Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όταν η δημοκρατία φτάνει στα όριά της.

21 Νοεμβρίου, 2012

 

Δεν βρισκόμουν εντός της αίθουσας της σύσκεψης του προέδρου Χριστόφια με τους αρχηγούς των κομμάτων.

Γνωρίζω μόνο τις δηλώσεις που έγιναν μετά το πέρας της συνάντησης.

Από όσο καταλαβαίνω, από όσο διαισθάνομαι, ο πρόεδρος Χριστόφιας όχι μόνο δεν αντιλαμβάνεται πως φτάσαμε εδώ, όχι μόνο δεν δύναται να παρακολουθήσει τις εξελίξεις, όχι μόνο δεν έχει το παραμικρό στοιχείο για το τι κάνουμε χωρίς το σχέδιο Α, αλλά φαίνεται πως *δεν επιθυμεί να αντιληφθεί*, *δεν επιθυμεί να παρακολουθήσει* και *δεν επιθυμεί να κάνει κάτι*.

 

Ο άνθρωπος έχει παραδοθεί  στην ανεπάρκεια του, και πολύ πιθανόν στην κακή φυσική και ψυχολογική του κατάσταση, αφήνοντας τη χώρα να βουλιάξει.

Πρόεδρε, εγώ όταν νοιώθω χάλια, κάνω διακοπή, παίρνω τα βουνά μέχρι να καθαρίσω το μυαλό μου, και επανέρχομαι για να συνεχίσω, παίρνοντας ακόμα και αποφάσεις που δε με ευχαριστούν.

Όπως θα είναι όλες οι αποφάσεις που αφορούν το μνημόνιο με τους δανειστές μας.

Εσύ πρόεδρε, δεν φαίνεται να μπορείς να το κάνεις ούτε καν αυτό.

Το πρόβλημα είσαι εσύ.

Ε, λένε πως στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, έτσι;

Αν είναι έτσι, ο ΓΓ του ΑΚΕΛ, ως ο διάδοχος σου στο κόμμα, η λοιπή ηγεσία του ΑΚΕΛ, ο υποψήφιος Σταύρος Μαλάς, ο «δικός σου» διοικητής Πανίκος Δημητριάδης, ο θεσμικά υπεύθυνος (αλλά αμφιβάλλω αν δύναται να αντεπεξέλθει στις εξελίξεις) πρόεδρος της Βουλής κ. Ομήρου, πρέπει απόψε κιόλας να βρουν λύση.

ΑΠΟΨΕ ΚΥΡΙΟΙ!

Ο κ. Χριστόφιας δεν έχει το δικαίωμα  να αφήσει τη χώρα να βουλιάξει.

 

76 Σχόλια leave one →
  1. 21 Νοεμβρίου, 2012 18:59

    Και τώρα βάζουμε τα κράνη μας: ετοιμαζόμαστε για οβίδες «οικονομικού πραξικοπήματος»

    Μου αρέσει!

  2. 21 Νοεμβρίου, 2012 19:08

    Στροβολιώτη, σήμερα ένιωσα όπως ακριβώς είχα νιώσει κατά τις 5 το απόγευμα της 11ης Ιουλίου πέρσι, όταν είχα συνειδητοποιήσει το μέγεθος της καταστροφής στο Μαρί. Σήμερα όμως, έστω κι αν γνωρίζω πως η απόφαση Χριστόφια να καταδικάσει την κοινωνία σε οικονομικό έμφραγμα θα έχει συνέπειες ανυπολόγιστες και το Μαρί θα είναι μια παρωνυχίδα μπροστά τους, κατάλαβα πως αυτό που είχα νιώσει και τότε και σήμερα ήταν η αβεβαιότητα που δημιουργούσαν τα δεδομένα. Σήμερα θα πάμε να κοιμηθούμε στην αγωνία, και αύριο θα ξυπνήσουμε σε έναν εφιάλτη, αλλά ο πρόεδρός μας θα εξακολουθεί να κοιμάται όρθιος και να ονειρεύεται δίκαιες κοινωνίας ακόμη και στον ξύπνιο του. Λυπάμαι πολύ εκείνους όλους τους ανθρώπους που δεν έφταιξαν για την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε αλλά θα θυματοποιηθούν λόγω της εκκωφαντικής αδυναμίας του Χριστόφια να αντιληφθεί την κατάσταση, να αξιολογήσει τα δεδομένα, να πάρει τις σωστές αποφάσεις και να τις εφαρμόσει.

    Μου αρέσει!

  3. Melathkiotis permalink
    21 Νοεμβρίου, 2012 19:12

    Αγαπητέ Στροβολιώτη

    Θα τολμήσω να προβλέψω ότι με αυτό τον επικίνδυνο ξεροκέφαλο που μας κυβερνά αυτή η χώρα με μαθηματική ακρίβεια βαίνει προς την καταστροφή και την έξοδο από το Ευρώ! Αν έχει κάποιος ένα κομπόδεμα αυτή είναι η ώρα ή να τα βγάλει έξω από την Κύπρο ή αν θέλει να τα κρατήσει εδώ να τα μετατρέψει σε στερλίνες ή κάποιο άλλο νόμισμα. Δεν υπάρχει ελπίδα!!!

    Μου αρέσει!

  4. ΤΟΧΟΤΗΣ permalink
    21 Νοεμβρίου, 2012 19:50

    Φίλε μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ο Πρόεδρος της Βουλής και άλλοι έχουν ήδη μελετήσει την κατάσταση και έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το Σύνταγμα δεν αφήνει καμία δυνατότητα παρέμβασης. Ούτε η βουλή μπορεί να κάνει κάτι. ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΚΕΛ ΜΠΟΡΕΙ αλλά δεν θέλει. Ή τουλάχιστον δεν θέλουν εκείνοι που έχουν ισχυρό λόγο…

    Μου αρέσει!

    • 21 Νοεμβρίου, 2012 20:10

      Φίλε τοξότη, μέσα σε 99 μέρες και μια νύχτα μπορεί να και θα συμβούν πολλά…

      Πάντως ένα πράγμα απέδειξε κι ο Χριστόφιας: Δεν κωλώνει μπροστά σε τίποτα. Ευρωπαίους, Αμερικάνους, Εγγλέζους, ΟΗΕδες, τροϊκάριους, ΔΝΤούδες κλπ, με όλους τάχει βάλει και αισθάνεται αιώνιος αήττητος νικητής.

      Άσχετα φυσικά αν το κόστος των δήθεν νικών του το καταβάλλει ο απλός κόσμος στο όνομα του οποιου και πάλι δήθεν αγωνίζεται.

      Μου αρέσει!

  5. strovoliotis permalink*
    21 Νοεμβρίου, 2012 20:36

    Από απόλυτα έγκυρη πηγή:

    «XRISTOFIAS STI DIASKEPSI TON ARXIGON: [fatchise to xeri tou sto trapezi molis akouse ton Siarli na lei to poso pou xriazomaste] Pou pote eginan tosa? Ego den tha akolouthiso ton Siarli ke ton Diikiti. Ixame ton Thanasi, tora exoume ke ton Paniko…»

    Μου αρέσει!

  6. 21 Νοεμβρίου, 2012 20:39

    Τζιαι κλάμα τζιείνοι που τα κρατούν για τα λεφτά τους!
    «Αν έχει κάποιος ένα κομπόδεμα αυτή είναι η ώρα ή να τα βγάλει έξω από την Κύπρο ή αν θέλει να τα κρατήσει εδώ να τα μετατρέψει σε στερλίνες ή κάποιο άλλο νόμισμα.»
    Και “οικονομικά [κι όχι μόνο] πραξικοπήματα” ονειρεύονται, πλέον: «Ο κ. Χριστόφιας δεν έχει το δικαίωμα να αφήσει τη χώρα να βουλιάξει».

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      22 Νοεμβρίου, 2012 06:29

      Άνευ, ευχαριστώ εσένα και τον Σολιάτη για τη διαφήμιση. Προφανώς όμως *εσείς* παραμένετε άνευ επαφής με την πραγματικότητα. Ο ίδιος ο πρόεδρος, ή ίδια η κυβέρνηση επέλεξαν την διαδικασία αυτή για να σώσουν την οικονομία της Κύπρου.

      Ε, απέτυχαν, και δεν έχουν καν σχέδιο Β να προτείνουν.

      Τι άλλο μένει από το να πάνε σπίτι τους και να αφήσουν κάποιο άλλο να δοκιμάσει;

      Και πρόσεξε, *εσύ* μπορείς να μη θέλεις το μνημόνιο. Δικαίωμα σου, άνκαι δε μας ενδιαφέρει αυτό.

      Θεωρώ πως οι δηλώσεις και του πρόεδρου και των στελεχών της κυβέρνησης ήταν ειλικρινείς, και άρα βρίσκονται σε πλήρη διάσταση με τις δικές σου.

      Γιατί αν δεν συμβαίνει αυτό, τότε δεν είναι απλώς ανίκανοι. Είναι και ψεύτες.

      Μου αρέσει!

      • 22 Νοεμβρίου, 2012 07:21

        «Ο ίδιος ο πρόεδρος, ή ίδια η κυβέρνηση επέλεξαν την διαδικασία αυτή για να σώσουν την οικονομία της Κύπρου.»

        και πιο κάτω γράφεις

        ¨Και πρόσεξε, *εσύ* μπορείς να μη θέλεις το μνημόνιο. Δικαίωμα σου, άνκαι δε μας ενδιαφέρει αυτό.¨

        άρα αυτό που συνάγεται είναι εσύ (και κάποιοι άλλοι που μιλάς εξ ονόματος τους ) θέλεις μνημόνιο

        οπότε συμφωνείς με την κυβέρνηση και τον πρόεδρο οπότε γιατί θυμώνεις; αφού κάνουν αυτό που θέλεις τζαι σύ

        δηλαδή εσύ διαφωνείς με αυτή την διαδικασία που επέλεξε η κυβέρνηση και ο πρόεδρος;

        Μου αρέσει!

        • andreas permalink
          18 Ιανουαρίου, 2013 22:47

          «το συστημαν μας πασχη και η δημοκρατια ειναι οι λεσχει των απατεωνων δηλαδη πολιτικων δηκηγορον μεγαλοεπηχηρηματιων και ολων που επειτελουν το πως να υποβαθμισουν τον λαον και τελικα υποβαθμιζουν και το κρατος με τες μη παραγογηκες δρασεις τους για τον λαο αν και ο λαος παιζει το παιχνιδι εναντιον του ιδιου του εαυτου του»

          Μου αρέσει!

  7. Ανώνυμος permalink
    21 Νοεμβρίου, 2012 20:50

    Σας μιλούμεν από τον βυθό της θάλασσας γλου γλου γλου . . . . . . .

    Μου αρέσει!

    • 21 Νοεμβρίου, 2012 20:52

      Αυτό το άκουσα το καλοκαίρι του 74 από τον Μπαϊράκ.

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        22 Νοεμβρίου, 2012 00:56

        Καλά είναι να το ξαναθυμηθούμε. Διότι εκείνοι που έδρασαν τότε, δρουν και τώρα. Αν αυτό δεν είναι οικονομικό πραξικόπημα τότε εγώ μάλλον είμαι εξωγήινος. Αν αυτή δεν είναι επίθεση εναντίον του κράτους και του λαού μας από εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς τότε μάλλον είμαι εξωγήινος. Μάλλον το ένα μάλλον το άλλο αλλά για κάτι είμαι σίγουρος. Αν δυσκολευτώ οικονομικά τότε σίγουρα θα γίνω φονιάς.

        Μου αρέσει!

        • ΔemΩΝ permalink
          22 Νοεμβρίου, 2012 10:16

          «Αν δυσκολευτώ οικονομικά τότε σίγουρα θα γίνω φονιάς.»

          Αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία του νεόπλουτου κύπριου μικροαστού. Μπορείτε να μου πάρετε τη μισή πατρίδα, μπορείτε να καταργήσετε όλα τα εργατικά δικαιώματα, αν θέλετε μπορείτε να πάρετε και το υπόλοιπο μισό πατρίδας που μου απέμεινε. ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΕΞΤΕ! Αν τολμήσετε και μου αγγίξετε το κομπόδεμά μου ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΩ ΦΟΝΙΑΣ!

          Τι κατάντια ε;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          22 Νοεμβρίου, 2012 10:39

          ΔemΩΝ,

          Δεν είμαι σίγουρος αν ο συγκεκριμένος ανώνυμος κατατάσσεται στον νεόπλουτο Κύπριο αστό…

          Σε κάθε περίπτωση όμως η απειλή στο εισόδημα κάποιου δημιουργεί και ακραίες καταστάσεις όπως αυτή τη δήλωση. Είτε πρόκειται για αστό, είτε για εργάτη…

          Μου αρέσει!

        • 22 Νοεμβρίου, 2012 11:02

          Γι’ αυτό κι ένας ταξικά συνειδητοποιημένος εργαζόμενος θα πορευτεί στους δρόμους της ταξικής πάλης, ενώ ένας που άγεται και φέρεται αποκλειστικά και μόνο από τα ατομικά του συμφέροντα [και το χαμένο του κομπόδεμα – κύριο χαρακτηριστικό των παττισμένων μικροαστών] θα φασιστικοποιηθει και «σίγουρα θα γίνει [και] φονιάς»

          Μου αρέσει!

  8. Kyriacos Djambazis permalink
    21 Νοεμβρίου, 2012 21:32

    Αποτείνομαι σε όλους τους οικογενειάρχες: αγοράστε όσπρια και ότι άλλο φυλάγεται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θα έρθουν μέρες Αργεντινής: το χρήμα θα εξαφανιστεί και οι ανταλλαγές θα γίνονται σε είδος, όπως γινόταν στον πρωτόγονο κομμουνισμό!!!!!!

    Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      22 Νοεμβρίου, 2012 00:49

      Εγώ δε θα έχω πρόβλημα. Θα με ταΐζει ο strovoliotis. Θέλει δε θέλει.

      Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      22 Νοεμβρίου, 2012 01:00

      Εμένα θα με ταΐζει ο strovoliotis. Εν καλόν πλάσμαν.

      Μου αρέσει!

    • Αρχάγγελος permalink
      22 Νοεμβρίου, 2012 15:02

      Πόσο φασίστας μπορεί να καταλήξει ένας πρώην αριστερός;
      Όσο φασίστας έχει γίνει ο Τζιαμπάζης, ο γλύφτης του Πολίτη και του ΔΗΣΥ.

      Μου αρέσει!

  9. 21 Νοεμβρίου, 2012 22:31

    10 ΔΙΣ MONO για τις τράπεζες όπως συμφώνησε η τρόικα

    το θέμα των τραπεζών προέκυψε μόλις τον Μάη του 2012 όταν αποφάσισαν οι βολευτές σας να δώσουν 1,8 ΔΙΣ στην λαική τοκογλυφική

    δηλαδή στο μνημόνιο μπαίνει η κύπρος τζαι ο κόσμος αποκλειστικά και μόνο για τις τράεζες

    επίσης το κράτος χρωστά 7,2 ΔΙΣ στο Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων τζαι εννα τα διαγράψει για να τα δώκει στις τράπεζες

    σε ποιον πλανήτη ζείτε εσείς ρε βληματούθκια νεοφιλελεύθερα;

    Μου αρέσει!

  10. Ανώνυμος permalink
    22 Νοεμβρίου, 2012 09:18

    stelios papalangi

    Προς τι , τούτος ο πανικός ;
    Ο άλλος λαλεί να γοράσει όσπρια…. Ο άλλος θέλει να φκάλει τες λίρες του έξω….
    Κρέας γόρασε εν πιο φτηνό….. Αλλά πιάε να σσιείς γιατί είτε με τροίκα είτε χωρίς έννα χρειαστούν.
    Η πλάκα είναι ότι οι πιστοί ενός συστήματος που βασίζεται στη «πίστη», τους έχουν επιβάλει φανταστικά χρονοδιαγράμματα τζαι έχουν ξεκινήσει να είναι σε πανικό…. Που αν υπάρξει πανικός το σύστημα καταρρέει….. Τζαι δεν έσσιει κανένα να τους συνάξει… Χάτε βουράτε ούλλοι στο παζαράκι να γοράσετε φατζίες τζαι έννα ποκουπίσετε το σύστημα πριν προλάβει να υπογράψει…… Συκώστε τες λίρες σας τζαι ούτε 10 δις εν θα μας κανείσουν να καλύψουμε τους τοκογλύφους μας…..

    Πνάστε….
    Στα παραπάνω φαίνεται εκλείσαν, εμείναν 3-4 θέματα – τζαι εννα τα βρουν.
    Τούτα τα μασκαραλίκκια, α είπεν η τροικα ως τα σήμερα ιδαλλιώς συκώνουμε τζαι φέφκω προσωπικά εν τα πιστέφκω. Ίντα που εννα πάθουν αν υπογράψουν που εφτομάδας ; Ή αν πιάσουν τες αντιπροτάσεις με εμειλ ;
    Προτιμότερο είναι να μας πείτε επί της ουσίας , σε τούτα τα τέσσερα θέματα συμφωνείτε να τα δώκουμε της τροικας όπως τα θέλει ; Δαμέ οι μισοί φιλελευθεροι που επαρελάυναν στα κανάλια εδιαφωνούσαν με τες προτάσεις της τροίκας….

    Μου αρέσει!

    • 22 Νοεμβρίου, 2012 09:32

      Γιατί τόση βία; Πειράζει να υπογράψουν τον Γενάρη; Ή καλύτερα τον Μάρτη; Ή ακόμη πιο καλά ποτέ, έτσι να φάει μιαν το σύστημα και να μάθει.

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      22 Νοεμβρίου, 2012 10:33

      Στέλιο, το πρόβλημα είναι αυτό της εμπιστοσύνης. Ο πρόεδρος είτε λόγω ικανοτήτων, είτε λόγω φυσικής και ψυχολογικής κατάστασης, είτε λόγω και των δυο *δεν* εμπνέει εμπιστοσύνη.
      Παραδέχομαι πως μια ψύχραιμη ανάγνωση και ακρόαση των σημερινών ειδήσεων ίσως να δικαιολογεί την περιγραφή του «πανικού» για το ψεσινό μου κείμενο.

      Μακάρι να έχεις δίκιο πως θα τα έβρουν….

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        22 Νοεμβρίου, 2012 11:02

        stelios papalangi

        Σύμφωνα με το φιλελευθερο :
        Η «Χαραυγή» στο κύριο της θέμα με τίτλο «Ύστατη προσπάθεια» γράφει πως 3 είναι τα ακανθώδη ζητήματα που δυσκολεύουν την επίτευξη συμφωνίας με την Τρόικα: η CYTA, το φυσικό αέριο και η ΑΤΑ.

        Εχτές ήταν 4.
        1) Συνταξιοδοτικό (ελύθηκε 😉

        2) ιδιωτικοποιήσεις (προφανώς η τροικα έκαμε πίσω σε ΑΗΚ τζαι αρχή λιμένων – οπόταν ο πελλός όπως λαλείς κάτι εκατάφερε)

        3) η ΑΤΑ (που αυτόματη έχει σταματήσει προ πολλού να ένι, η τρόικα θέλει να τη κόψει τέλια , η κυβέρνηση προτείνει κουτσούρεμα στα μισά η τροικά στο 1/3 …. έννα μεν τα βρουν;)

        4) Το φυσικό αέριο. Που δαμέ τίθεται ένα θέμα τι ζητά η τροίκα. Εν φυσικό ότι άμαν χρωστείς της τροίκας θα την ξεπληρώσεις που τα έσοδα που (θα) έσσιεις. Που ούτε η κυβέρνηση διαφωνεί. τωρά αν όντως η τροικα δεν θέλει πίσω μόνο τα ρυάλια που εννα μας δώκει αλλά θέλει παραπάνω εξουσία εν πρόβλημα….

        όποταν ποιός σπέρνει το πανικό ; ….
        τζαι τι θα κερδίσει αν τον σπείρει ;
        Τες εκλογές ; …. Αφού εν κερτισμένες είδη…
        Εφάμεν τη περιρρέουσα μιαν – εν τζαι εν ανάγκη να την ξαναφάμεν (με τη συμμετοχή του πολίτη τζαι της αλήθειας τούντη φορά)….

        Πάντως για την ιστορία….
        Μακάρι να χω άδικο, τζαι να μεν τα βρουν……

        Μου αρέσει!

        • 22 Νοεμβρίου, 2012 12:32

          στέλιο για το θέμα των γκαζιών το θέμα έχει ήδη επιλυθεί με τον ESM έτσι κι αλλοιώς

          ΣΥΝΘΗΚΗ
          ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ

          Click to access 04-tesm2.el12.pdf

          ΑΡΘΡΟ 7
          Διευθύνων σύμβουλος
          1. Ο διευθύνων σύμβουλος ορίζεται από το συμβούλιο διοικητών μεταξύ υποψηφίων που έχουν
          την υπηκοότητα ενός μέλους του ΕΜΣ, σχετική διεθνή πείρα και υψηλό επίπεδο ικανοτήτων σε
          οικονομικά και δημοσιονομικά θέματα. Ενόσω κατέχει το αξίωμα αυτό, ο διευθύνων σύμβουλος
          δεν μπορεί να είναι διοικητής ή διευθυντής ή αναπληρωτής αυτών.
          2. Η θητεία του διευθύνοντος συμβούλου είναι πενταετής. Δύναται να επανεκλεγεί άπαξ. Ο
          διευθύνων σύμβουλος παύει, ωστόσο, να ασκεί το αξίωμα, εφόσον το συμβούλιο διοικητών λάβει
          σχετική απόφαση.
          3. Ο διευθύνων σύμβουλος προεδρεύει των συνεδριάσεων του συμβουλίου διευθυντών και
          συμμετέχει στις συνεδριάσεις του συμβουλίου διοικητών.
          4. Ο διευθύνων σύμβουλος είναι προϊστάμενος του προσωπικού του ΕΜΣ. Είναι υπεύθυνος για
          την οργάνωση, τον διορισμό και την απόλυση των μελών του προσωπικού σύμφωνα με τον
          κανονισμό υπηρεσιακής κατάστασης που πρόκειται να θεσπίσει το συμβούλιο διευθυντών.

          5. Ο διευθύνων σύμβουλος είναι ο νόμιμος αντιπρόσωπος του ΕΜΣ και διευθύνει, υπό την
          αιγίδα του συμβουλίου διευθυντών, τις τρέχουσες δραστηριότητες του ΕΜΣ.

          =========

          Δηλαδή ο τύπος αυτός ΔΕΝ είναι εκλελεγμένος από πουθενά αλλά διορισμένος για 5 χρόνια και όταν λέμε διορισμένος εννοείται από ποιους, τράπεζες και λοιπά παράσιτα

          =========

          ΑΡΘΡΟ 9

          παραγραφος

          3. Ο διευθύνων σύμβουλος ζητεί εγκαίρως την καταβολή μη καταβληθέντος εγκεκριμένου
          κεφαλαίου, εάν χρειάζεται προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν αδυναμία πληρωμής του ΕΣΜ για
          οιαδήποτε προγραμματισμένη ή άλλου είδους οφειλή σε πιστωτές του ΕΜΣ. Ο διευθύνων
          σύμβουλος ενημερώνει το συμβούλιο διευθυντών και το συμβούλιο διοικητών σε περίπτωση
          τέτοιου είδους πρόσκλησης καταβολής. Όταν διαπιστώνεται πιθανή έλλειψη κεφαλαίων του ΕΜΣ,
          ο διευθύνων σύμβουλος προβαίνει στις εν λόγω προσκλήσεις καταβολής το συντομότερο δυνατόν,
          προκειμένου να εξασφαλίσει ότι ο ΕΜΣ διαθέτει επαρκή κεφάλαια ώστε να ανταποκριθεί στις
          οφειλές του προς τους πιστωτές κατά την ημερομηνία λήξεώς τους.

          Τα μέλη του ΕΜΣ αναλαμβάνουν αμετακλήτως και άνευ όρων να ανταποκριθούν σε οιαδήποτε πρόσκληση καταβολής απαιτητού κεφαλαίου την οποία θα τους απευθύνει ο διευθύνων σύμβουλος σύμφωνα
          με την παρούσα παράγραφο.

          Η εν λόγω καταβολή πραγματοποιείται εντός επτά ημερών από την
          παραλαβή.

          =====
          Δηλαδή ο διορισμένος (προφανώς από τις τράπεζες) διατάζει όποτε αυτός θεωρεί ότι πρέπει τα κράτη μέλη να δώσουν τα λεφτά που αυτός αποφάσισε και τα κράτη μέλη δηλαδή η κυπρούλα στην προκειμένη περίπτωση υποχρεούνται να τα δώσουν εντός 7 ημερών άνευ όρων κα αμετακλήτως

          με λίγα λόγια θα έρθει και θα πει στην Κυπρούλλα δώστε μου το χ ποσό

          και η κυπρούλλα θα πει μα δεν μπορώ γιατί έχω να καλύψω πχ το μνημόνιο και δεν μου φτάνει να δώσω στις τράπεζες κλπ

          οπότε θα μπορεί να πει οκ παιδιά τι δημόσια περιούσια έχετε; ΑΗΚ Συτα κλπ ααα ναι και τα γκάζια
          κάνω κατάσχεση το χ ποσοστό των εσόδων σας για να καλύψω το ποσό που οφείλετε στον ESM

          Μου αρέσει!

        • Αρχάγγελος permalink
          22 Νοεμβρίου, 2012 15:56

          Πες τους τα ρε osr τους βλάκες μπας και ξεστραβωθούν. Όχι στα μνημόνια ρε κουφάλες παλιοαστοί χαραμοφάηδες εμπόροι χρυσού τοκογλύφοι στροβολιώτηδες.

          Μου αρέσει!

  11. ΔemΩΝ permalink
    22 Νοεμβρίου, 2012 11:44

    Πάντως αυτή η πρεμούρα των νεοφιλελέδων να υπογραφεί άρον, άρον το Μνημόνιο με την τρόικα μη χάσει η Βενετιά βαλόνι είναι εξόχως ενθαρρυντική. Όσο ιδρώνετε μας δίνετε λίγο κουράγιο και ένα λόγο να χαμογελάμε:)

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      22 Νοεμβρίου, 2012 13:09

      ΔemΩΝ, επαναλαμβάνω ότι είπα και στον Ανεφ: ας σώσει την οικονομία ο Χριστόφιας, με ή χωρίς μνημόνιο, ας χρησιμοποιήσει και μαγικό ραβδί αν θέλει. Τότε ευθέως θα παραδεχτώ πως ο άνθρωπος δεν είναι δειλός και ανεπαρκής.

      Μου αρέσει!

      • ΔemΩΝ permalink
        22 Νοεμβρίου, 2012 13:31

        Στροβ, γνωριζόμαστε χρόνια στα μπλοκ και θα γνωρίζεις τις απόψεις μου τόσο για το ΑΚΕΛ που θεωρούσα και θεωρώ πως είναι το πιο «γιαλατζί» αριστερό κόμμα της υφηλίου, όσο και για τον Χριστόφια στο οποίο δεν έτρεφα ποτέ καμιά ιδιαίτερη συμπάθεια (ούτε και αντιπάθεια βέβαια). Ωστόσο, διαβάζοντας τις απόψεις τόσο τις δικές σου, όσο και του χώρου που πολιτικά (κατά δική σου ομολογία) σε εκφράζει, δοξάζω τον Ύψιστο που σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές των διαπραγματεύσεων με την κατασΤρόικα, αυτός που διαπραγματεύεται δεν είναι κάποιος με τα δικά σου τα μυαλά, όπως ας πούμε ο Παπαδόπουλος, ο Αβέρωφ ή ο Αναστασιάδης.

        Επειδή πιστεύω πως οι αρχικές διαπραγματεύσεις με τον Τρόικα είναι και οι καθοριστικές, και παρόλο που προσωπικά τάσσομαι ενάντια σε κάθε είδους υπογραφής Μνημονίων με αυτούς τους ανίκανους (όπως έχει αποδειχτεί περίτρανα σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Ιρλανδία) νεοφιλελεύθερους ταλιμπάν τεχνοκράτες, παρόλα αυτά, νομίζω πως η Κύπρος είναι τυχερή μέσ’ την ατυχία της που σε αυτές τις διαπραγματεύσεις τον πρώτο λόγο έχει το ΑΚΕΛ και όχι ο ΔΗΣΥ. Είναι τυχερή που στο τιμόνι βρίσκεται ο «ανίκανος» Χριστόφιας και όχι ο «ικανός» οσφυοκάμπτης Αναστασιάδης.

        Μου αρέσει!

        • Αρχάγγελος permalink
          22 Νοεμβρίου, 2012 14:54

          Και πως βρε κλανιάρη (πόρτη στην κυπριακή) Δέμων το «πιο γιαλατζί αριστερό κόμμα της υφηλίου» κάνει την αντίσταση που δεν κατάφερε να κάνει κανείς και είναι τυχερή η Κύπρος που στο τιμόνι είναι ο Χριστόφιας, δηλαδή το ΑΚΕΛ; Για εξήγα μας το αυτό.

          Για εξήγα μας γιατί έρχονται στη Κύπρο από παντού για εργασία, απολαμβάνοντας τις εργασιακές σχέσεις για τις οποίες προτοστάτησε το «γιαλατζί».

          Βλάκα, ε βλάκα.

          Μου αρέσει!

        • ΔemΩΝ permalink
          22 Νοεμβρίου, 2012 15:21

          Αρχάγγελε μου αρέσεις. Πρέπει να ομολογήσω πως μου αρέσεις. Γενικά έχω μια αδυναμία σε όσους η φύση δεν φέρθηκε καλά και τους κατέστησε είτε δύσμορφους, είτε πνευματικά ανάπηρους. Δεν θα σε μπερδέψω παραπάνω με απαντήσεις, θα σου δώσω απλώς μια θερμή αγκαλιά για να αντέξεις όσο σε παίρνει την πολυπλοκότητα του κόσμου.

          Μου αρέσει!

        • Αρχάγγελος permalink
          22 Νοεμβρίου, 2012 15:50

          Από κλανιές άλλο τίποτα χαζοβιόλη πορτοκαλαμαρά. Εγώ θέλω απάντηση ρε βλάκα.
          Τις αγκαλιές στους γκόμενους ή τις γκόμενες σου.
          Και μη σε νοιάζει αν μπερδευτώ, με ξεμπλέκει ο στροβολιώτης και η φασιστοφάρα του που είναι πάντα έτοιμοι να λύσουν το γόρδιο με μαχαίρι.

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          22 Νοεμβρίου, 2012 15:55

          Άγγελε μου, θεωρώ το ανωτέρω σχόλιο σου, ως το τελευταίο με τον χαρακτήρα του γραφικού. Το επόμενο θα σε βγάλει έξω από το γήπεδο.

          Μου αρέσει!

        • 23 Νοεμβρίου, 2012 12:51

          @ΔemΩΝ

          Ο ΠΟαπαδόπουλος τζούνιορ -λόγω Λιλλήκα -μπορεί και να μας βγει «αντιμνημινιακός» τώρα.

          Ου στραβάρα μου!

          Μου αρέσει!

  12. strovoliotis permalink*
    22 Νοεμβρίου, 2012 13:08

    Anef, βλέπω πως εδώ δεν τολμάς να βάλεις τα ψέματα που γράφεις στο μπλοκ σου ότι δηλαδή: «καθόλου δεν προσπάθησε(α) να διαψεύσει ή να διασκεδάσει τες παραινέσεις του για αντιδημοκρατικές πραξικοπηματικές δράσεις για αν εξαναγκαστεί ο Πρόεδρος να υποκύψει στα τελεσίγραφα της Τρόικας…»
    Εγώ αυτό έγραψα: «Ο ίδιος ο πρόεδρος, ή ίδια η κυβέρνηση επέλεξαν την διαδικασία αυτή για να σώσουν την οικονομία της Κύπρου.
    Ε, απέτυχαν, και δεν έχουν καν σχέδιο Β να προτείνουν.
    Τι άλλο μένει από το να πάνε σπίτι τους και να αφήσουν κάποιο άλλο να δοκιμάσει;»
    Το πρόβλημα είναι η διάλυση της Κυπριακής οικονομίας, όχι η υπακοή στην Τρόικα.

    Μου αρέσει!

    • 22 Νοεμβρίου, 2012 15:53

      Εγώ αυτό έγραψα: «Ο ίδιος ο πρόεδρος, ή ίδια η κυβέρνηση επέλεξαν την διαδικασία αυτή για να σώσουν την οικονομία της Κύπρου.¨

      εσύ θεωρείς σωστή αυτή την διαδικασία στροβολιώτη;

      (σιγά μην απαντήσει Ο ΑΡΧΩΝ της υπεκφυγής ο χωρίς άποψη Κάπτεν Θρασείδυλους 🙂

      Μου αρέσει!

      • 22 Νοεμβρίου, 2012 15:55

        ξανά εδώ διορθωμένο

        (σιγά μην απαντήσει Ο ΑΡΧΩΝ της υπεκφυγής ο χωρίς άποψη

        Κάπτεν Θρασύδειλους 🙂 φατσούα γλυκούλικη

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        22 Νοεμβρίου, 2012 15:56

        Ναι.

        Μου αρέσει!

        • 22 Νοεμβρίου, 2012 17:11

          ε άρα όταν τελικά υπογραφτεί μνημόνιο από το ακελ σε λίγες μέρες όπως φαίνεται, θα ανακαλέσεις τα όσα είπες για το φιλούδιν σου τον χριστόφκια;

          όταν τελικά υπογράψει το ακελ το μνημόνιο τότε κατά τη γνώμη σου δεν θα έχει ξεπεραστεί το όριο της δημοκρατίας;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          22 Νοεμβρίου, 2012 18:05

          Όχι, γιατί αν αναγκαστεί να κάνει κάτι τώρα, ενώ θα μπορούσε να το έκανε πριν μερικούς μήνες, πολύ πιο εύκολα, και με λιγότερο οδυνηρά μέτρα, δεν θα εξαγνιστεί. Ο άνθρωπος δεν είναι αριστερός, δεν είναι κομμουνιστής. Είναι ανεπαρκής.

          Μου αρέσει!

        • 22 Νοεμβρίου, 2012 18:40

          Γιατί απορρίπτεις το ενδεχόμενο ανεπαρκείς να είναι όσοι δεν μπορούν να κατανοήσουν και να αναγνωρίσουν πως όλα έχουν τη ταξική τους διάσταση;
          Και ποιος είσαι εσύ άραγε που θα κρίνεις την αριστερότητα κάποιου;
          Έλεος στροβ, έλεος.

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          22 Νοεμβρίου, 2012 18:50

          Αριστερός είσαι εσύ. Θεωρητικά και ιδεολογικά πλήρως καταρτισμένος. Αν λειτουργούσες σε κομμουνιστικό καθεστώς είμαι σίγουρος πως θα έκανες εξαίρετη δουλειά. Σε καθεστώς καπιταλισμού, νομίζω είσαι και πάλι αρκετά έξυπνος για να παίζεις με τους κανόνες. Ο άλλος δεν…, ρε φίλε. Δηλαδή αν δεχτούμε πως ο κόσμος χωρίζεται απλώς σε σε τάξεις, όπως ισχυρίστηκε κάποτε ο Καρόλος, αυτό αποκλείει την ύπαρξη έξυπνων εργατών ή ηλιθίων αστών; Και φυσικά το αντίθετο;

          Μου αρέσει!

        • 22 Νοεμβρίου, 2012 19:36

          Τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά στροβ, «αυτός» που «δεν», δεν είναι μόνος του και δεν ενεργεί εξ ιδίων. Η προσπάθεια να αποκολληθεί η τακτική Χριστόφια από το υπόλοιπο κίνημα, εκτός που πονηρή, είναι και λάθος.
          Είναι βασικό στοιχείο της καμπάνιας αποδόμησης και απαξιωσης της αριστεράς για να σας αδειάσει τη γωνιά, το κατανοώ, αλλά δεν σημαίνει και ότι θα το χάψει ο κόσμος που βλέπει πίσω που τες γραμμές τζιαι τις λέξεις.
          Αυτό που ισχυρίστηκε κάποτε ο Κάρολος είναι η πεμπτουσία της πολιτικής, αν το αγνοείς ή το περιγελάς, κρύφκεσαι απλά πίσω που το δάκτυλό σου.
          Απλά να πω πως η άρνηση της ταξικής πάλης, είτε ειδικά είτε γενικά, εν η βάση του εκφασισμού στον οποίο βλέπω να βουτά με τα μούτρα η νεοφιλ κατάσταση.
          Και πάλι κατανοητό.

          Μου αρέσει!

        • 23 Νοεμβρίου, 2012 07:42

          Σε καθεστώς καπιταλισμού, νομίζω είσαι και πάλι αρκετά έξυπνος για να παίζεις με τους κανόνες.»

          είσαι απίστευτος ψεύτης και συνειδητός προπαγανδιστής και εννοείται ότι το μόνο που σε κόφτει είναι να περάσεις την προπαγάνδα σου

          πόσες φορές να γράψεις την υπέρτατη μαλακία/ψευκιά σου ότι τάχα υπάρχουν κανόνες; πόσες φορές να διαλυθούν τούτα τα ψέματα σου ρε

          δαμέ η ίδια η τρόικα τζαι εννα βαρέσει διάλυση με το ΔΝΤ να απειλεί να φύει γιατί διαφωνούν στον τρόπο με τον οποίο εννα αντιμετωπίσουν τα πράματα προς το συμφέρον φυσικά των τραπεζών

          το κούρεμα το ελληνικό το λεγόμενο psi έφκαλες το μισιμου ότι εν όπως το χρυσό γκολ τζαι μαλακίες

          υπάρχουν μόνο αυτοσχεδιασμοι για να σώσουν τις τράπεζες

          νισάφι πιον με την προπαγάνδα σου ρε

          έρχονται δύσκολες ημέρες για τον φτωχό τον κόσμο που εσύ τζαι το σινάφι σου εκμεταλλεύκεστε τζαι όσο τζαι να βάλεις γλυκούλικα κειμενούθκια με βολτούες τζαι παπαριές με γλυκούλικες φατσούες επειδή εσύ ως βολεμένος με τις σιλιάες σου τζαι τις επιχειρήσεις σου μπορείς πάλε βρυκόλακας εννα είσαι όπως τους όμοιους σου μες τις τράπεζες

          Μου αρέσει!

    • 22 Νοεμβρίου, 2012 20:35

      Strovolioti,
      Ποιο εν το ψέμα που είπα για σένα και ένοιωσες θιγμένος; Τι λοιπόν υπόβαλλες, ότι θα ‘πρεπε να γίνει με τον τίτλο του κειμένου σου “Όταν η δημοκρατία φτάνει στα όριά της” και ότι «ο κ. Χριστόφιας δεν έχει το δικαίωμα να αφήσει τη χώρα να βουλιάξει» και ευθέως ελάλες ότι κάποιοι [τους ονόμαζες κιόλας] πρέπει να παρέμβουν. Έκλωσες τώρα Strovolioti, οξά «δεν τολμάς» [ελήφτηκες την τόλμη] να παραδεχτείς αυτά που ο ίδιος γράφεις;

      Και «… η διάλυση της Κυπριακής οικονομίας…» είναι πρόβλημα του καπιταλισμού το οποίο καλέστηκε να το διαχειριστεί η Αριστερή Κυβέρνηση του Προέδρου Χριστόφια. Προσυπογράφω αυτό που λέει ο σχολιογράφος ΔemΩΝας: «… η Κύπρος είναι τυχερή μέσ’ την ατυχία της που σε αυτές τις διαπραγματεύσεις τον πρώτο λόγο έχει το ΑΚΕΛ και όχι ο ΔΗΣΥ. Είναι τυχερή που στο τιμόνι βρίσκεται ο “ανίκανος” Χριστόφιας και όχι ο “ικανός” οσφυοκάμπτης Αναστασιάδης».

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        22 Νοεμβρίου, 2012 20:38

        Το γράφω ξανά, μπας και καταλάβεις που είναι το ψέμα σου:

        Anef, βλέπω πως εδώ δεν τολμάς να βάλεις τα ψέματα που γράφεις στο μπλοκ σου ότι δηλαδή: «καθόλου δεν προσπάθησε(α) να διαψεύσει ή να διασκεδάσει τες παραινέσεις του για αντιδημοκρατικές πραξικοπηματικές δράσεις για αν εξαναγκαστεί ο Πρόεδρος να υποκύψει στα τελεσίγραφα της Τρόικας…»
        Εγώ αυτό έγραψα: «Ο ίδιος ο πρόεδρος, ή ίδια η κυβέρνηση επέλεξαν την διαδικασία αυτή για να σώσουν την οικονομία της Κύπρου.
        Ε, απέτυχαν, και δεν έχουν καν σχέδιο Β να προτείνουν.
        Τι άλλο μένει από το να πάνε σπίτι τους και να αφήσουν κάποιο άλλο να δοκιμάσει;»
        Το πρόβλημα είναι η διάλυση της Κυπριακής οικονομίας, όχι η υπακοή στην Τρόικα.

        Μου αρέσει!

  13. strovoliotis permalink*
    22 Νοεμβρίου, 2012 13:10

    Α, μάλιστα! Κάποιοι διάβασαν το μπλοκ ψες 🙂

    Επίσημη τοποθέτηση επί του ζητήματος που προέκυψε με το Μνημόνιο εξέδωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Δημήτρης Χριστόφιας, στην οποία αναφέρει πως: «Μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις με την Τρόικα και πάντοτε έχοντας υπόψη τις δύσκολες συνθήκες που διέρχεται ο τόπος μας, βρισκόμαστε πολύ κοντά στην υπογραφή του Μνημονίου με την Τρόικα».

    Ακόμη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αναφέρει: «Στα ζητήματα που απομένουν, τα οποία είναι πολύ περιορισμένα, είναι δυνατόν πολύ σύντομα να γεφυρωθούν οι διαφορές».

    Μάλιστα, ο υπουργός Οικονομικών, Βάσος Σιαρλή, κατά την κατάθεση του Προϋπολογισμού του 2013 στη Βουλή και αφού ρωτήθηκε σχετικά με το που βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα απάντησε: «Όταν ο Πρόεδρος λέει ότι είμαστε κοντά τότε είμαστε κοντά στην υπογραφή».

    Μου αρέσει!

    • Αρχάγγελος permalink
      22 Νοεμβρίου, 2012 14:59

      Ναι, δεν είχαν άλλη έγνοια. Άλλος βλάκας εσύ.
      Και τι θα έλεγε βρε ο καταστρόφ για να καθησυχάσει οίκους, αγορές και κόσμο; Ότι μείναμε στον άσσο;
      Ο άνθρωπος που καταθέτει τον προυπολογισμό της ένωσης και της προεδρεύει;
      Φυσικά και θα πει είμαστε κοντά. Είναι καθαρά θέμα τακτικής.

      Η απόσταση είναι χαώδης. Έχουν ξεμασκαρευτεί οι πάντες, μέσα-έξω.
      Νομίζω η καλύτερη πρόταση που ακούστηκε είναι αυτή με τα όσπρια.

      Για να αυξηθούν τα ενεργειακά σας αποθέματα σε ΚΛΑΝΙΕΣ ρε σκατονεοφιλελεύθεροι φασίστες.

      Μου αρέσει!

  14. Αρχάγγελος permalink
    22 Νοεμβρίου, 2012 15:03

    Η Χρυσή Αυγή ωχριά μπροστά σε αυτό το μπλογκ. Κρεμάλες ρε βρώμες, για σας και τους τραπεζίτες.
    Κωλοφασίστες.

    Μου αρέσει!

  15. Ανώνυμος permalink
    22 Νοεμβρίου, 2012 16:20

    stelios papalangi

    Τζαι τωρά που ο τζαι ο νίκος τζαι ο γιαννάκης εν ικανοποιημένοι τζαι ο δημήτρης λέει θα υπογράψει τελικά να γοράσουμε τα λουφκιά ; Να σηκώσουμεν τες λίρες ;

    Στους πανικόβλητους σχολιασταί αναφέρομαι….

    Τζαι έτσι που περιέργια – αν μας ελάλεν η τροικα να αλλάξουμε τζαι τον εταιρικό φόρο πάλε θα εθέλετε να υπογράψουμε ; Όξα είσσιεν να προτείνεται κάτι άλλο;

    Μου αρέσει!

    • 22 Νοεμβρίου, 2012 17:02

      Και η Ιστορία θα κρίνει. Και η τοπική και η ευρωπαϊκή. Γιατί αργά η γρήγορα θα γίνει και θέμα ευρύτερο αυτή η μοναδική εμπειρία μιας χώρας την οποία έριξαν στην κρίση οι τράπεζες, με την συγκάλυψη των ΜΜΕ, και στην οποία ο Πρόεδρος αντιστέκεται με τις συντεχνίες, τους πολίτες που βλέπουν στο βάθος τις προεκτάσεις της νέο-αποικιακής νοοτροπίας, η και τους πολιτικούς όπως τον κ. Συλουρη,
      ενώ η πλειοψηφία των ΜΜΕ συνεχίζει να λειτουργεί σαν όργανο πίεσης για υποταγή.
      Καποιι ζητουν λογο στον φυσικο μας πλουτο, και καποιοι εδω κατω κανουν οτι δεν καταλαβαινουν τις προεκτασεις.
      Αυτό ζούμε. Μαζι με την Αντισταση στις διαφορες μορφες της.
      Και είναι επικοί καιροί. Και τοπικά και ευρύτερα.

      http://cypolitics2013.blogspot.com/2012/11/blog-post_22.html

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        22 Νοεμβρίου, 2012 18:03

        Νέε, αν ο πρόεδρος «αντιστεκόταν» προσφέροντας ένα σχέδιο Β, να το δεχτώ. Και να του ευχηθώ να το πετύχει, γιατί σκοπός είναι η διάσωση της οικονομίας, όχι η επιβολή των όρων της τρόικας.

        Το πρόβλημα του προέδρου είναι άλλο:Δεν…..

        Μου αρέσει!

        • 22 Νοεμβρίου, 2012 18:36

          Πρόβλημα εν άλλοι που έχουν που δεν… αλλά ο καθ ένας όπως ξαναείπαμε πολλές φορές, θα κοιτάξει τα της τάξης του…

          Ελπίζω να υπάρξουν άλλες εναλλακτικές για ένα μικρό διάστημα μέχρι να γίνουν πιο σαφή τα αναμενόμενα από την ΑΟΖ μπας και ξεμπλέξουμε. Γιατί τα μνημόνια δεν είναι για τους λαούς, είναι για τους λίγους και εκλεκτούς του συστήματος.

          Διαφωνώ φυσικά σε όλα όσα ισχυρίζεσαι, τόσο εσύ όσο και οι καλοί σου φίλοι εδώ, και πραγματικά λυπάμαι για την κατάντια των φιλελευθέρων…αλλά τι να κάνουμε. Στους πολέμους ο καθ ένας μπαίνει στο οχυρό του.

          Και αυτός είναι ένας ακήρυκτος πόλεμος στον οποίο κάποιοι ανοίγουν κερκόπορτες (ξανά) και κάποιοι αντιστέκονται.

          http://newgreekcypriot.blogspot.com/2012/11/blog-post_21.html

          Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      22 Νοεμβρίου, 2012 18:00

      Στέλιο, δύσκολα θα μας έλεγαν να αυξήσουμε τον εταιρικό φόρο. Γιατί να το κάνουν; Για να μειώσουν ακόμα περισσότερο την πιθανότητα να πληρωθούν στην ώρα τους;

      Μου αρέσει!

      • 23 Νοεμβρίου, 2012 07:34

        τα ρωσικά κεφάλαια θα φύγουν ούτως ή άλλως που την κύπρο

        δεν πρόκειται οι ρώσοι να δεκτούν έλεγχο που την ΕΕ τζαι το ΔΝΤ

        αυτή την στιγμή η τρόικα σε συνεργασία με τον παγκύπριο δικηγορικό έφορο εταιρειών διεξάγει μια τεράστια έρευνα στους δικηγόρους ζητώντας τους στοιχεία για τους πελάτες τους

        όσοι ασχολείστο με αέρα που κουπανιστό κορπορειτ αντμινιστρειτ τζαι λοιπές μαλακίες ως παράσιτα αρκέψετε να γυρεύκετε δουλειά

        οι ρώσοι θα την κάνουν τζαι η κυπρούλα μας θα χάσει τις «υπηρεσίες¨ με τα χρυσά αυκά θα τους μείνουν μόνοι οι χρυσαύγουλοι άχρηστοι

        Μου αρέσει!

  16. ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
    22 Νοεμβρίου, 2012 17:12

    Μα γιατί ο Πρόεδρος κοιμήθηκε με το όχι στην Τρόικα και ξύπνησε με το ναι; Γιατί ο Άντρος Κυπριανού από εκεί που χθες μιλούσε για προτεκτοράτα και αποικιοκράτες σήμερα το γύρισε σε ατάκες του τύπου «η πρόταση της Τρόικας για το φυσικό αέριο…έχει μία εποικοδομητική ασάφεια»; Η απάντηση βρίσκεται στην Λαική. Μόλις άνοιξαν τα γκισέ της τράπεζας σήμερα το πρωί, «έφυγαν» μέσα σε λίγη ώρα 224 εκ Ευρώ. κατ άλλες πηγές 165 εκ Ευρώ. Αυτό ανάγκασε τους κρυφοδεξιούς της αριστερής κυβέρνησης να επικοινωνήσουν με τον Πρόεδρο και να του εξηγήσουν (Ξανά) ο΄τι αν δεν αλλάξει το κλίμα η Λαική μέχρι την Δευτέρα καταρρέει. Κι έτσι έκανε την κωλοτούμπα, και το όνειρο του να γίνει ο Τσάβες της Ανατολικής Μεσογείου έσβησε από μία τράπεζα που φευ…λέγεται Λαική αλλά δεν περιλαμβάνεται στο γκρουπ των γνωστών Λαικών Οργανώσεων

    Μου αρέσει!

  17. strovoliotis permalink*
    22 Νοεμβρίου, 2012 18:08

    Μάλιστα. Πολύ ενδιαφέρον. σίγουρα κάτι έπαιξε. Το Τρίτο μιλά για νέα παρέμβαση του Πανίκου Δημητριάδη.

    Δηλαδή αποκλείεις εντελώς το γεγονός να διάβασε ψες ο Αντρος το μπλοκ, και να είδε το φως; 🙂 ,

    Μου αρέσει!

  18. strovoliotis permalink*
    22 Νοεμβρίου, 2012 20:16

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Κλειδώνει η συμφωνία για το Μνημόνιο
    Συμφωνία φαίνεται να επήλθε μεταξύ κυβέρνησης και τρόικας
    Του Μιχάλη Περσιάνη

    Κυβερνητικές πηγές σχολιάζουν πως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, έχει πλέον κατανοήσει την κατάσταση
    Εγκυρες πηγές της »Κ» τόσο απο τη Λευκωσία όσο και απο τις Βρυξέλες μιλούν για προκαταρκτική συμφωνία της κυβέρνησης με την τρόικα.
    “Μιά ανάσα” από την τελική συμφωνία με την Τρόικ βρίσκεται η κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφόρηση της “Κ”. Τα δύο πιο καυτά ζητήματα, οι ιδιωτικοποιήσεις (με κεντρικό ζήτημα την Cyta) και ο τρόπος αξιοποίησης των εσόδων από το φυσικό αέριο, έχουν πλέον «κλείσει».

    Τα ανοικτά θέματα που έχουν απομείνει αποτελούν, πλέον, «δευτερεύουσας σημασίας λεπτομέρειες». Άλλες κυβερνητικές πηγές ξεκαθαρίζουν πως πλέον «δεν υπάρχει λόγος να μην κλείσουμε την συμφωνία»

    Περισσότερα σε λίγο…

    (Καθημερινή)

    Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
      23 Νοεμβρίου, 2012 22:45

      ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.ΟΛΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ.ΤΙΠΟΤΕ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΘΗΚΕ .ΜΗΝ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΕΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ.Ο ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑ.ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΑ?ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΘΕΙ .ΑΠΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΗ Η ΟΡΕΞΗ.ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΥΠΟΚΕΙΨΑΝ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΖΗΤΟΥΝ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
      ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ.ΜΗΝ ΥΠΟΚΥΠΤΕΤΕ ΣΤΑ ΔΗΘΕΝ ΣΙΓΟΥΡΑ.ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΤΑΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΓΩΝΑ.

      Μου αρέσει!

  19. 22 Νοεμβρίου, 2012 22:20

    Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

    Μου αρέσει!

  20. ΤΟΞΟΤΗΣ permalink
    23 Νοεμβρίου, 2012 18:20

    Στρόβο… να πάρουμε πίσω όσα είπαμε πιο πάνω. Κάπου κόλλησαν κι αυτή τη φορά φαι΄νεται ότι αποκλειστική υπεύθυνη είναι η Τρόικα. Πιθανότατα θα αφήσουν το θέμα να σέρνεται μέχρι τον Φεβρουάριο…γιατί δεν θέλουν να υπογράψει ο Χριστόφιας. Θέλουν υπογραφή από το νέο Πρόεδρο. Πάντως λένε ότι δεν θα μας αφήσουν μεχρι τότε εκτεθειμένους. Εγώ πάγωσα. Εσύ;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Νοεμβρίου, 2012 23:01

      Τώρα τα ακούω… τι να πω; Το τατσιλλίκκιν ειναι κακό, είτε κυπριακό, είτε ευρωπαϊκό…

      Μου αρέσει!

  21. Ανώνυμος permalink
    24 Νοεμβρίου, 2012 08:12

    Να δκιαβάζεις τούτα τα πράματα στον πραγματικό χρόνο μπορεί να είναι και επικίνδυνο. Για τα νεύρα σου και όχι μόνο. Αλλά να διαβάζεις στροβολιώτη και συνοδοιπόρους λίγες μέρες μετά, είναι απολαυστικό. Εντάξει κοπέλια; Εφκάλετε τα ριάλια σας έξω, για να γλιτώσουν από την σταση πληρωμών του… δημοσίου (τάχα); Εγοράσετε όσπρια που ο λίντλ; Πιάστε τζιαι λλίες μπύρες να βρέθουνται. Η αλήθεια για το οικονομικό συστημικό έγκλημα θα λάμψει κάποια στιγμή.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      24 Νοεμβρίου, 2012 09:07

      Η αλήθεια για την τραγικότερη οικονομική διαχείριση που είχε ποτέ αυτός ο τόπος ήδη λάμπει – ανεξαρτήτως των παιγνιδιών που παίζονται τώρα.

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        24 Νοεμβρίου, 2012 09:36

        Και ποιά είναι αυτή η αλήθεια είπαμε;

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
        24 Νοεμβρίου, 2012 14:53

        Yπάρχει τραγικώτερη διαχείριση χρημάτων απο αυτή που έκαναν οι τράπεζες μας λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος τους??? Υπάρχει μεγαλύτερη απάτη που έγινε ποτέ σε σχέση πάντα με το μέγεθος μας που έγινε στο χρηματηστήριο??? Υπάρχει μεγαλύτερη απάτη παγκοσμίως απο αυτές που διανοούνται οι Κύπριοι μεγαλοχρηματίες??? Υπάρχει μεγαλύτερη απάτη που έγινε ποτέ με την αύξηση της τιμής της γής συνενούντος και του ιδίου του κράτους παίρνοντας τεράστια κέρδη απο τις μεταβιβάσεις???Με λίγα λόγια μας πήραν πρέφα οι ξένοι.Τα θέλαμε τα πάθαμε.

        Μου αρέσει!

  22. Ανώνυμος permalink
    24 Νοεμβρίου, 2012 10:46

    Η αλήθεια είναι ότι ο Χριστόφιας τους πήρε και τα σώβρακα, τέτοιους μανδαρίνους που έχουμε. Δε ξέρω αν το πρόσεξες αλλά σε κάποια φάση τους κατάντησε να κάνουν κριτική σε προηγούμενες τους θέσεις. Συμπολιτευοαντιπολίτευση ένα πράμα!

    Μου αρέσει!

  23. andreas permalink
    18 Ιανουαρίου, 2013 22:54

    «το συστημαν μας πασχη και η δημοκρατια ειναι οι λεσχει των απατεωνων δηλαδη πολιτικων δηκηγορον μεγαλοεπηχηρηματιων και ολων που επειτελουν το πως να υποβαθμισουν τον λαον και τελικα υποβαθμιζουν και το κρατος με τες μη παραγογηκες δρασεις τους για τον λαο αν και ο λαος παιζει το παιχνιδι εναντιον του ιδιου του εαυτου του»

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Προκαταρκτικές σημειώσεις για τον Κυπριακό φασισμό | agkarra.com
  2. Ανατροπή: θεμιτή επανάσταση ή κακό πραξικόπημα; | Στροβολιώτης
  3. προκαταρκτικες σημειωσεις για τον κυπριακο φασισμο |
  4. Προκαταρκτικές σημειώσεις για τον Κυπριακό φασισμό | Αγκάρρα

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.