Skip to content

Για τον ηγούμενο Εφραίμ: συντηρητισμός και οπισθοδρόμηση σαν παραμύθι!

Ιουνίου 9, 2013
tags:

 

“Ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ είχε επιπλέον λόγους να οργανώσει μεγαλειώδη υποδοχή. «Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια που μου προσφέρατε στη δοκιμασία μου», είπε στον κ. Κύριλλο, εννοώντας την «εκστρατεία» για αποφυλάκισή του που οργάνωσε η ρωσική θρησκευτική και πολιτική ηγεσία το 2011 για το γνωστό σκάνδαλο, υπόθεση που εκκρεμεί στην ελληνική Δικαιοσύνη.

 

«Πολλά θαύματα έγιναν κατά την περιοδεία της Αγίας Ζώνης (σ.σ.: τη μετέφερε σε πόλεις της Ρωσίας ο κ. Εφραίμ παραμονές των εκλογών για την επάνοδο του Βλαντιμίρ Πούτιν στην προεδρία με τον οποίο συναντήθηκε στο Κρεμλίνο) αλλά και συνεχίζουν να γίνονται. Τα στατιστικά δείχνουν έκτοτε μια ανεξήγητη αύξηση των γεννήσεων», είπε ο ηγούμενος του Βατοπεδίου.”

 

Πηγή: Καθημερινή.

 

Βρισκόμουν στην τρίτη μπύρα, κοντά στο νερό, στην όχι και τόσο ζεστή, αλλά ανεμώδη Κυριακή. Χρειάστηκε να διαβάσω τρεις φορές το απόσπασμα μπας και η μπύρα ή ο αέρας με είχαν κάνει να χάσω το νόημα.

Μα το πιάνετε; Πήραν διάφοροι παπάδες και καλόγηροι βόλτα μια «αγία» ζώνη σε διάφορες πόλεις της Ρωσίας, άρρωστοι έγιαναν, τυφλοί ανέβλεψαν, και το κυριότερο, αυξήθηκε ανεξήγητα το γαμήσι χωρίς προφύλαξη, οδηγώντας σε περισσότερες γεννήσεις. (Γιατί ειλικρινά, μπορεί να ξεστράβωσε 3-4 ρώσους , θαυματουργώ τω τρόπω η  «Αγία Ζώνη», αλλά τα κοπελλούθκια, και ιδιαιτέρως τα πολλά κοπελλούθκια, μόνο με ένα τρόπο γίνονται.)

Τι να πω άλλο; Από τη στιγμή που έστω και συμβολικά κάποιοι παπάδες έχουν πρόσβαση σε υψηλή πολιτική, αλλά και αντιθέτως, η υψηλή πολιτική ανακατώνεται στα των παπάδων,  τα πράγματα δεν μπορούν να πάνε καλά.

 

Υ.Γ. Το κείμενο είναι αφιερωμένο σε  όσους υπερσυντηρητικούς ΑΚΕΛικούς πιστεύουν πως ο Πούτιν είναι ….αριστερός. Στην πραγματικότητα υπάρχει κάτι που τους συνδέει και είναι ακριβώς αυτό: ο συντηρητισμός.

 

 

 

 

21 Σχόλια leave one →
  1. Ανώνυμος permalink
    Ιουνίου 9, 2013 21:26

    Άντε πάλι με τα επιουράνια. Την νεκροκεφαλή που βγάλαν στο φως πήγες να την προσκυνήσεις; Τίμια κάρα του Αγίου Τριφυλλίου γουστάρουν να τη λένε τώρα. Σιγά που θα αφήνανε τον κύριο Εφραίμ να τα παίρνει μόνος του κι’ οι δικοί μας να βλέπουνε. Έχουνε «κάρες» αυτοί . . . . .! Να φαν κι’ οι κότες.

    Μου αρέσει!

  2. Ιουνίου 10, 2013 00:04

    Τελικά η αρρώσκια με το Ακέλ θα πρέπει να εν πολλά χοντρή. Ακόμα τζιαι για τον Εφραίμ να γράψεις, εν να έβρεις τζιαι μιαν να βάλεις για τούτους.

    ρε, μπας τζιαι έπιασεν σε τζιαι σέναν ο Αναστασιάδης στην υπηρεσίαν με τον Δρουσιώτην τζιαι με τον Παπαδόπουλλον; 🙂 Τουλάχιστον τζιείνοι (τουλάχιτον ο ένας) επιάσαν μισθόν (που τους φόρους σου εσέναν που σε ενδιαφέρουν τούτα) που εν τον είδαν στα μμάθκια τους ποττέ τους. Εσύ τι έχεις να κερδίσεις τζιαι ππέφτεις σε έτσι ρεζιλλίκκια; 🙂

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουνίου 10, 2013 06:46

      Φίλε ρεζιλλίκκιν όντως υπάρχει. Γιατί η αφιέρωση γίνεται στη βάση πραγματικού διάλογου που είχα με πραγματικά πλάσματα στο ΦΒ. Επέμεναν πως ο Αναστασιάδης θα χαλάσει τις σχέσεις Ρωσίας – Κύπρου που έχτισαν ο Πούτιν με το Χριστόφια γιατί είναι και οι δυο ….αριστεροί!

      Μου αρέσει!

      • Ιουνίου 10, 2013 07:53

        Για μια ακόμα φορά “υποκλίνομαι” στη Strovolioti-κη διαλεκτική!

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Ιουνίου 10, 2013 07:55

          Χαίρομαι που επιτέλους κάποια αυτονόητα είναι όντως αυτονόητα!

          Μου αρέσει!

      • Ιουνίου 11, 2013 00:09

        Καλάν ρε φίλε, τί νούμερα βρίσκεις τζιαι κάθεσαι τζιαι συζητάς μαζίν τους; Επειδή εβρέθην έναν νούμερον που έγραψεν μιαν μαλακία πας το ίντερνετ, πρέπει εσυ να σσυχχιστείς τζιαι να κάτσεις να γράψεις επίθεσην σε όλον το ΑΚΕΛ;

        Φαντάσου πως θα έπρεπεν να σσιχχυστώ εγώ με τες μαλακίες που έρκουνται τζιαι γράφουν τα νούμερα που έρκουνται τζιαι κάμνουν σχόλια πας το μπλόγκ σου 🙂

        Άσε που τα ίδια είδαμεν τζιαι που το Χριστόφκιασγουοτς

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Ιουνίου 11, 2013 06:43

          Φίλε, η αφιέρωση περιέχει τις μαγικές λέξεις: «σε *όσους* υπερσυντηρητικούς ΑΚΕΛικούς». Ε, δεν είναι όλοι οι ΑΚΕΛικοί υπερσυντηρητικοί,άρα η επίθεση δεν αφορά όλο το ΑΚΕΛ 😉

          Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      Ιουνίου 10, 2013 08:46

      @Αceras

      !!!!! Μαλιστα. E πε μας καλο ρε αερφην ποσα επιασες εσου που την κυβερνηση χριστοφια τζαι σιομαλιζεις την? ποσες δουλιες επιασες με κατευθιαν αναθεσην ποσες με προσφορες κλπ να ξερουμεν ποσα μας εκατσεν η παραθεση των αποψεων σου στην μπλογκοσφαιρα τζαι στον τυπον.

      xwrikos

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        Ιουνίου 10, 2013 10:21

        Το μπλοκ σου Στροβολιώτη κατάντησε καφενές του χωριού του χωρικού. 🙂

        Μου αρέσει!

      • Ιουνίου 10, 2013 11:10

        Μπορεί κάποιος που ξέρει ή/τζιαι που καταλάβει παραπάνω πράματα που ΜΕΝΑΝ, να ΜΟΥ εξηγήσει [τζι’ ΕΜΕΝΑΝ] γιατί εθίχτηκε ο Xwrikos επειδή ο Aceras αναφερθηκε στον Δρουσιώτη [τζι’ άτε τζιαι στον Παπαδόπουλο τον Βίκτορα]; Λαλείτε να ‘ν’ αλήθκεια τούτο που διάφοροι “κατζιάρηες” διαδίδουν στα blogοσφαιρικά στέκια; [Κι ο νοών νοείτο!]…

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Ιουνίου 11, 2013 06:48

        Ρε Χωρικέ, τωρά που ξαναδιαβάζω το σχόλιο σου μου φαίνεται ότι μάλλον στοχεύει κάτω που τη μέσην. Τζιαι νομίζω δεν είναι του επιπέδου σου…

        Μου αρέσει!

  3. Ανώνυμος permalink
    Ιουνίου 10, 2013 16:07

    Ήδη ετοιμάζεται το δεύτερο μνημόνιο.
    Πιστεύω ότι το τέλος του 2013 θα μας βρεί να θκιανεφκούμαστιν μέσα στο τρίτο μνημόνιο, και στη λήξη της θητείας του κυρίου «Δεσμεύομαι» εγώ προσωπικά θα είμαι ταξιτζιής στην Αυστράλια να ξιτιμάζω τον . . . Χριστόφια.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουνίου 10, 2013 22:33

      Γλαφυρή περιγραφή των επιτευγμάτων Χριστόφια, και δίκαιη και η ύβρης…

      Μου αρέσει!

  4. Ιουνίου 10, 2013 16:38

    Μου αρέσει!

  5. Ιουνίου 10, 2013 23:19

    Φίλε Στροβολιώτη, με λύπησες. Θεωρώ ότι είσαι ελεύθερος άνθρωπος, αλλά φαίνεται ότι έχεις και συ το πάθος της χλεύης και του σαρκασμού της διαφορετικής κοσμοθεωρίας, της άλλης άποψης. Γιατί τόσο μένος κατά ενός μοναχού που δεν τον ξέρεις; Γιατί δεν πας να τον γνωρίσεις; Δεν είναι τόσο δύσκολο να πας στο Άγιο ¨Όρος;
    Όσο για την ελληνική δικαιοσύνη, αν παρακολουθείς, δεν βρήκαν τίποτα, Ψάχνουν εδώ και τρία χρόνια και συνεχώς αθωώνεται η Μονή. Αν εύρισκαν κάτι, θα γινόταν του κουτρούλη ο γάμος.
    Δεν κατάλαβες τι έγινε με τη Μονή και τον Γέροντα;
    Γιατί χλευάζεις την Αγία Ζώνη; Είναι κρίμα!
    Δεν φοβάσαι Θεό;
    Μη κακόν, άμα μας έρθουν δύσκολα, όλοι φωνάζουμε την Παναγία. Γιατί κοροϊδεύουμε την Αγία Ζώνη της;

    Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      Ιουνίου 10, 2013 23:54

      Εν λλίον παλιομοδίτικη η Αγία Ζώνη της έννεν;

      Μου αρέσει!

    • Ιουνίου 11, 2013 00:02

      Αγαπητή κυρία Λυσάνδρου, σας αφιερώννω αυτό: http://e-souvantza.blogspot.ch/2013/01/blog-post.html#comment-form. Η ιστορία εγράφτηκεν πριν να φκούν στην φόραν οι μπίζνες του Εφραίμ τζιαι πριν καν να φκεί η Αγία Ζωνη να κάμνει θαύματα.

      Τζιαι το ότι μερικοί θεομπαίχτες καλόηροι χρησιμοποιούν την πίστην τζιαι την αγαθότηταν απλών αθρώπων, θα έπρεπεν πρώτα να ενοχλεί τους πραγματικούς πιστούς, ακόμα παραπάνω που ότι ενοχλεί τους άθεους.

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουνίου 11, 2013 06:40

      Κυρία Λυσάνδρου θα σας απογοητεύσω.

      Δεν πιστεύω στο θεό, δεν πιστεύω στα άγια, δεν πιστεύω σε ζώνες και λοιπά μπιχλιμπίδια.

      Στην πραγματικότητα ανέβηκα στο Βατοπαίδι, το 1999, πριν καν να «θαμπώσει» η φήμη του Εφραίμ. Τον γνώρισα προσωπικά, αφού ο καλός φίλος που με πήρε εκεί είχε όλες τις προσβάσεις, και παραμένει πάντα τακτικός επισκέπτης της μονής. Εγω δεν ξαναπήγα.

      Του το είχα πει από τότε του φίλου: ανέβηκα στη μονή μια φορά άθεος, αναχωρώ 10 φορές άθεος.

      Σχετικό, και αυτοβιογραφικό για το ζήτημα, και αυτό το κείμενο:

      https://strovoliotis.wordpress.com/2010/06/06/%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CF%82/

      Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      Ιουνίου 11, 2013 14:38

      Χαττάν μυάλον δεσποσύνη Ζήνα, πολλά μυάλον…

      Μου αρέσει!

    • Ιουνίου 11, 2013 14:40

      Χαττάν μυάολν δεσποσύνη Ζήνα, πολλά μυάλον!

      Μου αρέσει!

  6. Άξιος permalink
    Ιουνίου 12, 2013 13:41

    Μα δε χρειάζεται να πάμε στο Άγιο Όρος να γνωρίσουμε τον Εφραίμ κυρά Ζήνα μου. Ήρθε ο ίδιος εδώ και τον γνωρίσαμε μια χαρά. Μίλησε και στο ΡΙΚ. Και είπε ότι δε τους πρέπει καμιά βοήθεια αυτούς που αρρώστησαν με aids, διότι την αρρώστεια αυτή τους την έστειλε ο θεός για να τους τιμωρήσει για τις ακολασίες τους. Έτσι είπε ο γέροντας στο ΡΙΚ. Ήταν εκπομπή με παρουσιαστή τον ΧΓεωργίου. Είδες τι καλά που τον γνωρίσαμε; Είδες που προσέχαμε και τις διδασκαλίες του; Καλός άνθρωπος . . . . καλός . . . . .καλός.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

