Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΕΛΑΜ: όπως τα σκατά.

8 Οκτωβρίου, 2010

Αγαπητοί (τυχόν) ΕΛΑΜίτες αναγνώστες. Μην το πάρετε στραβά. Αναφέρομαι στη δημοκρατία. Και δηλώνω πως μια ορθά λειτουργούσα δημοκρατία οφείλει να σας ανεχθεί. Είστε μέρος της δημοκρατίας. Όπως ακριβώς είναι και τα σκατά μέρος της ανθρώπινης λειτουργίας.

Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, αν δεν ενεργείται κανονικά κάποιος τότε έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας, ή πάντως σίγουρα θα αποκτήσει!

Κατ’ αναλογίαν λοιπόν, πρέπει να σας ανεχόμαστε, πρέπει κανονικά να δεχόμαστε αγόγγυστα το δικαίωμα σας να παρελαύνετε στην Δημοσθένη Σεβέρη, ανεβαίνοντας προς το προεδρικό.

Γιατί αν δεν το κάνουμε, τότε σημαίνει πως είμαστε πράγματι ασθενείς.

Υπάρχουν όμως πολλά επίπεδα ανοχής, και η δική μου ανοχή δεν ταυτίζεται με την ανοχή που έδειξε η αστυνομία του κ. Χριστόφια. Η οποία αστυνομία επέτρεψε σε καμιά 100στή λεβέντες να βολτάρουν κρατώντας σημαίες και φωνάζοντας συνθήματα υπέρ ενός άλλου κράτους μέλους της ΕΕ. Να παρελαύνουν και να κλείνουν και τις δυο λωρίδες κυκλοφορίας προς τον Στρόβολο.

Εγώ αν ήμουν αστυνομικός διευθυντής, θα καλούσα τον κύριο Λουκά Σταύρου και τα άλλα τέρατα ευφυΐας που διοικούν αυτό το τσίρκο, και θα τους έλεγα: ακούστε κοπέλια, σε δημοκρατία ζούμε, πορεία να κάνετε, αλλά μόνο επί του πεζοδρομίου. Αν είστε πάνω από 200 το πολύ να σας δώσω μια λωρίδα του δρόμου, αν ξεπεράσετε τους 1000, να πάρετε όλο το δρόμο.

Εξηγημένες κουβέντες!

Και όμως, η ασπόνδυλη μας αστυνομία επέτρεψε σε καμιά 100στή παλιόπαιδα να ταλαιπωρήσουν τον κόσμο για πάνω από μίση ώρα, και αυτό σε δύσκολη στιγμή της μέρας.

Ανέβαιναν αργά και βασανιστικά, δεν πρόσεξα αν έκαναν και τον βηματισμό της χήνας.

Φυσικά, όσοι ταλαιπωρηθήκαμε είχαμε στο τέλος έστω και ένα μικρό bonus. Στον κυκλικό κόμβο του προεδρικού άπλωσαν λίγο τα παιδιά. Μια ομάδα από εκείνους όμως, σε ρυθμό αρσενικών μαζορέττων, έκαναν κάτι χορευτικά νούμερα εκεί, προσπαθώντας – προφανώς – να διασκεδάσουν τους ταλαιπωρημένους οδηγούς.

Λίγο νωρίτερα, και ενώ ανέμενα υπομονετικά να καθαρίσει ο δρόμος από την βρώμα, άκουσα μια δυνατή φωνή από ένα αυτοκίνητο που ερχόταν από απέναντι. «Εεεε σσιυλλομπάσταρτοι!!!!!». Πρέπει να ήταν κάποια συνειδητοποιημένη ΕΔΟΝοπούλα, η οποία σε απόσταση ασφαλείας από τα παλικάρια, τους έριξε τη βρισιά. Ήταν πολύ μακριά για να αντιδράσουν, αλλά αναπάντεχα για μένα, αντέδρασε άμεσα ο οδηγός του μπροστινού μου αυτοκινήτου: «την μάναν σου!» φωνάζει με βροντερή φωνή!

Γιατρέ, λες το πρόβλημα μας να είμαι μεγαλύτερο απ’ ότι νόμιζα;

………………………………………………………………………………

 

Για όσους επιθυμούν να διαπιστώσουν αν πρόκειται περί ηλιθίων ή εγκληματιών, διαβάστε εδώ.

Αν ακόμα και τότε δεν βεβαιωθείτε, μην ανησυχείτε. Αυτή η αναποφασιστικότητα διαρκεί πολλές δεκαετίες.

36 Σχόλια leave one →
  1. 8 Οκτωβρίου, 2010 22:05

    Γιανο μου όσο αστεία και να θέλω να τους δω τους ΕΛΑΜίτες όσο και αν αποτελούν μέρος ενός «υγιούς δημοκρατικού συστήματος» δεν μπορώ να ξεχάσω πως και το 74 και προ του 74 ακόμα την ζημιά στην πατρίδα μας την άρχισαν μια χούφτα εοκαβιτατζιδον Ελληνοκύπριων και μια αντίστοιχη χούφτα μελών της τ.ν.τ των Τουρκοκύπριων.
    Γιαυτο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί γιατί άμα τα σκατα γίνουν δυάρια τότε πάλε θα έχουμε πρόβλημα…!!!

    Μου αρέσει!

  2. EROTOKRITOS permalink
    8 Οκτωβρίου, 2010 23:26

    ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΟΤΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΔΕΙΞΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟ ΕΛΑΜ. ΜΗΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΑ ΕΥΚΟΛΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΨΕΙ ΤΟΥΣ 100ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΑ… ΕΠΙΣΗΣ Ο ΛΟΥΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΔΙΩΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΜ, Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΥΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

    Μου αρέσει!

  3. 9 Οκτωβρίου, 2010 00:05

    Αγαπητέ Strovolioti,

    1. Πρώτον, τα σκατά καταλήγουν σε σηπτικούς βόθρους, απορροφητικούς λάκκους και εσχάτως [και σύμφωνα κιόλας με τες ευρωπαϊκές οδηγίες] και σε αποχετεύτηκα σύστημα όπου τυγχάνουν μάλιστα και επεξεργασίας σε σταθμούς λυμάτων!
    2. Δεύτερον, η Αστυνομία ΔΕΝ του κ. Χριστόφια, αλλά του αστικού ΜΑΣ κράτους. Και λειτούργησε και τούτη όπως λειτουργεί εδώ και δεκαετίες δηλ. με το «δεν βαριέσαι αδελφέ», συνδυαζόμενο τώρα με την απροθυμία της Αριστερής κυβέρνησης να συγκρουστεί με τα εθνικιστικά καταστήματα, κυρίως λόγω της απουσίας κοινωνικής στήριξης. Ποιος φταίει γι’ αυτό; Φυσικά ούτ’ ΕΓΩ αλλά ούτε κι ΕΣΥ είμαστε άμοιροι ευθυνών! Γιατί μια [ειρηνική] αντιδιαδήλωση έστω και 5 χιλιάδων ατόμων θα έκαμνε τα φασιστούθκια να τα κάμουν πάνω τους!

    Μου αρέσει!

    • 9 Οκτωβρίου, 2010 17:29

      Υ.Γ.:
      Μικρές διορθώσεις για το προηγούμενο σχόλιο ΜΟΥ [Οκτωβρίου 9, 2010 00:05] που γράφτηκε στα βιαστικά [και που δεν το ξαναδιάβασα πριν το αναρτήσω]:
      1. «αποχετευτικά συστήματα» αντί «αποχετεύτηκα σύστημα» [τι στο διάολο έγραψα – έκαμνα βιαστικές και μηχανικές διορθώσεις με τον αυτόματο διορθωτή]
      2. η Αστυνομία ΔΕΝ [ΕΙΝΑΙ] του κ. Χριστόφια -λείπει το “ΕΙΝΑΙ”
      3. «εθνικιστικά καταστήματα» αντί «εθνικιστικά καταστήματα» [τι γράφω ο ποιητής!]

      Μου αρέσει!

  4. 9 Οκτωβρίου, 2010 00:10

    Α, τζιαι οι φασίστες εν νεν μόνο στο ΕΛΑΜ… Εν παντου γυρώ ΜΑΣ!!!

    Μου αρέσει!

  5. σπαρτακος permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 00:18

    ο σταυρου ειναι προεδρος του αλλου παρακλαδιου της εοκα β του εδηκ.ειναι και δωδεκαθειστης.στην ελλαδα στα νεοπαγανιστικα μπλογκς τους κανουν διαφημιση.ειναι αυτοι που λενε οτι η εκκλησια προδωσε ταχα το εθνος και απο την αλλη φωναζουν οτι η εκκλησια σπρωχνει το εθνος στον πατριωτισμο.αν δειτε μπλογκ τους θα παθετε καρδιακο.ειναι τα ατομα που αυτοαποκαλουνται ελληνες αλλα μισουν την κυπρο και την σημαια της.πως ειναι δυνατον αν ειναι ελληνες οταν μισουν ενα κομματι του ελληνισμου.ενας αλλος στο φεισμπουκ πανω απο πενηντα ειπε αυτοι που διαχωριζουν την εοκα με την εοκα β ειναι πουλημενοι,αντιστασιακοι και προδοτες.με λιγα λογια μας λεει οτι καναμε εγκλημα που αντισταθηκαμε στην χουντα .μας λεει οτι η εοκα σκοτωνε ελληνες για την ενωση και οχι επειδη ηταν προδοτης.ο μακαριος για αυτους ηταν ενας σατανοπαπας!ηταν δικτατορας λενε γιατι καταδιωκε τους ενωτικους αγωνιστας!αγωνιστες που σκοτωναν κοσμο ανατιναζαν αστυνομικους σταθμους εκαιγαν οικηματα του ακελ και διαφορων δεξιο μακαριακων οργανωσεων..σκοτωναν ακομα και πρωην αγωνιστες.

    Μου αρέσει!

  6. 9 Οκτωβρίου, 2010 00:40

    Απ’ ότι κατάλαβα οι ελαμίτες είναι το κυπριακό αντίστοιχο των χρυσαυγιτών.

    Είναι τραγικό ότι η ακροδεξιά η οποία βαρύνεται με τις δύο τρομακτικές καταστροφές (Μικρασιατικό και Κυπριακό) να υποδύεται σήμερα τον πατριώτη!

    Ένας καλός τρόπος αντιμετώπισής της είναι το διαρκές ξεσκέπασμα του ιστορικού τους ρόλου.

    Μου αρέσει!

  7. Περαστικός permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 04:17

    Οπως οι μαύροι φασίστες έτσι και οι κόκκινοι φασίστες…
    Η σημαία του άλλου κράτους που αναφέρεσαι, είναι το εθνικό μας σύμβολο και λογω δημοκρατίας σας ανεχόμαστε και εσάς που το ειρωνεύεστε και το καταστρέφετε όπως ανεχόμαστε και τους ΕΛΑΜιτες που το καπηλεύονται.

    Μου αρέσει!

  8. Othellos permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 08:12

    Αν το θέμα πού ήθελες να θίξεις ήταν ότι τέτοιες πορείες προκαλούν αχρείαστη ταλαιπωρεία στους οδηγούς τότε θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου. Προφανώς όμως, το πρόβλημα σου εδώ ήταν πρώτα οι διοργανωτές της πορείας και μετά η ενοχλητική εκδήλωση τους. Ναι, μπορεί να έγραψες στην αρχή του κειμένου σου ότι μια Δημοκρατία οφείλει να ανεχθεί όλες τις άλλες απόψεις, αλλά αυτή την σωστή θέση την αναίρεσες στην συνέχεια του κειμένου σου η οποία συνοψίζεται και στην επικεφαλίδα που επέλεξες.

    Μου αρέσει!

  9. Ανώνυμος permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 11:21

    Ελαμ, εδον, νεδησυ και άλλα κομματόσκυλλα είναι η διαφορετική όψη του ίδιου ακριβώς νομίσματος.

    Όλοι, γαλουχούνται με ακριβώς τις ίδιες αξίες: Πίστη μέχρι φανατισμού στό κόμμα, τον πολιτικό βοσκό, στις αρχές και αξίες του κόμματος.

    Γιαυτούς όλοι οι άλλοι είναι προδότες, και πράκτορες του εχθρού.

    Όλοι προκαλούν τα ίδια προβλήματα στην κοινωνία και στην δημοκρατία με τα κατα καιρούς επεισόδια και τους καυγάδες τους που πηγάζουν από τον ίδιο ακριβώς φανατισμό και μίσος απέναντι στον άλλο.

    Και πραγματικά δεν μπορώ να αντιληφθώ για ποιό λόγο αυτοί οι μερικές δεκάδες περιθωριακοί, θα πρέπει να θεωρούνται επικίνδυνοι για την δημοκρατία και θα πρέπει να τους απαγορευθεί να διαδηλώνουν;

    Μήπως τελικά το πρόβλημα μας είναι ότι διαδηλώνουν ενάντια στην κυβέρνηση που εμείς υποστηρίζουμε;

    Άν ορισμένοι έχετε αυτές τις απόψεις καλά κάνετε να τις αποβάλετε. Δεν λειτουργεί έτσι η δημοκρατία. Η δημοκρατία λειτουργεί με την ανοχή του άλλου, ο οποίος άλλος φυσικά δεν πρέπει να επεμβένει στην δική σου ελευθερία.

    Η δουλειά της αστυνομίας είναι να αποτρέπει επεισόδια, όχι να απαγορεύει εκδηλώσεις.

    Μου αρέσει!

  10. άλλος permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 11:22

    Ελαμ, εδον, νεδησυ και άλλα κομματόσκυλλα είναι η διαφορετική όψη του ίδιου ακριβώς νομίσματος.

    Όλοι, γαλουχούνται με ακριβώς τις ίδιες αξίες: Πίστη μέχρι φανατισμού στό κόμμα, τον πολιτικό βοσκό, στις αρχές και αξίες του κόμματος.

    Γιαυτούς όλοι οι άλλοι είναι προδότες, και πράκτορες του εχθρού.

    Όλοι προκαλούν τα ίδια προβλήματα στην κοινωνία και στην δημοκρατία με τα κατα καιρούς επεισόδια και τους καυγάδες τους που πηγάζουν από τον ίδιο ακριβώς φανατισμό και μίσος απέναντι στον άλλο.

    Και πραγματικά δεν μπορώ να αντιληφθώ για ποιό λόγο αυτοί οι μερικές δεκάδες περιθωριακοί, θα πρέπει να θεωρούνται επικίνδυνοι για την δημοκρατία και θα πρέπει να τους απαγορευθεί να διαδηλώνουν;

    Μήπως τελικά το πρόβλημα μας είναι ότι διαδηλώνουν ενάντια στην κυβέρνηση που εμείς υποστηρίζουμε;

    Άν ορισμένοι έχετε αυτές τις απόψεις καλά κάνετε να τις αποβάλετε. Δεν λειτουργεί έτσι η δημοκρατία. Η δημοκρατία λειτουργεί με την ανοχή του άλλου, ο οποίος άλλος φυσικά δεν πρέπει να επεμβένει στην δική σου ελευθερία.

    Η δουλειά της αστυνομίας είναι να αποτρέπει επεισόδια, όχι να απαγορεύει εκδηλώσεις.

    Μου αρέσει!

    • disdaimona permalink
      9 Οκτωβρίου, 2010 11:54

      …Όπου εκδηλώσεις βλέπε, ξυλοδαρμό αλλοδαπών,ομοφυλοφύλων,τ/κ,αριστερών…

      Όπου ανάμεσα στους αλλοδαπούς, αύριο μπορεί να θεωρηθούν τζαι κάποια μωρά, που μεγάλωσαν σε κυπριακές οικογένειες. Ο νοών νοήτω,αλλά αφού είσαστε τζαι εντελώς ηλίθιοι,ήνταλως εν ήταν να αφήνεται έτσι έξυπνα σχόλια, ειδικά σ΄αυτό το μπλοκ.

      Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!!! Παλιοτόμαρα!

      Μου αρέσει!

      • άλλος permalink
        9 Οκτωβρίου, 2010 17:41

        Άν θέλεις να ζήσεις σε ένα κράτος που το καθεστώς αναλαμβάνει να «προστατεύει» το σύνολο από αυτούς που θεωρεί»ακραίους», καλά θα κάνεις να μεταναστεύσεις σε χώρες όπως η κίνα, η βόρεια κορέα και η συρία.

        Θα ήταν μια καλή επιλογή.

        Μου αρέσει!

  11. Ελαμίτης permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 12:17

    Για τα προσβλητικά που λες δεν θα σταθώ καθόλου.
    Ο Λουκάς Σταύρου εκδιώχθηκε από το ΕΛΑΜ εδώ και ένα χρόνο.
    Προτιμούσαμε την μια λωρίδα μόνο για να μας βλέπουν τα αυτοκίνητα που περνούν.
    Αν δεν κάνω λάθος οι αντιφα προσπάθησαν να κάνουν αντιπορεία αλλά μάλλον δεν τους βγήκε μάζεψαν γύρω στα 40 άτομα.
    Δεν ήμασταν 100, διάβασε Σημερινή.
    Περαστικά σας…
    Όταν θα μιλήσετε με πραγματικά επιχειρήματα, είμαι έτοιμος για οποιανδήποτε απάντηση αλλά ξέχασα δεν συνομιλείτε με «φασίστες».

    Μου αρέσει!

  12. ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 13:02

    Το πρόβλημα είναι πολύ βαθύτερο στην Κυπριακή κοινωνία διότι έχουν χαλαρώσει και εξασθενίσει σχεδόν τελείως ,τα τελευταία χρόνια οι ηθικές αξίες ,η βούληση του κράτους για επιβολή της τάξης δεν φαίνεται και γενικά η αναποφασηστικότητα του κύπριου πολίτη δεν βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του κοινωνικού συνόλου. Υπάρχει δηλαδή μία ανισορροπία στην κοινωνική δομή όσον αφορά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τόσο των πολιτών όσο και του ιδίου του κράτους και συγκεκριμένα της δημόσιας διοικήσεως η οποία τα τελευταί χρόνια έχει ξεφύγει απο τα όρια της νομιμότητας .Κανένας απολύτως όμως δεν συγκοινείται.Ούτε ο πολίτης που φέρει τεράστια ευθύνη για αυτή την κατάσταση που την ανέχεται αλλά και το ίδιο το κράτος φαίνεται ότι αδυνατείή δεν τολμά να εφαρμόσει τους νόμους και τους κανονισμούς. Τούτο φαίνεται αγαπητοί συμπολίτες και απο το δημοσίευμα του φιλελευθέρου που αφορά την πρόσληψη στο δημόσιο δύο στρατιωτών νοσηλευτών ενώ υπηρετούσαν την στρατιωτική τους θητεία. Η απάντηση απο τον κύριο Φλουρέτζου με βάση το δημοσίευμα ήταν ότι προσλήφθηκαν λόγω μεγάλων αναγκών.Το μέγα ερώτημα πουτίθεται είναι :ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ 1/90 περι δημόσιας υπηρεσίας και ποιός είναι αυτός που αποφάσισε να παραβεί το νόμο . Τ ο θέμα είναι ξεκάθαρο και το κράτος οφείλει να εφαρμόσει τους νόμους διαφορετικά να το κλείσουμε.Ποιός είναι ο κύριος Φλουρέτζου ή ο οποιοσδήποτε Φλουρέτζου που θα παραβαίνει το νόμο δήθεν λόγω μεγάλης ανάγκης.Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται.Απο την άλλη το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού πως επέτρεψε αυτές τις προσλήψεις; Κάποιοι πρέπει να απαντήσουν και το θέμα δεν πρέπει να πέσει στα μαλακά. Κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν παρανομήσει με σκοπό να ευνοηθούν μελλοντικά απο τρν διοίκηση. Αυτά τα φαινόμενα θα πρέπει να παταχθούν άμεσα και η αρμόδια αρχή που είναι το Υπουργείο Υγείας θα πρέπει να διορίσει ερευνόντα λειτουργό για το θέμα. Η Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας τί κανει μeτά απο αυτά τα δημοσιεύματα;Φέρει ευθύνη και η Επιτροπή. Πρόσφατα έγινε κάποια προαγωγή απο την ΕΔΥ σε άλλο Υπουργείο και το ερώτημα που τίθεται είναι πώς η ΕΔΥ προήγαγε συγκεκριμένο άτομο χωρίς να έχει πανεπιστημιακό δίπλωμα στον κλάδο που απαιτεί το σχέδιο υπηρεσίας ;Τέτοια πράγματα δεν παρακάμτονται και θα πρέπει σε αυτή την δημοκρατία, εάν θέλουμε να ονομάζεται δημοκτατία να πέσει ο πέλεκυς.
    Για το θέμα των φοιτιτηκών δανείων του φορέα ισότιμης κατανομής βαρών φώναξαν για μιά δυό μέρες , είπαν ότι έκαμε κάποιος υπάλληλος κάποιο λάθος στα ποσά και το θέμα έκλεισε. Αυτά δεν είναι λάθη κύριοι διότι η εκάστοτε κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας πρέπει να κυβερνά και ΟΧΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ.ΑΣΚΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΕΥΣΥΝΗΔΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΚΡΙΣΙΑ ΔΙΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑςΣ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΤΙΠΟΤΕ. Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΤΩΝ ΠΑΧΙΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ. Όσον αφορά τον Υπουργό Οικονομικών που ψάχνει λεφτά για να καλύψει τα ελλείματα έχει στραφεί σε λανθασμένες ατραπούς και στο τέλος θα το δείτε θα φτέξει και ο ίδιος. Ασέχει το νού του και άς προσέχει τί τον συμβουλεύουν ή τί του υπαγορεύουν.
    Δυστυχώς αυτή είναι η σημερινή εικόνα στην κυπριακή κοινωνία και βουράτε γειτόνοι να προλάβετε. Χρειάζεται περισυλλογή διότι με τέτοια μιαλά φαίνεται ότι έρχονται χειρότερες μέρες.

    Μου αρέσει!

  13. 9 Οκτωβρίου, 2010 14:04

    Στροβολιώτη, εγώ υπερασπίζομαι το δικαίωμα του καθενός να κατεβαίνει στο δρόμο για να εκφράσει την άποψη ή τη διαμαρτυρία του, ακόμα και του φασίστα, είτε είναι 50 ατομα είτε είναι χιλιάδες. Το κράτος μπορεί να παρέμβει ώστε να διοχετεύσει την κυκλοφορία με τρόπο που να μην προκαλούνται προβλήματα σε όσους δεν θέλουν να συμμετάσχουν σε μια διαμαρτύρια, έστω 50 ατόμων, χωρίς να τους αφαιρεί το δικαίωμα να κλείσουν ένα δρόμο για να διαμαρτυρηθούν: ακόμα και αν είναι αυτοί που απορρίπτουν τους δημοκρατικούς θεσμούς.

    Στις Βρυξέλλες πριν από 10 μέρες έγινε πορεία των ευρωπαϊκών συνδικάτων, με πάνω από 100 χιλιάδες κόσμο, και τα κυκλοφοριακά προβλήματα που προέκυψαν ήταν μικρότερα από όταν πχ στην Αθήνα έχεις πορεία με 20 χιλιάδες κόσμο.

    Αν μπούμε στη λογική «είναι λίγοι, να πάνε στο πεζοδρόμιο», πάμε σε σκηνικά που μπορεί να απαγορεύουν τις πορείες, και αυτό είναι επικίνδυνο, πολύ επικίνδυνο: που βάζεις το όριο; Στα 500 άτομα πχ; Κι αν είναι 499 να πάνε στο πεζοδρόμιο, ενώ αν είναι 501 να κλείσουν το δρόμο; Και πώς τους μετράς; Κι άν είναι κάτω από 300 να μην κάνουν καν την πορεία τους;

    Αυτό όλο έχει να κάνει και με ένα άλλο ζήτημα, εκείνο της διαχείρισης του δημόσιου χώρου. Ο δημόσιος χώρος δεν είναι κρατικός, ανήκει σε όλο τον πληθυσμό. Άρα και στον οδηγό και στον διαμαρτυρόμενο και στην κυρία που πάει για ψώνια και στα παιδιά που παίζουν.
    Αυτό αναδεικνύει ένα μεγάλο πρόβλημα νοοτροπίας που υπάρχει έντονα στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Μπορεί κανείς να το αντιληφθεί μόνο αν δει πώς γίνεται η διαχείριση του δημοσίου χώρου σε άλλες χώρες, όπου επικρατούν άλλες αντιλήψεις. Στις χώρες μας πχ δε νοείται να πάμε σε ένα πάρκο ή μια πλατεία για βόλτα, αγοράζοντας μπύρες από το περίπτερο ή φέρνοντας σάντουιτς από το σπίτι, είναι αλητεία και αυτοί που το κάνουν χασομέρηδες. Δεχόμαστε να πληρώνουμε για να έχουμε πρόσβαση ακόμα και στην παραλία και αν πάμε βόλτα αυτό σημαίνει ότι πάμε σε ένα καφενείο/μπαρ/εστιατόριο, δλδ σε έναν ιδιωτικό χώρο όπου πληρώνουμε. Ο δημόσιος χώρος είναι απλά πέρασμα, δίοδος που μας οδηγεί από ένα ιδιωτικό χώρο σε έναν άλλο.
    [βλ. πχ. Φανερωμένη στην Λευκωσία, πάρκο Ναυαρίνου στα Εξάρχεια και ένα σωρό άλλα παραδέιγματα]

    Από κει και πέρα, κι επειδή φυσικά δεν υπερασπίζομαι τους φασίστες, η απάντηση σε αυτούς δίνεται στην πράξη, όχι με κανόνες και νομοθεσίες. Αν η κυπριακή κοινωνία ανέχεται αυτό το πράγμα και δεν υπάρχει πχ μια αντιπορεία να τους απαντήσει, τότε το πρόβλημα είναι στην κοινωνία και όχι στους φασίστες. Συμφωνώ απόλυτα με τον Άνευ ορίων.

    Κατά τα άλλα, και σαν γενική παρατήρηση, διαπιστώνω πως τόσο η Ελλάδα, κι ακόμα περισσότερο η Κύπρος σε αυτή τη συγκυρία, έχουν κατακυριευτεί από έναν πανικό, μια κατάσταση όπου όλοι φωνασκούν και κερδίζει όποιος φωνάζει δυνατότερα ή λέει τα πιο λαϊκίστικα πράγματα. Η σκέψη και η λογική λείπουν, επικρατεί ένα χάος, οι άνθρωποι είναι αρκετά απελπισμένοι ή απογοητευμένοι και αυτές οι καταστάσεις οδηγούν σε ακραία φαινόμενα, όπως μας δείχνει η ιστορία. Μοιάζει αδύνατο να κάτσεις να κουβεντιάσεις με έναν άνθρωπο παραθέτοντας επιχειρήματα και ακούγοντας τα δικά του, το βλέπω ακόμα και με Έλληνες και Κύπριους που ζουν εδώ, μακριά από τις χώρες μας και άρα η απόσταση συνήθως αμβλύνει τα πάθη. Αυτό, προσωπικά με θλίβει και το βρίσκω και ανησυχητικό. Οι πανικόβλητοι άνθρωποι εύκολα καταλήγουν σε επικίνδυνες ατραπούς, κι όταν το αντιληφθούν είναι πια αργά για να μετανιώσουν.

    Μου αρέσει!

  14. 9 Οκτωβρίου, 2010 16:07

    «Οι πανικόβλητοι άνθρωποι εύκολα καταλήγουν σε επικίνδυνες ατραπούς, κι όταν το αντιληφθούν είναι πια αργά για να μετανιώσουν.»

    Αυτό συνοψίζει με τον καλύτερο τρόπο το στίγμα των καιρών μας.

    Μου αρέσει!

  15. 9 Οκτωβρίου, 2010 17:30

    Кроткая,

    Τελευταία συμφωνείς πολύ μαζί ΜΟΥ και θα ΣΟΥ βγει τ’ όνομα!!! 🙂
    Παλαιο- ή Παλιο-κομμουνιστή, ανθέλληνα κι απάτριδα με ανεβοκατεβάζουν διάφοροι …

    Μου αρέσει!

  16. Andreas permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 20:29

    Μακάρι το προβλημα να επεριορίζετουν στα ελαμόπαιδα.
    Μακάρι.
    Τοσα χρόνια εθωρούσαμε τα φασισταριά , που επροωθούνταν που μεγάλο κομμα και εν μας έκαμνε εντύπωση.
    Ελαλουσαμε ετσι θωρουν τα πραματα και εν φυσιολογικό.
    Τωρα καμνει μας εντύπωση τα 100 ατομα του ελαμ?

    Αλλωστε τουντους παραπάνω εν τους εμφωλιάζει το ελαμ.

    Υ.Γ. Ουλλοι εσεις που μιλάτε για εθνικισμο στην Κύπρο γιατι εν θωρείται τι γίνεται στην ευρωπη?Μηπως υπάρχει εξαρση τα τελευταια χρόνια ακομα και στην χρονια ανεκτικη κοινωνια των σουηδων?

    Μου αρέσει!

  17. disdaimona permalink
    9 Οκτωβρίου, 2010 20:33

    Αλλε,

    αν στο δικό σου εγκέφαλο, οι νεο-ναζιστικές οργανώσεις δηλώνουν το «η ελευθερία μου σταματά εκεί που ξεκινά η δική σου» μάλλον εσύ πρέπει να πάεις στην Κίνα για ενα γερό ραφτί να φερεις τα μιλια σου.

    Μου αρέσει!

    • disdaimona permalink
      9 Οκτωβρίου, 2010 21:35

      Επίσης προτείνω υπότιτλο για την σημερινή ανάρτηση:

      Έκανε κι η μύγα κώλο κι έχεσε τον κόσμο όλο!

      Μου αρέσει!

    • άλλος permalink
      10 Οκτωβρίου, 2010 10:29

      Όταν αύριο αλλάξει η κυβέρνηση, και κυβερνά πλεόν μια δεξιά αυταρχική κυβέρνηση με αριστερές φοβίες, που θα αρχίσει να θεωρεί κάθε ιδεολογία στα άκρα της αριστεράς (αναρχικοί ας πούμε), επικίνδυνη, και θα αρχίσει τις απαγορεύσεις εκδηλώσεων και τις προληπτικές συλλήψεις, να δω τι θα λέεις τότε.

      Μου αρέσει!

      • disdaimona permalink
        10 Οκτωβρίου, 2010 11:31

        Αλλε,

        Thanks για το ωφέλημο συμπέρασμα: Οι νεο-ναζιστικές οργανώσεις είναι ακρο-δεξιές οργανώσεις. Μια καλή αρχή για την χαρτογράφηση της σχέσεως δεξιάς και δημοκρατίας.

        Τώρα, τι είδους εξομοίωση και απο που παράγεται, της ακρας δεξιάς με την κατ΄εσένα άκρα αριστερά=αναρχικούς΄ μέσα στο μυαλό σου, ένας θεός το ξέρει. Είναι η λέξη «ακρα» που παράγει αυτή την εξομοίωση; Έ, να βάλουμε ακόμα ένα «άκρα» τότε για τον βαθμό της αναλυτικής μας σκέψης : άκρα του τάφου σιωπή.

        Η αριστερά καθώς και η αναρχική θεωρηση του κοσμου δεν είναι το άλλο άκρο της δεξιάς. Είναι η αντίθεση προς ότι παράγει,την υλικη,πνευματική,συναισθηματική,κοινωνική υποδούλωση και αναπηρία του ανθρώπου ως μοναδικότητας.

        Έχουμε μπροστά μας το φαινόμενο μιας φασιστικής βδέλλας που ετσίππωσε πάνω στο κοινωνικό σώμα, τζαι εμείς τι κάμνουμε; Εξομοιώνουμε τις οργανώσεις νεολαίας με τους φασίστες;Δηλαδή τι λέμε; Ότι στη δημοκρατία είτε είσαι μέλος του ελαμ είτε της εδόν είτε της νεδησύ, το ένα και το αυτό;Να καταργήσουμε τα κόμματα καλώ! Πες μου εσύ τώρα ποιος παράγει δικτατορική προπαγάνδα,εσύ ή εγώ;

        Όσο αφορά δε τις αιχμές σου που αφορούν σε μια εξίσου «επιπέδου προπαγάνδας» αντίληψη του τι είναι αριστερά,να σου θυμίσω πως η ιστορία,ξέβρασε το πτώμα του Στάλιν προ δεκαετιών. Σταματήστε να επιχειρηματολογείται συνομιλώντας με πτώματα. Συνομιλήστε μια φορά με τη ζωή και τις αληθινές της ανάγκες. Τζαι ανοίξετε τζαι κανένα βιβλίο, όπως κάμνουμεν ούλλοι. Κανένος το μυαλό δεν είναι επαρκές για να τα βγάλει πέρα με τις αντιθέσεις και τις συνθέσεις της πραγματικότητας. Είτε αριστερά, είτε δεξιά, είτε κεντρο-τίποτε, η αλήθεια θέλει πολλή κόπο φίλε μου για να αποκτηθεί. Όι μόνο μέσω της εμπειρικής παρατήρησης τζαι του τι ακούουμε να κυκλοφορεί γυρώ μας. Αν δε σεβαστούμε το μυαλό μας εν θα μας σεβαστεί ούτε τζείνο.

        Μου αρέσει!

  18. Αππωμένη permalink
    10 Οκτωβρίου, 2010 00:36

    Καταρχήν συμφωνώ με το ότι έχουν δικαίωμα οι ΕΛΑΜίτες να κάμουν πορεία για ό,τι τους κατεβεί. Δημοκρατία.

    Εν με ανησυχεί τόσο το ότι υπάρχει το ΕΛΑΜ. Παραπάνω ανησυχεί με το ότι εν υπάρχει (ή εν ακούεται) η αντίθετη άποψη. Ανησυχεί με το ότι που τις εφημερίδες που είδα σήμερα μόνο μια έγραψε ότι έγινε έτσι πορεία και μάλιστα με θετικά λόγια. Άκρα του τάφου σιωπή.

    Που ήταν η αντι-πορεία; Που ήταν ούλλοι όσοι εν αντίθετοι σε όσα αντιπροσωπεύει το ΕΛΑΜ; Γιατί εν εγέμωσεν η Λευκωσία με ανθρώπους ανοιχτόμυαλους;

    Στη γειτονιά μου (εν είμαι κύπρο) τους τελευταίους μήνες κυκλοφορούν νεοναζί. Ως πέρσυ ήταν χασιμιοί. Η απάντηση ηταν ΑΜΕΣΗ. Εγεμώσαν οι δρόμοι αφίσες, εγίναν πορείες, πάρτυ, μοιράζουνται φυλλάδια σε πολλές γλώσσες, συμβουλές για το τι να κάμεις αν σου επιτεθούν, τηλέφωνα δικηγόρων και συλλόγων. Ε, τους τελευταίους μήνες οι νεοναζοί εφύαν…

    Εμείς τί κάμνουμε; Νομίζω φταίμε παραπάνω που τους ΕΛΑΜίτες γιατί με την σιωπή μας γινούμαστε συνέννοχοι τζιαι χάνουμε το δίκαιο μας

    Μου αρέσει!

  19. 10 Οκτωβρίου, 2010 01:26

    —————————————————-
    ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ:
    —————————————————

    Ελαμίτες

    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

    Οι Ελαμίτες ήταν αρχαίος Βιβλικός λαός. Ήταν οι ανατολικοί γείτονες των Σουμερίων και των Βαβυλωνίων. Η αρχαία χώρα τους, Ελάμ, είναι το σημερινό «Χουζιστάν» στο νοτιοδυτικό Ιράν. Πρωτεύουσα των Ελαμιτών ήταν τα Σούσα που έγινε σπουδαία ιστορική πόλη από τους διαδόχους τους, τους Πέρσες.

    Στη Καινή Διαθήκη (Πράξεις Αποστόλων β΄ 9) αναφέρεται ότι Ιουδαίοι προσήλυτοι από το Ελάμ βρίσκονταν στην Ιερουσαλήμ για τον εορτασμό της Πεντηκοστής.

    Μου αρέσει!

  20. 10 Οκτωβρίου, 2010 20:19

    Ο Ανώνυμος, Οκτωβρίου 9, 2010 11:21 τζαι ο Αποφασιστικός εγράψασιν!

    Σχεδόν ούλλοι το ίδιον έναι. Κομματόσκυλα πτωχής γνώσης της ιδεολογίας που αντιπροσωπεύκουν οι πολιτικές παρατάξεις τους τζαι τα οποία κομματόσκυλα κάμνουσιν ότι κάμνουσιν για το βόλεμαν. Η ελεύθερη σκέψη εις την Κύπρον έν με το έναν πόϊν εις τον τάφον. Η δε απάθεια των πολιτών μετά το βόλεμαν οδήγησεν εις την διάβρωσην των κοινωνικών αξιών τζαι επιτρέπει της πολιτικής ηγεσίας να εξυπηρετεί τα δικά της συμφερόντα αγνοώντας τους μη ψηφορόρους, την λαϊκήν γνώμην τζαι πολλά συχνά τον νόμον. Ο δε νόμος εφαρμόζεται επιλεκτικά ανάλογα με την ιδεολογίαν του κόμματος που έν εις την εξουσίαν τζαι ανάλογα με το πόσον βαθκιά έν η πούγκα σου που ορίζει τζαι την κοινωνικήν σου θέσην. Γενικώς η λογική εγκατέλειψεν την Κύπρον έσςει τζαιρόν. Κατύσςη μας.

    Μου αρέσει!

  21. σύνθημα permalink
    13 Οκτωβρίου, 2010 13:46

    ως απάντηση στο λεγόμενο «δικαίωμα» οποιουδήποτε να κάνει πορείες αφού έχουμε δημοκρατία – άποψη που εκφράστηκε από διάφορους εδώ – παραθέτω το παρακάτω σύνθημα που φωνάζανε στην συγκεκριμένη πορεία:

    «Ούτε Δημοκρατία Ούτε Κουμμουνισμός Αίμα, Τιμή, Εθνικισμός»

    Τα συμπεράσματα δικά σας

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      13 Οκτωβρίου, 2010 15:14

      Αγαπητό σύνθημα,
      Αφού σαφώς φαινεται πως δεν επιθυμείς να βλέπουμε τους φασίστες να παρελαύνουν, θα μπορούσες να μας πεις που τραβάς τη γραμμή;

      Μου αρέσει!

  22. σύνθημα permalink
    13 Οκτωβρίου, 2010 13:59

    διόρθωση του από πάνω συνθήματος: «Ούτε Δημοκρατία ουτέ Κουμμουνισμός Πατρίδα Λαός Εθνικισμός»

    Μου αρέσει!

  23. 27 Δεκεμβρίου, 2012 20:34

    Στροβολιώτη, διαφωνώ μαζί σου. Αυτού του είδους εγκληματικές οργανώσεις που στοχεύουν στην εξασφάλιση της εξουσίας με στόχο την υλοποίηση των σκοπών τους θα πρέπει οπωσδήποτε να καταπολεμούνται από το δημοκρατικό κράτος με κάθε υφιστάμενο νομικό μέσο, κι αν δεν επαρκούν αυτά τα μέσα να υιοθετηθουν κι άλλα. Κάθε φορά δηλαδή που μια οργάνωση σαν το ΕΛΑΜ δρα με τρόπο που προάγει το εθνικό, φυλετικό, ρατσιστικό και θρησκευτικό μίσος να παρεμβαίνει αυτόμαα η πολιτεία και να οδηγεί στη δικαιοσύνη τους υπευθύνους.

    Φυσικά, αυτό είναι τρόπος αντίδρασης στην εκδήλωση της αρρώστιας, αλλά η πρόληψη είναι πιο αποτελεσματική. Κι επειδή ελαμίτης, χρυσαυγίτης, ναζί κλπ γίνεσαι μόνο όταν δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις, η πιο αποτελεσματική μέθοδος καταπολέμισης αυτού του φαινομένου είναι μια οικονομική πολιτική που θα στοχεύει στη δημιουργία θέσεων εργασίας…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      28 Δεκεμβρίου, 2012 07:56

      Αντιπολιτευόμενε, εννοείται πως συμφωνούμε για την πρόληψη. Από τη στιγμή όμως που κάνεις ό,τι μπορείς, περνάς ακόμη και νόμους που αφορούν το φυλετικό μίσος και άλλα ζητήματα ακραίων συμπεριφορών, και πάλι έχουμε τα κοπέλια τι κάνουμε;

      Εγώ πιστεύω τους αναγκάζεις να περάσουν μέσα οπό τις διαδικασίες του συστήματος, και ελπίζεις πως θα πάρουν κάτω από 100 ψήφους.

      Γιατί αν είναι περισσότεροι, οποιοιδήποτε άλλοι τρόποι θα τους συσπειρώσουν και θα τους κάνουν να δρατζιάσουν.

      Εννοείται πως η Ελλάδα είναι ειδική περίπτωση: πιστεύω ο πολλαπλασιασμός της επιρροής της ΧΑ είναι σύμπτωμα της κατάρρευσης του κράτους, τους συστήματος. Όταν αρχίσει να επανέρχεται η ομαλότητα, – ελπίζω – να επανέλθει και στα μίζερα ποσοστά της η οργάνωση αυτή…

      Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Μια καλή μέρα. « Στροβολιώτης
  2. Δηλαδή, αν εδέρνουνταν υποψήφιοι στην Τουρκία… « Στροβολιώτης

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.