Skip to content

Μα είναι δυνατόν;

Μαρτίου 20, 2012

Στο 2012, με όλα όσα έχουν συμβεί από την τραγωδία του 2002, να υπάρχουν άνθρωποι από όλα τα κόμματα που να μοιράζονται τόσες πολλές μαλακίες;

(Τη διαφήμιση την είχα δει στον τύπο, μου τη θύμισε ο Αγρινός εδώ, και έκανα το λάθος και παρακολούθησα μέρος της απ’ ευθείας μετάδοσης, και έχασα τον ύπνο μου για απόψε εδώ.)

Ένα μάτσο κρετίνων, εθνικιστών, ανθρώπων που ζουν σε μια παράλληλη πραγματικότητα, και δείτε το έτσι: αν είχαν επιλέξει *όλοι* να μεταναστεύσουν στη Φουκουσίμα, λίγο πριν από το τσουνάμι, θα ζούσαμε σε ένα ένα καλύτερο τόπο.

Σας λέω όμως: από όλα τα κόμματα. 

10 Σχόλια leave one →
  1. strovoliotis permalink*
    Μαρτίου 20, 2012 22:16

    Εκείνα που ξεχώριζαν, εκείνα που τους ένωναν ήταν δυο:

    Δεν θέλουμε λύση, εκδίκηση θέλουμε.

    Καλύτερα να χάσουμε παρά να μοιραστούμε.

    Μου αρέσει!

  2. matilda permalink
    Μαρτίου 20, 2012 22:28

    Εκυκλφόρησε στο Facebook:

    «Από το Λιλλίκας 5 στο Λιλλίκας 6»

    Μου αρέσει!

  3. Μαρτίου 21, 2012 05:33

    Μου ακούγεται λογικό. Ο Λιλλήκας έσωσε κάποτε την αξιοπιστία της Ευρώπης. Ήρθε ο χρόνος να σώσει και τη δική μας…

    σορρυ για το αστείο… Τώρα πάω να κάμω εμετό.

    Μου αρέσει!

  4. bananistanos permalink
    Μαρτίου 21, 2012 08:01

    Φανατστηκες να έχουν οι ακελικοι δίλημμα μεταξύ Αναστασιάδη-λιλλη; Ή εμεις Χριστόφια-Λιλλη; Μπρρρ, θα έχω τη βαλίτσα έτοιμη..

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      Μαρτίου 21, 2012 08:22

      Ο Χριστόφιας δεν επανεκλέγεται και αυτό το γνωρίζουν καλά στο ΑΚΕΛ. Ο μόνος τρόπος για να παραμείνουν στην εξουσία είναι να συμφωνήσουν με το ΔΗΚΟ σε ένα κοινό υποψήφιο. Αν και αυτή τη στιγμή φαντάζει απίθανο, κανένας δεν πρέπει να αποκλείει το ενδεχόμενο ο κοινός υποψήφιος να είναι ο Λιλλήκας. Αν μη τι άλλο δεν θα είναι και η πρώτη φορά που παίζεται αυτό το σενάριο. Από κει και πέρα βέβαια, ο Θεός να μας λυπηθεί.

      Μου αρέσει!

  5. Μαρτίου 21, 2012 08:58

    Othellε,

    Γιατί να ΣΑΣ «λυπηθεί ο Θεός» αν είναι ο Λιλλήκκας;
    Αφού στην οικονομία λίγο πολύ συμφωνάτε! Και δεν θέλει ούτε αυτός την εκ περιτροπής! Όσο γοα τον εθνικισμό, υπάρχει μπόλικος και εντός, εκτός και επί τα αυτά του ίδιου του Αναστασιάδη!

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      Μαρτίου 21, 2012 15:48

      Ρωτάς γιατί να μας λυπηθεί ο Θεός και η απάντηση είναι πολύ απλή. Διότι ο τόπος αυτός δεν αντέχει άλλους ανίκανους, τριτοκλασάτους πολιτικάντηδες που η μόνη τους «έγνοια» είναι να τον «σώσουν». Αν μη τι άλλο, τα τελευταία 9 χρόνια που η μια «επιτυχία» διαδέχεται την άλλη θα έπρεπε να είχαμε μάθει κάποια βασικά πράγματα.

      Όσο για τον Αναστασιάδη, το μόνο που ξέρω ότι την ώρα της κρίσης ο άνθρωπος πήρε ξεκάθαρη θέση χωρίς υπεκφυγές. Την ίδια ώρα κάποιοι άλλοι επέλεξαν να πάθουν φαρυγγίτιδα ή να ψηφίσουν με ένα «χλιαρό» ΟΧΙ.

      Μου αρέσει!

  6. Μαρτίου 21, 2012 14:56

    Σωστός εν μέρει ο Άνεφ.΄Άλλον εθνικισμός (κάποιας «έκφανσης» του εν τζιαι ο Αναστασιάδης)΄τζιαι άλλον «σωβινισμός» Στροβ. Άρα έπρεπε να πεις «κρετίνων, σωβινιστών» καλλίττερα.
    Πάντως ‘Ανεφ, μπορεί να ένει ότι ένει ο συναγερμός αλλά τύπους σαν το Λιλλήκκα ακόμα εν εστέγασεν. Σε αντίθεση με κάποιους άλλους, αντι-εθνικιστές…

    Μου αρέσει!

    • Μαρτίου 21, 2012 22:12

      Μιχάλη Ταπακούδη,

      Μα καλά ο Προ.Προ. που επήεν τζι’ ήρτεν στον Συναγερμό. ya ο Χρίστος Κληρίδης, ή ο Σαμψός τι είναι;

      Μου αρέσει!

  7. Μαρτίου 21, 2012 17:33

    «Annnananana Annananana Annananananaaaaa…»

    Στίχοι από το έργο που εκτέλεσε η εν λόγω ορχήστρα, δλδ. το «Magnus AnnanOpus» του Zopovort Kyprofski.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

