Skip to content

Ο Τάκης Χατζηγεωργίου στηρίζει το Νίκο Αναστασιάδη.

Νοέμβριος 13, 2013

Εκεί που νόμιζα πως χάθηκαν οι νούσιμοι ΑΚΕΛικοί, μας προκύπτει ο Τάκης!

Λίγο πολύ έτσι νοιώθω και εγώ, έστω και αν έχω εκφράσει ίσως πιο έντονες επιφυλάξεις για τον Νίκο Αναστασιάδη. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τι λένε οι δήθεν αριστεροί, οι οποίοι μόνο στόχο έχουν την «αποδόμηση» του Νίκου Αναστασιάδη από την πρώτη στιγμή – και αν είναι να το πετύχουν αυτό, ας πάνε όλα στο διάολο. . 

 

Θέλουμε λύση ή ναυάγιο;

Εδώ και βδομάδες αναζητείται κοινή βάση για έναρξη των διαπραγματεύσεων για το Κυπριακό. Θυμούμαι στο παρελθόν ομηρικές τηλεοπτικές μάχες για το αν κάποιο σχέδιο ήταν βάση λύσης, ή βάση για διαπραγμάτευση. Και θυμόμαστε ακόμα (όλοι μας υποθέτω, γιατί είναι πιο πρόσφατο) το κοινό ανακοινωθέν επί της θητείας του Μεχμέτ Αλί Ταλάτ. Εκεί η συζήτηση που αναπτύχθηκε ήταν για το αν το συγκεκριμένο ανακοινωθέν «σφράγιζε» πλήρως την μια και μόνη κυριαρχία μετά τη Λύση.

Υποστηρίζω ότι πολλά εξαρτώνται από την εμπιστοσύνη, που έχει η μια πλευρά προς την άλλη. Πολλά εξαρτώνται από την εκτίμηση ότι ο απέναντι, δεν θα παρασπονδήσει. Δεν θα χρησιμοποιήσει μια σχετική ασάφεια, για να ενισχύσει αυτό που εξ’ αρχής είχε κατά νουν. Καταλήγω λοιπόν να πιστεύω, (και αναφέρομαι σε μένα) ότι η εντύπωση, που έχω για τον Έρογλου, δεν με πείθει πολύ πως θα προσπαθήσει (κατά την διάρκεια των συνομιλιών) περισσότερο για την Λύση παρά για το ναυάγιο των συνομιλιών. Υπήρξε πάντα ειλικρινής διχοτομιστής, τάχθηκε ενάντια στις συγκλίσεις Χριστόφια και Ταλάτ, (σήμερα υποκριτικά καμώνεται ότι τις υποστηρίζει) και όλη η ζωή του, σαν γνήσιο τέκνο του Ντενκτάς αφιερώθηκε στην διχοτόμηση. Από την μέρα που ανέλαβε τις διαπραγματεύσεις, δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αφήνει το χρόνο να ρέει, και να ροκανίζει κάθε στοιχείο που οδηγεί σε πιθανότητα λύσης.

Είναι γι’ αυτό τον λόγο που πιστεύω ότι τυχόν έναρξη διαπραγματεύσεων χωρίς καθαρή συνεννόηση για το ποια λύση επιδιώκουμε, θα ήταν ουσιαστικά απόφαση για ναυάγιο. Και ναυάγιο της ύστατης προσπάθειας επίλυσης νομίζω καταλαβαίνουμε όλοι που θα οδηγήσει.

Είμαι της εντύπωσης (μετά από πυκνές επαφές για μια σειρά χρόνων με την ηγετική πυραμίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και ανθρώπους των Ηνωμένων Εθνών) ότι ένα ναυάγιο αυτή την φορά θα οδηγήσει σε μια καθαρή διεθνή σταθεροποίηση του καθεστώτος που επικρατεί σήμερα στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου. Θα οδηγήσει σε ένα «τελευταίο ψήφισμά» των Ηνωμένων Εθνών που σε κάποιο βαθμό θα αναιρεί τα προηγούμενα. Θα οδηγήσει σε μια κάποιου τύπου εκπροσώπηση της Τουρκοκυπριακής κοινότητας (στην πραγματικότητα του κατοχικού καθεστώτος) στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Θα οδηγήσει στην αλλαγή στάσης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου όσον αφορά τα τουρκικά κεφάλαια διαπραγμάτευσης. Θα οδηγήσει σε νέες πιέσεις (πιο αποτελεσματικές αυτή την φορά) για απ’ ευθείας εμπόριο. Θα οδηγήσει στο τελείωμα του Κυπριακού. Ούτε λύση, ούτε διευθέτηση. Τελείωμα!

Όσοι είμαστε υπέρ της Λύσης (Ναι πιστεύω ότι κάποιοι δεν είναι) πρέπει να βλέπουμε, έχουμε υποχρέωση να ελέγχουμε τα βήματα μας. Να σηκώσουμε το πόδι μας όταν ξέρουμε που θα το πατήσουμε. Δεν χωρεί κανένας μετέωρος βηματισμός.

Θα προσθέσω εδώ το κύριο πολιτικό μου επιχείρημα. Η Τουρκία γνωρίζει ότι η λύση δίνει στην ίδια και στους Τουρκοκύπριους αυτά στα οποία αναφέρθηκα πριν (άνοιγμα κεφαλαίων, διεθνή εκπροσώπηση της Τουρκοκυπριακής κοινότητας, απ’ ευθείας εμπόριο κλπ κλπ). Δυστυχώς όμως εδώ που έφθασαν τα πράγματα, η Τουρκία και η Τουρκοκυπριακή κοινότητα, κερδίζουν τα ίδια πράγματα και σε περίπτωση ναυαγίου. Και οι δυο δρόμοι (Λύση ή Ναυάγιο) οδηγούν σε μεγάλο βαθμό σε μια θετική εξέλιξη. Εξακολουθώ βέβαια να πιστεύω ότι η Λύση είναι και για την Τουρκία μια πιο στέρεα εξέλιξη, αλλά δεν έχω ενδείξεις προς το παρόν ότι αυτό είναι κάτι που βλέπουν.

Πολλές φορές οι ηγέτες δεν αποφασίζουν  στην βάση του κρατικού συμφέροντος. Πολλά άλλα πράγματα παρεισφρέουν. Όπως θέματα εσωτερικής κατανάλωσης, πιθανές επικείμενες εκλογές, προσωπικά πείσματα κλπ κλπ).

Έχουμε δύο δρόμους μπροστά μας. Λύση και ναυάγιο. Εμείς έχουμε κέρδος μόνο από τη Λύση. Η Τουρκία έχει κέρδος από τη Λύση, και έχει επίσης κέρδος από το ναυάγιο. Αυτοί που πρέπει να προσέχουν είμαστε εμείς.

Είναι γι’ αυτό τον λόγο που πιστεύω, ότι πολύ καλά ο Νίκος Αναστασιάδης δεν μπαίνει  στις συνομιλίες χωρίς πλήρη ξεκαθάρισμα του τι επιδιώκουμε.

Από την άλλη βέβαια δεν μπορεί να μην θυμηθούμε ότι ο Νίκος Αναστασιάδης στήριξε τις συγκλίσεις Χριστόφια – Tαλάτ, στη συνέχεια τις κατήγγειλε, και σήμερα δέσμιος της καταγγελίας αυτής,  παρακολουθεί τον εαυτό του που προσπαθεί να κερδίσει, αυτό που κατήγγειλε, και την ίδια ώρα παρακολουθεί τον Έρογλου να χειροκροτεί τις συγκλίσεις που κάποτε θεωρούσε ανάθεμα.

 

Follow on TWITTER @thadjigeorgiou

Advertisements
18 Σχόλια leave one →
  1. strovoliotis permalink*
    Νοέμβριος 13, 2013 20:22

    Ενας καλός φίλος στο ΦΒ, μου θύμισε και αυτό:

    Ο κ. Κυπριανού είπε πως το ΑΚΕΛ θεωρεί ότι η επίλυση του Κυπριακού επείγει και προσθέτοντας ότι μέσα στις ιδιαίτερα κρίσιμες οικονομικές συνθήκες που διέρχεται ο τόπος, είναι σημαντικό να πετύχουμε τη λύση, προσθέτοντας ότι η λύση θα βοηθήσει σημαντικά και στην αντιμετώπιση των οικονομικών δυσκολιών.

    Ταυτόχρονα ξεκαθάρισε ότι δεν θα αποδεχτούμε την όποια λύση στο Κυπριακό, αλλά είμαστε έτοιμοι να αποδεχθούμε λύση, η οποία να βασίζεται στα συμφωνημένα πλαίσια, (ψηφίσματα του ΟΗΕ, Συμφωνίες Υψηλού επιπέδου, το διεθνές και το ευρωπαϊκό δίκαιο).

    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, συνέχισε, είμαστε έτοιμοι να στηρίξουμε κάθε προσπάθεια, η οποία θα γίνει από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας προς επίτευξη λύσης το συντομότερο δυνατό, προσθέτοντας ότι «ταυτόχρονα θέλω να ξεκαθαρίσω και δημόσια ότι θα μας βρουν αντιμέτωπους όποιοι επιχειρήσουν να επιβάλουν κακή λύση στο Κυπριακό».

    Διαμήνυσε δε ότι αυτό πρέπει να το έχουν στο μυαλό τους, η ίδια η Τουρκία και όσοι από τη διεθνή κοινότητα ενδιαφέρονται να συμβάλουν στις προσπάθειες για επίτευξη λύσης στο Κυπριακό

    . – See more at: http://www.sigmalive.com/news/politics/63345#sthash.Za5QfEBu.dpuf

    Μου αρέσει!

  2. strovoliotis permalink*
    Νοέμβριος 14, 2013 07:32

    Ο Τάκης στο Τρίτο, στηρίζει με ένταση τη θέση του, ενώ η Βρετού του επισημαίνει πως βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από την επίσημη θέση του ΑΚΕΛ – κάτι που δε σχολίασε.

    Μου αρέσει!

    • Νοέμβριος 14, 2013 08:56

      http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=250332&-V=articles

      Εγώ βλέπω ότι τα ίδια πράματα λέει ό Άντρος τζιαι ο Τάκης. Ο Τάκης μάλιστα χώννει τα του Αναστασιάδη για τες μαλακίες που κάμνει με πιο «σέρτικον» τρόπον όπως εν τζιαι το στύλ του.

      Προσκαλώ σε να πά να κάμεις ένα ψυχικό ντούς να σου φύουν οι εμπάθειες που εδημιούργησεν ο εαυτός σου εναντίον των αριστερών, τζαι ιδίως των οργανωμένων, για να μπορείς να θκειαβάζεις την πραγματικότηταν όπως ένας rational άνθρωπος, όπως δηλαδή αυτοπροσδιορίζεσαι. Κάμε γιόγκα, κάμε αυτογνωσίαν, κάμε ψυχανάλυσην, κάμε meditation, κάμε νηστίαν που τα ΜΜΕ, ότι σου κάμνει έβρε τζιαι κάμε τζιαι άμαν φτάσεις στο σημείον να ακούει ο μισός σου εγκέφαλος, ο rational, την λέξην ΑΚΕΛ τζιαι να σκέφτεται «πιθανός σύμμαχος για την λύση», χωρίς να επαναστατεί ο άλλος μισός, θα έσιεις κάμει το πρώτον βήμαν. Άμαν ηφτάσεις σε τούτον το σημείον, δοκίμασε τζιαι με την λέξην «Χριστόφκιας». Αν καταλήξεις στο ίδιον αποτέλεσμαν, τότε είναι το τελικόν τεστ ότι δεν είναι οι εμπάθειες που καθορίζουν τες απόψεις σου αλλά η λογική. Λαλώ σου τα τούτα σαν μη οργανωμένος αριστερός.

      Ξυπνάτε τζιαι ακούστε τι σας λαλεί τζιαι ο Άντρος, τζιαι ο Τάκης. Διότι η μόνη συμμαχία που εκατάφερεν να πάρει την Κύπρον έναν βήμαν μπροστά τόσον κοινωνικά, όσον τζιαι για το κυπριακό, τζιαι στο παρελθόν, αλλά τζιαι στο μέλλον, ήταν τζιαι θα ένει μια συμμαχία της αριστεράς με τους φιλελεύθερους τζιαι την προοδευτική δεξιά (είτε εν μες το Δήκο, είτε εν μες τον Συναγερμόν, είτε εν έξω). Στα θέματα που τσιαττούν οι απόψεις. Τα άλλα θα κανονιστούν πον να έρτει η ώρα τους.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        Νοέμβριος 14, 2013 13:38

        Ναι, πράγματι, στην είδηση που παραθέτεις, το νόημα είναι περίπου το ίδιο. Η προηγούμενη είδηση για τον Άντρο ήταν από τον Σεπτέμβρη, όταν δεν υπήρχε ακόμη το ζήτημα του κοινού ανακοινωθέντος.
        Και, ναι, υπάρχει διαφορά μεταξύ Τάκη και Άντρου, ο δεύτερος είναι πιο δειλός, άλλωστε για αυτό τον είχε επιλέξει ο Χριστόφιας 😉
        Ρε φίλε, ντους κάμνω, αλλά γιατί να πρέπει να θκιώξω μαζί με τα δρώματα τζιαι την πραγματικότητα; Πριν λίγες μέρες πρόβαλα εδώ κείμενο της ΕΡΑΣ – που ξέρω πως δεν με συμπαθούν ποσώς – γιατί έλεγε τα σωστά πράγματα. Τωρα προβάλλω τον Τάκη, που νομίζω συμπαθεί με, επειδή επίσης λέει σωστά πράγματα.
        Και θα συνεχίσω να προβάλλω και να συμφωνώ με ανάλογα πράγματα.
        Δηλαδή για να είναι θεμιτή η ικανοποίηση που δείχνω πρέπει να δηλώσω και ευχαρίστηση για τις αθλιότητες που έκανε ή δεν έκανε ο Χριστόφιας;
        Α, και δε θα βρεις πουθενά κριτική ενάντια στη μαζική αριστερά: μόνο σε πρόσωπα και πράξεις.

        Μήπως πρέπει και εσύ να επανεξετάσεις ορισμένες έμμονες ιδέες σχετικά με αυτούς που κάνουν κριτική σε πλάσματα ή πράξεις της αριστεράς;
        Συμφωνώ πανηγυρικά με την τελευταία παράγραφο.
        Δυστυχώς όμως, όπως φοβόμουν (και φοβούμαι) πάντα τους σκληροπυρηνικούς του ΔΗΣΥ, τωρα πια φοβούμαι και τους πικκαρισμένους του ΑΚΕΛ, οι οποίοι στην ουσία δεν έχουν διαφορά με τους προαναφερθέντες.

        Α, κάτι λες και για το ΔΗΚΟ; Προοδευτικό ΔΗΚΟ; Που ακριβώς είναι τούτον;

        Μου αρέσει!

  3. Ανώνυμος permalink
    Νοέμβριος 14, 2013 09:38

    Ο Στροβολιώτης έχοντας ρίξει τόνους όξους και χολής εναντίον του Χριστόφια, του ΑΚΕΛ και του Λαϊκού κινήματος γενικότερα, έχει πλέον μούγιαν και μουγιάζεται. Περιμένει επιθέσεις περιμένει υποσκάψεις, περιμένει εχθρότητα. Ενώ το μόνο που του αξίζει είναι η περιφρόνηση, κι’ αυτή θα πάρει.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Νοέμβριος 14, 2013 13:40

      Μάλιστα! Έχουμε εδώ ένα παράδειγμα των «πικκαρισμένων» που γράφω πιο πάνω! Φίλε μου περιφρόνηση ήδη δέχονται όσοι τα έκαμαν μπίλιες!

      Μου αρέσει!

  4. Νοέμβριος 14, 2013 11:24

    εγώ από την άλλη , δεν συμφωνώ με τούτη την εμμονή με τη βάση.
    το απέδειξε η εμπειρία του χριστοφια – ταλάτ εξ άλλου.

    Κάπου πάει να το πει ο τάκης τζαι μετά πέφτει σε αντίφαση.
    Το ζουμίν είναι σε αυτές τες τρεις προτάσεις

    «Υποστηρίζω ότι πολλά εξαρτώνται από την εμπιστοσύνη, που έχει η μια πλευρά προς την άλλη. Πολλά εξαρτώνται από την εκτίμηση ότι ο απέναντι, δεν θα παρασπονδήσει. Δεν θα χρησιμοποιήσει μια σχετική ασάφεια, για να ενισχύσει αυτό που εξ’ αρχής είχε κατά νουν. »

    Ακριβώς γι αυτό το λόγο, ένα κείμενο που θα αναφέρει την «μια κυριαρχία, μια προσωπικότητα, μια ιθαγένια» κλπ δεν πρόκεται να λύσει τα πιο πάνω.

    Ας πάρουμε το παράδειγμα των χριστόφια – ταλατ. Οι οποίοι επίσης εξεκαθαρίσαν τη «βαση». Ήρτεν ο ταλατ, μετά τζαι έκαμεν κάποιες προτάσεις οι οποίες για εμάς ήταν «συνομοσπονδιακές». ….

    Τζαι εθεωρούσαμεν ότι εν έπρεπεν να τες έκαμνεν αφού «εσυμφωνήθηκεν η βάση».

    ¨Ελα όμως που τες έκαμε….

    Τζαι ποιός ήταν να του θυμώσει να τες αποσύρει ;

    Για να έσσιει νόημα «η βάση», σημαίνει θα πρέπει να είναι διαθετιμένος ο διαπραγματευτής, να πει του έρογλου αν καταθέσει κάτι εκτός βάσης να το αποσείρει ;

    Τζαι ποιός θα κάμει κάτι τέθκιο ; Ο ντάουνερ ; ή ο όποιος ντάουνερ ;

    Ετώ απλά μετά, θα λαλούμε εμείς ότι οι προτάσεις έρογλου ήταν εκτός βάσης, τζαι τζίηνος θα λαλεί ότι μια χαρά εντός βάσης είναι….

    Άσε που ακόμα δεν εκατάλαβα….

    Αν ένα κομμάτι του κυπριακού (στη προκειμένη η συνταγματική μορφή) είναι πιο σημαντικό που τα υπόλοιπα (π.χ. εδαφικό, ασφάλεια κλπ), πως περιμένουμε ότι θα ξεθαρίσει πριν να μπουμε σε διαπραγματεύσεις ;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Νοέμβριος 14, 2013 13:46

      Στέλιο, δεν διαφωνώ…
      Και είναι τραγικό να υπάρχει τόση δυσκολία στο να προχωρήσουν τα πράγματα επειδή και οι δυο σκέφτονται τι θα γίνει όταν καταρρεύσει πάλι η διαδικασία…
      Δεν συμφωνώ όμως, γιατί όπως έγραψα πολλές φορές, πιστεύω στον Αναστασιάδη, είναι πιθανόν να πετύχει το ρίσκο που παίρνει – το χάσιμο ψυχραιμίας από Ερντογάν και Έρογλου είναι ίσως ενδεικτικό.

      Από την άλλη, η σαφής θέση του Τάκη, που φαίνεται αντανακλά και στο επίσημο ΑΚΕΛ, αλλά και η χαμηλών τόνων ρητορική του Αβέρωφ για το Κυπριακό (σε αντίθεση με την οικονομία, όπου ξεκάθαρα τάσσεται υπέρ συγκεκριμένων συμφερόντων), με κάνει να ελπίζω πως υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρουμε.

      Θετικά πράγματα.

      Μου αρέσει!

  5. Νοέμβριος 14, 2013 12:16

    Τον Ιανουάριο του 2010 μάς ανακοίνωσαν ότι οι προτάσεις του Ταλάτ ήταν συνομοσπονδιακές. Μετά από ένα μήνα αρνήθηκαν να τις υπογράψουν, παρά το ότι μεσολάβησε η επίσκεψη του Μπαν Κι μουν. Αργότερα, όταν εκλέγηκε ο Έρογλου, άρχισαν να διαρρέουν ότι είχαν φτάσει στο παρά πέντε της λύσης με τον Ταλάτ. Όταν πιέστηκαν λίγο να δώσουν εξηγήσεις, θυμάμαι ότι ο Τσιελεπής το πήρε πίσω και άρχισε να περιγράφει πάλι το αδιέξοδο, τόσο με τον Ταλάτ όσο και με τον Έρογλου. Μετά άρχισαν προεκλογικά και προ των νέων διαπραγματεύσεων να κάνουν λόγο για «συγκλίσεις». Τα συμπεράσματα δικά μας/σας…

    Επί του παρόντος, τι να σχολιάσουμε; Η νέα κυβέρνηση επιμένει στην ξεκαθάριση της βάσης. Ωραία. Μετά τι; Θα φτάσουμε σε σχέδιο λύσης ή οι Τουρκοκύπριοι θα επιμένουν πάλι για συνομοσπονδία; Ο Έρογλου διερωτάται ΗΔΗ από που θα πηγάζει η μία και μόνη κυριαρχία, από τον ουρανό, ποιος θα την ορίζει; Ξανά τα ίδια. Κι αν δεν προχωρήσουμε καθόλου σε διαπραγματεύσεις, δε θα χρεωθούμε το νέο αδιέξοδο; Και τα υπόλοιπα τέσσερα χρόνια της θητείας του, τι σκοπό έχει σε αυτή την περίπτωση να κάνει ο νέος μας πρόεδρος; Αυτή ήταν όλη κι όλη η νέα μεγάλη πρωτοβουλία για το κυπριακό;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Νοέμβριος 14, 2013 13:48

      Λεμέσια, θεμιτή και δικαιολογημένη η κριτική σου, να παραθέσω όμως ξανά μέρος της πιο πάνω απάντησης στο Στέλιο:

      Από την άλλη, η σαφής θέση του Τάκη, που φαίνεται αντανακλά και στο επίσημο ΑΚΕΛ, αλλά και η χαμηλών τόνων ρητορική του Αβέρωφ για το Κυπριακό (σε αντίθεση με την οικονομία, όπου ξεκάθαρα τάσσεται υπέρ συγκεκριμένων συμφερόντων), με κάνει να ελπίζω πως υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρουμε.

      Θετικά πράγματα.

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        Νοέμβριος 14, 2013 19:13

        Εγώ βλέπω έναν Στροβολιώτη έτοιμο να επιτεθεί στο ΑΚΕΛ με την πρώτη αποτυχία του κυρίου Δεσμεύομαι Να Μη Δεκτώ Κούρεμα Καταθέσεων, που στο κάτω κάτω γι’ αυτήν θα φταίνε τα καμώματα και η ανεπάρκεια του, και όχι το ΑΚΕΛ. Ως άλλος Βίκτωρας Παπαδόπουλος.

        Μου αρέσει!

  6. Ανώνυμος permalink
    Νοέμβριος 16, 2013 13:23

    Ε παρέα, εξεκίνησα να διαβάζω, ήρτα ως δαμέ σε τούτα τα λόγια που βάλλω πιο κάτω και σταμάτησα. Μου θύμισαν κάποιες άλλες συμπεριφορές, ανθρώπων που σήμερα καλούν άλλους να είναι νούσιμοι και μετριοπαθείς και να μην χάνουν την ουσία. Άλλαξε μόνο κάποια ονόματα και 1-2 λέξεις στις γραμμές που έγραψες και θα καταλάβεις. Η ζωή μας κύκλους κάνει, που λένε.
    «Λίγο πολύ έτσι νοιώθω και εγώ, έστω και αν έχω εκφράσει ίσως πιο έντονες επιφυλάξεις για τον Νίκο Αναστασιάδη. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τι λένε οι δήθεν αριστεροί, οι οποίοι μόνο στόχο έχουν την “αποδόμηση” του Νίκου Αναστασιάδη από την πρώτη στιγμή – και αν είναι να το πετύχουν αυτό, ας πάνε όλα στο διάολο» .

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Νοέμβριος 16, 2013 13:34

      Σαφές το υπονοούμενο, αλλά έχεις λάθος: η αποδόμηση ενός προέδρου πριν καν δούμε τις πράξεις του είναι πολιτικός κανιβαλισμός. Η αποδόμηση ενός αποδεδειγμένα ανίκανου προέδρου ειναι θεμιτή προσφορά προς την δημοκρατία.

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        Νοέμβριος 16, 2013 13:50

        Άκου. Την αποδόμηση του προηγούμενου προέδρου κάποιοι πολιτικοί του αντίπαλοι, στον ΔΗΣΥ και σε κάποια ΜΜΕ, την ξεκίνησαν πριν καν βκει πρόεδρος. Το μίσος που εβκάλαν για κείνον τον άνθρωπο και κυρίως για την παράταξη που τον ανέδειξε επαραμόρφωνε τα πρόσωπά τους, για όσους μπορούν και βλέπουν. Και -αν είχαμεν το νου σας και την νοοτροπία σας- θα έπρεπε να ξεκινούσαμε ήδη την κανιβαλική αποδόμηση του Αναστασιάδη γιατί πράξεις του είδαμε πολλές ήδη. Και είναι για γέλια και για κλάματα ο άνθρωπος. Αλλά ο τόπος πάνω απ’ όλα. Εμείς θέλουμε λύση και ενωμένη κύπρο γιατί οι τούρκοι της κύπρου είναι αδελφοί μας, γιατί αγαπούμε ούλλη την κύπρο ούτως ή άλλως, ούλλους τους κυπραίους, δεν μας κόφτουν οι θρησκείες, δεν έχουμε προαιώνιους εχθρούς. Κάποιοι που σας θέλουν λύση, όντως, για τους δικούς τους λόγους, οκ. σεβαστό, είμαστε μαζί αν το θέλετε, αλλά έβρετέ τα με τους δικούς σας (στο δικό σας κόμμα και στα συγκυβερνώντα) που δεν θέλουν λύση και θέλουν τοίχον που τη μιαν ως την άλλη μερκάν και θωρούμεν και κάμνουμεν. Υπόψη σου ότι το Μαρί δεν θα το ξεχάσουμεν ούτε εμείς. Εγώ δηλαδή, δεν ξέρω άλλοι. Άλλο το κυπριακόν όμως, και ο τόπος (εν ο άνθρωπος), και άλλο τι νιώθουμεν μέσα μας για εκείνη την υπόθεση και πολλές άλλες πιο παλιά.

        Μου αρέσει!

  7. Ανώνυμος permalink
    Νοέμβριος 16, 2013 13:36

    Ό,τι σου έγραψε ο aceras ρε φίλε, να το κάμεις. Στο κάτω-κάτω δεν στοιχίζει τίποτε.

    Μου αρέσει!

  8. strovoliotis permalink*
    Νοέμβριος 16, 2013 13:39

    Θυμούμαι όταν επέστρεψε ο Μακάριος από την εξορία στις επτά Δεκεμβρίου του 74. Μια λαοθάλασσα. Ήμουν κάτω ακριβώς από την εξέδρα της Αρχιεπισκοπής και όταν ο Mακάριος είπε κάτι εναντίον της χούντας αρχίσαμε όλοι να φωνάζουμε ´´την χούντα την έχεις δίπλα σου, την χούντα την έχεις δίπλα σου´´. Δίπλα του ήταν ο Γλαύκος Κληρίδης , που στο άκουσμα του συνθήματος μετακινήθηκε πίσω από τον Μακάριο. Τότε εμείς συνεχίσαμε πιο δυνατά ´´´την χούντα την έχεις πίσω σου´´. Λυπούμαι τόσο πολύ που ο Μακάριος δεν τον υπερασπίστηκε, γιατί όλοι κάναμε τα λάθη μας, μα χούντα δεν ήταν ο Κληρίδης. Και λυπούμαι ακόμα πιο πολύ γιατί δεν βρήκα την ευκαιρία να του το πω …

    Ο Γλαύκος Κληρίδης σε δύσκολη κατάσταση στη κλινική. Αυτή την ώρα δεν μπορεί παρά ο νους να διατρέχει την κυπριακή ιστορία . Της οποίας ο ΓΚ ηταν υπηρέτης. Τις πιο θερμές μου ευχές

    Τάκης Χατζηγεωργίου

    Μου αρέσει!

  9. Ανώνυμος permalink
    Νοέμβριος 16, 2013 13:55

    Σόρι, γιατί εμετακινήθηκε ο Κληρίδης;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: