Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η Ελένη Θεοχάρους (μας ) απαντά.

17 Μαΐου, 2012

 

Ο/η σχολιογράφος  «EL.ME» ανήρτησε το πιο κάτω σχόλιο σε προηγούμενη ανάρτηση όπου φιλοξενούσα  κείμενο του κ. Ιωάννη Δ. Ντόου, και αφορούσε την κ. Ελένη Θεοχάρους.

Η ανακοίνωση αυτή φαίνεται να αποτελεί επίσημη αντίδραση της κ. Θεοχάρους στο  υπό αναφοράν κείμενο, και γι αυτό κρίνω πως πρέπει να απολέσει  ξεχωριστή ανάρτηση.  

Απευθύνεται μεν στον κ. Ντόου, αλλά επειδή είχα εκφράσει την πλήρη μου συμφωνία προς εκείνο το κείμενο, εκλαμβάνω το κείμενο και ως απάντηση προς τις δικές μου θέσεις, και θα το σχολιάσω αργότερα.

 

 

Απάντηση Ε. Θεοχάρους σε υβριστικά δημοσιεύματα

Ημερομηνία: 17-05-2012

Άργησε να υποπέσει στην αντίληψη μου το κείμενο του κυρίου Ντόου, και γι αυτό άργησα να απαντήσω . Δεν έχω κανένα πρόβλημα προς τούτο, παρ όλο που ο αγαπητός αναγνώστης του κειμένου που δημοσίευσα και το οποίο κατακρίνει, διαπράττει πολλά λάθη στην ερμηνεία των λεγομένων μου. Συνεπώς κρίνει άλλα αντί άλλων και καταλήγει στο σημείο να με βρίζει. Απαντώ λοιπόν στον κριτικό αναγνώστη των απόψεών μου, στον βαθμό που έχω συνηθίσει να σέβομαι την ετερότητα, δηλαδή τον άλλο, την κρίση και την διαφορετική άποψή του, πως πάντοτε εξέφραζα την διαφοροποιημένη θέση μου στο πλαίσιο του πολιτικού πλουραλισμού που υφίσταται σε κάθε δημοκρατικό κόμμα, όπως είναι και ο Δημοκρατικός Συναγερμός. Εξέφραζα και κατέθετα την άποψη μου και φυσικά ποτέ δεν κοιμόμουν στις συνεδριάσεις όπως προσβλητικά αναφέρει ο κύριος Ντόου. Αν δεν έφυγα από το κόμμα μου τον Συναγερμό, είναι γιατί τις απόψεις μου υιοθετούν και ασπάζονται τα 66% των μελών και ψηφοφόρων του κόμματος. Και αυτό είναι καταμετρημένο όχι λίγες φορές. Άρα κάποιοι άλλοι δεν παίρνουν τα μηνύματα των πολιτών, μεταξύ αυτών και ο κύριος Ντόου.

Αλίμονο εάν εμείς που συμμετέχουμε σε ένα πολιτικό συνασπισμό έχουμε όλοι την ίδια άποψη και δεν μας επιτρέπεται η διαφοροποίηση.

Σε ότι αφορά το σχέδιο Ανάν αυτό καθεαυτό, λυπούμαι να πω πως ο αγαπητός μου αναγνώστης ίσως να είναι ένας από τους τελευταίους που εξακολουθούν να υποστηρίζουν την ίδια τη φιλοσοφία και την δομή του που προάγει τον ρατσισμό και την φυλετική διάκριση

Ένας από τους μεγάλους υποστηρικτές του σχεδίου Ανάν , ο συνταγματολόγος Ευάγγελος Βενιζέλος αναγκάστηκε σε περσινή εμφάνισή του στην Κύπρο να απολογηθεί και να ζητήσει συγγνώμη. Το ίδιο έπραξε και ο γνωστός καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Θάνος Βερέμης σε συνέδριο που έλαβε χώρα στην Κύπρο τον περασμένο χρόνο.

Δεν θα ήθελα να επανέλθω στις ακανθώδεις λεπτομερείς παγίδες των προνοιών του σχεδίου Ανάν. Θα ήθελα μόνο να ρωτήσω τον αγαπητό αναγνώστη, αν μπορεί να φανταστεί πως θα ήταν η Κύπρος σήμερα, πως θα αντιδρούσε, πως θα λειτουργούσε ένα κυπριακό κράτος του σχεδίου Ανάν που δεν θα μπορούσε να πάρει αποφάσεις χωρίς την συναίνεση της Άγκυρας, εν μέσω της σημερινής θύελλας της παγκοσμίας και Ευρωπαϊκής οικονομικής και πολιτικής κρίσης;

Μόνο αυτό εάν φανταστεί, αν στην σημερινή θέση του υφιστάμενου Κυπριακού Κράτους με όλα του τα προβλήματα, βρίσκονταν τα “συνιστώντα κράτη” του σχεδίου Ανάν, είμαι πεπεισμένη πως θα αντιλαμβανόταν από τι νάρκη περάσαμε και σωθήκαμε χάρη στην σθεναρή στάση του Κυπριακού Λαού. Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων, οι πλειοψηφίες των οποίων απέρριψαν τον μόνιμο διαχωρισμό του σχεδίου Ανάν. Όλα τα άλλα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει ο καλός φίλος είναι αυθαίρετα και πουθενά δεν τεκμαίρονται από το κείμενο μου. Πάντα έδειχνα τον σεβασμό μου στους ψηφίσαντες Ναι, ( και έχω πολλούς στον άμεσο περίγυρο μου), και πάντα πολέμησα εκείνους που εργολαβικά ήλθαν να επιβάλουν το σχέδιο Ανάν στον λαό, μη αφήνοντας του περιθώρια να αποφασίσει.

Και βεβαίως, η πολιτική σας, η πολιτική του ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ, η πολιτική της απόλυτης ευελιξίας, που εφαρμόσθηκε τα τελευταία χρόνια, η πολιτική που κατηγορούσε και δαιμονοποιούσε όποιον πολίτη πρόβαλλε την παραμικρή αντίσταση στην άκρατη πλειοδοσία της Ελληνοκυπριακής πλευράς, απέτυχε παταγωδώς. Ευτυχώς ο Δημήτρης Χριστόφιας, μέγας υποστηρικτής του διαβόητου σχεδίου, ομολόγησε την οικτρά πλάνη, στο πρόσφατο διάγγελμα του. “Πολιτική ΟΧΙ” δεν εφαρμόσθηκε ποτέ. Εφαρμόσθηκε η πολιτική της αλοιφής που μας οδήγησε εδώ, αλειμμένους στο χώμα και μας πατάνε οι Τούρκοι.

Λοιπόν, εγώ ως πολιτικός, δεν ήμουν ποτέ των βολικών επιλογών, αυτό το ξέρουν όλοι εξόν από τον κύριο Ντόου, αλλά στον ΔΗΣΥ και γενικότερα στην πολιτική για να πάμε μπροστά δεν έχουν θέση οι ύβρεις και οι συκοφαντίες. Παρά μόνο η γόνιμη ανταλλαγή απόψεων και ο ορθολογισμό καθώς και ο σεβασμός στην άλλη άποψη και στη σύνθεση. Οι αφορισμοί και η υστεροβουλία συνιστούν σύμμαχο της ήττας. Όσες φορές η παράταξη και η Κύπρος οδηγήθηκαν στη νίκη ήταν διότι αφουγκράζονταν το λαό, την θέληση, τις έγνοιες και τις ανησυχίες και του πρόφερε την προοπτική της Νίκης.

http://www.elenitheocharous.com/

11 Σχόλια leave one →
  1. 17 Μαΐου, 2012 16:15

    Ώστε ο συναγερμός δεν είναι κόμμα πλέον, έγινε δημοκρατικός συνασπισμός! Ενδιαφέρον! Με το καλό να δούμε και άλλες συνιστώσες: ΣΥ.ΔΗ.ΛΑΜ

    http://disdaimona.blogspot.com/2012/05/blog-post_17.html

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      17 Μαΐου, 2012 20:55

      Ορθή η παρατήρηση είδα και το θλιβερό (στο βαθμό που είναι αληθινό, κείμενο της Γνώμης), αλλά επειδή εδώ που φτάσαμε πρέπει να ψαχνόμαστε, εσύ είσαι ή άλλη;

      Γιατί αν είσαι εσύ, τι γυρεύεις με την WordPress?

      Μου αρέσει!

  2. 17 Μαΐου, 2012 17:07

    «Αν δεν έφυγα από το κόμμα μου τον Συναγερμό, είναι γιατί τις απόψεις μου υιοθετούν και ασπάζονται τα 66% των μελών και ψηφοφόρων του κόμματος». Ου, ήλιου φαεινότερον. Μα επεράσαν 8 χρονούθκια, νομίζω;

    «ένας από τους τελευταίους που εξακολουθούν να υποστηρίζουν την ίδια τη φιλοσοφία και την δομή του που προάγει τον ρατσισμό και την φυλετική διάκριση». Ας μας κάμει τζιαι μιαν ανάλυση, έσιει ενδιαφέρον. Τζιαι μετά να μας πει για την «επανατοποθέτησην» που προτείνει.

    «Θα ήθελα μόνο να ρωτήσω τον αγαπητό αναγνώστη, αν μπορεί να φανταστεί πως θα ήταν η Κύπρος σήμερα, πως θα αντιδρούσε, πως θα λειτουργούσε ένα κυπριακό κράτος του σχεδίου Ανάν». Μα εν με τες φαντασίες που εννά θκιαβούμεν σιόρ; Δαμέ έχουμεν την πραγματικότηταν της επιλογής της πλειοψηφίας. Πε μας κ. Θεοχάρους αν εν καλλίττερα τα πράματα για το «εθνικόν μας θέμαν». Επεράσαν ΜΟΝΟΝ 8 χρονούθκια εξάλλου. Ώσπου να ξιλιφτούν ούλλοι οι original πρόφυγες έχουμεν κόμα.

    «Μόνο αυτό εάν φανταστεί, αν στην σημερινή θέση του υφιστάμενου Κυπριακού Κράτους με όλα του τα προβλήματα, βρίσκονταν τα “συνιστώντα κράτη του σχεδίου Ανάν, είμαι πεπεισμένη πως θα αντιλαμβανόταν από τι νάρκη περάσαμε». Πάλε η φαντασία. Μα καλάν κ. Θεοχάρους μου, εν σου είπεν κανένας ότι ήταν να εν έναν πάλε το κράτος; Μα εν εθκιάβασες τες πρόνοιες; Πε μου 8 χρόνια με ενιαίαν οικονομίαν, εδάφη, χωρίς δαπάνες άμυνας, με αξιοποίησην της νεκράς, επιστροφήν των πραγματικών προσφύγων στες περιουσίες τους (ως τζιαι οι τζιερυνιώτες εστρέφουνταν ούλλοι) με από κοινού με την Τουρκίαν ανάπτυξην των πλουτοπαραγωγικών πόρων ήταν να είχαμεν σιειρόττερην κατάστασην; Ξανασκέφτου το.

    «Πάντα έδειχνα τον σεβασμό μου στους ψηφίσαντες Ναι,» – «Και βεβαίως, η πολιτική σας, η πολιτική του ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ, η πολιτική της απόλυτης ευελιξίας, που εφαρμόσθηκε τα τελευταία χρόνια, η πολιτική που κατηγορούσε και δαιμονοποιούσε όποιον πολίτη πρόβαλλε την παραμικρή αντίσταση στην άκρατη πλειοδοσία της Ελληνοκυπριακής πλευράς, απέτυχε παταγωδώς.» Πεεε, άμα τη σέβεται τζιόλις φαντάσου υφάκιν αν μεν την εσέβετουν. Κ. Θεοχάρους μου, ακόμα τζιαι ο Χριστόφιας εν την τακτικήν της απόρριψης που ακολούθησεν (ειδικά μετά το 2009), κανένας ΣΑΣ εν ακολούθησεν ποττέ πραγματική ΘΕΤΙΚΗΝ τζιαι εποικοδομητική πολιτικήν μπας τζιαι λυθεί. Είμαστεν μιαν ζωήν του ΟΧΙ τζιαι κατηγορείς το ΝΑΙ. Καλή μου ποττέ εν εφαρμόστηκεν.

    Μου αρέσει!

  3. strovoliotis permalink*
    17 Μαΐου, 2012 21:15

    Λοιπόν να δούμε και λίγο την ουσία των λεγομένων της κυρίας Θεοχάρους.
    Συμφωνώ κατ’ αρχάς με τον Μιχάλη Ταπακούδη για την «φαντασία» που επικαλείται η κυρία ευρωβουλευτής.
    Η τοποθέτηση του με καλύπτει και επί της ουσίας.
    Ένα άτομο που ήταν από την αρχή συνειδητά και φανατικά υπέρ του ΟΧΙ, χρειάζεται πολύ θράσος να ζητά τώρα πια το λόγο από τους νενέκηδες.
    Οι οποίοι φυσικά, στο βαθμό που σκέφτονται όπως τον γράφοντα, δεν υπάρχουν πλέον, γιατί δεν υπάρχει και τίποτα να πούμε ναι.
    Η λύση που εφαρμόστηκε επί του εδάφους είναι εκείνη του ΟΧΙ. Και αν τολμά η κυρία Θεοχάρους ή οποιοσδήποτε θεωρητικός του ΟΧΙ ας μας πουν έστω και μισή παράμετρο που έχει βελτιωθεί υπέρ μας από το 2004.

    Αν και όταν έρθει ένα επόμενο σχέδιο, οι λυσοφοβικοί μικροί πολιτικοί μας όπως την κυρία Θεοχάρους, θα επικαλούνται το σχέδιο – α και θα λένε πως εκείνο που μας προφέρουν είναι χειρότερο.

    Ε, τι άλλο περίμενε η εξυπνάδα σας;

    Μου αρέσει!

  4. strovoliotis permalink*
    17 Μαΐου, 2012 21:49

    Αφιέρωση.

    Ένα τραγούδι κάποιου που βρήκε ξανά το Χριστό, τραγουδημένο από ένα παλαιοκομμουνιστή.

    Μου αρέσει!

  5. strovoliotis permalink*
    17 Μαΐου, 2012 22:14

    Ειδικά για OSR και Dis.

    Μου αρέσει!

  6. 28 Μαΐου, 2012 08:08

    ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΩΝΤΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΡΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .Ο ΕΡΤΟΓΑΝ ΟΠΩΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗΚΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ.ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΩΤΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΟΥΛΑΣ . Η ΚΥΠΡΟΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΙΧΟΤΟΜΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΓΛΕΖΟΥΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ.Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕ ΟΛΗ ΤΗ ΚΥΠΡΟ.ΘΑ ΜΕΤΕΤΡΑΠΩΤΑΝ ΤΟ ΝΟΤΙΟ ΣΥΝΙΣΤΩΝ ΣΤΕΙΤ ΣΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΝΟΤΟ.ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΚΕΣ ΠΡΟΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΝ.Η ΔΔΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΡΙΦΘΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΝ.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      28 Μαΐου, 2012 08:13

      Μαλακίες. Αν ψηφίζαμε ΝΑΙ, θα μπαίναμε όλοι στην ΕΕ και αυτά που γράφεις θα παρέμεναν στη φαντασία σου. Και φυσικά αν γινόταν αυτό, θα μπορούσαμε να κάναμε το αυτονόητο: να γινόμασταν ο καλύτερος σύμμαχος της Τουρκίας.

      Μου αρέσει!

Trackbacks

  1. Όπου η Ελένη Θεοχάρους κάνει ένα νούσιμο νενέκο να βγει έξω από τα ρούχα του. | Στροβολιώτης
  2. Η Ελένη Θεοχάρους *δεν* είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΔΗΣΥ. | Στροβολιώτης

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.