Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αρτέμιος Σώρρας: το τέλος.

14 Μαρτίου, 2014

Στο τελευταίο μου κείμενο για τον απατεώνα Αρτέμιο Σώρρα αναφερόμουν στην αποκαθήλωση του εντός 5 μηνών, αφού τα ομόλογα που ισχυρίζεται πως κατέχει (και τα οποία έλαβε γιατί πούλησε στη ΝΑΣΑ τεχνολογία των αρχαίων Ελλήνων!!!), φτάνουν στη λήξη τους και δεν υπάρχει τίποτα που να τον εμποδίσει να «σώσει» οποιαδήποτε χώρα επιθυμεί.

Δε φανταζόμουν πως θα βοηθούσα στο να δοθεί ένα τέλος σε αυτή την ιστορία, πολύ πιο σύντομα! 

Το άρθρο μου εκείνο αναδημοσιεύτηκε στη σελίδα του Μιχάλη Ιγνατίου, και προκάλεσε ένα νέο κείμενο από τον ιατρό Ελευθέριο Ρήνο από τη Ρόδο. Στο κείμενο αυτό πήρα απάντηση για το κομμάτι της παλαβής ιστορίας για το οποίο δεν ήμουν σίγουρος. Βλέπετε δεν πίστεψα ούτε στιγμή πως ο Σώρρας κατέχει όλα αυτά τα δισεκατομμύρια, αλλά είχα την απορία: πως του ήρθε η ιδέα να σκαρώσει μια τέτοια παρανοϊκή ιστορία; Η απάντηση δίνεται στο κείμενο του κ. Ρήνου που αναδημοσιεύω πιο κάτω, αλλά για σκοπούς ευκολότερης κατανόησης, θα δώσω μια σύντομη εξήγηση βασιζόμενος σε ένα παραλληλισμό: φανταστείτε λοιπόν πως ο κ. Πανίκος Δημητριάδης επέμεινε να μείνει στη θέση του και ο πρόεδρος Αναστασιάδης προχωρούσε στην απόλυση του. Ο κ. Δημητριάδης λοιπόν, πολύ θυμωμένος, προχωρεί και κινεί αγωγή σε βάρος της κυβέρνησης για παράνομη απόλυση, διεκδικώντας ταυτόχρονα και αποζημιώσεις. Και επειδή έχει πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του, απαιτεί το αστρονομικό ποσό των …3 τρισεκατομμυρίων ευρώ!

Ο κ. Δημητριάδης φυσικά δεν συγκρίνεται με τον αποπεμφθέντα από τον τοπικό σύλλογο της Ουάσιγκτον, προβληματικό  αμερικάνο δικηγόρο    Stephen Louis Wozny, ο οποίος είναι ο άνθρωπος που πράγματι διεκδίκησε …τρία τρισεκατομμύρια, αλλά ο παραλληλισμός βοηθά στην κατανόηση αυτής της ιστορίας. Λοιπόν, από τη στιγμή που ο κ. Stephen Louis Wozny είχε κάνει τη διεκδίκηση, είχε και το δικαίωμα να εκδώσει ομόλογα έναντι μελλοντικών εισοδημάτων λόγω της δικαστικής του αγωγής. Και είχε και το δικαίωμα να διακινήσει τα ομόλογα του! Και αν κάποιος πίστευε πως ήταν δυνατόν να εισπράξει τα διεκδικούμενα ποσά, τότε θα μπορούσε να δώσει και αντάλλαγμα και να τα αγοράσει. Δε γνωρίζω αν ο Σώρρας έδωσε οποιοδήποτε αντάλλαγμα στον Stephen Louis Wozny. Αλλά ο κ. Ρήνος αξιοποιεί μια φωτογραφία που είχα δημοσιεύσει στο δικό μου κείμενο, τη συνδέει με δικά του επίσημα στοιχεία από την Αμερική, και αποδεικνύει πως τα ομόλογα που ισχυρίζεται πως έχει ο Σώρρας στην κατοχή του είναι μέρος εκείνων που είχαν εκδοθεί από τον αμερικανό δικηγόρο, ο οποίος φυσικά έχασε εν τέλει τη δίκη, άρα τα ομόλογα του αξίζουν όσο ένα άδειο φύλλο χαρτιού, και επίσης πήρε συμβουλή από το δικαστήριο να επισκεφθεί ψυχίατρο…

 

Ο Σώρρας θα μπορούσε να αξιοποιήσει ανάλογη βοήθεια, αλλά το πρόβλημα μαζί του δεν είναι η ασθένεια του. Το πρόβλημα του αφορά την ελληνική δικαιοσύνη: ο ρατσιστικός, αντισημιτικός του λόγος προκαλεί. Και είναι νομίζω καιρός να παύσει να τον αγνοεί η ελληνική δικαιοσύνη, και να του επιβάλει ό,τι λένε οι νόμοι.

Λοιπόν, πολλά έγραψα πάλι. Πιο κάτω διαβάστε το κείμενο του κ. Ελευθέριου Ρήνου όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του Μιχάλη Ιγνατίου.  

Ο Stephen Louis Wozny “καίει” το Σώρρα, τους οπαδούς του και τις ελληνικές αρχές

Του Ελευθέριου Ρήνου

Ένα τραγικό λάθος των οπαδών του Αρτέμιου Σώρρα, αποκαλύπτει πτυχές της υπόθεσης και φανερώνει ότι τα άχρηστα χρεόγραφα, τα οποία διακινεί ο Πατρινός κατά φαντασία τρισεκατομμυριούχος, προέρχονται από τον εγνωσμένης αξίας διεθνή απατεώνα Stephen Louis Wozny. Ας είναι καλά ο Strovoliotis και το πρόσφατο αφιέρωμα του στο Σώρρα

Μία από τις ερωτήσεις την οποία αποφεύγουν μετά μανίας όλα τα “υψηλόβαθμα” στελέχη του απένταρου επενδυτή Αρτέμιου Σώρρα είναι αν τα αμερικάνικα “ομόλογα” με τα οποία θα επιχειρήσουν να μας σώσουν είναι αυτά του Stephen Louis Wozny. Το ερώτημα έχει τεθεί πολλές φορές.

Απάντηση βέβαια στο ερώτημα δεν έχει δοθεί ποτέ. Ούτε από τον ίδιο τον Αρτέμιο Σώρρα, ούτε από τον πρόεδρο του οργανισμού END Εμμανουήλ Λαμπράκη, αλλά ούτε και από την σύμβουλο επενδύσεων ακίνητης περιουσίας κα Βίκυ Χαραλάμπους. Συνήθως είτε ξεχνάνε την ερώτηση, είτε μασάνε τα λόγια τους. Εκεί που δεν μασάνε τα λόγια τους είναι σε αφίσες με τις οποίες υπόσχονται λύσεις στα κόκκινα δάνεια, να σώσουν τη χώρα από το διεθνές χρέος και όλα αυτά τα μαγικά μέσα από τις επενδύσεις ενός ανθρώπου από την Πάτρα που δεν εμφανίζει ποτέ χρήματα.

Δεν έχει κάνει επενδύσεις, δεν παράγει κάτι, δεν έχει εργαζόμενους, δεν έχει ακίνητα, δεν μπορεί να εξηγήσει καν τι δουλειά κάνει. Δίνει όμως άπλετα υποσχέσεις σε ανθρώπους που βασανίζονται από την οικονομική κρίση και έχουν φτάσει στα όρια τους. Με το αντάλλαγμα να τον ακολουθήσουν όμως σε θεωρίες φυλετικής καθαρότητας και χιτλερικής προπαγάνδας, που ντρέπομαι να ακούω το 2014 στην Ελλάδα.

Ο λόγος που η συγκεκριμένη ομάδα, η οποία αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, εκμεταλλευόμενη τη δύσκολη θέση των συνανθρώπων μας, δεν ακουμπάει το θέμα του Stephen Louis Wozny είναι γιατί είναι εύκολο να διαπιστωθεί ότι ο συγκεκριμένος αμερικανός πρώην δικηγόρος είναι απατεώνας. Είναι ένας κομπιναδόρος, που προσπάθησε να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Ένας “εξυπνάκιας” που θεώρησε ότι το όνομα του είναι trademark και προσπαθούσε να χρεώσει τη χρήση του ονόματος του μόλις 500.000 δολάρια για κάθε φορά που κάποιος το ανέφερε.

Αυτός ο κομπιναδόρος λοιπόν, διαγράφηκε από το δικηγορικό σύλλογο της Washington και του ζητήθηκε να δει ψυχίατρο. Ολόκληρη η απόφαση διαγραφής του έχει δημοσιευτεί στο περιοδικό του συλλόγου και έχει αναρτηθεί στο επίσημο site του Δικηγορικού Συλλόγου της Washington εδώ: https://www.mywsba.org/DisciplineNotice/DisciplineDetail.aspx?dID=537

Για αυτές ακριβώς τις δημοσιεύσεις, και επειδή όπως προείπαμε το όνομα του είναι και καλά trademark, ζήτησε με τιμολόγιο από το δικηγορικό σύλλογο της Washington ένα ποσό κοντά στα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια! Και ο δικηγορικός σύλλογος του απάντησε ότι δεν του χρωστάει το παραμικρό και τον παρέπεμψε στο ανώτατο δικαστήριο για διαγραφή. Ο κομπιναδόρος όμως παρά την απόφαση του δικαστηρίου και την ανακοίνωση του δικηγορικού συλλόγου, εξέδωσε μονομερείς διεθνείς συναλλαγματικές σε βάρος του συλλόγου, τις έκοψε σε κομμάτια και άρχισε να τις εμπορεύεται. Άρχισε να διακινεί δηλαδή κουρελόχαρτα, που δεν είχαν την παραμικρή αξία, και εκχωρούσε έναντι αντιτίμου ποσοστό από το δικαίωμα είσπραξης των ανύπαρκτων 3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Και όλα αυτά γιατί το όνομα του ήταν trademark… σαν την coca cola…

Κάποια στιγμή όμως το κόλπο πάλιωσε. Η κομπίνα σταμάτησε να δουλεύει. Υπάρχουν πολλοί χαζοί έξω, αλλά ακόμη κι αυτοί μαθαίνουν τι γίνεται στην πιάτσα τελικά. Συν ότι το αμερικανικό Υπουργείο Οικονομικών εξέδωσε ανακοίνωση ότι όλες αυτές οι συναλλαγματικές, στις οποίες φέρεται να χρωστάει η Αμερική χρήματα σε τρίτους, από το 2001 και μετά είναι άκυρες και δεν αξίζουν ούτε καν το χαρτί στο οποίο είναι τυπωμένες. Ολόκληρη η ανακοίνωση του αμερικανικού υπουργείου οικονομικών βρίσκεται εδώ: http://www.treasury.gov/about/organizational-structure/ig/Pages/Scams/Bogus-Sight-Drafts.aspx

Κατά συνέπεια, οποιαδήποτε συσχέτιση με τον Stephen Louis Wozny, τον πατέρα της απάτης, είναι μια καυτή πατάτα που δεν θέλουν να ακουμπήσουν όσοι γνωρίζουν. Πριν κάποιο καιρό δημοσιεύσαμε όλα τα σχετικά έγγραφα που συνδέουν την εταιρεία του απατεώνα Wozny, την Red Panther Limited με έδρα τις Σεϊχέλες και εκπρόσωπο κάποιον James Salmon, με τον Αρτέμιο Σώρρα. Σύμφωνα με τα έγγραφα ο Σώρρας είναι ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και αποκλειστικός μεσάζοντας για τα κουρελόχαρτα και τις παρανοϊκές ιδέες του Wozny και των συνεργατών του.

Μάλιστα, για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία πήγαμε ένα βήμα παραπάνω και δημοσιεύσαμε και τη λίστα των κωδικών όλων αυτών των ακάλυπτων και πλαστών συναλλαγματικών που διακινεί πλέον ο Σώρρας, συνεργαζόμενος με το διεθνές κύκλωμα απατεώνων. Αυτό το έγγραφο λοιπόν, το δημοσιεύουμε και πάλι σήμερα. Πρόκειται για την εξουσιοδότηση (Power of Attorney) της εταιρείας Red Panther Limited προς το Σώρρα και συμπεριλαμβάνει και τους σχετικούς κωδικούς των ακάλυπτων συναλλαγματικών.

POASORRAS3p1-001  POASORRAS3p2-001POASORRAS3p3-001

Πρόσφατα όμως, ο Strovoliotis απομόνωσε μια εικόνα που μοίραζαν στο Facebook οι οργανωμένοι και φανατικοί οπαδοί της κίνησης Σώρρα για να αποδείξουν ότι τα λεφτά υπάρχουν. Η εικόνα αυτή αποτυπώνει μια Απόδειξη Κατάθεσης (custodial deposit receipt) 500 εκατομμυρίων δολαρίων σε ένα ιδιωτικό καταθετήριο.

CDR-Federal-Transfer

Η ονομασία του καταθετηρίου αυτού είναι γνωστή από το παρελθόν. Πρόκειται για μια ανύπαρκτη εταιρεία – φάντασμα, πίσω από την οποία κρύβει το κύκλωμα τα πλαστά παλιόχαρτα του Wozny, μια και η εμφάνιση τους θα προκαλούσε πανικό και συλλήψεις. Για τους αποδοθεί κάποια αξιοπιστία, αντί να εμφανίσουν τα άχρηστα χρεόγραφα, εμφανίζουν τις αποδείξεις κατάθεσης τους στο ιδιωτικό καταθετήριο, το οποίο προσπαθούν να παρουσιάσουν σαν τράπεζα.

Όποιος ενδιαφερθεί να μάθει αν τα λεφτά υπάρχουν, θα πρέπει να περάσει από τον ελεγχόμενο ενδιάμεσο που φυσικά θα βεβαιώσει ότι τα λεφτά υπάρχουν… Ότι ακριβώς έκανε ο Anthony Diamond, ο καταδικασμένος απατεώνας για οικονομικά εγκλήματα στον Καναδά, που εμφανίστηκε στο δικαστήριο της Αθήνας ως ο πρόεδρος της Montreal Bank και υπεύθυνος της υπηρεσίας ηλεκτρονικού εγκλήματος του Καναδά και βεβαίωσε ενόρκως ότι τα λεφτά υπάρχουν!!! Μόνο που εκτός από καταδικασμένος (http://www.lawtimesnews.com/201210012084/headline-news/court-punishes-man-twice-for-same-contempt-order) τον κυνηγάνε και οι κανονικές τράπεζες να του κάνουν κατασχέσεις στα κλειστά γραφεία των εικονικών εταιρειών του…

Μάλιστα, επειδή το σκηνικό είναι στημένο πρόχειρα, μπορεί να δει κάποιος τη διαφορά ανάμεσα στην ονομασία της εταιρείας στον τίτλο (Federal Transfer & Custody Agents Inc.) και τη σφραγίδα (Federal Stock Transfer & Custody Agent Inc.) Κάποιος ξέχασε τη λέξη “stock” ενώ στη μία πλευρά λέει “Agents” και στην άλλη “Agent”. Μοναδικές μαϊμουδιές…

Το σημείο όμως που είναι πραγματικά αποκαλυπτικό είναι ο αριθμός της Διεθνούς Συναλλαγματικής, πάνω στην οποία στηρίζεται αυτή η απόδειξη κατάθεσης CDR. Σε αυτό το έγγραφο λοιπόν αναφέρεται ξεκάθαρα ότι αυτή η απόδειξη κατάθεσης των 500 εκατομμυρίων αντιστοιχεί στο IBOE με κωδικό αριθμό 2012-0500-SLW-0010-0505.

Τα γράμματα SLW στη μέση του κωδικού αντιστοιχούν στο όνομα του απατεώνα Stephen Louis Wozny, αφού και αυτός όπως άλλοι “καλλιτέχνες” είναι περήφανος για το δημιούργημα του. Όμως ο κωδικός 2012-0500-SLW-0010-0505 δεν είναι τυχαίος. Περιλαμβάνεται στη λίστα την οποία δημοσιεύσαμε παραπάνω και δείχνει τα χρεόγραφα που αναλαμβάνει να διακινήσει ο Αρτέμιος Σώρρας εκ μέρους της εταιρείας Red Panther Limited (είναι το έκτο στη σειρά). Επομένως, το χρεόγραφο πάνω στο οποίο εκδόθηκε η συγκεκριμένη απόδειξη κατάθεσης, ανήκει στη σειρά που δημιούργησε ο Stephen Louis Wozny αναφορικά με το εικονικό και ανείσπρακτο χρέος του Δικηγορικού Συλλόγου της Washington, υπόθεση που κρίθηκε στα αμερικανικά δικαστήρια ως ξεκάθαρη απάτη.

Πλέον είναι σαφές ότι τα χρεόγραφα με τα οποία κυκλοφορεί ο Αρτέμιος Σώρρας ανήκουν στη διεθνή σπείρα απατεώνων του Stephen Louis Wozny. Αυτό προκύπτει πέραν κάθε αμφιβολίας και όποιος υποστηρίζει τέτοιες απονενοημένες απάτες, απλά παίζει με τον πόνο των συνανθρώπων μας και πουλάει ψεύτικές ελπίδες. Τουλάχιστον το νερό του Γιώργου Καματερού δρόσιζε και λίγο..

Το πραγματικό ερώτημα είναι γιατί οι αρμόδιοι δεν έχουν επικοινωνήσει με την πολιτεία της Washington για να πάρουν και αυτοί επίσημα αντίγραφα των παραπάνω εγγράφων. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι Department of Licensing, τηλέφωνο 001-360-664-1530, email: ucc@dol.wa.gov, ώρες γραφείου Δευτέρα έως Παρασκευή 8:30 πμ – 4:30 μμ, φυσική έδρα: 405 Black Lake Blvd SW, Olympia, WA 98502. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ζητήσουν το φάκελο του Stephen Louis Wozny με τα έγγραφα που αφορούν το Δικηγορικό Σύλλογο της Washington (αριθμός φακέλου 2012-220-4291-9). Μέσα στο φάκελο των σχεδόν 700 σελίδων βρίσκονται και οι εξουσιοδοτήσεις προς το Σώρρα, αλλά και αντίγραφα από τα κακοφτιαγμένα, ακάλυπτα χρεόγραφα του Wozny.

Στη συνέχεια αρκεί ένα απλό τηλεφώνημα στο υπεύθυνο τμήμα του αμερικανικού Υπουργείου Οικονομικών, που ασχολείται με τέτοιες απάτες, για να διαπιστωθεί ότι όλες αυτές οι συναλλαγματικές είναι άχρηστες (το τηλέφωνο είναι 001-304-480-6405). Με αυτή την υπόθεση ασχολούμαι από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης των “ομολόγων”, όπως είχα ασχοληθεί και παλαιότερα με την υπόθεση της Τράπεζας Ανατολής, η οποία είναι εντελώς διαφορετική, ωστόσο έχει κακοποιηθεί από τις θεωρίες συνωμοσίας και τα λάθη της ομάδας Σώρρα.

Έχω κατηγορηθεί με απίστευτους χαρακτηρισμούς από τον άφραγκο επενδυτή και τα “παιδιά” του, τα οποία μου έχει υποσχεθεί ότι θα ασχοληθούν μαζί μου στο προσεχές μέλλον. Ωστόσο, μέχρι και σήμερα δεν ρίχνω ευθύνες στο Σώρρα και τους παρατρεχάμενους του. Αυτοί τη δουλειά τους κάνουν. Μαζεύουν οπαδούς, τους οποίους προσπαθούν να φανατίσουν με παραμύθια και φρούδες ελπίδες. Αυτοί που σίγουρα έχουν ευθύνες είναι οι αρχές, που δύο χρόνια τώρα αφήνουν να εξελίσσεται το θέατρο του παραλόγου και επιτρέπουν σε κάποιους να συλλέγουν προσωπικά στοιχεία απλών πολιτών κατά χιλιάδες. Όταν σε μία χώρα δεν υπάρχουν τα βασικά αντανακλαστικά προστασίας από τέτοιες τραγικές καταστάσεις, τότε ας μην αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε φτάσει σε αυτά τα κακά χάλια.

Παρόμοιο μερίδιο ευθύνης όμως έχουν και όλοι όσοι άκριτα αποδέχονται τέτοια παραμυθάκια, μετά από όσα έχει τραβήξει αυτός ο έρημος τόπος από “σωτήρες” και “επενδυτές”.  Και από τα “ομόλογα του Wozny”, η ομάδα της END πήγε στο “παγκόσμιο καταπίστευμα” του φαντασμένου Keenan, τον οποίο και αυτόν αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα ο Σώρρας. Όλα τα καλά παιδιά…

Απλοί άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα πηγαίνουν σε δήμους και υποβάλουν αιτήσεις χρηματοδότησης από το “παγκόσμιο καταπίστευμα”, μια ακόμη θεωρία συνωμοσίας και διεθνή απάτη αμερικανικής προέλευσης!  Αν μετά από όλα αυτά, δεν γίνει επίμονα η ερώτηση “Τα 600 δις που θα σώσουν την Ελλάδα είναι του Wozny;” θα σταθώ στο παράθυρο του σπιτιού μου και θα περιμένω να περάσει το Γέτι των Ιμαλαΐων…

114 Σχόλια leave one →
  1. brain teaser permalink
    14 Μαρτίου, 2014 11:50

    Πέρισυ τον Μάιο στην Ελλάδα ο Σώρρας κέρδισε τη δίκη εναντίον του απο τον υπουργό Αδωνη Γεωργιάδη επειδή το δικαστήριο απεφάνθη οτι τα ομόλογα είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό υπερ της Ελλάδος. Αφου με το πάτημα ενος κουμπιού μπορούν να ρευστοποιηθούν, γιατί υπάρχει αυτή η σιωπή απο τις ελληνικές αρχές; Ποιόν αντιπροσωπεύει ο Σώρρας και δεν μιλάει κανείς επίσημα; Γιατί βρέθηκε ένας Σώρρας αυτές τις τραγικές στιγμές της ελληνικής και κυπριακής οικονομίας; Πρέπει να είμαστε πολύ επιφυλακτικοί σ αυτό το παιχνίδι που μοιάζει με συνομωσία κατα του λαού μας.
    Συγχαρητήρια Strovolioti για την εμπεριστατωμένη δουλειά που παρουσίασες. Την καλημέρα μου.

    Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμος permalink
    14 Μαρτίου, 2014 22:52

    Strovolioti o Adonis to exase to dikastirio
    Strovolioti o mpampas Bobolas ligei se liges meres…
    Prosekse

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Μαρτίου, 2014 21:23

      Τι ακριβώς πρέπει να προσέξω; Συνήθως ειναι οι απατεώνες που χρειάζονται συμβουλές για να προσέχουν.

      Μου αρέσει!

      • 27 Αυγούστου, 2014 18:02

        παιδια ενταξει ξερουμε πολυ καλα ποσα και πως τα περνεται εδω ωμος παλιοχαζαροπαιδα μιλαμε για ελλαδα τερμα οι μαλακιες λοιπον 7000 ελληνες πεθαναν και εσεις παλι εκει στην προδοσια, ντροπη σασς οτι κανεται παλιοπαιδα θα τα βρειται μπροστασασ φτου σασς.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          27 Αυγούστου, 2014 19:27

          Για πες να δούμε: πόσα και πως τα παίρνουμε;

          Μου αρέσει!

      • Kostas permalink
        15 Αυγούστου, 2016 11:42

        Ακριβως., οι απατεωνες ειναι ;αυτοι που χρειαζονται συμβουλες και να προσεχουν. Οπως ΟΛΟΙ εσεις που παραπλανητε τους Ελληνες επι πληρωμη. Ποσα ταλαντα σας εδωσαν?

        Μου αρέσει!

  3. Περίεργος permalink
    14 Μαρτίου, 2014 23:42

    Τα μυστικά προκαλούν παρεξηγήσεις.
    Να προσθέσω και εγώ κάτι που παρατήρησα. Αυτό το «μαϊμουδιστικο» καταθετηριο με τα πραγματικά γελοία λάθη, λεει και κάτι άλλο: κατάθεση 18-12-2012 και ειναι 500 εκατ. Αντίθετα τα ομόλογα των 600 δις κατατέθηκαν πριν τον Οκτώβριο του 12 και ειναι των 100 δις.
    Πάντως τα στοιχεία αυτά δημιουργούν συνδέσεις ανάμεσα στον σωρρα και τον SLW και εγείρουν υποψίες. Αλλά δεν αποδεικνύουν κάτι άλλο. Αντίθετα ο σωρρας έχει ένα δικαστήριο που έλεγξε τους κωδικούς των 100 δις. Άρα εδώ λέτε οτι το δικαστήριο έκανε λάθος…….
    Επίσης λέτε οτι ο diamond ήρθε σαν πρόεδρος της μοντρεαλ, ενώ ήταν ο papas στο δικαστήριο….. Φαίνεται όλοι κάνουν λάθη όμως κάποιοι ειναι πιο δικαιολογημένοι…..?
    Τελευταίο περίεργο ειναι οτι εσείς ζητάτε να γίνει έλεγχος τωρα…..ενώ ο σωρρας ζητάει να γίνει έλεγχος από την αρχή.! ( στα έγγραφα που λέτε οτι προσπαθεί να κρύψει)…

    Επιπλέον ο brain teaser εκφράζει μια πιο προχωρημένη θεωρία συνωμοσίας, που ελπίζω να με διορθώσει αν κάνω λάθος, από την οποία καταλαβαίνω ότι Παίζεται ένα παιχνίδι ανάμεσα στον σωρρα και στους θεσμούς με σκοπό την παραπλάνηση του κόσμου απο τα πραγματικά προβλήματα. Άρα πακέτο Σωρρας-κυβέρνηση. Εχω ακούσει και άλλες ερμηνείες που δεν θα εκθέσω γιατί δεν θέλω να μειώσω τις παραπάνω απόψεις.

    Τι καλύτερο απο το να γίνει επίσημος έλεγχος σε όλα? Ξανά…..

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Μαρτίου, 2014 21:26

      Όχι, το δικαστήριο, από ότι ξέρω είπε απλώς πως ναι, υπαρχει καταθεση που αφορά κάποια ομόλογα. Δεν εξέτασε πόσο άξιζαν τα ομόλογα.

      Να γίνει έλεγχος, ξεκινώντας από ένα ψυχίατρο για το Σώρρα.

      Μου αρέσει!

      • Περίεργος permalink
        16 Μαρτίου, 2014 14:56

        Και εγώ με περιέργεια παρακολουθώ στροβολιωτη ότι για σένα ειναι πιο σημαντικό να αποδειχθεί οτι ο σωρρα ειναι τρελός και αυτοί που τον ανέχονται βλάκες, παρά να αποδειχθεί με το πλέον επίσημο τροπο αν έχουν αξία τα ομόλογα η όχι….

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 15:05

          Το δεύτερο δεν υφίστατο ποτέ: τα ομόλογα είχαν πάντα την ίδια αξία: €0.00. Αυτό το γνωρίζει και ο Σώρρας (και γι’ αυτό ειναι απατεών), αλλά ναι, η απορία ειναι πόσο βλάκες είναι αυτοί που τον ακολουθούν, ή πόσο θα χρειαστεί για να αντιληφθούν ότι έκαναν μια βλακεία.

          Μου αρέσει!

      • g.g permalink
        15 Αυγούστου, 2016 19:37

        Νομίζεις οτι γνωρίζεις και δεν τα γνωρίζεις ούτε κατά το ήμισυ, προσπαθείς να ενημέρώσεις το κοινό σου ΠΩΣ? Εφόσον δεν έχεις διαβάσει ΚΑΛΑ την απόφαση του δικαστηρίου γράφεις για να πεις τι? Η μήνυση λοιπόν κύριε είχε 3 κατηγορητήρια, την κατηγορία της στάσης του ΣΩΡΡΑ με τις πράξεις του εναντίον του Δημοκρατικού πολιτεύματος και την καταπάτηση απο τον Σώρρα των Νόμων της Δημοκρατίας δηλαδή 25+25 χρόνια φυλάκιση. Κατάλαβες που το πήγαινε η μήνυση του Αδωνη? Εσύ όμως δικαιολογημένα που να βρείς την πληροφόρηση, αντέγραψες 2-3 κυρίους και έκανες αναπαραγωγή από τα ΜΜΕ ? ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΚΡΙΜΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. Το οτι δεν διάβασες την ΑΠΟΦΑΣΗ φαίνεται γιατί αγνοείς ότι ρητά και κατηγορηματικά ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου στο σκεπτικό γράφει οτι αποδείχθηκε απο την διαδικασία οτι τα συγκεκριμμένα ομόλογα είναι δεν είναι πλαστά, αλλά νόμιμα. και παρέπεμψε την απόφαση στο Αρειο Πάγο ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΕΙ στη Βουλή και έτσι ο ΑΔΩΝΙΣ έκλαιγε απο το βήμα να μην του γίνει Άρση της Βουλευτικής ασυλίας αραδιάζοντας και καμιια 30 ρια ψέμματα. ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ , ΕΔΩ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ, ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΑ, ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ, ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ. Αφου είσαι δε τόσο σίγουρος οτι είναι απατεώνας, αρμόδιες αρχές υπάρχουν μπορείς να απευθυνθείς για τα νόμιμα ή σε κάθε γραφείο του Σώρρα κατέθεσε μια υπεύθυνη δήλωση οτι είναι απατεώνας , ψεύτης και οτι άλλο θελεις.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Αυγούστου, 2016 19:47

          Φίλε, είστε παλαβοί ή απατεώνες. Διαλέξτε.

          Μου αρέσει!

  4. Αντιstrovoliotis permalink
    15 Μαρτίου, 2014 23:51

    strovoliotis οσον αφορά τα 600 δις αυτά ειναι κατατεθειμένα σε λογαριασμό της κεντρικής καναδικης τράπεζας και δεν παίζει καμία σημασία η 9 Αυγούστου , και τώρα αν θελει το μπουρδέλο μας να τα ρευστοποιήσει μπορεί … τι θα γίνει τώρα αν περάσει η 9 Αυγούστου; ..ακριβώς τίποτα δεν θα γίνει ..τα ομόλογα η τα μετρητά όπως θες πες το θα είναι εκεί και θα περιμένουν πότε θα αποφασίσει το σημερινό μπουρδέλο να τα πάρει …. επειδή όμως η τσατσά έχει βρει κάτι ζωντόβολα που κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου (βλέπε strovoliotis ) που αντί να πιέζεις το μπουρδέλο να ξεκαθαρίσει την κατάσταση προτιμάς να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα … είσαι λοιπόν άμεσα υπεύθυνους γιατί ενώ διαθέτεις βήμα δεν πιέζεις προς την κατεύθυνση αυτή αλλά ενισχύεις τον Αντίνοο μέσα σου. Ρε ντενεκέ ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο …….μήπως έχεις ακούσει για το πρόγραμμα δανειοδότησεις με 0% απο καταπιστευματικούς λογαριασμούς του ΟΗΕ από ελληνικά χρήματα τρισεκατομυρίων που μας τα κρύβουν και μας τα έκρυβαν επι χρόνια οι τσατσάδες στο μπουρδέλο ; …εδώ δηλάδή είναι οκ οι εγγυήσεις του Σωρρα αλλά τα ομόλογα είναι μούφα ε; …….. πραγματικά δεν μας αξίζει καμία ελευθερία όσο έχουμε strovoliotες να μάχοντε κάθε τι υγειές που αναγεννάτε ……γιαυτό στην νέα ελλάδα οι strovoliotες δεν θα έχουν καμία θέση …. το τυρί το βλέπετε αλλα ν αντινόησής σας δεν σας επιτέπει να δείτε την φάκα !

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • strovoliotis permalink*
      16 Μαρτίου, 2014 09:59

      Ούτε ο Σώρρας κατέχει τα δις, ούτε καταπιστεύματα του ΟΗΕ με μυστικά λεφτά υπαρχουν. Αυτά ειναι παραμύθια για κρετίνους. Αν τα πιστεύεις γίνεσαι ένας από εκείνους.

      Και δεν αποτελείτε κάτι το υγιές: είστε το πιο αρρωστημένο και προβληματικό κομμάτι της Ελλάδας.

      Μου αρέσει!

      • antistrovoliotis permalink
        16 Μαρτίου, 2014 17:48

        καλως τον παντογνωστη που θα μας την πει κιολας .βρε τενεκε όλα αυτα εχουν ειποθει ανοιχτα ..εχουν γινει μηνυσεις και οι κατοικοι στο μπουρδελο περι αλλα τιτιβίζουν …αρωστιμένο κομάτι εισαι εσύ που συνεχιζεις να στηρίζεις την σαπίλα και τον βόρθο … είσαι κρετίνος και φαίνεσαι απο τα λεγόμενά σου παπάρα

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 17:51

          Επαναλαμβάνω τότε: Ούτε ο Σώρρας κατέχει τα δις, ούτε καταπιστεύματα του ΟΗΕ με μυστικά λεφτά υπαρχουν. Αυτά ειναι παραμύθια για κρετίνους. Αν τα πιστεύεις γίνεσαι ένας από εκείνους.
          Και δεν αποτελείτε κάτι το υγιές: είστε το πιο αρρωστημένο και προβληματικό κομμάτι της Ελλάδας.

          Μου αρέσει!

        • 27 Αυγούστου, 2014 18:04

          και σενα παλιοπρακτορακο του κολου σε ξερο απο την αλβανια εδω ειναι ελλαδα παλιοκολοπαιδο ντροπη σου

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          27 Αυγούστου, 2014 19:31

          Ε, χμμμ, σε ποιόν αναφέρεσαι;

          Μου αρέσει!

      • antistrovoliotis permalink
        16 Μαρτίου, 2014 18:18

        παντογνώστη και ξερόλα διαβασε και ξεστραβόσου …και ψαξε βρες τις υπογραφες των υπουργων οικονομικων …τισ τραπεζες με τα ποσα στα καταπιστευματα και για να σε βοηθήσω στην σελίδα 28 οι αριθμοι λογαριασμων και στην 54 & 55 τα νουμερα με τα ποσα μονο για το 2007 ………. με την υπογραφη αλογοσκούφη στην 95 υπουργος οικονομικων την εποχη αυτη δηλαδη το 2007 στην σελιδα 101 του προεδρου της ελληνικης δημοκρατιας …και ξυπνα ..βλάκα …………………………………………………… ΑΡΧΕΙΟ: https://www.facebook.com/groups/792214484128676/827176843965773/
        ΚΙ ΕΔΩ: http://www.scribd.com/doc/209252142/TREASURY-CERTIFICATE

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 18:41

          Θα ηταν καλό αντί να ασχολείσαι με παλαβομάρες διεθνούς εμβέλειας, να κάτσεις να δουλέψεις ή να ασχοληθείς με την οικογένεια και τους ανθρωπους σου αγαπητε φίλε αντί.

          Φαντάζομαι πιστεύεις και στα ψεκάσματα, ε;

          Μου αρέσει!

        • antistrovoliotis permalink
          16 Μαρτίου, 2014 18:47

          χαχα είσαι ζοντόβολο τελικά !!! κάτσε εκει στον υπνο σου καλα είσαι …. εντάξυ θα προσέχω μην κανω θόρυβο και σε ξυπνήσω …σου δείχνω εγραφα υπογεγραμενα απο προέδρους κρατών ..υπουργους οικονομικών ολου του κόσμου και εσύ μου λες να παω να δουλεψω ..λες και κάθομαι η δεν ασχολούμε με την οικογένειάμου …. α ρε πρόβατο !

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 18:54

          Το λέω ευγενικά για να μη σε προσβάλω. Κανονικά δευτερα πρωί πρωί στον ψυχίατρο έπρεπε να πας.

          Δε μου λες όμως: στα ψεκάσματα πιστεύεις;

          Μου αρέσει!

        • 7 Απριλίου, 2014 12:28

          χαχαχα εχω λιωσει μαζι σου φιλε …..αφου σκεφτομαι να βρω τον Σωρρα να του πω να σου κοψει μηνιατικο να τον πληρωνεις 10.000 ευρω το μηνα ….Τετοιοι μακακες σαν εσενα δεν βρισκεις συχνα….Συνεχισε δυνατα βριζε χωνε και αμα τα δεις ποτε τα δις σφυρα μου ……..οταν το παιδι σου αποκτησει παιδια ακομα θα λενε για τα δις του Σωρρα που τοτε θα εχουν γινει τετρακις και βαλε αχαχαχαχαχαχα

          Μου αρέσει!

        • Kostas permalink
          15 Αυγούστου, 2016 11:44

          Αφου δεν υπαρχουν καταπιστευματα τοτε τι υπογραφουν ολοι αυτοι εκει μεσα? Εξυπνακηδες, παραπλανητες, πρακτορια ηληθιοι.

          Μου αρέσει!

    • anti-strovoliotis2 permalink
      16 Μαρτίου, 2014 19:44

      Anti-strovoliotis xexe 🙂
      Μπράβο ρε συνέλληνα!

      Strovolioti το θέμα είναι απλό. Τα twins δεν τα έριξε ο bin Laden, η χημιοθεραπειία δεν θεραπεύει τον καρκίνο, οι αρχαοι έλληνες ήξεραν ότι η γη είναι στρογγυλή πριν απο τον γαλιλαίο («ατμό-σφαιρα») και ναι drummmmm rolll ……..
      μας ψεκάζουν και είσαι η απόδειξη.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        16 Μαρτίου, 2014 20:10

        Το DNA σας το έχετε ελέγξει ρε συν – αγωνιστές;

        Άκρως διαφωτιστικό το σχόλιο σου. Μετά το drummmmm rolll όμως συνήθως τρέχουν τα γράμματα με τους πρωταγωνιστές. Έχεις κάτι να αναφέρεις επί τούτου;

        Μου αρέσει!

        • 27 Αυγούστου, 2014 18:10

          ακου εδω αλιταρακο αν εισαι αντρας που πολι αμφιβαλο κολοπαιδαρακι παλιοσιωνοπαιδο του κολου βγαλε τα σκατομουτρα σου και το αλβανικο σου ονομα (halli) paliokolopaido kai kobe thn plaka edv einai ellada katalabew

          Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        27 Αυγούστου, 2014 19:32

        Μεγάλε! Τι είναι τούτα!

        Μου αρέσει!

  5. Αντιstrovoliotis permalink
    16 Μαρτίου, 2014 00:08

    ….επίσης να σε πληροφορήσω ότι τα ομόλογα που είναι του αμερικάνικου δημοσίου δεν τα πληρώνει το αμερικανικό δημόσιο αλλά η κεντρική τους τράπεζα η fed ..η οποία δεν ανοικει στο αμερικάνικο δημόσιο βλάξ αλλά στους χαζαρους εβραίους rotsild ….αυτός δηλαδή που κατάσφαξε τον ελληνισμό της ιονίας για να κατακλέψει το χρυσό τους το 1922 …σήμερα που ήρθε ο λογαριασμός έχουν χάσει την λαλιά τους …γιατί είναι τόσα πολλά τα χρωστούμενα που που χάνουν όχι μόνο την fed αλλά αποδομούντε σε τέτοιο σημείο που το μόνο που τους μένει είναι με όσες δυνάμεις απόμειναν να προσπαθήσουν για τον Γ παγκόσμιο πόλεμο ….αν αυτό συμβεί που υπάρχει σοβαρή πιθανότητα, καλό είναι πριν αποχαιρετιστεί η ανθρωπότητα να ξέρει … εσύ τώρα εξυπνάκια προσπάθησε να παίξεις το παιγνίδι τους που θα σε οδηγήσει στον αφανισμό σου !!! να ξέρεις ότι στην ανυπαρξία τους χάνονται οι τιποτένιοι και οι μικροί … που ανοίκεις εσύ;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Μαρτίου, 2014 10:05

      Μάλιστα, δηλαδή την τεχνολογία ..των αρχαίων Ελλήνων ποιος την αγόρασε τελικά; Γιατί λογικά εκείνος που αγοράζει πληρώνει, σωστά;

      Πάντως στα ομόλογα του Wozny που κατέχει ο Σώρρας και έχουν συνολική αξία ένα μεγάλο μηδενικό, άλλα γράφονται…

      Πάντως ρε φίλε, αναρωτιέμαι αν θα είχες το θράσος να μου έλεγες όλες αυτές τις παλαβομάρες πρόσωπο με πρόσωπο. Γιατί απαντώντας σε ένα ανώνυμο, περνά πάντα από το μυαλό μου ότι ούτε εσύ ειναι δυνατόν να πιστεύεις όλα αυτά τα έξαλλα, και απλώς συνεισφέρεις σε ένα τεράστιο επιτηδευμένο αστείο.

      Μου αρέσει!

      • antistrovoliotis permalink
        16 Μαρτίου, 2014 17:53

        ακου μικρε …. η τεχνολογία εχει απαντηθεί και ενημερώσου βλάκα ….αν τα ομολογα ηταν πλαστα θα ηταν στην ψειρού …αν ειμασταν προσωπο με πρόσωπο θα εισέπρατες εκτός απο φτύσιμο και ενα μαυρισμένο ματι …. σιγα μην σε κεράσω και καφε ηλίθιε ανθέλληνα.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 18:01

          Ναι, αλλά τα λεφτά που τα βρήκε ο Σώρρας; Από την τεχνολογία των αρχαίων Ελλήνων, ή τα ομόλογα του Αμερικάνου δικηγόρου; Για να βλέπω μάγκες να ενημερώνουν τον κόσμο…

          Ανθέλληνες είναι όσοι κάνουν ζημιά, και ανήκεις σε αυτούς.

          Μου αρέσει!

        • Περίεργος permalink
          16 Μαρτίου, 2014 18:11

          Εδώ πρέπει να σκεφτείς Στροβολίωτη. Σε αυτό που είπες. Ποιά ζημιά ´εγινε… Ή θα πω εγώ παει να γίνει …και σε ποιόν? για αυτό σου λέω μην αφηνίαζεις… Εκτός και αν έχεις και ´αλλο λογο.

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 18:31

          Εχουμε πολλά παραδείγματα ανθρωπίνων μαζών, παρασυρμένων από ψεύτες, απατεώνες και μαφιόζους παντός είδους που οδηγήθηκαν ακόμα και σε μαζικές αυτοκτονίες, στην τρομοκρατία, ή την αυτοκαταστροφή. Και με όλο μου τον κυνισμό για πολλούς από τους οπαδούς του Σώρρα, αυτό δε μου αρέσει.

          Μου αρέσει!

        • antistrovoliotis permalink
          16 Μαρτίου, 2014 18:34

          ψαξε βρες τις υπογραφες των υπουργων οικονομικων …τισ τραπεζες με τα ποσα στα καταπιστευματα και για να σε βοηθήσω στην σελίδα 28 οι αριθμοι λογαριασμων και στην 54 & 55 τα νουμερα με τα ποσα μονο για το 2007 ………. με την υπογραφη αλογοσκούφη στην 95 υπουργος οικονομικων την εποχη αυτη δηλαδη το 2007 στην σελιδα 101 του προεδρου της ελληνικης δημοκρατιας …και ξυπνα ..βλάκα …………………………………………………… ΑΡΧΕΙΟ: https://www.facebook.com/groups/792214484128676/827176843965773/
          ΚΙ ΕΔΩ: http://www.scribd.com/doc/209252142/TREASURY-CERTIFICATE
          και αυτο ο wosny το έφτιαξε; ρε τον μπαγάσα!!

          Μου αρέσει!

        • 27 Αυγούστου, 2014 18:16

          ακου εδω μιασμα του κολου προσπαθεις(γιατι πληρωθηκες απο το αλβανικο προξενιο και σε ξερω παλιοαλητακο) ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΙς ΤΟΝ ΣΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ 600 ΔΙς εσυ καλα κανεις την δουλεια σου παλιοπροδωτη εμεισ ομως τι κανουμε για αυτο ντροπη μας

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          27 Αυγούστου, 2014 19:34

          Πάλι πληρώθηκα λέει! Δώσε λεπτομέρειες!

          Μου αρέσει!

  6. Ανώνυμος permalink
    16 Μαρτίου, 2014 02:22

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ; ΕΕΕΕ;;;;; ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΡΕ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΠΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ; ΟΥΣΤ ΡΕ ΖΩΑ ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΣΤΟΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Μαρτίου, 2014 10:07

      Η παλαβομάρα και τα ψυχικά νοσήματα που κουβαλά ο Σώρρας και πολλοί οπαδοί του δεν ειναι ποινικά αδικήματα.Ο Σώρρας έπρεπε να κάτσει μέσα όμως για το ρατσιστικό και αντισημιτικό του λόγο,. Ειναι απίστευτες οι αρλούμπες που επαναλαμβάνει, και οι οποίες παραβαίνουν σαφώς τους νόμους.

      Μου αρέσει!

    • brain teaser permalink
      16 Μαρτίου, 2014 11:12

      Δηλαδή μας αποστόμωσες τώρα με επιχείρημα τις στοές; Εγραψα οτι πήγε ολόκληρος υπουργός στα δικαστήρια και δεν κέρδισε τη δίκη και εχει μηνύσει ο Σώρρας όλο το πολ. σύστημα και μας λές να ξαναπάμε στα δικαστήρια, για ποιό λόγο; Πιθανότατα έχει κάποιες πλάτες ο Σώρρας και βγήκε τέτοια περίοδο με ομόλογα δις του πρώην δικηγόρου και αποπεμφθέντος απο τον δικηγορικό σύλλογο Stephen Wosny, αλλα μπορείς εσύ να πιστοποιήσεις την αξία τους; Απο κάποια αρμόδια αρχή των ΗΠΑ απ’ ότι ξέρω δεν εχουν πιστοποιηθεί. Και πολλά ακόμη που δεν κολλάνε όσον αφορά τις αγνές «σωτήριες» προθέσεις του. Ότι μπόρεσε ο κ.Strovoliotis παρουσίασε, απο εκεί και πέρα θέμα του καθενός είναι τί θα πιστέψει και εκεί βασίζονται οι πωλητές του «λεφτά υπάρχουν». Κατάλαβες;

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        16 Μαρτίου, 2014 14:50

        Για όποιον έχει στοιχειώδη νοημοσύνη, κάποιος που ισχυρίζεται πως έχει τόσα λεφτά, αλλά θέλει να κάνει και «κοινωνικό» και «εθνικό» έργο, θα μπορούσε να βρει χίλιους τρόπους για να αποδείξει την ύπαρξη τους – χωρίς να υποχωρεί από τους όρους του. Άρα, είτε τα λεφτά απλώς * δεν* υπαρχουν, είτε όσοι τον πιστεύουν δεν έχουν τη στοιχειώδη νοημοσύνη. Δε γίνεται αλλιώς!

        Μου αρέσει!

  7. Χρυσόστομος Παπαχρυσοστόμου permalink
    16 Μαρτίου, 2014 11:02

    Νομίζω ότι αυτός που εσύ βρίζεις σαν λυσασμένο σκυλί Στροβολιώτη, δικαιούται να σε μηνύσει στα δικαστήρια και να απαιτήσει αποζημιώσεις. Και ελπίζω να το κάνει. Να μάθετε να συμπεριφέρεστε. Βολεμένα γαϊδούρια της ψηλής κοινωνίας, άει σσικτήρ.

    Όχι δεν πιστεύω ότι ο Σώρρας έχει τα λεφτά που λέει, αν νομίζεις. Αλλά αν είναι να βρίζουμε τον όποιο λαοπλάνο, βρίσε πρώτα τον πρόεδρο σου. Αυτός είναι πιο επικίνδυνος και πιάστηκε πολλάκις να αποδεικνύεται σιχαμερός ψεύτης απέναντι στον λαό και τους ψηφοφόρους που τον εξέλεξαν.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Μαρτίου, 2014 14:45

      Ο πρόεδρος είναι ένας πολιτικός που κρίνεται από τις πράξεις του. Ο Σώρρας ειναι ένας απατεώνας, ο λόγος του οποίου ειναι γεμάτος ρατσισμό και αντισημιτισμό. Η απορία ειναι γιατί δεν έχει προσαχθεί ακόμη ενώπιον δικαστηρίου. Για τα λεφτά τουλάχιστον συμφωνούμε άρα υποθέτω συμφωνείς και με το χαρακτηρισμό απατεώνας. .

      Μου αρέσει!

      • Περίεργος permalink
        16 Μαρτίου, 2014 15:06

        Σύμφωνα με αυτά που υποστηρίζεις Στροβολίωτη, ο σωρρας ειναι τρελός και ψεύτης, αυτά δεν ειναι δικαιοδοσία της δικαιοσύνης. Για να υπάρχει απάτη πρ´επει να υπ´αρχουν και θύματα, π.χ. Να πήρε λεφτά από κάποιους. Προς το παρόν τέτοια θύματα δεν υπάρχουν. Ο σώρρας δεν ζήτησε λεφτά. Μόνο ισχυρίζεται ότι έδωσε, και οι κυβερνήσεις δεν τα παίρνουν. Αν θεωρείς αυτούς που τον πιστεύουν οτι ειναι θύματα, έχει ήδη Γίνει η δική για διασπορά ψευδών ειδήσεων και αθωώθηκε. Δεν ξέρω και αν υπάρχει κάποια επίπτωση απο την αμφισβήτηση της απόφασης. Μήπως να κάνεις καμία ένσταση.?
        Τωρα για τον ξεκάθαρο αντισημητισμό που εκφράζει, νομίζω ότι είναι παράνομο να αρνείσαι το ολοκάυτωμα, απλώς. ο Σώρρας δεν το αρνείται, απλώς εκφράζει άλλες ερμηνείες που ομολογουμένως είναι πολύ….. Περίεργες και δύσκολες.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 16:02

          Να επαναλάβω: «Το δικαστήριο απεφάνθη πως ο Σώρρας κατέχει ομόλογα. Δεν είπε πόσο αξίζουν (αν αξίζουν).»
          Ως εδώ δεν υπάρχει διαφωνία – υποθέτω.
          Από την άλλη ο Σώρρας ούτε με ένα λογικό τρόπο δεν έχει αποδείξει κατά πόσον τα ομόλογα έχουν αξία. Αυτό είναι περίεργο και δύσκολο – μα να μην υπάρχει πουθενά μια φορολογική δήλωση, ή μια δήλωση περιουσιακής κατάστασης; Στοιχειώδη πράγματα δηλαδή…
          Αλλά εσύ θεωρείς πως περίεργες και δύσκολες είναι οι απόψεις του Σώρρα για τους Εβραίους!

          Σιγά ρε φίλε, προς στιγμή είπα να θεωρήσω πως συνομιλώ με νούσιμο άτομο – πράγμα σχεδόν αδύνατο σε αυτή την ενότητα!

          Άκου περίεργες και δύσκολες οι δηλώσεις – παραληρήματα!

          Μου αρέσει!

        • Περίεργος permalink
          16 Μαρτίου, 2014 16:09

          Εννοούσα δύσκολες να τις χάψει κάποιος. Και από την αρχή σου λέω πως έχεις μια τάση να εντοπίζεις τους βλάκες. Θα το έλεγα μια μανία… σαν υποχρέωση κάτι. Ότι τους καταλαβαίνεις μονομιάς. Αυτόματα. Σαν νούσιμος. Τι ψυχίατροι, ψυχολόγοι και αηδίες… ξέρεις εσύ που έχεις την κοινή λογική. Όντως σε ειρωνεύομαι. Το παρακάτω όμως στο λέω χωρίς να ειρωνεύομαι: Μην βιάζεσαι. Και αν δεν μπορείς να κρατηθείς, δώσε σε εισαγγελέα ότι έχεις.

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 16:29

          Δηλαδή, πέραν των τυπικών, θεωρείς πως χρειάζεται κάποιος πάνω από 5 λεπτά για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται ο Σώρρας;

          Η επικέντρωση σε κορυφαία ζητήματα παλαβομάρας ειναι ένα από τα χόμπι μου – το άλλο είναι ο καιρός αν σε ενδιαφερει!

          Μου αρέσει!

        • Περίεργος permalink
          16 Μαρτίου, 2014 16:35

          οκ οκ καταλαβαίνω το συλλογισμό σου, και διαφωνώ. Θεωρώ ότι χρειάζεται παραπάνω προσοχή από 5 λεπτά. Αλλά από την άλλη, οκ, ο κόσμος είναι γεμάτος απατεώνες και πρέπει όλοι μας να είμαστε προσεκτικοί… ιδιαίτερα στα αληθοφανή. Αυτό δουλεύει και για τις δυό πλευρές όμως. Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν δυό πλευρές!
          Για να δούμε πόσοι βλάκες και κρετίνοι, θα πειστούν από τα δικά σου στοιχεία και θα μετανοήσουν. Πόσοι θα σωθούν. Αλλιώς τι προσπαθείς ακριβώς να κάνεις?

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 16:40

          Κάνω το καθήκον μου όπως το αντιλαμβάνομαι. Ίσως και να μην σωθεί κανείς όμως. Η πίστη μου στους ανθρώπους ειναι μάλλον περιορισμένη.

          Μου αρέσει!

        • Περίεργος permalink
          16 Μαρτίου, 2014 19:18

          Μην είσαι τόσο σκληρός με τον εαυτό σου. Όλοι κάνουμε λάθη.

          Μου αρέσει!

      • Περίεργος permalink
        16 Μαρτίου, 2014 15:17

        Ξέχασα να πω οτι αν ο σωρρας έχει ομόλογα του wosny, που έτσι φαίνεται από τα παραπάνω στοιχεία, τότε μάλλον το θύμα ειναι ο ίδιος ο σωρρας αν έδωσε αντάλλαγμα για να τα πάρει….. Πάλι δεν καταλαβαίνω πως οι βλάκες και τα θύματα ειναι ο κόσμος που ψάχνει να βρει αν υπάρχει ίχνος αλήθειας σε αυτά, τωρα που το έχει πραγματική ανάγκη. Ειναι πολύ ύποπτο που η πολιτεία κάνει πως δεν ξέρει τίποτα, ούτε κάν αυτά που δημοσιοποιήσες εσύ. Τίποτα…. Δεν την ξέρω την υπόθεση λένε… Ποιος ψάχνει την αλήθεια? ποιος ειναι πιο σίγουρος για αυτήν? πιστεύεις οτι τα στοιχεία σου ακυρώνουν την απόφαση του δικαστηρίου? τότε να γράψουμε μαζί ένα γράμμα στον γεωργίαδη να πάρει το αίμα του πίσω…..

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          16 Μαρτίου, 2014 16:08

          Ναι ίσως ο αμερικάνος να έφαε λεφτά του Σώρρα, και γ’ αυτό εκείνος ψάχνει θύματα παρακάτω για να τα πάρει πίσω.

          Διάβασε εδώ, στο πρώτο μου άρθρο για εκείνον:

          Η λύση για τα οικονομικά της Κύπρου (και της Ελλάδας…): η Τράπεζα της Ανατολής!


          Η πρόθεση είναι σαφής, και νομίζω πως ο νόμος σε κάποιες περιπτώσεις τιμωρεί και την πρόθεση.
          Τωρα γιατί ο Άδωνης δεν πήγε στο δικαστήριο, και γιατί η ελληνική δικαιοσύνη δεν έχει συλλάβει ακόμη το Σώρρα για τους λόγους που έχω αναφέρει πολλές φορές, δε γνωρίζω. Γενικά όμως δε θεωρώ πως το ελληνικό κράτος ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ενός συγχρόνου ευρωπαϊκού κράτους.

          Μου αρέσει!

  8. Ανώνυμος permalink
    16 Μαρτίου, 2014 16:28

    Πρεπει να εισαι διάνυα.
    Δεν φτανει που απαξιεις την Ελλινικη Δικαιοσύνη , μας βγάζεις και ανήμπορο το Αμερικανικο Κρατος .Δηλαδή κανενα απο τα κρατη δεν εχει υπηρεσιες να ελεξουν την απατη ,αλλα εσυ τη βρηκες αμεσως .
    Μπραβο σου !!!Μαλον εισαι ξαδελθος του Χατζινικολαου ,γιατι και αυτος τα ελεξε ,ενω το Ελλινικο υπουργειο ακομα προσπαθει

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Μαρτίου, 2014 16:34

      Που διάβασες κάτι για το αμερικάνικο κρατος;

      Γιατί εγώ δεν έγραψα, άρα προφανως εσύ, σε αντίθεση με εμένα, δεν εισαι διάνοια 🙂

      Και επαναλαμβάνω άνκαι δεν ελπίζω: η ελληνική δικαιοσύνη έκανε καλά τη δουλειά της κρίνοντας πως υπαρχουν τα ομόλογα.

      Δεν ρωτήθηκε πόσα αξίζουν.

      Ο Σώρρας αν τα πήρε ως αμοιβή για …τεχνολογία των αρχαίων Ελλήνων, σίγουρα είναι σίγουρος 🙂

      Για το άλλο το θέμα, ναι, την επικρίνω και ειναι δικαίωμά μου: ο Σώρρας έπρεπε να είχε ήδη κατηγορηθεί εδώ και καιρό, όχι γιατί ειναι παλαβός, αλλά γιατί ο λόγος του είναι κολάσιμος.

      Μου αρέσει!

  9. 16 Μαρτίου, 2014 16:49

    Τί ακριβώς είπε για τους Εβραίους που είναι κολάσιμο;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Μαρτίου, 2014 17:31

      Δώσε μερικές βδομάδες να τα διαβάσω και να τα ακούσω όλα, γιατί φαίνεται δυσκολα θα σε πείσω…

      Μου αρέσει!

      • 16 Μαρτίου, 2014 23:23

        Α τώρα θα τα ψάξεις. Αλλά το πόρισμα σου το έχεις ήδη κυκλοφορήσει ε; Κάτι μου θυμίζει αυτό! Πολυβίου τον λέγανε; Πική τον λέγανε; Θα σε γελάσω.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          17 Μαρτίου, 2014 07:11

          Μάλιστα! Αυτή η κριτική μοιάζει να ερχεται από την αριστερά. Αν θυμάσαι στο προηγούμενο μου κείμενο είχα αναφέρει πως οι παλαβομάρες του Σώρρα ταυτίζονται κυρίως με την άκρα, εθνικιστική δεξιά, αλλά βρίσκει προσβάσεις και σε απελπισμένους αριστερούς που γυρεύουν αντισυστημικό λόγο….

          Μου αρέσει!

  10. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    16 Μαρτίου, 2014 21:21

    Αγαπητέ Γιάννο κάπου τα θέματα σου έχουν γλιστρίσει απο τα επίκαιρα και καυτά θέματα της επικαιρότητας . Γιατί άραγε΄??
    Καλά οι πολιτικοί εφευρίσκουν τρόπους για να αποπροσανατολίσουν . Μα είναι δυνατό να μήν έχεις άποψη για την τρέχουσα κατάσταση??? Μήπως τα πράγματα έχουν αλλάξει και δεν ήρθαν όπως τα υπολογίζαμε???
    Εγώ θα απαντήσω ευθέως. Ακόμη δεν είδαμε τίποτε. όλοι κρίβουν κάτω απο το χαλί την πραγματικότητα ο καθένας επικαλείται τους δείκτες που θέλει και αλονίζει. Τίποτε όμως δεν αλλάζει και όλα θα τα βρούμε μπροστά μας.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    Μπορείς να μήν σχολιάσης τίποτε.Απλά είναι ένα δικό μου σχόλιο και θεωρώ ότι θα έπρεπε να το επισημάνω ιδιαίτερα την περίοδο αυτή. Άστον Αρτέμιο .Αυτός καλά την έχει . Εμείς τί κανουμε…………

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Μαρτίου, 2014 21:29

      Αγαπητέ φίλε, εγώ νομίζω ο Σώρρας μπήκε στη τελική ευθεία πριν τη φυλακή, γι’ αυτό φορτσάρει – και αμφιβάλλω αν ειναι καλά!

      Λοιπόν, το κειμενο αυτό ειναι βασικά αναδημοσίευση, μπορείς να διαβάσεις το ακριβώς προηγούμενο για την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα.

      Μου αρέσει!

  11. 16 Μαρτίου, 2014 23:10

    Εγώ θεωρώ πιο δίκαιο να πάς εσύ φυλακή γιατί βρίζεις. Ένας φρενοβλαβής όπως τον λες, δεν φταίει για την κατάσταση του και φυσικά δεν πρέπει να τιμωρείται. Επίσης ένας φρενοβλαβής δεν μπορεί να είναι και απατεώνας. Ο απατεώνας δρα πονηρά, ενσυνείδητα πονηρά.
    Βρε μπας και αυτός που δεν είναι καλά είσαι εσύ; Τί φοβάσαι Στροβολιώτη απ’ αυτό τον άνθρωπο; Τί προσπαθείς να εξυπηρετήσεις kαι κυρίως ποιόν;;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      17 Μαρτίου, 2014 07:07

      Έτσι, ε; Νομίζω πως αν πάμε στο δικαστήριο, η παρακολούθηση μόνο ενός από τα βίντεο από τον δικαστή ειναι αρκετό για να αποδείξει του λόγου το αληθές.

      Ναι, ένας φρενοβλαβής μπορεί να ειναι και απατεών. Αν την έπαθε από τον Αμερικάνο δικηγόρο και έδωσε λεφτά, προσπαθεί συνειδητά να ξεγελάσει άλλους και να τα πάρει πίσω, – αυτό τουλάχιστον μοιάζει με ένα ορθολογιστικό κίνητρο – άνκαι αυτή η μέθοδος δεν βοηθά πάρα πολύ σε αυτό το θέμα.

      Μπα, να φοβάμαι το Σώρρα; Όσοι τον πιστεύουν πρέπει να τον φοβούνται!!!

      Εξυπηρετώ μόνο την ανάγκη μου να πολεμήσω παντός είδους παλαβούς – κάτι σαν χόμπι!

      Μου αρέσει!

      • brain teaser permalink
        17 Μαρτίου, 2014 08:51

        Καλημέρα σε όλους σας. Παιδιά, το μόνο που έχω να πω εγώ είναι να ανοίξουμε τα μάτια μας στην πραγματικότητα και να διεκδικήσουμε τον πλούσιο τόπο μας, στην Κύπρο και την Ελλάδα, και να μήν περιμένουμε κανένα Σώρρα να μας εξαγοράσει με αμφιβόλου προέλευσης ομόλογα και προθέσεις. Εαν είναι βαλτός, που για έτσι φαίνεται σε κάθε λογικό άνθρωπο,
        μας αποπροσανατολίζει απο τα πραγματικά προβλήματα των χωρών μας και την υποχωρητικότητα των πολιτικών μας. Εφ όσον σωτήρες δεν υπάρχουν, είναι σαν να λέμε Σώρρας ή Τρόικα. Αυτό θέλουμε;;; Την καλημέρα μου και πολλή σκέψη σας παρακαλώ με τους κομήτες απο το διάστημα.

        Μου αρέσει!

  12. Mario permalink
    17 Μαρτίου, 2014 16:13

    13 λόγοι για τους οποίους η υποκουλτούρα του Αρτέμη Σώρρα, της ΕΙ ΕΝD και των ακολούθων της είναι προβληματική και δεν μπορεί να έχει υπόσταση και αυτά που ισχυρίζονται δεν μπορούν να καταταχθούν σε οτιδήποτε εκτός από ανοησίες.

    1. Οι αξιώσεις του Σώρρα και των υποστηρικτών του (βλ. Λαμπράκης, Χαραλάμπους κα) στο σύνολό τους δεν πληρούν τις προυποθέσεις για να χαρακτηριστούν αλήθεια. Δηλαδή χρησιμοποιούν κατά κόρον ανέκδοτες ή αβάσιμες αναφορές ενώ ο λόγος τους δεν υποστηρίζεται από τεκμήρια που προέρχονται από πολλαπλές ανεξάρτητες πηγές. Με απλά λόγια είναι όλες αθεμελείωτες.
    2. Οι αξιώσεις του Σώρρα και των υποστηρικτών του έχουν βάσεις σε αρχαίες τεχνολογίες. Η πρόθεση εδώ είναι να σας ξεγελάσουν στη σκέψη ότι, επειδή οι ​​αρχαίοι Έλληνες το πίστευαν, θα πρέπει να είναι αλήθεια. Στην πραγματικότητα, πολλές αληθινές θεωρίες δεν είναι πολύ παλιές, διότι έχουν αντικαταστήσει παλαιές θεωρίες καθώς η γνώση έχει προοδεύσει.
    3. Ο Σώρρας και η παρέα του δεν χρησιμοποιούν τα επίσημα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή ανεξάρτητους φορείς αλλά αυτοχρηματοδοτούμενα μέσα τα οποία είναι και υποστηρικτές του για να μεταδώσουν το λόγο τους.
    4. Κάποιες από τις αξιώσεις του Σώρρα βασίζονται σε μορφές ενέργειας και μεταφυσικά δεδομένα. Χαλαρές έννοιες και χρήση ψευτοεπιστημονικών όρων ή επιστημονικών με λανθασμένη έννοια τα οποία χρησιμοποιούνται συνέχεια σε θεωρίες συνομοσίας και άλλες αρλούμπες.
    5. Ο Σώρρας και η παρέα του ισχυρίζονται ότι τους κάνουν πόλεμο τα μέσα, οι κυβερνήσεις και γενικά και αόριστα το σύστημα. Πολύ κλασικός ισχυρισμός ο οποίος είναι και ιδιαίτερα δημοφιλής στο χώρο της μεταφυσικής και των συνομοσιολόγων αλλά έχει ένα βασικό λάθος στο συλλογισμό του. Το ότι σε πολεμάει το σύστημα δεν σημαίνεi αυτόματα ότι αυτό που λες είναι αληθινό και καλό. Επίσης χρησιμοποιεται ως δικαιολογία για να καλύψει την έλυψη αποδείξεων (δεν μας αφήνουν, δεν μπορούμε να σας πούμε κλπ)
    6. Οι ισχυρισμοί του Σώρρα είναι σαφώς υπερβολικοί και «too good to be true». Τόσο εξωπραγματικοί ισχυρισμοί απαιτούν και εξωπραγματικά τεκμήρια τα οποία θα έθεταν σε αμφισβήτηση τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο πλανήτης, η οικονομία, η κοινωνία και η φύση. Δυστυχώς δεν έχουμε δεί τίποτα ακόμα.
    7. Υπάρχει πιο απλή εξήγηση για τους ισχυρισμούς του Σώρρα από τα περί συνομοσιών , αρχαίων τεχνολογιών και ρεπτίλιανς? Ναι υπάρχει και αυτή είναι ότι πρόκειται περί ενός ανθρώπου αμφιβόλου ψυχικής κατάστασης και ίσως ενός απατεώνα. Άρα οι πιθανότητες είναι με το ότι πρόκειται περί ψυχασθενούς και ίσως απατεώνα.
    8. Η ύπαρξη και μόνο της EI END μιας αμφιβόλου υπόστασης ΜΚΟ η οποία είναι συντεταγμένη για την υποστήριξη του Σώρρα και όλων αυτών που λέει, είναι ένα επιβαρυντικό στοιχείο από μόνο του. Γιατί να χρειάζεται κάτι τέτοιο ένας δυσεκατομμυριούχος που θέλει να ευεργετήσει την πατρίδα?
    9. Ενώ ο Σώρρας και η παρέα τους μας μιλάνε για έλεγχο, εκείνοι κάνουν το παν για να τον διαφύγουν. Όποτε τους έχει ζητηθεί να ελεγχτούν μιλάνε με αβάσιμα και ανύπρακτα επιχειρήματα για θεσμούς και άλλες βλακίες, ότι τάχα μόνο ένα κράτος μπορεί να τους ελεγξει κ.α. Επίσης πάντα προβάλλουν αποσπασματικά τεκμήρια ώστε να διαχειρίζονται το τελικό νόημα.
    10. Τα δεδομένα και τα τεκμήρια που έχουν παρουσιαστεί ως τώρα ως αποδεικτικά στοιχεία είναι όλα πολύ κακής ποιότητας χωρίς αντικρυσμα και πολλές των περιπτόσεων δεν αποδυκνείουν τίποτα από τους ισχυρισμούς. Αντίθετα μάλιστα.
    11. Τα διαπιστευτήρια του Σώρρα είναι ανύπρακτα έως γελοία.
    12. Ο Σώρρας και η EI END ισχυρίζονται ότι η πραγματικότητα στην οποία ζούμε είναι λάθος ενώ εκείνοι ξέρουν τι συμβαίνει πραγματικά (Ροτσίλντ, Ρεπτίλιανς, Εξωγαλαξιακοί κα). Γενικώς όταν ισχυρισμοί παρουσιάζονται σαν την εναλλακτική πραγματικότητα απέναντι στα κακά του status quo είναι ένα σημάδι ότι είναι ιδεολογίες και φανφάρες και όχι πραγματικότητα.
    13. Οποιοσδήποτε προσπαθεί να αμφισβητήσει τα λεγόμενα του Σώρρα και των άλλων δασκάλων αυτόματα είναι προδότης, δοσίλογος ή πληρωμένος της νέας τάξης και αντιμετοπίζεται απαξιωτικά από την κεφαλή και τους άλλους.

    Υπάρχουν και πολλοί άλλοι αλλά νομίζω είπα αρκετά. Αν αυτά δε σας πείθουν καλά κρασιά συνέλληνες….

    Μου αρέσει!

  13. Ανώνυμος permalink
    17 Μαρτίου, 2014 21:09

    Πάντως η προεδράρα μας εφόρτωσεν τον ρυάλια τον Δημητριάδην α;

    Μου αρέσει!

  14. Απο Πλατεία Βάθης permalink
    20 Μαρτίου, 2014 23:37

    Οφείλω να σου δωσω συγχαρητηρια, Στροβολιωτη, για την ερευνα σου.
    Αφου μελετησω προσεκτικα τα δημοσιεύματα σου, θα τα προτεινω στα εδω «τζιμανια», προς σχολιασμο. Νομιζω πως εχω την αδεια σου… σωστα;;

    Το πεδίον μου δεν ειναι η «οικονομια», πολλω δε μαλλον τα χαωδώς δαιδαλωδη, δολιότατα απατηλα και προκλητικότατα συγχυτικα τερτιπια της. Και ποτέ δεν θα γινει «πεδίον μου»…
    Στροβολιωτη, απέδειξες περιτρανα οτι εισαι «μερος αυτής της «οικονομιας», με όλα τα… προσοντα της.
    Σε ότι αφορά τον «φαινόμενο Σώρρα» και END… τηρω θεση προσεκτικου θεατη και ακροατη… σιωπων !!
    Κατι δεν με πειθει… αλλα…
    … και ο Σώρρας ειναι ΕΠΙΣΗΣ «μερος αυτής της «οικονομιας» και πολεμαει -θα δειξει εις οφελος ποίου- με τα δικα της «μέσα».

    Βέβαια, με ξενιζει το γεγονός οτι επικαλησαι «αδικηματα γνωμης και πεποιθησεων» (αντισημιτισμο) για να πληξης τον «οικονομικα ανόητο ή απατεωνα». Δεν με εκπλησει όμως… τα «μερη της οικονομιας» καταφευγουν σε «παν μεσο που αγιαζει τους σκοπους» τους,
    Δικος σου ο λόγος και ο καθεις κρινεται εξ αυτων, αλλα πρωτιστα απο τας ΠΡΑΞΕΙΣ.

    Ασε όμως το «φαινόμενο Σώρρα»… αναλισκεις απροσμενα πολυ χρονο και «ουσια» και με βαζεις σε πονηρές υποψίες, αναξιες του προσωπου σου !! … Πιασε κατι πιο χειροπιαστό να «παιξεις» :

    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ FORBES:
    Ο ΥΠΕΞ της Κύπρου …Οζντίλ, διαβεβαιώνει ότι η Κύπρος θα είναι το ανάχωμα για τον Πούτιν!

    ΝΑ ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΟΥΡΚΙΚΗ.

    Χυδαία αλλά άκρως αποκαλυπτική πρόκληση από το Forbes. Αναβαπτίζει τον σφαγέα Ναμί ως …”Υπουργό Εξωτερικών”, για να διαφωτίσει την ανθρωπότητα πόσο σημαντική είναι η τουρκοποίηση της Κύπρου για να λειτουργήσει ως ανάχωμα στον Πούτιν!

    Αυτά τα παιχνίδια παίζονται από τους νεοανανιστές που θέλουν την Κύπρο ένα ναζιστικό μόρφωμα, για να εξυπηρετηθούν οι σκοποί της Τουρκίας!

    Κάντε την Κύπρο μόρφωμα, για να περάσει ο αγωγός που θα στέλνει αέριο μέσω της Τουρκίας. Έτσι θα αναχαιτίσουμε τον Πούτιν. Αυτός είναι ο σκοπός του άρθρου και ακόμα δεν υπάρχει καμμία απάντηση από Ελλάδα ή Κύπρο….

    h++p://olympia.gr/2014/03/20/%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%85%cf%80%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%bf-%cf%84%ce%bf-forbes-%ce%bf-%cf%85%cf%80%ce%b5%ce%be-%cf%84/

    …μην μου μιλησεις για «λαθη» ή «αγνοιες», «φανατισμους» ή «ξεροκεφαλιές» 😉
    … τις καλησπερες μου

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      21 Μαρτίου, 2014 07:40

      Καλημέρα Πλατεία!
      Η απάντηση στο πρώτο ερώτημα είναι φυσικά Ναι αφού τα άρθρα μου για τον παλαβό έχουν ήδη ταξιδέψει πάρα πολύ στον ελληνικό χώρο!
      Επικαλούμαι τον αντισημιτισμό και το ρατσισμό του Σώρρα για να εισηγηθώ πως η ελληνική δικαιοσύνη έχει δυνατά επιχειρήματα να χώσει μέσα τον άνθρωπο.
      Η παλαβομάρα του και αυτών που τον πιστεύουν είναι άλλο θέμα – δε νομίζω να είναι ποινικό αδίκημα να είσαι παλαβός.
      Δεν είμαι σίγουρος πόσο μπορεί να τεκμηριωθεί αδίκημα προθέσεως για να ξεγελάσει κάποιους ο Σώρρας. Οφείλω να παραδεχτώ όμως πως η εμπιστοσύνη μου στις εξουσίες και τους μηχανισμούς του κράτους της Ελλάδας είναι περιορισμένη…
      Ο Οζντιλ Ναμί δεν είναι φυσικά ΥΠΕΞ της Κύπρου και δεν είναι φυσικά σφαγέας! Είναι ένας νεαρός, αξιόλογος μετριοπαθής πολιτικός της κεντροαριστεράς πτέρυγας των Τουρκοκυπρίων και θα χαιρόμουν πάρα πολύ να με εκπροσωπεί στη μετά τη λύση εποχή.
      Διάβασε αν θέλεις και αυτό:

      Οζντίλ Ναμί και Κουντρέτ Οζερσάι: οι ηγέτες της μετά τη λύση Κύπρου – και ένας πολλαπλός συμβολισμός.

      Τώρα, το θέμα του γκαζιού, δεν είναι μόνο ο Ναμί που το θέτει έτσι. Είναι και πολλοί Ευρωπαίοι που γυρεύουν τρόπο απεξάρτησης από το μονοπώλιο της Μόσχας, και ίσως τα αποθέματα της ΝΑ Μεσογείου να είναι μερική λύση στο πρόβλημα.
      Και ναι, για να γίνει αυτό χρειάζεται μια λύση στο Κυπριακό.
      Κατ’ αντιδιαστολή αντιλαμβάνεσαι υποθέτω πως σε αυτό το πλαίσιο η λύση του Κυπριακού είναι το τελευταίο πράγμα που επιθυμεί ο Πούτιν…

      Μου αρέσει!

  15. Απο Πλατεία Βάθης permalink
    21 Μαρτίου, 2014 10:10

    Και πάλι, Στροβολιώτη, τα ερωτηματικα ειναι πολλά :
    1) κατα πόσο οι Κυπριακοι -εστω και Ελλαδικοί- υδρογονάνθρακες «απεξαρτουν» την ΚΕΝΤΡΙΚΗ (κεντρο της όποιας πραγματικης οικονομίας) Ευρώπη απο τους Ρωσικούς !!
    2) κατα πόσο ειναι προτιμητέα η εξάρτηση απο την Τουρκία, παρα απο την Ρωσία.
    3) Κατα πόσο οι σχετικοι σχεδιασμοι -δεκαετούς περίπου βάθους- θα βρει την γεω-στρατηγικη της Ευρασίας ΠΑΓΩΜΕΝΗ στα σημερινα ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
    … αυτα προκαταρκικά σε Ευρωπαϊκο και Παγκόσμιο Επιπεδο.
    Πιστεύω οτι το «ζητουμενο» των Κυριαρχων (όπως τους αποκαλω… γενικως και αοριστως) ειναι μια μεγαλη «ρευστοποιηση» κοινονικη και πολιτικη… και γεωγραφικη!!
    Οι «…πολλοί Ευρωπαίοι που γυρεύουν τρόπο απεξάρτησης από το μονοπώλιο της Μόσχας…», στο μέτρο που ειναι ειλικρινείς και ευ-τοπικοι (συζητησιμο, όπως αναρωτιέμαι), θα το επιδιώξουν έστω με το κόστος εξαφάνισης Κρατών και Εθνων. Την πρωτοκαθεδρεία προς τουτο εχωμε εμείς οι Ελλαδιτες και Κύπριοι… καθ’ ότι -ατυχώς- υδρογονανθρακ-ούχοι… και αρα στοχος τεράστιων συμφερόντων.
    4) ποίος ο ρόλος του ΝΑΤΟ στην ΕΕ (ερωτημά μου απο την μετα-κουμουνιστικη εποχη και εντεύθεν);; …μας προστατεύει απο τον κυριο παροχέα μας υδρογονανθράκων ;; …από κάποιον, δηλαδη, που, γεω-στρατηγικα θα έπρεπε να ειναι ΜΕΛΟΣ της ΕΕ ;;

    Τωρα… σε τοπικό επίπεδο :
    1) Δεχόμαστε ΚΑΘΕ λύση… εστω και εξοφθαλμα ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ της ΥΠΑΡΞΗΣ μας ;; …τελικά, δηλαδή, «ΛΥΣΗ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ» ;;
    2) Εξαντλούμεθα στο αν και τι ΟΦΕΛΕΙ Ρωσσους, Κινέζους, Αμερικάνους και ΟΧΙ τι οφελει εμας;;
    3) Ακόμα προ της ΕΝΑΡΞΗΣ των «διαπραγματεύσεων» Ε/Κ και Ε/Τ, «επιλεξαμε» -οι Ελληνες- Τ/Κ υπουργούς ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ;;
    Επιμένω… περιφερόμαστε σε «εμπόλεμη ζώνη», σε «κόλαση», σε «οικο ανοχής» και εσυ προσπαθεις να μας πείσεις οτι ευρισκόμαστε σε «παρθεναγωγείο» και οτι «ολα ειναι αγγελικά πλασμενα»

    Τέλος… σε προσωπικο επιπεδο :
    Εχω την δυνατότητα να μαθω το πληρες CV σου και τις επιχειρηματικές σου δραστηριότητες;;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      22 Μαρτίου, 2014 23:20

      1. Έγραψα για «μερική» λύση.
      2. Εξάρτηση καλύτερα να μην υπάρχει. Αλλά γεωπολιτικά σκεπτόμενος, μια Τουρκία εντός ΝΑΤΟ και με καλές σχέσεις με την ΕΕ είναι καλύτερος σύμμαχος από τη Ρωσία.
      3. Θεμιτή απορία.
      4. Ο ρόλος του ΝΑΤΟ τώρα πια, είναι μάλλον διακοσμητικός.
      5. Η λύση που θα έρθει δεν πρέπει να συγκριθεί με μια ιδανική και συνεπώς ουτοπική περιγραφή γεγονότων, αλλά με το τι θα γίνει αν *δεν* έχουμε λύση.
      6. Δεν έχω επιλέξει κανένα για υπουργό. Τον αριστερό Ναμί τον εκτιμώ όπως εκτιμούσα και τον αποδημήσαντα δεξιό Τάσο Μητσόπουλο.
      7. Στείλε μου προσωπικό για να αντιληφθώ το τελευταίο κομμάτι του σχολίου σου.

      Μου αρέσει!

  16. Απο Πλατεία Βάθης permalink
    21 Μαρτίου, 2014 15:30

    BTW…
    H.G. Wells, in 1939 said “Countless people will hate the New World Order and will die protesting against it.”
    … ως πότε θα δεχόμαστε τους «προφητείες κατα το δοκούν» ;;
    Εσυ, Στροβολιώτη, επέλεξες να ζήσης την ΝΤΟ… ως «τι ον»;; … δωσε την προφητεία σου και εσυ.

    Μου αρέσει!

  17. Απο Πλατεία Βάθης permalink
    22 Μαρτίου, 2014 17:29

    … σε συνέχεια του «ενεργιακου» και των «διαπραγματεύσεων» …!!

    Ανοίγει παρένθεση :
    Στο «παιγνιο» μπήκαν τα «σημεία και τερατα»… οι «μαριδες και οι γαυροι» καλο θα ειναι να προφυλαχθούν και να αναμενουν… όσο για το «διαπραγματευόμενο πλαγκον»… τι να πω;;
    Αρκουμαι στην σοφία του Στροβολιώτη.
    Κλείνει παρένθεση

    Λεγεται :
    Κολοσσιαία ενεργειακή συμφωνία πώλησης φυσικού αερίου «έκλεισε» η Ρωσία με την Κίνα
    Μεγάλη συμφωνία πώλησης φυσικού αερίου 37 δισεκατομυρίων κυβικών μέτρων ανά έτος έκλεισε η Ρωσία με την Κίνα δημιουργώντας μια δεύτερη τεράστια αγορά για τους ενεργειακούς της πόρους….
    ….
    Αντίθετα η Ευρώπη θα πρέπει να περιμένει μέχρι το 2025 τουλάχιστον για να υπάρξει σοβαρή εναλλακτική λύση στις πηγές φ.αερίου από τα κοιτάσματα της Αν.Μεσογείου (Ισραηλινά, κυπριακά, και πιθανόν ελληνικά).Σημειώνεται ότι το αλγερινό φυσικό αέριο ελέγχεται σε μεγάλο βαθμό από την Gazprom η οποία έχει αναλάβει την εμπορία του, και το ίδιο ισχύει και για τα ισραηλινά….
    h++p://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CE%B7-%CF%81%CF%89%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1
    …για τα λοιπά…

    Καθ’ ότι το defence.net δεν παρέχει συνδεσμους και πηγές… επιφυλάσσομαι.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      22 Μαρτίου, 2014 23:24

      Να επιφυλάσσεσαι! Και ναι, πέραν του συνομοσιολογικού και εθνικιστικού στοιχείου, η θεωρία συνάδει με την πίστη μου πως η γεωπολιτική μας αξία ανεβαίνει, και καλό ειναι να την κεφαλαιοποιήσουμε….

      Μου αρέσει!

  18. Απο Πλατεία Βάθης permalink
    22 Μαρτίου, 2014 23:37

    ..περι «κεφαλαιοποιήσεως»… εκεινο που ειπα :
    «..οι γαυροι και το πλαγκτον καλο ειναι να περιμενουν φυλασσομενοι (εκλαϊκευμένο : μην τους ελθει καμια αδεσποτη)…»
    Δεν γνωριζουμε την επόμενη ΩΡΑ τι θα συμβει…. φαντασου μετα 3-6 μήνες…

    Για το σημειο (7) του ανωτέρω σχολίου σου :
    Εχω ενδιαφέρον να καταλάβω τον «τυπο» Παιδείας σου και το -ενδεχόμενο- «πλέγμα» συμφερόντων σου. Υποπτεύομαι θα μου αιτιολογησουν την πολιτικη «θεση» σου.
    Με την συμφωνη γνώμη σου, βεβαιως βεβαιως !!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Μαρτίου, 2014 17:54

      Ενδιαφέρουσα πρόκληση. Δεν ξέρω αν πρέπει να την πραγματοποιήσουμε δημοσίως ή δια προσωπικών μηνυμάτων. Σε κάθε περίπτωση όμως, αφού εσύ εισηγείσαι αυτό το παιγνίδι, κάνε καλύτερα πρώτα εσύ την εκτίμηση σου για μένα και θα ολοκληρώσω το παζλ με τα στοιχεία που δε θα βρεις 🙂 Το email μου θα το βρεις στο προφίλ.

      Σε κάθε περίπτωση, δεν ειμαι ανώνυμος, και εδώ στην Κύπρο δεν ειναι δυνατόν να γράψω εδώ πράγματα που δεν στέκουν, γιατί πολλοί αναγνώστες με γνωρίζουν προσωπικά.

      Μου αρέσει!

      • Απο Πλατεία Βάθης permalink
        23 Μαρτίου, 2014 18:51

        Με εκπλησεις, Στροβολιώτη !! Δεν προτείνω το παιχνιδι του «βρεστο και παρτο» !!
        Αναγνωριζω το γεγονός οτι εισαι προβεβλημένος στον τοπο σου και αρθρογραφεις επωνυμα. Απο αυτην την άποψη -εκτιμω επίσης οτι- δεν θα δηλωσης πραγματα ανυπαρκτα. Μπορεις βεβαια να κρυψης υπαρκτα… δεν μπορω να εχω απαιτηση επ’ αυτου.
        Εγω, τουναντιον, κανενα απο τα δυο χαρακτηριστικα έχω. Εκεινο που προσπαθω / τηρω ειναι να μην αλλαζω ονομα… να διαβαζω πολυ, να χρησιμοποιώ την Παιδεία μου για λογικες διαδικασίες, και να σχολιαζω μετα ΛΟΓΟΥ.
        Καποτε, μεσω του προφαϊλ σου, προσπαθησα να μαθω κατι παραπάνω. Πολυ λιγα εμαθα… περι «συμμετοχης στο κόμμα των Περιβαντολλόγων», περι «ισχυρης υποστηριξης του σχεδίου Αναν» και οτι εισαι επιχειρηματίας -ετσι απλα.
        Αυτα μου προκαλουν την υποψια ενος προσωπου καθαρα «οπορτουνιστη».

        Θα σου παρέχω το μεϊλ μου… αν και θεωρω οτι τα βασικα προσωπικα δεδομένα ενός επωνύμου, λογικώς, ειναι και «δημοσια». Ειναι στην ευχερια σου να το χρησιμοποιησεις για προσωπικη -και μόνον- επικοινωνία ή οχι.
        Καλη εβδομάδα.

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          24 Μαρτίου, 2014 07:42

          Ειλικρινά θα επιθυμούσα να μάθω πως κατέληξες στο συμπέρασμα περί «οπορτουνιστή»…

          Μου αρέσει!

  19. Απο Πλατεία Βάθης permalink
    23 Μαρτίου, 2014 11:51

    Μεχρι να ανοιξεις, Στροβολιώτη, ενα επικαιρο αρθρο περι «ενεργειακης στρατηγικης» υποχρεώνομαι να αναρτω εδω σχετικα δημοσιεύματα.
    Ελπίζω να εχω σαφώς αιτιολογησει την πιμονή μου να ειμαι «εκτος θέματος».
    Επιφυλάσσομαι, επισης, για την αξιολόγηση των αιτιών που οδηγουν ΕΣΕΝΑ στην τοσο εκτενη διαμαχη με τον «φαινόμενο Σωρρα»…. θα δειξει !!
    Εχω ενα ιδιαίτερα ενδιαφέρον και εκτενες αρθρο σχετικα με την ενέργεια. Θα διευκολυνουν τους αναγνώστες σου να σχηματοποιησουν ενα δόκιμο «πλαίσιο» που -προσπαθει να- εξηγή τα τεκτεαινόμενα στην Ουκρανία. Σε εσένα θα προμηθεύσει εναν άλλο «πονοκέφαλο» καθότι εισαι υπερβολικα «απλουστευτικός και απομονωτικός» ως προς την αναλυση των «φαινομένων», πραγμα που θα σε αναγκασει να εφεύρεις αντιπαραθέσεις.
    Ελπίζω να μην πέσεις σε αντιφάσεις… προς χαριν της εποικοδομητικής συζήτησης.

    ΠΡΟΣΟΧΗ : Τα κριτηρια στρατηγικών επιλογών των Κυριαρχων (οχι κατ’ αναγκη Γερμανών, Ρώσσων, Αμερικανων κλπ), των τακτικών μεθόδων και της διαδικαστικης προσέγγισης ειναι ενιαία. Και εμεις οι -νουσιμοι- Ελληνες «το εχουμε αισθανθει στο πετσί μας».
    Ενοοω οτι, μην τολμησει καποιος να πει :
    «… αυτα συμβαίνουν εκει, τοτε και ετσι… εδω δεν μπορουν να συμβουν…»
    Κρίση στην Ουκρανία Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ

    h++p://eamb-ydrohoos.blogspot.gr/2014/03/krisi-stin-oukrania.html?m=1

    …αποσπασμα…

    Το φυσικό αέριο του Καυκάσου ήταν ο στόχος των Γερμανών. Γιατί; …Για να «σπάσουν» το μονοπώλιο των Ρώσων …Για να έχουν στη διάθεσή τους έναν άλλον πάροχο – εχθρικό σε βαθμό μίσους με τους Ρώσους – και απόλυτα ανταγωνιστικό …Έναν νέο πάροχο, ο οποίος θα τους επέτρεπε να αντιστρέψουν το παιχνίδι τού εκβιασμού. Να εμφανιστούν αυτοί ως οι ισχυροί των διαπραγματεύσεων – ως πλούσιοι πελάτες και αποκλειστικοί εκπρόσωποι όλων των Ευρωπαίων πελατών – και όχι οι Ρώσοι, ως μοναδικοί προμηθευτές.
    Τη «δίψα» αυτών των παραγωγών για χρήμα τη γνωρίζει η επίσης «διψασμένη» για ενέργεια Γερμανία και αυτήν προσπαθεί να εκμεταλλευτεί. Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να μπουν αυτοί οι παραγωγοί στο δίκτυο, το οποίο φτάνει στην Ευρώπη …Θα πρέπει το τερματικό όλων αυτών των παραγωγών, που βρίσκεται στη Γεωργία να κατορθώσει να συνδεθεί με το κεντρικό ευρωπαϊκό δίκτυο αγωγών …Να μπουν όμως με τρόπο τέτοιο, που θα διατηρεί τις τιμές τους ανταγωνιστικές και άρα βολικές για τη Γερμανία. Δεν υπάρχει κέρδος για τη Γερμανία, αν το αέριο αυτών των χωρών μεταφέρεται με πανάκριβους τρόπους και μέσα, ακολουθώντας τεράστιες διαδρομές….

    …Για να ξαναβάλουμε στο τραπέζι το «σπασιμο του Ρωσσικου μονοπωλίου» μεσω των Υ/Α της Ανατολικης Μεσογείου, και τα ερωτηματικα που έθεσα… εμπλουτισμενα ενδεχομένως !!!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      23 Μαρτίου, 2014 18:06

      Να σου επαναλάβω: η ενασχόληση με το Σώρρα έχει να κάνει με την πίστη μου στην ανάγκη συνεχούς πολέμου εναντίον παντός είδους παλαβών – χωρίς ελπίδα για νίκη φυσικά.
      Πάντα ερασιτεχνικά και πάντα με γνώση για την ανεπάρκεια του αποτελέσματος. Πρώτη μου ενασχόληση στον τομέα αυτό η «Εκκλησία της Επιστημολογίας» από τις αρχές του 90.

      Αγαπημένοι παλαβοί: οι ψεκασμένοι!

      Το άρθρο αυτό νομίζω μου το είχε εισηγηθεί και κάποιος άλλος. Επαναλαμβάνω πως δεν αμφισβητώ το γεγονός πως κάθε χώρα έχει τα συμφέροντα της και για αυτά αγωνίζεται. Η απλοποιήσεις και οι γενικεύσεις και ο χρωματισμός ξεκάθαρων εχθρών και φίλων, δεν μου κάνει εμένα. Το κάνει με αρκετά επιτηδευμένο τρόπο ο Τραιανός οφείλω να παραδεχτώ.

      Μου αρέσει!

      • Απο Πλατεία Βάθης permalink
        23 Μαρτίου, 2014 19:53

        Προσωπικα, Στροβολιώτη, ποτε δεν ασχοληθηκα με «παλαβους». Χαμένος χρόνος και κόπος για μένα… η ΖΩΗ αναλαμβανει να τους νουθετηση «στον καιρο».
        Πραγματι, δεχομαι οτι δεν υπάρχουν «ξεκαθαροι εχθροι και φιλοι». Υπάρχουν ΜΟΝΟΝ συμφέροντα στην διεθνη σκακιέρα.

        Εμεις οι Ελλαδιτες εχουμε αποσβολωμένοι δει τις κυβερνησεις μας να αδυνατουν να αρθρωσουν και προωθησουν ΟΦΕΛΙΜΕΣ θέσεις για την Ελλαδα, εδω και δεκαετείες. Αντιθετα «ανοιγαν πληγές»… ποτε -στον δικο μου βιο- δεν επούλωσαν καποια.

        Ο Τραϊανος θεωρω οτι ειναι ενας πεφωτισμένος συνέλληνας και χαιρει γενικης εκτιμησης. «Ως ήθησθαι» δεν του παρέχουν βήμα και παραμενει στην αφάνεια.

        ΥΓ. ματαια ψαχνω για το μέϊλ σου…

        Μου αρέσει!

  20. 27 Μαρτίου, 2014 09:07

    Reblogged this on Oxtapus *blueAction.

    Μου αρέσει!

    • kalliopi permalink
      6 Απριλίου, 2014 18:45

      Ο αυτόκλητος «ευεργέτης» Σώρρας, είχε καταδικαστεί από το Εφετείο Πατρών, για υπεξαίρεση αρχαίων και απόπειρα πώλησής τους

      TSOUTSOUNEROS

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        7 Απριλίου, 2014 06:53

        Στοιχεία παρακαλώ!

        Μου αρέσει!

        • kalliopi permalink
          8 Απριλίου, 2014 00:00

          κάνε κλικ
          την έρευνα δεν την έκανα εγώ
          » 244-245/28-5 έως 1.6.2001 αποφάσεως του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Πατρών με την οποία είχα καταδικαστεί σε συνολική ποινή φυλάκισης επτά (7) μηνών η οποία μετετράπη προς 1.500 δρχ. ημερησίως, για υπεξαίρεση αρχαίων και απόπειρα πώλησης αυτών…»
          όποιος ενδιαφέρεται ας το ψάξει

          Μου αρέσει!

  21. strovoliotis permalink*
    27 Απριλίου, 2014 20:40

    Λατρεμένο «άσμα» για τον παρανοϊκό! https://www.youtube.com/watch?v=V_VXRcyIYOo

    Μου αρέσει!

  22. Ανώνυμος permalink
    30 Ιουνίου, 2014 21:05

    θα ηθελα να δω τα μουτρα ολων αυτων για τους οπαδους μιλω,,,,,,γιατι οι ααπατεωνες μου είναι αδιαφοροι,,,,,,,θα ηθελα να δω τα μουτρα σας στο μελλων…..Ποσες ωρες από την ζωη σας εχετε χασει ασχολούμενοι με καταπιστεύματα,,,και με τρισεκατομυρια που καποιος σωτηρας θα σας δωσει……ποσες ωρες χαμενες…….Θα κουτσογελατε όπως κανατε ολη σας την ζωη αντι να ντρεπεσται που ειστε τυχοδιώκτες και λαμογια……Θα μιξογελατε λεγοντας φτηνες διακιολογιες όπως κανατε σε ολη σας την ζωη……..Σα προτείνω δε να αγορασετε το βιβλιαρακι το βιλχεμ ραιχ το Ακου Ανθρωπακο……μπας και ξυπνήσετε,,,απο το ονειρο που ζειτε……Οσο για το yeti…..xaxaxaxa οντως πολύ καλο……πολύ καλο….Γιατι ένα είναι βεβαιο……ότι ο Σωρρας και η παρεα του είναι για το τρελλαδικο………….

    Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      15 Αυγούστου, 2016 13:20

      ΡΕ ΧΑΙΒΑΝΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΒΟΥΤΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ ΧΑΙΒΑΝΙ….

      ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΧΑΙΒΑΝΙ!!!!

      ΥΣ: ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΠΕΡΙ ΣΩΡΡΑ ΑΝΤΕ ΤΡΑΒΑΤΕ ΝΑ ΠΝΗΓΙΤΕ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΠΟΥ Η ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΜΙΛΑΤΕ Η ΕΙΣΤΕ ΒΑΛΤΟΙ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΑΝΘΕΛΛΙΝΕΣ ΚΑΘΙΚΙΑ!!!!

      Μου αρέσει!

  23. Ανώνυμος permalink
    15 Αυγούστου, 2016 15:10

    ΕΧΕΤΑΙ ΜΑΘΗ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΤΗΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΤΑ !

    Μου αρέσει!

  24. 16 Αυγούστου, 2016 01:10

    https://youtu.be/oQfSD56J3eE?list=PLit2bEKdapTdE72fAB9sXNzxiXgGrP5kb ΟΤΑΝ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΛΕΕΙ ΨΕΥΤΗ ΤΟΝ…ΣΩΡΡΑ

    Μου αρέσει!

  25. 16 Αυγούστου, 2016 01:11

    https://youtu.be/68kkq6m8Caw?list=PLit2bEKdapTdE72fAB9sXNzxiXgGrP5kb Ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ 600 ΔΙΣ

    Μου αρέσει!

  26. strovoliotis permalink*
    29 Αυγούστου, 2016 19:46

    http://www.capital.gr/story/3150029

    Μου αρέσει!

  27. 10 Φεβρουαρίου, 2017 00:16

    μπηκαμε στο 2017 και η ολη παρανοια συνεχίζεται. δεν μπορεις να πεισεις καποιον για κατι που δεν θελει να σωθεί. οπως την παθαν με τον συριζα πρεπει να τους αφησεις να την παθουν και τον αρτεμη.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  28. Αντιstrovoliotis permalink
    25 Φεβρουαρίου, 2017 20:00

    ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΛΑΒΟΥΝ …. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΤΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΣΤΥΝΟΛΙΑ !! https://hellasforce.com/2017/02/25/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB-%CE%B1%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%8E%CF%81%CF%81%CE%B1/

    Μου αρέσει!

  29. Αντιstrovoliotis permalink
    25 Φεβρουαρίου, 2017 20:07

    ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ …. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ !! https://hellasforce.com/2017/02/25/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB-%CE%B1%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%8E%CF%81%CF%81%CE%B1/

    Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Αρτέμιος Σώρρας: το τέλος. | Video Mazemata
  2. Αρτέμιος Σώρρας: το τέλος. | Ε.ΠΑ.Μ - ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
  3. Το παγκόσμιο καταπίστευμα και ένα σ(ω)ρρό ανοησίες | Στροβολιώτης
  4. Αρτέμιος Σώρρας: το τέλος. « ΚΑΠΟΥ Τ΄ΑΚΟΥΣΑ ...
  5. Το ρολόι κτυπά για τη συμμορία του Σώρρα. | Στροβολιώτης
  6. Αρτέμιος Σώρρας: το τέλος. | Ε.ΠΑ.Μ – ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
  7. Ο Σώρρας πληρώνει όλα, μα όλα σας τα χρέη! | Στροβολιώτης
  8. Αρτέμιος Σώρρας: το τέλος. | Ε.ΠΑ.Μ. ΗΠΕΙΡΟΥ

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.