Skip to content

Ανακούφιση.

Οκτώβριος 24, 2012

Το ράδιο το έχω αναμμένο από την ώρα που ξυπνώ. Τη μεγαλύτερη πίττα την παίρνει το Τρίτο πρόγραμμα του ΡΙΚ, ενώ ακούω και ΑΣΤΡΑ 92.8 και 107.6 (Πολίτης).

 

Αυτές τις δυο μέρες το Τρίτο βγαίνει από τις επιλογές. Το ζήτημα «Ραδιομαραθώνιος» ξεκίνησε, κορυφώθηκε αλλά έπεσε στη φθορά, πολλή φθορά.

 

Φέτος είχαμε μέχρι και εκδηλώσεις εναντίον του Ραδιομαραθωνίου.  Διαβάστε και μια σχετική ανακοίνωση της Παγκύπριας Οργάνωσης Τυφλών στο Φασολάκι.

 

Σήμερα, ανακουφίστηκα ακούγοντας κανονικά πλέον τον Χατζηπαναγή να ξεκινά το πρωινό δρομολόγιο αναφερόμενος στις αστραπές βορείως του Πενταδακτύλου.

 

20 Σχόλια leave one →
  1. Οκτώβριος 24, 2012 07:25

    Εσέναν ποια εν η γνώμη σου φίλε; Οϊ μόνον για το «ραδιομαραθώνιον» αλλά για το θέμαν «φιλανθρωπία» τζιαι «ελεημοσύνη» γεννικά;

    Μου αρέσει!

  2. strovoliotis permalink*
    Οκτώβριος 24, 2012 07:35

    Είναι *υποχρέωση* του κράτους να καλύπτει τις «στοιχειώδεις» ανάγκες όλου του πληθυσμού που δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα. Πέραν αυτών, και αναλόγως πόρων, πρέπει να καλύπτει και επιπρόσθετες πιο εξειδικευμένες ανάγκες, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη «φιλανθρωπίας» και «ελεημοσύνης».

    Η «φιλανθρωπία» και η «ελεημοσύνη» δεν είναι υποχρεώσεις, είναι εθελοντικές λειτουργίες, που γίνονται είτε φανερά είτε κρυφά, είτε διακριτικά είτε με διαφήμιση. Έχει και καλές περιπτώσεις, έχει και κακές περιπτώσεις δηλαδή.

    Ο Ραδιομαραθώνιος έχασε την εκτίμηση μου από τη στιγμή που μαζικοποιήθηκε με θεσμικό τρόπο και έγινε περίπου «αναγκαστική» φιλανθρωπία – κάτι που κατά την άποψη μου είναι αντιφατικό.

    Μου αρέσει!

    • Οκτώβριος 24, 2012 07:51

      Είναι *υποχρέωση* του κράτους να καλύπτει τις “στοιχειώδεις” ανάγκες όλου του πληθυσμού που δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα.»

      μπορείς να κάνεις μια καταγραφή ποιων θεωρείς ως «στοιχειώδεις» ανάγκες;

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Οκτώβριος 24, 2012 07:53

        Σίτιση, στέγαση, υγεία, παιδεία (μπορεί να μου διαφεύγει κάτι) – για όσους δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα.

        Μου αρέσει!

  3. Οκτώβριος 24, 2012 08:15

    Σε ολόκληρη την ΕΕ το 2008 80 εκατομύρια άνθρωποι σύμφωνα με την επίσημη στατιστική υπηρεσία της ΕΕ ζούσαν σε συνθήκες φτώχειας

    4 χρόνια μετά και μετά όλη αυτή την λαίλαπα εξαθλίωσης εννοείται ο αριθμός αυτός θα εκτοξεύθηκε

    Living conditions in 2008
    17% of EU27 population at risk of poverty
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/3-18012010-AP/EN/3-18012010-AP-EN.PDF

    Οι ευρωπαικές κυβερνήσεις έδωσαν στις τράπεζες 500 ΔΙΣ δηλαδή Μισό Τρισεκατομύρρια ευρώ

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22792&subid=2&pubid=63602338
    Το ελληνικό κράτος έδωσε 218 ΔΙΣ στις τράπεζες

    3 εκατομύρια έλληνες ζουν στα όρια της φτώχειας

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_09/02/2012_471743
    οι άστεγοι στην Αθήνα έφτασαν τις 20 χιλιάδες

    και το ελληνικό κράτος έχει παγκόσμιο ρεκόρ χορήγησης λεφτών στις τράπεζες
    218 ΔΙΣ
    http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/pagkosmio-rekor-kratikis-enisxysis-pros-tis-trapezes-gia-tin-ellada

    τι νομίζεις ότι πάει λάθος στα πιο πάνω;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 24, 2012 15:50

      Τι πάει λάθος; Μήπως το λάθος βρίσκεται στην ερώτηση σου;

      Η οποία υπονοεί πως *δεν* πρέπει να υπάρχουν λάθη, ή ελλείψεις ή αστοχίες, ή αδικημένοι;

      Γνωρίζεις την άποψη μου επί τούτου.

      Για τις τράπεζες, και αν θέλεις να εξειδικεύσω στη Λαϊκή, έχω γράψει πολλές φορές πως δεν είμαι σίγουρος πως ήταν σωστή η στήριξη της.

      Δεν έχω αρκετά στοιχεία για το άλλο σενάριο για να μπορέσω να κρίνω αν αυτό που εφαρμόστηκε είναι το καλύτερο.

      Είναι προφανές όμως πως κατά κανόνα τα κράτη κρίνουν πως συμφέρει στο σύστημα μέσα στο οποίο λειτουργούν να σώζουν τις τράπεζες τους…

      Ίσως ένας βασικός λόγος έχει να κάνει με το γεγονός πως αν τα πράγματα δουλέψουν σωστά, η στήριξη επιστρέφεται ακόμα και ως κερδοφόρα ρευστοποίηση επένδυσης, όπως είπε και ο διοικητής Πανίκος Δημητριάδης.

      Μου αρέσει!

      • Οκτώβριος 24, 2012 16:02

        τι θεωρείς εσύ ότι πρέπει να γίνει για να μειωθεί η φτώχεια;

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Οκτώβριος 24, 2012 16:13

          Πρέπει να γίνει πιο ανταγωνιστικό το κράτος, να μπορεί να παράγει περισσότερα έτσι ώστε να αυξηθεί το ΑΕΠ και άρα ο συνολικός πλούτος. Με σωστή διαχείριση των διαθεσίμων πόρων οφείλει ταυτόχρονα το κράτος να βελτιώσει το κοινωνικό του δίχτυ ούτως ώστε να ανέβει το βιωτικό επίπεδο του συνόλου των πολιτών.

          Μου αρέσει!

        • Οκτώβριος 24, 2012 16:25

          το ΑΕΠ της Κύπρου είναι 18 ΔΙΣ
          τα 9 ΔΙΣ τα καρπώνονται το 8% του πληθυσμού

          4 άτομα έχουν περιουσία που αγγίζει το 1,4 ΔΙΣ

          στις τράπεζες δόθηκαν ήδη 1,8 ΔΙΣ και αυτό θα το επιβαρυνθεί το κράτος δηλαδή οι πολίτες

          άτε τζαι τα 18 ΔΙΣ ΑΕΠ έγιναν 20 ΔΙΣ δηλαδή τούντα επιπλέον 2 ΔΙΣ εννα τα πιάει ο πολίτης;

          Δηλαδή η απάντηση σου στην αντιμετώπιση της φτώχειας είναι απλά η αύξηση του ΑΕΠ

          Οι ΗΠΑ έχουν ΑΕΠ 15 ΤΡισεκατομύρια δολλάρια

          και έχουν 50 εκατομύρια φτωχούς

          Πόσο πρέπει να αυξηθεί το ΑΕΠ των ΗΠΑ κατά τη γνώμη σου;
          Πόσο πρέπει να αυξηθεί το ΑΕΠ της Κύπρου κατά τη γνώμη σου;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Οκτώβριος 24, 2012 17:02

          Τα 1.8 δις για τη Λαϊκή είναι ακόμη «υπόσχεση για πληρωμή». Δεν έχει μπει μπακκίρα στα ταμεία της τράπεζας.

          Και δεν θα «δοθούν». Θα επενδυθούν και αν όλα πάνε καλά (πάντα υπάρχει ρίσκο), θα επιστραφούν.

          Το επίπεδο της φτώχειας και το ΑΕΠ δεν έχουν απαραίτητα σχέση.

          Δεν υπάρχει πουθενά κανόνας που λέει πως πρέπει να λαμβάνουν όλοι τα ίδια. Άρα ένα κράτος επιδιώκει μεν να αυξήσει το ΑΕΠ για να έχει περισσότερους διαθέσιμους πόρους, και χρησιμοποιεί επίσης στο βαθμό που κρίνει σκόπιμο, μέτρα αναδιανομής του πλούτου για να φέρει εις πέρας τις υπηρεσίες και κοινωνική προσφορά που κρίνει πως πρέπει να προσφέρει στους πολίτες.

          Μου αρέσει!

        • Οκτώβριος 24, 2012 17:40

          » και χρησιμοποιεί επίσης στο βαθμό που κρίνει σκόπιμο, μέτρα αναδιανομής του πλούτου για να φέρει εις πέρας τις υπηρεσίες και κοινωνική προσφορά που κρίνει πως πρέπει να προσφέρει στους πολίτες.»

          εσύ ποια μέτρα αναδιανομής του πλούτου θεωρείς ότι πρέπει να ληφθούν για να φέρει εις πέρας τις υπηρεσίες και κοινωνική προσφορά στους πολίτες;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Οκτώβριος 24, 2012 20:18

          Το κράτος ήδη χρησιμοποιεί τη φορολογία ως μέτρο αναδιανομής του πλούτου και εξάσκησης κοινωνικής πολιτικής. Όπως γνωρίζεις ο προσωπικός φόρος εισοδήματος(0-30%) , αλλά και ο φόρος ακίνητης ιδιοκτησίας, τα τέλη μεταβίβασης ακίνητης περιουσίας αυξάνονται άσο αυξάνεται και η αξία.

          Το ίδιο νομίζω και ο φόρος στα οχήματα που πάει αναλόγως ιπποδύναμης, άρα και οικονομικής δύναμης.

          Μου αρέσει!

        • Οκτώβριος 25, 2012 00:18

          δηλαδή η απάντηση σου στο ερώτημα
          «εσύ ποια μέτρα αναδιανομής του πλούτου θεωρείς ότι πρέπει να ληφθούν για να φέρει εις πέρας τις υπηρεσίες και κοινωνική προσφορά στους πολίτες;»

          είναι η φορολόγηση;

          Μου αρέσει!

  4. Οκτώβριος 24, 2012 08:48

    Κάτι σχετικόν που τον Λ. Μαύρον (με τον οποίον δαμέ συμφωνώ, για το κομμάτιν του ραδιομαραθωνίου):

    http://www.sigmalive.com/simerini/columns/iristho/534482

    Τζιαι κάτι φαινομενικά άσχετον, με ολίγην «εθνικεντρικήν ιεράν οργήν»:

    http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/534551

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 24, 2012 15:53

      Ναι, και εγώ συμφωνώ εδώ με τον αγαπημένο μου εθνικιστή δημοσιογράφο!

      Για το άλλο, άσε καλύτερα. Γιατί και «κτηνώδης» να ήταν η εισβολή, δεν είναι αυτός χαρακτηρισμός που ταιριάζει σε σχολικά βιβλία που στοχεύουν στη γνώση.

      Μου αρέσει!

  5. Οκτώβριος 24, 2012 08:52

    «εθνοκεντρικήν»

    Μου αρέσει!

  6. Ανώνυμος permalink
    Οκτώβριος 24, 2012 09:53

    stelios papalangi

    Εμείς οι λεμεσιανοί που την άλλη είμαστε πιστοί στο κανάλι :-))))))

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Οκτώβριος 24, 2012 16:02

      Εσείς οι Λεμεσιανοί πείτε μας τζιαι τι έγινεν με τον Πάμπον να δούμεν! Τζιαι με τον νούν σας αύριο!

      Μου αρέσει!

  7. ιων σκεπτικός permalink
    Οκτώβριος 24, 2012 22:22

    osr,
    πόσα έπιασεν ο Στροβ στο διαγώνισμαν σήμερα με κλίμακαν το 10 Αριστα;

    Μου αρέσει!

  8. Οκτώβριος 25, 2012 00:21

    χιχιχι έλα βρε συ χαβαλέ που λένε και στα καλαμαρίστικα χωρκά μα
    τι ωραία που τα λες

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

