Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απίστευτο: μαζέφκουν τες τσιακκίλες από το ράουντ απάουτ του Προεδρικού!

14 Ιουλίου, 2011

 

Ειλικρινά το πρώτο που σκέφτηκα περνώντας από το προεδρικό στις 2.30μμ, ήταν πως ο πρόεδρος προετοιμάζεται για μακρύ πόλεμο.

 

Γιατί πως αλλιώς να εξηγείται το γεγονός πως μεγάλο φορτηγό, μπουλντόζα και σχετικό συνεργείο δούλευαν εντατικά μαζεύοντας εκείνες τις άσπρες τσιακκίλες που έβαλαν στον κυκλικό κόμβο μόλις πριν μερικούς μήνες – προφανώς για διακόσμηση.

 

Ήταν οι ίδιες εκείνες οι τσιακκίλες που βρήκαν ως εύκολο πολεμοφόδιο τα φασιστάκια που έκαναν τα επεισόδια προψές.

 

Αλλά όσο μεμπτό και να είναι το γεγονός πως κάποιοι πετάσσσουν πέτρες ενάντια στο προεδρικό, δεν είναι άλλο τόσο μεμπτό το γεγονός πως το κράτος ουσιαστικά αποδέχεται τοιουτοτρόπως την ήττα του;

 

Φαίνεται είναι σίγουρος ο πρόεδρος πως η λαϊκή οργή δεν θα κοπάσει, οι διαδηλώσεις θα συνεχιστούν και πως πρέπει να λάβει στοιχειώδη μέτρα αμύνης.

 

Άλλη μια απόδειξη πλέον, της ανικανότητας τους να κυβερνούν.

 

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο που μετακινούνται οι τσιακκίλες λίγο μετά από το διάγγελμα. Ένα διάγγελμα που θα άρμοζε στον βοηθό κυβερνητικό εκπρόσωπο ο οποίος θα ανακοίνωνε καθηκόντως  τις κυβερνητικές θέσεις μετά που χάλασε ας πούμε, για μισή ώρα η αφαλάτωση στη Δεκέλεια.

 

Ο πρόεδρος δεν έχει καμιά επαφή με το περιβάλλον!

 

Θα μπορούσε να αδράξει την ευκαιρία, να κάνει ανοίγματα στους αντιπάλους του, να επικεντρωθεί στην αυτοκριτική, θα μπορούσε να έδειχνε πως μια τέτοια καταστροφή αλλάζει όποια ατζέντα και να ισχύει, θα μπορούσε να κάνει κάτι για να επαναφέρει την εμπιστοσύνη στο κράτος, στους θεσμούς, στο μέλλον αυτής της χώρας.

Θα μπορούσε να ζητήσει να δουλέψουμε ως ομάδα σε συνθήκες τραγικές.

Αντί αυτού έκατσε κλούβα, είπε πράγματα άνευ σημασίας, είπε πράγματα απρεπή, όπως τη σύνδεση των επεισοδίων με την τραγωδία του 1974, πράματα που όμως θα έχουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα: θα εξοργίσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο, τους αλλού τους τρώει και αλλού κνίθουνται φασίστες, και κυρίως τους λοιπούς πολίτες, και θα αντιμετωπίσει φυσιολογικά πολύ μεγαλύτερο όγκο αντιδράσεων.

 

Και αυτό δεν το λέω για να το προκαλέσω.

 

Το λέω για να το καταγράψω, γιατί στο δικό μου αβαθές μυαλό αυτά τα πράγματα είναι και αυτονόητα και προβλέψιμα.

 

Για τον πρόεδρο Δημήτρη Χριστόφια είναι προφανώς αλλιώς.

 

Για την ιστορία διαβάστε και το περίφημο διάγγελμα:

 

 

 

 

 

 

 Συμπατριώτισσες, συμπατριώτες,

Απευθύνομαι σε εσάς σε πολύ δύσκολες ώρες. Ακόμα κηδεύουμε τα παιδιά μας, τα παιδιά της Κύπρου, από την τραγωδία της καταστροφικής έκρηξης στη ναυτική βάση στο Μαρί. Μεγάλος ο πόνος όλων μας.

Μεγαλύτερος, όμως, είναι ο πόνος και η οδύνη των οικογενειών και των συγγενών των ανθρώπων που ηρωικά έδωσαν τη ζωή τους σε ώρα καθήκοντος. Από τα βάθη της καρδιάς μας τους εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας και την αμέριστη συμπαράστασή μας, παρότι γνωρίζουμε ότι τίποτα δεν μπορεί να φέρει πίσω τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Απαίτηση όλων μας είναι η πλήρης διερεύνηση των συνθηκών, των αιτίων και των λόγων που τελικά προκάλεσαν τη μεγάλη τραγωδία. Η απαίτηση όλων είναι να εντοπιστούν και να αποδοθούν οι ευθύνες, όποιους κι αν αυτές βαρύνουν από το χαμηλότερο μέχρι το ανώτατο επίπεδο. Οι ευθύνες, σας διαβεβαιώνω, θα αποδοθούν και θα αναληφθούν!

Σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο αποφασίστηκε ο διορισμός του διακεκριμένου νομικού κ. Πόλυ Πολυβίου ως μονομελούς ερευνητικής επιτροπής. Η ευθύνη του θα είναι να ερευνήσει με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα όλες ανεξαιρέτως τις πτυχές και όλα τα συμβάντα για την τραγωδία.

Παράλληλα, όπως είναι ήδη γνωστό, έχει ανατεθεί στην Αστυνομία, υπό την άμεση εποπτεία του Γενικού Εισαγγελέα, να ερευνήσει για τις όποιες ποινικές ευθύνες ενδεχόμενα υπάρχουν.

Απόφασή μας, η πλήρης διερεύνηση και διαλεύκανση της τραγωδίας και η απόδοση ευθυνών.

Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών έναντι του κράτους και των θεσμών του, οι οποίοι έχουν τρωθεί από τα τραγικά συμβάντα στο Μαρί.

Είναι υποχρέωση όλων μας συλλογικά να εργαστούμε για να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τους θεσμούς και το πολιτικό σύστημα. Αυτό μπορεί να γίνει πρώτα απ’ όλα με τη στήριξη των θεσμών και των νόμων και όχι με την υπόσκαψη και την ακύρωσή τους.

Οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν μέσα από διαδικασίες που προβλέπονται από το Σύνταγμα και τους Νόμους. Δεν μπορεί κανείς να αναγορεύει εαυτόν σε δικαστή, να δικάζει και να καταδικάζει. Ούτε και μπορεί ακραίες εθνικιστικές ακροδεξιές ομάδες να εκμεταλλεύονται τον ανθρώπινο πόνο και την πίκρα των πολιτών για να οχλαγωγούν, να επιχειρούν να κάψουν το Προεδρικό και να αμαυρώνουν ειρηνικές εκδηλώσεις, που αποτελούν δημοκρατικό δικαίωμα των πολιτών, το οποίο σεβόμαστε και υπερασπιζόμαστε.

Όποιος κι αν είναι ο Πρόεδρος, δεν επιτρέπεται το Προεδρικό να αποτελεί στόχο και να προκαλούνται επεισόδια, που παραπέμπουν σε τραυματικές για τον τόπο εποχές οι οποίες αποτυπώθηκαν στο κατεστραμμένο από τη Χούντα και την ΕΟΚΑ Β’ Προεδρικό και στην τουρκική εισβολή και κατοχή που ακολούθησε. Η ύπαρξη ομαλότητας είναι συλλογική ευθύνη.

Συμπατριώτισσες, συμπατριώτες,

Μπροστά μας έχουμε το πιεστικό καθήκον να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από την τραγωδία. Όλες οι υπηρεσίες του κράτους εργάζονται εντατικά για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. Προβλημάτων που επιβαρύνουν την ήδη δύσκολη κατάσταση της οικονομίας. Εργαζόμαστε εντατικά για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων στην οικονομία του τόπου.

Εργαζόμαστε εντατικά να αξιοποιηθεί κάθε δυνατότητα και κάθε βοήθεια που προσφέρεται στη χώρα μας. Ήδη έχουμε απευθυνθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση ζητώντας αρωγή στα πλαίσια της κοινοτικής αλληλεγγύης. Διάφορες φίλες χώρες έχουν προσφερθεί να βοηθήσουν την Κύπρο. Τους ευχαριστούμε θερμά.

Οι υπηρεσίες του κράτους βρίσκονται σε πλήρη κινητοποίηση για την αποκατάσταση των ζημιών που έχουν υποστεί σπίτια, υποστατικά και περιουσίες συμπολιτών μας.

Συμπατριώτισσες, συμπατριώτες,

Συμμεριζόμαστε και κατανοούμε την απογοήτευση, την πίκρα ακόμα και το θυμό των πολιτών. Οφείλουμε όμως να είμαστε ψύχραιμοι και νηφάλιοι, να σεβαστούμε τις διαδικασίες και να κοιτάξουμε μπροστά. Με ενότητα και συλλογική προσπάθεια. Μπροστά μας έχουμε τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων στο Κυπριακό, οι οποίες μετά από τη συνάντηση στη Γενεύη με το Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, εντατικοποιούνται.

Μπροστά μας έχουμε την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την επιτυχία της οποίας θα πρέπει να συνεχίσουμε την προετοιμασία.

Η αναφορά στις διαπραγματεύσεις του Κυπριακού και στην Ευρωπαϊκή προεδρία, δεν αποτελούν άλλοθι για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και για τις ευθύνες που υπάρχουν. Εμείς, θα συνεχίσουμε την προσπάθεια σ’ αυτά τα ζητήματα αλλά και σε όλους τους άλλους τομείς της διακυβέρνησης, αναμένοντας τα αποτελέσματα της έρευνας και τότε ανάλογα θα απευθυνθούμε ξανά στο λαό.

Για μια ακόμα φορά εκφράζω τα ειλικρινή και ολόψυχα συλλυπητήρια μου προς τις οικογένειες των αδικοχαμένων παιδιών μας.

Καλώ όλους ενωμένοι να αντιμετωπίσουμε την όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί.

 

 

96 Σχόλια leave one →
  1. strovoliotis permalink*
    14 Ιουλίου, 2011 15:47

    Φωτογραφίες εδώ:

    http://www.moneynet.com.cy/General/30445.aspx

    Μου αρέσει!

  2. takeiteasy permalink
    14 Ιουλίου, 2011 15:47

    Να σχολιάσω μόνο το μάζεμα των πετρών από τον κ.κ.κ. του προεδρικού. Είναι πολύ ορθή η ενέργεια (είναι καλή πρακτική)έστω και αυτή την στιγμή. Κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει πριν την πρώτη μέρα εκδηλώσεων διαμαρτυρίας, διότι όλοι αναμέναμε τα «καλόπαιδα» να κάνουν το θαύμα τους. Δεν θα το έβλεπα σαν αποδοχή ήττας αλλά σαν επανόρθωση προηγούμενης παράλειψης. Σε περίπτωση ενδεχόμενων νέων περιστατικών (διότι πάντα βρέθουνται «καλοί» (ή κάλλοι) αν προτιμάς) τουλάχιστον θα είναι λίγο πιό ασφαλής όλος ο υπόλοιπος κόσμος που διαμαρτύρεται κόσμια (χωρίς όλες εκείνες τις πέτρες δίπλα από την είσοδο).

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      14 Ιουλίου, 2011 15:54

      Φίλε, «τεχνικά» και ψύχραιμα είσαι σωστός. Μπορεί να τόγραφα και εγώ ετσι αν δεν ήμουν τοσο εκνευρισμένος από το ψευδοδιάγγελμα…

      Επιμένω όμως πως το μύνημα που βγαινει δεν αντανακλά μια πετυχημένη – λέμε τώρα- κυβερνηση…

      Μου αρέσει!

      • takeiteasy permalink
        14 Ιουλίου, 2011 16:10

        Επρόσεξες φαντάζομαι ότι έχω αποφύγει να σχολιάσω οτιδήποτε άλλο. Αν είδες τζιαι το όνομα που χρησιμοποιώ, παραπέμπει σε «γιαβάσιη» άνθρωπο αλλά καμιά σχέση. Απλά θέλω να περιμένω λλίο πριν να «ξαναθυμώσω» άνκαι εύχομαι να γίνει κάτι και να αποφύγουμε όλοι, μα ολοι, τον μη δημιουργικό θυμό.

        Μου αρέσει!

  3. strovoliotis permalink*
    14 Ιουλίου, 2011 15:57

    Από το ΚΕΒΕ.

    Προς τη σωστή κατεύθυνση.

    ΕΠΕΙΓΟΝ

    Λευκωσία, 14 Ιουλίου 2011

    ΠΡΟΣ: Όλους τους ενδιαφερόμενους
    ΑΠΟ: Λεωνίδα Πασχαλίδη, Διευθυντή Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης
    ΘΕΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ AΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ
    ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ————————————————————————————————————————————

    Κυρίες / Κύριοι,

    Σας πληροφορούμε ότι κατόπιν διευθετήσεων που έχουν γίνει λόγω της έκτακτης κατάστασης που επικρατεί, μπορούν από σήμερα να διέρχονται από τα σημεία διέλευσης της Πράσινης Γραμμής, ηλεκτρογεννήτριες από τις περιοχές που δεν ελέγχονται από την Κυπριακή Δημοκρατία στις ελεύθερες περιοχές προσωρινά και για περίοδο μέχρι έξι μήνες.

    Με εκτίμηση,

    Λεωνίδας Πασχαλίδης,
    Διευθυντής,
    Τμήματος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης

    Μου αρέσει!

  4. 14 Ιουλίου, 2011 16:25

    Είδες προνοητικότητα ο πρόεδρος; Για να μήν τον λέμε και εντελώς ανάξιο. Όχι, τέτοιος δεν είναι. Απλά, πάσχει από ‘καισσαρίαση» που δεν του επιτρέπει να βλέπει πέραν μιας ακτίνας δύο μέτρων.

    Αιδώς, δικωμίτη! Κα πού ‘σαι, καλά είναι να απαγορεύσεις και την πώληση γιαουρτιών.

    Μου αρέσει!

  5. bananistanos permalink
    14 Ιουλίου, 2011 16:30

    Τουλάχιστον θα βάλουν κάτι πιο όμορφο;;

    Θα πρέπει να φορεί κράνος για πολλήν τζαιρό ο Χριστόφιας,
    για το διάγγελμα τι να πω; τρέμω κάθε μέρα που ξημερώνει..

    Μου αρέσει!

  6. strovoliotis permalink*
    14 Ιουλίου, 2011 16:59

    Διαβάστε και τον Φιρφιρή εδώ:

    http://goo.gl/DoUmG

    Μου αρέσει!

  7. 14 Ιουλίου, 2011 17:21

    Μάλιστα. Τα χαλίκια άντε, καλά κάνανε και τα μαζέψανε.Να μην δίνουν άλλο πάτημα στους επικίνδυνους του άλλου άκρου.
    Απαντήσεις κι εξηγήσεις, δεν περιμένω. Κι εκπλήσσομαι Στροβολιώτη μου, που περίμενες ν΄αδράξει οποιαδήποτε ευκαιρία.
    Μια σαλάτα παραδοσιακή του ΑΚΕΛ. Ό,τι λένε πάντα συγκεντρώθηκαν όλα σε μια ομιλία. Και η Συγγνώμη σε αυτούς που ξέρουν τί είναι ντροπή και χρέος.

    Μονομελή ερευνητική επιτροπή-με όνομα κατευθείαν από την τραγωδία του αεροπλάνου της «Ήλιος».
    Ευθύνες ψάχνει για αλλού.
    Κλαίει τα παιδιά και τις οικογένειες, μπερδεύει το Σήμερα με την Χούντα και το Πραξικόπημα- να με θυμηθείτε,πολιτική κίνηση να κάνει ΣΗΜΕΡΑ το διάγγελμα και όχι τις προηγούμενες 2 μέρες. Ένεκα και της επετείου,βεβαίως βεβαίως.

    Ναι,εξακολουθούν να θεωρούν τους ψηφοφόρους της Κύπρου ηλίθιους κι αδύναμους και τους δικούς τους αλυσοδεμένους. Τέλος.

    13 επίλεκτοι χάθηκαν νωρίς λόγω δικών του αποφάσεων,και ο Πατερούλης το πιθκιαύλι του.
    Κανονικά, μετά από τέτοια καταστροφή και υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες, έπρεπε να κληθεί το Εθνικό Συμβούλιο για να διορίσει ερευνητική επιτροπή και όχι το Υπουργικό.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      14 Ιουλίου, 2011 19:01

      Θάλασσα μου, πάντα ελπίζω, γιατί δεν κουβαλώ αντιΑΚΕΛική αποσκευή.

      Ξέρω γω;

      Εκ του αποτελέσματος, μπορεί εύκολα να χαρακτηριστώ αφελής…

      Μου αρέσει!

      • 14 Ιουλίου, 2011 22:34

        Αντιακελική; Όχι,αντιχριστοφιακή όμως ναι.Εδώ και πολλά χρόνια. Δεν υπήρχε ποτέ στιγμή έμπνευσης. Ποτέ δεν υπήρξε Ηγέτης, διότι πάντα οι κουβέντες του αγκάλιαζαν μόνο τον κόσμο του κόμματος του,και το επίπεδο δεν άγγιζε πολιτικό, ικανό για διάλογο. Και όσες συζητήσεις παρακολούθησα, επιβεβαίωναν αυτό που από την αρχή ένιωθα: πως ο χειρότερος πολιτικός που έχουμε, εκλέγηκε στο ανώτερο αξίωμα με την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας. Όσο για τις αποφάσεις και τα σκάνδαλα; Το ένα μετά το άλλο δυστυχώς επιβεβαιώνουν την έλλειψη διορατικότητας και οξυδέρκειας.
        Τα ικανά και χαρισματικά μέλη του ΑΚΕΛ διεγράφηκαν από το κόμμα τους,και από όσους έμειναν δεν γνωρίζω κανένα που ν΄ανήκει αυτή τη στιγμή στον στενό περίγυρο του Προέδρου. Δυστυχώς.
        Δεν είναι αφέλεια να θες κάποιον πολιτικό από τον παραδοσιακό χώρο «της επαναπροσέγγισης»,ειδικά μετά την περίοδο Τάσσου Παπαδόπουλου. Μην ξεχνάμε όμως ότι το ΑΚΕΛ τάχτηκε υπέρ του ΟΧΙ, για να τσιμεντώσει το ΝΑΙ σε τάφο. Και ήταν μάλιστα μαζί στην εξουσία με τους υποστηρικτές του Παπαδόπουλου όπως και τώρα (περίπου).
        Ε, μόνο κι από αυτό δεν υπάρχει Ειλικρίνια. Δεν θέλουν τίποτα περισσότερο από την Εξουσία τους.
        Και από ότι φανηκε θα κάνουν τα πάντα για αυτήν…

        Μου αρέσει!

      • 14 Ιουλίου, 2011 23:32

        Αφιερωμένο στη thalassamov: http://antzieloshiasmenimagissareal.blogspot.com/2011/07/blog-post_13.html, γιατί ο κάθε καημένος εκατάντησε να λέει τον πόνο του εδώ μέσα!

        Μου αρέσει!

  8. Ανώνυμος permalink
    14 Ιουλίου, 2011 18:07

    Θα ήθελα να σας προειδοποιήσω για το γεγονός ότι θα διεξάγεται παράλληλα και «αντι-φασιστική» «εκδήλωση» στην τάφρο Κωνστάντζα και ανάμεσα στους συμμετέχοντες θα είναι και αριστερές αναρχικές οργανώσεις. Πληροφορίες εδώ: http://falies.com/2011/07/13/%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AD-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%B3/

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      14 Ιουλίου, 2011 18:58

      Καλώς γίνεται η αντιφασιστική εκδήλωση.

      Δεν βλέπω όμως τι σχέση έχει με την όποια εκδήλωση έξω από το προεδρικό. Το αν θα βρίσκονται *και* φασίστες έξω από το προεδρικό, δεν βάζει τις δυο εκδηλώσεις σε αντιπαράθεση.

      Και αλλοίμονο αν γινόταν ετσι: και γιατί θα αδικείτο η μεγάλη πλειοψηφία του διαμαρτυρόμενου κόσμου που καμιά σχέση με τον φασισμό έχει, αλλά και γιατί θα χανόταν η ουσία:

      Όσον αφορά εμένα τουλάχιστον, η κριτική μου για τον πρόεδρο δεν έχει να κάνει με την πολιτική του προέλευση, έχει να κάνει μόνο με το γεγονός πως δεν του περνά! Και αυτή η λογική πιστεύω έφερε τον περισσότερο κόσμο στους δρόμους.

      Μου αρέσει!

  9. 14 Ιουλίου, 2011 18:40

    Αν δεν τα εσινααν ηταν να κλαιεις οτι επαραλειψαν να τα συναξουν τζιαι διουν ευκαιρια στο ελαμ να επαναλαβει τα ιδια. Με λιγα λογια εισαι ενας εμπαθης, βλακας δεξιος. Υστερα παραπονιουμαστε οτι εχουμε πολιτικους βλημματα, ε αμα εχεις ψηφοφορους βλημματα ιντα που καρτερας

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      14 Ιουλίου, 2011 18:53

      Πανέξυπνο εννιάρι.

      Μια κυβέρνηση που βάλλει φτιν στις φωνές του κόσμου, μια κυβέρνηση που έσιει επαφήν, μια κυβέρνηση που αναγνωρίζει μιαν κρίσην τζιαι προσπαθεί να την αποπυροδοτήσει, ναι, οφείλει να μαζέψει τζιαι τις τσιακκίλες, γιατί τα φασιστάκια θα έκαμναν πάρτι.

      Αφού όμως ασχολείται *μόνον* με τις τσιακκίλες, τζιαι στα άλλα δεν κάμνει απολύτως τίποτα, τότε νομίζω την νοιάζει μόνον το πάρτι, και όχι τα άλλα που ανέφερα.

      Ατε, η σειρά σου.

      Μου αρέσει!

  10. 14 Ιουλίου, 2011 19:47

    Ρε παιθκιά, αν δεν είχε σκοτωθεί τόσος κόσμος, το όλο ζήτημα θα είχε και μια κωμική πτυχή. Θα έλεγα πως ο πρόεδρος μας θα μπορούσε να εμπνεύσει την επόμενη ταινία του Mr Bean.

    Μου αρέσει!

  11. 14 Ιουλίου, 2011 20:07

    να πω και εγώ τα δικά μου; από το πρωί σήμερα λέγαμε ότι έπρεπε να μαζευτούν οι πέτρες, να μη δίνουμε ευκολα πολεμοφόδια στα κοκόρια. όταν πριν από κάτι μήνες τις τοποθετούσαν λέγαμε, κάποτε αυτές τις πέτρες θα μας τις ρίξουν εμάς.

    Όπως που έβαλαν στο ΓΣΠ τοίχους ολόκληρους από κοτρώνες για να έχουν οι χαμένοι να ρίχνουν. Οι αρχιτεκτονες που σκεφτηκαν τη χρήση πετρών δε θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα περήφανοι για την ιδέα τους.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      14 Ιουλίου, 2011 23:39

      Κοίταξε, η οργή που βγάζει η ανάρτηση δεν ακυρώνει την ορθότητα της πράξης σας. Το μεσημέρι ήμουν πολύ οργισμένος για το απίστευτο διάγγελμα του προέδρου.

      Και όταν είδα πως χρόνο για αυτοκριτική δεν είχε, αλλά οι τσιακκίλες έγιναν προτεραιότητα, ε τότε…

      Μου αρέσει!

  12. Andreas permalink
    14 Ιουλίου, 2011 20:26

    Εσυ εν του εβοηθησες σιορ στο μάζεμα?

    Μου αρέσει!

  13. IANIDES permalink
    14 Ιουλίου, 2011 21:38

    ΠΡΟΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΟΥΣ.
    ΤΟ 95% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΨΑΧΝΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟ Η ΕΧΘΡΟ. Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΠΗΓΕ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ, Η ΕΚΡΗΞΗ ΣΤΟ ΜΑΡΙ ΚΛΠ.
    ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΗΘΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
    ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.
    ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΤΕ, ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΨΗΛΑ.
    ΕΔΕΙΞΕ ΑΝΟΧΗ Ο ΚΛΗΡΙΔΗΣ, Ο ΤΑΣΣΟΣ, Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ ΝΑΙ!!
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΑΦΟΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΠΩΣ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΛΥΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑΠΛΟΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΘΑ ΑΠΕΤΡΕΠΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ;
    ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΣΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ;
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.
    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΠΕΥΣΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΤΑΠΑΝΤΩ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ;
    ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟ 95% ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ;
    ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 5%

    Μου αρέσει!

    • Andreas permalink
      15 Ιουλίου, 2011 05:25

      Μεν προτρεχεις σε παρακαλώ.
      Στον τασσο ενα συμβαν του τυχε τζι η υποθεση δικάζεται.
      Ο χριστοφιας τωρα θα δοκιμαστει.

      Για τον κληριδατσο πρεπει να του κοψουν την σύνταξη και τουφεκισμο μπρος στο προεδρικο.Τα λαθη του απλα εν λεγονται.

      Μου αρέσει!

  14. Απληροφόρητος. permalink
    14 Ιουλίου, 2011 22:29

    Μπορεί κάπιος να με πληροφορήσει; Η φωτιά ήταν στα ξερόχορτα και έφτασε στα πυρομαχικά; Ή ξεκίνησε από τα πυρομαχικά; Τί προσπαθούσαν δηλαδή οι πυροσβέστες να σβήσουν;
    Ευχαριστώ.

    Μου αρέσει!

    • 14 Ιουλίου, 2011 23:27

      Απληροφόρητε,

      Γιατί εν ρωτάς τους αστυνόμους-σαΐνια των καναλιών;
      Κι εγώ ακόμα προσπαθώ να καταλάβω πως έγινε το μέγα το κακό!

      Μου αρέσει!

  15. σχόλια ενός αστυνομικού permalink
    14 Ιουλίου, 2011 22:57

    ειλικρινά… αρχίζω να πιστεύω μετά απ’ όλην αυτήν την συζήτηση στο μπλοκ του Στροβολιώτη ότι ακόμη και άτομα που διαθέτουν και ήθος και πολιτική παιδεία δεν μπορούν να φτάσουν σε αντικειμενικά και νηφάλια συμπεράσματα γιατί δεν τους το επιτρέπουν αυτό οι ιδεολογικές και πολιτικές τους ταυτίσεις. Ο πρόεδρος, γράφει ο πάντα αγαπητός γιάνος, ετοιμάζεται για μακρύ πόλεμο γιατί δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως μεγάλο φορτηγό, μπουλντόζα και σχετικό συνεργείο δούλευαν εντατικά μαζεύοντας εκείνες τις άσπρες τσιακκίλες που έβαλαν στον κυκλικό κόμβο μόλις πριν μερικούς μήνες – προφανώς για διακόσμηση…. τσιακκίλες που βρήκαν ως εύκολο πολεμοφόδιο τα φασιστάκια που έκαναν τα επεισόδια προψές.’ και συνεχίζει ότι ο πρόεδρος μ’ αυτήν του την πράξη αποδέχεται την ήττα του. ( από ποιον αποδέχεται την ήττα του γιάννο? μήπως από τα φασιστάκια του ΕΛΑΜ και τους συντρόφους που της χρησιμοποιουσαν στο πετροβολιτό τους?) Αυτές τις πέτρες που τα φασιστάκια και όχι μόνον αυτά του ΕΛΑΜ αλλά και αυτά της Της Εθνικής αντίστασης και του Κινήματος για την σωτηρία της Κύπρου αλλά και οι πορτοκαλοί του Αποελ κ.λ.π χρησιμοποίησαν για να πετροβολήσουν το προεδρικό. Δεν ξέρω αν το ζήτησε και ο πρόεδρος να μετακινηθούν οι πέτρες από τον κυκλικό κόμβο του English school αλλά πρώτοι το είχαμε ζητήσει εμείς οι αστυνομικοί που είχαμε υποστεί το ακατάσχετο πετροβόλημα των Ελαμιτών και των άλλων που επεδραμαν στο προεδρικό προχθές. Όπως είχαμε ζητήσει την μετακίνηση των πετρών που βρίσκονται στο κυκλικό κόμβο του Γ.Σ.Π γιατί και πάλι εκεί στην περίπτωση που υπήρχαν αγώνες και έπρεπε να τους αστυνομεύουμε στο Γ.Σ.Π τα ίδια περίπου άτομα τις χρησιμποιούσαν ως πρώτη ύλη στο πετροβολιτό τους. Εκεί νομίζω τους έβαλαν τσιμέντο εδώ τις μετακίνησαν… αν έπεφταν μερικές από αυτές τις πέτρες στο κεφάλι σου, αγαπητέ γιάννο τότε θα έλεγες ότι καλά κάνουν και τις μετακινούν…
    Θέλω όμως να κάνω κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις στα προηγούμενα μου σχόλια στην προηγούμενη σου ανάρτηση. Στις λίγες ύβρεις που δέχτηκα δεν θα απαντήσω .Γιατί ο καθένας μπορεί να αντιλαμβάνται τα πράγματα όπως θέλει και να ταυτίζει τον καθένα εύκολα μ’ αυτό που αυτός νομίζει. Αυτό που εγώ παρατήρησα απ’ αυτές τις κινητοποιήσεις δεν είναι το ότι πρωτοστατουσαν τα 250 φασιστάκια του ΕΛΑΜ όπως λες, ή τα 400 όπως λεν άλλοι. Εσύ ο ίδιος σ’ ένα άλλο σχόλιο σου αναφέρεις ότι εκεί ήταν και το Κίνημα ελληνικής αντίσασης του Κρίνου Μακρίδη και φαντάζομαι ότι ήταν επίσης εκεί το Κίνημα για την σωτηρία της κύπρου του Πάνου Ιωαννίδη και οι λοιποί ομοιδεάτες τους. Επίσης σου αναφέρω ότι ο φίλος και ομοιδεάτης τους στον Λόγο κ. Γιώργος Γεωργίου και εκδότης της φασιστικής κατά την αποψη μου φυλλάδας Ποντίκι προπαγάνδιζε για αυτήν την κινητοποίση στο Προεδρικό, όπως και όλοι οι άλλοι που έχουν παρόμοιες αντιλέψεις. Το άλλο παρατήσα στην προχθεσινή πορεία στο Προεδρικό και έχει να κάνει με τον πολιτικό της χαρακτήρα αλλά και ευρύτερα με την πορεία που παίρνει η πολιτική μας κουλτούρα είναι το ότι εκεί ήταν και ο κύριως όγκος της κερκίδας του Αποέλ, αυτόν που
    βλέπουμε στους ποδοσφαιρικούς αγώνες. Και το χειρότερο μετέφεραν την νοοτροπία και τις συμπεριφορές τους από το Γ.Σ.Π, από το γήπεδο δηλ. στο προεδρικό. Τις κροτίδες τους, τους πετροβολισμούς τους και τις βρισιές τους εναντίον του ανθέλληνα Χριστόφια. Θυμάμαι ότι από τότε που εκλέγηκε ο Χριστόφιας πρόεδρος της Δημοκρατίας το συνθημα που κυριαρχούσε στην κερκίδα του του Αποελ ήταν ‘Χριστόφια προδότη καταδότη’.. στα προεδρικό βέβαια το ριζοσπαστικοποίησαν σε ‘Θάνατος στον προδότη Χριστόφια’. Επίσης λές ότι είναι υπερβολικές οι εκτιμήσεις μου για το που θα οδηγούσε η κατάσταση η προχθεσινή αν δεν υπήρχε εκεί η αστυνομία. Μα εγώ αγαπητέ γιάννο δεν έκανα εκτιμήσεις, ανάφερα τα γεγονότα όπως ακριβώς τα είδα με τα μάτια μου. Ότι έγινε επίθεση κατά του προεδρικού, ότι κυρίως οι συνειδοτοποιημένοι φασίστες έριψαν την κύρια πύλη του προεδρικού και με απειλές κατά της ζωής του προέδρου σε απόσταση ακτίνας 50 μέτρων από το κτίριο του προεδρικού απειλούσαν με θάνατο τον πρόεδρο. Λες δεν υπήρχε τέτοια πιθανότητα γιατί οι περισσότεροι ήταν νούσιμοι και θα έλεγχαν την κατάσταση. Μα όταν υπήρχαν τόσοι αστυνομικοί και αναγκάστηκε η ΜΜΑΔ να ρίξει δακρυγόνα και μάλιστα μετά από συνεχείς προειδοποιήσεις από τον τηλεβόα ότι αν δεν σταματούσε ο πετροβολισμός και η ρίψη κροτίδων να αναγκάζονταν να ρίξουν καπνογόνα και δεν υπήρχε ανταπόκριση πως εσείς θα μπορουσατε να τους ελέξετε. Το τελευταίο που θέλω να πω και τελειώνω. Το ζήτημα αγαπητέ γιάννο δεν είναι ότι συμμετείχες σε μια πορεία της Δεξιάς εναντίον του προεδρικού, αλλά σε μια πορεία εναντίον του προεδρικού που μάλιστα κατάφερε να μπεί μέσα στο προεδρικό με καθαρά ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ χαρακτήρα. Σε μια πορεία κατά του προεδρικού που το κύριο σύνθημα ήταν ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ και ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΑΚΕΛ. Σε μια πορεία που συμμετείχε ότι πιο ακραίο, ότι πιο αντιδραστικό και φασιστικό έχει να επιδείξει η κυπριακή κοινωνία. Και χαίρομαι που ήμουν στο αντίπαλο στρατόπεδο έστω και εν στολος… Αλλά το δηλώνω ότι και χωρίς στολή θα ήμουν εκεί έστω και αν τελικά δυστυχώς δεν ψήφισα στις τελευταίες εκλογές το Ακέλ

    Μου αρέσει!

    • 14 Ιουλίου, 2011 23:28

      Αστυνομικέ,

      Μη γίνεσαι τόσο διαλεκτικός γιατί θα συγχύσεις κόσμο εδώ μέσα!!!

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      14 Ιουλίου, 2011 23:55

      Άγνωστε μου αστυνομικέ – γιατί εσύ φαίνεται πως με γνωρίζεις -, κοίταξε την απάντηση στον συνάδελφο σου πιο πάνω. Δεν θεωρώ κακή πράξη τη μετακίνηση των τσιακκίλων!

      Για τις προτεραιότητες έχω πρόβλημα, και μέσα σε αυτό το πάλεμα χάθηκε η ψυχραιμία στην σύνταξη της ανάρτησης.

      Η ήττα του προέδρου όμως, έγκειται στην πλήρη του αδυναμία να πιάσει το λαϊκό αίσθημα, και να λειτουργήσει αναλόγως. Το διάγγελμα αντί να ηρεμήσει όπως και εγώ ήλπιζα, εξόργισε τον κόσμο.

      Για την εκδήλωση της Τρίτης: ακτινογραφείς το πλήθος των φανατικών με πολλή λεπτομέρεια. *Δεν* διαφωνώ μαζί σου και ας ειρωνεύεται ο Ανεφ. Βρισκόσουν προφανώς απέναντί τους, και είχες θέα από πρώτο χέρι. Εγώ βρισκόμουν κυρίως πίσω, όπου δεν υπήρχε κανένα από αυτά τα φανατισμένα πλάσματα, εκτός φυσικά από τους παραταγμένους υδροκέφαλους του ΕΛΑΜ.

      Για αυτό το λόγο νοιώθω την ανάγκη να υπερασπιστώ την πλειοψηφία του κυρίως ανωνύμου πλήθους…

      Εκείνου του πλήθους που πιστεύω δεν θα συμμετείχε με κανένα τρόπο στην έφοδο που έκαναν τα φασιστάκια. Ναι, είμαι εκτός χορού, αλλά δεν μπορώ να δεχθώ το σενάριο που αναφέρεις!

      Δέχομαι πως ίσως στα μυαλά κάποιων ακροδεξιών με τους οποίους συγκρουστήκατε να υπήρχε η έφοδος στο προεδρικό ως πραγματικό σενάριο.

      Αν όμως αυτό αφορά πάνω από 20 πλάσματα, τότε καλό είναι να πακκεττάρουμε όλοι για κάπου μακριά.

      Κατά προτίμηση στους αντίποδες.

      Απόψε αντιλαμβάνομαι πως η εκδήλωση κύλησε χωρίς προβλήματα – δεν ήμουν εκεί.

      Μου αρέσει!

  16. Απληροφόρητος. permalink
    14 Ιουλίου, 2011 23:54

    @ AnefOriwn

    Μα και ο Στροβολιώτης δείχνει να ξέρει αρκετά πράγματα. Άλλωστε για να μοιράζει ευθύνες σημαίνει ότι το έψαξε το θέμα. Περιμένω να με διαφωτίσει αυτός, αφού βέβαια γυρίσει από την πορεία απόψε στο προεδρικό.

    Μου αρέσει!

  17. strovoliotis permalink*
    14 Ιουλίου, 2011 23:56

    Απληροφόρητε, δεν ήμουν στην αποψινή εκδήλωση, και δεν γνωρίζω πως ξεκίνησε η φωτιά. Εκείνο που νομίζω είναι πως από τη στιγμή που πρήστηκαν τα κοντέινερ, το μπουμ ήταν θέμα χρόνου…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 15:28

      Απληροφόρητε! Τωρά που έμαθα, να σε ενημερώσω!

      Ο εκπρόσωπος της πυροσβεστικής λέει πως κλήθηκαν στην ναυτική βάση για σβήσιμο μικρής φωτιάς η οποία προέκυψε από έκρηξη σε κοντέινερ!

      Μου αρέσει!

  18. 15 Ιουλίου, 2011 00:41

    «Δεν θεωρώ κακή πράξη τη μετακίνηση των τσιακκίλων!», λαλεί ο Strovoliotis! Μα έκαμες την τίτλο του post σου ρε παρέα! Να σου τον θυμίσω; «Απίστευτο: μαζέφκουν τες τσιακκίλες από το ράουντ απάουτ του Προεδρικού!» Πρόσεχε καλόν νάκκον τους; τίτλους που βάλλεις! Οξά να επάθαμεν της κουβέντας που λαλεί «της κοντής της ψωλής, της φταίει και το μαλλί»;
    Όμως κάπου έχεις κι ΕΣΥ τα δίκια ΣΟΥ! Έπρεπε στο σημερινό διάγγελμα του ο Πρόεδρος να πει ότι «παρετά την κυβέρνηση και κάμνει υπουργικό συμβούλιο με τεχνοκράτες από όλα τα κόμματα»!!! Ας πούμεν να βάλει τον τεχνοκράτη θεολόγο του ΔΗΣΥ κον Πιτσιλλίδη Υπουργό Άμυνας [μια και έχει ως πρότυπο του τον Στρατό του Ισραήλ – τώρα πως ένας θεολόγος θαυμάζει τα στράτα αναζητώ ένα δημοσιογράφο που κατέχει την απόλυτη αλήθεια να μου το εξηγήσει], ya να τον βάλει Υπουργό Παιδείας μια και κατέχει το λαφαζανίζειν και είναι και λεξηπλάστης!
    Τελικά έχει δίκιο ο
    Gregoris όταν λαλεί πως [link: http://nekatomata.blogspot.com/2011/07/blog-post.html%5D «Η συνύπαρξη τζιαι η συμπαράταξη φιλελευθέρων με την ακροδεξιά τζιαι στον δρόμο πλέον, με την συντηρητική, χριστιανική τζιαι εθνικιστική τάση να βάλλει τζιαι το πλαίσιο μάλιστα, εν ιδιαίτερα λυπηρή εξέλιξη. Εφανήκαν δυστυχώς τα όρια του προοδευτισμού της μερίδας τζείνης της δεξιάς που έδειξεν τουλάχιστον την περίοδο 2004-2009 ότι εμπορούσεν να αποτελέσει μια ελπίδα.»
    Τι έγινε όμως απόψε; Πόσες δεκάδες χιλιάδες κόσμος μαζεύτηκε για να καταδικάσει την «ανευθυνότητα του Προέδρου» και να εκδηλώσει την αγανάκτηση του που μας κόφκουν 2-3 φορές την ημέρα το ρεύμα; Δεν άκουσα ειδήσεις!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 07:00

      Ανεφ, μα δεν χρειάζεται να επαναλάβεις αυτά που έχω ήδη παραδεχτεί: ναι, η ανάρτηση γράφτηκε κάτω από καθεστώς μεγάλου εκνευρισμού, και οργής μετά το αδιανόητο διάγγελμα του προέδρου.

      Κάποιοι, ξέρεις, παραδέχονται τις αδυναμίες τους.

      Ξαπόλα τον Πιτσιλλίδη ρε κουμπάρε. Τεχνοκράτη θεολόγο δεν χρειάζεται μια κυβέρνηση, οπότε τι τον πετάσσεις μες την μέσην;

      Όσο για την ουσία της αφελούς μου ελπίδας, για δραστική αλλαγή της κυβέρνησης και συμμετοχή όλων, φαίνεται δεν κατάλαβες τι έγινε.
      Τίποτα δεν είναι το ίδιο μετά την 11η Ιουλίου. Και όσο και αν ο χρόνος απαλύνει τον πόνο των συγγενών των θυμάτων, η χώρα μας πάει καπούτ. Η χρεοκοπία είναι όχι μόνο σίγουρη αλλά θα γίνει κάτω από πολύ χειρότερες συνθήκες, η ποιότητα ζωής όλου του λαού πάει χρόνια πίσω, και εσύ ειρωνεύεσαι που εισηγούμαι την ανάληψη της προσπάθειας υπέρβασης συλλογικά!

      Μου αρέσει!

      • 15 Ιουλίου, 2011 23:34

        Εκείνο που δεν καταλάβεις Strovoliotis, ή μπορεί να το καταλάβεις αλλά το υιοθετείς [από την άποψη της πολιτικής πρακτικής] είναι την προσπάθεια που γίνεται με κτυπήματα κάτω από τη μέση [που λαλεί τζι’ ο Μιχάλης Ταπακουδης και μέσα από την καπηλεία των νεκρών και την εκμετάλλευση του πόνου των συγγενών τους, να περιθωριοποιηθεί το ΑΚΕΛ και η Αριστερά. Γι’ αυτό και κάποιοι δεν διστάσατε να λάβετε μέρος και σε πορείες με τους εθνικιστές!!! Τα περί «επιφυλάξεων» εγώ τ’ ακούω βερεσέ!!! Ή μήπως ο σκοπός τελικά αγιάζει τα μέσα; Κι όπως συχνά λαλείς κι ΕΣΥ, το κάθε τι μετριέται εκ του αποτελέσματος; Και με την σύμπλευση με τους ΕΛΑΜίτες και λοιπά εθνικιστάκια και χριαστανόπουλα, είναι το εθνικιστικό απορριπτικό μέτωπο που ενισχύεται. Τούτος ο κος Τσιάκκας που σας βγάζει και «ψευτοπατριωτικά» λογύδρια εν τούτος που έγραψε τον Ρίκκον Μάππουρον; Να ΣΑΣ ζήσει!
        Τζι’ ο Πιτσιλλίδης κουμπάρε εν ένας που τούτους που συντάσσονται μαζί ΣΑΣ και έχετε τους ίδιους στόχους και σκοπούς!

        Μου αρέσει!

  19. Απληροφόρητος. permalink
    15 Ιουλίου, 2011 00:43

    Δεν ρωτάω πως ξεκίνησε η φωτιά. Ρωτάω από πού ξεκίνησε η φωτιά. Από τα χόρτα ή από τα πυρομαχικά; Και πού ήταν η φωτιά που προσπαθούσαν να σβήσουν οι πυροσβέστες όταν έγινε η έκρηξη; Πάνω στα χόρτα ή πάνω στα πυρομαχικά; Κάποιος πρέπει ξέρει δε γίνεται. Αυτά δεν έχουν σημασία; Γιατί δεν τα ρωτέι κανείς;

    «Εκείνο που νομίζω είναι πως από τη στιγμή που πρήστηκαν τα κοντέινερ, το μπουμ ήταν θέμα χρόνου…»
    Νομίζεις; Καλά γιατί δεν νόμισε το ίδιο και ο υπαρχηγός της Εθνικής Φρουράς; Λες να το έκανε επίτηδες; Τί στ’ αλήθεια συμβαίνει, διερωτήθηκες καθόλου;

    Μου αρέσει!

    • 15 Ιουλίου, 2011 01:39

      Απληροφόρητε,

      Βαλτός είσαι για να ΜΑΣ χαλάσεις τη σούπα; Γιατί όμως δεν ρωτάς και πως πήραν φωτιά τα ξερά χόρτα [αν είναι απ’ εκεί που ξεκίνησε η φωτιά] στις 4 το πρωί και μάλιστα με τόση υγρασία;

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 07:04

      Ρε απληροφόρητε, είσαι όνομα και πράμα. Σου λεω δεν γνωρίζω! Οι ανακριτές και ο ερευνητής ας τα βρούν.

      Εγώ ξέρω πως μια κυβέρνηση φύλαγε για 2.5 χρόνια μια ωρολογιακή βόμβα δίπλα από ένα στρατόπεδο, και δίπλα από το πιο βασικό έργο υποδομής.

      Μου αρέσει!

  20. Κυπραία του κόσμου permalink
    15 Ιουλίου, 2011 02:01

    τζαι εμείς επήαμεν με τα κοπελλούδκια μας την Τρίτη στην πλατεία ελευθερίας,

    …….εκούντησέ μας η θλίψη για τους αθρώπους που εσκοτωθήκαν τζαι για τους δικούς τους
    ……τζαι η αγανάκτηση για την ανεπάρκεια τζαι δυσλειτουργία του κράτους που εξεπέρασε την ταλαιπωρία που μας προκαλεί καθημερινά, τζαι άρκεψεν να σκοτώνει τα παιδκιά μας.
    ……επορευτήκαμε με το δάκτυλο να δείχνει την πολιτική ευθύνη τζείνων που το διοικούν. το κράτος – δράκος.
    …..τζαι με θυμό για τους πολιτικούς / στρατιωτικούς που ενώ εν οι απόλυτοι υπεύθυνοι για το αδηφάγο μπάχαλο του στρατού είχαν το θράσος να φωνάζουν τους μιτσιούς για την φυγοστρατία.

    Την ώρα που ήρταν τα 16χρονα του ΕΛΑΜ, με στρατιωτικό βηματισμό, ως εθιστε να κάμνουν που τον τζαιρό των Ναζι οι φασίστες, η μιτσιά μου η κόρη λαλεί μας, «έρκουντε να μας δέρουν». Αδυνατούσε να δεχτεί ότι εμείς τζαι οι ΕΛΑΜίτες εδιαδηλώναμε για το ίδιο πράμμα. Που μιτσή τζαι που πελλόν.,,,εν γίνεται εμείς τζαι οι ΕΛΑΜ μαζί……

    Τζείνη την ώρα αποκωδικοποίησα την σκιά που ένοιωθα σαν επήενα στην διαδήλωση. Το τοπίο εκαθάρισε ξαφνικά τζαι ήρτε μου στον νου το πάθος με το οποίο επροωθούσε την διαδήλωση το Offsite. Τζαι η περίεργη απόκρυψη των ονομάτων ανθρώπων που το διοργανώναν. Ολόκληρες ανακοινώσεις τζαι άρθρα χωρίς ούτε ένα όνομα.

    Μετά ακολούθησαν τα κατά Τσιάκκα τουρκοφάγα ποιήματα, η μάνα που μας εκαλούσε να στείλουμε τα παιδκιά μας στον στρατό να πολεμήσουν, η ωραίοι Έλληνες, ο εθνικός ύμνος τζαι λοιπά παραφενάλια των εθνικιστών μονομανιακών. Κάποιος εζήτησε να μιλήσει για τον στρατό τζαι άμαν εκαταλάβαν οι «ανένταχτοι & ακομμάτιστοι» ότι εν κριτική τζαι όι στρατολαγνεία που θα έκαμνε εκδιώχθηκεν κακής κακώς. Εκαταλαβαμεν οτι στους συγκεκριμένους «ανένταχτους πολίτες» χωρούν μόνο οι εθνικά στρατευμένοι.

    Επαρακολούθουν έναν έναν νούσιμους να αποχωρούν, κάποιοι διαμαρτυρόμενοι. Άμαν εκαλέσαν τον κόσμο να πορευτεί στο Προεδρικό, αφού πρώτα έψαλλαν εκστασιασμένοι τον εθνικό ύμνο, εκάμαμεν τζαι μεις στροφή προς την Λήδρας. ‘Ήμουν πλέον σύουρη.
    Τζαι για να προλάβω (όι εσένα που με ξέρεις) – κανένας που την παρέα μας εν εψήφισε τον Χριστόφκια

    Φίλε Στροβολιώτη, εκατάλαβες ιντα που γίνετε?

    Εν το Offsite, το Ποντίκι, ο Εμπροσθοφυλακας , τα κατάλοιπα του Chistofkias watch, τζαι ο διεστραμμένος ευδόκας (ούλλοι τους συγκοινωνούντα δοχεία) που κρύφκουντε τζαι προσπαθούν να καθοδηγούν τις διαμαρτυρίες – δηλαδή το γνωστό εθνικιστικό δίκτυο παραγωγής υστερίας τζαι μίσους. Το «Χριστόφια προδότη καταδότη» εφωνάζαν το τζαι πέρσι τζαι πρόπερσι τον Ιούλη . Τωρά φωνάζουν του να πεθάνει. Ανάλογο μίσος για ούλλους όσους εν μοιράζουντε το δικό τους μίσος τους (για οτιδήποτε κυπριακό τζαι ιδιαιτέρα τουρκο – κυπριακό)

    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

    http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_7566.html

    Μαζί τους εν πρέπει να συμπορευτούμε. Γιατί εμείς εν τον εκσυγχρονισμό που θέλουμε.’Οϊ πισωγυρίσματα σε εθνικιστικούς μεσαίωνες

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 07:10

      Κυπραία του κόσμου,

      Δήλωσα από την αρχή τις επιφυλάξεις μου. Δεν είμαι στραβός.

      Εκείνο όμως στο οποίο επιμένω είναι πως η πλειοψηφία του ανώνυμου πλήθους βρισκόταν εκεί λόγω φυσιολογικής οργής και θυμού.

      Μου αρέσει!

  21. 15 Ιουλίου, 2011 02:20

    «Απαίτηση όλων μας είναι η πλήρης διερεύνηση των συνθηκών, των αιτίων και των λόγων που τελικά προκάλεσαν τη μεγάλη τραγωδία. Η απαίτηση όλων είναι να εντοπιστούν και να αποδοθούν οι ευθύνες, όποιους κι αν αυτές βαρύνουν από το χαμηλότερο μέχρι το ανώτατο επίπεδο. »

    Θα έλεγε κανείς πως μιλά η αντιπολίτευση!

    «Η αναφορά στις διαπραγματεύσεις του Κυπριακού και στην Ευρωπαϊκή προεδρία, δεν αποτελούν άλλοθι για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και για τις ευθύνες που υπάρχουν. »

    Τότε γιατί αναφέρονται; Είναι εντελώς άσχετες με το θέμα. Αυτά τα κάνουν οι τσαρλατάνοι πολιτικάντηδες.

    Πώς είναι δυνατόν να είσαι κυβέρνηση και να μην εχεις υπόψη σου τις πτυχές ενός τόσο σοβαρού θέματος και να κάνεις τον ανήξερο; Πάλι καλά που δεν ζητά και την κατανόηση των πολιτών ο Πρόεδρος. Δουλειά του Προέδρου είναι να κυβερνά, είναι ασυγχώρητο να μην γνωρίζει. Δυστύχημα σε στρατόπεδο έγινε, όχι σε καμιά βιοτεχνία!

    Κρίμα, πολύ κρίμα, σκέτη απογοήτευση.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 07:11

      «Πώς είναι δυνατόν να είσαι κυβέρνηση και να μην εχεις υπόψη σου τις πτυχές ενός τόσο σοβαρού θέματος και να κάνεις τον ανήξερο; Πάλι καλά που δεν ζητά και την κατανόηση των πολιτών ο Πρόεδρος. Δουλειά του Προέδρου είναι να κυβερνά, είναι ασυγχώρητο να μην γνωρίζει. Δυστύχημα σε στρατόπεδο έγινε, όχι σε καμιά βιοτεχνία!»

      Ακριβώς αυτή είναι η ουσία! Οταν όμως κάνουμε κριτική είμαστε αντιΑΚΕΛικοί μέχρι και φασίστες…

      Μου αρέσει!

  22. σχόλια ενός αστυνομικού permalink
    15 Ιουλίου, 2011 03:30

    Αγαπητέ γιάννο επανέρχομαι δυστυχώς γιατί διαπιστώνω μια σειρά από λογικές αντιφάσεις στο τελευταίο σου σχόλιο. Λες ότι ακτινογραφώ με πολλή λεπτομέρεια το πλήθος των φανατικών. Το αποκαλείς ‘πλήθος’ και ακολούθως αφήνεις να εννοηθεί ότι οι ακροδεξιοί δεν ήταν πάνω από 20 άτομα. Εσύ ο ίδιος αγαπητέ φιλε υπολόγισες τα άτομα του ΕΛΑΜ σε 250 φασιστάκια όπως λες… Πόσοι ηταν οι άλλοι φασίστες που ήταν στην πορεία προς το προεδρικό?.. ο Κρίνος Μακρίδης και η Εθνική Αντίσταση, που εσύ τον ανάφερες ότι ήταν εκεί. Ο Πάνος Ιωαννίδης και το κίνημα για την Σωτηρία της Κύπρου ( εγώ το λέω για την καταστροφή).. και όλοι οι άλλοι? Πως κατάφεραν αυτοί οι 20 να ρίξουν την πύλη του προεδρικού και να μπουν μέσα όταν υπήρχε εκεί ισχυρή αστυνομική δύναμη? Αναφέρεις ότι νοιώθεις την ανάγκη να υπερασπιστείς την πλειοψηφία του κυρίως ανωνύμου πλήθους… Μα το πλήθος δεν ήταν καθόλου ανώνυμο αγαπητέ φίλε… Ήταν όλοι εκεί.. όλες οι εθνικιστικές, ρατσιστικές, ακραίες και φασιστικές καταστάσεις. Ήταν και αυτοί της offsite, και αυτοί του Ποντικιού, και όλοι οι φασίστες του διαδυκτίου.. και Το Christofias Watch, και ο Εμπροσθοφύλακας, και αυτοί του indymedia, και οι ποτρακαλοί του Αποέλ και ο κρίνος μακρίδης και οι ΕΛΑΜΙΤΕΣ και όλοι αυτοί που βρίζουν τον Χριστόφια και τους Νενέκους από το 2004… ΔΕΝ ΕΛΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ. Όλα τα συνθήματα, οι εθνικοί ύμνοι κ.ο.κ δείχνουν ξεκάθαρα ποιος ήταν ο χαρακτήρας της πορείας προς το προεδρικό. Και δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι αυτός ο παροξυσμός που είδαμε προχθές αλλά και όλος αυτός ο παροξυσμός που παρατηρούμε από τα ΜΜΕ απ’ όλες σχεδόν τις εφημερίδες .. από τον Φιλελευθερο και την Σημερινή και την Αλήθεια μέχρι τελευταία , δυστυχώς, και τον Πολίτη και το Ποντίκι, την Ένωση ή δεν ξέρω και γω ποια άλλη φυλλάδα αλλά και τον αντένα, και το σίγμα και τον λόγο και.. δεν έχει να κάνει με το προχθεσινό τραγικό συμβάν.. αλλά με τον αρρωστιμένο αντι-κομμουνισμό και τα άλλα διαστροφικά τους ιδεολογήματα.. τον άκρατο εθνικισμό, την ξενοφοβία, τον ρατσισμό και τον αντιτουρκισμό. Δεν μπορώ να καταλάβω αλλιώς πως όλοι αυτοί τραγουδούσαν τον εθνικό ύμνο σε μια τέτοια εκδήλωση και πως ένα μεγάλο μέρος φώναξε και επιφυμούσε τους ταγματασφαλιτες του ΕΛΑΜ όταν κατάφθασαν και έκανα γιουρούσι στο προεδρικό με βασικό τους σύνθημα ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ Χριστόφια? Αγαπητέ φίλε νοιώθω ότι αυτό που διακυβεύετε δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από την ίδια την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Ο πρόεδρος είναι η μόνη εξουσία που επέλεξε ο λαός… Τους καναλάρχες, τους δημοσιογράφους και τους πατρώνους τους δεν τους επέλεξε κανένας… τους επέβαλε και τους επιβάλει η πιο χυδαία και ολοκληρωτική εξουσία… η εξουσία του χρήματος. Ο Χριστόφιας ίσως να έκανε πιο πολλά πράγματα αντίθετα με το πως εγώ πίστευα ότι έπρεπε να τα κάνει αλλά έχουμε καθήκον να υπερασπιστούμε την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ γιατί όλες οι σκοτεινές δυνάμεις έχουν πλέον ενωθεί… και νομίζω πως ένας είναι ο μεγάλος τους φόβος η σχεδόν ‘απίθανη’ πιθανήν λύση του κυπριακού και η συνύπαρξη με τους τουρκοκυπρίους… Όταν θα ξαναδώ στο facebook ένα νέο group που θα καλεί σε πορεία εναντίο του προεδρικού.. τότε θα δημιουργήσω ένα άλλο group που θα καλεί σε ΑΝΤΙΔΙΑΔΗΛΩΣΗ για την υπεράσπιση της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και ενάντια στον ΦΑΣΙΣΜΟ… γιατί όλες αυτές οι κοινωνικές ζυμώσεις και εκδηλώσεις προς τα εκεί οδηγούν.. έστω και αν συμμετέχουν σ’ αυτές και ανυποψίαστοι άνθρωποι… και εσένα αγαπητέ φίλε σε θέλω στις γραμμές και όχι με τις γραμμές της αντίδρασης και του φασισμού.. και είμαι βέβαιος ότι θα είσαι μαζί μας…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 07:21

      Φίλε μου αστυνομικέ μου τα χαλάς!

      Πάντως οφείλω να παραδεκτώ πως έχεις πολύ καλή πολιτική, αλλά και μπλοκερική γνώση!

      Λοιπόν, η λέξη «πλήθος» δεν υπονοεί πάντα πολλούς, και με αυτή την έννοια την χρησιμοποίησα. Επαναλαμβάνω πως δεν είχα γνώση από πρώτο χέρι αφού δεν βρισκόμουν μπροστά. Εκείνοι που λέω είναι πως ήταν εκεί μερικές εκατοντάδες δεδηλωμένοι φασίστες, κάποιοι από αυτούς πήγαν προετοιμασμένοι για φασαρίες, αλλά δεν πιστεύω πως είναι δυνατόν να υπήρχαν περισσότερα από 20 άτομα που ήθελαν στα σοβαρά να κάνουν κατάληψη του προεδρικού!

      Τα υπόλοιπα που λες, ειλικρινά πιστεύω είναι υπερβολές. Πολλές δυνάμεις έχουν στο μάτι τον Χριστόφια. Κάποιοι από παραδοσιακό αντιΑΚΕΛισμό, κάποιοι γιατί «φοβούνται» τη λύση την οποία πιστεύουν θα φέρει ο Χριστόφιας (λέμε τώρα). Ε, υπάρχουν και κάποιοι που δεν υιοθετούν ούτε το ένα ούτε το άλλο.

      Δυστυχώς δεν του περνά του ανθρώπου. Αυτό είναι το πρόβλημα.

      Μου αρέσει!

  23. 15 Ιουλίου, 2011 08:19

    Μέσω της σελίδας της Ε. Χαραλαμπίδου είδα αυτό και συμφωνώ απολύτως:

    Αλλά δεν θα σταματήσουμε και την κριτική, όπου νοιώθουμε ότι βοηθά κυρίες και κύριοι. Αν αυτό εκλαμβάνεται ως υπόσκαψη, τότε tough!

    Μου αρέσει!

  24. Othellos permalink
    15 Ιουλίου, 2011 08:29

    Μακάρι το κράτος να έδιχνε το ίδιο ενδιαφέρον και για την έγκαιρη απομάκρυνση των στοιβαγμένων εκκρηκτικών από την βάση στο Μαρί, όπως έδειξε και για το μάζεμα των τσιακκίλων έξω από το προεδρικό.

    Αντί να βγει χτες ο πρόεδρος και να απολογηθεί στις οικογένειες των θυμάτων αλλά και σε ολόκληρο τον κυπριακό λαό για την εγκληματική αδιαφορία και τις παραλείψεις της κυβέρνησης αλλά και του ιδίου, προσπάθησε να δικαιολογηθεί με ένα νερόβραστο «διάγγελμα» με αναφορές στο πραξικόπημα, την χούντα και στους 20 ή 30 πελλούς που δημιούργησαν επεισόδια έξω από το προεδρικό. Γιά άλλη μια φορά ο Δημήτρης Χριστόφιας ήταν κατώτερος των περιστάσεων.

    Μου αρέσει!

  25. σκέψεις ενός αστυνομικού permalink
    15 Ιουλίου, 2011 08:51

    Περιρρέουασα ατμόσφαιρα Νο 2…
    Τώρα που ζούμε όλον αυτόν τον παροξυσμό κάνω τις εξής σκέψεις: τελικά, ήταν ο Τάσσος που δολητηρίασε την πολιτική ατμόσφαιρα κατά την περίοδο του δημοψηφίσματος το 2004 και την περίοδο που ακολούθησε ή μήπως ήταν ένα φαινόμενο που έχει βαθειές δοκιμές κοινωνικές αιτίες. σήμερα, ακόμη και πριν το τραγικό συμβάν των περασμένων ημερών ήταν ορατός ο αντιπολιτευτικός παροξυσμός από τα ΜΜΕ. Αυτός ο παροξυσμός έγινε πλέον ξεκάθαρος ή μάλλον ριζοσπαστικοποιήθηκε μετά το τραγικό συμβάν. εγώ τουλάχιστον αρχίζω να πιστεύω ότι το τραγικό συμβάν δεν ήταν η αιτία αλλά η αφορμή που ριζοσπαστικοποίησε αυτόν τον παροξυσμός ο οποίος αρχίζω και πόλι να αισθάνομαι ότι δημιουργεί ήδη συνθήκες μιας περιρρέουσας νούμερο 2. τώρα για μένα τα πράγματα είναι πλέον ξακάθαρα. την περιρρέουσα που ακολούθησε το 2004 δεν την εδημιουργησε ο Τάσσος.. ή τουλάχιστον ο Τάσσος. Τον πλέον καθοριστικό ρόλο έπεξαν τα ΜΜΕ και αυτοί που τα ελέγχουν που είναι όλοι μια συγκεκριμένης ιδεολογικής κατεύθυνσης και καταβολής… Ο λουκής ο παπαφιλλίπου ο υπουργός του σαμψών και ο χατζηκωστής επίσης ομοιδεάτης του. Ο φιλελεύθερος και οι λοιποι γνωστοί. Τώρα παίζει και η αλήθεια αυτόν το ρόλο παρόλο που θεωρώ ότι η αλήθεια δεν φτάνει στις αθλιότητες των άλλων και λόγο του ότι έχει κάποια άτομα με λογική και ήθος, και γιατί ίσως επειδή ο χάσικος ο οποίος είναι αστός δεν είναι ο χυδαίος αστός που είναι οι άλλοι.. από τον αρχιεπίσκοπο μεχρι τον παπαφιλίππου, από τον χατζηκωστή μέχρι τον τάσσο. αν ισχύει αυτό το σενάριο που διαισθάνομαι έχουμε ήδη περάσει για τα καλά στην νέα περιρρέουσα… και φαίνεται ότι την περιρρέουσα δεν την δημιουργεί το προεδρικό.. απλά έτυχε στην προηγούμενη περιρρέουσα να ταυτίζεται αυτός που ήταν στο προεδρικό μαζί της. Την νέα περιρρέουσα όπως και κάθε περιρρέουσα την δημιουργούν αυτοί που ελέγχουν την… όπως είπα και σε προηγούμενο σχόλιο μου την πιο επικίνδυνη, χυδαία και ολοκληρωτική σύγχρονη εξουσία: οι βαρώνοι
    των ΜΜΕ. Ο μπερλουσκονισμός φαίνεται να εδραιώνεται για τα καλά στον τόπο μας και να δημιουργεί τις ατμόσφαιρες που εξυπηρετούν τα πολιτικά και οικονομικά του συμφέροντα… και για να μην ξεχνώμαστε εμείς που κάποτε περάσαμε από τις παρυφές του μαρξισμού, οι πολιτικές συμπεριφορές και φαινόμενα εξηγούνται με όρους πολιτικής οικονομίας σε τελευταία ανάλυση και τα ιδεολογήματα που κυριαρχούν είναι αντικατροπρισμοί κοινωνικό συγκρούσεων ή της κοινωνικής κυριαρχίας ή ηγεμονίας όπως έλεγε και ο Gramsci… και για να παραφράσω τον μεγάλο ιταλό κομμουνιστή η κυρίαρχη κοινωνική συνείδηση είναι η συνείδηση της κυρίαρχης κοινωνικά τάξης… και όλοι ξέρουμε ποιες είναι οι κυρίαρχες κοινωνικά τάξεις στον τόπο μας.. Εκκλησίας και μια παρασιτικοί αστική τάξη με γεωργο-κτηνοτροφικές καταβολές που έμαθε να συντηρείται από την εκμετάλευση του κράτους με υπερκοστολογίσεις στα δημόσια έργα καθώς και άλλες όχι και τόσο καθαρές οικονομικές και πολιτικές πράξεις. όλοι γνωρίζουμε γι’ αυτά τα πράγματα γιατί έχουμε γίνει ξανά και ξανά πρώτο θέμα στον διεθνή τύπο με την υπόθεση ξεπλύματος βρώμικου χρήματος και άλλες σχετικές business….

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 22:20

      Για τα ΜΜΕ, σε πολύ γενικό πλαίσιο συμφωνούμε. Ο συσχετισμός με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα του Τάσσου είναι όμως δραματικά ανακριβής…

      Μου αρέσει!

  26. σκέψεις ενός αστυνομικού permalink
    15 Ιουλίου, 2011 09:09

    όσον αφορά τον χριστόφια… και αυτός φέρει πολλές και καθοριστικές ευθύνες για την κατάσταση… δεν προχώρησε με ξεκάθαρη πολιτική και καθαρές συμμαχίες.. και όποιες δεν κάνει καθαρές δουλειές δεν μπορεί να πάει μακριά.. αλλά σκέφτομαι ρε γιάννο… δεν είναι ένα ‘δούναι και λαβείν’ η πολτική κουλτούρα του τόπου μας? αν δεν έκανε ο Χριστόφιας την ‘Ιερή Συμμαχία’ που έκανε με τον Τάσσο και το Δήκο θα τα έκανε ο αναστασιάδης και ο κασουλίδης… ότι έκανε ο κληρίδης τότε με τον βασιλείου που τορμπίλησε τις ιδέες γκάλι για να γίνει πρόεδρος και μετά τορμπήλησε το αννάν το ακέλ με τον τάσσο… και τώρα έχω μια υποψία ότι και ο αναστασιάδης αν θέλει να γίνει πρόεδρος θα πρέπει εκ των ων ουκ άνευ να κάνει τα πλακάκια με τους εθνικιστές και τους παπάδες… άστε ρε γιάννο.. δεν υπάρχει λογική σ’αυτόν τον τόπο… Ο Χριστόφιας έχει ιστορικές ευθύνες.. δεν πήρε ποτέ μέχρι σήμερα το βάρος της ιστορίας… έχω και έγω πολλές αμφιβολίες.. αλλά για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του Gramsci.. είμαι πολύ απαισιόδοξος στο μυαλό αλλά θέλω να έχω μια υποψία αισιοδοξίας στην ψυχή… Οι απέναντι όμως γιάννο μου φαίνεται να είναι ότι πιο αντιδραστικό και ακραίο έχει να επειδίξει το τόπος μας.. δεν μπορώ να είμαι στο στρατόπεδο τους…

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 22:23

      Πολλές αναφορές στον Gramsci για αστυνομικός…

      Εχω μια αλλεργία στη χρήση επιχειρημάτων 20 χρόνων, για εξήγηση χοντρής ανικανότητας σήμερα…

      Μου αρέσει!

      • σκέψεις ενός αστυνομικού permalink
        16 Ιουλίου, 2011 14:28

        δυστυχώς η πολιτική ιστορία της κύπρου αγαπητέ γιάννο επαναλαμβάνετε κάποτε φυσικά με διαφορετικούς πρωταγωνιστές… και μου θυμίζω τόσο την κλασική φράση του μάρξ, επαναλαβμάνετε πρώτα ως τραγωδία και έπειτα ως φάρσα… κάπως έτσι βλέπω τα πράγματα εγώ ότι είμαστε μεταξύ φάρσα και τραγωδίας σ’ όλα τα επίπεδα… λείπει η σοβαρότητα, η φρόνησις, η σύνεση και η λογική… αυτόν συμβαίνει και τώρα… όσον αφορά την αλλεργία σου για την αναφορά μου πως ‘η πολιτική κατάσταση της κύπρου τις τελευταιες δεκαετίες είναι ένα δούναι και λαβείν’… λέω ότι δεν μπορούμε να έχουμε τόσο κοντή μνήμη γιατί εξυπηρετεί της πολιτικές μας ταυτίσεις…\ και να μην ξεχνούμε και τον ευρυπίδη ‘ Ολβιος όστις Ιστορίης έσχε μάθησιν’…

        όσον αφορά την ταυτότητα μου… είναι όλες οι ταυτότητες μου (πολιτική, αστυνομική… κομματική δεν έχω) στην διάθεση σου για πλήρη διακρίβωση στοιχείων…

        Μου αρέσει!

  27. ianides permalink
    15 Ιουλίου, 2011 11:55

    Εχεις δικαιο αστυνομικε, δοθηκε μια τραγικη αφορμη,
    η αιτια ειναι αλλη.
    Το κακο ειναι οτι για αυτην την αιτια συνετεινε και
    Το κυβερνον κομμα, κυριως με τους 500 προυχοντες του που
    Με την καλυψη χριστοφια νομιζουν οτι εχουν το αλαθητο και το δικαιωμα
    Να αποφασιζουν μονο με το δηθεν αριστερο ημισφαιριο του εγκεφαλου

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 22:24

      Χμμμ, το αριστερό μέρος του εγκεφάλου, ελέγχει νομίζω το δεξί μέρος του σώματός μας 🙂

      Μου αρέσει!

  28. Δες καθαρά. permalink
    15 Ιουλίου, 2011 17:27

    Δολιοφθορά εκ των έσω για να πέσει η κυβέρνηση Χριστόφια.

    Μου αρέσει!

  29. σκέψεις ενός αστυνομικού permalink
    15 Ιουλίου, 2011 17:36

    μεταφέρω μερικά σχόλια της Κωνσταντίνας της ζάνου που έχουν να κάνουν με την κουβέντα μας και τα προσυπογράφω….

    Διότι θα ήθελα για μια φορά έστω στην Κύπρο να γίνει κριτική (και αυτοκριτική) σε βάθος που δεν θα αρκείται στα όρια της κομματικής προσωποποίησης. Τα προβλήματα τα οποία οδήγησαν στην τραγωδία είναι συστημικά και νοοτροπιακά (σικκιμεσμός, …γραφειοκρατία, ερασειτεχνισμός, ανέγγικτα στρατιωτικά πεδία, ιδεολογικές αγκυλώσεις κτλ). Ο Χριστόφιας φέρει ευθύνη για το ότι ενώ είχε το περιθώριο, ως Πρόεδρος, να αλλάξει κάτι από αυτά, ουσιαστικά όχι μόνο δεν έκανε τίποτα, αλλά ακολούθησε πιστά την πεπατημένη του νεποτισμού και της ανευθυνότητας. ΟΜΩΣ αυτό δεν σημαίνει πως το πρόβλημα προσωποποιείται στον Χριστόφια. Ο Χριστόφιας είναι αποτέλεσμα του προβλήματος, όχι το πρόβλημα το ίδιο. Αν η κριτική σου έγγειται σπλώς σε ένα αντι-χριστοφιακό, αντι-Ακελικό λόγο (όπως κάνει δυστυχώς ο «Πολίτης»
    τελευταία), τότε ακυρώνεις την ίδια τη δυναμική του κριτικού λόγου. Για να μην μιλήσω για το εθνικιστικό παραλήρημα και το σκηνικό ποδοσφαιρικής διαμάχης που χαρακτηρίζει αυτές τις μέρες τις πορείες, τις «δημοσιογραφικές» αντιδράσεις και κάθε λογής «αγανακτισμένο» λόγο…από τις διαδηλώσεις οι 8 στις 10 ομιλιες ήταν εθνικιστική ρητορεία, παντού ακουγόταν ο εθνικός ύμνος και ξεθάφτηκε ο Παλληκαρίδης και ο Αυξεντίου. Μα τι σχέση έχουν όλα αυτα;;;;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 22:16

      Χμμμ, ο λόγος του Πολίτη (χωρίς να αγνοώ τις υπερβολές), είναι άραγε αντί Χριστόφιας και αντί ΑΚΕΛ, ή μήπως αντι αχαπαροσύνη και αντι ανικανότητα;

      Μου αρέσει!

    • 15 Ιουλίου, 2011 22:31

      Ούτε ο ΠΟΛΙΤΗΣ είναι αντι-ΑΚΕΛ ούτε ο Δρουσιώτης (Παρούτης, Παράσχος, Κωνσταντίνου, Προύντζος, Καλαντζής, Διονυσίου) αντι-Χριστόφιας. Απλά και οι δύο (ΑΚΕΛ-Χριστόφιας) είναι της νοοτροπίας «είτε είσαι μαζί μας είτε είσαι εναντίον μας».
      Μόνο να θυμηθείς τους πανηγυρισμούς του ΠΟΛΙΤΗ όταν απέτυχε ο Τάσσος κατά την πρώτη κυριακή το 2008 και πόσο στήριξαν οι αθρογράφοι του τον πρόεδρο στο Κυπριακό εναντίον της λαίλαπας του συγκροτήματος «ΔΙΑΣ» και της υπόσκαψης του «Φιλελευθέρου» είναι τουλάχιστον αχαριστία να διαμαρτύρονται επειδή τυγχάνει να ασκεί και κριτική για τα κακώς κείμενα της κυβέρνησης (Παπασάββας, Μολέσκης και σία – στο Μολέσκη τό παράχεσε λίγο βέβαια). Όπως ασκεί κριτική και στο συναγερμό (δείτε π.χ. τις καυστικότατες στήλες του Κωνσταντίνου προσφάτως για το ερμαφρόδιτο ψηφοδέλτιο στις βουλευτικές) και «θάβει» τις «πατριωτικές δυνάμεις» και τους «πράσινους» τακτικότατα. Δεν το κάνει μονόπλευρα όπως π.χ. η Σημερινή ή η Χαραυγή.
      Θα βόλευε νομίζω πολύ το ΑΚΕΛ και τον πρόεδρο αν ο ΠΟΛΙΤΗΣ ήταν μια καθαρά συντηρητική, δεξιά ή έστω γενικώς αντιπολιτευτική εφημερίδα. Αλλά δεν είναι, όλους τους τα χώνει, και αν αυτό δεν αρέσει στους εύθικτους αριστερούς μας, και πάλι tough!

      Μου αρέσει!

  30. Έτα ούλα τζιαμέ. permalink
    15 Ιουλίου, 2011 18:12

    Βάλε βάλε με το μέσον μονιμάες, έτα ούλα τζιαμέ.

    Μου αρέσει!

  31. Αι Δεμετήτης permalink
    15 Ιουλίου, 2011 18:25

    Δεν έχω πάει στις συνάξεις του προεδρικού ως τώρα αν και σκεφτόμουν να πάω γιατί και εγώ είμαι αγανακτισμένος και σκεφτικός ως προς την ικανότητα της παρούσας κυβέρνησης και ιδιαιτέρως του προέδρου αν και αρχικά έλπιζα περισσότερα.

    Όμως δεν ξέρω αν θα αντέξω να βρεθώ δίπλα από ομάδες εθνικιστών να παραλαλούν το ‘πότε θα κάνει ξαστεριά… να κάνω μάνες δίχως γιους’ και να φωνάζουν ‘Χριστόφια να πεθάνεις’. Δεν θα μπορέσω να διαμαρτυρηθώ με την ψυχή μου για την κατάντια μας, γιατί η διαμαρτυρία μου εμένα είναι ΓΝΗΣΙΑ.
    Όχι απλά μια πρόφαση να δείξω το μίσος μου στους αριστερούς και τους Τούρκους ή να συγκινηθώ για την ελληνικότητά μου με τις ψευτοπατριωτικές απαγγελίες του Τσιάκκα ηρωοποιώντας ανθρώπους που έπεσαν θύματα μιας εγκληματικής αμέλειας του κράτους.

    Βαρέθηκα να ζω σε μια χώρα που νιώθουμε ακόμα την ανάγκη να παράγουμε ήρωες. Σε μια χώρα που η αριστερά φαίνεται διαχρονικά δειλή να αναλάβει τις ευθύνες της και η δεξιά ανίκανη να απαλλαγεί από τα στοιχεία που ανέκαθεν την έκαναν να πλέει στην σήψη και την δυσοσμία.

    Που κρύβονται επιτέλους οι ικανοί και διορατικοί πολιτικοί σε τούτο τον τόπο; Γιατί πια τόση ατυχία; Μέχρι πότε η κατάρα των Θεών;

    Μου αρέσει!

  32. Ο Λεμεσιανός permalink
    15 Ιουλίου, 2011 21:43

    Φίλε Άι Δεμετήτη,προσυπογράφω το σχόλιό σου.Οι μεν ακροδεξιοί κτλ. να ανασταίνουν νεκρούς,να ανακάλυπτουν νέους ήρωες να μας ξενερώνουν με τους εθνικούς τους ύμνους μες τις εκκλησίες και τους πύρηνους λόγους τους και οι δε αριστεροί να κρύβονται πίσω από αυτούς, για να μετατρέψουν τους θύτες σε θύματα ή τους ανίκανους σε ικανούς.Οι υπόλοιποι, λίγο πιο αριστερά ή δεξιά και μεις στη μέση,σε απόγνωση, συνειδητοποιόντας το μέγεθος της ζημιάς που υπέστει αυτός ο τόπος και το ζωφερό μέλλον που προδιαγράφεται…

    Μου αρέσει!

  33. 15 Ιουλίου, 2011 23:12

    Παίδες [Strovoliotis, Λεμεσιανέ, Αι Δεμετήτη],

    Πεδίον δόξης λαμπρόν ξανοίγεται μπροστά σας τζιαι σάμπου τζι’ εν το θωρείτε! Ευκαιρία να δημιουργήσετε το Ακομμάτιστο Αγανακτισμένο Κόμμα και να δώστε πολιτική στέγη στους κρυπτόμενους «ικανούς και διορατικούς πολιτικούς» τούτου του τόπου [όπως ο Νίκαρος παλιά]… Θα τραβήξετε μαζί σας κι όλους αυτούς τούς εθνικο-χριστιανορθόδοξους που ανακάλυψαν την ταshινόπιττα και διαδηλώνουν έξω από το Πρεδρικό [γιατί ας πούμε διακόπτεται το ρεύμα και ταλαιπωρούνται που εν δουλέφκει το air condition τους]!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 23:22

      Χμμ, είναι μια καλή ιδέα! Κρίμα όμως που εν θα έχουμε καθόλου αριστερούς μαζί μας, αφού εκείνοι είναι απλώς κόμμα.

      Ούτε ακομμάτιστο, ούτε αγανακτισμένο.

      Μου αρέσει!

  34. 15 Ιουλίου, 2011 23:31

    Παίδες [Strovoliotis, Λεμεσιανέ, Αι Δεμετήτη],

    Πεδίον δόξης λαμπρόν ξανοίγεται μπροστά σας τζιαι σάμπου τζι’ εν το θωρείτε! Ευκαιρία να δημιουργήσετε το Ακομμάτιστο Αγανακτισμένο Κόμμα και να δώστε πολιτική στέγη στους κρυπτόμενους «ικανούς και διορατικούς πολιτικούς» τούτου του τόπου [όπως ο Νίκαρος παλιά]… Θα τραβήξετε μαζί σας κι όλους αυτούς τούς εθνικο-χριστιανορθόδοξους που ανακάλυψαν την ταshινόπιττα και διαδηλώνουν έξω από το Πρεδρικό [γιατί ας πούμε διακόπτεται το ρεύμα και ταλαιπωρούνται που εν δουλέφκει το air condition τους]!

    ************************

    Εκείνο που δεν καταλάβεις Strovoliotis, ή μπορεί να το καταλάβεις αλλά το υιοθετείς [από την άποψη της πολιτικής πρακτικής] είναι την προσπάθεια που γίνεται με κτυπήματα κάτω από τη μέση [που λαλεί τζι’ ο Μιχάλης Ταπακουδης και μέσα από την καπηλεία των νεκρών και την εκμετάλλευση του πόνου των συγγενών τους, να περιθωριοποιηθεί το ΑΚΕΛ και η Αριστερά. Γι’ αυτό και κάποιοι δεν διστάσατε να λάβετε μέρος και σε πορείες με τους εθνικιστές!!! Τα περί «επιφυλάξεων» εγώ τ’ ακούω βερεσέ!!! Ή μήπως ο σκοπός τελικά αγιάζει τα μέσα; Κι όπως συχνά λαλείς κι ΕΣΥ, το κάθε τι μετριέται εκ του αποτελέσματος; Και με την σύμπλευση με τους ΕΛΑΜίτες και λοιπά εθνικιστάκια και χριαστανόπουλα, είναι το εθνικιστικό απορριπτικό μέτωπο που ενισχύεται. Τούτος ο κος Τσιάκκας που σας βγάζει και «ψευτοπατριωτικά» λογύδρια εν τούτος που έγραψε τον Ρίκκον Μάππουρον; Να ΣΑΣ ζήσει!
    Τζι’ ο Πιτσιλλίδης κουμπάρε εν ένας που τούτους που συντάσσονται μαζί ΣΑΣ και έχετε τους ίδιους στόχους και σκοπούς!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      15 Ιουλίου, 2011 23:38

      Αν η αριστερά ήταν λαμπρά και πετυχημένη, δεν θα είχε κανείς ούτε λόγο ούτε δικαίωμα να την περιθωριοποίηση – εκτός των ακραίων ΑΚΕΛικών με ταυτότητα ΔΗΣΥ.

      Μια αριστερά όμως που πάει από τη μια γκάφα στη άλλη, από τη μια αποτυχία στην επόμενη, ε, δεν αναμένεται να έχει και πολλούς οπαδούς πέραν του χώρου της.

      Και ειλικρινά: η ταύτιση όσων διαφωνούν μαζί σας με το ΕΛΑΜ και τους φασίστες, είναι πλέον γελοία, αλλάξτε τροπάριο!

      Εγώ πάντως και τον Τσιάκκα χέζω (μεταφορικά), και τον Πιτσιλλίδη, και τον Χριστόφια.

      Γίνεται;

      Ξέρω, δεν γίνεται!

      Μου αρέσει!

  35. Ανώνυμος permalink
    15 Ιουλίου, 2011 23:57

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΥΠΑΤΡΙΔΕΣ ΜΕ ΣΤΗΘΗ ΜΕΓΑΛΑ
    ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΟΨΑΝ ΣΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΓΑΛΑ
    ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΟΥΝ ΠΕΤΕΙΝΟΙ
    ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΝΑ ΣΕΡΝΟΥΝ ΩΣ ΤΟ ΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙ
    ΜΕΣ ΤΟ ΘΕΡΟΣ ΝΑ ΟΡΘΩΝΟΥΝ ΚΑΤΑΓΑΛΑΝΟ ΕΑΡ
    ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΠΕΑΡ
    ΜΕ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΤΑ’ΝΙΑ
    ΜΕ ΓΙΑΓΙΑ ΝΥΣΤΕΥΟΥ’ΣΑ ΟΛΟ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
    ΜΕ ΠΑΠΠΟΥ ΑΝΤΡΙΩΜΕΝΟ ΜΕ ΣΚΕΜΠΕ ΡΟΔΑΛΗ
    ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΜΕ ΚΥΑΛΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΧΟΛΗ
    ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΟΡΜΗ
    ΘΑ ΖΗΤΕ ΣΑΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΣΤΟΥ ΝΤΑΤΙ ΤΗΝ ΑΥΛΗ
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ

    Μου αρέσει!

  36. Ο Λεμεσιανός permalink
    16 Ιουλίου, 2011 00:02

    Άνεφ Ορίων,ο άνεφ ορίων κομματικός φανατισμός σου, δεν σου επιτρέπει το πιο στοιχειώδες.Να διεβάζεις με προσοχή, αυτά που γράφουν οι άλλοι Και το μέγα πρόβλημα είναι, ότι με την όλη στάση και συμπεριφορά σου,τοποθετείς τον εαυτό σου στην ίδια μοίρα με αυτούς που εσύ κατηγοράς…

    Μου αρέσει!

    • 16 Ιουλίου, 2011 00:13

      άσε φίλε, ο άνθρωπος βρίσκεται σε διατεταγμένη αποστολή από το κόμμα του. η οποία συνίσταται να εμπλέκεται σε συζητήσεις υπερασπιζόμενος το κόμμα του και τον Χριστόφια με βλακείες ώστε να δηλητηριάζει τον διάλογο

      Μου αρέσει!

      • 16 Ιουλίου, 2011 19:13

        Έχει πλάκα Ρε Αντιπολιτευόμενε να νομίζεις ότι ΕΣΥ με τες εμπάθειες και τη μισαλλοδοξία ΣΟΥ, ποιείς διάλογο!

        Μου αρέσει!

  37. 16 Ιουλίου, 2011 00:11

    Το μόνο Στροβολιώτη μου που δεν μπορώ να καταλάβω είναι που βρίσκουν το θράσος ο Χριστόφιας και τα μέλη του κοπαδιού του να μας ζητούν και τα ρέστα.
    Προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα είτε προσποιούμενοι τους ανήξερους κι όταν τους πεις πως το να μην ξέρει ο Χριστόφιας δεν στέκει διότι ήταν ευθύνη του να ενημερώνεται μουλαρώνουν, αρχίζουν τις εοκαβητατζηδολογίες ωσαν και να θεωρούν πως απευθύνονται σε βλάκες. Δεν έχω καμιά αμφιβολία φυσικά πως οι ίδιοι αυτά τα πιστεύουν, διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να είναι ακελικοί.

    Πάντως το θεωρώ απίθανο να παραιτηθεί ο Χριστόφιας πριν από τον επόμενο Μάιο. Ο λόγος είναι πως θα επιδιώξει να διορίσει δικό του διοικητή της κεντρικής ώστε να εξασφαλίσει για το ΑΚΕΛ χρηματοδότηση μέσα από τις μίζες για την αδειοδότηση ρωσικών τραπεζών σύμφωνα με πληροφορίες που έχω. Αυτό εξηγεί και τη λύσσα του από την αρχή να βάλει χέρι στην εποπτεία και την αδειοδότηση μέσω ατόμων που διόρισε στο ΔΣ της.

    Μου αρέσει!

  38. 16 Ιουλίου, 2011 00:21

    Λεμεσιανέ,

    Είναι απλό το ζήτημα: όταν κάτι δεν σου κάμνει [ας πούμεν, πάχυνες και σε φοράνε τα πουκαμισά και τα παντελόνια σου] είτε προσπαθείς να τα βελτιώσεις ή να φτιάξεις άλλα!!!
    Αυτά που λαλείς για την «όλη στάση και συμπεριφορά μου … [με την οποία, ας πούμεν] … τοποθετώ τον εαυτό μου στην ίδια μοίρα με αυτούς που εγώ κατηγορώ…» ή αυτά που λεει ο Strovoliotis για τη δήθεν «ταύτιση … [από μέρους μου] … όσων διαφωνούν μαζί μας με το ΕΛΑΜ και τους φασίστες», αποτελούν αποπροσανατολιστικές, γενικόλογες κι αφοριστικές τοποθετήσεις.

    Strovoliotis,
    Δεν είμ’ εγώ που έκαμα πορεία παρέα με ΕΛΑΜίτες, οι οποίοι μάλιστα πήγαν να κρούσουν και το Προεδρικό όπως κάποιοι άλλοι ομοϊδεάτες τους εκάμαν στες 15 του Ιούλη του 1974!
    Κι έναν ΑΚΕΛ που να το επαινούν και οι νεοφιλελεύθεροι ΔΕΝ το θέλουμε ΕΜΕΙΣ!

    Μου αρέσει!

  39. Ο Λεμεσιανός permalink
    16 Ιουλίου, 2011 00:50

    «Κι έναν ΑΚΕΛ που να το επαινούν και οι νεοφιλελεύθεροι ΔΕΝ το θέλουμε ΕΜΕΙΣ!» Ναι.Αλλά και οι «νεοφιλελεύθεροι,»(τα εισαγωγικά τα βάζω γιατί προφανώς έτσι χαρακτηρίζεις εσύ τους ανθρώπους που θέλουν να δουν τη Κύπρο να προοδεύει και να εξυχρονίζεται)δεν θέλουν να βλέπουν ένα ΑΚΕΛ της προσωπολατρείας φίλε.Γιατί η προσωπολατρεία είναι χαρακτηριστικό του φασισμού και του αναχρονισμού.Και εσύ νομίζω ως αριστερός και προοδευτικός έπρεπε πρώτος να το γνωρίζεις.

    Μου αρέσει!

  40. Απληροφόρητος permalink
    16 Ιουλίου, 2011 01:48

    Στροβολιώτη έμαθες από πού ξεκίνησε η φωτιά; Από τα χόρτα και έφτασε στα πυρομαχικά; Ή απο τα πυρομαχικά τα ίδια;

    Μου αρέσει!

  41. Δεν μας νοιάζει permalink
    16 Ιουλίου, 2011 02:16

    Από τα χόρτα ξεκίνησε κι’ έφτασε στα πυρομαχικά. Τώρα ποιός έβαλε τη φωτιά στις τέσσερεις η ώρα σε βρεγμένα χόρτα από την υγρασία της θάλασσας, και πώς μέσα σε τέτοια χόρτα κατάφερε η φωτιά να φτάσει στα πυρομαχικά στην παρουσία πυροσβεστικής, δε μας νοιάζει. Φτάνει να παραιτηθεί ο Χριστόφιας, Και δολιοφθορά να ήτανε πάλι δεν μας νοιάζει. Καλά κάνανε. Φτάνει να παραιτηθεί ο Χριστόφιας.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Ιουλίου, 2011 08:33

      Λάθος! Επαναλαμβάνω προηγούμενο μου σχόλιο:

      «Απληροφόρητε! Τωρά που έμαθα, να σε ενημερώσω!
      Ο εκπρόσωπος της πυροσβεστικής λέει πως κλήθηκαν στην ναυτική βάση για σβήσιμο μικρής φωτιάς η οποία προέκυψε από έκρηξη σε κοντέινερ!»

      Δήλωση στην ειδησεογραφική εκπομπή του Τρίτου της Παρασκευής 15 Ιουλίου – μεσημέρι.

      Μου αρέσει!

  42. Αι Δεμετήτης permalink
    16 Ιουλίου, 2011 08:41

    Ρε φίλε Άνευ, γιατί, γιατί τόση υπεροψία και απαξίωση πια για οποιονδήποτε και οτιδήποτε μη ΑΚΕΛικό. Μπορεί αυτή η συμπεριφορά να αποτελέσει ποτέ χαρακτηριστικό της Αριστεράς; Την Αριστερά της ανεκτικότητας και της ταπεινοφροσύνης; Τι πάει να πει «Κι έναν ΑΚΕΛ που να το επαινούν και οι νεοφιλελεύθεροι ΔΕΝ το θέλουμε ΕΜΕΙΣ!» Μήπως τελικά ούτε εσείς διαφέρετε από οποιανδήποτε άλλη εταιρία με νεοφιλελεύθερες πολιτικές που βάζει το συμφέρον υπεράνω όλων;
    Αν δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε τους φίλους από τους εχθρούς λυπάμαι πολύ. Δεν έχετε κοτσιανιασμένη την Αριστερά!

    Μου αρέσει!

  43. 16 Ιουλίου, 2011 09:03

    Ο Άνευ φαίνεται ασυμβίβαστος τύπος, εν νομίζω να εν κακόν τούτον. Η αλήθκεια (γνωμη μου) είναι ότι πρέπει να λειτουργείς παραπάνω με το συναίθημα παρά με τη λογική για να είσαι γνήσιος «αριστερός» (ιστορικά η συγκεκριμένη ορολογία απλά έτυχε να είναι η μερκά μιας αίθουσας). Η «ταπεινοφροσύνη» δεν συνάδει με την συναισθημαιτκή πλευρά, αλλά με τη λογική…
    Εμείς οι «αλλοτριωμένοι αστοί» μπορούμε να προσεγγίσουμε την «προοδευτικότητα» αλλά κάποια στιγμή μπαίνουν τα στερεότυπα μας σαν φραγμός για τις «υπερβάσεις». Εγώ ας πούμε δυσκολεύομαι να φανταστώ μια κοινωνία όπου δεν υπάρχει η οικογενεική μονάδα.
    Ο Άνευ κάμνει όμως τζιαι ένα λάθος. Πρέπει να ξέρει εκτός που την κριτική να κάμνει τζιαι παραδοχές. Πολλοί που τους σημερινούς «κεντρώους», «νεοφιλελεύθερους» έπρεπε να ξεκολλήσουν από φοβερά κολλήματα των «προγόνων» τους (πατρίς/έθνος/ θρησκεία) για να φτάσουν στη σημερινή τους κοσμοθεωρία.
    Κατ’ αντιστοιχία, εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να αναγνωρίσουμε τζιαι να δείξουμε κατανόηση για την «περιχαράκωση¨της αριστεράς στην Κύπρο. Όποτε μιλώ π.χ. με τη μάνα μου, μιαν κατά τεκμήριο νηφάλια γυναίκα, το πρώτο πράμα που μου λαλεί για τους αριστερούς είναι ότι δεν τους χωνεύει γιατί είναι «απάτριδες» (!). Ο τρομακτικός διαχωρισμός της κυπριακής κοινωνίας δεν διδάσκεται καν ιστορικά τζιαι πρέπει να θκιαβάσεις που μόνος σου να την ανακαλύψεις αντικειμενικά (συστήνω τα βιβλία του Σοφοκλέους).
    Στην Κύπρο είναι καιρός να σεβαστεί ο καθένας τες κοσμοθεωρίες του άλλου τζιαι να γίνουν βασικές υπερβάσεις σε κυπριακό/οικονομία για να καταφέρουμε να ενώσουμε την Κύπρο τζιαι να ξορκίσουμεν τα κακά του εθνικισμού. Που τζιαμαί τζιαι τζει εννά έχουμεν ούλλο το περιθώριον να συνεχίσουμεν τις «ιδεολογικές» συγκρούσεις τζιαι τες αμπελοφιλοσοφίες (αγαπημένο σπορ).

    Μου αρέσει!

    • 16 Ιουλίου, 2011 10:11

      Αγαπητέ Μιχάλη,
      δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά πάντα θεωρούσα ως αριστερό εκείνον τον άνθρωπο που θέλει να δει την κοινωνία να αλλάζει και να προοδεύει. Εξ ού και αδυνατώ να αποδώσω μια τέτοια περιγραφή σε έναν ακελικό μια και αδυνατεί να καταλάβει τι είναι πρόοδος. Η ταύτισή τους με μια ιδεολογία, η εφαρμογή της οποίας απέτυχε οικτρά, και η αδυναμία τους να αντιληφθούν το γύρω τους πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό ή διπλωματικό περιβάλλον, το οποίο εξετάζουν με τη βοήθεια της μαρξιστικής λενινιστικής κοσμοθεωρίας εν είδει προκρούστειας κλίνης, τους εγκλωβίζει σε ένα ζουρλομανδύα.

      Οι ακελικοί είναι όπως τους δείκτες ενός σταματημένου ρολογιού. Δυο στιγμές τη μέρα λένε τη σωστή ώρα. Κι ως εκεί.

      Και δεν καταλαβαίνουν πως όσο κι αν πάνε τα ρολόγια άλλων πίσω ή μπροστά, ο κόσμος προχωρά.

      Οι ακελικοί δεν μπορούν ακόμη να αντιληφθούν πόσο γελοίοι φαίνονται στα μάτια ενός μη ακελικού. Ούτε καν μπορούν να υποψιαστούν με ποια περιφρόνηση βλέπει η κοινωνία τον Χριστόφια ο οποίος είναι το είδωλο στο οποίο διοχετεύεται η προσωπολατρία τους.

      Και ούτε καν μπορούν να φανταστούν πόσο προκλητικά προσβλητικές είναι οι προσπάθειές τους να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα ρίχνοντας λάσπη σε όσους θέλουν τον Χριστόφια να παραιτηθεί. Προσωπικά, τους έχω σιχαθεί.

      Μου αρέσει!

      • 16 Ιουλίου, 2011 15:10

        Τα πιο πάνω αποτελούν απτό παράδειγμα του λόγου ενός “ανθρώπου” που θέλει να ονομάζεται «προοδευτικός»!!! Κάπως έτσι ξεκινάνε κι όλοι οι φασίστες!!! Από ελιτισμό, εμπάθεια και μίσος γαρνιρισμένα με ψευτο-δημοκρατικές λαφαζανιές!

        Μου αρέσει!

      • 16 Ιουλίου, 2011 15:20

        Άνευ, ειδικά για σένα τρέφω πολλή συμπάθεια (sic), μια και το επίπεδο του διαλόγου μαζί σου είναι πάντα υψηλότατο (chic) μια και στηρίζεις τις άψογα διατυπωμένες απόψεις σου σε μια ευφυή επιχειρηματολογία (sick) έστω κι αν το ύφος της είναι συχνά εκνευριστικά απαράδεκτο (σικτίρ).

        Μου αρέσει!

      • 16 Ιουλίου, 2011 19:23

        Στην κυπριακή λέμε άει σικτίρ, δηλ. να πας να γαμηθείς!!!

        Μου αρέσει!

      • 16 Ιουλίου, 2011 19:59

        Α, και Εμπαθέστατε πλην συμπαθέστατε Αντιπολιτευόμενε,

        Εν τζι’ εν ανάγκη να το πάρεις και τοις μετρητοίς …

        Μου αρέσει!

  44. Απληροφόρητος permalink
    16 Ιουλίου, 2011 11:03

    Ωραία, σ’ ευχαριστώ Στροβολιώτη. Δεν το άκουσα γιατί δεν μπορώ να είμαι συνέχεια με ένα ραδιόφωνο στο χέρι. Πάντως έπρεπε να το πουν πολλές φορές γιατί το από που ξεκίνησε η φωτιά έχει μεγάλη σημασία κατά τη γνώμη μου. Ώστε ξεκίνησε από τα πυρομαχικά κοντά στις 4 η ώρα. Δίχως ήλιο δίχως ψηλές θερμοκρασίες. Δεν είναι περίεργο; Μοιάζει σκόπιμο!
    Βρε μήπως ήθελαν να τα κάψουν για να απαλλαγούμε όλοι μας απλά δεν περίμεναν την έκρηξη και μάλιστα με τόση ισχύ; Μήπως λέω; Μου θυμίζει το επεισόδιο της Χλώρακας!

    Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      16 Ιουλίου, 2011 13:10

      Καθόλου περίεργο αφού στην πυρίτιδα μπορεί να προκληθεί αυτό-ανάφλεξη. Αυτό ακριβώς είχε γίνει και τις προηγούμενες ημέρες, προκαλώνας εκρήξεις στο εσωτερικό κάποιων εμπορευματοικιβωτίων με αποτέλεσμα να παραμορφωθούν.

      Τελικά απολογήθηκε ο …..πρόεδρος; Ή όχι;

      Μου αρέσει!

  45. Μαλάκα. permalink
    16 Ιουλίου, 2011 11:30

    «Απίστευτο: μαζέφκουν τες τσιακκίλες από το ράουντ απάουτ του Προεδρικού!»

    Μαλάκα, τες τσιακκίλες εμάζεψεν τες η εργοληπτική εταιρεία. Εν περιουσία δική της.
    Αν θέλεις τσιακκίλες για να κάμνεις το κέφι σου να πας ν’ αγοράσεις τζιαί να τες μεταφέρεις ο ίδιος. Μαλάκα.

    Μου αρέσει!

  46. Αι Δεμετήτης permalink
    16 Ιουλίου, 2011 12:14

    Μιχάλη, εγώ θα έλεγα ακριβώς το αντίθετο. Τουλάχιστον στον ελληνικό χώρο η Δεξιά ήταν ανέκαθεν η παράταξη που δρούσε με γνώμονα το συναίσθημα και όχι την λογική. Θα έλεγα καλύτερα, παρασυρόταν από το συναίσθημα.
    Αν τώρα μιλάς για ‘αίσθημα δικαίου’ τότε συμφωνώ ότι αυτό ανήκει παραδοσιακά στην ιδεολογία της Αριστεράς.
    Επίσης η Δεξιά δεν ήταν ποτέ ταπεινόφρων. Διακατέχετο κυρίως από εγωκεντρισμό και πρόβαλλε πρωτίστως το προσωπικό συμφέρον. Ο συντροφισμός και το κοινό καλό ήταν ανέκαθεν χαρακτηριστικά στοιχεία της Αριστεράς.

    Τέλος πάντων αυτά είναι βεβαίως μόνο θεωρίες πια γιατί ο κόσμος πλέον έχει ξεφύγει από τις παραδοσιακές ιδεολογίες μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού και κατ’ εμένα σήμερα υπάρχουν μόνο συντηρητικοί και προοδευτικοί.

    Μου αρέσει!

  47. 17 Ιουλίου, 2011 12:13

    Στροβολιώτη, έγραψες στο δικό μου μπλογκ,
    «είσαι γιατρός, κάνεις διάγνωση πως υπάρχουν σοβαρότατα ψυχικά προβλήματα μεταξύ των οποίων και επιθετικότητα σε ένα άτομο που έχει στο δωμάτιο του συλλογή από 1000 ακονισμένα μαχαίρια.
    Και δεν κάνεις τίποτα…
    (Και δεν παρπατά η δικαιολογία δεν ήξερε. Αν δεν ήξερε, πάλι έχει την ευθύνη.)»

    Με «μαχαίρια» εννοούσες φυσικά στα κκοντέινερς που εξερράγησαν – πολύ καλή παρομοίωση indeed. Αλλά τσιαττίζει τέλεια και με τα τσιακκίλια που μετακινήθηκαν. Πολύ μικρότερου βαθμού πρόληψη φυσικά, αλλά δεν παύει να είναι πρόληψη. Όποια άλλη ερμηνεία και να του δώσεις, όταν υπάρχει τέτοιος παροξυσμός, δεν αφήνεις ένα ράουντ-αμπάουτ γεμάτο τσιακκίλες στην διάθεση ενός δυνητικά μαινόμενου όχλου, ή ακόμα και μιας μικρής ομάδας ταραχοποιών.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      17 Ιουλίου, 2011 12:47

      Ψυχία, το έγραψα και αλλού στα σχόλια πως επί της ουσίας δεν διαφωνώ που μάζεψαν τις τσιακκίλες.

      Το καταγγελτικό ύφος της ανάρτησης είχε να κάνει κυρίως με την απογοήτευση που είχα λόγω του διαγγέλματος. Ένα διάγγελμα που αντί να ηρεμήσει, διόγκωσε τις αντιδράσεις του κόσμου…

      Κάπου κάπου γίνεται να χάνουμε και λίγο τη ψυχραιμία μας, έννεν;

      Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην strovoliotis Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.