Skip to content

Απόγευμα Πέμπτης.

Ιανουαρίου 21, 2015

Η καλλιτεχνική εκπαίδευση της πριγκηπέσας διαρκούσε συνολικά μιάμιση ώρα – με μικρό ενδιάμεσο διάλειμμα για να μεταβούμε από το ένα σημείο στο άλλο, σε γειτονικές περιοχές – το περπάτημα μου, το έκανα σε δυο φάσεις – συνολικά περίπου μιάμιση ώρα.

Η δική μου άσκηση, ή έστω «άσκηση».


Αυτή, η απαραίτητη άσκηση ή «άσκηση» που μου επιτρέπουν οι – ελπίζω προσωρινά – σκουριασμένες κλειδώσεις και μου επιβάλλει ο πανικός του μετρήματος των χρόνων.

 
Περιπλάνηση σε γειτονιές παλιές – σε γειτονιές γέρημες, εγκαταλειμμένα εργοστάσια με αγιωμένες κατασκευές από τσίγκους – σε πανάσχημα κτίρια της δεκαετίας του 70 και 80, τότε που η αισθητική ήταν απούσα από την εξίσωση της δόμησης.

 
Αρχαίοι κάττοι κυκλοφορούν όπως πάντα στα στενά δρομάκια.


Και μετά, ο φοιτητόκοσμος, τα μεταλλαγμένα αλουμινιοποιημένα κτίρια κατάλληλα για τις ανάγκες της κάθε σχολής, πολλά χρόνια πιο πίσω ήταν οι ανάλογες εικόνες τον καιρό που σπούδαζα εγώ, σε πόλη μακρινή, τώρα – literally – within walking distance, στην Έγκωμη και στον Άγιο Δομέτιο.

 
Ακόμη, ο μακρύς πεζόδρομος – ποιότητα ζωής – με τις κακόγουστες τσιμεντόπλακες. Με γνώση πως δεν είσαι ποτέ πολύ μακριά από τα σκατά. Με τις οικιακές βοηθούς να κουβαλούν μωρά ή ψώνια, με κάποιες άλλες, αναβαθμισμένες σε Κυπραίες κυρίες ασιάτισσες να κάνουν βόλτα με τις φόρμες και τα ακουστικά των έξυπνων κινητών στα αυτιά τους. Με τις πίσω βιτρίνες των λαμπερών μπροστινών μαγαζιών παρηκμασμένες, με σημάδια της νέας τεχνολογίας μόλις 5 χρόνια πιο πριν αλλά ήδη φθαρμένη και ξεπερασμένη.


Ανάγκη να περάσουμε από το μαγαζί πριν να πάμε στο σπίτι. Μαζεύουν τα στολίδια στους δρόμους της Λευκωσίας. Μου φαίνεται πολύ σημαντικό. Μου φαίνεται πως αυτά τα Χριστούγεννα ήταν το τέλος μιας εποχής.

 
Καλής ή κακής δεν συγκόφκω.

 
Δεν ήμουν καλά τις τελευταίες μέρες, και το περίεργο είναι πως δεν ένοιωθα καλά γιατί δεν ένοιωθα αρκετά κακά. Βλέπετε, η πορεία των ετησίων κρυολογημάτων, όσο φθείρεται το κορμί είναι περίπου δεδομένη.

Και τώρα, που νομίζω είναι το φεύγα, ανέμενα να νοιώθω χειρότερα.

 

Προσπαθώ.

5 Σχόλια leave one →
  1. Ιανουαρίου 22, 2015 18:36

    Τζι εγώ πρώτη φορά νιώθω φέτος, ότι βρισκόμαστε στο τέλος. Τίποτε εν με κάμνει να είμαι αισιόδοξος για τον τόπο μου. Την απαισιοδοξία μου ενισχύουν οι ασπρόμαυρές σου φωτογραφίες. Περιμένουμε την άνοιξη γιατί ευτυχώς η γη εν ασχολείται με το ποιος την κατοικεί.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 23, 2015 07:13

      Να δούμε Νίκο, να δούμε. Πέραν του ορθολογισμού που δε δίνει πολλές απαντήσεις αυτό τον καιρό, *πρέπει* να είμαστε και αισιόδοξοι.

      Μου αρέσει!

  2. brain teaser permalink
    Ιανουαρίου 23, 2015 20:13

    Είναι πολύ δύσκολος ο καιρός για όλους μας παιδιά. Ας κάνουμε υπομονή και
    οι δυσκολίες εύχομαι να ξεπερνιώνται γρήγορα με δυό καλούς φίλους και ελπίδα
    για την επόμενη μέρα. Κοντά είναι και η Άνοιξη για όσους τυχερούς την έχουν στα
    πόδια τους. Περαστικά φίλε Στροβολιώτη. Εμένα με έκανε καλά ισχυρή δόση grapefruit στα
    φαρμακεία απο τις ιώσεις της εποχής. Την καλησπέρα μου στην ωραία μας Κύπρο, το χρυσοπράσινο φύλλο του Πελάγους.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      Ιανουαρίου 25, 2015 17:13

      Μύθος το χρυσοπράσινο. Είτε είναι το ένα , είτε το άλλο 🙂 Ευχαριστώ!

      Μου αρέσει!

      • brain teaser permalink
        Ιανουαρίου 25, 2015 21:28

        Καθόλου μύθος δεν είναι, σωστά το λέει ο ποιητής. Δες προσεκτικά τα φύλλα το φθινόπωρο, φύλλα πλατάνου, φύλλα σφενδάμου, τσαγιού και πολλών ακόμη φύλλων δεντρου ή φυτού και δες τη διχρωμία τους, εσύ που σου αρέσει η φωτογραφία, αν και δεν νομίζω οτι εννοεί ο ποιητής υποχρεωτικά εκεί τη διχρωμία, όσο στο σύνολο της εικόνας της Κύπρου. Μη μου χαλάς την εικόνα μου για το νησί φίλε μου 🙂
        Τώρα πιά θα σου πέρασε και το κρυολόγημα, να μην ξαναευχηθώ περαστικά..;

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

