Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θέλετε *κουκούλια* μεταξοσκωλήκων;

27 Απριλίου, 2014

Πριν από 2 χρόνια ασχολήθηκα με τη σηροτροφία, ερασιτεχνικά πάντα, μετά από κάποιες δεκαετίες.

Όπως οι πλείστοι Κυπραίοι της ηλικίας μου, είχαμε μικροί την εμπειρία, και έτσι ήθελα να τη μεταφέρω στα δικά μου παιδιά.

Το άρθρο εδώ, έγινε  από τα πιο δημοφιλή του ιστολογίου. Πάρα πολύς κόσμος επικοινώνησε και πήρε αυγά από μένα, στην Κύπρο την Ελλάδα, μέχρι και την Ισπανία. Πολλοί με ρωτούσαν πράγματα που γνώριζα με τη μικρή μου πείρα, άλλοι ρωτούσαν πράγματα δύσκολα. Με ένα πολύ ενημερωμένο Ισπανό ανταλλάξαμε και αυγά, και έτσι τώρα στη σειρά μου έχω και μαύρους μεταξοσκώληκες – που δεν είχα ξαναδεί, αλλά και μεταξοσκώληκες  ζέμπρα.

Με τα αυγά που κράτησα Η άσκηση είχε επαναληφθεί και πέρσι, και ξανά φέτος.

Αυτή τη στιγμή τα πλείστα σκουλήκια βρίσκονται ήδη στα κουκούλια τους και έχουν ξεκινήσει να μετατρέπονται σε χρυσαλλίδες  Θα κρατήσω πολύ λίγα για του χρόνου, και τα υπόλοιπα θα χαριστούν στη Χειροτεχνία για να βγάλουν το μετάξι. Πέρσι, με το ζόρι δέχτηκαν να τα πάρουν, αφού λέει δεν είχαμε «κρατήσει», και τα πήραν μόνο όταν κατάλαβαν πως δεν θέλαμε λεφτά!

Λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες, αν θέλετε κουκούλια για να βγάλετε (λίγο) μετάξι, αν θέλετε να ετοιμάσετε αυγά για του χρόνου, αν θέλετε κουκούλια για οποιοδήποτε άλλο σκοπό  – για κοσμήματα, για στολίδια σε ρούχα και τσάντες, για να φτιάξετε εκείνους τους παλιούς πίνακες, επικοινωνήστε αμέσως!

ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

Τα στοιχεία μου τα βρίσκετε στο «Για να ξέρετε που είστε.»

Δε θα γράψω ξανά την ιστορία των σκουληκιών – μπορείτε να τη διαβάσετε στο άρθρο που αναφέρω πιο πάνω.

 

Θα σας παρουσιάσω μόνο κάποιες πρόσφατες φωτογραφίες και βίντεο.

 

Πρόσφατη πανοραμική.

Πρόσφατη πανοραμική.

 

Ώρα για φαγητό.

Ώρα για φαγητό.

 

Σε λιγότερο από 60 λεπτά, πάλι από την αρχή!

Σε λιγότερο από 60 λεπτά, πάλι από την αρχή!

 

Ο ζέμπρος!

Ο ζέμπρος!

 

Καλή παρέα.

Καλή παρέα.

 

Άνθος κουκουλιών.

Άνθος κουκουλιών.

 

Τσαμπί κουκουλιών.

Τσαμπί κουκουλιών.

 

Πρόγευμα.

Δείπνο.

Δραστηριότητα 72 ωρών.

 Να επαναλάβω: αν ενδιαφέρεστε, επικοινωνήστε αμέσως. Όσα κουκούλια δε θα χρειαστούν για τα αυγά πρέπει να βραστούν ή να ψηθούν πριν την έξοδο των χρυσαλλίδων. έχω περίπου άλλη μια βδομάδα για αυτό. 

 

29 Σχόλια leave one →
  1. brain teaser permalink
    27 Απριλίου, 2014 18:43

    Μιά μικρή διόρθωση στο ωραίο θέμα σου. Με «τη μικρή σου πείρα» εμπειρία δλδ, όχι «πήρα», γιατι με μπερδεψες προς στιγμήν. 🙂

    Μου αρέσει!

    • Ανώνυμος permalink
      27 Απριλίου, 2014 19:08

      Εκτός αν εννοούσε την άλλη ‘πύρα’ που πίννεται; 🙂

      Μου αρέσει!

      • brain teaser permalink
        27 Απριλίου, 2014 21:21

        χαχαχα θα μπερδευτούμε τελείως τώρα. ΄Η δροσίζεσαι με Μπύρα, ή καίγεσαι απο την πυρά, δεν ξέρω άλλες ανάλογες λέξεις 🙂
        Πύρα τη λέτε εσείς; έ, κοντά είναι χαχαχα

        Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          28 Απριλίου, 2014 07:10

          «Πύρα» τι λέμε όταν είμαστε πολύ πιωμένοι 🙂

          Μου αρέσει!

        • brain teaser permalink
          28 Απριλίου, 2014 15:51

          Εμείς έχουμε την Amstel (παραπλεύρως του οικοδόμου) . Όπου φτωχός και η μπύρα του δλδ.. 🙂

          Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      27 Απριλίου, 2014 19:18

      Οι ευφυείς και εξόχως παρατηρητικοί αναγνώστες του ιστολογίου έχουν απόλυτο δίκιο! Η διόρθωση θα γίνει πάραυτα, αλλά για να μη ξεχνάμε, και για να μαθαίνουμε από τα λάθη μας (όπως ακριβώς γίνεται και στην πολιτική δηλαδή), παραθέτω εδώ την αρχική λανθασμένη αναφορά: «Πολλοί με ρωτούσαν πράγματα που γνώριζα με τη μικρή μου **πήρα**, άλλοι ρωτούσαν πράγματα δύσκολα.»

      Μου αρέσει!

  2. 27 Απριλίου, 2014 23:18

    Θέλω κουκούλια για τα αυγά, παρακαλώ! Ή κάμπιες! Τα θέλω για το σχολείο, οπότε εν μπορείς να μου αρνηθείς!

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      28 Απριλίου, 2014 07:11

      Νίκο δε θα σου αρνηθώ! 🙂

      Μου αρέσει!

      • 1 Μαΐου, 2014 23:22

        file thelo ke ego metaxoskolikes gia ton aderfotexnomu

        Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος permalink
        1 Μαΐου, 2014 23:39

        pu mporo na evro file?

        Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        2 Μαΐου, 2014 06:45

        Καλημέρα,

        Στείλετε μου μήνυμα στο email που αναφέρεται πάνω δεξιά στην πρώτη σελίδα για να συνεννοηθούμε.

        Μου αρέσει!

        • brain teaser permalink
          2 Μαΐου, 2014 09:05

          Καλημέρα και καλό μήνα Στροβολιώτη και αγαπητοί αναγνώστες. Τα ανοιξιάτικα λουλούδια του πιό κάτω άρθρου σου, τα ζωγράφισα ήδη, κανα δυό δεν τα ήξερα και δεν τα είχα δεί σε ανάλογο βιβλίο για φυτά. Είναι ωραία η αναγέννηση της φύσης μέσα απο την παρουσίαση που μας έκανες για εμάς, τα παιδιά της πόλης. 🙂

          Μου αρέσει!

  3. 2 Μαΐου, 2014 16:57

    pu re file eto vrisko 😛

    Μου αρέσει!

  4. SPYROS permalink
    3 Απριλίου, 2018 13:22

    ΘΕΛΩ ΜΕΤΑΞΟΣΚΩΛΗΚΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 20Ω ΓΙΑ ΤΑ ΜΩΡΑ

    Μου αρέσει!

  5. Πολυκανδριωτη Μαρια permalink
    2 Αυγούστου, 2019 01:50

    Θελω αυγα αν εχετεγια κιτρινα κουκουλια περιμενω απαντιση σας ευχαριστω

    Μου αρέσει!

  6. Χαρα permalink
    9 Δεκεμβρίου, 2020 22:11

    Καλησπέρα πως μπορούμε να έρθουμε σε επικοινωνία?? Θα ήθελα κουκούλια μεταξοσκώληκα…

    Μου αρέσει!

  7. Ελλη Σπυρακη permalink
    5 Μαΐου, 2021 17:44

    Έχω μερικά κουκουλια και δεν μπορώ να βρώ κάποιο να μου βγάλει το μετάξι . Αν μπορειται βοηθήσται με

    Μου αρέσει!

  8. Στέλλα permalink
    28 Μαΐου, 2021 07:07

    Είσαι ακόμη εδώ;

    Μου αρέσει!

  9. Δεσποινα Καρυδη permalink
    9 Ιουνίου, 2021 22:13

    Θα ήθελα μερικούς μεταξοσκωληκες αν έχετε ακόμα αλλιώς αν ξέρετε που μπορώ να βρω

    Μου αρέσει!

  10. flantanella permalink
    11 Μαρτίου, 2022 17:35

    Καλησπέρα! Θα ήθελα αυγά μεταξοσκώληκα.Παρακαλώ ενημερώστε με αν έχετε ή που μπορώ να βρω

    Μου αρέσει!

  11. ΣΤΕΛΛΑ permalink
    4 Ιουνίου, 2022 07:36

    Θέλω τους ισπανικούς! Πώς θα βρω;;;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.