Skip to content

Εν όψει γενεθλίων.

Σεπτεμβρίου 29, 2015

«Αν δεν μου ευχηθείτε αύριο για τα γενέθλιά μου, το Facebook θα κλείσει το προφίλ σας, θα σας απαγορεύσει να ανοίξετε άλλο και πριν από το κλείσιμο θα στείλει σε όλους τους φίλους σας εκείνο το «κρυφό» βίντεο που κρατούσατε ασφαλισμένο  στο inbox σας.»

Κάποια τέτοια μηνύματα για πλάκα για τους περισσότερους, για κοροϊδία για λίγους, κυκλοφορούν αυτές τις μέρες στο μεγάλο κοινωνικό δίχτυο.

Το οποίο γίνεται και θύμα συνομωσιολογικών θεωριών, αφού «πέφτει» περιέργως τις τελευταίες μέρες,  εν μέσω πληροφοριών που λένε πως θα κάνει μια μεγάλη αλλαγή: το  Facebook, λένε, θα εισαγάγει κουμπάκι dislike! Μια ιδέα που μου αρέσει και γράφω, μέσω … Twitter  για το Facebook:

Και νοιώθω πως έχω υπέροχο χιούμορ! Τόσο που δεν μπορώ να το καταισιεύκω στο Facebook και άρα, πρέπει να το δημοσιοποιήσω σε κάτι πιο μόνιμο.

Και το ίδιο επιθυμώ να κάνω για διάφορα κείμενα και ατάκες που βγαίνουν εκεί, πιο εύκολα πιο αυθόρμητα, πιο διαδραστικά, από το πειθαρχημένο (κάποιοι θα πουν ξεπερασμένο) πρωτόκολλο του ιστολογίου.

Τελευταίο δείγμα, ένας διάλογος με την κόρη εν όψει των δικών της γενεθλίων μετά από 1-2 μήνες:

«Κουβέντα με την κόρη για τα επερχόμενα γενέθλια.

Επιθυμίες και όνειρα για δώρα που θέλει, μάλλον πέραν του προϋπολογισμού:

  • 10 μέρες στην Αυστραλία να δει την φίλη της την Κάτια, πρωτοχρονιά στη Νέα Υόρκη, ταξίδι στην Ντίσνευλαντ…

Όταν της εξηγείται το χμμμ, …δημοσιονομικό έλλειμμα, γίνεται πιο ρεαλίστρια.

  • Τότε να αγοράσουμε ένα ….άλογο, να το βάλουμε στο δωμάτιο του αδελφού μου και εκείνος να πάει να κοιμάται ….στην τηλεόραση.

Της εξηγείται και πάλι η δυσκολία που έχει και αυτό το πρότζεκτ και καταλήγει στην τελική της πρόταση:

  • Τότε, να πάμε στη ΝΑΣΑ, να κάνουμε μαθήματα για μια μέρα και να πάμε στο φεγγάρι!

Όλα με χαμόγελο και καλή διάθεση, που σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν μας υποβάλλει σε ένα επιτηδευμένο αστείο.

Αλλά δεν αλλάζουν το βαθύ αίσθημα της ευτυχίας που το παιδί σου συμπεριφέρεται ακόμη σαν παιδί. Ας ονειρεύεται όσο μπορεί και αν το κάνει με χαμόγελο, ακόμα καλύτερα.»

Αυτό ήταν πολύ πρόσφατα. Το μεγάλο κοινωνικό δίχτυο όμως, μας υπενθυμίζει τι κάναμε και τι γράφαμε τις περασμένες χρονιές.  Και πρόσφατα μου έβγαλε τα δυο πιο κάτω κειμενάκια, από πριν ένα χρόνο:

 

«Η συγκινητική στιγμή της ημέρας:  διαβάζοντας με το γιο και προσπαθώντας να του εμπεδώσω την ευθύνη για την αποπεράτωση της κατ’ οίκον εργασίας με δική του ευθύνη – και όχι με τη συνεχή παρουσία κάποιου εκ των γονιών και ακόμη χειρότερα, το κυνηγητό από το ένα δωμάτιο του σπιτιού στο άλλο.

  • Όταν πας στο γυμνάσιο, του λέω, ή ακόμη πιο ύστερα όταν πας να σπουδάσεις σε μια μακρινή χώρα, θα πρέπει να διαβάζεις εντελώς μόνος τα μαθήματα σου. Δε θα βρίσκεται εκεί κανείς για να σε βοηθήσει.
  • Μα δεν θέλω να πάω σε μια μακρινή χώρα, απαντά, θέλω να μείνω εδώ, στην Κύπρο για να σας βλέπω.»

 

 

«Και η στιγμή αμηχανίας της ημέρας:

– Γιατί δεν αρχίζεις ξανά το κολύμπι γιέ μου, αφού είσαι τόσο καλό και δυνατό αγόρι;

– Το ξέρω, αλλά θέλω να μείνω έτσι, γιατί οι δολοφόνοι σκοτώνουν συνήθως τους famous people!»

 

Αν θέλει κάνεις να μου ευχηθεί για τα αυριανά μου γενέθλια, ας μου πει μόνο να είμαι καλά να μεγαλώννω τα κοπελλούθκια μου.

Είναι το μόνο δώρο που επιθυμώ.

 

 

5 Σχόλια leave one →
  1. Σεπτεμβρίου 30, 2015 07:59

    Έχω «τυποποιήσει» μιαν ευχήν που τα καλύφκει ούλλα:

    «Υγείαν τζιαι ευτυχίαν».

    Μπορεί φυσικά πάντα να πιντωθεί τζιαι το «να σε shιέρεται η οικογένεια σου»!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Σεπτεμβρίου 30, 2015 08:06

    Τις νεραϊδένιες μου ευχές! Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Σεπτεμβρίου 30, 2015 10:49

    Reblogged στις Michael Christoforou Trimithiotis Gerolakkos Cyprus.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. strovoliotis permalink*
    Σεπτεμβρίου 30, 2015 14:02

    Φίλοι μου, αντεύχομαι! Ο,τι καλύτερο για σας και τις οικογένειές σας!

    Μου αρέσει!

  5. Σεπτεμβρίου 30, 2015 17:33

    Λάικ! Χρόνια πολλά!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

