Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα λεωφορεία

28 Ιανουαρίου, 2020

Έκαναν εταιρείες που αντί να εξυπηρετούν τον καταναλωτή – χρήστη, έδιναν σωσίβιο στις παλιές (παττισμένες) εταιρείες λεωφορείων, έδιναν σίγουρη απασχόληση (ανεξαρτήτως παραγωγικότητας στους οδηγούς) και ως παράπλευρο μπόνους, έδιναν την ευκαιρία στις νέες εταιρείες να ορίσουν όλη την οικογένεια ως ….διευθυντές για να σαστούν για μια ολόκληρη γενιά!

Μετά οι εταιρείες είπαν αν είναι να βγάλουμε, να βγάλουμε! Μασούσαν τα έσοδα και την επιχορήγηση, δεν περίσσευε τίποτα, δεν πλήρωναν μισθούς και μετά έβαζαν τους οδηγούς να κάνουν απεργία και να απαιτήσουν από την …κυβέρνηση να τους πληρώσει!

Ονομάστηκε συσσωρευτικά το μεγαλύτερο σκάνδαλο που είχαμε ποτέ. Εγώ λέω κυρίως, γιατί σε καμιά περίπτωση δεν είχαν γίνει τα λεωφορεία με στόχο να εξυπηρετήσουν τον καταναλωτή – χρήστη ή για να είναι ελκυστικό το σύστημα σε όλους εμάς.

Κατά καιρούς μας είχαν υποσχεθεί διάφορες βελτιώσεις και αλλαγές, αλλά γιατί να τις κάνουν; Δεν είχαν το παραμικρό κίνητρο. Τελικά – και φυσικά- δεν έκαναν απολύτως τίποτα.

Στόχος ήταν πάντα να γίνονται απλώς οι διαδρομές (εκτός των πολλών λεωφορείων που ακόμα και χτες είδα να κυκλοφορούν με την ένδειξη «εκτός υπηρεσίας»).

Και να πληρώνονται. Καλά! Όλοι!

Μια μέρα όμως θα τελείωνε το πάρτι. Δεν έχω ιδέα αν το νέο σύστημα σχεδιάστηκε υπέρ του καταναλωτή – χρήστη και αν θα είναι ελκυστικό σε αυτόν. Θα δούμε και θα κρίνουμε.

Αλλά να κάνουν απεργία οι εργαζόμενοι σε μια από τις εταιρίες (για να στηρίξουν τον μάστρο τους που προσπαθεί να κρατήσει τα προνόμια όλων δια του δικαστηρίου), είναι ο απόλυτος πάτος για το δικαίωμα αυτό!

Αν θέλουν οι εργαζόμενοι να κρατήσουν τη δουλειά τους, ας κάνουν οι ίδιοι εταιρεία και ας διεκδικήσουν τα συμβόλαια!

Και σε αυτό το θέμα όμως, θα κριθεί η κυβέρνηση: και για το πώς θα χειριστεί αυτή την εξωφρενική απεργία, αλλά κυρίως για το τι θα μας φέρει το νέο σύστημα.

2 Σχόλια leave one →
  1. Stelios papalangi permalink
    28 Ιανουαρίου, 2020 09:21

    χωρίς να σήμαινει ότι έγινε σωστή δουλειά, τα φετιχ παραμένουν πάντα φετιχ….

    «έδιναν σίγουρη απασχόληση (ανεξαρτήτως παραγωγικότητας στους οδηγούς)»

    θώρω το, ξαναθωρώ το τζαι προσπαθώ να καταλάβω τι μπορεί να σήμαινει παραγωγικότητα σε ένα οδηγό λεωφορείου !!!

    Το πιο κοντινό παράδείγμα του υπέροχου ιδιωτικού τομέα που συνδέει τη παραγωγικότητα με τες κούρσες, είναι οι μιτσιοι / μετανάστες στα ντελίβερυ που τους διουν 15 σεντ τη κούρσα, με αποτέλεσμα το ένα ατύχημα μετά το άλλο. ας κάμουν τζαι τα λεωφόρεια να βουρούν έτσι σκέδιον μπας τζαι πετύχουν «παραγωγικότητα» τζαι πνάσουν.

    Μου αρέσει!

    • 28 Ιανουαρίου, 2020 13:49

      Ατυχής η σύγκριση. Παραγωγικότητα αφορά όλο το προηγούμενο σύστημα: δεν είχαν κανένα κίνητρο να επιδιώξουν να έχουν τα λεωφορεία άδεια ή γεματα.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: