Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μια μέρα στο γυμναστήριο.

19 Ιανουαρίου, 2012

Κάμψεις

Επικύψεις.

 

Εκτάσεις.

 

Βαράκια.

 

 

Το μπόνους.

 

Τούτον ήταν το μπόνους.

Κυπριακές τερατσιές, τρεμιθκιές, ελιές, βλαστημένες στην γέρημην, πετράτην γην των βουνών  της Πάφου.

Που θωρούν τα τελευταία νερά τον Απρίλλην, τζιαί μετά ξανά μετά που έξι μήνες.

Που εχτός που την ξηρασίαν, αντέχουν τζιαί τες πυρκαγιές.

Οι μεγάλες τρεμιθκιές που θωρείτε, έχουν περίπου 15-20 πόντους ύψος, τζιαί ρίζαν που κάτω που το χώμαν 40. Μπορεί να μεν πιάσουν γιατί αναγκάστηκα να κόψω τες ρίζες.  Γιατί τζιαμαί που βλαστούν οι τρεμιθκιές, ξαπολούν πρώτα βαθκιά μες το χώμα το τρυπάνιν, για να είναι δροσερή η ρίζα τους δύσκολους μήνες.

Τζιαί να έχουν δύναμην να ξαναβλαστήσουν αν τες μασήσει κανέναν χτηνόν.

Θα φυτευτούν σε μιαν άλλην γην, στην άλλην πλευράν του Τροόδους. Με φτανόν χώμαν πάλε, με ανάγκην φροντίδας τζιαί αγάπης.

Δεν είναι η οικονομία που το φυτώριον.

 

Εν ο δρόμος.

 

 

13 Σχόλια leave one →
  1. 19 Ιανουαρίου, 2012 22:52

    Ontos.

    Emeis oi pitsilloi trwmen tes trimithkies, san to kapparin.

    Μου αρέσει!

    • bananistanos permalink
      20 Ιανουαρίου, 2012 21:02

      Αν εκατάλαβα καλά, εν που τες άλλες τρεμιθκιές τουτες, τες Παφίτικες που γίνονται δέντρα.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        20 Ιανουαρίου, 2012 21:57

        Όλες οι τρεμιθκιές είναι δέντρα. Μεν τες συγχύζεις με τες ξαδέλφες, τες σκοινιές.

        Μου αρέσει!

        • bananistanos permalink
          21 Ιανουαρίου, 2012 09:12

          Πάνω στα βουνά εν θάμνοι, δεν ξέρω αν είναι το ίδιο δέντρο. Την άνοιξη βγάζουν κοκκινοπούς βλαστούς που γίνονται ξυδάτοι όπως έιπεν η Ποστ.

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          21 Ιανουαρίου, 2012 14:15

          Καλώς. Έτσι είναι.
          Εγώ ομολογώ είχα υπόψιν τις παφίτικες τρεμιθκιές που μπορούν να πάρουν γιγαντιαίες διαστάσεις.
          Είναι όμως δυνατόν να τις βρεις και ως θάμνους.

          Μου αρέσει!

        • bananistanos permalink
          22 Ιανουαρίου, 2012 10:27

          Ασχετο: δίαβασες στον Πολιτη του Σαββατου σελ. 22 για την μελλοντική «επιδείνωση των καιρικών συνθηκών στην περιοχή μας»; Εσύ που τα ψάχνεις έχεις καμιάν καλύτερη ενημέρωση για την έρευνα που έγινε;

          Μου αρέσει!

        • strovoliotis permalink*
          22 Ιανουαρίου, 2012 11:57

          Ο σχετικός τίτλος είναι τουλάχιστον βλακώδης: «Στο έλεος των μουσώνων η περιοχή μας.»
          Κάποιος θα ανέμενε πως θα πλημμυρίζαμε. Συμβαίνει όμως ακριβώς το αντίθετο, γιατί ναι μεν το καλοκαίρι έχουμε καιρό που ορίζεται από μια ατμοσφαιρική διάταξη που στο ένα της άκρο περιλαμβάνει τους μουσώνες, αλλά εκείνο το άκρο βρίσκεται στην … δυτική πλευρά της Ινδίας και στο Πακιστάν. Είναι το λεγόμενο θερμικό χαμηλό της Βαγδάτης, το οποίο στην δυτική του πλευρά δημιουργεί τα μελτέμια στο αιγαίο, και στην ανατολική του τους ινδικούς μουσώνες – καταλαβαίνεις όμως πως άλλο αυτό, και άλλο ο βλακώδης τίτλος.
          Στο κείμενο αναφέρονται και πραγματικά στοιχεία, τα οποία όμως παραποιούνται λόγω της ημιμάθειας της συντάκτριας. Ναι, και τον χειμώνα επηρεαζόμαστε από ευρύτερα συστήματα που καθορίζουν τη θέση των μεγάλων αντικυκλώνων στον ατλαντικό και τη Ρωσία – και όπως βλέπεις η διάταξη τους φέτος είναι άκρως ευνοϊκή.

          Για να καταλάβεις την ασχετοσύνη, το κείμενο ξεκινά με την αναφορά σε «επιδείνωση των κλιματικών αλλαγών στην Κύπρο», αλλά δεν υπάρχει πουθενά στο κείμενο σχετική τεκμηρίωση!

          Μου αρέσει!

  2. 20 Ιανουαρίου, 2012 08:34

    καλήν τύχη. δύσκολο πολλά.

    Μου αρέσει!

  3. 20 Ιανουαρίου, 2012 16:42

    Κόπιασε να χορτάσεις πρασινάδα…

    Μου αρέσει!

  4. Έλενα permalink
    20 Ιανουαρίου, 2012 20:18

    Στροβο, πως τα πηες με τις θερμοκρασίες σήμερα το πρωί; Εμάς ήταν -4.

    Μου αρέσει!

  5. bananistanos permalink
    22 Ιανουαρίου, 2012 12:19

    Υπολόγιζά το! Η έρευνα υπάρχει κάπου ολόκληρη;

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      22 Ιανουαρίου, 2012 18:31

      Δεν γνωρίζω. Στην ιστοσελίδα του ινστιτούτου όχι, άνκαι δεν νομίζω να τέλειωσε κιόλας κάτι.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.