Skip to content

Τουλάχιστον δεν ξυπνήσαμε σε ένα χειρότερο κόσμο.

Νοέμβριος 7, 2012

Με τον Ομπάμα.

Δεν έχω καμιά ψευδαίσθηση, και καμιά έντονη άποψη περί του μέλλοντος του κόσμου, περί της επιβίωσης του συστήματος μας.

 

Τα πράγματα είναι άσχημα και δεν φαίνονται να γίνονται καλύτερα, ούτε στον μικρόκοσμό μας, ούτε στην μεγαλύτερη εικόνα.

 

Κάθε τι που συμβαίνει όμως, έχει τις συνέπειες του, και πιστεύω πως η μη – εκλογή του Μιτ Ρόμνι στην προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών είναι μια θετική εξέλιξη.

 

God bless us all για τη συνέχεια.

13 Σχόλια leave one →
  1. strovoliotis permalink*
    Νοέμβριος 7, 2012 06:25

    Εντελώς άσχετο: άκουγα το (πολύ) πρωί το Τρίτο: στο τηλέφωνο ένας συμπατριώτης μας για το κυνήγι. Μιλά από την Καρπασία. Λέει για τις φραγκολίνες (που τις ονομάζουν με κάποιο άλλο όνομα στην Καρπασία), και λέει πως δεν πρέπει να τις παίζουν οι κυνηγοί. Οι οποίοι κυνηγοί, ελληνοκύπριοι και τουρκοκύπριοι, πρέπει να προσέχουν τις περιουσίες του κόσμου, να μην μπαίνουν μες’ τα περβόλια, να αποφεύγουν τα κοπάδια, να μην αφήνουν τους σκύλους τους να βουρούν τα χτηνά, και αν δεν θέλουν τους σκύλλους, ε, μια σσιπεθκιά.

    Μου αρέσει!

  2. Νοέμβριος 7, 2012 09:08

    Εξακολουθώ να προτιμώ την Σύλβια…

    Μου αρέσει!

  3. Νοέμβριος 7, 2012 14:31

    Strovoliotis,
    Έτσι πληροφοριακά, στην Καρπασία την φραγκολίνα λαλούν την «αφτοτζιηνάρα»
    Πριν δυο-τρία καλοκαίρια [Αύγουστο μήνα] οδηγώντας σε χωματόδρομο από τον Άγιο Φίλωνα προς την Παναγία την Αφέντρικα [παραλιακά έξω από το Ριζοκάρπασο], επεταχτήκαν 2-3 [φραγκολίνες] μπροστά μου…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Νοέμβριος 7, 2012 14:57

      Σωστός! Αλλά που να θυμάμαι το όνομα στις 5.30 το πρωί! Πάντως ενώ ο κύριος φαινόταν καλότατος, με ευαισθησίες, η τελική του κουβέντα για τους σκύλλους με έφυρεν!

      Μου αρέσει!

  4. Νοέμβριος 7, 2012 16:34

    – Αντιπολιτευόμενε: Ναί!

    – Ανευ & Στροβ: Αν θέλετε να δείτε για την Αφτοτζηνάρα συνιστώ να επισκευθείτε τον Νίκο Νικολάου στο: http://dithalassou.blogspot.com

    Αντιγράφω από το πιο πάνω μπλόγκ του Ν.Νικολάου:-

    Ἀφτοτζηνάρα τοῦ γιαλοῦ
    Τζαὶ σμέρνα τοῦ πελάου
    Δὲν σοῦ τὸ λάλουν, μάνα μου
    ᾿Ποὺ λλόου μου φυλάου!

    Μου αρέσει!

  5. Νοέμβριος 7, 2012 18:20

    Strovoliotis,

    Επανέρχομαι για εκφράσω μιαν απορία μου…
    Αν ερμηνεύω σωστά τον τίτλο της ανάρτησης σου «Τουλάχιστον δεν ξυπνήσαμε σε ένα χειρότερο κόσμο», υποβάλλεις ή μάλλον το λες καθαρά στο σύντομο κείμενο σου ότι «η μη – εκλογή του Μιτ Ρόμνι στην προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών είναι μια θετική εξέλιξη». Μπορείς να ΜΑΣ εξηγήσεις γιατί;
    Να σημειώσω ότι ο Ρόμνι είναι υπέρμαχος της αυτορρύθμισης της αγοράς [είχε πει ότι δεν χρειάζεται το κράτος να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και αν διαθέτει λεφτά για τη δημιουργία θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα], και υπέθετα ότι θα συμφωνούσες μαζί του. Πέραν τούτου είναι ενδιαφέρον να σταθεί κάποιος στην μετεκλογική ομιλία του Ομπάμα [μετά την εκλογική του νίκη και την επανεκλογή του], όπου μεταξύ άλλων επαίνεσε και την στρατιωτική μηχανή των ΗΠΑ! [Αν βρω την ομιλία ίσως την σχολιάσω πιο αναλυτικά]…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Νοέμβριος 7, 2012 21:42

      Ανεφ, πολύ ενδιαφέρουσα η απορία σου. Λοιπόν να εξηγηθώ:
      Δεν με εκφράζει ποσώς η γερακίσια πολιτική των ρεπουμπλικάνων στα διεθνή θέματα. Έχουμε φυσικά και παραδείγματα δημοκρατικών που έκαναν τρέλες στο εξωτερικό, αλλά μοιραία όταν μιλάς για την ισχυρότερη χώρα στον κόσμο, οφείλεις να μπεις σε διαδικασία συγκρίσεων. Και νοιώθω πως οι δημοκρατικοί έχουν πάντα μια καλύτερη ιδέα για τη διαχείριση που τους αναλογεί να κάνουν του κόσμου
      Δεν χωνεύω ποσώς τις πολιτικές των ρεπουμπλικάνων σε ζητήματα «εσωτερικά», όπως ομοφυλοφιλία, αμβλώσεις, οπλοφορία, αφού ταυτίζονται συνήθως με τις πιο ακραίες εθνικιστικές και συντηρητικές απόψεις.
      Οι ρεπουμπλικάνοι ταυτιζόμενοι με τη λευκή φυλή, μου δημιουργούν αισθήματα αποστροφής.
      Το ζήτημα του έθνους, αλλά και του θεού, παρά το γεγονός πως είναι όπως και σε όλα τα ανωτέρω θέμα σύγκρισης, μου κάνει και πάλι τους ρεπουμπλικάνους εξόχως αντιπαθητικούς.
      Τώρα, η οικονομία: σε ένα πλήρως ανεπτυγμένο καπιταλιστικό κράτος, με όλους να αποδέχονται και να χρησιμοποιούν τους κανόνες, δεν έχω πρόβλημα να ταυτιστώ με τις προοδευτικές, «σοσιαλιστικές» ιδέες των δημοκρατικών, αφού οι ρεπουμπλικάνοι φτάνουν και πάλι στα άκρα, στηρίζοντας μια αγορά περάν καν των σωστών ελέγχων και ρυθμίσεων.
      Σημαντική παράμετρος είναι επίσης και η αδυναμία των ρεπουμπλικάνων να δώσουν την απαραίτητη σημασία σε περιβαλλοντικά ζητήματα.
      Τώρα, αν η απορία σου αφετηρία έχει την ταύτιση που πιθανώς να μου αποδίδεις μεταξύ των θέσεων μου για τα κύπρια οικονομικά, και τους ρεπουμπλικάνους (αντί των δημοκρατικών), υπάρχει εξήγηση: στην Κύπρο δεν βιώνουμε μια ομαλή κατάσταση: στην Κύπρο βιώνουμε μια τραγική παράσταση αχαπαροσύνη, ανικανότητας και ακραίας άρνησης να παίξουν οι κυβερνώντες σωστό παιγνίδι.
      Ε, είναι φυσικό πως σε τέτοια ακραία σενάρια, η αντίδραση να είναι ανάλογη – δυστυχώς.

      Τυχόν κορώνες του Ομπάμα, μετά την εκλογή του, δεν με απασχολούν και πολύ…

      Μου αρέσει!

      • Νοέμβριος 7, 2012 22:30

        Strovoliotis,

        Η απάντηση ΣΟΥ με προκαλεί σε νέες συζητήσεις, αλλά δεν έχω χρόνο τώρα…
        Απλώς για την τοποθέτηση σου ότι «στην Κύπρο δεν βιώνουμε μια ομαλή κατάσταση: στην Κύπρο βιώνουμε μια τραγική παράσταση αχαπαροσύνη, ανικανότητας και ακραίας άρνησης να παίξουν οι κυβερνώντες σωστό παιγνίδι», να πω ότι στην Αμερική, ας πούμεν, [και όπου βάλουν το χέρι τους] εν όλα μια χαρά και «οι κυβερνώντες [παίζουν] σωστό παιγνίδι»
        Παρεμπιπτόντως είδες το video “The War of Democracy” που ανέβασε η Disdaimona στο Blog της; Αξίζει τον κόπο: http://disdaimona.blogspot.com/2012/11/blog-post_6.html

        Μου αρέσει!

  6. Νοέμβριος 7, 2012 20:35

    Μάλλον ακόμα κοιμόμεθα.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Νοέμβριος 7, 2012 21:43

      Ρε φίλε, όπως και να το κάνουμε, οι πλείστοι εξ ημών, ξυπνάμε κάθε πρωί… Αυτό θα γίνει και αύριο, μετά τα επινίκια…

      Μου αρέσει!

  7. Άσε ρε φίλε. permalink
    Νοέμβριος 7, 2012 22:49

    Σύλβια α α α α α α α . . . . . . . . . . . . . .

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

