Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άντρος – Λιλλήκκας κοινοί αγώνες!

17 Φεβρουαρίου, 2013

 

Αυτό περίπου το ακούσαμε!

Ακούσαμε επίσης επί λέξει (Λουκαίδης) , πως το ΑΚΕΛ βρίσκεται πιο κοντά στις θέσεις του Λιλλήκκα στο κυπριακό – τόση ξεφτίλα πια!

Γενικώς άρχισε το ασύστολο γλείψιμο προς τον Μεγάλο Χαμένο απ’ όσο άκουσα μέχρι τώρα, κυρίως από το ΑΚΕΛ.

Που έχει την ευκαιρία να πάρει τη ρεβάνς από την ετυμηγορία των ψηφοφόρων, και να τσαλαπατήσει τη κοινή μας λογική.

Θυμίζω πως στις τελευταίες προεδρικές εκλογές στη Γαλλία, δεν έγινε καμιά επαφή με την Μαρίν Λεπέν μεταξύ πρώτου και δεύτερου γύρου. Οι κ. Σαρκοζί και Ολάντ  επέμειναν στα προγράμματα τους και άφησαν τον κόσμο να επιλέξει.

Κάτι ανάλογο πρέπει να γίνει και σε μας. Δεν είναι αυτοσκοπός μόνο να εκλεγεί κάποιος, αφού εκ των πραγμάτων κάποιο θα έχουμε. Πρέπει  ταυτόχρονα  να κλείσει και η διαχρονική πολιτική πληγή συντηρητισμού και οπισθοδρόμησης που εκφράστηκε αυτή τη φορά με τον Γιώργο Λιλλήκκα.

Διαφορετικά, θα πρέπει να κλείσουμε μάτια και αυτιά για αυτή τη εβδομάδα.

Η ψήφος της πρώτης βδομάδας δεν θα πρέπει να θεωρείται σίγουρη και για τη δεύτερη.

 

Η μία...

Η μία…

 

 

 

...και ο άλλος.

…και ο άλλος.

50 Σχόλια leave one →
  1. 17 Φεβρουαρίου, 2013 22:02

    Έχουμε όλοι την ίδια ελπίδα. Θετικός ο τρόπος με τον οποίο απάντησε ο Αναστασιάδης την ερώτηση αν θα επικοινωνήσει με τον Λιλλήκα ενόψει δεύτερης Κυριακής. Ίδωμεν…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      18 Φεβρουαρίου, 2013 20:10

      Φαίνεται πως κάτι παίζει, αφού δεν προβλέπεται συνάντηση με Λιλλήκκα. Ο οποίος θα αποφασίσει την Παρασκευή, λέει: για κακορίζικος για καλορίζικος…

      Μου αρέσει!

  2. 17 Φεβρουαρίου, 2013 23:42

    To γλίψιμον προς τον Λιλλίκκαν εν οπισθοδρόμηση τζιαι συντήρηση ενώ το κοινόν πρόγραμμαν με το ΔΗΚΟ εν προοδευτική σύχρονη ευρωπαϊκή πολιτική για την σωτηρίαν του τόπου, τηνν λύσην του κυπριακού τζιαι την άνθισην της οικονομίας. Άτε ρε κουμπάρε παρέτα μας. Δεν το λέω τούτον για να υποστηρίξω την όποιανδήποτε συνεργασίαν του Μαλά με την Εδέκ, το λέω για την δικήν σου ασυνέπειαν να μας πελεκάς τρία χρόνια για το ότι εκυβέρναν ο Χριστόφκιας με τα ποσκούπηα του Δήκο τζιαι να την ρουφάς όταν το κάμνει ο εκλεκτός σου.

    Έναν θα σου πώ. Αυτόν τον άθρωπον που αποφασίσατε να φκάλετε πρόεδρον vouz allez le roter (θα τον ρεχτήτε άσσιημα) που λαλούν τζιαι οι Γάλλοι.

    Μου αρέσει!

    • 18 Φεβρουαρίου, 2013 00:14

      Αυστηρά αντικειμενικά και «μαθηματικά», αν ο Αναστασιάδης δεν είχε το ΔΗΚΟ μαζί του (όσο κομμάτι του είχε τελικά), τότε ο δεύτερος γύρος θα ήταν μεταξύ Αναστασιάδη και Λιλλήκα. Το θεωρείς καλύτερο; Ούτε καν στο γεγονός ότι απέκοψε τον Λιλλήκα εκτός δεύτερου γύρου δεν πιστώνεται αυτή η συνεργασία;

      Εκτός αυτού, ο Λουκαΐδης και ο Άντρος Κυπριανού ξεπέρασαν κάθε όριο εξευτελισμού κατά την άποψή μου με το γλείψιμο προς τον Λιλλήκα όταν ακόμα τα επίσημα αποτελέσματα ήταν στο 60-70%. Έλεος! Ούτε καν να κρατήσουν τα προσχήματα της πολιτικής αξιοπρέπειας όμως;;!

      Αλλά ξέχασα: Είναι ο ίδιος πολιτικός χώρος που ανερυθρίαστα στήριξε Τάσσο Παπαδόπουλο το 2003 και για 4,5 χρόνια τον ρέχτηκε χωρίς κανένα πρόβλημα, τον χώνεψε χωρίς να χρειαστεί Reny (και το στομάχι ηρεμεί) και μας τον πλάσαρε ως την σπεσιαλιτέ του μαγαζιού για να τον χωνέψουμε κι εμείς ώσπου να τον αφοδεύσει 6 μήνες πριν τις εκλογές, αυστηρά για το κομματικό όφελος!

      Μου αρέσει!

      • 18 Φεβρουαρίου, 2013 04:06

        Πραγματικά… ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ!

        Hlithio Agrino είπε…
        Βρε Θεομπαίχτη!

        Στις προηγούμενες προεδρικές ήταν στο 10% η αποχή… (http://en.wikipedia.org/wiki/Elections_in_Cyprus#2008_Presidential_election) και συ λες: «Η αποχή έφτασε στο 16,86%, που είναι ελαφρώς χαμηλότερο από άλλες εκλογές [λόγου χάριν τις τελευταίες βουλευτικές]… Τα άκυρα ήταν 1,76% και τα λευκά μόλις 0,98% »
        18/2/13 – 3:40 π.μ.

        Μου αρέσει!

        • Anef_Oriwn permalink
          18 Φεβρουαρίου, 2013 08:47

          Ρε Ηλίθιε,
          Νόμιζα gamoto ότι ξέρεις να διαβάσεις κι ότι έχεις αντίληψη και καταλαβαίνεις ελληνικά και τί διαβάζεις! Μίλησα για «άλλες εκλογές» και το συγκεκριμενοποίησα στις «τελευταίες βουλευτικές». [link: http://aneforiwn.blogspot.com/2013/02/302013.html%5D…Μπορούσα να αναφερθώ και στις τελευταίες ευρωεκλογές όπως και στις εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση! Σαφώς και ΔΕΝ αναφερόμουν στις προηγούμενες Προεδρικές, Ηλίθιε! Προφανώς όμως εκίshτισες που ο Μαλάς πέρασε στον δεύτερο γύρο και τα ποσοστά του μάλιστα και κατ’ επέκταση και τα ποσοστά τού ΑΚΕΛ, ήταν πολύ ψηλότερα απ’ αυτά που ΕΣΥ προσδοκούσες! Δεν έπαθε [δυστυχώς για ΣΕΝΑ και κάποιους άλλους] την πολυπόθητη πανωλεθρία!
          Πάντως το «θεομπαίχτη» άρεσε μου πολλά! Θα πραγματευτώ κάποια στιγμή το τί μπορεί να σημαίνει αυτός ο όρος!

          Μου αρέσει!

        • Anef_Oriwn permalink
          18 Φεβρουαρίου, 2013 08:49

          Επαναλαμβάνω το link για την ανάρτηση μου: http://aneforiwn.blogspot.com/2013/02/302013.html

          Μου αρέσει!

        • 18 Φεβρουαρίου, 2013 12:44

          @Άνευ Ο(σπ)ρίων
          Στα @ μου τζιαι ο δικός σας τζιαι ο δικός τους. Όσο τζιαι να προκαλείς δεν θα με πείσεις να ψηφίσω… Αναστασιάδη.

          Όσο για το «…και τα ποσοστά τού ΑΚΕΛ, ήταν πολύ ψηλότερα απ’ αυτά που ΕΣΥ προσδοκούσες! …»

          …πε μας να δούμεν, ποιά ακριβώς ήταν τα ποσοστά που «προσδοκούσα»;

          Διότι εγώ ανέκαθεν έλεγα ότι το ακέλ έχει ένα σκληρό πυρήνα του 22-25… συν κάτι που «πάντα πείθονται στο τέλος» τζιαι που το ανεβάζουν στο 25-28… τζιαι που τζιαμέ τζιαι τζει εν οι περιφερειακοί που το ΑΚΕΛ -με τις μακακίες του -θα πρέπει να τους ξηχάσει.

          Τι διαφορετικό γίνεται τωρά;

          Όσο για το «τι μπορεί να σημαίνει» ο θεομπαίχτης… δεν επιδέχεται «δικής σου ερμηνείας» η λέξη μπρε… έχει αποφασίσει μόνη της.

          Καλή συνέχεια με το γλύψιμο των Λιλλήτσιων τζιαι μεν ξηάννετε να πλυνίσκετε το στόμα σας πριν τον ύπνο. Τούτα εν θανατηφόρα μικρόβια, εν’ εν’ παίξε-γέλασε!

          Μου αρέσει!

        • 18 Φεβρουαρίου, 2013 15:53

          Ηλίθιε,

          Στ’ αρχίδια μου τζι’ αν ι-ψηφίσεις τζι’ αν δεν ι-ψηφίσεις! [Βλέπεις ΕΓΩ δεν έχω πρόβλημα να αποκαλέσω τα … λιμπά με τ’ όνομα τους, γι’ αυτό και δεν τα λέω πογυριστά @@]…
          ΕΣΥ εκατέβηκες δαμέσα δα, προφανώς για να πιάεις το πόιν μου τζιαι να ΜΑΣ πουλήσεις πνεύμα για το δήθεν λάθος μου, ή τη δήθεν σκοπιμότητα μου αναφορικά με το ύψος της αποχής στις προηγούμενες προεδρικές εκλογές!
          Μα τι νομίζεις Ρε; Ότι έχω τη όρεξη ν’ ασχολούμαι με τον κάθε περιθωριακό, ya “να σύρνω πέτρα σ’ όποιον shύλλον λάξει” και να σχολιάζω όποια “σοφή” κουβέντα πει; Πέρασε εκείνη η εποχή! [Στο κάτω – κάτω ΕΣΥ έχεις και το παπικό αλάθητο, άσε που πολλές φορές δεν πιάνω τις “πάνσοφες” ελιτίστικες ατάκες ΣΟΥ]…
          Διερωτούμαι όμως, πως και καταδέχεσαι παρεμβαίνεις στο Blog μου ή και σ’ αλλά Blogs [όπως στου Strovolioti] και ανοίγεις και κουβέντες μαζί μου όταν πριν κάπου ενάμισι περίπου χρόνο αγγρίστηκες και με εξύβρισες! Επέρασεν ΣΟΥ η μούγια, οξά είπες [λειτουργώντας και ρεβανσιστικά] να μου δώσεις ένα μαθηματάκι για τότες;

          Μου αρέσει!

      • 18 Φεβρουαρίου, 2013 15:57

        Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      18 Φεβρουαρίου, 2013 06:53

      Aceras, με το συμπάθκειον αλλά εσύ να μας παραιτήσεις.

      Εδώ και μήνες γράφω πως για μένα η υποψηφιότητα Αναστασιαδη μου έκοψε τον ενθουσιασμό από τότε που συμφώνησε με το ΔΗΚΟ. Να πιστέψω πως δεν διάβασες κανένα μου κείμενο για τις εκλογές εδώ και μήνες;

      Επιμένω να θεωρώ το ΔΗΚΟ νοσηρό κομμάτι της πολιτικής μας ζωής, και όσοι και όποτε συνεργάζονται μαζί τους υποβιβάζουν τα πολιτικά μας ήθη.

      Η ψήφος μου ήταν εν μέρη κριτική ψήφος, όπως ακριβώς και η δική σου στον Μαλά.

      Το τραγικό είναι πως σε τούτες τις εκλογές οι θέσεις του Λιλλήκκα κινήθηκαν ακόμη πιο εξτρεμιστικά αναφορικά με το Κυπριακό και ακόμη πιο λαϊκιστικά όσον αφορά τα υπόλοιπα σε σχέση με το ΔΗΚΟ. Γι’ αυτό θεωρώ μεγάλο ατύχημα που δεν τέλειωσαν όλα χτες. Ήδη το ΑΚΕΛ άρχισε το γλείψιμο στον Λιλλήκκα, ο Αναστασιάδης απ’ ότι αντιλαμβάνομαι θα προσπαθήσει να τον αποφύγει, αλλά η ουσία είναι πως ο άνθρωπος αυτός δεν «κλείνει» όπως θα έπρεπε.

      Αναφορικά με τον νέο πρόεδρο επαναλαμβάνω και σε εσένα αυτό που λέω σε όλους τους αριστερούς και «αριστερούς». Ο Αναστασιαδης θα κριθεί βάσει του έργου του. Δεν χρωστώ σε κανένα, και η κριτική θα έρθει μόλις υπάρχει λόγος να έρθει, μην ανησυχείς.

      Εκείνο που αναμένω όμως, είναι να δω τους λεβέντες τους φίλους μου τους αριστερούς και τους «αριστερούς» πως θα αντιδράσουν αν προκύψει καμιά νέα προσπάθεια για λύση. Αναμένω πως θα τα απορρίψουν όλα γιατί ο Αναστασιαδης είναι κακός, τα σχέδια ξενοκίνητα και ιμπεριαλιστικά, και θα περιοριστούν στην αποδόμηση του νέου προέδρου από την πρώτη μέρα, όπως έγραφε πρόσφατα ο φίλος μας ο Νέος.

      Πλήρης υπευθυνότητα δηλαδή…

      Μου αρέσει!

      • akours permalink
        18 Φεβρουαρίου, 2013 14:17

        Ιδιόρυθμε Αγρινέ μου «το γλύψιμο των Λιλλήτσιων»…όλα τα λεφτά!! Είσαι απίθανος μα τον Δία!

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
        18 Φεβρουαρίου, 2013 21:21

        Μα δεν έχετε καταλάβει ακόμα ότι στο Κυπριακό κάποιοι επένδυσαν και έκαναν ολάκερη καριέρα??? Μου αρέσει πραγματικά και δεν εκπλήσσομαι που διαβάζω Στροβολιώτη τις κριτικές σου για το κυβερνών κόμμα για τα γλυψύματα όπως γράφεις που αποδεικνύει ότι είσαι εκτός κυπρου ή θέλεις να φαίνεσαι εκτός διότι αυτά που γίνονται τώρα στις εκλογές επαναλαμβάνονται σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις απο όλα τα κόμματα, όλοι έκαναν μεταξύ τους συνεργασίες πλην φυσικά ΑΚΕΛ ,ΔΗΣΥ και εντούτοις προσπαθείς να ίνης μονόπλευρα.Δικαίωμα σου αλλα τουλάχιστο τοποθετήσου ευθέως και πρότεινε ευθέως αυτό που θέλεις να πείς. Μήπως ο Αναστασιάδης δεν είπε χθές ότι θα έλθει σε επικοινωνία με όλες τις πολιτικές δυνάμεις ???Έτσι έχουν τα πράγματα. Γιατί δεν εκπλήσσεσαι δηλαδή για τις επαφές του συναγερμού???Με λίγα λόγια όλοι τα έκαναν πίλιες αλλά όχι να παρουσιάζεις κάποιους ότι είναι βασιλικώτεροι του βασιλέως.Εγώ θα πώ ένα πράγμα. Οι άσχημοι και δύσκολοι καιροί είναι πολύ κοντά, ως λαός είμαστε άξιοι της τύχης μας και ο κάθε λαός έχει τον ηγέτη που του αξίζει να έχει .Τα υπόλοιπα ότι και να λεχθεί είναι εκ του πονηρού.Για το τί θα ακολουθήσει και πάλι μας αξίζει για να συνέλθουμε αλλά να μήν κακίζουμε για τις δικές μας αποφάσεις τους ξένους.Τελεία και παύλα.Νάστε καλά

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          18 Φεβρουαρίου, 2013 21:23

          «Με λίγα λόγια όλοι τα έκαναν πίλιες αλλά όχι να παρουσιάζεις κάποιους ότι είναι βασιλικώτεροι του βασιλέως.»

          Έτσι κατάλαβες τόσο καιρό που με διαβάζεις; Τι να πω…

          Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΗΚΟΣ permalink
          19 Φεβρουαρίου, 2013 17:22

          Η συγκεκριμενη αναφορά αγαπητέ Γιάννο αφορά το συγκεκριμένο σου άρθρο που κατα την δική μου κρίση ναι σε αυτή την περίπτωση αυτό τουλάχιστο αποτυπώνεται στον αναγνώστη, αυτό έχω εισπράξη και αυτό διατυπώνω.Σε καμία όμως περίπτωση δεν έχω διατυπώσει την θέση ότι αυτό συμβαίνει πάντα.

          Μου αρέσει!

    • akours permalink
      18 Φεβρουαρίου, 2013 11:41

      Φίλε Acera, (αν με θεωρείς και εσύ ως τέτοιο ακόμη), ίσως να ξέρεις αν με διαβάζεις στο f/b, δεν είμαι με τον Αναστασιάδη!! Αλλά αυτό το διαχρονικά αρρωστημένο πάθος όλων εσάς, των εναπομείναντων πιστών Ακελικών, ενάντια στο «Συναγερμό» και τους αρχηγούς του, Γλαύκο και Αναστασιάδη, αλλά και το ταυτόχρονο υποκριτικό και παρασκηνιακό κλείσιμο του ματιού στο πατριωτικό ΔΗΚΟ, την κακΟμηρική ΕΔΕΚ και τώρα τον πατημένο απο το τζιλίντρι του Χριστόφκια Λιλλή… με κάνει μα το Θεό να αλλαξοπιστήσω! Έλεος πια (!!!).

      Υ,Γ. Εγώ δεν έτυχε να δω ή να ακούσω τις δηλώσεις Άντρου και Λουκαϊδη, για να έχω προσωπική άποψη. Έτυχε να δω πάντως αυτόν τον «ανθρωποδιώκτη» τον Λουκαίδη να μαλώνει με τον γλοιώδη Τσαερά στο ΡΙΚ, πράγμα που μ΄έκανε να ανακράξω με περισσή θλίψη: Ecce Homo Neoakelious. Το ίδιο πίστεψε με ένιωσα ακούγοντας τις κλαψιάρικες δηλώσεις του πάλαι ποτέ Μεγάλου Συντρόφου, μετά την κάλπη!
      Και μη «θάψετε άσπλαχνα ως συνήθως» αυτόν τον καλό άνθρωπο που δέχτηκε να παίξει το»φερετζέ» του Δικωμίτη, αν τελικά ηττηθεί!

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        18 Φεβρουαρίου, 2013 19:55

        Αkours, πράγματι, πάνε οι «φίλοι». Προηγείται η παραταξιακή συσπείρωση…

        Μου αρέσει!

        • akours permalink
          18 Φεβρουαρίου, 2013 20:55

          Ύμνος του ΑΚΕΛ ως αντίπραξη στα τραγούδια του Μ. Χατζηγιάννη
          Το τραγουδούν τα συντρόφια τις ώρες της κομματικής τους συσπείρωσης

          Είμαστε μεις οι εργάτες της ανόδου
          προς κάθε φωτεινή ψηλή κορφή
          κι όλοι προς νέον ορίζοντα τραβούμε
          μ’ ολόρθη, κατακόρυφη ψυχή.
          Εργάτες, εργαζόμενες γυναίκες,
          αγρότες δυνατοί της γης,
          εργάτες του μυαλού βαριά δεμένοι,
          ζητούμε την αυγή μιας νέας ζωής.
          Ρεφρέν
          Εμπρός για τη μεγάλη νίκη
          στο στίβο του πολιτισμού
          αλύγιστοι σημαιοφόροι
          της ιδέας του λυτρωμού.
          Του ΑΚΕΛ το λάβαρο κρατώντας
          ψηλά με βήμα σταθερό,
          τον Ήλιο της χαράς ζητούμε
          για κάθε πόλη και χωριό.
          II
          Είμαστε μεις τα χέρια που δουλεύουν
          και χτίζουνε τον κόσμο απ’ την αρχή.
          Κι’ είμαστε μεις φωτεινή πρωτοπορία,
          που σε μεγάλους δρόμους οδηγεί.
          Αδελφωμέν’ οι εργάτες κι’ οι μεσαίοι,
          παντού στις πολιτείες και στα χωριά,
          σ’ ένα κοινό αγώνα πολεμούμε
          για το ψωμί και για τη λευτεριά.
          Ρεφρέν
          III
          Είμαστε μεις οι αντίμαχοι της βίας,
          που σκλάβο της τον άνθρωπο κρατεί,
          το Δίκιο, την Αλήθεια λαχταρούμε
          και μια καινούργια, ελεύθερη ζωή.
          Ψωμί και στέγη και φως για τον καθένα
          στον τόπο μας, σε κάθε μια γωνιά,
          σ’ όλη τη γη, που την Ανοιξη προσμένει
          νάρθει μετά τη βαρυχειμωνιά.
          Ρεφρέν

          Μου αρέσει!

  3. ανώνυμος permalink
    18 Φεβρουαρίου, 2013 08:14

    Για άλλη μια φορά η κρίση σου ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Και όσον αφορά τα ποσοστά ανανστασιάδη που θα τον έκλεγαν από τον πρώτο γύρο και όσο αφορά τα ποσοστά λιλλήκα ο οποίος δέχθηκε ανελέητο πόλεμο από κόμματα αλλά κυρίως από τα μμε με τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις τους που καθόρισαν εν πολλοίς το αποτέλεσμα.

    Πλέον οι ψηφοφόροι λιλλήκα, πατριωτικά σκεπτόμενοι δεν έχουν παρά να απέχουν καθώς κανένας εκ των δύο δεν είναι άξιος να κερδίσει τη ψήφο μας. Αναφέρομαι ειδικά για τον Κύριο αναστασιάδη ο οποίος είναι και ο βέβαιος νικητής των εκλογών (μετά την αυτοκτονική στάση των ακελικών) και ο οποίος είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα ρίξει την Κύπρο στο βάραρθρο.

    Μου αρέσει!

    • 18 Φεβρουαρίου, 2013 12:46

      Πότε ξεκινά το νέο κΩμμα του Λιλλήκ;

      Μου αρέσει!

      • kotsios permalink
        18 Φεβρουαρίου, 2013 19:17

        που να επανελθει το Αναν 2 με τον ανανστασιαδη

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          18 Φεβρουαρίου, 2013 19:53

          Κώτσιο, έμεινες πίσω. Το επόμενο θα είναι το Ανάν 5+ (με άπειρα – φυσικά)

          Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      18 Φεβρουαρίου, 2013 19:52

      Ανώνυμε 08.14, βρισκόμαστε ήδη εντός του βαράθρου. Αναζητούνται τρόποι ανόδου. Ώστε, οι δημοσκοπήσεις καθόρισαν το αποτέλεσμα; ή μήπως το αποτέλεσμα τις δημοσκοπήσεις;

      Μου αρέσει!

  4. 18 Φεβρουαρίου, 2013 13:42

    Στροβ, καλά, γιατι εχτες η Κυπρος ήταν γεματη Ελληνικες Σημαιες προς πώληση για την νίκη από τον πρώτο γύρο;

    Σε μια συνομιλία μου με ΔΗΣΥκούς, ένας από τους οποίους ήταν και στο επιτελειο Αναστασιαδη ρώτησα ευθέως. Γιατί δεν υπάρχουν πουθενά κυπριακές σημαίες για να πανηγυρίσετε αυτή τη νίκη; Ποιός εχει εκλογες σημερα; Δεν έχει η Κυπριακή Δημοκρατία;

    Πηρα την εξής, καθαρή απάντηση: Η Κυπριακή Σημαία συμβολίζει και την τουρκοκυπριακή κοινότητα. Σήμερα έχει εκλογες η ελληνοκυπριακή κοινότητα και συμβολο της ειναι η ελληνική σημαία. Με λίγα λόγια, ο Αναστασιάδης δεν είναι πρόεδρος όλης της Κύπρου είναι ο πρόεδρος των ελληνάρων του τόπου.

    Τους συγχαρηκα για την ειλικρίνια. Ακόμα κι αν αποδεδειγμένα πλέον οι ψηφοφοροι του ΔΗΣΥ πρέπει να θεωρούνται το πλέον πνευματικά καθυστερημένο κομματι της κοινωνίας μας… Ελπίζω καποτε να συγχαρώ κι εσένα για ένα ίχνος ειλικρίνιας…

    Μου αρέσει!

    • akours permalink
      18 Φεβρουαρίου, 2013 13:56

      Dis, αν νιώθεις ακόμα στη σουρεαλιστική μας πατρίδα ψυχολογικές αναταράξεις με τα σύμβολα (σημαίες), επέτρεψε μου να σου πω ότι εξισώνεις εντελώς άδικα τον εαυτό σου με αυτούς που (εντελώς κατανοητά), κατηγορείς! Γαλανόλευκες αυτοί – περτικοπάννια οι άλλοι! Σφυροδρέπανα (στον εγκέφαλο) οι παρ’ άλλοι!
      Δεν μας πρέπει ελευθερία! (Δ. Σολωμός)!

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      18 Φεβρουαρίου, 2013 20:06

      Δις, πως παει η ικανότητα της ανάγνωσης;
      Γιατί αν διάβαζες το πρώτο μου σχόλιο προς τον Ασερας, αν διάβαζες τα κείμενα των τελευταίων μηνώ για τις εκλογές θα ήξερες τουλάχιστο δυο πράγματα:
      1. Δεν χαριστικά καθόλου στον Αναστασιάδη για τις επιλογές και τις συμμαχίες του.
      2. Δεν επιλέγω βάσει ιδεολογίας. Επιλέγω με βάση κριτήρια όπως ικανότητα, (έλλειψη) εθνικισμός, επαφή με το περιβάλλον. Μόνο αυτά κάνουν ξεκάθαρη την επιλογή μου έστω και αν ο εκλεκτός μου δεν σκοράρει άριστα σε όλα.
      3. Και κάτι που θεωρώ καλό να αναφέρω: δεν ανήκα και δεν ανήκω στον ΔΗΣΥ. Αν με εξέφραζαν αυτά που αναφέρεις και πολλά άλλα, θα είχα εγγραφεί από το 2004, που ως κορυφαίος ναιναίκης είχα και τις προσβάσεις και τις γνωριμίες. *δεν* το έκανα. Αλλά δεν σημαίνει πως είμαι ταυτόχρονα και λοβοτομημένος: κάτω από τις περιστάσεις συνεχίζω (με δυσκολία) να θεωρώ τον ΔΗΣΥ το πιο προοδευτικό κόμμα, και τον Αναστασιάδη με διαφορά τον πιο κατάλληλο για πρόεδρο.
      Τι δεν γίνεται κατανοητό;

      Μου αρέσει!

  5. superman permalink
    18 Φεβρουαρίου, 2013 14:14

    Πόσα εγκεφαλικά κύτταρα του εγκεφάλου μας θα καούν τούτη την βδομάδα. Θα κλείσω την τηλεόραση και θα απέχω από την λαϊκίστικη πόλωση των πολιτικών γιατί γενικά μας έχουν κουράσει.
    Πάντως Γιάννο συμφωνώ απόλυτα μαζί στο ότι για να έχει αξία η εκλογή Αναστασιάδη και να έχουμε προοπτική για λύση στο Κυπριακό πρέπει να συνεργαστεί το ΑΚΕΛ μαζί του. Κάτι αρκετά δύσκολο αφού βλέπουν το ΔΗΣΥ όπως ο διάβολος το λιβάνι. Όμως το Λιλλήκα που είναι αρκετά πιο ακραίος και κινείται μεταξύ Ευρωκο (τους πιο ακραίους που έφυγαν από το δησυ γιατί κινείται αρκετά πιο προοδευτικά από το χώρο που εκπροσωπεί )και ΕΛΑΜ και εσύναξε όλους τους ακραίους μαζί του εγλύψαν τον που πάνω ως κάτω.

    Μου αρέσει!

  6. milaz permalink
    18 Φεβρουαρίου, 2013 15:12

    Όσο επιμένουν οι μεν και οι δε να πιένουν με το ΔΗΚΟ (τζαι το «να πιένουν» ενεν τυχαία επιλογή λέξεων) ή τύπους στυλ Λιλλήκα, τζαι να πιένουν στον Ττόμη για ευλογία/επιβεβαίωση θα συνεχίσω να ψηφίζω αυτό που ψηφίζω πάντα: …………………………..

    Όταν και εφόσον βρεθεί καποιος/α που θα πει τα πράγματα με το όνομα τους και δεν θα κάθεται να ακούει και να δικαιολογείται στον κάθε παλαβό για τους ψήφους θα σηκώσω τζαι την πέννα να σταυρώσω. Κατά τα άλλα εν ούλοι σσέσιες βλάκες… Εν θα μείνει ένας σταθερός τζαι να μεν υποκύψει στους γελοίους του μεσαίου χώρου;

    Μου αρέσει!

  7. 18 Φεβρουαρίου, 2013 18:00

    Και εξ ιδίων τα βέλη: http://cyprus-critics.blogspot.com/2013/02/blog-post_18.html

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      18 Φεβρουαρίου, 2013 20:14

      Ανεφ, εκείνο που δεν καταλαβαίνεις, είναι πως το κείμενο του Κριτικ θα μπορούσα να το έγραφα και εγώ.
      Πραγματικά θεωρώ πως ηττήθηκε ο Αναστασιάδης, θεωρώ πως η συμφωνία με το ΔΗΚΟ δεν απέδωσε – όπως είχα και εγώ προβλέψει.
      Αλλά τελικά κάποιος θα βγει πρόεδρος, και εγώ δεν θα απέχω.

      Μου αρέσει!

      • Anef_Oriwn permalink
        18 Φεβρουαρίου, 2013 22:08

        Εν το έγραψες όμως!

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          18 Φεβρουαρίου, 2013 22:25

          Δεν σκοτίζομαι. Με τον Κρίτικ συμφωνώ 8 στις 10 φορές. Εσύ μόνο σε αυτή, που τυχαίνει να κατηγορά τον Αναστασιάδη…

          Μου αρέσει!

  8. 18 Φεβρουαρίου, 2013 18:09

    Παίδες αυτά τα κοπρόσκυλλα του Δήκο δεν θα με ακούσετε ποττέ εμέναν να τα φουμήσω. Άτομα έχει καλά μέσα σε τζιείνον τον χώρον ο οποίος σαν σύστημαν βρωμεί χτιτζιόν. Τί καλά δηλαδή, απλά άμαν πιάσουν το κομμάτιν το κόκκαλον που το ρουσφέττιν γλύφουν το μιαν ζωήν τζιαι παίζουν τους έντιμους ανθρώπους. Αλλά εν πάσει περιπτωσει, άμαν εν ευχαριστημένοι με τζιείνον που επιάσαν σσιωπούν τζιαι δεν κάμνουν ζημιάν ούτε είναι κατζιοί. Μεταξύ τους πικράντερους τους συναγερμικούς που θεωρούν ότι οι αριστεροί έχουν τζιβίτζια που λαλεί τζιαι ο Κουλίας, τζιαι τους «φιλήσυχους» κυριούλληδες που επιάσαν μέσον του κόμματος τους μιαν δουλιούαν στην τράπεζαν ή στο κράτος τζιαι ζουν φιλήσυχοι την μικρήν τους ζωήν, προτιμώ τους δεύτερους σαν άτομα, αλλά ως τζιειαμαί. Τον τζιαιρόν που εσκοτώνναν αριστερούς οι πικράντεροι δεξιοί, οι φιλήσυχοι Κυριούλληδες του Μακαρίου δεν εθέλαν φασαρίες. Αν δεν ήταν τζιείνοι ήταν να καθαρίσουν τους γονιούς μας ώς τον έναν. Ετο γιατί εν θέλουμεν τους Αναστασιάδηες. Τζιαι ξέρουμεν ότι όπως τζιαι να το φέρει η ώρα, σε δύσκολην στιγμήν, πάλε εν ικανοί να μας καθαρίσουν όπως εκαθαρίσαν τόσους αριστερούς πριν. Είπεν κανένας τους συγνώμνην ρε τζιαι δεν έτυχεν να το ακούσαμεν να πάει πάσα κακόν ; Είπεν κανένας τους συγνώμην που εκαθαρίσαν τόσους συντεχνιακούς το 58, που εφυλακίσταν τόσες σσιλιάες τζιαι εκαθαρίσαντόσες εκατοντάες αριστερούς το 74; Θεωρούν το ακόμα ότι ήταν εθνικόν καθήκον.

    Τωρά, στην πολιτικήν εν αδύνατον μια πολιτική δύναμη να συνάξει 50% για να κυβερνήσει τζιαι πρέπει να κάμει συμμαχίες. Ή να το παίζει ηλήθιο αγρινό (με την έννοιαν «μακρυά που όποιον δεν μου μοιάζε»ι). Εγώ δεν πιστεύω ότι όλη η αριστερά θα έπρεπεν να το παίζει ηλήθιον αγρινόν. Έναν μέρος της ναι, το άλλον της, το μαζικόν, τζιείνον που του αρέσκει να πολιτεύεται, εν να κάμνει συμβιβασμούς για να κερδίζει ότι μπορεί να κερδίζεται ή να υπερασπίζεται ότι μπόρει να κρατήσει άμαν τρώει επίθεσην. Τζιαι ούλλη η τέχνη είναι τί διάς τζιαι τί πέρνεις στους συμβιβασμούς. Όταν επήαν τζιαι εκάμναν αλλαξοκωλίες με τον Τάσσον εγώ τους αξαπόλυσα διότι εξεπεράσαν κάθε όριον σσύφφωνα με τα δικά μου κριτίρια. Όλα μπορεί να τα παίξεις στα πάρε δώσε, όχι όμως τες αξίες ή τες βασικές αρχές.

    Μέσα στα πλαίσια των συνεργασιών που κάμνει η αριστερά είναι τζιαι με τον συναγερμόν μέσα στο εθνικόν συμβούλιον για το Κυπριακόν. Εγώ είδα με τα μμάθκια μου τον Χριστόφκιαν να αγωνιά αν θα τα καταφέρει ο Κληρίδης στες συνομιλίες με τον Ντεκτάς στην Γκλιόν όταν ήρταν τζιαι εσυνομιλούσαν τότες στες γειτονειές μου. Τζιαι τζιειαμαί δεν έπαιζεν με κόμμαν με ιδεολογία. Τζιειαμαί έπαιζεν η Κύπρος, η προσπάθεια για απαλλαγήν που την κατοχήν τζιαι που την διχοτόμισην. Έστεκεν δίπλα του προέδρου όποιος τζιαι να ήταν, ότι ιδέαν είσιεν για λλόου του τζιαι για τες ιδέες του, τζιαι αγωνίαν για το αποτέλεσμαν. Όταν τον αρώτησα τότες τί εγίνην (είχαμεν κάποιαν ελπίδαν ότι κάτι θα άλλασσεν) αναστέξανεν τζιαι απάντησεν μου με έναν νέψιμον τζιαι αλλάξαμεν κουβένταν να μεν κλαμουρηστούμεν με τζιείνος με γιώ. Είσιεν το ίδιον ύφος με εψές εις την τηλεόρασην όταν είπεν ότι νοιώθει ανάμιχτα αισθήματα συγκίνησης τζιαι απογοήτευσης. Απογοήτευσης που δεν τα καταφέραμεν να λυθεί το Κυπριακόν. Αλλά που να συγκινηθήτε ρε εσείς που σας εψάτζιεψεν η επικοινωνιακή στρατηγηκή του κάθε καλαμαρά επικοινωνιολόγου που πκιωρώννουν τα κόμματα για να κτίσουν συνθήκες νίκης για τες επόμενες εκλογές. Ναι ρε. Εν να λύσετε το κυπριακόν μόνοι σας. Με το Δήκο τζιαι το Ευρωκό!! Να ζήσετε.

    Οι αριστεροί φίλοι μου αν κλώσει ο Αναστασιάδης που το φιλούιν του τον Κάρογιαν τζιαι θέλει να λύσει το Κυπριακόν (εν τζιαι φτάνει να θέλει τζιείνος, πρέπει να θέλει τζιαι ο Έρτογαν) εν ναν τζιειαμαί όπως ήταν πάντα. Μπορεί να μεν εψηφίσαν τότες το σχέδιον Ανάν, αλλά δεν εκόψαν ποττέ κανέναν πρόεδρον που επροσπάθησεν να το λύσει. Τον Κληρίδην εκριτικάραν τον που έφερνεν πυραύλους τζιαι που αππώννετουν με τον Αρσένην τζιαι με τον Παπαντρέου να κάμνει αμυντικόν δόγμαν, όι άμαν έκαμνεν συνομιλίες να λύσει το Κυπριακόν. Εκριτικάραν τον που άππωννεν τους μοτορτζιήες για αντικατοχικόν ιμισς αγώναν τζιαι επήραν την έντασην στο αμίν τζιαι εσκοτώνναν τα κοπελλούθκια του κόσμου πας τα σύνορα να κάμνουμεν νέους ήρωες. Τζιαι το σχέδιον Ανάν δεν αποφασίσαν να το καταψηφίσουν διότι δεν εθέλαν λύσην, αποφασίσαν να το καταψηφίσουν διότι εμετρήσαν τα κουτσιά τους ως την τελευταίαν στιγμήν τζιαι δεν έφκαιννεν λύση με τον πρόεδρον να την πολεμά μαζίν με τους εθνικιστές. Τζιαι με μιαν Τουρκίαν που δεν ήταν σίουρον αν έθελεν λύση (που όπως εφάνην εις την πορείαν δεν έθελεν) ή αν έκαμνεν τσαλιμούθκια για να επεγλωβιστεί που την απομόνωσην ξέροντας ότι ο Τάσσος ήταν να ψηφίσει το μεγάλον ΟΧΙ.

    Μακάρι να θέλουν να λύσουν το Κυπριακόν αν ηφκούν τζιαι μεν έσιετε ένοιαν τζιαι δεν είναι η αριστερά πον να την κόψει. Προς το παρόν εν η δεξιά πτέρυγα της δεξιάς που την κόφκει τζιαι που την ηχρειάζεται δίπλα του ο Αναστασιάδης για να κυβερνήσει. Μακάρι να τους ξεφύγει όταν θα εκλεγεί αλλά πολλά το αμφιβάλλω. Έγραψε τζιαι μες το πρόγραμμαν του τες απαιτήσεις του ΔΗΚΑ (λαλεί τζιαι ο Κρίτικ) Αυτοί ήδη σκοτώννουν κάθε δυνατότηταν πριν καν εμφανιστεί.

    Πάντως μετά τες εκλογές θα σας θωρώ τζιαι θα κάμνω μίλλες αν ηφκεί ο Αναστασιάδης, ακριβώς όπως κάμνω μίλλες που σας θωρώ να σιέρεστε τον Γιωρκάτζιην Δήμαρχον της πρωτεύουσας σας. Είναι ένας ειρηνικός τρόπος να σας φκάλω την κατζίαν μου για ούλλες τες αηδίες που εξηστομήσατε για τους αριστερούς τα τελευταία θκυό χρόνια. (τζιείνες που εθκιάβασα δηλαδή, διότι μετά που έναν σημείον δεν έρκουμουν τζιαι πολλά θκιαβάζω τι ελαλούσατε σε αυτόν τον καφενέν.)

    Αν νοιώσετε καμιάν φορά ανάγκην να κάμετε πίεσην να θέλει ο Αναστασιάδης λύσην τζιαι επανένωσην, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πάντα το μπλόγκ της επανένωσης τζιαι μεις θα είμαστιν δίπλα σας (αλλά σιγά πον να σας ακούσει). Προς το παρόν είσαστιν απασχολημένοι να ζητοκραυγάζετε πριν καν να φκεί ο υποψήφιος σας :))

    Μου αρέσει!

    • 18 Φεβρουαρίου, 2013 19:28

      Μου αρέσει!

    • akours permalink
      18 Φεβρουαρίου, 2013 19:59

      Τζιαι το σχέδιον Ανάν δεν αποφασίσαν να το καταψηφίσουν διότι δεν εθέλαν λύσην, αποφασίσαν να το καταψηφίσουν διότι εμετρήσαν τα κουτσιά τους ως την τελευταίαν στιγμήν τζιαι δεν έφκαιννεν λύση με τον πρόεδρον να την πολεμά μαζίν με τους εθνικιστές. Τζιαι με μιαν Τουρκίαν που δεν ήταν σίουρον αν έθελεν λύση (που όπως εφάνην εις την πορείαν δεν έθελεν) ή αν έκαμνεν τσαλιμούθκια για να επεγλωβιστεί που την απομόνωσην ξέροντας ότι ο Τάσσος ήταν να ψηφίσει το μεγάλον ΟΧΙ.

      Μα Acera μου τι κόλλημα έσιεις σιόρ; Γιατί δεν δέχτηκε τότε να γίνει πρόεδρος, ο δικός σου, με τη βοήθεια Γιωργάκη Σημίτη αντί του Τάσσου; Αλλά ξέχασα, τους κάλυπτε ο Ντενκτάς! Και γιατί δεν δέχτηκε (αφού εν τα καταφέρνει ο άδδρωπος), να δώσει 18 μήνες στον Κληρίδη να το λύσει; Αλλά τότε πώς θα γινόταν Πρόεδρος; Λύση ή εξουσία, προτίμησε το δεύτερο! Ξεχνάς φαίνεται τζιαι τα λόγια του Ταλάτ όταν στον Μπούρκεστον του είπε: of course YES! Πάντως τα κουτσιά δεν βκήκαν γιατί ανέδρασε ο ΚΑΤΣΟΥΡΟΣ ΤΖΙΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΠΑΛΛΗΚΑΡΑ ΤΟΥ. Που ως εκ θαύματος μένει πάντα στο ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ! Αυτά τα ολίγα γιατί αν χρειαστεί έχω τζιαι πολλά άλλα! Ελπίζω πάντως τώρα που θα ξεκουμπιστούν να μάθουμε ακριβώς την αλήθεια. Τα ψέματα έχουν κοντά ποδάρια.

      ΥΓ Γιατί ρε φίλε σε ενοχλεί ο αντικομμουνισμός του γραφικού Κουλλία, τζιαι δεν σ’ ενοχλεί το στομάσιην σου με τη ΜΟΥΡΗ του Τάσσου για 5 χρόνια συγκάτοικοι στο ίδιο σπίτι; Αλλά τζιαι σήμερα αυτήν του Λιλλή που θα τον φορτώσουν στα ΠΡΟΒΑΤΑ για διαιώνιση της ΥΠΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΑΣ!

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      18 Φεβρουαρίου, 2013 21:16

      Τουλάχιστον αποφεύγεις την κέλα του πρώτου σου σχολίου. Πάλε καλά…

      Ειλικρινά, αν πιστεύεις στα σοβαρά πως είναι δυνατόν να φτάσουμε πάλι σε σημείο να σκοτώνει δεξιός αριστερόν, τότε, έβρε μου σπίτιν στην Ελβετία. Επειδή όμως μάλλον *δεν* το πιστεύεις τούτον, η αναφορά τούτη είναι ανάλογη των δημοσιευμάτων της Γνώμης και γενικώς του ΦΒ, όπου το «τελικό» επιχείρημα σε βάρος του Αναστασιάδη είναι η ανάγκη ανακοπής του .. φασισμού!!!!
      Εγώ λέω ντροπή σε όσους υιοθετούν τούτες τες μαλακίες…
      Εκτιμείται η στάση σου επί Τάσσου. Να είσαι σίγουρος πως αν υπάρξουν ανάλογες συνθήκες επί Αναστασιάδη, ανάλογη θα είναι και η δική μου θέση – και εγώ δεν ανήκω καν στον ΔΗΣΥ.
      Φυσικά, αν *δεν* υπάρξουν ανάλογες συνθήκες, θα ηταν καλό να δούμε και γιατί έγινε αυτό, και νομίζεις καταλαβαίνεις τι εννοώ.
      Εξ όσων διαβάζω εδώ γύρω όμως, δεν έχω καμιά ελπίδα πως η αριστερά θα στηρίξει τυχόν νέο σχέδιο λύσης. Η πίκκα και η απογοήτευση για την καταστροφική πενταετία, η ανάγκη ανταπόδοσης με όλα τα μέσα θα οδηγήσουν την αριστερά στη γνώριμη στάση του ποντιοπιλατισμού και της συντήρησης. Επειδή όμως τωρα κάνω ακριβώς ότι και εσύ, δηλαδή ρίχνω αφορισμούς, προσθέτω και αυτό: μακάρι να έχω λάθος.
      Τηλεόραση *δεν* βλέπω, δεν γνωρίζω κανένα επικοινωνιολόγο, και έτσι η απέχθεια για τον Χριστόφια δημιουργήθηκε εδώ από μόνη της: το κακό άρχισε όταν χρειάστηκαν 8 μήνες να βρεθεί με τον Ταλάτ, όταν άρχισε το παραμύθι με τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα, όταν άρχισαν κάτι περίεργες δηλώσεις, και όταν κατάλαβα πως ο άνθρωπος που κρυβόταν πίσω από τις ελπίδες μου ηταν ένας ανεπαρκής δειλός πολιτικάντης που σφράγισε τελεσίδικα τη μοίρα της νήσου μας.

      Οι αηδίες που γραφτήκαν δαμέ ηταν για τους ανίκανους, όχι για τους αριστερούς. Και για τον ίδιο λόγο δέχεται και ο Γιωρκάτζης κριτική, για τον ίδιο λόγο θα δεχτεί και ο Αναστασιάδης μόλις χρειαστεί.
      Αλλά εσύ δεν περιμένεις: εσύ εύχεσαι να μην πετύχει για να κάμνεις μίλλες.
      Θρίαμβος της ορθολογιστικής αριστερής υπευθυνότητας!

      Μου αρέσει!

      • 19 Φεβρουαρίου, 2013 00:51

        Δεν εύχομαι. Ξέρω. Διότι ξέρω πολλά (παραπάνω που ότι νομίζεις) για την ποιότηταν του αθρώπου τζιαι την ποιότηταν της ιδεολογίας του. Δεν θα τα γράψω διότι δεν είναι πολιτικές θέσεις. Θα καρτερώ λλίον λλίον να φκαίνουν στην επιφάνειαν σαν πολιτικές πράξεις.

        Όπως έξερα τι θα έκαμνεν ο Γιωρκάτζης έτσι ξέρω τζιαι τι θα κάμει ο Αναστασιάδης. Αλλά βάσταξε να φκεί διότι έχει τζιαι δεύτερον γύρον. Να μεν κάμουμεν σαν τα έξαιτ πόλς

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          19 Φεβρουαρίου, 2013 07:37

          Φίλε μου, το κουτσομπολιό δεν παρπατά. Δεν αναφερόμαστε στην γειτόνισσα σου και με ποιον τζιερρατώνει τον άντρα της, μιλάμε για τον επόμενο πρόεδρο, και αν έχεις κάτι που τον αφορά να το ακούσουμε!

          Διαφορετικά είναι απλώς κουτσομπολιό και κακοπιστία.

          Μου αρέσει!

  9. akours permalink
    18 Φεβρουαρίου, 2013 20:04

    Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ τον Απρίλη του 2004 έπαθε λαρυγγίτιδα γιατί δεν είχε φωνή να μας περιγράψει τη μαλακία που τους έδερνε. Αυτόν και το κόμμα του!

    Μου αρέσει!

  10. pu 34 permalink
    19 Φεβρουαρίου, 2013 00:16

    @Idiot mouflon
    δονήσαι ολόκληρος. Κόψε λίγο.

    Μου αρέσει!

  11. Αριανός λαθρομετανάστης permalink
    19 Φεβρουαρίου, 2013 00:34

    Πάλι νίκησαν(;) οι πόλοι. Ο ΔΗΣΥ θα έχει τα γένεια και το ΑΚΕΛ τα χτένια. Μία σου μία μου και η ζωή συνεχίζεται. Από 1/3ου προεκλογική για το 2018. Καλά γιατί χαίρονται αυτοί που έπρεπε να κλαίνε και κλαίνε αυτοί που έπρεπε να χαίρονται; Τί παράξενος που είναι ο κόσμος στη γη!

    Μου αρέσει!

    • 19 Φεβρουαρίου, 2013 00:53

      Φαντάσουν να ενίκαν το κέντρον. Ήταν να κλαίει η μισή τζιαι αλλό μισή της μισής Κύπρου :))

      Μου αρέσει!

      • Αριανός λαθρομετανάστης permalink
        19 Φεβρουαρίου, 2013 11:56

        Τόσα πανηγύρια για μια καμένη γη; Τόσες χαρούλες για ένα τέτοιο φορτίο;
        Αμ οι άλλοι; Θα απλώνουν τα πόδια τους μέσα στη βουλή και θα παίρνουν €7000 το μήνα για να κάνουν τους δυσαρεστημένους. Τί παράξενοι που είναι οι άνθρωποι!

        Μου αρέσει!

  12. ανωνυμος permalink
    19 Φεβρουαρίου, 2013 17:59

    Οι κομμουνιστες πυροβολουν παντου μεστα σκοτεινα οτι υπαρχει εντονος αντιακελισμος και οτι ο σκοπος ειναι να κτυπουν την αριστερα. Αυτα συμβαινουν οταν εισαι βαθια νυχτωμενος. Ο κοσμος ηδη σας προσπερασεν μανα μου και σας αφησε στο περιθωριο. Η Κυπρος προσβληθηκε απο μιαν ασθενεια που λεγεται κομμουνισμος, ηρθε η ωρα να της δωσουμε αντιβιωση τη κυριακη.

    Μου αρέσει!

  13. ανωνυμος permalink
    19 Φεβρουαρίου, 2013 18:17

    Ας μην ξεχναμε και αυτο.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.