Skip to content

Αθθυμάστε;

Μαρτίου 20, 2013
Οι ρίζες μας.

Οι ρίζες μας.

18 Σχόλια leave one →
  1. strovoliotis permalink*
    Μαρτίου 20, 2013 19:10

    Η πιο μίζερη ώρα της μέρας: επιστροφή στο σπίτι, τα μωρά να γελούν, να φωνάζουν να τσακώνονται – εντελώς αποστασιοποιημένα.

    Μου αρέσει!

  2. bananistanos permalink
    Μαρτίου 20, 2013 19:11

    Μάλλον τούτο θα μας μείνει http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:5centCyprus.jpg

    Μου αρέσει!

  3. Λόκο permalink
    Μαρτίου 20, 2013 19:18

    Παιδιά είμαι περίεργος αν τελικά γίνει κουρεμα, αλλά μόνο των Κυπρίων και πάνω απο 100,000 ποιοι βουλευτές θα είναι εναντίον. Ηρθε η ώρα να πέσουν μάσκες.

    Μου αρέσει!

  4. Λόκο permalink
    Μαρτίου 20, 2013 20:37

    Τελικά το βροντερό μας όχι ήταν απο ηρωισμό και καλη γνώση της πραγματικότητας μας ή εντελώς αχαπαροσυνη και ανιδεοτητα στο τι σημαίνει πραγματικά να κλείσουν 2-3 τράπεζες και να χρεωκοπησουμε; ignorance is bliss

    Μου αρέσει!

  5. superman permalink
    Μαρτίου 20, 2013 21:56

    Αν πιασουμε 4 δισ απο τα ταμεια προνοιας και κούρεμα 30% των καταθέσεων των Κυπρίων (40δισ) που μας δίνει άλλα 13 δισ συμπληρώνουνται τα 17 δις. Παρά χρεωκοπία ή υποδουλωση στην τρόικα νομίζω είναι προτιμότερο το πίο πάνω σενάριο. Με την χρεοκοπία πάμε σε επίπεδα διαβίωσης 1960 ενώ την Τρόικα κάθε μήνα θα την έχουμε να μας εκβιάζει και με τα μέτρα της θα μας οδηγά σε περαιτέρω ύφεση και ανεργία. Aν και γενικά είμαι ρεαλιστής αν είμουν πρόεδρος θα προσέφευγα σε ένα ουτοπικό σενάριο αυτού του τύπου .

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Μαρτίου 20, 2013 22:19

      Η σούμα είναι σωστή. Στην εξίσωση όμως λείπει μια παράμετρος. Η φυγή καταθέσεων. Ποιος θα τις καλύψει αυτές; Είναι σχεδόν αδύνατη λύση που να μην περιλαμβάνει εγγύηση ΕΛΑ από την Ευρωπαϊκή Κεντρική τράπεζα.

      Μου αρέσει!

      • superman permalink
        Μαρτίου 20, 2013 22:37

        Βασικά η αιμορραγία των τραπεζών και το καλυμα των απωλειών απο το ΕΛΑ είναι το χαρτί που μας εκβιάζουν. Αφου είπαν ότι δεν θα κλείσουν την κάνουλα αν μας δανείσουν τα δις και υπογραψουμε το μνημόνιο, που θα τα βρούμε μόνοι μας και δεν θα τα μας τα δώσουν γιατί να την κλείσουν. Τώρα θα μου πείς ότι εκάμαν μας τα ούλα, εν τόσο διεφθαρμένοι, γιατί να καλύψει τις απώλειες το ΕΛΑ και να μας αφήκουν να γλυτώσουμε?

        Μου αρέσει!

      • Μαρτίου 21, 2013 02:35

        Να τους δώκουμε μπόνους τα απούλητα απάρτμεντς, να μείνουν;

        Μου αρέσει!

  6. Ανώνυμος permalink
    Μαρτίου 20, 2013 22:20

    agapite ilisis einai apli mas to epe to dnt koyrema ton megalon katatheton kyprion kairosson sto analogo poso peripy40 tis ekaton toyspoylas ti laiki otan tidoylepsyn kai se bathos xronoy 4 xronia oti xasoyn dioti da xasoyn me elexo tis kentrikis t trapesa natoys dosi ikyvernisis xreografa i aloy idoys egiisis etsi exoyn kinitro an kerdisoyn ola kala an oxi tote sebathos xronoy toys apzimioni to kratos poli aplo olikerdisoyn to sigoyrokanenas den xani toys rosoys dinoyme kypriako diavatirio ipolitia toys kani sotires seidiki teleti pistevo oti oi rossoi exoyn filotimo kai mas agapoyne oproedros na kalesi sto proedriko abrio toys gnorisei polloi einai pelates ton etairion toy etsi kai allios ta xasoyn arketa lefta me abto to senario oloi kerdisoyn

    Μου αρέσει!

  7. Μαρτίου 21, 2013 00:49

    Θα ήθελα, η Κύπρος να ήταν στην Ευρώπη, φίλη της Πρωτοβουλίας αυτής. Θα ήθελα να ήταν στον πυρήνα της. Συνεχίστρια η πατρίδα μας του Ντελόρ και της Μελίνας. Της προόδου, της ανάπτυξης και των ατομικών δικαιωμάτων. Δεν έχω πρόβλημα ούτε με τις ιδιωτικοποιήσεις, ούτε με τη φιλελευθεροποίηση των όποιων στρεβλώσεων της κυπριακής οικονομίας. Ανήκουμε στην Ευρώπη.

    Αλλά όχι μ’ αυτό τον τρόπο, διάολε! http://sofroniou.wordpress.com/2013/03/21/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%85%CF%80/

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

