Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στους αντίποδες.

4 Αυγούστου, 2011

 

Αν θέλετε να ξέρετε πόσο μακριά είναι το πιο μακριά.

 

http://www.antipodemap.com/

 

Γιατί εγώ κάποτε διερωτώμαι.

 

 

 

 

 

 

4 Σχόλια leave one →
  1. 4 Αυγούστου, 2011 20:25

    απέραντος ωκεανός!
    πολύ ωραίος ο αντίποδας! :)))))))))))))))))))))

    Μου αρέσει!

  2. 4 Αυγούστου, 2011 22:50

    εκει λες να πάμε; δεν έχει πιο μακριά;;;;

    Μου αρέσει!

  3. 5 Αυγούστου, 2011 09:24

    Για να πας στους αντίποδες, μπορείς για να κόψεις δρόμο να πας ένα ταξίδι στο κέντρο της γης:

    Μου αρέσει!

  4. Ανώνυμος permalink
    7 Αυγούστου, 2011 01:22

    2 400 000 000 000 το χρέος της Αμέρικα και σεις ψάχνετε αντίποδες;
    Χε χε, άντε να βρείτε την Κίνα και να μάθετε και λίγα Κινέζικα, άντε μπράβο.
    Α και πού ‘στε. Καλού κακού μάθετε και λίγα Τούρκικα. Μπορεί να χρειαστούν.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.