Μετάβαση στο περιεχόμενο

Και τώρα επανάσταση: εκλογές χωρίς την ΠΑΣΥΔΥ!

15 Δεκεμβρίου, 2011

 

Αφού η βουλή τα κατάφερε χωρίς αυτούς, μπορούν και οι πολίτες.  

Μπορεί και το σύστημα.

Η αποχή παίρνει τώρα άλλο νόημα:  στηρίζει την ΠΑΣΥΔΥ και τις προκλητικές της ενέργειες.

Χρειάζεται τις επόμενες 60 ώρες να δουλέψει κυβέρνηση, κόμματα αλλά και οι πολίτες  για να μπορέσει να γίνει σωστά και αξιόπιστα η διαδικασία των εκλογών.

Υπάρχει νομίζω η απαραίτητη ωριμότητα, και πρέπει να ξυπνήσει και το φιλότιμο του Κυπραίου, για να πετύχουμε.

Σημασία πλέον έχει περισσότερο η διεκπεραίωση της διαδικασίας παρά το αποτέλεσμα.

Και με μισθούς για μια ημέρα (έστω των 16 ωρών), από €200 μέχρι €550 πιστεύω θα βρεθούν πολλοί να προσφερθούν και να μάθουν σε χρόνο μηδέν τα απαραίτητα.

 

Η επανάσταση μπορεί να αρχίσει σήμερα!

 

Η ΠΑΣΥΔΥ δεν κάνει πίσω για τις εκλογές

 

Οριστική και αμετάκλητη είναι η απόφαση της ΠΑΣΥΔΥ να μην εργαστούν τα μέλη της στις επικείμενες δημοτικές εκλογές.

 

Αυτό αναφέρει σε απαντητική του επιστολή ο ΓΓ της ΠΑΣΥΔΥ Γλαύκος Χατζηπέτρου προς το Γενικό Έφορο Δημοτικών και Κοινοτικών Εκλογών 2011, Ανδρέα Ασσιώτη.

 

«Σχετικά επιθυμούμε να σας πληροφορήσουμε ότι η υπό αναφορά απόφαση (να μην εργαστούν οι δημόσιοι υπάλληλοι στις επικείμενες δημοτικές εκλογές) λήφθηκε από έκτακτο Συνέδριο των Αντιπροσώπων, που είναι το κυρίαρχο Σώμα της Οργάνωσής μας, και συγκλήθηκε έκτακτα σε χθεσινή συνεδρία του. Σύμφωνα με τις σχετικές πρόνοιες του καταστατικού μας η απόφαση του Συνεδρίου είναι για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους μέλη μας, αλλά και πρωτίστως για την ηγεσία της Οργάνωσης, δεσμευτική και αμετάκλητη», αναφέρει η επιστολή.

 

Επίσης, σημειώνει ότι «η απόφαση του έκτακτου Συνεδρίου να καλέσει τα μέλη της Οργάνωσης να μην εργαστούν για τις προγραμματισθείσες για τις 18/12/2011 εκλογές μπορεί να αλλάξει μόνο με σύγκληση νέου Συνεδρίου, πράγμα που δεν είναι εφικτό υπό τις περιστάσεις, γι’ αυτό και θα πρέπει να θεωρήσετε την απόφαση του Συνεδρίου ως οριστική και αμετάκλητη».

 

«Ενόψει των πιο πάνω δεδομένων, λυπούμαστε γιατί δεν έχουμε τη δυνατότητα να ανταποκριθούμε στην έκκληση σας», καταλήγει η επιστολή του κ. Χατζηπέτρου προς τον κ. Ασσιώτη.

 

http://www.stockwatch.com.cy/nqcontent.cfm?a_name=news_view&ann_id=145538

42 Σχόλια leave one →
  1. 15 Δεκεμβρίου, 2011 16:17

    Όπως έγινε και με την απογραφή. Επιάσαν άνεργους, τους εκπαιδεύσαν και τους βρήκαν δουλειά, έστω για λίγο καιρό.
    Αλλά σήμερα εν Πέμπτη…νομίζω δεν προλαβαίνουν.

    Μου αρέσει!

  2. 15 Δεκεμβρίου, 2011 16:30

    Και τώρα επανάσταση: πως θα φκεί ο Γιωρκάτζης χωρίς τες ψήφους της πασυδυ; Χα!

    Μου αρέσει!

  3. τεως ακελικος permalink
    15 Δεκεμβρίου, 2011 17:10

    η κυρια εκ λεμεσου και εξ ακελ προσπαθει παντα να αλλαξει το θεμα συζυτησης.σαν αλλη μια υποδουλος του σταλινικο-ακελικου τροπο σκεψης προσπαθει να δημιουργησει ενα θεμα εκει που δεν υπαρχει..εδω φαινεται και ο κομμουνιστικος τροπος δρασης..απο την αρχη που ο κυριος αυτος μιλησε και ειπε οτι θα ειναι υποψηφιος δημαρχος το ακελ το κομμα του φασισμου και το οποιο εδω και τρια χρονια κατελυσε την δημοκρατια ετρεξε να απαγορευσει στον κυριο αυτονα θεσει υποψηφιοτητα.για το ακελ ειχε προσωπικες διαφορες με τον πατερα του.με τον κυριο αυτο κυρια μου εχεις εσυ προβλημα?αν δεν εχεις τοτε μην καταπατατε τα ανθρωπινα δικαιωματα?για πεστε μας εσεις τι εχει προσφερει η κορη του τουρκου μισιαουλ και την βαλατε στην βουλη?την βαλατε απλα επειδη ειναι κορη του μισιαουλ!και το αλλο αστειο επειδη ειναι επιχειρηματιας δεν μπορει να ειναι δημαρχος?τοτε γιατι βγαλατε βουλευτη τον ντιβελοπερ πλουτοκρατη τζιοβανη?εσεις δεν ειστε που πολεματε τον πλουτο?πως ειναι δυνατν καποιος να ειναι κοκκινος και πλουτοκρατης?και πες μου ειναι επιχειρηση η βουλη μηπως και τον βαλατε εκει? πες μας γιατι βαλατε τον μεγιστανα χαριλαο στο υπουργειο οικονομικων….εκανε τιποτα καλο μηπως? γιατι εβαλετε τον τεως ακελικο λιλληκα στην κυβερνηση παπδοπουλου?δεν ειναι επιχειρηματιας?

    Μου αρέσει!

    • 15 Δεκεμβρίου, 2011 20:16

      Ρέ τέος ακελικέ μπορείς να μου εξηγήσεις πως ήσουν εσύ ακελικός (τζιαι μάλιστα τον τζιαιρόν που ο σταλινισμός ήταν παραπάνω παρόν μες το ακέλ) χωρίς εσύ να είσαι ή να τον ανέχεσαι;

      Ο πατήρ Γιωρκάτζιης εν τον Μακάριο που επροσπάθησε να σκοτώσει, εν εν το Ακέλ που είχε προσωπικές διαφορες μαζί του.

      Τον υιόν εν τζιαι εκατηγόρησεν τον κανένας επειδή εν γιος του. Κατηγορούν θέλει να τον ανακυρήξει ήρωα.

      Τζιαι τωρά στες εκλογές, έν τζιαι εν τον άθρωπον τούτον που κατηγορούν ότι φταίει πον Γιωρκάτζιης. Εν τ΄όνομαν του. Εν τον συναγερμόν που κατηγορούν που προσπαθεί να κτίσει πας σε έναν τέθκοιον όνομαν τζιαι μιαν τέθκοιαν ιστορίαν, θυσιάζοντας την δημαρχίαν της Λευκωσίας τζιαι εκθέτοντας τον Δήμον σε μιαν νέαν Ζαμπελοειδήν περιπέτειαν με έναν άσχετον. Εσύ νομίζεις ότι αν δεν ονομάζετουν Γιωρκάτζιης τζιαι αν δεν ήταν αρφός του γιού του Τάσσου ήταν να τον επιλέξει ο συναγερμός για να προωθήσει συνεργασίαν με το ΔΗΚΟ;

      Σάιν βάλει τον Νουρήν ο Συναγερμός που ήταν να γινεί καλός δήμαρχος τζιαι ήταν να φκεί τζιόλας. Ή σάιν πιάσει τον Ιερονυμίδην του ΔΗΚΟ αν έθελεν να τους κάμει δώρον.

      Τόσην έννοιαν έχει της Λευκωσίας ο Συναγερμός;

      Μου αρέσει!

      • κυπραία του κόσμου permalink
        15 Δεκεμβρίου, 2011 20:53

        «Αγαπητοί φίλοι,

        Σας καλωσορίζω στην ιστοσελίδα του «Ιδρύματος Πολύκαρπος Γιωρκάτζης». Το Ίδρυμα συστάθηκε το 2005 ύστερα από πρωτοβουλία της οικογένειας του Πολύκαρπου Γιωρκάτζη. Η μητέρα μου, η αδελφή μου και εγώ, αλλά και φίλοι του πατέρα μου, θεωρήσαμε ότι οφείλαμε αφενός να διαφυλάξουμε και να συντηρήσουμε τη μνήμη του και αφετέρου να δημιουργήσουμε ένα Ίδρυμα με τη μορφή κέντρου επιστημονικής και τεκμηριωμένης έρευνας, στο όνομα του.

        Στόχοι του Ιδρύματος είναι η συμβολή στη μελέτη της Νεώτερης Κυπριακής Ιστορίας και η συμμετοχή στον κοινωνικό διάλογο για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του τόπου μας και η ενθάρρυνση των νέων μας για ενεργότερη ανάμειξη στα κοινά. Ως εκ τούτου, χαιρετίζουμε την ίδρυση και δραστηριοποίηση του Συνδέσμου Φίλων του Ιδρύματος Πολύκαρπος Γιωρκάτζης, πρώτιστος στόχος του οποίου θα είναι η ανάμειξη των νέων και η αναβάθμιση του διαλόγου, γι’ αυτό και δεσμευόμαστε να σταθούμε αρωγοί στην προσπάθεια αυτή.

        Ο Πολύκαρπος Γιωρκάτζης ήταν ένας ασυνήθιστα παράτολμος και ριψοκίνδυνος άνθρωπος, που έζησε και έδρασε σε μια ασυνήθιστη και ταραγμένη εποχή, που εμείς οι νεώτεροι δυσκολευόμαστε να μπούμε στο κλίμα της. Στο σύντομο πέρασμα του από τη ζωή πρόσφερε πολλά, απέκτησε πολλούς πιστούς φίλους, των οποίων σημάδεψε τη ζωή ανεξίτηλα, αλλά και εχθρούς. Το Ίδρυμα, με τη συνεργασία καταξιωμένων επιστημόνων, θα προσπαθήσει να μελετήσει την περίοδο και την προσφορά του Πολύκαρπου Γιωρκάτζη. Ποτέ δεν θα επιχειρήσουμε να ωραιοποιήσουμε την προσφορά του προς τον τόπο, αλλά και ποτέ δε θα επιτρέψουμε κατεδάφιση και αποσιώπηση αυτής της προσφοράς.

        Η ιστοσελίδα φιλοδοξεί να προβάλει το έργο και τις δραστηριότητες του Ιδρύματος αλλά και να προσφέρει το βήμα που θα επιτρέψει στους ανθρώπους αυτού του τόπου και ιδιαίτερα τους νέους να συμβάλουν σε αυτή την προσπάθεια. Μέσα από τις ενότητες παρουσιάζονται σε αδρές γραμμές η ιστορία της οικογένειας Γιωρκάτζη, η ζωή και το έργο του Πολύκαρπου Γιωρκάτζη, το ιστορικό και άλλες πληροφορίες για το Ίδρυμα, τις εκδόσεις, τις εκδηλώσεις και το φιλανθρωπικό του έργο.

        Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης
        Πρόεδρος Δ.Σ.

        http://yiorkadjis.org.cy/index.php?page=message

        Μου αρέσει!

  4. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
    15 Δεκεμβρίου, 2011 17:28

    Είναι πραγματικά λυπηρό εδώ που έχουμε φθάσει . Το αποτέλεσμα??? Συμπλοκή μεταξύ των εργαζομένων και αντιπαραθέσεις που σίγουρα δεν βοηθούν την κατάσταση.Ποιοί την προκάλεσαν αγαπητοί φίλοι.Τα κόμματα που έφεραν τον τόπο σε αυτή την άθλια οικονομική κατάσταση διότι όλα τα κόμματα κυβέρνησαν. Είτε ως κόμματα είτε ως άτομα έλβαν μέρος στις διάφορες κυβερνήσεις όλοι σχεδόν.Τί κατάφεραν ??? Να δυναμιτίζουν καταστάσεις δήθεν για συσπείρωση κ.λ.π. Με τίποτε δεν σώζονται στις επικείμενες εκλογές.Η αποχή θα φθάσει το 70% και θα το δείτε. Τότε ποιούς εκπροσωπούν ??? Δεν θέλω να μηδενίσω τα πάντα αλλά απο την άλλη οι στιγμές είναι τόσο κρίσιμες που διαφαίνεται εθνική και ταξική διχόνοια που θα είναι ότι χειρότερο στην παρούσα φάση. Δυστυχώς οι ηγέτες και οι κυβερνώντες δεν φάνηκαν τουλάχιστο μέχρι στιγμής αντάξιοι των περιστάσεων και των δύσκολων καιρών που μας έρχονται. Απο την άλλη κατηγορούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι που στην παρούσα φάση έτυχε να είναι σε πλεονεκτηκώτερη θέση απο τους άλλους εργαζόμενους. Οφείλουν να δόσουν ανάλογα με το βάρος που μπορούν να σηκώσουν. Φαίνεται όμως ότι κάποιοι αγαπητέ Στροβολιώτη προτρέχουν των καταστάσεων. Για ποιά επανάσταση μιλάς ??? Με όλο το σεβασμό δηλαδή. Θεωρείς ότι οι διεκπαιρα’ιωσηξ της όλης διαδικασίας των εκλογών είναι ένα απλό παιχνιδάκι??? ΛΑΘΟΣ. Χρειάζονται έμπειρα και αξιόπιστα άτομα οι οπο’ιοι θα λογοδοτήσουν για ότι συμβεί. Ας γίνουν οι εκλογές και χωρίς τους δημοσίους υπαλλήλους . Νομίζεται ότι 15 έως 18 ώρες και η προηγούμενη προετοιμασία είναι για γλέντι??? Ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα.
    Η θεσμική όμως εκτροπή αγαπητοί την οποία ακολούθησαν πύρ ομαδόν οι πάντες κατηγορώντας ανελέητα τους δημοσίους υπαλλήλους αναμφισβήτητα θα έχει προεκτάσεις σε όλο το φάσμα της κοινωνικής και οικονομικής ζωής του τόπου. Αν το αντιλαμβάνεσθε ορθά είναι ως εάν να δίδονται χαστούκια στην υπόσταση του ιδίου του κράτους .Δηλαδή αυτο χαστουκιζόμαστε. Στραβάρα μας διότι τα κακά μας είναι ακόμη πίσω. Μάλιστα αγαπητοί συμφωνούν και όλα τα κόμματα ότι για την επίλυση του οικονομικού προβλήματος της Κυπριακής Δημοκρατίας πρέπει να εξαφανίσουμε ή να φημώσουμε τους δημοσίους υπαλλήλους . Το πρόβλημα είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι.Ποιός τους διόρισε κύριοι???Αυτοδιορίστηκαν??? Ποιοί έλεγαν αυτό είναι πολιτική απόφαση δεν πέπτει λόγος σε κανένα και αυτό και αυτό και πάει λέγοντας ώσπου μας χρεωκοπήσατε όλους εσείς κύριοι των κομμάτων.Εσείς που βρίσκεστε σήμερα στην πολιτική ζωή του τόπου και εξακολουθείτε να αποφασίζεται για τις τύχες των απλών ανθρώπων .Για συνετισθείται .όσο για σένα αγαπητέ Στροβολιώτη προχώρα κάνε την επανασταση και ηγήσου να διεκπαιρεωθούν οι εκλογές .Κάποτε νομίζω ήσουν υποψήφιος. Δεν χρειάζεται να ξανααπογοητευτείς. Δεν το λέω απο κακία αλλά απο συμπάθεια διότι με το άρθρο σου αντί να γράφης για τους υπαίτιους ασχολείσαι με τα θύματα. Τα θύματα δεν φταίν σε τίποτα .Φταίνε αυτοί που δημιούργησαν όλες αυτές τις καταστάσεις που υπόσχονταν γή και ύδωρ στο απλό πολίτη και ιδού που φτάσαμε .Ο απλός ο πολίτης αντί να φωνάζει σε αυτούς που τον έφεραν σε αυτή την μοίρα φωνάζει σε αυτούς που υπηρέτησαν και υπηρετούν το σύνταγμα τους νόμους και τους κανονισμούς.Είναι για αυτ’ό το ΄λόγο που ο ίδιος ο λαός θα πληρώσει λόγω της λήθης στην οποία έχει υποπέσει όλα τα χρόνια που μας πέρασαν .Δεν επαγρυπνούσε και τώρα ήρθε η ώρα να πληρώσει. Νάστε καλά και καλές εκλογές .Θα τα πούμε μετά την κυριακή και εύχομαι να επικρατήσουν πιο σοφές σκέψεις.
    Και κάτι άλλο .Οι δημόσιοι υπάλληλοι εξάγγειλαν κάποια μέτρα. Ποιοί και ποιές πρωτοβουλίες ανάλαβαν στο διαστημα αυτό των δύο ημερών???Ποιοί όφειλαν να τρεξουν για επίλυση ή ακόμα απλή συζήτηση να κάνουν για το θέμα .ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΑΝ ΤΙΠΟΤΕ??? ΔΕΝ ΣΑς ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΥΤΟ???

    Μου αρέσει!

  5. strovoliotis permalink*
    15 Δεκεμβρίου, 2011 18:09

    Πάντως σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων έχουν ήδη δηλώσει ή θα δηλώσουν μέχρι αύριο πως θα δουλέψουν κανονικά την Κυριακή.

    Αν γίνει αυτό θα είναι μεγάλη ήττα των κακομαθημένων της ΠΑΣΥΔΥ.

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      15 Δεκεμβρίου, 2011 18:26

      Ο λόγος που θα δουλέψουν Κυριακή είναι για να μην χάσουν τα 200 ή τα 550 ευρώ που ανάφερες και όχι διότι διαφωνούν με τον Χατζηπέτρου. Συνεπώς είναι κάπως πρόωρο να μιλά κανείς για ήττα των κακομαθημένων.

      Πάντως για να είμαι απόλυτα δίκαιος οφείλω να πω ότι υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι αυτή τη στιγμή ντρέπονται πραγματικά για την ηγεσία της ΠΑΣΥΔΥ και τα όσα συμβαίνουν.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        15 Δεκεμβρίου, 2011 21:12

        Οθέλλος,

        Πιθανότατα να είναι και έτσι που λες.
        Τα πολιτικά απόβλητα όμως θα σούσουν τον Χατζηπέτρου…

        Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      15 Δεκεμβρίου, 2011 20:06

      Μα γιατί αναμένουν τώρα τους δημοσίους υπαλλήλους να δηλώσουν τη συμμετοχή τους??? Αφού όλοι δίκασαν και καταδίκασαν τους δημοσίους υπαλλήλους για τα πολλά ευρουλλάκια που παίρνουν ας κάλέσουν τους ανέργους όπως υποστηρίζουν και οι ίδιοι να κάνουν τις εκλογές .Εξάλλου η νομοθεσία το επιτρέπει. Το θέμα φίλοι είναι όμως βαθύτερο.Τα διαλύσαμε όλα τελικά όπως δείχνουν τα πράγματα. Και θεσμούς και αξίες και αγώνες των εργαζομένων. Και κάτι άλλο η ΠΑΣΥΔΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΛΑΥΚΟΣ Ο ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ εάν σε κάποιους δεν αρέσει .Η ΠΑΣΥΔΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΈΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ. Αυτό πρέπει να καταλάβης αγαπητέ Στροβολιώτη. Με τον τρόπο που καταγράφης τα γεγονότα αντιτίθεσαι στην οργάνωση των εργαζομένων .Και εγώ το γενικεύω .Των όπου γής εργαζομένων .Είναι θέμα αρχής.Θα έπρεπε με την σημερινή μας κατάντια και την φίμωση των συνδικάτων θα έπρεπε κάποιοι «ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ ¨» να ντρέπονται δίότι είναι γνωστό ότι για αυτά αγωνίστηκαν μια ζωή. Στριφογυρίσματα που έχει αυτή η ζωή. Δεν πρέπει να ξεχνούμε το παρελθόν μας διότι η μοίρα δεν ξέρεις τί μας φυλάει.Είναι δύσκολη η κατάσταση σήμερα .ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ.Υπάρχουν άλλοι τρόποι κύριοι για να λύσουμε τα προβλήματα μας .Δεν δρούμε και ενεργούμε με αυτό τον τρόπο.
      Την Κυριακή η κάλπη θα δείξει. Πρόβλεψη για 65%αποχή περίπου .όχι και άσχημα. Τώρα ενώ όλα τα κόμματα έχουν ενωθεί εναντίον των δημοσίων υπαλλήλων την Κυριακή το βράδυ θα το δείτε θα αλληλοτρώγονται.

      Μου αρέσει!

      • strovoliotis permalink*
        15 Δεκεμβρίου, 2011 21:23

        Δηλαδή υπονοείς πως ό,τι λέει η συντεχνία ή ο εργαζόμενος βρίσκονται στο επίπεδο του θεσφάτου;

        Μου αρέσει!

        • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
          16 Δεκεμβρίου, 2011 20:08

          Ασφαλώς όχι. Εάν όμως είμαι μέλος ενός κοινωνικού συνόλου συντεχνίας κόμματος κ.λ.π. και διαφωνώ με τις αποφάσεις τους τότε μαζεύω τα μπογαλάκια μου και φεύγω.

          Μου αρέσει!

  6. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
    15 Δεκεμβρίου, 2011 21:30

    «Αφού η βουλή τα κατάφερε χωρίς αυτούς, μπορούν και οι πολίτες». Δηλαδή οι δημόσιοι υπάλληλοι ΄δεν είναι πολίτες αυτού του τόπου??? Πρωτάκουστα πράγματα . Μόνο ατην Κύπρο μπορούν να ακούονται τέτοιες ιδέες. Ότι πάθουμε εχχάκκι μας.

    Μου αρέσει!

    • 16 Δεκεμβρίου, 2011 08:04

      Υπάρχει μια σούπερ τεράστια διαφορά. Την βουλή την εξέλεξαν οι πολίτες του κράτους, η ΠΑΣΥΔΥ απλά εξυπηρετεί τα συμφέροντα των μελών της. Αν υπάρχει ιεραρχία στην ιερότητα η δημοκρατία εν πιο ιερή που την απεργία.

      Μου αρέσει!

      • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
        16 Δεκεμβρίου, 2011 20:10

        Δεν είναι θέμα εκλογής και πιθανό να μήν έγινα αντιληπτός. Το θέμα που έθεσα είναι εάν κάποιοι πλέον αποφάσιασαν να διαχωρίσουν το λαό σε τάξεις .όλοι είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και των δικαιωμάτων που η πολιτεία παρέχει.

        Μου αρέσει!

  7. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
    15 Δεκεμβρίου, 2011 21:34

    Και τί εκατάφερε δηλαδή η βουλή ??? ΄Έκανε συνεδρίαση με τα μαγνητοφωνάκια. Κατα τα άλλα ρίξαμε τον εχθρό στην θάλασσα και μάλιστα νικήσαμε .Στα λόγια δεν μας πιάνει κανένας.Έργα χρειάζονται και περισσότερη σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Να μιλούμε λίγο και να πράττουμε πολλά.

    Μου αρέσει!

    • 17 Δεκεμβρίου, 2011 06:33

      Λοιπόν, κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί πως και χτες στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, όπως και την Τετάρτη, κάνοντας το καθήκον της όχι απλώς διαδικαστικά. Έστω κι αν και δεν απέφυγαν πλήρως τον λαϊκισμό…

      Μου αρέσει!

  8. Χαμάλης permalink
    15 Δεκεμβρίου, 2011 22:06

    Έν εστέλλαν τζιαί λλίους άνεργους να δουλέψουν τα αεροδρόμια τα γέριμα! Τζι’ είχαμεν τζιαί μεις ταλαιπώρησιν πάλε. Τούτη τζι’ αν θα ήταν επανάσταση! Έτσι Στροβολιώτη;
    Χα;

    Μου αρέσει!

  9. Ανώνυμος permalink
    15 Δεκεμβρίου, 2011 23:18

    Δέχομαι να δουλέψω χωρίς μισθό για τις εκλογές (δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος).

    Μου αρέσει!

    • ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΣ permalink
      16 Δεκεμβρίου, 2011 20:13

      όχι μόνο να το λέμε αλλά και να το πράττουμε .Η εθελοντική εργασία που μπορεί να προσφέρει κάποιος έχει πολλή πεδίο.Ας το αποδείξουμε με έργα .Δεν φημιζόμαστε όμως για αυτό.

      Μου αρέσει!

  10. Χαμάλης permalink
    16 Δεκεμβρίου, 2011 00:08

    Κατα τα άλλα ρίξαμε τον εχθρό στην θάλασσα και μάλιστα νικήσαμε.

    Χα χα χα
    Ρίξαμε τον εχθρό στη θάλασσα αλλά επάταν πάνω μας τζι’ ανάπνεεν.

    Μου αρέσει!

  11. Χαμάλης permalink
    16 Δεκεμβρίου, 2011 03:25

    Και τώρα επανάσταση: εκλογές χωρίς την ΠΑΣΥΔΥ!
    Αφού η βουλή τα κατάφερε χωρίς αυτούς, μπορούν και οι πολίτες.

    Πελλός ετζιοιμήθην, πελλόν όρομαν είδεν!

    Εκλογές βέβαια εν να γενούν! Τζιαί οι δημόσιοι υπάλληλοι φυσικα τζιαί δεν θα καταθέσουν τα εκλογικά τους βιβλιάρια. Θα πάσιν να ψηφίσουν διότι ο καθένας θα φοάται άμπα τζιαί φκει ο αντίπαλος τζιαί στενοχωρηθεί το κόμμαν του. Τα διάφορα σχόλια για συνομωσίες τζιαί σκοπιμότητες της ΠΑΣΥΔΥ για τες εκλογές εγιώ εν τα συμμερίζομαι. Ούτε θα υπάρξει μεγάλη αποχή.

    Αλλά τούτον εν επανάσταση της βουλής εναντίον της ΠΑΣΥΔΥ; Τολμά η βουλή να κάμει επανάστασιν εναντίον της ΠΑΣΥΔΥ; Ννα της πάει! Χέζεται πάνω της. Μόλις τους δεικτεί η ΠΑΣΥΔΥ θα τα φορτώσουν ούλλα πάνω στον Αβέρωφ τζιαί τον Νικωλάκην. Μπορεί να την φάει τζι’ ο Καζαμίας. Θα τους εθκιώξουν τζιαί που τα κόμματα τους τζιαί θα παρουσιάσουν άλλα μέτρα πιο ανθρώπινα.

    Η ΠΑΣΥΔΥ αυτήν την στιγμήν είναι η αιχμή του δόρατος των εργαζομένων τζιαί των οικονομικά ασθενέστερων τάξεων εναντίον της επίθεσης του πλούτου. Δεν έχει καμιά σχέσιν αν οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι καλά αμειβόμενοι. Οι βουλευτές πιάνουν πολλά παραπάνω. Ας προσφέρουν τζιείνοι πρώτα, μετά το κεφάλαιον τζιαί η εκκλησιά, μετά οι φοροφυγάδες, τζιαί τελευταίοι οι εργαζόμενοι τζιαί οι οικονομικά ασθενείς. Ελπίζω η ΠΑΣΥΔΥ να σταθεί στον πούντον της τζιαί να κρατήσει τα πράματα ως δαμέ. Ούτε βήμαν παρακάτω. Διότι χωρίς την ΠΑΣΥΔΥ δεν θα αντεπεξέλθουν ούτε οι άλλες συνδικαλιστικές οργανώσεις τζιαί θα την πιερώσει ο φτωχός ο κοσμάκης.

    Μου αρέσει!

    • Othellos permalink
      16 Δεκεμβρίου, 2011 06:35

      «Η ΠΑΣΥΔΥ αυτήν την στιγμήν είναι η αιχμή του δόρατος των εργαζομένων τζιαί των οικονομικά ασθενέστερων τάξεων εναντίον της επίθεσης του πλούτου.»

      Ρε …αχθοφόρε, έλεος!

      Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Δεκεμβρίου, 2011 06:55

      Πράγματι, η ατάκα της χρονιάς!

      Συγχαρητήρια Χαμάλη!

      Μου αρέσει!

  12. Χαμάλης permalink
    16 Δεκεμβρίου, 2011 12:59

    Επιχειρήματα έσιει;

    Η εξαγγελία της απεργίας, της αποχής που τες εκλογές κλπ κλπ εξηγείται ικανοποιητικά με το παρακάτω σχόλιον που έστειλα προχτές. Κάποτε τα παράματα εν απλά, τζιαί πολλές αντιδράσεις έχουν εφαλτήριο τες ανθρώπινες αδυναμίες των προσώπων που εμπλέκονται!

    Χατζιηπέτρου προς Αβέρωφ νοερώς και ενδομύχως: Αν δεν σε πέψω ρε πουσστόπαιδον στην Αρκάκαν να ξισκατίζεις τους κοέλλους του τζιυρού σου, εμέναν να μεν με λαλούσιν Γλάυκον. Πον να με πεις εμέναν φερέφωνον του ΑΚΕΛ ρε γάρε! Εν να σε σάσω εγιώ!

    Μου αρέσει!

  13. 16 Δεκεμβρίου, 2011 13:03

    Είναι τόσο σουρεαλιστική η εικόνα που προσφέρουν κατά κανόνα οι Κύπριοι συνδικαλιστές όταν ανοίγουν το στόμα τους. Θέλουν να μας πείσουν πως εκπροσωπούν ανθρώπους που εργάζονται 16 ώρες την ημέρα για ένα κομμάτι ψωμί, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, χωρίς κοινωνικές ασφαλίσεις, χωρίς ασφάλεια στον χώρο εργασίας, χωρίς εκλογικό δικαίωμα, χωρίς δικαίωμα σε μόρφωση. Και για τούτο δεν με εκπλήττουν τα παραληρήματα διαφόρων μπλόγκερ που συμπεριφέρονται ως σαν να έχουν αποστολή να συνεχίσουν την Οκτωβριανή επανάσταση και να κρεμάσουν ή να απαγχονίσουν τους ‘καπιταλιστές’. Οι ντάι-χάρντ ΑΚΕΛικοί της Κύπρου φαίνεται να έχουν αφήσει τα ρολόγια τους ακούρδιστα και σταματημένα σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Φυσικά ίσως να υπάρχουν και εξαιρέσεις και ανάμεσα τους όπως αυτή η καταπληκτική, αν όχι αξιοπερίεργη, περίπτωση ενός ΑΚΕΛικού που ζει στην Ελβετία απολαμβάνοντας τα οφέλη μιας εξόχως καπιταλιστικής χώρας με ένα από τα ψηλότερα βιοτικά επίπεδα στον κόσμο που συντηρεί ένα αξιοζήλευτο κοινωνικό σύστημα, και επικρίνει συστηματικά το καπιταλιστικό σύστημα το οποίο τον τρέφει, προβάλλοντας ως επιχειρήματα θεωρίες βασισμένες σε σάιενς φίξιον οικονομιξ και παραμύθια της χαλιμάς…

    Δεν ξέρω αν αληθεύει η υποψία μου αλλά νομίζω πως όπως και τα παιδιά που βλέπουν πολλά έργα τρόμου με δράκουλες και ζόμπι δεν μπορούν να κοιμηθούν τη νύχτα, έτσι και οι ΑΚΕΛικοί έχουν ανάλογα σύνδρομα. Έχουν τύχει πλύσης εγκεφάλου στην ΕΔΟΝ με αποτέλεσμα να βλέπουν πίσω από ό,τιδήποτε δεν μπορούν να ταυτίσουν με αυτό που οι συντεχνιακοί παράγοντες λένε πως είναι το συμφέρον των εργαζομένων, αιμοσταγείς και αιμοδιψείς καπιταλιστές.

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Δεκεμβρίου, 2011 15:05

      Αντιπολιτευόμενε, φάουλ!

      Δικαιούται κάποιος να ζει στην Ελβετία ή το Μάλι και να επικρίνει το σύστημα μέσα στο οποίο ζει.

      Μάλιστα ο συγκεκριμένος μας φίλος νομίζω πως αντιλαμβάνεται πιο πολύ ότι τυχόν αλλαγές μπορούν να γίνουν και εντός του παρόντος συστήματος, σε αντίθεση με άλλους οι οποίοι θέλουν απλώς να καταστρέψουν, και ό,τι βγει…

      Μου αρέσει!

  14. Χαμάλης permalink
    16 Δεκεμβρίου, 2011 14:34

    Θέλουν να μας πείσουν πως εκπροσωπούν ανθρώπους που εργάζονται 16 ώρες την ημέρα για ένα κομμάτι ψωμί, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, χωρίς κοινωνικές ασφαλίσεις, χωρίς ασφάλεια στον χώρο εργασίας, χωρίς εκλογικό δικαίωμα, χωρίς δικαίωμα σε μόρφωση.

    Ατύχησες φίλε. Δεν εκπροσωπούμεν τέτοιου είδους ανθρώπους, διότι τέτοιου είδους άνθρωποι δεν υπάρχουν στην Κύπρο ένεκα ΑΚΕΛ, αλλά τζιαί ευρύτερου συνδικαλιστικού κινήματος δεξιόστροφου τζιαί αριστερόστροφου. Αλλά τέτοιου είδους ανθρώπους προσπαθούν να δημιουργήσουν ξανά τζιαί στην Κύπρον τζιαί στην Ευρώπην οι αιμοσταγείς και αιμοδιψείς (κατά τον λόν σου) καπιταλιστές, που παρεμπιπτόντως είναι ούλλοι από δεξιόστροφοι ως ακροδεξιόστροφοι.
    Εφ’ όσον λοιπόν η ΠΑΣΥΔΥ, όσον δεξιόστροφη, προνομιούχα τζιαί καλοταϊσμένη τζι’ αν είναι, έσιει την δύναμιν τζιαί την αποφασιστικότηταν να τους πιάει που τ’ αρτσιήθκια τζιαί να τους κάμει να βουρούν, είμαστεν μαζίν της.

    Μου αρέσει!

    • 16 Δεκεμβρίου, 2011 15:56

      Λοιπόν, τέτοιου είδους άνθρωποι υπάρχουν στην Κύπρο αγαπητέ αλλά και το ΑΚΕΛ κάνει τα στραβά τα μάτια ως σαν να μην υπάρχουν. Μιλάμε για τις οικιακές βοηθούς, μετανάστες, άτομα που έχουν αιτηθεί άσυλο και πράγματι δουλεύουν 16 ώρες την εβδομάδα για μισθούς πείνας. Να θυμηθούμε τους Ρουμάνους π.χ. του Πιπιρίτση το 2009. Για αυτούς του ανθρώπους δεν υπάρχει κανείς και αν έστω κάποιος ανοίξει το στόμα του τρώει το ξύλο της αρκούδας από το πολιτειακό σύστημα. Ο ΟΣΡ, με τον οποίο διαφωνώ από τη γη ως τον ουρανό σε ό,τι αφορά θέματα της οικονομίας, είναι μάρτυράς μου.

      Τα ‘κεκτημένα’ ωστόσο της ΠΑΣΥΔΥ συντηρούν κι αυτά την κατάσταση αυτών των ανθρώπων μια και ενόσω κάνουν οι εκάστοτε διαχειριστές του κράτους τα στραβά μάτια στην καταπίεση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ευάλωτων ομάδων, αυτό γίνεται με τη συνέργεια και της ΠΑΣΥΔΥ, η οποία έχει π.χ. 850 μέλη στο υπουργείο Εργασίας, υπηρεσίες ευημερίας και κοινωνικών ασφαλίσεων. Ή τα 350 μέλη της που εργάζονται στις φυλακές. Δεν άκουσαν π.χ. για το Μπλοκ 10; Αν ναι γιατί δεν μίλησε ποτέ για αυτά η ΠΑΣΥΔΥ; Γιατί δεν άσκησε ποτέ το ΑΚΕΛ που δήθεν κόπτεται για τους κολασμένους της γης, ή έστω κάποιο άλλο κόμμα, στην ΠΑΣΥΔΥ κριτική για το Μπλοκ 10; Μου θυμίζει έναν πρόεδρο που δεν ήξερε που ήταν το Μαρί.

      Η ΠΑΣΥΔΥ εκπροσωπεί καλοβολεμένους δημόσιους υπαλλήλους. Και το ΑΚΕΛ αδυνατεί να αντιληφθεί ποια είναι η πραγματική αποστολή ενός αριστερού κόμματος. Που δεν είναι να προστατεύει τους βολεμένους και να χαράζει ιδεολογικά ρήγματα στην κοινωνία ώστε να εγκλωβίζει τον εαυτό του στη ρητορική του ταξικού αγώνα για να αυτοσυντηρείται. Φτάνει κάποιος να ρίξει μια ματιά στο παρακλάδι του ΑΚΕΛ, την ΚΙΣΑ, οι δράσεις της οποίας πολλές φορές είχαν ως στόχο να πνίξουν εν τη γενέσει τους πραγματικά λαϊκά κινήματα, όπως το ξέσπασμα οργής της κοινωνίας μετά την αθώωση των αστυνομικών το 2009 που ξυλοκόπησαν τους δύο φοιτητές ή πολύ πρόσφατα η προσπάθειά τους να καπηλευτούν μια πρωτοβουλία πολιτών που διαμαρτύρονταν για τις συνθήκες κράτησεις αλλοδαπών στα κρατητήρια στη Λακατάμια, την οποία αρχικά προσπάθησαν να τορπιλήσουν.

      Η απαίτησή τους να προβάλλουν τον εαυτό τους ως προοδευτική παράταξη της κοινωνίας εξαναγκάζει το απολιθωμένο ΑΚΕΛ να καταφεύγει σε ύπουλα τρικ εις βάρος όλων όσων είναι προοδευτικοί και θέλουν να αλλάξουν την κοινωνία.

      Μου αρέσει!

      • Χαμάλης permalink
        16 Δεκεμβρίου, 2011 18:03

        Η ΠΑΣΥΔΥ εκπροσωπεί καλοβολεμένους δημόσιους υπαλλήλους. Και το ΑΚΕΛ αδυνατεί να αντιληφθεί ποια είναι η πραγματική αποστολή ενός αριστερού κόμματος.

        Έλα παππού μου να σου δείξω τ’ αμπέλια σου. Τωρά θα μας πουν οι δεξιοί ποια είναι η αποστολή μας εμάς των αριστερών. Τούτοι ούλλοι οι κακομάζαλοι που λαλείς φίλε, ήρταν στην Κύπρον με την θέλησιν τους, τζιαί τζιείνοι που τους εκμεταλλεύουνται είναι οι έχοντες και κατέχοντες. Δικαιούνται να επαναπατριστούν ότι ώραν θέλουν. Γιατί έν το κάμνουν; Γιατί προτιμούν να μείνουν δαμέσα δα τζιαί να τραβούν τούτα ούλα τα βάσανα; Τζιαί έτσι στα κρυφά κρυφά που κυκλοφορούν, θα τους γυρεύει η αριστερά να τους βοηθήσει, για να κάμνετε διαδηλώσεις τζιαί να διαμαρτύρεστε τζιαί που πάνω εσείς οι κρυπτοφασίστες δεξιοί; Το πρώτον βήμαν που πρέπει να κάμουσιν είναι να γραφτούν στες συντεχνίες τζιαί να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους επί ίσοις όροις. Αλλιώς γίνονται αιτία να μεινίσκουν περισσότεροι Κυπραίοι άνεργοι ή να βάλλεται ο μισθός τους από πανταχόθεν για μειώσεις ένεκα υπερπροσφοράς των ξένων να δουλέψουν μούκτιν. Τα δικαιώματα του Κυπραίου εργαζομένου τα εκέρδισεν ο Κυπριακός λαός με το αίμαν του, τζιαί τούτος μόνον δικαιούται να τα απολαμβάνει. Οι ξένοι δικαιούνται να συνδικαλιστούν μαζίν μας ή ας πάσιν να διορθώσουν τες χώρες τους.

        Μου αρέσει!

        • 16 Δεκεμβρίου, 2011 18:28

          Δηλαδή ένας αιτούμενος πολιτικό άσυλο θα πρέπει να γραφτεί σε συντεχνία ώστε να ενδιαφερθεί το υπουργείο εργασίας που έχει ΑΚΕΛική πολιτική προϊστάμενη για το ότι με τη συγκατάθεσή του αμείβεται με το μισό του κατώτατου μισθού των πωλητριών, εργαζόμενος από το πρωί ως το βράδυ στα χωράφια;
          Αυτό είναι η αριστερή’ κυβέρνηση που διαχειρίζεται το κράτος μας;

          Μου αρέσει!

  15. Χαμάλης permalink
    16 Δεκεμβρίου, 2011 14:41

    Ένεκα της απεργίας των στενογράφων, οι ομιλητές στη βουλή κατέγραφαν τις ομιλίες τους σε ένα κασσετοφωνάκι που κρατούσαν μπροστά από το στόμα τους. Φήμες αναφέρουν ότι κατά την διάρκεια μιας δοκιμής ο Πιτσιλλίδης αφαιρέθηκεν τζιαι το έβαλεν βούκκον.

    Μου αρέσει!

  16. Χαμάλης permalink
    16 Δεκεμβρίου, 2011 18:33

    strovoliotis:
    Χαμάλη: κίτρινη κάρτα.

    κυπραία του κόσμου:
    Χαμάλη σταμάτα.

    Σαν να τζι’ ήξερα το! Μια ξαφνική υποχρέωση ανάγκασεν με να μεν τελειώσω το μήνυμαν, τζι’ έστειλα το ως τζιαμέ που το έγραψα, για να μεν χαθεί τζιαί να μου μείνει ο κόπος. Κάποτε κάμνω 10 λεπτά να έβρω ένα γράμμαν!

    Συνεχίζω το δαμέ!
    Η συνεδρίαση της βουλής βλέπετε, εκράτησεν ένεκα της απεργίας παραπάνω ώραν απ’ ότι επροβλέπετουν, τζιαί ο βουλευτής αμάθητος να πεινά τζιαί λλίον μέσα μέσα, προς στιγμήν είχεν την ψευδαίσθησιν ότι εβάσταν . . . . ταχυνόπιτταν! Ευρέθηκεν όμως προ εκπλήξεως, τζι’ άρκεψεν τα πτου πτου πτου εν μέσω γελώτων και χειροκροτημάτων των άλλων βουλευτών! Χα χα χα χα χα χα . . . . . . . . γελάστε ρε!

    Εντάξει τωρά; Όλα καλά;

    Αλλά ρε Στροβολιώτη ψιτ ψιτ ψιτ! Τζιαί κυπραία του κόσμου ψιτ ψιτ ψιτ! που σε συμπαθώ ιδιαίτερα . . . . . . . άρεσεν μου η . . . . . . . . φαντασία σας χα χα χα χα χα χα . . . . . . . . . . .

    Μου αρέσει!

    • strovoliotis permalink*
      16 Δεκεμβρίου, 2011 18:44

      Ως γεγονός το χιούμορ είναι διάχυτο στα σχόλια σου, έπρεπε να το καταλάβω.

      Η κίτρινη κάρτα εγράφτηκεν στο φύλλον αγώνος.

      Μου αρέσει!

  17. Χαμάλης permalink
    16 Δεκεμβρίου, 2011 18:41

    Αντιπολιτευόμενε Σριλανκεζοερωτοκτυπημένε στα ξαφνικά! Έσιεις κάτι να καταγγείλεις; Με τα ανώνυμα τζιαί τες γενικότητες δεν είναι δυνατόν να ασχοληθεί κανένας. Δηλαδή εν να σηκωστούμεν να γυρεύκομεν ποιά Σριλανκέζα περνά καλά τζιαί ποιά έν περνά; Τζιαί αρώτησες τες αν θέλει καμιά να καταγγείλει; Φοούνται ούλες ότι θα φύουν που την Κύπρον. Έσιεις τρόπον εσύ να βοηθηθήσεις την αγαπημένην σου; Πε τον δαμέ. Κοντός ψαλμός αλληλούια.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.