Skip to content

Χάσμα αντιλήψεων μέσα από μια παρτίδα Pictionary. Εσείς τι βλέπετε στην εικόνα;

Ιανουαρίου 4, 2014

Οι μέρες το έχουν, και έτσι περάσαμε και εμείς τη φάση των επιτραπέζιων παιγνιδιών.

Βρισκόμασταν σε φιλικό σπίτι, και το Pictionary ήταν ήδη στρωμένο.

Για όσους δεν γνωρίζουν, το παιγνίδι βασίζεται σε μια απλή σχέση: λέξη – εικόνα. Η μια ομάδα τραβά μια κάρτα όπου υπάρχουν λέξεις διαχωρισμένες σε πέντε κατηγορίες, όπως πρόσωπο, αντικείμενο, δράση κλπ. Την κάρτα βλέπει μόνο ο παίκτης που έχει σειρά να παίξει, και ο οποίος αναλαμβάνει να σκιτσάρει τη λέξη, μέσα σε ένα δεδομένο χρονικό διάστημα. Δεν επιτρέπεται να μιλά και τα άλλα μέλη της ομάδας του πρέπει να μαντέψουν ποια είναι η λέξη.

Οι δυο ομάδες ηταν αριθμητικά άνισες: τρεις παπάδες (μεγαλοπαπάδες μάλλον) από τη μια πλευρά, και τέσσερα μωρά με ηλικία λίγο πάνω ή λίγο κάτω από τα εννιά χρόνια. Σε επίπεδο σχολείου ήταν τρίτη ή τετάρτη τάξη δημοτικού.

Οι παπάδες είπαμε να φανούμε large τύποι, και να εξηγούμε ό,τι χρειαζόταν στα μωρά, αφού οι λέξεις ήταν γραμμένες στα εγγλέζικα.

Μας ευνόησε το ζάρι, και πρώτοι παίξαμε εμείς οι μεγάλοι, και νομίζω στην τρίτη προσπάθεια δεν καταφέραμε να μαντέψουμε την εικόνα που ζωγράφισε ο ένας από εμάς και έτσι η σειρά πήγε στα μωρά.

Και έμεινε κοντά τους, περίπου μέχρι που τέλειωσαν το παιγνίδι, νικώντας μας φυσικά κατά κράτος, σείοντας το σπίτι με τις φωνές και τον ενθουσιασμό τους!

Δεν συζητώ κατά πόσο δώσαμε βοήθειες, ή κατά πόσον ήμασταν χαλαροί.

Φυσικά ήμασταν.

Εκείνο που θέλω να μοιραστώ εδώ, είναι η απίστευτη ικανότητα των μωρών να αντιλαμβάνονται τις έννοιες πολύ πιο εύκολα και γρήγορα από εμάς σε σημείο που δεν το πιστεύαμε.

Λέξεις απλές και δυσκολότερες να αναγνωρίζονται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, αφού τα μωρά μας έκαναν επίδειξη!

Η πιο ακραία περίπτωση ίσως να ήταν η πιο κάτω:

Τι σας θυμίζουν αυτά;

Τι σας θυμίζουν αυτά;

Τα δυο σκίτσα έγιναν από το γιο και την κόρη μου πολύ μετά την παρτίδα εκείνη. Τους ζήτησα να βάλουν στο χαρτί το σκίτσο  που είχε ζωγραφίσει ένα άλλο μωρό προσπαθώντας να απεικονίσει τη λέξη που υπήρχε στην κάρτα. Λίγο πολύ ηταν κάτι παρόμοιο με τα ανωτέρω, και σε αυτό το σημείο περίπου όλα τα υπόλοιπα μωρά μάντεψαν ομόφωνα τη ζητούμενη  λέξη.

Εσείς τι βλέπετε στα δυο σκίτσα;

Για τα μωρά μας , και όλα τα άλλα μωρά περίπου της ίδιας ηλικίας που έχω δει από τότε – γιατί δεν μπορούσα να το αφήσω στην τύχη – τα δυο σκίτσα απεικονίζουν κάτι πολύ συγκεκριμένο – τη λέξη που έγραφε στη  κάρτα!

Αντίθετα,  κανείς από τους ενήλικες από τους οποίους ζητήθηκε να απαντήσουν δεν κατάφεραν να αποκρυπτογραφήσουν το σκίτσο. Επίτηδες χρησιμοποιώ τη λέξη αυτή, αφού προφανώς για τους μεγάλους ήταν  μια πολύ δυσκολότερη αποστολή, με 100% αποτυχημένο τέλος.

Να παίξουμε λοιπόν; Εσείς τι νομίζετε πως απεικονίζουν τα πιο πάνω σκίτσα;

19 Σχόλια leave one →
  1. bananistanos permalink
    Ιανουαρίου 4, 2014 19:20

    Χιονάνθρωποι

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 5, 2014 23:24

      Ναι, χιονάνθρωπος – δε θα περνούσε ποτέ από το μυαλό μου.

      Μου αρέσει!

      • bananistanos permalink
        Ιανουαρίου 6, 2014 06:43

        Σλανγκ!!! Τι κερδίζω;

        (τούτο σημαίνει ότι σκέφτομαι σαν 9χρονος;;)

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Ιανουαρίου 6, 2014 08:08

          Κερδίζεις την παρτίδα (ίσως και την πατρίδα 😉 ).

          Η απάντηση στην ερώτηση σου ειναι, πως ναι, δικαιούσαι να το νομίζεις.

          Μου αρέσει!

        • bananistanos permalink
          Ιανουαρίου 6, 2014 08:20

          Κάτι άχετο… πόσο ακριβές μπορεί να είναι η πρόβλεψη του καιρού μέχρι το τέλος του μήνα; Ενδιαφέρει με να μεν κατεβεί ο Πηθκιάς μέχρι τότε…

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          Ιανουαρίου 6, 2014 08:31

          Η πρόβλεψη δεν μπορεί να είναι αξιόπιστη μεχρι τότε. Η τάση δείχνει πως δεν πρέπει να ανησυχείς – δυστυχώς. Θα βρέξει, μπορεί να φανεί λίγο νερό στην κοίτη – ακόμα και τώρα υπάρχει, αλλά τίποτα σοβαρό. Για να δεις πολύ νερό πρέπει να υπερχειλίσει η Ταμασός, πράγμα μάλλον αδύνατο.

          Μου αρέσει!

        • bananistanos permalink
          Ιανουαρίου 6, 2014 08:36

          Ευχαριστω

          Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμος permalink
    Ιανουαρίου 4, 2014 21:14

    Αν ηταν χιονανθρωποι θα βαζαν κανενα ματι και στομα. ?????????? Αναμενουμε την απαντηση…

    Μου αρέσει!

  3. Ιανουαρίου 4, 2014 21:38

    Ναι, οι χιονάνθρωποι επίσης εν θκιό μπάλες, οϊ τρεις.
    Πρέπει να εν κάτι σε κάτοψην τούτον, κάτι μου θυμίζει αλλά….παραιτώ…

    Μου αρέσει!

  4. Ιανουαρίου 4, 2014 22:13

    Έσιει σχέσην με το ΔΗΚΟ;

    Μου αρέσει!

  5. Ιανουαρίου 4, 2014 22:33

    καραμέλα

    Μου αρέσει!

  6. Ιανουαρίου 4, 2014 23:46

    ψηλός κοντός

    Μου αρέσει!

  7. Μελαθκιώτης permalink
    Ιανουαρίου 5, 2014 17:27

    Μακριά – κοντά

    Μου αρέσει!

  8. Μελαθκιώτης permalink
    Ιανουαρίου 5, 2014 17:28

    Τζείνος ποννα το βρει τι κερδίζει;

    Μου αρέσει!

  9. Ιανουαρίου 5, 2014 23:33

    Εγώ που είμαι δυσλεξικός βαρετής μορφής εθκιάβασα στον τίτλο «Χάσμα αντιλήψεων για μια πατρίδα Pictionary…» τζιαι εθκιάβασα το άρθρον νομίζοντας ότι τα κοπελλούθκια του Στροβωλιώτη εζωγραφίσαν έτσι την έννοιαν της πατρίδας 🙂

    Μετά εξαναθκιάβασα τον τίτλο.

    Επιρεαζόμενος που την δυσλεξίαν μου, τωρά βλέπω Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 5, 2014 23:38

      Συνεννόηση παπουτσόσυκον! Δεν πειράζει, δεν είναι η πρώτη φορά, και φυσικά καμιά σχέση με δυσλεξία 🙂

      Μου αρέσει!

  10. Ιανουαρίου 6, 2014 13:31

    Χριστούγεννα?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

