Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ελλάς: αυτοκτόνησε ή την αυτοκτόνησαν;

7 Μαΐου, 2012

 

Ο,τι και να έγινε, δεν βλέπω φως. Η πρωινή – απροσδόκητα ευφυής – αναφορά του ΡΙΚ σε εκλογές μεταξύ φιλοευρωπαϊκών και αντιμνημονιακών δυνάμεων, ήταν απόλυτα ορθή.

Νικητές, τώρα, δε βλέπω.

Βλέπω μια ηττημένη διαλυμένη χώρα με οργισμένους πολίτες οι οποίοι ψήφισαν με το θυμό τους. Με αποκορύφωμα τη συνολική ήττα της αριστερής και δεξιάς πολιτικής: την ένταξη των κωλόπαιδων της Χρυσής Αυγής στο κοινοβούλιο!

Ένας θυμός, ο οποίος φυσικά λύσεις δεν φέρνει.

Αν πρόκειται να αποκτήσει προοπτική η χώρα ίσως να πρέπει να σκεφτούμε και το αδιανόητο:

Να το κάνει, μόνη, εκτός.

Φτωχή, παττισμένη, απομονωμένη, 30 χρόνια πίσω, με την ελπίδα να λαμπυρίζει στην άκρη της σήραγγας, όπως έλεγε ένας εκ των πρωταγωνιστών της τραγωδίας.

Θέλει να δοκιμάσει τον άλλο δρόμο;

 

Θέλει να αποφύγει τα βαρίδια των ξένων;

Θέλει να αποφύγει κυβερνήσεις δωσίλογων;

Θέλει να αποκηρύξει μνημόνια και δεσμεύσεις;

Ας το κάνει. Αλλά ας αναλάβει και τις συνέπειες.

Θα επιθυμούσα πάρα πολύ να δινόταν η ευκαιρία στον κ. Τσίπρα, στην κ. Παπαρήγα, και στον κ. Καμμένο να κυβερνήσουν.

Δοκιμάστε και εσείς κοπέλια, είναι η ευκαιρία σας. Γιατί οι πελλάρες, το κόλλημα σε ιδεολογίες που εξέπνευσαν, ο εθνικισμός, η ξενοφοβία ως δικαιολογία για τη απόλυτη αποτυχία της χώρας, καλό θα ήταν να εξεταστούν και στην άλλη πλευρά: στη θέση του οδηγού.

Παρακαλείται λοιπόν ο πρωθυπουργός κύριος Τσίπρας, ο πρωθυπουργός κ. Καμμένος, ή η πρωθυπουργός κ. Παπαρήγα (Η πιο έξυπνη απ όλους! Δεν επέλλανεν να αναλάβει ευθύνες! Η διαχρονική συνέπεια του ΚΚΕ να πετάσσει πέτρες ήταν η πιο έξυπνη πολιτική επιλογή στην Ελλάδα!) να αναλάβουν τις τύχες της χώρας και να παρουσιάσουν αποτελέσματα.

Ή ας σκάσουν.

Γιατί η επισήμανση του προβλήματος και η εστίαση στους ενόχους είναι  η μισή δουλειά. Η άλλη μισή αφορά το ξεσκάτισμα. 

34 Σχόλια leave one →
  1. 7 Μαΐου, 2012 00:49

    Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

    Μου αρέσει!

  2. μαυροπρασινορόζ πίθηκος permalink
    7 Μαΐου, 2012 08:32

    hmmmmm.

    ενόμιζα, ότι είμαι απαισιόδοξη σε τούτο το ζήτημα, αλλά, έσχει τζιαι σχειρόττερα τελικά α?

    κάποια μικρά φώτα στην άκρια του τούνελ θωρώ, εαν αφήκουν τους εγωισμούς τους πίσω κάποιοι.

    Εν ξέρω, μπορεί να έσχεις τζιαι δίκαιο, δεν μου διώ το αλάθητο.

    Αλλά, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία λαλεί η παροιμία.

    Τωρα να δουμεν. Τι αλλο έμεινεν να δούμεν.

    Μου αρέσει!

  3. 7 Μαΐου, 2012 10:59

    είναι πραγματικά εξοργιστική η αλαζονεία που έχεις τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι αχάπαροι κυπρέοι για να φτάνεις σε τέτοιες ανιστόρητες αυθαίρετες διαπιστώσεις του στυλ αυτοκτόνησε ή την αυτοκτόνησαν

    ούτεν καν διανοείσαι εσύ όσο και ολοι οι βολεμένοι απλά τυχεροί του συστήματος αυτού κυπρέοι πως ζει ο μέσος έλληνας που τον διέλυσαν οι κωλοπασοκονουδουες που τάχα τόσο ελαφρά τη καρδία και χωρίς να έχεις ιδέα από ότιδήποτε του πρότεινες να ψηφίσει

    λλίην αντροπήν ρε που εννα θυμώσεις τζιολας μισιμου

    δέκτου τζαι συ να ζεις με 300 ευρώ ρε

    1 εκατομύριο άνεργοι φτωχοί εξαθλιωμένοι ανθρώποι που τους διέλυσαν οι νούσιμες πολιτικές του κωλοπασοκ τζαι της νουδου σου ρε που υποστήριζες μίσιιμου

    το κωλοσύστημα που σπέρνει την φτώχεια και την εξαθλίωση παντού ρε

    οξά ούλλοι εν παλαβοί στην ευρώποι που στέλλουν στον θκιάολον τα φιλαρακια σου τους αρχιδοκαπιταλιστές

    στην ελλάδα έγινε αρχή και θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες
    το ποτάμι δεν γυρνά γιατί ο κόσμος εν θα δεκτεί να αυτοκτονήσει για να μεν τον σκοτώσουν οι βρωμισμένοι

    ναι το υφάκι σταθερή αξία τζαι εν τζαι πολλά ήπιον τζιόλα

    βάλλω σου το τζαι δαμέ

    strovoliotis permalink*
    Μαΐου 6, 2012 01:48
    Δεν αποφεύγω τίποτα, άνκαι δεν έχει σημασία. Έκανα 2 “τεστ” από εκείνα που απαντάς σε ερωτήσεις και σε ταυτίζουν με κόμματα. Και στις δυο περιπτώσεις ήταν μέσα στην τριάδα το ΠΑΣΟΚ, το κόμμα της Ντόρας και τον κόμμα του Μάνου.

    Το ΚΚΕ πάτωσε με μεγάλη διαφορά.
    Απάντηση

    strovoliotis permalink*
    Μαΐου 6, 2012 01:51

    Α, και στη Γαλλία Ολάντ. Μαζί με το σύνολο της αριστεράς 🙂
    Απάντηση
    osr permalink
    Μαΐου 6, 2012 11:51

    και αρκιβώς αυτό που λες αναδεικνύει με τον πιο περίτρανο τρόπο την μπουρδολογία των ταμπέλων …. “αριστερά” ο Ολάντ όπως λέμε τον χριστόφια και το ακελ τάχα κομουνιστή

    ό,τι δηλώσεις είσαι ………

    το πασοκ η ντορα και ο μανος ως υπουργοί νδ κυβέρνησαν ως διαχειριστές του καπιταλισμού μαζί από το 1981 μέχρι σήμερα

    οπότε αυτοί ευθύνονται αποκλειστικά για αυτό που συμβαίνει στην ελλάδα της φτώχειας της εξαθλίωσης και του ενός εκατομύρια ανέργων

    μπορείς σε παρακαλώ να μου αναλύσεις με ποιο σκεπτικό θα ψήφιζες αυτούς που διάλυσαν τον ελληνικό λαό;

    και μπόνους κάποια αποφθέγματα του Άινσταιν με τα οποία τυγχάνει να συμφωνώ:

    “Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε δεν μπορούν να λυθούν αν μείνουμε στο ίδιο επίπεδο σκέψης που είχαμε όταν τα δημιουργήσαμε.”

    αν περιμένεις ότι αυτοί που με την συνταγή τους η οποία κατέστρεψε τον ελληνικό λαό με την ίδια συνταγή και τα ίδια υλικά θα την φτιάξουν σημαίνει ότι ή είσαι χαζούλης ή παρανοικός ή απλά ένας σύγχρονος πρωτόγονος άνθρωπος πιστός σε τοτεμ και θεούς και δαίμονες

    γιατί επίσης όπως είπε και ο Αλβέρτος και πάλι συμφωνώ

    “Η διαφορά ανάμεσα στην ηλιθιότητα και στην ευφυΐα είναι ότι η δεύτερη έχει όρια.”

    και επίσης:

    “Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο.”

    δηλαδή εσύ που ως πρωτόγονος σύγχρονος θεοσεβούμενος άνθρωπος πιστεύεις σε αυτό το σύστημα το οποίο καταστρέφει τους ανθρώπους και επιμένεις σε αυτό γιατί ελπίζεις στην θεωρία σου να είναι σωστή τότε τι να πω, ας σου απαντήσει και πάλι ο Αλβέρτος

    “Αν τα γεγονότα δεν ταιριάζουν στη θεωρία, άλλαξε τα γεγονότα.”

    και κάποια πράγματα όσο και αν φαίνονται ότι είναι τρελλά γιατί απλά σε έχουν πείσει για αυτό πχ η δημοκρατία και οι άνθρωποι να αποφασίζουν άμεσα χωρίς αντιπροσώπους αλλά για τον εαυτό τους φαντάζεσαι να μην το έκαναν οι αρχαίοι αθηναίοι γιατί έτσι τους είχαν πείσει οι ιερείς και οι βασιλιάδες που βολεύονταν; άλλωστε όπως λέει ο Αλμπέρτος και πάλι

    “Αν, στην αρχή, μια ιδέα δεν φαίνεται τρελή, τότε δεν υπάρχει καμιά ελπίδα γι’ αυτήν.”

    αφού άλλωστε

    “Η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση.”

    οπότε εσύ συνέχισε να πιστεύεις στα πασοκικά ξερατά απλά επειδή δεν είσαι μέσα στους 1 εκατομύρια άνεργους και ανθρώπους που ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης

    και ένα τελευταίο που αφορά το εγώ εν τζαι, αγαπημένη ατάκα όλων των ανεύθυνων ανθρωπίσκων

    “Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.”

    Μου αρέσει!

    • anonymous permalink
      7 Μαΐου, 2012 18:14

      Μεταφραση των πιο πανω: » Παιδια δεν εχω την παραμικρη ιδεα πως να αλλαξω τα πραγματα ως εχουν.»

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      7 Μαΐου, 2012 19:19

      Osr, οι πολιτικές που οδήγησαν την Ελλάδα στα χάλια της, προφανώς και δεν ήταν νούσιμες για να φέρουν τη χώρα στο σημείο που βρίσκεται: αυτό του αποτυχημένου κράτους.
      Δεν αναμένω κανέναν ποταμό να διαλύσει κανένα σύστημα, για ένα βασικό λόγο: δεν υπάρχει τίποτα που θα πάρει τη θέση του. Οι έλληνες θα μπορούσαν να χειρίζονταν την κρίση καλύτερα, δεν το έκαναν και δεν το κάνουν. Αλλά δεν πρόκειται να ανατρέψουν το κάποιο χάλια σύστημα για το τίποτα.
      Αν και όταν μπορείς εσύ ή ο κ. Τσίπρας να μας υποδείξετε ένα διαφορετικό μοντέλο απεμπλοκής από τη χάλια κατάσταση, *και* να το δω *και* να το υιοθετήσω. Μέχρι τότε μοιραία επιμένω σε αυτό που έχω. Και εδώ να αναφέρω πως ενώ σέβομαι τον απόλυτο ιδεολογικό κρετινισμό της κ. Παπαρήγα, και την επιμονή της να εκτονώνεται εκείνη και οι υποστηρικτές της με την κριτική και τις αντικαπιταλιστικές κατάρες, θα αναμένω με πολύ ενδιαφέρον τη στάση του κ. Τσίπρα. Αν θέλει να παίξει ο παίκτης μου, η πύλη του γηπέδου έχει ανοίξει. Αναμένω με ανυπομονησία.
      Η άνοδος των ναζί είναι συνέπεια του αποτυχημένου ελληνικού κράτους. Αλλά αν χαλάσει η δική σου μοτόρα επειδή της συμπεριφερόσουν με άθλιο τρόπο, σημαίνει πως όλες οι μοτόρες είναι άχρηστες. Αυτό περίπου μας λες.
      Με την ευκαιρία, εσύ τι θα ψήφιζες;

      Μου αρέσει!

  4. 7 Μαΐου, 2012 13:48

    Ουφ (έναντι σχολίων για όσα σου(μας) σούρνει ο osr). Μα φυσικά, όταν υπάρχει θέληση, υπάρχει τζιαι εξήγηση (τζιαι δικαιολογία) γιατί εκλέγεις φασιστόμουτρα στη βουλή σου. Υποφέρουν οι καημένοι. Ε τωρά εννά σωθούν, με τα «εγέρθητι». Τζιαι μεις μαζίν τους. Υποφέρουμεν, άτε να φκάλουμεν το (Γ)ΕΛΑΜ στη βουλή μπας τζιαι ανατραπεί ο καπιταλισμός ρε προλετάριε μου.

    Κατά τα άλλα έστησες με εψές. Εγνώρισα το Νικόλα όμως. Άλλη φορά…

    Μου αρέσει!

  5. 7 Μαΐου, 2012 13:51

    Επίσης, ο Αϊσταϊν είπεν τα εξής:

    «Ωστόσο, πρέπει να θυμούμαστε ότι η σχεδιασμένη οικονομία δε σημαίνει ακόμα σοσιαλισμός. Η σχεδιασμένη οικονομία αυτή καθεαυτή μπορεί να συνοδεύεται από την πλήρη υπoδούλωση της προσωπικότητας. Η επίτευξη του σοσιαλισμού απαιτεί την επίλυση ορισμένων εξαιρετικά δύσκολων κοινωνικοπολιτικών προβλημάτων. Πώς, λόγου χάρη, παίρνοντας υπόψη το βάθεμα της συγκέντρωσης της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας θα αποτραπεί η μετατροπή της γραφειοκρατίας σε δύναμη που κατέχει την πλήρη εξουσία. Πώς θα προστατευτούν τα δικαιώματα του ατόμου και ταυτόχρονα να υπάρχει εγγύηση ενός δημοκρατικού αντίβαρου στην εξουσία της γραφειοκρατίας. Οι σκοποί και τα προβλήματα του σοσιαλισμού δεν είναι τόσο απλά και η σαφής κατανόησή τους έχει μέγιστη σημασία στο μεταβατικό μας αιώνα.»

    Ο άθρωπος λαλεί ότι πριν κάμνεις κηρύγματα, μετουσίωσε το σύστημαν που προτείνεις σε λειτουργικήν καθημερινότηταν. Αλλιώς απλά είσαι ένας άλλος «ιερωμένος» που αντί για το θεόν διδάσκεις μαρξισμόν…

    Μου αρέσει!

    • 7 Μαΐου, 2012 14:13

      το συμπέρασμα που φκάλεις δεν συνάδουν με τούτα που λαλεί ο άινσταιν

      τζαι τούτες οι αποψούες του χαβαλέ που κάμνεις τζαι εσύ δαμέ που δεν στηρίζονται πουθενά φανερώνουν ακριβώς την πολιτικά ανάπηρη κυπριακή σκέψη ελέω κυπριακού

      έτο δαμέ ούλλον το κείμενο

      Αλβέρτου Αϊνστάιν «Γιατί Σοσιαλισμός»

      πως να μετουσιώσεις το σύστημα του σοσιαλισμού ρε φιλούδιν αχάπαρο στην καθημερινότητα σου όταν πρέπει να δουλεύκεις 12 ώρες την ημέρα σαν μισθωτός σκλάβος για να μπορέσεις να ζήσεις

      άτε πε μας να δούμε

      Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
        7 Μαΐου, 2012 18:41

        Άτε να δούμε πώς θα ζήσουμε εμείς στο δικό μας σύστημα που είναι δεδομένο και τα υπόλοιπα στην πάντα. ήδη η εργασία των δώδεκα ωρών είναι δεδομένη οι αυθέρετες απολύσεις κ.λ.π. και ξεχάστε τους παλοιύς καλούς καιρούς για αρκετό χρόνο εκτός και εάν δράσουμε έξυπνα και άμεσα και αφήσουμε τους αλληλοσπαραγμούς και τα κτυπήματα κάτω απο τα πόδια.

        Μου αρέσει!

    • 7 Μαΐου, 2012 14:34

      Εν ξέρω γιατί να συντυχάννω με κάποιον που αφού θκιαλέει επιλεκτικά κείμενα για να κάμει case μετά κατηγορεί τους άλλους ότι κάμνουν το ίδιον.
      Ρε φίλε μου κάμνεις λες τζιαι εν εδοκιμάστηκεν η «εναλλακτική λύση» ούτε για πολλά χρόνια ούτε σε πολλές χώρες. Με ίδια τζιαι παραπάνω «θύματα» τζιαι νεκρούς. Για να επιστρέψει μετά πίσω στο προηγούμενον με ακόμα πιο μεγάλη μανίαν. Εν καταλάβεις ότι ούτε εγώ ούτε ο Στροβολιώτης ούτε ο κάθε νηφάλια, λογικά τζιαι ρεαλιστικά σκεπτόμενος άθρωπος εν εναντίον της κοινωνικής δικαιοσύνης, του ανθρωπισμού τζιαι της πραγματικής ισότητας. Απλά εν μας πείθει (ακόμα) ότι έσιει επιτευχθεί στον κομουνισμόν σε βαθμόν που να σιουττάρει τον καπιταλισμόν. Επίσης, ούλλοι οι επικριτές του συστήματος στέκεστε στα μύρια όσα κακά του. Έσιει τζιαι καλά φίλε μου τζιαι πολλοί όψιμοι επικριτές του εκαρπωθήκαν τα μια χαρά τα τελευταία 300 χρόνια.
      Ο Αϊσταϊν στα λεγόμενα του παραδέχεται πόσον δύσκολον είναι να εφαρμοστεί κάτι τέθκοιον (ο πραγματικός σοσιαλισμός). Ένας που τους λόγους εν τζιαι η αντίσταση του κατεστημένου. Οξά εννά κάτσει να ψοφήσει ελαίω του «αλτρουϊσμού» (που αντικειμενικά εν υπάρχει). Άμα επιτευχθεί, τεκμηριωμένα, επιστημονικά τζιαι σε καθημερινήν εφαρμογήν, εν έχουμεν κανέναν λόγον να το απορρίψουμεν. Ως τότε, προσομοιάζει με τες υποσχέσεις των παπάων για την μεταθάνατον ζωήν τζιαι την δευτέραν παρουσίαν.

      Μου αρέσει!

      • 7 Μαΐου, 2012 18:38

        εσύ τζαι ο στροβολιώτης είσαστεν λογικά νηφάλια τζαι σκεπτόμενοι άνθρωποι;;;
        άτε ολαν
        μεν μάσιεσαι

        εσύ που εν έχεις ιδέα γιατί πρέπει να σωθούν οι τράπεζες πχ τζαι να τους δοθούν αλλό λία δις
        πε αλλόνα

        ή ο στροβολιώτης που υποστηρίζει τα λαμόγια που κυβέρνησαν από το 74 μέχρι σήμερα και διέλυσαν τους ανθρώπους στην ελλάδα τζαι γιαυτόν τους έστειλαν στον θκιάολο

        εσείς είσαστεν οι ρεαλιστές που ζιείετε μες την ευμάεια του στροβόλου τζαι του δαλιού τζαι ο άλλος που ζιει μες την τρύπα τζαι πιάνει 300 ευρώ αν έχει δουλειά τζαι εννεν μες το 1 εκατομύριο άνεργους εν ο βλάκας

        άτε ολάν τζαι κανεί

        να βράσω ρεαλιστές εκ του ασφαλούς βολεμένους

        ποιον σύστημαν εδοκιμάστηκεν ρε κουμπάρε το εναλλακτικό ιμις
        τάχα στην σοβιετικήν ένωση εφαρμότηκεν κομουνισμός;

        άτε ολάν

        γιατί; επειδή έτσι σου είπαν τα κανάλια οξά στο σχολείο

        ο άνθρωπος αποφασίζει για τις ανάγκες του, τα πράγματα δεν είναι στατικά ούτε άσπρο μαύρο

        άλλωστε εγώ παλεύκω τζαι μες τούντο σύστημα με όσα εκερδιθήκαν που τους εργαζόμενους με αίμα τζαι ιδρώτα τζαι εν λαλώ κλανιές μόνο όπως κάτι πόρτηες που φακκούν γυρόν των μπλοκς

        οι αγώνες ενεν που δαμέσα που δινουνται ρε ρεαλιστή
        να σε δω μιαν φορά να έρτεις σε διαδήλωση να υπερασπιστείς δικαιώματα ανθρώπων που καταπατώνται ρε ρεαλιστή ιμις

        Μου αρέσει!

        • anonymous permalink
          7 Μαΐου, 2012 19:43

          Ρε παρεα μα εν σε βλεπω να στρεφεις τα πυρα σου και προς τη κυβερνηση που ευθυνεται για τα περισσοτερα που κραζεις. Αν σε ενδιαφερει η ανεργια γιατι δεν σκιζεσαι για την Υπ. εργασιας η τη παρουσα διακυβερνηση που ισοπεδωσε τα παντα τζιαι φταιει σου ο ιδιοκτητης του μπλογκ; Εισαι παραλογος τιποτε αλλο. Δεν αναφερες μια φορα τον Χριστοφια στα γραφομενα σου. Εκολλησεν η κασεττα σου δεξια;

          Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
        7 Μαΐου, 2012 18:50

        Αγαπητέ μου όλα στηρίζονται στο επίπεδο του ιδίου του ανθρώπου . Τα πάντα εξαρτώνται απο το επίπεδο . Το ανθρώπινο όν δε έχει καταφέρει ακόμη να φτάσει σε επίπεδο που να του επιτρέπει να προβεί σε τέτοιου είδους επιλογές. Σήμερα για παράδειγμα στην κοινωνία που ζούμε επιβραβεύονται αυτοί που κατέχουν τον υλικό πλούτο και όχι τον πνευματικό πλούτο. Αυτοί που εξαπατούν , αυτοί που εκμεταλευονται τον συνάνθρωποκ.λπ. Κατα συνέπεια μιλούμε για άλλα επίπεδα που έχουν άλλες προτεραιότητες τις υλικές και όχι τον ίδιο τον άνθρωπο πρώτα. Και γιατί όχι μετά να έχουν και οτιδήποτε άλλο επιδιώξουν.

        Μου αρέσει!

        • Χριστόδουλος καλλίνος permalink
          8 Μαΐου, 2012 09:51

          φίλε anonymous που αναφέρεσαι στον osr και αφήνεις υπονοούμενα ότι δήθεν είναι του χριστόφια και κάνει την κριτική που κάνει στο σύστημα και στους ηγεμόνες ή τους προνομιούχους του. νομίζω αγαπητέ ότι έχεις εντελώς εσφαλμένη αντίληψη για τον φίλο osr γιατί αυτά που υπονοείς δεν ευσταθούν ποσώς.. Ο osr είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς μαζί του είχε μια εντελώς ανεξάρτητη και αυθύπαρκτη χωρίς δεσμεύσεις προς τον οποιονδήποτε… και στον χριστοφια σε παλαιότερα σχόλια του έκανε έντονη κριτική και στον χριστόφια άρα αποδεικνύεται του λόγου του αληθές…

          Μου αρέσει!

        • anonymous permalink
          8 Μαΐου, 2012 11:47

          Κοιταξε, τον παρεα osr εγω τον βαζω στην ιδια κατηγορια με τους ακραιους της χρυσης αυγης απλως στην αντιθετη παραταξη. Ακραιοι ως το κοκκαλο. Τωρα, αν ειναι φιλος σου και θελεις να τον υποστηριξεις, δικαιουσαι. Ακομα λιγο να μας λεει να σηκωνουμαστε οποτε γραφει ποστ. Ποτε εκανε κριτικη στην κυβερνηση και στον Χριστοφια και τι ειπε; Ποιος εν ανεξαρτητος Καλλινε, ο osr; Τουτον εμεινε να βαζουμε την καθε κοκκινοσκροφιτσα μεστους ανεξαρτητους. Υπονοουμενα; Εγω; Ειπα ξεκαθαρα οτι δεν στρεφει τα πυρα του προς την Υπ. Εργασιας απο τη στιγμη που η ανεργια σκαρφαλωνει στα υψη. Ακομα λιγο να μας πεις και εσυ οτι δεν φταιει η παρουσα κυβερνηση και η υπουργος για την ανεργεια. Ακουμε συνεχεια την υπ. Εργασιας να λεει οτι εβαλαν στοχους για την αντιμετωπιση της ανεργειας. Μα δεν το αμφιβαλλει κανενας οτι εβαλε στοχους, το προβλημα ειναι στο σημαδι, που δεν εχει.

          Μου αρέσει!

  6. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    7 Μαΐου, 2012 16:32

    Ήταν αναμενόμενο το αποτέλεσμα των εκλογών ή καλύτερα ήταν αναμενόμενη η αντίδραση του Ελληνικού λαού στα δρώμετων τελευταίων μηών. Η αποφάσεις που ελάμβαναν οι Βρυξέλλες αντί η Αθήνα σε θέματα εθνικής κυριαρχίας ήταν αυτονόητο ότι θα παγοποιούνταν απο τον ελληνικό λαό την κατάλληλη στιγμή όπως και έγινε. Ο ίδιος όμως ο Ελληνικός λαός δεν είναι άμυρος ευθυνών όπουκαι παρακολουθούσε τα τεκτενόμενα στην πολιτική και οικονομική ζωή για χρόνια χωρίς να αντιδρά. Αυτή η αποχή έφερε τα χείριστα μέχρι που οι ξένοι να επεμβαίνουν και να επιβάλλουν την πολιτική τους σε θέματα εθνικής κυριαρχίας. Δυστυχώς οι σημερινοί πολιτικοί δεν φάνηκαν αντάξιοι των περιστάσεων ώστε να πούν το μεγάλο ΟΧΙ. Υπέκυψαν . Η Μέρκελ είχε το θράσος, αντί να σιωπήσει σεβόμενη τη λαική βούληση, να διευκρινήσει ότι καμία απολύτως διαπραγματευση δεν μπορεί να γίνει στο μνημόνιο. Η Ελλάδα επιστρέφει στη δραχμή αγαπητοί φίλοι και μαζί της θα σαρώσει τα πάντα. Για την μικρή Κύπρο θα είναι ως εάν να περνά απο πάνω ένας τεράστιος οδοστρωτήρας. Το λυπηρό ήταν όλα γνωστά εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα αλλά κανείς δεν έκανε τίποτε.Έμειναν όλοι στα τυπικά, στην αποστολή επιστολών , στις προειδοποιήσεις μπάς και κακοφανίσουν κανένα. Οι άνθρωποι που θα έπρεπε να απαιτήσουν την εφαρμογή του νόμου έμειναν αδρανείς και δεν φάνηκαν αντάξιοι των περιστάσεων αλλά πολύ περισσότερο δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στην εκπλήρωση των αρμοδιοτήτων τους αφήνοντας την πατρίδα στο έλεος του θεού.
    Ήδη το σκηνικό της πολιτικοοικονομικής κατάστασης διαμορφώνεται και προσαρμόζεται σε ότι έχουμε μαγειρέψει για να φάμε.
    Δεν υπάρχει επιστροφή αλλά το βασικό θέμα που τίθεται αυτή τη στιγμή είναι η ορθή διαχείριση της κρίσης για να αποφευθούν τα χειρότερα. Το πολιτικοοικομικό σκηνικό στις χώρες του ευρώ θα αλλάξει άρδην καθώς επίσης πολλά θα εξαρτηθούν και διαμορφωθούν απο τον ρυθμό ανάπτυξης στην Κίνα.

    Μου αρέσει!

  7. anonymous permalink
    7 Μαΐου, 2012 19:34

    Αρχισαν ηδη κατι κυπραιοι αριστεροι να προσπαθουν να καπηλευτουν τη ‘νικη’ του Τσιπρα. Τοσο καιρο ηταν με το Κκε τωρα εγιναν του Συριζα. Πολλα πιθανο να χωριστει και το Ακελ σε 2 παρακλαθκια. Προ Χριστοφια και Μετα Χριστοφια; Το Ακελ δεν μπαινει στη κατηγορια ‘too big to fail’.

    Οι εκπληξεις δηλαδη ηταν οι φασιστες τζιαι το Συριζα. Τα δυο ακρα. Καλα να παθουν περκει μαθουν.

    Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
      7 Μαΐου, 2012 22:48

      Τέτοιες νοοτροπίες και τέτοιο αντίκρυσμα των θεμάτων είναι αυτά που αναμβισβήτητα οδήγησαν στις σημερινές καταστάσεις . Κανένας δεν περισσεύει και είναι καιρός αν θέλουμε να πάμε μπροστά να αλλάξουμε νοοτροπίες διότι οι παλαιές σε τίποτε δεν θα βοηθήσουν .Η εποχή των παχιών αγελάδων όπου όλοι κοκορευόμασταν έχει παράλθει ανεπιστρεπτί και οφείλουμε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και τις νέες απαιτήσεις της εποχής η οπόια απαιτεί τεκμηρίωση και ορθολογιστική διαχείριση για το κάθε τί

      Μου αρέσει!

  8. 7 Μαΐου, 2012 20:48

    «οι αγώνες ενεν που δαμέσα που δινουνται ρε ρεαλιστή».
    Όντως φίλε. Δαμέσα απλά συζητούμεν. Ενόμιζα ήταν ξεκάθαρον…

    «να σε δω μιαν φορά να έρτεις σε διαδήλωση να υπερασπιστείς δικαιώματα ανθρώπων που καταπατώνται ρε ρεαλιστή ιμις».
    Οκ μαν, τωρά φοϊτσίάζεις με λλίον. Που ξέρεις αν πάω ή οϊ σε διαδηλώσεις;;;;Οϊ πως έσιει σχέσην δηλαδή με το θέμα μας…

    Μου αρέσει!

    • μαυροπρασινορόζ πίθηκος permalink
      7 Μαΐου, 2012 21:17

      αν δώ τον διάλογο σας πάνω, νομίζω ότι έχει άμεσα σχέση με το σημείο όπου λέεις: «λογικά τζιαι ρεαλιστικά σκεπτόμενος άθρωπος εν εναντίον της κοινωνικής δικαιοσύνης, του ανθρωπισμού τζιαι της πραγματικής ισότητας»

      τζιαι νομίζω ότι ο οσρ εννοούσε, ότι είναι καλά τα ηλεκτρονικά λόγια πχ για την κοινωνική δικαιοσύνη πχ τον ανθρωπισμό πχ την ισότητα, αλλά, επίσης, είναι καλή τζιαι η πρακτική εφαρμογή πχ οι κοινωνικοί αγώνες που δεν είνα υπο μορφή cyber activism μόνο, κ.ο.κ.

      νομίζω ότι εν ξεκάθαρο το ότι είχε σχέση με τον διάλογο σας, όσο αφορά τουλάχιστον την άνωθεν τοποθετηση σου. τζιαι ναι, εσχει τζιαι τουτο σχεση εν δυναμει, γιατι εν καλο το να λαλουμεν κατι πχ υπερ της ισοτητας των ανθρωπων, αλλα εν καλο τζιαι το να μπεννουμεν στη διαδικασια πραγματικα να στηριξουμεν τουτους τους αγωνες που υπάρχουν στην πραγματική ζωή (έξω απο τον κυβερνοχώρο). Αλλιως η αναφορά μας, θα ηταν a priori ατυχής, ώς τέτοια, νομίζω.

      αλλά οκ, ο καθένας θωρεί με τα μάτια που έχει. ή με τα μάτια που νομίζει οτι έχει, κ.ο.κ

      Μου αρέσει!

    • 7 Μαΐου, 2012 22:37

      Φίλε, «πράξη» θεωρείται τζιαι η ανάρτηση σε έναν διαδικτυακόν μέρος, τζια μάλιστα επωνύμως (no offense για όσους επιλέγουν την ανωνυμίαν). Όσο για το αν πέραν των διαδικτυακών μου «δράσεων» επιδίδουμαι τζιαι σε άλλες, πιο in the flesh, ούτε προϋπόθεση ένει για το αν δικαιούμαι να έχω τες απόψεις μου, ούτε εν κάτι που εννά επαινεύκουμουν ποττέ για να κάμω τούτες τες απόψεις πιο solid. Αν ήταν έτσι, οι μισοί τζιαι παραπάνω αρθρογράφοι, φιλοσόφοι τζιαι διανοούμενοι, εννά έπρεπεν να φκουν αναξιόπιστοι γιατί εν εφκήκαν ξέρω γω έξω να τες κάμουν τζιαι πράξην (π.χ. σε σχετικές εκδηλώσεις της εκάστοτε εποχής).
      Αθθυμίζετε μου με έτσι κουβέντες, έναν τύπον, ονόματι Λεωνίδαν, στην Offsite, που ισχυρίζετουν ότι για να υπερασπίζουμαι, ως «λαθρομεταναστολάγνος», την τήρησην των επιδοματικών υποχρεώσεων του κράτους σες αλλοδαπούς έπρεπεν να αποδείξω ότι διώ που την πούγκαν μου λεφτά σε αλλοδαπούς αναξιοπαθείς (λες τζιαι οι φόροι που πληρώννω έννεν αρκετοί). Σόρρυ αλλά θωρείτε το πολλά περίεργα το όλον θέμαν…

      Μου αρέσει!

      • μαυροπρασινορόζ πίθηκος permalink
        7 Μαΐου, 2012 23:53

        μάλλον δεν εκατάλαβες τι εννοούσα, αν κρίνω απο την απάντηση που μου έδωσες. εν πειράζει.

        Μου αρέσει!

      • 8 Μαΐου, 2012 00:42

        Μια χαρά κατάλαβα τι εννοούσες. Με τον osr έχουμεν «προϊστορίαν» σε συζητήσεις. Αν την είσιες παρακολουθήσει θα είσιες καταλάβει εσύ πιο καλά ποιον εν το θέμαν μας. Για το οποίον ο osr αντιπαραβάλλει το «εγώ παλεύκω τζαι μες τούντο σύστημα με όσα εκερδιθήκαν που τους εργαζόμενους με αίμα τζαι ιδρώτα τζαι εν λαλώ κλανιές μόνο όπως κάτι πόρτηες που φακκούν γυρόν των μπλοκς» με το «να έρτεις σε διαδήλωση να υπερασπιστείς δικαιώματα ανθρώπων που καταπατώνται ρε ρεαλιστή ιμις». Ο ρεαλισμός κατά τον osr μετράται με τες συμμετοχές σε διαδηλώσεις φαίνεται. Ε, δεν έσιει καμμιάν σχέσην (άσε που ποττέ του εν μου απάντησεν ήνταλως ξέρει αν πάω εγώ σε διαδηλώσεις ή άλλα ακτιβιστικά δρώμενα).

        Μου αρέσει!

        • 8 Μαΐου, 2012 07:45

          εφόρτωσες μου στην αρχή της κουβέντας την εξής μαλακία όπως τζαι σε πολλούς άλλους ανθρώπους τα εξής:

          «Άμα επιτευχθεί, τεκμηριωμένα, επιστημονικά τζιαι σε καθημερινήν εφαρμογήν, εν έχουμεν κανέναν λόγον να το απορρίψουμεν. Ως τότε, προσομοιάζει με τες υποσχέσεις των παπάων για την μεταθάνατον ζωήν τζιαι την δευτέραν παρουσίαν.»

          εσιεις το θράσσος εσύ τζαι πολλοί άλλοι τυπάκοι που φακκούν γυρόν των μπλοκς τζαι λαλούν τις παπαριές για το σύστημα τζαι τα καλά του τζαι ξέρω γω
          την στιγμή που δεν έχεις ιδέα επί της ουσίας τζαι πρακτικά το πως λειτουργεί τουντο σύστημα τζαι εννοείται χωρίς να έχεις τσας θεωρητικήν υποδομή αφού ποτέ εν εκατσες να διαβάσεις σοβαρά να δώκεις κάποιες ώρες ρε κουμπάρε για να μάθεις για τις προσπάθειες που εκάμαν οι άνθρωποι μέσα στον χρόνο πχ παρισινη κομουνα 1870 καταλωνία 1936 για εφαρμογή κάτι πολύ καλύτερου από αυτό που έχουμε

          μιλάς για δικαιώματα τζαι παπαριές που σου διά το σύστημαν τούντο άθλιο τζαι εν επάτησες ποττέ σε διεκδικήσεις επί της ουσίας δικαιωμάτων,
          το 1886 για να έσιεις εσύ το 8ωρο που πλέον δεν έχουμεν γιατί δυστυχώς δεν διεκδικούμεν πλέον, κάποιοι εδώκαν την ζωήν τους το 1886 τζαι εν μας το έδωκεν κανένα σύστημα που νομίζεις ότι μας έδωκεν

          για να έσιεις εσύ τούντα δικαιωμάτα που λαλείς ότι εν το σύστημαν που σου τα έδωκεν ιμις κάποιοι άνθρωποι παλεύκουν για να έχουμεν έστω τζαι τούτα που εκερδιθήκαν τζαι εγίναν νόμοι τζαι τούντο σαθρό σύστημα εν τα εφαρμόζει

          ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ – ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΤΟΥ BLOCK 10 ΚΟΠΗΚΕ ΜΕ ΛΕΠΙΔΕΣ 46χρονος ΑΛΓΕΡΙΝΟΣ – ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ – ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΡΕΜΜΑΣΤΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΩΘΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ -Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ
          http://osr55.wordpress.com/2011/10/28

          Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά για τους απεργούς – Οι απεργοί δέχονται απειλές και με τα παιδιά τους για να σταματήσουν – Πρέπει να υπάρξει μαζικότητα ΑΥΡΙΟ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ώρα 6 στην Φανερωμένη – Δεν υπάρχει απολύτως καμιά δικαιολογία για την ανοχή κανενός
          http://osr55.wordpress.com/2011/10/31

          Ακούστε την δηλωσή των απεργών πείνας μετά την διαβεβαίωση (video) του Γεν.Διευθυντή Υπ.Εσωτερικών Αντρέα Ασσιώτη ότι σε μια βδομάδα θα γίνουν ουσιαστικές ενέργειες
          http://osr55.wordpress.com/2011/11/04

          ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ 10 ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ! Τα πρώτα αποτελέσματα του αγώνα των κρατουμένων μεταναστών και αλληλέγγυων! Δυστυχώς ο Μajid που κρατείται 4 χρόνια μη αντέχοντας άλλο επαναρχίζει απεργία πείνας
          http://osr55.wordpress.com/2011/11/12/

          Πέμπτη 12 Απριλίου 2012 Πλατεία Ελευθερίας ωρα 6 Συγκέντρωση Αλληλεγγύης και διαμαρτυρίας ενάντια στην κρατική καταστολή- Δελτίο τύπου Occupy Buffer Zone (OBZ) – hey φιλήσυχε φιλειρηνικέ βόρτο κυπρέε που διαβάζεις σούστην λλίον την κκελέ σου να φύουν τα σκατά της προπαγάνδας που σου φορτώνουν τζαι καταπίνεις τα αμάσητα

          Σχετικά με την τρομοκρατική επίθεση της αστυνομίας στην κάταληψη της νεκράς ζώνης… νομική ανάλυση και επεξήγηση γιατί η η κατηγορία περί παράνομης εισόδου δεν υφίσταται…. αυτό που έγινε ήταν απαγωγή πολιτών από την αστυνομία
          Ήταν γύρω στις 11 παρά τέταρτο
          http://osr55.wordpress.com/2012/04/07

          update ΦΩΤΟ -Ενημέρωση Συγκέντρωσης Διαμαρτυρίας – 30 μετανάστες με 20 αλληλέγγυους συμπαραστάτες -Άρνηση Συλικιώτη να δεκτεί αντιπροσωπεία – Συνάντηση με αναπληρωτή ΓενΔιευθυντή και διαβεβαιώσεις για απάντηση την ερχομενη εβδομάδα
          http://osr55.wordpress.com/2011/03/19/

          video Συνέντευξη απεργών των cafe la mode στο blog 13η μέρα απεργίας ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
          http://osr55.wordpress.com/2009/10/27

          video Απεργία στα cafe la mode Παρέμβαση στην Μακαρίου 15η μέρα 28/10/09
          http://osr55.wordpress.com/2009/10/29

          δαμέ λαλείς μας ότι επήες για καφέ με τον στροβολιώτη τζαι την ξένια τζαι τον γιώρκον τζαι ξέρω γω εν θα μας ελαλούσες για έναν τέτοιο γεγονός
          άτε ολάν τζαι κανεί

          πότε επάτησες εσύ ρε σε κάποια εκδήλωσην επί της ουσίας για διεκδίκηση έστω απλά να περάσεις ρε που τζαμέ
          πότε άνθρωποι σαν εσένα εφκήκαν που το σπιτούιν τους τζαι τον καναπέν τους για να διεκδικήσουν εφαρμογήν τούτων ούλλων που θεωρούν αυτονόητα αλλά εν ενει;
          ποττέ
          προσωπικά εν σε είδα ποττέ τζαμέ

          Μου αρέσει!

  9. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
    7 Μαΐου, 2012 22:32

    Στροβολιώτη η Ελλάδα ούτε αυτοκτόνησε αλλά ούτε την αυτοκτόνησαν. Θα ακολουθήσει απλά την φυσιολογική της πορεία την οποία απώλεσε εδώ και χρόνια. Με λίγα λόγια θα βρεί το δρόμο της έστω και μέσα απο τις στάχτες . Ο Ελληνισμός θα επιβιώσει και είναι καιρός να αλλάξει πορεία να μήν υποκύψει και μέσα απο τα λ’άθη του παρελθόντος να κτίσει το μέλλον και μάλιστα να μεγαλουργήσει.Επιβάλλεται διότι το απαιτεί η ίδια η ιστορία.

    Μου αρέσει!

  10. 8 Μαΐου, 2012 08:45

    Θωρείς πίθηκε μου. Μια χαρά εκατάλαβα τζιαι τους θκιό σας. Ελπίζω να εκαλύφτεις.

    «δαμέ λαλείς μας ότι επήες για καφέ με τον στροβολιώτη τζαι την ξένια τζαι τον γιώρκον τζαι ξέρω γω εν θα μας ελαλούσες για έναν τέτοιο γεγονός
    άτε ολάν τζαι κανεί».
    Ε, είμαι ταπεινούλλης τζιαι θιασώτης του «κάμε το καλόν τζιαι σύρτο στο γυαλόν». Για τούτον εν σας τα είπα τα «άλλα». Καταλαβαίνεις…

    «προσωπικά εν σε είδα ποττέ τζαμέ»
    Ου μά τότε εν επειδή εν επήα φίλε. Ούτε τζιαμέ ούτε αλλού προφανώς διότι μάλλον τίποτε εν σου φεύκει εσέναν.

    Πάμεν τωρά στα γραπτά θκιό «ακτιβιστών» που βάσει της δικής σου λογικής, ότι μαλακίαν θέλουν μπορούν να πουν ή να γράψουν ένεκα ακριβώς του ακτιβισμού τους.

    «Χωρίς να το κάνεις ο ίδιος γιατί θα ήταν δυσάρεστο, να μην παραμελείς να διατάζεις το ραβδισμό. Αν και εγώ δεν είμαι υπέρ των σωματικών ποινών, νομίζω ότι, δυστυχώς, δεν μπορεί ακόμα κανείς να το αποφύγει. Και να τιμωρείς πάντα με τέτοιο τρόπο ώστε να πείθονται οι αγρότες ότι είσαι δίκαιος………….» (Μ. Μπακούνιν, «Έργα και επιστολές», Μόσχα 1934-36).

    «Αν θέλετε να συνεχίσετε τις σχέσεις με την κόρη μου, θα πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο που φλερτάρετε………κατά τη γνώμη μου ο αληθινός έρωτας εκδηλώνεται με την επιφύλαξη, τη σύνεση, ακόμη και με την ατολμία του ερωτευμένου απέναντι στο είδωλο του και όχι με το πάθος και τις εκδηλώσεις μιας πρόωρης οικειότητας………..Έχω ακόμα τη γνώμη πως δεν είστε αρκετά εργατικός, παρά τη δραστηριότητα σας και την καλή σας θέληση. Θα σας χρειαστεί μια εξωτερική βοήθεια για να ξεκινήσετε με την κόρη μου» (Κ. Μαρξ, επιστολή στον Πωλ Λαφάργκ, τότε μνηστήρα, μετέπειτα σύζυγο της κόρης του Λάουρας, πηγή: Pierre Durand).

    «τζαι εννοείται χωρίς να έχεις τσας θεωρητικήν υποδομή». Αν εκατάλαβα καλά, αν θέλει κάποιος να κόψει κουβέντες μαζί σου, πρέπει να σου στείλει βιογραφικόν με επισυναπτόμενα αποδεικτικά. Φαντάζουμαι ώραν που εννά τρώεις να σκαρτάρεις συνομιλητές φίλε. Αλλά μεν φοάσαι, θκιαβάζω συνέχεια.

    Μου αρέσει!

    • 8 Μαΐου, 2012 12:50

      στα @@ μου να σκαρτάρω τον οποιονδήποτε τζαι δαμέν δεν είναι διαγωνισμός ανούσιων γνώσεων

      είμαι πολλά καλόπιστος συνολιμητής φτάνει να αντιληφθώ ότι απέναντι μου εν έχω έναν άνθρωπο που γράφει γενικόλογους αφορισμούς του στυλ

      «Άμα επιτευχθεί, τεκμηριωμένα, επιστημονικά τζιαι σε καθημερινήν εφαρμογήν, εν έχουμεν κανέναν λόγον να το απορρίψουμεν. Ως τότε, προσομοιάζει με τες υποσχέσεις των παπάων για την μεταθάνατον ζωήν τζιαι την δευτέραν παρουσίαν.»

      τζαι μάλιστα χωρις να γνωρίζεις ούτε το ίδιο το σύστημα που υποστηρίζεις πως λειτουργεί
      συνέχεια αποδεικνύεται ότι «τουντο» σύστημα
      (που δεν είναι ούτε μονοδιάστατο ούτε ένα πράμα αλλά πολλά μαζί που έχουν ένα μόνο στοχο, το κέρδος των πολύ λίγων που κατέχουν την εξουσία )

      δεν έχει κανόνες πχ οι τράπεζες που όταν όλα παν «καλά» για αυτές τότε τα κέρδη είναι ιδιωτικά και δεν θέλουν το κράτος αλλά όταν δεν παν καλά τότε το κράτος πρέπει να τις στηρίξει κλπ κλπ
      την στιγμή που κανένας επιστήμονς τάχα οικονομολόγος δεν εμπόρεσεν επιτημονικά να προβλέψει τούντη καπιτλαστική κρίση που παρασύρει τα πάντα για ποιαν επιστημονικότητα που μιλάς ρε κουμπάρε ; είσαι σοβαρός; δαμέ κανένας εν ξέρει τι εννα κάμει παρά να μειώνουν τους μισθούς τζαι τις συντάξεςι των ανθρώπων για να φκάλλουν κέρδη οι καπιταλιστές

      τούντο σύστημα δεν έχει ούτε λογική ούτε κανόνες, παρά μόνο ένα: το κέρδος των πολύ λίγων
      το μόνο που μπαίνει αντίβαρο σε αυτά είναι οι αγώνες των ανθρώπων που διεκδικούν κάτι καλύτερο και για αυτούς

      το αν είσαι ταπεινούλης τζαι εν λαλείς για τούτες ούλλες τις συμμετοχ΄ς σου μπράβο σου
      αλλά να μας λαλείς τουλάχιστον που εσιει ποτούντες διεκδικήσεις για να ερχόνται κι άλλοι για συμπαράσταση

      άλλη φορα ενημερώνεις οκ;

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.