Skip to content

Να γίνουν πραγματικότητα οι πιο σκοτεινές σας επιθυμίες.

Δεκέμβριος 30, 2012

 

Οφείλω να δηλώσω το εξής: εκτός και αν έρθει κανένα αναπάντεχο τέλος του κόσμου, που θα χρειάζεται τον ανάλογο πανηγυρικό σχολιασμό, δεν αναμένεται φέτος να υπάρξει άλλη ανάρτηση σε αυτό εδώ το ιστολόγιο.

Ναι, αναφέρομαι μόνο στο 2012. Στο έτος που αν πρέπει να «πεθάνει», αυτό πιστεύω έχει ήδη γίνει ή θα γίνει πολύ σύντομα, κάποια στιγμή μετά την 25η  και πριν τη 31η του μήνα.

Όχι πάντως τη νύχτα της Δευτέρας.  Τα χρόνια που φεύγουν, δεν πεθαίνουν την παραμονή της πρωτοχρονιάς.  Και εκείνα που έρχονται, δε γεννιούνται στις 12 τα μεσάνυχτα.

Η πιο πάνω λοιπόν είναι σημαντική δήλωση, αφού εκ πεποιθήσεως δε μου αρέσει να κάνω τέτοιες δηλώσεις, έστω και αν οι ώρες που μένουν για να με βγάλουν ψεύτη, είναι ελάχιστες, έστω και αν από καιρό πιστεύω πως έχω χαλιναγωγήσει τον πειρασμό να σχολιάζω τα της θλιβερής προεκλογικής εκστρατείας ή πιο σωστά τα της θλιβερής περιόδου που διανύουμε.

Μια κακία δεν αντέχω να μην τη γράψω όμως, που αφορά το «δικό» μας  χώρο των ιστολογίων: είναι απόλυτη η απογοήτευση για την αποκαθήλωση σχεδόν όλων των «αριστερών» ιστολογίων.  Έχω λάβει μέρος σε εκατοντάδες συζητήσεις, για δεκάδες θέματα, πάντα έθετα ειλικρινά και ευθέως τη γνώμη μου, και για πολύ καιρό είχα τη ψευδαίσθηση πως ήταν δυνατό να εμπλακώ σε ένα διάλογο ουσίας, σε ένα διάλογο επιχειρημάτων.

Τώρα πια, τα πήρε όλα η «μεγάλη» προπαγάνδα, δεν έμεινε το παραμικρό περιθώριο συζήτησης και αντιπαράθεσης αφού νομίζεις  πως η προεκλογική αφορά κάποιο άλλο τόπο, ή αν αφορά την Κύπρο, ζούμε ξανά τις εκλογές της δεκαετίας του 80…

Μιζέρια, τύφλα, απελπισία και πάνω απ’ όλα προπαγάνδα.

Για όσους γνωρίζουν το αλφάβητο, ξέρουν πολύ καλά που θα πάει η ψήφος μου. Ξέρουν επίσης πολύ καλά πως δεν πρόκειται πλέον να κάνω το παραμικρό για να «κερδίσω» περισσότερα σε ένα αγώνα που όπως εξελίχτηκε, δε με εκφράζει.

Μπορεί να μη σας φαίνεται αρκετά δυναμική αυτή η θέση.

Έχετε απόλυτο δίκιο, λαμβανόμενων μάλιστα υπόψιν των εντόνων θέσεων που έχουν γραφτεί  με τονισμένους χαρακτήρες, σε όσα από τα 600 σχεδόν κείμενα του ιστολογίου  ασχολήθηκαν με την πολιτική και την οικονομία.

Όταν δε χρωστάς σε κανένα τις απόψεις και τις θέσεις  σου,  ίσως έχεις την πολυτέλεια να μην είσαι αρκετά δυναμικός, ενώ δέχομαι και τυχόν κριτική για νερόβραστη θέση.

Προπαγάνδα όμως, δεν διαβάσατε, και δε θα διαβάσετε ποτέ εδώ.

Ναι, όπως αντιλαμβάνεστε,  τον χρόνο τον κλείνω με απαισιοδοξία. Και με απαισιοδοξία αντικρίζω και τον επερχόμενο, ό,τι και να γίνει στα πολιτικά και τα οικονομικά μας.

Και αυτή η κατάσταση πραγμάτων, οδηγεί μοιραία σε συγκεκριμένες συμπεριφορές:  μη μου ζητήσετε να νοιαστώ για το κωλονήσι μας, μη μου ζητάτε τη συμμετοχή στα κοινά, ή σε προσπάθειες επιτυχίας κάποιου μεγάλου στόχου.

Υπάρχουν τρία πράγματα για τα οποία έχω προσφέρει κατά καιρούς ατέλειωτες ώρες δράσης: «καλύτερος κόσμος», «καλύτερο περιβάλλον», «καλύτερη Κύπρος».

Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή, βλέπω πως οι τυχόν επιτυχίες στο δρόμο, ήταν λίγες, προσωρινές, και κυρίως, δεν ήταν επιτυχίες χαρακτήρα: τίποτα δεν έγινε «καλό».

Άλλαξε κάπως η χροιά του γκρι.

Προφανώς οι στόχοι ήταν από την αρχή ανέφικτοι. Ή ίσως και σε αυτό τείνει η «αποκάλυψή» μου,  τα πράγματα δεν μπορούν *παρά* να είναι έτσι.

Ας δοκιμάσουν πλέον  άλλοι.

Εγώ νοιώθω πια πως έχω σαφώς πιο ταπεινούς στόχους: αυτούς που αφορούν εμένα, και όσους είναι γύρω από εμένα.

Για τα λοιπά, είμαι μάλλον μόνο θεατής. Δε φτάνω στο σημείο να ευχηθώ αυτό που εισηγείται  η ταμπέλλα:

Κάποια πρέπει να φύγουν.

Κάποια πρέπει να φύγουν.

 

Δε φτάνω στο σημείο να εύχομαι την καταστροφή ή την  ανατροπή των πάντων.

Μια κάποια δόση ανατροπής όμως,  είναι πάντα  καλή ιδέα.

Το μεσημέρι βρισκόμασταν με καλούς φίλους σε όμορφο, απόμερο τόπο. Ήταν η σειρά μου να κάνω πρόποση, και είπα: «εύχομαι ο νέος χρόνος να κάνει πραγματικότητα τις πιο σκοτεινές σας επιθυμίες.»

Με είδαν με ύφος μάλλον παράξενο, γεμάτο ερωτηματικά.

Και όμως, τώρα που το σκέφτομαι ξανά, και συνειδητά, η πραγματοποίηση αρκετών σκοτεινών επιθυμιών, ίσως να ήταν μια επιθυμητή ανατρεπτική διέξοδος.

Εύχομαι λοιπόν, σε εσάς, όλους τους αναγνώστες του ιστολογίου  ο νέος χρόνος να κάνει πραγματικότητα τις πιο σκοτεινές σας επιθυμίες.

Το κατά δύναμιν, σε κάθε περίπτωση.

Advertisements
18 Σχόλια leave one →
  1. Δεκέμβριος 31, 2012 10:02

    «Προπαγάνδα όμως, δεν διαβάσατε, και δε θα διαβάσετε ποτέ εδώ»

    χαχαχαχαχαχουχουχουχουχ χαχαχα
    απαναία μου ρε τζαι εννα με πνίξεις που τις μαλακίες που λαλείςςςς

    μπα σε καλό σου που λένε και στα καλαμαρίστικα χωρκά….

    Μου αρέσει!

  2. Δεκέμβριος 31, 2012 21:05

    καλές σούβλες!

    Μου αρέσει!

  3. strovoliotis permalink*
    Ιανουαρίου 1, 2013 13:32

    Το πολιτικό μέρος του ανωτέρω κειμένου έγινε αφορμή για μια ανάρτηση του Νέου Ελληνοκύπριου. Σχολιάστηκε επίσης σε άλλη ανάρτηση του Άνευ Ορίων.
    Δε έχω καμιά διάθεση να αναλύσω ξανά τους λόγους της διαφωνίας με τους φίλους αυτούς, πέραν του βασικού: για εκείνους μετρά αποκλειστικά το ταξικό, το ιδεολογικό, το παραταξιακό κριτήριο.
    Για μένα μετρά το αποτέλεσμα.
    Και το αποτέλεσμα είναι μια βαθιά διχοτομημένη Κύπρος, και μια οικονομικά βουλιαγμένη Κύπρος. Αυτά συνέβησαν μετά από 2 προέδρους που εξέλεξε το ΑΚΕΛ. Ειδικά επί του δικού τους η ανικανότητα και η ανεπάρκεια ήταν τόσο εμφανείς, που θα στιγματίσουν την Κυπριακή αριστερά για πάντα (σε αντιδιαστολή με τον πιο επιτυχημένο πρόεδρο που είχε εκλέξει πάλι η Κυπριακή αριστερά: τον Γιώργο Βασιλείου).
    Αν δεν μπορούν κάποιοι να δουν την ουσία των πραγμάτων, δεν έχω τίποτα άλλο να δοκιμάσω.

    Οι αναρτήσεις είναι εδώ:

    http://newgreekcypriot.blogspot.com/2012/12/blog-post_7036.html

    http://aneforiwn.blogspot.com/2012/12/1662012.html

    Και είπαμε: καλή χρονιά και εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα οι πιο σκοτεινές σας επιθυμίες.

    Μου αρέσει!

    • Ιανουαρίου 1, 2013 14:02

      «Για μένα μετρά το αποτέλεσμα.»

      το αποτέλεσμα έχει αιτίες και αιτιατά τα οποία εσύ τα πλείστα απλά αγνοείς παντελώς ή όσα ίσως γνωρίζεις απλά παραβλέπεις γιατί απλά δεν βολεύει την πολύ βολική αφήγηση που έκανες για τον εαυτό σου για το πως ορίζεται η πραγματικότητα

      το γεγονός είναι ότι είσαι ένας άνθρωπος που θέλει να πιστεύει ότι είναι καλός καλοκάγαθος νούσιμος ρεαλιστής και όσα επίθετα και ταπέλες θέλει να βάλει στον εαυτό γιατί απλά δεν κάνει ο ίδιος άμεσα κακό στους ανθρώπους δηλαδή δεν τους δέρνει δεν τους σκοτώνει δεν τους αφήνει άμεσα να εξαθλιώνονται δεν σημαίνει ότι σώνει και καλά ισχύει

      μπορώ να παραθέσω δαμέσαδα για μιαν ακόμα φορά τις αμέτρητες φορές που με απλά ερωτήματα και σχόλια ξεμπροστιάτηκες και υπεκφεύγοντας

      δεν απαντούσες απλά πράγματα γιατί ακριβώς δεν βόλευε στην αφήγηση που θέλεις να περνάς για τον εαυτό σου ότι τάχα είσαι καλός και νούσιμος κλπ κλπ

      αλλά δεν θα το κάνω γιατί είναι ήδη πολύ γνωστά

      εσύ και ο αντιπολιτευτόμενος πχ θεωρώ ότι είστε δύο άνθρωποι ανίκανοι και μάλλον και συνειδητά ανήμποροι για κριτική σκέψη των πραγμάτων και αυτό βασικά έχει να κάνει με το προσωπικό σας βόλεμα

      πχ το γεγονός ότι στις ΗΠΑ σύμφωνα με τα επίσημα τους στοιχεία 46 εκατομύρια ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης και στην ΕΕ πέραν των 80 εκατομυρίων

      ή το γεγονός ότι οι ΗΠΑ έχουν δημόσιο χρέος 12 τρισεκατομύρια και η γερμανία 2,8 Τρις με δημόσιο χρέος 83% του ΑΕΠ της κλπ κλπ και αυτό έχει να κάνει πχ με το πως και ποιος τυπώνει χρήμα από το πουθενά και αυτό έχει να κάνει άμεσα με την φτώχεια και την εξαθλίωση των ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο κλπ κλπ

      και απλά αυτά τα προσπερνάτε και δεν ασχολείστε επί της ουσίας με αυτά γιατί προφανώς δεν βολεύει αυτή που θέλετε να πιστεύετε για τον εαυτό σας ως ψυχαναγκαστικοί σχιζοφρενείς που θέλετε να αντικαταστήσετε την πραγματικότητα με έναν φανταστικό κόσμο στα μέτρα του βολέματος σας

      αυτό σας κάνει κακούς ανθρώπους;

      αναλόγως του πως ορίζεται ο κακός άνθρωπος

      οι αρχαίοι έλληνες πχ όριζαν τον «ιδιώτη» που ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τον εαυτούλη του και δεν πα να πεθαίνει ο διιπλανός μου
      σε αντιδιαστολή με τον «πολίτη» που ενδιαφέρεται για τον διπλανό του και την πόλη του που εξαθλιώνεται και κάνει κάτι πρακτικό για το κοινό καλό

      και ο ένας ήταν ο κακός και ο άλλος ο καλός

      οι φίλοι σας οι αγγλοσάξονες το διατήρησαν ως idiots

      προσωπικά πάντως δεν σας κατατάσω στους «καλούς» ανθρώπους

      καλή λευτεριά στα μυαλά σας (αν και δεν το βλέπω δυστυχώς για σας)

      Μου αρέσει!

    • Ιανουαρίου 2, 2013 00:23

      Στροβ, γράφεις πως…
      «το αποτέλεσμα είναι μια βαθιά διχοτομημένη Κύπρος, και μια οικονομικά βουλιαγμένη Κύπρος. Αυτά συνέβησαν μετά από 2 προέδρους που εξέλεξε το ΑΚΕΛ.»

      Εγώ νομίζω πως «είναι καλύτερα πολλές φορές να απέχουμε από συζητήσεις όταν τα δεδομένα και η αίσθηση της πραγματικότητας δεν είναι τα ίδια για όλους».

      Γιατί ρε γαμώτο μου, η αίσθηση η δική μου είναι ότι η παγκόσμια οικονομική κρίση και η έκθεση των τραπεζών μας στην ελλάδα είναι οι κύριες αιτίες της «οικονομικά βουλιαγμένης Κύπρου», και όχι οι πρόεδροι που «εξέλεξε το ΑΚΕΛ».

      Για να μη πούμε για τη στάση της τουρκίας στο Κυπριακό από το 2008 και μετά τουλάχιστον όπου βρήκε απέναντί της τον Χριστόφια, και την αναγνώριση της διάθεσης της ε/κ πλευράς για λύση. Είδες μήπως την έκθεση της κομισσιόν;

      Οπότε τελικά ρε φίλε μου, τι είναι προπαγάνδα;

      Σ’ αφήνω στη κρίση του κοινού σου.

      Δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη και τη μετατόπιση που κάμνεις, από τον Χριστόφια στο ΑΚΕΛ, τωρά.

      Έτσι είναι, το σύνθημα των επόμενων εκλογών για τους αστούς είναι ξεκάθαρα το ξεκούμπισμα του ΑΚΕΛ από την εξουσία.

      Και επέτρεψέ μου να πω πως (όπως και στο θέμα της προπαγάνδας) είναι εσύ που βλέπεις απόλυτα ταξικά, ιδεολογικά και παραταξιακά τις εξελίξεις. Και όχι εμείς.

      Γιατί και ταξικές αβαρίες έχουμε κάμει, και ιδεολογικές, δεχόμενοι πόλεμο και από αριστερότερα που αποδεικνύει το γεγονός.

      Εγώ θα χαιρόμουν απλά αν γράφαμε και μιλούσαμε χωρίς φανατισμό και με επιχειρήματα σοβαρά και όχι κρυμμένοι πίσω από, να μου επιτρέψεις να πω, ευφιυλογήματα με τους «δύο προέδρους του ΑΚΕΛ».

      Στροβολιώτη μου, όπως σου γράφω και στην ανάρτηση, ο νέος δεν ήταν μόνος του όλο αυτό το διάστημα. Γιατί αν μη τι άλλο, χωρίς τα γραπτά του λινού (http://sirmastocomputer.blogspot.com/2013/01/13.html) και άλλων, θα βρίσκόμασταν πολλοί υποστηριχτές του ΑΚΕΛ και της κυβέρνησής του έτοιμοι να υποχωρήσουμε στον άνισο και άδικο πόλεμο των ΜΜΕ και των κομμάτων της πλουτοκρατίας.

      Όσο κι αν προσπαθείς να αποσείσεις από πάνω σου τη «ρεστινά» του προπαγανδιστή και να τη φορτώσεις απέναντι, τα πολιτικά γραπτά σου όλο το περασμένο διάστημα, το ύφος, οι λέξεις και οι ιδέες που χρησιμοποίησες, αποδεικνύουν το αντίθετο.

      Σου απονείμω λοιπόν τον τίτλο του «απόλυτου προπαγανδιστικού μπλογκ της αστικής τάξης» για το 2012:-)

      Από εκεί και πέρα, θα ήταν μεγάλη μας τιμή αν όντως καταφέρναμε πάντα να βλέπαμε τα δεδομένα με ταξικό και ιδεολογικό φακό όπως μας κατηγορείς, και αν όντως η δική μας προπαγάνδα, εξυπηρετούσε τη τάξη μας.

      Αυτό με το οποίο βιάζεσαι να μας πιστώσεις και να μας χαρακτηρίσεις, είναι τίτλος τιμής, αλλά εκεί θα βρείς πολλούς, όπως ο φίλος οsr, να διαφωνούν…

      Είναι μια άλλη ιστορία αυτή φυσικά, και δεν σε αφορά Στροβολιώτη μου, εκτός κι αν έχεις λόγο και περί «αριστερότητας»…

      Εδώ που φτάσαμε, όλα θα τ ακούσουμε πλέον…

      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Ιανουαρίου 2, 2013 07:00

        Νέε, η κρίση σαφώς αφορά *και* τις τράπεζες στο θέμα του μεγάλου ύψους των χρημάτων που χρειαζόμαστε. Αυτό δεν το ξεχνώ, σε αντίθεση με σένα που ξεχνάς εντελώς πως τα μέτρα της τρόικας αφορούν αποκλειστικά ένα δημόσιο τομέα που για δεκαετίες φούσκωνε και έσκασε στα χέρια του Χριστόφια. Γιατί άραγε;

        Αφορά επίσης και θέμα διαχείρισης. Και το τι πήραμε από τον Χριστόφια ήταν διαχείριση κάτω του μηδενός. Πριν καν να φανούν τα προβλήματα των τραπεζών, και ενώ ήταν σαφή τα προβλήματα στο δημοσιονομικό ο Χριστόφιας δεν καταλάβαινε απολύτως τίποτα, νόμιζε πως έκανε κομμουνιστικές επιλογές σε ένα καπιταλιστικό σύστημα που έτρεμε, και είχαμε τα αποτελέσματα που γνωρίζουμε όλοι.

        Ναι, η κριτική έχει να κάνει με το ΑΚΕΛ, αφού το ίδιο το κόμμα θεωρεί πλέον τον Χριστόφια καμένο χαρτί. Και γιατί η προπαγάνδα δεν κάνει καν τον κόπο να δει που έγιναν τα λάθη (εκλογή ενός Εθνικιστή προέδρου που σκότωσε το Κυπριακό – εδώ κάποιοι από σας συμφωνούν -, από τη μια, και απόλυτη ανικανότητα του Χριστόφια από την άλλη). Η προεκλογική γίνεται σαν να μην συνέβη τίποτα, ούτε το παραμικρό ίχνος αυτοκριτικής και υπόσχεσης για επανεξέταση – αλλαγή όσων έφταιξαν! Αυτό είναι κομμάτι προκλητικό ρε κουμπάρε, τη στιγμή μάλιστα που οι δημοσκοπήσεις δείχνουν και μεγάλο μέρος των ΑΚΕΛικών να είναι τσαντισμένοι με το τι έγινε.

        Φυσικά, ίσως να εξυπηρετεί κάποιο σκοπό αυτή η στάση: να μην δημιουργηθούν καν οι πιθανότητες να βρεθεί ξανά στην εξουσία το κόμμα, για να βολευτεί στην αντιπολίτευση ρίχνοντας πέτρες.

        Και η δικαιολογία για όλα έτοιμη: φταίνε τα ΜΜΕ και η πλουτοκρατία, και ντο βαθύ κράτος της δεξιάς! Ο φίλος μου ο Λινός έχει και το θεωρητικό υπόβαθρο να κάνει μια πειστική «εναλλακτική» παρουσίαση της οικονομικής κρίσης, αλλά είναι πραγματικά απίστευτο το γεγονός πως παρουσιάζει τις πράξεις, τα λόγια, τα ξεσπάσματα τις παλινδρομήσεις ενός ανίκανου ανθρώπου, ως ….επιτυχίες! Αγιογραφία είπαμε!

        Αναφορικά με τον ταξικό και παραταξιακό φακό να σου πω κάτι: αποτελεί ένα κούφιο θεωρητικό επιχείρημα. Το κράτος μας δουλεύει στη βάση του συντάγματος, που *δεν* αναγνωρίζει τάξεις, η Κύπρος ανήκει στην ΕΕ, έκανε και την επιτυχημένη της προεδρία (είδες, είμαι θετικός εδώ, ευτυχώς που κρατήθηκε ο Χριστοφιας μακριά από τις διαδικασίες!), η οποία επίσης δεν αναγνωρίζει τάξεις. Από εκεί και περά όποιος αναλύει το σύστημα βάσει θεωρητικών διαχωρισμών είναι χρήσιμος μόνο στη θεωρία.

        Η πράξη είναι αλλού.

        Περί αριστερότητας: πριν την καταστροφική πενταετία δήλωνα πως ανήκω αριστερά του κέντρου, ελπίζοντας πως κάποτε το ΑΚΕΛ θα εξελισσόταν σε ένα σύγχρονο, προοδευτικό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα. (Για την ΕΔΕΚ είχα χάσει από καιρό τις ελπίδες μου). Τώρα πια έχω κουντηθεί σε ένα σημείο όπου ναι μεν κάνω τις εκλογικές μου επιλογές, αλλά χωρίς ενθουσιασμό και έμπνευση. Γιατί ο χώρος που παίρνει τη ψήφο μου έχει πολλά αποκρουστικά στοιχεία, αλλά και γιατί ο άλλος χώρος είναι κολλημένος πεισματικά μέσα σε ένα ψέμα, σε μια ανύπαρκτη πραγματικότητα, και δεν αφήνει καμιά ελπίδα.

        Ο Σταύρος είναι καλό παιδί. Είναι πιθανότατα ο πιο έντιμος. Η Δις τον λέει σοσιαλδημοκράτη δεξιό νομίζω. Αλλά δεν έχει πει απολύτως τίποτα που να ελκύει κόσμο εκτός του σκληρού πυρήνα του κόμματος που θα ψήφιζαν οτιδήποτε εισηγείτο η Κεντρική επιτροπή.
        Η αριστερά κλείνει 10 καταστροφικά χρόνια, έχει σκοτώσει κάθε ελπίδα, και το μόνο που επιδιώκει πλέον είναι η απόσυρση στην σιγουριά της αντιπολίτευσης.

        Μου αρέσει!

        • Ιανουαρίου 2, 2013 09:57

          ακελικονέοςστροβονεοφιλεένωση!!!

          πως βολεύκουνται τούτοι οι δκυό που εν λαλούν τίποτε επί της ουσίας!!!!!!!!

          τάχα μαλλώνουν τζαι τσακώνονται!!!!!!!!

          ακελδησυένωση ολαν λαλούμε

          Μου αρέσει!

        • Ιανουαρίου 2, 2013 12:52

          ππεεεε…

          1. «τα μέτρα της τρόικας αφορούν αποκλειστικά ένα δημόσιο τομέα που για δεκαετίες φούσκωνε και έσκασε στα χέρια του Χριστόφια. Γιατί άραγε;»

          2.» η Κύπρος ανήκει στην ΕΕ, έκανε και την επιτυχημένη της προεδρία (είδες, είμαι θετικός εδώ, ευτυχώς που κρατήθηκε ο Χριστοφιας μακριά από τις διαδικασίες!)»

          Βαρκούμε να μαζέψω τζιαι άλλες αναπαραγωγές από τον Πολίτη τζιαι τον ΔΗΣΥ…

          Είσαι ακάλυπτος φίλε… Τι θα πει τα μέτρα αφορούν τον δημόσιο τομέα; Ποιος καλείται να πληρώσει τες τράπεζες δηλαδή; Έλεος στροβ, επειδή είσαι αλεπού, τα παραπάνω δεν μπορούν να αποδωθούν σε στραβομάρα αλλά σε καραμπινάτη προπαγάνδα.

          Το δεύτερο σημείο κι αν είναι αναπαραγωγή… Είπαν σου οι εφημερίδες εν έσιει μερίδιο ο Χριστόφιας, επίστεψες εσύ…

          Κρίμα, τζιαι μετά μιλάς για εκφασισμό τζιαι το ΕΛΑΜ…

          Εν γκεμπελισμός καθαρός μάνα μου τούτα που γράφεις. Διαστρέβλωση τζιαι προπαγάνδα της οκκάς.

          Όπως και να έχει, είπαμεν, ο καθ ένας ότι καταλάβει.

          Osr, χρόνια πολλά ρε τζιαι καλή χρονιά. Μεν καταπιεις το σάλιο σου όμως ρε, εννά ψατζιεφτείς…

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Ιανουαρίου 2, 2013 13:35

          Νέε, άλλος είναι ακάλυπτος.
          Χρειάζομαι Πολίτη ή ΔΗΣΥ για να δω τα *αυτονόητα*; Δηλαδή όταν ο πρόεδρος απαντά στις βλακείες του αρχιεπισκόπου με το επίσης *αυτονόητο*, ότι δηλαδή το κράτος μας είναι δικοινοτικό, θα έπρεπε να τον επικρίνω σύμφωνα με τη λογική σου επειδή …είναι ο Χριστόφιας;
          Για τις τράπεζες πολλούς μήνες μετά που το συζητήσαμε για πρώτη φορά, επιμένεις να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις: τα λεφτά για τις τράπεζες είναι σημαντικό κομμάτι του προβλήματος, είναι δυνατόν να μετατρέψουν το δημόσιο χρέος τη στιγμή που θα πρέπει να κλείσει η δανειακή σύμβαση σε μη – βιώσιμο, αλλά αν ξεπεραστεί αυτό, τα ριάλια τούτα θα *επιστραφούν*. Και είναι δυνατόν να επιστραφούν με κέρδος για το κράτος και για εμάς τους φορολογούμενους.
          Τα λεφτά για το δημοσιονομικό *δεν* επιστρέφονται, και επειδή είναι επαναλαμβανόμενες δαπάνες, που δεν μπορούν να συντηρηθούν από τα δημόσια εισοδήματα, έστω και αν είναι πολύ πιο μικρές, μας βγάζουν εκτός αγορών. Γι’ αυτό και η ανάγκη για ευρείες αλλαγές στο δημόσιο τομέα.

          Και το κερασάκι της προπαγάνδας: τι γυρεύει το ΕΛΑΜ σε μια συζήτηση μεταξύ σου και μεταξύ μου ρε κουμπάρε;

          (Παρεμπιπτόντως, το πρωί στο Τρίτο είχε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ των συντεχνιακών Κυρίτση – Μωυσέως. Μια συζήτηση που αποδεικνύει πως ο ταξικός διαχωρισμός της κοινωνίας που κάνεις είναι μια αφελής θεωρητικολογία).

          Μου αρέσει!

        • Ιανουαρίου 2, 2013 15:34

          Δεν σκόπευα να παρέμβω στη όποια συζήτηση με τον Strovolioti [την θεωρώ πλέον καθαρά χάσιμο χρόνου], αλλά ΜΟΥ κίνησε την περιέργεια τι έλεγαν «το πρωί στο Τρίτο […] οι συντεχνιακοί Κυρίτση – Μωυσέως […] που αποδεικνύει πως ο ταξικός διαχωρισμός της κοινωνίας […] είναι μια αφελής θεωρητικολογία»… Γίνεται να μάθουμε;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Ιανουαρίου 2, 2013 17:18

          Να σου αναφέρω στα σύντομα: ενώ οι δυο συντεχνιακοί φαίνονταν να ταυτίζονται στο ότι ο αγώνας δεν τελείωσε, και πως θα αντισταθούν κλπ, κλπ, ενώ φάνηκε πως αφελώς αποδίδουν και οι δυο τα προβλήματα στους κοινοτικούς/ξένους, σε επόμενη φάση διαφώνησαν. Ανέφερε ο Κυρίτσης τα δικά του για τον καπιταλισμό, για την εισαγόμενη κρίση, για την –σχεδόν – (καλά δεν το είπε αυτό), θριαμβευτική διαπραγμάτευση και αποτέλεσμα που έφερε η κυβέρνηση, και ο άλλος αντέδρασε: αν λαμβάνονταν μέτρα πιο νωρίς, αν γινόταν πραγματική διαπραγμάτευση, αν υπήρχε χρόνος στη διαδικασία, λέει ο Μωυσέως μπορεί να πετυχαίναμε κάτι καλύτερο.

          Πολοέται ο Πάμπης: μα γίνεται να τα λέμε αυτά συνδικαλιστές άνθρωποι; Ο Μωυσέως όμως απτόητος, δείχνοντας σαφώς σε αυτό το σημείο πως γνωρίζει πολύ καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας της αγοράς και τους κανόνες με τους οποίους παίζεται το παιγνίδι – κάτι που ο Κυρίτσης και ο Χριστόφιας επιμένουν να αγνοούν.

          Μη παρεξηγάς: δεν είμαι αφελής να θεωρώ πως δεν πολεμά κάποιος για τα συμφέροντα του. Είναι όμως εκτός εποχής και εκτός πραγματικότητας η Μαρξιστική ανάλυση των τάξεων. Είναι το ίδιο ένας υψηλόβαθμος δημόσιος ή τραπεζικός υπάλληλος με ένα βοηθό γυψοσανιδά, ή μια κοπέλα που εργάζεται σε φούρνο;
          Είναι η ίδια τάξη ένας δικτυωμένος δικηγόρος με ένα μεγάλο έστω επιχειρηματία που είναι εκτεθειμένος στον ανταγωνισμό;

          Όλοι επιδιώκουν το συμφέρον τους. Υπάρχουν και περιπτώσεις που το συμφέρον και του εργάτη, εξυπηρετείται από το συμφέρον του μάστρου, άρα είναι βλακώδες να έρθει ο ένας σε αντιπαράθεση με τον άλλο.

          Αν υπάρχουν τάξεις, είναι πολλές. Και επαναλαμβάνω κάτι που επίσης είπα πολλές φορές: από τη στιγμή που το σύστημα είναι βασισμένο σε ένα σύνταγμα, και μια δεδομένη οικονομικοκοινωνική θεώρηση, η επιμονή πως τα πράγματα είναι άλλωσπως είναι εντελώς χμμμ ….αντιπαραγωγική.

          Μου αρέσει!

        • Ιανουαρίου 2, 2013 20:34

          Strovoliotis,

          Κατ’ αρχάς ΔΕΝ πιστεύω ότι ο Κυρίτσης «αποδίδει […] τα προβλήματα στους κοινοτικούς/ξένους…». Εν η δική ΣΟΥ ερμηνεία τούτον. Η ΠΕΟ εν διαφορετικά που τα λέει αναφορικά με την εργοδότηση των κοινοτικών/ξένων. Απ’ εκεί και πέρα ΔΕΝ κατάλαβα [μ’ αυτά που παράθεσες πιο πάνω] πως «ο ταξικός διαχωρισμός της κοινωνίας […] είναι μια αφελής θεωρητικολογία»…. Πώς τελικά αναιρείται τούτος μέσα από τα λεγόμενα των δύο «συντεχνιακών»; Επειδή διαφώνησαν πολιτικά; Μα αφού έχουν διαφορετικούς πολιτικούς στόχους! [Εξ ου και η συμπάθεια που έμμεσα έδειξες προς τον Μωυσέως!] Ή επειδή το Σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας ΔΕΝ μιλά για τάξεις; Μα ποιοι ετοίμασαν τούτο το Σύνταγμα σιόρ και ποιους νομίζεις ότι θα εξυπηρετεί πρώτιστα;

          Παρεμπιπτόντως έχεις υπ’ όψη σου ένα βασικό νόμο της Φιλοσοφίας που μιλά για την ενότητα και την αντιπαλότητα των αντιθέσεων; Θες να ΣΟΥ τον εξηγήσω; [Αυτό αναφορικά με την τοποθέτηση σου ότι «Υπάρχουν και περιπτώσεις που το συμφέρον και του εργάτη, εξυπηρετείται από το συμφέρον του μάστρου, άρα είναι βλακώδες να έρθει ο ένας σε αντιπαράθεση με τον άλλο»]…

          Κάποια άλλη φορά ίσως πω πιο πολλά…

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Ιανουαρίου 2, 2013 21:50

          Άνευ, αυτά άκουσα αυτά μεταφέρω. Για λεπτομέρειες, να αποταθείς στον ίδιο τον Πάμπη.
          Α, μάλιστα, δηλαδή αποδίδεις τη διαφορά στις θέσεις των συνδικαλιστών στα πολιτικά; Ε, καλά, η δική σου θέση από πού εκπηγάζει; Από την μετεωρολογία;
          Έχουν διαφορετικούς πολιτικούς στόχους; Έτσι, ε; δηλαδή δυο εκπρόσωποι της εργατικής τάξης αντιλαμβάνονται κάποια πράγματα διαφορετικά ο ένας από τον άλλο; Ρε, μπας και είναι τελικά διαφορετικά, και δεν υπάρχει μια και μόνη θεολογία σε αυτά τα θέματα;
          Τον Μωυσέως δεν τον συμπαθώ.
          Το σύνταγμα το ετοίμασαν οι ίδιοι με εκείνους στους οποίους παραπέμπει ο Χριστόφιας όταν απαντά στις μαλακίες του αρχιεπισκόπου. Αφού πρέπει να σεβόμαστε εκείνο του το κομμάτι, υποθέτω πρέπει να το σεβόμαστε ολόκληρο, διαφορετικά πέφτουμε στο επίπεδο του αρχιεπισκόπου.

          Μου αρέσει!

        • Ιανουαρίου 2, 2013 23:11

          Δηλαδή τελικά κατά που ΜΑΣ συμφέρει! Δεν υπάρχει “εθνικό” ή ευρύτερο πατριωτικό συμφέρον, αλλά ταξικο-κοινωνικό! Εμμέσως το παραδέχεσαι, αλλά πάεις να το καμουφλάρεις!

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Ιανουαρίου 3, 2013 06:33

          Ανεφ, δε σε πιάνω. Συμφέροντα όλοι έχουμε. Με τις αυθαίρετες σου ομαδοποιήσεις διαφωνώ.

          Μου αρέσει!

  4. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    Ιανουαρίου 1, 2013 23:17

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.Εγώ δεν θα ασχοληθώ με σκοτεινές επιθυμίες διότι δεν μου τεριάζουν.Ο καθένας έχει τις δικές του ιδιομορφίες.
    Τώρα το τί κάνουν οι άλλοι εμένα δεν με νοιάζει και ούτε πρέπει να αποτελεί μέτρο σύγκρισης η δυστυχία των άλλων.Εμείς τί καναμε και τί κανουμε.Δυστυχώς τίποτε απολύτως και ενώ ο χρόνος περνά οι καταστάσεις γίνονται και θα γίνονται ακόμα πιο δυσκολότερες.Σίγουρα φταίμε διότι ΄μας πήραν αδιάβαστους , πήραν τα μυαλά μας αέρα και τώρα προσγειωνόμαστε ανώμαλα.Φυσικά και η Κυπριακή Πολιτεία η οποία επέδειξε ρόλο απλού όλα αυτά τα χρόνια ,απο τους εκάστοτε κυβερνώντες φυσικά.Κανένα απολύτως μέτρο προστασίας του κύπριου πολίτη τα τελευταία τουλάχιστο 15 χρόνια για να μήν πάω και πιο πίσω. Πάντοτε το ένα σκάνδαλο διαδέχετο το άλλο χωρίς απολύτως να λειτουργεί τίποτε.Ούτε και αυτές οι ασφαλιστικές δικλίδες που προνοούνται στο σύνταγμα δεν λειτούργησαν.Με λίγα λόγια όλα μπήκαν στον αυτόματο πιλόττο με φόντο την ακυβερνησία , τα μεγάλα κέρδη , το χρήμα , με ένα κράτος που όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν χώλενε συνεχώς απο πλευράς διαδικασιών και λειτουργηκότητας. Κανείς δεν έβλεπε τίποτα. όλοι ήσαν των επιχειρηματίες έπεφτε το χρήμα με την σέσουλα και έπλεαν σε πελάγοι ευτυχίας.Μα αυτά τα πράγματα αγαπητοί συμβαίνουν μόνο στην Κύπρο.Ιδο’ύ που φτάσαμε. Κανένας δεν μπήκε στον κόπο να πεί .Πού πάμε , πού θα καταλήξουμε.Και το χεορώτερο δεν είναι μόνο στις δουλειές που τα κάναμε όλα πίλιες.Διαλύσαμε την εκπαίδευση , τους νέους , την ραχοκοκκαλιά αυτού του τόπου τους νέπους επιστήμονες που ζητούν δουλειά και τους λέει το ίδιο το κράτος.Μόνο αμισθί για περίοδο ενός έτους εάν θέλεις να κάνης την πρακτική σου.Αυτόσυμβαίνει για τους μηχανικούς.Γιατί το κράτος πληρώνει τότε τους ασκούμενους δικηγόρους??Βλέπετε τίποτε δεν έμεινε τίποτε όρθιο.Η κάθε τάξη κατάντησε όλα αυτά τα χρόνια να αγωνίζεται για πάρτι της χωρίς να βρεθεί έστω ένας νούσιμος ηγέτης να ορθώσει το ανάστημα και να πεί , φτάνει πιά ως εδώ. Τώρα που όλα έχουν σαπίσει , τώρα που όλα είναι σαθρά τρέχουν να προλάβουν.Τί κάνατε κύριοι όλα αυτά τα χρόνια???όλοι κυβερνήσατε και δεν έχει σχήμα που δεν το συνδιάσατε.Τί πετύχατε ??? Την μισή Κύπρο να την κατέχει ο Τούρκος εισβολέας και η άλλη μισή να είναι στα πρόθυρα να ενεχειριαστεί στους δανειστές.Κρίμα!!! Έχω την ταπεινή άποψη ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ενεχειριάσουμε την πατρίδα μας. έχω την άποψη ότι θα πρέπει πλέον να τρώμε πιο λίγα απο όσα παράγουμε και να δίδουμε επίσης και για την αποπληρωμή των χρεών μας. Θα χάσουμε απο την καλοπέραση μας. Δεν πειράζει καιρός ήταν.Το μάθημα και το ξημάθημα εν κοντά-κοντά.Το θέμα είναι να επιβιώσουμε και όχι να ξεπουλήσουμε αυτό τον τόπο.Για τη θέση κάποιων ότι , μα θα πάμε δεκα ή είκοσι χρόνια πίσω απαντώ.Ναί να πάμε ,να στερηθούμε για να παραδόσουμε αυτό τον τόπο στους νεώτερους με μία καλύτερη προοοπτική. Σήμερα οι νέοι μας που σπουδάζουν στο εξωτερικό δεν επιστρέφουν στον τόπο τους λόγω έλλειψης δουλιών. ΄΄οταν οι νέοι μας αναγκάζονται να μένουν στο εξωτερικό νάστε σίγουροι ότι τους χάσαμε και μαζί με αυτούς θα χαθεί και αυτός ο τόπος , διότι χωρίς τους νέους δεν υπάρχει μέλλον.Οι υποψήφιοι προέδροι θα πρέπει να προετοιμάσουν τον λαό με τις πραγματικότητες που έρχονται και όχι να υπόσχονται φούρνους και παξιμάδια. Δυστυχώς έρχονται δύσκολοι καιροί χρειάζεται εθνική ομοψυχία και τουλάχιστο φαίνεται μέχρι σήμερα αυτό δεν επιτυγχάνεται διότι οι πρωταγωνιστές στο πολιτικό προσκήνιο παραμένουν οι ίδιοι εδώ και χρόνια και σίγουρα φέρουν όλοι το μερίδιο της ευθύνης αλλά και ο ίδιος ο λαός που ανέκτηκε όλες αυτές τις καταστάσεις για πολλά πολλά χρόνια.
    Παρόλα τα πιο πάνω όμως Στροβολιώτη δηλώνω μάχιμος και θέλω να βλέπω το μέλλον με αισιοδοξία και ας χάσω και απο την μέχρι σήμερα καλοπέραση. όλοι πρέπει να προσφέρουμε και αυτό οφείλουμε να πράξουμε.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 2, 2013 06:26

      Αποφασιστικέ μου, λίγο πολύ συμφωνούμε. Ατε, ξεκίνα τον αγώνα 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Ιανουαρίου 2, 2013 20:11

    γράφεις:
    από τη στιγμή που το σύστημα είναι βασισμένο σε ένα σύνταγμα, και μια δεδομένη οικονομικοκοινωνική θεώρηση,

    μπορείς να το αναπτύξεις λλίον τούτον;
    ποια εν τα βασικά της χαρακτηριστικά της

    1, 2 3, κλπ
    ποια εν τούτη η δεδομένη οικονομικόκοινωνική θεώρηση;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: