Skip to content

Να μ’ αγαπάς.

Σεπτεμβρίου 12, 2012

Μπα.

Δεν το χρειάζομαι.

Το είχα, το μετεξέλιξα.

Το μετεξελίξαμε.

Μ-ε-τ-ε-ξ-ε-λ-ι-χ-θ-ή-κ-α-μ-ε.

Χρειάζομαι αποχέτευση των απωθημένων.

Σε ένα στάδιο πιο πέρα, όπου μπορεί να μη φτάσω ποτέ. (Και αυτό γιατί κάπου εκεί πέρα υπάρχει ο εγωισμός, η έπαρση πως τα πράγματα , οι καταστάσεις, και η ιεράρχηση, κυρίως η ιεράρχηση,  θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά. Κάπου εκεί, ξυπνά ο κυνηγός.)

Εξ ου και το «απωθημένο».

Που δεν είναι κάτι κακό.

Χρειάζομαι την ιδέα, όχι την κυριολεξία. Δεν έχω καν την πολυτέλεια στην κυριολεξία.

Κρίθηκα ασθενής σήμερα. Από μια πάθηση που έχει το εντυπωσιακό όνομα: «σύνδρομο κοτυλομηριαίας πρόσκρουσης» με πιθανή «ρήξη επιχείλιου χόνδρου.» Στα χωρκά το λένε μονολεχτικά: «βουλλίν.»

Ο φίλος μου ο Πατίνιος με περιπαίζει. Μπορεί να πρέπει να σταματήσω να ταλαιπωρώ το σώμα μου με διαφόρων ειδών ασκήσεις που κάνω για να προλάβω διαφόρων ειδών ασθένειες.

Βρέθηκα σε μια συζήτηση με δυο επιφανείς πολιτικούς. Με συγκίνησαν τα πλάσματα. Μα είναι δυνατόν να εργάζονται μέρα νύχτα για το καλό μας , για την ευημερία μας για το συμφέρον μας και εμείς να μην το καταλαβαίνουμε;

Και ο  άκρατος και ελιτιστικός εγωισμός μου να λέει: ρε μαλάκα, καλύτερα θα μπορούσες να τα πεις και κυρίως να τα κάνεις από αυτούς!

Να θυσιασθώ, ή ο κόσμος θα μπορούσε να προχωρήσει και χωρίς εμένα;

«Θέλω να ‘ρθείς και να μ’ ανάψεις
το παραμύθι να μου πεις
σαν μάνα γη να μ’ αγκαλιάσεις
σαν άσπρο φως να ξαναρθείς.»

9 Σχόλια leave one →
  1. Σεπτεμβρίου 12, 2012 00:32

    Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

    Μου αρέσει!

  2. Χριστόδουλος καλλίνος permalink
    Σεπτεμβρίου 12, 2012 02:36

    μην πτοείσαι συντροφε στροβολιώτη…
    τώρα η ανάρτηση σου, μου θύμισε τη Μενεγάκη, που πήγε ο Ρόκκος στο στούντιο και τραγούδησε το «Να μ’ αγαπάς» και αυτή τον ρώτησε «τίνος είναι» και είπε «του Παύλου Σιδηρόπουλου του αείμνηστου» και είπε η ωραία Ελένη της ελληνικής T.V. «να τον καλέσουμε στην εκπομπή».

    Μου αρέσει!

  3. Σεπτεμβρίου 12, 2012 11:05

    Περαστικά Στροβολιώτη, όλα καλά να πάνε και μη σκας άλλο 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Σεπτεμβρίου 12, 2012 13:27

    φιλούδιν μου άρχοντα της υπεκφυγής εύχομαι υγιένεσθαι

    τζαι μεν μου αγχώνεσαι

    όσον αφορά τούτον

    «Και ο άκρατος και ελιτιστικός εγωισμός μου να λέει: ρε μαλάκα, καλύτερα θα μπορούσες να τα πεις και κυρίως να τα κάνεις από αυτούς!»

    ναι ναι πράγματι ιδίως όταν δεν υπάρχει κανένας αντίλογος και επιχειρήματα που να αναγκάζεσαι να απαντάς

    μια χαρά πολιτικός είσαι χωρίς τίποτα να ζηλέψεις από τους επιφανείς φίλους σου

    πολύ μπλα μπλα μονόλογος πίστη τζαι άγιος ο θεός

    Μου αρέσει!

  5. Σεπτεμβρίου 12, 2012 16:32

    Δεν είναι τίποτα, ξε-βούλλωστο!
    Περαστικά.

    Μου αρέσει!

  6. strovoliotis permalink*
    Σεπτεμβρίου 12, 2012 23:03

    Να χαρίσω λοιπόν και εγώ ένα προβληματικό άσμα στους καλούς φίλους/ες:

    Μου αρέσει!

    • Σεπτεμβρίου 12, 2012 23:56

      τωρά τι θέλει να πει ο ποιητής ο θεός τζαι η ψυσιή σου

      Κανείς μας δεν μπορεί να μείνει άτρωτος
      σε μια παλιοκοινωνία που νοσεί
      σε μια κοινωνία που τρελαίνει τους ανθρώπους
      όλοι είμαστε το κατά δύναμη ψυχασθενείς
      Βαγγέλη, σαν κλείσει αυτή η πόρτα, θα χαθούμε
      Βαγγέλη, σαν στρίψει το κλειδί, θα χαθείς

      το θέμα είναι τι κάμνεις για τούντην παλιοκοινωνία που τρελλαίνει τους ανθρώπους

      τουλάχιστον δεν αποφεύγεις να δεις την αλήθκεια κατάματα

      ακριβώς όπως κάμνεις εσύ φιλούδιν

      τούντα γλυκανατούλικα ποστάκια σου εν καλά

      χαλάς τα τζαμέ που τάχα μιλάς πολιτικά
      τζαι έσιεις να κάμεις άσιλα με την κοινωνία που τρελλαίνει τους ανθρώπους
      δηλαδή τους τοκογλύφους την φτώσια τζαι την μιζέρια

      απλά υπεκφεύγεις γιατί ακριβώς εν η εύκολη λύση για σένα τζαι τα βολέματα σου

      τζαι να εννα συνεχίσω να σου τα γράφω τούτα

      αν αξίζεις ίσως κολλήσει κάτι

      αν δεν αξίζεις πάλε εννα τα γράφω να ξεμπροστιάζονται οι απολίτικες χωρίς επιχειρήματα κουβεντούες σου

      φιλάκια

      μπόνους τρακ

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

