Μετάβαση στο περιεχόμενο

Φυσούσε πολύ.

17 Νοεμβρίου, 2012

 

Ο μακαρίτης ο παππούς έλεγε πως όταν φυσάει ανατολικός άνεμος θα έχουμε βροχή σε λίγες μέρες. Αυτό είναι σωστό κάτω από κάποιες περιστάσεις.  Σήμερα όμως το ανατολικό ρεύμα που μας επηρεάζει λειτουργεί  περισσότερο ως φρένο σε σχέση με το σύστημα που είναι καρφωμένο στη νότια Ελλάδα.

Θα κινηθεί προς το μέρος μας και θα ενισχυθεί ξανά στα μέσα της εβδομάδας.

 

Ο αέρας με χτυπούσε από το πλάι, και στο κατέβασμα και στο ανέβασμα του γραμμικού.

Δεν ημέρεψε καθόλου, και σκορπούσε τις σκέψεις όπως τα φυλλαράκια του ευκαλύπτου.

Τόσο που δεν πρόσεξα καλά, αλλά νομίζω πως μετακίνησαν τις περίεργες ταπελλούδες με το “Cyclist dismount waly bicycles”.

Μια πάντως σίγουρα τους ξέφυγε.

Το γραμμικό βρωμούσε, αφού μέσα στον ποταμό μαζεύτηκαν αρκετά στάσιμα νερά, κάποια γατάκια ακόμα ψοφούν, τα κακκά των σκύλων αναμένουν την έντονη βροχή να διαλυθούν εις τα εξ ων συνετέθησαν, και βρίσκεις και περίεργα πράγματα.

 

Τι είναι αυτό πάλι:

 

Σατανιστικά σεντόνια;

Φυσούσε πολύ σήμερα στο γραμμικό.

Πόλα σέλα.

 

Μέσα μου ο αέρας που φυσά

Δε λέει να ημερέψει

Μου ξεσηκώνει την καρδιά

Και μου σκορπάει τη σκέψη

 

Σαν σπίθα από πυρκαγιά

Στα ύψη μ΄ανεβάζει

Κι έξω απ΄του κόσμου τ΄ όνειρο

Με μια σπρωξιά με βγάζει

 

Με στροβιλίζει σαν φτερό

Στο πουθενά σε μια άκρη

Κι ύστερα μες στα μάτια σου

Με ακουμπάει σαν δάκρυ

 

Με πάει ψηλά στον ουρανό

Μου λέει τώρα γκρεμίσου

Και `γω σαν άστρο ρίχνομαι

Κι ακούω την ευχή σου

 

Μέσα μου ο αέρας που φυσά

Στιγμή δε λιγοστεύει

Μάλλον τρελά θα μ΄ αγαπά

Γι΄ αυτό έτσι με παιδεύει

 

Κι όταν του λέω πια δεν μπορώ

κόπασε να ησυχάσω

Μου λέει όσο ζεις εγώ θα ζω

Κι άντε να σε χορτάσω

2 Σχόλια leave one →
  1. 18 Νοεμβρίου, 2012 10:03

    Ενδιαφέρον. Μια παλιά Στροβολιώτισσα μου είπε κι εμένα πρόσφατα «αρχή βροχής ο άνεμος [κι αρχή θανάτου πρήσμα]».

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      18 Νοεμβρίου, 2012 11:27

      Φοβάμαι πως είχε δίκιο και για το δεύτερο. Σοφοί οι στροβολιώτες 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.