Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χέρμαν Βαν Ρομπέι: Αντιμέτωπος με τον Κυπριακό κρετινισμό.

15 Οκτωβρίου, 2013

Η επίσκεψη στην Κύπρο του Ευρωπαίου αξιωματούχου εμπίπτει προφανώς στη ρουτίνα του. Ο Βέλγος κ. Ρομπέι, μάλλον χαμηλών τόνων και χαρισμάτων, έκανε μια επίσκεψη αστραπή στην Κύπρο αλλά  μέσα σε λίγες ώρες ήρθε σε επαφή με σημαντικά χαρακτηριστικά της Κυπριακής κοινωνίας.

Βρέθηκε σε επαφή με τον συντηρητισμό.

Καμιά 50ριά κοπέλια της ΕΔΟΝ βρέθηκαν στην είσοδο του προεδρικού με συνθήματα όχι μόνο ξύλινα, αλλά και προκλητικά, ρίχνοντας όλο το βάρος της κακοδαιμονίας  της Κύπρου στις πολυεθνικές και στο μεγάλο κεφάλαιο (φυσικά), και ξεχνώντας βολικά ποιος διαχειριζόταν (NOT!) τον Κυπριακό καπιταλισμό τα 5 προηγούμενα χρόνια.

Ξέχασαν επίσης ποιοι έβαλαν τα δέκα δις ευρώ που περιλαμβάνει το πρόγραμμα της Κύπρου – πέραν των αναγκών των τραπεζών.

Όραμα μηδέν φυσικά, και προσδοκίες ασχέτων, που δεν έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, δεν αναγνωρίζουν κάτι θετικό στην ιδέα της Ευρώπης, με εμμονές καταστροφής και όχι δημιουργίας. Φυσικά, τι θα μπορούσε να αναμένει κάποιος από ανθρώπους αποστασιοποιημένους από την πραγματικότητα  που αντιμετωπίζουν ένα σύγχρονο ζήτημα και αν μου επιτρέπεται πήχη προοδευτισμού, το ζήτημα δηλαδή της κάνναβης, με τόσο συντηρητικό τρόπο: «Τα ναρκωτικά, είτε νόμιμα είτε παράνομα, παραμένουν προϊόν και αποτέλεσμα του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος το οποίο βυθίζει τη νεολαία στη ζάλη και την εξάρτηση. Όσοι υπερασπίζονται τη νομιμοποίηση και την ελεύθερη διακίνηση των ναρκωτικών δεν είναι παρά έμποροι θανάτου που απεργάζονται την υποταγή και τη χειραγώγηση της νεολαίας που ήδη πλήττεται από τη φτώχεια, την ανεργία και τους μισθούς πείνας.»

Είμαι σίγουρος πως και η βασιλιτζιά στον κήπο μου είναι όργανο του καπιταλισμού, αφού λειτουργεί ως ουσία ζάλης και εξάρτησης σε μένα!

Ο κύριος Ρομπέι δεν αντιμετώπισε μόνο τον συντηρητισμό της αριστεράς. Αντιμετώπισε και τον συντηρητισμό της δεξιάς. Η σαφής αναφορά για τη μόνη επιλογή που έχουμε στο Κυπριακό, δηλαδή τη λύση διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας (ΔΔΟ), τον έφερε αντιμέτωπο με την λυσοφοβική πλειοψηφία, η οποία προς το παρόν είναι κάπως κουμπωμένη, αφού ΔΗΚΟ και ΕΥΡΩΚΟ έχουν προτεραιότητα τη συμμετοχή τους  στην κυβέρνηση Αναστασιάδη ο οποίος τους χειρίζεται μέχρι τώρα με αξιοθαύμαστη ευφυΐα.

Τα στοιχεία που δεν είναι υπό έλεγχον όμως αφηνίασαν. Το βλέπω από τα σύντομα σχόλια που αφήνω για το θέμα σε Facebook και Twitter και τις αντιδράσεις που εισπράττουν. Ο αγαπημένος μου εθνικιστής δημοσιογράφος, Λάζαρος Μαύρος, ο οποίος πρόσφατα μυήθηκε και στα κοινωνικά δίχτυα και έχει το δικό του ιστολόγιο, γράφει: «ΕΧΟΥΜΕ τον εκάστοτε Πρόεδρο που μας αξίζει, τη Βουλή που μας αξίζει, τα Κόμματα που μας αξίζουν, τους θεσμούς που μας αξίζουν, την ρ ε π π ά π λ ι κ που μας αξίζει, τα ΜΜΕ που μας αξίζουν, την «παιδεία» που μας αξίζει, τους Τραπεζίτες που μας αξίζουν, την Τρόικα που μας αξίζει ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ, 39 χρόνια, των Ηττημένων μας Μυαλών, ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.»

Η δήλωση του κυρίου Ρομπέι έρχεται μόνο λίγες μέρες μετά από τη ξεκάθαρη τοποθέτηση του μέχρι προσφατα εθνικιστή Αντώνη Σαμαρά για το ίδιο θέμα, με περίπου με τα ίδια λόγια.

Οι παντός είδους λυσοφοβικοί ετοιμάζονται, οργανώνονται και γυαλίζουν αρχαία επιχειρήματα και φοβίες.

Πρέπει να προετοιμαστούμε και οι υπόλοιποι.

Ξεκαθαρίζω: δε θεωρώ ιδανική λύση τη ΔΔΟ, δεν υπάρχει απόλυτη εγγύηση πως θα δουλέψει μια τέτοια λύση. Το ζήτημα είναι πως η άλλη επιλογή είναι η νομιμοποίηση και μονιμοποίηση της μη λύσης.

Και αυτό, ειδικά κάτω από τις παρούσες συνθήκες είναι ένα τραγικό ενδεχόμενο.

Δε θα κρίνω σε αυτό το κείμενο τη συμπεριφορά της Ευρώπης έναντι της Κύπρου όταν βρέθηκε στη δύσκολη θέση του περασμένου Μάρτη. Θα επιλέξω όμως να είμαι αισιόδοξος, και θα δηλώσω πως ακριβως *και* για αυτό το λόγο, η Ευρώπη έχει πολύ περισσότερη ευθύνη και λόγο να σπρώξει τη διαδικασία της λύσης και να βεβαιωθεί όσο είναι δυνατό, πως θα δουλέψει σωστά.

Και για να δικαιολογήσω και να δικαιώσω και τον τίτλο αυτής της ανάρτησης:

Όσο κρετινική είναι η συμπεριφορά της απόρριψης της Ευρώπης και της συμμετοχής μας σε αυτή την άσκηση, άλλο τόσο κρετινική είναι η υπονόμευση και της επόμενης προσπάθειας λύσης του μεγάλου Κυπριακού άλλοθι.

Και αυτό ισχύει οποθενδήποτε και να προέρχεται η επιχειρηματολογία.

Άλλωστε, δεν είναι μυστικό πως το πολιτικό φάσμα έχει κυκλικό σχήμα, και μοιραία η άκρα δεξιά και η άκρα αριστερά συναντώνται σε κάποιο σημείο.

Μπύρα χωρίς αλκοόλ, από το Ιράν, για παντός είδους συντηρητικούς.

Μπύρα χωρίς αλκοόλ, από το Ιράν, για παντός είδους συντηρητικούς.

32 Σχόλια leave one →
  1. strovoliotis permalink*
    15 Οκτωβρίου, 2013 21:38

    Σχετικό και το κείμενο της Δις (αν αντέξετε μεχρι το τέλος):
    http://disdaimona.blogspot.com/2013/10/h.html

    Μου αρέσει!

  2. thrasys permalink
    15 Οκτωβρίου, 2013 21:53

    Ο τέμπορα ο μόρες !!!
    Ο μοντιέ ό μοντιέ

    Ήρθεν ο Ρομπέι ψηλά τα λάβαρα, ψηλά οι σημαίες (σ.σ. βέβαια όταν ήταν στην κυπρο η ανκελα, ο σαρκοζί και όλοι οι Ευρωπη για την προεδρία δεν εκάμαν τίποτε τα Εδονόπουλα αλλά ποιός νοιάζετε περσμένα ξυνά σταφύλια)

    Μου αρέσει!

  3. bananistanos permalink
    15 Οκτωβρίου, 2013 22:13

    Εν εναντίον της κάνναβης η Εδόν; ίσως πρέπει να αναθεωρήσω κ εγώ τις απόψεις μου… Ως φανατικός αντικαπνιστής εθεώρουν την κάνναβη τουλάχιστον χειρότερη που τον καπνό αν και αν εκατάλαβα σωστά δεν προκαλεί εθισμό. Έχει 50 και βάλε χρόνια που ξέρουμε τα κακά του καπνού και δεν τον εξιλιφτήκαμε, τωρά που εκοντέψαμε να αρχίσουμε ξανά που την αρχή με την κάνναβη; Που την άλλη αν ΠΡΑΓΜΑΤΙ είναι τουλαχιστον τόσον αθώα όσο το αλκοόλ γιατί όχι…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Οκτωβρίου, 2013 07:31

      Όχι, η κάνναβη *δεν* είναι χειρότερη από τον καπνό (δεν είμαι καπνιστής), και όχι ούτε το αλκοόλ (είμαι πότης), είναι αθώο…

      Δες και αυτό:

      The cannabis business
      Here come the suits, man

      A once-shunned industry is turning respectable
      Sep 28th 2013

      EVERY stoner has been there. You are sprawled on the couch, smoking trees of the finest Super Lemon Haze, when the phone rings: a friend needs picking up from the station. Happily, help is on the way: pop a Buzzkill, one of several products in development by the masterminds at Hudson Nutraceuticals, and the metabolising of tetrahydrocannabinol in your liver is accelerated, helping you sober up.

      Such is the claim of Mike Schreibman, a former NBC executive who co-founded Hudson last summer. He understood he was on to something, he says, when he ate too much cannabis-infused chocolate sauce one day and realised he would do anything to stop the room from spinning.

      Mr Schreibman was one of many entrepreneurs peddling their wares this week at a cannabis jamboree in Denver organised by ArcView, an angel-investment group. Together they raised over $1m. But bar the large pot plants on the stage, in many respects the meeting was no different from other gatherings of American investors and businessfolk. Ties, women and non-white faces were scarce. Pitches were peppered with jargon and cheerfully optimistic revenue projections, though not always a clear indication of the product or service on offer. But there was also a strong atmosphere of camaraderie, a sense that here there was an industry to be built rather than turf wars to be fought.

      That is because the ground at last appears to be clearing for the cannabis industry in America. In 1996 California became the first state to legalise the drug for medical use (19 others, and Washington, DC, followed). But aggressive enforcement of federal law, under which pot remains illegal, and unpredictable regulatory regimes have made life miserable for growers and dispensary-owners. Investors have largely stayed on the sidelines.

      Yet in November 2012 Colorado and Washington became the first states fully to legalise the drug. And last month the federal government indicated that it would not stand in the way of their experiments so long as they were properly regulated. Soon afterwards, says Steve DeAngelo, one of ArcView’s founders, he was contacted by three well-known investors who had previously been unwilling to countenance cannabis. Now they wanted in.

      With several more states likely to legalise cannabis in the coming years it is little wonder gold-rush metaphors are being thrown around. The legal cannabis market was worth $1.2 billion in 2011, reckons ArcView. By now it will be much bigger. Some look forward to a fully legalised industry worth $100 billion or more.

      Still, says Steve Berg, an adviser to ArcView, investors remain wary of any outfit that “touches the leaf” directly. Thus the heavy presence at ArcView of ancillary businesses in which risks as well as returns are lower: from cannabis-oil extractors to electronic plant-trimmers. Some have built their business models around regulatory schemes: the pitch of Canna Security America, which is seeking $2m to expand, is that it helped write Colorado’s security regulations. Who better to help a dispensary implement them?

      Participants in the conference speculated about the shape the industry might take as it develops. One day rolling a spliff from home-grown weed will seem as quaint as baking one’s own bread, suggests Mr Schreibman (who despite his chocolate-sauce experience has never smoked). Cosmetics and herbal remedies will be huge with soccer moms, muses another attender. Adam Cohen, who set up a cannabis-investment fund last year, thinks that once the full extent of the drug’s medicinal uses becomes clear the federal government will be forced to reclassify it.

      Inevitably something is lost as Wall Street steps in. A veteran ArcView investor recalls a charming but hopeless presentation by two stoner entrepreneurs who had built a device to convert Starbucks coffee cups into water pipes. Not only might a spruced-up cannabis business have no room for such innovations, he feared, it would be much less entertaining.

      http://www.economist.com/news/business/21586868-once-shunned-industry-turning-respectable-here-come-suits-man

      Μου αρέσει!

  4. 15 Οκτωβρίου, 2013 22:13

    Σωστός! Δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ, αλλά μου φαίνεται ότι η πραγματικότητα εξελίσσεται αρκετά «προβλεπτά» (αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον όρο) το τελευταίο 6μηνο, αναφορικά με τα σημεία που θίγεις: Η στάση της ΕΔΟΝ για τον Ρομπάι και την ΕΕ, η πορεία Αναστασιάδη αναφορικά με το Κυπριακό, η στάση των λυσοφοβικών δυνάμεων προς αυτή την πορεία.

    Προβληματίζομαι για το θέμα του κυπριακού, διότι οποιαδήποτε εξέλιξη, όσο θετική και αν είναι, θα αντιμετωπιστεί με εξαιρετική δυσπιστία και αρνητικότητα από την πλειοψηφία των Ε/Κ. Χρειάζεται δουλειά προς αυτή την κατεύθυνση. «Πρέπει να προετοιμαστούμε και οι υπόλοιποι» όπως λες. Το κουπί δεν μπορεί να το τραβήξει μόνος του ο Αναστασιάδης. Όμως δεν βλέπω κάποιον άλλο πρόθυμο να βάλει το χέρι του. Ίδωμεν.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Οκτωβρίου, 2013 07:32

      (Δυστυχώς) Συμφωνώ πλήρως με τη δεύτερη παράγραφο του σχολίου σου.

      Μου αρέσει!

  5. Superman permalink
    15 Οκτωβρίου, 2013 22:31

    1.Το δικό σου ιστολόγιο πάντως έχει πολλά περισσότερα σχόλια απο του υπερσυντηρητικού αποριπτολάγνου Λάζαρου Μαύρου !!!!!!

    2.Θέλω να δω αν θα συμπεριφερθει μια φορα υπευθυνα το Ακελ στο κυπριακό. Μιά μόνο!! Μετά τις κέλλες του 2004 και του 2008 είναι η μόνη φορα που δεν συμμετέχει στην εξουσία και να κολώσει να πάρει τα ρίσκα…

    3.Το 2004 ο παπαδόπουλος ετράβηξεν μαζί του αρκετούς που εγερναν προς το Ναι όπως ακελ, εδεκ για τις γνωστές μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Πιθανό σε κάποιο βαθμό να γίνει και το ίδιο τώρα .

    Legalize kannabis

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Οκτωβρίου, 2013 07:36

      1. Η ποιότητα ενός ιστολογίου δεν καθορίζεται από τα σχόλια που παίρνει (αλλά ειναι ευπρόσδεκτα :))
      2. Σε αυτό ποντάρω και ελπίζω και εγώ. Αλλά οι ενδείξεις δεν είναι σπουδαίες. Ας πούμε ποιο σοβαρό επιχείρημα μπορεί να θέσει το ΑΚΕΛ και να μη βάλει τον Τσιελεπή στη διαπραγματευτική ομάδα;
      3. Εννοείς πως τώρα αν πάμε σε λύση ο πρόεδρος θα τραβήσει μαζί του κάποιους του όχι;
      4. Συμφωνώ.

      Μου αρέσει!

      • Superman permalink
        16 Οκτωβρίου, 2013 16:09

        Νομίζω λίγο δύσκολο να τα καταφέρει όπως ο Τάσσος, να τους μαλακώσει λίγο ναι, βλέπεις η καρέκλα είναι υπεράνω όλων…..
        Νομίζω ότι έχουμε ελπίδες για λύση, το ότι ο Πρόεδρος μας θελει λύση και θέλει ένα καλό σχέδιο (δες τι έγινε το 2004 με τις εγγυήσεις και χάσαμε ένα μεγάλο μας ατου) αυξάνει τις πιθανότητες μας. Φυσικα το 2004 οι συνθήκες ήταν ευνοικότερες αφου οι Τουρκοκύπριοι καίγονταν για λύση….

        Μου αρέσει!

  6. Ανώνυμος permalink
    15 Οκτωβρίου, 2013 22:55

    Αναστασιάδης:
    Οι προτάσεις Χριστόφια Τουρκοποιούν την Κύπρο.

    Μου αρέσει!

  7. 16 Οκτωβρίου, 2013 12:23

    Συγνωμη για να καταλάβουμε δηλαδής κι εμείς που είμεθα οι κρετίνοι…

    Ο Νίκος πρότεινε να αποποινικοποιηθεί το χασίς και καθείς να δικαιούται ενα δενδρίλιο στον κήπο του χωρίς να εμπορεύεται αυτό το δενδρίλιο αλλά για ιδίαν χρήση χωρίς να διώκεται και εμείς οι κρετίνοι μιλήσαμε για καπιταλισμό;

    Ή μήπως ο Νίκος πρότεινε να νομιμοποιήσουμε τα καρτελ των ναρκωτικών, που ως γνωστόν είναι άρρηκτα δεμένα με τα καρτέλ της εμπορίας όπλων, λευκής σαρκός, εγκλημάτων και να τα εγγράψουμε και στην ΚΕΒΕ αμα λάχει!

    Καλά ρε νεοφιλελευθερόπουλα, σε ποιό πάτο θα φτάσει η ξεφτίλα σας, που δεν έχετε ένα καθρέφτη, φαλάκρες, να δείτε ούτε μέσα σας,ούτε έξω σας, και μιλάτε για αριστερό κρετινισμό;

    Μου αρέσει!

  8. strovoliotis permalink*
    16 Οκτωβρίου, 2013 12:58

    Δηλαδή δεν υπάρχει αριστερός κρετινισμός;

    Μου αρέσει!

    • 16 Οκτωβρίου, 2013 13:08

      Απαντα μου Γιαννο μου στο ερώτημα μου! Ο Νικος πρότεινε την αποποινικοποίση του χασις – δηλαδη το δικαιωμα χρήσης και την ταυτοχρονη παταξη του παραεμπορίου ή προτεινε την νομιμοποίηση των καρτέλ;;

      Επιπλεον απάντα μου…ο Νικος θα εδεχετουν το δικαιωμα χρήσης χωρίς εμπόριο;;; Ή μηπως η έννοια μας είναι μονο το εμποριο και βγαζουμε μπροστα συνθηματα για «δικαιωμα των πολιτών» που ειναι καταλληλα μονο για κρετινους της κριτικής αναλυσης ενος δεδομενου;;

      Μηπως ο Νικος γνωρίζει ποιό ειναι το μεγαλύτερο στον κόσμο καρτέλ παραγωγής χασίς;; Είναι στο Αφγανιστάν Γιάννο μου και οι Ταλιμπαν απο αυτο το καρτελ χρηματοδοτουνται!!!
      Το επόμενο ειναι στην Κολομβία.

      Αυτο μας πουλάτε για μη κρετινισμό;; Θελετε αποποινικοποίηση;; Κι εμεις θελουμε! Αλλα για τους χρηστες χασις όχι για τους εμπορους…

      Και το ερωτημα παραμενει…εισαστε πραγματι αξιοι να νομιμοποιήσετε ότι πιο βρώμικο υπαρχει στον υποκοσμο του μαυρου χρηματος χωρίς να μπειτε στον κοπο να καταλαβετε καν για ποιο πραμα «εξεγείρεστε» αυτην τη στιγμή;;;

      Τοσο κοινωνικα σαπιοι ειστε, ή απλα δεν σας βοηθα η νοημοσύνη σας να κρινεται ενα αντικειμενικο δεδομενο και τρωτε το κουτοχορτο ωσαν τα αρνια;;

      Όταν γραφεις κατι ενα ποστ, στο υφος που γραφεις, να σκεφτεσαι πρωτα..

      Μου αρέσει!

  9. strovoliotis permalink*
    16 Οκτωβρίου, 2013 13:14

    Ξέρεις, με το ύφος που απαντάς, κάνεις ό,τι μπορείς για να επιβεβαίωσεις τον τίτλο της ανάρτησης.

    Τι σχέση εχει ο Νίκος ρε Δις;

    Του κάνω την κριτική εκεί που πρέπει, αλλά εδώ η κριτική παει στην ΕΔΟΝ που τσακώθηκε με τον κουμπάρο μου τον Περδίκη.

    *Εσύ* να μας πείς αν αυτά τα παπαδοπαίδια είναι χαρακτηριστικά μιας προοδευτικής αριστεράς.

    Η μήπως ο προοδευτισμός τελειώνει με την συνθηματολογία: «για όλα φταίει ο καπιταλισμός»;

    Μου αρέσει!

    • 16 Οκτωβρίου, 2013 19:51

      Ναι εγω θελω να τοποθετηθεις για την προταση του Νικου για αποποινικοποίηση. Δηλαδη θελεις να πιστεψω, πως οταν σε ρωτουν τα μωρα σου να τα ενημερώσεις για τα ναρκωτικα εσυ λεεις του ότι λεεις και στο μπλογκ σου, καμνοντας κριτική στην εδον;

      Με λλια λογια λεεις τους: Αγάπη μου, κοίτα να δεις, εκεί έξω υπάρχει μια πολύ σημαντική και πετυχημένη επιχείρηση που παραγει ναρκωτικά και βγάζει τεράστια κερδη. Αυτή η επιχείρηση ειναι παράνομη, αλλα τα ψηλα της κέρδη της επιτρέπουν να ελέγχει και άλλου σημαντικούς τομεις του εμπορίου, όπως το εμπόριο παιδικής πορνείας, το σωματεμπόριο και το εμπόριο όπλων.

      Ο καλός κύριος Νίκος, αγάπη μου, θέλει αυτή την πετυχημένη επιχείρηση – όχι όπως την άλλη του ανίδεου με το Ροκ Καφέ που δεν επέτυχε λόγω κακοδιαχείρισης- να την νομιμοποιήσει για να μπορει να την φορολογεί και να προσφερει τους φόρους για το καλο του συνόλου.

      Αλλά δυστυχώς, αγάπη μου, καποιοι καθυστερημένοι αχάπαροι, που ζουν εκτός εποχής, φωνάζουν πως η νομινοποίηση αυτου του επιτυχημένου αλλα παρανομου επιχειρηματικού κόσμου, δεν είναι σωστή.

      Σας υπόσχομαι, αγάπη μου, πως θα δώσω μαζί με τον καλό κύριο Νίκο, το άπαν των δυνάμεων μου, ώστε να ζήσετε σε μια μοντέρνα και ασφαλή κοινωνία χωρίς ταμπού και ιδεολογικές εμμονές!

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        16 Οκτωβρίου, 2013 21:27

        Όχι ρε Δις, δε θα τοποθετηθώ για τον Νίκο, γιατί πέραν της προεκλογικής αναφοράς δεν έχει τίποτα άλλο να παρουσιάσει και δεν έχει σχέση με αυτή την ανάρτηση.
        Μπορεί να μην παρουσιάσει και τίποτα στην πενταετία. Τότε θα τον κρίνω.

        Η ΕΔΟΝ όμως βγάζει ανακοίνωση φρέσκια και επιθετική, και γι’ αυτό της κάνω κριτική, όπως θα έκανα και στα άλλα παπαδοπαίδια της ΟΧΕΝ αν έβγαζαν ανάλογη ανακοίνωση.

        Ναι, μιλώ στα μωρά μου για το θέμα. Τους αναφέρω τις κόκκινες γραμμές, τους αναφέρω τους κινδύνους και γνωρίζω αρκετά για να θέλω να τα προστατέψω.
        Δεν τα βάζω σε γυαλλοκλούβι όμως.
        Το σύστημα τι σχέση έχει; Αν κατηγορήσω τον κακό καπιταλισμό σημαίνει πως θα τα προστατέψω από τους κινδύνους των ναρκωτικών τα επόμενα χρόνια;
        Μα μιλάς σοβαρά; Και είσαι και εσύ μάνα.
        Επίσης, αν πάμε με τη δική σου λογική, πως δηλαδή το σύστημα είναι που κάνει κακά τα ναρκωτικά (και εννοείται, μιλάμε για κάνναβη) , και επειδή το σύστημα δεν αναμένεται να αλλάξει στο προσεχές μέλλον, να θεωρήσω πως συμφωνείς με τα παπαδοπαίδια, πως δηλαδή η αποποινικοποίηση είναι κακό πράγμα.
        Σωστά;

        Μου αρέσει!

    • 16 Οκτωβρίου, 2013 19:52

      Strovoliotis,

      Πέρα βρέshει, στην Καραμανιά shονίζει! Άλλα ΣΟΥ λαλεί η Disdaimona τζιαι άλλα προσπαθείς να πεις ΕΣΥ! Απορία ψάλτου, βηξ!

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        16 Οκτωβρίου, 2013 21:28

        Πράγματι. Αυτά που λέει η Δις δεν έχουν σχέση με την ανάρτηση, συνεπώς γιατί να τα σχολιάσω;

        Μου αρέσει!

        • 16 Οκτωβρίου, 2013 21:34

          Strovoliotis,
          Προφανώς δεν έχεις κάτι ν’ απαντήσεις και να πεις, ή δεν ΣΟΥ συμφέρει να σχολιάσεις τις αναφορές της Disdaimonaς

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Οκτωβρίου, 2013 21:38

          Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις – άνκαι ανάγνωση γνωρίζεις, και καλή μάλιστα.

          Μου αρέσει!

  10. 16 Οκτωβρίου, 2013 13:54

    Αρέσκει μου που συζητούν οι μη χρήστες για τη χρήση.

    Εγώ πάντως στηρίζω το ανθρώπινο δικαίωμα στον εθισμό.

    Μου αρέσει!

  11. strovoliotis permalink*
    16 Οκτωβρίου, 2013 17:07

    Pre-Negotiation Maneuveurs and CTP

    Özdil Nami and Ahmet Davutoğlu, who recently met in Ankara, surprised everyone who is expecting a solution with the statements they made ahead of the Cyprus negotiations. Özdil Nami underlined that “Turkish Cypriots need to integrate into the world,” and expressed desire for a “solution” in two months: «We set March 2014 as the target date. We want to hold a referendum on a comprehensive solution on the island before this date and to make the comprehensive solution a reality.» Nami claimed that important steps have been taken in the negotiations to the date, and added that these cannot be ignored. «This problem should not exceed 50 years. If this is not possible, the world should come up with a different answer to the question of ‘What should be done in Cyprus?» said Nami.

    Let me make a reminder first. The “important progress made in negotiations” to date, consist of topics, which the Turkish side mostly “took.” Such as Governance, Power-sharing, EU and Economy… In topics such as Territory, Property, Security and Guarantees, which the Turkish side has to “give,” there has been either no progress at all or no important progress. Moreover, the Turkish side has hardened its stance on these issues over the past years.

    As it may be understood from Özdil Nami’s speech at the Diplomacy Reporters Association in Ankara, the Turkish side has retracted from its position in the Annan Plan regarding Territory: «We, as the Turkish side, have conveyed to our counterpart that we will not be able to make the territorial concessions we made in the Annan Plan. Ten years have passed since then. There have been additional investments in regions except Varosha, which were subject to territorial adjustments. Life goes on. For that reason, it is more difficult to make the same concession. But the territorial adjustment will be more or less similar to how it was in that map.»

    The Property topic is, as Nami confessed a “thorny” issue. “The thorniest of the outstanding issues is the property issue,» said Nami. But there is another issue that is more difficult than all of the rest. The parties are at poles apart over Security and Guarantees, which is deemed very important by the Greek Cypriot side.

    The Turkish side wants the Guarantee and Alliance agreements signed in 1960 to continue as they are. There is no leader on the Greek Cypriot side, who would say “yes” to this! If we are to summarize all this, the parties have not converged on the issues of Territory, Property and Security. Separately, it is not yet clear how the federal state will be established.

    The Greek Cypriot side advocates that the Cyprus Republic should be restructured and transformed into a bi-zonal federal state. They want the establishment of a kind of a “Second Cyprus Republic.” The Turkish side on the other hand, is fixated on the “virgin birth” spell at the best. Claiming that the Cyprus Problem may be solved in two months when there are so many divergencies, and when the negotiations are being carried out by Osman Ertuğ, could only be a tactical maneuver.

    What they are actually trying to say is, “We either solve the Cyprus problem in two months or the world has to leave aside the quest for a federal solution and move towards a two-state solution.” Last March, Davutoğlu had said, “we are ready to negotiate a two-state solution.” What a two-state solution would mean for Turkish Cypriots could be the subject of another article. Let me just say that this, under the current conditions, would mean becoming Turkey’s Gibraltar in Cyprus at the best.

    It seems that Turkey is trying to do away with the federal state model by creating an artifical “urgency” about a federal solution. In other words, this “hastiness” is aimed at other plans… As a matter of fact, Sami Kohen, who usually has good information about what is going on behind the scenes, wrote in the Milliyet newspaper on 11 October 2013: “It seems to us that the notion that the new negotiations process will be the “end” is strengthening among the Turkish side. There is a large number of people, who believe that formlising the independence of the TRNC is the best way to end the problem if there is no solution this time either. In his speech in Ankara, TRNC Foreign Minister Özdil Nami talked about “integrating” the TRNC “into the world” in that case. There is no doubt that the government has such a B plan. But it is giving a (maybe the “last”) chance to negotiations aimed at reconciliation.” All the signs confirm Sami Kohen’s view.

    Davutoğlu does not hide that they discussed “the recognition of TRNC” with Nami. If this “time engineering” – the Turkish side says it wants a “solution” by the end of the year regardless of when the negotiations begin – is a tactical move aimed at pressuring the Greek Cypriot side into a solution, we can say that it is a useless, wrong approach that will not give rise to a result. If it is a policy aimed at essence, it is unnaceptable anyway.

    It is impossible to legitimize the TRNC, which was established on a territory, 80 per cent of which belongs to Greek Cypriots, who have been forced out at gunpoint. It should be known that the Cyprus Problem is not merely a problem of “Turkish Cypriots’ integration into the world.” At the same time, it is a problem of restoring the violated rights of Greek Cypriots. For this reason, what is expected of the Turkish side is not to try and corner the Greek Cypriot side in a semi-theatful manner, but to act with a sense of responsibility and put forward strong will in terms of a federal solution.

    If we are to take into consideration the historical context of the Cyprus problem, the most maximalist demand of the Turkish side, which was a federation based on geographical terms, has been accepted and has become a UN parameter. Other Turkish demands have also been met. Now, everyone accepts that Turkish Cypriots are not a minority but a politically-equal community. And as regards banning Greek Cypriots’ unification with Greece – which was a matter of life and death for the Turkish side – Enosis no longer has a place in the minds, hearts or agreements.
    What is expected of the Turkish side after all these is to help bring to life the federal state structure, which was a Turkish demand. To embrace the notion of a state that respects human and citizen rights and which emphasizes the maxim of unity among diversity. Not to advocate a structure similar to the pre-modern Ottoman Community System, in which the communities stay away from mutual interaction and travel in separate vagons. While it is impossible to have such an approach accepted by the world at a time when social mobility has peaked, it is also unacceptable to establish two separate “Ethnic-Ghettos” side by side. The solution should be based on the principle of a federal, democratic state, and the notion of a pluralistic community.

    By the way, where is the Republican Turkish Party (CTP) while all these are being discussed ahead of the negotiations? Where does it stand when it comes to the Cyprus problem? Does it think that the negotiations will be finalised in two months? Or does it adopt bringing forward the recognition of the TRNC and a two-state solution unless a solution is found as soon as possible, as stated by Ahmet Davutoğlu, Derviş Eroğlu, Egemen Bağış and Özdil Nami? Doesn’t the party have anything to say regarding the Cyprus problem? When will CTP, which owes its existence to being a party for peace, break its silence?

    *This article was originally published in the Yenidüzen newspaper.

    http://lemoncy.eu/authors_article_detail.php?Vid=24

    Μου αρέσει!

  12. Ανώνυμος permalink
    16 Οκτωβρίου, 2013 20:56

    Εμπόριο όπλων, εμπόριο ναρκωτικών, εμπόριο λευκής σαρκός, εμπόριο πασαλλοΐτικης σαρκός, εμπόριο ανθρώπινων οργάνων, παιδική πορνεία και πορνογραφία, δουλεμπόριο, λαθρεμπόριο, θρησκευτική καταπίεση&εκμετάλλευση, μαύρο χρήμα, τζόγος, δικτατορικά φασιστικά και θεοκρατικά καθεστώτα . . . . . . , είναι το μόνο σύστημα που δουλεύει. Τα άλλα είναι ιδεοληψίες, κρετινισμοί και . . . . . πώς αλλιώς τα ονομάζεις Στροβολιώτη είπαμε;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Οκτωβρίου, 2013 21:34

      Ξέρεις κάπου που *δεν* γίνονται τούτα ούλλα τα παλιοπράματα; Γιατί αν ξέρεις, να μου πεις και θα πάω μονομιάς εκεί.

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        16 Οκτωβρίου, 2013 23:18

        Ναι!
        Εκεί που δεν σου επιτρέπεται να μετατρέπεις το «εισόδημα» από όλα αυτά και να τα κάνεις προσωπική σου περιουσία.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          17 Οκτωβρίου, 2013 07:08

          Δεν αναφέρομαι σε βιβλία, ή ευσεβείς πόθους. Εκτός ίσως από τη Βόρειο Κορέα και καμιά απομονωμένη φυλή, η μετατροπή του εισοδήματος σε προσωπική περιουσία ισχύει παντού. Άρα, επαναλαμβάνω: που ισχύουν όλα αυτά που λες;

          Μου αρέσει!

  13. Ανώνυμος permalink
    16 Οκτωβρίου, 2013 21:03

    «Τίμιο ξύλο και λείψανο της αγίας Ελένης στο Τσέρι».

    Χε χε χε.
    Είπαμε! Το μαγαζί της εκκλησιάς είναι γωνιακό.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Οκτωβρίου, 2013 21:35

      Είσαι στο σωστό μέρος για να κάνεις κριτική και να σαρκάσεις. Όλα τα θεοκρατικά, θεόπνευστα, γενικώς …πνευστα και άλλα συναφή, τα κριτικάρουμε εδώ μέσα.

      Μου αρέσει!

  14. Ανώνυμος permalink
    17 Οκτωβρίου, 2013 12:07

    ρε φίλε σόρρι για την παρέμβαση,αλλά εσκέφτης να αλλάξεις το πράμα σου? σάμπως τζαι χαλά σε τούτον…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.