Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σιωπή που τρυπάει τα αυτιά.

27 Ιουλίου, 2012

 

Όταν άρχισα να αντιλαμβάνομαι τι γινόταν στο εθνικό μας πρόβλημα, έλεγα πως η καλύτερη ευκαιρία να λυθεί το Κυπριακό στη συντηρητική μας, λυσοφοβική κοινωνία, θα ήταν επί κάποιου δεξιού προέδρου που ήθελε πράγματι τη λύση, δηλαδή επί Κληρίδη.

 

Μόνο κάτω από τέτοιες συνθήκες θα ήταν δυνατόν να ελεγχθεί η ακραία συντηρητική δεξιά και ο θόρυβος που θα ξεσήκωνε σε βάρος μια λύσης που θα υπονόμευε βασικά στοιχεία της ιδεολογίας της.

 

Κατ’ αναλογία, η λύση στα δημοσιονομικά προβλήματα, η λύση στις στρεβλώσεις της εικονικής ευημερίας που δεν μπορούμε πλέον να συντηρήσουμε, η λύση στις κλιμακωτές υπερβολές στη λειτουργία της κρατικής μηχανής  που μας οδήγησαν διαδοχικές κυβερνήσεις, θα βρισκόταν επί κάποιου αριστερού προέδρου που θα ήθελε πράγματι να βρει λύσεις, δηλαδή επί Χριστόφια.

 

Μόνο κάτω  από αυτές τις συνθήκες θα ήταν δυνατόν να ελεγχθεί η ακραία συντηρητική αριστερά και ο θόρυβος που θα ξεσήκωνε σε βάρος κάποιων διευθετήσεων που θα υπονόμευαν βασικά στοιχεία της ιδεολογίας της.

 

Τι έχουμε όμως;

 

Βλέπουμε πράγματι μια αριστερά υπό έλεγχο. Μόνο η «Γνώμη» επιμένει σε φαιδρά πρωτοσέλιδα. Η Χαραυγή, όλα τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, ιστολόγια, ομάδες στο ΦΒ κλπ, βασικά …μούγγα!

 

Άρα η εκτίμηση μου πως μόνο κάτω από αριστερό πρόεδρο θα μπορούσε να ξεκινήσει θεραπεία για το άρρωστο μας κράτος είναι ορθή. Ο χώρος φαίνεται συγκρατημένος και ελεγχόμενος.

 

Φανταστείτε μόνο αν όλα αυτά που ακούγονται για τα εισηγούμενα μέτρα της τρόικας, ήταν στο τραπέζι των συνομιλιών με ένα δεξιό πρόεδρο! Η Χαραυγή θα έκανε έκτακτες εκδόσεις, ο ΑΣΤΡΑ θα είχε όλη μέρα ανοικτά τα μικρόφωνα για να εκφραστούν οι αγανακτισμένοι πολίτες, η Δις, ο Ανεφ και ο Νέος θα ανέβαζαν από τέσσερις αναρτήσεις την ώρα, καλώντας τον κόσμο σε αντίσταση.

 

Τώρα, η μόνη ακρότητα βρίσκεται στην ποσότητα της υποκρισίας.

 

Λείπει όμως κάτι από την εξίσωση: θέλει ο πρόεδρος; Ποιο θα νικήσει, η δειλία του, ή η στενοκεφαλιά του;

 

Εγώ πάντως δε νοιώθω καλά για όσα ακούγονται. Νοιώθω πως βρίσκομαι στον προθάλαμο ενός γιατρού που έχει ήδη διαγνώσει μια σοβαρή αρρώστια, και στο δεύτερο ραντεβού θα μου ανακοινώσει την οδυνηρή αλλά απολύτως απαραίτητη θεραπεία που πρέπει να ακολουθήσω.

 

Θυμώνω με την αντίδραση της κυβέρνησης, τα ψέματα του Στέφανου, ώρες ώρες μου έρχεται να φωνάξω πως εδώ και αλλού σας τα λέγαμε, αλλά δε μου βγαίνει.

 

Δεν μπορώ να χαρώ για κάτι που ντε φάκτο θα πονέσει.

65 Σχόλια leave one →
  1. 27 Ιουλίου, 2012 07:44

    Καλημέρα κι από δω Στροβολιώτη.

    Δυστυχώς ο Χριστόφιας παραμένει αιχμάλωτος στον ιδεολογικό του ζουρλομανδύα τον οποίο θεωρεί ως επίσημη στολή του.

    Συνεπώς, αδυνατεί εκ των πραγμάτων να δράσει ανάλογα έστω κι αν οδήγησε τα πράγματα σε πλήρες αδιέξοδο.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Ιουλίου, 2012 14:19

      Δεν τον βλέπω όμως να έχει τα κότσια να έρθει σε κάθετη σύγκρουση με την τρόικα (δε θα το ήθελα κιόλας φυσικά.)

      Μου αρέσει!

      • 28 Ιουλίου, 2012 22:51

        Αφού όλοι αυτοί είναι «ελεγχόμενοι», η Γνώμη με τα «φαιδρά» πρωτοσέλιδα (θένκιου) τι είναι; Για ξεκάρφωμα;
        Πάνω που ένα ποστ την ημέρα δεν έκανα σχεδόν ποτέ, ο άνεφ ούτε ένα την εβδομάδα.

        Τι μας είπε η τρόικα δηλαδή; Πίσω που το «φαιδρό» πρωτοσέλιδο (πάλε θένκιου), γράφει πως «σαν φωνή απ το πηγάδι ακούστηκαν τελικα΄οι προτάσεις της τρόικα»…

        Χιλιοειπωμένα δηλαδή, η αντίσταση εν που τζιαιρόν που γίνεται. Εξού τζιαι ο πόλεμος.

        Τη τρύπα που μας εκάμαν οι τράπεζες, πέραν από το κούρεμα, εν μπορεί να την κλείσει κανένας μισθωτός, ούτε με το 15, ούτε με το 55% του μισθού του.
        Ούτε τζιαι να πουλήσουμε σε διπλάσια τιμή την ΑΤΗΚ, ούτε τίποτε.

        Μύθος η προπαγάνδα σας, τζιαι ο λαός θα πάρει ότι ακριβώς του αξίζει.

        Θέλει μύθο, μύθο.

        Οι στρεβλώσεις στο κράτος, με τες πληρωμές του, τις υπηρεσίες του κλπ, δεν ήταν οι λόγοι που είμαστε εκτός αγορών, με μη δυνατότητα ανανέωσης των δανείων.

        Θα υποβαθμιζόταν ίσως-και πάλι αμφίβολο- η πιστωτική ικανότητα, αλλά σίγουρα δεν θα είμασταν στη κατηγοράι που είμαστε.

        Τι θα απέδιδαν δηάδή να όποια μέτρα; Τι απέδωσαν τα περασμένα σε σχέση με τα 11-15 δις που λεν ότι είναι η τρύπα των τραπεζών;

        Από εκεί και πέρα, η δημόσια υπηρεσία θέλει όντως τομές, αν έχει αυτή η κυβέρνηση ευθύνες για την α’ δουλειά που εχει αφήσει πίσω της ως προς τον εκσυγχρονισμό της και τη μείωση των δαπανών, ας αξιολογηθούν και όλες οι προηγούμενες.
        Ποιοι δηλαδή μεγάλωναν αυτό το μηχανισμό, ποιοι του έβαζαν βαρύδια, ποιοι έδιναν προνόμια.

        Είμαστε να στην ΕΕ, είμαστε δεσμευμένοι, δεν είμαστε όμως και φιμωμένοι ούτε δεμένοι χειροπόδαρα.
        Η συνταγή αυτή δεν δουλεύει, πως να το κάνουμε. Ή μάλλον δουλεύει, αλλά όχι για τους πολλούς.

        Στο τέλος της ημέρας, ο κρατήρας των τραπεζών θα καθορίσει την επόμενη μέρα, και πόσο συνειδητοποιημένη είναι τελικά η τάξη των μισθωτών.

        Δεν είναι φυσικά η πρώτη φορά που οι εργαζόμενες φτωχές, μικρομεσαίες και μεσαίες μάζες, έπεσαν θύματα της δεξιάς και ακροδεξιάς απάτης.

        Εν η ιστορία του κόσμου τούτη.

        Μου αρέσει!

        • Roller permalink
          29 Ιουλίου, 2012 09:13

          Σπανια διαβαζει καποιος τοσο συγχυσμενα ποστ. Οσο για τη λεξη προπαγανδα μαθε τι σημαινει πρωτα. Καθε αριστερο μπλογκ εχει τη δικη του αποψη για την Τροικα. Ο καθενας λαλει τζιαι κατι διαφορετικο.

          Σαν να και σας εσυγχυσε πολλα η διακυβερνηση Χριστοφια οξα εν ιδεα μου; Α και το τελευταιο πραγμα που ενδιαφερει αυτη τη κυβερνηση η το Ακελ ειναι οι εργαζομενες φτωχες, μικρομεσαιες και μεσαιες μαζες. Και το απεδειξε με πραξεις αυτο οχι με φτηνα λογια που αμολατε που το πρωι ως τη νυκτα.

          Μου αρέσει!

  2. 27 Ιουλίου, 2012 08:45

    Ελπιζω ο Αναστασιαδης να καταφερει να αλλαξει τις καταστασεις. Το εχω δηλωσει οτι τον υποστηριζω αλλα αν αρχισει τις δικαιολογιες τυπου «φταιει η προηγουμενη κυβερνηση» τοτε θα αποτυχει και αυτος.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Ιουλίου, 2012 14:20

      Να είσαι σίγουρος πως αυτό το επιχείρημα θα πουληθεί πάρα πολύ! Όχι μόνο γιατί ισχύει,αλλά και γιατί κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στον πειρασμό. νομίζω μόνο ο Κληρίδης δεν το είχε χρησιμοποιήσει για τον Βασιλείου.

      Μου αρέσει!

  3. Ανώνυμος permalink
    27 Ιουλίου, 2012 09:15

    Με πολιτικος ειμαι με κυβερνητικος, ουτε προκειτε να γινω ποττε, οποταν ζητω η τροικα τζαι με το καλον τζαι εναν υπατον αρμοστην απο τις βρυξελες για να παμεν παρακατω σε τουτον τον τοπον τζαι γλυτωσουμεν που τουτους τους χαραμοφαηδες.

    Εδω ειναι ΕΕ τζαι οποιου αρεσκει.

    xwrikos

    Μου αρέσει!

  4. 27 Ιουλίου, 2012 09:27

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_42_26/07/2012_490212

    Π. ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ
    Ρουμελιώτης: Το ΔΝΤ γνώριζε ότι το ελληνικό πρόγραμμα δεν θα πετύχει
    Επιμέλεια Θανάσης Κουκάκης
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

    Αίσθηση διεθνώς προκάλεσαν δηλώσεις του πρώην εκπροσώπου της Ελλάδας στο ΔΝΤ Παναγιώτη Ρουμελιώτη (φωτογραφία) που φιλοξενήθηκαν στους χθεσινούς «Νιου Γιορκ Τάιμς», ότι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο γνώριζε εξαρχής ότι το ελληνικό πρόγραμμα δεν θα πετύχει. Μάλιστα, οι αναφορές του κ. Ρουμελιώτη σχολιάστηκαν χθες και σε άρθρο του νομπελίστα οικονομολόγου Πολ Κρούγκμαν στους «Νιου Γιορκ Τάιμς» με τίτλο «Η ευρωζώνη απομονώνεται».
    «Ξέραμε στο Ταμείο από την αρχή ότι το πρόγραμμα αυτό ήταν αδύνατο να εφαρμοστεί, επειδή δεν είχαμε κανένα, μα κανένα, επιτυχημένο παράδειγμα», δήλωσε για το Μνημόνιο ο κ. Ρουμελιώτης στην αμερικανική εφημερίδα, εστιάζοντας στο γεγονός πως η τρόικα υποτίμησε τις αρνητικές συνέπειες του προγράμματος για την ελληνική οικονομία και εντέλει η οικονομία οδηγήθηκε σε μεγάλη ύφεση.
    «Η τρόικα υποτίμησε τις αρνητικές επιδράσεις που θα είχε το φάρμακό της στην ελληνική οικονομία» δήλωσε, προσθέτοντας πως «το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι μεγάλες περικοπές συνέβαλαν στο καθοδικό σπιράλ αποδεκατίζοντας την οικονομική ζήτηση εντός της Ελλάδας». Στο ίδιο πλαίσιο ο κ. Ρουμελιώτης επικριτικά σχολίασε πως «το επιχείρημα που συνήθως χρησιμοποιείται από την τρόικα για να ασκήσει κριτική στην Ελλάδα – και για να αγνοήσει τα δικά της λάθη – είναι πως η βαθιά ύφεση οφείλεται στη μη εφαρμογή των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων».

    το δντ έρχεται για να διαλύσει τους μισθωτούς και να τα δώσει όλα στις τράπεζες
    και όχι τις παρλαπίππες που λέτε εσύ και ο σύντροφος σου ο αντιπολιτευτόμενος

    είσαστε παντελώς τυφλωμένοι και εκτός πραγματικότητας εν πάσει περιπτώσει

    ας δούμε κάποια στοιχεία

    ο μητσοτάκης παρέδωσε δημόσιο χρέος το 1993 στο 113% το ίδιο που είχε και το 2009 γιατί δεν μπήκε τότε στο δντ; ποια ήταν η συνταγή που πρότειναν και εφαρμόζουν; μειώσεις μισθών συντάξεων κλπ κλ

    η ιρλανδία του οικονομικού θαύματος κατα τά άλλα είχε πρόβλημα με τις τράπεζες που χρωστούσαν 7 φορές το αεπ της χώρας; ποια ήταν η λύση που πρότειναν και εκεί; μειώσεις μισθών συντάξεων κλπ κλπ

    το ίδιο και στην ισπανία πρόσφατα… 100 δις για τις τράπεζες και εφαρμογή μνημονίου μειώσεις μισθών συντάξεων κλπ κλπ

    η πορτογαλλία που δεν έχει πρόβλημα δημόσιου χρέους ούτε τραπεζική φούσκα ποιο ήταν το πρόβλημα; δεν είστε ανταγωνιστικοί τους είπαν ποια λύση πρότειναν; μειώσεις μισθών συντάξεων κλπ κλπ

    η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα τύπωσε και έδωσε στις τράπεζες 1 τρισεκατομύριο ευρώ

    συνολικά έδωσαν στις τράπεζες 5 τρισεκατομύρια ευρώ
    αυτός είναι ο μόνος τους στόχος και όχι οι παρλαπίππες που λαλείτε με τον σύντροφο σου τον αντιπολιτευόμενο

    τι κουρεύτηκε με το psi

    έκλεψαν από τα ασφαλιστικά ταμεία 12 δισεκατομύρια των πανεπιστημίων τει θεσσαλονίκης 8 εκατομύρια 200 χιλιάδες και τους έκλεψαν το 98%

    στην κύπρο του εύρωστου τραπεζικού συστήματος που μέχρι πριν λίγο καιρό έλεγαν ότι δεν είχαν πρόβλημα

    αλήθεια ρε στροβολιώτη και αντιπολιτευόμενε γιατί εν εφκάλετε έστω και ένα κιχ για τις παρλαπίππες τούτες;

    ¨τα παραμύθια περί εύρωστου τραπεζικού συστήματος είναι αρχαία ιστορία

    αλλά είναι καλό να τη θυμόμαστε για να αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της κοροιδίας πριν δύο χρόνια ακριβώς τον Ιούλιο του 2010

    Δημοσιοκάφροι:Οι τράπεζες “μας” πέρασαν το ευρωπαικό τεστ κ άλλα προπαγανδιστικά παραμύθια….ιδού η δύναμη της ενναλκτικής πληροφόρησης από bloggers

    Δημοσιοκάφροι:Οι τράπεζες «μας» πέρασαν το ευρωπαικό τεστ κ άλλα προπαγανδιστικά παραμύθια….ιδού η δύναμη της ενναλκτικής πληροφόρησης από bloggers

    και επέμεναν στα παραμυθάκια τους ακόμα και πέρσι!!!

    http://www.sigmalive.com/simerini/business/news/402159

    Πέρασαν τα τεστ αντοχής οι τράπεζες

    | Εκτύπωση | 16/07/2011 | Της Ελευθερίας Σωφρονίου

    έγραφα τότε

    Θυμάστε τα παπαγαλάκια δημοσιοκάφρους με πρωτοσέλιδα που έγραφαν “Οι τράπεζες ΜΑΣ πέρασαν τα τεστ” και άλλες μπαρούφες; Ο ΑΧΑΠΑΡΟΣ ασχετος Ορφανίδης της Κεντρικής Τράπεζας λέει δεν είναι ώρα για ευθύνες τώρα που οι τοκογλύφοι τους καταρρέουν με 5+ΔΙΣ ζημιές… ενώ τον Ιούλη μετά το Μαρί ήταν… ΚΑΙ αχάπαρος ΚΑΙ ξεφτίλας

    http://osr55.wordpress.com/2012/03/02/
    η πολιτική σκέψη σε τούντο τόπο είναι σε προβρενηπιακό στάδιο
    και γιαυτό έγραφα τα πιο κάτω
    http://osr55.wordpress.com/2012/05/01/
    reload-Για την 1η Μαίου…Η σημερινή κυπριακή πραγματικότητα είναι οδυνηρή…. είναι άθλια σε βαθμό που όταν το σκέφτεσαι βραχυκυκλώνεται ο εγκέφαλος

    Αυτούσιο το 5σέλιδο διάταγμα (και όχι νομοσχέδιο) της Βουλής για την Λαϊκή Τράπεζα… Παίρνει 1.8 ΔΙΣ από το κράτος, σε 5 χρόνια μπορεί να επαναγοράσει τις μετοχές της και να έχει ξελασπώσει με μόνο αντάλλαγμα τις μειώσεις των μισθών του προσωπικού της!!!!

    http://osr55.wordpress.com/2012/05/18
    τέσπα εδώ και ένα πρόσφατο μου κείμενο πάλι με το ίδιο θέμα

    Για να μην ξεχνιόμαστε για το ποιος φταίει αποκλειστικά για την κατρακύλα της κυπριακής παρασιτικής οικονομίας

    https://osr55.wordpress.com/2012/06/28/

    όσοι δεν το καταλάβατε ακόμα ας πούμε κάποια μελλοντολογικά για την οικονομία της κύπρου αλλά πολύ περισσότερο για τα οικονομικά εμάς των μισθωτών σκλάβων
    η κύπρος ως κράτος έχει ένα από τα μικρότερα δημόσια χρέη
    περίπου 65% και πρωτογενές έλλειμα περίπου 2 δις
    δηλαδή τα έσοδα της είναι 5 δις και τα έξοδα της 7 δις
    το δημόσιο χρέος πλέον εκτοξεύεται στα ύψη γιατί πλέον εκτός από το 1,8 ΔΙΣ που έδωσε στην λαική τράπεζα θα προσφύγει στον μηχανισμό στήριξης των τραπεζών για να ταίσει ακόμα περισσότερο τις τράπεζες
    τα 3 ΔΙΣ που θα κληθεί να καταβάλει το κράτος στην Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα τον νοέμβριο του 2012 που πήραν οι ντόπιοι τοκογλύφοι τράπεζες και τα έφαγαν στα ελληνικά ομόλογα και γιαυτό είχαν τις τεράστιες ζημιές που είχαν θα επιβαρύνουν ποιοιν άλλο; εσένα εμένα τον μαλάκα που απλά στεκούμαστεν σαν τους χαντούς τζαι θωρούμεν τους
    η κύπρος μπήκε στον μηχανισμό στήριξης των τραπεζών και θεωρώ ως δεδομένο ότι βασικότατος όρος αυτού του μηχανισμού είναι η επιβολή της αύξησης του φορολογικού συντελεστή της κύπρου από 10% σε ψηλότερο ποσοστό ώστε να μην είναι πλέον φορολογικός παράδεισος ξεπλύματος ασύλληπτων ποσών που έρχονται κυρίως από την ρωσία
    εννοείται ότι η τρόικα βάζει ήδη χέρι στα οικονομικά στοιχεία του κράτους
    αυτό φυσικά και δεν αρέσει στους ρώσους που δεν θέλουν να γνωρίζουν οι δυτικοί τα ποσά που διακινεί δαμέσαδα
    θεωρώ ότι αργά ή γρήγορα οι ρώσοι θα πάρουν τα τρισεκατομύρια τους και θα την κάνουν για έναν άλλο φορολογικό παράδεισο και η κύπρος μας ως παρασιτική οικονομία απλά θα πάρει τον πούλο και άρα όλοι οι κυπρέοι που μεγαλοπιάστηκαν με τέτοιες δουλειές παρασιτικές δικηγόροι λογιστές κλπ κλπ
    ακολουθούν πολύ άσχημες μέρες και νομίζω κανένας δεν το έχει καταλάβει
    ήδη η τρόικα έβαλε χέρι σε δημόσια περιουσία όπως επέβαλε στην κυβέρνηση να αντλήσει χρήμα από τους ημικρατικούς οργανισμούς
    ποιο θα είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έσοδο που ανακύληφθηκε πρόσφατα στην κύπρο μας;
    μα φυσικά το φυσικό αέριο
    από που είπαμε ότι θα πάρει χρήμα η κυπρούλα μας;
    από τον νεοσύστατο ιδιωτικό οργανισμό της ευρωαπικής ένωσης
    στον οποίο αναφέρομαι αναλυτικά εδώ
    ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΚΙΑΣ ΣΤΙΣ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΑΠΑΡΙ;;; Ευρωπαικος μηχανισμός στήριξης ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ολα τα κράτη μέλη της ευρωζώνης

    http://osr55.wordpress.com/2012/02/28/

    κάποια σημεία βασικά για να αντιληφθούμε το παιχνίδι που παίζεται και δεν παίρνει χαπάρι κανένας

    εδώ η συνθήκη δημιουργίας του

    Click to access 04-tesm2.el12.pdf

    Μου αρέσει!

    • 27 Ιουλίου, 2012 11:17

      ΟΣΡ δεν θα σου απαντήσω με το ίδιο ύφος.
      Απλώς σου υποδεικνύω πως η κριτική που συνηθίζεις να ασκείς όταν επιχειρείς να εμπλακείς σε μια συζήτηση οικονομικού περιεχομένου είναι πλήρως άστοχη μια και αποσιωπάς βασικές παραμέτρους. Όπως π.χ. η αναφορά σου στο χρέος που άφησε ο Μητσοτάκης και το ότι δεν ζήτησε στήριξη από το ΔΝΤ, όταν την ίδια στιγμή παραγνωρίζεις (εσκεμμένα ή από άγνοια;) πως εκείνη την εποχή η Ελλάδα είχε τη δραχμή και μπορούσε ανά πάσα στιγμή να υποτιμήσει το νόμισμά της (και μαζί το χρέος της) δια της έκδοσης νέου πληθωριστικού χρήματος.
      Προσωπικά, δεν έχω καμιά αμφιβολία πως δεν ξέρεις τη διαφορά με τη σημερινή Ελλάδα αλλά κρίνοντας από το ύφος σου μου δημιουργείται επίσης και μια υποψία πως και να το ήξερες και πάλιν θα απέφευγες να το αναφέρεις απλώς και μόνο για να δημιουργήσεις τις εντυπώσεις που επιδιώκεις.

      Κατά τα άλλα, κοίτα φίλε μου, η απλοποίηση των παραδειγμάτων είναι μια παγίδα στην οποία μπορεί εύκολα ένας άνθρωπος να πέσει από άγνοια.

      Συνεπώς, έστω κι αν οι κυπριακές τράπεζες έχουν σοβαρό μερίδιο ευθύνης για τη σημερινή κατασταση της χώρας, το ότι το ΔΝΤ άλλη έγνοια δεν έχει από το να διαλύσει τους μισθωτούς είναι ένα αυθαίρετο συμπέρασμα. Αν πράγματι ήθελε αυτόν το πράγμα ούτε καν θα ερχόταν στην Κύπρο και οι δημόσιοι υπάλληλοι θα έπαιρναν τότε αντί του 85% του μισθού τους το 50% αν όχι και λιγότερο. Και οι προμηθευτές του κράτους που παραμένουν απλήρωτοι για μήνες θα έδιναν στους δικούς τους υπαλλήλους 0% του μισθού τους.

      Μου αρέσει!

      • 27 Ιουλίου, 2012 12:01

        ούτε ένα τόσο δα σχολιάκι για τα όσα παραδέκτηκε ο ρουμελιώτης εκπρόσωπος του δντ;;

        τόσο αντικειμενικοί σχολιαστές ρε παιδί μου

        η εκτ κέντρική τράπεζα δημιουργήθηκε ακριβώς για να μπορέσουν οι τραπεζίτες αποκλειστικά και μόνο να ελέγχουν την κοπή νομίσματος αντί τα κράτη και με αυτό τον τρόπο να τα ελέγχουν απόλυτα όπως φάνηκε ξεκάθαρα σήμερα

        η ΕΚΤ ένας ιδιωτικός οργανισμός που δεν ελέγχεται από τα κράτη και δεν εκλέγεται από πουθενά κόβει το ευρώ και δανείζει μόνο τράπεζες και όχι κράτη!!!!!

        τα αποτελέσματα τα είδαμε μέχρι σήμερα

        η τεράστια οικονομία της ισπανίας να μπαίνει στο μηχανισμό

        η τρίτη μεγαλύτερη εξαγωγική δύναμη της ευρωζώνης η ιταλία με εξαγωγές 770 δις το χρόνο να έχει πρόβλημα τάχα

        το γεγονός ότι η ελλάδα και οι άλλες χώρες δεν ελέγχουν το νόμισμα τους ακριβώς όπως λες τζαι συ δεν μπορούν να το υποτιμήσουν ούτως ώστε να μπορούν ελέγξουν την οικονομία τους τις εισαγωγές και εξαγωγές τους

        άρα το επιχείρημα που χρησιμοποιείς τάχα για να μου την πεις ότι την εποχή του μητσοτάκη η ελλάδα μπορούσε να υποτιμήσει το νόμισμα της ακριβώς έρχεται ως επιχείρημα σε αυτά που λέω

        ότι το ευρώ είναι βασικά ένα εργαλείο των τοκογλύφων για να ελέγχουν απόλυτα τα κράτη όπως διαφάνηκε πεντακάθαρα

        όσον αφορά τούτα που λαλείς

        «Συνεπώς, έστω κι αν οι κυπριακές τράπεζες έχουν σοβαρό μερίδιο ευθύνης για τη σημερινή κατασταση της χώρας, το ότι το ΔΝΤ άλλη έγνοια δεν έχει από το να διαλύσει τους μισθωτούς είναι ένα αυθαίρετο συμπέρασμα. Αν πράγματι ήθελε αυτόν το πράγμα ούτε καν θα ερχόταν στην Κύπρο και οι δημόσιοι υπάλληλοι θα έπαιρναν τότε αντί του 85% του μισθού τους το 50% αν όχι και λιγότερο. Και οι προμηθευτές του κράτους που παραμένουν απλήρωτοι για μήνες θα έδιναν στους δικούς τους υπαλλήλους 0% του μισθού τους.»

        ο ρουμελιώτης σε αποστομώνει όσον τζαι αν δε σε βολεύει να το σχολιάσεις

        οι τράπεζες είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των ανθρώπων και όχι μόνο της κύπρου

        τζαι όσο ο κόσμςο δεν το αντιλαμβάνεται τούτον το πράμα τόσο η ζωή του θα εξαθλιώνεται

        Μου αρέσει!

        • 27 Ιουλίου, 2012 14:28

          ΟΣΡ, φάσκεις, αντιφάσκεις, ιδέα δεν έχεις γιατί μιλάς, αραδιάζεις μια σειρά άσχετα πράγματα μεταξύ τους θεωρώντας πως η ιδεολογία είναι ταυτόχρονα και γνώση και ούτε καν μπαίνεις στον κόπο να διαβάσεις το τι σου γράφουν ή έστω να καταλάβεις.

          Συγνώμη ρε, αλλά μαζί σου είναι κάθε απόπειρα για διάλογο χάσιμο χρόνου.

          Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Ιουλίου, 2012 14:30

      Πιστεύω πως ο Ρουμελιώτης το μόνο που λέει είναι αυτό που λίγο πολύ ένοιωθαν όλοι. Η Ελλάδα είχε φτάσει στο χειρότερο σημείο, και το ζήτημα ίσως να ήταν τελικά, πότε θα αφεθεί να καταρρεύσει, και πόσους θα πάρει μαζί της.

      Ρε οσρ, εγώ είπα πως λυπάμαι για όλα αυτά που γίνονται, αλλά όπως σου έχω πει πολλές φορές, εσένα και της τρεμιθκιάς μου, δεν γινόταν αλλιώς. Ούτε ο ένας ούτε η άλλη καταλαβαίνετε όμως, άσε που δεν έχετε και πρόταση να αντιτείνετε.

      Η τραγική θέση της Ελλάδας, και η κάπως καλύτερη της Κύπρου οφείλεται όπως νομίζω συμφωνείς στο … σύστημα. Στην Ελλάδα μιλάμε για συνολική κατάρρευση, στην Κύπρο μιλάμε για ένα μεγάλο του κομμάτι, τις τράπεζες, κάτι που ήταν λίγο πολύ στατικό και κακιά συγκυρία (Βγενόπουλος, εξυπνάκιες στην τράπεζα Κύπρου που είχαν καθαρίσει από ομόλογα, και γλυκάθηκαν και τα αγόρασαν ξανά), και θεσμικό, με το δράτζιασμα του δημόσιου τομέα με ρυθμούς που ήταν εκ των πραγμάτων αδύνατο να συντηρηθούν.

      Σε κάθε περίπτωση όμως οι κυβερνώντες είχαν και έχουν καθήκον να προσπαθήσουν να το κρατήσουν το σύστημα, και ώσπου αντέξουμε.

      Μου αρέσει!

      • 27 Ιουλίου, 2012 14:49

        αντιπολιτευτόμενε επειδή θεωρώ ότι ό,τι γράφω είναι πλήρως τεκμηριωμένο τζαι επειδή λαλείς γενικόλογα ότι φάσκω και αντιφάσκω αναμένω να μου υποδείξεις επακριβώς σε ποιο σημείω φάσκω και σε ποιο αντιφάσκω

        στροβολιώτη λες
        «Ρε οσρ, εγώ είπα πως λυπάμαι για όλα αυτά που γίνονται, αλλά όπως σου έχω πει πολλές φορές, εσένα και της τρεμιθκιάς μου, δεν γινόταν αλλιώς.»

        τι εννοείς δεν γινόταν αλλοιώς; δηλαδή δεν γινόταν να μην δώσουν 5 τρισεκατομύρια στις τράπεζες και να τα δώσουν στους απλούς ανθρώπους; γενικά ομιλούντες;

        δεν γινόταν η ΕΚΤ να μην τυπώσει 1 τρισεκατομύρια και να τα δώσει στις τράπεζες;
        γινόταν φυσικά

        δεν γίνόταν να μην επέτρεπαν στις τράπεζες να δημιουργούν χρήμα από το μηδέν;
        γινόταν φυσικά αλλά τι κάνουν όχι μόνο επιτρέπουν στις τράπεζες να δημιουργούν χρήμα αλλά ίδρυσαν και μια σουπερ τράπεζα την ευρωπαική κεντρική τράπεζα η οποία πλέον κόβει το νόμισμα όπως έγραψα στο τεκμηριωμένο μου σχόλιο στον αντιπολιτ και το δανείζουν στις τράπεζες και όχι στα κράτη και αυτά με την σειρά τους δανείζονται από τις τράπεζες!!!

        δεν γινόταν να μην γινόταν αυτό;
        γινόταν φυσικά

        το θέμα είναι γιατί το αφήνουν να γίνονται όλα αυτά
        μα φυσικά για τον ίδιο λόγο που το ακελδησυένωση κλπ συγγενείς έδωσαν 1,8 δις από τα λεφτά του κόσμου στον τοκογλύφο της λαικής τράπεζας

        οι τράπεζες ελέγχουν το πολιτικό σύστημα
        και μάλιστα πλέον κυβερνούν αυτόνομα όπως έγινε με τον παπαδήμο στην ελλάδα και τον μόντι στην ιταλία

        οπότε φυσικά και γινόταν να ήταν αλλοιώς τα πράγματα

        λες ότι δεν προτείνω αλλά πρώτα θέλω να μου ξεκαθαρίσεις τι εννοείς δεν προτείνω γιατί όταν σου πω κάτι εννοείται ότι ως νούσιμος ρεαλιστής και λοιπές παπαριές που φοάσαι τζαι την σκιά εννα μου πεις ε μα τούτον εν αλλάσει κλπ

        να σου προτείνω τότε
        πρώτα και άμεσα να κρατικοποιηθούν οι τράπεζες και να περάσουν άμεσα στον έλεγχο του κράτους τουλάχιστον η λαική και η τράπεζα κύπρου

        να ελαφρυνθεί ο κοσμος και να απαλειφθούν ή τουλάχιστον ένα τεράστιο μέρος τους οικιστικά δάνεια που βασίστηκαν σε τιμές φούσκες της οικοδομικής φούσκας και τώρα η αξία τους εκατρατζύλησε

        δεν μπορεί από την μιά η τιμή του ακινήτου να μειώνεται λόγω της συμπεριφοράς των τραπεζών και από την άλλη να απαιτεί να πληρωθεί το δάνειο στην φουσκωμένη τιμή του πριν

        αυτά για αρχή

        αν θεωρείς ότι αυτά είναι στα πλαίσια του νουσιμιού σου πε μου να σου πω τζαι άλλα

        Μου αρέσει!

        • 28 Ιουλίου, 2012 19:04

          To ροιτερς λέει ότι για τους δύο μεγάλους τοκογλύφους λαική και τράπεζα κύπρου θα χρειαστεί το κράτος της κύπρου να πάρει από τους φορολογούμενους πολίτες (άλλως κορόιδα άλλως μαλάκες) τουλάχιστον 10 ΔΙΣ

          http://www.reuters.com/article/2012/06/28/us-cyprus-bailout-banks-idUSBRE85R13X20120628

          εδώ το σχετικό απόσπασμα

          It already has a virtually guaranteed bill of 2.3 billion euros to recapitalize its two largest banks, with the bailout possibly going deeper into broader fiscal requirements.

          Cypriot authorities say no bailout figures have been discussed, but two euro zone officials have put the total cost at up to 10 billion euros – more than half its total output.

          Το businisesinsider λέει ότι για τους τοκογλύφους τραπεζίτες θα χρειαστούν τουλάχιστον 9 ΔΙΣ και για τα δημοσιονομικά λιγότερο από τα μισά που “χρειάζονται” οι τοκογλύφοι δηλαδή περί τα 4 ΔΙΣ

          http://www.businessinsider.com/the-ballooning-cyprus-fiasco-2012-7

          εδώ το απόσπασμα

          So since Monday, the despised Troika inspectors have been plying their trade. And it didn’t take long for it to seep out that the banks alone would now need a bailout of €9 billion—a stunning amount for the banks in such a tiny country. Plus, the government would need €4 billion. For total package of €13 billion.

          αλλά λέει ο αρθρογράφος ότι τα 9 ΔΙΣ είναι πολύ περισσότερα αφού τα κακά δάνεια στην Κύπρο δεν γράφονται υπό την έννοια ότι οι κωλοτράπεζες που έκαναν δάνεια με υποθήκευση ακινήτων επειδή υποτίθεται έχουν την δυνατότητα για να εξοφλησουν τα κακά δάνεια να ανακτήσουν τα ακίνητα αυτά δεν γράφονται άρα δεν φαίνονται

          δηλαδή ας πούμε ότι η λαική έκανε δάνειο σε ένα νέο ζευγάρι 400 χιλιάδες ευρώ και υποθήκευσαν το σπίτι που αγόρασαν το οποίο εκτιμήθηκε το 2007 πριν την καπιταλιστική κρίση στις 400 χιλιάδες ευρώ

          το νέο ζευγάρι αδυνατεί να συνεχίσει να πληρώνει τις δόσεις του άρα το δάνειο αυτό παύει να εξυπηρετείται και θεωρείται κακό

          αυτό όμως δεν καταγράφεται γιατί τάχα η τράπεζα μπορεί να βγάλει σε πληστιαρισμό το ακίνητο αυτό που εκτιμήθηκε το 2007 στις 400 χιλιάδες ευρώ

          guess what όμως κοπέλια που λένε και στα εγγλέζικα χωρκά

          το ακίνητο τωρά με την κατάρρευση των τιμών πάει τζαι εν πάει 180 χιλιάδες ευρώ το πολύ

          άρα η τράπεζα ούτως ή άλλως έχει τεράστια ζημιά αφού αυτό γίνεται σε τεράστια κλίμακα

          άλλωστε η οικοδομική φούσκα ήταν που προκάλεσε την κατάρρευση της Λιμαν μπράδερς το 2008

          οπότε οι κυπριακές κωλοτράπεζες τοκογλύφοι έχουν πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα το οποίο δεν φαίνεται και οι τράπεζες αρνούνται να καταγράψουν

          εδώ το απόσπασμα

          But the €9 billion for the banks is likely to grow even further—because bad debt isn’t bad debt in Cyprus. Under Cypriot rules, loans on the banks’ books that are over 90 days past due aren’t considered bad debt, and no losses have to be recognized, if the loans are secured. Hence, a mortgage that is in default doesn’t have to be written down because the bank might eventually obtain the property, which takes many years, and then sell it to recuperate its money. But property values have collapsed. And worse: the title-deed fiasco resulted in banks securing two or more mortgages with the same property—and only one of them has any value at all. But they’re all “secured”; hence, none have been written down.

          Σε μια άλλη οικονομική ιστοσελίδα γίνεται λόγος για 10 ΔΙΣ που “χρειάζονται” οι τοκογλύφοι που το κράτος αλλά αναφέρεται τζαι μια άλλη παράμετρος αυτή που είπαμε προηγουμένως με τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια τα οποία τα ανεβάζει στα 152 ΔΙΣ!!!!!!!!!! ΜΙλάμε για τεράστια νούμερα

          http://www.policymic.com/articles/10222/cyprus-bailout-shows-why-paul-krugman-is-wrong-about-europe
          Cyprus has also requested a bailout in an effort to recapitalize its banks. The crisis in Greece has had a direct impact on Cyprus banks, which have a huge exposure to the Greek economy. The country is seeking 10 billion euros of support. In total, Cyprus has total loans of 152 billion euros, or eight times its gross national product.

          Είναι παραδεκτό ότι χρειάζονται 4 ΔΙΣ για την λεγόμενη δημοσιονομική εξυγίανση

          Και πολύ πέραν των 10 ΔΙΣ για τους τοκογλύφους

          Ποιος προκάλεσε το πρόβλημα στην κυπρούλα μας την μαρτυρικήν μεγαλόνησον που λαλεί τζαι ο κύκος κύκου κιρικού; ποιος;;;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          28 Ιουλίου, 2012 19:54

          Ρε οσρ, στην ελεύθερη καπιταλιστική οικονομία οι τράπεζες ονομάζονται τράπεζες, και όχι τοκογλύφοι. Αρά μεν χρησιμοποιείς όρους για αν εντυπωσιάσεις που δεν έχουν απολύτως κανένα αντίκρισμα.
          Μετά, ακόμα και αν αφήσουμε έξω τα δημοσιονομικά που είναι το βαθύτερο και ουσιαστικότερο διαρθρωτικό πρόβλημα, και μείνουμε μόνο στις τράπεζες τι έχουμε; Έχουμε μια τεράστια τρύπα στο ελεύθερο καπιταλιστικό μας σύστημα, και τρύπες αναλόγου μεγέθους καλούνται τα κράτη να στουππώσουν. Γιατί σε παραξενεύει; Απ’ όσο ξέρω η κυβέρνηση και ο πρόεδρος μας δεν έχουν την παραμικρή διάθεση να μπουν σε περιπέτειες αποκήρυξης ή αντικατάστασης του συστήματος μας, άρα έχουν μάλλον υποχρέωση να προσπαθήσουν να το σώσουν. Άρα κάνουν το πρέπον – με όλες τις άσχημες συνέπειες.
          Σου αναγνωρίζω την συνεπή αντίθεση στο σύστημα, στην κυβέρνηση που συντηρεί το σύστημα, και την απουσία υποκρισίας όπως πολλούς άλλους φίλους, που κατακεραυνώνουν το σύστημα αλλά κατουρούν πάνω τους όταν χρειαστεί να παραδεχτούν πως το Ακελ, ε χμμ, απλώς συντηρεί το σύστημα όπως οι άλλοι, και μάλιστα όχι και πάρα πολύ καλά.
          Αλλά!!!

          Οι φωνές έκπληξης και οργής είναι εντελώς άτοπες. Χτες μιλούσες για κρατικοποίηση. Μα, η Λαϊκή είναι ήδη κρατική, και αν η Κύπρου χρειαστεί έστω και τα 500 εκατομμύρια, πάλι την πλειοψηφία θα την έχει το κράτος. Εννοείται όμως πως αυτά τα ριάλια δεν πάνε χαμένα. Το κράτος, ως ο βασικός μέτοχος πλέον θα έχει στόχο να κάνει τις τράπεζες ξανά κερδοφόρες για να μπορέσει να ξεπουλήσει το μερίδιο του, ίσως και με κέρδος.
          Είτε μας αρέσει είτε όχι (και εγώ το κουβεντιάζω με τον εαυτό μου, κατά πόσον θα ήταν πιο ορθό να αφεθεί να καταρρεύσει τουλάχιστον η Λαϊκή), το κράτος μας κάνει εκείνο που θα έκανε κάθε άλλο κράτος.
          Οπότε ρίξε λίγο τους τόνους, και μην κρίνεις τις μονόδρομες πράξεις που θα μπορούσε να κάνει στα πλαίσια του συστήματος που διαχειρίζεται.
          Το ίδιο το σύστημα όσο θέλεις κρίνε το! Και εγώ καταριέμαι από το πρωί μέχρι το βράδυ τη ζέστη, αλλά δεν φεύγει!

          Μου αρέσει!

        • 28 Ιουλίου, 2012 22:07

          τοκογλύφος είναι αυτός ο οποίος αποκομίζει κέρδη από τόκους
          άρα ακόμη και γραμματικά οι τράπεζες είναι τοκογλύφοι

          στον ποινικό κώδικα που ποινικοποίησαν την τοκογλυφία έννοιωσαν την ανάγκη επειδή ακριβώς οι τράπεζες εμπίπτουν σοτν ορισμό του τοκογλύφου να τις αποκλείσουν ρητά

          Ποινικοποίηση της τοκογλυφίας στην Κύπρο με νόμο που ψηφίστηκε το 2011… όταν το ηθικό ταυτίζεται με το νόμιμο τότε η ηθική βγαίνει εκτός νόμου…επίσης το κλασσικό: ο νόμος όπως τον ιστό της αράχνης παγιδεύει στον ιστό της μόνο τα μικρά εντομάκια

          Ας δούμε τι λέει αυτός ο νόμος που τροποποίησε τον ποινικό κώδικα και πρόσθεσε ακόμα λίγα άρθρα στον Ποινικό Κώδικα

          τίτλος

          Τοκογλυφία και Αισχροκέρδεια

          314Α (1) «Πρόσωπο το οποίο κατά την παροχή οποιουδήποτε δανείου, κατά την παροχή ή την παράταση της προθεσμίας πληρωμής, κατά την ανανέωση ή την προεξόφληση δανείου, λαμβάνει, εισπράττει, χρεώνει, συνομολογεί ή παίρνει για τον εαυτό του ή για τρίτον οικονομικό όφελος ή περιουσιακά ωφελήματα που υπερβαίνουν το επιτόκιο αναφοράς, διαπράττει αδίκημα και, σε περίπτωση καταδίκης, υπόκειται σε ποινή φυλάκισης που δεν υπερβαίνει τα πέντε (5) έτη ή σε χρηματική ποινή που δεν υπερβαίνει τις τριάντα χιλιάδες ευρώ (€30.000) ή και στις δύο αυτές ποινές».

          (2) Για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου “επιτόκιο αναφοράς” σημαίνει το μέσο όρο των ετήσιων επιτοκίων, συμπεριλαμβανομένων προμηθειών, επιβαρύνσεων ή οποιωνδήποτε εξόδων χρεώνουν τα πιστωτικά ιδρύματα για καταναλωτικά δάνεια αυξανόμενο κατά το ήμισυ με ελάχιστη αύξηση πέντε ποσοστιαίες μονάδες και μέγιστη αύξηση μέχρι δέκα ποσοστιαίες μονάδες. Το επιτόκιο αναφοράς υπολογίζεται ανά τριμηνία από την Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου η οποία το δημοσιεύει στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας.”

          =======

          Όπως μας είπε η αστυνομία που μας αγαπά και μας προστατεύει από τους κακούς ανθρώπους που θέλουν να μας εκμεταλλευτούν το βασικό επιτόκιο αναφοράς τον Ιούλιο του 2011 ήταν 12.18%……….

          https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:P3yEhmqQ-3UJ:www.police.gov.cy/police/police.nsf/0/eeb175e483a36b44c22578da00416f71/%24FILE/%25CE%2593%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2580%25CF%2584%25CE%25AE%2520%25CE%25B4%25CE%25AE%25CE%25BB%25CF%2589%25CF%2583%25CE%25B7%2520%25CE%259A%25CE%25B1%25CF%2584%25CF%2583%25CE%25BF%25CF%2585%25CE%25BD%25CF%2589%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%258D%2520%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1%2520%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25BA%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25BB%25CF%2585%25CF%2586%25CE%25AF%25CE%25B1,%2520%25CE%25B1%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%2587%25CF%2581%25CE%25BF%25CE%25BA%25CE%25AD%25CF%2581%25CE%25B4%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25B1.doc+%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%BB%CF%85%CF%86%CE%AF%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%B1%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AD%CF%81%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1+314&hl=el&pid=bl&srcid=ADGEESjqNNdqz96PUOVeXhLqiW8tPGv2aEQUChK1iiOp90LF4SiHbVdjPrti4CppiQXFcGDB6B0AlgLQZi5qq8o40r8RPGX6HJNEXweegvRpA02bZN-OSkKUR9WXjJrKxkWYHuELbIX7&sig=AHIEtbSUiks3ZYuclmrpDWXq7L2zbxWX1A

          χμμμμμμ….. αν το επεξεργαστεί κάποιος μέσα στο μυαλό του αμέσως θα λάμψει το πρόσωπο του και όλο χαρά θα αναφωνήσει

          hey you thinking what i am thinking???

          12.18%……….. μα αφού το κυμαινόμενο δάνειο που εκάμαμεν απο την καλή μας την τράπεζα που μας γαλεύκει κάθε μήνα έφτασε λόγω κάποιων καθυστερήσεων (γιατί πχ πρέπει να φάμε να πληρώσουμε το ρεύμα το νερό τις ασφάλειες αυτοκινήτου κλπ) σε αυτό το ύψος!!!

          ΑΡΑ!!!!

          άρα οι καλοί αυτοί άνθρωποι που μας αγαπάνε και θέλουν να μας προστατεύσουν από τους κακούς τοκογλύφους πράγματι έκαναν κάτι εξαιρετικά χρήσιμο αφού επιτέλους θα μπει ένας φραγμός στην ασυδοσία των τραπεζων και μπλα μπλα μπλα

          ΣΩΣΤΑ;;;;

          εχμμ όχι ακριβώς…

          Αυτό που δεν μας είπε ο πολυαγαπημένος εκπρόσωπος των προστατών μας που μας αγαπάνε ο νόμος που ψήφισαν που ψήφισαν οι ηγέτες μας έχει μια μικρούλα τόσο δα εξαιρεσούλα που κανένας δημοσιοκαφρούλης δεν μας την είπε

          διαβάζουμε στο άρθρο 314Β (1)

          “Οι διατάξεις του άρθρου 314Α δεν εφαρμόζονται –

          (α) σε πιστωτικά ιδρύματα,

          …………………………….

          (2) Για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου ο όρος “πιστωτικό ίδυρμα έχει την έννοια που αποδίδεται στον όρο αυτό από τον περί Τραπεζικών Εργασιών Νόμο.”

          ================================

          οπότε πάλε εκτέθηκες που τις ελλειπείς σου γνώσεις όπως τζαι ο αντιπολιτευόμενος που παίζει πελλόν τζαι πάλε

          πάμεν πάρακατω

          λες

          Μετά, ακόμα και αν αφήσουμε έξω τα δημοσιονομικά που είναι το βαθύτερο και ουσιαστικότερο διαρθρωτικό πρόβλημα, και μείνουμε μόνο στις τράπεζες τι έχουμε;

          έλααααα

          αφού ακριβώς όπως σου παρέθεσα τεκμηριωμένα πιο πάνω το μεγαλύτερο πρόβλημα της κυπριακής οικονομίας είναι οι τοκογλύφοι ήτοι οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ

          που εν τα 10+ ΔΙΣ τζαι που εν τα 4 ΔΙΣ ρε κουμπάρε;; εννα μας πελλάνεις

          Μου αρέσει!

        • 28 Ιουλίου, 2012 22:29

          επάτησα καταλάθως το εντερ τεσπα

          προχωρούμεν

          λες

          Μα, η Λαϊκή είναι ήδη κρατική, και αν η Κύπρου χρειαστεί έστω και τα 500 εκατομμύρια, πάλι την πλειοψηφία θα την έχει το κράτος.

          άντε ολαν που εν κρατική η λαική

          εκτός τζαι αν εχάσαν οι έννοιες την σημασία τους

          δαμέ έκαμα σου ολόκληρη ανάλυση τζαι λαλείς μου αερολογίες

          http://osr55.wordpress.com/2012/05/18/
          Αυτούσιο το 5σέλιδο διάταγμα (και όχι νομοσχέδιο) της Βουλής για την Λαϊκή Τράπεζα… Παίρνει 1.8 ΔΙΣ από το κράτος, σε 5 χρόνια μπορεί να επαναγοράσει τις μετοχές της και να έχει ξελασπώσει με μόνο αντάλλαγμα τις μειώσεις των μισθών του προσωπικού της!!!!

          @@ κρατική ένει

          εκτός τζαι αν εννοείς στις ζημιές να τις μοιραζόμαστε ούλλοι οι μαλάκες τζαι στα κέρδη τους να εν μόνοι τους οι τοκογλύφοι τραπεζίτες

          ωραίοοοςςς

          λες

          το κράτος μας κάνει εκείνο που θα έκανε κάθε άλλο κράτος.

          όχι

          κάμνει τζείνο που κάμνουν κάποια κράτη που απλά είναι έρμαια των πολιτικών νάνων που βρίσκονται στην εξουσία και δεν έχουν μαλθακό λαό όπως έχουμε εμείς με το ακελδησυένωση στην εξουσία και ντεκμέκ αριστερορος παπάρες οπυ απλά κλάνουν\

          το παράδειγμα της Ισλανδίας είναι ενδεικτικό παλληκαρόύδιν μου

          Ισλανδία: Ένα δείγμα άμεσης δημοκρατίας…. 320 χιλιαδες άνθρωποι ψηφίζουν τους νόμους και το σύνταγμα τους αφού αρχικά με δημοψήφισμα αρνήθηκαν να πληρώσουν το χρέος αέρα που τους φόρτωσαν οι χρεοκοπημένοι τοκογλύφοι

          http://osr55.wordpress.com/2011/10/18/

          έτσι επιγραμματικά να πούμε κάποια πράγματα

          το 2000 η ισλανδία που ήταν μια παραγωγική χώρα από όλες τις απόψεις ενέργεια τροφή κλπ αποφάσιε να εισέλθει στην ¨ελεύθερη» καπιταλιστική μαλακία που λαλείς τζαι συ

          τζια απορρύθμισε τις αγορές

          δόθηκε άδεια σε πολυεθνικές εταιρείες να εκμεταλλευτούν τους φυσικούς πόρους της γεωθερμικής ενέργειας της ισλανδίας και να κατασκευάσουν χυτήρια χάλυβα καταστρέφοντας το περιβάλλον

          3 τράπεζες αποκρατικοποιήθηκαν και απορρύθμισε τις αγορές των τοκογλύφων

          οι οικονομολόγοι ανέλαβαν τζαι κατέστρεψαν την χώρα

          δανείστηκαν 120 ΔΙΣ σε πέντε χρόνια δέκα φορές την οικονομία της ισλανδίας και οι τοκογλύφοι δημιουργησαν μια τεράστια φούσκα που έσκασε το 2008

          εξέδωσαν χρηματιστηριακά προιόντα και αναγκασαν τους καταθέτες του να παίξουν τζαμέ

          θυμίζει σου τίποτε;;;;;;;

          αξιόγραφα τράπεζας κύπρου;;;;;

          συνεχίζουμε

          η kpmg έλεγε ότι ήταν όλα μια χαρά

          η χώρα βαθμολογείτο με ΑΑΑ τον ψηλότερο δείκτη

          οπόταν τζαι κατέρρευσαν οι κωλοτράπεζες

          οι εποπτικές αρχές όπως εμάς ο αχάπαρος ορφανίδης απλά δεν έκαναν τίποτα για να προστατεύσουν τον κόσμο

          το 1/3 των ανθρώπων των εποπτικών αρχών προσελήφθη από τους τοκογλύφους

          δηλαδή όποιος ήταν καλός

          δε το ντοκυμαντέρ

          NSIDE JOB

          τα πρώτα 7 λεπτά εν για την ισλανδία

          τζαι τι έκαμεν η ισλανδία

          έδειξεν το μεσαίο δάκτυλο στους τοκογλύφους

          τζαι εν εκαμεν ότι κάμνει ο ακελδησυένωση κάμνει τωρά

          ένα απολύτως σχετικό άρθρο

          http://petroskosmas.com/tag/%CE%B9%CF%83%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%B1/

          Το παράδειγμα της Ισλανδίας ως απάντηση στο «χρεοστάσιο» της Ιρλανδίας (Φιλελεύθερος, 17/10/2011)
          — 17/10/2011

          Με τους Ιρλανδούς ή τους Ισλανδούς;

          ΙΣΛΑΝΔΙΑ-ΙΡΛΑΝΔΙΑ

          Πριν από μερικούς μήνες οι Ισλανδοί κέρδιζαν τον θαυμασμό όλου του κόσμου με τη γενναία στάση τους. Τότε το ένα τέταρτο του εκλογικού σώματος μάζεψε υπογραφές και ζήτησε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να μην υπογράψει τον σχετικό νόμο που ψήφισε η Βουλή τους και να οδηγήσει έτσι το θέμα σε δημοψήφισμα. Η κεντροαριστερή κυβέρνησή είχε υποκύψει στους εκβιασμούς του Λονδίνου και της Χάγης. Αυτοί απαίτησαν να πληρώσει όλος ο ισλανδικός λαός τους Άγγλους και Ολλανδούς καταθέτες, πελάτες μιας ισλανδικής ηλεκτρονικής τράπεζας, ιδιωτικής φυσικά, η οποία είχε δραστηριότητα στη Βρετανία και στην Ολλανδία και χρεοκόπησε. Να πλήρωνε, δηλαδή, ο ισλανδικός λαός το… ένα τρίτο του ΑΕΠ του και μάλιστα με τόκο 5,5%. Ασήμαντο ήταν ως ποσό το συγκεκριμένο ισλανδικό χρέος ύψους 3,5 δισ. ευρώ για τα μεγέθη των μεγάλων κρατών.

          Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα άφηναν μια μικρή Ισλανδία να παραδειγματίσει άλλες μικρές χώρες ώστε να διαπραγματεύονται με επιτυχία καλύτερους όρους αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, χωρίς να συμμορφώνονται στις διαταγές των οικονομικών κέντρων των μεγάλων κρατών. Προς τιμήν του, όμως, ο Πρόεδρος της Ισλανδίας υπάκουσε στη λαϊκή βούληση και όχι τους βουλευτές και αρνήθηκε να υπογράψει. Στις 20 Φεβρουαρίου έγινε δημοψήφισμα και για πρώτη φορά στη σύγχρονη οικονομική ιστορία ένας λαός διακηρύσσει «Δεν πληρώνω» με δημοψήφισμα, συντρίβοντας την ψοφοδεή πολιτική της «μεταλλαγμένης» σοσιαλδημοκρατικής κυβέρνησης που είχε υποκύψει στους ξένους δανειστές! Φυσικά επικρίθηκαν έντονα για αυτήν τους τη στάση. Δεν πέρασαν έξι μήνες μετά την επιβλητική αντίσταση του λαού της και τα σημάδια ανάκαμψης της ισλανδικής οικονομίας ήρθαν στο φως της δημοσιότητας. Και μάλιστα από το βρετανικό περιοδικό Εconomist που κάνει λόγο για θεαματική ανάκαμψη. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η Ισλανδία, μία χώρα που δεν ανήκει στην Ευρωζώνη, αντιμετώπισε τη χρεοκοπία της χώρας ουσιαστικά με μια συνολική πολιτική.

          Πρώτον, υποτίμησε το εθνικό νόμισμα, την ισλανδική κορώνα, και επέβαλε ελέγχους και περιορισμούς στην κίνηση κεφαλαίων. Αρχικά η κορόνα υποτιμήθηκε έναντι του δολαρίου κατά 50%, αλλά ήδη η υποτίμηση έχει περιοριστεί στο 30% και ολοένα και συρρικνώνεται. Η χαμηλότερη ισοτιμία της κορόνας οδηγεί αμέσως στην αύξηση των εξαγωγών και στη μείωση των εισαγωγών, υποκαθιστώντας ένα μεγάλο τμήμα τους με τοπικά εθνικά προϊόντα, με αποτέλεσμα το εμπορικό ισοζύγιο της Ισλανδίας να παρουσιάζει ήδη πλεόνασμα (!!!), από ελλειμματικό που ήταν. Οι προβλέψεις αναφέρουν ότι το έλλειμμα του προϋπολογισμού θα είναι 6,3% φέτος, και ταχύτατα, ίσως και μέσα στο 2011, θα οδηγηθεί σε πλεόνασμα! Το δημόσιο χρέος, το οποίο έχει εκτιναχθεί στο 115% του ΑΕΠ, θα μειωθεί σταδιακά στο 80% του ΑΕΠ μέχρι το 2015.

          Το δεύτερο μέτρο που πήραν οι Ισλανδοί ήταν ότι άφησαν τις ιδιωτικές τράπεζες να χρεοκοπήσουν. Κατόπιν τις εθνικοποίησαν, αναγνωρίζοντας όλες τις καταθέσεις των Ισλανδών πολιτών ώστε κανένας Ισλανδός να μη χάσει ούτε μία κορόνα από τις καταθέσεις του. Τα δάνεια που είχαν πάρει οι Ισλανδοί μεταφέρθηκαν στις εθνικοποιημένες τράπεζες, αλλά επειδή το νόμισμα είχε υποτιμηθεί, μειώθηκε και το ονομαστικό ύψος των δανείων, πέρα από τις σοβαρές άλλες διευκολύνσεις αποπληρωμής που έκανε το κράτος στους Ισλανδούς οφειλέτες για να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που προκάλεσε η χρηματοπιστωτική κρίση, ιδίως στις πρώτες φάσεις της (πάγωμα της πληρωμής δόσεων για μήνες κ.λπ.). Έτσι οι Ισλανδοί φορολογούμενοι φορτώθηκαν τα βάρη διάσωσης των δικών τους καταθέσεων, ενώ φόρτωσαν στους ξένους επενδυτές και καταθέτες τον λογαριασμό των συναλλαγών τους με τις ιδιωτικές ισλανδικές τράπεζες που χρεοκόπησαν.

          Από την άλλη μεριά, παραδομένοι αμαχητί οι εργαζόμενοι στην Ιρλανδία κλήθηκαν να πληρώσουν τον λογαριασμό, που δημιούργησαν οι Ιρλανδοί τραπεζίτες όταν αυτοί πλούτιζαν στα χρόνια της ιρλανδικής ευωχίας. Ανεξίτηλα σημαδεμένοι από την επί αιώνες υποταγή στον αγγλικό δεσποτισμό, υπέκυψαν στην κυβέρνηση δήμιο που δεν δίστασε φυσικά να υψώσει τον πέλεκυ! Μείωση μισθών έως 15%, μείωση των συντάξεων. Μείωση των επιδομάτων ανεργίας. Μείωση των επιδομάτων πρόνοιας για τους απόκληρους. Μείωση ή κατάργηση κάθε επιδόματος για τα οικονομικά ασθενέστερα στρώματα. Παράλληλα, η Ιρλανδία «έσωσε» τις τράπεζές της και είδε το ΑΕΠ της να πέφτει 20%. Το έλλειμμα του προϋπολογισμού της Ιρλανδίας απογειώθηκε στο ασύλληπτο 32% του ΑΕΠ και το δημόσιο χρέος της εκτινάχθηκε από το 25% του ΑΕΠ το 2007 στο 100% το 2011 και με μαθηματική ακρίβεια θα φτάσει στο 120% του ΑΕΠ το 2013. Η ανεργία αγγίζει το 14,1%, έναντι 7,3% στην Ισλανδία.

          Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, που ανταμείβει τα μεγάλα μεγέθη και την εικονική υπερβολή, είναι να θαυμάζει κανείς τη γενναία στάση των Ισλανδών απέναντι σε μια διεθνή επίθεση κερδοσκοπίας με στόχο τη λεηλασία. Τα παραδείγματα της Ισλανδίας και της Ιρλανδίας έχουν τη σημασία τους και για την Κύπρο. Δεν αποκλείεται να τεθεί το δίλλημα με ποιους θα πάει η Κύπρος: με τους Ιρλανδούς ή τους Ισλανδούς; μακάρι, φυσικά, να μην το επιτρέψουν ποτέ οι κοινωνικοοικονομικές της συνθήκες. Πάντως, η κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας συμπεριφέρεται σαν να έχει επιλέξει τον ιρλανδικό δρόμο της πειθήνιας συμμόρφωσης και των αδιεξόδων, όπου θα αναπαράγεται ένας φαύλος κύκλος: η λιτότητα θα οδηγεί σε ύφεση, η ύφεση σε λήψη δανείων από το εξωτερικό, η λήψη δανείων από το εξωτερικό σε λιτότητα, η λιτότητα σε ύφεση κ.ο.κ. Βέβαια, τέτοιο δίλημμα αχρείαστο να είναι…

          (Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα Φιλελέλευθερος, 17/10/2011)

          Posted in ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
          Tagged EU-IMF Loan,ΔΝΤ,Ευρωπαϊκή Ένωση,Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα,Ιρλανδία,Ισλανδία,Κέλτικος Τίγρης,Λιτότητα,Μνημόνιο,Οικονομική Κρίση,Τραπεζικό Σύστημα,Χρηματοπιστωτικό Σύστημα
          Post navigation

          Μου αρέσει!

  5. 27 Ιουλίου, 2012 09:52

    Άλλο πήγα να γράψω αλλά διάβασα το σχόλιο του «χωρικού» και ανατρίχιασα! Γιατί δεν ζητάει καλύτερα να έρθουν πίσω οι εγγλέζοι να μας «βάλουν σε τάξη» που θέλαμε και ανεξαρτησία – τρομάρα μας!

    Τέλος πάντων έχεις δίκιο για την «άκρα του τάφου σιωπή» που περιγράφεις. Θα περίμενε κανείς έστω δυο κουβέντες τουλάχιστον από τους λαλίστατους μπλόγκερ που μπορούν να γράψουν σεντόνια ολόκληρα για το αν είναι μαρξιστικό το φουλάρι που φορούσε η Δούρου στη Βενεζουέλα, αλλά κιχ για την ύβρη που βιώνουμε, για την έκπληξη που μας επιφύλασσε η ιστορία να βλέπουμε ένα μαρξιστικό-λενινιστικό κόμμα να εκπλιπαρεί το ΔΝΤ για βοήθεια!!!

    Προσωπικά, παίρνοντας θάρρος από την αποστομωτική απάντηση της υπουργού εργασίας προς την κυρία εκ Ρουμανίας, ελπίζω (σε πλήρη αντίθεση με σένα) πως τελευταία στιγμή θα λειτουργήσουν τα αριστερά αντανακλαστικά της σημερινής κυβέρνησης και θα κάνει την… έκπληξη! Δηλαδή, να στείλει την Τρόικα από κει που ήρθε… Dum Spiro Spero – και εύχομαι να γίνει αυτό το όνειρο πραγματικότητα.

    Μου αρέσει!

      • 27 Ιουλίου, 2012 12:28

        ελπίζω αγαπητέ Δαίμων, μετά απο τοσο καιρό, να μπήκες στον κόπο να διερωτηθείς κατά πόσον οι «μαρξιστες» είναι όντως «ιεχωβάδες» ή κατά πόσον είναι συνεπείς χωρίς να σέρνονται σε πολιτικές κωλοτουμπες.

        το λέω γιατί αν θυμάμαι καλά αυτό αποτέλεσε και το διαδικτυακό μας καυγά. αρα μην επικαλεισαι την συνέπεια μας που άλλοτε αποκαλούσες ιεχωβιδισμό αλα Στροβολιώτης, που δεν αλλάζει και μυαλά…εμεις ειμαστε συνεπείς όπως ειμασταν παντα…

        Μου αρέσει!

        • Rufus permalink
          27 Ιουλίου, 2012 13:28

          Εχεις το θρασος να μιλας ακομα;;

          Μου αρέσει!

        • 27 Ιουλίου, 2012 15:15

          Δυσδαιμόνα, θα αποφύγω να σου απαντήσω και γιατί δεν θέλω να συγχρωτιστώ με όλους αυτούς τους ηλίθιους που σου απαντούν εδώ μέσα και γιατί ξέρω πως ο «διάλογός» μας δεν θα μας οδηγήσει πουθενά. Προς το παρόν μένω στο ότι αν κρίνω από το κείμενο που με παρέπεμψες, εν μέρη συμφωνούμε…

          Μου αρέσει!

        • ανωνυμος permalink
          27 Ιουλίου, 2012 16:13

          Δυστυχως, για μερικους, μονο ενας ηλιθιος αποκαλει αλλον ηλιθιο και μονο ενας βλακας αποκαλει τον αλλο βλακα. Κατα τα αλλα ειναι υπερμαχοι του ‘διαλογου’!

          Μου αρέσει!

  6. ανωνυμος permalink
    27 Ιουλίου, 2012 13:32

    Παιδια η Τροϊκα υπερεβει των εντολων της! Δεν συμφωνει η κυβερνηση με τους ειδικους που αυτοι τους καλεσαν εδω. Τα ιδια με το πορισμα Πολυβιου. Προσπαθει ο Χριστοφιας να πεισει τους Τροϊκανους οτι το μονο προβλημα μας ειναι οι τραπεζες. Καλα να παθουμε, εμεις τον εφκαλαμεν προεδρο.

    Μου αρέσει!

    • 27 Ιουλίου, 2012 14:45

      σε σενα ανωνυμε, στον Rufus και σε διαφορα άλλα υπνωτισμένα παπαγαλάκια, οταν τελειωσω τα κουπεπια και το γενικο καθαρισμα που κάμνω, θα αφιερωσω ενα εξαιρετικο κειμενο του Ραφαηλίδη για τη Βλακεία.

      Μου αρέσει!

      • Rufus permalink
        27 Ιουλίου, 2012 14:52

        Εσυγχυστηκες;

        Μου αρέσει!

      • ανωνυμος permalink
        27 Ιουλίου, 2012 15:02

        Υπνωτισμενοι παπαγαλοι; Ναι, φαινεσαι οξυπνη και πεφωτισμενη εσυ. Οσο για παπαγαλους, εως και η τελευταια σου αναρτηση ειναι αναμασημα απο αλλου και εχεις το θρασος ή τη νοημοσυνη να αποκαλεις αλλους παπαγαλους;; Χαχαχα. Αρκει μονο να περασει καποιος απο το μπλογκ σου για να καταλαβει πως σκεφτονται οι μη υπνωτισμενοι, μη παπαγαλοι κομμουνιστες! Ελεος… Χασατε επαφη με τη πραγματικοτητα, ειναι πολυ απλο. Α και που σαι, μεινε στα κουπεπια παρα να γραφεις. Φυσικα αν το μαγειρεμα σου ειναι οπως οπως τις αναρτησεις σου τοτε παρετα τα ουλλα.

        Μου αρέσει!

  7. Μυγα Τσε permalink
    27 Ιουλίου, 2012 14:21

    Εδώ ήταν η επέτειος για το Μάρι και τα αριστερά μπλογκ έκαναν αναρτήσεις που δεν ειχαν καμια σχέση με το Μαρί. Μιλούμε για μεγάλη ξυμαρισιά αμαν κρύφεις όποτε σε συμφέρει. Νόμισαν με το να μην μιλούν για τις εθνικές τραγωδίες που οι ίδιοι προκάλεσαν οτι ο κόσμος απλώς θα το ξεχάσει. Νόμισαν οτι μπορούν να αποπροσανατολίσουν με τσιόφτες οπως, φταίουν οι στρατιωτικοί ή φταίει ο καπιταλισμός. Ετσι και τωρα με την Τρόϊκα, κρύφουν πέρκει περάσει η Τρόϊκα ξυστά αλλα αυτη τη φορά φαίνονται δύσκολα τα πράγματα. Η πρώτη και τελευταία κυπριακή αριστερή κυβέρνηση που ‘πέρασε’ σαν οδοστρωτήρας, μας φυλάκισε στο μπουντρούμι του μηχανισμού μας ανατίναξε μεταφορικά και κυριολεχτικά και κατα τα αλλα φταίει ο Γρίβας. Θα κουβαλούν το κατόρθωμα του μηχανισμού και την κατάντια που μας έφεραν ως το τέλος. Τζιαι το 17.4% που επιάσαν εν τζιαι πολυ τους. Πως γίνεται να υπάρχουν ακόμα άτομα που υποστηρίζουν ετσι ερασιτέχνες που μόνο ζημιές προκαλούν; Just a thought.

    Μου αρέσει!

  8. 27 Ιουλίου, 2012 16:54

    Δέμων, συμφωνουμε το ξερω. Δεν αφησα το σχολιο για να σε προκαλεσω. Θεωρώ οτι τοτε έκανες λάθος. Επισης θεωρώ πως ανήκουμε στην κατηγορία των ανθρώπων που οταν κανουν λάθος το λενε γιατί έχουν αξίες ανώτερες του εγωτισμού τους. Οπωσδήποτε ήταν λάθος η επικληση πως οταν πεθάνει ο Λενιν η αριστερα θα εχει μελλον…

    Εδωμεσα βέβαια δεν είναι χώρος για τετοιου ειδους συζητήσεις. Όχι λόγω του Στροβ, ο Στροβ δέχεται τις κόντρες είναι άλλοι που αφηνιάζουν.

    Τα λέμε.

    Μου αρέσει!

  9. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    28 Ιουλίου, 2012 22:25

    Ένα πράγμα είναι δεδομένο στο δύσμυρο αυτό τόπο. Κανένας μα κανένας Πρόεδρος και κανένας αξιωματούχος του κράτους μέχρι σήμερα δεν φάνηκε αντάξιος των επιθυμιών και προσδοκιών αυτού του λαού. Δεν πιστεύω ότι δεν το ήθελαν αλλά δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του λαού. Οι άνθρωποι δοκίμασαν με τον ένα ή άλλο τρόπο αλλά φαίνεται δεν εξαρτάται απο αυτούς. Φυσικά έγιναν και λάθη τεράστια τα οποία πληρώνουμε σήμερα. Εάν δούμε για παράδειγμα το τί συνέβηκε στην Κυπριακή Δημοκρατία, δηλαδή χρηματηστήριο το 1999, μετά η αδικαιολόγητη αύξηση στις τιμες των οικιών και οικοπέδων , μετά τα ομόλογα , μετά τα αξιόγραφα κ.λ.π. Ποιοί θεσμοί του κράτους λειτούργησαν ώστε να προστατευθούν οι πολίτες ??? Κανένας απολύτως. Θα υπενθυμήσω όμως ότι οι ανεξάρτητοι αξιωματούχοι του κράτους ( Γενικός Λογιστής , Γενικός Εισαγγελέας ,γενικός Ελεκτής , Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας κ.λ.π.) των οποίων οι ευθύνες και αρμοδιότητες καθορίζονται απο σύνταγμα έχουν μέγιστη ευθύνη στην ευθυγράμμιση του κράτους σε περίπτωση που αυτό εξωστρακίσει. Δυστυχώς απο της ύδρυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας κανένας απο αυτούς τους ανεξάρτητους αξιωματούχους δεν λειτούργησε ορθά σε κρίσιμες στιγμές με αποτέλεσμα το ίδιο το κράτος να οδηγείται σε ατραπούς επικύνδυνες. Κατα την δική μου κρίση τουλάχιστο απο το 1999 και εντεύθεν δεν τόλμησε κανένας να ασκήσει τις εκ του συντάγματος εντεταλμένες αρμοδιότητες . Θα τολμήσω να πώ ότι κατα το πιο πάνω χρονικό διάστημα ούτε και εκπρόσωποι του λαού στη βουλή εξάσκησαν τις εντεταλμένες αρμοδιότητες τους με αποτέλεσμα το καράβι της νήσου Κύπρος να οδεύει απο το κακό στο χεορ’ότερο με άμεσο κύνδυνο να καταποντηστεί. Δυστυχώς οι μικροκομματικές σκοπιμότητες απο την μιά και απο την άλλη οι ξέφρενες υλιστικές σκοπιμότητες και επιδιώξεις του ιδιωτικού τομέα οδήγούν αυτό τον τόπο απο το κακό στο χειρότερο και δεν αντιλαμβάνονται ότι και ίδιοι είναι συνεπιβάτες σε αυτό το καράβι που θα καταποντιστεί. Θα τολμήσω να πώ ότι αυτή την στιγμή ο ιδιωτικός τομέας και δεί οι τραπεζίτες , οι αδιάφθοροι, οι δυνατοί , οι ειδικοί επιστήμονες των καλύτερων πανεπιστημίων του κόσμου κατάφεραν δια μέσου μίας νυκτός να διαλύσουν την κυπριακή οικονομία. Φυσικά και οι εκάστοτε κυβερνώντες. Φυσικά και ο ίδιος ο απλός λαός που μπήκε στο παιγνίδι των τραπεζιτών και έπαιρνε λεφτά με την σέσουλα.Αυτή η αλόγιστη χρήση του χρήματος αυτή όλη η τεχνιτή χλιδή που δημιουργήθηκε την τελευταία δεκαπενταετία μας οδηγεί τώρα σε ένα σημείο. Στο σημείο της κρίσης αγαπητοί όπου όλοι θεατές πλέον του αποτελέσματος είμαστε μάρτυρες της όλο και χειρότερης κατάστασης που επικρατεί στον τόπο μας. Τα θέλαμε και τα πάθαμε. Με λίγα λόγια οι καταχρήσεις των τελευταίων δεκαπέντε ετών εδώ θα πληρωθούν.
    Χρειαζεται πλήρης αλλαγή πορείας με νέους πλέον πρωταγωνιστές και συναγωνιστές. Οι παλαιοί δοκίμασαν .Δεν τα κατάφεραν .

    Μου αρέσει!

  10. 29 Ιουλίου, 2012 01:34

    O logos Πou ekfrazomai toso entona j Kaystika einai giati enw h Πpagmatikothta ths Πagkosmias xphmatoΠistwtikh kapitaΛistikhs kpishs ftynei oΛo ton kosmo sta moutpa me thn synexh eΞaΘΛiwsh pou spernoun oi tokoglyfoi idiws Sthn mana tou systhmatos HΠA IsΠania itaΛia kΛΠ kaΠoioi me perissh epipolaiothta mas lene oti Ψixalìzei k Θeloun na mas Πeisoun oti ftaine oi….. Dhmosioi yΠaΛΛhΛoi.. Ta stoixeia en jame 10 dis touΛaxiston gia tous tokoglyfous k 4 dis dhmosionomika. EΠiΛoΓes yΠarxoun ftanei na tis Πapoume. Akoute pe yΠokpitapoi akelikoi?

    Μου αρέσει!

    • Ακελικός permalink
      29 Ιουλίου, 2012 11:07

      Πεσ’ μας τι επιλογές που είναι εκεί για να τις πάρουμε και μετά μιλάμε φίλτατε Όσιρι.
      Και βεβαίως,
      συμφωνώ μαζί σου ως προς τους φταίχτες που είναι ο καπιταλισμός και οι τοκογλύφοι.

      Μου αρέσει!

      • 29 Ιουλίου, 2012 16:22

        φίλτατε αντιπολιτευόμενε η απάντηση ήδη δόθηκε στα προηγούμενα μου κείμενα τα οποία απέφυγες να απαντήσεις γιατί προφανώς ήταν τόσο τεκμηριωμένα που δεν μπορούσες να απαντήσεις σε τίποτα

        ακριβώς όπως κάνει και ο στροβολιώτης που απλά παίζει πελλόν όταν δεν τον συμφέρει ή μάλλον όταν δεν βολεύει τις θεολγικού τύπου κουβεντούες του περί συστήματος που δουλεύκει τζαι μαλακίες

        ανέφερα το παράδειγμα της ισλανδίας η οποία ακολούθησε έναν εντελώς διαφορετικό δρόμο από τα υπόλοιπα κράτη τζαι όμως ο στροβολιώτης πάλε παίζει πελλόν τζαι τούτον εν ενδεικτικό της κακοπιστίας σας

        προσωπικά όταν αντελήφθηκα πόσο μαλακίες τζαι ψευτιές εν τούτα που εμάθαινα τόσα χρόνια που το σχολείο το σπίτι μου το εθνικόφρονο το πανεπιστήμιο περί τάχα θεσμών τζαι δικαιοσύνης ήδη που τα 16 μου άρχισα να θέτω ερωτήματα τζαι όταν οι απαντήσεις δεν ταίρκαζαν με την πραγματικότητα τότε απλά έθετα τζαι άλλες ερωτήσεις

        εσείς προφανώς έχετε όλες τις απαντήσεις έτοιμες γιατί είσαστε ίσως λίγο δειλοί να δείτε την πραγματικότητα τζαι πραγματικά σας λυπάμαι

        που την άλλη φυσικά το γεγονός ότι δεν βλέπετε την πραγματικότητα ίσως να είναι ενδεικτικό του ότι απλά σας βολεύει αυτή η πραγματικότητα τζαι στα @@ σας ούλλοι τούτοι οι άνθρωποι που εξαθλιώνονται που την πραγματικότητα που εσάς σας βολεύει

        αυτά

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          29 Ιουλίου, 2012 16:43

          Osr, αν νομίζεις πως έχεις απαντήσει στο σχόλιο μου με ημερομηνία Ιουλίου 28, 2012 19:54, τότε πάω πάσο!

          Συγχύζεις συστηματικά την πραγματικότητα με τον πόθο, χρησιμοποιείς ακραία παραδείγματα και εξαιρέσεις προσπαθώντας να ανατρέψεις τα υπόλοιπα mainstream στοιχεία.

          Σου το έχω πει πάρα πολλές φορές: στο γήπεδο της μάππας, παίζεις με τους κανόνες της μάππας. Και ο Χριστόφιας και η κυβέρνηση του δεν έδειξαν άλλες προθέσεις, άρα δεν έχεις κανένα μα κανένα δικαίωμα να τους κατηγορείς, πέραν της σοβαρής πιθανότητα πως δεν ξέρουν να παίζουν καλή μάππαν.

          Μου αρέσει!

        • 29 Ιουλίου, 2012 16:47

          το psi ήτοι το ελληνικό κούρεμα που προκάλεσε τις ζημιές δισεκατομυρίων στις κυπριακές τράπεζες τοκογλύφους ήταν μέρος των κανόνων της μάππας;

          απάντα μόνο αυτό

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          29 Ιουλίου, 2012 16:55

          Ναι, είναι από εκείνους τους νέους κανόνες που εφαρμόζονται κατά καιρούς και μετά εγκαταλείπονται. Θυμάσαι το «χρυσό γκολ» που ίσχυε στην παράταση για κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα;

          Μου αρέσει!

        • 29 Ιουλίου, 2012 17:07

          άρα δεν υπάρχουν κανόνες αφού συνέχεια αλλάζουν κατά το δοκούν

          εκτός και αν έχεις κάποιους κανόνες για το πως μπορείς να αλλάξεις τους κανόνες

          όπως πχ για να αλλάξεις το σύνταγμα θα πρέπει να έχεις τόση πλειοψηφία κλπ

          πχ ακόμα τζαι η μαλακία που είπες για το χρυσό γκολ

          αυτό ορίστηκε ως κανόνας γιατί η φιφα αποφάσισε σύμφωνα με κανόνες που υπήρχαν για το πως μπορούν να αλλάξουν κάποιους κανόνες να αλλάξει αυτό τον κανόνα

          ακριβώς όπως άλλαξαν και τον κανόνα που δεν επιτρέπει στους παίκτες να δώσουν πάσα με το πόδι στον τερματοφύλακα

          άρα εφόσον δεν υπάρχουν κανόνες για το πως μπορεί να αλλάξεις τους κανόνες ουσιαστικά δεν υπάρχουν κανόνες αλλά αυθαιρεσία

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          29 Ιουλίου, 2012 17:21

          Το σύστημα μας δεν είναι τέλειο, δεν μπορεί να είναι τέλειο, δεν αναμένεται να είναι τέλειο και συνεπώς δεν υπάρχει εγγύηση για τίποτα, και είναι δυνατόν να συμβούν πρωτοφανή, «νέα» πράγματα, όπως ας πούμε να πτωχεύσει μια χώρα της ευρωζώνης. Σε κάθε περίπτωση και με δεδομένη την ανάγκη πως όλοι οι παίκτες έχουν υποχρέωση να βρουν τρόπους να στηρίξουν το σύστημα, σκέφτηκαν το κούρεμα ως μια μόνιμη ή εκ των πραγμάτων προσωρινή αποφυγή της επίσημης χρεωκοπίας της Ελλάδας, και την ένταση των προβλημάτων και της κρίσης.

          Αν η απόφαση ήταν ορθή θα φανεί από τις συνέπειες, και επειδή το παιγνίδι βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, δεν γνωρίζουμε το τελικό αποτέλεσμα.

          Μου αρέσει!

        • 29 Ιουλίου, 2012 17:36

          μάλιστα εφόσον καταρρίφθηκε η μαλακία περί κανόνων που δεν υπάρχουν αλλά απλά αυθαιρεσία περάσαμε στο αμέσως επόμενο έωλο επιχείρημα

          πρωτοφανή νέα πράγματα όπως μια πτώχευση μιας χώρας ευρωζώνης;

          μα αφού ενόμιζα ότι οι οικονομόλογοι εν επιστήμονες τζαι ξέρουν τι γίνεται τζαι προβλέπουν ότι αν γίνει το α εννα γίνει το β τζαι μετά το γ

          ώστε τελικά ούτε τούτον ισχύει α
          τς τς
          κοίταξε ρε παιδί μου τι μαθαίνεις

          ώστε εν πρωτοφανή πράγματα η τεράστια παγκόσμια καπιταλιστική κρίση που κτυπά τον πλανήτη ε

          άντε ρε μεν μάσιεσαι;

          τζαι τζείνη η μικρή κρισούλα στα 30′ τι ήταν ακριβώς; πάλε πρωτοφανή πράματα;

          τζαι πως εξεπεράστηκεν τζείνη η πρωτοφανής κρίση που πάλε δεν προέβλεψαν; μόνο με 90 εκατομύρια νεκρούς τζαι τον Β παγκόσμιο πόλεμο

          τζαι όταν όλα λείφκουν φτάνουμε στο τελευταίο επιχείρημα θεολογικού επιπέδου ότι το σύστημα δεν είναι τέλειο και μπλά μπλα

          έλα ρε που ενεν τέλειο

          μια χαρά τέλειο ένει για τους τραπεζίτες τοκογλύφους τους βιομηχάνους τζαι τα λοιπά παράσιτα που συσσωρεύουν τον πλούτο

          απλά για τον υπόλοιποι κόσμο ενεν τζαι τόσον καλό

          όπως πχ για τα 50 εκατομύρια εξαθλιωμένους των ΗΠΑ των 80 εκατομύριων που ζουν κάτω που το όριο της φτώχειας στην ΕΕ

          των 1,5 εκατομυρίων ανέργων της ελλάδας των 30 χιλιάδων νεοάστεγων της αθήνας και γενικά όλων των ανθρώπων που δεν είναι παράσιτα βολεμένοι

          τελικά υπάρχει ένας και μόνος κανόνας δηλαδή όλα να γίνονται προς όφελος των τοκογλύφων βιομηχάνων κλπ

          γιαυτό τζαι η τρόικα ενώ το πρόβλημα είναι αποκλειστικά τραπεζικό ζητούν μειώσεις μισθών

          αλλά γιατί; για να καλύψουν τις ζημιές των τραπεζών τους

          όλα γίνονται όχι για τον κόσμο αλλά για αυτούς που το ελέγχουν

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          29 Ιουλίου, 2012 18:34

          «μάλιστα εφόσον καταρρίφθηκε η μαλακία περί κανόνων που δεν υπάρχουν αλλά απλά αυθαιρεσία περάσαμε στο αμέσως επόμενο έωλο επιχείρημα
          πρωτοφανή νέα πράγματα όπως μια πτώχευση μιας χώρας ευρωζώνης;»

          Ακριβώς! Σε ένα μη τέλειο σύστημα, δεν είναι δυνατόν να γίνει πρόβλεψη για τα πάντα! Και τα χάλια της Ελλάδας ήταν κάτι που προφανώς δεν είχε προβλέψει κανείς!

          «μα αφού ενόμιζα ότι οι οικονομόλογοι εν επιστήμονες τζαι ξέρουν τι γίνεται τζαι προβλέπουν ότι αν γίνει το α εννα γίνει το β τζαι μετά το γ
          ώστε τελικά ούτε τούτον ισχύει α
          τς τς
          κοίταξε ρε παιδί μου τι μαθαίνεις»

          Απ’ όσο γνωρίζω, και στη δική σου επιστήμη υπάρχουν πρωτοφανείς υποθέσεις που αποφασίζονται είτε με βάση τα δικά τους γεγονότα, είτε σε μεταγενέστερο στάδιο με την εισαγωγή καινούργιας νομοθεσίας. Αυτό το γνωρίζεις, άρα κλείνει ως επιχείρημα.

          «ώστε εν πρωτοφανή πράγματα η τεράστια παγκόσμια καπιταλιστική κρίση που κτυπά τον πλανήτη ε
          άντε ρε μεν μάσιεσαι;»

          Οι κρίσεις είναι μέρος του καπιταλιστικού συστήματος. Η συγκεκριμένη κρίση πρώτη φορά εμφανίστηκε, γιατί πρώτη φορά επιχειρήθηκε να γίνει μια ενιαία ευρωζώνη!

          «τζαι τζείνη η μικρή κρισούλα στα 30′ τι ήταν ακριβώς; πάλε πρωτοφανή πράματα;
          τζαι πως εξεπεράστηκεν τζείνη η πρωτοφανής κρίση που πάλε δεν προέβλεψαν; μόνο με 90 εκατομύρια νεκρούς τζαι τον Β παγκόσμιο πόλεμο»

          *Εσύ* λες πως οι κρίσεις γενικά είναι πρωτοφανείς. Εγώ λέω πως είναι μέρος του συστήματος, αλλά καμιά κρίση δεν είναι η ίδια. Δεν έχω ενδιατρίψει, αλλά δύσκολα θα μπορούσα να φανταστώ να χρησιμοποιούνται ανάλογα μέτρα για την κρίση του 1930 με την κρίση του 2010. Και ούτως ή άλλως πρωτοφανής η κρίση ή όχι, δεν έχει και τόση σημασία. Σημασία έχει το γεγονός πως δεν υπάρχει καμιά εγγυημένη θεραπεία για τίποτα. Όσο και να ακούγεται μοιρολατρικό, οφείλεις να ξεκινήσεις, και ελπίζεις να σου βγει.

          «τζαι όταν όλα λείφκουν φτάνουμε στο τελευταίο επιχείρημα θεολογικού επιπέδου ότι το σύστημα δεν είναι τέλειο και μπλά μπλα
          έλα ρε που ενεν τέλειο
          μια χαρά τέλειο ένει για τους τραπεζίτες τοκογλύφους τους βιομηχάνους τζαι τα λοιπά παράσιτα που συσσωρεύουν τον πλούτο
          απλά για τον υπόλοιποι κόσμο ενεν τζαι τόσον καλό
          όπως πχ για τα 50 εκατομύρια εξαθλιωμένους των ΗΠΑ των 80 εκατομύριων που ζουν κάτω που το όριο της φτώχειας στην ΕΕ
          των 1,5 εκατομυρίων ανέργων της ελλάδας των 30 χιλιάδων νεοάστεγων της αθήνας και γενικά όλων των ανθρώπων που δεν είναι παράσιτα βολεμένοι»

          Με δικαιώνεις με όλα αυτά. Απλώς αποδεικνύεις πως έχω δίκιο: το σύστημα δυστυχώς *δεν* μπορεί να είναι τέλειο – πάντα θα υπάρχουν προβλήματα κρίσεις, φτωχοί και πονεμένοι. Τι θέλεις δηλαδή; Δοκίμασε να επιχειρηματολογήσεις σε ζητήματα που διαφωνούμε. Α, ξέχασα, εσύ πιστεύεις πως υπάρχει το τέλειο σύστημα! Και κατά τα άλλα είμαι εγώ ο θεολόγος!

          «τελικά υπάρχει ένας και μόνος κανόνας δηλαδή όλα να γίνονται προς όφελος των τοκογλύφων βιομηχάνων κλπ»

          Από όσο ξέρω οι πλείστες βιομηχανίες έκλεισαν, οι τράπεζες έχουν χάσει το 90%+ της κεφαλαιουχικής τους αξίας, κατά τα άλλα οφείλουμε να φωνάζουμε πως το σύστημα λειτουργεί υπέρ τους!

          «γιαυτό τζαι η τρόικα ενώ το πρόβλημα είναι αποκλειστικά τραπεζικό ζητούν μειώσεις μισθών
          αλλά γιατί; για να καλύψουν τις ζημιές των τραπεζών τους»

          Μήπως αυτό οφείλεται μάλλον στο γεγονός πως εσύ και η τρόικα διαφωνείτε δραστικά στον τρόπο αξιολόγησης της οικονομίας ενός καπιταλιστικού κράτους; Βρίσκεσαι σε άλλο γήπεδο φίλε μου…

          «όλα γίνονται όχι για τον κόσμο αλλά για αυτούς που το ελέγχουν»

          Α, μια δόση συνομωσιολογίας πάντα κάνει το γλυκό να δέσει! Δηλαδή;

          Μου αρέσει!

        • 29 Ιουλίου, 2012 19:03

          ή κάμνεις πως δεν καταλαβαίνεις ή χειρότερα καταλαβαίνεις αλλά σκόπιμα προσπαθείς να διαστρεβλώσεις αυτά που γράφω

          ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ αυτές οι κρίσεις αυτή είναι η ουσία όσων σου λέω τζαι γιαυτό αναφέρθηκα και στην προηγούμενη συστημική καπιταλιστική κρίση

          είναι απόρροια του συστήματος τζαι δεν μπορούν να αποφευχθούν

          έπιαστο οξά ακόμα

          μεν κάμνεις προπαγάνδα να χαρείς τζαι εν θέλω να πιστεύκω είσαι τέλεια κακόπιστος

          η ουσία είναι να μαθαίνουμε αλλά απότι φαίνεται εσύ μανιωδώς απλά θέλεις να λαλείς τα δικά σου για τους δικούς σου λόγους

          κατά τη γνώμη την δική μου επιστήμη μπορεί να είναι μόνο ότι αποδεικνύεται πειραματικά και ό,τι έχει να κάνει με την φύση

          φυσική χημεία μαθηματικά κλπ κλπ

          οι λεγόμενς κοινωνικές επιστήμες για μένα δεν είναι επιστήμες αν τζαι δεν έχει και τόση σημασία τούντο πράμα

          η οικονομολογία η νομική η λογιστική κλπ είναι ψευδοεπιστήμες αφού δεν βασίζονται σε σταθερές που αποδεικνύονται πειραματικά

          τούτο φυσικά εν η άποψη μου σχετικά με τον όρο επιστήμη

          για αυτό τζαι απορρίπτω τον όρο που χρησιμοποιούν οι μαρξιστές τάχα επιστημονικός σοσιαλισμός

          η νομική και η οικονομική απλά έχουν να κάνουν με πρακτικές λύσεις για τον τρόπο κοινωνικής οργάνωσης

          ο τρόπος κοινωνικής οργάνωσης όμως δεν μπορεί να εφαρμοστεί παντού ο ίδιος
          άλλες οι ανάγκες των εσκιμώων και άλλες των βεδουίνων στην έρημο

          τέσπα πάμε παράκατω

          κοίτα να δεις που εννα συμφωνήσουμεν τζιολας α

          λες

          Οι κρίσεις είναι μέρος του καπιταλιστικού συστήματος. Η συγκεκριμένη κρίση πρώτη φορά εμφανίστηκε, γιατί πρώτη φορά επιχειρήθηκε να γίνει μια ενιαία ευρωζώνη!»

          άτε καλή αρχή επιτέλους να αρχίζεις να μαθαίνεις τζαι κάτι

          φυσικά μετά χαλάς τα λίον με την μπούρδα περί της ευρωζώνης τζαι παπαριές

          η δημιουργία της ευρωζώνης δηλαδή της έκοδσης του ευρώ από την ΕΚΤ δημιουργήθηκε βασισμένη στον ΜΟΝΟ κανόνα που έχουν οι τοκογλύφοι βιομήχανοι κλπ
          να έχουν αποκλειστικα και μόνο αυτοί κέρδος

          τα υπόλοιπα είναι απλά υποπροιοντα αυτής της βασικής αρχής

          η ευρωζώνη δημιουργήθηκε όπως σου έγραψψα τζαι πριν τζαι σαν απάντηση τζαι στον αντιπολιτευόμενο που εχάθη

          η εκτ κέντρική τράπεζα δημιουργήθηκε ακριβώς για να μπορέσουν οι τραπεζίτες αποκλειστικά και μόνο να ελέγχουν την κοπή νομίσματος αντί τα κράτη και με αυτό τον τρόπο να τα ελέγχουν απόλυτα όπως φάνηκε ξεκάθαρα σήμερα
          η ΕΚΤ ένας ιδιωτικός οργανισμός που δεν ελέγχεται από τα κράτη και δεν εκλέγεται από πουθενά κόβει το ευρώ και δανείζει μόνο τράπεζες και όχι κράτη!!!!!
          τα αποτελέσματα τα είδαμε μέχρι σήμερα
          η τεράστια οικονομία της ισπανίας να μπαίνει στο μηχανισμό
          η τρίτη μεγαλύτερη εξαγωγική δύναμη της ευρωζώνης η ιταλία με εξαγωγές 770 δις το χρόνο να έχει πρόβλημα τάχα
          το γεγονός ότι η ελλάδα και οι άλλες χώρες δεν ελέγχουν το νόμισμα τους ακριβώς όπως λες τζαι συ δεν μπορούν να το υποτιμήσουν ούτως ώστε να μπορούν ελέγξουν την οικονομία τους τις εισαγωγές και εξαγωγές τους
          ==============
          λες
          Εγώ λέω πως είναι μέρος του συστήματος, αλλά καμιά κρίση δεν είναι η ίδια.

          η υπερσυσσώρευση πλούτου δηλαδή η μη επένδυση στην πραγματική οικονομία τζαι η εκμεταλλεύσης της υπεραξίας της εργασίας των εργαζομένων είναι η απλή καθαρή επαναλαμβονένη αιτια όλων των καπιταλιστικών κρίσεων

          τζια απλά στην εξίσωση του τελευταίου αιώνα εμπήκαν τζαι οι χρητοπιστωτικές φούσκες με την δημιουργία χρηματος που το μηδέν

          λες

          Σημασία έχει το γεγονός πως δεν υπάρχει καμιά εγγυημένη θεραπεία για τίποτα»

          εξαρτάται τι εννοείς με τον όρο θεραπεία γιόκκα μου

          εσύ τι εννοείς με τούντον όρο;

          ούλλα όσα σου ανέφερα με τα 50 εκατομύρια φτωχούς στις ΗΠΑ 80 εκατομύρια στην ΕΕ κλπ είναι δεδομένα ρε

          αμφισβητείς τα;
          λες
          πάντα θα υπάρχουν προβλήματα κρίσεις, φτωχοί και πονεμένοι

          μάνα μου ρε

          άτε ρε μα σοβαρά

          τζαι επειδή εσύ ο βολεμένος κωλοκυπρέος προς το παρόν είσαι με τους βολεμένους σικκιμέ ε

          τούτη εν η διαφορά μας ακριβώς

          λες

          Δοκίμασε να επιχειρηματολογήσεις σε ζητήματα που διαφωνούμε.

          ο μονος που επιχειρηματολογεί με στοιχεία τζαι αριθμούς δαμέσα δα είμαι εγώ

          έβαλα σου δκιακόσια στοιχεία τεκμηριωμένα με άρθρα και παραπομπές που οικονομικές εφημερίδες που τόσο αγαπάς

          εσύ ούτε και ένα τόσο δα στοιχείο δεν παρέθεσες παρά μόνο μαλακίες για κανόνες της μάππας

          είσαι απλά εκτεθειμένος από την παντελή γύμνια επιχειρημάτων που δεν έχεις

          απάντα μου τούτον άτε

          η τρόικα δηλαδή ποια συμφέροντα εξυπηρετεί κατά τη γνώμη σου;

          τι επιδιώκει;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          29 Ιουλίου, 2012 22:56

          Ωχ, όχι άλλο σεντόνι!

          Λοιπόν, θα είμαι σύντομος, αφού έβαλα εγώ επιχειρήματα, έβαλες εσύ εμμονές, και δεν καταλήξαμε.

          Λοιπόν τι γυρεύει εδώ η Τρόικα; Μα, την κάλεσε ο πρόεδρος της δημοκρατίας μιας χώρας με ελεύθερη καπιταλιστική οικονομία που αντιμετωπίζει προβλήματα που δεν μπορεί αν λύσει μόνη της! Είναι ένα διαθέσιμο υπέρ- εθνικό καπιταλιστικό εργαλείο η τρόικα!

          Τόσο απλά!

          Υ.Γ. Αφού και εγώ συμφωνώ πως οι κρίσει είναι αναπόφευκτο χαρακτηριστικό του καπιταλιστικού συστήματος γιατί επαναλαμβάνεις συνεχώς την προπαγάνδα σου;

          Υ.Γ. Όταν λέω πως άλλο η κρίση του 30 και άλλο η τωρασινή, δε είναι το ίδιο με αυτό που λες για Εσκιμώους;

          Μου αρέσει!

        • 29 Ιουλίου, 2012 23:27

          φίλε μου είσαι πραγματικά εκπληκτικός με την αρνητική έννοια του όρου

          δεν λες απολύτως τίποτα παρά φλυαρίες χωρίς ούτε και ένα τόσο δα επιχειρηματάκι

          μα απολύτως τίποτα ρε αδελφέ;;;;

          τόση γύμνια ελλείψει επιχειρημάτων

          τέσπα

          «Είναι ένα διαθέσιμο υπέρ- εθνικό καπιταλιστικό εργαλείο η τρόικα!
          Τόσο απλά!»

          καταρχήν δεν σε ρώτησα τι είναι η τρόικα

          αλλά αυτό που απέφυγες να απαντήσεις

          τζαι αν έχεις οιανδήποτε τσίπα πάνω σου αν είσαι ειλικρινής στις προθέσεις σου απάντα το

          η τρόικα δηλαδή ποια συμφέροντα εξυπηρετεί κατά τη γνώμη σου;
          τι επιδιώκει;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          29 Ιουλίου, 2012 23:43

          «Μα, την κάλεσε ο πρόεδρος της δημοκρατίας μιας χώρας με ελεύθερη καπιταλιστική οικονομία που αντιμετωπίζει προβλήματα που δεν μπορεί αν λύσει μόνη της! »

          Άρα εκ των πραγμάτων εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας, μιας χώρας με ελεύθερη καπιταλιστική οικονομία, που αντιμετωπίζει προβλήματα που δεν μπορεί να λύσει μόνη της.

          Εντάξει τώρα; Η πάλι δεν είναι η απάντηση που θέλεις να ακούσεις;

          Μου αρέσει!

        • 29 Ιουλίου, 2012 23:53

          τι εννοείς εκ των πραγμάτων;

          εξυπηρετεί τα συμφερόντα της χώρας μας ή όχι;

          απλά πράγματα

          άφηστα εκ των πραγμάτων τζαι τα μεσοβέζικα

          απάντα με ένα ναι ή με ένα όχι

          πιστεύεις ότι η τρόικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          29 Ιουλίου, 2012 23:57

          Ναι.

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          30 Ιουλίου, 2012 07:52

          Τα θέματα είναι άσχετα, γιατί το ένα αποτελεί επιλογή που μπορούμε να κάνουμε ή να μην κάνουμε, χωρίς πρακτικό ή τέλος πάντων εύκολα υπολογιζόμενο κόστος (ΝΑΤΟ). (Αν ενδιαφέρεσαι, δεν θεωρώ την ένταξη στο ΝΑΤΟ προτεραιότητα, ή αναγκαιότητα, είναι κάτι που καλύτερα να αποφευχθεί.)

          Το άλλο αποτελεί μια επιλογή μονόδρομο, η οποία προέκυψε λόγω συγκεκριμένων οικονομικών προβλημάτων. Στο σημείο εκείνο ήταν η μόνη διαθέσιμη επιλογή εξόδου, και άρα ορθώς την ακολούθησε η κυβέρνηση. Η άλλη επιλογή (που στέκει ακόμα, αφού δεν είναι σίγουρο πως θα χειριστεί τελικά τις προτάσεις της τρόικας ο Χριστόφιας), ήταν η βουτιά στο βάραθρο.

          Ε, άμα το αποφύγαμε αυτό, σίγουρα καλώς πράξαμε!

          Μου αρέσει!

        • 30 Ιουλίου, 2012 08:21

          βάζω εδώ την σωστή σειρά του διαλόγου

          osr PERMALINK
          Ιουλίου 30, 2012 07:31
          επίσης η κυβέρνηση δεν επιθυμεί την ένταξη της Κύπρου στο ΝΑΤΟ
          το ΝΑΤΟ εξυπηρετεί κατά τη γνώμη σου τα συμφέροντα της χώρας μας;
          ΑΠΆΝΤΗΣΗ

          strovoliotis PERMALINK*
          Ιουλίου 30, 2012 07:32
          Μην αλλάζεις κουβέντα!

          osr PERMALINK
          Ιουλίου 30, 2012 07:38
          σε ρώτησα που βασίζεις το ότι η τρόικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας
          και ως επιχείρημα μου ανέφερες ότι εφόσον το θέλει η κυβέρνηση μας που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας τότε και η τρόικα ως εκ τούτου και λόγω του ότι το θέλει η κυβέρνηση μας εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας
          άρα με αυτό τον τρόπο θεωρείς δεδομένο ότι οτιδήποτε θέλει η κυβέρνηση μας εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας
          χρησιμοποιώ ακριβώς τον ίδιο συλλογισμό σου
          οπότε είναι ακριβώς το ίδιο θέμα
          το αν δεν βολεύει τις υπεκφυγές σου αυτό είναι δικό σου πρόβλημα όσον αφορά την ειλικρίνια σου και τις προθέσεις σου σε αυτό τον διάλογο
          οπότε στο ξαναθέτω και απάντα
          επίσης η κυβέρνηση δεν επιθυμεί την ένταξη της Κύπρου στο ΝΑΤΟ
          το ΝΑΤΟ εξυπηρετεί κατά τη γνώμη σου τα συμφέροντα της χώρας μας;

          strovoliotis PERMALINK*
          Ιουλίου 30, 2012 07:52
          Τα θέματα είναι άσχετα, γιατί το ένα αποτελεί επιλογή που μπορούμε να κάνουμε ή να μην κάνουμε, χωρίς πρακτικό ή τέλος πάντων εύκολα υπολογιζόμενο κόστος (ΝΑΤΟ). (Αν ενδιαφέρεσαι, δεν θεωρώ την ένταξη στο ΝΑΤΟ προτεραιότητα, ή αναγκαιότητα, είναι κάτι που καλύτερα να αποφευχθεί.)
          Το άλλο αποτελεί μια επιλογή μονόδρομο, η οποία προέκυψε λόγω συγκεκριμένων οικονομικών προβλημάτων. Στο σημείο εκείνο ήταν η μόνη διαθέσιμη επιλογή εξόδου, και άρα ορθώς την ακολούθησε η κυβέρνηση. Η άλλη επιλογή (που στέκει ακόμα, αφού δεν είναι σίγουρο πως θα χειριστεί τελικά τις προτάσεις της τρόικας ο Χριστόφιας), ήταν η βουτιά στο βάραθρο.
          Ε, άμα το αποφύγαμε αυτό, σίγουρα καλώς πράξαμε!

          ======================================================

          τόσο η ένταξη στον μηχανισμό της τρόικα
          όσο και
          η ένταξη στο νατο

          αποτελούν απλές επιλογές
          είτε μέσα, είτε έξω

          εσύ πριν λίγο στο ερώτημα που βασίζεις το ότι η τρόικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας, απάντησες ότι το βασίζεις αποκλειστικά και μόνο στο ότι το θέλει η κυβέρνηηση μας η οποία σίγουρα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας

          προφανώς και αυτός ο συλλογισμός εκ μέρους σου ει΄ναι απλά μια υπεκφυγή για να μην απαντήσεις επί της ουσίας να πεις την γνώμη σου για την τρόικα και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί

          είναι όμως η απάντηση που έδωσες και σε δεσμεύει εκτός και αν πεις ότι τελικα΄δεν ειναι σωστός ο συλλογισμός αυτός

          όσον αφορά στο θέμα της ένταξης στο ΝΑΤΟ που ει΄ναι κάτι που δεν επιθυμεί η κυβέρνηση μας άρα σύμφωνα με τον δικό σου συλλογισμό αυτόματα θα έπρεπε να απαντήσεις ότι
          εφόσον δεν το επιθυμεί η κυβέρνηση μας που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας τότε θεωρώ ότι το ΝΑΤΟ δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας

          απάντησες αυτό

          «Αν ενδιαφέρεσαι, δεν θεωρώ την ένταξη στο ΝΑΤΟ προτεραιότητα, ή αναγκαιότητα, είναι κάτι που καλύτερα να αποφευχθεί.»

          δηλαδή θεωρείς ότι το ΝΑΤΟ εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας έστω και αν δεν το θέλει η κυβέρνηση μας απλά δεν είναι πρτεραιότητα

          δηλαδή θεωρείς ότι η ένταξη στο ΝΑΤΟ για λόγους που εσύ κρίνεις ως τέτοιους και όχι η κυβέρνηση όπως
          (άρα δεν βασίζεσαι στο τι λέει η κυβέρνηση και τι θέλει)
          δεν εξυπηρετείτ α συμφέροντα της χώρας μας

          άρα με αυτή σου την απάντηση αναιρείς την προηγούμενη με την οποία εισηγήθηκες ότι ο λόγος που θεωρείς ότι η τροικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας είναι απλά και μόνο γιατί το θέλει η κυβέρνηση μας

          οπότε έχεις δύο επιλογές

          1. είτε να πεις ότι τελικά ότι ο συλλογισμός σου είναι λανθασμένος και να εξηγήσεις πλέον πως κατέληξες ότι η τρόικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας

          2. είτε να αποδεκτείς ότι οτιδήποτε πει η κυβέρνηση η οποία εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας είναι σωστό εφόσον εξυπηρετει΄τα συμφέροντα της χώρας

          αν επιλέξεις το 1 τότε σου ξαναθέτω το ερώτημα και απάντησε ειλικρινά όπως έκανες και με το ΝΑΤΟ

          η τρόικα δηλαδή ποια συμφέροντα εξυπηρετεί κατά τη γνώμη σου;
          τι επιδιώκει;

          Μου αρέσει!

      • 30 Ιουλίου, 2012 00:00

        αυτό το βασίζεις κάπου ή είναι απλά πίστη;

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          30 Ιουλίου, 2012 07:15

          Το βασίζω στο γεγονός πως η τρόικα κλήθηκε από την κυβέρνηση μας, η οποία σαφώς εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας, και στο ότι είναι επίσης προς το συμφέρον των συνιστωσών της τρόικας να λυθούν τα δημοσιονομικά και τραπεζικά προβλήματα ενός μικρού έστω μέλους της παρέας.

          Μου αρέσει!

      • 30 Ιουλίου, 2012 07:31

        επίσης η κυβέρνηση δεν επιθυμεί την ένταξη της Κύπρου στο ΝΑΤΟ

        το ΝΑΤΟ εξυπηρετεί κατά τη γνώμη σου τα συμφέροντα της χώρας μας;

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          30 Ιουλίου, 2012 07:32

          Μην αλλάζεις κουβέντα!

          Μου αρέσει!

        • 30 Ιουλίου, 2012 07:38

          σε ρώτησα που βασίζεις το ότι η τρόικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας

          και ως επιχείρημα μου ανέφερες ότι εφόσον το θέλει η κυβέρνηση μας που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας τότε και η τρόικα ως εκ τούτου και λόγω του ότι το θέλει η κυβέρνηση μας εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας

          άρα με αυτό τον τρόπο θεωρείς δεδομένο ότι οτιδήποτε θέλει η κυβέρνηση μας εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας

          χρησιμοποιώ ακριβώς τον ίδιο συλλογισμό σου

          οπότε είναι ακριβώς το ίδιο θέμα

          το αν δεν βολεύει τις υπεκφυγές σου αυτό είναι δικό σου πρόβλημα όσον αφορά την ειλικρίνια σου και τις προθέσεις σου σε αυτό τον διάλογο

          οπότε στο ξαναθέτω και απάντα

          επίσης η κυβέρνηση δεν επιθυμεί την ένταξη της Κύπρου στο ΝΑΤΟ
          το ΝΑΤΟ εξυπηρετεί κατά τη γνώμη σου τα συμφέροντα της χώρας μας;

          Μου αρέσει!

  11. strovoliotis permalink*
    30 Ιουλίου, 2012 18:27

    Επειδή εχαθήκαμεν με τα σχόλια, αντιγράφω εδώ την ουσία του τελευταίου σου σχολίου:

    «τόσο η ένταξη στον μηχανισμό της τρόικα όσο και η ένταξη στο νατο αποτελούν απλές επιλογές
    είτε μέσα, είτε έξω
    εσύ πριν λίγο στο ερώτημα που βασίζεις το ότι η τρόικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας, απάντησες ότι το βασίζεις αποκλειστικά και μόνο στο ότι το θέλει η κυβέρνηηση μας η οποία σίγουρα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας
    προφανώς και αυτός ο συλλογισμός εκ μέρους σου ειναι απλά μια υπεκφυγή για να μην απαντήσεις επί της ουσίας να πεις την γνώμη σου για την τρόικα και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί
    είναι όμως η απάντηση που έδωσες και σε δεσμεύει εκτός και αν πεις ότι τελικα δεν ειναι σωστός ο συλλογισμός αυτός
    όσον αφορά στο θέμα της ένταξης στο ΝΑΤΟ που ειναι κάτι που δεν επιθυμεί η κυβέρνηση μας άρα σύμφωνα με τον δικό σου συλλογισμό αυτόματα θα έπρεπε να απαντήσεις ότι
    εφόσον δεν το επιθυμεί η κυβέρνηση μας που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας τότε θεωρώ ότι το ΝΑΤΟ δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας
    απάντησες αυτό
    “Αν ενδιαφέρεσαι, δεν θεωρώ την ένταξη στο ΝΑΤΟ προτεραιότητα, ή αναγκαιότητα, είναι κάτι που καλύτερα να αποφευχθεί.”
    δηλαδή θεωρείς ότι το ΝΑΤΟ εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας έστω και αν δεν το θέλει η κυβέρνηση μας απλά δεν είναι πρτεραιότητα
    δηλαδή θεωρείς ότι η ένταξη στο ΝΑΤΟ για λόγους που εσύ κρίνεις ως τέτοιους και όχι η κυβέρνηση όπως
    (άρα δεν βασίζεσαι στο τι λέει η κυβέρνηση και τι θέλει)
    δεν εξυπηρετείτ α συμφέροντα της χώρας μας
    άρα με αυτή σου την απάντηση αναιρείς την προηγούμενη με την οποία εισηγήθηκες ότι ο λόγος που θεωρείς ότι η τροικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας είναι απλά και μόνο γιατί το θέλει η κυβέρνηση μας
    οπότε έχεις δύο επιλογές
    1. είτε να πεις ότι τελικά ότι ο συλλογισμός σου είναι λανθασμένος και να εξηγήσεις πλέον πως κατέληξες ότι η τρόικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας μας
    2. είτε να αποδεκτείς ότι οτιδήποτε πει η κυβέρνηση η οποία εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας είναι σωστό εφόσον εξυπηρετει΄τα συμφέροντα της χώρας
    αν επιλέξεις το 1 τότε σου ξαναθέτω το ερώτημα και απάντησε ειλικρινά όπως έκανες και με το ΝΑΤΟ
    η τρόικα δηλαδή ποια συμφέροντα εξυπηρετεί κατά τη γνώμη σου;
    τι επιδιώκει;»

    Πάντως ο διάλογος γίνεται πιο χρήσιμος όταν αποφεύγονται οι συνήθεις σου κορώνες. Γίναμε σαν δικηγόροι που αγορεύουν στο δικαστήριο τώρα 🙂

    Έχουμε λοιπόν:

    Εγώ θεωρώ πως οι χιλιάδες επιλογές που έχει επί άλλων τόσων ζητημάτων, δεν μπορούν να συγκριθούν με την απόφαση που αφορά το πάττισμα ή όχι μιας χώρας.

    Από τη στιγμή που το κακό σενάριο θα ήταν αυτό, τότε η κυβέρνηση είχε υποχρέωση να λάβει ακριβώς την απόφαση που *δε* θα οδηγούσε στην οικονομική καταστροφή. Και το δίλημμα ήταν ξεχωριστό αν όχι μοναδικό για άλλο ένα θεωρητικό, ιδεολογικό λόγο: πάττισμα σημαίνει λίγο πολύ κατάρρευση του συστήματος, και η κυβέρνηση μιας αστικής καπιταλιστικής χώρας *δεν* μπορεί και δεν πρέπει να το κάνει αυτό.

    Είναι ξεκάθαρο σε αντίθεση με πλείστα άλλα ζητήματα που ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του, χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η επιβίωση του συστήματος.

    Αν θέλεις λακωνική απάντηση, η τρόικα εξυπηρετεί τους κανόνες του συστήματος που έχουμε: καπιταλισμός. Και αυτό το σύστημα υιοθετεί η ΕΕ, το ΔΝΤ και η Κυπριακή Δημοκρατία.

    Άρα η τρόικα εξυπηρετεί τα συμφέροντα μας.

    (Πρόσεξε όμως, μπορεί να *θέλει* να εξυπηρετήσει, αλλά να μην *μπορεί*, ή να μην τα καταφέρει – ούτε η τρόικα είναι αλάνθαστη, ούτε τα πλάσματα που την αποτελούν, ούτε βεβαίως οι συνταγές της είναι εγγυημένες, όπως έχω γράψει επανειλημμένα.)

    Μου αρέσει!

    • 30 Ιουλίου, 2012 19:25

      «Αν θέλεις λακωνική απάντηση, η τρόικα εξυπηρετεί τους κανόνες του συστήματος που έχουμε: καπιταλισμός. Και αυτό το σύστημα υιοθετεί η ΕΕ, το ΔΝΤ και η Κυπριακή Δημοκρατία.»

      αν τζαι πριν πάλε επαραδέκτηκες στην κουβέντα για το psi του ελληνικού κουρέρματος ότι δεν υπάρχουν κανόνες στον καπιταλισμό ή μάλλον υπάρχει αποκλειστικά ένας κανόνας που είναι το κέρδος των τοκγλύφων τραπεζιτών των βιομηχάνων εφοπλιστών τζαι αυθαίρετα απλά επέβαλαν το ελληνικό κούρεμα χωρίς να βασίζονται πουθενά κλπ

      τζαι πάλε υπεκφεύγεις

      ποιοι είναι οι κανόνες του καπιταλισμού στους οποίους αναφέρεσαι;

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        30 Ιουλίου, 2012 21:03

        Νομίζω πήρες όλες τις απαντήσεις. Σε ένα καπιταλιστικό σύστημα, αναμένεται να λειτουργείς και να κρίνεις με καπιταλιστικά κριτήρια – περιλαμβανόμενου του Χριστόφια. Όχι με κριτήρια άλλα, που αναφέρονται σε κάτι το οποίο οραματίζεσαι.

        Μου αρέσει!

        • 30 Ιουλίου, 2012 21:07

          ποια είναι τα καπιταλιστικά κριτήρια;

          Μου αρέσει!

        • 31 Ιουλίου, 2012 07:37

          φίλε μου μιλάς με γενικότητες σοφίσματα αοριστολογίες και χωρίς επιχειρήματα

          μιλάς γενικά για «καπιταλισμό» στον οποίον δεν δίνεις απολύτως περιεχόμενο

          μιλάς μετά για «κανόνες» μάλιστα του «καπιταλισμού» την ίδια στιγμή που αυτό το επιχείρημα καταρρίφθηκε επανειλημμένως

          τώρα υπεκφεύγοντας και πάλι μιλάς γενικόλογα και αόριστα για «καπιταλιστικά κριτήρια» χωρίς να εξηγείς τι εννοείς

          για μένα αυτό φανερώνει έναν άνθρωπο που δεν επιθυμεί αληθινά τον διάλογο

          το «κυπριακό» και οι προσωποπαγής γενικότητες με τις οποίες καταπνιάνεσαι με τους φίλους σου τους ακελικοδησυδηκοικούκλπ με τους οποίους αναλίσκεστεστε τάχα σε διάλογο είναι ίδιον χαρακτηριστικό του επιπέδου του πολιτικού λόγου στην Κύπρο

          απλά δεν υπάρχει

          και επειδή δεν θέλω απλά να υπεκφύγεις και πάλι θέλω να μου αν δεν είσαι πολιτικά δειλός

          τι εννοείς με τον όρο
          «καπιταλιστικά κριτήρια»

          Μου αρέσει!

  12. Ανώνυμος permalink
    31 Ιουλίου, 2012 19:23

    The Simple and Predictable Story of Fiscal Bankruptcy in Cyprus

    Posted by Daniel J. Mitchell

    http://www.cato-at-liberty.org/the-simple-and-predictable-story-of-fiscal-bankruptcy-in-cyprus/

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. ο πρώην εκπρόσωπος της ελλάδας στο ΔΝΤ Ρουμελιώτης στους New York Times παραδέκτηκε ότι το ΔΝΤ γνώριζε ότι θα αποτύχει η συνταγή λιτότητας στην ε
  2. ο πρώην εκπρόσωπος της ελλάδας στο ΔΝΤ Ρουμελιώτης στους New York Times παραδέκτηκε ότι το ΔΝΤ γνώριζε ότι θα αποτύχει η συνταγή λιτότητας στην ε
  3. Ποιος προκάλεσε το πρόβλημα στην οικονομία της Κύπρου; Ποιος έφερε την τρόικα στην Κύπρο, δηλαδή ποιος χρειάζεται πολύ πέραν των 10 ΔΙΣ… μ
  4. Ποιος προκάλεσε το πρόβλημα στην οικονομία της Κύπρου; Ποιος έφερε την τρόικα στην Κύπρο, δηλαδή ποιος χρειάζεται πολύ πέραν των 10 ΔΙΣ… μ
  5. Συζήτηση για τον καπιταλισμό με κάποιον που δηλώνει καπιταλιστής επειδή δεν υπάρχει όπως λέει άλλη επιλογή – Επιχειρήματα αντεπιχειρήμ

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.