Οι Τούρκοι ανοίγουν το Βαρώσι;
Αν δεν δω δεν πιστεύω, αλλά αν γίνει κάτι τέτοιο θα έχουμε επιτέλους κάτι ενδιαφέρον να ασχοληθούμε.
Οι Τούρκοι που γνωρίζουν τις αδυναμίες και τις ιδιοτροπίες μας, πιθανόν να κάνουν μια τέτοια κίνηση, όχι μόνον για να βάλουν τρικλοποδιά στην προεδρία (μας) της ΕΕ, αλλά και για να βάλουν πίεση στους υποψηφίους προέδρους.
Εκτός από την δεδομένη και προβλέψιμη αντίδραση των λυσοφοβικών κομμάτων και του όποιου εθνικιστή υποψήφιου, οι άλλοι δυο τι θα πουν;
«Την απόφαση της τουρκικής πλευράς να προχωρήσει σε άνοιγμα της περίκλειστης πόλης της Αμμοχώστου, μόλις η Κυπριακή Δημοκρατία αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την πρώτη Ιουλίου, προβάλλει δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Milliyet. Το δημοσίευμα εγείρει πολλαπλά ερωτήματα, δεδομένων των σχέσεων που διατηρεί η εν λόγω εφημερίδας με το Υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας.
Κάτω από τον τίτλο «Άνοιγμα της πόλης-φάντασμα» η Milliyet γράφει πως η λεγόμενη «Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου» ετοιμάζεται να κάνει ένα ιστορικό βήμα. «Όταν οι Ελληνοκύπριοι αναλάβουν την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα ανοίξει τα Βαρώσια για εγκατάσταση» αναφέρεται στο δημοσίευμα.
«Όλοι οι Ελληνοκύπριοι θα μπορούν να επιστρέψουν στα σπίτια τους» γράφει η τουρκική εφημερίδα, και ισχυρίζεται πως έχουν ήδη αρχίσει οι εργασίες για μονομερές άνοιγμα των Βαρωσίων. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που επικαλείται η Milliyet, το θέμα βρισκόταν στην ημερήσια διάταξη των συνομιλιών που είχε ο κατοχικός ηγέτης, Ντερβίς Έρογλου, στην Άγκυρα στις 13 Μαρτίου, και η τουρκική κυβέρνηση αντιμετώπισε, γράφει, θετικά την πρότασή του.
Πηγές που επικαλείται η εφημερίδα αναφέρουν πως με την έναρξη της Κυπριακής Προεδρίας στην ΕΕ θα υιοθετηθεί μία νέα στρατηγική στο Κυπριακό. Σε αυτό το πλαίσιο, την πρώτη Ιουλίου θα γίνει και το άνοιγμα των Βαρωσίων. Κατά το δημοσίευμα, την πρόταση υποστήριξαν ο Ντερβίς Έρογλου και οι συνεργάτες του, δηλαδή ο σύμβουλός του Κουτρέτ Οζερσάϊ και ο λεγόμενος Υπουργός Εξωτερικών, Χουσεϊν Οζγκιουργκιούν, στις συναντήσεις που είχαν με τον Τούρκο Πρόεδρο Αμπντουλάχ Γκιου, τον Πρωθυπουργό Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και τον Υπουργό Εξωτερικών, Αχμέτ Νταβούτογλου.
Στον απόηχο της υιοθέτησης της πρότασης του Ντερβίς Έρογλου, ζητήθηκε, σύμφωνα πάντα με την Milliyet, να ετοιμασθεί έκθεση για τα Βαρώσια, στην οποία να παρατίθενται στοιχεία για τον αριθμό των Ελληνοκυπρίων που είναι ιδιοκτήτες ακινήτων στην περίκλειστη πόλη, και πόσοι εξ αυτών έχουν πεθάνει και πόσοι ζουν ακόμα. Με βάση αυτή την έκθεση θα προσκληθούν να επιστρέψουν για εγκατάσταση στις περιουσίες τους στα Βαρώσια (υπό τουρκική κατοχή), αναφέρεται στο δημοσίευμα.
Κατά τη Milliyet, στις επαφές του Ντερβίς Έρογλου αναφέρθηκε και ο τερματισμός των συνομιλιών για το Κυπριακό, με την ανάληψη της Προεδρίας της ΕΕ. Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ήταν αυτός που έστειλε το μήνυμα ότι οι συνομιλίες πρέπει να διακοπούν, ενώ η άποψη του Τούρκου Προέδρου Αμπντουλάχ Γκιουλ ήταν διαφορετική.
Στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά και στην εκκρεμούσα πρόταση του Προέδρου της Δημοκρατίας για επιστροφή των Βαρωσίων και επαναλειτουργία του λιμανιού υπό την Ευρωπαϊκή Ένωση, και προβάλλεται ο ισχυρισμός ότι με την πρόταση του Ντερβίς Έρογλου δήθεν ικανοποιείται το σχετικό αίτημα.»
Πηγή:
http://www.ikypros.com/easyconsole.cfm/id/38490
Οι Τούρκοι μας ξαναδίνουν πάσα για αυτογκόλ.
Σημειώνω πως τα περί Αμμοχώστου ψηφίσματα του ΟΗΕ, ζητούν την επιστροφή των νομίμων κατοίκων της και όχι την επιστροφή της πόλης υπό ελληνοκυπριακή διοίκηση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
http://www.un.int/cyprus/scr550.htm
Το 550 λέει:
5. Considers attempts to settle any part of Varosha by people other than its inhabitants as inadmissible and calls for the transfer of this area to the administration of the United Nations;
***
Αν γίνει κάτι τέτοιο… θα ακούσουμε θεομπαίχτες να υποστηρίζουν ότι τούτον εν επιτυχία της πολιτικής τους (της Κυβέρνησης τώρα, της πολιτικής τΑΣΣΟΥ με το ΟΧΙ, της πολιτικής Κληρίδη με ένταξη στην ΕΕ)… και όχι αποτυχία και στον ελάχιστο στόχο (που και οι 2 του 2ου γύρου στις περασμένες προεδρικές) έθεσαν: «τουλάχιστον να φανεί η αδιαλλαξία των Τούρκων».
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αγρινέ, η κίνηση που υποτίθεται μετελά η Τουρκία έννεν αποτέλεσμα του ότι φαίνεται η αδιαλλαξία της;
Για να φκει που τη γωνιά;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νέε, συμφωνώ κάπως μαζί σου. Είναι κίνηση εξουδετερώνει τις όποιες πιέσεις πάνω της και ρίχνει τη μπάλα στο ελληνοκυπριακό γήπεδο, όπως το 2003 με τα οδοφράγματα και το 2004 με το ναι που είπαν οι τουρκοκύπριοι στο σχέδιο λύσης…
Το θέμα είναι, ο Χριστόφιας τι θα κάνει;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αν εννοείς τη θέση της ότι μετά το ΝΑΙ το 04… δεν είχε τίποτα άλλο να κάνει / προσφέρει… τότε μια αλλαγή στη στάση της θα είναι αποτέλεσμα του ότι μια τέτοια στάση της δεν ικανοποιεί κάποιυς κύκλους στην Ευρώπη. (Ορισμένους τους φτάνει το 04).
Αδιαλλαξία δείχνει όταν προβάλλει τζείνη τη θέση, δλδ. πέραν του ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ 5… δεν έχουμε άλλο να δώσουμε. Θέση όμως από τηνβ οποία ευκολότατα μπορεί να μετακινηθεί.
Εμείς;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Υπό διοίκηση των ΗΕ, αλλά για κάποιο μυστήριο τρόπο και λόγο, δεν το αναφέρεις…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Υπό την διοίκηση του ΟΗΕ…
αλλά για κάποιο μυστήριο λόγο και με ένα μαγικό τρόπο, επιλέγεις να το αποσιωπάς…
Εκτός κι αν δεν το ήξερες… που το θεωρώ κάπως αδύνατο…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ναι και μας έγινε το 2005 ή 2006 πρόταση για επιστροφή της αμμοχώστου υπό ΕΚ διοίκηση την οποία απορρίψαμε επειδή ως αντάλλαγμα μας ζητούσαν το απευθείας εμπόριο…
Ξέρει κανείς τώρα ο Χριστόφιας τι θα πει στους Βαρωσιώτες; Να παν ή να μην παν υπό ΤΚ διοίκηση;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Έτσι α, το 2005 ή το 2006…
Τζιαι το ψήφισμα του ΟΗΕ σε ποιον κάλαθο να το πετάξουμεν είπαμεν;
Καλά ρε παιθκιά, να γινεί η πρόταση, να σούμεν τους όρους τζιαι θωρούμεν.
Μα τούτος ο Γαλανός τι παράταξης είναι;
Λάρνακα: Για επικίνδυνη κίνηση, που στοχεύει στην αναγνώριση του ψευδοκράτους και για «κινήσεις τακτικής και αντιπερισπασμού και όχι ουσίας» έκανε λόγο ο δήμαρχος της κατεχόμενης Αμμοχώστου, Αλέξης Γαλανός, σχολιάζοντας σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Milliyet» για απόφαση του κατοχικού καθεστώτος και της Τουρκίας για άνοιγμα της κλειστής πόλης των Βαρωσίων την 1η Ιουλίου, μόλις η Κυπριακή Δημοκρατία αναλάβει την προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
http://www.philenews.com/el-gr/Eidiseis-Kypros/22/99395/kinisi-gia-anagnorisi-tou-psevdokratous-ta-peri-epistrofis-ek-sto-varosi-vlepei-o-algalanos
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Είναι Γαλανός είναι πρόεδρος της δημοκρατίας;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Υ.Γ. Μήπως είναι ο δήμαρχος που εξελέγει χωρίς ανθυποψήφιο ούτε καν του ΑΚΕΛ;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Τζιαι κρα’εί ταγκούθκια…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ακριβώς όπως έγινε αντιπολιτευόμενε το 2004 όπου ο κόσμος δεν ήξερε τί να κάνει.Να περάσει απο τα οδοφράγματα ή όχι??? Αν θυμάστε καλά η τότε κυβέρνηση του μακαριστού Τάσου Παπαδόπουλου το αφησε στην κρίση των πολιτών. Επίσης την τότε εποχή υπενθυμίζω ότι ο Υπουργός δημόσιας τάξης ήταν ο κ. Θεοδώρου της ΕΔΕΚ. Έπεται συνέχεια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@νεος
Τα ψηφησματα να τα πεταξεις τζιαμε που εν τζαι το ψηφισμα 1485 .
Η τουρκια θα καλεσει τους κατοικους να επιστρεψουν υπο την παρουσια των τουρκικων στρατευματων τα οποια εγυονται την ειρινη και την ασφαλεια τους.
Η απωλεια χρησης παει μια τζαι καλην περιπατον. Η τουρκια λαλει εγω ειμαι συνεπης και ασυνεπης ειναι η ε/κ για αλλη μια φορα και ζητα το απευθιας εμποριον.
τα υπολοιπα θα τα αποφασισουν οι βρυξελες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
http://dunya.milliyet.com.tr/hayalet-kent-maras-aciliyor/dunya/dunyadetay/26.03.2012/1519867/default.htm
ζητείται μεταφραστής…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Turkish Cypriots May Open Deserted Town to Greeks, Milliyet Says
By Emre Peker
March 26 (Bloomberg) — Turkish Cypriots controlling the
northern part of the divided Mediterranean island may
unilaterally open up an abandoned town to Greek Cypriot
settlement, Milliyet reported, citing diplomats it didn’t
identify.
Dervis Eroglu, the Turkish Cypriot leader, broached the
idea to Turkish President Abdullah Gul and Prime Minister Recep
Tayyip Erdogan during a visit to Ankara two weeks ago, according
to the Istanbul-based newspaper. The Varosh district of
Famagusta has been closed to settlement by a United Nations
Security Council decision following Turkey’s invasion of
northern Cyprus in 1974 to prevent a Greek Cypriot coup to unite
the island with Greece.
The Republic of Cyprus, a European Union member that takes
over the rotating presidency July 1, has been pressing the
Turkish Republic of Northern Cyprus, which is recognized only by
Turkey, for the return of Greek Cypriot properties and the
opening of Varosha. Eroglu may take the one-sided step on the
same day Greek Cypriots assume the EU’s leadership, assesing
ownerships prior to the 1974 military intervention and extending
an invitation for the landlords to reclaim their properties,
Milliyet reported.
Turkey has said it will freeze ties with the EU if the
Republic of Cyprus takes over the presidency before the island
is reunified through ongoing UN efforts. While Gul told Turkish
Cypriots they should continue negotiations with Greek
counterparts after July 1 even if there is no solution, Erdogan
said talks should halt, according to Milliyet.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Για όσους έχουν λιγο χρόνο να διαβάσουν τη θέση Χριστόφια για το Βαρώσι το 2005 και αυτήν που υιοθέτησε το 2010 ας ρίξουν μια ματιά:
2005: http://www.moi.gov.cy/moi/pio/pio.nsf/All/A28C4C11CEA5C821C22570D5003B7271?OpenDocument&highlight=%CE%92%CE%91%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%99%20%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%9F
2010: http://www.moi.gov.cy/moi/pio/pio.nsf/All/A135F0FF1657DA6BC2257724003879C0?OpenDocument&highlight=%CE%92%CE%91%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%99%20%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%9F
Σημειώνω ότι το 2010 μιλούσε ως πρόεδρος λύσης…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
stelios papalangi
Πολλά αισιόδοξο σενάριο…..
Τζαι ποτούτα τα «νέα κίνηση ετοιμάζει η τουρκία» εθκιεβάσαμεν ένα σωρό….
Αλλά ας πούμε ότι παίζει…
Σιγά μεν δεκτούμε….
Θα την απορρίψουμε γιατί διαφωνούμε με την «αμμοχωστοποίηση» ή τη «σαλαμοποίηση» του κυπριακού.
Οι τούρτζιοί εν τζαι εν μαννοί. Ξέρουν τον εθνικιστικό νομικισμό μας. Τζαι να αφήκουν τους βαρωσιώτες να κατοικήσουν ή να εκμεταλευτούν τη γη τους, κάποια ρήτρα θα έχουν μέσα – «υπό τη διοίκηση της τβδκ» , κανέναν «έλεγχο διαβατηρίων» , κανένα αντάλαγμα του τύπου «άνοιγμα αεροδρομίων» που εμείς βεβαίως θα θεωρήσουμε ότι είναι πιο σημαντικό από το να πιαν οι βαρωσιώτες τα σπίθκια τους….
Βεβαίως οι ξένοι δεν θα καταλάβουν ποιον εν το πρόβλημα μας, αλλά εμείς θα συνεχίσουμε να πιστέφκουμε ότι αν καταγγείλουμε τη τουρκία σε όλα τα ευρωπαικά και διεθνή φόρα εννά τους πείσουμε.
Όχι, ενδιαφέρον δεν έχει πως θα αντιδράσει η κυβέρνηση.
Ενδιαφέρον θα έσσιει αν (και αν ναι πως) θα αντιδράσουν οι βαρωσιώτες (Οι οποίοι έχουν το εξής σχιζοφρενικό χαρακτηριστικό¨Έχουν αναδείξει ως βουλευτές ότι πιο λαικίστικο υπάρχει σε τούντον τόπο – και όμως το Ναι στο βαρωσι είχε τα πιο ψηλά ποσοστά).
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
«Οι οποίοι έχουν το εξής σχιζοφρενικό χαρακτηριστικό¨Έχουν αναδείξει ως βουλευτές ότι πιο λαικίστικο υπάρχει σε τούντον τόπο – και όμως το Ναι στο βαρωσι είχε τα πιο ψηλά ποσοστά» –Νυν υπερ πάντων η πούγγα
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@νεος ελληνοκύπριος
«Καλά ρε παιθκιά, να γινεί η πρόταση, να σούμεν τους όρους τζιαι θωρούμεν». Όταν λαλεί «μονομερώς», υποθέτω πως το μόνο που θα δούμε είναι αν θα πάμε να μείνουμε υπό τουρκοκυπριακή διοίκηση. Παράβαλε «μονομερές άνοιγμα οδοφραγμάτων».
Πάντως διέρρευσε νωρίς. Θα ήταν πιο εντυπωσιακή κίνηση αν μαθαίναμε γι’ αυτήν Μάιο – Ιούνιο. Φαντάζομαι ότι από νωρίς μπορεί να γίνει καλύτερη πολιτική εκμετάλλευση και αυξάνεται το ενδεχόμενο του αυτογκόλ (χρειάζεται ανάρτηση για το τι θα μπορούσε να ήταν αυτό). Πάντως είναι win-win situation για την Τουρκία.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Για να δείτε ότι ενώ εμείς τίποτε άλλο δεν κάνουμε πρωί ,μεσημέρι, βράδυ απλά ασχολούμαστε με την ευλοημένη την καρέκλα, Οι Τούρκοι το εκμεταλεύονται και κάνουν τις τέλειες κινήσεις που μας εξουδετερώνουν.Αυτά ας τα δούν οι πολιτικοί μας ηγέτες και ιδιαίτερα αυτοί που βιάστηκαν να αρχίσει η προεκλογική εκστρατεία. Είμαστε μόνο για τα παναύρκα. Νομίζω είναι καιρός οι παλιές καραβάνες να τραβήξουν πίσω και να αφήσουν την νέα γενεά να αναλάβει τα ινία.Η παλαιότερη γενεά έδωσε στους τούρκους την μισή Κύπρο . Ελπίζω να μήν δώσει και την άλλη μισή διότι τοτε δεν θα υπάρχει καμία ελπίδα σωτηρίας.Είναι σε όλους τους κύκλους γνωστά τα σενάρια τόσο τα παλαιά όσο και τα νεώτερα. Ας αφήσουμε τους ερασιτεχνισμούς στην πάντα διότι η πατρίδα μας δεν μπορεί να παίζεται στο κουμάρι με τους ερασιτεχνισμούς του καθενός απλά και μόνο για να περάσουν όλοι απο την προεδρία. Αυτό που ανέφερα δεν είναι υπαινιγμός για κανένα .Απλά πρέπει όλοι να προβληματιστούν. Δεύτερο λάθος δεν μπορεί να υπάρξει διότι θα είναι μοιραίο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δηλαδή «Καθεστώς Κορμακίτη» τζαι για το Βαρώσι
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μπορεί να μην έχει κανέναν ξένον ηγέτη που να θέλει τον Ερδογάν πρόεδρο αλλά δεν πάει να πει πως ο αρκαντάς μας είναι και βλάκας…
Θέτει ΕΚ, ηγεσία και πρόσφυγες βαρωσιώτες, ενώπιον ανάλογου διλήμματος, όπως αυτού με την επιτροπή αποζημιώσεων. Τι θα πει στους πρόσφυγες, κάντε υπομονή μέχρι τη λύση;
Το μόνο πράγμα που θα μπορούσε ίσως να σώσει τον Χριστόφια είναι η επαναφορά της πρότασης της ΕΕ για διασύνδεση της επιστροφής της Αμμοχώστου με το απευθείας εμπόριο, αλλά κι αυτό χλωμό το βλέπω, μια και ήταν επίσης διασυνδεδεμένο με τον χρηματοδοτικό κανονισμό που τελικά πέρασε, χάριν στους έξυπνους χειρισμούς της κυβέρνησης Παπαδοπούλου που ως γνωστόν στήριζε μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ο Δημήτρης Χριστόφιας, ο οποίος έχει στο μεταξύ υιοθετήσει την πρόταση Τάσσου για επιστροφή της Αμμοχώστου υπό ΕΚ διοίκηση με συνδιαχείριση του λιμανιού παρά το γεγονός ότι το 2005 καλόβλεπε την πρόταση της ΕΕ…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
μια αποδειξη της δοσιλογιας του κυριου ιωαννου.ας μην ξεχναμε οτι ο κυριος ιωαννου πηρε πολλα το 2004ας μην ξεχναμε οτι ο κυριοςιωαννου τρωει σε κεντρα στα κατεχομενα πληρωνοντας τον κατακτητη.ας μην ξεχναμε οτι εχει παρε δωσε με τον κατοχικο στρατο και ο ιδιος το εγραψε αυτο.ας μην ξεχναμε οτι πηρε βραβειο απο τον εγγλομιγα ακελικο μεγιστανα της ιζι τζετ για τις συνεργασιες του με τουρκο επιχειρηματια.ειδατε γιατι το ακελ θελει επειγον ομοσπονδια?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ρε κουμπάρε μα χάννει η παττίχα σου;, Πιστεύκεις τζαι στους εξωγήινους; Πραγματικά συνήθως αδιαφορώ για κάτι τυπούθκια σαν εσένα, αλλά αν δεν έχεις επειχηρήματα τότε κρύψε, ο διάλογος εν για πλάσματα που ξέρουν να μιλούν. Κανονικά άτομα σαν εσένα τζαι του συναφκιού σου έπρεπε να τους πιαν τα εκλογικά βιβλιάρια τζαι να τους την κόψουν για να μεν αναπαράγουντε λόγω του ότι τα κοπελλούθκια σου θα είναι το ίδιο καθυστερημένα με εσένα τζαι αμπάλατα.
Μια συμβουλή, αν δεν έχεις τίποτε το έξυπνο να πεις, κρύψε τζαι φκάλε την κκελλέ σου που τον πισινό σου πέρκιμον δεις τό φως το αληθίνό.
Αντιστασιακέ του κώλου, να δούμε πόσα έφαες τζαι εσύ τζαι το σόι σου τζαι τα κοπελλούθκια σου τζαι να δούμε που εχώννεσουν στην εισβολή.
Δικαίωμα του κύριου Ιωάννου να κάμνει ότι θέλει τζαι να τρώει όπου θέλει τζαι να γράφει ότι θέλει. Όπως επίσης εν δικαίομα σου να πιστεύκεις ότι μαλακία θέλεις τζαι να νομίζεις ότι είσαι τζαι κανένας ήρωας, Τζείνο που δεν δικαιούσε να λαλείς είναι ψέματα για τον κάθε ένα που επρόκοψε λλίο παραπάνω που λλόοου σου τζαι έχει το θάρρος να λέει τη γνώμη του.
Για αυτό κρύψε τζαι να χαρείς μεν κάμεις τον κόπο να με κρίνεις εμένα γιατί δεν έχεις ιδέα σε τι διαφωνώ και σε τι συμφωνώ με τον Κύριο Ιωάννου, απλά να ξέρεις αθρωπούθκια σαν εσένα εν τα πρώτα που εν να έπαιζα σε περίπτωση πολέμου για να καθαρίσουν οι στράτες που αμπάλατους.
Κωστής
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αν υπάρξει τέτοια πρόταση… να δείτε το πως θα σφαχτούμε πρώτα μεταξύ μας (τζιαι μόνο η φήμη μιας πρότασης καταφέρνει το ήδη).
Κάποιοι θα πουν προδότες όσους εκδηλώσουν ενδιαφέρον για να επιστρέψουν, άλλοι θα λαλαούν πως είναι καθήκον τους να επιστρέψουν (σαν μορφήξ αντίστασης στην κατοχή)… Κάποιοι δε θα τοποθετηθούν αποκλειστικά και μόνο με βάση του πως τοποθετούνται οι πολιτικοί τους αντίπαλοι.
Αν όμως το δούμε ορθολογιστικά…λαμβάνοντας υπόψη και την παρούσα οι8κονομική κατάσταση… είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε περίπτωση τέτοιας πρότασης απο Τουρκίας μεριά… οι περισσότεροι θα επιλέξουν να πουλήσουν την εκεί περιουσία τους.
Ας πούμε ότι παεις ποτζεί. Θα κρατήσεις τη δουλειά σου ποδά; Θα ψάξεις άλλην ποτζεί;
Το δε κράτος τι θα κάμει; Θα αφήκει 1000 ή 5000 ή ξέρω γηω πόσους φορολογούμενους τζιαι καταναλωτές να «ξεγλιστρήσουν»;
Αγγούρκα!
Αν γίνει κάτι τέτοιο… όσο τζιαι να φωνάζουν διάφοροι… η πλειοψηφία θα επιλέξει να πουλήσει.
Είπα το τζιαι παλιά, ο Ερτογαν που ταν μιτσής έπαιζε μάππα, οι δικοί μας -τουλάχιστον όσοι έχουμε τώρα -εν’ χλεχλέδες
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Τζα όμως Μουφλον το καθεστώς Κορματζίτη υφίστατε τζαι λειτουργεί.
Κόσμος έσασεν τα σπίθκια του τζαι μινίσκει τζαι ποτζεί τζαι ποδά – τζαι δουλεύκει τζαι ποτζεί τζαι ποδά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κορμακίτης και εγκλωβισμένοι εν ένα πράμα.
Ας πούμε όμως ότι οι -για χρόνια πρόσφυγες -αποφασίσουν να παν.
Οι δικοί μας -και δεν εννοώ μόνο τους εθνικιστές -θα τους αφήσουν;
Σκέψου το λίγο…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Εν μιλώ για τους εγκλωβισμένους. Μιλώ για τους πρόσφυγες Κορματζιθκιανούς που τα τελευταία χρόνια εσάσαν τα σπίθκια τους – σχεδόν ούλλα, τζαι μινήσκουν ήτε μόνιμα ήτε part time.
Τζαι μπορούν τζαι να τα πουλήσουν τζαι να γοράσουν άλλα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Hint: «…Το δε κράτος τι θα κάμει; Θα αφήκει 1000 ή 5000 ή ξέρω γηω πόσους φορολογούμενους τζιαι καταναλωτές να “ξεγλιστρήσουν”; «
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Άραγε έχει και το Βαρώσι εκκλησιές για σάσμαν;Διότι αν έχει …πρέπει να μείνει κλειστόν για να πιάσει ο Αρχιεπίσκοπος το διπλοκάμπινον, τους κτίστες, την σκάλαν να πάει…αν ανοίξει κατίσιη μας! Δεν τα σάζουμεν σιορ, αμα είναι υπο «άλλη» διοίκηση»!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Το 1978 μας πρότειναν να πάρουμε πίσω την πόλη με «αντάλλαγμα» να πάμε σε συνομιλίες και είπαμε «ΟΧΙ». Το 2004 στο πλαίσιο μιας συνολικής λύσης η πόλη επιστρέφετο στους νόμιμους κατοίκους της υπό Ε/Κ διοίκηση αλλά και πάλι είπαμε «ΟΧΙ». Συνεπώς δεν υπάρχει περίπτωση να δεκτούμε τώρα να επιστρέψουμε και μάλιστα υπό Τ/Κ διοίκηση, κάτι το οποίο ομολογουμένως θα δημιουργούσε και αρκετά προβλήματα σε όσους επέλεγαν να επιστρέψουν. Άρα έν έσιει τίποτε, άρα relax.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ενώ μη παραχώρηση και συνέχιση του στάτους κβο αποτελεί αποδοχή των ψηφισμάτων;
Είναι αυτή η επίσημη θέση της Κυπριακής Δημοκρατίας;
Επίσης, θα μπορούσε κάποιος που αισθάνεται λιγότερο πανικό να ενημερώσει την κ. Μαρκουλλή πως η ενταξιακή πορεία της Τουρκίας είναι μπλοκαρισμένη εδώ και πάρα πολύ καιρό;
Τέλος: είναι πραγματικά απίστευτο πόσο απ’ έξω και ανακατωτά μας ξέρουν οι Τούρκοι!
«Κατάφωρη παραβίαση των ψηφισμάτων του ΟΗΕ το άνοιγμα των Βαρωσίων
Λευκωσία: Σε προκαταρκτικό διάβημα προς τα Ηνωμένα Έθνη προβαίνει η Κυπριακή Δημοκρατία, ύστερα από πληροφορίες στον τουρκικό Τύπο, ότι οι κατοχικές αρχές θα προχωρήσουν στο άνοιγμα της κλειστής πόλης της Αμμοχώστου.
Η υπουργός Εξωτερικών, Ερατώ Κοζάκου Μαρκουλλή, μιλώντας στην τηλεόραση του ΡΙΚ, είπε ότι εντός της ημέρας θα έχει τηλεφωνική επικοινωνία με τον ανώτερο σύμβουλο της UNFICYP από τον οποίο θα ζητήσει την πλήρη διερεύνηση του θέματος.
Η κ. Μαρκουλλή διαβεβαίωσε ότι από μια πρώτη έρευνα των Υπηρεσιών της Δημοκρατίας, διαπιστώθηκε ότι δεν έγινε οποιαδήποτε αλλαγή του status quo στην περιοχή, ούτε και γίνονται έργα.
Τόνισε επίσης ότι σε περίπτωση που ευσταθούν οι τουρκικοί ισχυρισμοί, θα πρόκειται για κατάφορη παραβίαση των ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας, 550 και 789, τα οποία προνοούν μεταβίβαση της κλειστής πόλης της Αμμοχώστου υπό τη διοίκηση των Ηνωμένων Εθνών και την επιστροφή των νόμιμων κατοίκων.
Η κ. Μαρκουλή προειδοποίησε ότι τυχόν εποικισμός της Αμμοχώστου, θα σταματήσει την ενταξιακή πορεία της Τουρκίας.»
http://www.philenews.com/el-gr/New-Homepage-With-Slider/4995/99427/katafori-paraviasi-ton-psifismaton-tou-oie-to-anoigma-ton-varosion
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παραστάσεις προς τα ΗΕ, για πιο λόγο;
Για να μη μας το δώσουν;
Και για να γίνω πιο σπαστικός, δηλαδή αν ανοίξουν το Βαρώσι *εκτός* των ψηφισμάτων, θα κάνουμε πως δεν είδαμε τίποτα, δεν ακούσαμε τίποτα;
«Λάρνακα: Για επικίνδυνη κίνηση, που στοχεύει στην αναγνώριση του ψευδοκράτους και για «κινήσεις τακτικής και αντιπερισπασμού και όχι ουσίας» έκανε λόγο ο δήμαρχος της κατεχόμενης Αμμοχώστου, Αλέξης Γαλανός, σχολιάζοντας σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Milliyet» για απόφαση του κατοχικού καθεστώτος και της Τουρκίας για άνοιγμα της κλειστής πόλης των Βαρωσίων την 1η Ιουλίου, μόλις η Κυπριακή Δημοκρατία αναλάβει την προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ταυτόχρονα κάλεσε την κυβέρνηση να αντιδράσει αμέσως και να προβεί σε παραστάσεις προς τα Ηνωμένα Έθνη.
Μιλώντας το πρωί στο ραδιόφωνο του ΡΙΚ, ο κ. Γαλανός είπε ότι «πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι το μόνο που μπορεί να αποδεχθεί η ελληνοκυπριακή πλευρά είναι η εφαρμογή των ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας 550 και 789 για επιστροφή της Αμμοχώστου στους νόμιμους κατοίκους της».
«Εάν χειριστούμε το θέμα αποφασιστικά και στη βάση των ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας και του τελευταίου ψηφίσματος του Ευρωκοινοβουλίου», είπε ο κ. Γαλανός, «πιστεύω ότι θα πάρουμε την Αμμόχωστο με σωστούς όρους».
Προειδοποίησε μάλιστα ότι οποιαδήποτε βεβιασμένη κίνηση εκ μέρους της ελληνοκυπριακής πλευράς θα θέσει σε άμεσο κίνδυνο την υπόθεση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
‘Εσιει τζαι άλλες έννοιες τωρά ο Γαλανός – τάγκια πεζίνας είπεν ο Μουφλώνας:( Απαραίτητος ο «πατριωτικός» (παρά)λογος για τεύθκεια ιφφίτσια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
«Ομήρου: Προσοχή για να μην παγιδευτεί η πλευρά μας σε τουρκικά τεχνάσματα
Ο Πρόεδρος της Βουλής, στις δηλώσεις του από τη Λεμεσό, ανέφερε πως πρόκειται για ένα μείζον θέμα και »αν πρόθεση της Τουρκίας είναι να χρησιμοποιήσει το θέμα των Βαρωσίων, ως ένα δόλιο τέχνασμα προς εξαπάτηση της Ευρωπαϊκής και της Διεθνούς κοινότητας, πρέπει από τώρα να απογυμνωθεί’»
Γιαννάκη μου, η αλήθεια είναι πως κάποιων τα σώβρακα θα πάρουν πάλι….
Τεχνάσματα, α;
Όπως το 2003;
Και το 2004;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Στροβολιώτη εσύ συμφωνείς με την πρόταση των Τούρκων??? Τοποθετήθου ευθέως αιτιολογώντας την θέση σου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Εξήασες να του πεις πόσους βαθμούς εν η άσκηση κύριε καθηγητά…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
A χα χα!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αποφασιστικέ μου, έχει πολλή σημασία τι υποστηρίζω εγώ;
Θα μπορούσα πιο εύκολα να σου αναφέρω με τι *δεν* συμφωνώ. Και σίγουρα δεν συμφωνώ με τις πανικοβλημένες αντιδράσεις του συνόλου της πολιτικής ηγεσίας (με πιο ψύχραιμο τον ΔΗΣΥ). Συμπεριφέρονται όλοι σαν να τους επετάξαν τσάκραν μέσα στα πόθκια, και μάλιστα στα μάτια των ξένων πρέπει να πελλοδείχνουμεν τζιαι λλίον.
Μα, είναι δυνατόν να έρχονται οι Τούρκοι να κάνουν μια κίνηση (όχι φυσικά επειδή αγαπούν τους Βαρωσιώτες), που ταράζει τα νερά, και εμείς να κάνουμε παραστάσεις και διαβήματα … για να τους αποτρέψουμε;
Δε θα ήταν πιο λογικό να δούμε τι μπορούμε να αποκομίσουμε από μια τέτοια κίνηση;
Δεν θα ήταν πιο λογικό να ρίχναμε εμείς κάποιες προτάσεις, αντιπροτάσεις, προκλήσεις, όπως για παράδειγμα τρόπους για ανοικοδόμηση της πόλης, αντί να δείχνουμε μια σκέτη και μονολιθική άρνηση;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Συμφωνώ ότι για μιά ακόμη φορά η πολιτική μας ηγεσία έχει ενεργήσει κατα τρόπο που δεν συνάδει με την όρθή και ψύχραιμη διαχείρηση των εθνικών θεμάτων. Και επεξηγούμε. Δεν μπορεί με ένα δημοσίευμα σε μιά τουρκική εφημερίδα να ασχολείται απο χθές σύσσωμη η πολιτική ηγεσία και όπου τις εδίδετο η ευκαιρία να μιλήσει στα ΜΜΕ δεν έχανε την ευκαιρία. Οι Τούρκοι αγαπητοί φίλοι αποφάσισαν να παίξουν στο δικό μας γήπεδο και μάλιστα μονότερμα.Γιατί??? Διότι απο χθές βάζαμε γκόλ απο μόνοι μας στη δική μας πόρτα. Εάν υπήρχε και κάτι που δεν πρόβλεψε η Τουρκική πλευρά εμείς τα ξεσπασαμε όλα και προθέσεις και όλα. Μπράβο μας. Μπράβο στην πολιτική μας. Μα είναι δυνατό να δρούμε και να ενεργούμε σε τέτοιας φύσεως θέματα με αυτό τον τρόπο??? Κάλλιστα θα μπορούσαν οι πολιτικοί μας ταγοί να αρνηθούν να απατήσουν σε θεωρητικά σενάρια της συγκεκριμένης εφημερίδας και να αναφαίρουν μόνο ότι εάν και εφόσον προκύψει τέτοιο θέμα θα συζητηθεί λαμβάνοντας υπόψη τα περί κύπρου ψηφίσματα των Ηνωμένων Εθνών .ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ .Τα υπόλοιπα θα έπρεπε να τα συζητήσουν μεταξύ τους σε κλειστές πόρτες. Δυστυχώς όμως η πολιτική που γίνεται στο τόπο μας είναι μόνο για τα μάτια του λαού και για τα υπόλοιπα ότι ήθελε προκύψει.Για αυτ’ό ακριβώς το λόγο πάμε απο το κακό στο χειρότερο και ειδικ’ά οι ξένοι δεν μας παίρνουν στα σοβαρά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
«Η δήλωση των Τούρκων για άνοιγμα της Αμμοχώστου, είναι ουσιαστικά έκφραση της πρόθεσης τους για τουρκικό εποικισμό της Αμμοχώστου, αναφέρει σε ανακοίνωση του το ΕΥΡΩΚΟ. Προστίθεται, στην ανακοίνωση, ότι «πρέπει να καταγγελθεί άμεσα» και καλεί τον Πρόεδρο Χριστόφιας να αποχωρήσει από το τραπέζι των διαπραγματεύσεων μέχρι να διευκρινιστεί το θέμα.»
Αιωνίως κολυμπά μέσα στη λογική το ΕΥΡΩΚΟ!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Με όλο τον σεβασμό αγαπητέ Στροβολιώτη μπορείς να μου εξηγήσης γιατί προηγείται η Αμμόχωστος??? Αντιληπτός ο πόθος για επιστροφή και ακριβώς πάνω σε αυτό το παίζουν οι Τούρκοι.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δεκτούμε διότι θα είναι εθνική αυτοκτονία.όλα αυτά τα χρόνια μας΄σέρνουν όπως το μπαλάκι απο την μιά και απο την άλλη .Φτάνει πιά. Η πολιτική του καλού παιδιού δεν αποδίδει . Κρίνω ότι εάν η Τουρκική πλευρά προχωρήσει με την πρόταση της τότε η δική μας απάντηση θα πρέπει να είναι το κλείσιμο των οδοφραγμάτων και να ενημερώσουμε έγκαιρα την κοινή γνώμη ότι θέλουμε οριστική λύση και όχι μπαλλώματα. Δεν μπορεί όποτε αποφασ’ισει η τουρκική πλευρά να μας σέρνει όπου θέλει.Θέλουμε μία αξιοπρεπή ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΛΥΣΗ.ΤΕΛΕΙΑ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ενώ άμεση σχέση με την λογική, έχουν και οι θέσεις των παλιοσυντρόφων των οικολόγων.
Αφού τα κοπέλια νοιώθουν τόσο καλά να βάλλουν όρους, θα εισηγούμουν να απαιτούσαν από τους τουρκαλλάδες να βάλουν σε κάθε ένα από τα σπίτια του Βαρωσιού και ένα πορτραίτο του Περδίκη ή της Ιωάννας, διαφορετικά δεν τα θέλουμε …
«Το Κίνημα Οικολόγων – Περιβαλλοντιστών θεωρεί ότι έγιναν και γίνονται λάθη στη διαχείριση του θέματος της επιστροφής της Αμμοχώστου στους νόμιμους κατοίκους της και πως είναι όντως πολύ ανησυχητικές οι πληροφορίες, που προέρχονται από τον τουρκικό Τύπο, σχετικά με νέους σχεδιασμούς των Τούρκων για την κατεχόμενη Αμμόχωστο.
»Η προγραμματιζόμενη πονηρή κίνηση των Τούρκων για την Αμμόχωστο επιβάλλει την άμεση προώθηση της πρότασης των Οικολόγων για ‘ελεύθερη και πράσινη Αμμόχωστο’, πρότασης που προνοεί την έναρξη έργων για οικολογική και σύγχρονη ανοικοδόμηση της Αμμοχώστου υπό την εποπτεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Ηνωμένων Εθνών», όπως δήλωσε σε δημοσιογραφική διάσκεψη σήμερα η Εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Οικολόγων – Περιβαλλοντιστών, Ελένη Χρυσοστόμου.
Η πρόταση αυτή των Οικολόγων προβλέπει, επίσης, όπως είπε η κ. Χρυσοστόμου, την »επιστροφή των νόμιμων κατοίκων στις περιουσίες τους και επαναλειτουργία του λιμανιού της Αμμοχώστου, για να σταματήσει τελεσίδικα η υπόθεση του λεγόμενου κανονισμού του απευθείας εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τα κατεχόμενα».
»Σύμφωνα με όσα σκόπιμα έχουν διαρρεύσει», είπε η κ. Χρυσοστόμου, »οι Τούρκοι ετοιμάζονται να διευρύνουν την προσέγγιση της γνωστής επιτροπής περιουσιών, έτσι ώστε να προσφέρεται στους ιδιοκτήτες γης στην κατεχόμενη Αμμόχωστο μαζί με την επιλογή της αποζημίωσης και η επιλογή της ανταλλαγής ή της επιστροφής της περιουσίας τους».
»Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες, το ‘δικαίωμα’ αυτό δεν θα έχουν οι κληρονόμοι των όσων ιδιοκτητών ζούσαν το 1974», τόνισε η κ. Χρυσοστόμου.»
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Εθύμισε μου το 2003. Την ημέρα που ανακοινώθηκεν το σχέδιον ΑΝΑΝ επέζαν ούλλα τα ράδια πένθιμα εμβατήρια. Θυμάσαι?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Εγώ κουβαλώ ακόμα στη κκελέ μου την εικόνα του τΑΣΣΟΥ πριν πάει Νέα Υόρκη (νομίζω μαζί με τους άλλους φωστήρες)… στο αεροδρόμιο να λαλαέι για «επικοινωνιακά παιχνίδια». Μετά ήρταν ούλλοι τους πίσω χωρίς εσώρουχα.
Άκουσα πάλε τον όρο σήμερα τζιαι έπιαμε ηλεκτρισμός.
Για ότι είπες πριν, Κορμακίτη… μακάρι… αλλά νομίζω οι συνθήκες για τους Μαρωνίες (τζιαι τους εγκλωβισμένους) υπήρξαν τέτοιες που … θα το πω και ελπίζω να μην παρεξηγηθώ… ανέπτυξαν πιο γερή «κράση» που τους για χρόνια πρόσφυγες. Μπορεί να κάμνω λάθος, μπορεί να μου πεις πως έχει και μη μαρωνίτες, κλπ.
παραμένει όμως το «χίντ»:Το δε κράτος τι θα κάμει; Θα αφήκει 1000 ή 5000 ή ξέρω γηω πόσους φορολογούμενους τζιαι καταναλωτές να “ξεγλιστρήσουν”; “
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οι Μαρωνίτες όπως έγραψε κάποτε ο λινοπάμπακος εν κάπως σαν «συνοριακή κοινότητα». Τζαι εν πιό εύκολο της να «ξεπερνά σύνορα».
‘Εσιει αναπτύξει αντιστάσεις τζαι εν πολλά καχύποπτη στον λόγο των πολιτικών τζαι των ΜΜΕ. Επειδή μεγαλώνοντας μέσα στην ελληνοκυπριακή κυρίαρχη κουλτούρα οι Μαρωνίτες είχαν να επιλέξουν μεταξύ της αυτοαναίρεση τους (υπό την σκιά του «η Κύπρος είναι Ελληνική» / «πας μη Έλλην βάρβαρος» εσείς εν ανήκετε δαμέ ούτε η Κύπρος σας ανήκει) ή της απόρριψης του Ελληνοκυπριακού επίσημου λόγου (σχολείο / ΜΜΕ Πολιτικοί)
Είπαμεν οι Παφίτες εψηφίσαν 95% ΟΧΙ. Οι Μαρωνίτες 95% ΝΑΙ.
Ιντα chance είχαν αν επεριμέναν τους Παφίτες να που ΝΑΙ τζαι ύστερα να παν Κορματζίτη
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους δεν μπορεί να γίνεται λόγος για ενδιάμεση λύση διότι περί αυτού πρόκειται. Κακώς όλες οι πολιτικές δυνάμεις αποδέχονται ή και αποδέκτηκαν στο παρελθόν την επιστροφή της Αμμοχώστου με κάποιους όρους. όλα αυτά είναι εκ του πονηρού .Δηλαδή έχουμε δύο ταχυτήτων πρόσφυγες ?? Δηλαδή αυτοί που προηγούνται είναι οι Αμμοχωστιανοί και οι υπόλοιποι ας περιμένουν. Πραγματικά εκπλήσσομαι με τις επιλογές της πλευράς μας. Στο τέλος θα διχαστεί ο κόσμος. Κρίνω ότι η επίσημη δική μας πλευρά θα έπρεπε να τηρεί μία και μόνο σταθερή θέση. Την οριστική επίλυση του Κυπριακού με βάση τις αποφάσεις των Ηνωμένων Εθνών. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση ή και αποδοχή θα σημάνει διχασμό μεταξύ του κόσμου και είναι εκεί που θα δείτε ουρές στην «επιτροπή αποζημειώσεων». Ο κόσμος μετά απο τριάντα οκτώ χρόνια ζητά μιά σταράτη λύση για όλους τους Κυπρίους και όχι μπαλλώματα. Η δική μας πλευρά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποδεκτεί μπαλλομένη λύση. Μιά οριστική και αξιοπρεπή λύση ΝΑΙ διαφορετικά ας καλέσουν οι Τούρκοι τους πρόσφυγες της Αμμοχώστου να πάνε πίσω. Μα είναι μία πόλη φάντασμα. Δεν μπορεί να ζήση πλάσμα εκεί. Θα πρέπει οι μπουλτόζες να μπούν απο τη μιά και να βγουν απο την άλλη . Με λίγα λόγια θα πρέπει να ξανακτιστεί η πόλη. Ποιός θα δόσει τα λεφτά χωρίς την συμφωνη γνώμη της Κυπριακής Κυβέρνησης ???Κανένας. Νομίζετε πως οι τούρκοι θα δόσουν λεφτά για αναδόμηση της Αμμοχώστου??? Τελικά η πρόταση τους για επιστροφή υπο Τουρκοκυπριακή διοίκηση είναι άνευ ουσίας και δεν έχει πρακτική εφαρμογή. Εδώ πρέπει να επικεντρωθούμε.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ. ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ.ΑΣ ΣΥΝΕΤΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ. Ο δήμαρχος της πόλης είπε την άποψη του αντιληπτό αλλά πολιτικά ζητήματα δεν επιλύονται απο την τοπική αυτοδιοίκηση,Σε αυτό τον τόπο ο καθένας θα πρέπει να γνωρίζει τις αρμοδιότητες του και το τελικό λόγο θα τον έχει ο κυρίαρχος λαός.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δηλαδή να αρνηθούν οι Βαρωσιώτες να παν στα σπίθκια τους ώσπου να δεηθούν οι μη πρόσφυγες να πουν ΝΑΙ σε σχέδιο Λύσης?
Δηλαδή ΠΟΤΤΕ?
(για να μην ξεχνιόμαστε στο σχέδιον ΑΝΑΝ το Βαρώσι (όπως τον Λάνρακα της Λάπήθου) θα ήταν υπό Ελληνοκυπριακή Διοίκηση. Τζαι οι Παφίτες είπαν κατά 95% ΟΧΙ)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μα για ποιά σπίτια μιλάς και πού να ζήσουν. Μιλούμε για ερείπεια . Το εάν θα ήταν υπο ελληνκυπριακή διοίκηση τα πιο πάνω είναι ένα μεγάλο ερώτημα που την απάντηση την δίδει η ίδια η ιστορία όσον αφορά την συμπεριφορά των Τούρκων. Κατα συνέπεια δεν πρέπει να πέφτουμε με τα μούτρα σε κάτι που δεν υπάρχει επίσημη θέση. Αν είναι δυνατό ολοκληρη η πολιτική ηγεσία φιγουράρει σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης με ένα δημοσίευμα μιάς εφημερίδας. Και αλήθεια να είναι σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται τέτοια πολιτική συμπεριφορά. Τελικά τείνω να πεισθώ ότι με τέτοιες συμπεριφορές σε μιά τέτοια μανούβρα των τούρκων δεν έχουμε τους ώριμους πολιτικούς στο προσκήνιο που να μπορούν να ανταποκριθούν σε τέτοια πολιτικά ΤΕΣΤ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μα γιατί θθυμούμαι κάποιες προβλέψεις που κάπου ότι μπορεί να εκάμναν οι τούρκοι κάποιαν τέθκοιαν κίνηση, έσιει μήνες; Αν όντως εγίνουνταν σε ..διαμπλογκικό επίπεδο, η ηγεσία μας εν είσιεν έτοιμην απάντηση ρε παιδί μου;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μιχαλη,
Καλά αθθυμασε.
Δεν υπαρχη απαντηση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ε ε ε ε π ! Εξιχάσετε να πείτε ότι φταίει ο Γριστόφκιας πάλε!
Άτε . . . . . πιάστε δουλειάν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Όι μάνα μου, φταίει ο μακαρίτης με το ηχηρό όχι τζιαι όσοι τοιν ανεβάσαν στην εξουσία.
Ουουουουου, έφυεν μου…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Σαν τον πόρτον! Όπως πάντα!
Ο ψηφοφόρος τότε είχεν να θκιαλέξει μεταξύ:
α) Τάσσου που στο πρόγραμμαν του υπόσχετουν να συνεχίσει την αναζήτησιν λύσης στην βάσιν ΔΔΟ, δηλαδή που τζιαμέ που ήταν μέχρι τότες τα πράματα. Οι διαφορές με τους άλλους δεν ήταν στο Κυπριακόν.
β) Κληρίδη ή Μαρκίδη, θκυό συνεργατών που ο νεώτερος αμφισβήτησεν τον γηραιότερον τζιαί στην ουσίαν δάσκαλον του, τζιαί εδιασπάστηκεν η εκλεξιμότητα τους, γι’ αυτόν τζιαί ο Τάσσος εφκήκεν που την πρώτην Κυριακήν.
Αλλά ο καθένας με ότι αθθυμάται σιαίρεται.
Αφού ειρωνεύτηκες σχόλιον μου ρωτώ σε ευθέως:
Εσύ ποιόν εψήφισες τότε; Κληρίδην ή Μαρκίδην; Τζιαί πως αποφάσισες τον έναν τζιαί όι τον άλλον; Για να δούμεν τζιαί τα κυβικά σας σε σοβαρήν συζήτησιν δηλαδή, όι μόνον εξυπνοβλακείες ποτζιεί ποδά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Θα ψήφιζα Κληρίδη αλλά όταν κατάλαβα πως του την είχαν στήσει μέσω Μαρκίδη (τον οποίον εκουρτίσαν οι ίδιοι κύκλοι που μετέπειτα εγίναν το ποκούμπι του τΑΣΣΟΥ)… έσυρα λευκό ή άκυρο (ξέχασα ποιό από τα 2).
Τουλάχιστον όμως δεν έφαα πιττούδα με το μέλιν όπως όσοι πίστεψαν πως ο τΑΣΣΟΣ θα «συνεχίσει την αναζήτησιν λύσης στην βάσιν ΔΔΟ».
Χαμάλη… άτε τωρά… πίασε τίποτε να κουβαλήσεις ως την Αμμόχωστο…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Εκ της γυάλλινης σφαιρός που τη Σμύρνην…τζιαι το Σάλεμ….:
«Ξέρουν τζιαι οι Τούρτζιοι το 550 το οποίον εν λλίον δίκοπον μασιέριν για λλόου τους, αφού εν το μόνο ψήφισμαν στο οποίον γίνεται αναφορά σε κατοχή. Γι’ αυτόν τζιαι εν που τα πιο σημαντικά ψηφίσματα.
Εννά επισημάνω δκυο σημεία πας σε τούτην τη δήλωσην/ φήμην ότι θέλει ο καθένας ας την πει:
1. Οι Τούρτζιοι έννεν πελλοί τζιαι μεις οι έξυπνοι. Όπως δκιαβάζουμεν εμείς τα ψηφίσματα, δκιαβάζουν’ τα τζιαι τζιείνοι. Άρα δκιαβάζουν τζιαι το κομμάτιν για την Αμμόχωστον υπό επιτήρησην του ΟΗΕ
2. Γίνεται αναφορά σε «Τ/Κ διοίκησην» τζιαι όϊ κράτος
Τζιαι λαλώντας τα τούτα, θεωρώ ότι η δήλωση τούτη, εν μια εκδήλωση πρόθεσης για υποχώρησην. Εν πολλά γωνιασμένοι γενικώς – περιλαμβανομένης τζιαι της ενταξιακής πορείας έστω τζι’αν παίζουν ότι εν τους κόφτει. Γιατί αν μμεν τους έκοφτεν ήταν να αποσύρουν το αίτημαν για ένταξη τζιαι να δεκτούν καθεστώς συνεργασίας, για να φύει τζιαι ο πονοτζιέφαλος παραδοσιακών χωρών μελών π.χ. Ιταλοί που πριν λλία γρόνια εσφακτήκαν στο Κουνοβούλιον για το θέμα. »
«Χμμμμμ! Δκυο φορές γίνεται αναφορά για το πόσον σημαντικόν εν το Βαρώσιν για την επίλυσην του Κυπριακού. Κάτι που επιμελώς εν εμεταφράστην στες Ε/Κ εφημερίδες. Ούτε τζιαι ο διχασμός απόψεων μεταξύ Γκιουλ τζιαι Ερτογάν τζιαι κυρίως την επιχειρηματολογίαν του Γκιουλ.
Ξανά χμμμμμμ!»
Με τη μάγισσαν πάω τα καλά γιατί θέλει να θωρεί the sunny side of life…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Σιερετώ απ’αξάπαντες.
Ταπαγούφη, με την μάγισσαν πάεις τα καλά λόγω αύρας! 🙂
(Μιαν τζιαι άρκεψα δαμέ για σχόλιον εννά συνεχίσω, για να μεν βάλλω τρακόσια ως απάντηση για το κάθετι που μου εκίνησεν την περιέργεια)
Λαλεί που πάνω ο αποφασιστικός για «πρόσφυγες δύο ταχυτήτων», «για επιλογές της πλευράς μας», για το που εννά βρεθούν τα ριάλια για την ανοικοδόμησην. Αν θεωρούνται οι Βαρωσιώτες «προνομιούχοι» λόγω τούτης της κίνησης, εν ηξέρω. Η Αμμόχωστος, έτσι τζι’ αλλιώς είσιεν διαχωριστεί στα ψηφίσματα, επομένως η οποιαδήποτε λύση με βάση τα ψηφίσματα, προνοεί τζιαι τη διαφοροποίηση σε σχέση με τους Βαρωσιώτες. Τζιαι έσιει αρκετές εκατοντάδες πρόσφυγες που εκαταφύγαν στην Επιτροπήν Αποζημιώσεων τζιαι μετά που προσφυγές στο ΕΔΑΔ που τους έπεψεν τζιαμέ.
Τη συγκεκριμένην επιλογήν για το τι εκυκλοφόρησεν τωρά για το Βαρώσιν, εν καθαρό στο άρθρο, ότι αποτελεί την πρώτην κίνηση για αλλαγήν της στρατηγικής Έρογλου – τζιαι όϊ μόνον – στο κυπριακό – ότι τζι’ αν σημαίνει τούτον. Τζιείνον που εμπόρηεν να γινεί στη συγκεκριμένην περίπτωσην εν τζιείνον που έσιει ήδη γινεί: διαβήματα στα ΗΕ για το θέμα, που εν δικόν τους ψήφισμα που φαίνεται ότι εννά καταπατηθεί.
Όσον για τα ριάλλια για ανοικοδόμησην των ερειπίων, στο συγκεκριμμένον άρθρο διαφαίνεται ότι εγίνην πλήρης καταγραφή του τι υπάρχει που κλίνες, σε χώρους αναψυχής κλπ. Μόνον οι σιύλλοι εμείναν να καταγραφούν. Γίνεται αναφορά, επίσης, στην καταγραφή της «κατάστασης» των ιδιοκτητών – που αναγνωρίζεται ότι εν Ε/Κ τζιαι εν αθθυμούμαι ξανά να είσιε γίνει τούτο τόσον αννοικτά. Εν τζιαι γίνεται αναφορά πούποτε, ότι εννά αναλάβει οποιοσδήποτε τρίτος την ανοικοδόμησην. Τζιείνον που καταλάβω εγιώ εν ότι «παρέχεται το δικαίωμαν» επανεγκατάστασης τζιαι ο καθένας φροντίζει που μόνος του για να το κάμει.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δηλαδή τίποτε
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δείτε και την εύστοχη ανάλυση της Δρακούνας:
http://drakouna.blogspot.com/2012/03/breaking-news.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μα ο κύριος Χρυσάνθου έσιει σκοπόν να μας βάλει μεσ’ στο ΝΑΤΟ λαλεί ρε παιθκιά. Δηλαδή τα μεχμετζιήκ εν ναν σύμμαχοι μας σε 7-8 μήνες! Ε γιατί να μεν πάμεν να ζήουμεν σ’ έναν τόπον που τον ελέγχουν συμμαχικά στρατεύματα; Εν τζιείνοι οι 7-8 μήνες το πρόβλημαν; Εν ν’ αντέξομεν ολάν, μεν φοάστε.
Χι χι χι χι χι . . . . . . . . . . . . . . .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Τουλάχιστον όμως δεν έφαα πιττούδα με το μέλιν όπως όσοι πίστεψαν πως ο τΑΣΣΟΣ θα “συνεχίσει την αναζήτησιν λύσης στην βάσιν ΔΔΟ”.
Εμείς παραδεχούμαστεν ότι δυστυχώς εφάαμεν την πιττούδαν με το μέλιν. Επουλήθηκεν στο συμφέρον του ο τΑΣΣΟΣ. Παλιάδρωποι πάντα θα υπάρχουν, τζι’ αφήνουν απογόνους παλιαδρωπούθκια. Τώρα να δεις ότι τούτοι (τα παλιαδρωπούθκια), εν ναν εναντίον του όποιουδήποτε θα τομλήσει να πάει στο Βαρώσιν, αν αληθεύει το δημοσίευμαν. Εμέναν η γνώμη μου αν τζιαί πρόωρη, διότι ακόμα δεν τον είδαμε και Γιάννην τον εβγάλαμεν, είναι να πάσιν στο Βαρώσιν όσοι πιο πολλοί μπορούν, όσες θυσίες τζι’ αν εχρειαστούν να κάμουν, με πρώτες πρώτες τζιαί καλλύττερες την Ανόρθωσιν τζιαί την Σαλαμινάκκαν. Να τους βοηθήσομεν τζι’ αν εν δυνατόν να τους στέλλομεν τζιαί τρόφιμα τζιαί ρούχα πουποδά. Εν Ευρωπαίοι πολίτες, γιατί να φοηθούν; Τα πράματα υποχρεωτικά θα σαστούν με τον τζιαιρόν. Τζιαί με την βοήθειαν της Ευρώπης η πόλη θα γλυτώσει. Αν αρνηθούν να πάσιν, το Βαρώσιν θα επικοιστεί τζιαί θα Τουρτζιέψει για πάντα. Αλλά είπαμεν! Ακόμα δεν τον είδαμε και Γιάννην τον εβγάλαμεν!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
έσυρα λευκό ή άκυρο (ξέχασα ποιό από τα 2).
Τουλάχιστον όμως δεν έφαα πιττούδα με το μέλιν όπως όσοι πίστεψαν πως ο τΑΣΣΟΣ θα “συνεχίσει την αναζήτησιν λύσης στην βάσιν ΔΔΟ”.
Α εσύ έν έφαες την πιττούδαν τζι’ έσυρες λευκόν ή άκυρον! Α α α α ! Πε το ρε . . . . ευλογημένε!
. . . . φταίει ο μακαρίτης με το ηχηρό όχι τζιαι όσοι τοιν ανεβάσαν στην εξουσία.
Α α α α ! Εσύ έν τον ανέβασες στην εξουσίαν! Όι όι . . . . . εσύ έν τζιαί . . . . . ! Εσύ έσυρες λευκόν! Πε το ρε . . . . ευλογημένε!
Ρε Στροβ κάμε τα σχόλια να σηκώνουν παραπάνω απαντήσεις, γιατί μόνο θκυό τρεις; Χάνεται η συνέχεια ρε κουμπάρε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Εγώ θα δώσω συγχαρητήρια στο ΑΠΟΕΛ. Δεν έκαμεν κανέναν λάθος, απλά έμεινεν που δυνάμεις.
Η ΡΕΑΛ εν . . . . . η ΡΕΑΛ!
Ρε θκιάολε! Ευτυχώς που έληξεν το παιγνίδιν! Εν σαν να τζιαί έκαμνεν πόλεμον η Κύπρος με την Αμερικήν!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΌΛοι είδαμε το δημοσίευμα, όλοι το σχολίασαν όλοι το ανέδειξαν για να φκάλουν τ άχτιν τους. Την διάψευση του δημοσιεύματος που το Τουρκικο ΥΠΕΞ την είδε κανείς; Ορίστε δέστε την όπως την δημοσιεύει το ΚΥΠΕ: Το τουρκικό ΥΠΕΞ διέψευσε το δημοσίευμα της »Μιλλιέτ» για άνοιγμα της Αμμοχώστου την πρώτη Ιουλίου όταν η Κυπριακή Δημοκρατία θα αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ.
Η εφημερίδα »Ζαμάν» σε χθεσινό δημοσίευμα επικαλείται πηγές του τουρκικού ΥΠΕΞ οι οποίες σχολίασαν ότι το εν λόγω ρεπορτάζ της Μιλλιέτ είναι »αναληθές».
Αξιωματούχοι του ΥΠΕΞ δήλωσαν στη »Ζαμάν» ότι στο τραπέζι του διαλόγου μπορεί να τίθεται οποιοδήποτε ζήτημα αφορά την επίλυση του Κυπριακού, περιλαμβανομένου και του θέματος των Βαρωσίων, ωστόσο, όπως σημείωσαν δεν υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο από την Τ/κ πλευρά το οποίο και θα τεθεί σε εφαρμογή κατά τη διάρκεια της κυπριακής προεδρίας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ORIGINE DE LA CRISE DE CHANGE = DESFACE
ORIGINE DE LA CRISE-2 = I.P.C.SUBRREALISTA
– + – = – Les deux raisons principales-+ – = –
LA FONDATION DE LA CRISE
COUPES = – + – = –
1er XII-2000-31 vaut un café en moyenne 90 DEVISES
2 ° Les Valia 01/01/2001 0,80 $ et d’être ptas MOYENNES 133’109 43’108 DEVISES PLUS ET JUSTE UN AUTRE JOUR ARA.
Et de mettre cet exemple où le café est très commun et C OSA spéculer beaucoup PEUT PAS QUE CELLE DANS TOUS LES CHOSES PLUS CHER EST LA DIFFÉRENCE PLUS … PRENEZ UN EURO PAR 100 il ya donc un DEVISES l’achat d’un DESFACE 66’380% vers le bas et les pensions, les salaires n’ont pas augmenté ETC cette mesure et l’IPC. Publication d’un 1,2,3% SUBRREALISTA ES .. ASI PUESA nous sommes contrôlés par une masse salariale ou ension,, EMPLOYÉS EN GENERAL NE sont allés dans la même proportion,, Et jusqu’à ce que nous égalisé dans cette proportion pour la chose est équilibré,, pas moyen de sortir de la crise par le CONTRAIRE -7 + -8 + -3 + -9 = -27 ^ ⁻ X.
DIRE QUE COUPES POUR AUJOURD’HUI DEMAIN EST LE MEILLEUR BERRY crois que c’est l’OMS est stupide, ce qui s’est passé parce que le pouvoir d’achat perdu PERSONNES AU POINT DE NON-POWER ‘EAT «SI PAS CONSOMMER entreprises ne produisent pas POURQUOI PAS VENDU Et les banques ne donnent pas de crédit, AU LIEU LES ENTREPRISES DE PLUS EN PLUS PLUS FERMER et tirer plus de personnes et d’entreprises a également vendu, OU EST récession, contraction jusqu’à ce que DESFACE PAS la même somme,,, C’EST LA SOLUTION, MAIS CE N’EST PAS COMMENT VOUS POUVEZ OBTENIR DANS LA TETE POLITIQUE ALOS Bien que nous croyons qu’ils connaissent ne sont pas stupides parce qu’ils ont la CONTRAIRE cherché, parce que la seule solution est de «quitter l’Europe» et nous avons dit de UN DÉBUT «Juste une pensée DE RIEN homogène et un état homogène peut aller bien EUROPE ET pas exactement des solutions homogènes NON DEUX AUTRES SONT PAS, REPEAT Hizi quitter l’Europe« Islande »O ARA NOUS FAIRE QUELQUE CHOSE AVANT Hechen IL EST TROP TARTE.
Plus d’excuses
———————————-
Comme les gens ont perdu le pouvoir d’achat énorme ous ne CONSOMMER ET AFFAIRES DONC PAS PRODUIT ET PAS VENDRE ou au commerce car elles dépendent de l’industrie et les banques ne peuvent pas leur donner crédit, ne vivent pas contrôlée PARCE QUE LA VIE DE REVENU PROIEDADES, ETC INDUSTRIES AGRICOLES ET être consacré à spéculer AVANT AVEC LCD Enregistrer la bulle immobilière et une bulle financière est en place, demain, si nous ne nous arrêtons sais que Dieu.
UN SYSTÈME CAPITALISTE LIKE THIS CONSUNISMO COURANT BASE, ont étouffé MAGNANTES QUATRE POUR QUE NE SAIT PAS GUILIPOLLAS ou de gérer votre propre système.
Nous aimerions que tout soit «public», mais nous savons aussi VUE DU POINT DU CAPITALISME,,, DONC CETTE anarchie doit être arrêté de toute façon ce qu’il adviendra de nos enfants demain?
C’EST LA BASE DE LA FONDATION, LA FONDATION DE LA CRISE ET JUSQU’À CE QUE CE N’EST PAS ANNONCE NE PAS LA CRISE Vanish.
PARTIE PAR OYTRA ODER Nous avons donné beaucoup d’autorité ou plutôt, il CETTE FIN DE VOTE les parties BIPARTIDISMOY progressistes «gauche révolutionnaire comme la vie elle-même est .. la vie n’est pas une révolution? DÉMARRAGE OU CHANGEMENT DE CES MATCHS LE PLUS TÔT POUR CEUX QUI NE COMPRENNENT PAS L’IDÉOLOGIE SAME BUT DIFFERENT QUE.
L’EIQUEZA UN PAYS ACQUIS PRUDUCIENDO, développé avec les industries vertes et compétitifs.
Avec l’intérêt que nous payons DETTE POUR Euroa INDUSTIALIZAR SERAIT PARCE QUE l’ensemble du pays est la Catalogne et VASCONGADASLAS INDUSTRIES DE PRENDRE, SI CE N’EST PAS LE PAYS ENTIER ‘CONSTINTUCIONAL’ échelle de l’État, Y chose logique
OU BIEN DIRE,, il ya une certaine écriture INTERNET OU S’il vous plaît lire et plonger passant devant plusieurs groupes de mouvement de mai et les pays du sud de l’Europe, «l’Italie», «Grèce», ETC PORTUGAL »POUR QUITTER ensemble si possible Europe de porter cette Desaga monstre PIRE QUE américain …. boycotter tous les Etats-Unis PRODUITS Et n’oubliez pas – + – = -.
Nous YA retraite parce que sinon nous nous arrêtions.
EUROPE est une aberration Je témoigne, LA COUR EUROPÉENNE DES DROITS DE L’HOMME viole les droits humains, qui dit être ici avec DEMOSTRAS ESSAI irréfutables,,, est un allié de l’ongle du capitalisme américain QU’EST-CE est une aberration, vous voyez les crimes commis dans ce pays tous les deux ans TROIS ET PAS ÊTRE VENDU POUR SYSTÈME D’ARMES À VOS sociale et morale du néo-libéralisme, c’est que ce que vous voulez apprendre pour nous-mêmes et pour nos enfants?
C’est parce QUE TOUS les politiciens sont corrompus METER pas les mettre dans ABEZAN que les pensions et les salaires Suban à DESFACE MONNAIE COMME L’autre façon consiste simplement laisser EUROPE OU FAIRE QUELQUE CHOSE QUE Hechen,, DESOBIDENIA CIVILE , en tant que maître GANDHI ET LE BOYCOTT dE CHACUN D’ENTRE NOUS eN films tels Produtos, c’est que nous voulons donner à nos enfants cet inconscient collectif,, films violents, Basur
OBJECTIF DE MATAMZAS UNTITLED est un plus du capitalisme comme L
—————————————————————————————————————-
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΟΥΡΕΜΑ PP συντάξεις, δημόσια παιδεία και υγεία είναι εντελώς «αντισυνταγματική» και παραβιάζει τα «ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ χρειάζονται μόνο ένα ΑΡΙΣΤΕΡΑ να διατεθούν πόροι« αντισυνταγματική »και κατά παράβαση BCASO ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ »ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ αυτά τα τρία πράγματα ESPITITU ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ» και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους διαβάσετε προσεκτικά αν θα δούμε πώς κάνει τρεις ή τέσσερις θέσεις »
¡Nuevo! Haz clic en las palabras anteriores para editar y ver traducciones alternativas. Descartar
Traductor de Google para empresas:Google Translator ToolkitTraductor de sitios webGlobal Market Finder
SANTÉ
¡Nuevo! Haz clic en las palabras anteriores para editar y ver traducciones alternativas. Descartar
Μου αρέσει!Μου αρέσει!