Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ανατρίχιασα!!!

11 Οκτωβρίου, 2012

Από εθνική περηφάνια, όταν διάβασα στο σημερινό κείμενο του Κώστα Κωνσταντίνου στον Πολίτη, τις απόψεις του Σταμάτη Κραουνάκη για την Μέρκελ:

«Καλώς ήρθατε Μερκέλα, καγκελάριος, κιγκλιδωματάριος της ευρωζώνης στραπατσάριος, του κεφαλαίου ιμπρεσάριος, των συμφερόντων τοπαμάριος. Αισχύλος, Σοφοκλής, Ευριπίδης, Αριστοφάνης, Καβάφης, Σολωμός, Γκάτσος, Σαπφώ, Μίκης, Μάνος κι εγώ σου δηλώνουμε: Μας χρωστάτε μωρή μουλαροζαργάνα, δεν χρωστάμε. Αν δεν ήταν οι Έλληνες, Μερκέλα μου, θα ΄σουν… καπάκι μπίρας».

Ταπεινά δηλώνω την αδυναμία μου να επιχειρηματολογήσω. Η διαγραφόμενη λύση, είναι η τελική.
Απόψεις άλλων καλλιτεχνών εδώ.

 

93 Σχόλια leave one →
  1. 11 Οκτωβρίου, 2012 08:14

    Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

    Μου αρέσει!

  2. strovoliotis permalink*
    11 Οκτωβρίου, 2012 08:50

    Από πολύ δυναμική φίλη:

    Δε συμφωνώ με αυτού του είδους τις απόψεις. Η Μέρκελ και ο κάθε απόγονος του Χίτλερ μπορεί να έχουν όποια προτίμηση θέλουν αλλά οι Έλληνες φταίνε, οι φοροφυγάδες και πρωτίστως οι πολιτικοί που κατασπάραζαν το φτωχαδάκι και τον κάθε κακομοίρη και έφεραν τη χώρα σε τέτοια θέση ώστε να αναγκαστεί να ζητήσει βοήθεια απ’ έξω αφού οι μέσα την κατασπάραξαν. Μας δάνεισαν και τα χρωστάμε κι ας αφήσουμε την μπουρδολογία. Οι Έλληνες θυμούνται την ιστορία τους και το παίζουν αδικημένοι όταν θέλουν να κρύψουν τις σκατοδουλειές τους. Σε μια εκπομπή έδειχνε μια Ελληνίδα χωρισμένη μητέρα που δεν τη βοηθούσε η Ελλάδα μας και πήγε στη Γερμανία και δεν ήξερε ποια δουλειά να πρωτοδιαλέξει, χωρίς ρουσφέτι χωρίς γλείψιμο. Της έδιναν επίδομα τέκνου 500 ευρώ το μήνα(!!!) όταν η ελλ. κυβέρνηση δίνει 300 ευρώ τον χρόνο και δεν τα δίνει ποτέ!!!! Της έδινε επίδομα για τη θέρμανση και άλλα, διότι με το μισθό που έπαιρνε(πολύ καλός για μικρομεσαίο) θεωρούσε ότι δε θα μπορούσε να ζήσει αξιοπρεπώς! Στην Ελλάδα έχουν γαμήσει τον κόσμο με τις μίζες τα ρουσφέτια και τα σκάνδαλα μεγατόνων! Ακόμα κι ο μπάρμπας στη γωνία που πούλαγε φρούτα τα πούλαγε με κομπίνα. Μαγκιά των Γερμανών που σέβονται τους πολίτες και υπάρχει κράτος πρόνοιας. Μαγκιά τους που σέβονται το συμπολίτη τους και τιμούν τις αξίες που εμείς τους διδάξαμε αλλά κι εμείς εξευτελίσαμε!

    Μου αρέσει!

    • milaz permalink
      11 Οκτωβρίου, 2012 09:00

      Συμφωνώ και εγώ με αυτή – την δεύτερη άποψη. Η Ελλάδα γ@μησε τα συστήματα, είπε ψέματα σαν χώρα και έλεγαν και μεταξύ τους καθημερινά από τον πιο ψηλά στον πιο χαμηλά αμοιβόμενο, αλλά τους χρωστά η Γερμανία επειδή είχαν πολιτισμό κάποτε; Το ότι φαινομενικά ζητιανεύει η Ελλάδα εν επειδή εν μες το ευρώ (οι Γερμανοί εν το ευρώ που προσπαθούν να σώσουν όχι την Ελλάδα) αλλιώς ήταν να χρεοκοπήσει και ξανα π’ αρχής….

      Μου αρέσει!

    • 11 Οκτωβρίου, 2012 10:49

      Του Νίκου Μπογιόπουλου

      H Γερμανία είναι η «ατμομηχανή» της ΕΕ. Πράγματι.

      Αλλά ας δούμε πώς λειτουργεί αυτή η «ατμομηχανή» πρώτα και κύρια στο εσωτερικό της χώρας.
      Ας δούμε, δηλαδή, ποιοι μετατρέπονται σε «κάρβουνο» για να παραχθεί αυτός ο κεφαλαιοκρατικός «ατμός»:
      *
      1) Στη Γερμανία, σήμερα, υπάρχουν 16 εκατομμύρια άνθρωποι – σχεδόν δύο Ελλάδες, δηλαδή – βυθισμένοι στη φτώχεια και στον κοινωνικό αποκλεισμό…
      *
      2) Στη Γερμανία, σήμερα, σύμφωνα με την «Εκθεση Πλούτου και Φτώχειας» που συντάχθηκε από την ίδια τη γερμανική κυβέρνηση, η κοινωνική ανισότητα ξεπερνά κάθε προηγούμενο, καθώς το 10% του εύπορου πληθυσμού της χώρας κατέχει το 53% του συνολικού πλούτου, ενώ την ίδια ώρα το 50% των γερμανικών νοικοκυριών κατέχει μόλις το 1% του πλούτου της Γερμανίας…

      *
      3) Στη Γερμανία, σήμερα, όπως ομολογεί το γερμανικό υπουργείο Εργασίας, «τα ωρομίσθια, που δεν επαρκούν πλέον – ακόμη κι αν κάποιος εργάζεται με πλήρη απασχόληση – για να θρέψουν ένα μονομελές νοικοκυριό, επιτείνουν τους κινδύνους της φτώχειας και υπονομεύουν την κοινωνική συνοχή»…
      *
      4) Στη Γερμανία, σήμερα, ο αριθμός των εργαζομένων με μηνιαίο εισόδημα που δεν ξεπερνά τα 400 ευρώ ανέρχεται στα 7,5 εκατομμύρια…
      *
      5) Στη Γερμανία, σήμερα, ο εργάτης, στο πλαίσιο των υφιστάμενων εργασιακών σχέσεων που στηρίζονται στους νόμους του «σοσιαλιστή» Σρέντερ περί λειτουργίας δουλεμπορικών γραφείων «ενοικίασης εργαζομένων» δεν λογίζεται ως άνθρωπος, αλλά ως αναλώσιμο υλικό: «…η απασχόληση εκμισθούμενων εργαζομένων ανήλθε από 782 χιλιάδες το 2001 σε 1.200 χιλιάδες εργαζόμενους το 2006. Στο εργοστάσιο της Μερσεντές στο Worth ένας στους δέκα εργαζόμενους είναι εκμισθωμένος. Το ίδιο συμβαίνει και σε πολλές άλλες μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η Siemens. Η Siemens μάλιστα στον ισολογισμό της καταχωρεί τις δαπάνες για τους εκμισθωμένους εργαζόμενους όχι στις δαπάνες για μισθούς, αλλά στις δαπάνες για υλικά!» (Γιώργος Σταμάτης, «Περί Νεοφιλελευθερισμού», εκδόσεις ΚΨΜ).
      *
      6) Στη Γερμανία, σήμερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ομοσπονδιακού Γραφείου Εργασίας και του Ιδρύματος «Μπέρτελσμαν», τα παιδιά κάτω των 15 ετών, που η επιβίωσή τους εξαρτάται από τα επιδόματα πρόνοιας ξεπερνούν τις 250.000…
      *
      7) Στη Γερμανία, σήμερα, ο αριθμός των «εργαζόμενων φτωχών» συγκριτικά με τον αντίστοιχο αριθμό των «εργαζόμενων φτωχών» το 2006, έχει αυξηθεί κατά 45%…
      *
      Αυτή είναι η κατάσταση, σήμερα, στη Γερμανία των πλεονασμάτων, των αρνητικών επιτοκίων, των υψηλών εξαγωγών, των πανίσχυρων μονοπωλίων και πολυεθνικών.

      Αυτή είναι, δηλαδή, η καπιταλιστική «ανάπτυξη» στη Γερμανία.
      Τέτοια είναι, ήταν και θα είναι, παντού, η καπιταλιστική «ανάπτυξη».
      Τέτοια είναι, ήταν και θα είναι, πάντα, η επί λαϊκών πτωμάτων «ανάπτυξη» στον καπιταλισμό.
      Μια «ανάπτυξη» που δεν είναι λιγότερο απάνθρωπη, λιγότερο βάρβαρη και λιγότερο καταστροφική για τους λαούς από την κρίση,
      οικοδομείται πάνω στο έδαφος της καπιταλιστικής κρίσης και ταυτόχρονα γεννά τις καπιταλιστικές κρίσεις.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        12 Οκτωβρίου, 2012 06:17

        Dis, Ακόμα και αν τα ανωτέρω είναι ορθά (που μου φαίνονται υπερβολικά), τι αποδεικνύουν; Μήπως ότι η Γερμανία είναι μια πολύ καλύτερη καπιταλιστική χώρα από την Ελλάδα; Γιατί ξέρεις, η σύγκριση που επιχειρεί ο ζηλωτής Μπογιόπουλος είναι άνευ ουσίας: δεν υπάρχει πουθενά μια τέλεια ουτοπία με την οποία είναι δυνατόν να γίνεται η σύγκριση. Άρα μοιραία, οι παράμετροι κρίνονται στο σχετικό. Άσε που υπάρχει και κάτι άλλο, που έγραψα πολλές φορές εδώ: *δεν* είναι δυνατόν να υπάρξουν ουτοπίες, σοσιαλιστικές, αναρχικές, χριστιανικές ή οτιδήποτε άλλο – η ανθρώπινη φύση δεν το επιτρέπει. Ο κόσμος πάντα τείνει σε κάτι, αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα να το φτάσει.

        Μου αρέσει!

        • ΔemΩΝ permalink
          12 Οκτωβρίου, 2012 12:13

          Φίλε Στροβολιώτη, όσο περνάει ο καιρός τόσο αποδεικνύεται μάταιος κόπος το να προσπαθεί να κάνει κανείς έναν στοιχειώδη διάλογο μαζί σου. Όσοι πρεσβεύουν κάτι διαφορετικό από αυτό που εσύ πρεσβεύεις, είναι για σένα ζηλωτές, ουτοπιστές, ίσως παλαβοί και φυσικά φανατικοί. Τον μόνο φανατισμό που δυσκολεύεσαι να αναγνωρίσεις είναι τον δικό σου και των ομοίων σου. Σου αρέσει να περιγράφεις τον εαυτό σου ως πραγματιστή, αλλά εγώ δεν βλέπω πάνω σου, (ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό) τίποτα περισσότερο από έναν ταλιμπάν του νεοφιλελευθερισμού. Όπως βλέπεις έχει και η κρίση τα καλά της. Ρίχνει τις μάσκες!

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          12 Οκτωβρίου, 2012 14:06

          Η μόνη διαφορά που βλέπω είναι πως εγώ περιγράφω και αναλύω ένα κόσμο που υπάρχει. Όσο και αν μου αρέσει, όσο και αν θέλω να τον αλλάξω ή όχι.

          Μου είναι πολύ δύσκολο να μπω στον ανταγωνισμό με «κάτι άλλο».

          Μου αρέσει!

        • 12 Οκτωβρίου, 2012 15:00

          Προφανώς γιατί ταξικά δεν σου συμφέρει! Κι όπως ΣΟΥ είπα πλειστάκις αυτή η τοποθέτηση ΟΣΟΥ είναι άκρως συντηρητική, καθώς αποκλείει το νέο!

          Μου αρέσει!

  3. ιων σκεπτικός permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 09:27

    http://www.solnth.gr/index.php?... –
    Tageszeitung: Οι Έλληνες εφοπλιστές γιατί δεν πληρώνουν φόρους;

    Tageszeitung: Οι Έλληνες εφοπλιστές γιατί δεν πληρώνουν φόρους;

    «Η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να προσφέρει φοροαπαλλαγές στους εφοπλιστές»…

    Στις φοροαπαλλαγές των Ελλήνων εφοπλιστών αναφέρεται εκτενώς δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Tageszeitung υπό τον τίτλο «Οι εφοπλιστές δεν πληρώνουν φόρους».

    Η εφημερίδα εξηγεί καταρχήν ότι η Ελλάδα διαθέτει το μεγαλύτερο εμπορικό στόλο του κόσμου.

    «Ένα στα πέντε πετρελαιοφόρα που διασχίζουν τις θάλασσες του κόσμου ανήκει σε μέτοχο από την Ελλάδα», παρατηρεί η εφημερίδα, σημειώνοντας ότι στην παρούσα φάση «Έλληνες εφοπλιστές έχουν παραγγείλει περισσότερα από 250 νέα πλοία κυρίως σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Κίνας».

    «Όλοι αυτοί όμως πληρώνουν ελάχιστους φόρους», συνεχίζει η εφημερίδα, εξηγώντας τον ειδικό «συμβολικό», όπως τον χαρακτηρίζει, φόρο που καταβάλουν στη βάση της ηλικίας και της χωρητικότητας των πλοίων.

    Το παράδειγμα της Ελλάδας, που εισήγαγε το φόρο αυτό τη δεκαετία του 1950, ακολούθησαν μετά το 1990 και άλλες ευρωπαϊκές χώρες με στόχο «να διασφαλίσουν θέσεις εργασίας σε ξηρά και θάλασσα».

    Οι επικριτές αυτής της πολιτικής, καταλήγει το δημοσίευμα, «βλέπουν στο μηδενικό αυτό φόρο μια επιδότηση δισεκατομμυρίων, την οποία τουλάχιστον η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να προσφέρει».

    Πηγή: DW

    Σχόλια δικά μου,

    ΑΝΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΝΙΘΟΥΝ ΑΣ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΤΟΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΝΝΟΥΝ ΤΟ ΓΑΙΜΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΛΕΦΤΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

    Είναι πολλά περήφανοι για τους αρχαίους προγόνους΄, αλλά οι αρχαίοι πρόγονοι δεν είναι καθόλοι περήφανοι για τους σημερινούς Ελληναράδες της ψευτιάς, της διαπλοκής, της φοροδιαφυγής, της ανεντιμότητας, της μίζας και των φακέλλακίων….

    Ας προσέξουμε εμείς εδώ στην Κύπρο. Εχουμε προσωπική ευθύνη ο καθένας μας, να μην ανεχόμαστε τέτοιες νοσηρές καταστάσεις και να μην λέμε ας το έβρει ο κάθε παγαπόντης από άλλους, ή από τον Θεό. Οφείλουμε να μιλούμε και να προστατεύσουμε το κράτος από τα φαγοπότια που κάμνουν διάφοροι επιτήδειοι σε βάρος ΜΑΣ.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Οκτωβρίου, 2012 06:20

      Ίων, το έχω υπόψη αυτό. Πιθανότατα να είχε γίνει αυτή η διευθέτηση για να ενισχυθεί η ελληνική ναυτιλία. Η άποψη μου είναι πως αυτό, και όλα τα κεκτημένα, που προκαλούν στρέβλωση στην αγορά πρέπει να επανεξεταστούν. Να φορολογηθούν και οι εφοπλιστές, να εισφέρουν και όλοι για τη σύνταξη τους, να πληρώνουν όλοι εισιτήριο στις Κυπριακές αερογραμμές κλπ, κλπ. Όταν ανοίξει ο κατάλογος, οι προοπτικές είναι άπειρες!

      Μου αρέσει!

  4. Χριστόδουλος καλλίνος permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 10:10

    Είναι κρίμα ο Σταμάτης ρε Στροβολιώτη.. δεν τον βλέπεις πως είναι? άς τον άνθρωπο να βγει να πει την μ… κία του να ξαλαφρώσει λίγο…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Οκτωβρίου, 2012 06:21

      Χριστόδουλε προσπαθώ να αποστασιοποιούμαι. Άλλο η μουσική, άλλο τα πολιτικά. Εδώ θεωρώ ακόμα τον Θεοδωράκη παμμέγιστο….

      Μου αρέσει!

  5. Natasa S permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 10:51

    Η ανώνυμη φίλη που παρέθεσε τα σχόλιά της ο Στροβολιώτης.

    Μου αρέσει!

  6. Natasa S permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 11:14

    Φτάσαμε να υπολογίζουμε την αναπνοή μας και να μετράμε την ύπαρξή μας με οικονομίστικους όρους. Η ανθρώπινη συνείδηση υπολογίστικε με κέρδη και ζημίες και μετατράπηκε σε ταξική συνείδηση. Απύθμενα εγωιστικές υπάρξεις κατήντησαν οι «άνθρωποι», που θέλουν να κατοχυρώσουν το χώρο τους λες και δεν έμαθαν πως ακόμη και ο τάφος τους, τους καταπίνει για να τους δείξει μεταθάνατον πόσο μάταια υπολόγιζαν τα πάντα και έδιναν αξία στην ύπαρξή τους που δεν καταλήγει σε τίποτα άλλο παρά μια χούφτα χώμα που θα την χέσει ένα καπιταλιστικό παραταϊσμένο γουρούνι ή θα την κατουρήσει ο μπεκρούλιακας κουμμουνιστής, που είναι μονίμως απελπισμένος και πότης. Στην καλύτερη περίπτωση, να γίνει στάχτη, ώστε να χαθεί ακολουθώντας νομοτελειακά την εξέλιξή της. Καπούτ. Ας ζήσει ο καθένας με σεβασμό στην ύπαρξη των άλλων όντων. Αυτό που έχει νόημα και αξία είναι μόνο η ποίηση σε όλες τις εκφάνσεις(λόγος, μουσική, εικαστικά). Αυτά μόνο μας εξανθρωπίζουν. Τα άλλα θρέφουν τη ματαιοδοξία μας. Το αίτημα λοιπόν των καιρών είναι ουσιαστική και ανθρωποκεντρική παιδεία.

    Μου αρέσει!

    • 11 Οκτωβρίου, 2012 11:18

      Ευλόγησον!

      Μου αρέσει!

      • Natasa S permalink
        11 Οκτωβρίου, 2012 11:36

        Έμαθε ο κόσμος να ζει με πολλά αγαπητή μου. Ακόμη δεν κατάλαβα αν στο πίσω μέρος του μυαλού των κομμουνιστών υπολανθάνει μια ζήλια για τον υπέρβαρο καπιταλιστή. Μου φαίνεται πως η δυναμική τους σ’αυτή τη ζήλια τους στηρίζεται. Είδες πολλούς που να είναι πραγματικά καλλιεργημένοι και να νοιάζονται για τον συνάνθρωπο;
        Αλήθεια, εσύ σε ποια τοτέμ προσεύχεσαι;

        Μου αρέσει!

        • 11 Οκτωβρίου, 2012 12:34

          Ο κόσμος; Ποιός κόσμος; Σου εδωσα στοιχεια για τη Γερμανία που ευλογείς. Ποιός κόσμος βλεπεις εσύ να ζει με πολλά. Να δω πρακτικά να χρησιμοποιείς το ανώτερο σου πνεύμα ΕΔΩ! Ως ηθικός άνθρωπος που νοιάζεται για τον συνάνθρωπο! Για λεγε…

          Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Οκτωβρίου, 2012 06:28

      Νατάσα, από το χώμα ήρθαμε, εκεί θα καταλήξουμε. Στο μεσοδιάστημα όμως τι κάνουμε; Δεν διαφωνώ για την ποίηση, πλην όμως έχουμε και άλλα πρακτικά ζητήματα να διαχειριστούμε… η ορθή παιδεία οπωσδήποτε βοηθά, αλλά σε κάθε περίπτωση χρειάζεται κάποια κοινωνική διάρθρωση. Και εδώ, δεν βλέπω πολλές επιλογές…

      Μου αρέσει!

  7. Natasa S permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 13:11

    Πρακτικά αφού θες! Εγώ δεν αερολογώ και δε μιλώ για τους άλλους. Για μένα θα σου μιλήσω κι όχι με θεωρίες αλλά βιωματικές καταστάσεις. Δούλευα για έναν καπιτάλα που καταδυνάστευε την ανθρώπινη ύπαρξη. Δε σπούδασα σε κανένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο αλλά με την προσπάθειά μου πέρασα σε ελληνικό πανεπιστήμιο δεύτερη στη σχολή που μ’ενδιέφερε(ανθρωπιστικός κλάδος) και χωρίς ιδιαίτερα. Παραιτήθηκα από τη δουλειά μου για να σώσω την αξιοπρέπεια μου να μην πουλήσω τα πιστεύω μου πηγαίνοντας κόντρα στο σύστημα. Τώρα με υποτροφία κάνω 2ο πτυχίο σε έναν επίσης ανθρωπιστικό κλάδο γιατί θέλω να αφιερώσω τη ζωή μου στον εθελοντισμό. Ζω με ελάχιστα. Μου φτάνει που έχω ήσυχη τη συνείδησή μου και χορταίνω προσφέροντας.Εσένα ποια είναι η προσωπική σου αλήθεια κι άσε τις σκονισμένες θεωρίες σου. Πώς εφαρμόζεις πρακτικά τα πιστεύω σου; Γιατί αυτό έχει σημασία.

    Μου αρέσει!

  8. Natasa S permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 13:22

    Και για να μη μπερδεύεσαι, δεν ευλογώ κανένα διότι δεν είμαι προσκυνημένη σε κανένα τοτέμ(δεξιό, αριστερό, σοσιαλιστικό κ.α). Η διαφορά μας είναι ότι εγώ είμαι αντικομφορμίστρια με την έννοια που δίνει η Μπρετόν κι όχι όπως εσύ μπορεί να αντιληφθείς. Και κάτι άλλο που σε μπερδεύει, δε μίλησα για ήθος! Τα ήθη είναι κοινωνικά εφευρήματα για να μαντρώνουν τους δειλούς. Εγώ είμαι ελεύθερη από κάθε σχήμα και καλούπι.

    Μου αρέσει!

    • 11 Οκτωβρίου, 2012 14:39

      Μεγάλη μπουκιά να φας καλή μας Νατάσα, μεγάλο λόγο μη πεις. Ρίχνει κάτι σφαλιάρες η ζωή σε κάτι ελεύθερα πουλιά που καταλήγουν κότες μαντρωμένες σε κοτέτσι…

      Μου αρέσει!

      • Natasa S permalink
        11 Οκτωβρίου, 2012 15:23

        Αν ήταν να μαντρωθώ θα έτρεχα τώρα προεκλογικά. Μην είσαι αρνητικός και δέξου ότι υπάρχουν και αυτής της πάστας άνθρωποι που έφτυσαν πολλές φορές την υλική ευμάρεια για να παραμείνουν άνθρωποι. Παραμένει ασύλληπτο για σένα αυτό που λέω. Έφαγα πολλές σφαλιάρες αγαπητέ. Δεν ξέρω αν με γνωρίζεις προσωπικά για να με αμφισβητείς.

        Μου αρέσει!

        • Ανώνυμος permalink
          11 Οκτωβρίου, 2012 15:49

          Δεν αμφισβητώ προσωπικά εσένα, πώς να σε αμφισβητήσω αφού δεν σε γνωρίζω. Αλλά όταν διαβάζω αυτά που γράφεις σε τέτοιες εποχές (εγγυμονούσες που λέει κι ο ποιητής) καταλαβαίνω πως ακόμα δεν έχεις καταλάβει πως έχει φτάσει πια η στιγμή που κανείς δεν μπορεί να κλείνεται στο καβούκι του καμώνοντας τον ελεύθερο. Είναι, είτε το θέλεις, είτε όχι «η στιγμή για να αποφασίσεις με ποιους θα πας και ποιους θα αφήσεις». Και αν κρίνω από τον αντικομουνισμό σου, έχεις ήδη αποφασίσει αλλά σ’ αρέσει να καμώνεσαι πως δεν είσαι με το μέρος κανενός. Αυτή την υποκρισία των λόγων σου κρίνω αγαπητή μου, κι όχι το άγνωστο σε μένα πρόσωπό σου.

          Μου αρέσει!

        • Ανώνυμος permalink
          11 Οκτωβρίου, 2012 16:05

          Σου απάντησα αλλά μου έφαγε το σχόλιο ο δράκος. Λοιπόν δεν σε αμφισβητώ προσωπικά, άλλωστε δε σε γνωρίζω, πώς θα μπορούσα; Αμφισβητώ ωστόσο τις απόψεις σου τις οποίες αν έγραφες σε άλλες «νορμάλ» εποχές μπορεί και να χαμογελούσα διαβάζοντας τις. Όμως, είτε το θέλεις είτε όχι, ζούμε σε εποχές που ο καθένας μας πρέπει να αποφασίσει, «με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει». Αν κρίνω λοιπόν από τον αντικομουνισμό που βγάζουν τα σχόλια σου κι εσύ έχεις αποφασίσει κι έχεις μαντωθεί ήδη με κάποιους και κάποιους έχεις αφήσει. Αυτή την υποκρισία των λόγων σου κρίνω αγαπητή μου και όχι το (άγνωστο σε μένα) πρόσωπο σου…

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          12 Οκτωβρίου, 2012 06:33

          Δηλαδή ΔemΩΝ είμαστε εχθροί; Και άμα γνωριστούμε καμιά φορά θα με καθαρίσεις; Και ποια είναι τα όρια αυτής της στιγμής; Και ποια τα πιθανά σενάρια; Συνήθως έχεις πιο συγκεκριμένο λόγο…

          Μου αρέσει!

    • 11 Οκτωβρίου, 2012 15:58

      Και η ελευθερη εμπειρια σου σε οδηγησε στη μελετη, στην οποια κατεληξες πως «Μαγκιά των Γερμανών που σέβονται τους πολίτες και υπάρχει κράτος πρόνοιας. Μαγκιά τους που σέβονται το συμπολίτη τους και τιμούν τις αξίες που εμείς τους διδάξαμε αλλά κι εμείς εξευτελίσαμε!»

      Εγω στη δική μου ελευθερη μελέτη, κατεληξα σε καποιους αριθμούς που αναιρουν τα δικα σου συμπερασματα. Ως ανταπαντηση, μου εγραψες ενα παιάνα για την περιπτωσαρα σου, που εισαι ελευθερη απο καθε ιδεα.

      Προκειται για περιπτωσαρα δε, γιατι κάθε συνειδητοποιημενος ανθρωπος, σεβεται την υλικη πραγματικοτητα πρωτα των άλλων και μετα της σπουδαιας ατομικης του περιπτωσης!

      Περιμένω να αναιρεσεις τις ανοησιες εις βαρος του γερμανικου λαου, και μου ειναι αδιαφορο τι κανεις με τον ναρκισισμο σου.

      Μου αρέσει!

  9. 11 Οκτωβρίου, 2012 14:43

    Φίλε Στροβολιώτη, πέρα από τις (καλλιτεχνικές) υπερβολές του Σταμάτη, έχεις άποψη για τις στρατιωτικές αποζημιώσεις της Γερμανίας και το κατοχικό δάνειο; Το έχεις μελετήσει το θέμα και έχεις διαμορφώσει άποψη περί αυτού;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Οκτωβρίου, 2012 06:38

      ΔemΩΝ, όχι. Γνωρίζω την επίσημη γερμανική θέση, που αρνείται πως υπάρχει τέτοιο ζήτημα, αλλά ομολογώ πως δεν γνωρίζω την επίσημη θέση της ελληνικής κυβέρνησης. Ο Γλέζος δεν μπορεί να θεωρηθεί πως αντιπροσωπεύει το κράτος. Αλλά ξέρεις, υπάρχει ένα θεματάκι εδώ: αν ένα δάνειο ή «δάνειο» ιδιαιτέρως όταν αφορά κράτη θεωρείται πάντα και αυστηρά πληρωτέο, ανεξαρτήτως συνθηκών, τότε τι γίνεται με τα ελληνικά δάνεια που έχουν ήδη ντε φάκτο μειωθεί κατά πολλά δισεκατομμύρια;

      Μου αρέσει!

      • 12 Οκτωβρίου, 2012 09:26

        Το μυστικό ίσως βρίσκεται στον ορισμό «υποχρεωτικό δάνειο». Ειλικρινά λυπάμαι για την εθελοτυφλία σου Στροβολιώτη.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          12 Οκτωβρίου, 2012 13:38

          Αγαπητέ φίλε, εννοείται πως υπάρχει διαφορά – γι’ αυτό άλλωστε χρησιμοποίησα δυο φορές τη λέξη δάνειο, τη μια σε εισαγωγικά, άλλωστε δηλώνω πως δεν γνωρίζω καλά το θέμα!

          Μου αρέσει!

  10. 11 Οκτωβρίου, 2012 15:59

    Όταν δυο έξυπνοι άνθρωποι συζητούν με αλληλοσεβασμό ξεπετάγονται όμορφες ιδέες .
    Όταν δυο έξυπνοι άνθρωποι συζητούν με καχυποψία και εμπάθεια δεν μπορούν να πουν τίποτα παρά μόνο κτίζουν τείχη .

    Μου αρέσει!

    • 11 Οκτωβρίου, 2012 16:27

      Στο τέλος της ημέρας υπάρχει περίπτωση να φεύκουμεν λλίον που την ιδεολογίαν τζιαι να συζητούμεν επί της ουσίας; Όπως λαλεί τζιαι ο zakos, θέλει αλληλοσεβασμόν. Δύσκολον όταν απαξιώννεις εκ προοιμίου λόγω «ιδεολογίας» (είσαι «νεοφιλελεύθερος» ή «κομμουνιστής» ή «κονφορμιστής» άρα ότι πεις εν τσιόφτα).

      Μου αρέσει!

      • Natasa S permalink
        11 Οκτωβρίου, 2012 16:54

        Πολλή εμπάθεια! Όταν δεν ενδιαφέρεσαι για την περιπτωσάρα ενός ανθρώπου πώς μπορείς να καμώνεσαι ότι νοιάζεσαι για την τεράστια ανθρωπότητα! Σχόλια για μεμονωμένες φράσεις αλλά κανείς δε λέει την προσωπική του αλήθεια. Όλοι κρύβονται πίσω από σημαίες. Πρώτα πρέπει να αυτοκαθοριστεί κάποιος για να μπορεί να δει και το γενικό καλό. Μίλησα για εθελοντισμό. Αυτό όμως δε σχολιάστηκε! Χμ… Κοιτάξτε λίγο το διπλανό σας και αφήστε τα θεωρητικά σχήματα. Αλλά ενεν τούτες οι εξυπνάδες που μας έφαγαν! Αν θα πάρω μέρος, θα είναι το μέρος του ανθρώπου που πεινά, που είναι άρρωστος ψυχικά και σωματικά, που τραυματίστηκε σωματικά ή ψυχικά εξαιτίας ενός πολέμου για τον οποίο διαπιστώνω πως οι περισσότεροι διψάτε. Αγαπητοί μου, ο φανατισμός δεν οδηγεί σε καλά αποτελέσματα. Ας κάνει στην πράξη αυτό που ο καθένας πιστεύει ότι είναι το καλύτερο και κάτι καλό θα βγει. Γιατί πρέπει να είμαστε χωρισμένοι σε στρατόπεδα; Ας κάνει ο καθένας κάτι καλό για τον τόπο του και την ανθρωπότητα. Είμαι ελεύθερη κι αυτό ίσως ενοχλεί. Δεισδαιμόνα, δεν καταλαβαίνω το μένος σου εναντίον μου. Εσύ με κάλεσες να σου πω πρακτικά κάποια πράγματα για το ήθος μου»Να δω πρακτικά να χρησιμοποιείς το ανώτερο σου πνεύμα ΕΔΩ! Ως ηθικός άνθρωπος που νοιάζεται για τον συνάνθρωπο! Για λεγε…» και αφού είπα την προσωπική μου αλήθεια με ονομάζεις περιπτωσάρα και νάρκισσο. Μήπως με ρώτησες επειδή μου την είχες στημένη στη γωνία; Αλλά τη δική σου αλήθεια δε μας την είπες, πώς εφαρμόζεις στην πράξη τα πιστεύω σου;

        Μου αρέσει!

        • 11 Οκτωβρίου, 2012 17:41

          εγω εμπαθεια; αφησα ενα αρθρο με αριθμούς που δεν ειναι καν δικό μου απλα. δεν ειπα ουτε μιση λεξη δικη μου.

          ακολουθησαν οι αμπελοφιλοσοφίες για τους μπεκρουλιακες κομμουνιστες, και τώρα βαριεμαι να δω και τί άλλο…

          εκατομμύρια ανθρώπων, και Ελληνων συμπεριλαμβανομένων ζουν σαν τα ζώα. σήμερα μολις εγκρίθηκε και νομοσχεδιο όπου επιτρεπεται επισήμως η πωληση ληγμένων προιόντων στα σουπερμαρκετ…συν τοις άλλοις…

          και καθεσαι εδω και μου λες ομορφιές για το χαμηλο μας πνεύμα, και την εκπτωση της πνευματικότητας των ελλήνων, εν αντιθέσει με την πνευματικότητα των γερμανών!

          πας καλά κοπέλα μου;

          Μου αρέσει!

  11. Anef_Oriwn permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 17:17

    Προκλητικότατη [για να μην πω και θρασύτατη και υβριστικότατη και πολιτικά αχάπαρη και γιατί όχι και ψωνάρα!] η «πολύ δυναμική φίλη» του Strovolioti, ονόματι Natasa S… Ανακάλυψεν κι αυτή την ταshινόπιτταν, δηλ. για όλα τα προβλήματα και δεινά τους φταίνε αποκλειστικά και μόνο οι ίδιοι οι Έλληνες κι όχι και κάποιοι άλλοι! Όπως φυσικά για τα οικονομικά τους προβλήματα φταίνε αποκλειστικά και μόνο οι ίδιοι Πορτογάλοι, οι Ισπανοί, οι Ιταλοί, οι Ιρλανδοί!
    «Η ανθρώπινη συνείδηση», ΜΑΣ λέει «υπολογίστικε με κέρδη και ζημίες και μετατράπηκε σε ταξική συνείδηση». Ανακάλυψε λοιπόν και ορισμό για την «ταξική συνείδηση» η Μανδάμ</b.! Ανακάλυψε δηλαδή ότι ο άνθρωπος λειτουργεί πρώτα και κύρια [είτε συνειδητά, είτε υποσυνείδητα] με βάση το κοινωνικοοικονομικό του status [«με κέρδη και ζημίες» – εν νεν έτσι που λειτουργεί τζι’ ο Αρχιεπίσκοπός εντός κι εκτός εκκλησιών]; ΜΠΡΑΒΟ της πάντως! Δώστε της το σκυλάκι, εκέρδισεν το πρώτο βραβείο! Φυσικά κάπου η ίδια μιλά για «καπιταλιστικό παραταϊσμένο γουρούνι», αλλά μάλλον σε κάποιον καθρέφτη θα κοίταζε, χωμένη μέσα στο καβούκι της και μη αντιλαμβανόμενη τι γίνεται γύρω της! Άστε που η αναφορά της σε «μπεκρούλιακα κουμμουνιστή, που είναι μονίμως απελπισμένος και πότης», σαφώς ΜΑΣ αποκαλύπτει ότι έμεινε στην ίδια τάξη και σ’ άλλες εποχές [ψυχροπολεμικές κι αντικομουνιστικές]! Αλλά προφανώς η Μανδάμα είναι υπεράνω, μια και έχει την άποψη ότι «Αυτό που έχει νόημα και αξία είναι μόνο η ποίηση σε όλες τις εκφάνσεις(λόγος, μουσική, εικαστικά)», τζι’ εν πειράζει αν ο Άνθρωπος ψάχνει στα σκουπίδια για φαγητό! “Ψουμιά εν είχαμε τζιαι ρεπάνια για την όρεξην γυρέφκουμεν”!!! Αλλά αφού «έμαθε ο κόσμος να ζει με πολλά…», ας του κόψουμεν καμπόσα τώρα “να πήξ’ η βάκλα του”! Να δούμεν γιατί να προτιμά γερμανικά αυτοκίνητα, Mercedes και BMW!
    Κι αφού η Μανδάμα, [όπως ΜΑΣ λέει] «δεν αερολογεί» [σίγουρα όμως «αερίζει» μια και ΜΑΣ παρουσίασε και το CV της – ΜΠΡΑΒΟ και εις ανώτερα κυρία εθελόντρια που το κάνεις και παντιέρα!], ΕΓΩ θα της πω ότι αυτά που λέει περί «ελευθερίας από κάθε σχήμα και καλούπι», ΜΑΣ τα ‘παν κι άλλοι πολλοί πριν απ’ αυτήν [και πριν ανακαλύψει ως φαίνεται και την κολοκυθόπιτταν]…
    «Μαντρωμένη» είσαι Μανδάμ [ίσως όχι σε κόμματα] αλλά στις συμπληγάδες του συστήματος που σε χρησιμοποιεί «εθελοντικά» [όπως διατείνεσαι] για να βάζεις ορρούς σε προβλήματα που το σύστημα δεν μπορεί να λύσει… Αλήθεια, έχεις ιδέα πως οι γερμανοί έφτιαξαν το «κράτος προνοίας» τους;
    Υγιαίνετε!!!
    Κι ένα τραγουδάκι από ΜΕΝΑ τον μαντρωμένο για ΣΕΝΑ την αμάντριστη(!): http://www.youtube.com/watch?v=VVjRyxjTaHM

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      12 Οκτωβρίου, 2012 06:46

      Ανεφ, εξαιρετικό το τραγούδι, και εν πολλοίς αυτοκριτικό θα έλεγα 🙂 Πάντως σε ένα πράγμα έχει σίγουρα δίκιο η Νατάσα: ζηλεύετε! Τους Γερμανούς! Δηλαδή ρε φίλε θεωρείς να συνάδει η φράση πως οι Έλληνες *δεν* φταίνε αποκλειστικά για τα δεινά τους, αλλά από την άλλη να καταφέρεσαι με αρνητικά για τους Γερμανούς που όπως και να το κάνουμε, ντε φάκτο βρίσκονται σε καλύτερη θέση από τους Έλληνες;

      Μου αρέσει!

      • 12 Οκτωβρίου, 2012 15:07

        Strovoliotis,

        Ποιοι «ζηλεύουμε τους Γερμανούς» και γιατί; [Πάντως οι γερμανίδες δεν φημίζονται και τόσο για τα κάλλη τους]…
        Επί του θέματος: Τελικά γιατί οι Γερμανοί «βρίσκονται σε καλύτερη θέση από τους Έλληνες»; Είναι πιο έξυπνοι; Και θα μπορούσαμε να γενούμε ούλλοι “γερμανοί”;

        Μου αρέσει!

  12. ΔemΩΝ permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 17:40

    Νατάσα, επειδή είναι σύνηθες κάποιοι να το παίζουν υπεράνω και είσαι κι εσύ μια από αυτές, να σου απαντήσω ευθέως στα δικά σου λόγια:

    “Μας δάνεισαν και τα χρωστάμε κι ας αφήσουμε την μπουρδολογία.”
    Σύμφωνοι, αλλά να μη ξεχνάμε όμως ότι: α. κι εμείς τους δανείσαμε και δεν τα πήραμε ποτέ (βλέπε κατοχικό δάνειο) και β) και άλλοι τους δανείσανε (τους Γερμανούς) και τους τα χαρίσανε ή τους επέτρεψαν να εξοφλήσουν ένα μέρος με βάση την ανάπτυξη που επιτύγχαναν (βλέπε σχέδιο Μάρσαλ). Τώρα οι σκανδαλιστικά ευνοημένοι κάνουν ότι τους έκαναν με τη συνθήκη των Βερσαλιών που είχε ως αποτέλεσμα την άνοδο του Χίτλερ/
    «Οι Έλληνες θυμούνται την ιστορία τους και το παίζουν αδικημένοι όταν θέλουν να κρύψουν τις σκατοδουλειές τους.»
    Έχεις αναρωτηθεί ΠΟΣΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ είναι η προσέγγιση που φορτώνει σε έναν ολόκληρο λαό δήθεν κουσούρια; Οι Έλληνες είναι τεμπέληδες και το παίζουν έτσι κι αλλιώς, οι Κύπριοι είναι αμπάλατοι και απολίτιστοι, οι Γερμανοί είναι ναζιστικά στρατιωτάκια, οι μαύροι είναι μαύροι και πάει λέγοντας; Θέλεις να σε πάρει κανείς στα σοβαρά με τέτοιες τοποθετήσεις;
    «Ακόμα κι ο μπάρμπας στη γωνία που πούλαγε φρούτα τα πούλαγε με κομπίνα. Μαγκιά των Γερμανών που σέβονται τους πολίτες και υπάρχει κράτος πρόνοιας. Μαγκιά τους που σέβονται το συμπολίτη τους και τιμούν τις αξίες που εμείς τους διδάξαμε αλλά κι εμείς εξευτελίσαμε!»
    Κλισέ. Κλισέ. Κλισέ. Είσαι και στο δεύτερο πτυχίο ανθρωπιστικών επιστημών! Πες μερικά κλισέ ακόμα και θα πας για μάστερ! Μίλησε μας για την ανωτερότητα των βόρειων μη ντρέπεσαι, εκφράσου ελεύθερα.
    «πόσο μάταια υπολόγιζαν τα πάντα και έδιναν αξία στην ύπαρξή τους που δεν καταλήγει σε τίποτα άλλο παρά μια χούφτα χώμα που θα την χέσει ένα καπιταλιστικό παραταϊσμένο γουρούνι ή θα την κατουρήσει ο μπεκρούλιακας κουμμουνιστής, που είναι μονίμως απελπισμένος και πότης.»
    Ο μπεκρούλακιας κομουνιστής, ο απελπισμένος πότης. Τι πίνεις και δεν μας δίνεις; Είπα να αποφύγω να απαντήσω σε αυτό το παραλήρημα, αλλά… Πάντως δεν είσαι με το μέρος κανενός, παρά μόνο με τον πονεμένο άνθρωπο ε; Ξέχασες να αναφέρεις τον πρεζάκια αναρχικό, τον μαστούρη αντιεξουσιαστή και μερικά κλισέ ακόμα. Κατά τα άλλα εθελοντισμός ε; Που; Στις φιλοπτώχους των ενοριών;

    Μου αρέσει!

    • Anef_Oriwn permalink
      11 Οκτωβρίου, 2012 19:04

      Στον χριστιανικό σύνδεσμο ή στη ΟΧΕΝ του χωριού της! Αλλά μάλλον θα προσβάλλεται να ζει σε χωριό!

      Μου αρέσει!

  13. Natasa S permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 18:20

    Φαίνεται ότι πιστεύετε πως και για την κατάσταση της Κύπρου δε φταίνε ούτε η κυβέρνηση ούτε οι τράπεζες ούτε οι πολιτικοί μας αλλά οι Γερμανοί, οι Γάλλοι και ίσως και κανένας περαστικός στο δρόμο και ότι δεν έχουμε μια διεφθαρμένη κυβέρνηση που προωθεί μονο τους κομματικούς και έβλεπε μέχρι χθες ότι η Κύπρος δεν είχει κανένα πρόβλημα.

    Μου αρέσει!

    • 11 Οκτωβρίου, 2012 19:30

      Ζήτω η «ελεύθερη από κάθε σχήμα και καλούπι» Natasa S(!!!), που τελικά μας αποκάλυψε το πραγματικό της πρόσωπο κι αναπαράγει τα αφοριστικά στερεότυπα της Αντιπολίτευσης: «… έχουμε μια διεφθαρμένη κυβέρνηση που προωθεί μονο τους κομματικούς και έβλεπε μέχρι χθες ότι η Κύπρος δεν είχει κανένα» … Μπορείς να μας τεκμηριώσεις γιατί είναι «διεφθαρμένη [η] κυβέρνηση»; Εζήτησες καμιά δουλειά τζιαι εν σ’ εβάλαν;
      Αλλά, άλλα λόγια Uncle Priest! Τες εξυπνάδες ΣΟΥ τζιαμέ που περνάνε! Γιατί μπορεί να εμείς να μεν έχουμε «… 2ο πτυχίο σε […] ανθρωπιστικό κλάδο», αλλά ‘γοράζουμεν σε τζιαι πουλούμεν σε για τρεις μπακκίρες!
      Α, κι ακόμα μιαν αφιερωσούλα επειδή είσαι και εθελόντρια σε φιλόπτωχο χριστιανικό σύνδεσμο: το ποίημα του Παύλου Λιασίδη “Τρύπα στο νερό”, απαγγελμένο από τον Αντρέα Τσουρή – http://www.astra.com.cy/index.php/el/poiisi/1137-liasidis-paylos

      Μου αρέσει!

      • Natasa S permalink
        11 Οκτωβρίου, 2012 20:03


        Με πουλάς και με αγοράζεις κομμουνιστή; Τι τραγική ειρωνεία! Τι τραγικό που οι κομμουνιστές ήταν κάποτε ανθρώποι των γραμμάτων να κατέληξαν»Γιατί μπορεί να εμείς να μεν έχουμε «… 2ο πτυχίο σε […] ανθρωπιστικό κλάδο», αλλά ‘γοράζουμεν σε τζιαι πουλούμεν σε για τρεις μπακκίρες!» δηλαδή αγράμματοι προσκυνημένοι των τριών μπακκίρων! Έχετε παρεξηγήσει τις αριστερές ιδεολογίες που δημιουργήθηκαν από φιλοσόφους! Άρα τι σας απέμεινε; Αυτές είναι οι απόψεις μου και θα εξακολουθήσω να εργάζομαι σε εθελοντική βάση και για τα δικαιώματά σου, εσένα που με βρίζεις. Παρακαλώ να μην αλλάζετε αυτά που γράφω! 14χρονη ηρωίδα από το Πακιστάν πυροβολήθηκε στο κεφάλι από ταλιμπάν επειδή ήθελε να μάθει γράμματα και να γίνει γιατρός! Είδατε λοιπόν ότι κάποιοι πιστεύουν στη μόρφωση ως μέσον ελευθερίας; Μήπως ταυτίζεστε με τους ταλιμπάν αφού δεν εκτιμάτε την αξία της μόρφωσης; Καλά καλά δεν ξέρετε την ιδεολογία των αριστερών που εκτιμώ απίστευτα. Όποιος δε φορά ταμπέλα για σας είναι εχθρός; Μήπως πάσχετε από σύνδρομο καταδίωξης; Άντε!!! Καλά μυαλά! Μάθετε να μιλάτε με σεβασμό στον συνομιλητή σας κι όχι να βρίζετε όποιον δε μυρίζει όπως το κοπάδι σας!

        Μου αρέσει!

        • Ανώνυμος permalink
          11 Οκτωβρίου, 2012 20:10

          Σύνδρομο απόρριψης και μετά καταδίωξης.

          Μου αρέσει!

        • 11 Οκτωβρίου, 2012 21:40

          Κόρη Natasa S,

          Τα σκατά όσο τα ανασκαλίζεις τόσο πιο πολύ βρωμούν! Κι ΕΣΥ όσο πιο πολύ μιλάς τόσο πιο πολλές ασυναρτησίες τζιαι γκάφες κάμνεις! Μπήκες εδώ μέσα με δασκαλίστικο πατερναλιστικό ύφος για να μας κάμεις από καθέδρας μαθήματα, αλλά άμα δεν σου βγήκε άρχισες να τα μασάς και να το παίζεις και παραπονεμένη! Ναι τα όσα λες δεν αξίζουν παραπάνω που «τρεις μπακκίρες»! Τζι’ αποφάσισε τι είναι τελικά οι κομμουνιστές; «Μπεκρούλιακες» ή «ανθρώποι των γραμμάτων»; Μπορείς να ΜΑΣ πεις και μερικά πράματα για «την ιδεολογία των αριστερών που εκτιμάς απίστευτα»; Ακουστά την έχεις!
          Α, και «μάθε να μιλάς με σεβασμό στους συνομιλητές σου κι όχι να βρίζεις όποιον δε μυρίζει όπως τα μυαλά σου»!
          Μπήκες εδώ μέσα φουριόζα, πούλησες μούρη κι απαξίωσες τους πάντες και μετά έχεις παράπονα για τις αντιδράσεις τους. Είσαι πολύ ανασφαλής κορού!

          Μου αρέσει!

  14. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    11 Οκτωβρίου, 2012 22:54

    Αγαπητοί , Είναι με προσοχή που έχω διαβάσει τα πιο πάνω σχόλια και ένα πράγμα έχω να πώ. Τα προβλήματα έξω είναι πολλά και επιβάλλεται ο καθένας μας να συμβάλλει με τον δικό του τρόπο σε βοήθεια και συμπαράσταση των συνανθρώπων μας. Μόλις επέστρεψα απο την Γενική Συνέλευση του συνδέσμου γονεών κάποιου λυκείου και το τί λέχθηκε δεν μπορεί να φανταστείται.Τα παιδιά που ζητουν βοήθεια για να εξασφαλίσουν κάτι να φάνε την ώρα του διαλείμματος είναι αρκετά και αυξάνονται με την μέρα. Αποτείνοται μάλιστα στους καθηγητές τους για να τους δώσουν λεφτά για να αγοράσουν ένα σάντουιτς. Άρα η κοινωνία , ο κόσμος οφείλει να μονοιάση και να δώσει ο καθένας τον δικό του αγώνα στην ανθρώπινη πλευρά που είναι και η πιο σημαντική.Τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα.Πράγματι ανατρίχιασα ακούοντας τα πιο πάνω και άλλα πολλά. Δυστυχώς πολλοί συνάνθρωποι μας είναι απλοί θεατές του ανθρώπινου πόνου και της δυστυχίας αλλά οφείλουμε να ξέρουμε ότι με βάση την εξέλιξη των πραγμάτων μπορεί εμε’ίς οι ίδιοι να βρεθούμε στη μοίρα αυτή.Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το αύριο για αυτό χρειάζεται η συνεισφορά και βοήθεια όλων.

    Μου αρέσει!

  15. Ανώνυμος permalink
    12 Οκτωβρίου, 2012 00:02

    Νατάσα μου, δε ξέρω από πού πήρες το πρώτο πτυχίο, ούτε πού σπουδάζεις τωρά αλλά . . . . να πάεις να τους κινήσεις ούλους αγωγή στο δικαστήριον πρωίν πρωίν. Διότι εσύ μπορεί να μεν τον κατάλαβες αλλά για μας φωνάζει που μακρία πέρτικα μου. Εβιάσαν την ψυχή σου μάνα μου.

    Μου αρέσει!

    • Natasa S permalink
      12 Οκτωβρίου, 2012 00:13

      Ανώνυμε δεν καταλαβαίνω τι λες και σε ποιον να κινήσω αγωγή;

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        12 Οκτωβρίου, 2012 10:42

        Είναι φανερό ότι δεν καταλαβαίνεις. Αυτοί που σπούδασες κοντά τους, όποιοι και να είναι, βίασαν τη ψυχή σου και σου κατέστρεψαν τη ζωή. Εκ πρώτης όψεως μεγάλο μέρος της ευθύνης φαίνεται να φέρουν και φανατικοί ιερωμένοι. Δικαιούσαι αποζημιώσεις για απώλεια φυσιολογικής ζωής. Σου προξένησαν αδικαιολόγητες μόνιμες φοβίες, έχθρα και μίσος για ένα μεγάλο σύνολο των συνανθρώπων σου. Επίσης σου προξένησαν σύγχιση σε τέτοιο βαθμό που νομίζεις ότι προσφέρεις στον συνάνθρωπο σου και μάλιστα εθελοντικά, κάνοντας σε να πιστεύεις ότι περίπου ανέβηκες τα σκαλοπάτια της φιλοσοφίας φτάνοντας μέχρι την κορυφή. Τώρα κατάλαβες; Μιλήστε κι’ άλλοι ρε παιδιά.

        Μου αρέσει!

        • Natasa S permalink
          12 Οκτωβρίου, 2012 11:22

          Δε μου αφήνετε επιλογή κάποιοι από το να σας αντιμετωπίσω ως κλινικές περιπτώσεις. Αν θεωρείς ότι η κατάσταση στην Κύπρο ή στην Ελλάδα σου επιτρέπει να ζεις φυσιολογικά είσαι τουλάχιστον εκτός τόπου και χρόνου. Επίσης, να θεωρείς ότι τα πανεπιστημιακά ιδρύματα επιτελούν ρόλο βιαστή ψυχών, καταντάς όχι γελοίος αλλά τραγικός και κάποιοι σαν εσένα βουλιάζουν την ανθρωπότητα. Αλήθεια, από πού μας γράφεις; Κυκλοφορείς ελεύθερα ανάμεσά μας; Ο τρόπος που μιλάς φωτογραφίζει κάποιο με πολύ επιθετικό χαρακτήρα. Το θέμα μας ήταν άλλο εξαρχής κι έχεις μετατρέψει τη συζήτηση σε προσωπική επίθεση.

          Μου αρέσει!

        • Natasa S permalink
          12 Οκτωβρίου, 2012 11:27

          Και πού είδες να εκφράζω μίσος. Έχεις δυσλεξία; Βάλε κάποιον να σου διαβάσει αυτά που έγραψα -αφού είσαι και σ’αυτό ανίκανος- και μετά διάβασε και τα υπόλοιπα σχόλια και πες μου ποιος εκφράζει μίσος. Τι να πεις κι εσύ κακομοίρη!

          Μου αρέσει!

        • ΔemΩΝ permalink
          12 Οκτωβρίου, 2012 12:20

          Ανώνυμε, αυτό το σχόλιο που έκανες για έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζεις, είναι κατάπτυστο και σιχαμερό και λερώνει τον χώρο. Εγώ αν ήμουν ο Στροβολιώτης θα σε πετούσα με τις κλωτσιές έξω. Και αν θα έπρεπε να αναγνωρίσω μια ψυχή μιερή και βιασμένη αυτή θα ήταν η δική σου και όχι της Νατάσας. Ξεκάθαρα πράγματα!

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          12 Οκτωβρίου, 2012 13:51

          Όχι, δε θα το σβήσω, παρά το γεγονός πως έφτασα πολύ κοντά. Για να έχουν νόημα οι απαντήσεις και οι αντιδράσεις που γράφεις εσύ και η Νατάσα στα σχόλια σας.

          Μου αρέσει!

        • 12 Οκτωβρίου, 2012 15:14

          ΔemΩΝα,

          Σε τι διαφέρει το δικό σου ερώτημα προς τη Natasa S, «Τι πίνεις και δεν μας δίνεις;», από κάποιες από τις τοποθετήσεις του Ανώνυμου [ημερ. Οκτωβρίου 12, 2012 10:42] για την εν λόγω Κυρία; Ο λόγος της δεν εμπεριείχε «φοβίες, έχθρα και μίσος για ένα μεγάλο σύνολο των συνανθρώπων σου»;

          Μου αρέσει!

  16. Natasa S permalink
    12 Οκτωβρίου, 2012 00:04

    άνευ ορίων ο λόγος σου είναι άσχημος και παίρνει προσωπικό χαρακτήρα και δε με ενδιαφέρει να συμμετάσχω. Νομίζω πως δεν έγινα κατανοητή κι όταν γίνεται ο βαβέλ η κατάσταση δεν υπάρχει προοπτική να βγει κάτι καλό και εποικοδομητικό. Κρίμα! Χάνω την ελπίδα μου αλλά προσπαθώ να σκέφτομαι πως δεν είστε αντιπροσωπευτικό δείγμα.

    Μου αρέσει!

    • 12 Οκτωβρίου, 2012 15:40

      Natasa S,

      Αφού έχω επικρίνει έντονα κι αυστηρά το ύφος του λόγου σου και τις προσωπικές σου απόψεις [τι απόψεις, χαρακτηρισμοί και αφορισμοί ήταν], είναι φυσιολογικό ο λόγος μου να «… παίρνει προσωπικό χαρακτήρα», όμως δεν νομίζω να είναι πιο «άσχημος» από τον δικό σου [που ήταν γενικώς και για όλα απαξιωτικός, ισοπεδωτικός και μηδενιστικός]… Απλώς ξαναδκιάβασε ίνταμ που ‘γραψες, κι αν νοιώθεις πως όλα είναι οκκέι, συνέχισ’ την πορεία σου! Αργά ή γρήγορα θα καταλάβεις πως ο εθελοντισμός δεν σου αρμόζει, εκτός κι αν το κάνεις για τν σωτηρία της ψυχής σου!

      Μου αρέσει!

      • Natasa S permalink
        12 Οκτωβρίου, 2012 16:14

        Αν θέλεις να σε παίρνει κανείς στα σοβαρά τεκμηρίωσε αυτό που λες! Μετάφερε ΈΔΩ τα σχόλια που εκφράζουν μίσος, απαξίωση και μηδενισμό. Άντε! Γιατί μάθατε να αλωνίζετε τα μπλοκς κατηγορώντας τις αντίθετες απόψεις. Ο Δαίμονας είπε την άποψή του, εγώ τη δική μου και ο καθένας λέει αυτό που πιστεύει. Ποιος μίλησε έτσι:Προκλητικότατη [για να μην πω και θρασύτατη και υβριστικότατη και πολιτικά αχάπαρη και γιατί όχι και ψωνάρα!] η «πολύ δυναμική φίλη» του Strovolioti, ονόματι Natasa S… Ανακάλυψεν κι αυτή την ταshινόπιτταν,Κι αφού η Μανδάμα, [όπως ΜΑΣ λέει] «δεν αερολογεί» [σίγουρα όμως «αερίζει» μια και ΜΑΣ παρουσίασε και το CV της – ΜΠΡΑΒΟ και εις ανώτερα κυρία εθελόντρια που το κάνεις και παντιέρα!], ΕΓΩ θα της πω ότι αυτά που λέει περί «ελευθερίας από κάθε σχήμα και καλούπι», ΜΑΣ τα ‘παν κι άλλοι πολλοί πριν απ’ αυτήν [και πριν ανακαλύψει ως φαίνεται και την κολοκυθόπιτταν]…
        «Μαντρωμένη» είσαι Μανδάμ [ίσως όχι σε κόμματα] αλλά στις συμπληγάδες του συστήματος που σε χρησιμοποιεί «εθελοντικά» [όπως διατείνεσαι] για να βάζεις ορρούς σε προβλήματα που το σύστημα δεν μπορεί να λύσει… Αλήθεια, έχεις ιδέα πως οι γερμανοί έφτιαξαν το «κράτος προνοίας» τους;Αλλά, άλλα λόγια Uncle Priest! Τες εξυπνάδες ΣΟΥ τζιαμέ που περνάνε! Γιατί μπορεί να εμείς να μεν έχουμε «… 2ο πτυχίο σε […] ανθρωπιστικό κλάδο», αλλά ‘γοράζουμεν σε τζιαι πουλούμεν σε για τρεις μπακκίρες! Τα σκατά όσο τα ανασκαλίζεις τόσο πιο πολύ βρωμούν! Κι ΕΣΥ όσο πιο πολύ μιλάς τόσο πιο πολλές ασυναρτησίες τζιαι γκάφες κάμνεις! Μπήκες εδώ μέσα με δασκαλίστικο πατερναλιστικό ύφος για να μας κάμεις από καθέδρας μαθήματα, αλλά άμα δεν σου βγήκε άρχισες να τα μασάς και να το παίζεις και παραπονεμένη! Ναι τα όσα λες δεν αξίζουν παραπάνω που «τρεις μπακκίρες»! Είσαι πολύ ανασφαλής κορού! Αργά ή γρήγορα θα καταλάβεις πως ο εθελοντισμός δεν σου αρμόζει, εκτός κι αν το κάνεις για τν σωτηρία της ψυχής σου!
        ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΝΕΥ!!!!!!!!! ΝΟΜΙΖΕΣ ΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ; ΕΜΑΘΕΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΣΩΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΒΡΙΣΙΔΙ ΣΟΥ; ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ!!!! ΒΡΕΣ ΜΙΑ ΑΣΧΗΜΗ ΛΕΞΗ Η ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΑΠΗΥΘΥΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ!!!! ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣ! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΦΩΝΗ ΚΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΟΥΓΚΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΛΕΓΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ!!!!!

        Μου αρέσει!

        • 12 Οκτωβρίου, 2012 17:05

          Natasa S,

          Ξέρω πολύ καλά τι έγραψα και δεν ήταν ανάγκη να μου επαναλάβεις τι έγραψα. Πέραν από γραφή τυγχάνει να ξέρω και ανάγνωση, αν και με περιέλαβες σ’ αυτούς που είπες ότι είναι «αγράμματοι προσκυνημένοι των τριών μπακκίρων»

          Πάμε όμως στα δικά ΣΟΥ απαξιωτικά, μειωτικά, υβριστικά, μηδενιστικά, αφοριστικά, ισοπεδωτικά, περιαυτολογικά σχόλια. Και θα περιοριστώ μόνο στις 5-6 πρώτες παρεμβάσεις σου πριν κάμω τη πρώτη δική μου παρέμβαση:

          1. «οι Έλληνες φταίνε»
          2. «Οι Έλληνες θυμούνται την ιστορία τους και το παίζουν αδικημένοι όταν θέλουν να κρύψουν τις σκατοδουλειές τους».
          3. «Ακόμα κι ο μπάρμπας στη γωνία που πούλαγε φρούτα τα πούλαγε με κομπίνα. Μαγκιά των Γερμανών που σέβονται τους πολίτες και υπάρχει κράτος πρόνοιας».
          4. «Η ανθρώπινη συνείδηση υπολογίστικε με κέρδη και ζημίες και μετατράπηκε σε ταξική συνείδηση. Απύθμενα εγωιστικές υπάρξεις κατήντησαν οι “άνθρωποι”…»
          5. , που θέλουν να κατοχυρώσουν το χώρο τους λες και δεν έμαθαν πως ακόμη και ο τάφος τους, τους καταπίνει για να τους δείξει μεταθάνατον πόσο μάταια υπολόγιζαν τα πάντα και έδιναν αξία στην ύπαρξή τους που
          6. «… δεν καταλήγει σε τίποτα άλλο [σημ.: ο άνθρωπος] παρά μια χούφτα χώμα που θα την χέσει ένα καπιταλιστικό παραταϊσμένο γουρούνι ή θα την κατουρήσει ο μπεκρούλιακας κουμμουνιστής, που είναι μονίμως απελπισμένος και πότης». [Τα bold είναι δικά μου]
          7. «Αυτό που έχει νόημα και αξία είναι μόνο η ποίηση σε όλες τις εκφάνσεις(λόγος, μουσική, εικαστικά).»
          8. «Ακόμη δεν κατάλαβα αν στο πίσω μέρος του μυαλού των κομμουνιστών υπολανθάνει μια ζήλια για τον υπέρβαρο καπιταλιστή».
          9. «Αλήθεια, εσύ σε ποια τοτέμ προσεύχεσαι;»
          10. «Εγώ δεν αερολογώ…»
          11. «Μου φτάνει που έχω ήσυχη τη συνείδησή μου και χορταίνω προσφέροντας. Εσένα ποια είναι η προσωπική σου αλήθεια κι άσε τις σκονισμένες θεωρίες σου».
          12. «… δεν ευλογώ κανένα διότι δεν είμαι προσκυνημένη σε κανένα τοτέμ (δεξιό, αριστερό, σοσιαλιστικό κ.α).»
          13. «Εγώ είμαι ελεύθερη από κάθε σχήμα και καλούπι.»
          14. «Έφαγα πολλές σφαλιάρες αγαπητέ.»
          15. «Κοιτάξτε λίγο το διπλανό σας και αφήστε τα θεωρητικά σχήματα. Αλλά ενεν τούτες οι εξυπνάδες που μας έφαγαν!»

          Αυτά τα λίγα μόνο για την ώρα!!!

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          12 Οκτωβρίου, 2012 17:54

          Anef, η διαφορά είναι πως οι επιθέσεις σου ήταν σαφώς προσωπικές, ενώ ο έντονος λόγος της Νατάσας αφορούσε ευρύτερα ζητήματα, έστω και αν νομίζω πως ο χαμένος είμαι εγώ που είμαι ένα μάλλον εύσωμο καπιταλιστικό γουρούνι κατά κάποιους, ενώ μου αρέσει και το ποτό κομμουνιστικό ή όχι 🙂

          Μου αρέσει!

        • 12 Οκτωβρίου, 2012 20:17

          Strovoliotis,

          Η πρώτη δική μου παρέμβαση έγινε μετά που η εν λόγω κυρία Natasa S είχε ήδη κάμει κάπου εφτά παρεμβάσεις κι όταν πλέον η συζήτηση είχε προσωποποιηθεί και μάλιστα μέσα από ένα δικό της έντονα υπεροπτικό, περιαυτολογικό και απαξιωτικό ύφος! Όταν σπείρεις ανέμους θα θερίσεις θύελλες!

          Μου αρέσει!

  17. Μάριος permalink
    12 Οκτωβρίου, 2012 11:03

    Ο Κληρίδης κάποτε είπε ´Αν θέλετε να καταστρέψετε το Ακέλ αφήστε το να κυβερνήσει μια πενταετία´.

    Μου αρέσει!

    • Βούζουνος permalink
      12 Οκτωβρίου, 2012 11:13

      Κι’ αυτοί οι μαλάκες δεν το αφήσανε να κυβερνήσει. Μια η κυβερνώσα τους μια οι τράπεζες τους μια ο στρατός τους ο αχάπαρος μια οι μαλακίες τους από τα μουμουέ, συσπείρωσαν τους οπαδούς του και τους έκαναν μια γροθιά. Α ρε μάστρε Κληρίδη, ποιός σου το παραλάλησεν, το πνευματικό σου τέκνο, το τεκνό με τα μαλλάκια καλέ, να ντρέπεται να αναφέρει τη λέξη ομοσπονδία. Χι χι χι . . . . . . . . . . . .

      Μου αρέσει!

  18. Natasa S permalink
    12 Οκτωβρίου, 2012 18:01

    Ναι ρε Ανευ, κι εγώ Ελληνίδα είμαι! Τι σημείνει; Ότι θα κρύβομαι πίσω απ’το δάχτυλό μου. Μα δε σε έχω προσβάλει προσωπικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εδώ είναι μεγάλο το πρόβλημα! ΝΑΙ ΡΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕ Μ’ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΩ,ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ! ΕΣΥ ΔΕ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΕΚΑΤΣΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΣ ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ! ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ! ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΝΟΜΙΚΑ! ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ; ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΩΣ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ Η ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΕ ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ! ΓΙ’ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΥΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ! ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ;;;;;;; ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ -ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΔΩ- ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΥΝΑΣΤΗ! ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ;;;;;; ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΜΕΣΟ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ; ΑΝΕΥ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ;;;;;;;;;;;; ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ. Ε, ΒΕΒΑΙΑ! ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ;;;;;;!!!!! ΑΚΟΥΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΟΝΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ! ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΠΟΣΟ ΜΑΓΚΑΣ ΕΙΣΑΙ!!!!

    Μου αρέσει!

    • 12 Οκτωβρίου, 2012 20:52

      Μαντάμ Natasa S.
      Χαίρε κι ο Κύριος μιτά ΣΟΥ!

      Κατ’ αρχάς [αν δεν το ξερές] το να γράφεις ολόκληρο κείμενο με κεφαλαία αντιβαίνει στα διαδικτυακά θέσμια γιατί είναι ενοχλητικό για τα μάτια. Και σύμφωνα με τη γλώσσα του internet είναι σαν να φωνάζεις! Φαίνεται πως έχεις την άποψη πως άμα φωνάξεις θα πείσεις για το δίκιο σου [τρομάρα σου!]… Ανασφάλεια;

      Το τι είμαι, με τι ασχολούμαι, αν είμαι «μάγκας», εν δουλειά σου ούτε τζιαι λοαρκασμον θα σου δώσω. Δεν είμαι απ’ αυτούς που περιαυτολογούν για να κάμουν τους σπουδαίους. Πουθενά δεν είπα ότι «ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ»! Αποκύημα της φαντασίας και της ανασφάλειας σου είναι [με ότι καταλαβαίνεις χαίρεσαι]. Αντίθετα συμμετέχω κι εγώ κάπου εθελοντικά, όμως δεν θεωρώ ότι με τον εθελοντισμό θα λυθούν χρόνια προβλήματα της ανθρωπότητας, όπως η φτώχεια, η πείνα, η αμορφωσιά, οι κακές υγειονομικές συνθήκες. Απλώς με τον εθελοντισμό πολλά προβλήματα απαμβλύνονται στο minimum! Κοντολογίς είναι σαν να γίνεται «μια τρύπα στo νερό»! Εγώ θα πω πως, παράλληλα μ’ αυτά για τα οποία ΕΣΥ επαίρεσαι και περιαυτολογείς [κι ακόμα πιο σημαντικό] είναι να αλλάξουν και πολλά στην κοινωνία προς όφελος των φτωχών και των καταφρονημένων. Κι αυτό μόνο μέσα από μαζικούς κοινωνικούς αγώνες μπορεί να επιτευχθεί, όπως και με τον πολιτικό ακτιβισμό! Γιατί δεν μπορεί να μιλάς επικριτικά για τους «ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ» και να μην έχεις ουσιαστική παρέμβαση για να εκλείψουν ή και ΕΣΥ η ίδια να βερμπαλίζεις!!!

      Στην προηγούμενη παρέμβαση μου παράθεσα 15(!) ΜΟΝΟ από τα πάμπολλα απαξιωτικά, μειωτικά, υβριστικά, μηδενιστικά, αφοριστικά, ισοπεδωτικά, περιαυτολογικά και γενικόλογα σχόλια σου. ΕΣΥ επέλεξες να ασχοληθείς μόνο με ΔΥΟ, κι αυτά είχαν να κάνουν με την απαξιωτική προσέγγιση σου για τους Έλληνες! Με τες υγείες σου αν είσαι Ελληνίδα. Εγώ δεν κολλώ σε εθνικότητες, θρησκείες και φυλές! Απλώς επισήμανα τον υβριστικό κι αφοριστικά γενικόλογο λόγος σε βάρος ολόκληρου λαού! Αν νομίζεις ότι μιλώντας τόσο μηδενιστικά και ισοπεδωτικά συμβάλλεις στη επίλυση προβλημάτων, ευχαριστώ, δεν θα πάρω… Τους ανθρώπους δεν τους απαξιώνουμε και δη όταν κομπάζουμε ότι προσφέρουμε σ’ αυτούς εθελοντικά βοήθεια! Και τι να την κάνω την ακαδημαϊκή παιδεία του οποιουδήποτε όταν ΤΟΥ λείπει η κοινωνική μόρφωση;

      Μου αρέσει!

  19. 12 Οκτωβρίου, 2012 20:18

    Μου αρέσει!

  20. Ανώνυμος permalink
    13 Οκτωβρίου, 2012 03:38

    Demon
    Σημειώνω τη στροφή σου . Ενώ στην αρχή της έκανες την πιο αυστηρή κριτική, και δεν απόφυγες την ειρωνία και τους χαρακτηρισμούς, μετά πήρες το μέρος της. Της μιλήσαμε άσχημα δήθεν. Πως σου ήρθε αυτό; Σου σφύριξε κανένας από δίπλα ότι η εν λόγω κυρία είναι η κυρία τάδε του κυρίου τάδε και σούξου μούξου του;
    Αγαπητέ μου αυτή η κυρία έκρινε τους πάντες και τους μοίρασε «σφαλιάρες». Λες και είναι ο χριστιανικός θεός. Τους διαχώρησε σε αρνιά και ερίφια και αποκάλυψε ότι η συνείδηση της ησυχάζει όταν βοηθά τάχα τον πεινασμένο τον άρρωστο το τραυματισμένο κλπ κλπ. Καλά κι’ αν ο πεινασμένος είναι ο μπάρπας που πούλαγε τα φρούτα στη γωνία με κομπίνα και μόλις βρει τα πόδια του θα κάνει τα ίδια και χειρότερα; Άσε ρε φίλε αρκετά ως εδώ. Μη χάνουμε και την ώρα μας. Δε γιατρεύεται ο κόσμος έτσι. Στο θέμα της παιδείας έχει δίκαιο. Αλλά ποιάς παιδείας; Της χριστιανικής; Αυτήν φαίνεται να εννοεί. Πιστεύει και στη μεταθάνατον ζωή.
    Ξαναδιάβασα το πρώτο της σχόλιο και ήμουν έτοιμος να πω ότι είναι τρελλή. Αλλά αφήνω μια αμφιβολία ανοικτή. Είναι μορφωμένη στον κλάδο της αλλά αδυνατεί να μεταφέρει σε γραπτό λόγο τις γνώσεις της με τρόπο αποδεκτό. Ή ίσως και να είναι ένας ενθουσιασμός για τον εθελοντισμό που μάλλον ανακάλυψε τώρα τελευταία και προσπαθώντας να μας πει πόσο καλό τον βρήκε κατηγόρησε όλα τα άλλα.
    Πάντως φαίνεται ότι και τον εθελοντισμό τον πήρε στραβά. Ακόμα και σ’ αυτόν κάνει διακρίσεις. Δε φαίνεται να συμπονά τον μπεκρούλιακα κομμουνιστή. Αυτός δεν χρήζει βοήθειας; Ή θα μας πει κι’ αυτή «παρά κομμουνιστή καλύτερα μαύρο» όπως ο μακαριώτατος τους; Το αφήνω ως εδώ γιατί αν ασχοληθώ ακόμη λίγο μαζί της θα τρελλαθώ κι’ εγώ.

    Μου αρέσει!

  21. Natasa S permalink
    13 Οκτωβρίου, 2012 10:02

    Ανευ μη μιλάς για δεοντολογια διότι εσύ γράφεις με έντονα γράμματα. Ακόμα δε μας είπες ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ! ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ! ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΝΑ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΘΕΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΙΑ Χ ΛΟΓΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΤΕ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ. ΑΤΕ!!! ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ Η/Υ Η ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΒΛΑΨΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΕΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ! ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΕ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΘΥΜΟ, ΒΡΙΣΙΕΣ, ΒΙΑ ΚΑΙ ΒΙΑΣΜΟΥΣ(ΟΙ ΒΙΑΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ). ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΙΘΕΙΣ ΚΟΜΠΛΕΞ! ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΣΤΡΑΒΑ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ! ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ! ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΕΓΕΤΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΣΑΣ! ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΙ Ε ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΙ! ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΘΕΙ. Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΝΤΡΟΠΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ! «Στην προηγούμενη παρέμβαση μου παράθεσα 15(!) ΜΟΝΟ από τα πάμπολλα απαξιωτικά, μειωτικά, υβριστικά, μηδενιστικά, αφοριστικά, ισοπεδωτικά, περιαυτολογικά και γενικόλογα σχόλια σου. ΕΣΥ επέλεξες να ασχοληθείς μόνο με ΔΥΟ, κι αυτά είχαν να κάνουν με την απαξιωτική προσέγγιση σου για τους Έλληνες!» ΑΝΕΥ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ;;;;;;; ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΑΠ’ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ; ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΣΤΡΑΒΩΝΩ. ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΙ ΦΤΥΝΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΖΗΤΙΑΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΤΑΜΕΙΑ. ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ. ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΛΩΤΣΗΣΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΤΗ ΣΙΚΛΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 80 ΧΡΟΝΙΑ. ΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΞΟΡΙΣΤΟ; ΚΑΜΙΑ!!! Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΡΙΣΕ, ΓΙ’ΑΥΤΟ ΜΟΚΟ ΡΕ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ. ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΕ ΒΛΑΦΤΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΣΠΟΡ!

    Μου αρέσει!

    • 13 Οκτωβρίου, 2012 10:37

      Natasa S,

      Το πιο πάνω σχόλιο ΣΟΥ θα το φυλάξω στο αρχείο μου ως χαρακτηριστικό κι αποκαλυπτικό δείγμα της φασίζουσας νοοτροπίας και συμπεριφοράς ΣΟΥ! Προφανώς τις υπηρεσίας [ως “εθελόντριας”] τις προσφέρεις μέσα από οργανώσεις τύπου ΕΛΑΜ και “Χρυσής Αυγής”!
      Ωρίμασε “κοριτσάκι”!!! Το γεγονός και μόνο ότι συνεχίζεις να γράφεις με κεφαλαία δείχνει παιδιάστικη πίκκα!
      Και δεν έχω ΚΑΜΙΑ διάθεση ν’ ασχοληθώ με τα όσα εμετικά έχεις γράψει, τα οποία όμως αποκαλύπτουν πολύ εύγλωττα το ποιόν ΣΟΥ:

      1. «ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΒΛΑΨΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΕΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!» [Τα δικά μας του γειτόνου μας]…
      2. «… ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΙΘΕΙΣ ΚΟΜΠΛΕΞ!» [Ευχαριστώ, δεν θα πάρω]…
      3. «ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!» [Είσαι και ψυχίατρος τελικά και κάνεις και αυτοθεραπείες;]…
      4. «ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΕΓΕΤΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΣΑΣ!» [Ο χιτλερισμός ΣΟΥ σ’ όλο του το μεγαλείο!!!]…
      5. «ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΙ Ε ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΙ!» [Δεν είμ’ εγώ που περιαυτολογώ!]…
      6. «ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΘΕΙ». [Για κοίταξε τον Εαυτό ΣΟΥ στον καθρέφτη και θα δεις τη φάτσα σου με το μουστακάκι του Χίτλερ]…
      7. Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΝΤΡΟΠΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ! [Κλαίγεσαι τώρα και για τους «μπεκρούλιακες κομμουνιστές»>/b>]…

      8. «ΑΝΕΥ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ;;;;;;; ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΑΠ’ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ;» [ΕΣΥ φυσικά! Εγώ μπήκα στη συζήτηση μετά την 7η παρέμβαση ΣΟΥ, όταν πέρασες τους πάντες γενεές 42!]…
      9. «ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΣΤΡΑΒΩΝΩ.» [Το στραβάδι θα ξεστραβώσει τους άλλους]…
      10.
      «ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΙ ΦΤΥΝΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΖΗΤΙΑΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΤΑΜΕΙΑ.» [Χρυσαυγιωτικο λογύδριο!!!]
      11. «ΓΙ’ΑΥΤΟ ΜΟΚΟ ΡΕ…» [Υποκλίνομαι στη δημοκρατικότητα ΣΟΥ και στην ελευθερία της σκέψης ΣΟΥ!!!]…
      12. «ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΕ ΒΛΑΦΤΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΣΠΟΡ!» [Προφανώς πάλι για τον Εαυτό ΣΟΥ μιλάς! Το καλό ΣΟΥ, έχεις το γνώθι σ’ αυτόν!]…

      Μου αρέσει!

      • Natasa S permalink
        13 Οκτωβρίου, 2012 12:07

        Τα κουβαδάκια σου και σ’αλλη παραλία που όσοι δεν είναι άσπροι πρέπει να είναι μαύροι, όσοι δεν είναι μαζί σου είναι χρυσαυγίτες και φασίστες. Μας έχεις πρήξει εδώ και ώρα στο βρισίδι και θέλεις να σου σκύψουμε δηλώνοντας υποταγή και λες εμένα φασιστάκι που στερώ από κάποιον το λόγο;;;;;;;;;;;; Ο καθένας μπορεί να υπερασπίζεται την άποψή του αλλά από τη στιγμή που απομόνωσες εμένα από τους υπολοίπους και θέλεις να με στριμώξεις με τη νοοτροπία του φαλλοκράτη και την διαστροφή του βιαστή με τη μανία και τη βία που ξερνάει ο λόγος σου, θα υπερασπίζω κι εγώ τις θέσεις μου και τον εαυτό μου. Έχω κάθε δικαίωμα να λέω την άποψή μου κι εσύ τη δική σου. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕ ΦΙΜΩΝΕΙΣ ΧΙΤΛΕΡΙΑ!!! Πες λοιπόν την άποψη σου και για το θέμα των συντάξεων όσων έχουν πεθάνει. Γιατί τρέχουν πάλι τον κάθε κακομοίρογλου που προσπαθεί με την κομπίνα να επιβιώσει; Γιατί το κράτος τον τρέχει μες τον πόνο του να περάσει όλη τη γραφειοκρατία για να πληρώσει για το θάνατο ενός δικού του ανθρώπου;;;; Όταν τα έτρωγαν όλοι εκεί μέσα από Παπανδρέου μέχρι σήμερα τους φταίει ο απλός πολίτης! Οι εφοπλιστές που έχουν γαμήσει το κράτος με τις φοροαπαλλαγές και τα λεφτά που έβγαιναν εκτός είναι κι αυτό με επιβολή των ξένων; Άσε μας ρε φίλε σου λέω! Είσαι βαθιά νυχτωμένος. Κατηγορώ ένα ολόκληρο έθνος; Την τύφλα σου δεν έχεις καταλάβει απ’όσα λέω. Όταν αναγκάζεις ως κράτος το λαό να κλέψει δε φταίει η Γερμανία ούτε κανείς. Ο λαός όμως επειδή έμαθε ότι μόνο έτσι επιβιώνει, με την κομπίνα, θα δώσει το ψηφουλάκι σ’αυτόν που θα του διαφυλάξει αυτή τη φαινομενική επιβίωση. Γι’αυτό λέω δε φταιν οι Γερμανοι! Και περιμένουμε το κατοχικό δάνειο για να επιβιώσουμε; Δηλαδή να γαμήσουμε το λαό για να κρεμμόμαστε απ’τα λεφτά του κατοχικού δανείο και θα φτάσει ο λαός να λέει ευτυχώς που υπήρξε κατοχή. Γι’αυτό λέω αλλάξτε νοοτροπία γιατί χανόμαστε. Και ο εθελοντισμός δεν είναι το πέταγμα χρημάτων στα μούτρα του πεινάλα, αλλά αλληλεγγύη και προσφορά απ’αυτό που νομίζουμε ότι δε μας φτάνει. Έλα Ανευ, διάβασέ τα καλά αυτή τη φορά και πες μου ποιους κατηγορώ. Μόνο να κατηγορείς είσαι. Πες μας τις σκέψεις σου για την επικαιρότητα και την αλλαγή των κοινωνικοοινομικών δομών. Πες μας για την καταγωγή σου! Πες κάτι άλλο από κατηγορίες! Έχεις;

        Μου αρέσει!

        • 13 Οκτωβρίου, 2012 12:49

          Μανδάμ Natasa S,

          Παραπονιέσαι γιατί «λέω εσένα φασιστάκι που στερεί από κάποιον το λόγο» και μου λες «ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕ ΦΙΜΩΝΕΙΣ ΧΙΤΛΕΡΙΑ!!!»
          Μα η ίδια αυτοαναιρείσαι με το να κάμνεις στην εισαγωγή του σχολίου τη φασίζουσα τοποθέτηση «τα κουβαδάκια σου και σ’αλλη παραλία»! Τι είσαι, επιστάτρια παραλιών;
          Α, και παρεμπιπτόντως [και μια και με είπες και «φαλλοκράτη»] να ΣΕ πω ότι το «γαμήσι» είναι κάτι το ωραίο!!! [Διαφωνείς;] Γι’ αυτό κι εκφράσεις του τύπου «έχουν γαμήσει το κράτος» ή «να γαμήσουμε το λαό» δεν αποδίδουν την πραγματικότητα!!!

          Μου αρέσει!

  22. Μάριος permalink
    13 Οκτωβρίου, 2012 11:02

    Αneforiwn
    «Κατ’ αρχάς [αν δεν το ξερές] το να γράφεις ολόκληρο κείμενο με κεφαλαία αντιβαίνει στα διαδικτυακά θέσμια γιατί είναι ενοχλητικό για τα μάτια. Και σύμφωνα με τη γλώσσα του internet είναι σαν να φωνάζεις!»

    Με μια επίσκεψη στο μπλόγκ σου, μπορεί κανείς να διαπιστώσει και να επιβεβαιώσει οτι δεν είσαι ο αρμόδιος να κρίνει άλλους. Δηλαδή νομίζεις ότι η εμφάνιση του μπλόγκ σου δεν είναι ενοχλητική στα μάτια;  

    Είναι γεγονός ότι όταν τα επιχειρήματα στερεύουν αρχίζουν οι προσωπικές επιθέσεις σε όλους και σε όλα όπου υπάρχει η αντίθετη άποψη. Και βγαίνεις και υποστηριχτής της αντίθετης άποψης κατα τα άλλα. Είναι φανερό ότι από το μίσος και τη ζήλεια που σε κυριεύει είσαι τόσο θολωμένος που γυρίζεις τα μπλόγκ πρωί μεσημέρι με ακατάσχετες βρισιές. Να τα γράφεις στο μπλόγκ σου κύριε. Δεν έχεις να συνεισφέρεις τίποτα πλέον εδώ.

    Μου αρέσει!

    • 13 Οκτωβρίου, 2012 12:36

      Μάριε,

      Στο Blog δεν είσαι υπόχρεος να μπαίνεις αν ενοχλείσαι γενικώς! Εδώ στου Strovolioti είμαστε επισκέπτες και οι δύο, κι αν θες και οι τρις [για να παριλάβω και την Μανδάμα της εθελοντικής προσφοράς]. ΕΣΥ τι κάνεις εδώ, ανάλαβες αυτοβούλως θαλαμοφύλακας του Blog και ΜΑΣ κάνεις και υποδείξεις; Εξ ιδίων μάλλον κρίνεις τα αλλότρια γιατί σίγουρα για ΣΕΝΑ ισχύει το «το μίσος και τη ζήλεια που σε κυριεύει», καθώς πράττεις αυτό ακριβώς το οποίο κατηγορείς εμένα. Έρχεσαι αν ΜΑΣ υποδείξεις που θα πάμε και που θα ‘ρθουμε και μάλιστα με πατερναλίστικο ύφος!
      [Η άλλη δηλώνει και προστάτρια των παραλιών αφού μας υποδεικνύει να πάρουμε «τα κουβαδάκια μας και σ’αλλη παραλία» να πάμε …]

      Μου αρέσει!

    • Natasa S permalink
      13 Οκτωβρίου, 2012 13:26

      Μάριε, έχει ξεφύγει ρε φίλε! Τώρα τα βάζει μαζί σου! Ο άνθρωπος εκτός από βρισίδι δεν έχει κάτι να πει. Απλώς έξετάζω τα όριά του ως κλινική περίπτωση που έχει αυτοαποκαλυφθεί πέφτοντας στη δική του παγίδα. Εγώ τον εξετάζω ως φαινόμενο που αξίζει μελέτης μιας και πολλοί έχουν την ίδια προβληματική συμπεριφορά και πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε με δαύτους αλλά συνεχίζω να γράφω τις απόψεις μου γι’αυτούς που θέλουν ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων κι έχουν να μας πουν κάτι. Τούτος εν δικός μου 🙂 εξετάζω τον εγώ. Άρχισε να εκφράζει κι άμεσα τον σεξουαλισμό του που εγώ διέγνωσα σε προηγούμενο σχόλιο κάτι γι’αυτή την πτυχή της προσωπικότητάς του. Δαίμονα, έχω εκφράσει μια άποψη για το κατοχικό δάνειο, αν θες να πεις κι εσύ τη θέση σου πάνω σ’αυτό που έγραψα.

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        13 Οκτωβρίου, 2012 14:10

        Αφήστε τη να τα πει ρε παιδιά, να ξεσκάσει η κοπέλα. Και τί έγινε δηλαδή;
        Δείχτε λίγη κατανόηση, αδελφή μας είναι κι’ αυτή. Κάπου θα τη βρούμε την άκρη. Δε γίνεται. Ολοκληρώστε κοπέλα μου.

        Μου αρέσει!

      • 13 Οκτωβρίου, 2012 14:42

        ΔemΩΝα,

        Μετά την [απροσδόκητη] στήριξη που βρήκε από την πάρτη σου η Μανδάμ, αναζητά εναγωνίως την περαιτέρω προσοχή ΣΟΥ! Γιατί δεν της την προσφέρεις, gamoto και μαραζώνει;

        Μου αρέσει!

    • Μάριος permalink
      13 Οκτωβρίου, 2012 14:58

      Φίλε ηρέμησε. Καταλαβαίνω ότι η αντίθετη άποψη σε ενοχλά αλλά ο καθένας λέει την άποψη του, διάλογο κάνουμε. Απλώς λέω οτι εσύ είσαι ο τελευταίος που μπορεί να κρίνει κάποιον στο θέμα ενόχλησης ματιών, κεφαλαίων και στο τι ´αντιβαίνει στα διαδικτυακά θέσμια´. Δεν είναι ανάγκη να κάνεις με έτσι άσχημο τρόπο επίθεση σε ένα νέο πρόσωπο και να προσπαθείς να τρομοκρατήσεις κάποιον που θέλει να εκφραστεί. Άλλωστε δεν σου επιτέθηκε προσωπικά. Το μίσος και η πικρία που βγάζεις μόνο κακό σε σένα κάνουν, και ο φανατισμός δεν βοηθά κανένα.

      Φιλικά.

      Μου αρέσει!

      • 13 Οκτωβρίου, 2012 15:18

        Μάριε,
        Κοιτάζεις μονόπαντα και επιλεκτικά!
        Να ΣΟΥ θυμίσω ότι η πρώτη δικιά μου παρέμβαση έγινε μετά την 7η της κυρίας Natasa S κι όταν είχε ήδη έρθει σε αντιπαράθεση με άλλους σχολιογράφους… Ο λόγος της όπως τελικά αποκαλύφτηκε είναι ξεκάθαρα ρατσιστικός [για να μη πως και φασιστικός]…

        Μου αρέσει!

        • Μάριος permalink
          13 Οκτωβρίου, 2012 15:28

          Φίλε Orwin μπορεί η δική σου παρέμβαση να ητάν μετά από 7 της Νατασας Σ αλλά σημασία έχει ότι εσύ το έκανες προσωπικό και προσωποποιημένο! Όπως λες συγκεκριμένα ¨όταν πλέον η συζήτηση είχε προσωποποιηθεί¨ αλλά δεν μας εξηγάς ποιός την προσωποποίησε. Αν ήμουν στη θέση σου δεν θα υποστήριζα τον ανώνυμο σου.

          Φιλικα

          Μου αρέσει!

        • 13 Οκτωβρίου, 2012 15:38

          Μάριε,
          Με κάποιους σχολιογράφους [είτε αυτοί είναι Ανώνυμοι ή Ψευδεπώνυμοι] μπορεί να συμφωνώ και με κάποιους άλλους μπορεί να διαφωνώ, δεν έχω αυτό το δικαίωμα; ΕΣΥ γιατί υποστηρίζεις την Natasa S, όταν καταφανώς ο λόγος είναι το λιγότερο, υπεροπτικός, απαξιωτικός, ελιτίστικος και ρατσιστικός; Όμως ο Ανώνυμος τι έχει [λέπρα;] και «αν ήσουν στη θέση μου δεν θα [τον] υποστήριζες»;
          Τέλος κατά την άποψη μου [κι όπως έχω πει πλειστάκις] όταν γραφούμε δημόσια πρέπει αν είμαστε και έτοιμοι να δεχτούμε κρίσεις, επικρίσεις και μομφές ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο. Ότι λέμε δεν αποτελούν θέσφατα ούτε και αξιώματα. Και δεν μπορεί κάποιος να κάνει τον από καθέδρας καθηγητή και να περιαυτολογεί στον λόγο του και να μην έχει ήδη προσωποποιηθεί η συζήτηση…

          Μου αρέσει!

        • Μάριος permalink
          13 Οκτωβρίου, 2012 15:45

          Δεν υποστηρίζω την Νατασα Σ, υποστηρίζω το δικαίωμα της να λέει ότι θέλει χώρις να την τρομοκρατούν με έτσι τρόπο να σιωπήσει. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέριες.

          Μου αρέσει!

        • 13 Οκτωβρίου, 2012 16:04

          Μάριε,
          Για να τελειώνουμε γιατί παρατραβηξε:
          To «υποστηρίζω το δικαίωμα της να λέει ότι θέλει χώρις να την τρομοκρατούν…», ΔΕΝ μπορεί αν ισχύει επιλεκτικά και ούτε χωρίς κριτική στις όποιες ασυναρτησίες και μεμπτά που πιθανόν λέγονται. Και στο σχόλιο μου με ημερ. Οκτωβρίου 12, 2012 17:05, επεσήμανα 15 σημεία από τον λόγο της Natasaς S που κατά τη γνώμη μου ήταν προκλητικά. Τώρα αν δεν μπορεί να ελέγξει τη σκέψη της ή δεν μπορεί να βάλει όρια στις εκφράσεις της [γιατί προφανώς είναι και εγωκεντρική και παρορμητική], καλό είναι να δώσεις και σ’ αυτήν καμιά συμβολή κι όχι μόνο σ’ εμέναν!

          Μου αρέσει!

  23. Ανώνυμος permalink
    13 Οκτωβρίου, 2012 14:19

    Άντε πάλι τυχερέ Άνευ. Σε εξετάζει δωρεάν η κυρία. Θα σου φτιάξει την εγκεφαλική καλωδίωση και θα σε παραδώσει στην κοινωνία κενούργιο.

    Μου αρέσει!

    • 13 Οκτωβρίου, 2012 14:38

      Είδες ρε Ανώνυμε που μέσα από την ενασχόληση μου με το blogging έχω και τα τυχερά μου; [Μ’ άρεσε πολύ εκείνο το «κενούργιος». Λες να περιλαμβάνει και τέτοια η εθελοντική δράση της Μαντάμας;]…

      Μου αρέσει!

  24. Ανώνυμος permalink
    13 Οκτωβρίου, 2012 14:35

    «ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΕΓΕΤΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΣΑΣ!»

    Ωχχχχ! Μας γάμησε κανονικά η μανδαμάρα η εθελόντρια. Δεν είμαστε μόνο γελοία άτομα. Είμαστε γελοίο είδος λέει. Άντε κυρά μου, πεσ’ μας και για τη χρυσή αυγή να τελειώνουμε. Μη μας παιδεύεις άλλο.

    Μου αρέσει!

  25. 13 Οκτωβρίου, 2012 15:07

    Μαντάμ Natasa S [το S από το Σουσού;],
    Πτυχιούχα των Ανθρωπιστικών Σπουδών και Εθελόντρια [για παροχή βοήθειας σε αναξιοπαθούντες],

    ΣΟΥ είπα να μην μιλάς πολύ γιατί μέσα από την αμετροέπεια ΣΟΥ, όλο και πιο πολύ αυτοαποκαλύπτεσαι. Τούτο έχει ως αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας να αυτοαναιρείσαι! Και είσαι και κρίμα gamoto, νια κορούδα!
    Ο λόγος ΣΟΥ [με τους ηπιότερους χαρακτηρισμούς] μπορεί να θεωρηθεί ως ελιτιστικός [για να μην πω και κοινωνικά ρατσιστικός και φασιστικός]… Λειτουργείς και εκφράζεσαι τελείως αντιφατικά, εκτός κι αν δεν ξέρεις τι σου γίνεται ή είσαι διπλή προσωπικότητα. Έχεις καταφανώς συγχυστεί γιατί έχουν αμφισβητηθεί τα αξιώματα που μέχρι τώρα με έπαρση πλάσαρες στους γύρω σου, οι οποίοι ίσως σ’ άκουαν και με θαυμασμό. Αντιλαμβάνομαι το πατατράκ που ένοιωσες με την κριτική που δέχτηκες και θεωρώ ως φυσικό επακόλουθο το συνεχιζόμενο παραλήρημα σου…
    Αν δεν μπορείς να αντιληφτείς από μόνη ότι με το πιο πάνω λογύδριο σου όπου με χλευαστικό τρόπο μιλάς για «κλινικές περιπτώσεις» και «φαινόμενο που αξίζουν μελέτης» μιας και πολλοί έχουν την ίδια και για «προβληματικές συμπεριφορές» [ασχέτως του ότι αναφέρεσαι σ’ εμένα], τότε ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί αν σε βοηθήσει! Ο εθελοντισμός ΣΟΥ δεν έχει να κάνει με την προσφορά βοήθειας σε ανθρώπους “προβληματικούς”; Από τη μια τούς μέμφεσαι [και να τους ονομάζεις και «πεινάλες» – σχόλιο ΣΟΥ με ημερ. Οκτωβρίου 13, 2012 12:07] κι από την άλλη πας να τους βοηθήσεις;
    Εγώ πάντως δηλώνω ότι ΔΕΝ θα ΣΕ (επι)κρίνω άλλο. Έχω κατανοήσει πλέον το πρόβλημα ΣΟΥ και συμπάσχω μαζί ΣΟΥ! Όμως πρόσεχε από τον «σεξουαλισμό» μου, αφού με θέλεις «δικός σου» και θέλεις να με «εξετάζεις [μόνο] εσύ»!!!

    Μου αρέσει!

  26. Μάριος permalink
    13 Οκτωβρίου, 2012 15:08

    Στροβολιώτης να σε παρακαλέσω να μην αφαιρέσεις τα χλευαστικά και υβριστικά μηνύματα του ανώνυμου και του Anef_Orwin απλώς για να είναι εκεί να βλέπουμε με τι χυδαίο τρόπο προσπαθούν να αποσιωπούν οποιονδήποτε δεν συμφωνά μαζί τους. Η λογοκρισία και τρομοκρατία λόγου είναι χαρακτηριστικά του φασισμόυ, δεν αντιλαμβάνομαι πως πηγάζουν απο λεγόμενους ´αριστερούς´.

    Μου αρέσει!

    • 13 Οκτωβρίου, 2012 15:23

      Μάριε,
      Για τα «χλευαστικά και υβριστικά μηνύματα», που είναι καταφανώς και φασιστικά της Μαντάμας [όπως το «ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΕΓΕΤΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΣΑΣ!»] τι έχεις να πεις; Να υποθέσω ότι αφού δεν διαμαρτύρεσαι τα υιοθετείς;

      Μου αρέσει!

      • Μάριος permalink
        13 Οκτωβρίου, 2012 15:34

        Είσαι καιρό στο μπλόγκινγκ και πιθανόν μεγαλύτερος στην ηλικία απο την Νατασα Σ, αν ήσουν λίγο πιο ελαστικός και πιο λιγο σεξιστής πιθανόν να μην χάναμε την ώρα μας να γράφουμε για όλα αυτά τώρα.

        Μου αρέσει!

        • 13 Οκτωβρίου, 2012 15:54

          Μάριε,
          Υπεκφεύγεις και αποφεύγεις να απαντήσεις επί της ουσίας που είναι το ύφος και το περιεχόμενο του λόγου της συγκεκριμένης σχολιογράφου. Εγώ είναι την όλη επηρμένη, υπεροπτική και δασκαλίστικη [δείτε με, “ανακάλυψα την ταshινόπιτταν”] συμπεριφορά της που έκρινα! Αν ΕΣΥ συμφωνείς με τα όσα είπε, εμ τι να πω; Αποκάλυψε σταδιακά μέσα από τις παρεμβάσεις και τα σχόλια της ένα φάσιζον υπόβαθρο στη σκέψη της.
          Όσο για το «σεξιστής» στο οποίο κατάληξες προφανώς ένεκα της χρήσης [με χλευαστικό τρόπο] από μέρους μου της προσωνυμίας «Μανδάμ», αν ήταν άντρας [και επεδείκνυε την ανάλογη ελιτίστικη συμπεριφορά] θα χρησιμοποιούσα τις προσωνυμίες «Sir» και «My Lord»
          Δεν κατάλαβα όμως τι τελικά θέλεις να υποβάλεις και πού το πας: Να σιωπούμε σε τέτοια φαινόμενα, ή να τους κάνουμε και “πούλλες”;

          Μου αρέσει!

  27. 13 Οκτωβρίου, 2012 16:23

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      13 Οκτωβρίου, 2012 18:00

      Οι μουσικές εισηγήσεις του Αγρινού πάντα ξεχωρίζουν. Η προσπάθεια να καταγραφούν οι στίχοι του άσματος, είναι όλα τα λεφτά!

      Μου αρέσει!

  28. strovoliotis permalink*
    14 Οκτωβρίου, 2012 18:56

    Έχω διαγράψει δύο σχόλια, κάτι ασυνήθιστο στο χώρο τούτο, έστω και αν έχω υποστεί και εγώ χοντρές εξυβρίσεις από ακραίους κάθε είδους. Η ηθική μου νομίζω είναι πιο ευρεία από την αισθητική μου, και συνεπώς όταν κάποια αισθητικά όρια ξεπερνιούνται, πέφτει ο πέλεκυς.

    Τους λοιπούς έντονους διαλόγους της ανάρτησης τους σηκώνει το στομάχι μου.

    Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην Μάριος Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.