Skip to content

Απροσδόκητος βοριάς.

Μαΐου 28, 2013

Είναι η καλύτερη ώρα.

 

Λίγο πριν την ανατολή, με αρκετό φως για να μπορείς να παρατηρείς τα δέντρα και τα φυτά που βρίσκονται σε κατάσταση έξαρσης, μετά τις μπόλικες βροχές του Μάη.

 

Τους λέω καλημέρα πίνοντας τον καφέ μου, και μου φαίνεται πως μου αποκρίνονται.

 

Παρατηρώ τις ντοματιές. Μέχρι το Σαββατοκύριακο θα είναι έτοιμες για μάζεμα οι πρώτες – από πολλές.

 

Μετά θα είναι πάρα πολλές, θα ρίξω τις τιμές.

 

Ολιγόλεπτη η βόλτα, αφού το άγχος της μετάβασης στο γραφείο υπερνικά κάθε επιθυμία να παραταθεί εκείνη, η καλύτερη ώρα.

 

Σήμερα κάτι ήταν διαφορετικό: ο ενισχυμένος βοριάς, πρωί πρωί. Φαίνεται φυσούσε και το βράδυ, κάτι είχα ακούσει, αλλά νόμιζα πως ήταν μόνο ο όγδοος εφιάλτης.

 

Έχασα τον μπούσουλα. Μα, βοριαδάκι τέτοια εποχή; Αυτά τα κόλπα τα έχουμε συνήθως στην άλλη πλευρά του καλοκαιριού, εκείνου  που ακόμη δεν ήλθε.

 

Θα είναι πολύ το κύμα σήμερα στο Πέντε Μίλι.

 

Δεκαετίες πίσω, με το μπλε μεταχειρισμένο, αλλά ορίτζιναλ Μίνι της μακαρίτισσας της μάνας, είχαμε ξυπνήσει πάλι με βοριαδάκι. Η θάλασσα δεν φαινόταν από το σπίτι που νοικιάζαμε για πολλές βδομάδες κάθε καλοκαίρι στον Άγιο Γεώργιο.

 

Ένας μακρινός βόμβος ακουγόταν εκείνο το πρωί.

 

Πήγαμε όπως πάντα από τους πρώτους στην παραλία που είχαμε περάσει ατέλειωτες παιδικές ώρες. Ατελείωτη πηγή αναπόλησης, νοσταλγίας και τιμιότητας.

 

Δεν είχα μάθει καν να κολυμπώ. Η μάνα δεν ήξερε, ο παπάς ήταν στη δουλειά όλη τη βδομάδα. Περνούσα τη μέρα στο νερό, δίπλα από τους βράχους κυνηγώντας «ακρίδες».

 

Εκείνη τη μέρα δεν κάναμε μπάνιο. Το κύμα ήταν πελώριο, περνούσε ακόμη και πάνω από τον Χρυσό Βράχο.

 

Χρόνια αργότερα ανεβάζουν κόκκινες σημαίες για να προειδοποιούν τους κολυμβητές – οι άλλες κόκκινες σημαίες, βρίσκονται εκεί από το τότε συν κάτι.

 

Χρυσός Βράχος, Πέντε Μίλι, Κερύνεια.

Χρυσός Βράχος, Πέντε Μίλι, Κερύνεια.

Μπήκα στο όχημα την ώρα που άρχιζε το πρώτο δελτίο ειδήσεων.

 

Ευτυχώς.

 

Καμιά  ανησυχία, κανένα απρόοπτο.

 

 

13 Σχόλια leave one →
  1. Μαΐου 28, 2013 08:04

    Reblogged this on Oxtapus *beta.

    Μου αρέσει!

  2. Μαΐου 28, 2013 10:07

    Αυτό που κάθε όμορφη στιγμή καταλήγει σε μια παιδική μνήμη λες και μόνο εκεί κατοίκησε κάποτε η ομορφιά, ώρες, ώρες είναι θλιβερό. Σε μας υπάρχει και χειρότερο γιατί πάντα θα υπάρχει και η χαμένη πατρίδα της παιδικότητας μας που θα μας κρατάει για πάντα αιχμάλωτους στη νοσταλγία της.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Μαΐου 28, 2013 14:00

      Νομίζω θυμόμαστε τα τότε γιατί τότε ήταν όλα πιο απλά, πιο τίμια. Δεν το καταλαβαίνουμε όταν είμαστε μικροί φυσικά…

      Μου αρέσει!

  3. Μαΐου 28, 2013 10:08

    Ξέχασα ωστόσο να σου πω πως μου άρεσε αυτό το ποστ!

    Μου αρέσει!

  4. Μαΐου 28, 2013 10:51

    Είναι βιολογικές οι ντομάτες σου;

    Μου αρέσει!

  5. Μαΐου 28, 2013 11:13

    Τώρα στο Πέντε μίλι σερβίρουν ΑEGEAN SALAD , ευφημισμό για Ελληνική σαλάτα με Αγγλικό μαρούλι. κόκκινο κραμπί και baby ντοματούλες. Και μια φέτα πιο γευσάτη από τη δική μας. Ντρέπομε που το λέω αλλά πλήρωσα για να κολυμπήσω εκεί ενώ γεννηθηκα σε Τουρκοκυπριακή συνοικία της κατεχόμενης Λευκωσίας……

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Μαΐου 28, 2013 13:58

      Εκεί ειδικά, δύσκολα θα πάω. Δεν έχω γενικό κώλυμα, άλλωστε έχω ανακαλύψει διαμαντάκια στο βορρά, αλλά εκεί, κάπου νοιώθω ένα σφίξιμο…

      Μου αρέσει!

  6. Ανώνυμος permalink
    Μαΐου 28, 2013 18:34

    Θα περάσει κι’ αυτός ο βοριάς. Τον άλλο να φοβάσαι.

    Μου αρέσει!

  7. Μαΐου 28, 2013 19:15

    Στροβ.

    Επειδή λογηαριάζω την Πέμπτη να κάνω πρώτο μπλουμ… στα νότια παράλια… τι έχεις να μας πεις για τον καιρό;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Μαΐου 29, 2013 13:22

      Ο καιρός θα είναι τέλειος για κολύμπι – ειδικά στον νότο, αφού αναμένεται πολύ λίγος αέρας.
      Πρώτο; Άργησες 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

