Skip to content

Η ιστορία του “Risotto” . Λίγη ακόμα προπαγάνδα για τον Χρύσανθο Αναστασιάδη.

Οκτώβριος 21, 2012

Η δημοσκόπηση του ΡΙΚ ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της ΑΚΕΛικής προπαγάνδας. Είναι ανίκανος τους λέγαμε, όχι έλεγαν, τον κρίνετε επειδή είναι αριστερός. Δεν πιστεύω να έχει κανείς τα κότσια να επαναλάβει πλέον το επιχείρημα περί του δήθεν «αριστερού…» για τον οποίο συνασπίστηκαν όλοι απέναντι του!

 

Από την ίδια νύχτα ψυχωμένα αστέρια της αριστεράς άρχισαν να ποστάρουν στα κοινωνικά δίχτυα βγάζοντας πολύ θυμό. Η έμφαση στην ανάγκη να βγάλουν τον δικό τους για να μην επικρατήσει ο «φασίστας» Αναστασιάδης. Προσπάθησα να δώσω μια διέξοδο λογικής σε ένα δυο ηλεκτρονικά καφενεία που συμμετέχω, υποδεικνύοντας πως άλλο να θέλεις να βγάλεις το δικό σου, και άλλο να μοιράζεις βλακώδη επιχειρήματα για να συσπειρώσεις τους απογοητευμένους συντρόφους, με αποτέλεσμα να με στολίσουν με αυτό: «ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΤΑ ΤΟΥ ΚΡΟΥΠ…ΙΩΑΝΝΗ ΙΩΑΝΝΟΥban him from the group»

 

Φυσικά αυτό έρχεται να δέσει με μια άλλη συζήτηση που είχα πριν από 2-3 μέρες σε γνωστό μπλοκ, και οι φιλολυσικές και αντί – αρχιεπισκοπικές μου θέσεις με έχρισαν (σχεδόν) ως «κομμούνι»…

 

Βγάλε τώρα άκρη…

 

Πίσω λοιπόν στο θέμα μας. Τα ούτω καλούμενα αριστερά ΜΜΕ και ιστολόγια είναι αυτές τις μέρες γεμάτα από πληροφορίες περί της δράσης του πατέρα του βέβαιου νικητή των επομένων εκλογών, και συγκριμένα για τη δράση του στο πραξικόπημα. Επειδή δεν εμπιστεύομαι έντυπα που βρωμούν προπαγάνδα όπως την εφημερίδα «Γνώμη» ή σχετικά μπλοκ, δεν μπορώ να κρίνω αν ο κ. Χρύσανθος Αναστασιάδης είχε ή δεν είχε ρόλο στο πραξικόπημα.

 

Σκεφτόμενος ρεαλιστικά όμως, δεδομένου ότι  είχε τη θέση του αρχηγού της τοπικής αστυνομία ή αν είχε όντως αποπεμφθεί από τον Μακάριο και επανήλθε με το πραξικόπημα, πιθανότατα να είχε και ρόλο, αλλά ως εκεί.

 

Τις ιστορίες περί βασανισμών και εκτελέσεων, δεν τις δέχομαι, εκτός και αν τεκμηριωθούν από μη προπαγανδιστική πηγή.

Φυσικά, ακόμα και αν επιβεβαιωθούν, τι σημαίνει; Ακόμα και αν ο κ. Χρύσανθος Αναστασιάδης ήταν ενεργός πραξικοπηματίας, σημαίνει πως πρέπει να στιγματιστεί και ουσιαστικά να αχρηστευτεί ένας αξιόλογος πολιτικός, επειδή θα κουβαλά για πάντα τα αμαρτήματα ή τα «αμαρτήματα» του πατρός του;

 

Και ακόμα κάτι: πόσο φτωχοί σε επιχειρήματα και ιδέες, και διαλεκτική μπορεί να είναι κάποιοι που επιστρατεύουν επιχειρήματα ή προπαγάνδα που αφορά σχεδόν 40 χρόνια πριν , για να κερδίσουν ένα αγώνα σήμερα; Για να κερδίσουν ένα αγώνα για τον οποίο δεν έχουν την παραμικρή πιθανότητα αφού τα έκανε τόσο μπίλιες ο παίχτης τους; Ο Νίκος Αναστασιάδης θα εκλεγεί εύκολα όχι μόνο γιατί έχει αξίες και ικανότητες ως πολιτικός, αλλά και γιατί η προεδρία Χριστόφια είναι τόσο τραγική και αποτυχημένη, που ακόμα και για τους νούσιμους ΑΚΕΛικούς, η επιλογή είναι η ίδια με την πλειοψηφία των ψηφοφόρων.

 

Η δική μου συνεισφορά περί της προπαγάνδας για τον Χρύσανθο Αναστασιάδη ποια είναι λοιπόν;

 

 

Μόλις άρχισε αυτό το παραλήρημα για το ρόλο του το 1974, θυμήθηκα πως είχε δημοσιευτεί κάπου πριν λίγα χρόνια πως ο τότε αρχηγός της αστυνομίας της Λεμεσού, είχε αποτρέψει με την παρέμβαση του τις δολοφονίες κάποιων Τουρκοκυπρίων από δικούς μας παλληκαράδες. Δεν θυμόμουν που, και τι είχα διαβάσει. Σήμερα στον Πολίτη διάβασα άλλο ένα συγκλονιστικό κείμενο της  Sevgul Uludag, που εδώ και χρόνια έχει κυριολεκτικά επαναδιατυπώσει την Κυπριακή ιστορία με όλες της τις αναφορές για Ελληνοκυπρίους και Τουρκοκυπρίους αγνοούμενους.

 

Α, λέω! Πρέπει να ήταν η Sevgul που είχε γράψει την ιστορία! Της έστειλα λοιπόν μήνυμα, και πολύ σύντομα μου ήρθε η απάντηση, μαζί με το πρωτότυπο κείμενο στην αγγλική.

 

Ναι, εκείνη είχε γράψει για τον Χρύσανθο Αναστασιάδη, ή “Risotto” όπως τον θυμάται η Τουρκοκύπρια Πεμπέ από τη Συλίκου.

 

Δεν ήξερε ποιος ήταν ο  “Risotto” λέει η Sevgul όταν έστελνε το κείμενο για δημοσίευση. Μετά τη δημοσίευση όμως, ο ίδιος ο Νίκος Αναστασιάδης επικοινώνησε μαζί της και της μίλησε για  τα γεγονότα.

 

Τα λοιπά, είναι ιστορία.

 

Δεν έχω φυσικά  τρόπο να τεκμηριώσω ούτε τις αναφορές της Sevgul. Παρακολουθώντας την ιστορία της όμως τα τελευταία 10 χρόνια, έχω απείρως μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα κείμενα της παρά στις στρεβλωμένες ειδήσεις της «Γνώμης» .

 

Χωρίς να σημαίνει φυσικά πως το ένα είναι απαραιτήτως άσπρο, και το άλλο απαραιτήτως μαύρο.

 

Διατηρώ και την άποψη πως ό,τι καλό έκανε η δεν έκανε ο πατέρας, ο γιος πρέπει να κριθεί για το δικό του ποιόν.

 

Το σχετικό κείμενο της  Sevgul Uludag:

 

Stories from Gaziveran, Phylia, Morphou, Silikou… – 1 –

 

Sevgul Uludag

 

Caramel_cy@yahoo.com

 

99 966518

 

I go to meet a Turkish Cypriot reader who shows me a spot near Phylia (Serhatkeuy) where he says, 11 Greek Cypriots were killed and buried. He had only seen three of them in Gaziveran and one of them had been wounded. Standing on the road from Morphou to Nicosia, he points out a spot where there used to be a small natural pool of water and he tells me the story as he remembers:

`One of them was wounded from his back. Three of them had been in an old Peugeot car, with some old rifles sticking out the windows. They had encountered the Turkish tanks on their way and were brought to Gaziveran. I had seen the identity card of the one wounded from his back. He had studied in the military school in Greece but he was Greek Cypriot, either from Pendaya, Elya or that area, I don’t remember.  They were keeping them in Gaziveran. One night, they tied them into a `death knot` – we had never seen such a thing in our lives, it was the commandos who did that tying their hands, their feet and then tying both to their neck. If they struggled, they would choke to death until morning. So a Turkish Cypriot, R. who was not from our village but was married in Gaziveran, went to find the commander… `They must untie them since we must use them in the exchange of prisoners – we too have around 150 Turkish Cypriots from our area in the south as prisoners… You must not let them die` he had said and the commander gave the order for them to be untied. So they had cut off the rope tying their hands and feet to their necks so they would not choke to death. One day, they put them in a jeep and said they were going to take them to Nicosia as prisoners of war. But half an hour later they came back to the village. Someone said, `That was quick! You can’t go to Nicosia in such a short time…` and one of our villagers explained to us that they had killed them in this spot. They had stopped by the small pool of water so they could wash their faces and they had ordered our villager A. to kill them.

`I can’t, you see they don’t have guns… I can’t kill them…` he had said. But someone else had volunteered and they had killed them… `Then we got some shovels from the jeep and we buried them` he had explained to me. And he would show me this spot. He’s not alive now. Couple of years ago, a Turkish officer who had been in our village had come to visit us and when I told him of the story of the three killed here, he had explained to me that they were not three but 11 who had been killed and buried here, brought in two landrovers…`

I thank my reader and I continue to go and visit another Turkish Cypriot reader who now lives in Prastio (Aydinkeuy). Pembe Chayan, who had found some photos in a house in Morphou, has kept them and when she saw that I helped to find the owners of some other wedding photos from another reader, she decided to call me.

She is from Silikou village, near Limassol and has very fond memories of her village.

`Just a few nights ago we had a reunion of our villagers from Silikou, Greek Cypriots and even English people who live in Silikou now, came to Morphou and we had dinner and many of them hugged the Turkish Cypriots of Silikou and cried… Then we danced…`

`Our village had around 400-500 Turkish Cypriots and as many Greek Cypriots. We never had any conflict in our village. We had vine trees, almonds, olive trees in Silikou, it was easy to earn your living if you worked, no one stayed hungry… Turkish Cypriots and Greek Cypriots of the village would always sit together in the coffeeshop and would buy coffee for each other. During harvesting season, we would sit in the fields and eat together. We left in 1963 because Turkish Cypriot authorities gave orders for us to move and sent trucks to take our furniture and leave. I was only 10 years old and I remember, we moved to Polemitia, some moved to Episkopi where they had relatives. We stayed four years but then returned to our house in Silikou. While we were gone, our houses had been damaged and after they were repaired, we had returned. In 1974, some Greek Cypriot soldiers came with guns and trucks to Silikou, arresting all Turkish Cypriots. These soldiers were not from our village. My father then ran and found a telephone box to call the chief of the Limassol Police, I think his name was Risotto. He told him about the armed Greek Cypriot soldiers and Risotto told him `I didn’t know that, don’t worry I am coming…` And he came to chase away all these soldiers saying to them, `What are you doing here? Don’t you dare come again and ever touch none of the Turkish Cypriots…` So the soldiers left in their trucks and never came back again.

My father Ibrahim Huseyin Shahali was like a father to this chief of police, Risotto who was from our village. When Risotto was a child, his father had died and his mother would send him to my father for help and my father would give him bread, halloumi, eggs and sometimes a little of money in order to help. So that’s why he considered my father like his own father.

After 1974, in February 1975 we came to Morphou and found a house across the petrol station of Eray Cemil and started living there. I found some wedding photos in a buffet and I have kept them for 36 years. I want you to help me find these people to return these photos to them.`

She brings to photos and I am amazed at the beauty of one of the brides in the photos. Who is this very beautiful, very elegant bride from Morphou?

`I think they must have come from London a night before the war since we saw their luggage on top of each other. Maybe her husband was working for the UN or something? We were kicked out of this house five months later and we moved to Prastio, we found this house half constructed and we tried to finish the construction and started living here. But I took the photos with me…`

I take photos from photos and I promise her to publish them in POLITIS, so that we can find the owners.

If you know who is in the photos, please call me at 99 966518 so that we can return these precious memories to the owners. Mrs. Pembe from Silikou would like to meet them and give them these precious photos herself… With your help, I hope, we will find them…

 

9.10.2010

 

 

Το τραγούδι δεν έχει σχέση με το κείμενο. Μόνο με τη μελαγχολία των ημερών.

 

 

Advertisements
21 Σχόλια leave one →
  1. Οκτώβριος 21, 2012 16:36

    «ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΤΑ ΤΟΥ ΚΡΟΥΠ…ΙΩΑΝΝΗ ΙΩΑΝΝΟΥ- ban him from the group»
    Φυσικά αυτό έρχεται να δέσει με μια άλλη συζήτηση που είχα πριν από 2-3 μέρες σε γνωστό μπλοκ, και οι φιλολυσικές και αντί – αρχιεπισκοπικές μου θέσεις με έχρισαν (σχεδόν) ως «κομμούνι»..» Βγάλε τώρα άκρη…

    Join the club! Αναρωθκιούμαι φίλε αν θα ήταν τελικά πιο ψυχοθεραπευτικόν να πούμεν ότι εν εμείς που φταίμεν τζιαι οϊ όσοι μας ταπελλώννουν. Προφανώς εν είμαστεν ούτε το έναν ούτε το άλλον αλλά φαίνουνται τόσον σίουροι τα γέρημα που με οδηγεί στο συμπέρασμαν ότι εν εμείς στέλλουμεν τα λάθος μηνύματα, την λάθος εικόναν.

    Είχα κάμει μιαν προσπάθειαν προσωπικής αποκρυπτογράφησης αρχές του χρόνου αλλά θέλει ψάξιμον η κουβέντα ακόμα:

    http://woofisarfkai.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 21, 2012 20:58

      Μα γιατί να πούμεν ότι φταίμεν; Δεν βλέπω τίποτα το κακό στο να είμαι μακρυά από κομματικές γραμμές και πειθαρχίες, έστω και αν ταυτίζομαι λιγότερο ή περισσότερο με κάποια κόμματα ή και πολιτικούς.

      και να θυμάσαι: η πολλή σιγουριά (τους) τρώει τον αφέντη…

      Μου αρέσει!

  2. akours permalink
    Οκτώβριος 21, 2012 16:48

    Μέχρι στιγμής μια από τις εκδοχές – για μένα – της ονομασίας Risotto παρέπεμπαν σε τίτλο ομώνυμης γλυκερής πορνο-ταινίας της σκηνοθέτιδας Όλγας Μαλέα. Η συνταγή της μοναδικής και έγκυρης Sevgul κατάφερε να μετατρέψει τη «γεύση» του εθνο-καθαρτήριου Κύπριου ΜΠΑΤΣΟΥ (ΖΑΦΤΙΕ), σε προστάτη και σωτήρα Τ/κυπρίων!!
    Στην Κύπρο, έλεγε ο Σεφέρης… «το θαύμα λειτουργεί ακόμη»!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 21, 2012 21:00

      Με ενδιαφέρει η ιστορία, όχι τα θαύματα. Και όπως έγραψα και πιο πάνω, θεωρώ τις αναφορές της Sevgul πιο αξιόπιστες…

      Μου αρέσει!

      • Οκτώβριος 22, 2012 17:52

        Ασφαλώς και δεν αμφισβητώ την εγκυρότητα της Sevgul. Η έννοια του «κυπριακού θαύματος» έχει να κάνει με την «ανάγνωση» της κυπριακής ιστορίας. Ο αστυνομικός (πατέρας) Μαλάς για παράδειγμα δεν έλαβε μέρος στο πραξικόπημα ΚΑΤΑ Μακαρίου (1974), όπως αυτός του Περαπεδινού υποψηφίου. Διακρίθηκε όμως ( όπως τουλάχιστο λένε) στο πραξικόπημα ΤΟΥ Μακαρίου (επίσημη ονομασία «Τ/κ Ανταρσία») του 1963. Αμφότεροι (με τον κυρ. Χρύσανθο) δικαιούνται τιμητική διάκριση από την κυπριακή αστυνομία. Αφού… και οι οι δύο έβλαψαν την Κύπρο το ίδιο!!

        Μου αρέσει!

  3. Useless permalink
    Οκτώβριος 21, 2012 20:36

    Φίλτατε Ιωάννου, Δεν έσχει κανέναν που κλοτσά σχίλλον ψοφισμένον, μεν στεναχωρκέσε.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 21, 2012 21:00

      Φίλε, για να γίνεις λίγο πιο .. χρήσιμος, μπορείς να εκλαϊκεύσεις λίγο; 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Avitus permalink
    Οκτώβριος 21, 2012 20:39

    Στροβολιώτη παρόλο ότι συμφωνώ με διάφορες τοποθετήσεις σου με συγκλονίζει η πίστη σου στον Αναστασίαδη. Το γεγονός ότι πιστεύεις ότι ένας Κύπριος πολιτικός από την ίδια φάρα που μας έφερε τόσο πολλά σκάνδαλα θα καταφέρει να ξεπεράσει τον εαυτό του, τον περίγυρο του και την ανόητη πολιτική κουλτούρα που τον άνδρωσε χρήζει επιστημονικής μελέτης. Ξεχνάς νομίζω την χρυσή δεκαετία που κυβέρνηση το Συναγερμός. Δεν λέω ότι το ΑΚΕΛ είναι καλύτερο, το ΑΚΕΛ ουσιαστικά ξεπέρασε κάθε προσδοκία και τα κατάφερε να φέρει την Κύπρο στα σημερίνα της χάλια.

    Αλλά που βασίζεις την πεποίθησή σου ότι ο Αναστασίαδης θα είναι κάλυτερος; Και μην μου πεις για το ΝΑΙ στο Σχέδιο Άνναν. Έχω την εντύπωση ότι έπρεπε να πει ναι όχι εκ πεποιθήσεως αλλά για να μην τον παρασύρει εντελώς ο μακαρίτης. Τι θα γινόντα ο ΔΗΣΥ αν ο Πρόεδρος του έλεγε ναι; Δορυφόρος του Τάσου επειδή τόσο νου έχουμε απλά πράματα.

    Οπότε ερωτώ ξανά με τόσους αμπάλατους στο Συναγερμό, λίγοι και μετρημένοι είναι οι σοβαροί στο Συναγερμό τι να σε κάνει να νομίζεις ότι θα αλλάξει κάτι στο σύστημα και ότι απλώς δεν θα έχουμε ένα Χριστόφια 2, με ελληνική σημαία αντί τις γελοίοτητες του δήθεν κομμουνιστή νυν προέδρου. Όπως είναι στημένο το σύστημα δεν υπάρχει περίπτωση να εκλεγεί ΠτΔ και να κάνει ουσιαστικές τομές, ειδικά εφόσον το ΔΗΚΟ θα είναι μόνιμος επιβάτης με το χέρι στις πίττες με το μέλι.

    Ο Αναστασίαδης θα είναι όπως τους προηγούμενους και μακάρι να μην είναι χειρότερος. Θυμίζω επί Κληρίδη λέγαμε χειρότερα δεν γίνεται, ήρθε ο μακαρίτης και διάπρεψε, και μετά ο Χριστόφιας που μεγαλούργησε. Με άλλα λόγια η φθίνουσα πορεία με κάθε νέο Πρόεδρο επιταχύνεται με γεωμετρικούς ρυθμούς. Φύλαξε την δημοσίευση μου για να με θυμηθείς και μην ξεχνάς σε πόσους άχρηστους έδωσε στέγη ο Συναγερμός συμπεριλαμβανομένου και των υπερπατριωτών που ενώ έπρεπε να μην μιλούν καν εξακολουθούν να έχουν άποψη για την παιδεία, η οποία ουσιαστικά διαιωνίζει την αμπάλατη πολιτική κάστα που ταλαιπωρεί την Κύπρο από το 1960.

    Περαστικά μας!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 21, 2012 21:11

      Avitus, Αν με παρακολουθείς, θα ξέρεις πως ή όποια πίστη στον Αναστασιάδη λίγο πολύ χάθηκε (κυρίως λόγω των κινήσεων προς ΔΗΚΟ), τώρα είναι μια διαδικασία αξιολόγησης δεδομένων και συγκρίσεων. Και τη ψήφο μου την παίρνει μέσα και από αυτή τη διαδικασία.
      Λοιπόν, για τα λοιπά δύσκολα έχω αντίλογο, γιατί οι έγνοιες και οι επισημάνσεις σου με εκφράζουν και έμενα.
      Γίνομαι όμως κυνικός, και θεωρώ πως είναι αδύνατον να υπάρχει πιο βαθύς πάτος από αυτό του Χριστόφια, νοιώθω πως ο Αναστασιάδης δεν θα ισορροπεί μεταξύ μιας μακαρίτισσας ιδεολογίας, και της διαχείρισης του συστήματος με το οποίο η ιδεολογία αντιμάχεται, νοιώθω πως θα τα καταφέρει καλύτερα στη διαχείριση.

      Για την επιλογή των προσώπων έχω και εγώ μεγάλες έγνοιες!
      Όσο δε αφορά το κυπριακό, πιστεύω πως με τις ευλογίες του ΑΚΕΛ (Τάσσος + Χριστόφιας), το πουλλίν επέτασεν, και κατά κάποιο τρόπο ο Αναστασιάδης θα έχει πιο εύκολο έργο. Πιο εύκολο γιατί τυχόν νέες ιδέες, νέα δεδομένα να μπορούν να μπουν πιο εύκολα σε διαδικασίες που θεωρούνται νεκρές.

      Μου αρέσει!

  5. Ανώνυμος permalink
    Οκτώβριος 21, 2012 21:30

    Θυμήστε του ένας ότι ο Χριστόφιας δεν είναι υποψήφιος ρε παιδιά.

    Μου αρέσει!

  6. Απένταρος τζιαί κακομάααζαλος permalink
    Οκτώβριος 21, 2012 23:00

    Ε όι λαομόν! Ρε κοπέλια τα ρυάλια που χρωστούν οι τράπεζες εν 152 τζιαι όι 26 δισεκατομυριάκια μόνον. Καημένε Αναστασιάδη. Που τον Μάρτην τζιαι μετά δα δακκάννεις το έναν τζιαί θα τα πονείς ούλλα σου. Θέλει τα κκελλέ σου. Πάω στοίχημαν ότι ως τότε τα δισεκατομυριάκια που θα πιερώσουμεν για τες τράπεζες θα γινούν 200. Όσα ακριβώς είπεν η Πραξούλα τότες ότι εν η αξία του φυσικού αερίου του τεμαχίου 12. Α πόσιει νουν ας καταλάβει κουμπάρε.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 22, 2012 06:37

      Ενώ αν είναι ο Σταύρος Μαλάς…

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        Οκτώβριος 22, 2012 12:14

        Tziame o nous sou tziame o tzi o foos sou esenan re provaton tis mantras.
        Re koumpare to theman en ta rialia, oi o kathe ipopsifios. Ta rialia pou horis na ftaimen tha pierosoumen. Ah re Orphanidi tzi o Hrisanthou agapan se polla. As pierosi monos tou ta hrei pou ekames tora. Enan kalon pou ekamen o Hristofias mes touton ton topon en pou assiktirisen ton Orfanidin. Enan allon kalon en pou estrosen to halin gia ton Anastasiadin. Na fakka o malakas tzie i pentaetia Hristofia na miazi paradisos.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Οκτώβριος 22, 2012 19:46

          Χαιρετίζω την εποικοδομητική σου στάση! Μου φαίνεται σχεδόν απίστευτο πως υπάρχουν άτομα που σκέφτονται με τέτοιο αυτοκτονικό τρόπο και δεν ντρέπονται να το εξωτερικεύσουν!

          Μου αρέσει!

  7. ιων σκεπτικός permalink
    Οκτώβριος 22, 2012 13:08

    Στροβ καλη σου μέρα. Εχτές έκαμεν μας έναν χαλάζιν ίσια με το καρυδάκιν. Ασπρίσαν ούλλα. Εχαλάζευκεν ( όπως το εσιόνιζεν)! πάνω που μισήν ώραν. Τωρά να δούμεν τες ζημιές. Οι πατάτες, οι ελιές, τα λεμονόδεντρα……..

    Πέ μου φίλε μου εν που την δημοσκόπισην του ΡΙΚ που βουρά η μετοχή των τραπεζών; Διότι άλλην οικονομική εξήγησην δεν έσιει. -))))

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 22, 2012 19:48

      Για τις μετοχές έχω την ίδια απορία. Αν ήμουν παίχτης, θα έφκαινα σήμερα!

      Νερά θα έχουμε μέχρι και το Σάββατο, το χαλάζι είναι μια παράπλευρη συνέπεια 🙂

      Μου αρέσει!

  8. Stacy Johnson permalink
    Ιουλίου 10, 2013 15:25

    ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
    Ο Τούρκος δημοσιογράφος της Μιλλιέτ μιλά για πρώτη φορά με τον Έλληνα Πρόεδρο της Δημοκρατίας Αναστασιάδη, [ο οποίος] του είπε πως ο πατέρας του [Χρύσανθος] μεγάλωσε δίπλα στον Τουρκοκύπριο Ιμπραχίμ Σιαχαλί.
    [Μια] 39-ετών Κυπριακή ιστορία
    Ιούλιος 1974: ΕΟΚΑτζήδες απειλούν ένα Τουρκοκυπριακό χωριό [το Σιλίκου]. Ο Ιμπραχίμ Χουσείν Σιαχαλί, τηλεφωνά σε [Ελληνοκύπριους] αστυνονομικούς για να σπεύσουν προς βοήθεια. Ο αστυνομικός Χρύσανθος [Αναστασιάδης], επιλεγόμενος Ρίζωτο, κατέφθασε στο χωριό, και διέταξε τους ΕΟΚΑτζήδες: «Μη τολμήσετε να αγγίξετε έστω κι ένα Τουρκοκύπριο». O Ρίζωτο ήταν ένα ορφανό που ανατράφηκε δίπλα στην οικογένεια του Ιμπραχίμ. Ο Ιμπραχίμ ήταν σαν πατέρας του. Ο Αναστασιάδης, τελειώνοντας την ιστορία, πρόσθεσε: «Ο Ρίζωτο ήταν δάσκαλός μου».
    http://www.milliyet.com.tr/Haber/GazeteResim.aspx?aType=GazeteResim&Date=10.07.2013
    http://dunya.milliyet.com.tr/babam-kibrisli-turkleri-korudu/dunya/ydetay/1734630/default.htm

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: