Skip to content

Μπαγίς, Τραμ στη Λευκωσία, Συρία, Hard Rock Café και άλλα ανέκδοτα.

Μαΐου 31, 2013
  1. Ο Εγκεμέν Μπαγίς  μας έχει συνηθίσει σε προκλητικές και αλαζονικές δηλώσεις.

 

Τα τελευταία πράγματα που είπε όμως, και χωρίς να ξεφεύγει από το στυλ του, φαίνονται μάλλον προσγειωμένα και εποικοδομητικά:

«Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα, ο Τούρκος Υπουργός και αρχιδιαπραγματευτής με την ΕΕ ανέφερε σήμερα στην Κωνσταντινούπολη ότι η επίλυση του Κυπριακού σημαίνει ότι θα φύγει το μεγαλύτερο εμπόδιο στη διαδικασία προς την ΕΕ. «Αν πάει η ε/κ πλευρά να συμφωνήσει με την ΤΔΒΚ και είμαστε έτοιμοι να πούμε ‘ναι’ σε όποια λύση καταλήξουν οι δύο πλευρές. Αρκεί να βρουν μεταξύ τους ένα κοινό σημείο».

 

Στις 26 Ιουνίου, είπε, θα ανοίξει το κεφάλαιο για την περιφερειακή πολιτική, το πρώτο εδώ και 3 χρόνια, όπως σημείωσε. Εξέφρασε δε την ετοιμότητα να ανοίξουν και το κεφάλαιο οικονομικής πολιτικής, που φέρει εμπόδια η Γαλλία, είπε. Για το 14ο κεφάλαιο, συνέχισε, το κυπριακό πρόβλημα είναι ένα εμπόδιο. «Η λύση του κυπριακού σημαίνει ότι θα αρθεί το μεγαλύτερο εμπόδιο στη διαδικασία της Τουρκίας προς την ΕΕ. Βλέπουμε ως ευκαιρία την εκλογή του Προέδρου, ενός Ε/κ πολιτικού που είπε ναι στο σχέδιο Ανάν. Όμως ο καημένος πιάστηκε σε τέτοια οικονομική κατάσταση που αυτή τη στιγμή, ούτε την τουρκική πλευρά, ούτε την ΕΕ είναι σε θέση να δει. Έχει βάσανο να σώσει πρώτα τις τράπεζές του».

 

(…..)

 

Μια περιεκτική λύση στο Κυπριακό δεν είναι τόσο δύσκολη κατά τον Εγκεμέν Μπαγίς. «Ορίστε, ας δούμε ξανά το σχέδιο Ανάν. Τα θέματα που ενοχλούν αυτούς και εμάς στο σχέδιο Ανάν να τα βάλουμε μαζί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Τότε λύνεται και το θέμα των Βαρωσίων. Άλλωστε στο σχέδιο Ανάν το θέμα των Βαρωσίων λυνόταν. Ας καθίσουμε μαζί σε ένα μέρος να τα βρούμε. Όμως εμείς δεν είμαστε συνομιλητές». Παρ’ όλα αυτά, σημείωσε, είναι έτοιμοι να πουν ναι σε όποια λύση καταλήξουν οι δύο πλευρές. «Αρκεί να φτάσουν σε ένα κοινό σημείο μεταξύ τους. Για εμάς υπάρχει μία και μόνη προϋπόθεση, όποια κι αν είναι (η λύση) να βασίζεται στην πολιτική ισότητα. Ας μην αναγκαστούμε, μετά που θα πάρουμε το στρατό μας από το νησί, να τον στείλουμε ξανά πίσω. Η ασφάλεια αυτού είναι η πολιτική ισότητα».

 

Εάν το σχέδιο Ανάν γινόταν αποδεκτό, ούτε ελληνικός, ούτε τούρκικος στρατός θα είχε απομείνει, πρόσθεσε. Οι Ε/κ, υποστήριξε, μη αποδεχόμενοι το σχέδιο Ανάν, είπαν στον τουρκικό στρατό «μείνε».»

Πηγή. 

Φυσικά οι πολλοί δεν θα διαβάσουν τίποτα εποικοδομητικό, οι κυβερνώντες θέλουν δικαιολογημένα (προς το παρόν)  χρόνο, και διατήρηση ισορροπιών, το ΑΚΕΛ λέει όχι στους ιμπεριαλιστές,… (και όχι γιατί είναι δειλό), ε, να αλλάξω πλευρό νομίζω.

 

 

 2.    Ανάλογες δηλώσεις μπορεί να έκαναν και οι προηγούμενοι. Έχοντας όμως χάσει την αξιοπιστία τους δεν μπορούσαν να γίνουν πιστευτοί. Οι νέοι πιστώνονται με καλές προθέσεις. Αν καταφέρουν να αντιμετωπίσουν κατεστημένα, κεκτημένα και στρεβλώσεις που κρατούν τον τόπο μας στον μεσαίωνα, μπορεί να γίνει κάτι. Ο Μητσόπουλος τα είπε καλά:

 
«Η Κυβέρνηση θεωρεί πως η οικονομική κρίση μπορεί να αντιμετωπιστεί κυρίως με πολιτικές που προωθούν τη βιώσιμη ανάπτυξη και από την πλευρά μας, ως Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων, οφείλουμε και σκοπεύουμε να προωθήσουμε τη βιώσιμη κινητικότητα ως κεντρική πολιτική για τις μεταφορές στην Κύπρο, δήλωσε την Πέμπτη ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων Τάσος Μητσόπουλος.

Σε χαιρετισμό του στην εκδήλωση «Δημιουργία τραμ στη Λευκωσία», ο Υπουργός Συγκοινωνιών είπε ότι «αποδεδειγμένα, οι πόλεις που πέτυχαν τα καλύτερα αποτελέσματα στράφηκαν προς τη λύση των μέσων σταθερής τροχιάς, όπως το μετρό, το τραμ και ο ελαφρύς σιδηρόδρομος».

Για τα τραμ, ειδικά, είπε ότι «ως κύριο μεταφορικό μέσο αντί του μετρό, αποτελεί την πιο κατάλληλη λύση για πόλεις του μεγέθους της Λευκωσίας για δύο βασικούς λόγους, το κόστος κατασκευής είναι πολύ μικρότερο και δεύτερον, στον άξονα από τον οποίο διέρχεται το τραμ δίνεται μια πνοή αναζωογόνησης».

Στο χαιρετισμό του, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση, ο κ. Μητσόπουλος είπε ότι «το σύγχρονο τραμ αποδεδειγμένα οδηγεί στην αύξηση της χρήσης των δημόσιων μεταφορών, στη βελτίωση της προσβασιμότητας και του περιβάλλοντος και στην αύξηση της εμπορικής κίνησης και προσέλκυσης νέων επενδύσεων οι οποίες, με τη σειρά τους, οδηγούν σε περαιτέρω αναπλάσεις και αναζωογόνηση αστικών περιοχών».

Το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων, είπε ο κ. Μητσόπουλος, «δίνει πλέον προτεραιότητα σε έργα τα οποία συμβάλλουν στην ανάπτυξη της οικονομίας, δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας, βελτιώνουν το αστικό περιβάλλον και, γενικά, αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών».

Μέσα από την πολιτική αυτή, συνέχισε, «αναπτύχθηκε το Ολοκληρωμένο Σχέδιο Κινητικότητας της Λευκωσίας, στο οποίο προβλέπεται η δημιουργία ολοκληρωμένων δικτύων οδών, δημόσιων μεταφορών, ποδηλασίας και πεζοπορίας».

Αξιολογήθηκε, επίσης, όπως είπε ο κ. Μητσόπουλος, «η δημιουργία συστήματος τραμ στη Λευκωσία, σε επίπεδο προ-τεχνοοικονομικής μελέτης, και διαφάνηκε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν ευεργετική για την πόλη».

Ο Υπουργός Συγκοινωνιών είπε ότι «μόλις πριν μια βδομάδα, σε συνεργασία με το Δήμο Λευκωσίας και την υποστήριξη όλων των Δήμων της πόλης, προκηρύξαμε διαγωνισμό για την εκπόνηση τεχνοοικονομικής μελέτης για τη δημιουργία τραμ στη Λευκωσία και αναμένουμε με ενδιαφέρον να ξεκινήσει η μελέτη που θα καταδείξει κατά πόσον το τραμ μπορεί να γίνει πραγματικότητα στους δρόμους της Λευκωσίας μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια».

Πρόσθεσε ότι το Υπουργείο Συγκοινωνιών «έχει εκπονήσει τεχνοοικονομική μελέτη για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Λευκωσίας με τη Λεμεσό και τη Λάρνακα, η οποία κατέδειξε ότι η σύνδεση με το αεροδρόμιο της Λάρνακας είναι άμεσα βιώσιμη».

Στόχος μας, ανέφερε, «είναι να εντάξουμε το έργο αυτό στο στρατηγικό σχεδιασμό μας για τα επόμενα χρόνια με προοπτική να υλοποιηθεί είτε συνδυαστικά με το τραμ είτε ανεξάρτητα».

Καταλήγοντας είπε ότι «στοχεύουμε, επίσης, σε συνεργασία με τις δημοτικές Αρχές των άλλων πόλεων, στην ανάπτυξη Ολοκληρωμένων Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, τα οποία θα αποτελούν το πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού για τις μεταφορές στις πόλεις».

 

Πηγή.

 

 

3.    Η γειτονιά μας ποτέ δεν ήταν ανιαρή. Στη Συρία η αντιπολίτευση λίγη μόνο ελπίδα προσφέρει σε σχέση με τον Άσσαντ, οι δυτικοί είναι διχασμένοι, οι Ρώσοι ποντάρουν ακόμα στον Σύριο ηγέτη διακινδυνεύοντας βίαιη έξοδο μετά την πτώση, και ανεβάζοντας την ένταση με τους δυτικούς. Εμείς όπως πάντα,  αναμένουμε ευκαιρία:

 

«Moscow suggests missiles have yet to reach Assad

BEIRUT (Reuters) – Syrian President Bashar al-Assad said on Thursday Moscow was still committed to sending him advanced anti-aircraft weapons, although a source close to the Russian defense ministry said the missiles had yet to arrive.

The prospect of the missiles arriving is a serious worry for Western and regional countries opposing Assad which have called on Moscow not to send them.

The S-300 missiles would make it far more dangerous for Western countries to impose any future no-fly zone over Syrian air space, and could even be used to shoot down aircraft deep over the air space of neighbors like Israel or Turkey.

The two-year-old civil war, which has killed more than 80,000 people, has reached one of its bloodiest phases with a counter-offensive by Assad’s forces, backed openly by allies from neighboring Lebanon’s Hezbollah Shi’ite militia.

Syrian rebels under siege in Qusair near the Lebanese border pleaded for help on Thursday, warning that the strategic town they are struggling to hold faced total destruction.

With Iran and Hezbollah rallying to Assad’s defense and his Western-backed Syrian opponents mired in squabbles, the president sounded confident of his position».

Πηγή.

 

 

4.    Κλασσική ιστορία υπερβολής, δημιουργίας φούσκας, παράδειγμα  υπεροπτών και σπάταλων επιχειρηματιών. Ίσως η παρούσα συγκυρία να αφήσει όλα αυτά στο παρελθόν.

 

 

«Hard Rock: Τα λάθη που έφεραν το κλείσιμο

Από πολύ νωρίς φαίνεται πως ξεκίνησαν τα προβλήματα στο Hard Rock Nicosia, το οποίο φαινομενικά έβαλε «απρόσμενα» λουκέτο, όμως για τους υπαλλήλους του κάτι «βρώμαγε» από την αρχή.

Τα προβλήματα ξεκίνησαν να φαίνονται από τους πρώτους μήνες λειτουργίας, καθώς το κόστος κατασκευής του χώρου ξεπέρασε κατά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ τον αρχικό προϋπολογισμό με αποτέλεσμα να χρησιμοποιηθούν κεφάλαια τα οποία προορίζονταν για τη μετέπειτα λειτουργία του καταστήματος. Το αποτέλεσμα ήταν να μείνει ο λειτουργικός προϋπολογισμός λειψός και το μαγαζί εκτεθειμένο. Μια εξέλιξη την οποία δεν είναι λογικό να γνώριζε η διεύθυνση και οι υπεύθυνοι λειτουργίας του μαγαζιού, αλλά να μην γνώριζαν οι ιδιοκτήτες. Οι εξελίξεις που ακολούθησαν τον Μάρτιο και το πάγωμα της κυπριακής οικονομίας έριξαν τις πωλήσεις, ωστόσο αν δεν είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα με τις υπερβολικές σπατάλες κατά τη διάρκεια της κατασκευής θεωρητικά το εστιατόριο θα μπορούσε ακόμα να διατηρεί ρευστό στο ταμείο του.

Οι πληρωμές του προσωπικού καθυστερούσαν εξαρχής, όπως και οι υπόλοιπες υποχρεώσεις των franchisee του διάσημου εστιατορίου, ενώ από τον Φεβρουάριο οι υπάλληλοι φαίνεται πως παρέμειναν απλήρωτοι.

Το αποτέλεσμα ήταν η Hard Rock International να τερματίσει τη συνεργασία με τους franchisee και να ζητήσει το κλείσιμο του χώρου.

Ο μόνος τρόπος για την επαναλειτουργία του Hard Rock Nicosia είναι να βρεθεί ενδιαφερόμενος για την εξαγορά του franchisee agreement, γεγονός το οποίο θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο, καθώς περιλαμβάνει και το brand στην Ελλάδα και αποτιμάται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ.

Το ερωτηματικό που προκύπτει πλέον είναι τι θα γίνει με το brand στην Ελλάδα, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι η συμφωνία ενδέχεται να τερματιστεί και εκεί.»

Πηγή.

 

5.    Και το ανέκδοτο της ημέρας. Η διαδικτυακή φίλη Δεισδαιμόνα, θυμώνει για μια πολύ καλή εξέλιξη, αφού  τα βρήκαν στα ξενοδοχεία, με συμφωνία που περιλαμβάνει όμως μείωση των ωφελημάτων των εργαζομένων. Προφανώς η φίλη συμφωνεί με την φοβερή δήλωση ενός συντεχνιακού στο Τρίτο του ΡΙΚ την περασμένη Τετάρτη: «είναι πρωτάκουστο λέει, να συνδέονται τα έσοδα των Δήμων με τους μισθούς του προσωπικού.» Έλα, ρε! Να τυπώνουν ριάλια δηλαδή οι Δήμοι;

 

 

  • 6.     Αλλά σας έχω άλλο ένα ανέκδοτο. Οι παλιοσύντροφοι οι Οικολόγοι έχουν ξεπεράσει κάθε όριο γραφικότητας: «Παρόλο που ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και οι συνεργάτες του διακηρύσσουν ότι το δείπνο είναι καθαρά κοινωνικού χαρακτήρα, στην πραγματικότητα τόσο οι Τούρκοι όσο και οι συνεργάτες του κ. Ντάουνερ, ενεργούν με στόχο να αποκτήσει πολιτικό χαρακτήρα. Δεν έχουμε ακόμη πλήρη εικόνα αν ο κ. Ντάουνερ θα πραγματοποιήσει την αρχική του ιδέα για τηλεδιάσκεψη με τους εκπροσώπους του Συμβουλίου Ασφαλείας, για να τους ενημερώσει για το τι ειπώθηκε στο δείπνο. Είναι σαφές ότι αν όντως το δείπνο είναι κοινωνικού χαρακτήρα, τότε δεν θα υπήρχε και λόγος ο κ. Ντάουνερ να ενημερώσει τον οποιονδήποτε. Καλούμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός στις δηλώσεις και στις τοποθετήσεις του κατά τη διάρκεια του δείπνου.»

 

Ουφ! Θα λένε σήμερα με ανακούφιση. Τη γλυτώσαμε πάλι!

 

 

7.    Καλά μπάνια! 

Advertisements
23 Σχόλια leave one →
  1. Μαΐου 31, 2013 14:46

    Γεια σου Στροβ! Όλα καλά; Έλυσες όλα τα προβλήματα μεσα στο μυαλό σου, κυπριακό, οικονομία, διεθνείς σχέσεις…;

    Κοίτα να δεις τί γίνεται….αν δεν μιλουσαμε για πολιτική και μιλούσαμε για μαγειρική, η διαφορά μας θα ήταν πως εσύ θα προτεινες να τρώγαμε χάμπουργκερ με πατάτες τρίτης διαλογής και ποιότητας σε καθημερινή βάση και εγώ θα εφώναζα για τις πρώτες ύλες απο τις οποίες παραγουμε το φαγητό μας και την τροφή μας.

    Στην προκειμένη, εγώ θα έλεα πως οι πρώτες ύλες αφορούν την ποιότητα με την οποία θα παράξουμε κάτι, ενώ εσύ θα μιλούσες απλά για μια μαζική κατανάλωση η οποία αποφέρει κέρδη ανεξαρτήτως προϋποθέσεων.

    Για σένα η λέξη «εργαζόμενος» είναι ταυτισμένη όχι με την ζωή και οτιδήποτε πραγματικό αλλά με ένα κιμά μισοχαλασμένο από τον οποίο μπορείς να παράξεις 100 μπιφτέκια.

    Όταν εγώ μιλώ για όρους εργοδοτησης μιλώ για όρους ζωής. Για σένα αυτός ο παράγοντας δεν υφίσταται σε κανένα προβληματισμό σου.

    Η αντίληψη σου για την οικονομία είναι : ένα δωμάτιο καλογιαλλισμένο στο οποίο κάθονται κάποιοι μάγκες με λεφτά που παίρνουν μάγκικες αποφάσεις για τις ζωές των άλλων.

    Σαν να είσαι κλειδωμένος και αποκομμένος από τον αληθινό κόσμο διότι ο κόσμος σου δεν περιλαμβάνει μέσα αληθινούς ανθρώπους. Μονο νούμερα περιλαμβάνει. Αποφέυγεις επισταμένα να θέσεις τον άνθρωπο μέσα στες εικόνες σου.

    Οπόταν δεν ξέρω αν εσύ φίλε Στροβ είσαι μόνιμα η τραγωδία και όχι το ανέκδοτο της ημέρας.

    Παρόλα αυτά, ομολογώ πως μου αρέσκει τούτον το παιχνίδι που παίζουμε μεταξύ μας….ότι τάχα διαφωνούμε….δεν διαφωνούμε…αντιπροσωπεύουμε τις δυο διαφορετικές όψεις του φεγγαριού…

    Καλό σ/κ, και εύχομαι να φάτε και να πιείτε κάτι εκλεπτισμένο και υγιεινό στο σπίτι.

    🙂

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Μαΐου 31, 2013 15:01

      Ρε Δις, η βασική μας διαφορά είναι πως εγώ μιλώ για τον υπαρκτό κόσμο. Εσύ φαντάζεσαι πράγματα (είναι καλό πράγμα το να φαντάζεσαι και να ονειρεύεσαι, άνκαι στις υποθέσεις που κάνεις για τις γαστρονομικές μου επιλογές αποδεικνύεσαι πιο αχάπαρη και από τον ΦευγωΜεΤοΚεφαλιΨηλα σε σχέση με την οικονομία :)).

      Αν είναι να μιλήσουμε για φαντασία ή φαντασιώσεις είναι ένα πράγμα. Αν είναι να λύσουμε τα προβλήματα του κόσμου είναι άλλο.

      Αιωρείσαι σε ένα κόκκινο συννεφάκι, συμβουλεύεσαι τα έργα διαφόρων θνητών σοφιστών που δεν είναι λιγότερο ή περισσότερο σοφοί από πολλούς άλλους, και νομίζει κάνεις πρακτική διαχείριση εδώ κάτω.

      Ελπίζω να μην είναι έτσι και η μαγειρική σου!

      Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
        Μαΐου 31, 2013 23:34

        Αγαπητέ Γιάννο ας μιλήσουμε απλά και κατανοητά.Για ποιό υπαρκτό κόσμο μιλάς.Εδώ τα αφάνησαν όλα. Η έννοια υπαρκτός δεν μπορεί και δεν υφίσταται διότι σήμερα όλα είναι υπο αμφισβήτηση. Σήμερα μπορεί να βλέπεις κάτι να είσαι σίγουρος ότι το βλέπεις και στην πραγματικότητα να μήν είναι αυτό πιου βλέπεις.

        Μου αρέσει!

    • Ιουνίου 1, 2013 19:17

      Ποιος εν η «σκοτεινή» πλευρά;

      Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμος permalink
    Μαΐου 31, 2013 14:54

    Α α α α α! Τώρα δε μας αρέσει ο Περδίκης και οι Οικολόγοι!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Μαΐου 31, 2013 15:02

      Η τελευταία φορά που μου άρεσαν ήταν πριν 10 χρόνια. Έμεινες πίσω.

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        Μαΐου 31, 2013 15:10

        Καλά εσένα μάλλον χεσμένο σ’ έχει. Τον «Δεσμεύμαι» νά ‘χει καλά.

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
        Μαΐου 31, 2013 23:29

        Εμένα δεν μου αρέσει κανένας.Απλά δεν πείθουν και πέφτουν απο την μιά γκάφα στην άλλη.

        Μου αρέσει!

  3. bananistanos permalink
    Μαΐου 31, 2013 16:47

    Πως μπορεί να λειτουργήσει τραμ όταν έχεις ενάμιση δρόμο με 2 λωρίδες και οι υπόλοιποι δρομοι είναι μια;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουνίου 1, 2013 15:05

      Από διάλογο που έγινε στο ΦΒ για το θέμα αυτό:

      http://www.mcw.gov.cy/mcw/mcw.nsf/All/07E87A85E80AD127C225781C0043861D/$file/IMMP%20Final%20Report%20Appendices.pdf

      https://www.dropbox.com/sh/npsd899lrvp10fp/aaz8-xdold

      Michael Lambrinos: Έχει γίνει ήδη μια προ-τεχνοοικονομική μελέτη, στην οποία εξετάστηκε ένα δίκτυο τριών γραμμών συνολικού μήκους 18,5km. Το κόστος εκτιμήθηκε στα 335 εκ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης της αγοράς των βαγονιών και της κατασκευής του αμαξοστασίου. Αυτά πόρρω απέχουν από τα κόστη που αναφέρεις τα οποία αφορούν light rail σε μη κατοικημένες περιοχές ή την κατασκευή τουνελιών κλπ στην Αμερική όπου τα εργατικά είναι σαφώς πιο ακριβά από την Κύπρο. Με το δίκτυο αυτό και με μια καλή υπηρεσία λεωφορείων (όχι αυτή που έχουμε σήμερα) εκτιμήθηκε ότι μέχρι το 2020 θα έχουμε 33,7 εκατομύρια επιβάτες το χρόνο και ετήσα έσοδα της τάξης των 27,8 εκ. ευρώ. Επιπρόσθετα, σε πληροφορώ ότι ένα τραμ έχει χωριτικότητα ίση με 3 μεγάλα λεωφορεία και 174 αυτοκίνητα, ενώ εκπέμπει 0gr CO2 έναντι 945gr που εκπέμπουν 3 λεωφορεία και 8.248gr που εκπέμπουν 174 αυτοκίνητα. Ακόμα και να υποθέσουμε ότι ο ηλεκτρισμός του τραμ θα παράγεται από πετρέλαιο, πράγμα το οποίο δεν χρειάζεται να γίνει, η κατανάλωση ενέργειας είναι πολύ μικρότερη, διότι το τραμ τρέχει με μεταλλικούς τροχούς σε ράγες με πολύ χαμηλή αντίσταση. Το πιο σημαντικό όφελος όμως είναι η αναζωογόνηση της πόλης με τη δημιουργία δικτύου τραμ, καθόσον αποδεδειγμένα από όπου περνά το τραμ δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για ανάπτυξη ή επέκταση των οικονομικών δραστηριοτήτων με την συνεπακόλουθη αύξηση της αξίας των υποστατικών. Και κάτι άλλο: δεν προβλέπεται οποιαδήποτε απαλλωτρίωση διότι το τραμ τοποθετείται μέσα στα όρια του οδικού χώρου. Καλύτερα λοιπόν να αποφεύγουμε το κηνύγι των μαγισσών αν δεν γνωρίζουμε τα δεδομένα. Επειδή το σύστημα των λεωφορείων είναι προβληματικό σήμερα, δεν σημαίνει ότι όλοι μας εργαζόμαστε με την ίδια ανευθυνότητα.

      Μου αρέσει!

  4. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    Μαΐου 31, 2013 21:51

    «Ανάλογες δηλώσεις μπορεί να έκαναν και οι προηγούμενοι. Έχοντας όμως χάσει την αξιοπιστία τους δεν μπορούσαν να γίνουν πιστευτοί. Οι νέοι πιστώνονται με καλές προθέσεις. Αν καταφέρουν να αντιμετωπίσουν κατεστημένα, κεκτημένα και στρεβλώσεις που κρατούν τον τόπο μας στον μεσαίωνα, μπορεί να γίνει κάτι. Ο Μητσόπουλος τα είπε καλά:»
    ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΟ ΜΕ ΤΟ ΈΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ.ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΟΡΘΙΟ. ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΠΡΩΤΙΣΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΕΡΓΑ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΌ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ ΤΟ 50%ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ. ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΗΣ ΤΙΠΟΤΕ.ΑΡΑ ΩΣ ΘΕΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ .ΟΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΛΑΓΩΜΕΝΟΙ.ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑΝ ΒΟΥΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΡΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ .ΗΔΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΔΩΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΡΘΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΙΝΑΞΕ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΔΕΙ ΕΛΠΙΔΑ.ΜΟΝΟ ΚΑΚΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ.ΜΑ Η ΑΓΟΡΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΙΟΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ.ΕΛΑ ΝΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΑΝ ΑΡΑ ΑΠΕΤΥΧΑΝ.

    Μου αρέσει!

  5. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    Μαΐου 31, 2013 23:16

    «Η Κυβέρνηση θεωρεί πως η οικονομική κρίση μπορεί να αντιμετωπιστεί κυρίως με πολιτικές που προωθούν τη βιώσιμη ανάπτυξη και από την πλευρά μας, ως Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων, οφείλουμε και σκοπεύουμε να προωθήσουμε τη βιώσιμη κινητικότητα ως κεντρική πολιτική για τις μεταφορές στην Κύπρο, δήλωσε την Πέμπτη ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων Τάσος Μητσόπουλος.»
    Υπάρχει δηλαδή καμιά ανάπτυξη που που προωθείται για να μήν είναι βιώσιμη??? βιώσιμη??? Και εννοώ πάντα μιλώντας με όρους της οικονομίας αν και δεν είμαι οικονομολόγος. Για να προωθηθεί η οικονομία χρειάζεται οπωσδήποτε ανάπτυξη.Υπάρχει δηλαδή καμιάκυβέρνηση στον κόσμο που δεν προωθεί την βιώσιμη ανάπτυξη.??? Άρα ο Υπουργός θα έπρεπε να επεξηγήσει με ποιούς τρόπους προωθείται. Δεν φτάιει ο υπουργός αλλά αυτοί που είναι δίπλα του. Όπως για παράδειγμα βγήκε σήμερα ο Φώτης ο Φωτίου και μίλησε για προώθηση θεμάτων που αφορούν εξοικονόμηση ενέργειας σε συνάντηση που είχε με την Επίτροπο Περιβάλλοντος. Και πάλι την πατήσανε με τους συμβούλους. Εάν το Υπουργείο Άμυνας θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με θέματα εξοικονόμησης ενέργειας δεν είναι με την Επίτροπο Περιβάλλοντος που θα τα συζητήσει .Και προκαλώ . Ποιύς ειδικούς για θέματα εξοικονόμησης ενέργειας έχει η Επίτροπος. Κανένα απολύτως.Κατα συνέπεια και εδώ απαίτηχαν και μάλιστα την πάτησαν. Απο επέιδειξη δεν τους πιάνει κανένας.Πρέπει να ξέρουν όμως ότι χάνεται η αξιοπιστία τους .Αυτά τα πράγματα δεν είναι σοβαρά και ο πωλίτης θέλει έργα πλέον με συγκεκριμένα αποτελέσματα και μάλιστα με νούμερα συγκεκριμένα.Απο την άλλη, και επανέρχομαι στο Μητσόπουλλο που τον εκτιμώ προσωπικά,σε καμία όμως περίπτωση σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπου οι προτεραιότητες του κράτους μέγιστο μέλλημα έχουν τον άνθρωπο την επιβίωση του και ύστερα τα άλλα π.χ. τραμ κ.λ.π..Σίγουρα με το τράμ σε τέτοια κρίση δεν θα επιβιώσουμε.Κατα συνέπεια επιβάλλεται απο πλευράς κυβέρνησης η ιεράρχιση προταιρεοτήτων οι οποίες μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να υπάρχουν αλλά αντίθετα πλασάρονται αοριστολογίες οι οποίες δεν είναι της παρούσης φάσης.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑ και επανακτιση της αξιοπιστίας το ταχυτερο.

    Μου αρέσει!

  6. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    Μαΐου 31, 2013 23:27

    Καταλήγοντας είπε ότι «στοχεύουμε, επίσης, σε συνεργασία με τις δημοτικές Αρχές των άλλων πόλεων, στην ανάπτυξη Ολοκληρωμένων Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, τα οποία θα αποτελούν το πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού για τις μεταφορές στις πόλεις».
    Με ποιές δημοτικές αρχές.???Είναι όλες σχεδόν πεθαμμένες.Προωθήστε και μάλιστα τολμήστε άμεσα να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των δήμων διαφορετικά σύντομα θα κλείσουν.Προσωπικά εισηγούμαινα παραμείνουν μόνο οι ακόλουθοι δήμοι. Λευκωσίας , Λεμεσού , Λάρνακας ,Πάφου, Αμμοχώστου. Κανένας άλλος δήμος δεν χρειάζεται .Τελεία.Ας το καταλάβουν ώσπου είναι γρήγορα. Αναφορικά με την βιώσιμη αστική κινητικότητα κάπου οι σύμβουλοι του Υπουργού πολύ τα έχουν μπλέξει με την βιώσιμη και στο τέλος νομίζω θα τα χάσουν όλα.Ένα άλλο βασικό στοιχείο σε τέτοιες περιόδους επιβάλλεται οι πολιτικοί να μιλούν με την γλώσσα του απλού πολίτη για να καταλαβαίνει διαφορετικά και πάλι την πατήσανε.

    Μου αρέσει!

  7. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    Μαΐου 31, 2013 23:37

    Αλήθεια φανταστήκατε όλο αυτό τον αγώνα για την διάσωση των τραπεζών, που έχει ταρακουνήσει συθέμελα όλο το κυπριακό γίγνεσθαι, στο τέλος να αποτύχει. Απλά αναφέρω ότι τα 9,2 δύς του ΕΛΑ που κληρονόμησε η Τράπεζα Κύπρου απο την Λαική αντιστοιχεί με το 60% του ΑΕΠ της χώρας μας. Ζαλίζομαι πραγματικά που το σκέπτομαι.

    Μου αρέσει!

  8. Ανώνυμος permalink
    Ιουνίου 1, 2013 00:30

    Άκου να δεις ρε φίλε.

    Η βιώσιμη ανάπτυξη, θα προσθέσει στην οικονομία τη συντονισμένη πράξη της απ’ ευθείας χρηματοδότητησης, στη συχνότητα των αναγκαίων δυναμικών προώθησης της παραγωγικότητας, που θα επιτευχθεί με την πλήρη απελευθέρωση του εργασιακού δυναμικού, της τεχνικής δυνατότητας των Κυπρίων επιστημόνων.

    Εκατάλαβες;

    Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
      Ιουνίου 1, 2013 09:56

      Η εφεύρεση και η αναφορά ωραίων λέξεων και φράσεων που ευαισθητοποιούν δεν περνά ποιά φίλε μου. Οταν δια στόματος των ηγετών μας εξαγγέλλονται προγράμματα με αερολογίες και γενικότητες απλά δεν δίδουν το μήνυμα που πρέπει να περάσει στο λαό διότι οι ίδιοι δεν πιστεύουν στην βιοσιμότητα του για αυτό το λόγο κ αι το επισημαίνουν. Για μένα δεν νοείται δημόσιο ή ιδιωτικό έργο ή ανάπτυξη που να χρειάζεται να επισημάνω στην ελληνική γλώσσα ότι θα είναι βιώσιμη. Το ότι θα είναι βιώσιμη είναι εκ των όν ούκ άνευ. Κατα συνέπεια ας επικεντρωθούν όλοι στο αντικείμενο και όχι στις αερολογίες και στις λέξεις που προσδίδουν δήθεν ελκιστικότητα στα αναγγελθέντα. Εδώ ο λαός θέλει έργα και όχι φιλολογίες.Ο κόσμος πεινά φίλε μου,οι νέοι μας ξενιτεύονται και στο τέλος θα μείνουν δαμέσα μόνοι τους . Για ποιές δυνατ’οτητες των Κυπρίων επιστημόνων μιλάς φίλε μου που εδώ μέσα γεμίσαμε άνεργους επιστημονες. Τα Πανεπιστήμια μας κατάντησαν εκκολαπτήρια ανέργων επιστημόνων όχι μόνο λόγω κρίσης αλλά και λόγω του λανθασμένου οικονομικοπολιτικού μοντέλλου που κτίσαμε εδώ και τόσα χρόνια.Δεν υπάρχει δυστυχώς σε αυτό τον τόπο μακροχρόνιος προγραμματισμός αλλά υπεράνω όλων τίθεται το πρόσκαιρο κέρδος και το βόλεμα. Κυριάρχισε το χρήμα και ο λαός αφέθηκε, απο τους ηγέτες του που ουδέποτε είχαν όραμα, να καταντήσει ακοινώνητος και μακριά απο κάθε πολιτιστική δραστηριότητα που θα τον βοηθήσει να δεί και άλλες πτυχές όχι μόνο του χρήματος και της καλοπέρασης. Όταν ένας λαός δεν έχει πολύπλευρες και ποικίλες γνώσεις και δραστηριότητες δεν πάει πολύ μακριά. Το μέλλον και η ύπαρξη ενός λαού πρέπει να στηρίζεται στην ύπαρξη της εφευρετικότητας , της ανάμειξης και εμπλοκής των ιδίων των ανθρώπων του σε όλα τα φάσματα της κοινωνικοοικονομίκής του δραστηριότητας . Σε αντίθετη περίπτωση είναι χαμένος.Εμείς αφήσαμε συγκεκριμένους τομείς της οικονομίας μας και του κοινωνικού μας έργου κατα αποκλειστικότητα σε ξένους .Για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Να υπάρχουν οι ξένοι αλλά με μέτρο και ο έλεγχος να γίνεται απο εμάς. Ακριβώς εδώ χάσαμε την ισορροπία μας.

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        Ιουνίου 1, 2013 14:44

        «Εμείς αφήσαμε συγκεκριμένους τομείς της οικονομίας μας και του κοινωνικού μας έργου κατα αποκλειστικότητα σε ξένους.»

        Ακριβώς! Αυτό είναι το πρόβλημα φίλε μου. Με τις αερολογίες από πάνω έκανα χιούμορ για να καταδείξω το επίπεδο και την ποιότηα του πολιτικού λόγου των ηγετών μας σήμερα και ιδιαίτερα των κυβερνώντων. Αερολογίες.
        Ως Κύπρος έχουμε δύο σοβαρότατα προβλήματα σήμερα.
        Το ένα είναι ότι ζωτικοί τομείς της οικονομίας δεν ελέγχονται από το κράτος μας. Με την ένταξη μας στην ΕΕ-Ευρωζώνη παραδώσαμε πολύ μεγάλο μέρος των αποφάσεων στα χέρια ξένων, συχνά ανταγωνιστικών και εχθρικών κέντρων.
        Το άλλο είναι η απουσία πραγματικής κυβέρνησης. Μιας κυβέρνησης που θα είναι υπόλογη στον λαό και θα της χρεώνεται η επιτυχία ή η αποτυχία του κάθε αποτελέσματος. Έχουμε πρόεδρο να κυβερνά, αλλά και κυβερνώσα βουλή. Επίσης έχουμε κυβερνών δημοσιοϋπαλληλικό βαθυκράτος, όπως και κυβερνών εκκλησιαστικό παρακράτος. Όλα αυτά μαζί με την απουσία έγκαιρης απονομής δικαιοσύνης, και την χυδαιότητα πολλών πολιτικών και δημοσιογράφων, τότε καταλαβαίνεις και γιατί φτάσαμε ως εδώ αλλά και γιατί δεν πρόκειται να πάμε παραπέρα.
        Δεν έχουμε μέλλον φίλε μου. Σαν κράτος της Κύπρου ήδη αυτοκτονήσαμε. Τώρα κάποιοι άλλοι, απλά προβληματίζονται πώς και πού θα μας θάψουν.

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
          Ιουνίου 1, 2013 16:03

          Συμφωνώ απόλυτα με μία όμως διαφορά . Αυτός ο τόπος δεν θα καταστραφεί διότι δεν θα τους περάσει ούτε κάποιους δικούς μας αλλά ούτε και τους έξοθεν των συνόρων παρακολουθούντες και σαλιαρίζοντες την εθνική υπόσταση και κυριαρχία διότι ο λαός του τόπου έφτασε στο αμήν. Σύντομα ο κάθε κατεργαραίος θα κάτση στη θέση του και ιδιαίτερα αυτοί που υποτιμούν το όριο ανοχής το Κύπριου σύντομα πιστεύω θα αντιληφθούν το μέγα σφάλμα τους αλλά θα είναι αργά. Αυτή τη στιγμή η Κύπρος είναι ένα ηφαίστιο που σιγοβράζει και είναι έτοιμο να εκραγεί. Επειδή δεν υπάρχουν ηγέτες που να μπορούν να αφουγκράζονται και να καθοδηγούν ΚΑΙ ΟΧΙ να τους καθοδηγούν , έχω την αίσθηση ότι «σύντομα» θα έχουμε εξελίξεις και νέα τάξη πραγμάτων. Όταν ο άλλος μπή στο σπίτι σου με τες ποήνες δεν υπάρχει καμία άλλη επιλογή.

          Μου αρέσει!

  9. strovoliotis permalink*
    Ιουνίου 1, 2013 15:12

    Μπορεί να ακούγεται μπανάλ, αλλά πιστεύω πως κράτη δεν πεθαίνουν. Και επειδή εγώ δε ξεχνώ, αποφασιστικέ, και ανώνυμε φίλε, ζούσαμε για πολύ καιρό σε ένα συννεφάκι. Τώρα επιστρέψαμε στη γή.

    Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
      Ιουνίου 1, 2013 16:19

      Το εάν κράτη «δεν πεθαίνουν» αυτό το καταγράφει η ιστορία στο πέρασμα των αιώνων μέχρι και σήμερα. Το ότι ζούσαμε σε ένα συννεφάκι είναι γεγονός αλλά ποιοί αγαπητέ Γιάννο. Ποιές οι ευθύνες των εκάστοτε κυβερνόντων μέχρι σήμερα.Πόσοι επιτήδιοι και ανήδεοι σε αυτό τον τόπο απέκτησαν πλούτη κέρδη προσωπική δόξα εις βάρος αυτού του λαού επειδή προσκολλήθηκαν σε ένα κομματικό «ηγέτη» . Πόσοι έστησαν την χώρα μας στον τοίχο σε περίοδους κρίσεως εξυπηρετώντας τα προσωπικά και αλλότρια συμφέροντα??? ΄
      Το «δέ ξεχνώ» που αναφέρτηκες ποιό πάνω μήπως αναφέρεσαι ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΌ ΣΎΝΘΗΜΑ ΚΥΠΡΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ??? Απλά ερωτώ……………………………………………….

      Μου αρέσει!

  10. Dale Reed permalink
    Ιουνίου 4, 2013 23:54

    Στο χαιρετισμό του, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση, ο κ. Μητσόπουλος είπε ότι «το σύγχρονο τραμ αποδεδειγμένα οδηγεί στην αύξηση της χρήσης των δημόσιων μεταφορών, στη βελτίωση της προσβασιμότητας και του περιβάλλοντος και στην αύξηση της εμπορικής κίνησης και προσέλκυσης νέων επενδύσεων οι οποίες, με τη σειρά τους, οδηγούν σε περαιτέρω αναπλάσεις και αναζωογόνηση αστικών περιοχών».

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: