Skip to content

Πρόσφατος διάλογος με το Λάζαρο Μαύρο.

Ιουνίου 22, 2014

Ο διάλογος έγινε στο φατσοβιβλίο, στον τοίχο του διαδικτυακού φίλου Λοΐζου Αντωνίου . δεν θα παραθέσω όλα τα σχόλια εδώ, συνεπώς αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να παρακολουθήσει όλο των διάλογο εδώ (20 Ιουνίου 2014, 08.12 ΜΜ)

Ξεκίνησε με ανάρτηση του Λοΐζου έτσι:

 

«June 20 at 8:12pm

Φακκούν γυρό του κόσμου, λεει ο Νικόλας, ο Ναμί και ο Οζερσάι και φταίει το κοινό ανακοινωθέν για αυτό. Ο Λιλληκας απο την άλλη νιώθει δικαιωμένος για την φαεινή ιδέα προπώλησης αερίου επειδή υπάρχει τώρα ενδιαφέρον απο Κινέζικη εταιρεία για ποσοστό στο 12. Αυτοί οι δύο συναγωνίζονται ποιος θα πει την μεγαλύτερη τσόφτα μέσα στην ημέρα και την νύχτα βρίσκονται για να δώκει ο ένας το βραβείο του άλλου.»

 

Ο Λάζαρος ήταν ο πρώτος σχολιαστής, και επανέλαβε αμέσως τις έμμονες του ιδέες:

«Διάβασε προσεκτικά το ΚΟΙΝΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ της 11.1.14 κύριε Αντωνίου και γράψε για τις περί ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ πρόνοιές του, τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ γνώμη. Δ-ι-ά-β-α-σ-έ το και αφήσ’ τες …τσιόφτες.

June 20 at 8:45pm»

Διάφοροι σχολιαστές αμφισβήτησαν τον Λάζαρο, ο οποίος μας θύμισε ξανά τον … Θουκυδίδη!

«Ω Ρ Α Ι Α λοιπόν. Θα γράψω ακόμα ένα άρθρο για το Κοινό Ανακοινωθέν Αναστασιάδη – Έρογλου. Όχι για να σας πείσω. Αλλά για να ξέρετε, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΡΑΠΤΩΣ ΚΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ γιατί ΔΕΝ με πείθετε. Συμφωνώ με τα περί ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ του κ. Αναστασίου. Υπενθυμίζοντας ξανά και ξανά και ξανά το «πεφόβημαι τας οικείας ημών αμαρτίας ή τας των εναντίων διανοίας» του Περικλή στο Α-143 του Θουκυδίδη.

June 20 at 10:44pm»

«Τ Ι ΑΚΡΙΒΩΣ υπέγραψε στο Κοινό Ανακοινωθέν 11ης Φεβρουαρίου 2014, ημέρα Τρίτη, στη Συμφωνία του με τον Έρογλου ο Αναστασιάδης, το γράφει το ίδιο το κείμενο των οκτώ παραγράφων.

Έκτοτε έχουν προκύψει διαφόρων εντάσεων διαφωνίες σε ότι αφορά την… ερμηνεία των συμφωνηθέντων.

Πλείστοι όσοι συμπολίτες που εκφράζονται, ο καθένας με το μακρύ και το κοντό του, δείχνουν ότι

– είτε δεν διάβασαν ποτέ το κείμενο,

– είτε δεν εννόησαν τι γράφει,

– είτε σκοπίμως αποφεύγουν να αναφέρουν το περιεχόμενό του, εξαντλούμενοι μόνο στις… άγριες ιαχές, κομματικού οίστρου κυρίως, έναντι αλλήλων…

 

Χ Ρ Ε Ι Α Ζ Ε Τ Α Ι , λοιπόν υπενθύμιση κι επανάληψη και ξανά επανάληψη και κάθε μέρα επανάληψη, του περιεχομένου του κειμένου των συμφωνηθέντων, ιδίως, ιδιαίτερα και ιδιαίτατα, της 3ης παραγράφου, ώστε κανείς πια να μην προφασίζεται ότι δεν ήξερε ή ότι άλλη και διαφορετική είναι η ερμηνεία και ούτω καθ’ εξής…

 

Ο Ρ Ι Σ Τ Ε το κείμενο της 3ης παραγράφου για την κυριαρχία:

«Η επίλυση θα βασίζεται σε δικοινοτική διζωνική ομοσπονδία με πολιτική ισότητα, όπως καθορίζεται στα σχετικά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας και στις Συμφωνίες Υψηλού Επιπέδου. Η ενωμένη Κύπρος, ως μέλος των ΗΕ και της ΕΕ, θα έχει μια ενιαία νομική προσωπικότητα και ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, η οποία θα καθορίζεται ως η κυριαρχία που απολαμβάνουν όλα τα κράτη μέλη των ΗΕ υπό τον χάρτη του ΟΗΕ και η οποία ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΕΞΙΣΟΥ από Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους. Θα υπάρχει μία ενιαία κυπριακή ιθαγένεια, που θα ρυθμίζεται από την ομοσπονδιακή νομοθεσία. Όλοι οι πολίτες της ενωμένης Κύπρου θα είναι και πολίτες είτε του ε/κ ΣΥΝΙΣΤΩΝΤΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ είτε του τ/κ ΣΥΝΙΣΤΩΝΤΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ»….

 

Μ Η Π Ω Σ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ οποιαδήποτε ερμηνεία

το σαφές – σαφέστατα διατυπωμένο γραπτώς συμφωνηθέν ότι

η μία κυριαρχία θα προέρχεται ΕΞΙΣΟΥ από ε/κ και τ/κ;

Ότι θα είναι εξίσου συγκυρίαρχοι της ενωμένης Κύπρου;

Έχει κανείς οποιαδήποτε αμφιβολία για την εξίσου συγκυριαρχία

που συμφωνήθηκε, που γράφτηκε… γραπτώς

και που υπογράφηκε 11.2.2014 από τους

κ.κ. Νίκο Αναστασιάδη και Ντερβίς Έρογλου;

 

Περαιτέρω:

Τι σημαίνει η εξίσου συγκυριαρχία

επί της μίας κυριαρχίας

της ενωμένης Κύπρου (ολόκληρης),

δώστε ο καθένας εις εαυτόν τη δική του εξήγηση.

Κι αν θέλετε αναρτήστε την δημοσίως με την υπογραφή σας.

June 20 at 11:28pm»

Κάπου εκεί, διάβασα και εγώ τον διάλογο, και θεώρησα σωστό να υπενθυμίσω πως η λύση την οποία διαπραγματευόμαστε, δεν είναι συνέπεια μόνο των γεγονότων του 1974. Είναι συνέπεια της ίδρυσης και διαχείρισης της Κυπριακής δημοκρατίας:

 

«Αγαπητέ Λάζαρε, σου θυμίζει κάτι το κατωτέρω; Γιατί τίποτα δεν πέφτει από τον ουρανό μια καλή ( ή κακή) πρωία: ΑΡΘΡΟΝ 1

Η Κυπριακή Πολιτεία είναι ανεξάρτητος και κυρίαρχος Δημοκρατία,

προεδρικού συστήματος, της οποίας ο Πρόεδρος είναι Έλλην και ο

Αντιπρόεδρος Τούρκος, εκλεγόμενοι αντιστοίχως υπό της ελληνικής και

της τουρκικής κοινότητος της Κύπρου, ως εν τω παρόντι Συντάγματι

ορίζεται.

Yesterday at 9:04am»

 

Η απάντηση άμεση:

 

«Και μετά από 54 τραγικά χρόνια, δεν έχεις αντιληφθεί ακόμα αγαπητέ Γιάννο ότι εκείνο το Εκτωματικό Σύνταγμα 1960 της ήττας σε Ζυρίχη-Λονδίνο 1959 ΣΚΟΠΙΜΩΣ περιείχε εκείνες τις πρόνοιες (μια είναι αυτή που αναφέρεις) ώστε ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ το εκ γενετής… θνησιγενές κράτος, για την κατάρρευση του οποίου προετοιμαζόταν ενόπλως από το 1958 ο στρατιωτικός βραχίονας της Τουρκίας στην Κύπρο, η ΤΜΤ υπό τις διαταγές της οποίας τελούσε η τ/κ ηγεσία και με δολοφονική τρομοκρατία ασκούσε τον απόλυτο έλεγχο στην τ/κ μειονότητα ώστε ν’ αποτελεί το στρατηγικό προγεφύρωμα περαιτέρω υλοποίησης του Επιτελικού ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΚΥΠΡΟΥ που εκπόνησε – προς υλοποίηση της στρατηγικής ΝΙΧΑΤ ΕΡΙΜ το Γραγείο Ειδικιού Πολέμου του τουρκικού Γενικού Επιτελείου κατά διαταγή της κυβέρνησης Μεντερές – Ζορλού, που υιοθέτησαν, συνέχισαν και ενίσχυσαν ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ έκτοτε οι τουρκικές κυβερνήσεις, αρχής γενομένης από την πραξικοπηματική κυβέρνηση της 27ης Μαΐου 1960 που ανέτρεψε και κρέμμασε τους Μεντερές – Ζορλού; Ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο, για το φοβερό ΠΑΘΗΜΑ του 1959, οι παθόντες θα έπρεπε και πρέπει να ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ σε κάθε «σχέδιο λύσης» τις φανερές ή κρυμένες ωρολογιακές βόμβες.

Yesterday at 9:34am»

Μάλιστα!  Όλοι οι μύθοι και οι εμμονές για να μην πω και η εθνικιστική τούρκικη ανάγνωση της ιστορίας σε ένα σύντομο σχόλιο!

 

Προσπάθησα να εισαγάγω ορθολογισμό:

 

«Λάζαρε, μπορεί να έχεις δίκιο – θεωρητικά. Πλην όμως μέχρι να αλλάξει το σύνταγμα ΜΑΣ, για το οποίο προφανώς νοιώθεις πλέον υπερήφανος αφού είναι ακριβώς αυτό το διαβατήριο που μας ενέταξε στην ΕΕ, πρέπει να λειτουργούμε εντός του πλαισίου του και εντός του πνεύματός του. Εκτός και αν εκείνοι οι 5 που το είχαν συμφωνήσει τότε αποφασίσουν να το διαγράψουν και να το αντικαταστήσουν με κάτι άλλο. Γνωρίζεις από νομικά και υποθέτω αντιλαμβάνεσαι πως οποιαδήποτε άλλη θεώρηση είναι αδιέξοδη.

Yesterday at 9:44am»

 

Σιγά που θα ‘μενα αναπάντητος:

«Για το σύνταγμά ΜΑΣ του κ. Γιάννου, τα εξής: Από την ένοπλη επίθεση της Τουρκανταρσίας του 1963-64 και την αποχώρηση των Τ/κ απ’ τους θεσμούς και τα όργανα του κράτους της Ζυρίχης, το έκτοτε ισχύον ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ φρόντισε να λειτουργήσει -κατά παράβαση του πλαισίου, του πνεύματος και των προνοιών του Συντάγματος του ’60 – το… υπόλοιπο Σύνταγμα. Τη διεθνή αναγνώριση της ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ της άνευ Τ/κ αξιωματούχων Κυπριακής Δημοκρατίας, έλαβε η κυβέρνηση Μακαρίου στις 4 Μαρτίου 1964 από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ με την απόφαση 186/64. Η κυβερνώμενη ΜΟΝΟ από Ε/κ (κατά παράβαση του Συντάγματος του ’60) Κυπριακή Δημοκρατία ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ στην ΕΕ. Ποιο θα είναι, αν και όταν «λυθεί το Κυπριακό» το νέο Σύνταγμα είναι άλλο ζήτημα…

Yesterday at 10:27am»

Το πιο κάτω σχόλιό μου, θεώρησα πως είναι το πιο συγκροτημένο, και ήταν εκείνο που με έκανε να θέλω να βγάλω ανάρτηση στο ιστολόγιο:

Αγαπητέ Λάζαρε, η επιχειρηματολογία σου είναι από αφελής μέχρι … επικίνδυνη! Γι’ αυτό ίσως δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ, ούτε καν από τον μακαρίτη αγαπημένο σου ηγέτη…

1.            Η περιστασιακή αναγνώριση της ΚΔ με το καθεστώς που είχε χωρίς Τκς, είναι κάτι που καλώς αξιοποιήθηκε πολιτικά από την πλευρά μας, …αλλά να μην το παρατραβούμε κιόλας! Γιατί θα γίνει μπούμερανγκ.

2.            Δεν αλλάζει το σύνταγμα όπως είχε συμφωνηθεί, λόγω μιας περιστασιακής απόφασης του ΟΗΕ, για θέμα μάλιστα εντελώς ξένο με την ουσία του συνάγματος (είχε να κάνει με την ανάγκη έγκρισης της παρουσίας της δύναμης του ΟΗΕ στην Κύπρο από την ΚΔ όπως λειτούργησε τους μήνες μετά τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 1963).

3.            Να μη ξεχνάμε πως η «νέα» αρχιτεκτονική του συντάγματος, ό,τι και να λέμε, ήταν η συνέπεια του προβλήματος. Αυτή η κατάσταση που ζούμε μέχρι σήμερα και πολλοί νομίζουν πως είναι η «κανονική», είναι στην πραγματικότητα η συνέπεια του προβλήματος όπως ξεκίνησε το 1963.Ο ΟΗΕ προσπάθησε από τότε να μας βοηθήσει. Διαφορετικά, γιατί χρειάστηκε να έρθει δύναμη του ΟΗΕ από την Άνοιξη του 1964;

4.            Και για ποιο λόγο είχαν αρχίσει συνομιλίες για το ….Κυπριακό (που λέμε πως είναι (μόνο) πρόβλημα εισβολής – κατοχής), πολύ πριν από την επόμενη φάση του Κυπριακού που έγινε τον Ιούλιο του 1974;

5.            Ο φίλος σου ο Σέρτης υπενθυμίζει ad nauseam πως εισήλθαμε στην ΕΕ με «όλα μας τα εδάφη». Ξεχνά να αναφέρει πως η αναστολή του κεκτημένου στον βορρά δεν έχει να κάνει με την κατοχή, έχει να κάνει με την αδυναμία μας να συμφωνήσουμε μια λύση που επαναφέρει τους Τκς στην ΚΔ.

6.            Α, ξεχνά επίσης να αναφέρει πως εισήλθαμε στην ΕΕ και με .. όλα μας τα συντάγματα – εκείνα του 1960! Ε, ξέρεις, δε γίνεται να πανηγυρίζουμε από τη μια γι’ αυτό, αλλά από την άλλη να λέμε, πως ξέρετε, στην πραγματικότητα αυτό το σύνταγμα δεν ισχύει!

23 hours ago»

Και ενώ ανταλλάζαμε μια χαρά απόψεις για το σύνταγμα, ο Λάζαρος ξαφνικά γράφει τα εξής:

 

«Μπέρδεψες πολύ τα πράγματα, αγαπητέ Γιάννο, προφανώς πολύ μακριά απ’ το εναρκτήριον που αφορούσε την 3η παράγραφο του Κοινού Ανακοινωθέντος της 11ης Φεβρ.2014 για την ισότιμη συγκυριαρχία των Τούρκων εφ’ ολοκληρου της Κύπρου. Μπορούμε να μιλάμε για ώρες περί Συνταγμάτων. Εξ άλλου από το 1ο κιόλας έτος της Νομικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης το πιο γοητευτικό μάθημα ήταν το Συνταγματικό Δίκαιο του αείμνηστο Αριστόβουλου Μάνεση ως «τεχνική της πολιτικής ελευθερίας». Και, πάλι… εξάλλου, η ΑΦΟΡΜΗ που οι Τούρκοι εκτόξευσαν την από μακρού προμελετημένη και ενόπλως προετοιμαζόμενη ένοπλη επίθεση του 1963-64, ονόματι Τουρκανταρσία, ήταν οι ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ που υπέβαλε ο τότε ΠτΔ για αλλαγή Δεκατριών Σημείων του Συντάγματος. Το ζήτημα που έθεσε η παρέμβασή μου, αφορά την τουρκική συγκυριαρχία. Και, παραφράζοντας τον Μάνεση, την «τεχνική της υποδούλωσης» ολόκληρης της Κύπρου από την Τουρκία, μέσω του νυν κατοχικού ψευδοκράτους που θα καταστεί ΣΥΝΙΣΤΩΝ και ΣΥΝΙΔΡΥΤΙΚΟ και ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ.

18 hours ago»

 

Ώρες ώρες διερωτώμαι αν άνθρωποι όπως τον Λάζαρο έκαναν ποτέ στα σοβαρά τον κόπο να διαβάσουν και να ψάξουν λίγο την επιχειρηματολογία που έρχεται από την «άλλη» πλευρά. Νοιώθω πως είναι τόσο πολύ κουρδισμένοι με μύθους και στερεότυπα που δύσκολα μπορούν να … εμβολιασθούν!

Η απάντηση μου:

 

«Λάζαρε, δε χρειάζεται να μιλάμε για ώρες για συντάγματα.

Η Κύπρος έχει ένα, αυτό ισχύει, και με αυτό μπήκαμε στην ΕΕ.

Όλοι αναγνωρίζουν την ύπαρξη Κυπριακού προβλήματος, και συνεπώς μεταξύ άλλων πρέπει να δούμε τι θα γίνει και το σύνταγμα μας. Ο ορθολογισμός επιβάλλει και υποβάλλει πως η αφετηρία της συζήτησης είναι εκείνο το σύνταγμα, και ο ρεαλισμός επιβάλλει και υποβάλλει πως πρέπει να ληφθούν υπόψη τα γεγονότα που ακολούθησαν την εισαγωγή του.

Τα άλλα περί αφορμών και προμελετημένων πράξεων είναι απλώς το άλλοθι για να μην μπεις στην αναπόφευκτη λογική του συμβιβασμού.

Του συμβιβασμού που θα μας φέρει ελπίζω πολύ σύντομα με λυμένο το πρόβλημα μας, και την Κύπρο την καλύτερη σύμμαχο της Τουρκίας στην ΕΕ.

Οι αναφορές μου στο παρελθόν έχουν να κάνει με την ανάγκη αντιμετώπισης της υποκριτικής θέσης πολλών (σας) που συμπεριφέρονται σαν να ήταν όλα καλά και άγια, και τα κακά μας ξεκίνησαν ξαφνικά ένα κακό πρωινό πριν 40 χρόνια.

Επίσης, υπενθύμιση πως η ΚΔ όπως λειτουργεί σήμερα έχει υποστεί ντε φάκτο οικειοποίηση από εμάς τους ΕΚς, και συνεπώς καλό είναι να γνωρίζουμε όλοι πως *δεν* αποτελεί αυτό τη φυσική και νόμιμη έκφραση της ΚΔς.

 

Θα ήθελα την άδεια σου να δημοσιεύσω αυτό τον διάλογό μας στο ιστολόγιό μου – εν πάση περιπτώσει διεξάγεται με «δημόσιο» προφίλ»

Λάζαρος Μαύρος «Νόμιζα, αγαπητέ Γιάννο ότι ο στόχος στο Κυπριακό ήταν για την απελευθέρωση της Κύπρου από την Τουρκία κατακτητή, απ’ τα κατάλοιπα της βρετανικής αποικιοκρατίας και η επίτευξη μιας ελεύθερης, δημοκρατικής, αντι-ρατσιστικής πολιτείας. Τώρα ακούω ότι στόχος είναι να καταστούμε η… καλύτερη σύμμαχος της Τουρκίας στην ΕΕ.!!!»

Λάζαρος Μαύρος «Και βέβαια δεν χρειάζεται η άδεια μου για δημοσίευση όσων δημοσίως δημοσιεύω….»

Αλήθεια, σκέφτηκε ποτέ ο Λάζαρος πως θα είναι και τις μας συμφέρει να κάνουμε στη μετά τη λύση εποχή;

«Σε χαλά μια τέτοια προοπτική Λάζαρε; ή μήπως δεν μπορείς να την διανοηθείς καν, αφού επιλέγεις να βολεύεσαι στη συνθηματολογία του μη λυμένου Κυπριακού – για πάντα!»

 

Απάντηση δεν ήρθε, αλλά μετά ο Λάζαρος μας παρέπεμψε στη … Νότιο Αφρική, όπου ερωτώ:

«Τι σχέση έχει το πρόβλημα της Νοτίου Αφρικής με το πρόβλημα της Κύπρου;»

 

Λάζαρος Μαύρος «Προφανώς είναι περιορισμένες οι διανοητικές μας ικανότητες αγαπητέ Γιάννο. Δεν καταφέραμε ακόμα να διανοηθούμε την Κύπρο ως την καλύτερη σύμμαχο της Τουρκίας στην ΕΕ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ‘Ολ’ αυτά που γράφουμε τόσα χρόνια στην καθημερινή μας αρθρογραφία, ποια σχέση έχουν με οποιαδήποτε «συνθηματολογία»; Κι αφού δεν ξέρεις ποια σχέση έχει η Ν.Αφρική με το Κυπριακό, σημαίνει ότι αμέλησες να παρακολουθείς την αρθρογραφία μας, από την εποχή του ΚΗΡΥΚΑ 1982-1986 περί Μαντέλα μέχρι και εντελώς πρόσφατα που ο ικανός Αμερικανός πρέσβυς έστειλε εκεί μαζί τους διαπραγματευτές κ.κ. Μαυρογιάννη και Οζερσάι...»

 

Και απαντώ: « Την θεώρησα αχρείαστη και μάλλον ακατανόητη κίνηση, αλλά αν είναι να βοηθήσει στη λύση είπα, ας πάνε και στη Νότιο Αφρική ας πάνε και όπου αλλού χρειαστεί. Υποθέτω συμφωνούμε, έτσι;»

Απάντηση δεν πήρα.

 

 

 

Advertisements
4 Σχόλια leave one →
  1. Ανώνυμος permalink
    Ιουνίου 22, 2014 17:03

    Θαυμάζω το κουράγιο σας.

    Μου αρέσει!

  2. Από Πλατεια Βάθης permalink
    Ιουλίου 5, 2014 16:54

    Καλημερα σε όλους…
    Να ‘μαι πάλι απροσκλητος.. μπηκανα δω τι λεει ο συμπαθης «ανανιστης» Στροβολιωτης για τα κυπριακα…
    Αλοιμονο… ασχοληται με το καταπιστευμα – ακομη- και διαπληκτιζεται με πολιτικους αντιπαλους.

    Λοιπον.. Στροβολιωτη, για πσπς μας την γνωμη σου οχι μονον δια το γεγονος :

    Αυτό που δεν τολμούν να κάνουν πολλοί βουλευτές και ευρωβουλευτές στην Ελλάδα, το έκανε η Κύπρια ευρωβουλευτής του Δημοκρατικού Συναγερμού (ΔΗΣΥ) Ελένη Θεοχάρους. Εξέθεσε τον πρωθυπουργό Α.Σαμαρά στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο και επιτέθηκε στον υπουργό Εξωτερικών Ευάγγελο Βενιζέλο που έκανε «τουμπεκί» στην πρόκληση της Τουρκίας να χαρακτηρίσει «εκλιπούσα» την Κυπριακή Δημοκρατία με έγγραφο της Άγκυρας που παρέλαβε ο κ. Βενιζέλος ως προεδρεύων του Συμβουλίου Σύνδεσης ΕΕ και Τουρκίας.

    _http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B7-%CE%BA%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B6%CE%AD%CE%BB%CE%BF-%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CE%B7-%CF%87%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-67-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF

    Το βασικο γεγονος αποκαλυπτει και διαφορα «παραγωγα» και «παράπλευρα». Για ολα θέλω την αποψη σου… με όλο τον σεβασμο .

    Για πληροφοριακη διευκολυνση σου σε παραπεμπω και….
    _http://olympia.gr/2014/07/04/%ce%b1%cf%80%ce%af%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%ba%cf%8d/
    … σε 3-4 συνεχειες εισετι

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιουλίου 5, 2014 16:58

      Πολύ σύντομα, αφού τυχαίνει να είμαι στο δίκτυο, αναπαράγω Tweet που μόλις έστειλα: «Ο ΔΗΣΥ να αποφασίσει: Θεοχάρους ή σοβαρότητα. Όποιο και να ειναι το κόστος.»

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: