμά όμως .???Και πολλά άλλα. Ποιοί εχουν τα κότερα σταθμευμένα στο Saint Raphael??? Να πάνε να τους βρούνε όλους .Μπορούν .Δεν τολμούν όμως. Εξάλλου είναι όλοι γνωστοί αγαπητε Γιάννο αλλά σε ρωτώ.Κόρονος κορόνου βκάλλει αμματι??? Τελικά είναι όλοι το ίδιο .Αλλοίμονο στο πτωχό εργατη , στο χωρικό, στο συνταξιούχο των ορεινών περιοχών που δύσκολα τα βγάζει πέρα. Εδώ ακριβώς θα έπρεπε η αριστερά να επενδύσει και να βοηθήση. Δεν μπορεσε να το κάνει.Η δεν την άφησαν να το κάνει.

          Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      3 Μαρτίου, 2012 14:19

      «Αυτό θα έδινε ευχέρια στο κάθε νοικοκυριό να κάνει δάνεια, στεγαστικά, φοιτητικά και άλλα χωρίς το άγχος να τα αφήσει στη μέση.»
      TI έγινε τώρα αγαπητοί φίλοι με τα νέα μέτρα και την φοιτική χορηγία??? Ενώ ο απλός πολίτης υπολόγιζε στη φοιτική χορηγία και στο επίδομα τρίτεκνης ή πολύτεκνης οικογένειας τί προώθησε για ψήφιση η κυβέρνηση της εργατικής τάξης που άφησε τον απλό πολίτη στα κρύα του λουτρού??? Του έκοψε αυτόματα τα πάντα χωρίς προειδοποίηση φοιτιτική χορηγία και επιδομα και τώρα αρκετές οικογένειες με δύο και τρείς φοιτιτές τρέχουν να προλάβουν αλλά δεν προλαβαίνουν.Το τί θα γίνει ??? Λόγω της «αχαπαροσύνης» κάποιων να πληρώνει ο πτωχός ο κόσμος τα σπασμένα. Αυτά είναι τα δίκαια μέτρα που προωθήθηκαν και δεν τολμήσαμε να αγγίξουμε το ΚΕΦΑΛΑΙΟ.???Τουλάχιστο να αγγιζαν το κεφάλαιο να πώ εντάξει.Δεν τόλμησαν όμως διότι φαίνεται ότι τους έτριξαν τα δόντια και τους φοβήθηκαν.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ

      Μου αρέσει!

      • 3 Μαρτίου, 2012 16:20

        Αν επαρακολούθας πραγματικά τες εξελίξεις φίλε, θα είχες τις απαντήσεις για το τι γίνεται, πως γίνεται και ποιοι το κάνουν.

        Εν ξόπετσα που κάμνεις τες παρατηρήσεις σου.

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          3 Μαρτίου, 2012 16:57

          Επειδή παρακολουθούσα και εξακολουθώ να παρακολουθώ και γνωρίζοντας τί γίνεται αγαπητέ φίλε έχω τις απαντήσεις και είναι όπως ακριβώς τις γράφω διότι είναι απλά μαθηματικά. Αυτή είναι η πραγματικότητα και μήν ακούεις στο τί λένε. Πρέπει να ψάχνης για να είσαι ενήμερος .Διαφορετικά δεν έχεις τα επιχειρήματα για να απαντήσης και για αυτό απλά αναφαίρεαι σε «Ξοπετσα». Ψάξε αυτό έχω να σου πώ.Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα .

          Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      3 Μαρτίου, 2012 19:17

      Νέε, χρήσιμη αυτή η διόρθωση :»Σίγουρα χρειάζεται εξορθολογισμός έτσι ώστε να μην ξοδεύονται λεφτά σε άχρηστους, γιατί υπάρχουν άχρηστοι και ανίκανοι, ειδικά σε διευθυντικές θέσεις με θεόρατες κλίμακες.»

      Όμως το πιο κάτω υπονοεί πως η αριστερά κανονικά δεν θα έπρεπε να έβαζε ποτέ υποψηφιότητα, ή δεν θα έπρεπε να αναμέναμε να πετύχει οτιδήποτε η αριστερά.

      «Αυτά δεν διορθώνονται σε 1-2 χρόνια, ούτε σε 5, ούτε σε 10. Χρειάζεται βαθύτερος σχεδιασμός, σε βάθος χρόνου δηλαδή, στον οποίο να μην παρεκκλίνουν οι επόμενες διακυβερνήσεις. Εστιάζω το πρόβλημα στα ψηλά δώματα.»

      Εγώ νομίζω πως δεν είναι έτσι τα πράγματα…

      Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      4 Μαρτίου, 2012 06:13

      «Σίγουρα χρειάζεται εξορθολογισμός έτσι ώστε να μην ξοδεύονται λεφτά σε άχρηστους, γιατί υπάρχουν άχρηστοι και ανίκανοι, ειδικά σε διευθυντικές θέσεις με θεόρατες κλίμακες.»

      Δηλαδή; Παπασάββας; Μολέσκης; Βάσος Γεωργιού;

      «Αυτά δεν διορθώνονται σε 1-2 χρόνια, ούτε σε 5, ούτε σε 10. Χρειάζεται βαθύτερος σχεδιασμός, σε βάθος χρόνου δηλαδή, στον οποίο να μην παρεκκλίνουν οι επόμενες διακυβερνήσεις. Εστιάζω το πρόβλημα στα ψηλά δώματα.»

      Πόσο «ψηλά» το εστιάζεις το πρόβλημα; Ο Χριστόφιας που τους διορίζει, ξέρει;

      Μου αρέσει!

  14. 3 Μαρτίου, 2012 18:00

    οκ φίλε αποφασηστικέ, εκθέσαμε τες απόψεις μας, ήμουν αρκετα αναλυτικός, ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους οι αναγνώστες.
    Πάντως εκτιμώ το γεγονός ότι δεν αφήνεις στο απυρόβλητο το κεφάλαιο, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους δαμέσα…

    Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      3 Μαρτίου, 2012 20:36

      Αγαπητέ Νέε καλή η πιο πάνω τοποθέτηση σου και σέβομαι τις απόψεις και θεσεις τόσο τις δικές σου όσο και των υπολοίπων. Επιβάλλεται στην κοινωνία που ζούμε να εκφράζουμε τις απόψεις μας και να προσπαθούμε να μεταδώσουμε ότι θετικό μπορούμε, αλλα ταυτόχρονα και αρνητικό ώστε έγκαιρα τα κακώς έχοντα να τα εξαλοίφουμε. Αυτό απαιτεί η συγχρονη κοινωνία . Νάσαι καλά. Θα πώ επίσης κάτι .Κανένας μα κανένας δεν πρέπει να δικδικεί το αλάθητο . Η κοινωνία αναπτύσσεται και κτίζει συνεχώς πάνω σε νέες ιδέες και σκέψεις με θεμέλια όμως γερά που τσιμέντωσε το παρελθόν.

      Μου αρέσει!

  15. strovoliotis permalink*
    3 Μαρτίου, 2012 20:50

    Αναπαράγω -άνευ αδείας- το σχόλιο της μπλόκερ «Disdaimona», όπως το άφησε σε μια συζήτηση στου Νέου Ελληνοκύπριου, προς γνώση και συμμόρφωση όλων των «ακροδεξιών» που συχνάζουν εδώ.

    «Ασχετον αλλα πρεπει να το πω…

    Μόλις ειδα τη συζήτηση στου στροβολιώτη.

    Χαρα στο κουράγιο σου να μιλάς με την ακρα δεξιά. Διότι προκειται περί ακρας δεξιάς πλεον.

    Απλά τουτη η ακρα δεξιά αποποιήθηκεν τις «εθνικιστικές» της φανφαρες διότι τα μονοπόλια εν υπερεθνικά. Τιποτε άλλο.

    ο αντεθνικισμός τους εν εσιει να κάμει με την πολιτική ισότητα των λαών αλλά με την οικονομική ενοτητα του παγκοσμιοποιημένου κεφαλαίου.

    ο στροβολιώτης είναι το αναποδο του Λουκά Σταύρου. Η αντιστοιχη άλλη όψη του ίδιου ακροδεξιού νομίσματος.

    Πάτος. Τζαι το λέω ενσυνείδητα. Τζαι εν θελω να τοποθετηθείς.

    απλα γραφω το δαμε γιατί αρνούμαι να συνδιαλεγομαι πκιον με τουτον τον ωμό οικονομικό φασισμό που προωθεί νομοσχέδια φυλακισης εργαζομένων τζαι φκαλλει τζαι γλωσσα πουπάνω.

    πάτος.»

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      4 Μαρτίου, 2012 08:57

      Ανοησίες και γραφικότητες από κάποιους που φαίνεται ότι ακόμα αναπολούν την «ελευθερία» και την «δημοκρατία» που υπήρχε πρώην ΕΣΣΔ! Κάθε φορά που δοκιμάζει κάποιος να εκφράσει μια άποψη διαφορετική από τις δικές τους, αμέσως χαρακτηρίζεται «φασίστας», «εθνικιστής», «ακροδεξιός» κλπ.

      Μου αρέσει!

    • 4 Μαρτίου, 2012 10:57

      Μα για είσαι «κρυφο-μέλος» του ΑΚΕΛ σιόρ, έννεν έτσι που ελάλεν κάποιος «αντιστασιακός»….

      Βασικά εν δυσνόητον να είσαι «υπερβατικός» στα «εθνικά»/ «πολιτικά» αλλά «συντηρητικός» τζιαι «νεο-φιλελεύθερος» στα «οικονομικά». Ή ούλλα ή τίποτε φίλε μου. Αν δεν είσαι μαζί μας είσαι εναντίον μας. Go figure…

      Οι ταπέλλες εν κακόν πράμαν αγαπητή Dis. Εσείς οι αριστεροί/ κομμουνιστές έπρεπεν να έσιετε αλλεργίαν σε τούτες τζιαι να αποφεύγετε τη χρήσην τους όσον γίνεται παραπάνω (διότι αργά ή γλήορα, οι δύστυχοι homo sapiens εν μπορούν να κάμουν δίχα τους).

      Μου αρέσει!

      • Andreas permalink
        4 Μαρτίου, 2012 13:01

        Αλλεργια??????

        ΑΛΛΟΣ δειχνει οτι εσιει αλλεργια να συνεργαστει με την αριστερα!!!

        Εν τζιαι επιχειρηματολογεις ποττε αλλα ετο ειπα να σου τ αθθυμισω

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        4 Μαρτίου, 2012 22:19

        Μιχάλη, πράγματι, Go figure…

        Για την ιστορία, παραθέτω την απάντηση στο ανωτέρω σχόλιο, που αφορά και ένα άλλο σχολιογράφο:

        «Ρε Ζεπ, ενώ ρίχνεις κάποτε κάποτε νούσιμες κουβέντες, είναι προφανές πως η ανατροφή σου ήταν επιπέδου δαπέδου, γιατί νοιώθεις πως κάτι πάνω σου μεγαλώνει όποτε ξιτιμάζεις. Γι’ αυτό το κάμνεις όποτε γράφεις για μένα.
        Περαστικά σου, τζιαί εύχομαι να μεγαλώσεις κάποτε. Α, τζιαί να θυμάσαι: όταν ο σύντροφος πρόεδρος φέρει σχέδιο λύσης, θα το ψηφίσω έστω και αν ξέρω η ψήφος μου θα είναι μαζί με εκείνη του μόνιμου ξιτιμαστή μου.

        Συντρόφισσα Δις, σε παρακολουθώ και εγώ, όπως επίσης και τον Λουκά Σταύρου (πρώην ΕΛΑΜ), και είναι εξαιρετική η ευκαιρία που μου δίνεις. Ε, λοιπόν, να σου πω κάτι: ο δογματισμός και η πίστη του Σταύρου και εσένα, πως ζείτε σε ένα εικονικό κόσμο είναι * ακριβώς* τα ίδια. Εσένα η ουτοπία σου είναι κομμουνιστική, εκείνου εθνικιστική.

        Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως και εκείνος και εσύ βρίσκεστε στο απόλυτο περιθώριο, ένας στο δεξιό, η άλλη στο αριστερό. «

        Μου αρέσει!

    • 5 Μαρτίου, 2012 18:30

      Άκρα δεξιά εν εσένα που εννοουσα Στροβολιώτη όχι τον κόσμο που γραφει στο μπλογκ σου.

      Διότι η υποταγή σου στον οικονομικό φασισμό, καθώς και το δικό σου σχόλιο πως «εισαι ενας νεοφιλελευθερος, που θέλεις να καταπατηθούν τα δικαιώματα των εργατών απλα εσιεις κόλλημα με τη λύση του κυπριακού’ είναι η ειλικρινής δική σου τοποθέτηση.

      Εάν ο Ρηγκανισμός και οι εξυπναδες για την κακοδιαχείρηση του ακελ νομίζεις πως σε καμνουν δημοκρατη και ορθολογιστή, θα το αποδώσω στο πιθανό γεγονός οι δικές σου εταιρίες να ήταν κεδροφορες και όχι ζημιογόνες σε αντίθεση με τες εταιρίες που εκλείσαν και τι θα κάμει τωρά το καημένο κεφάλαιο!!! ποσα να δώσει!!!

      Ασχετα πως δεν γνωριζόμαστε, κατι που μπορεί να νομίζεις πως προσδίδει ανηθικότητα στο να σε χαρακτηρίζω έτσι, αν είμασταν ακόμα και κολλητοι, τα ίδια θα σου έλεα. Η διαφορά θα ήταν πως θα επίναμεν τζαι τον καφέ μας. Τιποτε άλλο.

      Έχουμεν οικογένειες φίλε Στροβολιώτη. Εν θα καθούμαστε να κλαίμεν τα μωρά μας για τες προχειρότητες του νεοφιλελευθερισμού.

      Και σόρυ που οι οικογένειες μας εν πανω που τες εταιρίες των μπλοκκερς.

      Μου αρέσει!

      • 5 Μαρτίου, 2012 18:35

        Ιδού η πηγή έμπνευσής του Σαίκσπηρ…

        Μου αρέσει!

      • 5 Μαρτίου, 2012 18:43

        και μια αφιέρωση από κάποιο δικό σου Στροβ:

        «Υπάρχει ταξικός πόλεμος, βέβαια, αλλά είναι η δική μου τάξη, η τάξη των πλουσίων, που τον διεξάγει. Και κερδίζουμε.»
        – Warren E. Buffett

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          5 Μαρτίου, 2012 21:11

          Ναι, ο Buffet φέρεται να το είχε πει αυτό που αναφέρεις. Είπε επίσης αυτό:

          «You only find out who is swimming naked when the tide goes out.»

          Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        5 Μαρτίου, 2012 21:03

        1.Δις, πάλε καλά που μας έκανες τη τιμή να σχολιάσεις, αντί να κουτσομπολέφκεις κακόπιστα αλλού.
        2. Τούτον: “είσαι ένας νεοφιλελεύθερος, που θέλεις να καταπατηθούν τα δικαιώματα των εργατών απλά εσιεις κόλλημα με τη λύση του κυπριακού», είναι ερμηνεία δική σου, ή δήλωση δική μου;
        3. Δεν αναφέρθηκα ποτέ στο Ρηγκανισμό.
        4. Η κακοδιαχείριση του ΑΚΕΛ είναι μεν θέμα που εύκολα μπορεί να κριθεί από ορθολογιστικής απόψεως, αλλά με τη δημοκρατία τι σχέση έχει;
        5. Από τη στιγμή που εκείνο που κάνω για δουλειά το κάνω νόμιμα και καθαρά, δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώσω και τους φόρους που μου αναλογούν. Όταν με τιμωρούν όμως επειδή κάνω καλά τη δουλειά μου, νοιώθω, πώς να το πούμε, λίγο μαλάκας.
        6. Αν γνωριζόμασταν δεν θα υπήρχε θέμα, γιατί θα σε αποστόμωνα εύκολα. Βλέπεις το πληκτρολόγιο επιβάλλει περιορισμούς.
        7. Λόγω πίεσης προτιμώ το κόκκινο κρασί από τον καφέ.
        8. Έχω και εγώ οικογένεια, και αυτό που υπέστηκα τα τελευταία χρόνια είναι τις προχειρότητες ενός κομμουνισμού που δεν ξέρει ότι δεν είναι.

        Μου αρέσει!

        • 5 Μαρτίου, 2012 22:03

          Στροβολιώτη δεν κουτσομπολεφκω. Εδηλωσα εδώ και πολλή καιρό ότι δεν θα εσχολίαζα στο μπλογκ σου με άλλη αφορμή. Διότι το κλίμα ήταν εντονο τζαι δεν θεωρώ ότι υπαρχει λογος εφόσον μπαινουν μεσα στη μεση ηθικού τυπου διαφορές κατα τη δική μου εκτίμηση.

          αν εδιαφωνουσαμεν μονο ιδεολογικά θα ημουν δαμε εντιμα να «διουμεν ξύλο» χωρίς προβλημα. αρεσκουν μου οι διαφωνίες. τζαι με τους συντροφους μου μιλώ ίσια. νομίζω πως εντιμα για αρκετό καιρό εξέθεσα τες διαφωνίες μου με την οπτική σου.

          ναι, η δηλωση ήταν δικη σου σε πιο παλιά – οχι τοσο παλια σου αναρτηση.

          δεν με αφορούν οι δουλειες σου, δεν ειμαι εφοριακός. κρίνω την έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας και την ετοιμότητα δηλωσης πιστης υπερ της τραπεζικής τοκογλυφίας, σε μια περίοδο που ο κοσμος βουίζει για τα εγκληματικά αποτελεσματα τουτης της τοκογλυφίας. εν τζαι εν κινέζικα που
          μιλούμε.

          δεν εκτιμώ τους τοκογλύφους ουτε οσους τους υπερασπίζουνται.
          εν ζήτημα ηθικής τουτο.

          αν εννοεις πως αν γνωριζομαστε θα με εβριζες κατι που δεν καμνεις από το διαδικτυο, κανένα προβλημα. έτσι τζαι αλλιώς, οι διαφωνίες ειπαμε είναι ηθικού τυπου. ξέρω τζαι να μιλώ τζαι να ακουω τα αναλογα.
          ετσι ειναι τζαι η ιδια η ζωή. ενας αγωνας και για μενα ειναι αποδεκτό πως θα υπαρξουν και ακραιες συγκρουσεις.

          απο εκει και περα, ο καθενας εχει τη δική του πορεία.
          εγω θεωρω χρεος μου, εφόσον εζησα την καλη περίοδο του καπιταλισμου, με τες ανεσεις μου, τα ταξιθκια μου, τες σπουδές μου, τα ξενοδοχεία μου και ότι αλλο εκαμναμεν ουλλοι, να μεν αφήσω στο δικό μου παιδί μιαν κοινωνική κολαση.

          αν εκλεισε ο κύκλος, να παμεν εμεις παρακατω, όχι οι επομενες γενιές.

          αυτή είναι η μεγαλη μας διαφορά. εγω δεν πιστεφκω πλεον σε αυτο το συστημα. γιατί τζαι την μεσαία ταξη θα την εξαφανίσει. όπως εγινε τζαι στην ελλαδα, σιγά σιγά, αργα ή γρηγορα θα τελειωσει.

          αυτά. αν τυχει πινω τζαι εγώ καλυτερα το κοτσινο ειδικά το χιλιανό προτιμώ το!

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          5 Μαρτίου, 2012 22:15

          Ρε Δις, άμαν γράφω «αποστομώνω» και ερμηνεύεις ξιτιμάζω, ε, τι να σου πω!

          Ας μείνουμε στο Χιλιανό κόκκινο 🙂

          Μου αρέσει!

  16. Andreas permalink
    4 Μαρτίου, 2012 10:21

    Strovoliotiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Πως νοιωθεις που για πολλοστη φορα ο μάστρος σου έφτυσε σε εσενα και τους νεναιδες?
    Πως νοιωθεις που σε θυσιάζει στο βωμο των διχοτομικων?

    Στροβολιωτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

    Εππεσες παλε μεσα για πολλοστη φορα.ααααααααααααααααααααα

    στροβολιωτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

    παεννε στα καζινο.
    Θα τα τιναξεις ουλλα την ιδια μερα.
    Συγχαρητηρια στροβολιωτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

    Μου αρέσει!

  17. Χαμάλης permalink
    5 Μαρτίου, 2012 19:34

    Αλλά χαρούες που εκάμετε τότες ρε Λάζαρε, που ξέρω ότι παρακολουθάτε τζιαί τούτον το μπλοκ, μόλις ακούσετε για την έκρηξιν στο Μαρίν α; Στο τραπέζιν των βρυκολάκων που βρέθεστε ούλλοι κάθε νύκτα, εξικοκκαλήσετε τζιείν τους νεκρούς 100 φορές ως τωρά. Μα τί τες σάρκες τους εφάετε, μα τί το γαίμαν τους ερουφήσετε α; Φρέσκον πράμαν βεβαίως βεβαίως, γιατί του Ισαάκ τζιαί του Σολωμού εμπαγιάτεψεν, τζιαί του Αυξεντίου ΕΟΚΑ κλπ εποξέρανεν! Φρέσκον πράμαν, φρέσκον, νά ‘σιεν τζι’ άλλον! Α ρε Λάζαρε; Ήρωες, μνημόσυνα, πόρτους, κακόν πολλύν α;
    Καημένα κοπελλούθκια του κόσμου! Να ηξέρετε ίντα κρυφά γελούθκια κάμνουν που μέσα τους κάθε φοράν, που τούτοι οι νεκρόφιλοι εξαργυρώνουν σε ψήφους τζιαί ρυάλια τον χαμόν σας. Για . . . . τον Ελληνισμόν της Κύπρου καλέ μου!

    Παρεμπιπτόντως Λάζαρε, χαρούες έκαμνεν τότες τζι’ ο Στροβολιώτης! Επήαιννεν τζιαί στον «γενικόν ξεσηκωμόν του γένους» στο προεδρικόν εναντίον του Γριστόφκια. Ξέρω ότι έσιετε διαφορές πασ’ το Κυπριακόν αλλά, στο θέμαν του Γριστόφκια είσαστεν φιλούθκια.
    Επίσης φιλούθκια είσαστιν τζιαί στο θέμαν των ελεγκτών αλλά, τούτον εν τζιαί κόφτει με . . . . . γράφω το για να μεν είμαι εκτός του θέματος της ανάρτησης ! ! !

    Μου αρέσει!

  18. Χαμάλης permalink
    5 Μαρτίου, 2012 19:44

    Α! Τζιαί οι ελεγκτές εκάμνασιν επίσης χαρούες πολλές! Να τους σιέρεστε! Να σιέρεστε τες κουφάες που εγεννήσετε τζιαί τωρά που δρατζιάσασιν εφοηθήκετε τες ιμίσσιη μου. Εν ούλλοι του ΔΗΣΥ του ΔΗΚΟ τζιαί της ΕΔΕΚ. Κανένας του ΑΚΕΛ. Τζι’ αν δοκιμάσει ο σύντροφος την συνταγήν του Ρήγκαν, να δείτε ότι τζιείνοι που φωνάζουν τωρά για τους αχόρταους ελεγκτές, εν να γυρίσουν σαν τες τσούρες τζιαί να φωνάζουν υπέρ τους. Εν να αθθυμηθούν ότι τζιαί τούτοι εν δυστυχείς εργαζόμενοι που τους απολύει ο μάστρος τους που την δουλειάν χωρίς λόγον τους καημένους ! ! !

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      5 Μαρτίου, 2012 21:15

      Ε, ρε φίλε, ας δοκιμάσει τζιαι βλέπουμεν. Οι να είσαστεν ούλλον λόγια όμως !

      Μου αρέσει!

  19. Ελεγκτές να σου τύχει. permalink
    5 Μαρτίου, 2012 22:02

    Ναι βρε! Εδώ ένα Κασίνη δοκίμασαν να περιορίσουν στα καθήκοντα της θέσης του, και θεός οίδε τί έγινε στη βουλή. Φαντάσου τόσους ελεγκτές εναντίον. Φίλε μου ξέρεις τί πα να πει κατεστημένο; Ξέρεις ποιός είναι ο ελεγκτής που κάνει κουμάντο στην Πάφο; Ο Παπαδάκης! Αδελφός αυτουνού της ΕΔΕΚ. Χτες βράδυ για να κλείσουν το αεροδρόμιο, και οι δυό ελεγκτές προσποιήθηκαν τον άρρωστο και πήραν άδεια ασθενείας από γιατρό δικό τους. Τί να λέμε τώρα. Ένας από τους δύο μπορεί να ήταν αυτός ο Παπαδάκης. Ελέξτε το.

    Συγγνώμη για την ενόχληση.

    Μου αρέσει!

    • Χαμάλης permalink
      5 Μαρτίου, 2012 22:20

      Ππεεεεε!
      Ρέ θκιαολε ίνταμ που θωρούν τα μμάθκια μου τζιαί τί ακούουν τ’ αφκιά μου! Μεν μου πεις ρε γαμώ το! Δαμέ έσιει πολλύ ψουμίν. Σκάνδαλο! Σκάνδαλο! Ρε φίλε δώσ’ μας παραπάνω λεπτομέρειες να χαρείς. Στροβ έσιεις τρόπον να το επιβεβαιώσεις; Κανένας άλλος; Α μανούλλα μου μανούλα μου! Τελικά ουδέν κρυφόν υπό τον ήλιον. Αθθυμίζει μου την υπόθεσιν του κυρίου . . . . Χρυσάνθου τζιαί του αδερφού του κυρίου . . . . . . Χρυσάνθου! Ωχ τούτον με τον Χρυσάνθου εν να μεν του αρέσει του Στροβολιώτη αλλά αφού τό ‘γραψα ας μείνει! Βαρκούμαι να σβήνω!
      Χα χα χα χα χα χα ελπίζω να μεν μας κάμνει πλάκαν ο φίλος πουπάνω.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.